1. Bogi i Lou su u 4/4 uneredili Buckse. Bogdan već duže vrijeme igra odlično, zahvaljujući novoj ulogi koju mu je dodijelio McMillan. Više igra sa loptom, naročito kada nedostaje Young. Bogdan je ionako uvijek bi više nego samo catch-and-shoot igrač.
    (Mariborcan1970, 27. april 2021 09:44)

    # Link komentara

  2. jedan savjet zainteresiranima, na nba.com se odlaskom na link FGA iz boxscore za svakog igrača dolazi do video isječka svakog šuta. Npr kod doncicevih 8 od 24 umjesto highkighta bolje je pogledati sve promašaje
    (slika pa prilika, 27. april 2021 06:56)

    # Link komentara

  3. Kozuki Oden

    A zamisli još na sve to da nije Hrvat... 😌 Svakako se slažemo oko ove situacije sa Bogdanovićima.

    Što se tiče rasprave ko je MVP Jokić-Embiid, naravno da je debata uvek poželjna i sasvim u redu. Ima čak još par igrača za koje možemo napraviti argumente zašto da budu MVP. Ali zaista je nepotrebno da svaki dan bude 100 komentara na tu temu, od kojih će 50 biti o tome koliko slobodnih bacanja izvodi Embiid. Kao što si rekao, on je svakako odličan igrač. Pritom ima baš veliku nesreću da se često povređuje, a ljudi ovde pišu kao da je on srećan što je stalno pod povredama...
    Uostalom znaš da ne gotivim Jokića koliko većina vas ovde, ali svakako će mi biti draže da on bude MVP nego Embiid (barem iz patriotskog ponosa) i 95% sam uverena da će i biti. Neki komentari su prosto bezobrazni, i nepotrebni.
    (Aleks, 26. april 2021 16:06)

    # Link komentara

  4. Aleks
    Pa zamisli da se lik zove Bojan Urosevic, ne bi ga nikad spomenuli nego to "Bogdanovic" im smeta kao kamencic u cipeli.

    A za Jokic - Embid vise sam mislio kao na debatu, jer u toj situaciji sasvim je normalna netrpeljivost dve strane (u granicama normale) i isticanje vrlina i mana kako bi se dokazalo ko je bolji. Jedino mi smeta kada neko napise da je Embid los ili nesto slicno, slazemo se svi za sl. bacanja ali decko je vrh igrac i bez te zastite sudija.
    (Kozuki Oden, 26. april 2021 14:57)

    # Link komentara

  5. Bogi najzad igra na nivou kojem smo se svi potajno nadali kada je otišao u NBA.Njegovi kvaliteti i radna etika nikada nisu bili sporni.Međutim ipak ima malo(više)i do trenera.Sada je naišao na pravog.U smislu da mu pruži šansu u kontinuitetu,da bude prva ili druga opcija u napadu.Bogdanović mu na najbolji mogući način vraća ukazano poverenje.Nešto slično se dogodilo sa Stojakovićem u Sakramentu kada je bio povređen Veber.
    U novonastalim okolnostima Atlanta postaje respektabilna ekipa.Puno je igrača koji imaju 25+ poena u rukama.Po meni mogli bi lako do finala konferencije.
    (Realno, 26. april 2021 14:46)

    # Link komentara

  6. Има слободу да шута јер једноставно игра и систему где је увек ван рекета (опет због Јаниса наравно) и онда логично је и да узме одређен број шутева за 3 на мечу.Ове сезоне шута 35% што је за центра супер.
    (Lex, 26. april 2021 10:40)

    Ajde sastavi se sam sa sobom. Tema je Bogdan.
    ON NIJE CENTAR
    PROCENTI SU PREKO 50%
    STA SI HTEO DA KAZES SA POMINJANJEM JANISA VALJDA SAMO TI ZNAS.
    (ultrasrbin, 26. april 2021 14:38)

    # Link komentara

  7. Kozuki Oden

    Sa ovim tvojim komentarom se slažem, od prvog do poslednjeg slova je sve na mestu što si napisao.
    Meni lično je više muka od tog prepucavanja zvezdaša i partizanovaca preko igrača, bilo bi dobro da redakcija ograniči te glupe prozivačke komentare na recimo NULA po vesti. :)
    Ima nas koji ne navijamo ni za jedne ni za druge, ali i sasvim normalnih (iako ovo nije dobar izraz ali hajde) navijača obe strane, koji ne želimo da čitamo te gluposti.
    To prozivanje igrača nije opravdano ni u slučaju Embiid-Jokić, ali ovo sa Bojanom je baš bezveze jer dečko je odličan igrač a spomene se samo kad treba da se uzdigne/spusti Bogdan, i do one nesrećne povrede je bio u baš dobroj formi.
    (Aleks, 26. april 2021 14:36)

    # Link komentara

  8. Svaka cast konacno pruza partije koje se od njega ocekuju od kad je dosao u nba
    (petarczv, 26. april 2021 08:53)

    Samo ti pajseru nemoj da ga hvališ. Kakve si sve bljuvotine konstantno pisao od kada je otišao u nba, omalovažavao ga posle svake utakmice...
    Jedino što je normalno da se ne pojavljuješ više uopšte.
    (panter pudlica, 26. april 2021 13:48)

    # Link komentara

  9. Od njegovog odlaska iz Partizana,smatram da nikad nije u potpunosti ostvario maksimum,sve do sada. Imao je tu i tamo bljeskove onoga što bi mogao da bude, naročito za reprezentaciju,ali nikad neku konstantnost koja od dobrog igrača pravi vrhunskog. Dao Bog da ga zdravlje posluži i da nastavi u ovom ritmu.Ljudi,nije realno kako ovako mala zemlja ima takva dva igrača, trebamo da budemo ponosni!
    (Ozymandias, 26. april 2021 13:32)

    # Link komentara

  10. Е, ово је већ константан учинак. Свака част! Драго ми је што ме је разуверио. Сада имамо два сјајна играча, плус у најави нешто специјално у Покушевском. Хоукси могу до четвртог места на Истоку, испред Никса, а ни остали нису више недодирљиви.
    (Иван, 26. april 2021 13:30)

    # Link komentara

  11. Under KV
    Samo da se ubacim u tu glupu raspravu oko uticaja Bojana na njihovu reprezentaciju.

    Pa njima ni Dzordan ne bi pomogao jer 30 godina nemaju plejmejkera, likovi su osudjeni na onog panja Roko-Leni Ukica.

    Takodje, Bojan igra lose jer je imao neku operaciju u pauzi izmedju sezona i od tad ne moze da se sastavi. A Bogdanu svaka cast, napokon je skapirao kako da veze dobre partije. Cak je i unapredio igru u odbrani, a plejmejkerske sposobnosti mu je razvio Obradovic u Feneru (neki koji "prate Bogdana" pisu da je tek sad to poceo da radi, a Zoc je forsirao ideju da Bogdan organizuje skoro sve napade) i taj rizik se ocigledno isplatio.

    Nema potrebe pljuvati po Bojanu da biste hvalili Bogdana, pre par dana ljudi su pljuvali po Doncicu i govorili da je Bogdan bolji, aktivno se pljuje po Jangu, neko pise da bi bio u MVP trci uz Jokica i Embida,.. Cemu ta potreba za pljuvanjem i pominjanjem drugih kosarkasa bez potrebe??? Ja kapiram ovaj haos oko Jokica i Embida jer je MVP nagrada veliko zivotno dostignuce, ali covece ovde kad navale navijaci partizana i zvezde ne moze da se dise...
    (Kozuki Oden, 26. april 2021 12:59)

    # Link komentara

  12. (petarczv, 26. april 2021 09:20)
    123 poena u 147min. Cenim da sad već imaš probleme sa aritmijom.
    (obriši suze mala moja i uzmi šaku lekova, 26. april 2021 12:38)

    # Link komentara

  13. Svaka čast za Bogdana! Mnogo mu znači nov sistem igre i novi trener. Naši igrači vole da igraju u sistemu, a ne divlju košarku kao Kingsi, na pr.
    (IMAY, 26. april 2021 12:37)

    # Link komentara

  14. Ko redovno prati utakmice preko bally sports SE televizije koja prenosi Atlantu mogao je čuti koliko Dominik Vikins hvali Bogdana i njegov doprinos timu. I sinoć u trećoj četvrtini kad ih nije išlo nekoliko puta je rekao da milvoki nema rješenje za pikenrol igru sa Bogdanom i kad je sjedio na klupi komentarisao je da treba vratiti Bogdana u igru i dati mu loptu . Ili kad je rekao hvala milvokiju što su upropastili Bogdanu trejd kod njih pa je završio u Atlanti.
    (GoranRS, 26. april 2021 12:24)

    # Link komentara

  15. Mogu da zamislim imenjaka koji se svako jutro strepi za Bogdana da nije ubacio vise od 20....i tako svako jutro. Duša napaćena.
    (Petarfmp, 26. april 2021 11:29)

    # Link komentara

  16. Има слободу да шута јер једноставно игра и систему где је увек ван рекета (опет због Јаниса наравно) и онда логично је и да узме одређен број шутева за 3 на мечу.Ове сезоне шута 35% што је за центра супер.
    (Lex, 26. april 2021 10:40)

    Kad pročitam ovo "šuta" tačno mi se smuči da dalje čitam komentare.
    (Pravi stari Čačanin, 26. april 2021 11:23)

    # Link komentara

  17. Kakav bre Bogdanovic, kakav Jokic, kakvi bakraci... Ovaj drugi pogotovo. Bircevic je neki dan dao Ormansporu 4 poena. Lako je davati poene u NBA gde se odbrana ni ne igra, ali haj' ga care daj Ormmanima?!
    (Meropah Bukara, 26. april 2021 11:01)

    smarate sa tim prozivanjem Bircevica na NBA vestima, pogotovo smarate sa tim satro ironicnim prozivkama.
    (aca, 26. april 2021 11:22)

    # Link komentara

  18. Nije 15ppg vec 12ppg. Nije lepo lagati
    (petarczv, 26. april 2021 09:20)

    [link]/

    2019/2020..15,1 prosek poena..Ovo mnogo volim, demant. Razlika izmedju istine i neistine.
    Sada Bogi ima prosek 15,2..Bese 9 na pocetku sezone i nakon povrede??? A do kraja sezone bice blizu 20. U 100 marke?
    (ccc?, 26. april 2021 11:17)

    # Link komentara

  19. Bogi nabacio mišiće u pauzi i eto im ga sad! Ponosan sam.
    (fensi, 26. april 2021 11:11)

    # Link komentara

  20. (Loznica..., 26. april 2021 09:04)

    Druze, sad sam nasao taj intervju o kom ti govoris. To je sa youtube stranice atlhawksfans. Tu ga je Kris Kirsner pitao o Bogiju, ali to neij intervju o kom sam ja govorio!

    Ja sam pomenu intervju na samom kraju utakmice, sa terena, gde odgovara na pitanja voditelja iz studija. Tu je rekao bas ono sto sam ja napisao, ali i ne samo ja, vec i kolega steppenwolf!

    Ruzno je da nekog optuzis da izmislja, a da pritom nisi ni gledao utakmicu.

    Ziv bio!
    (Under KV, 26. april 2021 10:19)

    Nema potrebe da mu repliciras. Na kraju, nas Telegraf pise o tom intervjuu Lou Willijamsa povodom ove utakmice. Intervju nakon utakmice sa Willijamsom. Pozz..
    (steppenwolf, 26. april 2021 11:05)

    # Link komentara

  21. Kakav bre Bogdanovic, kakav Jokic, kakvi bakraci... Ovaj drugi pogotovo. Bircevic je neki dan dao Ormansporu 4 poena. Lako je davati poene u NBA gde se odbrana ni ne igra, ali haj' ga care daj Ormmanima?!
    (Meropah Bukara, 26. april 2021 11:01)

    # Link komentara

  22. Under KV
    Po cemu nisam Srbin? Sto kazem da nismo najbolji na svijetu prvom prilikom, ili sto sam uzeo za primjer igraca iz nama "omrazene" Hrvatske? Ili sto ne pisem ekavicom?
    Sada si napisao kada bi u prosjeku davao 25 do 30 poena. Pa druze sa toliko poena bi bio sve sto kazes, ali to je jako tesko i pitanje da li ce on to postici. Mislim svako ko daje 25 poene u prosjeku je all star kalibar. Smatram da je bolji igrac od Bojana ali to mora prije svega rezultatom pokazati, to sto Bojan igra duze u NBA ligi nije neki pokazatelj, vidjecemo Bogdana gdje ce biti za 5 godina. Pitanje, sta je njegov maksimum? Hoce li ga ostvariti? Sto se mene tice , ovo je dovoljno, kada bi bio konstantan ozda dogura do all stara (to je bitno za licno priznaje svakog igraca), i da u reprezentaciji dobro igra. Fali nam ali bas fali neko zlato, nije bitno koje iz EP, SP ili olimpijsko (sve sto sam do sada navodio bio je vezeno iskljucivo za rezultate u NBA ligi)
    (detektiv, 26. april 2021 10:52)

    # Link komentara

  23. @aca Нема ту ништа нејасно, човек је бокс-аут центар , препушта скокове углавном Јанису због транзиционе игре у којој Јанис највише профитира (а самим тим и Милвоки)

    Генерално је много поправио одбрану од како је у лиги, прошле године је чак био и у другом одбрамбеном тиму сезоне.

    Има слободу да шута јер једноставно игра и систему где је увек ван рекета (опет због Јаниса наравно) и онда логично је и да узме одређен број шутева за 3 на мечу.Ове сезоне шута 35% што је за центра супер.
    (Lex, 26. april 2021 10:40)

    # Link komentara

  24. Bogi, nas ponos i nasa dika.
    On i Jokic reprezentuju Srpsku kosarku na najbolji nacin u najjacoj ligi sveta
    (moreplovac, 26. april 2021 10:36)

    # Link komentara

  25. meni je neverovatna igra Bruka Lopeza, Covek od 2.13 i 130kg ima slobodu da sutira za tri kao da je Kari ili Harden, naravno procenti su mu kriminalni a za sve to vreme sa tom visinom i tezinom jednog teskog centra uspe da zabelezi samo jedan jedini skok na celoj utakmici. Stvarno ne razumem. Secam se da je prosle sezone u PO na jednoj utakmici sutirao 0-12 za tri i imao 0 skokova.
    (aca, 26. april 2021 10:25)

    # Link komentara

  26. Tako je Bogi, celu karijeru su te gušili, i u instituciji i kod Turaka i u Sakramentu. Najgore je bilo u reprezentaciji, kada te je legenda stalno gurala u treći plan iza Birča I Radulje. Još samo Janga da oteraju i naš Bogi nam donosi prsten.
    (Atalanta men, 26. april 2021 10:11)

    U instituciji i kod Turaka je bio najbolji igrac zemlje, a onda i Evrope. Za Sakramento si u pravu, to priznajem.
    (Jugram Haschwalth, 26. april 2021 10:22)

    # Link komentara

  27. (Loznica..., 26. april 2021 09:04)

    Druze, sad sam nasao taj intervju o kom ti govoris. To je sa youtube stranice atlhawksfans. Tu ga je Kris Kirsner pitao o Bogiju, ali to neij intervju o kom sam ja govorio!

    Ja sam pomenu intervju na samom kraju utakmice, sa terena, gde odgovara na pitanja voditelja iz studija. Tu je rekao bas ono sto sam ja napisao, ali i ne samo ja, vec i kolega steppenwolf!

    Ruzno je da nekog optuzis da izmislja, a da pritom nisi ni gledao utakmicu.

    Ziv bio!
    (Under KV, 26. april 2021 10:19)

    # Link komentara

  28. Ne razumem ove petrove što se prepucavaju. Realno ovaj Bogdanović je dečko za primer, pa čak i kad je igrao u komšiluku nikad nije pljuvao i davao neke jadne uzjave. Dečko je pravi sportista, i podržavam ga svim srcem. A tek kad vidiš kako igra za Srbiju, pa samo može da ti bude još draži. Ej dečko je plakao jer je mislio da nije doprineo dovoljno da osvojimozlato!!! Opet se pokazuje da najbolje partuje pruža kad je pod pritiskom, to voli. I play off mu sigurno odgovara, osećam da će nastaviti na ovom nivou. Bravo majstore.

    Dzabe pricas.Kod nas veliko broj ljudi vise voli Partizan i Zvezdu nego Srbiju.
    (PAOK, 26. april 2021 10:17)

    # Link komentara

  29. Sada sam kopao po istorijatu NBA nikada niko nije uspeo da postigne 32 koša na jednoj utakmici. Svet je u šoku!
    (Mile, 26. april 2021 09:40)

    Boli, boli, neka boli, dusa ranjena...

    A tek ce da boli.
    (123, 26. april 2021 10:14)

    # Link komentara

  30. s jedne strane je mozda dobro sto je otisao u NBA kao vec iskusan igrac a s druge strane nije dobro jer niko nece graditi tim oko igraca koji ima 25+ godina. Sad je glavni igrac zato sto je Jang povredjen, cim se vrati nece se vise igra vrteti oko Bogija, cak i po cenu da gube utakmice forsirace se Jang. To je negde i razumljivo jer je Jang njihova buducnost narednih bar 10god. To je dobra politika kluba da mladi igrac preuzima svu odgovornost na sebe pa makar i gubili utakmice zbog toga, jer ce i na sopstvenim greskama uciti i postati sve bolji i bolji igrac. Kod nas Zvezda i Partizan ugusili gomilu talenata, jer im daju par minuta po utakmici u garbage time-u, a ne daj Boze da dobije par minuta u nekoj bitnoj utakmici i da pogresi. Ni navijaci ni trener mu to nece oprostiti i igrac ce samo gubiti na samopouzdanju. Kod nas glavnu ulogu imaju 28+god Ameri za jednu sezonu. Sreca pa imamo tu Megu i par igraca koji karijeru prave van Srbije, da reprezentacija zavisi od igraca Zvezde i Partizana za par godina bi bili u rangu Rumunije, Bugarske i Albanije.
    (aca, 26. april 2021 10:13)

    # Link komentara

  31. Tako je Bogi, celu karijeru su te gušili, i u instituciji i kod Turaka i u Sakramentu. Najgore je bilo u reprezentaciji, kada te je legenda stalno gurala u treći plan iza Birča I Radulje. Još samo Janga da oteraju i naš Bogi nam donosi prsten.
    (Atalanta men, 26. april 2021 10:11)

    # Link komentara

  32. Srbija ima dva All star igrača , ljudi jel ste vi toga svesni ?! Luda smo nacija to stoji ali smo sportski nadareni do neba .
    (Sir i vojna muzika, 26. april 2021 09:05)

    @sir
    cemu da se radujem vise, time sto sam srbin ili sto sam sportski nadaren?
    (zvezdica zuta mnogo ljuta, 26. april 2021 10:07)

    # Link komentara

  33. Opet ce da bude isti problem(koji je jos od Zeljkovog vremena tipa Rakocevic - Jaric i ko sve tad nije umislio da je glavni)kad to rese mozda nesto i bude ali Reprezentaciji vise nedostaju kvalitetni igraci tipa: Kalinic(koji nije ni igrao na zadnjem WC) Bjelica Smajlagic Guduric , posto 'glavnih' Srbija ima koliko hoces.
    Bojkot Jokica je urodio plodom , smenom trenera i dovodjenje Melona da bude pomocni se bukvalno sve njemu proredilo ako Srbija Ne uzme Zlato odma da razjasnimo - Jokic je glavni krivac.
    (man, 26. april 2021 10:07)

    # Link komentara

  34. Opet ce da bude isti problem(koji je jos od Zeljkovog vremena tipa Rakocevic - Jaric i ko sve tad nije umislio da je glavni)kad to rese mozda nesto i bude ali Reprezentaciji vise nedostaju kvalitetni igraci tipa: Kalinic(koji nije ni igrao na zadnjem WC) Bjelica Smajlagic Guduric , posto 'glavnih' Srbija ima koliko hoces.
    Bojkot Jokica je urodio plodom , smenom trenera i dovodjenje Melona da bude pomocni se bukvalno sve njemu proredilo ako Srbija Ne uzme Zlato odma da razjasnimo - Jokic je glavni krivac.
    (man, 26. april 2021 10:06)

    # Link komentara

  35. Bogi se raspucao, to je dobro.
    (Locutus, 26. april 2021 10:04)

    # Link komentara

  36. Boban solidan
    (gmail, 26. april 2021 10:04)

    # Link komentara

  37. kad budu shvatili treneri da je nekim igaricama preblizu linija za 3p pnda ce igraci poput karija, bogija, portera biti kandidati za MVP a ne centri.

    Ludost je da Kari i Bogi u proseku sutiraju samo 10-15 trojki po utalmici. Mora da to bude preko 50, a po meni meni svaki napad. Svih 100 poseda i to samo oni!!! Ako sutirate 60% za 3p to je isto kao da sutirate 90% za 2p.

    Naravno kad se prilagode odbrane takvom stilu da bi to izaslo manje sutova od 100, ali tome treba da se tezi.
    (zvezdica zuta mnogo ljuta, 26. april 2021 10:04)

    # Link komentara

  38. @detektiv

    Neargumentuvano konstatujes.Bojan jeste do sada imao zapazeniju ulogu u NBA od Bogija ali da je bolji igrac, diskutabilno.Hajde da pogledamo sta kaze statistika ove sezone:Bojan - 30,6 minuta po mecu, 15,7 poena, 3,9 skokova, 1,9 asistencija, 0,6 ukradenih, 0,1 blokada, 1,6 izgubljenih, FG% 42,5, FG3% 38,7, FG2% 46,6%; FT% 87; PER 12,9.
    Bogdan - 28,8 minuta po utakmici, 15,2 poena; 3,6 skokova;3,2 asistencije; 1,0 ukradena; 0,2 Blokade;1,2 izgubljene; FG% 46%; FG3% 42,4; FG2% 51%; FT% 91,2; PER 15,9.

    Sami zakljucite ko igra bolju sezonu.Ako se osvrnemo na celu karijeru Bojan je tu znatno ispred Bogdana ali ako Bogdan nastavi ovako da igra nadmasice Bojanov nivo.Da se ogradim, NBA nije samo statistika ali trenutno je Bogi (po meni, objektivno) bolji igrac.Ako uporedimo procente kroz karijeru Bojan je tu bolji, sto je mnogo vaznije slozicete se jer Bogi igra na ovom nivou 15-ak utakmica.Uzecemo u obzir da Bogi pokriva pozicije 1 i 2, a Bojan 2 i 3.Mi cemo reci da je bolji Bogdan, komsije Bojan.
    (PredragDrobnjak, 26. april 2021 10:01)

    # Link komentara

  39. Ako misliš da je košarka samo poeni, uhvaćene i asistencije, onda da ti kažem, nemoj više da komentarišeš, brukaš se. Ili si samo očajni trol.
    (Salle, 26. april 2021 09:15)

    Ovo drugo. Vidis da samo statistike citaju posto da gledaju mec bolelo bi ih jos vise.
    (realno, 26. april 2021 09:56)

    # Link komentara

  40. Bogi ako ovako nastavi,ostaviće veći trag u NBA od Rastka Cvetkovića.
    (dejan, 26. april 2021 09:22)

    I malo manji od Marka Gudurica.
    (realno, 26. april 2021 09:52)

    # Link komentara

  41. 1. Ovo "mi Srbi" okaci macku o rep. Ti si komsija Hrvat.
    2. Za komentar o Doncicu sam se ispravio u sledecoj poruci, a sto se tice Bojana, koji je vas odlican igrac, sve stoji sto sam rekao. Njemu je ovo 9. sezona u NBA, Bogdanu 4. Sad su u najmanju ruku na istom nivou, pa i na nivou cele sezone. Sto se tice konkurencije u Juti, Bojan igra vise od 30 minuta u proseku, sto je za oko 2 minuta vise nego Bogdan. Vecinu poena daje kad mu drugi izgrade akciju, sto kod Bogdana nije slucaj, vec vecinu svojih poena sam izmisli.
    3. Pomisnjes All star kalibar. Pa ja sam rekao: "ako bi igrao na ovom nivou celu sezonu, 25-30 ppg, onda bi bio". Ova utakmica to jeste.
    4. Da li da pominjemo uticaj Bojana, odnosno Bogdana na svoje reprezentacije?! Ko je sta osvojio na tom polju? Ko je na tom nivo bolji?
    Mislim da i sam znas.
    (Under KV, 26. april 2021 09:23)

    Sve oni znaju nego ih boli i suvise.
    (realno, 26. april 2021 09:52)

    # Link komentara

  42. Ne razumem ove petrove što se prepucavaju. Realno ovaj Bogdanović je dečko za primer, pa čak i kad je igrao u komšiluku nikad nije pljuvao i davao neke jadne uzjave. Dečko je pravi sportista, i podržavam ga svim srcem. A tek kad vidiš kako igra za Srbiju, pa samo može da ti bude još draži. Ej dečko je plakao jer je mislio da nije doprineo dovoljno da osvojimozlato!!! Opet se pokazuje da najbolje partuje pruža kad je pod pritiskom, to voli. I play off mu sigurno odgovara, osećam da će nastaviti na ovom nivou. Bravo majstore.
    (love, 26. april 2021 09:51)

    # Link komentara

  43. @Under KV, 26. april 2021 08:03

    Da, Lou jeste govorio o Bogdanu kao sjajnom igracu koji je s novim trenerom dobio slobodu i samopouzdanje i izdrasta u jednog od lidera tima, ali nigdje nije spomenuo mlade iz Sacramenta. Odlicno si to izmislio i dobio gomilu pluseva.

    P. S. Intervju sa Lou Williamsom imate na yt, mozete ga pogledati, a pitanje o Bogiju je pred kraj.


    Druze, ne znam koji intervju si ti gledao, ali ovo je intervju odmah sa terena, na NBA TV. Nemam razloga da izmisljam!
    Rekao je da zna Bogija odavno, da su bili suparnici na zapadu i naravno da je pomenu Sakramento i mlade igrace zbog kojih Bogdan nije mogao da pokaze sta zna. Ocigledno si gledao pogresan intervju ili ne razumes engleski najbolje!!!
    (Under KV, 26. april 2021 09:49)

    # Link komentara

  44. 15ppg mnogo smešno zato je i dobio ugovor 70 miliona zato što je bio smešan da se ne lažemo
    (Kole, 26. april 2021 08:48)

    Nije 15ppg vec 12ppg. Nije lepo lagati
    (petarczv, 26. april 2021 09:20)

    Pa nije ni 13... Već 13,5 PPG.. Tako da, ne tupi više !
    (JPR24, 26. april 2021 09:30)

    Ne tupi on, nego je mucenik vidis da mu bogi pokvari svako drugo jutro, i to vise ne trpa njegov zeleznik. Sve na stranu ja nikad nijednog igraca zvezde pojedinacno nisam toliko mrzeo, zapravo ima i onih koje mnogo postujem. Ali ovo je preslatko kad krenu da računaju procente suta novac od ugovora a sta ne sve jos :)))) Idemo Bogi 40 sledeci put da vidimo narednu Petrovu računicu :)
    (realno, 26. april 2021 09:48)

    # Link komentara

  45. @fred

    Ajde manite se pls takvih komentara. Niti sam panter niti sam u depresiji. Navijam za Zvezdu i mnogo mi je drago kad vidim da Bogdan otcepi 30+ nekom u NBA. Valjda je tebi draze sto je bivsi igrac tvog kluba odigrao sjajnu partiju od toga da li to nekog cini depresivnim?

    Uzdravlje!
    (Luka, 26. april 2021 09:42)

    # Link komentara

  46. Preporodio se dolaskom MejkMilana, eto šta znači trener.
    (Zavera protiv Nikole Jokića, 26. april 2021 07:59)

    Trener ima veliku ulogu, ne samo za Bogdana, već i za ceo kolektiv Atlante. Od ekipe koja je igrala divlju košarku, mada i Trej još ima tih perioda nažalost, i profućkao je dve utakmice maltene sam u periodu aprila, uspeo je trener ipak da im smiri bubice, i da ih organizuje u tim koji se bori za poziciju 4, pa možda i 3 na istoku. A dobar primer te organizacija je ova utakmica, Kapela nije poenterski ništa posebno doprineo sa 6 poena, ali je uvek bio gde treba, gradio, postavljao blokove, otvarao put Bogdanu i ostalima ka košu, Lu Vilijams isto, 6 asistencija, pametna igra, bez srljanja. Sledeća protiv Detroita, pa sledi dvomeč sa Filom, taman da vide da li su ozbiljniji plejof materijal.
    (JPR24, 26. april 2021 09:41)

    # Link komentara

  47. Sada sam kopao po istorijatu NBA nikada niko nije uspeo da postigne 32 koša na jednoj utakmici. Svet je u šoku!
    (Mile, 26. april 2021 09:40)

    # Link komentara

  48. Uvjek je bio masina i ovo ne treba nikog da iznenađuje. Samo tako Bogdane
    (Slavko Vrekic, 26. april 2021 09:39)

    # Link komentara

  49. Da, Lou jeste govorio o Bogdanu kao sjajnom igracu koji je s novim trenerom dobio slobodu i samopouzdanje i izdrasta u jednog od lidera tima, ali nigdje nije spomenuo mlade iz Sacramenta. Odlicno si to izmislio i dobio gomilu pluseva.

    P. S. Intervju sa Lou Williamsom imate na yt, mozete ga pogledati, a pitanje o Bogiju je pred kraj.
    (Loznica

    A zapravo jeste rekao, i spomenuo mlade igrače Sakramenta.
    (Milan, 26. april 2021 09:39)

    # Link komentara

  50. Nije 15ppg vec 12ppg. Nije lepo lagati
    (petarczv, 26. april 2021 09:20)

    Pa nije lepo lagati Perice.

    U prvoj sezoni je ima proske 12ppg, u drugoj 14,1, a u trecoj 15,1. Sve ukupno skoro 14 ppg.

    Sada je na 15,2 i ako ovako nastavi u naredne 2 utakmice, izlazi na preko 16 ppg. Do kraja sezone lagano ce da podigne na 20ppg.
    (Under KV, 26. april 2021 09:39)

    # Link komentara

  51. Gledao.Mislio sam da odustanem jer nikako da dostignu Bakse koji su odrzavli prednost do 4/4. Logicno pitanje ,zasto nije proradio u Sakramentu a ovde rastura. Cini se da mu trener veruje najvise od svih ,Igra blizu 40 minuta . Lu Vilijams jos nije na svom nivou jos je nov u tom timu ali je pokazao klasu .Kolins ,Kapela,Galinari sasvim dobra ekipa.A trener McMilan zna znanje,Mogu i bez Janga.
    (zemunski kej, 26. april 2021 09:37)

    # Link komentara

  52. NIKAD BOLJE !

    Bogdanović na All Star
    nivou. U Sakrementu je stagnirao . Ovde je sasvim druga priča . Ovde napreduje u svim elementima igre. Prosto ovo je neki "novi" Bogdanović .....Super je i "tajming" taman pred Play Off. Ovo je jako bitno za njegovo samopouzdanje i ključni momenti u njegovoj karijeri... SAD JE TRENUTAK da iz proseka odskoči u ELITU. Reprezentacija nam je sve jača. Nadam se da ćemo igrati u punom sastavu i da ćemo maksimalno ovog puta iskoristiti potencijal koji sad imamo. Samo bez povreda , kvalitet je tu ,Kokoškov je tu, OLIMPISKE IGRE SU TU....
    (MPP, 26. april 2021 09:05) # Link komentara


    Kakve OI ako tvrdite da ovaj tim moze do samog kraja? Kako zamisljas da igra OI ako OI krecu ranije nego sto se NBA liga zavrsava?
    (vaxilar, 26. april 2021 09:35)

    # Link komentara

  53. Ne znam sto toliko svi pricaju da je bio los u Sakramentu, covek imao 15 poena prosek, po 3 asistencije i skoka. Takodje kada god Foks nije igrao imao je partije sa plus 20, ali bitnije od tih plus 20 dobar prosek suta. Razlog, Bogdanovic nije klasican suter koji ceka u cosku na pas u svakom petom napadu, iako jeste dobar suter, nije taj tip i u takvim situacijama mu procenti padaju. On je igrac koji da bi bio koristan i precizan ima potrebu da bude ukljucen u igru, bude deo kreiranja napada. Nije svako Stojakovic da gleda pet napada sebicno izivljavanje Vebera ili Vilijamsa, trci napred nazad i opet svaki sesti napad spreman da sutne, to Bogija deprimira, gledao sam bezbroj njegovih partija u Nba. Foks i Jang su obojica slican tip igraca, drze loptu u svom posedu 70-80% napada, cesto sa totalno nepromisljenim krajnjim reakcijama i soliranjem, koje zavrsi sa poenima ponekad jer jesu odlicni jedan na jedan igraci, ali to kvari ritam ostatku ekipe, igracima koji nisu taj tip da cekaju u cosku na trojku. Postoje i dve bitne razlike u Atlanti u odnosu na Sakramento nema drugog lika kao Hild, koji je takodje nevidjeni soler, doduse Galinari je poprilicno sebican igrac, ali ulazi sa klupe. A drugo bitnije Jang ipak za razliku od Foksa ima mnogo bolji smisao za pasove i veoma brz pas iako ih ne koristi cesto, ali nije brz samo u trcanju ima i brze reakcije generalno i vidi se da otkad je Bogi usao u formu da pokusava da ga ukljuci u organizaciju napada i kad igra, tj trudi se da manje solira. Medjutim opet to je pa njegov stil, brzina, brzina, a u takvom stilu cesto nema prostora za klasicno organizovan napad, sa kretnjom, par dodavanja do najbolje pozicije za sut, nego se uglavnom ceka na njega sta ce da uradi.
    (Voodoo, 26. april 2021 09:33)

    # Link komentara

  54. Bogi doktor, Atlanta veoma uporan i otporan tim. Ako budu kompletni, problem u plej ofu. Gledao sam Bruklin sinoć, pa ono je smiješno. Kolike su primadone neki igrači, Blejk Griffin igra odbranu, zakucava, kao da nije onaj igrač iz Detroita. Isto važi za Andre Dzordana, igraš sport a kad si u lośem timu foliras se, sramota. Bruklin će se prosetati do titule. Osim možda 3 najpotentnija ofanzivna igrača u istoriji, imaju vrhunsku klupu. Košarka izgubila smisao. Navijaću za sve osim Bruklina.
    (the truth, 26. april 2021 09:32)

    # Link komentara

  55. Sad već liči na ozbiljnog igrača. Sve One prethodne godine u NBA je bio smešan, da se ne lažemo. Samo povremeni bljeskovi.
    (NoName, 26. april 2021 08:15)

    15ppg mnogo smešno zato je i dobio ugovor 70 miliona zato što je bio smešan da se ne lažemo
    (Kole, 26. april 2021 08:48)

    Nije 15ppg vec 12ppg. Nije lepo lagati
    (petarczv, 26. april 2021 09:20)

    Pa nije ni 13... Već 13,5 PPG.. Tako da, ne tupi više !
    (JPR24, 26. april 2021 09:30)

    # Link komentara

  56. Na stranu sve ovo, ali kako je odabrao tim gde će moći da pokaže svoj potencijal, da li je i sreća odigrala ulogu...svejedno, bravo Bogi, sjajno!!
    (Marko, 26. april 2021 08:48)

    Pa da, srecan je jer je iz Zitka dosao kod Duleta pa u Fener kod Zoca, pa ga doveo Divac u Kingse a sada je srecan jer ga Atlanta platila 72 miliona? Nema tu sreca, sreca je kada lopta udari u obruc, ode visoko pa se vrati u kos i ti postignes trojku. Ali moras da sutiras tako da do toga dodje. Da si pomerio ruku pri sutu malo u stranu za zar milimetara, lopta bi se vratila u polje? Sve je u RADU i kvalitetu koji posedujes da bi to drugi videli i da bi se tvoja karijera usmerila na ovakav nacin kao kod Bogija. Znaci trener Nejt, je na srecu dao Bogiju ovoliku slobodu ili je covek video koliko ima sati i sta Bogi moze? Evo on mu vraca u svakoj utakmici. Svi ga hvale u americkim medijima. A o komentatorima da ne pricam..
    (123, 26. april 2021 09:25)

    # Link komentara

  57. Srbija ima dva All star igrača , ljudi jel ste vi toga svesni ?! Luda smo nacija to stoji ali smo sportski nadareni do neba .
    (Sir i vojna muzika, 26. april 2021 09:05)

    Jokic i???
    (petarczv, 26. april 2021 09:18)
    Do godine i Bogi znam da te boli al bar ponosan budi što ti je zemljak
    (Sir i vojna muzika, 26. april 2021 09:25)

    # Link komentara

  58. Meni se jako svidja kako McMilan organizuje odbranu, a videlo se da Bogdanovic zove sta ce igrati u odbrani (podignuta pesnica je zona 2-3 ili 2-1-2). Naravno, koristili su to kad je Janis na parketu, jer je to recept da se zaustave njegovi solo prodori.
    Takodje, napad je mnogo fluentniji bez Janga, u smislu da niko ne carini loptu sem mozda Lu Vilijamsa donekle, koji je imao uzasno prvo poluvreme, posle je ipak proradio.
    Huerter izrasta u pouzdanog skorera.
    (Pogan, 26. april 2021 09:24)

    # Link komentara

  59. ...godine imao prosjek preko 20 poena u sezoni. Treba biti jednako dobara ili bolji i to prevazici ali na nivo sezone. Takodjer ovo je tek drugi put da Bogi ostvario preko 30 poena ove sezone sto bi za jednog all stara trebalo cesce desavati (Bojan ima 4 takve utakmice ove sezone). Kao treba dati priliku Bogdan ali sta je sa konkurencijom i prilikom koju ima Bojan u Juti?
    Ove sve govorim zato sto mi Srbi kada nesto dobro napravimo, odmah smo najbolji na svijetu. Malo realnosti nije na odmet. (moram reci da Bojana licno ne volim, nisa ni fan niti ista, samo sam ga uzeo za primjer)
    (detektiv, 26. april 2021 08:43)

    1. Ovo "mi Srbi" okaci macku o rep. Ti si komsija Hrvat.
    2. Za komentar o Doncicu sam se ispravio u sledecoj poruci, a sto se tice Bojana, koji je vas odlican igrac, sve stoji sto sam rekao. Njemu je ovo 9. sezona u NBA, Bogdanu 4. Sad su u najmanju ruku na istom nivou, pa i na nivou cele sezone. Sto se tice konkurencije u Juti, Bojan igra vise od 30 minuta u proseku, sto je za oko 2 minuta vise nego Bogdan. Vecinu poena daje kad mu drugi izgrade akciju, sto kod Bogdana nije slucaj, vec vecinu svojih poena sam izmisli.
    3. Pomisnjes All star kalibar. Pa ja sam rekao: "ako bi igrao na ovom nivou celu sezonu, 25-30 ppg, onda bi bio". Ova utakmica to jeste.
    4. Da li da pominjemo uticaj Bojana, odnosno Bogdana na svoje reprezentacije?! Ko je sta osvojio na tom polju? Ko je na tom nivo bolji?
    Mislim da i sam znas.
    (Under KV, 26. april 2021 09:23)

    # Link komentara

  60. Bogi ako ovako nastavi,ostaviće veći trag u NBA od Rastka Cvetkovića.
    (dejan, 26. april 2021 09:22)

    # Link komentara

  61. Kapa dole za velikog igraca Bogdanovica! All Star nivo igre. Nego se pitam kako je moguce da autor teksta napise da je pri rezultatu 85:84 Atalanta prvi put povela u cetvrtoj cetvrtini... Vodili su u svim cetvrtinama.
    (Deo krda, 26. april 2021 09:22)

    # Link komentara

  62. Svaka cast konacno pruza partije koje se od njega ocekuju od kad je dosao u nba
    (petarczv, 26. april 2021 08:53)

    Mislim da ti nisi očekivao ovakve partije, ali dobro, od koga je pohvala to je puna kapa.
    (Petarfmp, 26. april 2021 09:21)

    # Link komentara

  63. Sad već liči na ozbiljnog igrača. Sve One prethodne godine u NBA je bio smešan, da se ne lažemo. Samo povremeni bljeskovi.
    (NoName, 26. april 2021 08:15)

    15ppg mnogo smešno zato je i dobio ugovor 70 miliona zato što je bio smešan da se ne lažemo
    (Kole, 26. april 2021 08:48)

    Nije 15ppg vec 12ppg. Nije lepo lagati
    (petarczv, 26. april 2021 09:20)

    # Link komentara

  64. šta kažu panteri: ne zna ništa bogi.. bolji su gulduruć, simankić i davidovac..
    (pop, 26. april 2021 09:18)

    # Link komentara

  65. Srbija ima dva All star igrača , ljudi jel ste vi toga svesni ?! Luda smo nacija to stoji ali smo sportski nadareni do neba .
    (Sir i vojna muzika, 26. april 2021 09:05)

    Jokic i???
    (petarczv, 26. april 2021 09:18)

    # Link komentara

  66. Maznuli su mu( prevideli) jos jednu ukradenu, 4 je imao 😁

    Bogi je i u Sakramentu bez Foxa imao 10- ak ovakvih partija. Foks i Jang su veliki talenti ali i jako sebicni sa ogromnim usage- om gde niko drugi ne moze konstantno sijati kad non stop imaju loptu u rukama kada su u igru i stalno se zalecu na kos

    Bolji su bez Janga jer igraju timsku kosarku. Jang ima 25 poena i 9 asistencija ali zato potrosi brdo suteva i izgubljenih lopti- 42% samo sut i 35% trojka sa 4.3 izgubljene

    Ali mali ima potencijala za veliku zvezdu samo ima ludu glavu. Mnogo se zalece na igrace trazi faul peca i takav stil donosi puno povreda

    Sutira sa 8-9 metara ko sumanut kao da je Stef Kari a samo 35% trojka

    Trener tu treba da mu izvuce usi jer ima lud pas i brzinu i steta bi bilo da u plejofu samo on igra pored ovako paklenog rostera
    Atlanta ima bolesno dobar roster ali Trej cesto dosta " ponisti" druge igrace sebiclukom

    Kada bi prestao sa onim njegovim konstantnim pecanjem faulova i neefikasnim floaterima mogli bi svasta u plejofu

    Bogi srpski Dzordan, mister elegancija😎
    (Dragan Borca, 26. april 2021 09:17)

    # Link komentara

  67. Bogdanovic je oduvek bio pcela ubica...a sad je i konacno dobio pravu ulogu gde moze da se pokaze. Nije on bio nista losiji u kingsima samo nije imao pravu ulogu nije dobio tu sansu,taj prostor i slobodu kao sad u atalanti.
    (aco, 26. april 2021 09:16)

    # Link komentara

  68. E da je bilo pameti da se Jang trejdovao za Criss Pola ili Kyle Lowrya danas bi pričali o finalu istoka garantovano?!
    (Steva, 26. april 2021 09:16)

    # Link komentara

  69. a smejali ste se divcu
    (kalcokera i trokorak bili, 26. april 2021 09:15)

    # Link komentara

  70. Ne lupaj jokic i embid imaju na stotine skokova i asistencija vise od njega. Bogdan osim poena nicim vise ne doprinosi
    (petarczv, 26. april 2021 08:54)

    Ako misliš da je košarka samo poeni, uhvaćene i asistencije, onda da ti kažem, nemoj više da komentarišeš, brukaš se. Ili si samo očajni trol.
    (Salle, 26. april 2021 09:15)

    # Link komentara

  71. BB šutnuo 21 put, ostali do 12 puta. Trojke 6/11, prvi igrač Atlante. Ostalo je jos 11 utakmica, raspored za Hawkse onako, ako ne bude iznenađenja mogu da dobiju pola. Steta bi bilo da posustanu sada i izgube bar to šesto mesto. Uboli su sa Luom koji dobro nadoknadjuje kosgeterski ucinak Janga. Galinari dobar. Huerter odlican.
    (Mister ?, 26. april 2021 09:12)

    # Link komentara

  72. Bogi kineski snajperu,samo 57 procenat za 3,samo 32 koša.E si vido kako Kari meće po 10 trica?!E si vido kako Lazić meće,e moj ti...
    (PETAR FMP, 26. april 2021 09:10)

    # Link komentara

  73. Nocas sam uzivao. Bogi igra neverovatno. U situaciji gde je Kapela rovit , videlo se to u napadu, promasivao je , povreda Janga, Bogi je igrao 36 min. Mnogo i ne znam kako se izborio da to ne utice na sut? U 3 cetvrtine je postigao 20 poena, svega dve trojke, nije ga islo za 3. Ali savrsena poslednja cetvrtina. Baksi su inace vodili celu utakmicu, 5 do 10 poena, pa Atlanta smanji najvise na 4 zaostatka. Pa ne iskoriste napad ovi povecaju.Bogi je bio na klupi kada su gubili 10 razlike . Trener uvodi Bogija, nekih 7 min. pred kraj utakmice i Bogi postigne 4 trojke?Zajedno sa Luom naprave razliku desetak poena par minuta do kraja?? Znaci razbili su Bakse..Kapela je odlicno igrao u odbrani i imao je 14 skokova onako rovit. Kevin je imao 20 poena ali od trece cetvrtine do kraja, nije postigao ni jedan poen. Sa jedne strane raduje sto je Bogi postigao 14 poena iz reketa, probijao ali je to opasno, imao je jedan jaki faul nad njim. Jedva je ustao sa parketa. Probijanje u reketu pored Janisa ili Lopeza, grmalji ga cekaju. Tu se igra ostro i prljavo. Ne znam, takva igra moze da donese novu povredu jer je u pauzi drzao led na operisanom kolenu i masirao je drugu nogu. Sve u svemu uzivanje za gledanje gde jedan tim vodi celu utakmicu i na kraju pukne. Atlanta je tu poslednju cetvrtinu resila u svoju korist 41:26!? Znaci, savrseno. Bravo Bogi. Lu je rekao da su Bogija gusili mladi igraci u Kingsima. Zna se ko. Sada ga veoma postuje kada je slobodan i ovako igra. Sve je jasno.
    (steppenwolf, 26. april 2021 09:10)

    # Link komentara

  74. Panteri u depresiji.
    (Fred, 26. april 2021 09:06)

    # Link komentara

  75. Covek je procvetao u Atlanti. Ono u Sakramentu je bilo za plakanje. Sad dal' je to do kluba ili trenera ili je njemu jednostavno nesto kresnulo u glavi ne znam, al da igra igra za sve pare :).

    A vi navijaci (i jedni i drugi i treci), smorili ste boga oca.
    (bogi car, 26. april 2021 09:05)

    # Link komentara

  76. NIKAD BOLJE !

    Bogdanović na All Star
    nivou. U Sakrementu je stagnirao . Ovde je sasvim druga priča . Ovde napreduje u svim elementima igre. Prosto ovo je neki "novi" Bogdanović .....Super je i "tajming" taman pred Play Off. Ovo je jako bitno za njegovo samopouzdanje i ključni momenti u njegovoj karijeri... SAD JE TRENUTAK da iz proseka odskoči u ELITU. Reprezentacija nam je sve jača. Nadam se da ćemo igrati u punom sastavu i da ćemo maksimalno ovog puta iskoristiti potencijal koji sad imamo. Samo bez povreda , kvalitet je tu ,Kokoškov je tu, OLIMPISKE IGRE SU TU....
    (MPP, 26. april 2021 09:05)

    # Link komentara

  77. Srbija ima dva All star igrača , ljudi jel ste vi toga svesni ?! Luda smo nacija to stoji ali smo sportski nadareni do neba .
    (Sir i vojna muzika, 26. april 2021 09:05)

    # Link komentara

  78. @Under KV, 26. april 2021 08:03

    Da, Lou jeste govorio o Bogdanu kao sjajnom igracu koji je s novim trenerom dobio slobodu i samopouzdanje i izdrasta u jednog od lidera tima, ali nigdje nije spomenuo mlade iz Sacramenta. Odlicno si to izmislio i dobio gomilu pluseva.

    P. S. Intervju sa Lou Williamsom imate na yt, mozete ga pogledati, a pitanje o Bogiju je pred kraj.
    (Loznica..., 26. april 2021 09:04)

    # Link komentara

  79. Najbolji mesec u karijeri! Skoro 23 poena u proseku i 63 trojke na 14 utakmica u aprilu. Nadam se da će nastaviti tako.
    Do kraja aprila imaju još 3 utakmice, sledeću bi trebali da dobiju pritiv Klivlenda pa onda 2 sa Filadelfijom.
    (iki, 26. april 2021 09:01)

    # Link komentara

  80. Bogdan doktorski, onako školski, lagano i pametno. Atlanta najbolje prolazi kad mu dozvole (što se ne dešava uvek) da uspori igru, “spreči” ona suluda zaletanja nekih pod koš, i pametno gradi poene.
    U poslednjoj četvrtini, Bogi i Vilijams su sa po četiri trojke (gotovo u nizu) praktično nokautirali Bakse. I tu sada dolazimo do “problema” koji se zove Lu Vilijams. Šta napisati za njegovu igru. Čoveka prosto zamrziš (ne prvi put) u prve tri četvrtine meča, pošto se ponaša kao najveća štetočina u ekipi, i pravi gomilu gluposti pri dodavanju, šutiranju, polaganju, ma ukratko u svemu, i onda dođe ta poslednja četvrtina, i čovek se prosto resetuje, i postane potpuno drugi igrač, “hladnokrvni ubica”. Ne znam zaista, da li postoji neki način da igra samo u poslednjoj četvrtini, a da ga pošalju u neku susednu salu da se “zagreva” tokom prve tri, ili nešto slično (šalim se naravno), ali se nešto slično moglo videti samo u Denveru, kad se čeka Marej, ali to je druga priča, jedan od glavnih igrača, a i on je u takvim mečevima bar još nešto pružao do te poslednje četvrtine, ali ovaj baš ništa, nula. Neverovatno.
    (posmatrač, 26. april 2021 08:59)

    # Link komentara

  81. Bogdan bi bio u MVP trci od početka sezone da je ovako igrao zajedno sa Jokićem i Embidom
    (Danilo, 26. april 2021 08:44)

    Ok?
    (znalac, 26. april 2021 08:58)

    # Link komentara

  82. Svaka cast! Uvek sam se sprdao malo sa njegovim procentima i ne znam sta mu se desilo ali nemam vise sta sem lepog da kazem o njegovoj igri. Tako se zapusavaju usta kriticarima (mada nije da smo kritikovali neopravdano a i kritikujemo jer nam je stalo do jednog od nosioca reprezentacije). I da podbaci sledece 3-4 partije, sama cinjenica da na YT u NBA highlights stoji njegova slika pored Janisove kao 2 najbolja igraca i to u pobedi je ogroman uspeh za bilo koga na ovoj planeti.
    (Western Devil, 26. april 2021 08:56)

    # Link komentara

  83. I dalje nam je duzan novac za organizaciju kvalifikacija za OI nakon sto se okliznuo na ulazu u pokusaju da simulira faul u polufinalu EP sto nas je kostalo plasmana na OI.

    Sto se tice poena, lako je sada kada Atlanta nema nikakve sanse za plejof da bude junak, iliti sto bi rekli poznavaoci kosarke Grobari to je Atalanta :)
    (vaxilar, 26. april 2021 08:37)


    Ne znam koju to tabelu gledas, ali Atlanta je na deobi 4 i 5 mesta u istocnoj konferenciji. Ako nisi znao, ove godine prvih 6 ide direktno u plej of, a 2 kluba od 7-10 mesta igraju kvalifikacije za preostala 2 mesta.
    (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 26. april 2021 08:56)

    # Link komentara

  84. @a verovali ili ne, Hoksi su košem Lua Vilijamsa za 85:84 prvi put poveli tek u četvrtoj četvrtini.

    Vodili su skoro celu prvu četvrtinu.
    (Richard Fish, 26. april 2021 08:55)

    # Link komentara

  85. Ne lupaj jokic i embid imaju na stotine skokova i asistencija vise od njega. Bogdan osim poena nicim vise ne doprinosi
    (petarczv, 26. april 2021 08:54)

    # Link komentara

  86. Proradio...
    (Sale..., 26. april 2021 08:54)

    # Link komentara

  87. I dalje nam je duzan novac za organizaciju kvalifikacija za OI nakon sto se okliznuo na ulazu u pokusaju da simulira faul u polufinalu EP sto nas je kostalo plasmana na OI.

    Sto se tice poena, lako je sada kada Atlanta nema nikakve sanse za plejof da bude junak, iliti sto bi rekli poznavaoci kosarke Grobari to je Atalanta :)
    (vaxilar, 26. april 2021 08:37) # Link komentara

    Promeni dilera, ovaj ti stavio misomor.
    (Sah-mat, 26. april 2021 08:53)

    # Link komentara

  88. Svaka cast konacno pruza partije koje se od njega ocekuju od kad je dosao u nba
    (petarczv, 26. april 2021 08:53)

    # Link komentara

  89. 32 poena
    3 asistencije
    1 Skok
    3 ukradene lopte
    2 izgubljene
    Sut iz igre 12/21 ili 57,1 %, od toga trojke 6/11, tj. 54,5 %
    Slobodna bacanja 2/3
    +/- +7
    (Under KV, 26. april 2021 08:50)

    # Link komentara

  90. Sad već liči na ozbiljnog igrača. Sve One prethodne godine u NBA je bio smešan, da se ne lažemo. Samo povremeni bljeskovi.
    (NoName, 26. april 2021 08:15)

    15ppg mnogo smešno zato je i dobio ugovor 70 miliona zato što je bio smešan da se ne lažemo
    (Kole, 26. april 2021 08:48)

    # Link komentara

  91. Na stranu sve ovo, ali kako je odabrao tim gde će moći da pokaže svoj potencijal, da li je i sreća odigrala ulogu...svejedno, bravo Bogi, sjajno!!
    (Marko, 26. april 2021 08:48)

    # Link komentara

  92. Ovakvu igru nazvati brutalnom je navijački i nerealno, a da je odličan i to više od 10 utakmica - jeste.
    Trebalo bi da izvuče zaključke iz igre sa Jangom i to prenese na igru u reprezentaciji, jer Bogdanović nije najbolji igrač Srbije kako su ga drugi ubedili i da pusti druge da rešavaju i osvajaju medalje. U polufinalima i finalima je bio najlošiji, njegov vrh je grupna faza takmičenja. Sve to u slučaju da hoće da igra za Srbiju.
    (UŠATI i uplakani, 26. april 2021 08:46)

    # Link komentara

  93. Ajde i ja da se javim. Do sad sam stvarno trolovao, iako znam da je Bogdan odlican igrac, sad mogu da kazem najbolji posle Jokica. U aprilu je mozda i bolji od Jokica.

    Ako nastavi ovako, nema sta, skidam kapu. Za sad mi ipak nije bas konstantan, pa da kazem da je all star.

    Samo da u prvoj rundi izbaci LeFlopa i njegov tim i postovacu ga jos vise!
    Necu vise da trolujem, obecavam.
    (petarczv, 26. april 2021 08:45)

    # Link komentara

  94. Bogdan bi bio u MVP trci od početka sezone da je ovako igrao zajedno sa Jokićem i Embidom
    (Danilo, 26. april 2021 08:44)

    # Link komentara

  95. Under KV
    Razumijem tvoje odusevljenje ali ti fali malo realnosti. Prosli put si tvrdio da je Bogi jednako dobar ili bolji od Luke Doncica a da se sa njegovim prezimenjakom Bojanom Bogdanovicem ne moze porediti. Prvo, Luka I Bogdan se ne mogu porediti, jednostavno Luka je visa klasa igraca, to brojke ne pokazuju. To je svemoguci talenat kome je samo nebo granica. Drugo , Bogi se treba porediti sa Bojanom u ovom momentu, posto njegovo dostignuce u NBA ligi jos nije prevazisao. Bogdna nema jos ucinak kao Bojan. Ja sam sigurna da ce imati ali jedna dobar mjesec to ne cini. Bojan je prosle godine imao prosjek preko 20 poena u sezoni. Treba biti jednako dobara ili bolji i to prevazici ali na nivo sezone. Takodjer ovo je tek drugi put da Bogi ostvario preko 30 poena ove sezone sto bi za jednog all stara trebalo cesce desavati (Bojan ima 4 takve utakmice ove sezone). Kao treba dati priliku Bogdan ali sta je sa konkurencijom i prilikom koju ima Bojan u Juti?
    Ove sve govorim zato sto mi Srbi kada nesto dobro napravimo, odmah smo najbolji na svijetu. Malo realnosti nije na odmet. (moram reci da Bojana licno ne volim, nisa ni fan niti ista, samo sam ga uzeo za primjer)
    (detektiv, 26. april 2021 08:43)

    # Link komentara

  96. Koliko nisam mogao da gledam Atlantu pocetkom sezone, toliko sada je za uz8vanje gledati ovaj tim. Sta novi trener uradi, svaka mu cast. Lu dobi mec u 4/4ni, koja ludacka igra. Bogi na pocetku sezone trag i komedija, a sada cista zver. Pod novim trenerom se cak i Jang koliko toliko ukrotio. Klinac mora da izbaci iz glave da je supermen i one man army sto se tripuje da jeste i da krene vise da razmislja kao cp3. Ako preuzme taj mentalitet, klinac ce biti ubica i nezaustavljiv. Brz oporavak mu zelim.
    (IgorPa, 26. april 2021 08:43)

    # Link komentara

  97. Ne moze prijatelju nikako biti "odlican ,cak solidan".Jedino moze biti obratno ,to jest,solidan,cak odlican.No,shvatili smo poentu,cepaj Bogi.
    (Hercegovac, 26. april 2021 08:42)

    # Link komentara

  98. MVP nas Bogi.
    Daj mu odgovornost i on pokaze kolika je igracina, velika.
    (kvisko, 26. april 2021 08:42)

    # Link komentara

  99. Bogi je veliki radnik dugi niz godina i na ovakvim utakmicama to se i vidi. nadam se da ce kod trenera zadrzati ovu slobodu u privilegije jer ce biti jos jaci.
    (basketas, 26. april 2021 08:40)

    # Link komentara

  100. Bogdan i treba da bude prvi igrač u timu.Sa Jangom nema ozbiljne košarke,njegove kolone će uvek biti pune ali tim neće imati ništa od ništa.Strašno se potcenjuje Bogdanova odbrana koja je više nego dobra.Videćemo koliko mogu u plej ofu jer su Jang,Lu i Galinari ozbiljne defanzivne rupetine.
    (roten, 26. april 2021 08:39)

    # Link komentara

  101. I dalje nam je duzan novac za organizaciju kvalifikacija za OI nakon sto se okliznuo na ulazu u pokusaju da simulira faul u polufinalu EP sto nas je kostalo plasmana na OI.

    Sto se tice poena, lako je sada kada Atlanta nema nikakve sanse za plejof da bude junak, iliti sto bi rekli poznavaoci kosarke Grobari to je Atalanta :)
    (vaxilar, 26. april 2021 08:37)

    # Link komentara

  102. Ne pisu procenti,zna li neko?
    (Mracni vitez, 26. april 2021 08:21)

    Iz igre 12/21 57% a za 3 6/11 54%.
    (111, 26. april 2021 08:37)

    # Link komentara

  103. Bogdane uspori malo, hoćeš da nam doneseš zimu u Aprilu mesecu. Šalim se, neka samo nastavi ovako pa makar sneg padao u Maju. A u tekstu stoji da sada Milvoki ima "samo" 3 pobede više od Atlante. Znaš li uopšte koliko ima da se igra utakmica do kraja? Ne znam raspored ali i da Milvoki igra samo sa najtežim protivnicima do kraja teško će imati još 3 poraza. Mada teško da će i Atlanta imati sve pobede do kraja.
    (smeh, 26. april 2021 08:36)

    # Link komentara

  104. што се тиче репрезентације, мислим да теодосић постаје проблем... ми имамо плеја јокића и плеја богдановића. колики год геније био тео, да ли поред ове двојице има смисла и њега држати у 1. постави, да им узме лопту из руку, а знамо да доноси кратер у одбрани и да не може баш ни да трчи. не знам. можда је о.к. да нам теодосић и даље буде 1. плеј и вођа, али бојим се... човек ипак игра полу-аматерску кошарку задњих пар година. некако ми је васа мицић сада бољи играч свеукупно и посебно компатибилнији са овом двојицом нба звезда.
    (веверица, 26. april 2021 08:06)

    И јеси и ниси у праву. Теодосић треба да буде део репрезентације и на наредним ОИ, наравно, и да помогне да се на исте пласирамо. Не треба да буде ударна игла јер нема ни снаге ни агилност. Међутим, он може свашта и много. Појава је, име и увек може да дигне екипу сулудом асистенцијом или серијом поена. Питање је да ли Јокић може у репрезентацији да буде ово што је у Денверу. Ђорђевић то није ни покушао а мислим да би Кокошков то могао да проба. Мицић, Боги и Јокић играју кошарку живота. Покушевски би морао да има места у тиму јер се намеће висином и брзином. Недовић такође, нама је неопходна брзина да би Јокићев стил игре дошао до изражаја. Потенцијално, кад смо здрави и ‘нормални’ имамо бруталну кошаркашку селекцију.
    (Indoktrinacija, 26. april 2021 08:36)

    # Link komentara

  105. A šta kaže @petarfmp?
    (terza, 26. april 2021 08:35)

    # Link komentara

  106. Ne pisu procenti,zna li neko?
    (Mracni vitez, 26. april 2021 08:21)

    Stoji grafika između teksta i rezultata ostalih utakmica. Slobodna bacanja je šutirao 2/3.
    (coa, 26. april 2021 08:34)

    # Link komentara

  107. Посебан поздрав за Но Нејма, Милоша, Ваксилара, Перицу цзв и остале мрзитеље. Уживајте у лепом дану.
    (Батке, 26. april 2021 08:31)

    # Link komentara

  108. насилан, бруталан... не, солидан! шта више, уопште није лош.
    (karaulac, 26. april 2021 08:31)

    # Link komentara

  109. Nocas u prvi red Divac, Dule, Sale, Zeljko,Duda, onaj iz Zitka... takva ledja nikad nisam vidio za nekog Srpskog igraca jel tako?
    Strasnu je seriju citav april maltene prva violina Houksa u odsustvu Janga. Forma zivota.
    I bas sada kada nema svih gore navedenih velicina uz njega.
    Pisem ovo kao Zvezdas ako je to uopste vazno. Nesrecna smo nacija, nesloga nas urnisa kroz istoriju.
    Bravo Bogdane!
    (Kanidja PG, 26. april 2021 08:24)

    # Link komentara

  110. Ne pisu procenti,zna li neko?
    (Mracni vitez, 26. april 2021 08:21)

    # Link komentara

  111. Kolika je Trej Jang ustvari stetocina za ekipu, moglo se videti u ove dve utakmice koje je Atlanta dobila. Da se ne lazemo, ima on talenat, to je nesporno, ali ovo je druga ekipa bez njega, sa mnogo protoka lopte, izuzev nekih napada sa Lu Vilijamsom i Galinarijem. Ovoj elipi fali povredjeni Deandre Hanter koji je odlican i mlad igrac, i Kris Dan da jos malo zategne odbranu. Bogi brat sjajan, igrac sa nevidjenom inteligencijom, nabacio je misice a sut ga sluzi fantasticno.
    (Dejan RS, 26. april 2021 08:19)

    # Link komentara

  112. Да само видите мимове и спрдњу на Твитеру међу атлантиним и милвокијевим фановима за Богдана и пропали трејд у Баксе. Наравно сви га хвале неки гавпредлажу и за играча месеца источне конференције
    (Батке, 26. april 2021 08:16)

    # Link komentara

  113. Od uvek sam poddrzavao bogija, svaka cast... Ali ne razumem sto nisi ovako igrao zadnjih par godina
    (?!?, 26. april 2021 08:15)

    # Link komentara

  114. Sad već liči na ozbiljnog igrača. Sve One prethodne godine u NBA je bio smešan, da se ne lažemo. Samo povremeni bljeskovi.
    (NoName, 26. april 2021 08:15)

    # Link komentara

  115. 1 od 15
    (Milos, 26. april 2021 08:14)

    # Link komentara

  116. “Da nije Divca, nikad ne bi igrao u NBA!”
    (Gro8ar, 26. april 2021 08:13)

    # Link komentara

  117. Znaci vraca se u kingse
    (Milos, 26. april 2021 08:13)

    # Link komentara

  118. A mec pre toga protiv njih sta su uradili protiv niksa isto jel su pobedili.. sta kazu kingsu jel ce da ga vrate
    (Milos, 26. april 2021 08:12)

    # Link komentara

  119. Kako raduju partije Bogija, dosta suteva za 3 u ovom aprilu su bile preko ruke sa raznih pozicija, bice udarna igla posle Janga i u plej ofu. Definitivno opet mozemo biti najveca kosarkaska sila posle drim tima, trebali bi da cijepamo u Evropi redom ako bi igrali sa najjacim rosterom.
    (DraganRS, 26. april 2021 08:10)

    # Link komentara

  120. Dočekali smo da Bokica postane pesnik. Ispisuje najlepšu poeziju u državi Džordžiji.

    Maksimalno se opustio, ekipa mu veruje i on maksimalno uzvraća. Prelepo za gledanje.

    Idemo Boki dalje. Samo da si živ i zdrav, da uzmemo medalju pa sledeće sezone da ti sa zadovoljstvom dam All-Star glas, a ne samo patriotski i pro forme radi. Samo trpaj majstore i uživaj pa ćemo i mi sa tobom.
    (Gde ja živim, 26. april 2021 08:10)

    # Link komentara

  121. Bravo za Bogdana. Težak rad se uvek isplati!
    (Pogba, 26. april 2021 08:08)

    # Link komentara

  122. Bravo Bogi!!!
    (FM ludak, 26. april 2021 08:08)

    # Link komentara

  123. G.O.A.T.
    (., 26. april 2021 08:07)

    # Link komentara

  124. Svako ko iole poznaje nas mentalitet a kladi se juce je stavio pare na Bogija, on ima zelju da pokaze Milvokiju sta su propustili i mislim da bi u Milvokiju bio u jos boljolj poziciji nego u Atlanti, da je njemu i dalje zao sto nije tamo zavrsio, a ovo je njegov nacin osvete, posebna motivacija i onda je ovako nesto zagarantovano. Svaka cast Bogi odlicna partija, pogadjao kada se lomilo, odlicni procenti, vrhunska partija...
    (stampar, 26. april 2021 08:06)

    # Link komentara

  125. богдановић од најгоре кошарке у каријери коју је играо од почетка сезоне, до најбоље кошарке у каријери коју игра сада.
    не-ве-ро-ватно!
    ништа ми није јасно. пре повреде је шутирао 30% за 3 и убацивао 10 поена у просеку, сад шутира 50+% (ВАУ!) за 3 и главни је играч атланте. задњих пар утакмица игра плеја.
    просто невероватно колико му је значила промена тренера, или нешто друго. ја сам га већ био отписао из нба...
    п.с. што се тиче репрезентације, мислим да теодосић постаје проблем... ми имамо плеја јокића и плеја богдановића. колики год геније био тео, да ли поред ове двојице има смисла и њега држати у 1. постави, да им узме лопту из руку, а знамо да доноси кратер у одбрани и да не може баш ни да трчи. не знам. можда је о.к. да нам теодосић и даље буде 1. плеј и вођа, али бојим се... човек ипак игра полу-аматерску кошарку задњих пар година. некако ми је васа мицић сада бољи играч свеукупно и посебно компатибилнији са овом двојицом нба звезда.
    (веверица, 26. april 2021 08:06)

    # Link komentara

  126. Bogdan je all star kalibar. Bravo za igru, dobro je otisao iz raspalog Sakrementa.
    Ima brz i lep izbacaj, uz to nabacio je misice.
    Samo da ga povrede zaobidju.
    (Deki, 26. april 2021 08:06)

    # Link komentara

  127. Ako odu u plej of Bogi će definitivno biti najzaslužniji za to, čovek u ovom mesecu šutira 50% za 3 poena, i to ne na malom uzorku, naprotiv. On je definitivno igrač koji voli da preuzme odgovornost, da ima loptu u rukama, nije igrač da ćoškari. Sticajem okolnosti najbolje igra kada je Young povredjen jer preuzima i ulogu pleja, trener mu veruje, kao i saigrači što se i vidi po rezultatima. Baš mi je drago za njega, nema veze što je grobar :)
    (Milan, 26. april 2021 08:06)

    # Link komentara

  128. odlican, cak solidan
    (djoni, 26. april 2021 08:05)

    # Link komentara

  129. Tako je Bogi, samo guraj!
    (Miloje, 26. april 2021 08:04)

    # Link komentara

  130. Opaa, od solidnog do brutalnog. Bravo majstore!
    (dalaBu, 26. april 2021 08:04)

    # Link komentara

  131. Milvoki u najjacem sastavu, Bogija cuva Dzru Holidej sve vreme, jedan od najboljih odbrambenih igrača cele lige. A Bogi njega, uglavnom i Divincenca. Bogi 3 ukradene lopte, vrhunska odbrana, koju svi hvale sve vise!
    Bogi Allstar nivo opet!!! Sasuo je Holideju 32 lagano. Procenti brutalni! Cuvaju ga najvise od svih igraca Atlante!
    Janis igrao prvi put 12 minuta uzastopno u 4.cetvrtini ove sezone. Trebala im pobeda i to se bas videlo, ali ipak nedovoljno protiv Bogija i Lou Willa u 4.cetvrtini. Bogi u 4.cetvrtini 12 poena, a Lou 15 poena, a do tada 0. Sve u 4. Četvrtini dao. Do kraja je Milvoki igrao u najjačem sastavu, ali uzalud.
    Prva pobeda Atlante protiv Milvokija od marta 2019.

    Na kraju u intervjuu Lou Williams kaze da su Bogija gusili mladi igraci u Sakramentu i da sad ima potpuno drugacije, pozitivno misljenje o njemu, da je neverovatan! Drugacije ga je gledao dok su bili suparnici na zapadu i sada je siguran da nije mogao da pokaze sve u Sakramentu zbog mladih(citaj sebicnih Foxa, Hilda...) u Sakramentu. Sada je oduševljen sto igra u istom timu kao i Bogi!!!

    Heeeeej ljudi, kakvog igraca mi imamo. Drago mi je da to mogu sada da vide i oni sto ga ne vole. Ja sam znao oduvek da on ovo može!
    Bogi, sve si zasluzio majstore!!!
    (Under KV, 26. april 2021 08:03)

    # Link komentara

  132. Više od 30, to bas udara na komplekse.
    (ivan, 26. april 2021 08:02)

    # Link komentara

  133. Naš je Bogi bolji od Janisa...
    (Randy Marsh, 26. april 2021 08:02)

    # Link komentara

  134. Toplo mi oko srca kad vidim kako covek igra!
    (tajtos pulo, 26. april 2021 08:02)

    # Link komentara

  135. Bogi reseta kao onomad...
    (Nandori, 26. april 2021 08:01)

    # Link komentara

  136. bravo majstore...ovi ako su pametni da trejduju Janga, a Bogdanovicu sva sloboda...
    (građanin opasnih namera, 26. april 2021 08:00)

    # Link komentara

  137. Preporodio se dolaskom MejkMilana, eto šta znači trener.
    (Zavera protiv Nikole Jokića, 26. april 2021 07:59)

    # Link komentara

  138. Bravo Bogi!
    (bot na kvadrat, 26. april 2021 07:59)

    # Link komentara