1. Gle te misice bree! Jokic zivotinja a-uuu
    (knuckle56, 9. maj 2021 21:49)

    # Link komentara

  2. 76er

    Spusti se dole pa pročitaj onda komentar Bojana kome je odgovorio na taj način i videćeš paralelu. Ili si i ti funkcionalno nepismen? Opet kažem, pratim Beksove komentare i jako često ima tako nekako nabacan pregršt informacija ali je suština njegovog pisanja da tako odgovori ljudima da povuče paralele sa nekim drugim igračima koji se brane. Često to bude Jokić jer se o njemu ovde pišu najveći hvalospevi.
    Nikada od njega nisam videla komentar vezan za Skolu, osim što je čovek napisao da nije toliko neočekivano da čovek odigra dobro jer nije neki šalabajzer već školovan centar.
    Možete da ne volite čoveka ali bar piše komentare koji obiluju činjenicama, za razliku od većine vas.
    O'ladi malo, nisam tebe uopšte napala, već sam ti samo ukazala šta je čovek hteo da kaže. Ti si taj koji je skočio da odbrani Jokića od nekog ko ga zapravo nije ni napao. I da - nemaš argumente. :)
    (Aleks, 7. maj 2021 20:49)

    # Link komentara

  3. @Bojan Znaci Teodosic je izgubio zadnji mec u sezoni,hmm ko ono bese izgubi sedmi mec sa Portlandom? Ko izgubi od Argentine,da nije Teodosic? :)) Kad je Denver pre neku godinu vezao 9 pobeda u 10 meceva u kojima je Jokic igrao 10 minuta po mecu,tad vam Denver nije bio nivo Cedevite :))
    (Beks, 07. maj 2021 09:00)

    Aleks, evo ti jos jednom Beksov odgovor toj trecoj osobi, ovde nema nikakvih objasnjavanja, nego se brani Teo (pri cemu ni u ludilu JA ne napadam Tea, volim ga ko brata rodjenog), a nipodistava Jokic, ja ne znam kakvu si ti paralelu videla u ovom komentaru?! Ovaj Beks je jedan od onih likova koji pisu po portalu kako je matori Skola Skolovao Jokica, pa ti vidi koga branis. Zovi ti ovo pasivnom agresijom koliko hoces, ali, nisi u pravu, nisi procitala komentar i vec sam ti objasnio da nisi dala dobre argumente.
    (76er, 7. maj 2021 20:16)

    # Link komentara

  4. 76er

    Batali pasivnu agresiju. Rekao si Beksu da je izvrnuo činjenice, ja sam ti rekla da nije izvrnuo ništa i argumentovala sam ti to... Tako da biće bolje tebi da čitaš komentare pažljivije, ja sam pročitala vašu prepisku (on je zapravo nekom 3. pričao ovo za Tea) i odgovorila.

    Beks je u stvari povukao paralelu, svaki put kad tako odgovori u stvari ukazuje koliko je glupo reći da je bilo koji igrač izgubio utakmicu, kao odgovor na Tea naveo je primer Jokića. Jedini si se ti ispalio, rekao si nekom da je izvrnuo činjenice a nisi razumeo komentar.
    (Aleks, 7. maj 2021 18:24)

    # Link komentara

  5. @76er Aleks te poklopila,ja sam takodje nego ne objavljuju :)
    (Beks, 7. maj 2021 12:27)

    Hahahahah vazi majstore, evo odgovorio sam Aleks, neka ti bude lakse, ti se makar nisi ispalio kao doticna, sportski pozdrav.
    (76er, 7. maj 2021 15:45)

    # Link komentara

  6. 76er

    Nije izvrnuo... Teodosić je bio najefikasniji individualno na toj utakmici kad je Virtus ispao u
    iz EC (25p, 9ass), kao i Jokić protiv Portlanda tada. Ako je Teo "izgubio" utakmicu, onda je i Jokić svoju. Kad je bre jedan igrač izgubio utakmicu?
    (Aleks, 7. maj 2021 10:36)

    O cemu pricas devojko?! Ja sam upravo rekao da Jokic NIJE izgubio svom timu tu utakmicu, sta ti nije jasno?! Niti sam pricao za Tea da je izgubio, niti za Jokica, potrudi se da procitas prvo komentar.
    (76er, 7. maj 2021 15:40)

    # Link komentara

  7. 2021 NBA MVP Odds 07.05.2021.

    LOše vesti za jokića, situacija se promenila:

    Pre tri dana bilo je 1. Nikola Jokic (Denver) -1000 1/10

    a sada je:

    1. Nikola Jokic (Denver) -2500 1/25

    Joel Embiid (Philadelphia) +550 11/2
    Steph Curry (Golden State) +1800 18/1


    Izgleda da je sekta

    smetanamjokicgenije.opterećenismo.izlazinampenanausta.rs

    loše spavala. Samo ignor za bahatost i bezobrazluk.

    Lažni ego grebucka, duša nema mira, nade uvek ima.


    Of MVP has been awesome to watch as a player. I admit I had no idea he could be THIS good. He stays healthy and he will be on a short list of all time great bigs. But his growth on the emotional and mental side has been possibly even more remarkable. The few geniuses I’ve encountered in my life have all been a bit different socially and emotionally. They achieved and thought on such a different plane that they just weren’t real natural leaders. He has bucked this trend and has managed to bring others into seeing the game like he does. There are two ways to lead. One is by intimidation. MJ anyone? And particularly in team sports it often works. The other is by being so lovable that people want to go with you wherever you’re going. That’s our MVP. In this very difficult time, I’ve found that to be a strange and unexpected blessing.
    (Kikujiro, 7. maj 2021 14:42)

    # Link komentara

  8. @76er Aleks te poklopila,ja sam takodje nego ne objavljuju :)
    (Beks, 7. maj 2021 12:27)

    # Link komentara

  9. Pera Ždera - svaka vam čast na komentaru. Sve ste rekli. Mi verovatno ne možemo skroz objektivno da sagledamo situaciju ali ako Jokić ne bude MVP onda sve gubi svoj smisao u NBA. Bravo!
    (Milan Kosanovic, 7. maj 2021 12:22)

    # Link komentara

  10. 76er

    Nije izvrnuo... Teodosić je bio najefikasniji individualno na toj utakmici kad je Virtus ispao u
    iz EC (25p, 9ass), kao i Jokić protiv Portlanda tada. Ako je Teo "izgubio" utakmicu, onda je i Jokić svoju. Kad je bre jedan igrač izgubio utakmicu?
    (Aleks, 7. maj 2021 10:36)

    # Link komentara

  11. Kod ove liste u kojoj bi Jokic bio najgori MVP u zadnjih 35+ godina... Po cemu gledano? Po zvucnosti imena, lepoti tela i misica. Prvo je i apsurdno porediti igrace zavrsenih karijera sa igracem pred svoj pik. Ako uzmemo statistiku, Nikolina sezona je medju top 10 IKADA i to ne samo po suvim Westbrook brojevima vec po naprednoj statistici, efikasnosti i uticaju na tim i saigrace. Sto znaci da je VEC vrv i bolja od 70% statistika nabrojanih MVP igraca na listi, tih sezona kada su osvajali. Kako onda najgori? Po marketinskom potencijalu, da. Po igri, pa ne blamirajte se :)

    I onda neko kaze ali nije sve do statistike (ok povrsne ali do napredne i te kako jeste), pa do cega je onda? Onda treba diskreditovati sve statisticke parametre, reci igracima da nije poenta da daju sto vise koseva jer to ne donosi pobedu (i ako pobedjuje onaj ko da vise koseva ili primi manje), da nije bitno razigravati saigrace, pa se takmiciti u zvucnosti igraca, i velicini misica, ako statistika nije merilo. Suditi samo po licnim osecaju i utisku, sve ostalo nebitno.

    Ili postaviti stvari ovako... Sta dati igracu koji je najbolji u svemu u svojoj ekipi koja je na vrhu dosta tezeg zapada, koji igra bez pola tima i sve vreme je tu, drzi tim u vrhu + ima jednu od najboljih sezona ikada? Cime nagraditi takvu sezonu ako MVP nagradu das nekome drugome i tada obeshrabris sve ostale igrace u buducnosti govoreci im da nista ne znaci da toliko efikasno i pozitivno utices na saigrace i igru, da imas najvise poena, asistencija i skokova u ekipi koja je top neke konferencije i da budes stalno dostupan za svoj tim na top nivou JER nagrada za to ne postoji. Treba da budes zvucnog imena, da nudes druga, treca opcija u svom timu, da imas prosecne brojeve i dobices nahradu najbitnijeg/najboljeg igraca te sezone u ligi (C. Paul)

    Naravno, ne igraju radi individualnih nagrada (bar bi tako bilo normalno) ali sustinski gledano bi sve bilo besmisleno. Ipak je sport nadmetanje pa i individualno gledano, posebno ako nagrada za to bude timski uspeh i bolja igra. Uvek teziti boljem sebi, samim tim i boljem timu oko sebe.

    Ovaj praznoglavac stavlja igraca koji nije najbolji ni u svom timu ispred coveka koji je najbolji u svom i pritom ne igra ni sa sledecim najboljim do sebe i dalje pobedjuje ako ne i efikasnije. Ispred igraca koji igra sa igracima do juce iz G lige, sa nekima koji nisu imali tim, penzionerom, potencijalno odlicnim igracem i brdom roll player igraca (obozavam kompletan Denver ali to je realnost).

    Dosta karikirah iznad i banalizovah problematiku ali sta vise i reci, nacrtati pored takvih pokusaja ubacivanja svake nedelje nekog novog pored tako jasnih i preociglednih cinjenica u korist Nikole Jokica. Sramota :)
    (Pera Ždera, 7. maj 2021 10:12)

    # Link komentara

  12. Kozuki Oden

    Je l' ovo vreme napolju promenljivo jer smo se ti i ja složili nekoliko puta? :))) Pa ne bi se Nikola sklonio s mesta glavnog igrača zbog CP3, naravno. Ali mislim da je on (takav igrač) ono što im fali, povezao bi im redove i približio tituli.

    Vala ne znam ni što se više upetljavam u ove rasprave. Ali nekako me baš nerviraju neka pisanja. :D
    (Aleks, 7. maj 2021 09:40)

    # Link komentara

  13. @Bojan Znaci Teodosic je izgubio zadnji mec u sezoni,hmm ko ono bese izgubi sedmi mec sa Portlandom? Ko izgubi od Argentine,da nije Teodosic? :)) Kad je Denver pre neku godinu vezao 9 pobeda u 10 meceva u kojima je Jokic igrao 10 minuta po mecu,tad vam Denver nije bio nivo Cedevite :))
    (Beks, 07. maj 2021 09:00)

    Kako si samo iskrivio sve te cinjenice. Kao prvo u toj sedmoj utakmici protiv Portlanda, Jokic je odigrao najbolje u timu, 30ak poena, tim je sutirao tipa 2/29 za tri poena, a sta mislis ko je pogodio i te dve trojke? Dalje, Bjelica i svemocni, najbolji trener svih vremena su izgubili mec protiv Argentine (koja je ruku na srce odigrala kao u transu). Takodje slobodno navedi timove koje je Denver dobio u tih 10 utakmica, ajde, nije sramota... mnogo.
    (76er, 7. maj 2021 09:30)

    # Link komentara

  14. Nije sve u statistici, ali samo su Majkl, Kobe, Lebron, Vilt i Janis imali sezone sa PER većim od 30 čini mi se. A ove što guraju Pola ispred Jokića bih pitao na šta bi ličio Denver bez Jokića, sve i da niko nije povređen? Bili bi na nivou Minesote. Finiks bez Pola bi i dalje bio u PO, jednostavno su 'kliknuli', nije samo Polova zasluga.
    (DukiNS, 6. maj 2021 17:37)

    Nisam bas siguran da bi phoenix bio u playofu da nema pola. Ljudi su na okupu 3-4 godine i nisu ni primirisali playofu. Covek mozda nije MVP, ali je (po recima Sir Charles Barkley-a) najbolji lider u NBA.

    Anthony Davis je imao PER preko 30 u sezoni 14/15, kao i u sezoni 18/19, ali u toj sezoni je prestao da igra u martu (zbog trazenog trejda u lakerse) tako da nije kompletna sezona, ali s obzirom kako je igrao i kakvu ulogu u timu je imao, odrzao bi bez problema PER iznad 30)
    (qwerty, 7. maj 2021 09:16)

    # Link komentara

  15. @Bojan Znaci Teodosic je izgubio zadnji mec u sezoni,hmm ko ono bese izgubi sedmi mec sa Portlandom? Ko izgubi od Argentine,da nije Teodosic? :)) Kad je Denver pre neku godinu vezao 9 pobeda u 10 meceva u kojima je Jokic igrao 10 minuta po mecu,tad vam Denver nije bio nivo Cedevite :))
    (Beks, 7. maj 2021 09:00)

    # Link komentara

  16. @Bojan Ma sta razvojna liga,druga liga Uzbekistana :D Mislim da ti nisi gledao Denver jedno 6 meseci,denver ubije protivnika i kad Jokic igra 25min na mecu,ne izgube oni na kraju,za tvoju informaciju :)
    (Beks, 7. maj 2021 08:40)

    # Link komentara

  17. Covek je dobio gomilu plusica jer je napisao kako neko vice na ljude i to na osnovu komentara :D kakav polusvet🙊
    (Beks, 7. maj 2021 08:08)

    # Link komentara

  18. Dve stvari.
    Prva je da je Denver bez Jokica tim za razvojnu ligu, sto se vidi kada Jokic nije na parketu, a da ne pricam kada nije u protokolu za utakmicu.
    Druga stvar je u tome da Sasa Djordjevic gradi igru preko Teo koga ja jako postujem, ali videlo se i sad u Bolonji nije to za Sampiona, prvo mesto, trofej, nazovite kako ocete. Svaka cast za medalje, ali kao sto kazu izgubiti poslednju utakmicu u sezoni ili turniru je isto kao da si izgubio sve utakmice.
    NIKOLA JOKIC MVP
    (Bojan, 7. maj 2021 08:05)

    # Link komentara

  19. Ispod su kvote prevedene na "evropski format". Ko misli da ce CP da bude MVP, nek ulozi 1000-2000 eura i moze da se penzionise.

    1. Nikola Jokic (Denver) 1.1
    2. Joel Embiid (Philadelphia) 6.5
    3.Steph Curry (Golden State) 19
    4. Giannis Antetokounmpo (Milwaukee) 21
    5. James Harden (Brooklyn) 51
    6. LeBron James (L.A. Lakers) 67
    7. Luka Doncic (Dallas) 101
    8. Damian Lillard (Portland) 101
    9. Kawhi Leonard (L.A. Clippers) 201
    10.Donovan Mitchell (Utah) 251
    11. Chris Paul (Phoenix) 251
    12. Devin Booker (Phoenix) 501
    (Ypke, 7. maj 2021 02:34)

    # Link komentara

  20. Puno igrača cijeni Chrisa Paula i smatra da je najkorisnij u koju god ekipu da ga se preseli. Jokića se očito ne cijeni, jer su tipovi poput njega, Lillarda i Dončića projekti prema kojima se kroji cijela ekipa, što znači da su njegove statistike prenapuhane tj. koncentrirane tako da se prednost realizira kroz jednog igrača zbog tako uspostavljene logistike, a projekt se razvija godinama. Denver ne dobiva na Jokića, dobiva jer igra jedan tip obrane ala wild naskakivanja na pucače, što slično radi i portland. Paula staviš bilo gdje kao WD-40 i stvari prorade.

    A oni tzv analitičari se kriju iza lošeg statističkog modela i prodaju priče za TV, nastavak na twitteru. Igrači operativci znaju da nije tako kako tvrdi blogboy iz ureda, odakle je naočigled MVP diskusija prestala odavno i sad je debeli kao neupitan još od prije 20 utakmica. De molim vas završite sa fantasy namještaljkama.
    (gotov je., 7. maj 2021 02:00)

    # Link komentara

  21. @Milos
    Ako je tebi Sombor u Banatu sta dalje da pricamo...
    (Mister Vo, 7. maj 2021 01:54)

    # Link komentara

  22. Aleks
    To za Pola i Denver je onaj stari "Gasol je doneo titule Kobiju" narativ, naravno je da ce odlican igrac biti ekstremno bitan onom najboljem (Pipen i Dzordan su perfektan primer) ali nije posteno proglasavati drugu violinu za najzasluznijeg u pohodu na prsten.


    Te sto "emotivnije" napadaju CP3-a zbog MVP price zaobidji u sirem luku, samo ce ti odgovarati i uvlaciti te u rupu bez dna. :]
    (Kozuki Oden, 7. maj 2021 00:28)

    # Link komentara

  23. On bi bio dobar ali nenajbolji kada bi igrao odbranu iznaoda zakuca, ovako je prosek i ja kao nekada dnevna doza goran vam kažem da on nije nikakva zvezda u americi ja čuo od ljudi tamo koji su.
    (Valjevska podvala, 06. maj 2021 17:34)


    Meni ortak iz Kolorada pricao da je njih tamo malo sramota sto ce Nikola biti MVP. Pala prodaja dresova...
    (tvrdo i na kontru, 7. maj 2021 00:25)

    # Link komentara

  24. Alo sinovi imaju svoje usa idole a godine lete oce oni nekog do sada "izostavljenog" da nagrade ALI NIKAKO IM TO NECE POCI ZA RUKOM, mlate praznu slamu. Haha

    NIKOLA JOKIC CE BITI MVP TACKA
    (staravolina, 7. maj 2021 00:17)

    # Link komentara

  25. @allan houston

    OKC sa Durenton (2014) i Raselom Vestbrukom 2017, Stiv Neš sa Sansima 2. put '06 mislim, Karl Malone sa Jutom '98.

    Ima sigurno mnogo više ali ne mogu da se setim sad, pogotovo iz perioda kad su samo igrači glasali...
    (tra, 7. maj 2021 00:05)

    # Link komentara

  26. Zamislite samo da je Jokic amerikanac.. Ne bi se postavljalo ovo pitanje uopste. Ovako mislim da ce morati da se iscima dobro da bi dosao do te nagrade, nije iskljuceno da spinuju pricu o njemu kao MVP-ju da bi na kraju dali nagradu nekom svom igracu. Ako je i dobije, i dalje ce biti predmet napada. Sve u svemu, mislim da Denver mora da uradi nesto u plejofu, a to nije lako sa samo jednim dominantnim igracem jer nece birati sredstva da ga zaustave.
    (srle, 6. maj 2021 23:57)

    # Link komentara

  27. Kad je Dalas dobio Majami a u naslovu stajalo da ih je dobio Doncic sa 23,8,9..jedan pojmas slican Kikujiru je brze bolje pozurio da diskredituje Doncica,recenicom da ih je dobio Hardaway sa 36 poena. Medjutim skoro kad je MPJ ubacio 39,tad je bilo Jokic od njega pravi igraca :D Lika koji je jos u srednjoj skoli predodredjen za buducu zvezdu lige :)
    (Beks, 6. maj 2021 23:33)

    # Link komentara

  28. Iskreno, navijam za Jokaru, čovek je nenormalan talenat, košarkaški biser, ali ma kako ga voleo, gledajući realno, Rasel Vestbruk je definitivni MVP. Čovek sa Bredli Bilom i gomilom loših ili prosečnih igrača vodi Vašington u plejof što je mnogo impresivnije. U pogledu poena skokova i asistencija je ispred Jokića, Amerikanac je i to će biti dovoljno da bude MVP i svakako zaslužuje to.
    Dostići u 32-oj gotovo nedostižan rekord jednog Oskara Robertsona je više nego impresivno. Ako Jokić to uspe, E TADA će sebe učiniti besmrtnim, ali ma koliko želeo, nadao se i navijao, realno gledano Rasel je taj koji zaslužuje to zvanje.
    Mada, kakva je liga ne bi me čudilo da LeBron bude MVP jer je, eto, pre povrede, igrao dobro, lošije od Dejvisa, ali to je LeBron. Nova nameštaljka, što nije ništa neobično za NBA.
    (NastyB, 6. maj 2021 23:23)

    # Link komentara

  29. @Kikujiro Pa i ti si decko prilicno bolestan lik!! Videli smo sta moze Jokic sa slabijom ekipom od Denvera,a to je reprezentacija Srbije,kada "Bentli" nije uspeo da bude "bentli" pored gomile "Golfova" kako kazu :D
    (Beks, 6. maj 2021 23:17)

    # Link komentara

  30. Kikujiro

    Drago mi je što te je moj komentar inspirisao na još jedno besmisleno uzdizanje Jokića nauštrb drugog igrača, ovog puta Pola.

    Limitirani lepak - to može da izjavi samo neko ko ne zna ništa o košarci. Da sutra CP3 dođe u Denver, ti bi lupetao kako Jokić od njega pravi igrača, a zapravo je Pol taj koji bi pogurao ka tituli...
    (Aleks, 6. maj 2021 23:15)

    # Link komentara

  31. Beks!
    Hej! Da te pitam nesto! Zasto stalno vices na ljude?! Jel to tako i van interneta?!
    (Kozuki Oden, 6. maj 2021 23:06)

    # Link komentara

  32. 2021 NBA MVP Odds

    1. Nikola Jokic (Denver) -1000 1/10

    2. Joel Embiid (Philadelphia) +550 11/2
    3.Steph Curry (Golden State) +1800 18/1
    4. Giannis Antetokounmpo (Milwaukee) +2000 20/1
    5. James Harden (Brooklyn) +5000 50/1
    6. LeBron James (L.A. Lakers) +6600 66/1
    7. Luka Doncic (Dallas) +10000 100/1
    8. Damian Lillard (Portland) +10000 100/1
    9. Kawhi Leonard (L.A. Clippers) +20000 200/1
    10.Donovan Mitchell (Utah) +25000 250/1
    11. Chris Paul (Phoenix) +25000 250/1
    12. Devin Booker (Phoenix) +50000 500/1

    Pronadjite igrača po imeni Chris Paul.
    (Kikujiro, 6. maj 2021 23:05)

    # Link komentara

  33. Vrv si u pravu, ali da li je ikada u istoriji bila ovolika zustra debata ko je MVP?
    (just sayin', 6. maj 2021 21:42)

    Pa iskreno skoro nije bila ovoliko dosadna trka. Na glasanju ESPN-ovih analitičara i njihovih saradnika Jokić je osvojio 90 od 101 glasa, sledeći je Embid sa 2 glasa. Kladionice su prestale da primaju opklade na Jokića još pre mesec dana, a nijedan drugi kandidat nije ni blizu po kvotama.

    To što ne pratiš NBA je druga stvar. Evo najskoriji raskol i pitanje do zadnje utakmice je tripl dabl sezona Rasel Vestbruka? Kada je većina analitičara (a i komentatora ovde), osporavala Vestbruka da je tim loš, to jest šesti na Zapadu. Tu su još Derik Rose, Tim Dankan, Stiv Neš, Dirk Novicki, Kevin Garnet... Sve te MVP trke su bile daleko napetije a odluke naišle na žestoke otpore i nerazumevanja. Čak i prošlogodišnja Janisova je naišla na otpore zato što ima vrhunski tim, i što je već dobio nagradu.
    (Ostin A, 6. maj 2021 23:03)

    # Link komentara

  34. Jokić je dokaz da je košarka timski sport. Jokić je igrač koji će i od skupa ne vrhunakih nego prosečnih ili samo solidnih individualaca da napravi zlata vredan tim koji će da pobedjuje i ekipe koje su pune vrhunskih individualaca, Jokić je lider, vodja, igrač koji spaja, povezuje i uzdiže svakog pojedinačnog igrača do te tačke da postaju tim koji može svakog da pobedi. Jokić je fundamentalni košarkaški i ljudski mozak na temelju koga se stvara jedan zlata vredan tim za poštovanje, za divljenje, za uživanje u košarkaškoj igri i za vrhunski rezultat. Jokić nije limitirani lepak koji može da igra samo pleja i koji guši igrače i koji ne mogu da otvore svoju igru već je spontani kreativni odlučujući faktor da igrači razviju i realizuju svoj puni potencijal. To je Jokićeva genijalnost kju trenutno nema nijedan drugi igrač u NBA, Uporedjivati Jokića i Pola ove sezone je neozbiljno, površno, rekao bih na žalost čak i sramotno, Pol je odličan ali nije na nivou Jokićeve genijalnosti ove sezone. Dobro, svako ima pravo da se sramoti svojim lažnim egom, i površnošću, nije to ničija privilegija.

    Igrač koji istovremeno igra i centra i pleja, istovremeno uzdiže svakog igrača pored sebe da bude još bolji i da napreduje, i plus istovremeno donosi svojoj ekipi i poene i skokove i asiszencije i to na savršeni racionalan i koristan način za tim, igrač koji je najbolji u NBA u poslednja dva minuta utakmice po poenima, skokovima, asistencijama i ukradenim loptama, sve zajedno.
    (Kikujiro, 6. maj 2021 22:51)

    # Link komentara

  35. Ali naravno najbitnije je da tim pobedjuje!
    Ne sećam se iskreno da je nekada MVP bio ispod drugog mesta konferencije?
    (allan houston, 6. maj 2021 22:48)

    # Link komentara

  36. Možda bi i bilo neke dileme ko je MVP da Jokić protiv sebe ima jednog kandidata, pa da se vaga između njih dvojice, ali da se juče vagalo da li je Jokić ili Embid, danas da li je Jokić ili Pol, sutra da li je Jokić ili Lebron, Jokić ili Janis itd... Zajednički imenitelj svima je Jokić i zato je jasno kao dan da Jokić osvaja priznanje.
    (Džoni, 6. maj 2021 22:46)

    # Link komentara

  37. Mislim da Kris Pol ima bar 20ppg da bi mu sigurno dodelili MVP nagradu. Bilo je takvih slučajeva i ranije da daju igraču koji je možda predhodnih godina nepravedno izvisio za tu nagradu. Mislim da su Karl Maloun i Tim Dankan jedne sezone sa prilično slabim brojkama dobili MVP. Dakle odužili im se za predhodne godine... Srećom Pol nema ni 20ppg tako da zaista ne verujem da su toliko ludi.
    (allan houston, 6. maj 2021 22:45)

    # Link komentara

  38. @Kozuki A kad je bilo realno da Chris Paul pobedi,sa New Orleansom? Sa Klipersima pored Wariorsa,Durantove oklahome,Spursa? Sa Hjustonom je eto bio na ivici ali se povredio,Oklahoma je bila predodredjena za dno a on igrao playoff!!
    (Beks, 6. maj 2021 22:36)

    # Link komentara

  39. Goluzdravi Nikica Rajt zna koliko je NBA ispolitizovana i da se gubi posao za mnogo manje od misljenja da je beli igrac najbolji u igri u kojoj dominiraju crni igraci.
    (Pustis crnca da kaze istinu, sigurnije je, 6. maj 2021 22:32)

    # Link komentara

  40. Kozuki Oden

    Slažem se, baš zato i stavih u zagradi ovo košarkaški, da naglasim da je čisto igrački vođa. xD Za veće rezultate se mora imati to nešto, liderstvo u kompletnom smislu...
    (Aleks, 6. maj 2021 22:28)

    # Link komentara

  41. @Jokic je vec MVP ovo je samo show da se kao drzi neizvesnost do kraja
    (Sarkazam, 6. maj 2021 17:42)

    Vrv si u pravu, ali da li je ikada u istoriji bila ovolika zustra debata ko je MVP?
    (just sayin', 6. maj 2021 21:42)

    # Link komentara

  42. Ljudi moji, ako vas interesuje ko je mvp samo pogledajte kvote na kladionicama u vegasu, tamo je Jokic veliki favorit. Ove emisije su nameštene, i uvek imaš dva analitičara koji imaju različite stavove da bi se stvorila diskusija..
    (cvilipepper, 6. maj 2021 21:40)

    # Link komentara

  43. Aleks
    Da, samo sto lideri pobedjuju. CP3 je poznat po tome sto gubi...
    (Kozuki Oden, 6. maj 2021 21:39)

    # Link komentara

  44. Ala ga je oprao na brzinu, u fazonu "ubeđuješ nas da je trava plave boje, alo..."
    (Carlito, 6. maj 2021 21:37)

    # Link komentara

  45. pogledajte samo facu ovog nika rajta i sve ce vam biti jasno :)
    (komša, 6. maj 2021 21:35)

    # Link komentara

  46. Ovaj Rajt vredja! nema argumente,pa se poziva na legende..Ko kaze da Jokic za 10 godina nece biti legenda,time ce njegova MVP titula jos vise biti zasluzena..Brusar ga deklasirao
    (satelit, 6. maj 2021 21:25)

    # Link komentara

  47. ljudi glume ove svadje kao rakoc i dozet tucu oko ajron mejdena.
    vidi koliko klikova i pregleda to generise samo preko b92. jokic im je zlatna koka. svaki dan izbace "nije jokic mvp nego (kari, janis, embid, harden, lebron, kris pol...)" i stotine hiljada ljudi se zapale.
    easy money
    (veverica, 6. maj 2021 21:09)

    # Link komentara

  48. Ja stvarno ne znam po čemu je mišljenje jedne ptice i jednog zatucanog crnca bitno da li ce Jokic biti MVP... Ovaj čovek je zapenio da im objasni argumentovano, ali džabe kad sa druge strane ima majmune koji sa košarkom imaju veze ko ja sa Eskimima.
    (Peranović, 6. maj 2021 21:00)

    # Link komentara

  49. Da je Jokic crnac dizali bi ga u zvezde vise nego LeBombona, ali Nikola nije crn i to je automatski problem u danasnjoj Americi.
    (Jako Bitno, 6. maj 2021 20:57)

    # Link komentara

  50. I dalje postoje ljudi koji misle da je Shaq samo zbog snage bio dominantan,neverovatno!! Onda bi i Kendrik Perkins bio bar all star a Sofoklis Skocianitis dominirao makar u Evropi. Imao onaj snimak lad Shaq igra jedan na jedan sa Dzordanom pred all star mec gde se vidi da ima odlicnu vestinu sa loptom,uostalom imate gomilu snimaka Shaq coast to coast. Osim toga bio je prebrz sa svoju velicinu,ppgotovo iz dana Orlanda i strasno okretan sa strasnim spinom.
    (Beks, 6. maj 2021 20:55)

    # Link komentara

  51. Mvp
    (Milos, 6. maj 2021 20:53)

    # Link komentara

  52. Aman ljudi preteraste ga sa tim MVP. Kao da je to najbitnija stvar na svetu neka je on nama živ i zdrav i da igra ovako jos mnogo godina !
    (Željko, 6. maj 2021 20:48)

    # Link komentara

  53. A BLM?
    (Cekaj, 6. maj 2021 20:42)

    # Link komentara

  54. To je onaj što ima kljun ko ptica i što u životu sporta nije video.

    Pseta laju, karavani prolaze.
    (Peranović, 6. maj 2021 20:42)

    # Link komentara

  55. Brusar je bio za Hardena ,pa i Embida pre 2 meseca,ali je covek uvideo da je Jokic najbolji i stao na njegovu stranu,ali ova trojica...majko mila! Uz Jokica su i Dzejlen Roz,Max (ne mogu da se setim prezimena),jos par njih jakih analiticara,i bivse kosarkasice WBA
    (mladen, 6. maj 2021 20:38)

    # Link komentara

  56. (Miloš, 06. maj 2021 17:46)

    A Sombor je srce Banata, je l' da?!
    (Broj jedan, 6. maj 2021 20:34)

    # Link komentara

  57. CP3 je dokaz da je košarka timski sport. Može ekipa da bude puna vrhunskih individualaca, ali džabe sve ako nema nekog da sve to poveže na terenu. Čovek je rođen da bude lider (košarkaški) i mozak celog tima. Ne čini on igrače boljim (tipa da ih spaja sa košem i slične budalaštine) nego tim kao takav čini boljim. Igrač-lepak. Još je jedini takav plej osim njega Rondo.
    Svaka čast Kariju, Lilardu, Hardenu, Irvingu i sličnim igračima, ali su oni mnogo više poenteri.
    A smešno mi je što mnogi ovde pišu da košarka nisu samo poeni, dok im je protiv Pola "argument" da ne daje dovoljno poena :)))
    (Aleks, 6. maj 2021 20:34)

    # Link komentara

  58. A od kojeg je mvp u zadnjih 40 godina je to bolji bucko??Ni od jednog...Kratko ali jasno.Ne bi marke dao da gledam ono ruglo od kosarke od bucka.
    (Mr_Melbourne, 6. maj 2021 20:29)

    # Link komentara

  59. Čovek radi svoj posao...
    Kreira dramu gde je nema. Nažalost, tako Amerika funkcioniše.
    (Ivan, 6. maj 2021 20:16)

    # Link komentara

  60. Ne znam je li to vidjeno do sada, ali Joka je sinoc u prvoj cetvrtini imao 24 kosa (plus skokovi - najvise i 2 asistencije - Kampaco 3), a svi ostali igraci (obe ekipe) 22. I to sve bez ijedne 3.
    (Bez 3, 6. maj 2021 20:15)

    # Link komentara

  61. Belac pa jos Srbin i jos MVP mnogo je derane cist rasizam!!
    (velans, 6. maj 2021 20:13)

    # Link komentara

  62. Sinoc nije trebao da odmara nego da nastavi pa da im utrpa jos 20 u drugom
    poluvremenu a da izadje kad namiri 50 a iducu utakmicu neka odmara pa makar izgubili. Prekinuli su mu kontinuitet odmaranjem.
    (//", 6. maj 2021 20:13)

    # Link komentara

  63. Ovaj Nick odvratan lik, projektovan za nabod koliko je iritantan :)
    (Bigule, 6. maj 2021 20:02)

    # Link komentara

  64. Ko kaze da nema normalnih ljudei. A ima i pravednih. Bravo.
    (O RUCK, 6. maj 2021 20:01)

    # Link komentara

  65. (Miloš, 06. maj 2021 17:46)

    Momak, pominjes rasizam a tvoj komentar je olicenje istog. Ne znam da li je to veci problem ili to sto ne znas gde je Banat koji pominjes a gde je Bačka.
    (Phoenix, 6. maj 2021 19:59)

    # Link komentara

  66. Ник Рајт је класичан просечан Лебронов фан. Грађен ко кокошка, само дроби о статистици (у овом случају је и статистика небитна) и крајње је иритантан.
    (Memfis, 6. maj 2021 19:52)

    # Link komentara

  67. Kako je ovaj Brusar branio Jokica kao da je Srbin xD.
    (Amerikanac, 6. maj 2021 19:50)

    # Link komentara

  68. Bog na nebu, Srbin Jokić MVP.
    (tata, 6. maj 2021 19:43)

    # Link komentara

  69. E da,zaboravih Chrisa Paula iz Hjustona,oni su bili najblizi da skinu Wariorse sa Durantom,pri vodjstvu od 3:2 upravo se Paul povredio.
    (Beks, 6. maj 2021 19:17)

    # Link komentara

  70. Mislim da je Jokic takva flegma da ga boli uvo za mvp, covek je tamo na privremenom radu, osvojice titulu i vratiti se u svoj Sombor da ganja konje i peca na bajskom kanalu..kakav nik vrajt i ostali klovnovi lol.
    (salac, 6. maj 2021 18:58)

    # Link komentara

  71. @Miloš...Sombor je u Bačkoj.
    (Trovach, 6. maj 2021 18:33)

    # Link komentara

  72. (Reporter, 06. maj 2021 18:12)

    Usrao si ga kod onog za Pola i Hardena u plejofu. Igrali su finale zapada protiv GSW, imali 3 pobede i vodili u utakmici u kojoj se Pol povredio. Nakon povrede su ispali. Tako da nije bas da nisu nista uradili.
    (Aspera, 6. maj 2021 18:31)

    # Link komentara

  73. Jokica cene pravi poznavaoci kosarke u Americi, a ovi stk hejtuju su "mainstrea media" zato ati nije popularan ne glupira sw na socijalnin mrezama itd...
    (Marko, 6. maj 2021 18:28)

    # Link komentara

  74. Jokic ce biti mvp sigurno,ovo je samo prepucavanje za medijsku paznju,ali ova potreba da se brze bolje ospori prvi protiv kandidat i pod obavezno ekipa za koju igra miljenik je strasna. Prvo Denver u punom sastavu niste ni videli bez Jokica samo nagadjate. Sta znaci to sto su Sunsi kliknuli u buble? I Jamal Marey je kliknuo i igrao kao Kobi Brajant pa nije nastavio u tom ritmu..mozda su ostale ekipe ispale iz forme u buble!! Chris Paul jos jedan igrac koji je upravo napunio 36 godina i igra na visokom nivou. New Orleans je sa njim bio visoko,Deandre i Griffin su leteli pored njega u Klipersima,koji su sa njim bili odlicna ekipa u jakoj konkurenciji Wariorsa,Spursa,Oklahome. Prosle sezone je prosecnu ekipu Oklahome,losiju od Denvera uveo u playoff,na korak od eliminacije Hjustona. Ove su Finix Sunsi u vrhu lige..ma sve je to slucajno i nije do Chris Paula..a posto mu je danas rodjendan,nek je sretnje Chrise Pole :)
    (Beks, 6. maj 2021 18:25)

    # Link komentara

  75. Forsirali Embiida samo da ne bude Jokic iako covek bira utakmice i Jokara ima vise dabl dablova nego Embid odigranih utakmica, i kad su ukapirali da ce javnost tesko prihvatiti Embida i da ta prica stvarno nema smisla onda su odjednom poceli forsirati Chrisa Paula, nidje veze…
    (Petar, 6. maj 2021 18:20)

    # Link komentara

  76. (manu, 6. maj 2021 17:34)
    (Valjevska podvala, 6. maj 2021 17:34)
    (TTT, 6. maj 2021 17:36)

    To što otvarate vesti koje vas ne zanimaju i ostavljate negativne komentare, na koji će neki poput mene i da reaguju, povećavate čitanost takvih vesti pa samim tim će redakcija imati računicu da i dalje objavljuje vesti koje vas ne zanimaju. Sve u svemu jako inteligentno sa vaše strane...
    (kad porastem biću trol, 6. maj 2021 18:19)

    # Link komentara

  77. Ama više!
    (charlie, 6. maj 2021 18:18)

    # Link komentara

  78. Koje gofno od covjeka ovaj nosati, ej toliko ponizavati Jokica i Jos dodaje da ce biti najgori mvp u istoriji, a vec ima bolje plej of rezultate od gianisa na primer, da ne pricamo da je i Westbrook na toj listi, pa i harden nista u plej ofu nije uradio iako je imao i tog Chris Paula u timu a i Westbrooka. Denveru pola tima povredjeno tokom cele godine i Jokic ih nosi iz utakmice u utakmicu, juce igraju uz Jokica i Campaza sa 3 'cetvorke' protiv njujorka koji je u formi i pobjedio nekih zadnjih 7 utakmica zaredom. Jokic ih sam pobjedio u prvoj cetvrtini 24-12, a Paul sa sutom 2 od 11 spusili od atalante 20+razlike, ovaj sto za Jokica rece da je Paul cak imao 11 utakmica sa jednocifrenim poenima, sto se Jokicu desilo jednom ove sezone. Jos onaj crnjo sa kikicama kao argument koristi da je dvorana cistija u finixu od kako je Paul dosao!?!?! Alo to koristi kao argument, pa covjek dokazuje da nema mozga i sigurno da ne moze da podnese da jedan belac pobjedi. A ono dvoje voditelja se keze ko budale neke a ne smeju da pisnu rijec u korist Jokica. Ne mogu da podnesu da jedan Srbin bude najbolji, isto i sa Djokovicem, stalno mu smanjuju ucinak i uspjeh i kad prestigne i Federera i nadala po broju gren slemova opet ce ovi fasisti sa zapada govoriti da su ova dvojica bolji unatoc tome da Nole drzi sve rekorde ukljucujuci i medjusobne susrete protiv obojice navadenih.
    (Reporter, 6. maj 2021 18:12)

    # Link komentara

  79. Shack da je imao 30 kg manje ne bi imao reklame za Burger King nego bi radio u istom. Šta ćeš goreg igrača od toga?
    (DusanUS, 6. maj 2021 18:11)

    # Link komentara

  80. Буквално човек у 3 реченице објаснио суштину.Свакако сви знају да је Јокић МВП, али ЕСПНу је боља гледаност ако имају сукоба у емисијама, па ме и не чуди да сваке недеље причају о новом кандидату који је јелте бољи од Јокића.

    Прво Леброн, па Ембид, онда су једно време причали само о Хардену па када се он повредио почели су са Лилардом.Када је Портланд везао неколико пораза и Дејмове статистике опале почели су са Каријем.Када су укапирали да Кари не може бити МВП због рекорда, ево сада досађују са Полом.Наравно покушали су и Рендла да убаце па га је Јокић синоћ на фабричка вратио.Једини прави против кандидат Сомборцу је Грк, али .реално је да ће ово Јокић узети.
    (Lex, 6. maj 2021 18:09)

    # Link komentara

  81. Cele sezone prica oko MVP je Jokic vs neko drugo. LeBron, pa Harden, pa Embiid, pa Kari a sada Kris Pol. Samo je Jokic konstanta u debati. Indirektno priznaju ko je MVP.
    (Kvaka, 6. maj 2021 18:09)

    # Link komentara

  82. Kad je Kris Pol igrao na ovom nivou kao Nidza danas, Jokić se nije ni rodio.
    (srle, 6. maj 2021 18:04)

    # Link komentara

  83. Ma mrze ga jer su ljubomorni na Vučićeve uspehe.
    (M, 6. maj 2021 18:00)

    # Link komentara

  84. svakom NBA analiticaru ko kaze da Jokic nije MVP oduzeti svu imovinu u Srbiji i trajno zabraniti ulazak u Srbiju. Ako ste mogli Jadranki Barjaktarovic mozete i Niku Rajtu!
    (aca, 6. maj 2021 17:59)

    # Link komentara

  85. Koja sprdnja, ovaj Nik ne zna gde udara. Poredio je MVP osvajače sa Jokićem, i rekao da je on na toj listi najgori, a njemu tek 26 godina...katastrofa. Dobar je CP3, konstantan godinama, ali kao što kaže Kris, dajte mu nagradu za životno delo, ove godine nije MVP. I još za kraj , njihov (sem Krisa ofc) argument zašto CP3 zaslužuje MVP nagradu, ---"But you can eat from arena floor in Phoenix" Ahahahahahahaha, vrh!
    (Salle, 6. maj 2021 17:59)

    # Link komentara

  86. Koja sprdnja, ovaj Nik ne zna gde udara. Poredio je MVP osvajače sa Jokićem, i rekao da je on na toj listi najgori, a njemu tek 26 godina...katastrofa. Dobar je CP3, konstantan godinama, ali kao što kaže Kris, dajte mu nagradu za životno delo, ove godine nije MVP. I još za kraj , njihov (sem Krisa ofc) argument zašto CP3 zaslužuje MVP nagradu, ---"But you can eat from arena floor in Phoenix" Ahahahahahahaha, vrh!
    (Salle, 6. maj 2021 17:59)

    # Link komentara

  87. Pre sezone se pricalo nece u Po pa kad se Jamal povredio nece imti dve pobjede pa sad nece dalje od prve runde Po. Ma videcemo. Sve zavisi od trenutka. Pozdrav
    (Pleymejker, 6. maj 2021 17:54)

    # Link komentara

  88. Sve OK, zbog love mora da se drzi tenzija. Nikolino prvo poluvreme je bipa demonstracija sile, a on u fazonu - 'ocete da se za*****mo ko je MVP, e sad cete da vidite ko je MVP!!! Kraj prve cetvrtine - 24P, 6SK, 1AS, 1 UKR i 2 BLK!!!
    (Cole, 6. maj 2021 17:48)

    # Link komentara

  89. Kako je Jokic najgori na toj listi svih MVP igraca??? Ne moramo da trazimo daleko i vec je Giannis gori igrac nego sto je Jokic!! Ameri guraju pricu da Jokic dobija nagradu samo sto nema nikoga drugog, a on je eto tu da uzme nagradu. To nije nikakv respekt!!!
    (Lucc, 6. maj 2021 17:46)

    # Link komentara

  90. Smarate
    (Ryzen, 6. maj 2021 17:46)

    # Link komentara

  91. Ako Jokić ne bude MVP onda šta da se priča dalje ? NBA je onda prava rasistička mašinerija koja gleda da promoviše samo Afro Američke igrače . Jer oni nikako ne mogu da shvate i prihvate da postoji momak iz Banata koji igra glavom i tako neatletski gradjen se sprda sa njihovim najboljim centrima kao sa klincima ispred zgrade. Ali neka ih dok oni rade po svome Jokara brat samo lomi rekorde i ispisuje nove stranice istorije kako Srpske tako i svetske košarke.
    (Miloš, 6. maj 2021 17:46)

    # Link komentara

  92. @(manu, 6. maj 2021 17:34)

    Niko te ne tera da ih čitaš a pogotovo ne da ostavljaš komentare na takve tekstove...
    (kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare, 6. maj 2021 17:45)

    # Link komentara

  93. Ajde ovako, dajte molim vas tu nagradu Jokiću i nek ide da se sprema za olimpijadu. I tako ispada u prvoj rundi plejoffa jer nece nista uraditi, postedite nas svakodnevnih debata dosadnih.
    (manu, 06. maj 2021 17:34)

    Ima nas i kojima nisu dosadne te debate a vama kojima su dosadne zaobidjete vest i svi srećni...
    (kupusar, 6. maj 2021 17:44)

    # Link komentara

  94. Jokic je vec MVP ovo je samo show da se kao drzi neizvesnost do kraja
    (Sarkazam, 6. maj 2021 17:42)

    # Link komentara

  95. Znaju svi oni vrlo dobro da je Nikola MVP, ali planski prave dramu čisto radi zabave i gledanosti. Kao unose neizvesnost u trku... Ipak su oni najveći profesionalci, pričaju šta treba da se priča iako ni sami u to ne veruju.

    Sve je to ok dok nije provaljeno, a pošto već odavno jeste, nisu ništa bolji od kečera.
    (bts, 6. maj 2021 17:39)

    # Link komentara

  96. Nije sve u statistici, ali samo su Majkl, Kobe, Lebron, Vilt i Janis imali sezone sa PER većim od 30 čini mi se. A ove što guraju Pola ispred Jokića bih pitao na šta bi ličio Denver bez Jokića, sve i da niko nije povređen? Bili bi na nivou Minesote. Finiks bez Pola bi i dalje bio u PO, jednostavno su 'kliknuli', nije samo Polova zasluga.
    (DukiNS, 6. maj 2021 17:37)

    # Link komentara

  97. Jos par utakmica do kraja sezone i hvala bogu nece vise biti clanaka o Jokicu, jer ovo je zatupljivanje mozga postalo. Nek uzme tu nagradu koju je zasluzio u regularnom delu i nek hvata autobus za kuci. U playoffu svakako nema sta da trazi.
    (TTT, 6. maj 2021 17:36)

    # Link komentara

  98. Objasnio mu lepo.
    (1566, 6. maj 2021 17:36)

    # Link komentara

  99. On bi bio dobar ali nenajbolji kada bi igrao odbranu iznaoda zakuca, ovako je prosek i ja kao nekada dnevna doza goran vam kažem da on nije nikakva zvezda u americi ja čuo od ljudi tamo koji su.
    (Valjevska podvala, 6. maj 2021 17:34)

    # Link komentara

  100. Ajde ovako, dajte molim vas tu nagradu Jokiću i nek ide da se sprema za olimpijadu. I tako ispada u prvoj rundi plejoffa jer nece nista uraditi, postedite nas svakodnevnih debata dosadnih.
    (manu, 6. maj 2021 17:34)

    # Link komentara