1. vuk

    Simons je igračina. Kad je povukao kontru sinoć, vodi loptu kao da je Kari ili Lilard, a visok 210+ cm. Jednostavno igra tako da maksimalno eksploatiše svoje prednosti na terenu, i nije jedini koji to radi.
    (Aleks, 7. jun 2021 18:44)

    # Link komentara

  2. Sledece godine Vasa Micic!
    (Euroneuro, 7. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  3. …Fila je slična Njujorku , sa malo više talenta, siledzijska, jednodimenzionalna ekipa, Embid sidri, Simons ulazi, Kari šutira, Haris ovaj put baš slab.
    (Dave Hester, 7. jun 2021 08:43

    1 sidri,1 šutira,1 ulazi, svi igraju odbranu.Kako je to onda jednodimenzionalna ekipa? Filadelfija je sjajna ekipa, za klasu bolja od NYK i trenutno je među 4 najbolje u ligi.

    Heris slab?? Čovek je sinoć bio iznad svog plej-of proseka. Imao je 20 poena (šut 8/13), 10 sk.,3 as.,3 uk.lopte.

    Filadelfija je sinoć odlično šutirala iz igre 55%, a Atlanta 51%. Filadelfija je sjajno šutirala za 2 (35/53 ili 66%). Imali su više skokova (41-35), više asistencija (26-23), i više ukradenih lopti (12-10) od Atlante.

    Atlanta je imala bolji šut za 3(20/47:10/29), nešto manje izgubljenih lopti (15:19), bolja sl.bacanja (20/21 – 24/35).

    Pojedinačo, procenti šuta iz igre Filinih igrača su veoma dobri:
    Embid (12/21 -57,1%), Kari (7/12 -58,3%), Heris (8/13 -61,5%), Simons (7/7 – 100%), Tajbul (4/6 -66,7%), Grin jedino loš šuterski (2/7), ali on je igrač sa 8,5 p. u proseku.

    Svi Filini starteri su, kada se gleda +/-, bili u plusu, dok je od Atlantinih startera, jedino Bogdanović bio na “pozitivnoj” nuli (0), ostali su bili u minusu.

    Solidno su odigrale obadve ekipe.Atlanta za nijansu bolja,ali biće tu još velike borbe. Za Filadelfiju se znalo da je vrhunska ekipa i kandidat za titulu, ali je Atlanta sve iznenadila i još jednom pokazala da su sjajan tim.
    (boris, 7. jun 2021 15:05)

    # Link komentara

  4. prvi put sam gledao Filadelfiju ove sezone, ako im je ovo igra onda su u ozbiljnom problemu. Embid je jak kao Vo i to koristi obilato, Simons izuzetno brz za svoju visinu, ali dosta supalj. nekako mi deluju jako limitirano. Simons ukoliko ne bude mogao da sutira u pristojnim procentima sa distance za pet godina ce zavrsiti u nekom Kineskom timu.
    (mare, 7. jun 2021 08:23)

    To im je igra. Embid nije samo jak već i odličan igrač. Videlo se to i sinoć kada mu ni Kapela nije mogao ništa, a malo se ko ove sezone naigrao pored Kapele.

    Simons je takav kakav je. On je 2016.godine draftovan kao 1.pik. I tada se znalo da kod njega šut sa distance, pa i poludistance , ne postoji. Za vreme cele koledž karijere (2 sezone) uputio je 3 šuta za tri poena, čak je 1 šut i pogodio. Isto je i sa dosadašnjom NBA karijerom (2017-2021), za ove 4 sezone uputio je ukupno 20-ak šuteva za 3, i pogodio je 1. Kada se to desilo to je bila vest u NBA. Naravno, to nije smetalo Filadelfiji da s njim potpiše ugovor vredan preko 200 miliona dolara. Ima Simons dosta drugih kvaliteta. Osim te distance, pa i slobodnih bacanja, sve ostalo je na vrhunskom nivou.

    Možemo samo zamisliti kakav bi to bio “monstrum” od igrača da ima i taj šut sa distance. Preteška dominacija. Ko bi to zaustavio? Takvom bi jednostavno morali zabraniti da igra takmičarsku košarku.
    (vuk, 7. jun 2021 14:10)

    # Link komentara

  5. Колико видим у тиму Атланте само Богдан, Колинс и нешто мало Хуертер имају ... за овакве завршнице. Једно велико браво за Богдана, јесте изгубио ону лопту али је и био фаулиран, док су Јангу очигледно почела колена да клецају, зато су ишли на сигурнију варијанту, на Богдана а не на Јанга. Приметно је да сви саиграчи(осим Галинарија и Луа) гледају на Богана као на вођу, можда Јанг јесте главни у тиму али остали више поверења имају у Богдана, кад не знаш шта ћеш са лоптом предај је Богдану, много "врућих кромпира" су му уваљивали током сезоне. Још нешто је приметно, Јанг крене да преноси лопту а Богдан организује напад у највећем броју случајева, распоређује играче и сл... То доста говори ко какву улогу има у тиму.
    Неко мора мало да поради са Јангом, да му покаже како се игра против пресинга, такође би требало да поради и на селекцији шута.
    (па да, 7. jun 2021 14:05)

    # Link komentara

  6. (Dave Hester, 7. jun 2021 08:43

    Što volim ove što u Bogdanovoj igri traže "dlaku u jajetu"..….ne, moja tetka je junak. Kako je Bogdan podelio Hanterove minute sa Hilom kad Bogdan u proseku u plejofu igra 36 minuta, a Hanter 30,3 minuta. Bogdanović je sinoć odigrao tačno onoliko koliko u proseku i igra u ovom plejofu. Jedini igrač sa većom i to neznatno većom minutažom je Jang. Ti bi nekako da Hila i Bogadanović staviš u istu ravan. Inače, da si gledao utakmicu primetio bi da Hil uopšte nije ni igrao u 4/4., za razliku od Bogdana koji je odigrao svih 12 minuta, bez 1 sekunde odmora... jedini u Atlanti.

    U 4/4, od Atlantinih 29 poena, Bogdanović je direktno učestvovao u 14 poena, odnosno postigao je ili kreirao polovinu Atlantinih poena u 4/4.. 7 poena + 3 asistencije za još 7 poena. Koliko ga je stigao umor vidi se po tome što je od tih 7 poena, 5 postigao u poslednjih 40 sekundi utakmice. Trojka, 40 sekundi pre kraja za +6 za koju će se ispostaviti da je bila i ključna za pobedu Atlante i 2 slobodna bacanja za potvrdu pobede.
    (donko, 7. jun 2021 14:04)

    # Link komentara

  7. @aspera , u pravu si..pisao sam sa telefona malo u brzini pa sam pogrešno drugi dio teksta sročio . Izvinjavam se
    (GoranRS, 7. jun 2021 12:52)

    # Link komentara

  8. Kao što su već neki ljudi pisali u komentarima, skoro pa većina NBA timova nema taktiku i razrađene akcije za kraj utakmica kad je tijesno a pogotovo nemaju kad timovi vode većom razlikom pred kraj i onda glupostima sve to zamalo proliju. 
    Znači , Atlanta ima dvocifrenu prednost 4 minute do kraja i Jang i Vilijams bezpotrebno šutiraju za tricu nakon par sekundi umjesto da idu do kraja napada na neki ulaz pod koš pa će biti ili pogodak ili faul pa na kraju i promašaj ali su barem potrošili vrijeme. Ako idu na to da ponize protivnika tako što će pogoditi dvije tri dalekometne trice to nije pametno i često se obije o glavu . Ili još , po mom mišljenju , nenormalniji pristup je ovo..imaš vodstvo trebaš trošiti sekunde a većina plejmejkera pusti loptu da se kotrlja do pola terena a vrijeme ne ide.. zašto to raditi kad imaš prednost. U redu je ako si u zaostatku . Uzmi brate loptu vodi je dignute glave , gledaj gdje su ti saigrači , pripremi napad . Ovako pola terena ide sagnut iznad lopte , protivnik postavi odbranu i najčešće ide onda udvajanje negdje uz aut liniju i od napada ništa. 
    Ovo je generalno problem većine NBA timova.
    (GoranRS, 07. jun 2021 11:49)

    Nisi obratio paznju. Vreme se posle kosa zaustavlja samo u poslednja dva minuta, a pre toga sve dok igrac ne takne loptu vreme za napad ne krece, a vreme do kraja utakmice otkucava. Mislim da je onde konkretno potrosio oko 20 sekundi, to sto je izgubio loptu je nesto drugo, propustio je dve sanse da se oslobodi lopte, hteo je sam da probije i zaglavio u udvajanje koje nije ocekivao.
    (Aspera, 7. jun 2021 12:18)

    # Link komentara

  9. I još nešto, Dončić koga svi mrzitelji Bogdana dižu u nebesa (i sa pravom) ima procenat od 35% za 3 poena. Pa kako je onda Bogdanovih 5 od 12 što je 42% loše? A da, igrao je u Partizanu.
    (nbc, 7. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  10. Dosadište više sa komentarima kako je Bogdan pao u drugom poluvremenu. Pa svi su pali ali je on dao odlučujuće koševe. Ako gledamo po statistici (mada Bogdan mnogo više znači za tim od puke statistike gdje se mnoge stvari ne mogu prikazati) on je treći igrač utakmice poslije Janga i Embida. Pa šta više vama treba pa da shvatite da je on vrhunski igrač? Naravno da je bio izvanredan poredeći ga sa ostalim igračima. Jer ako se on ispromašivao (mada procenti govore da nije i kada ga poredimo sa najboljim igračima lige) ispomašivali us se i svi ostali. A tome doprinosi (ako su svi fulili) način igre i jednog i drugog kluba. Možda se igra brže i automatski se više griješi, ili se igra jača odbrana ili..... Dakle nije on fulio a drugi pogađali pa da kažete nešto negativno. Slažem se ja da on može i bolje jer ja tvrdim da je on jedan od najboljih bekova lige (nemojte odmah da ga poredite sa Hardenom ili nekoga poput njega). Jedan od najboljih znači dvadesetak igrača.
    (nbc, 7. jun 2021 11:56)

    # Link komentara

  11. Kao što su već neki ljudi pisali u komentarima, skoro pa većina NBA timova nema taktiku i razrađene akcije za kraj utakmica kad je tijesno a pogotovo nemaju kad timovi vode većom razlikom pred kraj i onda glupostima sve to zamalo proliju.
    Znači , Atlanta ima dvocifrenu prednost 4 minute do kraja i Jang i Vilijams bezpotrebno šutiraju za tricu nakon par sekundi umjesto da idu do kraja napada na neki ulaz pod koš pa će biti ili pogodak ili faul pa na kraju i promašaj ali su barem potrošili vrijeme. Ako idu na to da ponize protivnika tako što će pogoditi dvije tri dalekometne trice to nije pametno i često se obije o glavu . Ili još , po mom mišljenju , nenormalniji pristup je ovo..imaš vodstvo trebaš trošiti sekunde a većina plejmejkera pusti loptu da se kotrlja do pola terena a vrijeme ne ide.. zašto to raditi kad imaš prednost. U redu je ako si u zaostatku . Uzmi brate loptu vodi je dignute glave , gledaj gdje su ti saigrači , pripremi napad . Ovako pola terena ide sagnut iznad lopte , protivnik postavi odbranu i najčešće ide onda udvajanje negdje uz aut liniju i od napada ništa.
    Ovo je generalno problem većine NBA timova.
    (GoranRS, 7. jun 2021 11:49)

    # Link komentara

  12. Uzasno sudjenje i navlacenje za filu. Mnogo mi drago stonsubih dobili. Jedno 3 do 4 ozbiljna udarca je Bogi dobio od Simonsa a ono kecersko bacanje Embida na kraju je za flagrant 2 a ne obicni. Da je to bilo ko drugiburafio, leteo bi u svlacionicu odmah. Jedino sto mrzim u NBA su povlasceni timovi i povlasceni igraci. Smuce mi se za sve pare.
    (IgorPa, 7. jun 2021 10:49)

    # Link komentara

  13. Nosam proveravao, ali čini mi se da su Nju Jork i Filadelfija jedine ekipe koje Atlanta nije uspela da pobedi u regularnom delu sezone. Ostale timove su pobeđivali, bar, po 1 put. Sa ovima po 0-3.

    Nju Jork je u 1/4 finalu igrao dosta prljavu odbranu, ali čini mi se da Filadelfija bije još gore, posebno gledajući 2.poluvreme. Kako su odbranu igrali u 4/4 mislim da bi i neki rukomenti trener bio zadovoljan kad bi njegov tim odigrao takvu odbranu.
    (viborg, 7. jun 2021 09:20)

    # Link komentara

  14. Junak je Kolins. U prvom poluvremenu je igrao odbranu, u drugom ubacivao kada je ostale izdao šut. Atlanti je nedostajao Hanter, njegove minute su podelili Bogdan i Hil, obojici je ponestalo daha i sreće u jednom momentu.
    Fila je krenula opušteno, primila 42p za četvrtinu, nisu se oporavili do kraja utakmice, kasnije su tukli, pritisnuli sudije... Mislim da su se dosta potrošili u ovoj utakmici, a opet izgubili. Embid je sve vreme hladio kolena, sad ne smeju da ga odmaraju. Fila je slična Njujorku , sa malo više talenta, siledzijska, jednodimenzionalna ekipa, Embid sidri, Simons ulazi, Kari šutira, Haris ovaj put baš slab.
    Atlanata odlična, dobra taktika, nemaju jos čvrstinu za završnicu.
    (Dave Hester, 7. jun 2021 08:43)

    # Link komentara

  15. prvi put sam gledao Filadelfiju ove sezone, ako im je ovo igra onda su u ozbiljnom problemu. Embid je jak kao Vo i to koristi obilato, Simons izuzetno brz za svoju visinu, ali dosta supalj. nekako mi deluju jako limitirano. Simons ukoliko ne bude mogao da sutira u pristojnim procentima sa distance za pet godina ce zavrsiti u nekom Kineskom timu.
    (mare, 7. jun 2021 08:23)

    # Link komentara

  16. Bogdanovic vise suteva da preuzima, nekako je krenuo pa stao, pa kad je opet krenuo trebalo je malo da se "namesti ruka". Bogi moze po 40-50 da ubaci na svakoj utakmici :) I svaka mu cast kako je posle izgubljene lopte u kljucnim trenucima preuzeo na sebe odgovornost da primi loptu, iznudi dva faula i pogodi oba.
    (Dileja, 7. jun 2021 08:03)

    # Link komentara

  17. Ali ovakvo batinanje od strane File ja nisam gledao godinama?!Pa ovo što Simons bije je gore od onog što su tukli Čejnijevi Pistonsi i naravno sve uz podršku sudija,pomešali ljudi NBA sa NFL-om?!
    (Steva, 7. jun 2021 07:07)

    # Link komentara

  18. E sad bas da je bio junak, i nije, ali sjajna utakmica Atlante, i njegova naravno
    (Mladen, 7. jun 2021 03:28)

    # Link komentara

  19. Odlicna utakmica, ima puno junaka i jedan tragicar,
    Grin promasio 3-4 otvorene trojke na kraju kad su ih stizali..
    (pant-La, 7. jun 2021 00:39)

    # Link komentara

  20. Bogdan pristojan i sa hercom kada je trebalo , Jang u vrlo bitnim trenutcima ko june na livadi .
    Imam osjećaj da tamo niko nepriča o taktici , npr onaj faul na maltene 10+ u 14 sec prije kraja je za robiju, zabijanje Janga u 7 oj sekundi napada na 12-14+ dva minuta prije kraja ko sigurni da su im ...... kevu . Žoc bi im j.j. poslao na drugi kraj svjeta
    (47304, 7. jun 2021 00:28)

    # Link komentara

  21. odlicnu utakmicu Bogdan odigrao, ali nije bas "junak", jeste ubacio zadnja dva poena ali opet nije "junak" svakako dobra partija
    (BRAVO, 7. jun 2021 00:17)

    # Link komentara

  22. Simons je napravio jedno 4-5 očiglednih faulova nad Bogdanovićem koji nisu svirani. I posle ispada kao vrhunski defanzivac. Jedino što je kod njega vrhunsko su fizičke predispozicije, a inače je igrač kome se u celoj ligi najviše toleriše batinanje protivnika.
    (Vinsentva_Ngog, 7. jun 2021 00:15)

    # Link komentara

  23. Boban solidan
    (moralni gmizavac, 7. jun 2021 00:10)

    # Link komentara

  24. Kakav posao radi trener Mekmilan.Napustio je Indijanu tacnije dobio otkaz i kakav preporod radi sa Atlantom.Elem,divno je gledati ovakvu Atlantu zaista jedna od nazanimljivijih ekipa za gledanje meni postalo mucno gledati Filu Bakse Njujork da ne spominjem dosadne Lejkerse Kliperse pa cak i Dalas.Atlanta pravo osvezenje zagledanje kao prosle godine Majami.
    Veliki pozdrav za prave ljubitelje ove igre pod obrucima.
    (Vlada Cerak, 6. jun 2021 23:49)

    # Link komentara

  25. Bravo Bogdane majstore.
    (Will Mosley, 6. jun 2021 23:47)

    # Link komentara

  26. Mekmilan,odlican trener.
    Jedan od 5 ikada u Nba koji je preuzeo ekipu u sred sezone i dobio prvu rundu plejofa.
    (Super Barski, 6. jun 2021 23:09)

    Potpuno se slazem sa tobom, ali je veceras doneo bas pogresnu odluku kad je na 8.4 sekunde pre kraja pri vodjstvu od +8 odlucio posle tajm auta da u prvoj sekundi pravi faul za slobodna bacanja i tako dozvolio protivniku da smanji razliku bez potrosenog vremena, a ima prednost od 3 poseda na 8 sekundi do kraja. Pa i da su dali trojku , potrosili bi bar 3 sekunde. i ostalo bi im +5.
    ("Dijagnosticar" Nis, 6. jun 2021 23:39)

    # Link komentara

  27. Evo ja da ti kazem za Embida nesto.
    Mozda zato sto flopuje svaki drugi napad?
    Mozda zbog toga sto pada i valja se gore nego Nejmar?
    Mozda zbog toga sto se zali sudijama na svaku odluku, cak i kad je ocigledna?
    Mozda zbog toga sto se busa u grudi skoro svaki put kad da kos, a pri tom razgrce slabije od sebe?
    (Under KV, 6. jun 2021 22:40)

    Ili zato jer nije odigrao 21. utakmicu od 82 u sezoni. Cak i u plej ofu nije odigrao jednu utakmicu. Ili zato sto izvodi tolika slobodna bacanja i onda ima preko 30 poena na utakmici?
    (ccc?, 6. jun 2021 23:38)

    # Link komentara

  28. Очекивано, Сиксерси имају физички јачу прву петорку, док Атланта има ширу клупу. Нереално је било да Атланта има 60% шут цео меч, а и Филаделфија је кренула на све или ништа и замало успела. Богдан солидан, мада главна замерка је превелика стегнутост у игри у нападу када су имали 20+ разлике. Мора слободније да улази у рекет и не избегава да шутира. Играчи Атланте немају искуства са плеј-офом и видело се то у другом полувремену. Много лошег извођења лопти, морају то да поправе. Ако им се опорави и Хантер имаће још већу ширину за притисак над главним играчима Филаделфије.
    (Иван-Ниш, 6. jun 2021 23:25)

    # Link komentara

  29. Mekmilan,odlican trener.
    Jedan od 5 ikada u Nba koji je preuzeo ekipu u sred sezone i dobio prvu rundu plejofa.
    (Super Barski, 6. jun 2021 23:09)

    # Link komentara

  30. Videli smo domacinsko sudjenje u Filadelfiji. Iako je Fila jaka moze da ih prodje Atlanta jer su ovi siledzijski tim. Plus Atlantu je stao sut u 4/4 pa je zato bilo onako gusta ali ako ih krene a krenuce ih . Verujem u ovaj tim McMilan je odlican trener ,boji od Riversa,Svidja mi se i Kolins .
    (zemunski kej, 6. jun 2021 23:07)

    # Link komentara

  31. Ljudi, pa Bogdan je sutirao 7-17 i Atlanta je pobedila. Nije igrao sjajno drugo poluvreme ali je pao ceo tim koji je imao i 26 poena razlike. Ja necu da uporedjujem Doncica i njega ali pre nedelju dana covek je sutirao 17 od 37 i postigao 42 poena a njegov tim je izgubio? Bogdan je promasivao neke otvorene suteve, to je tacno 5 od 12 za 3,41.6% ali i Jang je sutirao 4 od 11 za 3, 36% ? Nema tu problema, sut dodje kad treba kao i veceras. To je tako. Bitna je pobeda. Mnogo gore je da Jang ima 35 poena kao veceras a njegov tim izgubi ili Bogdan ima 21 poen a Atlanta izgubi. Napravljen je brejk i to je vazno kao i to da Fili nece biti lako, zapamtite. Evo gledam Dalas LAC, i to bez Hardena. Sta mislite ko ce proci ovu seriju?
    (111, 6. jun 2021 23:05)

    # Link komentara

  32. Bogdan počeo savršeno, kasnije mnogo mašio i na kraju rešio utakmicu. Ne znam da l’ su česte izmene ili umor uticale na slabiji šut, mada i trener ga je jako brzo zamenio u 1/4 iako je bio bez promašaja.
    Ovaj MekMilan je po meni trener godine, čovek je savršeno uklopio ove igrače i pravi čuda. Atlanta jako simpatična ekipa, popunjena na svim pozicijama osim možda rezervnog centra. Bogdanu upala kašika u med sa ovim trenerom i ovom ekipom. Jedina zamerka što se Galinari odlučuje iskljucivo na šut a retko na ulaz i pored te njegove visine i snage.
    Mali Jang opasan igrač, samo da manje divlja i bio bi savršen.
    (Diletant, 6. jun 2021 22:58)

    # Link komentara

  33. jeste bogdan i mašio, ali uglavnom u situacijama kad su mu loptu dodavali u krajnjoj nuždi, odosno kad nisu znali šta će sa njom.
    nije mi jasno kako ne mogu da prevedu loptu u poslednjih nekoliko minuta.
    (Kolubarac, 6. jun 2021 22:58)

    # Link komentara

  34. Ljudi moji, pa vi pisete o nekoj panici Atlante, a ne vidite da su oni igrali ragbi nad igracima Atlante. Sudije im nista nisu svirale u presingu, odbrani na igracima bez lopte... Ljudi moji, Simons je napravio 4 ili 5 cista faula nad Bogijem u kretnji. Dva udarca u glavu i 3 udarca i guranja laktom u zagradjivanju Bogdana i nedozvoljavanju da Bogi dobije loptu!!! Strasno guranje od strane sudija!
    Da su svirali sve te ocigledne faulove, ne bi ni usli u ovako neizvesnu zavrsnicu. Da ne pominjem 2-3 cista flopa Embida, gde su mu sudije dodelile 6 bacanja!!!
    (Under KV, 6. jun 2021 22:49)

    # Link komentara

  35. Prvi put gledam Embida i moram reci da je to veliki igrac.Nije mi jasno zasto se ovdje napada.Meni licno je korisniji od Janga,koji nije u stanju rijesiti presing,a da ne pricamo o divljanju i sutevima sa 8 metara u petoj sekundi napada.Veseli me i sto je Bogdan u timu u kom dolazi do izrazaja njegov kvalitet.Jeste imao dosta promasenih otvorenih suteva,ali je pogodio kljucnu trojku i slobodna bacanja i uostalom ubacio 20 poena u ovako znacajnoj utakmici.Plej of je jedan visi nivo i odlicno je sto u njemu uz nestvarnog Jokica dobivamo jos jednog igraca sa znacajnom ulogom.Doduse da bi dobili Amere na OI,treba nam desetak takvih,ali velika je stvar i ovo za ovako malu zemlju i bazu.Sto se tice ove serije,mislim da je Filadelfija jaca ekipa i da ce proci dalje,jer tesko Atlanta moze svaku utakmicu pogoditi 20 trojki.
    (kris, 6. jun 2021 22:08

    Evo ja da ti kazem za Embida nesto.
    Mozda zato sto flopuje svaki drugi napad?
    Mozda zbog toga sto pada i valja se gore nego Nejmar?
    Mozda zbog toga sto se zali sudijama na svaku odluku, cak i kad je ocigledna?
    Mozda zbog toga sto se busa u grudi skoro svaki put kad da kos, a pri tom razgrce slabije od sebe?
    (Under KV, 6. jun 2021 22:40)

    # Link komentara

  36. Bogdan je uvek igrao u timovima koji su se borili za titule i za njega je bilo mucenje da igra za tim koji nije mogao da udje u plej of. On je navikao da igra na pobedu a ne za umetnicki dojam. U Evropi se jedino priznaju titule a pripalo mu je da igra za tim koji je igrao iskljucivo nevazne utakmice. Sada prvi put od dolaska u NBA igra meceve sa puno adrenalina, velike meceve koji odlucuju o titulama. I on i Jokic su igraci za velike utakmice.
    (Goran, 6. jun 2021 22:28)

    # Link komentara

  37. Posle prve utakmice Denver-Portland prognozirao sam prolaz Denvera, jer za razliku od timske igre Denvera Portland igra divljacku kosarku i jako losu odbranu.
    U ovoj seriji Phila prolazi dalje. Atlanta je suterska ekipa, koja nema unutrasnju igru. Phila ima vise opcija i dublji roster.
    Sto se tice Dallas-Clippersi dao bih prednost Dallasu. Clippersi igraju bez centra, takve ekipe ne mogu daleko, plus katastrofalni P.George koji je zreo za Kinu kako igra.
    (baron, 6. jun 2021 22:23)

    # Link komentara

  38. heroj je Jang da se ne lazemo, Bogdan se danas fino ispromasivao, al eto pred kraj prvo ubacio trojku posle dugo vremena kad je bilo gusto, pa izgubio loptu na kraju a onda ispravio sa dva slobodnjaka... bilo je tesno, jos je atlanta nezrela al drzimo im palceve
    (shpile, 6. jun 2021 22:22)

    # Link komentara

  39. Samo mi nije jasno zasto Lu Vilijams nije igrao zadnjih 4,5 minuta kad nisu mogli poena postignut. Najiskusniji i siguran poenter za takve situacije.
    (delboj, 6. jun 2021 21:50)

    Taj isti Lu je nešto ranije promašio čitav koš za tri iako je imao skoro ceo napad da organizuje nešto bolje.
    (..., 6. jun 2021 22:10)

    # Link komentara

  40. Bogdan dobar mora jos bolje ali definitivno Jang je predvodio Atlantu do brejka. Odigrao je lik sem tako. Philadelfija umalo da prelomi na kraju a gubili su 26 razlike u jednom momentu.
    (Izbor, 6. jun 2021 22:09)

    # Link komentara

  41. Prvi put gledam Embida i moram reci da je to veliki igrac.Nije mi jasno zasto se ovdje napada.Meni licno je korisniji od Janga,koji nije u stanju rijesiti presing,a da ne pricamo o divljanju i sutevima sa 8 metara u petoj sekundi napada.Veseli me i sto je Bogdan u timu u kom dolazi do izrazaja njegov kvalitet.Jeste imao dosta promasenih otvorenih suteva,ali je pogodio kljucnu trojku i slobodna bacanja i uostalom ubacio 20 poena u ovako znacajnoj utakmici.Plej of je jedan visi nivo i odlicno je sto u njemu uz nestvarnog Jokica dobivamo jos jednog igraca sa znacajnom ulogom.Doduse da bi dobili Amere na OI,treba nam desetak takvih,ali velika je stvar i ovo za ovako malu zemlju i bazu.Sto se tice ove serije,mislim da je Filadelfija jaca ekipa i da ce proci dalje,jer tesko Atlanta moze svaku utakmicu pogoditi 20 trojki.
    (kris, 6. jun 2021 22:08)

    # Link komentara

  42. Bravo Bogi!!!
    Da nije bilo panike na kraju lagana pobeda!
    (TIGER, 6. jun 2021 22:07)

    # Link komentara

  43. svaka čast. Lepo skockan tim atlanta, kliknulo sa novim trenerom.
    srećno
    (cooh-, 6. jun 2021 22:06)

    # Link komentara

  44. Fila ima najbolji presing u NBA i igrace koji mogu da sprovedu to

    Sa ovom pobedom imamo seriju. Mislim bice tu svasta. Ne verujem da ce se ovo samo u 5 zavrsiti. 6 mozda i 7
    (Dragan Borca, 6. jun 2021 22:03)

    # Link komentara

  45. Teška utakmica, pobjedi se u zube ne gleda. Bogdan dobar ali može on dosta bolje.
    (stevo, 6. jun 2021 22:01)

    # Link komentara

  46. Mozemo sada da kritikujemo i nalazimo mane ali najbitniji je brejk i pobeda. Drugo poluvreme, lose. Veliki pritisak publike a i sudija. Sta oni sve nisu sudili? I sta su sve sudili? Ako pricamo o igri BB, od odlicne igre u prvom kao icelog tima, do lose, promenljive u drugom ali je opet poentirao kad je potrebno , postigao 7 poena u poslednjoj cetvrtini, posebno je bitna trojka na 40 sekundi pri kraju i dva slobodna bacanja kojima je overio pobedu. 21 poen na kraju i ne verujem da je trener nezadovoljan njegovom igrom i ovom pobedom..Necu o losim stvarima ne samo BB vec celog tima ali ovo sve treba izdrzati. Ipak su sudije dosudile namernu licnu Embiidu koja je i bila i Kolins je pogodio oba bacanja. Jako napeto drugo poluvreme posebno poslednja cetvrtina gde se topila prednost Atlante ali su zasluzeno napravili brejk koji je veoma bitan u nastavku ove serije protiv File..Za mene , iznenadjenje jer je Fila prva na istoku i imaju Embiida koji ipak nije odlucio ovu utakmicu. Idemo dalje, ocekujem da Atlanta nastavi ovako.
    (steppenwolf, 6. jun 2021 21:57)

    # Link komentara

  47. meni je neverovatno da sudije toliko tolerišu faulove Filadelfije u presingu. Jangu i Bogdanoviću otimaju lopte uz brat-bratu pet faulova, i ništa. Kao da im je namera da naprave utakmicu neizvesnom. Uopšte su sudije u ovom plej-ofu katastrofa.
    (Radovan III, 6. jun 2021 21:55)

    # Link komentara

  48. Ne mogu da se setim da sam gledao meč (na ovakvom nivou) da jednu ekipu ovako uhvati panika na kraju utakmice kao večeras Atlantu,da ljudi bukvalno ne mogu da prevedu loptu preko polovine terena,nestvarno...Izvukli su pobedu,i to je najvažnije, videli su da mogu sa Filadelfijom.Simons,ok nema šut za tri poena ali da godinama čovek ništa ne radi da popravi ta slobodna bacanja. A igra pleja, katastrofa...
    (goblin, 6. jun 2021 21:55)

    # Link komentara

  49. Sad samo zamislite Vasu da čuvaju kao Trea celu utakmicu... Bogami volim ga ali teško. Kao drugi play nekako, s tim da radi na fizičkoj pripremi celo leto. Ako odemo u Tokio ništa od toga. Videcemo
    (Nenad, 6. jun 2021 21:53)

    # Link komentara

  50. Hahaha cuj junak, pa on ih je realno svojim promasajima i uveo u neizvjesnu zavrsnicu, na kraju ipak ostao pribran kad je bilo najpotrebnije.
    (deksi, 06. jun 2021 21:46)

    Jedini u startnoj petorci koji nije bio u minusu u kategoriji +|- , tako da…
    (JPR24, 6. jun 2021 21:52)

    # Link komentara

  51. @deksi Pa nije on uveo u neizvesnu svojim promasajima, svi su promasivali, sto je i realno bilo da se desi jer su celu utakmicu sve pogadjali. Mec je u neizvesnu utakmicu uvukao Jang s izgubljenim loptama, da li tri ili cetiri. Bogdan na kraju pokazao hladnokrvnost, sta bi bilo da je omasio oba ili da je onu poslednju trojku omasio?
    (marka, 6. jun 2021 21:51)

    # Link komentara

  52. Sudjenje brutalno lose. Fila ne bi bila ni blizu povratka da im sudije nisu pustili ovako grubu igru u odbrani, a s druge strane Embid 15 slobodnih.
    (bob, 6. jun 2021 21:50)

    # Link komentara

  53. Samo mi nije jasno zasto Lu Vilijams nije igrao zadnjih 4,5 minuta kad nisu mogli poena postignut. Najiskusniji i siguran poenter za takve situacije.
    (delboj, 6. jun 2021 21:50)

    # Link komentara

  54. Haotična zadnja četvrtina Hoksa. Jang i Bogdan promašili sve. Bogdan se malo izvadio onom trojkom koja je definitivno prelomila i onim bacanjima na samom kraju. Luda utakmica, Atlanta totalno bez iskustva u ovakvim završnicama,baš su delovali pogubljeni ali nekako pobediše, i da su ovu slučajno izgubili mislim da bi se teško vratili. Ovo iskustvo će im svakako puno značiti u daljem toku serije. Napred Bogdane.
    (Dragan Feliks, 6. jun 2021 21:49)

    # Link komentara

  55. Nije naivna Atlanta, ali Fila nije bez razloga top defanzivna ekipa. Teško će Hoksi moći da izvuku ovu seriju, nažalost. Bitno je da je hemija u ekipi sjajna, bukvalno čim bi se Fila približila, neko iskoči i ima top potez - onaj Bogdanov crosscourt pas kad su pronašli Huertera i dao trojku, Huerterov pas preko pola terena Kolinsu... On i Bogi igraju veoma inteligentno i uvek traže ekstra pas. Mekmilanu neka posebna nagrada kako ih je povezao, opasan tim. A ja ne verujem šta ljudi pišu ovde za Simonsa, njegovi potezi u poslednja tri minuta (defanzivno) su Fili dali šansu.
    (Aleks, 6. jun 2021 21:48)

    # Link komentara

  56. Kako iskusno igra Bogdan u oba pravca.
    (Slavko Vrekic, 06. jun 2021 21:21)

    Mozda jer je iskusan igrac, 29 godina.
    (Aspera, 6. jun 2021 21:48)

    # Link komentara

  57. Hahaha cuj junak, pa on ih je realno svojim promasajima i uveo u neizvjesnu zavrsnicu, na kraju ipak ostao pribran kad je bilo najpotrebnije.
    (deksi, 6. jun 2021 21:46)

    # Link komentara

  58. Au sta uradi Atlanda na.kraju, mislim da u sledecoj nemaju sanse, ovaka sut i 26 razlike i na kraju jedva cupaju pobedu, mialim da je Fila osetila sta moze protiv njih i da ce ih pokidati sledecu
    (Stampar, 6. jun 2021 21:45)

    # Link komentara

  59. Kakva utakmica, ludilo a tek sledi haos Klipersi Dalas....
    (FM Ludak, 6. jun 2021 21:44)

    # Link komentara

  60. Hladan kao led. Bogdan Bogdanovic.
    (Slavko Vrekic, 6. jun 2021 21:43)

    # Link komentara

  61. Bogdanovic cak i pored one pogodjene trojke na 40 sekundi do kraja, vrlo lako je mogao biti glavni tragicar meca.
    (Stef, 6. jun 2021 21:42)

    # Link komentara

  62. Bogdan neverovatno prvo i veoma loše drugo poluvreme i onda da jednu od bitnijih trojki na meču, stvarno ne maši clutch šuteve.
    (Leonida, 6. jun 2021 21:42)

    # Link komentara

  63. Reddit NBA Streams - live NBA Stream ovde mozetwe gledati sve utakmice nba lige slika top nema kocenja
    (Dragan, 6. jun 2021 21:41)

    # Link komentara

  64. Svakako dobra utakmica, bravo Atlanta... Bogdan se povadi na kraju, dao maltene odlučujuć koš...
    (Rokabili, 6. jun 2021 21:39)

    # Link komentara

  65. na žalost Bogdan maši vrlo bitne šuteve trenutno
    (GoranRS, 06. jun 2021 21:30)

    Ал зато погађа најбитнији!!!
    (Lex, 6. jun 2021 21:39)

    # Link komentara

  66. Ekipa koja igra polufinale konferencije ne zna da razbije najobičniji presing, toliko
    (Zdravce, 6. jun 2021 21:38)

    # Link komentara

  67. Bogdan ih spasio sa trojkom inace cela prva petorka atlante uzas pobedila klupa
    (petarczv, 6. jun 2021 21:38)

    # Link komentara

  68. neverovatno da Bogi startuje sa 3/3 za 3 poena a onda u nastavku 1/9 za 3 poena da 9 puta sutne posle 3 bez promasaja i samo 1 pogodi, ali ajde bar je bila u bitnom momentu, steta sto nije pogodio jos makar 2 trojke bio.bi lep procenat i 20+ poena
    (Stampar, 6. jun 2021 21:37)

    # Link komentara

  69. Ako Atlanta nekim cudom ovo izgubi, Bogdanovic glavni krivac, barem 4-5 otvorenih suteva je promasio u samoj zavrsnici meca, previse, stvarno previse.
    (Marko, 6. jun 2021 21:36)

    # Link komentara

  70. Bogdan je sve čiste šuteve promašio
    (lala, 6. jun 2021 21:33)

    # Link komentara

  71. Bodgan stari dobri, nikad, nikad mu ne bih dao da mi zavrsava utakmicu. Lik je milion puna pokazao da nije closer, moze sve, ali ga nema kada se resava.
    (google, 6. jun 2021 21:33)

    # Link komentara

  72. na žalost Bogdan maši vrlo bitne šuteve trenutno
    (GoranRS, 6. jun 2021 21:30)

    # Link komentara

  73. Šta zaključujemo iz ove prve utakmice. Filadelfija ima najveći prosjek poena u dosadašnjem dijelu plej ofa, ali to je zato što su u prvom kolu igrali protiv nejakog Vašingtona. Mekmilan je pritegao Atlantu, igraju pravo timski. Simons ograničen i to u plej ofu dolazi do izražaja. I za kraj, Dok Rivers opet podbacuje u plej ofu.
    (MethodManWu, 6. jun 2021 21:29)

    # Link komentara

  74. Uporedite Embida koji jasno igra protiv slabijeg tima i Jokića sa skoro rezervama protiv LILARDA i šta reći ?

    EMBID sjajan individualno ali prosto nema taj viši nivo uticaja na igru i tempo, ritam iste kao što ima Jokić, kao što je imao Lebron itd, i zato me iritira kad stave njega iznad Jokića, ne druže, nikako ne može biti bolji, ne što je naš nego ako do sad to Jokić nije dokazao igrama ja onda ne znam
    (VOSAK, 6. jun 2021 21:29)

    # Link komentara

  75. Bre Bogdane, od onih početnih ubačaja, ništa ne može da pogodi a sve čisti šutevi, malo više koncentracije...
    (Rokabili, 6. jun 2021 21:28)

    # Link komentara

  76. Jang zver od igraca, nezaustavljiv. Atlanta ima strasan tim i uopste nisu naivni. Nas Bogi odlican.
    (Up, 6. jun 2021 21:26)

    # Link komentara

  77. Gde gledate ovu tekmu?
    (nina, 06. jun 2021 21:13)

    Ja na Areni 2
    (Kukatilo, 6. jun 2021 21:25)

    # Link komentara

  78. Huerter i Bogi ozbiljan tandem....
    (spice, 6. jun 2021 21:23)

    # Link komentara

  79. Po neki put kad citam ove komentare, a gledam uzivo, ili sam gledao utakmicu kao da nisam gledao istu utakmicu kao pola komentatora ovde. Mnogo mi je drago da Bogdan ima ozbiljnu ulogu u playoff timu, ali zasto odmah svi drugi su najgori, trener je djubre itd. To me izludjuje. Ja ne znam ko ima sta da prigovori Traeu ako nista drugo onda u ovom playoffu je stvarno nerealno dobar. Ne znam sta hoce ljudi od njega? Meni se ceo tim atlante bas svidja. Od trenera do svih igraca. Uzivam u njihovim utakmicama.
    (tdot, 6. jun 2021 21:22)

    # Link komentara

  80. Kako iskusno igra Bogdan u oba pravca.
    (Slavko Vrekic, 6. jun 2021 21:21)

    # Link komentara

  81. @nevolem

    Ovde ne generalizujem vec pricam samo o ovom konkretnom matchapu. Rivers je ovde na parket poslao najgoru mogucu postavu. Kada imas sutersku ekipu kao sto je Atlanda onda ih takva ekipa ubija i spolja i iznutra sto je na papiru nezamislivo jer imaju vrhunskog centra. Rivers igra sa Gordz Hilom koji je najveca prevara od igraca a na klupi mu sedi Shek Milton? Sa ovom postavom Deni i Set nemaju prostor za sut.

    Dugacka je serija, bice tu promena ali po meni jedini nacin da tuku Atlantu je taj da igraju sa niskom postavom, Shakom Miltonom u rotaciji i Simonsom kao centrom.

    Sta raditi sa Embidom to je vec pitanje, sjajan igrac ali protiv Atlante neupotrebljiv. Atlanta je pravila problem i Denveru ali ipak je Jokic nesto drugo u odnosu na Embida, Jokic je najraznovrsniji centar svih vremena i kao takav upotrebljiv cak i u situacijama koje mu ne odgovaraju.
    (bskfan, 6. jun 2021 21:15)

    # Link komentara

  82. @koRn

    Šakila O'Nila su pronašli na basket terenima upravo u gradu Orlandu zato mu je to prvi klub.
    (Koska pfc, 6. jun 2021 21:14)

    # Link komentara

  83. Gde gledate ovu tekmu?
    (nina, 6. jun 2021 21:13)

    # Link komentara

  84. @bskfan , u pravu si kao i uvijek a i sad oko Hila ali on jednostavno mora igrati jer je Hunter ozlijeđen i Rediš ,naravno, i nemaju koga staviti na krilo a Mekmilan se isto drži nekih principa pa mu recimo Snel ne ulazi iako je imao najbolji postotak za tri poena do skoro u cijeloj NBA
    (GoranRS, 6. jun 2021 21:12)

    # Link komentara

  85. Kako ćemo mi da deremo amere u budućnosti.Filozofija igre se promenila kod njih.
    (Hahahha, 6. jun 2021 21:06)

    # Link komentara

  86. Ovaj Simons ima bolesne fizicke predispozicije, lik nije realan.
    (Moka, 6. jun 2021 21:02)

    # Link komentara

  87. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 6. jun 2021 19:41)

    Dokle vise sa ovom pricom druze ? Doncic nije hteo u Kingse i to je gotova prica, preteraste ga...
    (Milosh-Nish, 06. jun 2021 20:18)

    Dečko, u američkim sportovima DRAFT je zakon, nema tu ne želim tu i tamo. Ovogodišnji prvi pik NFL Trevor Lorens, najveći talenat u deceniji dobio raspali Džeksonvil kojima nije ni sigurno da će u narednim godinama igrati u tom gradu pa ko te pita... Mislis da se Zajonu islo u Nju Orleans, pa Edvardsu u Minesotu? Ko da oni svi ne bi voleli u LA, Majami, Njujork, Boston... Igras tamo gde te izaberu ili ne igras uopste.
    Divčeva greška 1/1
    (CJC, 6. jun 2021 20:26)

    Očigledno ne razumeš modernu košarku ili sport uopšte, nema tu više trener za gušu i marš na teren već su to razmažene marketing zvezde kojima ime dozvoljava mnogo toga. Da je Divac odabrao Luku Dončića on bi izabrao opciju i ostao u Evropi jer draftovan igrač ne mora da dođe u tim samo ako je draftovan. Nakon toga ako bi i došao ne bi pokazao ni 5% zalaganja, upornosti i treninga što pokazuje u Dalasu jer ne bi bio zadovoljan klubom i insistirao bi na trejdu u "popularniji" klub preko svog menadžera naravno.
    (Sakramento je košarkaški Totenhem, takmiči se ali niko ne želi da dođe, 6. jun 2021 21:01)

    # Link komentara

  88. samo da Bogdan nije ozlijedio palac jer se držao za njega i ukazivali su mu pomoć na klupi Atlante ..šteta što Hanter ne igra ( ozljeda koljena , ne znam jel isti koje je i operisao ove sezone )
    Bogdana dobro čuvaju a Hil je promašio nekoliko otvorenih šuteva iz kornera , tu bi se Hanter bolje snašao .
    (GoranRS, 6. jun 2021 21:00)

    # Link komentara

  89. JPR24

    Mislio sam na sezonu.
    (FM Ludak, 6. jun 2021 20:59)

    # Link komentara

  90. Treca cetvrtina, jos par minuta do kraja. Atlanta vodi 17 poena. Sudije su OCAJNE. Publika trazi da se gleda snimak i oni prihvataju??? Na zalost bio je faul ali Atlanta mora da izdrzi ovu igru na silu kako igra Fila.Moraju da igraju pametno..
    (321, 6. jun 2021 20:56)

    # Link komentara

  91. Kakva bacanja dobija jang ovo je smjesno, da su 90te i prava odbrana ne bi kosa vidio
    (cole, 6. jun 2021 20:56)

    # Link komentara

  92. Razumem zasto igra Hil, zbog odbrane, ali to je opravdano samo ako je tim sa njime u plusu. Ovde to nije slucaj, on vise steti u napadu nego sto doprinosi u odbrani i zato njegovi i Huerterovi minuti moraju da se menjaju. Ako igras sa 10 igraca i svi u plusu samo Hil -11 onda je jasno gde je problem.
    (bskfan, 6. jun 2021 20:56)

    # Link komentara

  93. Ajmo fila
    (Milos, 6. jun 2021 20:51)

    # Link komentara

  94. Bravo care
    (Julius Caesar, 6. jun 2021 20:49)

    # Link komentara

  95. 17/32 atl za 3 pts
    (Goran, 6. jun 2021 20:47)

    # Link komentara

  96. sad vidimo zašto BB vredi 70 miliona a cela postava fmp a sa sve rezervama ni 7.
    (spark, 6. jun 2021 20:45)

    # Link komentara

  97. Sva dešavanja iz prve utakmice Filadelfije i Njujorka?
    (Milena, 6. jun 2021 20:45)

    # Link komentara

  98. ko je sve trener u nba, a ovaj mekmilan bio bez angazmana?!
    (Goran, 6. jun 2021 20:43)

    # Link komentara

  99. Školski primer potcenjivanja protivnika. Pregazila ih Atlanta u prvom poluvremenom brzinom i energijom. Embiid dosta usporava Filu, Simons se probudio sad ali ne verujem da će im to nešto pomoći.
    Trae zlostavljao Grina u odbrani pa ga je preuzeo Simons (samo se čekalo kad će da preuzme), ali džaba kad dobi dva faula za dva minuta.
    A Doc Rivers head coach. Kraj vica. Zna samo da kaže "imamo 9 izgubljenih, mislite o tome".
    (Aleks, 6. jun 2021 20:42)

    # Link komentara

  100. zna li neko što hanter ne igra, nije valjda opet povredjen? dobro je vratiše na +22, na +15 imala fila dve tri trojke šutnute da je ušla neka...
    (Goran, 6. jun 2021 20:42)

    # Link komentara

  101. cuj rafal bogdana i janga....jang 30 poena a bogdan 10...svasta cu videti
    (kekw, 6. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  102. imenom i prwzimenom Dok Rivers. Mozda Filqdelfija i prodje Atlantu, ali to je to. Dok jednostavno nije za ovaj sport.
    (mare, 6. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  103. Simonsu nebi dao da igra ako mi vecer prije na treningu nebi zabio 10 slobodnih za redom
    (quixver, 6. jun 2021 20:39)

    # Link komentara

  104. Kakav je igrac ovaj Simons ali da toliko nema šut.Čovek ne može da pogodi slobodno bacanje.
    (KoRn, 6. jun 2021 20:37)

    # Link komentara

  105. hmm... Nervirao me je Jang ranije podosta ali nekako su on i Bogdan bas efikasan tandem.

    Jang lucidan i leprsav, Bogdan racionalan i skolovan!

    Super je ekipu skockao Mekmilan. Odbrana iznad proseka, taman da bude uticajna, suterski extremno potentna ekipa, popunjena na svim pozicijama kvalitetni. Odaju utisak kolektivne kosarke, podeljenih uloga i zdrave hemije... Bravo!

    Sve mi je to nekako upravo kontra u Filadelfiji. Skup odlicnih pojedinaca ali bez neke kosarke, da tako kazem. Ili izolacija za Embiida ili kontre, zaletanja preko Simonsa. Nekako sve kroz znudjene reakcije bez nekih akcija. Bar se cini tako.

    Mekmilan bas lepo kombinuje bekove. Prvo Jang sa Bogdanom, pa onda ima i svoje minute sa Huerterom dok Bogdan odmara. Pa onda obrnuto, Bogi ima svoje minute bez Janga, pa opet njih dvojica u tandemu. I u ceo taj mix ubacis nenormalnog Lua W kroz svoje ludacke seanse pogodaka odakle god i kako god. Svi elitni suteri i koga da branis? :)

    Bogdan, i pored nekih komentara kako ga Jang zaobilazi itd, napokon u pravom timu, u pravoj ulozi, kroz taman minute i sa dovoljno lopte i suteva u rukama.
    (Pera Ždera, 6. jun 2021 20:33)

    # Link komentara

  106. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 6. jun 2021 19:41)

    Dokle vise sa ovom pricom druze ? Doncic nije hteo u Kingse i to je gotova prica, preteraste ga...
    (Milosh-Nish, 06. jun 2021 20:18)
    A šta misliš da je Zion Williamson hteo u Pelikanse?Ko te pita,igraš tamo gde te izaberu.Šakil o Nil u Orlando.Mislim da je poslednji tim koji bi O Nil izabrao baš Orlando.
    (KoRn, 6. jun 2021 20:32)

    # Link komentara

  107. Dragan

    Pa razbijao ih je Portland 30 razlike u 4-oj utakmici ajde sad da pljujemo Embida samo zato što je Jokićev rival glupo je. Igra Embid sjajno.
    (FM Ludak, 06. jun 2021 20:12)

    5/12 šut ? Sjajno na -20… još nekoliko minuta i imace više poena iz slobodnih bacanja nego iz igre, bas sjajno !
    (JPR24, 6. jun 2021 20:27)

    # Link komentara

  108. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 6. jun 2021 19:41)

    Dokle vise sa ovom pricom druze ? Doncic nije hteo u Kingse i to je gotova prica, preteraste ga...
    (Milosh-Nish, 06. jun 2021 20:18)

    Dečko, u američkim sportovima DRAFT je zakon, nema tu ne želim tu i tamo. Ovogodišnji prvi pik NFL Trevor Lorens, najveći talenat u deceniji dobio raspali Džeksonvil kojima nije ni sigurno da će u narednim godinama igrati u tom gradu pa ko te pita... Mislis da se Zajonu islo u Nju Orleans, pa Edvardsu u Minesotu? Ko da oni svi ne bi voleli u LA, Majami, Njujork, Boston... Igras tamo gde te izaberu ili ne igras uopste.
    Divčeva greška 1/1
    (CJC, 6. jun 2021 20:26)

    # Link komentara

  109. Jel igra mvp?
    (Julius Caesar, 6. jun 2021 20:25)

    # Link komentara

  110. Sjajno poluvreme Atlante. Kako ko uzme loptu tako pogodi, zaista nestvarni procenti a i Fila im je pomogla sa brdom izgubljenih lopti. Jang je poludeo pa zato i zadnji napad na 19 sekundi do kraja završava u 5-oj sekundi, ali to je igrač takvog mentaliteta. Bogdan vrlo dobar mada previše timski orijentisan, morao je bar još dva puta da šutne ali YU škola košarke ne izlazi iz njega. U odbrani u početku malo ispadao posle to ispeglao. Očekujem veću ulogu u organizaciji igre u drugom jer će sigurno daviti Janga a i pri ovakvom rezultatu potrebni su duži napadi. Trener mudro raspoređuje snage i čuva Kapelu za drugo pol. Svi ostali bitno doprineli. Kod File očekivano dominira Embid, jak kao tenk i u svaki duel ulazi u telo i teško ga je čuvati bez faulova pogotovo što ima status zvezde. Heris se probudio, Simons i Kari toplo hladno, Grin neupotrebljiv. Sa klupe bez podrške. Trebalo bi da Hoksi ovo dobiju.
    (Dragan Feliks, 6. jun 2021 20:25)

    # Link komentara

  111. Ali Bogdanovic sipao trojke a dao dve.
    (Petar, 6. jun 2021 20:25)

    # Link komentara

  112. Mekmilan skoluje Riversa, ali ne treba spustati gas, ici jako do kraja pogotovo u odbrani jer najverovatije nece ulaziti sve kao u prvom poluvremenu.Odusevljen sam Trej Jangom, Bogi brutalan(malo se mucio u pocetku u odbrani), Solomon Hil iks faktor.Atlanta u 6!
    (PredragDrobnjak, 6. jun 2021 20:25)

    # Link komentara

  113. Dao dvije trojke ali ga simons obilazi kao da ga nema
    (cole, 06. jun 2021 19:16)

    Simons prolazi i mnogo bolje odbrambene igrace od Bogdana, mada se i nije nesto proslavio u prvom poluvremenu protiv Bogdana a i dosta Atlanta preuzima na liniji za tri poena, druga opcija je da Bogdan pravi faulove ali onda Atlanta dosta gubi na opcijama u napadu a Simons nije toliko velika pretnja u napadu ako budu skupljali pod kosem centri i krila jer decko nema uopste sut sa distance, do sada je uglavnom poentirao iz kontre ili dok jos nije postavljena odbrana, cim se igra pozicioni napad File Simonsa nema nigde
    (Stampar, 6. jun 2021 20:22)

    # Link komentara

  114. Jel igra Embeed?
    (snmz, 6. jun 2021 20:20)

    # Link komentara

  115. Koliko potcenjena ekipa Atlanta... Imaju petorku koja može da se potuče sa petorkom Niksa... I to u 7 mečeva...
    (Bard Živa, 6. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  116. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 6. jun 2021 19:41)

    Dokle vise sa ovom pricom druze ? Doncic nije hteo u Kingse i to je gotova prica, preteraste ga...
    (Milosh-Nish, 6. jun 2021 20:18)

    # Link komentara

  117. Samo se plasim da pojedinci krenu sa ispucavanjem i da se ova prednost ne istopi. Igra ceo tim odlicno, Hil suvise sutira za 3, 2 od 5..Jang se podredio kolektivu i igra i pogadja odlicno. Ovo prvo poluvreme je razbijanje..Bogdan je napravio dve licne i malo je zakocio u odbrani.. Ocekujem da nastavi i da ima 20 plus poena..Samo ovako i u drugom poluvremenu..
    (111, 6. jun 2021 20:17)

    # Link komentara

  118. Znači ovoj kljusini Embidu obavezno po poluvremenu izmisle po 4 bacanja, evo i večeras isto. Biće još 4-6 u drugom delu i onda kako dođe do 17 poena uz šut 5-12? Pa eto kako.
    (CJC, 6. jun 2021 20:16)

    # Link komentara

  119. Embid, sa Herisom, Deni Grinom, Ben Simonsom, Hauardom ne može sa Atlantom da spusti ispod 20 poena razlike.
    I posle kaže neko da je u trci sa Jokicem za mvp...
    Jokićevi najbolji saigrači MPJ (dve sezone u nba) i Gordon
    (panda, 6. jun 2021 20:16)

    # Link komentara

  120. Jos kad je presao Bogdanovic u Atlantu, kad sam video sa kim ce sve igrati, rekao sam da su brutalica tim i da mogu daleko da doguraju, a eto njih vec kucaju na vrata finala konferencije!
    Neverovatno su dubok tim, mogu da sastave dva vrhunska tima od 10 igraca i skoro svi su suteri i umeju u visokom procentu da ubace za tri.
    Na istoku sem Bruklina ne vidim ko moze da ih savlada.
    Sto se tice Filadelfije, Embid je rovit, ne deluju dobro, ocekujem da Atlanta prodje sa 4:2 u najgorem slucaju.
    Samo da ostanu zdravi i da nastave ovako da igraju.
    (2CRAZY, 6. jun 2021 20:15)

    # Link komentara

  121. Bravo Jang doktore! BB odlican, ali morao je da uzme jos 2 suta, nakon sto je umesto suta podelio pas igraci su se pogubili i izgubuli dve lopte, a imao je lufta za sut.
    (marka, 6. jun 2021 20:14)

    # Link komentara

  122. @bskfan

    Mali off. Slazem se sa analizom. Ali ako se to moze primeniti na siri kontekst (da spori izolaxioni tip centra kvari rezulate ekipe), ispada da današnje ekipe sa brzim spoljnim igracina i, recimo, dodatno, neverovatnim Jokicem, ne bi bas lako gubile od ekipa iz 90tih. Naprotiv? Ili ja zanemarujem odbranu? Onako teoretski.

    A Bogi posle povrede igra onako kako treba da igra. Nema se tu sta dodati, i američki komentatori to spominju. Naravno ne mogu ga spominjati koliko i Karija ii Hardena ili Lilarda/Lenarda itd, iz ociglednih razloga, ali ne proustaju da ga (zasluzeno) pohvale.
    (nevolem, 6. jun 2021 20:14)

    # Link komentara

  123. "efekat Jokića, legenda#

    Da li je ovo ozbiljno, Jokić već tri godine igra vrhunski, tri godine najbolji igrač u svom timu sa najviše poena, asistencija i skokova, tri uzastopna PO sa odličnim rezultatima i odličnim igrama, all star, prva petorka NBA, MVP, i još nije legenda, a Bogi i Atlanta izbacili Nikse, par meseci odličnih igara i Bogi već legenda, znam da bi svi hteli da je Bogi na mestu Jokića, i da su mnogi razoćarani što nije tako ali nemojte da se sramotite. Bogi je tek na početku nba karijere, dalek je put da stigne Jokića ali na kraju može i da ga prestigne.
    (Kikujiro, 6. jun 2021 20:13)

    # Link komentara

  124. Dragan

    Pa razbijao ih je Portland 30 razlike u 4-oj utakmici ajde sad da pljujemo Embida samo zato što je Jokićev rival glupo je. Igra Embid sjajno.
    (FM Ludak, 6. jun 2021 20:12)

    # Link komentara

  125. Ono nece moci Jang kao protiv Njujorka jer ce Filadelfija da ga zatvori,morace više da asistira.Da sam slušao strucnjake koji svakog dana pišu eseje u NBA vestima sada sam trebao da igram Jang manje koševa.
    (KoRn, 6. jun 2021 20:11)

    # Link komentara

  126. Trej je solidan igrač, ali ono zatrčavanje na 19s do kraja poluvremena dovoljno govori o njegovoj inteligenciji...
    (Rokabili, 6. jun 2021 20:11)

    # Link komentara

  127. Kako pitate se?
    Srednjim pikirolom. Cheat kod do mjere da se igra 2-1 na razmaku do 3 metra od koša. Košarkaški vaterpolo.
    (Ćirićevo uho, 06. jun 2021 19:54)

    Средишњи пикирол? Мислиш централни ПикЕнРол?
    (Звездин весник, 6. jun 2021 20:09)

    # Link komentara

  128. Nije gotovo, bice svasta ovde. Kakva utakmica. Posle neko prica EL, ovo ono. Atomska kosarka.
    (cuyoshi, 6. jun 2021 20:08)

    # Link komentara

  129. Sto volim ovo,svi na ESPN,TNT,samo pricaju Fila pa Fila,Embid ...ja bi te "strucanjake" sve raspustio,neverovatno je koliko crnci mrze belce...Vec je dokazano da Embid u pley ofu protiv ozbiljnih ekipa nema sta da trazi...Atlanta je bolja ekipa...
    (NBA live, 6. jun 2021 20:06)

    # Link komentara

  130. kakav igrač Bogi.. Duletova škola
    (pop, 6. jun 2021 20:04)

    # Link komentara

  131. U dva napada im Hil sutira trojku iako on uopste ne bi trebalo da sutira trojke. Fila je tu usla pomalo nespremna u utakmicu jer Hila treba potpuno ignorisati. Ako ostala 4 igraca nisu dovoljna za napad onda Hoksi treba Hila da posalju na klupu.
    (bskfan, 6. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  132. Bogdan u trenutku kada razbija u naslovu ima 8 poena i sut iz igre 2/14

    Nemoj snajperu vise molim te
    (vaxilar, 6. jun 2021 19:49)

    onda imate i ovakvih, ovakvi su za dobrotu kod nas
    (Montenegrinos, 6. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  133. 53 poena za 16 minuta, nema povratka za Filu, kad i starteri i klupa igraju odlično u Atlanti to je gotovo.

    Embid mvp kada vidi da su pukli osetiće povredu i neće se ni pojaviti u drugom poluvremenu.
    (Kikujiro, 6. jun 2021 20:01)

    # Link komentara

  134. Sta bre Simons i Bogi kao igra losu odbranu ma njemu?! Simons samo 6 poena...ajde bre! Kida Bogi.
    Malo igraca moze da igra napad i odbranu ma visokom nivou. Na prste jedne ruke
    (Under KV, 6. jun 2021 19:59)

    # Link komentara

  135. Simons kako ne može šut da popravi stvarno velika šteta kada bi to popravio bio bi MVP kandidat svake godine, sve ostalo ima.
    (FM Ludak, 6. jun 2021 19:59)

    # Link komentara

  136. Bogdan je do polovine druge cetvrtine sutnuo 3 i pogodio sve 3 trojke, i ima 11 poena. To je odlicno, ali po vašim naslovima bi čovek zaključio da Bogdan ima već 30 poena i da je oborio rekord lige u trojkama.
    Obožavam sve naše košarkaše, Bogija pogotovo, ali ne znam šta će nam ovolika histerija u naslovima, naročito jer znam da će jednom ako bude imao loše veče naslovi biti kao da mu je završena karijera i da je propao načisto. Tako bi za Jokića pre neko veče kad je čovek dao 20 poena...
    (Ramen, 6. jun 2021 19:56)

    # Link komentara

  137. Samo napred Bogdane. Do pobjede.
    (Slavko Vrekic, 6. jun 2021 19:56)

    # Link komentara

  138. Kako pitate se?
    Srednjim pikirolom. Cheat kod do mjere da se igra 2-1 na razmaku do 3 metra od koša. Košarkaški vaterpolo.
    (Ćirićevo uho, 6. jun 2021 19:54)

    # Link komentara

  139. Au rasturanje na kvantne cestice
    Ne bi smeli sad da se opuste
    Ne bih hteo biti maliciozan ali kome je Embid bolji od Jokica stvarno ne razume kosarku
    Jokic sa klincima ne bi gubio 26 razlika
    (Dragan Borca, 6. jun 2021 19:53)

    # Link komentara

  140. Kažu strucnjaci u komentarima kako ce Filadelfija sa Simonsom da stave Janga u dzep.
    (KoRn, 6. jun 2021 19:52)

    # Link komentara

  141. Toliko o Embidu i MVP
    (pfc, 6. jun 2021 19:50)

    # Link komentara

  142. Efekat Jokica (slicno efektu Djokovica): Bogadan zajedno sa Trejom, Kapelom, najbolji igrac, doveo Atlantu u polufinale istoka, ali ni komentara ni preterane medijske paznje. Da je to postigao u bilo koje drugo vreme, vec bi bio legenda!
    Srecno protiv Filadelfije, a za nas divno da imamo dva tako dobra igraca!
    (Pera, 6. jun 2021 19:11)

    Preterivanje !
    Njegovu vrhunsku igru posle povrede su itekako svi primetili, mediji ga hvale kao i voditelji, tako da tvom komentaru nema mesta.

    Nas Bogdan nije Lilard, ili Kari, pa da o njemu pricaju non stop, ali su itekako svi primetili njegove dobre igre, i pricaju o njemu kada se pomene Atlanta.
    (Goran, 6. jun 2021 19:50)

    # Link komentara

  143. Bogdan u trenutku kada razbija u naslovu ima 8 poena i sut iz igre 2/14


    Nemoj snajperu vise molim te
    (vaxilar, 6. jun 2021 19:49)

    # Link komentara

  144. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 06. jun 2021 19:41)

    Bukvalno sam morao da razmislim minut... Marvin Begli. Tim potezom je Divac sebe penzionisao kad je NBA u pitanju.
    (Kukatilo, 6. jun 2021 19:49)

    # Link komentara

  145. Bogami, ako se po jutro dan poznaje mogla bi Atlanta da dobije ovu seriju. Tre i Bogdan su bekovski par kakav malo ko ima u ovom trenutku. U ovom trenutku trojka Bogdana za 26 razlike!
    (stranger, 6. jun 2021 19:48)

    # Link komentara

  146. Odvalise ih
    (Kukatilo, 6. jun 2021 19:48)

    # Link komentara

  147. Atlanta silno ! Za sada razbijanje…
    (JPR24, 6. jun 2021 19:46)

    # Link komentara

  148. Bogdan odlicno krenuo ofanzivno ali je u defanzivi prilicno slab za Simmonsa (dosta je veci, brzi) ali to je generalno problem za mnoge cuvare Simmonsa jer igra keca sa telom trojke.

    Sto se Embiida tice, jeste on dominantan i sve je to ok ALI kada pricamo o brzini, geganju po terenu, nekako svi u taj kontekst stavljaju Jokica a lako se zmuri na cinjenicu (oci ne varaju) kako je Embiid bas trom i usporen, posebno u driblingu. U tom elementu je duplo sporiji od Nikole ali fizika na oko i pojavna estetika misica ce uvek prikrivati Dzoelovu tromost i sporost (sto je i ok za taj tip teskog centra) i zanemarivati, iz istih estetskih razloga, Nikolinu brzinu trcanja kontre, povlacenja kontre kada uhvati skok (ne ceka beka da mu uruci loptu), brzinu u driblingu (ubedljivo najbrzi visoki igrac u tom segmentu na svetu) a posebno brzinu citanja igre i reakcija u istoj. Taj deo Embiid uopste ne poseduje. Svoje poene i dominaciju postize uglavnom kroz izolacijsku kosarku i sa loptom u rukama ne ukljucuje mnogo saigrace u igru.

    Sve je to ok i super, jednostavno su drugaciji tip igraca na istoj poziciji ali medijski narativ koji toliko naglasava neku manu kod jednog zmureci na istu kod drugog i obrnuto je bas tesko razumljiv.

    Znam da je vest o Atlanti a ja se raspisah o Embiid VS Jokic... jednostavno ne moze da me zaobidje utisak i reakcija dok gledam Kameeunca.. previse je polemike, komentara i price bilo oko toga.

    Samo cepaj Bogdane! Atlanta u 6!
    (Pera Ždera, 6. jun 2021 19:46)

    # Link komentara

  149. Živo me interesuje ko li će biti mvp KSS-a ove godine? Neće biti lako Jokiću, sve je moguće ako se neko raspuca protiv angole ili neke takve sile na oi
    (.,, 6. jun 2021 19:45)

    # Link komentara

  150. Sportsurge ako netko želi gledati prijenos. Nema na čemu. Pozdrav iz ljepe naše.
    (Bruce, 6. jun 2021 19:44)

    # Link komentara

  151. Koji majstor moras da budes da pored janga i doncica ti na draftu odaberes vise i ne mogu da se setim kako se zove igraca....
    (petarczv, 6. jun 2021 19:41)

    # Link komentara

  152. Problem Atlante sačuvati Embida.
    Embid jak ko mečka i pokusava dosta na snagu.
    Voleo bih da Atlanta prođe najvise zbog Bogdana a gotivan mi Jang
    (zoran, 6. jun 2021 19:41)

    # Link komentara

  153. 67 procenata šut siksersa u 1/4 i opet minus 15, zbog 9 izg lopti. atlanta raspucana, ajmo gazi blm mvpija
    (Goran, 6. jun 2021 19:41)

    # Link komentara

  154. Филаделфија 9 изгубљених лопти након прве четвртине.Е ово одавно нисам видео.
    (Lex, 6. jun 2021 19:40)

    # Link komentara

  155. Jel ima prenosa negde?
    (BMX, 06. jun 2021 19:24)

    ArenaSport 2
    (Diletant, 6. jun 2021 19:40)

    # Link komentara

  156. браво боги!
    коначно после ајверсона и ракоча имам новог омиљеног играча.
    ТРЕЕЕЕ ЈААААНГ!
    аааааа!
    мислим да до овог плејофа нико није капирао какав је то играч, па ни он сам. пролази људе као да их нема. и то озбиљне дефанзивце. а при томе је прави плеј. није силоватељ као што неки причају :)
    (veverica, 6. jun 2021 19:40)

    # Link komentara

  157. Ala igra jang svaka mu cast
    (petarczv, 6. jun 2021 19:40)

    # Link komentara

  158. Auuu kakva prva četvrtina hawksa
    (drMM, 6. jun 2021 19:39)

    # Link komentara

  159. Uz duzno postovanje Embidu na njegovim odredjenim kosarkaskim kvalitetima, decko je teski cirkuzant i sirovina.Njegove proslave nakon koseva su tezak transfer blama. Koliko je samo Jokic stalozeniji i vise na zemlji od njega, pa to je neopisivo.
    (hoodie, 6. jun 2021 19:38)

    # Link komentara

  160. Prenos na areni 2 .Idemo Bogi!
    (ch, 6. jun 2021 19:38)

    # Link komentara

  161. Ovo sam napisao pre utakmice, tek da ne bude ono "posle bitke general".

    Pitanje je da li su Phili jaci sa Embidom ili bez Embida. Protiv ekipa koje igraju sa dominantnim centrima Embid je koristan ali kada igraju protiv brzih ekipa igraju bolje sa niskom postavom. Kako je Embid propustio 21 utakmicu onda je Dok Rivers imao dovoljno vremena da isproba druge opcije. Prime radi, Sa Simonsom kao centrom i sa Shekom Miltonom je jako brza petorka koja moze da zgazi protivnika.

    Fili su bez Embida igrali 10-11 ali treba reci da se Embid odmarao bas protiv jakih protivnika i u back-to-back utakmicama tako da nije jasno da li bi taj skor bio bolji i da je Embid igrao.

    I sad ono najvaznije, kako su Fhiliji igrali protiv Hoksa? Prvu utakmicu protiv Hoksa su igrali sa Embidom i izgubili sa 18 razlike. Drugu utakmicu protiv Hoksa su igrali bez Embida i razbili Hokse sa 44 razlike. Trecu utakmicu igrali bez Embida i opet dobili sa 22 razlike. E sad neka neko kaze da li su jaci sa Embidom ili ne? Uz to treba reci da su sa Embidom igrali dve utakmice protiv Portlanda i izgubili. Sa Sansima dve utakmice i izgubili. Sa Grizlijima dve utakmice i izgubili.

    Po meni Kapela pravi probleme Embidu tako da tu nema one njegove dominacije, a sa druge strane dodatno usporava igru.
    (bskfan, 6. jun 2021 19:35)

    # Link komentara

  162. Nisam Bogdanov obožavalac iz mnogo razloga, ali bravo Bogi!
    (Locutus, 6. jun 2021 19:33)

    # Link komentara

  163. Kakva je bre ovo odbrana nad Embidom?!?
    Kao da ga se boje i sklanjaju od njega, Kapela prvenstveno!
    Bogi srećno, rešetaj samo!
    (Neo@, 6. jun 2021 19:32)

    # Link komentara

  164. Go Hawks!!!
    (Stefan, 6. jun 2021 19:31)

    # Link komentara

  165. Jel ima prenosa negde?
    (BMX, 06. jun 2021 19:24)
    Arena 2
    (perakojotsupergenije, 6. jun 2021 19:31)

    # Link komentara

  166. Ju,ju basketa. ..Opasna tekma za sad.
    (perakojotsupergenije, 6. jun 2021 19:30)

    # Link komentara

  167. Ipak igra Embid
    (cuyoshi, 6. jun 2021 19:30)

    # Link komentara

  168. Bogi mi je apsolutno antipatičan kao ličnost ali je jedan odličan obrazovan košarkaš, zna sve u ovoj igri, voli ovakve utakmice i očekujem da zablista, on to ima i može i nema razloga da tako ne bude. Embid na kolenima.
    (Kikujiro, 6. jun 2021 19:29)

    # Link komentara

  169. Au šta radi ovaj Jang... Za nepoželeti ga za protivnika.
    (CJC, 6. jun 2021 19:29)

    # Link komentara

  170. Ajmo bogi
    (Julius Caesar, 6. jun 2021 19:24)

    # Link komentara

  171. Jel ima prenosa negde?
    (BMX, 6. jun 2021 19:24)

    # Link komentara

  172. ajde bogdane... mora bogi jača odbrana, oba puta simons i oba koša kari dadoše preko njega
    (Goran, 6. jun 2021 19:23)

    # Link komentara

  173. Raspucana atlanta, biće interesantno sačuvati embida
    (drMM, 6. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  174. Погледајте како Богија зову у Атланти leader of horde
    (veljko, 6. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  175. Alo Kapela, ako ćeš ovako igrati odbranu ajmo kući svi.
    (CJC, 6. jun 2021 19:20)

    # Link komentara

  176. Ajmo Bogiii! želim ti da brojiš do 30+!
    (Amfibija, 6. jun 2021 19:18)

    # Link komentara

  177. Dao dvije trojke ali ga simons obilazi kao da ga nema
    (cole, 6. jun 2021 19:16)

    # Link komentara

  178. Bogi brate, puno srece. Hladna glava vatra u srcu i desnoj ruci ?
    (pravdoljubiv po prirodi, 6. jun 2021 19:12)

    # Link komentara

  179. Efekat Jokica (slicno efektu Djokovica): Bogadan zajedno sa Trejom, Kapelom, najbolji igrac, doveo Atlantu u polufinale istoka, ali ni komentara ni preterane medijske paznje. Da je to postigao u bilo koje drugo vreme, vec bi bio legenda!
    Srecno protiv Filadelfije, a za nas divno da imamo dva tako dobra igraca!
    (Pera, 6. jun 2021 19:11)

    # Link komentara

  180. Srecno Bogi.
    Igra li Embid?
    (Ranoranilac, 6. jun 2021 19:10)

    # Link komentara

  181. Bogi je iskusan jako igrač,a relativno mlad.
    Pun iskustva,ova igra sa pritiskom,nije mu strana.Šta više,često se pokazivao kao onaj koji može da prelomi.

    Želim ti kao pravom snajperisti,da pogađaš u metu,da zatrpaš koš,onom Embidu nadobudnom!
    Pokaži koliko znaš i umeš,i da prođeš dalje sa ludim Trejom!
    (Legolas, 6. jun 2021 18:41)

    # Link komentara