Četvrtak, 10.06.2021.

21:10

Željko Obradović govorio o dolasku u Partizan

Najtrofejniji evropski košarkaški trenre Želimir Željko Obradović govorio o svom povratku u Partizan.

Izvor: SN

Željko Obradoviæ govorio o dolasku u Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 2 godine

Zeljko postavi uslov za dolazak a taj uslov mora da bude da ovaj SNS igrac za unistenje KK Partizan Ostoja mora da ode iz kluba.
Nemoj da da blatis svoje ime i svoju reputaciju sa polusvetom kakav je danas na vrhu KK Partizan !!!!

Hover ghost

pre 2 godine

@Baš bi voleo da se onako zarumeni od muke. A posle kukanje na konferenciji za štampu.. Baš bi se uklopio u svoj klub....
(munze, 11. jun 2021 09:54)


Naravno da bi se uklopio u svoj klub,visestruki sampion Evrope da vodi sampiona Evrope i najtrofejniji klub u zemlji,prelepo....da uzvratim,i vi se uklapate u profil kluba za koji sad navijate i coveka koji ga vodi,taj sarm Zeleznika je nenadmasan,sporski pozdrav.

udba je zakon

pre 2 godine

"joca".... kazes ko se bolje snasao u "smutnim vremenima", ali precutkujes ko se najbolje snasao na "sljaci".... a u "smutnim vremenima" jugoplastika, cibona i partizan su uimali evro-titule... a kod kuce "varali" "prepostenu" zvezdu...

Dulo

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...
Auuu Miki, ne da nemaš pojma,nego si se obrukao za sve pare! Knjige u ruke pa proveri ko je bio trener Partizana te 1993g.Ž.Lukajić je bio trener 1994g. kad ste opet izgubili finale od Zvezde ccccc i to poznavalac Partizana!!!

Joca

pre 2 godine

@Mio

Sve može da se toleriše, ali na netačne informacije ne može da se ostane nem. Da pratiš košarku duže vreme, znao bi da je u vreme SFRJ Zvezda osvojila 12 titula, za njom slede Olimpija, Jugoplastika i Zadar sa po 6, pa onda Partizan sa 5, OKK Beograd sa 4, Cibona i Bosna sa po 3. Na osnovu svega ovoga lako je zaključiti ko se najbolje snašao u "smutnom" vremenu devedesetih i ko je bio jedan i jedini favorizovani do kraja prve decenije 21. veka. A to što prepisuješ i pominješ kojekakvog Krcuna i koješta, više govori o nedovoljnom poznavanju i istorije, pored sporta, ali to je druga tema. A to koja titula u koje vreme više vredi, pitanje je i može da se diskutuje. Ali je takođe jasno da je današnji format EL najnaporniji i najteži ubedljivo, pogotovo za timove koji nemaju licencu i moraju paralelno da igraju i domaće takmičenje da bi se plasirali i sledeće sezone.

Aleks

pre 2 godine

Vidim da grobari koji toliko vole Partizan i bas poznaju istoriju kk Partizan kazu da Zvezda nikad nije pobedila Obradovica...jeste sezona 1992\1993,a drugog Zeljka Lukajica 1993\1994 spotski pozdrav 😉

Mio

pre 2 godine

Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina
(DžejAr65, 11. jun 2021 08:24)
Dobro si rekao : istorija,koju cete izučavati do kraja života...
Vaše zablude i nebuloze da Vi igrate neku EL koja je iznad svega...
Pravite se blesavi..... Kakve veze ni ma kako se u tom momentu zvalo najjače klubako takmičenje u Evropi u to vreme: igrali su najbolji klubovi i igrači,i KKP je osvojio. A još 3 put smo igrali F4 sa najboljim ekipama u Evropi.. Sanjate samo..
Da li je Dzordanov MVP od pre 30 g. manje vredan od danasnjeg Jokićevog,ili titula Čikaga..
Inače,koliko ste titula osvojili pored KKP,Jugoplastike,Cibone,Bosne????
Biste osvajali titule kad je drug Krcun naredio da tako bude,i sve ostale držao na rastojanju..
Sada to radi G-din Aleksandar...
Ko Vam je 2 puta platio Pešića,koji je postao možda i više nego Obradović???

drogirani žabac

pre 2 godine

Dolazak Žoca može značiti samo jedno, Đordi shvatio da bez MVP NBA, MVP EL, MVP EC lige ABA, ali najviše srpskim igračima nema šta da traži u EL, tako da 2022/23 dva mesta u EL, tj CZV i PAR.
P. S. Ne bi me iznenadio vajld kard za Partizan, što mi kao ganciju uopšte ne smeta.

SV7

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!
(Bajo moj, 10. jun 2021 23:07)
Prpa malo a?

As Nodt

pre 2 godine

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?
(Borky, 11. jun 2021 00:04)

U pravu si, nebitni su trofeji. Tako je i Tumbakovic isti kao Aleks Ferguson, sta tu sad, trener je trener.

uplakani

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.
(Admiral, 11. jun 2021 07:35)

Sine, iz REGIONALNE lige se ide u EL...Ko da naredi da ne sme da pobedi..Vucic, Plenkovic, Djukanovic ili ko ?!
Ti bas u svadji s logikom,a ?!

dzo

pre 2 godine

Bice cupavo. Neko na tom polju pokazuje svoju moc, Obradovic je najtrofejniji evro trener i pitanje je da li covek zeli da ucestvuje u ovoj grand cirkuzariji. On nece sigurno mirno gledati da ga levate neki sampioni granda.

Miki

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...

vaxilar

pre 2 godine

Grobari nikako da shvate da mi Zeljka volimo, a oni projektuju da ga mrzimo jer im nije pojmljivo da razumemo sport, ljude i velicine. Njima je samo bitno da su njihovi glavni, da je mrak, strah o otimacina.

DžejAr65

pre 2 godine

@Mio
Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina

Mio

pre 2 godine

dule@
I sta je bilo kad si se probudio??)))
Jel bio lep ili ružan san???
1) Nikada nećete napraviti ni klub ni odnos u KKCZ,onakav kakav je u KKP, posebno imam u vidu navijače i igrače!!!
2) Možete EL da igrate i sledećih 1000g,naše rezultate će te i dalje samo sanjati
3) U periodu kada ste tvrdili da niste imali para,trener Vam je bio Pešić u najboljim godinama, ko je to platio?
Pa i drugi put!!!!
4)Mi navijači KKP ne dolazimo samo na EL, ili onda kada pobeđujemo, mi volimo i poznajemo košarku,i tako će biti bez obzira koju ligu igramo!!!
Jedino sam siguran da će navijači,potencijalni glasači, dati svoj glas protiv najvišeg političkog rukovodstva koje ponižava SD Partizan...

Dr Hitch

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(
(nebulozator, 11. jun 2021 04:10)
Ali o jednoj tituli možete samo da sanjate ;)

bp

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

I meni je cudno uvek zasto toliko skacu na svaku vest o Partizanu.
Ima tu i botovanja par likova, razvijanja kompleksnih teorija i sl.
Stvarno, zasto se ne okrenu svom klubu kad imaju zagarantovane ana titule ?
Mislim da i oni znaju da je zvezda pokojna, da je ovo klub sa pibom fmpa, da je covic gazda, da ova zvezda placa stare dugove fmpa.
Mislim da su ogorceni.

Admiral

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.

eto

pre 2 godine

Kako ostoja kupuje vreme...ne vidim sta to moze da privuce obradovica...realno mu je ovo jedan od poslednjih "poslova"... bolji tim od cz ne moze da napravi...a da dolazi da ga dobijaju po aba, tesko razumljivo

Ajgor

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

Šta napisa navijač koji ima 17 dresova Euroligaša i dresove Mege, Budućnosti, Mornara, Igokee i Cedevite, pa ih oblači nedeljno po potrebi!

Nolan S.i kraj fuzije iz 07.

pre 2 godine

Dodji,dodji ,znas sta te ceka u Pioniru,a znas i da si zasluzio!Inace ,za mladje ,titulu 1993.osvojili smo dok je on bio ,na supdotnoj klupi.

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Mislis na Bokana???? Radonja je vec omlatio Obradovica, pa ovaj kukao i plakao na konferenciji, kao malo dete hahaha

Nista o nicemu

pre 2 godine

Nekoliko portala su preneli vest da bi trebalo novi trener biti Martinez,bivsi trener Valensije,ne znam koliko bi to bilo dobro resenje,Sito Alonso nije nista u Cedeviti uradio,ipak vest je jos nije proverena pa da sacekamo sta ce se dogoditi...

nebulozator

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(

Konfučije

pre 2 godine

Sjajan događaj za srpsku košarku bi bio povratak Obradovića, ali kako da Ostoja bude šef jednom velikanu poput Željka? To mi se slabo uklapa u priču.

Izvođač kornera

pre 2 godine

Evo upamtite moj nick da ne bude posle ovo ono!Vreme je da Partizan ponovo obrne igricu i zato dolazi Zeljko nasa a i svih srba legenda!Sa njime kao pravom institucijom stizu i sponzori sto znaci da ce doci i par dobrih stranaca !Samim tim kada vide ko je dosao u Partizan svi nasi kosarkasi koji vrede a crno bela boja im je u srcu npr P
etrusev,Simonovic doci ce kod najboljeg trenera evrope ....Uz Trifuna Stepanovica koji ce da kidaju treba dati zagoru jos jednu sansu ubedjen sam da ce je maestralno iskoristiti!!!za druge se navija PARTIZAN SE VOLI....

nenad

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.

As Nodt

pre 2 godine

Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.
(KoRn, 10. jun 2021 22:23)

Pa i Ataman je osvajac Evrope. Druga klasa trenera jednostavno, Radonjic ne moze u isti kos sa njima.

Grobarcina 29

pre 2 godine

Ako stvarno Zeljko prihvati da vodi Partizan, onda je bas Grobar do koske. U ovo doba preuzet klub, kad je Zvezda jaka na svim nivoima, na i oko terena maltene nepobediva, kockat se sa renomeom krvavo stecenim, preuzet Partizan bio bi bas cas ljubavi!!!
Partizan bi sa tim dobio mnogo, prvo imao bi na klupi najboljeg evropskog trenera svih vremena, to bi automatski znacilo i veci i stabilan budzet, mnogo vise sponzora koji bi zbog njega videli razlog da uloze, naravno na kraju verovatno najvecu posetu na nasim utakmicama ikad

Borky

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?

Borky

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...
(Milan, 10. jun 2021 22:37

Cek cek a koliko dugo je Partizan igrao u drugoj ligi? Sto to bajo izostavi? Malo ti komenatar gubi smisao sa tim podatkom!

Tor

pre 2 godine

Ovaj limar je genije! Svake sezone kad puknu JSDP on im uvali kosku da glođu preko leta i maštaju o “ instalaciji”!
(naše će sene ..., 10. jun 2021 22:52)

Ja prvi put cujem da obradovic prica o konkretnim dogovorima i datumima vezanim za vracanje u partizan. A pratim ga od '91

Matori Laki

pre 2 godine

dule Da li te je sramota bar malo za sve ove gluposti sto si napisao ovde danas??
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 10. jun 2021 22:24)

A ti znaš da su gluposti!?
Kićan j(to je u Čačku od detinjstva u Draganov nadimak) je u dogovoru sa svojim ocem (obojica navijači Zvezde) vodio pregovore sa Zvezdom, lokalni političari su izmolili kod beogradskih komunističkih "paša i subaša" da prvo igra jednu sezonu u Borcu, pa u Zvezdu. To je bila njegova prva prvoligaška sezona i bio je najbolji strelac. To nije promaklo Titovim vojnicima da otkače Zvezdu i one "paše i subaše" i dovedu ga u Partizan.
Željko je takođe od detinjstva Zvezdaš.
Na kraju, popio sam sa Draganovim kumom, a sa i Žocom više viskija nego što si ti vode preplivao. Mnogo toga znam, ali to su privatne priče i nisu za vas "sa blamom".

Bajo moj

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 2 godine

Не бих саветовао Жељку да долази, али ако баш жели, није проблем, "Трансилванија Експрес" има редовну линију.

MIĆA

pre 2 godine

Između redova,imam menadžera,koji prati situaciju i koji će da mi izabere najskuplju varijantu i klub koji juriša na vrh EL sa ogromnim budžetom a da treniram nekoga u Cipiripi kupu me ne zanima ni najmanje.Ne želi čovek da vam ubije volju a smatra da ćete do tada već naći nekog jadnika da dođe među luzere.

U našega Rajka golema svirajka

pre 2 godine

Sad će brzopotezno pre kraja juna da angažuju nekog da bi imali opravdanje zašto neće Obradovića, jer mora da se ispoštuje veliki vođa, ne sme da se desi novi Trinkijeri koji će da ređa pobede...

dule

pre 2 godine

Ми старији знамо да су Кићановић и Жељко Обрадовић били звездаши од малена.Али је онда стигла наредба титове генералске мафије да морају да иду у Партизан и да ће Партизан декретом пребацити из друге лиге у прву.Тада је и Далипагић пребачен у Партизан,Ранко Жеравица по наређењу пребачен из његове Звезде у Партизан.Обрадовић је био велики играч-нема дилеме.Исто ми старији знамо да Жељко има дуг према тадашњој војној инфраструктури у Партизану због његове саобраћајке.Без обзира на то,колико и данас има захвалност због тога,Обрадовић иде у клубове који имају огромне буџете за тренера и играче.Приче о љубави су међу баснама на дечјем оделењу.Наравно да би и ја волео да се што више наших играча и тренера од доказаног успеха и угледа врате у нашу кошарку.Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.

ja

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Ne znam na kog od dvojice misliš, ali ne znam na koju foru Ostoja koji radi za tu dvojicu da dovede Željka.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sto da ne? Covek ima 61 godinu, zadnjih godinu dana je u Srbiji, bice u svojoj kuci, dobice dobru platu. Podignuce Partizan iz trenutne situacije, ja kao veliki navujac Zvezde bi voleo da dodje. Dobro je to i za srpsku kosarku i za popularnost kosarke. Uvek je bolje igrati finala sa Partizanom nego sa Megom, malom i ostalim skartovima.

Paranoid Android

pre 2 godine

Ne moze nama ni ZOC pomoci, u stvari niko dok se ne sredi politicki uticaj na sport i to je FAKAT!

Seca li se neko Karija i "Evropske Zvezde" 1.0 edition?

A ova deca sto se busaju o ABA dominaciju ... na spavanje .

Mitar

pre 2 godine

Treba Željko Partizanu naravno
ali nije vreme.

Nijedan pravi partizanovac sada, pod ovim vazurama, ostojama, vučelama i sličnim termitima ne treba da ulazi u klub i daje alibi štetočinama.
Sem ako nije sa njima.

Ja čak sada ni ne navijam, sudoku mi napetiji...
jednostavno nema draži kad je u septembru poznato šta će biti u maju...

Preživeće se,
zaliće se novi zdravi temelji
šta je uopšte par godina za nas. :)

Danilo

pre 2 godine

Da Radonja osedla i ovog.
(Kikinda, 10. jun 2021 21:32)
Nije nas problem Radonjic (obican trenercic dubokih rostera suldo visokih budzeta) NAs problem je Ostoja Mijailovic koji ne placa koga i kad treba da ne placa po nalogu Overlorda. I time kopa jamu bez dna za Instituciju. I opet i pored toga i pored kamiona i aviona para srucenih u FMP , FMP opet nista u EL, i stalno nista.Jednostavno niste ta supstanca, taj kov.

Dejan CZ

pre 2 godine

Treba reci da je partizan jedan od retkih klubova u Evropi koji te finansijske zahteve moze ispostovati...Trenutno se sa jos jednim klubom vodi licitacija i svakim danom kao u pokeru podize nov ulog...Ono sto ne ide u prilog partizanu je sto je to ipak cipiripi klub I pored unosnije i jace finansijske ponude Iza koje stoji ceo penzioni fond...Da je novac samo u pitanju tu je crno beli parazit neprikosnoven ali sportska strana Obradovica ipak vuce ka najjacem evropskom takmicenju...ipak treneru sa takvim integritetom ne ide pod ove dane da bude deo druzine i generacije koja raste...

uplakani

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.
(panter pudlica, 10. jun 2021 22:01)

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!

KoRn

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)
Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.

smeh

pre 2 godine

Svaka čast Obradoviću na svemu. Živa legenda. Samo da li to što priča da prvo vidi da li je interesantna priča pa potom o tome razgovara sa svojim ljudima u stvari znači da prvo vidi koliki je budžet kluba pa onda razmišlja o mogućem vodjenju ekipe? Ako želi da pomogne svom bivšem klubu preuzeće trenersku palicu i uradiće sve što može da ih izdigne iz ovog sivila gde se bore za opstanak sa dobrim timom. I to bez obzira da li će im budžet sledeće sezone biti 100000, 1 milion, 10 miliona evra. Zaradio je pare, ima sve i ako stvarno želi da im pomogne već ovih dana će biti proglašen za novog trenera KK Partizan. U suprotnom je sve ovo što priča smešno.

vss

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26) Vi grobari kad bi uključili mozak lako bi zaključili da Zocu ne pada na pamet da se vrati u Partizan! Kakvi crni aparati druže, šta se sve vama ne prividja pa to je smehotresno. Čovek bre navikao na skupe timove i vrhunske igrače, da se bori za titulu u EL. Stvarno mislite da bi se vratio da igra Evrokup i da se mlati po ABA ligi? Pa njegova plata je veća od budžeta Zvezde i Partizana, a vi još verujete u ljubav (kao sto ste sanjali da će Peković dati svoje milione da vas iščupa iz dugova u koje vas uvalili Dule i Danilovic). Svake godine u ovo vreme verujete u neke bajke, stvarno bre odrastite već jednom. I zaspivajte vi (ali se i opismeni - čuj “zaspiva”) cccc

As Nodt

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.

Milan Dančetović

pre 2 godine

NE VERUJEM, NEMA OD TOGA NIŠTA MALI JE TO I BEZ VREDAN KLUB! A VELIKI ČOVEK I ŠAMPION U SVAKOM POGLEDU! NE IDE TO I NE PIJE VODU...

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)




:)))))
dabre!

ostaje samo da se usaglase oko toga čija će mama savijati sarmice!

KoRn

pre 2 godine

Čovek ce da trenira nekog velikana koji može da ga plati i koji može da mu dovede ono sto on bude tražio.Kakav Partizan kakvi bakraci.Nije on madjionicar i ako to mnogi misle ,samo bi se obrukao.Tamo treba da se radi,da se stvara tim nema on vremena za to.Takav trener da ne trenira Evroligaski tim nego da se bakce u ABA ligi.To je kao kada bi sada Zidan trenirao Kan jer je tamo poceo profesionalnu karijeru.Cela kosarkaska evropska javnost prica da Obradovic treba da trenira neki NBA klub ali ne on ce Partizan da trenira.

panter pudlica

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.

Samo je kosarka sport

pre 2 godine

Jedan covek iz predgradja nece biti miran 20 dana, zna on ko je Zeljko. Ako dodje, trofeji se vracaju kuci.
Ali mi sto pratimo kosarku, znamo da je to nerealno.

Cubaka

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

To sto si osetio nije miris vec je neko pustio "goluba" a Zeljku je od malih nogu san da jednog dana saradjuje sa Ostojom limarom.

panter pudlica

pre 2 godine

Ovi kompleksaši, što pišu "dođi da te radonja osedla" i slično, izgleda ne znaju jednu veoma bitnu činjenicu - Željko Obradović ima 9 titula Evrolige. Kao takav, zaslužuje poštovanje u najmanju ruku, a ne ovakve prozivke. Mislim da bi i Radonji bilo glupo kada bi pročitao nešto ovako.
Poješće vas mržnja i zavist što nikada nećete stići veličinu i uspehe Partizana...

BORac

pre 2 godine

Ova vest je kao da Lebron dolazi u KKP. Budimo realni, od toga nema ništa. Ja bih voleo više od svega, kao i svaki pravi grobar, ali Žoc je jednostavno nedostižan za nas. Partizan ne može kvalitetnog domaćeg igrača da dovede, kamoli ovakvog vrhunskog trenera. Jedino neka njegova luda želja, ljubav prema klubu, odluka da neko vreme ostane u Srbiji, ovako drugačije ne vidim. Aleksandar Nikolić je promenio svetsku košarku, ali to je bilo drugo vreme, bilo je mnogo talenata i dovoljno novca da se radi sa tim igračima, danas nije to slučaj. Daj Bože, ali pre je on sada za NBA ili neku jaku evroligašku ekipu za 10 jubilarni trofej.

bajro enimal

pre 2 godine

Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.
(dule, 10. jun 2021 22:14)

pitaj vesica kako je resio taj problem kad je dovodio pesica i sagadina u pokojnu "evropsku zvezdu"...

Oki

pre 2 godine

Ja kao zvezdaš bih voleo da se Željko vrati. Jedno je rivalstvo, drugo je kad srpski klubovi propadaju. Ako dođe Željko, košarka će ovde opet zaživeti. Pa i neka oduzimaju Zvezdi titule, bolje to pa da se vrati ono staro rivalstvo i da srpski klubovi budu opet kolevke budućih asova

Istina

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….
(Kad neko pretera, 10. jun 2021 22:30)

Zašto se nalupetao,jer je izneo istinu? Činjenice su to šta je čovek napisao i postoje izjave i jednog i drugog da su bili zvezdaši do prelaska u partizan i to je opštepoznato.Možda si ti iz Čačka ali očigledno ih nisi poznavao a čovek ništa nije preterao.

Sasa Zivkovic

pre 2 godine

Neverovatno kako nemozete da shvatite da je ovo zamena teza. Prvo Ostoja je majstor spinovanja i bacanje prasine i to na perfidan nacin samo da bi se zaboravila jedna totalno losa godina za koju je po meni on jedini krivac. I kao vec po vidjenom scenariju ubaci se jedna takva vest i vi sve zaboravite i uzivate u nekoj sarenoj lazi a on sacuva svoju foteljicu. Ajde setite se svih njegovih izjava zanemarite ovakve nebuloze i videcete da se radi o coveku koji je izuzetan spin majstor. Videcete na kraju da od ovoga nema ama bas nista a opet ce se izgubiti vreme a na stolicam ce ostati isti ljudi sa novim spinovima.

Kad neko pretera

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….

boranija

pre 2 godine

Ova zemlja nije imala na hiljade legendarnih trenera, imala ih je svega nekoliko. Po trofejima, ovaj covek je svakako najbolji kojeg smo imali. E sad, samo sam hteo da pitam, da li postoji bilo ko, sa vise od 20 grama mozga, ko misli da ce posle oprostaja Dude Ivkovica, organizovanog u Atini, Zeljko da se vrati u ovo blato ovde?

uplakani

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)

I budzetima 30+ miliona...

panter pudlica

pre 2 godine

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!
(uplakani, 10. jun 2021 22:24)

Gluplji od tebe sigurno nisam, jer je to prosto nemoguće biti.
Kad smo kod obrtanja, ti si obrnuo toliko budalaština i gluposti ovde, da si prosto za ginisa.
Nisi u stanju da sastaviš normalan komentar bez vređanja nekoga, mozak ti je kao u deteta od 6 meseci...
Ti čak i ne kapiraš Obradovićevu izjavu, ali se uredno javiš da prosipaš pamet koju naravno nemaš. Jadan li je tvoj život panju...

Milan

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...

uplakani

pre 2 godine

Čovek da dodje u KK Partizan privukao bi sponzore i mladi igrači bi dolazili za manje para da ih trenira jedan Željko...
(Bard Živa, 10. jun 2021 21:24)

Ma ludilo.

Nolan brother Smith

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)
A raj čovek uz pomoć tvog direktora i uz pomoć land roversa ti održava finansijski klub da ne bi propao. U stvari ko si ti čoveče iz pg-a da pricas o Srpskoj košarci. I sestru iz pga smo vam vratili na smetliste košarke gde ćete zauvek i biti

Radijator

pre 2 godine

Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Ali ne bi bilo dobro za jednog coveka pa ce I Zoc da razmisli vredi li zamerati se..

deki

pre 2 godine

Zoc jedino ako se umorio od rada u inostranstvu i zeli da ostane ovde,Partizan bi bio logicno resenje.Ali isto tako je poznato da gde god je on radio,zahtevao je velike budzete za najbolje igrace.To da ce Zoc da dozvoli da ga sa ovim timom ponizavaju Zvezda,Mega,Buducnost pa cak i Borac-cisto sumnjam kao sto sumnjam da ce da radi za DZ

građanin opasnih namera

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..

Ivan

pre 2 godine

između redova covek ceka bolju ponudu ako do nje ne dodje ili se ne uspostavi dogovor za dvadesetak dana moze da prica o partizanu. u prevodu zadnja opcija je partizan (i to ako ispune uslove). a partizan mora da ceka sta ce Obradović da izabere.

a

pre 2 godine

Posao se ne radi iz ljubavi već za novac. Hobi je iz ljubavi. Svaki tim iz EC a da ne govorim iz El može veći novac da ponudi. A onda koliko je klub spreman da odreši kesu za igrače koje želi svaki trener. Željko je u Feneru imao veliku lovu ali da li je dobio željene igrače?

As Nodt

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.
(Izbor, 10. jun 2021 21:38)

Pojedini bi mogli da se vrate u skolsku klupU, cisto da nadoknade propusteno.

rke koke

pre 2 godine

@sasa pg

Druže zaluđeni, Željko ako dođe u KKP ima direktno u skupštini Srbije i na Andrićevom vencu da mu se zahvali u direktnom prenosu. Jedan dan vam je klub "okupiran", drugi odjednom Željko dolazi sam od sebe kao i Trinkijeri. Baš jaka šizofrena cepanja.

Wllaxy

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

LoL

Nema šta, samo što to nije direktno rekao, naročito u onom pozivu bogatim klubovima "samo da se sete da Obradović postoji kao trener"...

Izbor

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.

Rade

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Svaka ti čast. Vidi se da si sportista i pravi Delija.Sve najbolje vam želim u EL, imaš pozdrav od Partizanovca.

Srdjan

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga

Maree

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..

fensi

pre 2 godine

Ako postoji veći izazov od Partizana koji se nalazi u trenutnom stanju, ja ne znam. Tako da sam siguran da se Žoc seli u Beograd. Ajd' u dvajes' marki?

uplakani

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Vratiće se rode

uplakani

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga
(Srdjan, 10. jun 2021 21:27)

Vi na raspustu i treba da čitate.
U i izmedju redova...

Srdjan

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga

deki

pre 2 godine

Zoc jedino ako se umorio od rada u inostranstvu i zeli da ostane ovde,Partizan bi bio logicno resenje.Ali isto tako je poznato da gde god je on radio,zahtevao je velike budzete za najbolje igrace.To da ce Zoc da dozvoli da ga sa ovim timom ponizavaju Zvezda,Mega,Buducnost pa cak i Borac-cisto sumnjam kao sto sumnjam da ce da radi za DZ

As Nodt

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.

panter pudlica

pre 2 godine

Ovi kompleksaši, što pišu "dođi da te radonja osedla" i slično, izgleda ne znaju jednu veoma bitnu činjenicu - Željko Obradović ima 9 titula Evrolige. Kao takav, zaslužuje poštovanje u najmanju ruku, a ne ovakve prozivke. Mislim da bi i Radonji bilo glupo kada bi pročitao nešto ovako.
Poješće vas mržnja i zavist što nikada nećete stići veličinu i uspehe Partizana...

uplakani

pre 2 godine

Čovek da dodje u KK Partizan privukao bi sponzore i mladi igrači bi dolazili za manje para da ih trenira jedan Željko...
(Bard Živa, 10. jun 2021 21:24)

Ma ludilo.

uplakani

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga
(Srdjan, 10. jun 2021 21:27)

Vi na raspustu i treba da čitate.
U i izmedju redova...

Maree

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..

Rade

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Svaka ti čast. Vidi se da si sportista i pravi Delija.Sve najbolje vam želim u EL, imaš pozdrav od Partizanovca.

rke koke

pre 2 godine

@sasa pg

Druže zaluđeni, Željko ako dođe u KKP ima direktno u skupštini Srbije i na Andrićevom vencu da mu se zahvali u direktnom prenosu. Jedan dan vam je klub "okupiran", drugi odjednom Željko dolazi sam od sebe kao i Trinkijeri. Baš jaka šizofrena cepanja.

Bajo moj

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!

bajro enimal

pre 2 godine

Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.
(dule, 10. jun 2021 22:14)

pitaj vesica kako je resio taj problem kad je dovodio pesica i sagadina u pokojnu "evropsku zvezdu"...

MIĆA

pre 2 godine

Između redova,imam menadžera,koji prati situaciju i koji će da mi izabere najskuplju varijantu i klub koji juriša na vrh EL sa ogromnim budžetom a da treniram nekoga u Cipiripi kupu me ne zanima ni najmanje.Ne želi čovek da vam ubije volju a smatra da ćete do tada već naći nekog jadnika da dođe među luzere.

uplakani

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Vratiće se rode

Milan

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...

panter pudlica

pre 2 godine

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!
(uplakani, 10. jun 2021 22:24)

Gluplji od tebe sigurno nisam, jer je to prosto nemoguće biti.
Kad smo kod obrtanja, ti si obrnuo toliko budalaština i gluposti ovde, da si prosto za ginisa.
Nisi u stanju da sastaviš normalan komentar bez vređanja nekoga, mozak ti je kao u deteta od 6 meseci...
Ti čak i ne kapiraš Obradovićevu izjavu, ali se uredno javiš da prosipaš pamet koju naravno nemaš. Jadan li je tvoj život panju...

dule

pre 2 godine

Ми старији знамо да су Кићановић и Жељко Обрадовић били звездаши од малена.Али је онда стигла наредба титове генералске мафије да морају да иду у Партизан и да ће Партизан декретом пребацити из друге лиге у прву.Тада је и Далипагић пребачен у Партизан,Ранко Жеравица по наређењу пребачен из његове Звезде у Партизан.Обрадовић је био велики играч-нема дилеме.Исто ми старији знамо да Жељко има дуг према тадашњој војној инфраструктури у Партизану због његове саобраћајке.Без обзира на то,колико и данас има захвалност због тога,Обрадовић иде у клубове који имају огромне буџете за тренера и играче.Приче о љубави су међу баснама на дечјем оделењу.Наравно да би и ја волео да се што више наших играча и тренера од доказаног успеха и угледа врате у нашу кошарку.Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.

KoRn

pre 2 godine

Čovek ce da trenira nekog velikana koji može da ga plati i koji može da mu dovede ono sto on bude tražio.Kakav Partizan kakvi bakraci.Nije on madjionicar i ako to mnogi misle ,samo bi se obrukao.Tamo treba da se radi,da se stvara tim nema on vremena za to.Takav trener da ne trenira Evroligaski tim nego da se bakce u ABA ligi.To je kao kada bi sada Zidan trenirao Kan jer je tamo poceo profesionalnu karijeru.Cela kosarkaska evropska javnost prica da Obradovic treba da trenira neki NBA klub ali ne on ce Partizan da trenira.

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 2 godine

Не бих саветовао Жељку да долази, али ако баш жели, није проблем, "Трансилванија Експрес" има редовну линију.

Oki

pre 2 godine

Ja kao zvezdaš bih voleo da se Željko vrati. Jedno je rivalstvo, drugo je kad srpski klubovi propadaju. Ako dođe Željko, košarka će ovde opet zaživeti. Pa i neka oduzimaju Zvezdi titule, bolje to pa da se vrati ono staro rivalstvo i da srpski klubovi budu opet kolevke budućih asova

uplakani

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.
(panter pudlica, 10. jun 2021 22:01)

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!

Konfučije

pre 2 godine

Sjajan događaj za srpsku košarku bi bio povratak Obradovića, ali kako da Ostoja bude šef jednom velikanu poput Željka? To mi se slabo uklapa u priču.

Dejan CZ

pre 2 godine

Treba reci da je partizan jedan od retkih klubova u Evropi koji te finansijske zahteve moze ispostovati...Trenutno se sa jos jednim klubom vodi licitacija i svakim danom kao u pokeru podize nov ulog...Ono sto ne ide u prilog partizanu je sto je to ipak cipiripi klub I pored unosnije i jace finansijske ponude Iza koje stoji ceo penzioni fond...Da je novac samo u pitanju tu je crno beli parazit neprikosnoven ali sportska strana Obradovica ipak vuce ka najjacem evropskom takmicenju...ipak treneru sa takvim integritetom ne ide pod ove dane da bude deo druzine i generacije koja raste...

vss

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26) Vi grobari kad bi uključili mozak lako bi zaključili da Zocu ne pada na pamet da se vrati u Partizan! Kakvi crni aparati druže, šta se sve vama ne prividja pa to je smehotresno. Čovek bre navikao na skupe timove i vrhunske igrače, da se bori za titulu u EL. Stvarno mislite da bi se vratio da igra Evrokup i da se mlati po ABA ligi? Pa njegova plata je veća od budžeta Zvezde i Partizana, a vi još verujete u ljubav (kao sto ste sanjali da će Peković dati svoje milione da vas iščupa iz dugova u koje vas uvalili Dule i Danilovic). Svake godine u ovo vreme verujete u neke bajke, stvarno bre odrastite već jednom. I zaspivajte vi (ali se i opismeni - čuj “zaspiva”) cccc

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sto da ne? Covek ima 61 godinu, zadnjih godinu dana je u Srbiji, bice u svojoj kuci, dobice dobru platu. Podignuce Partizan iz trenutne situacije, ja kao veliki navujac Zvezde bi voleo da dodje. Dobro je to i za srpsku kosarku i za popularnost kosarke. Uvek je bolje igrati finala sa Partizanom nego sa Megom, malom i ostalim skartovima.

KoRn

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)
Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Mislis na Bokana???? Radonja je vec omlatio Obradovica, pa ovaj kukao i plakao na konferenciji, kao malo dete hahaha

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)




:)))))
dabre!

ostaje samo da se usaglase oko toga čija će mama savijati sarmice!

BORac

pre 2 godine

Ova vest je kao da Lebron dolazi u KKP. Budimo realni, od toga nema ništa. Ja bih voleo više od svega, kao i svaki pravi grobar, ali Žoc je jednostavno nedostižan za nas. Partizan ne može kvalitetnog domaćeg igrača da dovede, kamoli ovakvog vrhunskog trenera. Jedino neka njegova luda želja, ljubav prema klubu, odluka da neko vreme ostane u Srbiji, ovako drugačije ne vidim. Aleksandar Nikolić je promenio svetsku košarku, ali to je bilo drugo vreme, bilo je mnogo talenata i dovoljno novca da se radi sa tim igračima, danas nije to slučaj. Daj Bože, ali pre je on sada za NBA ili neku jaku evroligašku ekipu za 10 jubilarni trofej.

Istina

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….
(Kad neko pretera, 10. jun 2021 22:30)

Zašto se nalupetao,jer je izneo istinu? Činjenice su to šta je čovek napisao i postoje izjave i jednog i drugog da su bili zvezdaši do prelaska u partizan i to je opštepoznato.Možda si ti iz Čačka ali očigledno ih nisi poznavao a čovek ništa nije preterao.

Izbor

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.

Cubaka

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

To sto si osetio nije miris vec je neko pustio "goluba" a Zeljku je od malih nogu san da jednog dana saradjuje sa Ostojom limarom.

boranija

pre 2 godine

Ova zemlja nije imala na hiljade legendarnih trenera, imala ih je svega nekoliko. Po trofejima, ovaj covek je svakako najbolji kojeg smo imali. E sad, samo sam hteo da pitam, da li postoji bilo ko, sa vise od 20 grama mozga, ko misli da ce posle oprostaja Dude Ivkovica, organizovanog u Atini, Zeljko da se vrati u ovo blato ovde?

Nolan brother Smith

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)
A raj čovek uz pomoć tvog direktora i uz pomoć land roversa ti održava finansijski klub da ne bi propao. U stvari ko si ti čoveče iz pg-a da pricas o Srpskoj košarci. I sestru iz pga smo vam vratili na smetliste košarke gde ćete zauvek i biti

Paranoid Android

pre 2 godine

Ne moze nama ni ZOC pomoci, u stvari niko dok se ne sredi politicki uticaj na sport i to je FAKAT!

Seca li se neko Karija i "Evropske Zvezde" 1.0 edition?

A ova deca sto se busaju o ABA dominaciju ... na spavanje .

Mitar

pre 2 godine

Treba Željko Partizanu naravno
ali nije vreme.

Nijedan pravi partizanovac sada, pod ovim vazurama, ostojama, vučelama i sličnim termitima ne treba da ulazi u klub i daje alibi štetočinama.
Sem ako nije sa njima.

Ja čak sada ni ne navijam, sudoku mi napetiji...
jednostavno nema draži kad je u septembru poznato šta će biti u maju...

Preživeće se,
zaliće se novi zdravi temelji
šta je uopšte par godina za nas. :)

Sasa Zivkovic

pre 2 godine

Neverovatno kako nemozete da shvatite da je ovo zamena teza. Prvo Ostoja je majstor spinovanja i bacanje prasine i to na perfidan nacin samo da bi se zaboravila jedna totalno losa godina za koju je po meni on jedini krivac. I kao vec po vidjenom scenariju ubaci se jedna takva vest i vi sve zaboravite i uzivate u nekoj sarenoj lazi a on sacuva svoju foteljicu. Ajde setite se svih njegovih izjava zanemarite ovakve nebuloze i videcete da se radi o coveku koji je izuzetan spin majstor. Videcete na kraju da od ovoga nema ama bas nista a opet ce se izgubiti vreme a na stolicam ce ostati isti ljudi sa novim spinovima.

smeh

pre 2 godine

Svaka čast Obradoviću na svemu. Živa legenda. Samo da li to što priča da prvo vidi da li je interesantna priča pa potom o tome razgovara sa svojim ljudima u stvari znači da prvo vidi koliki je budžet kluba pa onda razmišlja o mogućem vodjenju ekipe? Ako želi da pomogne svom bivšem klubu preuzeće trenersku palicu i uradiće sve što može da ih izdigne iz ovog sivila gde se bore za opstanak sa dobrim timom. I to bez obzira da li će im budžet sledeće sezone biti 100000, 1 milion, 10 miliona evra. Zaradio je pare, ima sve i ako stvarno želi da im pomogne već ovih dana će biti proglašen za novog trenera KK Partizan. U suprotnom je sve ovo što priča smešno.

Ajgor

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

Šta napisa navijač koji ima 17 dresova Euroligaša i dresove Mege, Budućnosti, Mornara, Igokee i Cedevite, pa ih oblači nedeljno po potrebi!

panter pudlica

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.

U našega Rajka golema svirajka

pre 2 godine

Sad će brzopotezno pre kraja juna da angažuju nekog da bi imali opravdanje zašto neće Obradovića, jer mora da se ispoštuje veliki vođa, ne sme da se desi novi Trinkijeri koji će da ređa pobede...

Grobarcina 29

pre 2 godine

Ako stvarno Zeljko prihvati da vodi Partizan, onda je bas Grobar do koske. U ovo doba preuzet klub, kad je Zvezda jaka na svim nivoima, na i oko terena maltene nepobediva, kockat se sa renomeom krvavo stecenim, preuzet Partizan bio bi bas cas ljubavi!!!
Partizan bi sa tim dobio mnogo, prvo imao bi na klupi najboljeg evropskog trenera svih vremena, to bi automatski znacilo i veci i stabilan budzet, mnogo vise sponzora koji bi zbog njega videli razlog da uloze, naravno na kraju verovatno najvecu posetu na nasim utakmicama ikad

Ivan

pre 2 godine

između redova covek ceka bolju ponudu ako do nje ne dodje ili se ne uspostavi dogovor za dvadesetak dana moze da prica o partizanu. u prevodu zadnja opcija je partizan (i to ako ispune uslove). a partizan mora da ceka sta ce Obradović da izabere.

Izvođač kornera

pre 2 godine

Evo upamtite moj nick da ne bude posle ovo ono!Vreme je da Partizan ponovo obrne igricu i zato dolazi Zeljko nasa a i svih srba legenda!Sa njime kao pravom institucijom stizu i sponzori sto znaci da ce doci i par dobrih stranaca !Samim tim kada vide ko je dosao u Partizan svi nasi kosarkasi koji vrede a crno bela boja im je u srcu npr P
etrusev,Simonovic doci ce kod najboljeg trenera evrope ....Uz Trifuna Stepanovica koji ce da kidaju treba dati zagoru jos jednu sansu ubedjen sam da ce je maestralno iskoristiti!!!za druge se navija PARTIZAN SE VOLI....

Admiral

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.

Mio

pre 2 godine

dule@
I sta je bilo kad si se probudio??)))
Jel bio lep ili ružan san???
1) Nikada nećete napraviti ni klub ni odnos u KKCZ,onakav kakav je u KKP, posebno imam u vidu navijače i igrače!!!
2) Možete EL da igrate i sledećih 1000g,naše rezultate će te i dalje samo sanjati
3) U periodu kada ste tvrdili da niste imali para,trener Vam je bio Pešić u najboljim godinama, ko je to platio?
Pa i drugi put!!!!
4)Mi navijači KKP ne dolazimo samo na EL, ili onda kada pobeđujemo, mi volimo i poznajemo košarku,i tako će biti bez obzira koju ligu igramo!!!
Jedino sam siguran da će navijači,potencijalni glasači, dati svoj glas protiv najvišeg političkog rukovodstva koje ponižava SD Partizan...

uplakani

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.
(Admiral, 11. jun 2021 07:35)

Sine, iz REGIONALNE lige se ide u EL...Ko da naredi da ne sme da pobedi..Vucic, Plenkovic, Djukanovic ili ko ?!
Ti bas u svadji s logikom,a ?!

građanin opasnih namera

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..

nebulozator

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(

Danilo

pre 2 godine

Da Radonja osedla i ovog.
(Kikinda, 10. jun 2021 21:32)
Nije nas problem Radonjic (obican trenercic dubokih rostera suldo visokih budzeta) NAs problem je Ostoja Mijailovic koji ne placa koga i kad treba da ne placa po nalogu Overlorda. I time kopa jamu bez dna za Instituciju. I opet i pored toga i pored kamiona i aviona para srucenih u FMP , FMP opet nista u EL, i stalno nista.Jednostavno niste ta supstanca, taj kov.

nenad

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.

uplakani

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)

I budzetima 30+ miliona...

Wllaxy

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

LoL

Nema šta, samo što to nije direktno rekao, naročito u onom pozivu bogatim klubovima "samo da se sete da Obradović postoji kao trener"...

As Nodt

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.
(Izbor, 10. jun 2021 21:38)

Pojedini bi mogli da se vrate u skolsku klupU, cisto da nadoknade propusteno.

vaxilar

pre 2 godine

Grobari nikako da shvate da mi Zeljka volimo, a oni projektuju da ga mrzimo jer im nije pojmljivo da razumemo sport, ljude i velicine. Njima je samo bitno da su njihovi glavni, da je mrak, strah o otimacina.

Kad neko pretera

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….

Matori Laki

pre 2 godine

dule Da li te je sramota bar malo za sve ove gluposti sto si napisao ovde danas??
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 10. jun 2021 22:24)

A ti znaš da su gluposti!?
Kićan j(to je u Čačku od detinjstva u Draganov nadimak) je u dogovoru sa svojim ocem (obojica navijači Zvezde) vodio pregovore sa Zvezdom, lokalni političari su izmolili kod beogradskih komunističkih "paša i subaša" da prvo igra jednu sezonu u Borcu, pa u Zvezdu. To je bila njegova prva prvoligaška sezona i bio je najbolji strelac. To nije promaklo Titovim vojnicima da otkače Zvezdu i one "paše i subaše" i dovedu ga u Partizan.
Željko je takođe od detinjstva Zvezdaš.
Na kraju, popio sam sa Draganovim kumom, a sa i Žocom više viskija nego što si ti vode preplivao. Mnogo toga znam, ali to su privatne priče i nisu za vas "sa blamom".

As Nodt

pre 2 godine

Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.
(KoRn, 10. jun 2021 22:23)

Pa i Ataman je osvajac Evrope. Druga klasa trenera jednostavno, Radonjic ne moze u isti kos sa njima.

Miki

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...

Milan Dančetović

pre 2 godine

NE VERUJEM, NEMA OD TOGA NIŠTA MALI JE TO I BEZ VREDAN KLUB! A VELIKI ČOVEK I ŠAMPION U SVAKOM POGLEDU! NE IDE TO I NE PIJE VODU...

Tor

pre 2 godine

Ovaj limar je genije! Svake sezone kad puknu JSDP on im uvali kosku da glođu preko leta i maštaju o “ instalaciji”!
(naše će sene ..., 10. jun 2021 22:52)

Ja prvi put cujem da obradovic prica o konkretnim dogovorima i datumima vezanim za vracanje u partizan. A pratim ga od '91

Nolan S.i kraj fuzije iz 07.

pre 2 godine

Dodji,dodji ,znas sta te ceka u Pioniru,a znas i da si zasluzio!Inace ,za mladje ,titulu 1993.osvojili smo dok je on bio ,na supdotnoj klupi.

Hover ghost

pre 2 godine

@Baš bi voleo da se onako zarumeni od muke. A posle kukanje na konferenciji za štampu.. Baš bi se uklopio u svoj klub....
(munze, 11. jun 2021 09:54)


Naravno da bi se uklopio u svoj klub,visestruki sampion Evrope da vodi sampiona Evrope i najtrofejniji klub u zemlji,prelepo....da uzvratim,i vi se uklapate u profil kluba za koji sad navijate i coveka koji ga vodi,taj sarm Zeleznika je nenadmasan,sporski pozdrav.

fensi

pre 2 godine

Ako postoji veći izazov od Partizana koji se nalazi u trenutnom stanju, ja ne znam. Tako da sam siguran da se Žoc seli u Beograd. Ajd' u dvajes' marki?

Dr Hitch

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(
(nebulozator, 11. jun 2021 04:10)
Ali o jednoj tituli možete samo da sanjate ;)

dzo

pre 2 godine

Bice cupavo. Neko na tom polju pokazuje svoju moc, Obradovic je najtrofejniji evro trener i pitanje je da li covek zeli da ucestvuje u ovoj grand cirkuzariji. On nece sigurno mirno gledati da ga levate neki sampioni granda.

Radijator

pre 2 godine

Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Ali ne bi bilo dobro za jednog coveka pa ce I Zoc da razmisli vredi li zamerati se..

eto

pre 2 godine

Kako ostoja kupuje vreme...ne vidim sta to moze da privuce obradovica...realno mu je ovo jedan od poslednjih "poslova"... bolji tim od cz ne moze da napravi...a da dolazi da ga dobijaju po aba, tesko razumljivo

bp

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

I meni je cudno uvek zasto toliko skacu na svaku vest o Partizanu.
Ima tu i botovanja par likova, razvijanja kompleksnih teorija i sl.
Stvarno, zasto se ne okrenu svom klubu kad imaju zagarantovane ana titule ?
Mislim da i oni znaju da je zvezda pokojna, da je ovo klub sa pibom fmpa, da je covic gazda, da ova zvezda placa stare dugove fmpa.
Mislim da su ogorceni.

ja

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Ne znam na kog od dvojice misliš, ali ne znam na koju foru Ostoja koji radi za tu dvojicu da dovede Željka.

Borky

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?

Borky

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...
(Milan, 10. jun 2021 22:37

Cek cek a koliko dugo je Partizan igrao u drugoj ligi? Sto to bajo izostavi? Malo ti komenatar gubi smisao sa tim podatkom!

Mio

pre 2 godine

Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina
(DžejAr65, 11. jun 2021 08:24)
Dobro si rekao : istorija,koju cete izučavati do kraja života...
Vaše zablude i nebuloze da Vi igrate neku EL koja je iznad svega...
Pravite se blesavi..... Kakve veze ni ma kako se u tom momentu zvalo najjače klubako takmičenje u Evropi u to vreme: igrali su najbolji klubovi i igrači,i KKP je osvojio. A još 3 put smo igrali F4 sa najboljim ekipama u Evropi.. Sanjate samo..
Da li je Dzordanov MVP od pre 30 g. manje vredan od danasnjeg Jokićevog,ili titula Čikaga..
Inače,koliko ste titula osvojili pored KKP,Jugoplastike,Cibone,Bosne????
Biste osvajali titule kad je drug Krcun naredio da tako bude,i sve ostale držao na rastojanju..
Sada to radi G-din Aleksandar...
Ko Vam je 2 puta platio Pešića,koji je postao možda i više nego Obradović???

SV7

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!
(Bajo moj, 10. jun 2021 23:07)
Prpa malo a?

Nista o nicemu

pre 2 godine

Nekoliko portala su preneli vest da bi trebalo novi trener biti Martinez,bivsi trener Valensije,ne znam koliko bi to bilo dobro resenje,Sito Alonso nije nista u Cedeviti uradio,ipak vest je jos nije proverena pa da sacekamo sta ce se dogoditi...

Joca

pre 2 godine

@Mio

Sve može da se toleriše, ali na netačne informacije ne može da se ostane nem. Da pratiš košarku duže vreme, znao bi da je u vreme SFRJ Zvezda osvojila 12 titula, za njom slede Olimpija, Jugoplastika i Zadar sa po 6, pa onda Partizan sa 5, OKK Beograd sa 4, Cibona i Bosna sa po 3. Na osnovu svega ovoga lako je zaključiti ko se najbolje snašao u "smutnom" vremenu devedesetih i ko je bio jedan i jedini favorizovani do kraja prve decenije 21. veka. A to što prepisuješ i pominješ kojekakvog Krcuna i koješta, više govori o nedovoljnom poznavanju i istorije, pored sporta, ali to je druga tema. A to koja titula u koje vreme više vredi, pitanje je i može da se diskutuje. Ali je takođe jasno da je današnji format EL najnaporniji i najteži ubedljivo, pogotovo za timove koji nemaju licencu i moraju paralelno da igraju i domaće takmičenje da bi se plasirali i sledeće sezone.

a

pre 2 godine

Posao se ne radi iz ljubavi već za novac. Hobi je iz ljubavi. Svaki tim iz EC a da ne govorim iz El može veći novac da ponudi. A onda koliko je klub spreman da odreši kesu za igrače koje želi svaki trener. Željko je u Feneru imao veliku lovu ali da li je dobio željene igrače?

Samo je kosarka sport

pre 2 godine

Jedan covek iz predgradja nece biti miran 20 dana, zna on ko je Zeljko. Ako dodje, trofeji se vracaju kuci.
Ali mi sto pratimo kosarku, znamo da je to nerealno.

drogirani žabac

pre 2 godine

Dolazak Žoca može značiti samo jedno, Đordi shvatio da bez MVP NBA, MVP EL, MVP EC lige ABA, ali najviše srpskim igračima nema šta da traži u EL, tako da 2022/23 dva mesta u EL, tj CZV i PAR.
P. S. Ne bi me iznenadio vajld kard za Partizan, što mi kao ganciju uopšte ne smeta.

Dulo

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...
Auuu Miki, ne da nemaš pojma,nego si se obrukao za sve pare! Knjige u ruke pa proveri ko je bio trener Partizana te 1993g.Ž.Lukajić je bio trener 1994g. kad ste opet izgubili finale od Zvezde ccccc i to poznavalac Partizana!!!

DžejAr65

pre 2 godine

@Mio
Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina

Aleks

pre 2 godine

Vidim da grobari koji toliko vole Partizan i bas poznaju istoriju kk Partizan kazu da Zvezda nikad nije pobedila Obradovica...jeste sezona 1992\1993,a drugog Zeljka Lukajica 1993\1994 spotski pozdrav 😉

udba je zakon

pre 2 godine

"joca".... kazes ko se bolje snasao u "smutnim vremenima", ali precutkujes ko se najbolje snasao na "sljaci".... a u "smutnim vremenima" jugoplastika, cibona i partizan su uimali evro-titule... a kod kuce "varali" "prepostenu" zvezdu...

As Nodt

pre 2 godine

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?
(Borky, 11. jun 2021 00:04)

U pravu si, nebitni su trofeji. Tako je i Tumbakovic isti kao Aleks Ferguson, sta tu sad, trener je trener.

Mirko

pre 2 godine

Zeljko postavi uslov za dolazak a taj uslov mora da bude da ovaj SNS igrac za unistenje KK Partizan Ostoja mora da ode iz kluba.
Nemoj da da blatis svoje ime i svoju reputaciju sa polusvetom kakav je danas na vrhu KK Partizan !!!!

dule

pre 2 godine

Ми старији знамо да су Кићановић и Жељко Обрадовић били звездаши од малена.Али је онда стигла наредба титове генералске мафије да морају да иду у Партизан и да ће Партизан декретом пребацити из друге лиге у прву.Тада је и Далипагић пребачен у Партизан,Ранко Жеравица по наређењу пребачен из његове Звезде у Партизан.Обрадовић је био велики играч-нема дилеме.Исто ми старији знамо да Жељко има дуг према тадашњој војној инфраструктури у Партизану због његове саобраћајке.Без обзира на то,колико и данас има захвалност због тога,Обрадовић иде у клубове који имају огромне буџете за тренера и играче.Приче о љубави су међу баснама на дечјем оделењу.Наравно да би и ја волео да се што више наших играча и тренера од доказаног успеха и угледа врате у нашу кошарку.Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.

Bajo moj

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!

As Nodt

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..

panter pudlica

pre 2 godine

Ovi kompleksaši, što pišu "dođi da te radonja osedla" i slično, izgleda ne znaju jednu veoma bitnu činjenicu - Željko Obradović ima 9 titula Evrolige. Kao takav, zaslužuje poštovanje u najmanju ruku, a ne ovakve prozivke. Mislim da bi i Radonji bilo glupo kada bi pročitao nešto ovako.
Poješće vas mržnja i zavist što nikada nećete stići veličinu i uspehe Partizana...

uplakani

pre 2 godine

Čovek da dodje u KK Partizan privukao bi sponzore i mladi igrači bi dolazili za manje para da ih trenira jedan Željko...
(Bard Živa, 10. jun 2021 21:24)

Ma ludilo.

panter pudlica

pre 2 godine

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!
(uplakani, 10. jun 2021 22:24)

Gluplji od tebe sigurno nisam, jer je to prosto nemoguće biti.
Kad smo kod obrtanja, ti si obrnuo toliko budalaština i gluposti ovde, da si prosto za ginisa.
Nisi u stanju da sastaviš normalan komentar bez vređanja nekoga, mozak ti je kao u deteta od 6 meseci...
Ti čak i ne kapiraš Obradovićevu izjavu, ali se uredno javiš da prosipaš pamet koju naravno nemaš. Jadan li je tvoj život panju...

Dejan CZ

pre 2 godine

Treba reci da je partizan jedan od retkih klubova u Evropi koji te finansijske zahteve moze ispostovati...Trenutno se sa jos jednim klubom vodi licitacija i svakim danom kao u pokeru podize nov ulog...Ono sto ne ide u prilog partizanu je sto je to ipak cipiripi klub I pored unosnije i jace finansijske ponude Iza koje stoji ceo penzioni fond...Da je novac samo u pitanju tu je crno beli parazit neprikosnoven ali sportska strana Obradovica ipak vuce ka najjacem evropskom takmicenju...ipak treneru sa takvim integritetom ne ide pod ove dane da bude deo druzine i generacije koja raste...

MIĆA

pre 2 godine

Između redova,imam menadžera,koji prati situaciju i koji će da mi izabere najskuplju varijantu i klub koji juriša na vrh EL sa ogromnim budžetom a da treniram nekoga u Cipiripi kupu me ne zanima ni najmanje.Ne želi čovek da vam ubije volju a smatra da ćete do tada već naći nekog jadnika da dođe među luzere.

Milan Dančetović

pre 2 godine

NE VERUJEM, NEMA OD TOGA NIŠTA MALI JE TO I BEZ VREDAN KLUB! A VELIKI ČOVEK I ŠAMPION U SVAKOM POGLEDU! NE IDE TO I NE PIJE VODU...

bajro enimal

pre 2 godine

Не знам одкуда би држава Србија могла да поклони КК Партизану тридесетак милиона евра сваке године за Жељка и играче које би он хтео.
(dule, 10. jun 2021 22:14)

pitaj vesica kako je resio taj problem kad je dovodio pesica i sagadina u pokojnu "evropsku zvezdu"...

Milan

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...

uplakani

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.
(panter pudlica, 10. jun 2021 22:01)

Obradovic se vama nudi ?!
Hahahaha...pa ti si obrnuo igricu !

Pocetak neceg velikog ? Top 4 Aba lige ?
Nego da te pitam nesto...ti bas puno glup ili mnogo ?!

uplakani

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga
(Srdjan, 10. jun 2021 21:27)

Vi na raspustu i treba da čitate.
U i izmedju redova...

Izvođač kornera

pre 2 godine

Evo upamtite moj nick da ne bude posle ovo ono!Vreme je da Partizan ponovo obrne igricu i zato dolazi Zeljko nasa a i svih srba legenda!Sa njime kao pravom institucijom stizu i sponzori sto znaci da ce doci i par dobrih stranaca !Samim tim kada vide ko je dosao u Partizan svi nasi kosarkasi koji vrede a crno bela boja im je u srcu npr P
etrusev,Simonovic doci ce kod najboljeg trenera evrope ....Uz Trifuna Stepanovica koji ce da kidaju treba dati zagoru jos jednu sansu ubedjen sam da ce je maestralno iskoristiti!!!za druge se navija PARTIZAN SE VOLI....

rke koke

pre 2 godine

@sasa pg

Druže zaluđeni, Željko ako dođe u KKP ima direktno u skupštini Srbije i na Andrićevom vencu da mu se zahvali u direktnom prenosu. Jedan dan vam je klub "okupiran", drugi odjednom Željko dolazi sam od sebe kao i Trinkijeri. Baš jaka šizofrena cepanja.

nebulozator

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 2 godine

Не бих саветовао Жељку да долази, али ако баш жели, није проблем, "Трансилванија Експрес" има редовну линију.

Istina

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….
(Kad neko pretera, 10. jun 2021 22:30)

Zašto se nalupetao,jer je izneo istinu? Činjenice su to šta je čovek napisao i postoje izjave i jednog i drugog da su bili zvezdaši do prelaska u partizan i to je opštepoznato.Možda si ti iz Čačka ali očigledno ih nisi poznavao a čovek ništa nije preterao.

Danilo

pre 2 godine

Da Radonja osedla i ovog.
(Kikinda, 10. jun 2021 21:32)
Nije nas problem Radonjic (obican trenercic dubokih rostera suldo visokih budzeta) NAs problem je Ostoja Mijailovic koji ne placa koga i kad treba da ne placa po nalogu Overlorda. I time kopa jamu bez dna za Instituciju. I opet i pored toga i pored kamiona i aviona para srucenih u FMP , FMP opet nista u EL, i stalno nista.Jednostavno niste ta supstanca, taj kov.

U našega Rajka golema svirajka

pre 2 godine

Sad će brzopotezno pre kraja juna da angažuju nekog da bi imali opravdanje zašto neće Obradovića, jer mora da se ispoštuje veliki vođa, ne sme da se desi novi Trinkijeri koji će da ređa pobede...

Kad neko pretera

pre 2 godine

Dule, tako si se nalupetao da bih voleo da znam odakle si izvukao sve te gluposti. Ja sam matorac iz Čačka i znam ih obojicu i Kićanovića i Obradovića dovoljno dobro da mogu da ti kažem da si se baš ….

uplakani

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Vratiće se rode

Srdjan

pre 2 godine

Sve je lepo rekao. Citaj izmedju redova. Ostavio je mogusnost da radi u Partizanu. Da ne postoji sansa, sigurno bi rekao da nece i da nema nista od toga

Samo je kosarka sport

pre 2 godine

Jedan covek iz predgradja nece biti miran 20 dana, zna on ko je Zeljko. Ako dodje, trofeji se vracaju kuci.
Ali mi sto pratimo kosarku, znamo da je to nerealno.

Admiral

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.

Mio

pre 2 godine

dule@
I sta je bilo kad si se probudio??)))
Jel bio lep ili ružan san???
1) Nikada nećete napraviti ni klub ni odnos u KKCZ,onakav kakav je u KKP, posebno imam u vidu navijače i igrače!!!
2) Možete EL da igrate i sledećih 1000g,naše rezultate će te i dalje samo sanjati
3) U periodu kada ste tvrdili da niste imali para,trener Vam je bio Pešić u najboljim godinama, ko je to platio?
Pa i drugi put!!!!
4)Mi navijači KKP ne dolazimo samo na EL, ili onda kada pobeđujemo, mi volimo i poznajemo košarku,i tako će biti bez obzira koju ligu igramo!!!
Jedino sam siguran da će navijači,potencijalni glasači, dati svoj glas protiv najvišeg političkog rukovodstva koje ponižava SD Partizan...

Radijator

pre 2 godine

Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Ali ne bi bilo dobro za jednog coveka pa ce I Zoc da razmisli vredi li zamerati se..

panter pudlica

pre 2 godine

Ljudi, ne zamlaćujte se. Dok su "ostoje " na čelu kluba, nećemo videti nikog ko bi mogao da povrati Partizan na staze stare slave. Videli smo svi kako se završila epizoda sa Trinkijerijem. To je bila greška u koracima, koja se sigurno neće ponoviti, dok su u klubu "ostoje".
Obradović se sam nudi, ali sigurno neće biti postavljen za trenera, jer bi to značilo početak nečeg velikog,a to apsolutno nije u interesu određenih likova.

Oki

pre 2 godine

Ja kao zvezdaš bih voleo da se Željko vrati. Jedno je rivalstvo, drugo je kad srpski klubovi propadaju. Ako dođe Željko, košarka će ovde opet zaživeti. Pa i neka oduzimaju Zvezdi titule, bolje to pa da se vrati ono staro rivalstvo i da srpski klubovi budu opet kolevke budućih asova

Matori Laki

pre 2 godine

dule Da li te je sramota bar malo za sve ove gluposti sto si napisao ovde danas??
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 10. jun 2021 22:24)

A ti znaš da su gluposti!?
Kićan j(to je u Čačku od detinjstva u Draganov nadimak) je u dogovoru sa svojim ocem (obojica navijači Zvezde) vodio pregovore sa Zvezdom, lokalni političari su izmolili kod beogradskih komunističkih "paša i subaša" da prvo igra jednu sezonu u Borcu, pa u Zvezdu. To je bila njegova prva prvoligaška sezona i bio je najbolji strelac. To nije promaklo Titovim vojnicima da otkače Zvezdu i one "paše i subaše" i dovedu ga u Partizan.
Željko je takođe od detinjstva Zvezdaš.
Na kraju, popio sam sa Draganovim kumom, a sa i Žocom više viskija nego što si ti vode preplivao. Mnogo toga znam, ali to su privatne priče i nisu za vas "sa blamom".

fensi

pre 2 godine

Ako postoji veći izazov od Partizana koji se nalazi u trenutnom stanju, ja ne znam. Tako da sam siguran da se Žoc seli u Beograd. Ajd' u dvajes' marki?

Izbor

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.

Mitar

pre 2 godine

Treba Željko Partizanu naravno
ali nije vreme.

Nijedan pravi partizanovac sada, pod ovim vazurama, ostojama, vučelama i sličnim termitima ne treba da ulazi u klub i daje alibi štetočinama.
Sem ako nije sa njima.

Ja čak sada ni ne navijam, sudoku mi napetiji...
jednostavno nema draži kad je u septembru poznato šta će biti u maju...

Preživeće se,
zaliće se novi zdravi temelji
šta je uopšte par godina za nas. :)

bp

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

I meni je cudno uvek zasto toliko skacu na svaku vest o Partizanu.
Ima tu i botovanja par likova, razvijanja kompleksnih teorija i sl.
Stvarno, zasto se ne okrenu svom klubu kad imaju zagarantovane ana titule ?
Mislim da i oni znaju da je zvezda pokojna, da je ovo klub sa pibom fmpa, da je covic gazda, da ova zvezda placa stare dugove fmpa.
Mislim da su ogorceni.

Ajgor

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.
(nenad, 11. jun 2021 02:26)

Šta napisa navijač koji ima 17 dresova Euroligaša i dresove Mege, Budućnosti, Mornara, Igokee i Cedevite, pa ih oblači nedeljno po potrebi!

Nolan brother Smith

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)
A raj čovek uz pomoć tvog direktora i uz pomoć land roversa ti održava finansijski klub da ne bi propao. U stvari ko si ti čoveče iz pg-a da pricas o Srpskoj košarci. I sestru iz pga smo vam vratili na smetliste košarke gde ćete zauvek i biti

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Mislis na Bokana???? Radonja je vec omlatio Obradovica, pa ovaj kukao i plakao na konferenciji, kao malo dete hahaha

Dr Hitch

pre 2 godine

ali najjače su ovi navijači partizana koji tripuju neku instituciju, pa stigli smo vas u aba titulama, ove sezone i u domaćim titulama, ljudi, shvatite da ste nažalost samo jedan prosečan klub koji je igrao finale srpske lige jednom u poslednje 4 godine. :(
(nebulozator, 11. jun 2021 04:10)
Ali o jednoj tituli možete samo da sanjate ;)

DžejAr65

pre 2 godine

@Mio
Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina

Maree

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..

Paranoid Android

pre 2 godine

Ne moze nama ni ZOC pomoci, u stvari niko dok se ne sredi politicki uticaj na sport i to je FAKAT!

Seca li se neko Karija i "Evropske Zvezde" 1.0 edition?

A ova deca sto se busaju o ABA dominaciju ... na spavanje .

Rade

pre 2 godine

Kao veliki navijac zvezde zeleo bih da dodje gospodin Obradovic u Partizan jer kolko god da smo jaci u igrackom kadru dolaskom njega svaki derbi bi bio krv i noz i ppbeda/poraz na poen... Covek ima znanje i dolaskom u Partizan bi mogo da dovede mnogo velike talente i trenere u razne nase timove da se takmice sa njim i nama... Ovo bi bilo dobro za Srbiju i ABA ligu pre svega, ne samo za Partizan..
(Maree, 10. jun 2021 21:49)

Svaka ti čast. Vidi se da si sportista i pravi Delija.Sve najbolje vam želim u EL, imaš pozdrav od Partizanovca.

smeh

pre 2 godine

Svaka čast Obradoviću na svemu. Živa legenda. Samo da li to što priča da prvo vidi da li je interesantna priča pa potom o tome razgovara sa svojim ljudima u stvari znači da prvo vidi koliki je budžet kluba pa onda razmišlja o mogućem vodjenju ekipe? Ako želi da pomogne svom bivšem klubu preuzeće trenersku palicu i uradiće sve što može da ih izdigne iz ovog sivila gde se bore za opstanak sa dobrim timom. I to bez obzira da li će im budžet sledeće sezone biti 100000, 1 milion, 10 miliona evra. Zaradio je pare, ima sve i ako stvarno želi da im pomogne već ovih dana će biti proglašen za novog trenera KK Partizan. U suprotnom je sve ovo što priča smešno.

Nolan S.i kraj fuzije iz 07.

pre 2 godine

Dodji,dodji ,znas sta te ceka u Pioniru,a znas i da si zasluzio!Inace ,za mladje ,titulu 1993.osvojili smo dok je on bio ,na supdotnoj klupi.

uplakani

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)

I budzetima 30+ miliona...

Cubaka

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

To sto si osetio nije miris vec je neko pustio "goluba" a Zeljku je od malih nogu san da jednog dana saradjuje sa Ostojom limarom.

As Nodt

pre 2 godine

Bolje bi ti bilo da sednem na klupi Borca iz Cacka nego da se vratiš na klupi Instalacije. U kakvom su stanju da Bog lepi sačuva ni tri Željka ih ne mogu izvaditi.
(Izbor, 10. jun 2021 21:38)

Pojedini bi mogli da se vrate u skolsku klupU, cisto da nadoknade propusteno.

KoRn

pre 2 godine

Ma dodji molim te da ne kukaju više i da te Radonja otrese kao zvecku o pod
(Nolan, 10. jun 2021 21:42)

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02)
Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.

nenad

pre 2 godine

Oko 70% komentara iz zeleznika.. To govori samo koliko mi i da igramo trecu srpsku ligu vas ce ipak da boli. Imate osvojenu aba ligu igrate evroligu pa pustite ovaj jadni klub kako ga vec zovete kad je nebitan. Ali ocigledno vam je bitnije o cemu zeljko razmislja nego li vas FMP. Ajmo sad minusevi da proverimo da li je posecenost i dalje na nivou.

Miki

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sto da ne? Covek ima 61 godinu, zadnjih godinu dana je u Srbiji, bice u svojoj kuci, dobice dobru platu. Podignuce Partizan iz trenutne situacije, ja kao veliki navujac Zvezde bi voleo da dodje. Dobro je to i za srpsku kosarku i za popularnost kosarke. Uvek je bolje igrati finala sa Partizanom nego sa Megom, malom i ostalim skartovima.

vss

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26) Vi grobari kad bi uključili mozak lako bi zaključili da Zocu ne pada na pamet da se vrati u Partizan! Kakvi crni aparati druže, šta se sve vama ne prividja pa to je smehotresno. Čovek bre navikao na skupe timove i vrhunske igrače, da se bori za titulu u EL. Stvarno mislite da bi se vratio da igra Evrokup i da se mlati po ABA ligi? Pa njegova plata je veća od budžeta Zvezde i Partizana, a vi još verujete u ljubav (kao sto ste sanjali da će Peković dati svoje milione da vas iščupa iz dugova u koje vas uvalili Dule i Danilovic). Svake godine u ovo vreme verujete u neke bajke, stvarno bre odrastite već jednom. I zaspivajte vi (ali se i opismeni - čuj “zaspiva”) cccc

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)




:)))))
dabre!

ostaje samo da se usaglase oko toga čija će mama savijati sarmice!

uplakani

pre 2 godine

Nije Zeljko lud da ugrozava svoj renome i da dodje u momentu kada je nedozvoljeno da iko osim Zvezde bude sampion i igra EL. Sta treba da dodje u situaciju da mu Ostoja na kraju kaze, vidi Zeljko ovu ne smes da dobijes zbog visih interesa. Pa covek bi se pre ubio. Takodje imace bar pet neuporedivo jacih finansijskih ponuda, tako da batalite te mastarije da ce doci u Partizan.
(Admiral, 11. jun 2021 07:35)

Sine, iz REGIONALNE lige se ide u EL...Ko da naredi da ne sme da pobedi..Vucic, Plenkovic, Djukanovic ili ko ?!
Ti bas u svadji s logikom,a ?!

vaxilar

pre 2 godine

Grobari nikako da shvate da mi Zeljka volimo, a oni projektuju da ga mrzimo jer im nije pojmljivo da razumemo sport, ljude i velicine. Njima je samo bitno da su njihovi glavni, da je mrak, strah o otimacina.

Grobarcina 29

pre 2 godine

Ako stvarno Zeljko prihvati da vodi Partizan, onda je bas Grobar do koske. U ovo doba preuzet klub, kad je Zvezda jaka na svim nivoima, na i oko terena maltene nepobediva, kockat se sa renomeom krvavo stecenim, preuzet Partizan bio bi bas cas ljubavi!!!
Partizan bi sa tim dobio mnogo, prvo imao bi na klupi najboljeg evropskog trenera svih vremena, to bi automatski znacilo i veci i stabilan budzet, mnogo vise sponzora koji bi zbog njega videli razlog da uloze, naravno na kraju verovatno najvecu posetu na nasim utakmicama ikad

ja

pre 2 godine

Jedan čovek narednih 20 dana neće zaspivati. Ako se Željko stvarno vrati jedan čovek će da završi na aparatima
(sasa pg, 10. jun 2021 21:26)

Ne znam na kog od dvojice misliš, ali ne znam na koju foru Ostoja koji radi za tu dvojicu da dovede Željka.

SV7

pre 2 godine

Драги Жељко, не треба ти та врста бламаже под старе дане... Какав црни партизан?!
(Bajo moj, 10. jun 2021 23:07)
Prpa malo a?

Borky

pre 2 godine

Sta pricas covece ?Kicanovic dosao iz Borca iz Cacka ...kakva Zvezda ... Djordjevica ste sutnuli kao ne talentovanog pa dosao u Partizan....Taj veciti spin kako je JNA otimala igrace zbog vojnog roka ....Kk Partizan je 70 godina jednom ispao u drugu ligu a Zvezdi se to nikad nije desilo (cak i u vreme tzv.dominacije partizana pod vujosevicem ) tako da se jasno vidi ko je uvek imao podrsku drzave ...kakva JNA i vojska gluposti...
(Milan, 10. jun 2021 22:37

Cek cek a koliko dugo je Partizan igrao u drugoj ligi? Sto to bajo izostavi? Malo ti komenatar gubi smisao sa tim podatkom!

Mio

pre 2 godine

Kao prvo vi ste kk istorija, kao drugo vi još niste igrali ovu EL tako da ne možeš ni porediti te rezultate koji su ostvareni pre 10-20 godina
(DžejAr65, 11. jun 2021 08:24)
Dobro si rekao : istorija,koju cete izučavati do kraja života...
Vaše zablude i nebuloze da Vi igrate neku EL koja je iznad svega...
Pravite se blesavi..... Kakve veze ni ma kako se u tom momentu zvalo najjače klubako takmičenje u Evropi u to vreme: igrali su najbolji klubovi i igrači,i KKP je osvojio. A još 3 put smo igrali F4 sa najboljim ekipama u Evropi.. Sanjate samo..
Da li je Dzordanov MVP od pre 30 g. manje vredan od danasnjeg Jokićevog,ili titula Čikaga..
Inače,koliko ste titula osvojili pored KKP,Jugoplastike,Cibone,Bosne????
Biste osvajali titule kad je drug Krcun naredio da tako bude,i sve ostale držao na rastojanju..
Sada to radi G-din Aleksandar...
Ko Vam je 2 puta platio Pešića,koji je postao možda i više nego Obradović???

Ivan

pre 2 godine

između redova covek ceka bolju ponudu ako do nje ne dodje ili se ne uspostavi dogovor za dvadesetak dana moze da prica o partizanu. u prevodu zadnja opcija je partizan (i to ako ispune uslove). a partizan mora da ceka sta ce Obradović da izabere.

eto

pre 2 godine

Kako ostoja kupuje vreme...ne vidim sta to moze da privuce obradovica...realno mu je ovo jedan od poslednjih "poslova"... bolji tim od cz ne moze da napravi...a da dolazi da ga dobijaju po aba, tesko razumljivo

dzo

pre 2 godine

Bice cupavo. Neko na tom polju pokazuje svoju moc, Obradovic je najtrofejniji evro trener i pitanje je da li covek zeli da ucestvuje u ovoj grand cirkuzariji. On nece sigurno mirno gledati da ga levate neki sampioni granda.

deki

pre 2 godine

Zoc jedino ako se umorio od rada u inostranstvu i zeli da ostane ovde,Partizan bi bio logicno resenje.Ali isto tako je poznato da gde god je on radio,zahtevao je velike budzete za najbolje igrace.To da ce Zoc da dozvoli da ga sa ovim timom ponizavaju Zvezda,Mega,Buducnost pa cak i Borac-cisto sumnjam kao sto sumnjam da ce da radi za DZ

KoRn

pre 2 godine

Čovek ce da trenira nekog velikana koji može da ga plati i koji može da mu dovede ono sto on bude tražio.Kakav Partizan kakvi bakraci.Nije on madjionicar i ako to mnogi misle ,samo bi se obrukao.Tamo treba da se radi,da se stvara tim nema on vremena za to.Takav trener da ne trenira Evroligaski tim nego da se bakce u ABA ligi.To je kao kada bi sada Zidan trenirao Kan jer je tamo poceo profesionalnu karijeru.Cela kosarkaska evropska javnost prica da Obradovic treba da trenira neki NBA klub ali ne on ce Partizan da trenira.

As Nodt

pre 2 godine

Kakve to veze ima Ataman ga je poslednju sezonu oduvao.
(KoRn, 10. jun 2021 22:23)

Pa i Ataman je osvajac Evrope. Druga klasa trenera jednostavno, Radonjic ne moze u isti kos sa njima.

Joca

pre 2 godine

@Mio

Sve može da se toleriše, ali na netačne informacije ne može da se ostane nem. Da pratiš košarku duže vreme, znao bi da je u vreme SFRJ Zvezda osvojila 12 titula, za njom slede Olimpija, Jugoplastika i Zadar sa po 6, pa onda Partizan sa 5, OKK Beograd sa 4, Cibona i Bosna sa po 3. Na osnovu svega ovoga lako je zaključiti ko se najbolje snašao u "smutnom" vremenu devedesetih i ko je bio jedan i jedini favorizovani do kraja prve decenije 21. veka. A to što prepisuješ i pominješ kojekakvog Krcuna i koješta, više govori o nedovoljnom poznavanju i istorije, pored sporta, ali to je druga tema. A to koja titula u koje vreme više vredi, pitanje je i može da se diskutuje. Ali je takođe jasno da je današnji format EL najnaporniji i najteži ubedljivo, pogotovo za timove koji nemaju licencu i moraju paralelno da igraju i domaće takmičenje da bi se plasirali i sledeće sezone.

drogirani žabac

pre 2 godine

Dolazak Žoca može značiti samo jedno, Đordi shvatio da bez MVP NBA, MVP EL, MVP EC lige ABA, ali najviše srpskim igračima nema šta da traži u EL, tako da 2022/23 dva mesta u EL, tj CZV i PAR.
P. S. Ne bi me iznenadio vajld kard za Partizan, što mi kao ganciju uopšte ne smeta.

udba je zakon

pre 2 godine

"joca".... kazes ko se bolje snasao u "smutnim vremenima", ali precutkujes ko se najbolje snasao na "sljaci".... a u "smutnim vremenima" jugoplastika, cibona i partizan su uimali evro-titule... a kod kuce "varali" "prepostenu" zvezdu...

boranija

pre 2 godine

Ova zemlja nije imala na hiljade legendarnih trenera, imala ih je svega nekoliko. Po trofejima, ovaj covek je svakako najbolji kojeg smo imali. E sad, samo sam hteo da pitam, da li postoji bilo ko, sa vise od 20 grama mozga, ko misli da ce posle oprostaja Dude Ivkovica, organizovanog u Atini, Zeljko da se vrati u ovo blato ovde?

Wllaxy

pre 2 godine

ko ume malo da cita između redova veceras je saznao da je Obradovic 99% trener Partizana! mozda sam lud, al miriše..
(građanin opasnih namera, 10. jun 2021 21:30)

LoL

Nema šta, samo što to nije direktno rekao, naročito u onom pozivu bogatim klubovima "samo da se sete da Obradović postoji kao trener"...

Aleks

pre 2 godine

Vidim da grobari koji toliko vole Partizan i bas poznaju istoriju kk Partizan kazu da Zvezda nikad nije pobedila Obradovica...jeste sezona 1992\1993,a drugog Zeljka Lukajica 1993\1994 spotski pozdrav 😉

Hover ghost

pre 2 godine

@Baš bi voleo da se onako zarumeni od muke. A posle kukanje na konferenciji za štampu.. Baš bi se uklopio u svoj klub....
(munze, 11. jun 2021 09:54)


Naravno da bi se uklopio u svoj klub,visestruki sampion Evrope da vodi sampiona Evrope i najtrofejniji klub u zemlji,prelepo....da uzvratim,i vi se uklapate u profil kluba za koji sad navijate i coveka koji ga vodi,taj sarm Zeleznika je nenadmasan,sporski pozdrav.

Tor

pre 2 godine

Ovaj limar je genije! Svake sezone kad puknu JSDP on im uvali kosku da glođu preko leta i maštaju o “ instalaciji”!
(naše će sene ..., 10. jun 2021 22:52)

Ja prvi put cujem da obradovic prica o konkretnim dogovorima i datumima vezanim za vracanje u partizan. A pratim ga od '91

As Nodt

pre 2 godine

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?
(Borky, 11. jun 2021 00:04)

U pravu si, nebitni su trofeji. Tako je i Tumbakovic isti kao Aleks Ferguson, sta tu sad, trener je trener.

Borky

pre 2 godine

Radonja da otrese Zeljka... :D :D :D Daj bre druze, govorimo o visestrukom prvaku Evrope sa jedne, i jednostrukom osvajacu top 9 sa druge strane.
(As Nodt, 10. jun 2021 22:02

Kako to kod tebe ide,poredaju trofeje na parket i ko ima vise taj je pobedio?

a

pre 2 godine

Posao se ne radi iz ljubavi već za novac. Hobi je iz ljubavi. Svaki tim iz EC a da ne govorim iz El može veći novac da ponudi. A onda koliko je klub spreman da odreši kesu za igrače koje želi svaki trener. Željko je u Feneru imao veliku lovu ali da li je dobio željene igrače?

Sasa Zivkovic

pre 2 godine

Neverovatno kako nemozete da shvatite da je ovo zamena teza. Prvo Ostoja je majstor spinovanja i bacanje prasine i to na perfidan nacin samo da bi se zaboravila jedna totalno losa godina za koju je po meni on jedini krivac. I kao vec po vidjenom scenariju ubaci se jedna takva vest i vi sve zaboravite i uzivate u nekoj sarenoj lazi a on sacuva svoju foteljicu. Ajde setite se svih njegovih izjava zanemarite ovakve nebuloze i videcete da se radi o coveku koji je izuzetan spin majstor. Videcete na kraju da od ovoga nema ama bas nista a opet ce se izgubiti vreme a na stolicam ce ostati isti ljudi sa novim spinovima.

Konfučije

pre 2 godine

Sjajan događaj za srpsku košarku bi bio povratak Obradovića, ali kako da Ostoja bude šef jednom velikanu poput Željka? To mi se slabo uklapa u priču.

Dulo

pre 2 godine

@(Nolan S.i kraj fuzije iz 07., 11. jun 2021 07:23)
Nemoj da lažeš decu ,nikada vi niste pobedili Žoca na klupi Partizana.Jeste tacno je da je 1993. godine onaj stari,a sada ugaseni klub Crvena zvezda osvojio titulu,ali na klupi Partizana je sedeo Zeljko Lukajic ,a ne Obradovic...
Auuu Miki, ne da nemaš pojma,nego si se obrukao za sve pare! Knjige u ruke pa proveri ko je bio trener Partizana te 1993g.Ž.Lukajić je bio trener 1994g. kad ste opet izgubili finale od Zvezde ccccc i to poznavalac Partizana!!!

BORac

pre 2 godine

Ova vest je kao da Lebron dolazi u KKP. Budimo realni, od toga nema ništa. Ja bih voleo više od svega, kao i svaki pravi grobar, ali Žoc je jednostavno nedostižan za nas. Partizan ne može kvalitetnog domaćeg igrača da dovede, kamoli ovakvog vrhunskog trenera. Jedino neka njegova luda želja, ljubav prema klubu, odluka da neko vreme ostane u Srbiji, ovako drugačije ne vidim. Aleksandar Nikolić je promenio svetsku košarku, ali to je bilo drugo vreme, bilo je mnogo talenata i dovoljno novca da se radi sa tim igračima, danas nije to slučaj. Daj Bože, ali pre je on sada za NBA ili neku jaku evroligašku ekipu za 10 jubilarni trofej.

Mirko

pre 2 godine

Zeljko postavi uslov za dolazak a taj uslov mora da bude da ovaj SNS igrac za unistenje KK Partizan Ostoja mora da ode iz kluba.
Nemoj da da blatis svoje ime i svoju reputaciju sa polusvetom kakav je danas na vrhu KK Partizan !!!!

Nista o nicemu

pre 2 godine

Nekoliko portala su preneli vest da bi trebalo novi trener biti Martinez,bivsi trener Valensije,ne znam koliko bi to bilo dobro resenje,Sito Alonso nije nista u Cedeviti uradio,ipak vest je jos nije proverena pa da sacekamo sta ce se dogoditi...