Subota, 08.05.2021.

16:50

Hamiltonova "stotka", Britanac u Španiji do jubilarne pol pozicije

Luis Hamilton će po jubilarni, stoti put u karijeri jedenu trku započeti sa pol pozicije.

Izvor: Z.K.

Hamiltonova "stotka", Britanac u Španiji do jubilarne pol pozicije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

strucnost ispred politike

pre 2 godine

vec godinama unazad ovde se samo hamilton komentarise kod nas i poredi sa prethodnicima. kome smeta nemoj da gleda. za mene je f1 i dalje dobra i gledam sve timove i vozace.

TurboNator

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.
(CJC, 8. maj 2021 21:10)

Sine - gde vidis da ja pominjem broj trka? Niti sam govorio niti negiram da je Hamilton vozio vise trka. Niti sam rekao da nije normalno sto ima vise pol pozicija...

Jednostavno sam ukazao da si lupio zestoku glupost, iz sve snage. Ej, rekao si da je Senna vozio 7-10 trka godisnje a Hamilton 20-24! Znaci trebao bi da se pokrijes usima umesto sto nastavljas raspravu...

A sa domacim zadacima (srednje skole) sam zavrsio pre 35 godina, pre nego sto si se ti rodio (najverovatnije)...

Jo

pre 2 godine

Hamilton je od debitovanja 2007 doslovno pola sezone (2009)imao los bolid, a u svakom drugom trenutku vrhunski bolid spreman na pobedu. Takvu privilegiju nije imao ni jedan sampion sveta.

Branko

pre 2 godine

@(johny, 8. maj 2021 20:17)

Pa najbolji inženjeri su ti u Mercedesu, čim se pojavi neko kvalitetan ovi ga odmah kupe. To je loše za fanove ali poslovno sasvim legitimno. Honda se povlači a ovi drugi nisu ni blizu Mercedesu. Tehnički ne postoji šansa da ih neko skine sa trona od trenutnih timova ni posle novih pravila od sledeće sezone. Problem je što je Mercedes veliki brend. Veći od svih timova zajedno. Drugi timovi nemaju ni tehničku ni finansijsku snagu da Mercedesu pariraju.

CJC

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.

johny

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.
(f1, 08. maj 2021 19:05)

Ko je kriv ostalim timovima što ne naprave bolid. Toliki svet, na desetine hiljada inženjera. U čemu je problem. Danas razlika izmedju Mercedesa i desetog je razlika pola sekunde. Ali razlika izmedju Hamiltona i Sebastijana Okona ili Rikarda je ogromna. Razlika je i izmedju Hamiltona i Verstapena i Botasa.

Jareca brada

pre 2 godine

Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.
(điu,liu i sadriu, 08. maj 2021 18:39)

00

F1 sam poceo da pratim kao sin ljubitelja auto sporta, neke stvari od pre '93 sam saznao iz prica, a kasnije iz novina I naravno interneta. Inace, Senu sam zagotivio odmah, a kasnije istrazujuci njega video sam I procitao mnogo drugih zanimljivih stvari I razlicitih rivalstava iz razlicitih vremena. Popuno si u pravu kada pominjes Suzuku I staru prljavstinu Sumahera. Ja samo ne volim Hamiltona jer je sve rekorde oborio sa ubedljivo najmocnijom masinom u odnosu na ostale. Bas takvu nadmoc nije imao niko, ni Meklaren, ni Vilijams, pa cak ni Ferari sa sve Ros Bronom. Ali ponavljam,to je samo moje neko razmisljanje. Pozdrav!

Milan

pre 2 godine

U sustini Hamiltonovu karijeru nije obelezilo nijedno rivalstvo. Da neki ne pocnu da spominju Rozberga i sam Hamilton kada su ga pitali da prokomentarise njihovo rivalstvo rekao je, citiram: koje rivalstvo? Jedino je nesto bilo sa Batonim ali tada se nisu borili za titulu i tu ga je Baton odrao jednu sezonu a i vise bodova je sakupio zbirno gledano.

Voćni jogurt

pre 2 godine

Jedina neizvesnost u sutrašnjoj trci je u kom krugu će Hamilton početi da kuka kako su mu loše gume, kako nema prijanjanje i da motor samo što nije explodirao a onda posle dva kruga mečka počne da leti.

no name

pre 2 godine

Sta ti je kad imas dobru masinu..Ferstapen mali je bolji od njega vozac definitivno, tako malo mu fali da mu skine skalp u trci za sampiona...

Katarina

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Da ja igram u Realu od 50-tih godina, proslog veka, imala bih 10-tak titula prvaka Evrope do danas, ali jbg, ne igram... :D

www

pre 2 godine

a@ A namerno si zaboravio da je Hamiltonove 4 sezone, Seninih 5! Tada je bilo 15-16 trka, a sada preko 20...baš je isto, kako da ne!

f1

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.

TurboNator

pre 2 godine

Osrednji vozač sa ubedljivo najjačim vozilom od 2014 godine.
Niko Rozberg je to dokazao.
Toliko.
(Loran Goznica, 8. maj 2021 17:02)

Hmmm... 4 godine su bili timske kolege - Hamilton 3 puta bolje plasiran od Rosberga a 2 puta bio šampion. 2016-te, kada je Rosberg pobedio Hamilton je imao 12 pol pozicija, Rosberg 8, Hamilton 10 pobeda, Rosberg 9 - Hamilton pobedio poslednje 4 trke te sezone, kad je pritisak bio najveci...

Ne vidim kako je to Rosberg dokazao da je Hamilton "osrednji vozač"?

Jedino što je dokazano te godine je da je Mercedes hteo da Nemac pobedi, posto je Hamilton imao neke 'čudne' probleme sa bolidom u kljucnim trenucima...

Nisam neki 'fan' Hamiltona (a ni Formule 1, volim da pogledam ponekad), nego cenim realnost.

Čiča Miloje

pre 2 godine

F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona.



Sinko ima nas koji F1 pratimo od šezdesetih godina... Gledali i Klarka, Hila, Brebema, Brusa Meklarena, Mosa, Andretija, Rojtemana, Severa, Iksa, Pikea, Prosta... Dočekivali Laudu i Rozberga ovde u Beogradu , u Sava centru... O mladjima poput Vilneva, Sene, Mensela, Šumija, i te generacije da ne pričam... Ali titule su titule , treba ih osvojiti... A posebno 100 pol pozicija... A ovde neki klinci uporedjuju Ferštapena... Pa he*ote on ni pobeda nema koliko Hamilton titula ! Jeste super talenat, šampionski drzak, brz... Ali to nije dovoljno...

TurboNator

pre 2 godine

Da, s tim da je Sena vozio 7-10 trka godišnje a Lewis 20-24...aj bežite bre s tim glupostima
(CJC, 8. maj 2021 17:08)

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje
(a, 08. maj 2021 18:11)
Pravo na misljenje ima svako i nije u redu napisati da neko nije nista naucio ako se misljenja razlikuju. To je kao kada bi neko napisao nekome da je glup ili da ne zna da cita jer ne zna da Sena ima 3 titule, a ne 4:)))
Merilo su svakako rezultati, ali I okolnosti pod kojima su postignuti. Nije isto kada Lester osvoji titulu u Premijer ligi I 5-6 vezanih titula Zvezde ili Partizana u nasoj ligi. Ali da ne bih filozofirao, napisacu da je Dzordz Rasel merilo, a svi koji pratimo F1 znamo zasto.
Na kraju krajeva, izvinjavam se ako sam svojim misljenjem uvredio Hamiltona ili tebe, ako ste drugari:))))) Pozdrav tebi I ostalim ljubiteljima F1!

kormilo

pre 2 godine

Da li je moguce da je neko napisao da se u Senino vreme vozilo 7-10 trka godisnje.Pa kada je Sena vozio u proseku su bile 16-17 trka a kada vozi Hamilton u proseku 18-21.I kako mozete osporavati ovaj rezultat Hamiltona.Jel Sena osvajao titulu u Lotusu,Tolmanu.Zasto nije osvojjo 1992 i 1993.?A da,meklarenov bolid nije mogao da parira vilijamsovom pa je Sena brze bolje(sto bi svako normalan uradio)presao u Vilijams.Nazalost zavrsilo se tragicno.Sto se tice Sumahera takodje,samo sto je on presao u ferari kada je cekao titulu 20 godina i od njega napravio sampionski tim.Hamilton se dogovorio sa Mercedesom jos kad je Sumaher vozio za njih i to 2012.Njihova dominacija je pocela 2014.Povukao je prave poteze u pravom trenutku i za to mu treba odati priznanje.

Svaka cast, ali

pre 2 godine

Svaka cast na postignutom, ali da pogledamo. Da ne brojim trke od 2014, recimo da je bilo 18 svake sezone. To dodje na 126, od toga ajd na 10 da merc nije imao sanse za pol (ovo ga castim). U Meklarenu je imao koliko 20-30? Nek bude 20. Znaci da je on uzeo 80 od 116 dostupnih polpozicija pored GOAT-ova Rozberga i Botasa, tj da je izgubio 36 od njih. Desavalo se i Seni i Sumaheru da izgube pol, ali da izgube trecinu od kolege jok. Jednostavno neke stvari ne mogu da donesu brojke.

a

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje

Dingospo

pre 2 godine

Ovo takmičenje je obesmislio prošle godine Džordž Rasel, kada je Hamilton imao koronu. Pa su mehaničari Mercedesa morali malo da se umešaju... Toliko o tome da je do vozača.

Aleksa

pre 2 godine

Mercedes L.H. - 44 - 100 :)
Šampionski i za istoriju .
Hejterima je žešće dodao so na ranu pa pa kukaju i pljuju za medalju. Samo nastvite, drugo i ne umete.Istu pesmu ćete da pevate jednog dana i za Ferštapena ili za nekog drugog šampiona.Nisi vam drugi krivi, do Vas je .
A ovima što je formula postala dosadna, pa batalite da gledate, nije obavezno, radite nešto zanimljivije, do Vas je.
To be continued ...

johny

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Red Bull Honda ništa slabija od Mercedesa. Razlika je u desetinkama sekunde možda ni toliko. Stvar je u vozaču. Hamilton je iskusniji i manje greši što je dovoljno i za pol i za pobedu

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

@Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.

mićko

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!

BataJegulja

pre 2 godine

Max da ima Mercedes bolid , ubedljivo bi najbolji bio...kada jedan Botas prosečan vozač postiže ove rezultate...Max bi dominirao u F1

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....

Kralj mača

pre 2 godine

Ово је доказ да је Формула 1 постала тотално незанимљива. Овај Хамилтон није ни в од возача у односу на Проста, Сену, Шумахера и остале иконе овог спорта. Без оваквог болида био би просјечан, сасвим обичан возач!

johny

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Red Bull Honda ništa slabija od Mercedesa. Razlika je u desetinkama sekunde možda ni toliko. Stvar je u vozaču. Hamilton je iskusniji i manje greši što je dovoljno i za pol i za pobedu

Kralj mača

pre 2 godine

Ово је доказ да је Формула 1 постала тотално незанимљива. Овај Хамилтон није ни в од возача у односу на Проста, Сену, Шумахера и остале иконе овог спорта. Без оваквог болида био би просјечан, сасвим обичан возач!

mićko

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....

Aleksa

pre 2 godine

Mercedes L.H. - 44 - 100 :)
Šampionski i za istoriju .
Hejterima je žešće dodao so na ranu pa pa kukaju i pljuju za medalju. Samo nastvite, drugo i ne umete.Istu pesmu ćete da pevate jednog dana i za Ferštapena ili za nekog drugog šampiona.Nisi vam drugi krivi, do Vas je .
A ovima što je formula postala dosadna, pa batalite da gledate, nije obavezno, radite nešto zanimljivije, do Vas je.
To be continued ...

Čiča Miloje

pre 2 godine

F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona.



Sinko ima nas koji F1 pratimo od šezdesetih godina... Gledali i Klarka, Hila, Brebema, Brusa Meklarena, Mosa, Andretija, Rojtemana, Severa, Iksa, Pikea, Prosta... Dočekivali Laudu i Rozberga ovde u Beogradu , u Sava centru... O mladjima poput Vilneva, Sene, Mensela, Šumija, i te generacije da ne pričam... Ali titule su titule , treba ih osvojiti... A posebno 100 pol pozicija... A ovde neki klinci uporedjuju Ferštapena... Pa he*ote on ni pobeda nema koliko Hamilton titula ! Jeste super talenat, šampionski drzak, brz... Ali to nije dovoljno...

BataJegulja

pre 2 godine

Max da ima Mercedes bolid , ubedljivo bi najbolji bio...kada jedan Botas prosečan vozač postiže ove rezultate...Max bi dominirao u F1

a

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje

kormilo

pre 2 godine

Da li je moguce da je neko napisao da se u Senino vreme vozilo 7-10 trka godisnje.Pa kada je Sena vozio u proseku su bile 16-17 trka a kada vozi Hamilton u proseku 18-21.I kako mozete osporavati ovaj rezultat Hamiltona.Jel Sena osvajao titulu u Lotusu,Tolmanu.Zasto nije osvojjo 1992 i 1993.?A da,meklarenov bolid nije mogao da parira vilijamsovom pa je Sena brze bolje(sto bi svako normalan uradio)presao u Vilijams.Nazalost zavrsilo se tragicno.Sto se tice Sumahera takodje,samo sto je on presao u ferari kada je cekao titulu 20 godina i od njega napravio sampionski tim.Hamilton se dogovorio sa Mercedesom jos kad je Sumaher vozio za njih i to 2012.Njihova dominacija je pocela 2014.Povukao je prave poteze u pravom trenutku i za to mu treba odati priznanje.

TurboNator

pre 2 godine

Osrednji vozač sa ubedljivo najjačim vozilom od 2014 godine.
Niko Rozberg je to dokazao.
Toliko.
(Loran Goznica, 8. maj 2021 17:02)

Hmmm... 4 godine su bili timske kolege - Hamilton 3 puta bolje plasiran od Rosberga a 2 puta bio šampion. 2016-te, kada je Rosberg pobedio Hamilton je imao 12 pol pozicija, Rosberg 8, Hamilton 10 pobeda, Rosberg 9 - Hamilton pobedio poslednje 4 trke te sezone, kad je pritisak bio najveci...

Ne vidim kako je to Rosberg dokazao da je Hamilton "osrednji vozač"?

Jedino što je dokazano te godine je da je Mercedes hteo da Nemac pobedi, posto je Hamilton imao neke 'čudne' probleme sa bolidom u kljucnim trenucima...

Nisam neki 'fan' Hamiltona (a ni Formule 1, volim da pogledam ponekad), nego cenim realnost.

Katarina

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Da ja igram u Realu od 50-tih godina, proslog veka, imala bih 10-tak titula prvaka Evrope do danas, ali jbg, ne igram... :D

f1

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje
(a, 08. maj 2021 18:11)
Pravo na misljenje ima svako i nije u redu napisati da neko nije nista naucio ako se misljenja razlikuju. To je kao kada bi neko napisao nekome da je glup ili da ne zna da cita jer ne zna da Sena ima 3 titule, a ne 4:)))
Merilo su svakako rezultati, ali I okolnosti pod kojima su postignuti. Nije isto kada Lester osvoji titulu u Premijer ligi I 5-6 vezanih titula Zvezde ili Partizana u nasoj ligi. Ali da ne bih filozofirao, napisacu da je Dzordz Rasel merilo, a svi koji pratimo F1 znamo zasto.
Na kraju krajeva, izvinjavam se ako sam svojim misljenjem uvredio Hamiltona ili tebe, ako ste drugari:))))) Pozdrav tebi I ostalim ljubiteljima F1!

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

@Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.

Voćni jogurt

pre 2 godine

Jedina neizvesnost u sutrašnjoj trci je u kom krugu će Hamilton početi da kuka kako su mu loše gume, kako nema prijanjanje i da motor samo što nije explodirao a onda posle dva kruga mečka počne da leti.

Dingospo

pre 2 godine

Ovo takmičenje je obesmislio prošle godine Džordž Rasel, kada je Hamilton imao koronu. Pa su mehaničari Mercedesa morali malo da se umešaju... Toliko o tome da je do vozača.

TurboNator

pre 2 godine

Da, s tim da je Sena vozio 7-10 trka godišnje a Lewis 20-24...aj bežite bre s tim glupostima
(CJC, 8. maj 2021 17:08)

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.

johny

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.
(f1, 08. maj 2021 19:05)

Ko je kriv ostalim timovima što ne naprave bolid. Toliki svet, na desetine hiljada inženjera. U čemu je problem. Danas razlika izmedju Mercedesa i desetog je razlika pola sekunde. Ali razlika izmedju Hamiltona i Sebastijana Okona ili Rikarda je ogromna. Razlika je i izmedju Hamiltona i Verstapena i Botasa.

Svaka cast, ali

pre 2 godine

Svaka cast na postignutom, ali da pogledamo. Da ne brojim trke od 2014, recimo da je bilo 18 svake sezone. To dodje na 126, od toga ajd na 10 da merc nije imao sanse za pol (ovo ga castim). U Meklarenu je imao koliko 20-30? Nek bude 20. Znaci da je on uzeo 80 od 116 dostupnih polpozicija pored GOAT-ova Rozberga i Botasa, tj da je izgubio 36 od njih. Desavalo se i Seni i Sumaheru da izgube pol, ali da izgube trecinu od kolege jok. Jednostavno neke stvari ne mogu da donesu brojke.

Branko

pre 2 godine

@(johny, 8. maj 2021 20:17)

Pa najbolji inženjeri su ti u Mercedesu, čim se pojavi neko kvalitetan ovi ga odmah kupe. To je loše za fanove ali poslovno sasvim legitimno. Honda se povlači a ovi drugi nisu ni blizu Mercedesu. Tehnički ne postoji šansa da ih neko skine sa trona od trenutnih timova ni posle novih pravila od sledeće sezone. Problem je što je Mercedes veliki brend. Veći od svih timova zajedno. Drugi timovi nemaju ni tehničku ni finansijsku snagu da Mercedesu pariraju.

no name

pre 2 godine

Sta ti je kad imas dobru masinu..Ferstapen mali je bolji od njega vozac definitivno, tako malo mu fali da mu skine skalp u trci za sampiona...

Milan

pre 2 godine

U sustini Hamiltonovu karijeru nije obelezilo nijedno rivalstvo. Da neki ne pocnu da spominju Rozberga i sam Hamilton kada su ga pitali da prokomentarise njihovo rivalstvo rekao je, citiram: koje rivalstvo? Jedino je nesto bilo sa Batonim ali tada se nisu borili za titulu i tu ga je Baton odrao jednu sezonu a i vise bodova je sakupio zbirno gledano.

CJC

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.

Jareca brada

pre 2 godine

Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.
(điu,liu i sadriu, 08. maj 2021 18:39)

00

F1 sam poceo da pratim kao sin ljubitelja auto sporta, neke stvari od pre '93 sam saznao iz prica, a kasnije iz novina I naravno interneta. Inace, Senu sam zagotivio odmah, a kasnije istrazujuci njega video sam I procitao mnogo drugih zanimljivih stvari I razlicitih rivalstava iz razlicitih vremena. Popuno si u pravu kada pominjes Suzuku I staru prljavstinu Sumahera. Ja samo ne volim Hamiltona jer je sve rekorde oborio sa ubedljivo najmocnijom masinom u odnosu na ostale. Bas takvu nadmoc nije imao niko, ni Meklaren, ni Vilijams, pa cak ni Ferari sa sve Ros Bronom. Ali ponavljam,to je samo moje neko razmisljanje. Pozdrav!

www

pre 2 godine

a@ A namerno si zaboravio da je Hamiltonove 4 sezone, Seninih 5! Tada je bilo 15-16 trka, a sada preko 20...baš je isto, kako da ne!

strucnost ispred politike

pre 2 godine

vec godinama unazad ovde se samo hamilton komentarise kod nas i poredi sa prethodnicima. kome smeta nemoj da gleda. za mene je f1 i dalje dobra i gledam sve timove i vozace.

Jo

pre 2 godine

Hamilton je od debitovanja 2007 doslovno pola sezone (2009)imao los bolid, a u svakom drugom trenutku vrhunski bolid spreman na pobedu. Takvu privilegiju nije imao ni jedan sampion sveta.

TurboNator

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.
(CJC, 8. maj 2021 21:10)

Sine - gde vidis da ja pominjem broj trka? Niti sam govorio niti negiram da je Hamilton vozio vise trka. Niti sam rekao da nije normalno sto ima vise pol pozicija...

Jednostavno sam ukazao da si lupio zestoku glupost, iz sve snage. Ej, rekao si da je Senna vozio 7-10 trka godisnje a Hamilton 20-24! Znaci trebao bi da se pokrijes usima umesto sto nastavljas raspravu...

A sa domacim zadacima (srednje skole) sam zavrsio pre 35 godina, pre nego sto si se ti rodio (najverovatnije)...

Kralj mača

pre 2 godine

Ово је доказ да је Формула 1 постала тотално незанимљива. Овај Хамилтон није ни в од возача у односу на Проста, Сену, Шумахера и остале иконе овог спорта. Без оваквог болида био би просјечан, сасвим обичан возач!

mićko

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!

BataJegulja

pre 2 godine

Max da ima Mercedes bolid , ubedljivo bi najbolji bio...kada jedan Botas prosečan vozač postiže ove rezultate...Max bi dominirao u F1

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....

a

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje

johny

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Red Bull Honda ništa slabija od Mercedesa. Razlika je u desetinkama sekunde možda ni toliko. Stvar je u vozaču. Hamilton je iskusniji i manje greši što je dovoljno i za pol i za pobedu

Aleksa

pre 2 godine

Mercedes L.H. - 44 - 100 :)
Šampionski i za istoriju .
Hejterima je žešće dodao so na ranu pa pa kukaju i pljuju za medalju. Samo nastvite, drugo i ne umete.Istu pesmu ćete da pevate jednog dana i za Ferštapena ili za nekog drugog šampiona.Nisi vam drugi krivi, do Vas je .
A ovima što je formula postala dosadna, pa batalite da gledate, nije obavezno, radite nešto zanimljivije, do Vas je.
To be continued ...

Svaka cast, ali

pre 2 godine

Svaka cast na postignutom, ali da pogledamo. Da ne brojim trke od 2014, recimo da je bilo 18 svake sezone. To dodje na 126, od toga ajd na 10 da merc nije imao sanse za pol (ovo ga castim). U Meklarenu je imao koliko 20-30? Nek bude 20. Znaci da je on uzeo 80 od 116 dostupnih polpozicija pored GOAT-ova Rozberga i Botasa, tj da je izgubio 36 od njih. Desavalo se i Seni i Sumaheru da izgube pol, ali da izgube trecinu od kolege jok. Jednostavno neke stvari ne mogu da donesu brojke.

no name

pre 2 godine

Sta ti je kad imas dobru masinu..Ferstapen mali je bolji od njega vozac definitivno, tako malo mu fali da mu skine skalp u trci za sampiona...

Dingospo

pre 2 godine

Ovo takmičenje je obesmislio prošle godine Džordž Rasel, kada je Hamilton imao koronu. Pa su mehaničari Mercedesa morali malo da se umešaju... Toliko o tome da je do vozača.

Jareca brada

pre 2 godine

Hamilton je nesporno dobar vozac, ali ni iz bliza kakve brojke ima. F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona. Mozda gresim, ali mislim da bi ovaj covek u tom vremenu bio ranga Alezija, Bergera, Frencena....
(Jareca brada, 08. maj 2021 17:36)

To što ti pratiš od 1993 ništa ne znači jer ništa nisi naučio. Hamilton 100 pol pozicija
Šumaher i Sena na 60 i kusur. Sedam titula za Hamiltona. Sena 4 i poginuo u 34 godini. Na osnovu čega si zaključio da su ovi tvoji nabrojani bolji vozači? Šta je merilo? Merilo su rezultati a ne tvoje mišljenje
(a, 08. maj 2021 18:11)
Pravo na misljenje ima svako i nije u redu napisati da neko nije nista naucio ako se misljenja razlikuju. To je kao kada bi neko napisao nekome da je glup ili da ne zna da cita jer ne zna da Sena ima 3 titule, a ne 4:)))
Merilo su svakako rezultati, ali I okolnosti pod kojima su postignuti. Nije isto kada Lester osvoji titulu u Premijer ligi I 5-6 vezanih titula Zvezde ili Partizana u nasoj ligi. Ali da ne bih filozofirao, napisacu da je Dzordz Rasel merilo, a svi koji pratimo F1 znamo zasto.
Na kraju krajeva, izvinjavam se ako sam svojim misljenjem uvredio Hamiltona ili tebe, ako ste drugari:))))) Pozdrav tebi I ostalim ljubiteljima F1!

Voćni jogurt

pre 2 godine

Jedina neizvesnost u sutrašnjoj trci je u kom krugu će Hamilton početi da kuka kako su mu loše gume, kako nema prijanjanje i da motor samo što nije explodirao a onda posle dva kruga mečka počne da leti.

Jareca brada

pre 2 godine

Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.
(điu,liu i sadriu, 08. maj 2021 18:39)

00

F1 sam poceo da pratim kao sin ljubitelja auto sporta, neke stvari od pre '93 sam saznao iz prica, a kasnije iz novina I naravno interneta. Inace, Senu sam zagotivio odmah, a kasnije istrazujuci njega video sam I procitao mnogo drugih zanimljivih stvari I razlicitih rivalstava iz razlicitih vremena. Popuno si u pravu kada pominjes Suzuku I staru prljavstinu Sumahera. Ja samo ne volim Hamiltona jer je sve rekorde oborio sa ubedljivo najmocnijom masinom u odnosu na ostale. Bas takvu nadmoc nije imao niko, ni Meklaren, ni Vilijams, pa cak ni Ferari sa sve Ros Bronom. Ali ponavljam,to je samo moje neko razmisljanje. Pozdrav!

Milan

pre 2 godine

U sustini Hamiltonovu karijeru nije obelezilo nijedno rivalstvo. Da neki ne pocnu da spominju Rozberga i sam Hamilton kada su ga pitali da prokomentarise njihovo rivalstvo rekao je, citiram: koje rivalstvo? Jedino je nesto bilo sa Batonim ali tada se nisu borili za titulu i tu ga je Baton odrao jednu sezonu a i vise bodova je sakupio zbirno gledano.

CJC

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

@Jareća Brada Ako pratiš formulu tek od 1993. onda ni ne znaš kakvi su bili dueli Sene i Mensela,Sene i Prosta a pišeš kao da pratiš formulu od 1985.Što se tiče Hamiltona ružno je omalovažavati tako velikog šampiona koji je ujedno i jedini višestruki šampion koji nema mrlju ni na jednoj tituli.Na Suzuki su npr. Sena i Prost 1989. i 1988. gađali jedan drugog zbog titule a o Šumaheru ne bih trošio reči,o njegovim "zlodelima" se sve zna.

TurboNator

pre 2 godine

Osrednji vozač sa ubedljivo najjačim vozilom od 2014 godine.
Niko Rozberg je to dokazao.
Toliko.
(Loran Goznica, 8. maj 2021 17:02)

Hmmm... 4 godine su bili timske kolege - Hamilton 3 puta bolje plasiran od Rosberga a 2 puta bio šampion. 2016-te, kada je Rosberg pobedio Hamilton je imao 12 pol pozicija, Rosberg 8, Hamilton 10 pobeda, Rosberg 9 - Hamilton pobedio poslednje 4 trke te sezone, kad je pritisak bio najveci...

Ne vidim kako je to Rosberg dokazao da je Hamilton "osrednji vozač"?

Jedino što je dokazano te godine je da je Mercedes hteo da Nemac pobedi, posto je Hamilton imao neke 'čudne' probleme sa bolidom u kljucnim trenucima...

Nisam neki 'fan' Hamiltona (a ni Formule 1, volim da pogledam ponekad), nego cenim realnost.

f1

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.

Čiča Miloje

pre 2 godine

F1 Pratim od 1993 I ne mogu da se otmem utisku da su Sena, Prost, Mensel, Sumaher, Hakinen, Vilnev, Alonso ali I mnogi koji nisi uzeli titulu, bolji vozaci od Hamiltona.



Sinko ima nas koji F1 pratimo od šezdesetih godina... Gledali i Klarka, Hila, Brebema, Brusa Meklarena, Mosa, Andretija, Rojtemana, Severa, Iksa, Pikea, Prosta... Dočekivali Laudu i Rozberga ovde u Beogradu , u Sava centru... O mladjima poput Vilneva, Sene, Mensela, Šumija, i te generacije da ne pričam... Ali titule su titule , treba ih osvojiti... A posebno 100 pol pozicija... A ovde neki klinci uporedjuju Ferštapena... Pa he*ote on ni pobeda nema koliko Hamilton titula ! Jeste super talenat, šampionski drzak, brz... Ali to nije dovoljno...

www

pre 2 godine

a@ A namerno si zaboravio da je Hamiltonove 4 sezone, Seninih 5! Tada je bilo 15-16 trka, a sada preko 20...baš je isto, kako da ne!

Katarina

pre 2 godine

Da Verštapen vozi ovaj Mercedesov bolid koji vozi Hamilton, bio bi pobednik kvalifikacia sa najmanje pola sekunde prednosti. A kako vozi Verštapen, najbolje govori činjenica da je odmah uz Hamiltona, sa slabijim bolidom a njegov klupski kolega Perez ne može da se sastavi i završi kvalifikacije kao osmi?!
(mićko, 08. maj 2021 17:12)

Da ja igram u Realu od 50-tih godina, proslog veka, imala bih 10-tak titula prvaka Evrope do danas, ali jbg, ne igram... :D

johny

pre 2 godine

Da li ce ikada ljudi da shvate da je u Formuli1 najbitniji bolid!!! Posle ide strategija tima koji uvek favorizuje jednog vozaca a drugog ne. Pa tek onda dolazi vozac.
Sve ostalo tipa "najbolji" ili GOAT, su gluposti.
(f1, 08. maj 2021 19:05)

Ko je kriv ostalim timovima što ne naprave bolid. Toliki svet, na desetine hiljada inženjera. U čemu je problem. Danas razlika izmedju Mercedesa i desetog je razlika pola sekunde. Ali razlika izmedju Hamiltona i Sebastijana Okona ili Rikarda je ogromna. Razlika je i izmedju Hamiltona i Verstapena i Botasa.

Jo

pre 2 godine

Hamilton je od debitovanja 2007 doslovno pola sezone (2009)imao los bolid, a u svakom drugom trenutku vrhunski bolid spreman na pobedu. Takvu privilegiju nije imao ni jedan sampion sveta.

strucnost ispred politike

pre 2 godine

vec godinama unazad ovde se samo hamilton komentarise kod nas i poredi sa prethodnicima. kome smeta nemoj da gleda. za mene je f1 i dalje dobra i gledam sve timove i vozace.

TurboNator

pre 2 godine

Da, s tim da je Sena vozio 7-10 trka godišnje a Lewis 20-24...aj bežite bre s tim glupostima
(CJC, 8. maj 2021 17:08)

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.

Branko

pre 2 godine

@(johny, 8. maj 2021 20:17)

Pa najbolji inženjeri su ti u Mercedesu, čim se pojavi neko kvalitetan ovi ga odmah kupe. To je loše za fanove ali poslovno sasvim legitimno. Honda se povlači a ovi drugi nisu ni blizu Mercedesu. Tehnički ne postoji šansa da ih neko skine sa trona od trenutnih timova ni posle novih pravila od sledeće sezone. Problem je što je Mercedes veliki brend. Veći od svih timova zajedno. Drugi timovi nemaju ni tehničku ni finansijsku snagu da Mercedesu pariraju.

kormilo

pre 2 godine

Da li je moguce da je neko napisao da se u Senino vreme vozilo 7-10 trka godisnje.Pa kada je Sena vozio u proseku su bile 16-17 trka a kada vozi Hamilton u proseku 18-21.I kako mozete osporavati ovaj rezultat Hamiltona.Jel Sena osvajao titulu u Lotusu,Tolmanu.Zasto nije osvojjo 1992 i 1993.?A da,meklarenov bolid nije mogao da parira vilijamsovom pa je Sena brze bolje(sto bi svako normalan uradio)presao u Vilijams.Nazalost zavrsilo se tragicno.Sto se tice Sumahera takodje,samo sto je on presao u ferari kada je cekao titulu 20 godina i od njega napravio sampionski tim.Hamilton se dogovorio sa Mercedesom jos kad je Sumaher vozio za njih i to 2012.Njihova dominacija je pocela 2014.Povukao je prave poteze u pravom trenutku i za to mu treba odati priznanje.

TurboNator

pre 2 godine

U vreme Sene je bilo 16 trka po sezoni... kad je on to vozio 7-10? Jel' namerno propuštao neke? Hamilton je imao sezone od 17 do 21 trka... Kad je to bilo 24?

Senna je legenda, definitivno jedan od najvećih - ali ne razumem obsesiju, menjanje istorije u njegovu 'korist' i negiranje rezultata/uspeha drugih vozača.
(TurboNator, 08. maj 2021 19:38)

Da, samo nisi do kraja odradio domaći zadatak... Sena ima 10 celih sezona i one 3 trke iz 94, Hamilton ima 15...znači 5 sezona puta 20 trka plus 10 sezona puta 4 trke godišnje više od Sene. Znači već oko 140 trka više... Pa ne, najbolje da nema najviše pol pozicija, čudi me što mu je toliko trebalo.
(CJC, 8. maj 2021 21:10)

Sine - gde vidis da ja pominjem broj trka? Niti sam govorio niti negiram da je Hamilton vozio vise trka. Niti sam rekao da nije normalno sto ima vise pol pozicija...

Jednostavno sam ukazao da si lupio zestoku glupost, iz sve snage. Ej, rekao si da je Senna vozio 7-10 trka godisnje a Hamilton 20-24! Znaci trebao bi da se pokrijes usima umesto sto nastavljas raspravu...

A sa domacim zadacima (srednje skole) sam zavrsio pre 35 godina, pre nego sto si se ti rodio (najverovatnije)...