Ponedeljak, 14.06.2021.

10:20

Jokić zabrinuo Srbiju: Ne znam

NBA sezona je završena i sada se postavlja pitanje da li će Nikola Jokić igrati za reprezentaciju Srbije na Olimpijskim igrama.

Izvor:

Jokiæ zabrinuo Srbiju: Ne znam IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Korejac

pre 2 godine

A ko garantuje da ce se Srbija plasirati na OI bez Jokica i Bogdanovica pogotovo ako Italijani dodju u punom sastavu.Jokic treba da igra Kvalifikacije zato sto Bogdanovic nemoze. A poslije mu daj odmor na pripremama i u grupnoj fazi.

Mladen

pre 2 godine

(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)


Pa sam Gasol ti je primer koliko igranje za nacionalni tim moze da upropasti karijeru. Lakersi su 2009. bili sampioni i Gasol je nakon toga igrao EP i sledece sezone je propustio 20 utakmica zbog povrede, pa ga 2010. kad su ponovo bili sampioni "nisu pustili" te i nije igrao na SP u Turskoj. Posle toga je igrao na OI i opet propustio 40 utakmica u NBA i odmah nakon toga trejdovan u Cikago i svi znamo da nakon 2012 on vise nije bio taj igrac.

Sa druge strane Spanci bar cene to dok se isto ne moze reci za Srbe. Dokaz su ti Divac, Djordjevic, Danilovic, Teodosic i gomila njih koji su igrali, osvajali medalje pa koje smo tako olako popljuvali.

Uostalom pogledajte nasu zemlju, ljudi ne kupe smece iza sebe, reke imaju vise plastike nego ikad, i onda se ti isti koji to rade nadju ovde da prosipaju o obavezi i casti igranju za reprezentaciju. Dajte molim vas. Niko od vas nije u stanju nista da uradi za ovu zemlju i kako onda da ocekujete od bilo koga da stavi svoju karijeru i porodicu u drugi plan. Niste realni

žak

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Od čega je bio umoran 2019 na SP? Sezona mu se završila 12.05., a na pripreme je došao 5.08...imao je skoro puna 3 meseca da odmara. Niti jedan ozbiljan profesionalni sportista neče toliko dugo odmarati..verovatno, nije ni Jokić.

Te 2019. Vasa Micić je sezonu završio 2.07., odigrao je više od 80 utakmica i došao na vreme na pripreme..imao je jedva mesec dana odmora.

super soldat

pre 2 godine

Što će vam on u reprezentaciji u utakmicama od značaja. NBA sezona je tjedna zabava za ubijanje vremena. Ne igra se stalno 2 na 2 i nema toliko prostora do trice, plus igrači se više trude i suci ne odgovaraju privatnoj NBA nego FIBA zajednici država koje nepravdu dožive kao atak na samostalnost. Zato navijačke skupine jesu bande nenaoružanih ratnih obaveznika. Jokića na služenje roka.

bskfan

pre 2 godine

@dragan borca

Tu si omasio debelo. Malone je hteo da odmara Jokica barem 2-3 utakmice ali Jokic nije hteo ni da cuje. Njegovo cuveno "Srbi se ne odmaraju, ako su zdravi igraju".

I to nije od ove godine vec je to tako jos od pre dve godine. Kada je pre dve godine Denver tankovao utakmicu protiv Portlanda Malone je odlucio da ne igraju Jokic, Marej, Milsap, a u toku utakmice je i Harisa poslao na klupu jer je Denver vodio. Kad je Jokic cuo da ne igra totalno je odlepio. Kako kazu ocevici, usao je u svlacionicu i vikao na Malonea, nisu mogli da ga smire pa su cak morali da dolaze iz uprave kluba da ga smiruju. Pretpostavljam da je tu bi i Konoli.

Kssnije su napravili neki dogovor pa je tako prosle godine Malone stavljao Jokica u igru ali je imao drasticno smanjene minute zbog kojih je Jokic pokvario statistiku. Slicno je bilo i ove godine kada Jokic nije ulazio u igru u cetvrtoj cetvrtini.

Dakle, za razliku od drugih igraca koji zahtevaju da ne igraju back-to-back utakmice, Jokic insistira da igra svaku utakmicu.

Mislim da Jokic tu treba da promeni stav i da bude znatno racionalniji. Ne radi se tu samo o fizickom umoru vec je jos veci problem mentalni umor. Ako je pametan Jokic ce iduce godine uzeti nekoliko utakmica odmora ali zato kada igra onda mora da igra 36 minuta. Prvi razlog je statistika (iako mu nije neophodna jer ce on sigurno dobiti 200+ miliona, vec da telo navikava na vecu minutazu posle koje lakse izdrzi plejof kada se igra i 40+ minuta.

Rothmans

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj...
(Kgh, 14. jun 2021 15:54)
Kao prvo nije tačno da nikad ništa nije osvojeno o fudbalu. To treće mesto u Urugvaju pripada nama, jer je pobednik Mundijala Urugvaj izbacio nas u polufinalu. Da su pobedili Argentinci u finalu, SAD bi bile treće a mi četvrti. I to pravilo je važilo tako punih 56 godina a onda su Miljanića, Šajbera i ekipu izigrali Žoao Avelanž i njegova ekipa na Kongresu FIFE u Meksiku 1986 godine, kada su Ameri "preko noći" postali treći u Urugvaju navodno zbog jednog gola ukupne bolje gol-razlike od nas. Dokaz da nam je bilo odato i priznato to treće mesto jeste bronzana medalja i plaketa koja se nalazi u stanu sina Koste Hadžija u Novom Sadu. Takođe si zaboravio na srebra sa Olimpijskih igara 1948 i 1952, bronzu 1984, srebra sa Eura 1960 i 1968, zlata na Mediteranskim igrama 1971 i 1979, kao i na zlato na Olimpijadi u Rimu 1960, Partizanovo drugo mesto 1966 i Zvezdino prvo 1991.

sasa pg

pre 2 godine

@ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)
(cole, 14. jun 2021 13:56)

Kad Jokić da reprezentaciji koliko Birčević, onda kritikuj. On sve nešto ne mogu, ne znam, umoran... Takvi i ne treba da igraju. Slavite vi Denver i Jokića individualno, ali dok on za svoju zemlju nema motiva da uradi nešto, ne može da zasluži poštovanje nacije

smeh

pre 2 godine

@Goks

Ti bi uveo da bude obaveza, da igrač mora da igra za reprezentaciju? Jesi ti spavao sinoć? Idi se okupaj i odspavaj da dodješ sebi. Igranje za reprezentaciju treba da bude čast, privilegija. Ako neće neko nema problema, ima drugih igrača. Čuj obaveza.

Kgh

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj. Kosarke se sete pa mozda svake trece ili cetvrte godine. Jokic i ekipa ne treba da igraju ako ne zele, treba da se odmore jer igraju za svoj dzep. A kome smeta nek uzme patike i loptu u ruke pa nek trenira. I ovako prosli u finale ili ispali u grupi pricace se dva dana a o fudbalu ce se pricati 365 dana.

špricerboj

pre 2 godine

Neka dodje na dan utakmice u Tokijo, ako nekome smeta „neravnopravni tretman“, neka nas poštedi putnih troškova i nek ide odmah na odmor. Neko reče “nisu svi jednaki”. Naravno da nisu. Prošlo je vreme Đorđevića i njegove klape koja je propagirala vrednosti prošlog vremena, visinskih priprema do kolapsa, sve u ume Otadžbine, jedne jedine. To su još od odlaska stare škole oko Divca j Paspalje potpuno izlizana načela. Jokić je glavni, Bogdan i Vasa uzimaju šut, Kalina i Nedović takodje preuzimaju odgovornost u određenim segmentima, svi ostali da se podrede ili ćao đaci.

Goks

pre 2 godine

Obožavam Jokića. Ali neće igrati za reprezentaciju. Umor, ovo ono...priče za malu decu. Ne bi igrao ni da nisu usli u plej of. Razlog...nejasan, osim da više voli konje. Možda sam ja mator i glup, da sam vlast, uveo bih obavezu da mora da se igra, kada je to razumno. Nema tu pravdanja. Kao kad te drzava, kakva god da je pozove u rat a ti kažeš, sad ću ja samo tetki da odnesem lekove. Neće, ok. Ima ko hoće.

Dragan Borca

pre 2 godine

Za 2 godine i nekih 8 meseci Jokic je ukupno odigrao oko 220 utakmica gore dole par utakmica. Sveukupno NBA, reprezentacija, prijateljske, predsezona

Mislim da nijedan sportista na svetu u kolektivnom sportu nije toliko za to vreme odigrao, barem ne ovi sportovi najpopularniji

Polako ljudi, igrace na OI samo bez pritiska. Njega je Malone tako izraubovao. Cuva svoje du.. nije ni pomislio odmoriti ga par utakmica kao sto drugi pametniji treneri rade

Pogotovo je bilo frapantno na kraju sezone kada je vec sve bilo manje vise poznato- Malone skoro sve odmarao samo njega nije. I zato je dobio mnogo manje efikasnijeg Jokica koji promasuje cak i bacanja masovno.

brm

pre 2 godine

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.
(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Evo ja ću ti na prvu loptu reći da Pau Gasol nije igrao na EP u Srbiji i Crnoj Gori, došao je u svojstvu novinara. Istina je da je igrao većinu prvenstava, ali nije tačno da nije propuštao zbog umora.

FourSeasons

pre 2 godine

Ako iko zasluzuje da se odmori i da bude postedjen kvalifikacija onda je to ovaj momak. Jokara, dobro se odmori, zabavi, provedi vreme sa svojom porodicom a onda da te vidimo da grizes za tu medalju sa ostalim momcima u Japanu

Brutus

pre 2 godine

. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.
(Пуцко, 14. jun 2021 12:49)

Nije ovde košarka sve, nego jedino gde ičemu možemo da se nadamo. Svako bi sve to menjao za pola toga u fudbalu.

zilijen

pre 2 godine

Treba da se prikljuci dve nedelje pred Olimpijadu, i da ga ne forsira u grupi sa slabijim protivnicima.
Imamo Milutinova (ako se oporavi, ako ne Marjanovica) i Petruseva.
Ja se nadam sastavu Teodosic, Micic, Bogdanovic, Nedovic, Jaramaz, Guduric, Lucic, Kalinic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Petrusev.
Sa ovakvim timom nema potrebe da Nikola zapinje pre 1/4 finala

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

bskfan

pre 2 godine

Nema tu mnogo mudrovanja. Najveca je ludost reci da su svi jednaki. Jokic je prvo u bablu odigrao teskih 19 plejof utakmica, zatim 72 utakmice, a onda jos 10 plejof utakmica. Dakle, 101 utakmica. O igranju kvalifikacija nema ni govora. Treba prvo da se odmori a zatim da radi pripreme po svom programu. U reprezentaciji treba da se pojavi desetak dana pred put, da uvezbaju odredjene akcije i to je to. Kakve crne pripreme za Jokica kad on moze da odigra 65 minuta? Igranje pripremnih utakmica protiv drugih reprezentazija koje idu na OI ionako nemaju smisla jer niko ne igra punom snagom niti se otvaraju karte. Cisto gubljenje vremena. Onih 9 pripremnih utakmica su bila ludost kosmickih proporcija.

Da sam na mestu Jokica prvo bih pitao kakvu igru trener namerava da igra? Da li ce lopta da bude kod njega ili ce se igrati kao sa bilo kojim drugim centrom? Ko su starteri i koliko minuta ce da igra. Jednostavno, cist racun duga ljubav. Najgore je kad se stvari "podrazumevaju" a onda dobijemo ono sto smo imali prosli put: ulazak sa klupe, lopta ne ide ka Jokicu, smanjena minutaza, igranje cetvorke i ono "ne mozes u reprezentaciji da igras kao u klubu".

Nikako ne treba voditi previse igraca vec samo po dva igraca na svakoj poziciji. Poslednja dva igraca su tu samo kao rezerve i zato se tu vode mladi igraci ili veterani koji nece ocekivati da igraju. Na pocetku moze da se igra u rotaciji od 10 igraca ali na kraju turnira to treba da se smanji na 8. Mora da se zna sta ko radi.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.

ništa nije crno-bijelo

pre 2 godine

@ (Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Da, ali, Gasol je uvijek "kasnio" na pripreme odnosno imao je dozvolu da se priključi kasnije...i to mnogo kasnije. Slična, pa i izraženija stvar, je bila s Novickim i Njemačkom.

Ovi naši, čim igrači iz NBA dobiju dozvolu da se priključe 2-3 dana kasnije, postaju ljubomorni i atmosfera se narušava.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 2 godine

Ako ima trenera koji zna kako treba da ga postavi onda OK...ako ga bude drndao kao Sale sa nemotivisanim natripovanim zvezdama na ostalim pozicijama....onda nemoj....nemoj da te cimaju.

cole

pre 2 godine

ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)

jaffar

pre 2 godine

Neka covek odluci i odluka je samo njegova.
Samo da se razume da i igraci u Evropi odigraju priblizan broj meceva, za primer Efes EL oko 40, turska liga 30 + play off ... nakupi se tu skoro kao i u NBA u ovom skracenom formatu

Пуцко

pre 2 godine

Зар нису овде стручњаци рекли ономад да га пустимо да прескочи ЕП (када нам је највише требао јер једино ту имамо реалне шансе за злато) и ради индивидуално, и да ћемо добити играча за наредних 10-15 година. Па хајде да видимо. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.

Партизан изнад свих и свега

pre 2 godine

Одмори се мајсторе и напуни батерије..Ти си понос нације, попут си чигре, бићеш прави за Олимпијске Игре?

St11

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.

bagzi

pre 2 godine

ne treba ga zvati na kvalifikacije. nek odmori covek.
ali ako se ne odazove za olimpijske igre ne treba vise da ima nasu podrsku.
nema ljutnje nikakve. al ako igra samo za sebe tolku podrsku treba i da dobije.

Djurkovic

pre 2 godine

Pustite coveka da odmori malo, ne mora da igra kvalifikacije. I bez njega bi trebali da prodjemo bez ikakvih problema.
(Borivoj, 14. jun 2021 10:32)

A sto da se i ostali ne odmore? Manite se praznih prica, ili jesi lav ili nisi.

Covek nijedan trofej u zivotu nema a vi bi da odmara... od cega kada je to njegov posao?

ninepi

pre 2 godine

Nisu mu tek tako najavili onako snazan ugovor. Ja mu necu zameriti i da ne igra na LOI, ako se plasiramo. Covek je igrao celu sezonu + plej of po 40tak minuta. A i ozenio se, trebacu mu medeni mesec. Odusevljavao nas je proteklih sest meseci, zasluzuje da odmori. Ako izabere da igra na LOI, onda je megacar.

Gde ja živim

pre 2 godine

Što se tiče kvalifikacionog turnira mislim da stvarno nema potrebe. Mislim jeste ružno posle nekog odbaciti da ne ide u Tokio, ali kada imaš MVP-a NBA lige neke stvari moraju da se rade mimo normalnih okolnosti. Trebalo bi da to odradimo bez problema i stvarno bi bila sramota ako ne uspemo. Međutim, voleo bih da ga vidim na utakmicama pa makar u 20. redu tribina. Ostalim momcima bi značilo, publika (ako je bude bilo i koliko je bude bilo) bi ga pozdravila i bilo bi lepo.

Za same Igre mislim da hoće. No da ne brzamo i skačemo kao popareni. Umoran je, nezadovoljan krajnjim ishodom i verovatno mu stvarno nije ni na kraj pameti. Ostavimo Igoru i kompaniji da razgovaraju sa njim, da se dogovore šta i kako. Oni će znati. Samo polako narode.

Atom

pre 2 godine

Teško će čovek uopšte igrati, pauza između poslednje dve sezone je bila ekstremno kratka, a on igrao finale konferencije, plus svaka serija na 7 utakmica, u regularnoj sezoni igra gotovo bez pauze i sam vuče ekipu. Morali bi prihvatiti da je Denver prioritet.

Ratko

pre 2 godine

Nije valjda naš stručni štab poludeo da uvodi Jokića u kvalifikacije za Olimlijski turnir? Od toga nema ništa to neće ni dozvoliti štab Denvera ako budu naši insistirali. On može da se priključi ako se budemo plasirali na Olimspijske igre.

Ivan

pre 2 godine

Ako nam je Jokic neophodan u kvalifikacijama ne treba ni da idemo na OI. Coveku silno treba odmor i ne treba ga ni zvati za kvalifikacije.
(Vlada, 14. jun 2021 10:38)

A igračima Zvezde koji su odigrali 80 utakmica i drugim igračima u EL ne treba odmora, a svi su na 80+ utakmica? Plus se igra u sto puta težem ritmu, u NBA ja mogu igrati sa stomačinom, nema odbrana nema ničega, ispucavanje do besvesti, 50+ trojki po meču

Zak

pre 2 godine

Da me ne shvatite pogrešno za denver bi imao snage još 50 da odigra a za Srbiju ? Čovek nije odmarao ni kada ga je trener terao da odmara ...., a sada umoran !

323

pre 2 godine

Mislim da ce Jokic svake sezone odigrati veliki broj utakmica za Denver, da ce igrati plej of, bez njega je Denver prosecan tim, da ce biti premoren kao sada. Sta ce se promeniti pred neko novo SP, OI ili EP? Da ce manje igrati pa nece biti umoran?

Deki

pre 2 godine

Novinar (iz Grčke?) ga je pitao da li će da se pridruži reprezentaciji za kvalifikacije na OI, na šta je on odgovorio da je tek završio NBA sezonu i da nije još razmišljao o drugim stvarima...iskreno, bilo bi nerealno i nefer (a sasvim verovatno i kontrapoduktivno ako bi igrao jer mu treba odmor) očekivati da igra kvalifikacije. Sama Olimpijada, ako se kvalifikujemo,l to je nešto drugo i nadam se da će da se kvalifikujemo i igramo u najjačem sastavu, sa Jokićem.

Marko

pre 2 godine

Da budemo iskrenni, ko mu zeli dobro reci ce da treba da se odmori. Koga nije briga za njegovo psihofizicko stanje reci ce da treba da igra
Ja mu zelim da se odmori i pripremi za novu sezonu

mare

pre 2 godine

pa valjda će mo uspeti kroz kvalifikacije bez jokića i bogdanovića, ako ne mozemo da prodjemo filipine i oslabljenu italiju bez njih onda mi nema sta ni da trazimo u tokiju.Treba dati prostora bogdanu i nikoli posle sezone da se dovedu psihički u red , nikola skoro da nije imao pauze izmedju sezone.

delijamomak

pre 2 godine

kvalifikacije ne mora ni da igra, ako se ne plasiramo bez njega, ne treba ni da idemo onda. A na same olimpijske igre, mislim da bi bilo ruzno sa njegove strane da se ne odazove, prema narodu iz njegove drzave. Ali i da se ne odazove, ja ga razumem, niko nije u njegovoj kozi i ne znamo koliko je tezak ovaj teret koji on nosi

ahaaa

pre 2 godine

Pitanje nije bilo za olimpijske igre, već za kvalifikacije u Beogradu koje počinju za 2 nedelje, velika je razlika.
(Ja, 14. jun 2021 10:22)

U članku piše ovo.
"Da li će igrati na Olimpijskim igrama za reprezentaciju Srbije?

"Ne znam. Tek sam završio ovu sezonu i još ne znam ništa", bio je to kratak odgogvor Jokića na ovo pitanje."

Иван

pre 2 godine

Незгодно је оно што је урадио Дончић: одмах по испадању у НБА плеј-офу је рекао да ће играти за Словенију на квалификационом турниру, па ће сада Јокић испасти лош ако и он то не уради. Међутим, приметан је замор код Николе, читаву серију против Финикса је одиграо слабије него остатак сезоне, њему дефинитивно треба мало одмора. Најбоље би било да прескочи турнир у Београду, и верујем да ће тако и бити, у договору са Кокошковим. Ипак је Игор НБА школа, зна како треба с тим играчима. А имамо Бобија, Петрушева, Смаилагића, па и Радуљицу за те квалификације, који могу покрити ту позицију. Више ту брине проблем уиграности: чини ми се да селектор жели да базира игру на Јокићу, а времена нема много, за тако нешто је ипак потребно да се Никола што пре прикључи осталима.

delijamomak

pre 2 godine

kvalifikacije ne mora ni da igra, ako se ne plasiramo bez njega, ne treba ni da idemo onda. A na same olimpijske igre, mislim da bi bilo ruzno sa njegove strane da se ne odazove, prema narodu iz njegove drzave. Ali i da se ne odazove, ja ga razumem, niko nije u njegovoj kozi i ne znamo koliko je tezak ovaj teret koji on nosi

Marko

pre 2 godine

Da budemo iskrenni, ko mu zeli dobro reci ce da treba da se odmori. Koga nije briga za njegovo psihofizicko stanje reci ce da treba da igra
Ja mu zelim da se odmori i pripremi za novu sezonu

mare

pre 2 godine

pa valjda će mo uspeti kroz kvalifikacije bez jokića i bogdanovića, ako ne mozemo da prodjemo filipine i oslabljenu italiju bez njih onda mi nema sta ni da trazimo u tokiju.Treba dati prostora bogdanu i nikoli posle sezone da se dovedu psihički u red , nikola skoro da nije imao pauze izmedju sezone.

Deki

pre 2 godine

Novinar (iz Grčke?) ga je pitao da li će da se pridruži reprezentaciji za kvalifikacije na OI, na šta je on odgovorio da je tek završio NBA sezonu i da nije još razmišljao o drugim stvarima...iskreno, bilo bi nerealno i nefer (a sasvim verovatno i kontrapoduktivno ako bi igrao jer mu treba odmor) očekivati da igra kvalifikacije. Sama Olimpijada, ako se kvalifikujemo,l to je nešto drugo i nadam se da će da se kvalifikujemo i igramo u najjačem sastavu, sa Jokićem.

Иван

pre 2 godine

Незгодно је оно што је урадио Дончић: одмах по испадању у НБА плеј-офу је рекао да ће играти за Словенију на квалификационом турниру, па ће сада Јокић испасти лош ако и он то не уради. Међутим, приметан је замор код Николе, читаву серију против Финикса је одиграо слабије него остатак сезоне, њему дефинитивно треба мало одмора. Најбоље би било да прескочи турнир у Београду, и верујем да ће тако и бити, у договору са Кокошковим. Ипак је Игор НБА школа, зна како треба с тим играчима. А имамо Бобија, Петрушева, Смаилагића, па и Радуљицу за те квалификације, који могу покрити ту позицију. Више ту брине проблем уиграности: чини ми се да селектор жели да базира игру на Јокићу, а времена нема много, за тако нешто је ипак потребно да се Никола што пре прикључи осталима.

Ratko

pre 2 godine

Nije valjda naš stručni štab poludeo da uvodi Jokića u kvalifikacije za Olimlijski turnir? Od toga nema ništa to neće ni dozvoliti štab Denvera ako budu naši insistirali. On može da se priključi ako se budemo plasirali na Olimspijske igre.

ahaaa

pre 2 godine

Pitanje nije bilo za olimpijske igre, već za kvalifikacije u Beogradu koje počinju za 2 nedelje, velika je razlika.
(Ja, 14. jun 2021 10:22)

U članku piše ovo.
"Da li će igrati na Olimpijskim igrama za reprezentaciju Srbije?

"Ne znam. Tek sam završio ovu sezonu i još ne znam ništa", bio je to kratak odgogvor Jokića na ovo pitanje."

Gde ja živim

pre 2 godine

Što se tiče kvalifikacionog turnira mislim da stvarno nema potrebe. Mislim jeste ružno posle nekog odbaciti da ne ide u Tokio, ali kada imaš MVP-a NBA lige neke stvari moraju da se rade mimo normalnih okolnosti. Trebalo bi da to odradimo bez problema i stvarno bi bila sramota ako ne uspemo. Međutim, voleo bih da ga vidim na utakmicama pa makar u 20. redu tribina. Ostalim momcima bi značilo, publika (ako je bude bilo i koliko je bude bilo) bi ga pozdravila i bilo bi lepo.

Za same Igre mislim da hoće. No da ne brzamo i skačemo kao popareni. Umoran je, nezadovoljan krajnjim ishodom i verovatno mu stvarno nije ni na kraj pameti. Ostavimo Igoru i kompaniji da razgovaraju sa njim, da se dogovore šta i kako. Oni će znati. Samo polako narode.

bagzi

pre 2 godine

ne treba ga zvati na kvalifikacije. nek odmori covek.
ali ako se ne odazove za olimpijske igre ne treba vise da ima nasu podrsku.
nema ljutnje nikakve. al ako igra samo za sebe tolku podrsku treba i da dobije.

ninepi

pre 2 godine

Nisu mu tek tako najavili onako snazan ugovor. Ja mu necu zameriti i da ne igra na LOI, ako se plasiramo. Covek je igrao celu sezonu + plej of po 40tak minuta. A i ozenio se, trebacu mu medeni mesec. Odusevljavao nas je proteklih sest meseci, zasluzuje da odmori. Ako izabere da igra na LOI, onda je megacar.

FourSeasons

pre 2 godine

Ako iko zasluzuje da se odmori i da bude postedjen kvalifikacija onda je to ovaj momak. Jokara, dobro se odmori, zabavi, provedi vreme sa svojom porodicom a onda da te vidimo da grizes za tu medalju sa ostalim momcima u Japanu

Партизан изнад свих и свега

pre 2 godine

Одмори се мајсторе и напуни батерије..Ти си понос нације, попут си чигре, бићеш прави за Олимпијске Игре?

St11

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.

zilijen

pre 2 godine

Treba da se prikljuci dve nedelje pred Olimpijadu, i da ga ne forsira u grupi sa slabijim protivnicima.
Imamo Milutinova (ako se oporavi, ako ne Marjanovica) i Petruseva.
Ja se nadam sastavu Teodosic, Micic, Bogdanovic, Nedovic, Jaramaz, Guduric, Lucic, Kalinic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Petrusev.
Sa ovakvim timom nema potrebe da Nikola zapinje pre 1/4 finala

Atom

pre 2 godine

Teško će čovek uopšte igrati, pauza između poslednje dve sezone je bila ekstremno kratka, a on igrao finale konferencije, plus svaka serija na 7 utakmica, u regularnoj sezoni igra gotovo bez pauze i sam vuče ekipu. Morali bi prihvatiti da je Denver prioritet.

Пуцко

pre 2 godine

Зар нису овде стручњаци рекли ономад да га пустимо да прескочи ЕП (када нам је највише требао јер једино ту имамо реалне шансе за злато) и ради индивидуално, и да ћемо добити играча за наредних 10-15 година. Па хајде да видимо. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.

Djurkovic

pre 2 godine

Pustite coveka da odmori malo, ne mora da igra kvalifikacije. I bez njega bi trebali da prodjemo bez ikakvih problema.
(Borivoj, 14. jun 2021 10:32)

A sto da se i ostali ne odmore? Manite se praznih prica, ili jesi lav ili nisi.

Covek nijedan trofej u zivotu nema a vi bi da odmara... od cega kada je to njegov posao?

Zak

pre 2 godine

Da me ne shvatite pogrešno za denver bi imao snage još 50 da odigra a za Srbiju ? Čovek nije odmarao ni kada ga je trener terao da odmara ...., a sada umoran !

Ivan

pre 2 godine

Ako nam je Jokic neophodan u kvalifikacijama ne treba ni da idemo na OI. Coveku silno treba odmor i ne treba ga ni zvati za kvalifikacije.
(Vlada, 14. jun 2021 10:38)

A igračima Zvezde koji su odigrali 80 utakmica i drugim igračima u EL ne treba odmora, a svi su na 80+ utakmica? Plus se igra u sto puta težem ritmu, u NBA ja mogu igrati sa stomačinom, nema odbrana nema ničega, ispucavanje do besvesti, 50+ trojki po meču

bskfan

pre 2 godine

Nema tu mnogo mudrovanja. Najveca je ludost reci da su svi jednaki. Jokic je prvo u bablu odigrao teskih 19 plejof utakmica, zatim 72 utakmice, a onda jos 10 plejof utakmica. Dakle, 101 utakmica. O igranju kvalifikacija nema ni govora. Treba prvo da se odmori a zatim da radi pripreme po svom programu. U reprezentaciji treba da se pojavi desetak dana pred put, da uvezbaju odredjene akcije i to je to. Kakve crne pripreme za Jokica kad on moze da odigra 65 minuta? Igranje pripremnih utakmica protiv drugih reprezentazija koje idu na OI ionako nemaju smisla jer niko ne igra punom snagom niti se otvaraju karte. Cisto gubljenje vremena. Onih 9 pripremnih utakmica su bila ludost kosmickih proporcija.

Da sam na mestu Jokica prvo bih pitao kakvu igru trener namerava da igra? Da li ce lopta da bude kod njega ili ce se igrati kao sa bilo kojim drugim centrom? Ko su starteri i koliko minuta ce da igra. Jednostavno, cist racun duga ljubav. Najgore je kad se stvari "podrazumevaju" a onda dobijemo ono sto smo imali prosli put: ulazak sa klupe, lopta ne ide ka Jokicu, smanjena minutaza, igranje cetvorke i ono "ne mozes u reprezentaciji da igras kao u klubu".

Nikako ne treba voditi previse igraca vec samo po dva igraca na svakoj poziciji. Poslednja dva igraca su tu samo kao rezerve i zato se tu vode mladi igraci ili veterani koji nece ocekivati da igraju. Na pocetku moze da se igra u rotaciji od 10 igraca ali na kraju turnira to treba da se smanji na 8. Mora da se zna sta ko radi.

brm

pre 2 godine

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.
(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Evo ja ću ti na prvu loptu reći da Pau Gasol nije igrao na EP u Srbiji i Crnoj Gori, došao je u svojstvu novinara. Istina je da je igrao većinu prvenstava, ali nije tačno da nije propuštao zbog umora.

Mladen

pre 2 godine

(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)


Pa sam Gasol ti je primer koliko igranje za nacionalni tim moze da upropasti karijeru. Lakersi su 2009. bili sampioni i Gasol je nakon toga igrao EP i sledece sezone je propustio 20 utakmica zbog povrede, pa ga 2010. kad su ponovo bili sampioni "nisu pustili" te i nije igrao na SP u Turskoj. Posle toga je igrao na OI i opet propustio 40 utakmica u NBA i odmah nakon toga trejdovan u Cikago i svi znamo da nakon 2012 on vise nije bio taj igrac.

Sa druge strane Spanci bar cene to dok se isto ne moze reci za Srbe. Dokaz su ti Divac, Djordjevic, Danilovic, Teodosic i gomila njih koji su igrali, osvajali medalje pa koje smo tako olako popljuvali.

Uostalom pogledajte nasu zemlju, ljudi ne kupe smece iza sebe, reke imaju vise plastike nego ikad, i onda se ti isti koji to rade nadju ovde da prosipaju o obavezi i casti igranju za reprezentaciju. Dajte molim vas. Niko od vas nije u stanju nista da uradi za ovu zemlju i kako onda da ocekujete od bilo koga da stavi svoju karijeru i porodicu u drugi plan. Niste realni

323

pre 2 godine

Mislim da ce Jokic svake sezone odigrati veliki broj utakmica za Denver, da ce igrati plej of, bez njega je Denver prosecan tim, da ce biti premoren kao sada. Sta ce se promeniti pred neko novo SP, OI ili EP? Da ce manje igrati pa nece biti umoran?

špricerboj

pre 2 godine

Neka dodje na dan utakmice u Tokijo, ako nekome smeta „neravnopravni tretman“, neka nas poštedi putnih troškova i nek ide odmah na odmor. Neko reče “nisu svi jednaki”. Naravno da nisu. Prošlo je vreme Đorđevića i njegove klape koja je propagirala vrednosti prošlog vremena, visinskih priprema do kolapsa, sve u ume Otadžbine, jedne jedine. To su još od odlaska stare škole oko Divca j Paspalje potpuno izlizana načela. Jokić je glavni, Bogdan i Vasa uzimaju šut, Kalina i Nedović takodje preuzimaju odgovornost u određenim segmentima, svi ostali da se podrede ili ćao đaci.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 2 godine

Ako ima trenera koji zna kako treba da ga postavi onda OK...ako ga bude drndao kao Sale sa nemotivisanim natripovanim zvezdama na ostalim pozicijama....onda nemoj....nemoj da te cimaju.

ništa nije crno-bijelo

pre 2 godine

@ (Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Da, ali, Gasol je uvijek "kasnio" na pripreme odnosno imao je dozvolu da se priključi kasnije...i to mnogo kasnije. Slična, pa i izraženija stvar, je bila s Novickim i Njemačkom.

Ovi naši, čim igrači iz NBA dobiju dozvolu da se priključe 2-3 dana kasnije, postaju ljubomorni i atmosfera se narušava.

Brutus

pre 2 godine

. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.
(Пуцко, 14. jun 2021 12:49)

Nije ovde košarka sve, nego jedino gde ičemu možemo da se nadamo. Svako bi sve to menjao za pola toga u fudbalu.

smeh

pre 2 godine

@Goks

Ti bi uveo da bude obaveza, da igrač mora da igra za reprezentaciju? Jesi ti spavao sinoć? Idi se okupaj i odspavaj da dodješ sebi. Igranje za reprezentaciju treba da bude čast, privilegija. Ako neće neko nema problema, ima drugih igrača. Čuj obaveza.

sasa pg

pre 2 godine

@ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)
(cole, 14. jun 2021 13:56)

Kad Jokić da reprezentaciji koliko Birčević, onda kritikuj. On sve nešto ne mogu, ne znam, umoran... Takvi i ne treba da igraju. Slavite vi Denver i Jokića individualno, ali dok on za svoju zemlju nema motiva da uradi nešto, ne može da zasluži poštovanje nacije

Rothmans

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj...
(Kgh, 14. jun 2021 15:54)
Kao prvo nije tačno da nikad ništa nije osvojeno o fudbalu. To treće mesto u Urugvaju pripada nama, jer je pobednik Mundijala Urugvaj izbacio nas u polufinalu. Da su pobedili Argentinci u finalu, SAD bi bile treće a mi četvrti. I to pravilo je važilo tako punih 56 godina a onda su Miljanića, Šajbera i ekipu izigrali Žoao Avelanž i njegova ekipa na Kongresu FIFE u Meksiku 1986 godine, kada su Ameri "preko noći" postali treći u Urugvaju navodno zbog jednog gola ukupne bolje gol-razlike od nas. Dokaz da nam je bilo odato i priznato to treće mesto jeste bronzana medalja i plaketa koja se nalazi u stanu sina Koste Hadžija u Novom Sadu. Takođe si zaboravio na srebra sa Olimpijskih igara 1948 i 1952, bronzu 1984, srebra sa Eura 1960 i 1968, zlata na Mediteranskim igrama 1971 i 1979, kao i na zlato na Olimpijadi u Rimu 1960, Partizanovo drugo mesto 1966 i Zvezdino prvo 1991.

jaffar

pre 2 godine

Neka covek odluci i odluka je samo njegova.
Samo da se razume da i igraci u Evropi odigraju priblizan broj meceva, za primer Efes EL oko 40, turska liga 30 + play off ... nakupi se tu skoro kao i u NBA u ovom skracenom formatu

Dragan Borca

pre 2 godine

Za 2 godine i nekih 8 meseci Jokic je ukupno odigrao oko 220 utakmica gore dole par utakmica. Sveukupno NBA, reprezentacija, prijateljske, predsezona

Mislim da nijedan sportista na svetu u kolektivnom sportu nije toliko za to vreme odigrao, barem ne ovi sportovi najpopularniji

Polako ljudi, igrace na OI samo bez pritiska. Njega je Malone tako izraubovao. Cuva svoje du.. nije ni pomislio odmoriti ga par utakmica kao sto drugi pametniji treneri rade

Pogotovo je bilo frapantno na kraju sezone kada je vec sve bilo manje vise poznato- Malone skoro sve odmarao samo njega nije. I zato je dobio mnogo manje efikasnijeg Jokica koji promasuje cak i bacanja masovno.

cole

pre 2 godine

ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

bskfan

pre 2 godine

@dragan borca

Tu si omasio debelo. Malone je hteo da odmara Jokica barem 2-3 utakmice ali Jokic nije hteo ni da cuje. Njegovo cuveno "Srbi se ne odmaraju, ako su zdravi igraju".

I to nije od ove godine vec je to tako jos od pre dve godine. Kada je pre dve godine Denver tankovao utakmicu protiv Portlanda Malone je odlucio da ne igraju Jokic, Marej, Milsap, a u toku utakmice je i Harisa poslao na klupu jer je Denver vodio. Kad je Jokic cuo da ne igra totalno je odlepio. Kako kazu ocevici, usao je u svlacionicu i vikao na Malonea, nisu mogli da ga smire pa su cak morali da dolaze iz uprave kluba da ga smiruju. Pretpostavljam da je tu bi i Konoli.

Kssnije su napravili neki dogovor pa je tako prosle godine Malone stavljao Jokica u igru ali je imao drasticno smanjene minute zbog kojih je Jokic pokvario statistiku. Slicno je bilo i ove godine kada Jokic nije ulazio u igru u cetvrtoj cetvrtini.

Dakle, za razliku od drugih igraca koji zahtevaju da ne igraju back-to-back utakmice, Jokic insistira da igra svaku utakmicu.

Mislim da Jokic tu treba da promeni stav i da bude znatno racionalniji. Ne radi se tu samo o fizickom umoru vec je jos veci problem mentalni umor. Ako je pametan Jokic ce iduce godine uzeti nekoliko utakmica odmora ali zato kada igra onda mora da igra 36 minuta. Prvi razlog je statistika (iako mu nije neophodna jer ce on sigurno dobiti 200+ miliona, vec da telo navikava na vecu minutazu posle koje lakse izdrzi plejof kada se igra i 40+ minuta.

žak

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Od čega je bio umoran 2019 na SP? Sezona mu se završila 12.05., a na pripreme je došao 5.08...imao je skoro puna 3 meseca da odmara. Niti jedan ozbiljan profesionalni sportista neče toliko dugo odmarati..verovatno, nije ni Jokić.

Te 2019. Vasa Micić je sezonu završio 2.07., odigrao je više od 80 utakmica i došao na vreme na pripreme..imao je jedva mesec dana odmora.

Goks

pre 2 godine

Obožavam Jokića. Ali neće igrati za reprezentaciju. Umor, ovo ono...priče za malu decu. Ne bi igrao ni da nisu usli u plej of. Razlog...nejasan, osim da više voli konje. Možda sam ja mator i glup, da sam vlast, uveo bih obavezu da mora da se igra, kada je to razumno. Nema tu pravdanja. Kao kad te drzava, kakva god da je pozove u rat a ti kažeš, sad ću ja samo tetki da odnesem lekove. Neće, ok. Ima ko hoće.

Kgh

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj. Kosarke se sete pa mozda svake trece ili cetvrte godine. Jokic i ekipa ne treba da igraju ako ne zele, treba da se odmore jer igraju za svoj dzep. A kome smeta nek uzme patike i loptu u ruke pa nek trenira. I ovako prosli u finale ili ispali u grupi pricace se dva dana a o fudbalu ce se pricati 365 dana.

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

Korejac

pre 2 godine

A ko garantuje da ce se Srbija plasirati na OI bez Jokica i Bogdanovica pogotovo ako Italijani dodju u punom sastavu.Jokic treba da igra Kvalifikacije zato sto Bogdanovic nemoze. A poslije mu daj odmor na pripremama i u grupnoj fazi.

super soldat

pre 2 godine

Što će vam on u reprezentaciji u utakmicama od značaja. NBA sezona je tjedna zabava za ubijanje vremena. Ne igra se stalno 2 na 2 i nema toliko prostora do trice, plus igrači se više trude i suci ne odgovaraju privatnoj NBA nego FIBA zajednici država koje nepravdu dožive kao atak na samostalnost. Zato navijačke skupine jesu bande nenaoružanih ratnih obaveznika. Jokića na služenje roka.

Ivan

pre 2 godine

Ako nam je Jokic neophodan u kvalifikacijama ne treba ni da idemo na OI. Coveku silno treba odmor i ne treba ga ni zvati za kvalifikacije.
(Vlada, 14. jun 2021 10:38)

A igračima Zvezde koji su odigrali 80 utakmica i drugim igračima u EL ne treba odmora, a svi su na 80+ utakmica? Plus se igra u sto puta težem ritmu, u NBA ja mogu igrati sa stomačinom, nema odbrana nema ničega, ispucavanje do besvesti, 50+ trojki po meču

Djurkovic

pre 2 godine

Pustite coveka da odmori malo, ne mora da igra kvalifikacije. I bez njega bi trebali da prodjemo bez ikakvih problema.
(Borivoj, 14. jun 2021 10:32)

A sto da se i ostali ne odmore? Manite se praznih prica, ili jesi lav ili nisi.

Covek nijedan trofej u zivotu nema a vi bi da odmara... od cega kada je to njegov posao?

Marko

pre 2 godine

Da budemo iskrenni, ko mu zeli dobro reci ce da treba da se odmori. Koga nije briga za njegovo psihofizicko stanje reci ce da treba da igra
Ja mu zelim da se odmori i pripremi za novu sezonu

Goks

pre 2 godine

Obožavam Jokića. Ali neće igrati za reprezentaciju. Umor, ovo ono...priče za malu decu. Ne bi igrao ni da nisu usli u plej of. Razlog...nejasan, osim da više voli konje. Možda sam ja mator i glup, da sam vlast, uveo bih obavezu da mora da se igra, kada je to razumno. Nema tu pravdanja. Kao kad te drzava, kakva god da je pozove u rat a ti kažeš, sad ću ja samo tetki da odnesem lekove. Neće, ok. Ima ko hoće.

ahaaa

pre 2 godine

Pitanje nije bilo za olimpijske igre, već za kvalifikacije u Beogradu koje počinju za 2 nedelje, velika je razlika.
(Ja, 14. jun 2021 10:22)

U članku piše ovo.
"Da li će igrati na Olimpijskim igrama za reprezentaciju Srbije?

"Ne znam. Tek sam završio ovu sezonu i još ne znam ništa", bio je to kratak odgogvor Jokića na ovo pitanje."

Zak

pre 2 godine

Da me ne shvatite pogrešno za denver bi imao snage još 50 da odigra a za Srbiju ? Čovek nije odmarao ni kada ga je trener terao da odmara ...., a sada umoran !

Brutus

pre 2 godine

. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.
(Пуцко, 14. jun 2021 12:49)

Nije ovde košarka sve, nego jedino gde ičemu možemo da se nadamo. Svako bi sve to menjao za pola toga u fudbalu.

ninepi

pre 2 godine

Nisu mu tek tako najavili onako snazan ugovor. Ja mu necu zameriti i da ne igra na LOI, ako se plasiramo. Covek je igrao celu sezonu + plej of po 40tak minuta. A i ozenio se, trebacu mu medeni mesec. Odusevljavao nas je proteklih sest meseci, zasluzuje da odmori. Ako izabere da igra na LOI, onda je megacar.

bagzi

pre 2 godine

ne treba ga zvati na kvalifikacije. nek odmori covek.
ali ako se ne odazove za olimpijske igre ne treba vise da ima nasu podrsku.
nema ljutnje nikakve. al ako igra samo za sebe tolku podrsku treba i da dobije.

Atom

pre 2 godine

Teško će čovek uopšte igrati, pauza između poslednje dve sezone je bila ekstremno kratka, a on igrao finale konferencije, plus svaka serija na 7 utakmica, u regularnoj sezoni igra gotovo bez pauze i sam vuče ekipu. Morali bi prihvatiti da je Denver prioritet.

Пуцко

pre 2 godine

Зар нису овде стручњаци рекли ономад да га пустимо да прескочи ЕП (када нам је највише требао јер једино ту имамо реалне шансе за злато) и ради индивидуално, и да ћемо добити играча за наредних 10-15 година. Па хајде да видимо. И Лука Дончић је уморан, и игра за тамо неку Словенију, а Јокић за земљу којој је кошарка све.

sasa pg

pre 2 godine

@ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)
(cole, 14. jun 2021 13:56)

Kad Jokić da reprezentaciji koliko Birčević, onda kritikuj. On sve nešto ne mogu, ne znam, umoran... Takvi i ne treba da igraju. Slavite vi Denver i Jokića individualno, ali dok on za svoju zemlju nema motiva da uradi nešto, ne može da zasluži poštovanje nacije

delijamomak

pre 2 godine

kvalifikacije ne mora ni da igra, ako se ne plasiramo bez njega, ne treba ni da idemo onda. A na same olimpijske igre, mislim da bi bilo ruzno sa njegove strane da se ne odazove, prema narodu iz njegove drzave. Ali i da se ne odazove, ja ga razumem, niko nije u njegovoj kozi i ne znamo koliko je tezak ovaj teret koji on nosi

Партизан изнад свих и свега

pre 2 godine

Одмори се мајсторе и напуни батерије..Ти си понос нације, попут си чигре, бићеш прави за Олимпијске Игре?

špricerboj

pre 2 godine

Neka dodje na dan utakmice u Tokijo, ako nekome smeta „neravnopravni tretman“, neka nas poštedi putnih troškova i nek ide odmah na odmor. Neko reče “nisu svi jednaki”. Naravno da nisu. Prošlo je vreme Đorđevića i njegove klape koja je propagirala vrednosti prošlog vremena, visinskih priprema do kolapsa, sve u ume Otadžbine, jedne jedine. To su još od odlaska stare škole oko Divca j Paspalje potpuno izlizana načela. Jokić je glavni, Bogdan i Vasa uzimaju šut, Kalina i Nedović takodje preuzimaju odgovornost u određenim segmentima, svi ostali da se podrede ili ćao đaci.

super soldat

pre 2 godine

Što će vam on u reprezentaciji u utakmicama od značaja. NBA sezona je tjedna zabava za ubijanje vremena. Ne igra se stalno 2 na 2 i nema toliko prostora do trice, plus igrači se više trude i suci ne odgovaraju privatnoj NBA nego FIBA zajednici država koje nepravdu dožive kao atak na samostalnost. Zato navijačke skupine jesu bande nenaoružanih ratnih obaveznika. Jokića na služenje roka.

Deki

pre 2 godine

Novinar (iz Grčke?) ga je pitao da li će da se pridruži reprezentaciji za kvalifikacije na OI, na šta je on odgovorio da je tek završio NBA sezonu i da nije još razmišljao o drugim stvarima...iskreno, bilo bi nerealno i nefer (a sasvim verovatno i kontrapoduktivno ako bi igrao jer mu treba odmor) očekivati da igra kvalifikacije. Sama Olimpijada, ako se kvalifikujemo,l to je nešto drugo i nadam se da će da se kvalifikujemo i igramo u najjačem sastavu, sa Jokićem.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 2 godine

Ako ima trenera koji zna kako treba da ga postavi onda OK...ako ga bude drndao kao Sale sa nemotivisanim natripovanim zvezdama na ostalim pozicijama....onda nemoj....nemoj da te cimaju.

bskfan

pre 2 godine

Nema tu mnogo mudrovanja. Najveca je ludost reci da su svi jednaki. Jokic je prvo u bablu odigrao teskih 19 plejof utakmica, zatim 72 utakmice, a onda jos 10 plejof utakmica. Dakle, 101 utakmica. O igranju kvalifikacija nema ni govora. Treba prvo da se odmori a zatim da radi pripreme po svom programu. U reprezentaciji treba da se pojavi desetak dana pred put, da uvezbaju odredjene akcije i to je to. Kakve crne pripreme za Jokica kad on moze da odigra 65 minuta? Igranje pripremnih utakmica protiv drugih reprezentazija koje idu na OI ionako nemaju smisla jer niko ne igra punom snagom niti se otvaraju karte. Cisto gubljenje vremena. Onih 9 pripremnih utakmica su bila ludost kosmickih proporcija.

Da sam na mestu Jokica prvo bih pitao kakvu igru trener namerava da igra? Da li ce lopta da bude kod njega ili ce se igrati kao sa bilo kojim drugim centrom? Ko su starteri i koliko minuta ce da igra. Jednostavno, cist racun duga ljubav. Najgore je kad se stvari "podrazumevaju" a onda dobijemo ono sto smo imali prosli put: ulazak sa klupe, lopta ne ide ka Jokicu, smanjena minutaza, igranje cetvorke i ono "ne mozes u reprezentaciji da igras kao u klubu".

Nikako ne treba voditi previse igraca vec samo po dva igraca na svakoj poziciji. Poslednja dva igraca su tu samo kao rezerve i zato se tu vode mladi igraci ili veterani koji nece ocekivati da igraju. Na pocetku moze da se igra u rotaciji od 10 igraca ali na kraju turnira to treba da se smanji na 8. Mora da se zna sta ko radi.

Иван

pre 2 godine

Незгодно је оно што је урадио Дончић: одмах по испадању у НБА плеј-офу је рекао да ће играти за Словенију на квалификационом турниру, па ће сада Јокић испасти лош ако и он то не уради. Међутим, приметан је замор код Николе, читаву серију против Финикса је одиграо слабије него остатак сезоне, њему дефинитивно треба мало одмора. Најбоље би било да прескочи турнир у Београду, и верујем да ће тако и бити, у договору са Кокошковим. Ипак је Игор НБА школа, зна како треба с тим играчима. А имамо Бобија, Петрушева, Смаилагића, па и Радуљицу за те квалификације, који могу покрити ту позицију. Више ту брине проблем уиграности: чини ми се да селектор жели да базира игру на Јокићу, а времена нема много, за тако нешто је ипак потребно да се Никола што пре прикључи осталима.

Ratko

pre 2 godine

Nije valjda naš stručni štab poludeo da uvodi Jokića u kvalifikacije za Olimlijski turnir? Od toga nema ništa to neće ni dozvoliti štab Denvera ako budu naši insistirali. On može da se priključi ako se budemo plasirali na Olimspijske igre.

cole

pre 2 godine

ne brigaj, legendo. imamo mi prvog igraca na tvojoj poziciji. naci ce se vec neko ko ce mu umesto tebe grejati klupu. bircevic je nezamenljiv...ako jos igra kosarku! :-)

mare

pre 2 godine

pa valjda će mo uspeti kroz kvalifikacije bez jokića i bogdanovića, ako ne mozemo da prodjemo filipine i oslabljenu italiju bez njih onda mi nema sta ni da trazimo u tokiju.Treba dati prostora bogdanu i nikoli posle sezone da se dovedu psihički u red , nikola skoro da nije imao pauze izmedju sezone.

Kgh

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj. Kosarke se sete pa mozda svake trece ili cetvrte godine. Jokic i ekipa ne treba da igraju ako ne zele, treba da se odmore jer igraju za svoj dzep. A kome smeta nek uzme patike i loptu u ruke pa nek trenira. I ovako prosli u finale ili ispali u grupi pricace se dva dana a o fudbalu ce se pricati 365 dana.

Rothmans

pre 2 godine

U ostalom zasto bi bilo ko od igraca igrao. Navodno zemlja kosarke, odbojke, tenisa, vaterpola.... a ovamo kad je fudbal u pitanju e tu se stvar menja. Nikad nista nije osvojeno osim u Urugvaju i tu su bili cetvrti jer nije bilo bronze. Toliko para ulozeno u taj fudbal, a oni boze sacuvaj...
(Kgh, 14. jun 2021 15:54)
Kao prvo nije tačno da nikad ništa nije osvojeno o fudbalu. To treće mesto u Urugvaju pripada nama, jer je pobednik Mundijala Urugvaj izbacio nas u polufinalu. Da su pobedili Argentinci u finalu, SAD bi bile treće a mi četvrti. I to pravilo je važilo tako punih 56 godina a onda su Miljanića, Šajbera i ekipu izigrali Žoao Avelanž i njegova ekipa na Kongresu FIFE u Meksiku 1986 godine, kada su Ameri "preko noći" postali treći u Urugvaju navodno zbog jednog gola ukupne bolje gol-razlike od nas. Dokaz da nam je bilo odato i priznato to treće mesto jeste bronzana medalja i plaketa koja se nalazi u stanu sina Koste Hadžija u Novom Sadu. Takođe si zaboravio na srebra sa Olimpijskih igara 1948 i 1952, bronzu 1984, srebra sa Eura 1960 i 1968, zlata na Mediteranskim igrama 1971 i 1979, kao i na zlato na Olimpijadi u Rimu 1960, Partizanovo drugo mesto 1966 i Zvezdino prvo 1991.

323

pre 2 godine

Mislim da ce Jokic svake sezone odigrati veliki broj utakmica za Denver, da ce igrati plej of, bez njega je Denver prosecan tim, da ce biti premoren kao sada. Sta ce se promeniti pred neko novo SP, OI ili EP? Da ce manje igrati pa nece biti umoran?

Dragan Borca

pre 2 godine

Za 2 godine i nekih 8 meseci Jokic je ukupno odigrao oko 220 utakmica gore dole par utakmica. Sveukupno NBA, reprezentacija, prijateljske, predsezona

Mislim da nijedan sportista na svetu u kolektivnom sportu nije toliko za to vreme odigrao, barem ne ovi sportovi najpopularniji

Polako ljudi, igrace na OI samo bez pritiska. Njega je Malone tako izraubovao. Cuva svoje du.. nije ni pomislio odmoriti ga par utakmica kao sto drugi pametniji treneri rade

Pogotovo je bilo frapantno na kraju sezone kada je vec sve bilo manje vise poznato- Malone skoro sve odmarao samo njega nije. I zato je dobio mnogo manje efikasnijeg Jokica koji promasuje cak i bacanja masovno.

brm

pre 2 godine

Ne mogu da kazem da nisi u pravu delimicno ali opet ako vratimo film kako to da Pau Gasol nikad nije bio umoran da igra za reprezentaciju,uvek je igrao i uvek bio najbolji igrac na prvenstvu i ne mozemo da kazemo da nije igrao zavrsnice plejofa,sa Lejkersima je igrao i ima titulu ako se ne varam,redovno je igrao plejof. Sve americke zvezde su redovno igrale Olimpijadu i nisu bili umorni a isto tako igrali su plejof,finala itd. Znaci stvarno je ok da mozda preskoci kvalifikacije,mada pogledajte Doncica,ali ajde i da preskoci ali Olimpijske igre da ne odigra bilo bi stvarno nepotrebno i neopravdano.
(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Evo ja ću ti na prvu loptu reći da Pau Gasol nije igrao na EP u Srbiji i Crnoj Gori, došao je u svojstvu novinara. Istina je da je igrao većinu prvenstava, ali nije tačno da nije propuštao zbog umora.

zilijen

pre 2 godine

Treba da se prikljuci dve nedelje pred Olimpijadu, i da ga ne forsira u grupi sa slabijim protivnicima.
Imamo Milutinova (ako se oporavi, ako ne Marjanovica) i Petruseva.
Ja se nadam sastavu Teodosic, Micic, Bogdanovic, Nedovic, Jaramaz, Guduric, Lucic, Kalinic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Petrusev.
Sa ovakvim timom nema potrebe da Nikola zapinje pre 1/4 finala

Gde ja živim

pre 2 godine

Što se tiče kvalifikacionog turnira mislim da stvarno nema potrebe. Mislim jeste ružno posle nekog odbaciti da ne ide u Tokio, ali kada imaš MVP-a NBA lige neke stvari moraju da se rade mimo normalnih okolnosti. Trebalo bi da to odradimo bez problema i stvarno bi bila sramota ako ne uspemo. Međutim, voleo bih da ga vidim na utakmicama pa makar u 20. redu tribina. Ostalim momcima bi značilo, publika (ako je bude bilo i koliko je bude bilo) bi ga pozdravila i bilo bi lepo.

Za same Igre mislim da hoće. No da ne brzamo i skačemo kao popareni. Umoran je, nezadovoljan krajnjim ishodom i verovatno mu stvarno nije ni na kraj pameti. Ostavimo Igoru i kompaniji da razgovaraju sa njim, da se dogovore šta i kako. Oni će znati. Samo polako narode.

St11

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.

jaffar

pre 2 godine

Neka covek odluci i odluka je samo njegova.
Samo da se razume da i igraci u Evropi odigraju priblizan broj meceva, za primer Efes EL oko 40, turska liga 30 + play off ... nakupi se tu skoro kao i u NBA u ovom skracenom formatu

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

FourSeasons

pre 2 godine

Ako iko zasluzuje da se odmori i da bude postedjen kvalifikacija onda je to ovaj momak. Jokara, dobro se odmori, zabavi, provedi vreme sa svojom porodicom a onda da te vidimo da grizes za tu medalju sa ostalim momcima u Japanu

ništa nije crno-bijelo

pre 2 godine

@ (Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)

Da, ali, Gasol je uvijek "kasnio" na pripreme odnosno imao je dozvolu da se priključi kasnije...i to mnogo kasnije. Slična, pa i izraženija stvar, je bila s Novickim i Njemačkom.

Ovi naši, čim igrači iz NBA dobiju dozvolu da se priključe 2-3 dana kasnije, postaju ljubomorni i atmosfera se narušava.

žak

pre 2 godine

Svi ekipe, koje su igrale u bublu finala konferencije su ispale u prvoj rudni, osim Denvera(koji je sad u drugoj) i svi su ispali ne zato sto su nekvalitetni, vec zbog povreda, i vidnog umora. Svi znamo kako je izgledo Jokic na svetskom, delom zbog selektora, a i delom sto je bio umoran nespreman, jer je imao napornu sezonu, mada ni blizu kao ovu.Kvalifikacije ne treba nikako da igra( imamo Milutinova, najboljeg centra u Evropi, da ga zameni) na Oi samo ako sam proceni da je spreman bez pritiska, jer zadnje ono sto nam treba da se povredi u grupi protiv neke Angole...( a koliko je umoran na ivici je povrede) pa da mu zabrane igranje u reprezentaciji skorz. Bice pritiska na njemu da igra, ali iskreno ako dodje umoran, nespreman, moze vise da odmogne na Oi nego da pomogne. Jer ako se to desi ne mogu da slusam od raznih idiota, koji ne znaju nista o kosarci nardedne dve godine, kako je Scola bolji od njega, kao Jokic ne bi mogao da igra u Evropi...Mi nismo reprezentacija koja skroz zavisi od njega, i sa njim i bez njega boricemo se za medalju.
(St11, 14. jun 2021 12:58)

Od čega je bio umoran 2019 na SP? Sezona mu se završila 12.05., a na pripreme je došao 5.08...imao je skoro puna 3 meseca da odmara. Niti jedan ozbiljan profesionalni sportista neče toliko dugo odmarati..verovatno, nije ni Jokić.

Te 2019. Vasa Micić je sezonu završio 2.07., odigrao je više od 80 utakmica i došao na vreme na pripreme..imao je jedva mesec dana odmora.

Mladen

pre 2 godine

(Objavite komentar da neko nesto nauci, 14. jun 2021 13:42)


Pa sam Gasol ti je primer koliko igranje za nacionalni tim moze da upropasti karijeru. Lakersi su 2009. bili sampioni i Gasol je nakon toga igrao EP i sledece sezone je propustio 20 utakmica zbog povrede, pa ga 2010. kad su ponovo bili sampioni "nisu pustili" te i nije igrao na SP u Turskoj. Posle toga je igrao na OI i opet propustio 40 utakmica u NBA i odmah nakon toga trejdovan u Cikago i svi znamo da nakon 2012 on vise nije bio taj igrac.

Sa druge strane Spanci bar cene to dok se isto ne moze reci za Srbe. Dokaz su ti Divac, Djordjevic, Danilovic, Teodosic i gomila njih koji su igrali, osvajali medalje pa koje smo tako olako popljuvali.

Uostalom pogledajte nasu zemlju, ljudi ne kupe smece iza sebe, reke imaju vise plastike nego ikad, i onda se ti isti koji to rade nadju ovde da prosipaju o obavezi i casti igranju za reprezentaciju. Dajte molim vas. Niko od vas nije u stanju nista da uradi za ovu zemlju i kako onda da ocekujete od bilo koga da stavi svoju karijeru i porodicu u drugi plan. Niste realni

dex

pre 2 godine

@objavite komentar

Gasol nikada nije imao sezonu u kojoj praktično nema pauzu izmedju dve sezone. Pri tom Jokić konstantno igra bez ikakve pauze, čak i u nebitnim utakmicama. Drugo, itekako su američke zvezde preskakale Olimpijske igre.
Treba naći neki balans. Neka dodje da bude uz reprezentaciju uz maksimalno doziranu minutažu. Neka igra samo kad treba. Ljudi zaboravljaju da u slučaju da igra OI on skoro da nema pauzu posle sezone u kojoj opet, nije imao pauzu. Posledice bi mogle biti žestoke. Od povreda do nekih gorih slučajeva, poput onog Eriksenovog. Koliki god da su im ugovori, oni nisu mašine.

smeh

pre 2 godine

@Goks

Ti bi uveo da bude obaveza, da igrač mora da igra za reprezentaciju? Jesi ti spavao sinoć? Idi se okupaj i odspavaj da dodješ sebi. Igranje za reprezentaciju treba da bude čast, privilegija. Ako neće neko nema problema, ima drugih igrača. Čuj obaveza.

Korejac

pre 2 godine

A ko garantuje da ce se Srbija plasirati na OI bez Jokica i Bogdanovica pogotovo ako Italijani dodju u punom sastavu.Jokic treba da igra Kvalifikacije zato sto Bogdanovic nemoze. A poslije mu daj odmor na pripremama i u grupnoj fazi.

bskfan

pre 2 godine

@dragan borca

Tu si omasio debelo. Malone je hteo da odmara Jokica barem 2-3 utakmice ali Jokic nije hteo ni da cuje. Njegovo cuveno "Srbi se ne odmaraju, ako su zdravi igraju".

I to nije od ove godine vec je to tako jos od pre dve godine. Kada je pre dve godine Denver tankovao utakmicu protiv Portlanda Malone je odlucio da ne igraju Jokic, Marej, Milsap, a u toku utakmice je i Harisa poslao na klupu jer je Denver vodio. Kad je Jokic cuo da ne igra totalno je odlepio. Kako kazu ocevici, usao je u svlacionicu i vikao na Malonea, nisu mogli da ga smire pa su cak morali da dolaze iz uprave kluba da ga smiruju. Pretpostavljam da je tu bi i Konoli.

Kssnije su napravili neki dogovor pa je tako prosle godine Malone stavljao Jokica u igru ali je imao drasticno smanjene minute zbog kojih je Jokic pokvario statistiku. Slicno je bilo i ove godine kada Jokic nije ulazio u igru u cetvrtoj cetvrtini.

Dakle, za razliku od drugih igraca koji zahtevaju da ne igraju back-to-back utakmice, Jokic insistira da igra svaku utakmicu.

Mislim da Jokic tu treba da promeni stav i da bude znatno racionalniji. Ne radi se tu samo o fizickom umoru vec je jos veci problem mentalni umor. Ako je pametan Jokic ce iduce godine uzeti nekoliko utakmica odmora ali zato kada igra onda mora da igra 36 minuta. Prvi razlog je statistika (iako mu nije neophodna jer ce on sigurno dobiti 200+ miliona, vec da telo navikava na vecu minutazu posle koje lakse izdrzi plejof kada se igra i 40+ minuta.