Subota, 15.05.2021.

08:00

MVP Jokić do brzinskog tripl-dabla protiv Pistonsa

Nikola Jokić odigrao je još jednu sjajnu partiju u novoj pobedi Denvera.

Izvor: Z.K.

MVP Jokiæ do brzinskog tripl-dabla protiv Pistonsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 2 godine

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
(lukadoncic77, 15. maj 2021 11:04)

Evo koga zanima kako se to radi ...
https://www.youtube.com/watch?v=ICnGMPRKp5k

https://www.instagram.com/p/B5EMDubFczB/?hl=en

Sto se Luke tice, on je prvi u NBA po uncontested rebounds, sto znaci da pokupi najvise lopti kada u blizini ne postoji protivnicki igrac.

veverica

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.
(goran, 15. maj 2021 12:10)

pa sta je tu mac sa dve ostrice? mogu da biraju dalas ili lejkersi. pravi izbor je brutalno ocigledan. osim ako nisu potpune naivcine.

neca

pre 2 godine

Prateći ovo prvenstvo primetih da svi, i treneri i klubovi i košarkaši nešto taktiziraj. To je deo sportu uvek bio i biće. Osim Jokića, on radi svoj posao, trudi se da tim i on pobeđuju. Zato je MVP. He čak i njegov trener pokušava da ga "sačuva" neku utakmicu. Neverovatno ali Denveru se pita Jokić i vlasnici tima.

maSi

pre 2 godine

Мени је "шоутајм" Портер утисак недеље:"Ако се не одмара Јокић, нећу ни ја"! Мелоун га одмах следећу утакмицу пошаље на трибине. ;)

Сећам се и изјаве Јокића пре 2-3 месеца, када је Денвер био у кризи. "Треба нам Портер у тиму. Мора да добија више минута. Један играч не може много тога да промени. Портер може."

МВП иде по титулу.

sumadine skoci u rupu

pre 2 godine

Neko priča o namestanju a Lejkersi ubedljivo najvise namestaju, oni su ti koji gledaju na koga ce da idu. O cemu mi pricamo...

GoranRS

pre 2 godine

Samo polako još sa prognozama . Večeras je jako bitna utakmica Pejsersi protiv Lejkersa i neće ni malo biti lako ekipi iz LA jer Pejsersi imaju svoju računicu i borbu za bolju poziciju u plej in.
Ako Lejkersi izgube zadnja utakmica Portlandu nije bitna jer su definitivno šesti samo će zavisiti od klipersa i Denvera ko će biti treći ili četvrti a zadnju igraju u isto vrijeme

goran

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.

веверица

pre 2 godine

да ли је могуће да је денвер оволико наиван и да ће дозволити да их наместе на лејкерсе у 1. рунди плејофа?!
дајте људи...

alan hjuston

pre 2 godine

Denver namešta sebi portland koje već 2 puta pobedili ove godine. U nedelju jokare igra 20 minuta i denver gubi tu utakmicu i šalje lejkerse u plej in.

Locutus

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.
(D, 15. maj 2021 10:22)

Uz povratak Marija i Bartona, Hauard neće imati mesta ni na klupi. Ne zato što možda ne zaslužuje već je takva hijerarhija. Jedino ako baš ne eksplodira pa odstrane nekoga drugog iz ekipe, mada znajući Melouna to će teško iči.

Phoenix

pre 2 godine

Klipersi pametno rade odmaraju glavne igrače i gube da izbegnu Lejkerse. A Denver forsira Jokića i na kraju će da izgube u prvom kolu.
(Sale, 15. maj 2021 09:48)

I meni je malo nejasno ovo forsiranje Jokica i insistiranje da odigra sve utakmice u ligi. Mislim da je to vise do samog Denvera nego do njega i da im je u ovom trenutku gotovo bitnija MVP titula Jokica nego plasman ekipe. Titulu uzeti nece a da li ce ispasti u prvom ili drugom kolu, nije toliko vazno. Pise se da je tim imao MVPa i to ostaje. Prvi put i istoriji Denvera MVP. Po meni, pokazatelj pogresnih vrednosti i prioriteta ali dobro. Meni iskreno deluje da je Jokic umoran a u play-offu ce morati da igra po 38min. Kako ce to izgledati, videcemo. Da je pauzirao jednu ili dve utakmice umesto sto je igrao back 2 back, vezao 2-3 dana odmora. Ali dobro. Mozda gresim i on stvarno misli da dok je na talasu treba stalno da igra. Videcemo za par nedelja vec.

panter pudlica

pre 2 godine

Zena mi radi na psihijatriji,mogu da zakazem pregled,besplatan,preko komentara se vidi da si prva liga pacijent.
(Mladen, 15. maj 2021 08:39)

Ima ovde još pacijenata prijatelju (to je to, hahaha), imaće ti žena pune ruke posla...

lukadoncic77

pre 2 godine

@dragan feniks

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
Da da... Jokic je najbolji u svemiru, on mora da se hrva sa "Rodmanom" za svaki skok, je li? ...Jedino njegovi asisti vrede...svi ostali nemaju pojma, je li? Stvarno?
Koja mržnja... Ti moraš biti mnogo uspešan u životu.
Živeo

NBA live

pre 2 godine

Vecina nas(osim trolova naravno)navija za Denver ali realno bilo bi cudo da osvoje titulu,i poree svega Lejkersi su glavni favorit(Lebron,AD,sudije),Bruklin ima strasan napadacki arsenal,Filadelfija,Klipersi najdublji roster,Portland je strahovit napadacki,Juta i Finiks celu sezonu sjajni,Majami je jaci nego prosle godine kada je igrao finale NBA,Milvoki....svakako svim srcem uz Denver ali tesko je ocekivati titulu!

Banjaluka

pre 2 godine

petar czv, djesi pero nema te pod tim nikom dugo sigurno posto je Lebron bio povrijedjen :). Nemoj se ljutiti, veliko slovo ne ide u sred rijeci :). Inace, ako Lebron bude zdrav 100 posto, odbranice Lejkersi titulu, ipak se on najvise pita od svih igraca u plejofu.

sreddit

pre 2 godine

Da li je protivnik među najslabijim svejedno je Jokić postavio još jedan rekord NBA lige koje ovde niko nije spomenuo - (barem) 20 poena, 15 skokova i 10 asistencija za manje od 30 minuta.

Evo ga link iz NBA baze podataka:
https://www.nba.com/stats/search/player-game/?CF=PTS*gt*20%7CREB*gt*15%7CAST*gt*10%7CMINUTES*lt*30&sort=GAME_DATE&dir=1
(ako na primer smanjite na 8 asistencija počeće da se pojavljuju još neki igrači)

Bilo jako bilo Jokić MVP boktemazo!

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..
(ole, 15. maj 2021 09:38)

Slazem se aposlutno. Moguce je da LAL idu i na Jutu u prvoj rundi. Zbog sistema play in turnira mislim da ce sigurno uci u PO. Pored Denvera, voleo bih u finalu GSW ili Sanse ukoliko Denver ispadne.

Sumadin

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.
(as, 15. maj 2021 09:06)

Strucnjak, klipersi, tim formiran da pobedi lejkese, svim silama gleda da izbegne lejkerse, zato gubi.

Aleks

pre 2 godine

Portland-Denver nije ono što priželjkujem, ali za obe ekipe definitivno bolje nego da idu na Klipane. Plus će biti dobra PO serija!

petarczv

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.
(goblin, 15. maj 2021 08:37)

Lejkersi treba prvo da prodju šefa karija pa tek onda da razmisljaju o finiksu

petarczv

pre 2 godine

424
Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.
(Globtroter, 15. maj 2021 08:46)

Igrali su bez najboljih igraca sta si ocekivao??

Genije

pre 2 godine

Dobro je da Denver ne kalkuliše. Lejkerse je lakše izbaciti u 1/4 nego u polufinalu playoffa Zapadne konferencije.
Kandidat za titulu nikoga ne treba da se plaši.
Jokić standardno fantastičan, indeks 40 za 26 minuta.

Sirmium

pre 2 godine

шта вам је људи...поцепаће Денвер Портланда ко свиња масан џак...боли њих на кога иду...ако хоће титулу,морају победити све...они неће калкулисати...

Braindead

pre 2 godine

Ako budu imali Dalas, Lejkers i Portland isti skor na kraju sezone - raspored ce biti 5. Dalas (osvojili svoju diviziju) 6. Portland (bolji medjusobno od Lejkersa, i Dalasa, ali bez divizije) 7. Lejkers

petarczv

pre 2 godine

Klipersi šupci namerno izgubili.
(1566, 15. maj 2021 08:25)

Ne vidim sta je sporno odmarali celu prvu petorku i izgubili zasluzili su to pravo dobrim igrama cele sezone.

panter pudlica

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

A koliko je po tebi debilčino trebalo da postigne za samo 26 minuta na parketu?! Dečko napravio TD za 20 minuta i nađe se neki kreten da ga omalovažava...

bskfan

pre 2 godine

Mogu da razumem neki manji tim da taktizira ali sta ce to Klipersima? Jesu li pretendenti na prsten ili ne? Ako jesu onda je svejedno sa kim igraju jer teeba da tuku sve. Za razliku od misjeg mentaliteta Klipersa, Jokiceva filozofija se svodi na to da idu svaku utakmicu na pobedu i da ne uopste ne treba razmisljati o tome ko ce ti biti protivnik. Malone je pre dve godine pustio Portland pa su posle upravo ispali od tog Portlanda. Ove godine ni sam Malone ne zna sta im je ciniti, javno kaze da se Jokic pita da li ce igrati ili ne, a kao za inat i njihov "tanking komantant" Hauard igra kao da je starter. Kad smo vec kod Haurda, videli smo kako je izgledao tokom godine u garbage time-u a vidimo kako izgleda kad se igra normalna utakmica. On bi eventualno i mogao da ostane u ligi ali samo ako pocne da igra odbranu.

D

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.

Pera Ždera

pre 2 godine

Jedan mali, brzinski detaljcic...
Markus H. i Vlatko eksplodirali ofanzivno. Markus proslu rekord karijere koji je u ovoj i nadmasio. Zasto? Usled skracenog rostera (povrede/odmaranja) prvi ozbiljni minuti sa Nikolom u poslednja 2 meca. Nikola bilo kog igraca cini ili dosta boljim ili otkriva njegov pun potencijal... On igra za njih a ne oni za njega, njegovu statistiku (Westbrook itd.. ), sustinski gledano = MVP!

GoranRS

pre 2 godine

Možda sam od jedan od rijetkih ovdje na komentarima kojima je drago što Denver nije sinoć kalkulisao već išao na pobjedu i volio bih da budu treći na kraju , ne bitno ko će biti šesti . Zašto ovo pišem ? Zato što tri ili četiri tima kalkulišu , prije svih Portland i žele Denver u prvom kolu kao da Denver ne igra sjajno i imaju ekstra rezultate i bez Mareja. Sinoć emisija na lokalnom radiju i Tv u Portlandu i ubiše se voditelji da objasne da nisu smjeli izgubiti od Finiksa i da trebaju izgubiti od denvera zadnju pa i po cijenu da idu u plej in samo da izbjegnu kliperse da bi Tv analitičar koji radi kao insajder uz Portland izjavio " don't mess with the game or game will mess with you " .
Ko razmumije engleski ne treba mu prevod ali mi imamo uzrečicu za to " ko sa djavolom tikve sadi...."
Denver ako ostane treći neka se muški "potuče" sa šestim pa ili pukovnik ili pokojnik nakon tih mečeva a po mom mišljenju ako prodju bolje na Finiks ( ili ko već bude pobjednik izmedju njih i sedmog ) nego na Jutu dok god Denver nema još kojeg zdravog beka da brani " lude trojke " Jutinih igrača . A do tog potencijalnog susreta i ako dodje za mjesec dana oporaviće se i Barton i Moris a i Rivers a i Harrison će se uigrati sa Nikolom i ostatkom ekipe.

as

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.

Otheym

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..
(Nemanja, 15. maj 2021 09:02)

Jel si siguran? Lejkersi će biti na istom skoru ako dobiju poslednje dve (42-30). Nisam siguran koji je poredak ako i Portland i Dalas i LA završe isto. Ako nekoga ne mrzi neka iskopa po netu :)
Klipersi i Oklahoma će biti jedna od najgorih utakmica u istoriji košarke. Podseća me na situaciju sa Evrobasketa 2009. kada je Dekolo zaboravio da im je cilj da izgube, dao trojku i poslao Francusku na Španiju :)

Rounder

pre 2 godine

Klipersi takticki gube, a Denver ne razmislja o tome? Kako ne.
Izgubili bi oni i izgubice ako bude bilo potrebno, tj. ukoliko neko ko je zaduzen za to u Denveru tako odluci. Ovako je ocigledno da oni zele 3. mesto ili u najgoru ruku da im je svejedno.
Recite vlasniku Denvera da cita komentare nasih strucnjaka, nek ne daje milione strucnom timu koji pravi strategiju.

Pera Ždera

pre 2 godine

Sta mnogo i komentarisati utakmicu protiv drugog najgoreg tima lige :)

Moris NAPOKON na parketu (+ Zeke)

Meloun eksperimentisao sa rotacijama, odmarao igrace.

Nikola TD kroz skracenu minutazu (26min)

:)

Dragan Feliks

pre 2 godine

Još jedna utakmica kao dokaz koliko je bitan svojoj ekipi, startna postava sa poslednjim igračima predviđenim za rotaciju na početku sezone (Hauard i Čančar ) i desetodnevnim ugovorcom (Rivers) i opet nema problema. Dve komparacije od sinoć, Okafor je bio 3 pik na draftu i startovao je u ligi kada i Nikola (41 pik, prespavao draft noć ) u sezoni 2015-2016. Danas je Okafor treći centar u jednom od najlošijih timova a Nikola MVP, i druga sinoć su tripl dablove ostvarili i Westbruk i Dončić, uporedite njihove statistike ( procente šuta, minute na terenu i sklanjanje saigrača da se pokupi skok ) i biće nam mnogo jasnije zašto je Nikola legitimni MVP ove sezone. Klipersi tankovali i taktizirali, ove poslednje utakmice prilika i za igrače iz duboke senke i još jedan dokaz velikog pojedinačnog kvaliteta jer osmi, deseti ili 12 igrači pojedinih ekip mogu da vam utrpaju i po 25, 30 poena. Što se pozicije Denvera tiče njima je sve u njihovim rukama, porazom protiv Portlanda izbegavaju LAL, pobedom ( u zavisnosti od meča Indijana - LAL ) dobijaju za protivnika Dalas, Portland ili LAL. Mislim da se neće kockati i džentlmenski će izgubiti i poslati LAL u doigravanje. A tamo videćemo, vratili su se Moris i Nađi, Kampaco i Milsap su odmarali, Čančar i Hauard se lepo predstavili, Mek Gi sve bolji, Rivers već solidan, još samo Šek nikako da proigra ali dobar je u defanzivi. Čekaju se još Barton i Dozier. GSW bez Karija, Grina i Viginsa dobio NO bez Zajona i Ingrama, a Smailagić i neki minut.

Max

pre 2 godine

Bitno da Jokić bude MVP a sta će Denver da uradi u PO bar meni ništa ne znači.
Realno za titulu nemaju šansu a sve ostalo mu dodje na isto.
Da je Marej zdrav mozda bi nečemu mogli da se nadajau a ovako...

Nik

pre 2 godine

Ako Portland i Lakers završe sa isto pobeda i poraza, ko ima prednost? Hvala unapred!
(Hmm, 15. maj 2021 08:36)

Portland. Denver pušta Portland u zadnjem kolu i zakazuje prvu rundu sa njima. Onda u drugoj rundi prednost domaćeg terena i izbacuju Lakerse. U finalu sa Jutom, šta bude...

Marko86

pre 2 godine

Ali kakav ce mec biti Oklahoma Klipers to u istorije kosarke nije vidjeno. I jedni i drugi poslace portire i ekonome na teren, bas me zanima nacin na koji mogu izgubiti od Oklahome kojoj ne pada na pamet da pobedi ikoga

ole

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..

Mareje care sad je startuj

pre 2 godine

Gledao sam utakmicu. Utisak je da je Denver nesto i dobio ovim silnim povredama igraca Mnogo je ovih sa klupe dobilo sansu i preko potrebno iskustvo. Dobili su malo na dubini rostera. A da ne pricamo o MPJ. On ce biti glavni Nikolin saigrac cak i sledece sezone kada se Marej vrati. Gordon je avojim dolaskom doneo neki balans ekipi. A ovaj Rivers je za sada jos enigma. Videcemo koliko ce moci daleko u PO. Ali definitivno jako zanimljiv PO nas ceka. Ove godine se prati i istok s obzirom da i tamo imamo jednog majstora. Sve u svemu, lepo je biti Srbin dok se gleda NBA.

JPR24

pre 2 godine

Ne umanjujem uspeh tripl dabl težak protiv bilo koga al brt Pistonsi uz Roketse najgori tim lige....
(Srbi smo ludi smo, 15. maj 2021 09:28)

A ko je pa rekao nešto suprotno sto se tiče Detroita itd ?

zvizzz

pre 2 godine

Nadam se samo da Moris neće uzeti Kampacu mesto u startnoj postavi, vec ce biti u ulozi rezerve(u kojoj se najbolje snalazi)! I Marej kad se vrati (sledeće sezone) mislim da bi mu bilo bolje da igra beka uz Kampaca na kecu! Ne bi se trosio toliko na prenos lopte, i jos kad bi vratili dogodine pik igru on i Jokic, po par ukrštanja dok protivnicka odbrana ne popusti bili bi ozbiljan kandidat za najviše ciljeve! Prosle godine sto kroz pik igru, sto kroz individualne kvalitete su davali skoro po 60 poena u paru! Napred naši!!!

Nemanja

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..

Xxx

pre 2 godine

Za sve ove koji spekulišu ko protiv koga... Jasno je da Nikola hoće titulu. A titula se uzima tako što se svi pobede. Uporediću sa Novakom, morao je na istim turnirima izređati Del Potra, Nadala i Federera. Idemo Nidžo u legendu!!! Živ bio i hvala!

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.

ahahahahaa

pre 2 godine

Nadam se da Denver ispada sada u prvoj rundi playoffa, sve se lepo namestilo sad za tako nešto, još ako Lejkersi prodju, slaviću do jutra, ali ću slaviti ovde na portalu da bude sladje.... Jedva čekam!!!

hahahah

pre 2 godine

hahaha... 
"Bog na nebu, Jokić MVP" 
evo ti nemoj da se "pašiš"
(tata, 15. maj 2021 08:47)

Ovo će posle Westbrooka biti drugi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Hahahahah

Mladen

pre 2 godine

Izgubice klipersi i od mrtve oklahome zadnju.trebali su da puste detroitu nocas i portland slede u i da idu na dalas lagano a jutu kasnije. Ovako ce da se krljaju 7 meceva s portlandom i ako prodaju ide metla od lejkersa.

Andrej

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.

lignjoslav

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.

DukiNS

pre 2 godine

Odlično za TD i za razigravanje Morisa i Hauarda. Ali Klipersi očekivano pustili treće mesto. Sad se nadam da će Indijana dobiti Lejkerse večeras, a Denver neka bude pametan i pusti Portland poslednju utakmicu.

Globtroter

pre 2 godine

Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.

Соко сиви

pre 2 godine

Ako budu igrali GSW-Lejkersi ja verujem da Gsw dobija lagano ako Stef poludi i time gura Lejkerse u gornji deo kostura sa Jutom i Klipersima. Samo me zanima koga će GSW odabrati u plej-inu jer zadnju igraju upravo sa Memfisom sa kim su sad poravnati. Pre mi se čini da je bolje po Denver da beži od Golden stejta u 1/2 nego od Lejkersa. Nije mi jasno šta rade i zašto su dan ranije objavili da će Jokić da igra.. Sinoć odmarali i Stef/Vigins i Lenard/Džordž

#10

pre 2 godine

Nisam ocekivao da ce pobijediti Detroit. Sada su treci i 99% idu na Portland, koji je sa Lillardom i McCollumom uvijek nezgodan i ako njih dvojica "pobudale" u seriji, svakoga mogu dobiti. Ocekivao sam Dallas u seriji, koje bi realno izbacili u 5-6 utakmica, a ovako mozemo odmah ocekivati seriju od 7. Steta da se iscrpljuju ponovo od prvog kola. Ali, tako se postaje sampiom, pa cemo vidjeti!

MileZile

pre 2 godine

Ništa oni ne razmišlju.
Trebalo je da izgube i ostanu četvrti.
Klipersi su izgubili od poslednjeolasiranog Hjustona i poslali Denver na treće mesto, a sebi odabrali Dalas i Jutu, a Denver će da ima Portland/Lejkerse i Finiks. To je teža opcija. Denver jedino može da izabere protivnika u prvom kolu. Ako pobede Portland u gostima, izabraće Lejkerse, u suprotnom dobiće Portland

made in Serbia

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Dete, čitaj bre barem ovo ako nećeš lektiru! Nije ulazio u poslednjoj četvrtini. Tu dodaj 15p i izvini to je za mvp NBA

Новицки

pre 2 godine

Шта год да се буде дешавало, Клиперси са овим саставом не могу никад освојити прстен, немају реално неку ширину.

hoho

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Pa obiće se o glavu Denveru, što je zapinjao u nebitnim utakmicama a ne Klipersima, hahahahahahahaah.

tata

pre 2 godine

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah
(hahaha, 15. maj 2021 08:34)

hahaha...
"Bog na nebu, Jokić MVP"
evo ti nemoj da se "pašiš"

goblin

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.

jokic

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.
(Andrej, 15. maj 2021 08:45)

Pa kad Jokic nije zvezda, nema titulu, nema nista, ko ce ga uzeti tamo zdravo za gotovo sto uzeo neku nagradu u regularnom delu, zato je nebitan

mm

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Ja se iskreno nadam da će Lejkersi oduvati Denver u prvoj rundi baš kao što sam i najavljivao, Denver ide kući u prvoj rundi.

ahahahahaa

pre 2 godine

Kako su Klipersi u samom finišu uvalili vruć krompir Denveru, sad će Denver na Lejkerse, hahahahahahahaha. Denver kući u prvoj rundi. Hahahahahahahahhaahah

Andrej

pre 2 godine

Ada ljudi sta vam je, Denver ce poslednju izgubiti od Portlanda, dok ce Klipersi dobiti OKC jer ce OKC namerno izgubiti jer im je bitno da budu na poslednja tri mesta, tako da ce uz pobedu Dalasa nad Minesotom, Denver ici na Dalas, a Klipersi na Portland. Nema sanse da klipersi namerno izgube od OKCa.

TLZ

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Ako ćeš da troluješ i nadaš se minusima, može i mora to mnogo bolje. Hajde malo koncentracije, pa opet neki nebulozni komentar.

to je to

pre 2 godine

Evo počelo je, nebeskom narodu počele da se tresu gaće što će Denver verovatno kući u prvoj rundi. Sad im kao Klipersi krivi. Ko je kriv Denveru što zapinju kao ludi u nebitnim utakmicama?? sad će biti treći i ispadaju od Lejkersa. Sad vam je to krivo što je Denver ispao glup...

NNN

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.
(lignjoslav, 15. maj 2021 08:28)

Ako se ne varam ovo mu je 57.

hahaha

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah

Kvaka

pre 2 godine

Nevazno koji su na tabeli. Bez Mareja nemaju sanse protiv jacih ekipa u pleofu. Ove godine Nidza MVP, sta god urade. A sledece kad se svi oporave napad na titulu.

hahahaha

pre 2 godine

@ hahaha 

Ma jok, meni zao da gledam kako Jokic okreće Zubca.
(Urota, 15. maj 2021 08:49)

Kakav bre Zubac, vratio se Ibaka veceras. Zubac je bio na privremenom radu samo. Posaljite Joku slobodno.. Hahahahaha

lignjoslav

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.

DukiNS

pre 2 godine

Odlično za TD i za razigravanje Morisa i Hauarda. Ali Klipersi očekivano pustili treće mesto. Sad se nadam da će Indijana dobiti Lejkerse večeras, a Denver neka bude pametan i pusti Portland poslednju utakmicu.

Marko86

pre 2 godine

Ali kakav ce mec biti Oklahoma Klipers to u istorije kosarke nije vidjeno. I jedni i drugi poslace portire i ekonome na teren, bas me zanima nacin na koji mogu izgubiti od Oklahome kojoj ne pada na pamet da pobedi ikoga

Andrej

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.

made in Serbia

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Dete, čitaj bre barem ovo ako nećeš lektiru! Nije ulazio u poslednjoj četvrtini. Tu dodaj 15p i izvini to je za mvp NBA

#10

pre 2 godine

Nisam ocekivao da ce pobijediti Detroit. Sada su treci i 99% idu na Portland, koji je sa Lillardom i McCollumom uvijek nezgodan i ako njih dvojica "pobudale" u seriji, svakoga mogu dobiti. Ocekivao sam Dallas u seriji, koje bi realno izbacili u 5-6 utakmica, a ovako mozemo odmah ocekivati seriju od 7. Steta da se iscrpljuju ponovo od prvog kola. Ali, tako se postaje sampiom, pa cemo vidjeti!

Max

pre 2 godine

Bitno da Jokić bude MVP a sta će Denver da uradi u PO bar meni ništa ne znači.
Realno za titulu nemaju šansu a sve ostalo mu dodje na isto.
Da je Marej zdrav mozda bi nečemu mogli da se nadajau a ovako...

Mareje care sad je startuj

pre 2 godine

Gledao sam utakmicu. Utisak je da je Denver nesto i dobio ovim silnim povredama igraca Mnogo je ovih sa klupe dobilo sansu i preko potrebno iskustvo. Dobili su malo na dubini rostera. A da ne pricamo o MPJ. On ce biti glavni Nikolin saigrac cak i sledece sezone kada se Marej vrati. Gordon je avojim dolaskom doneo neki balans ekipi. A ovaj Rivers je za sada jos enigma. Videcemo koliko ce moci daleko u PO. Ali definitivno jako zanimljiv PO nas ceka. Ove godine se prati i istok s obzirom da i tamo imamo jednog majstora. Sve u svemu, lepo je biti Srbin dok se gleda NBA.

Globtroter

pre 2 godine

Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Još jedna utakmica kao dokaz koliko je bitan svojoj ekipi, startna postava sa poslednjim igračima predviđenim za rotaciju na početku sezone (Hauard i Čančar ) i desetodnevnim ugovorcom (Rivers) i opet nema problema. Dve komparacije od sinoć, Okafor je bio 3 pik na draftu i startovao je u ligi kada i Nikola (41 pik, prespavao draft noć ) u sezoni 2015-2016. Danas je Okafor treći centar u jednom od najlošijih timova a Nikola MVP, i druga sinoć su tripl dablove ostvarili i Westbruk i Dončić, uporedite njihove statistike ( procente šuta, minute na terenu i sklanjanje saigrača da se pokupi skok ) i biće nam mnogo jasnije zašto je Nikola legitimni MVP ove sezone. Klipersi tankovali i taktizirali, ove poslednje utakmice prilika i za igrače iz duboke senke i još jedan dokaz velikog pojedinačnog kvaliteta jer osmi, deseti ili 12 igrači pojedinih ekip mogu da vam utrpaju i po 25, 30 poena. Što se pozicije Denvera tiče njima je sve u njihovim rukama, porazom protiv Portlanda izbegavaju LAL, pobedom ( u zavisnosti od meča Indijana - LAL ) dobijaju za protivnika Dalas, Portland ili LAL. Mislim da se neće kockati i džentlmenski će izgubiti i poslati LAL u doigravanje. A tamo videćemo, vratili su se Moris i Nađi, Kampaco i Milsap su odmarali, Čančar i Hauard se lepo predstavili, Mek Gi sve bolji, Rivers već solidan, još samo Šek nikako da proigra ali dobar je u defanzivi. Čekaju se još Barton i Dozier. GSW bez Karija, Grina i Viginsa dobio NO bez Zajona i Ingrama, a Smailagić i neki minut.

TLZ

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Ako ćeš da troluješ i nadaš se minusima, može i mora to mnogo bolje. Hajde malo koncentracije, pa opet neki nebulozni komentar.

goblin

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.

Sirmium

pre 2 godine

шта вам је људи...поцепаће Денвер Портланда ко свиња масан џак...боли њих на кога иду...ако хоће титулу,морају победити све...они неће калкулисати...

panter pudlica

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

A koliko je po tebi debilčino trebalo da postigne za samo 26 minuta na parketu?! Dečko napravio TD za 20 minuta i nađe se neki kreten da ga omalovažava...

Pera Ždera

pre 2 godine

Jedan mali, brzinski detaljcic...
Markus H. i Vlatko eksplodirali ofanzivno. Markus proslu rekord karijere koji je u ovoj i nadmasio. Zasto? Usled skracenog rostera (povrede/odmaranja) prvi ozbiljni minuti sa Nikolom u poslednja 2 meca. Nikola bilo kog igraca cini ili dosta boljim ili otkriva njegov pun potencijal... On igra za njih a ne oni za njega, njegovu statistiku (Westbrook itd.. ), sustinski gledano = MVP!

Andrej

pre 2 godine

Ada ljudi sta vam je, Denver ce poslednju izgubiti od Portlanda, dok ce Klipersi dobiti OKC jer ce OKC namerno izgubiti jer im je bitno da budu na poslednja tri mesta, tako da ce uz pobedu Dalasa nad Minesotom, Denver ici na Dalas, a Klipersi na Portland. Nema sanse da klipersi namerno izgube od OKCa.

NNN

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.
(lignjoslav, 15. maj 2021 08:28)

Ako se ne varam ovo mu je 57.

GoranRS

pre 2 godine

Možda sam od jedan od rijetkih ovdje na komentarima kojima je drago što Denver nije sinoć kalkulisao već išao na pobjedu i volio bih da budu treći na kraju , ne bitno ko će biti šesti . Zašto ovo pišem ? Zato što tri ili četiri tima kalkulišu , prije svih Portland i žele Denver u prvom kolu kao da Denver ne igra sjajno i imaju ekstra rezultate i bez Mareja. Sinoć emisija na lokalnom radiju i Tv u Portlandu i ubiše se voditelji da objasne da nisu smjeli izgubiti od Finiksa i da trebaju izgubiti od denvera zadnju pa i po cijenu da idu u plej in samo da izbjegnu kliperse da bi Tv analitičar koji radi kao insajder uz Portland izjavio " don't mess with the game or game will mess with you " .
Ko razmumije engleski ne treba mu prevod ali mi imamo uzrečicu za to " ko sa djavolom tikve sadi...."
Denver ako ostane treći neka se muški "potuče" sa šestim pa ili pukovnik ili pokojnik nakon tih mečeva a po mom mišljenju ako prodju bolje na Finiks ( ili ko već bude pobjednik izmedju njih i sedmog ) nego na Jutu dok god Denver nema još kojeg zdravog beka da brani " lude trojke " Jutinih igrača . A do tog potencijalnog susreta i ako dodje za mjesec dana oporaviće se i Barton i Moris a i Rivers a i Harrison će se uigrati sa Nikolom i ostatkom ekipe.

Rounder

pre 2 godine

Klipersi takticki gube, a Denver ne razmislja o tome? Kako ne.
Izgubili bi oni i izgubice ako bude bilo potrebno, tj. ukoliko neko ko je zaduzen za to u Denveru tako odluci. Ovako je ocigledno da oni zele 3. mesto ili u najgoru ruku da im je svejedno.
Recite vlasniku Denvera da cita komentare nasih strucnjaka, nek ne daje milione strucnom timu koji pravi strategiju.

Sumadin

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.
(as, 15. maj 2021 09:06)

Strucnjak, klipersi, tim formiran da pobedi lejkese, svim silama gleda da izbegne lejkerse, zato gubi.

MileZile

pre 2 godine

Ništa oni ne razmišlju.
Trebalo je da izgube i ostanu četvrti.
Klipersi su izgubili od poslednjeolasiranog Hjustona i poslali Denver na treće mesto, a sebi odabrali Dalas i Jutu, a Denver će da ima Portland/Lejkerse i Finiks. To je teža opcija. Denver jedino može da izabere protivnika u prvom kolu. Ako pobede Portland u gostima, izabraće Lejkerse, u suprotnom dobiće Portland

Xxx

pre 2 godine

Za sve ove koji spekulišu ko protiv koga... Jasno je da Nikola hoće titulu. A titula se uzima tako što se svi pobede. Uporediću sa Novakom, morao je na istim turnirima izređati Del Potra, Nadala i Federera. Idemo Nidžo u legendu!!! Živ bio i hvala!

Nemanja

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..

Genije

pre 2 godine

Dobro je da Denver ne kalkuliše. Lejkerse je lakše izbaciti u 1/4 nego u polufinalu playoffa Zapadne konferencije.
Kandidat za titulu nikoga ne treba da se plaši.
Jokić standardno fantastičan, indeks 40 za 26 minuta.

zvizzz

pre 2 godine

Nadam se samo da Moris neće uzeti Kampacu mesto u startnoj postavi, vec ce biti u ulozi rezerve(u kojoj se najbolje snalazi)! I Marej kad se vrati (sledeće sezone) mislim da bi mu bilo bolje da igra beka uz Kampaca na kecu! Ne bi se trosio toliko na prenos lopte, i jos kad bi vratili dogodine pik igru on i Jokic, po par ukrštanja dok protivnicka odbrana ne popusti bili bi ozbiljan kandidat za najviše ciljeve! Prosle godine sto kroz pik igru, sto kroz individualne kvalitete su davali skoro po 60 poena u paru! Napred naši!!!

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.

Otheym

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..
(Nemanja, 15. maj 2021 09:02)

Jel si siguran? Lejkersi će biti na istom skoru ako dobiju poslednje dve (42-30). Nisam siguran koji je poredak ako i Portland i Dalas i LA završe isto. Ako nekoga ne mrzi neka iskopa po netu :)
Klipersi i Oklahoma će biti jedna od najgorih utakmica u istoriji košarke. Podseća me na situaciju sa Evrobasketa 2009. kada je Dekolo zaboravio da im je cilj da izgube, dao trojku i poslao Francusku na Španiju :)

Новицки

pre 2 godine

Шта год да се буде дешавало, Клиперси са овим саставом не могу никад освојити прстен, немају реално неку ширину.

NBA live

pre 2 godine

Vecina nas(osim trolova naravno)navija za Denver ali realno bilo bi cudo da osvoje titulu,i poree svega Lejkersi su glavni favorit(Lebron,AD,sudije),Bruklin ima strasan napadacki arsenal,Filadelfija,Klipersi najdublji roster,Portland je strahovit napadacki,Juta i Finiks celu sezonu sjajni,Majami je jaci nego prosle godine kada je igrao finale NBA,Milvoki....svakako svim srcem uz Denver ali tesko je ocekivati titulu!

alan hjuston

pre 2 godine

Denver namešta sebi portland koje već 2 puta pobedili ove godine. U nedelju jokare igra 20 minuta i denver gubi tu utakmicu i šalje lejkerse u plej in.

tata

pre 2 godine

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah
(hahaha, 15. maj 2021 08:34)

hahaha...
"Bog na nebu, Jokić MVP"
evo ti nemoj da se "pašiš"

Соко сиви

pre 2 godine

Ako budu igrali GSW-Lejkersi ja verujem da Gsw dobija lagano ako Stef poludi i time gura Lejkerse u gornji deo kostura sa Jutom i Klipersima. Samo me zanima koga će GSW odabrati u plej-inu jer zadnju igraju upravo sa Memfisom sa kim su sad poravnati. Pre mi se čini da je bolje po Denver da beži od Golden stejta u 1/2 nego od Lejkersa. Nije mi jasno šta rade i zašto su dan ranije objavili da će Jokić da igra.. Sinoć odmarali i Stef/Vigins i Lenard/Džordž

Locutus

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.
(D, 15. maj 2021 10:22)

Uz povratak Marija i Bartona, Hauard neće imati mesta ni na klupi. Ne zato što možda ne zaslužuje već je takva hijerarhija. Jedino ako baš ne eksplodira pa odstrane nekoga drugog iz ekipe, mada znajući Melouna to će teško iči.

Nik

pre 2 godine

Ako Portland i Lakers završe sa isto pobeda i poraza, ko ima prednost? Hvala unapred!
(Hmm, 15. maj 2021 08:36)

Portland. Denver pušta Portland u zadnjem kolu i zakazuje prvu rundu sa njima. Onda u drugoj rundi prednost domaćeg terena i izbacuju Lakerse. U finalu sa Jutom, šta bude...

petarczv

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.
(goblin, 15. maj 2021 08:37)

Lejkersi treba prvo da prodju šefa karija pa tek onda da razmisljaju o finiksu

bskfan

pre 2 godine

Mogu da razumem neki manji tim da taktizira ali sta ce to Klipersima? Jesu li pretendenti na prsten ili ne? Ako jesu onda je svejedno sa kim igraju jer teeba da tuku sve. Za razliku od misjeg mentaliteta Klipersa, Jokiceva filozofija se svodi na to da idu svaku utakmicu na pobedu i da ne uopste ne treba razmisljati o tome ko ce ti biti protivnik. Malone je pre dve godine pustio Portland pa su posle upravo ispali od tog Portlanda. Ove godine ni sam Malone ne zna sta im je ciniti, javno kaze da se Jokic pita da li ce igrati ili ne, a kao za inat i njihov "tanking komantant" Hauard igra kao da je starter. Kad smo vec kod Haurda, videli smo kako je izgledao tokom godine u garbage time-u a vidimo kako izgleda kad se igra normalna utakmica. On bi eventualno i mogao da ostane u ligi ali samo ako pocne da igra odbranu.

sreddit

pre 2 godine

Da li je protivnik među najslabijim svejedno je Jokić postavio još jedan rekord NBA lige koje ovde niko nije spomenuo - (barem) 20 poena, 15 skokova i 10 asistencija za manje od 30 minuta.

Evo ga link iz NBA baze podataka:
https://www.nba.com/stats/search/player-game/?CF=PTS*gt*20%7CREB*gt*15%7CAST*gt*10%7CMINUTES*lt*30&sort=GAME_DATE&dir=1
(ako na primer smanjite na 8 asistencija počeće da se pojavljuju još neki igrači)

Bilo jako bilo Jokić MVP boktemazo!

D

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.

Phoenix

pre 2 godine

Klipersi pametno rade odmaraju glavne igrače i gube da izbegnu Lejkerse. A Denver forsira Jokića i na kraju će da izgube u prvom kolu.
(Sale, 15. maj 2021 09:48)

I meni je malo nejasno ovo forsiranje Jokica i insistiranje da odigra sve utakmice u ligi. Mislim da je to vise do samog Denvera nego do njega i da im je u ovom trenutku gotovo bitnija MVP titula Jokica nego plasman ekipe. Titulu uzeti nece a da li ce ispasti u prvom ili drugom kolu, nije toliko vazno. Pise se da je tim imao MVPa i to ostaje. Prvi put i istoriji Denvera MVP. Po meni, pokazatelj pogresnih vrednosti i prioriteta ali dobro. Meni iskreno deluje da je Jokic umoran a u play-offu ce morati da igra po 38min. Kako ce to izgledati, videcemo. Da je pauzirao jednu ili dve utakmice umesto sto je igrao back 2 back, vezao 2-3 dana odmora. Ali dobro. Mozda gresim i on stvarno misli da dok je na talasu treba stalno da igra. Videcemo za par nedelja vec.

Pera Ždera

pre 2 godine

Sta mnogo i komentarisati utakmicu protiv drugog najgoreg tima lige :)

Moris NAPOKON na parketu (+ Zeke)

Meloun eksperimentisao sa rotacijama, odmarao igrace.

Nikola TD kroz skracenu minutazu (26min)

:)

panter pudlica

pre 2 godine

Zena mi radi na psihijatriji,mogu da zakazem pregled,besplatan,preko komentara se vidi da si prva liga pacijent.
(Mladen, 15. maj 2021 08:39)

Ima ovde još pacijenata prijatelju (to je to, hahaha), imaće ti žena pune ruke posla...

Kvaka

pre 2 godine

Nevazno koji su na tabeli. Bez Mareja nemaju sanse protiv jacih ekipa u pleofu. Ove godine Nidza MVP, sta god urade. A sledece kad se svi oporave napad na titulu.

maSi

pre 2 godine

Мени је "шоутајм" Портер утисак недеље:"Ако се не одмара Јокић, нећу ни ја"! Мелоун га одмах следећу утакмицу пошаље на трибине. ;)

Сећам се и изјаве Јокића пре 2-3 месеца, када је Денвер био у кризи. "Треба нам Портер у тиму. Мора да добија више минута. Један играч не може много тога да промени. Портер може."

МВП иде по титулу.

Aleks

pre 2 godine

Portland-Denver nije ono što priželjkujem, ali za obe ekipe definitivno bolje nego da idu na Klipane. Plus će biti dobra PO serija!

JPR24

pre 2 godine

Ne umanjujem uspeh tripl dabl težak protiv bilo koga al brt Pistonsi uz Roketse najgori tim lige....
(Srbi smo ludi smo, 15. maj 2021 09:28)

A ko je pa rekao nešto suprotno sto se tiče Detroita itd ?

sumadine skoci u rupu

pre 2 godine

Neko priča o namestanju a Lejkersi ubedljivo najvise namestaju, oni su ti koji gledaju na koga ce da idu. O cemu mi pricamo...

веверица

pre 2 godine

да ли је могуће да је денвер оволико наиван и да ће дозволити да их наместе на лејкерсе у 1. рунди плејофа?!
дајте људи...

Braindead

pre 2 godine

Ako budu imali Dalas, Lejkers i Portland isti skor na kraju sezone - raspored ce biti 5. Dalas (osvojili svoju diviziju) 6. Portland (bolji medjusobno od Lejkersa, i Dalasa, ali bez divizije) 7. Lejkers

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..
(ole, 15. maj 2021 09:38)

Slazem se aposlutno. Moguce je da LAL idu i na Jutu u prvoj rundi. Zbog sistema play in turnira mislim da ce sigurno uci u PO. Pored Denvera, voleo bih u finalu GSW ili Sanse ukoliko Denver ispadne.

Mladen

pre 2 godine

Izgubice klipersi i od mrtve oklahome zadnju.trebali su da puste detroitu nocas i portland slede u i da idu na dalas lagano a jutu kasnije. Ovako ce da se krljaju 7 meceva s portlandom i ako prodaju ide metla od lejkersa.

as

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.

ole

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..

petarczv

pre 2 godine

424
Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.
(Globtroter, 15. maj 2021 08:46)

Igrali su bez najboljih igraca sta si ocekivao??

veverica

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.
(goran, 15. maj 2021 12:10)

pa sta je tu mac sa dve ostrice? mogu da biraju dalas ili lejkersi. pravi izbor je brutalno ocigledan. osim ako nisu potpune naivcine.

hahaha

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah

petarczv

pre 2 godine

Klipersi šupci namerno izgubili.
(1566, 15. maj 2021 08:25)

Ne vidim sta je sporno odmarali celu prvu petorku i izgubili zasluzili su to pravo dobrim igrama cele sezone.

neca

pre 2 godine

Prateći ovo prvenstvo primetih da svi, i treneri i klubovi i košarkaši nešto taktiziraj. To je deo sportu uvek bio i biće. Osim Jokića, on radi svoj posao, trudi se da tim i on pobeđuju. Zato je MVP. He čak i njegov trener pokušava da ga "sačuva" neku utakmicu. Neverovatno ali Denveru se pita Jokić i vlasnici tima.

lukadoncic77

pre 2 godine

@dragan feniks

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
Da da... Jokic je najbolji u svemiru, on mora da se hrva sa "Rodmanom" za svaki skok, je li? ...Jedino njegovi asisti vrede...svi ostali nemaju pojma, je li? Stvarno?
Koja mržnja... Ti moraš biti mnogo uspešan u životu.
Živeo

GoranRS

pre 2 godine

Samo polako još sa prognozama . Večeras je jako bitna utakmica Pejsersi protiv Lejkersa i neće ni malo biti lako ekipi iz LA jer Pejsersi imaju svoju računicu i borbu za bolju poziciju u plej in.
Ako Lejkersi izgube zadnja utakmica Portlandu nije bitna jer su definitivno šesti samo će zavisiti od klipersa i Denvera ko će biti treći ili četvrti a zadnju igraju u isto vrijeme

jokic

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.
(Andrej, 15. maj 2021 08:45)

Pa kad Jokic nije zvezda, nema titulu, nema nista, ko ce ga uzeti tamo zdravo za gotovo sto uzeo neku nagradu u regularnom delu, zato je nebitan

goran

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.

hahahah

pre 2 godine

hahaha... 
"Bog na nebu, Jokić MVP" 
evo ti nemoj da se "pašiš"
(tata, 15. maj 2021 08:47)

Ovo će posle Westbrooka biti drugi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Hahahahah

Goran

pre 2 godine

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
(lukadoncic77, 15. maj 2021 11:04)

Evo koga zanima kako se to radi ...
https://www.youtube.com/watch?v=ICnGMPRKp5k

https://www.instagram.com/p/B5EMDubFczB/?hl=en

Sto se Luke tice, on je prvi u NBA po uncontested rebounds, sto znaci da pokupi najvise lopti kada u blizini ne postoji protivnicki igrac.

to je to

pre 2 godine

Evo počelo je, nebeskom narodu počele da se tresu gaće što će Denver verovatno kući u prvoj rundi. Sad im kao Klipersi krivi. Ko je kriv Denveru što zapinju kao ludi u nebitnim utakmicama?? sad će biti treći i ispadaju od Lejkersa. Sad vam je to krivo što je Denver ispao glup...

hahahaha

pre 2 godine

@ hahaha 

Ma jok, meni zao da gledam kako Jokic okreće Zubca.
(Urota, 15. maj 2021 08:49)

Kakav bre Zubac, vratio se Ibaka veceras. Zubac je bio na privremenom radu samo. Posaljite Joku slobodno.. Hahahahaha

ahahahahaa

pre 2 godine

Kako su Klipersi u samom finišu uvalili vruć krompir Denveru, sad će Denver na Lejkerse, hahahahahahahaha. Denver kući u prvoj rundi. Hahahahahahahahhaahah

mm

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Ja se iskreno nadam da će Lejkersi oduvati Denver u prvoj rundi baš kao što sam i najavljivao, Denver ide kući u prvoj rundi.

hoho

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Pa obiće se o glavu Denveru, što je zapinjao u nebitnim utakmicama a ne Klipersima, hahahahahahahaah.

ahahahahaa

pre 2 godine

Nadam se da Denver ispada sada u prvoj rundi playoffa, sve se lepo namestilo sad za tako nešto, još ako Lejkersi prodju, slaviću do jutra, ali ću slaviti ovde na portalu da bude sladje.... Jedva čekam!!!

Banjaluka

pre 2 godine

petar czv, djesi pero nema te pod tim nikom dugo sigurno posto je Lebron bio povrijedjen :). Nemoj se ljutiti, veliko slovo ne ide u sred rijeci :). Inace, ako Lebron bude zdrav 100 posto, odbranice Lejkersi titulu, ipak se on najvise pita od svih igraca u plejofu.

hahaha

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah

jokic

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.
(Andrej, 15. maj 2021 08:45)

Pa kad Jokic nije zvezda, nema titulu, nema nista, ko ce ga uzeti tamo zdravo za gotovo sto uzeo neku nagradu u regularnom delu, zato je nebitan

ahahahahaa

pre 2 godine

Nadam se da Denver ispada sada u prvoj rundi playoffa, sve se lepo namestilo sad za tako nešto, još ako Lejkersi prodju, slaviću do jutra, ali ću slaviti ovde na portalu da bude sladje.... Jedva čekam!!!

ahahahahaa

pre 2 godine

Kako su Klipersi u samom finišu uvalili vruć krompir Denveru, sad će Denver na Lejkerse, hahahahahahahaha. Denver kući u prvoj rundi. Hahahahahahahahhaahah

hahahah

pre 2 godine

hahaha... 
"Bog na nebu, Jokić MVP" 
evo ti nemoj da se "pašiš"
(tata, 15. maj 2021 08:47)

Ovo će posle Westbrooka biti drugi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Hahahahah

as

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.

to je to

pre 2 godine

Evo počelo je, nebeskom narodu počele da se tresu gaće što će Denver verovatno kući u prvoj rundi. Sad im kao Klipersi krivi. Ko je kriv Denveru što zapinju kao ludi u nebitnim utakmicama?? sad će biti treći i ispadaju od Lejkersa. Sad vam je to krivo što je Denver ispao glup...

mm

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Ja se iskreno nadam da će Lejkersi oduvati Denver u prvoj rundi baš kao što sam i najavljivao, Denver ide kući u prvoj rundi.

hoho

pre 2 godine

Nadam se da će se ovo taktiziranje obiti o glavu igračima Klipersa i da će ispasti u prvoj rundi plej ofa.
(Re, 15. maj 2021 08:18)


Pa obiće se o glavu Denveru, što je zapinjao u nebitnim utakmicama a ne Klipersima, hahahahahahahaah.

lukadoncic77

pre 2 godine

@dragan feniks

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
Da da... Jokic je najbolji u svemiru, on mora da se hrva sa "Rodmanom" za svaki skok, je li? ...Jedino njegovi asisti vrede...svi ostali nemaju pojma, je li? Stvarno?
Koja mržnja... Ti moraš biti mnogo uspešan u životu.
Živeo

hahahaha

pre 2 godine

@ hahaha 

Ma jok, meni zao da gledam kako Jokic okreće Zubca.
(Urota, 15. maj 2021 08:49)

Kakav bre Zubac, vratio se Ibaka veceras. Zubac je bio na privremenom radu samo. Posaljite Joku slobodno.. Hahahahaha

Banjaluka

pre 2 godine

petar czv, djesi pero nema te pod tim nikom dugo sigurno posto je Lebron bio povrijedjen :). Nemoj se ljutiti, veliko slovo ne ide u sred rijeci :). Inace, ako Lebron bude zdrav 100 posto, odbranice Lejkersi titulu, ipak se on najvise pita od svih igraca u plejofu.

Max

pre 2 godine

Bitno da Jokić bude MVP a sta će Denver da uradi u PO bar meni ništa ne znači.
Realno za titulu nemaju šansu a sve ostalo mu dodje na isto.
Da je Marej zdrav mozda bi nečemu mogli da se nadajau a ovako...

lignjoslav

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.

MileZile

pre 2 godine

Ništa oni ne razmišlju.
Trebalo je da izgube i ostanu četvrti.
Klipersi su izgubili od poslednjeolasiranog Hjustona i poslali Denver na treće mesto, a sebi odabrali Dalas i Jutu, a Denver će da ima Portland/Lejkerse i Finiks. To je teža opcija. Denver jedino može da izabere protivnika u prvom kolu. Ako pobede Portland u gostima, izabraće Lejkerse, u suprotnom dobiće Portland

Kvaka

pre 2 godine

Nevazno koji su na tabeli. Bez Mareja nemaju sanse protiv jacih ekipa u pleofu. Ove godine Nidza MVP, sta god urade. A sledece kad se svi oporave napad na titulu.

goblin

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.

Mladen

pre 2 godine

Izgubice klipersi i od mrtve oklahome zadnju.trebali su da puste detroitu nocas i portland slede u i da idu na dalas lagano a jutu kasnije. Ovako ce da se krljaju 7 meceva s portlandom i ako prodaju ide metla od lejkersa.

#10

pre 2 godine

Nisam ocekivao da ce pobijediti Detroit. Sada su treci i 99% idu na Portland, koji je sa Lillardom i McCollumom uvijek nezgodan i ako njih dvojica "pobudale" u seriji, svakoga mogu dobiti. Ocekivao sam Dallas u seriji, koje bi realno izbacili u 5-6 utakmica, a ovako mozemo odmah ocekivati seriju od 7. Steta da se iscrpljuju ponovo od prvog kola. Ali, tako se postaje sampiom, pa cemo vidjeti!

Phoenix

pre 2 godine

Klipersi pametno rade odmaraju glavne igrače i gube da izbegnu Lejkerse. A Denver forsira Jokića i na kraju će da izgube u prvom kolu.
(Sale, 15. maj 2021 09:48)

I meni je malo nejasno ovo forsiranje Jokica i insistiranje da odigra sve utakmice u ligi. Mislim da je to vise do samog Denvera nego do njega i da im je u ovom trenutku gotovo bitnija MVP titula Jokica nego plasman ekipe. Titulu uzeti nece a da li ce ispasti u prvom ili drugom kolu, nije toliko vazno. Pise se da je tim imao MVPa i to ostaje. Prvi put i istoriji Denvera MVP. Po meni, pokazatelj pogresnih vrednosti i prioriteta ali dobro. Meni iskreno deluje da je Jokic umoran a u play-offu ce morati da igra po 38min. Kako ce to izgledati, videcemo. Da je pauzirao jednu ili dve utakmice umesto sto je igrao back 2 back, vezao 2-3 dana odmora. Ali dobro. Mozda gresim i on stvarno misli da dok je na talasu treba stalno da igra. Videcemo za par nedelja vec.

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.

petarczv

pre 2 godine

Denver je verovatno uzeo mesto 3 i odabrao Portland koji igra sjajno u poslednje vreme,Lilard i Mekolum pogotovo...Gledaju dalje, biraju lakši put. Nadaju se da će Finiks izbaciti Lejkerse(proći će oni "plej in").Ako Lebron bude bar na 70 posto, plus brutalna odbrana koju Lejkersi mogu da igraju mislim da Finiks nema promil šanse u toj seriji, valjda ovi u Denveru znaju šta rade. Denver želi nešto lakšeg rivala u polufinalu zapada(koji igra sporije i koji im više leži u odnosu na Jutu) ako prođu tešku seriju sa Portlandom naravno... To mi jedino logično objašnjenje odluke Malouna i Denvera da ne odu na Dalas u prvoj rundi plej ofa.
(goblin, 15. maj 2021 08:37)

Lejkersi treba prvo da prodju šefa karija pa tek onda da razmisljaju o finiksu

Andrej

pre 2 godine

Salu na stranu ovi stvarno hejtuju Jokica. ESPN navodi tog nekog Haurda kao prvog najzasluznijeg za pobedu pa tek onda Jokica.... A taj neki dao isto 20 poena kao Jokic a Jokic triple double uz to imao. Neverovatno ali istinito.

petarczv

pre 2 godine

Klipersi šupci namerno izgubili.
(1566, 15. maj 2021 08:25)

Ne vidim sta je sporno odmarali celu prvu petorku i izgubili zasluzili su to pravo dobrim igrama cele sezone.

веверица

pre 2 godine

да ли је могуће да је денвер оволико наиван и да ће дозволити да их наместе на лејкерсе у 1. рунди плејофа?!
дајте људи...

Nik

pre 2 godine

Ako Portland i Lakers završe sa isto pobeda i poraza, ko ima prednost? Hvala unapred!
(Hmm, 15. maj 2021 08:36)

Portland. Denver pušta Portland u zadnjem kolu i zakazuje prvu rundu sa njima. Onda u drugoj rundi prednost domaćeg terena i izbacuju Lakerse. U finalu sa Jutom, šta bude...

zvizzz

pre 2 godine

Nadam se samo da Moris neće uzeti Kampacu mesto u startnoj postavi, vec ce biti u ulozi rezerve(u kojoj se najbolje snalazi)! I Marej kad se vrati (sledeće sezone) mislim da bi mu bilo bolje da igra beka uz Kampaca na kecu! Ne bi se trosio toliko na prenos lopte, i jos kad bi vratili dogodine pik igru on i Jokic, po par ukrštanja dok protivnicka odbrana ne popusti bili bi ozbiljan kandidat za najviše ciljeve! Prosle godine sto kroz pik igru, sto kroz individualne kvalitete su davali skoro po 60 poena u paru! Napred naši!!!

Andrej

pre 2 godine

Ada ljudi sta vam je, Denver ce poslednju izgubiti od Portlanda, dok ce Klipersi dobiti OKC jer ce OKC namerno izgubiti jer im je bitno da budu na poslednja tri mesta, tako da ce uz pobedu Dalasa nad Minesotom, Denver ici na Dalas, a Klipersi na Portland. Nema sanse da klipersi namerno izgube od OKCa.

tata

pre 2 godine

Hahah, znači već ste se uplašili da će Denver kući u prvoj rundi, zato ovaj komentar. Hahahahahahaahah
(hahaha, 15. maj 2021 08:34)

hahaha...
"Bog na nebu, Jokić MVP"
evo ti nemoj da se "pašiš"

Соко сиви

pre 2 godine

Ako budu igrali GSW-Lejkersi ja verujem da Gsw dobija lagano ako Stef poludi i time gura Lejkerse u gornji deo kostura sa Jutom i Klipersima. Samo me zanima koga će GSW odabrati u plej-inu jer zadnju igraju upravo sa Memfisom sa kim su sad poravnati. Pre mi se čini da je bolje po Denver da beži od Golden stejta u 1/2 nego od Lejkersa. Nije mi jasno šta rade i zašto su dan ranije objavili da će Jokić da igra.. Sinoć odmarali i Stef/Vigins i Lenard/Džordž

Новицки

pre 2 godine

Шта год да се буде дешавало, Клиперси са овим саставом не могу никад освојити прстен, немају реално неку ширину.

goran

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.

DukiNS

pre 2 godine

Odlično za TD i za razigravanje Morisa i Hauarda. Ali Klipersi očekivano pustili treće mesto. Sad se nadam da će Indijana dobiti Lejkerse večeras, a Denver neka bude pametan i pusti Portland poslednju utakmicu.

Globtroter

pre 2 godine

Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Još jedna utakmica kao dokaz koliko je bitan svojoj ekipi, startna postava sa poslednjim igračima predviđenim za rotaciju na početku sezone (Hauard i Čančar ) i desetodnevnim ugovorcom (Rivers) i opet nema problema. Dve komparacije od sinoć, Okafor je bio 3 pik na draftu i startovao je u ligi kada i Nikola (41 pik, prespavao draft noć ) u sezoni 2015-2016. Danas je Okafor treći centar u jednom od najlošijih timova a Nikola MVP, i druga sinoć su tripl dablove ostvarili i Westbruk i Dončić, uporedite njihove statistike ( procente šuta, minute na terenu i sklanjanje saigrača da se pokupi skok ) i biće nam mnogo jasnije zašto je Nikola legitimni MVP ove sezone. Klipersi tankovali i taktizirali, ove poslednje utakmice prilika i za igrače iz duboke senke i još jedan dokaz velikog pojedinačnog kvaliteta jer osmi, deseti ili 12 igrači pojedinih ekip mogu da vam utrpaju i po 25, 30 poena. Što se pozicije Denvera tiče njima je sve u njihovim rukama, porazom protiv Portlanda izbegavaju LAL, pobedom ( u zavisnosti od meča Indijana - LAL ) dobijaju za protivnika Dalas, Portland ili LAL. Mislim da se neće kockati i džentlmenski će izgubiti i poslati LAL u doigravanje. A tamo videćemo, vratili su se Moris i Nađi, Kampaco i Milsap su odmarali, Čančar i Hauard se lepo predstavili, Mek Gi sve bolji, Rivers već solidan, još samo Šek nikako da proigra ali dobar je u defanzivi. Čekaju se još Barton i Dozier. GSW bez Karija, Grina i Viginsa dobio NO bez Zajona i Ingrama, a Smailagić i neki minut.

D

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.

made in Serbia

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Dete, čitaj bre barem ovo ako nećeš lektiru! Nije ulazio u poslednjoj četvrtini. Tu dodaj 15p i izvini to je za mvp NBA

Mareje care sad je startuj

pre 2 godine

Gledao sam utakmicu. Utisak je da je Denver nesto i dobio ovim silnim povredama igraca Mnogo je ovih sa klupe dobilo sansu i preko potrebno iskustvo. Dobili su malo na dubini rostera. A da ne pricamo o MPJ. On ce biti glavni Nikolin saigrac cak i sledece sezone kada se Marej vrati. Gordon je avojim dolaskom doneo neki balans ekipi. A ovaj Rivers je za sada jos enigma. Videcemo koliko ce moci daleko u PO. Ali definitivno jako zanimljiv PO nas ceka. Ove godine se prati i istok s obzirom da i tamo imamo jednog majstora. Sve u svemu, lepo je biti Srbin dok se gleda NBA.

Xxx

pre 2 godine

Za sve ove koji spekulišu ko protiv koga... Jasno je da Nikola hoće titulu. A titula se uzima tako što se svi pobede. Uporediću sa Novakom, morao je na istim turnirima izređati Del Potra, Nadala i Federera. Idemo Nidžo u legendu!!! Živ bio i hvala!

NBA live

pre 2 godine

Vecina nas(osim trolova naravno)navija za Denver ali realno bilo bi cudo da osvoje titulu,i poree svega Lejkersi su glavni favorit(Lebron,AD,sudije),Bruklin ima strasan napadacki arsenal,Filadelfija,Klipersi najdublji roster,Portland je strahovit napadacki,Juta i Finiks celu sezonu sjajni,Majami je jaci nego prosle godine kada je igrao finale NBA,Milvoki....svakako svim srcem uz Denver ali tesko je ocekivati titulu!

petarczv

pre 2 godine

424
Kipersi izgubili od najgore ekipe zapada... Dobro, možda je slučajno, ali ako i sledeću izgube od druge najgore ekipe zapada onda su neviđeno jadni. Denver gostuje Portlandu i veće su šanse da će izgubiti nego pobediti i ako bi ostali rezultati prošli očekivano Denver bi išao na Dalas, a do finala bi izbegao oba Los Anđeles i čini mi se Portland.
(Globtroter, 15. maj 2021 08:46)

Igrali su bez najboljih igraca sta si ocekivao??

Sirmium

pre 2 godine

шта вам је људи...поцепаће Денвер Портланда ко свиња масан џак...боли њих на кога иду...ако хоће титулу,морају победити све...они неће калкулисати...

NNN

pre 2 godine

Ne znam da li su svi svesni da jedan CENTAR koji ima samo DVADESET SEST godina ima vec 56 tripldablova, da je SRBIN i trenutno najbolji kosarkas na SVETU. Alal vera majstore.
(lignjoslav, 15. maj 2021 08:28)

Ako se ne varam ovo mu je 57.

Marko86

pre 2 godine

Ali kakav ce mec biti Oklahoma Klipers to u istorije kosarke nije vidjeno. I jedni i drugi poslace portire i ekonome na teren, bas me zanima nacin na koji mogu izgubiti od Oklahome kojoj ne pada na pamet da pobedi ikoga

Rounder

pre 2 godine

Klipersi takticki gube, a Denver ne razmislja o tome? Kako ne.
Izgubili bi oni i izgubice ako bude bilo potrebno, tj. ukoliko neko ko je zaduzen za to u Denveru tako odluci. Ovako je ocigledno da oni zele 3. mesto ili u najgoru ruku da im je svejedno.
Recite vlasniku Denvera da cita komentare nasih strucnjaka, nek ne daje milione strucnom timu koji pravi strategiju.

ole

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..

NE Patriots

pre 2 godine

Koliko neupucenih u komentarima. Denver bira protivnika i poziciju pred plej of protiv Portlanda. Sve i da Klipersi izgube od OKC ukoliko Denver izgubi od Portlanda ide na Portland u prvoj rundi. Licno bih najvise voleo da idu na Lejkerse u prvoj rundi, jer i sa LBJ i AD nisu ono sto su bili prosle godine, a nije ni Jokic.
(NE Patriots, 15. maj 2021 09:29)

Denver ako dobije Lejkerse idu Lejkersi kući. Lejkersi su najprecenjenija ekipa od ovih jacih ekipa, ove se nece provuci kao prosle god ubedjen sam.. A mozda ih i Stef Kari resi i pre playoffa mada to ce mozda jos i proci al dalje.... Malo tjeze..
(ole, 15. maj 2021 09:38)

Slazem se aposlutno. Moguce je da LAL idu i na Jutu u prvoj rundi. Zbog sistema play in turnira mislim da ce sigurno uci u PO. Pored Denvera, voleo bih u finalu GSW ili Sanse ukoliko Denver ispadne.

Genije

pre 2 godine

Dobro je da Denver ne kalkuliše. Lejkerse je lakše izbaciti u 1/4 nego u polufinalu playoffa Zapadne konferencije.
Kandidat za titulu nikoga ne treba da se plaši.
Jokić standardno fantastičan, indeks 40 za 26 minuta.

Aleks

pre 2 godine

Portland-Denver nije ono što priželjkujem, ali za obe ekipe definitivno bolje nego da idu na Klipane. Plus će biti dobra PO serija!

panter pudlica

pre 2 godine

Zena mi radi na psihijatriji,mogu da zakazem pregled,besplatan,preko komentara se vidi da si prva liga pacijent.
(Mladen, 15. maj 2021 08:39)

Ima ovde još pacijenata prijatelju (to je to, hahaha), imaće ti žena pune ruke posla...

TLZ

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

Ako ćeš da troluješ i nadaš se minusima, može i mora to mnogo bolje. Hajde malo koncentracije, pa opet neki nebulozni komentar.

Nemanja

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..

Otheym

pre 2 godine

Izgleda da mnogi zaboravljaju da se pita i Dalas.. Ako oni izgube (namerno) poslednju od Minesote, uz očekivanu pobedu Portlanda kući protiv Denvera, Dalas pada na 6. mesto i bira sebi Denver u prvom kolu i dzabe onda Klipersima i namerni poraz u zadnjem kolu..
(Nemanja, 15. maj 2021 09:02)

Jel si siguran? Lejkersi će biti na istom skoru ako dobiju poslednje dve (42-30). Nisam siguran koji je poredak ako i Portland i Dalas i LA završe isto. Ako nekoga ne mrzi neka iskopa po netu :)
Klipersi i Oklahoma će biti jedna od najgorih utakmica u istoriji košarke. Podseća me na situaciju sa Evrobasketa 2009. kada je Dekolo zaboravio da im je cilj da izgube, dao trojku i poslao Francusku na Španiju :)

GoranRS

pre 2 godine

Možda sam od jedan od rijetkih ovdje na komentarima kojima je drago što Denver nije sinoć kalkulisao već išao na pobjedu i volio bih da budu treći na kraju , ne bitno ko će biti šesti . Zašto ovo pišem ? Zato što tri ili četiri tima kalkulišu , prije svih Portland i žele Denver u prvom kolu kao da Denver ne igra sjajno i imaju ekstra rezultate i bez Mareja. Sinoć emisija na lokalnom radiju i Tv u Portlandu i ubiše se voditelji da objasne da nisu smjeli izgubiti od Finiksa i da trebaju izgubiti od denvera zadnju pa i po cijenu da idu u plej in samo da izbjegnu kliperse da bi Tv analitičar koji radi kao insajder uz Portland izjavio " don't mess with the game or game will mess with you " .
Ko razmumije engleski ne treba mu prevod ali mi imamo uzrečicu za to " ko sa djavolom tikve sadi...."
Denver ako ostane treći neka se muški "potuče" sa šestim pa ili pukovnik ili pokojnik nakon tih mečeva a po mom mišljenju ako prodju bolje na Finiks ( ili ko već bude pobjednik izmedju njih i sedmog ) nego na Jutu dok god Denver nema još kojeg zdravog beka da brani " lude trojke " Jutinih igrača . A do tog potencijalnog susreta i ako dodje za mjesec dana oporaviće se i Barton i Moris a i Rivers a i Harrison će se uigrati sa Nikolom i ostatkom ekipe.

Sumadin

pre 2 godine

Koliko ima glupih ljudi na ovom portalu pa to je neviđeno, i još ti isti dobijaju sve pluseve to je tek tragikomedija. Klipersima ostale dve utakmice do kraja i ljudi razumno povukli napolje najbolje igrace da ne bi neko pred sam kraj dobio neku povredu, jer je playoff već svakako obezbedjen, isto im je jel bili treci ili cetvrti, ne vidim razlog sto bi sad oni morali da dobijaju te utakmice do kraja. E, sad sto je ljudima koji navijaju za Denver krivo jer ne ide po njihovom planu i programu kako su zamislili to je vec smejurija. Pa najbolje bi bilo da JeRemija, i ostala ekipa se skupi zajedno u jedan autobus pa da idu da protestuju kod Balmera sto su Klipersi izgubili utakmice koje im ne znace nista. Svasta boze.
(as, 15. maj 2021 09:06)

Strucnjak, klipersi, tim formiran da pobedi lejkese, svim silama gleda da izbegne lejkerse, zato gubi.

Pera Ždera

pre 2 godine

Jedan mali, brzinski detaljcic...
Markus H. i Vlatko eksplodirali ofanzivno. Markus proslu rekord karijere koji je u ovoj i nadmasio. Zasto? Usled skracenog rostera (povrede/odmaranja) prvi ozbiljni minuti sa Nikolom u poslednja 2 meca. Nikola bilo kog igraca cini ili dosta boljim ili otkriva njegov pun potencijal... On igra za njih a ne oni za njega, njegovu statistiku (Westbrook itd.. ), sustinski gledano = MVP!

panter pudlica

pre 2 godine

20 poena?

umor je ocigledno stigao
ali samo 20 poena nije za mvp- a NBA lige izvinite
(bagzi, 15. maj 2021 08:31)

A koliko je po tebi debilčino trebalo da postigne za samo 26 minuta na parketu?! Dečko napravio TD za 20 minuta i nađe se neki kreten da ga omalovažava...

GoranRS

pre 2 godine

Samo polako još sa prognozama . Večeras je jako bitna utakmica Pejsersi protiv Lejkersa i neće ni malo biti lako ekipi iz LA jer Pejsersi imaju svoju računicu i borbu za bolju poziciju u plej in.
Ako Lejkersi izgube zadnja utakmica Portlandu nije bitna jer su definitivno šesti samo će zavisiti od klipersa i Denvera ko će biti treći ili četvrti a zadnju igraju u isto vrijeme

sumadine skoci u rupu

pre 2 godine

Neko priča o namestanju a Lejkersi ubedljivo najvise namestaju, oni su ti koji gledaju na koga ce da idu. O cemu mi pricamo...

Pera Ždera

pre 2 godine

Sta mnogo i komentarisati utakmicu protiv drugog najgoreg tima lige :)

Moris NAPOKON na parketu (+ Zeke)

Meloun eksperimentisao sa rotacijama, odmarao igrace.

Nikola TD kroz skracenu minutazu (26min)

:)

Braindead

pre 2 godine

Ako budu imali Dalas, Lejkers i Portland isti skor na kraju sezone - raspored ce biti 5. Dalas (osvojili svoju diviziju) 6. Portland (bolji medjusobno od Lejkersa, i Dalasa, ali bez divizije) 7. Lejkers

sreddit

pre 2 godine

Da li je protivnik među najslabijim svejedno je Jokić postavio još jedan rekord NBA lige koje ovde niko nije spomenuo - (barem) 20 poena, 15 skokova i 10 asistencija za manje od 30 minuta.

Evo ga link iz NBA baze podataka:
https://www.nba.com/stats/search/player-game/?CF=PTS*gt*20%7CREB*gt*15%7CAST*gt*10%7CMINUTES*lt*30&sort=GAME_DATE&dir=1
(ako na primer smanjite na 8 asistencija počeće da se pojavljuju još neki igrači)

Bilo jako bilo Jokić MVP boktemazo!

bskfan

pre 2 godine

Mogu da razumem neki manji tim da taktizira ali sta ce to Klipersima? Jesu li pretendenti na prsten ili ne? Ako jesu onda je svejedno sa kim igraju jer teeba da tuku sve. Za razliku od misjeg mentaliteta Klipersa, Jokiceva filozofija se svodi na to da idu svaku utakmicu na pobedu i da ne uopste ne treba razmisljati o tome ko ce ti biti protivnik. Malone je pre dve godine pustio Portland pa su posle upravo ispali od tog Portlanda. Ove godine ni sam Malone ne zna sta im je ciniti, javno kaze da se Jokic pita da li ce igrati ili ne, a kao za inat i njihov "tanking komantant" Hauard igra kao da je starter. Kad smo vec kod Haurda, videli smo kako je izgledao tokom godine u garbage time-u a vidimo kako izgleda kad se igra normalna utakmica. On bi eventualno i mogao da ostane u ligi ali samo ako pocne da igra odbranu.

maSi

pre 2 godine

Мени је "шоутајм" Портер утисак недеље:"Ако се не одмара Јокић, нећу ни ја"! Мелоун га одмах следећу утакмицу пошаље на трибине. ;)

Сећам се и изјаве Јокића пре 2-3 месеца, када је Денвер био у кризи. "Треба нам Портер у тиму. Мора да добија више минута. Један играч не може много тога да промени. Портер може."

МВП иде по титулу.

JPR24

pre 2 godine

Ne umanjujem uspeh tripl dabl težak protiv bilo koga al brt Pistonsi uz Roketse najgori tim lige....
(Srbi smo ludi smo, 15. maj 2021 09:28)

A ko je pa rekao nešto suprotno sto se tiče Detroita itd ?

Locutus

pre 2 godine

Hauard je opasan igrač. To je sledeće Denverovo iznenađenje. Sledeće godine uz povratak Mareja, i eventualno neki dobar trejd apsolutno idu na titulu. Što se tiče ove godine, ako se mora preko Lejkersa bolje da to bude u prvom kolu pa šta bude.
(D, 15. maj 2021 10:22)

Uz povratak Marija i Bartona, Hauard neće imati mesta ni na klupi. Ne zato što možda ne zaslužuje već je takva hijerarhija. Jedino ako baš ne eksplodira pa odstrane nekoga drugog iz ekipe, mada znajući Melouna to će teško iči.

alan hjuston

pre 2 godine

Denver namešta sebi portland koje već 2 puta pobedili ove godine. U nedelju jokare igra 20 minuta i denver gubi tu utakmicu i šalje lejkerse u plej in.

neca

pre 2 godine

Prateći ovo prvenstvo primetih da svi, i treneri i klubovi i košarkaši nešto taktiziraj. To je deo sportu uvek bio i biće. Osim Jokića, on radi svoj posao, trudi se da tim i on pobeđuju. Zato je MVP. He čak i njegov trener pokušava da ga "sačuva" neku utakmicu. Neverovatno ali Denveru se pita Jokić i vlasnici tima.

Goran

pre 2 godine

Ti nisi u životu gledao utakmicu Luke ili Westbruka da možes pisati kako se svi sklanjaju da ova dvojica pokupe skok.
(lukadoncic77, 15. maj 2021 11:04)

Evo koga zanima kako se to radi ...
https://www.youtube.com/watch?v=ICnGMPRKp5k

https://www.instagram.com/p/B5EMDubFczB/?hl=en

Sto se Luke tice, on je prvi u NBA po uncontested rebounds, sto znaci da pokupi najvise lopti kada u blizini ne postoji protivnicki igrac.

veverica

pre 2 godine

Mač sa dve oštrice za Denver (Jokića). Ako pobede Portland biće treći (što je bolje za Jokićevu MVP nagradu) ali će verovatno ići na Lejkerse u prvom kolu. Ako izgube verovatno će biti četvrti (ako Klipersi pobede Oklahomu) i ići će na Dalas.
(goran, 15. maj 2021 12:10)

pa sta je tu mac sa dve ostrice? mogu da biraju dalas ili lejkersi. pravi izbor je brutalno ocigledan. osim ako nisu potpune naivcine.