Petak, 23.04.2021.

18:20

Novak o vakcinaciji: Ja sam advokat slobode izbora

Jedna od tema na ovom, ali i mnogim drugim turnirima jeste vakcina protiv koronavirusa.

Izvor: Z.K.

Novak o vakcinaciji: Ja sam advokat slobode izbora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 2 godine

Volim Noleta ali nije u pravu sto se tice ovoga. Vakcine su bezbednije nego ako dobijes virus. A nije u pitanju pojedinac, nego citava populacija. Ne treba da zivimo ovako 5-10 godina.
Vakcina bi trebalo da bude obavezna i pre svega pristupacna svim nacijama.
Ovo antivakcinisanje samo ide u korist farmaceutskim kompanijama. Sto ovo duze traje, vise vakcina se prodaje. Ako se vakcinisu svi, oni gube buduce musterije.

Pedja

pre 2 godine

Ajde vi sto ste primili bocu nemojte pljuvati po novaku, on je izjavio da se nece vakcinisati, njegov izbor... Nisam ni ja nit mi pada na pamet a vi se bodite do mile volje to je vas zivot

IQ

pre 3 godine

Ne znam za tu Montanje-ovu izjavu o tome da mu se moze jer je nobelovac ali znam za dvije. Jedna je o porijeklu virusa koji su svi prenjeli, a bilo je razlicitih komentara na to. Druga je o vakcinama, koju naravno niko nije zelio prenijeti u medijima. Mogla se pronaci samo na internetu




To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.
(BLuka, 24. april 2021 13:14)

Bravo

pre 3 godine

Bravo Nole! Ako vakcina nije obavezna, otkud bilo kome pravo da bilo koga proziva?! Bravo i za slobodu izbora! Ne propagiram ni za, ni protiv, samo koristim svoje prsvo na izbor.

BLuka

pre 3 godine

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...
(Mikan@
To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.
(Pit@
Hm...čovjek je najbolji teniser sveta, ima izuzetnu priliku da bude GOAT i onda sitne duše kao ti kažu "jedva završio osnovnu"!!!!
Svjedoci smo njegove požrtvovanosti i njegovih odricanja da bi postao to šta jeste i onda sitna duša kao ti kaže "jedva je završio osnovnu"!!
Da je u USA imao bi Kembridž diplomu a znamo većina sportista tamo dolazi do diploma.
Elem...Novak biše jezika zbori nego što ti znaš padeža, zato svi vi prekinite više sa takvim stupoidnim insinuacijama.

Pit

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.

aha

pre 3 godine

Novak je dokaz da genijalac u jednoj profesiji ne mora biti pametan po drugim pitanjima

ukratko
drzi se ti Novace onoga sta ti ide -- i cuti !!!

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
Apsolutno odlična izjava i bez jednog slova nedorečenosti ili dvosmislenosti, nije mi jasno šta mu zamjerite!?

Djido

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali… neodgovorno se ponasa… mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise… Da malo mucne glavom… Opameti se Nole.
(Neverovatno, 24. april 2021 02:47)

Veliki sam Novakov navijac… manjak inteligencije… nedostatak empatije… nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.
(Xxx, 24. april 2021 06:51)

Eeee, molim vas okanite se navijanja za Novaka, vi ste najobičniji foliranti. Takvi mu navijači nisu potrebni. Draži su mi oni koji otvoreno kažu da ga mrze. Oni su bar pošteni.

Mile

pre 3 godine

Tačno je da svako ima pravo izbora a evo ja ću kao plućni bolesnik koji NE SME da primi vakcinu izabrati da ne navijam više za Novaka. Sin i ćerka su to odlučili čim su čuli izjavu juče. Jako neodgovorno, u redu je što neće da primi vakcinu ali kao poznata ličnost treba da ćuti o tome ili da kaže NEĆU! Ovako kao neću da se izjašnjavam ali neću...

Djido

pre 3 godine

Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.
(Broj jedan, 23. april 2021 21:13)

Ma, jasan je, ne brini se. Nego, vidim da se razumeš, pa rekoh da pitam koju si vakcinu primio, znaš i ja bih hteo da se vakcinišem pa moram da odlučim koju vakcinu da primim, i tako...

autošovinista

pre 3 godine

Kad pre završi tu školu za advokata?? Jeste da nije teška škola za advokata, ali ti si ipak igrao tenis, pa se pitam kako si uspeo.

Rape

pre 3 godine

Zizi teško da će mi objaviti komentar ali hajde da pokušam.Nalupetao si se za medalju.Neću komentarisati gluposti oko tvog osećaja i tvojih osećanja ali ovo za masovnog prenosioca virusa je jako diskutabilno .Evo čisto samo razmisli ko više ugrožava okolinu ja nevakcinisan ili ti vakcinisan.Elem,koliko si imao ljudi pre pojave vakcine koji su imali virus a nikakve simptome.Dosta takvih slučajeva.Sa pojavom ovog bućkuriša imaćeš ih još mnogo mnogo više.To znači da ljudi koji su vakcinisani ne osećaju ništa ali itekako mogu biti zaraženi i nesvesno prenositi zarazu.Dok će većina nevakcinisanih neki simptom osetiti i ostati kući izolovani.I nemoj mi pričati o tome kada bi svi primili vakcinu jer takođe veliki broj ljudi iz raznoraznih razloga ne sme da je primi.Ja nekako mislim da ti nisi u pravu.

Rape

pre 3 godine

Jovene a ti se odlično razumeš u vakcinu pa sa punim pravom njemu spočitavaš da se u nešto ne razume.Njemu koji ne mora da se bakće i da zna bilo šta o tome ali sam siguran da oko sebe ima ljude koji se siguran sam mnogo bolje razumeju u te stvari nego ti.Sigurno može na kraju krajeva i da plati za vrhunski savet za razliku od tebe koji je podlegao ovoj histeriji oko vakcine.

Mikica

pre 3 godine

Ako neko treba da se vakciniše zbog društva a ne zbog sebe onda društvo (država) treba da preuzme na sebe svu odgovornost za moguće štetne posledice.

Xxx

pre 3 godine

Veliki sam Novakov navijac i uvijek mi je bilo interesantno.kako neko(Novak),moze imati ogromnu sportsku inteligenciju,a sa druge strane pokazivati manjak inteligencije u stvarnom zivotu.
Svojim odgovorom je pokazao i nedostatak empatije ili nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.

Boris

pre 3 godine

Citam komentare u kojima pise vakcine su dzaba..

Nisu dzaba, placene su novcem poreskih obveznika ( svih nas ).

Platu koju zaradjujemo, dobijamo u neto iznosu, a razlika ide za poreze i doprinose.

isto vam je sa mobilnom mrezom, svaki mesec placate racune a imate " besplatne " minute.

Bl

pre 3 godine

@joao- i meni su ponovili vakcinu protiv velikih boginja. Ali ta, kao i sva ostale ranija vakcinisanja, odrađuje svoje do dana današnjeg. Za tvoju informaciju nosim masku, perem ruke, ne idem na okupljanja. Nisam protivnik vakcinisanja kao metode, koja se pokazala vrlo uspješna u suzbijanju mnogih bolesti.
Bilo bi lijepo kad bi izmislili vakcinu za pristojnost, pa da i tu primiš i ne obraćaš se bahato, svađalački i ne šalješ ljude u čopore.

Goran

pre 3 godine

Bravo Nole slazem se. Evo ovako ,oduvjek se govorilo sta je djaba nevalja a sta je jeftino platises poslije itd.Nista na svijetu a da valja nema dzaba pa tako i vakcine. Da imaju neku vrijednost nebi bile dzaba. Laka vam noc.

Алекса Мудринич

pre 3 godine

Читам ове коментаре и схватих да је боље већини овде да су ћутали јер онда би нагађали да ли су глупи. Овако су одагнали сваку сумњу. Интернет је чудо.

trt

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)

ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...
(lal, 23. april 2021 20:21)

Ne potpisuje se to zbog clana 25 Ustava jer kao što sam već naveo vakcinacija nije medicinski i naučni ogled. Da li ti znaš šta znači ogled?

Neverovatno

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali ovo je totalno pogresna i nakaradna izjava.
Javna licnost sa ogromnim uticajem kao Djokovic NE SME ovako neodgovorno da se ponasa.
"Sloboda izbora" da se siri zaraza i ugrozavaju zivoti drugih? E ne moze.

Iskreno mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise.

Da malo mucne glavom i podrzi vakcinaciju, pola Srbije koja veruje suludim teorijama zavere i u dilemi je, bi se vakcinisalo. I tako bi se pandemija u Srbiji zavrsila mnogo brze i spasli mnogi zivoti.

Zbog slicnih stavova, odbijanja da operise lakat na vreme i lecenja "prirodnim" babskim lekovina je izgubio godinu dana i bar 2-3 grand slama. Ali to je tada imalo efekat samo na njega i njegovu karijeru. Ovo sada je ugrozavanje zivota i zdravlja drugih.

Opameti se Nole.

Mikan

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..
(nele, 23. april 2021 )

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...

zizi

pre 3 godine

tako je. nauka je samo jedno od misljenja XD u moru raznih misljenja i sva su ona ravnopravna.
ipak problem u pokusaju relativizacije nauke je taj sto kad na bazi nauke napravis avion on leti, kad napravis pusku ona ubija, kad napravis lek on leci... a kad ignorises nauku, razbijes se kao zvecka.
vecina stvari na svetu nisu deo slobode izbora, posebno ako ugrozavaju druge. recimo ja bih voleo da budem masovni ubica, jer smatram da imam odlican osecaj ko treba a ko ne treba da zivi. ipak to nije nesto sto mi je dozvoljeno. je l to fer? isto tako ne treba da bude dozvoljeno da budes masovni prenosilac virusa koji je paralisao covecanstvo, sakati ljude i odnosi zivote. 2020. mortlitet u srbiji se povecao za 15%?! u odnosu na prethodnih 10 godina kada je bio konstantan. neces da se vakcinises? no problema. sedi kuci i smrdi.

milan

pre 3 godine

Nole ne mora ali je problem sto vecina njegovih vrsnjaka i starijih misli da je kao Nole a ne mogu da istrce ni dva kruga na stadionu pa zaglave u bolnici ili na neko jos gore mesto. Ljudi zaboravljaju ko je Nole, u kakvoj je fizickoj kondiciji, ne pije, ne pusi i zdravo se hrani. Sa druge strane, siguran sam da su mu se roditelji vakcinisali.

EZeljko

pre 3 godine

Drzi se reketa i ne lupaj gluposti. Ti ne moras ali zadtzi to za sebe. Ja sam licno primio Astrazeneca u jeky kampanje protiv te vakcine. Svaka je bolja nego se izloziti virusu koji se ponasa kao nijedan do sada.

Joao

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.
(Bl, 23. april 2021 22:27)

Za neke bolesti smo revakcinisani i tada...raspitaj se bolje pre nego što to napišeš.
Da ne govorim da sam primio četiri puta vakcinu protiv velikih boginja, sve dok nije bilo reakcije. Niko me nije pitao ništa. Evo živ sam još i imam zdravu decu. Primio sam dva puta vakcinu protiv sezonskog gripa, dobrovoljno i na sopstvenu odgovornost, da ne bih slučajno preneo grip nekome ko je tada bio slab da se brani.
Znači ne izmišljajte ljudi romane zato što se bojite igle.
Nećeš vakcinu? U redu. Nećeš ni masku, ni da pereš ruke, i hoćeš da sediš u čoporu? E pa ne može i jare i pare!

pedja

pre 3 godine

Za svaku medicinsku proceduru se trazi saglasnost ,ljekar sam i znam to,svaka procedura se moze zavrsiti katasrofalno,pa i najobicnije cupanje nokta i sl.Cemu toliko cudjenje sto se to trazi.Obozavaoc sam Novaka ali mislim da u vezi ovoga sebi daje previse za pravo!

Bl

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.

nele

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..

Broj jedan

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?
(Poj, 23. april 2021 19:27)

I ja imam osećaj da je protiv vakcinisanja, svakako je protiv obaveznog, ali ti argument "Švedska i Belorusija" ne stoji. Pre toga je pomenuo Britaniju i nas kao predstavnike druge opcije. Pominje dve opcije kojima, navodno, dobro ide, mada mislim da je Švedska neopravdano žrtvovala mnogo građana. Za Belorusiju ne znam. Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.

Ivan

pre 3 godine

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.
(Pravi stari Čačanin, 23. april 2021 20:01)

Stvar izbora postoji, i postojace je ne smeju da stanu iza vakcine kao neko ko ce biti odgovoran za eventualne nezeljene efekte vakcinacije.

Bb

pre 3 godine

Znam da bi voleli da je rekao da je protiv vakcine pa da mozete da pisete kako je antivakser. Ima on tim lekara koje slusa, ne donosi on odluke o tome da li ce se vakcinisati tako sto gleda TV kao mnogi od vas.

Pilot bespilotne letelice

pre 3 godine

Trebalo bi da se vakcinišeš i zbog drugih, a ne samo zbog sebe!
(charlie, 23. april 2021 20:36)

Opet pogrešna premisa. Vakcinišeš se zbog sebe, da bi ti imao blaže simptome. Revakcinisani nakon 4 sedmice mogu da zaraze i nevakcinisane i revakcinisane. Upravo u svojoj porodici imam oba slučaja.

Sava

pre 3 godine

"Nisam doktor, virsolog ili neko ko je kompetentan da priča o tome".

Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.

Sanja

pre 3 godine

Lepo.je rekao.
I hrabar je što.je izneo.nepopularno mišljenje.
Samo.zato što želim da se informišemo o vakcinama.ne znači da sam antivakser.
Ove vakcine nisu isti što i one stare proverene.
Toliko.

Branislav Zdravkovic

pre 3 godine

Posto drzava smatra da bi trebalo da se gradjani vakcinisu i stvara se velika kampanja da se svi vakcinisemo, ne znam u cemu je problem da drzava prihvati i odgovornost za to. Naime, neka drzava garantuje gradjanima sigurnost vakcine i neka prihvati odgovornost za eventualne tuzbe gradjana u slucaju negativnih efekata vakcine. Neka ne trazi od gradjana da potpisuju da su saglasni da se vakcinisu na svoju odgovornost i siguran sam da bi gradjani poceli da se vakcinisu u znatno vecem broju.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari?
(Profesor_latinskog, 23. april 2021 20:16)

Gde si ti to čuo, majke ti?

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.

War Inside My Head

pre 3 godine

Ne znam odakle mu informacija za 3 navedene zemlje,da im ide dobro,posebno za Rusiju,čak i Švedsku,koja ipak ima liberalniji pristup epidemiji?Rusi i pored svoje vakcine,na koju je za sad odziv prilično mali,imaju probleme ozbiljne.Em su najveći,em raznoliki na više načina,teško je kontrolu uspostaviti.Prvi talas iz Kine direktno su uspjeli,ali im je virus sa Zapada ušao i napravio problem.Nole između redova,izgleda da nije spreman na vakcinaciju,a vjerujem kad bi bio,njegov primjer bi znatno povećao broj vakcinisanih.

Najrealnije

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.
(Lange, 23. april 2021 20:06

Lekari,medicinski tehnicari i sestre su sami birali svoje zanimanje i hteli su da se bave humanim poslom,nezavisno ko od cega boluje i kako se razboleo jer za to primaju odredjenu nadoknadu u vidu plate.Nisu upisali skolu ili studije na konkursu da ce leciti samo vakcinisane.I profesori i nastavnici predaju nastavu svakom ko je pohadja a majstor dolazi da popravi neki kvar i vakcinisanim i nevakcinisanima,ne pravi razliku jer i on mora zaraditi kao i lekar.

Lange

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.

Profesor_latinskog

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari? Znači vakcina onda ne štiti stare čim trebaju i mladi da se vakcinišu da bi se stari sačuvali! Zašto se onda mladi vakcinišu vakcinom koja inače ne štiti stare čime dedukcijom dolazimo do toga da neće štititi ni mlađe?? Gde je tu dobra stara logika??

trt

pre 3 godine

Clan 25. Ustava Republike Srbije.
(Stefan94, 23. april 2021 19:05)


Prestanite da se pozivate na član 25 Ustava RS. Tu ne piše to što vi mislite da piše.

"Član 25

Fizički i psihički integritet je nepovrediv.

Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka."


Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.

lal

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)
ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...

ccc

pre 3 godine

Naravno da svako ima slobodu volje kad je lično zdravlje u pitanju. Medjutim, ovo je zarazna bolest gde se suzbijanje zaraze stavlja iznad slobode volje jer su životi mnogih u pitanju. To je ono sto politicka korektnost ne moze da objasni.

uProlazu

pre 3 godine

Korona je savrsena podloga za deljenje moralnih pridika plasljivih, frustriranih i nesrecnih ljudi. “Zastiti druge od sebe” vrlo vrlo lako i povrsno receno, jel znate vi sta to znaci? Jel ste se prvo pobrinuli za sebe i svoj zivot da bi bili dovoljno kompetentni da delite drugima??
Ako se svako bude bavio sobom i svojim zivotom u dovoljnoj meri, sto je vrlo veliki i nemerljivi pojam, nema nikakve potrebe da se brine za druge, jer ce i taj neko drugi o sebi brinuti.

Ernesto ce

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.
(jovan, 23. april 2021 19:13)

i ja to sve kazem isto i dodajem pored tvoga dobar momak i pametan . dobar , pametan i uspesan i drago mi je da ne podleze pritisku agende .

Квасник_Миле

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...
(nieux, 23. april 2021 19:32)

Иако се са неким изложеним слажем, морам да приметим како коментар полази од тога да је вакцина обавезна! Те да је потребна некаква “проста вера” у исту илити заговорнике исте. Чудан приступ, по мени.

jovan

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.

nieux

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...

miloskepp

pre 3 godine

U redu je sto si gospodar svoga tela, gospodar si i svojih para, zelis slobodu izbora ali molim te onda nosi masku svuda gde se pojavljujes u javnosti, drzi distancu, budi korektan prema drugima jer ovo je zarazna bolest i svi imamo deo kolektivne odgovornosti, ucini i ti nesto da ovo zlo stane, ne moze se ipak sve kupiti parama

Квасник_Миле

pre 3 godine

Sažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.
(Randy Marsh, 23. april 2021 19:28)

Ме трошиш ништа што није твоје, на овај или онај начин, стечено право!

Lanna

pre 3 godine

Svedskoj ne ide uopste dobro. Broj zarazenih na 100 000 stanovnika je najveci u Evropi. Ljudi se masono vakcinisu poslednjin nedelja i e pitaju za vrtsu vakcine. Belorusija je katastrofa, a u Rusiji je lockdown . Djokovic nek se bavi tenisom,. a ne Coronom i vacinom. Postaje prilicno arogantan u svom neznanju.

Poj

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?

Srbin

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

I sta si ti sada objasnio ? Ako se vakcinises protiv korone i dalje mozes dobiti istu, i dalje je mozes preneti na nekoga, jedino sto si sebi obezbedio laksu klinicku sliku i nista drugo....

Najrealnije

pre 3 godine

Sportisti o sportu, doktori o vakcinama.
(Dox, 23. april 2021 19:32)

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac

Randy Marsh

pre 3 godine

@Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Slažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.

Bojan

pre 3 godine

Neodgovorna izjava. Novak ima veliki uticaj kod nas, kada bi se vakcinisao dao bi dobar primer ostalima. Ovako samo uvijeno podržava avakse. Ne treba nam ovo sada kada treba da se borimo za svakog novog vakcinisanog.

nebojsa

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

nebojsa

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

jovan

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.

miloskepp

pre 3 godine

U redu je sto si gospodar svoga tela, gospodar si i svojih para, zelis slobodu izbora ali molim te onda nosi masku svuda gde se pojavljujes u javnosti, drzi distancu, budi korektan prema drugima jer ovo je zarazna bolest i svi imamo deo kolektivne odgovornosti, ucini i ti nesto da ovo zlo stane, ne moze se ipak sve kupiti parama

Lanna

pre 3 godine

Svedskoj ne ide uopste dobro. Broj zarazenih na 100 000 stanovnika je najveci u Evropi. Ljudi se masono vakcinisu poslednjin nedelja i e pitaju za vrtsu vakcine. Belorusija je katastrofa, a u Rusiji je lockdown . Djokovic nek se bavi tenisom,. a ne Coronom i vacinom. Postaje prilicno arogantan u svom neznanju.

Bojan

pre 3 godine

Neodgovorna izjava. Novak ima veliki uticaj kod nas, kada bi se vakcinisao dao bi dobar primer ostalima. Ovako samo uvijeno podržava avakse. Ne treba nam ovo sada kada treba da se borimo za svakog novog vakcinisanog.

Randy Marsh

pre 3 godine

@Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Slažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.

Poj

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?

nieux

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...

trt

pre 3 godine

Clan 25. Ustava Republike Srbije.
(Stefan94, 23. april 2021 19:05)


Prestanite da se pozivate na član 25 Ustava RS. Tu ne piše to što vi mislite da piše.

"Član 25

Fizički i psihički integritet je nepovrediv.

Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka."


Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.

Ernesto ce

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.
(jovan, 23. april 2021 19:13)

i ja to sve kazem isto i dodajem pored tvoga dobar momak i pametan . dobar , pametan i uspesan i drago mi je da ne podleze pritisku agende .

Najrealnije

pre 3 godine

Sportisti o sportu, doktori o vakcinama.
(Dox, 23. april 2021 19:32)

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac

Srbin

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

I sta si ti sada objasnio ? Ako se vakcinises protiv korone i dalje mozes dobiti istu, i dalje je mozes preneti na nekoga, jedino sto si sebi obezbedio laksu klinicku sliku i nista drugo....

Profesor_latinskog

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari? Znači vakcina onda ne štiti stare čim trebaju i mladi da se vakcinišu da bi se stari sačuvali! Zašto se onda mladi vakcinišu vakcinom koja inače ne štiti stare čime dedukcijom dolazimo do toga da neće štititi ni mlađe?? Gde je tu dobra stara logika??

Sava

pre 3 godine

"Nisam doktor, virsolog ili neko ko je kompetentan da priča o tome".

Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.

uProlazu

pre 3 godine

Korona je savrsena podloga za deljenje moralnih pridika plasljivih, frustriranih i nesrecnih ljudi. “Zastiti druge od sebe” vrlo vrlo lako i povrsno receno, jel znate vi sta to znaci? Jel ste se prvo pobrinuli za sebe i svoj zivot da bi bili dovoljno kompetentni da delite drugima??
Ako se svako bude bavio sobom i svojim zivotom u dovoljnoj meri, sto je vrlo veliki i nemerljivi pojam, nema nikakve potrebe da se brine za druge, jer ce i taj neko drugi o sebi brinuti.

Najrealnije

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.
(Lange, 23. april 2021 20:06

Lekari,medicinski tehnicari i sestre su sami birali svoje zanimanje i hteli su da se bave humanim poslom,nezavisno ko od cega boluje i kako se razboleo jer za to primaju odredjenu nadoknadu u vidu plate.Nisu upisali skolu ili studije na konkursu da ce leciti samo vakcinisane.I profesori i nastavnici predaju nastavu svakom ko je pohadja a majstor dolazi da popravi neki kvar i vakcinisanim i nevakcinisanima,ne pravi razliku jer i on mora zaraditi kao i lekar.

Pilot bespilotne letelice

pre 3 godine

Trebalo bi da se vakcinišeš i zbog drugih, a ne samo zbog sebe!
(charlie, 23. april 2021 20:36)

Opet pogrešna premisa. Vakcinišeš se zbog sebe, da bi ti imao blaže simptome. Revakcinisani nakon 4 sedmice mogu da zaraze i nevakcinisane i revakcinisane. Upravo u svojoj porodici imam oba slučaja.

Lange

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.

nele

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..

Bb

pre 3 godine

Znam da bi voleli da je rekao da je protiv vakcine pa da mozete da pisete kako je antivakser. Ima on tim lekara koje slusa, ne donosi on odluke o tome da li ce se vakcinisati tako sto gleda TV kao mnogi od vas.

ccc

pre 3 godine

Naravno da svako ima slobodu volje kad je lično zdravlje u pitanju. Medjutim, ovo je zarazna bolest gde se suzbijanje zaraze stavlja iznad slobode volje jer su životi mnogih u pitanju. To je ono sto politicka korektnost ne moze da objasni.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Sažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.
(Randy Marsh, 23. april 2021 19:28)

Ме трошиш ништа што није твоје, на овај или онај начин, стечено право!

Sanja

pre 3 godine

Lepo.je rekao.
I hrabar je što.je izneo.nepopularno mišljenje.
Samo.zato što želim da se informišemo o vakcinama.ne znači da sam antivakser.
Ove vakcine nisu isti što i one stare proverene.
Toliko.

Branislav Zdravkovic

pre 3 godine

Posto drzava smatra da bi trebalo da se gradjani vakcinisu i stvara se velika kampanja da se svi vakcinisemo, ne znam u cemu je problem da drzava prihvati i odgovornost za to. Naime, neka drzava garantuje gradjanima sigurnost vakcine i neka prihvati odgovornost za eventualne tuzbe gradjana u slucaju negativnih efekata vakcine. Neka ne trazi od gradjana da potpisuju da su saglasni da se vakcinisu na svoju odgovornost i siguran sam da bi gradjani poceli da se vakcinisu u znatno vecem broju.

Ivan

pre 3 godine

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.
(Pravi stari Čačanin, 23. april 2021 20:01)

Stvar izbora postoji, i postojace je ne smeju da stanu iza vakcine kao neko ko ce biti odgovoran za eventualne nezeljene efekte vakcinacije.

lal

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)
ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari?
(Profesor_latinskog, 23. april 2021 20:16)

Gde si ti to čuo, majke ti?

Квасник_Миле

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...
(nieux, 23. april 2021 19:32)

Иако се са неким изложеним слажем, морам да приметим како коментар полази од тога да је вакцина обавезна! Те да је потребна некаква “проста вера” у исту илити заговорнике исте. Чудан приступ, по мени.

War Inside My Head

pre 3 godine

Ne znam odakle mu informacija za 3 navedene zemlje,da im ide dobro,posebno za Rusiju,čak i Švedsku,koja ipak ima liberalniji pristup epidemiji?Rusi i pored svoje vakcine,na koju je za sad odziv prilično mali,imaju probleme ozbiljne.Em su najveći,em raznoliki na više načina,teško je kontrolu uspostaviti.Prvi talas iz Kine direktno su uspjeli,ali im je virus sa Zapada ušao i napravio problem.Nole između redova,izgleda da nije spreman na vakcinaciju,a vjerujem kad bi bio,njegov primjer bi znatno povećao broj vakcinisanih.

Broj jedan

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?
(Poj, 23. april 2021 19:27)

I ja imam osećaj da je protiv vakcinisanja, svakako je protiv obaveznog, ali ti argument "Švedska i Belorusija" ne stoji. Pre toga je pomenuo Britaniju i nas kao predstavnike druge opcije. Pominje dve opcije kojima, navodno, dobro ide, mada mislim da je Švedska neopravdano žrtvovala mnogo građana. Za Belorusiju ne znam. Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.

Bl

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.

pedja

pre 3 godine

Za svaku medicinsku proceduru se trazi saglasnost ,ljekar sam i znam to,svaka procedura se moze zavrsiti katasrofalno,pa i najobicnije cupanje nokta i sl.Cemu toliko cudjenje sto se to trazi.Obozavaoc sam Novaka ali mislim da u vezi ovoga sebi daje previse za pravo!

Neverovatno

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali ovo je totalno pogresna i nakaradna izjava.
Javna licnost sa ogromnim uticajem kao Djokovic NE SME ovako neodgovorno da se ponasa.
"Sloboda izbora" da se siri zaraza i ugrozavaju zivoti drugih? E ne moze.

Iskreno mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise.

Da malo mucne glavom i podrzi vakcinaciju, pola Srbije koja veruje suludim teorijama zavere i u dilemi je, bi se vakcinisalo. I tako bi se pandemija u Srbiji zavrsila mnogo brze i spasli mnogi zivoti.

Zbog slicnih stavova, odbijanja da operise lakat na vreme i lecenja "prirodnim" babskim lekovina je izgubio godinu dana i bar 2-3 grand slama. Ali to je tada imalo efekat samo na njega i njegovu karijeru. Ovo sada je ugrozavanje zivota i zdravlja drugih.

Opameti se Nole.

Boris

pre 3 godine

Citam komentare u kojima pise vakcine su dzaba..

Nisu dzaba, placene su novcem poreskih obveznika ( svih nas ).

Platu koju zaradjujemo, dobijamo u neto iznosu, a razlika ide za poreze i doprinose.

isto vam je sa mobilnom mrezom, svaki mesec placate racune a imate " besplatne " minute.

EZeljko

pre 3 godine

Drzi se reketa i ne lupaj gluposti. Ti ne moras ali zadtzi to za sebe. Ja sam licno primio Astrazeneca u jeky kampanje protiv te vakcine. Svaka je bolja nego se izloziti virusu koji se ponasa kao nijedan do sada.

Djido

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali… neodgovorno se ponasa… mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise… Da malo mucne glavom… Opameti se Nole.
(Neverovatno, 24. april 2021 02:47)

Veliki sam Novakov navijac… manjak inteligencije… nedostatak empatije… nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.
(Xxx, 24. april 2021 06:51)

Eeee, molim vas okanite se navijanja za Novaka, vi ste najobičniji foliranti. Takvi mu navijači nisu potrebni. Draži su mi oni koji otvoreno kažu da ga mrze. Oni su bar pošteni.

Bl

pre 3 godine

@joao- i meni su ponovili vakcinu protiv velikih boginja. Ali ta, kao i sva ostale ranija vakcinisanja, odrađuje svoje do dana današnjeg. Za tvoju informaciju nosim masku, perem ruke, ne idem na okupljanja. Nisam protivnik vakcinisanja kao metode, koja se pokazala vrlo uspješna u suzbijanju mnogih bolesti.
Bilo bi lijepo kad bi izmislili vakcinu za pristojnost, pa da i tu primiš i ne obraćaš se bahato, svađalački i ne šalješ ljude u čopore.

Joao

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.
(Bl, 23. april 2021 22:27)

Za neke bolesti smo revakcinisani i tada...raspitaj se bolje pre nego što to napišeš.
Da ne govorim da sam primio četiri puta vakcinu protiv velikih boginja, sve dok nije bilo reakcije. Niko me nije pitao ništa. Evo živ sam još i imam zdravu decu. Primio sam dva puta vakcinu protiv sezonskog gripa, dobrovoljno i na sopstvenu odgovornost, da ne bih slučajno preneo grip nekome ko je tada bio slab da se brani.
Znači ne izmišljajte ljudi romane zato što se bojite igle.
Nećeš vakcinu? U redu. Nećeš ni masku, ni da pereš ruke, i hoćeš da sediš u čoporu? E pa ne može i jare i pare!

zizi

pre 3 godine

tako je. nauka je samo jedno od misljenja XD u moru raznih misljenja i sva su ona ravnopravna.
ipak problem u pokusaju relativizacije nauke je taj sto kad na bazi nauke napravis avion on leti, kad napravis pusku ona ubija, kad napravis lek on leci... a kad ignorises nauku, razbijes se kao zvecka.
vecina stvari na svetu nisu deo slobode izbora, posebno ako ugrozavaju druge. recimo ja bih voleo da budem masovni ubica, jer smatram da imam odlican osecaj ko treba a ko ne treba da zivi. ipak to nije nesto sto mi je dozvoljeno. je l to fer? isto tako ne treba da bude dozvoljeno da budes masovni prenosilac virusa koji je paralisao covecanstvo, sakati ljude i odnosi zivote. 2020. mortlitet u srbiji se povecao za 15%?! u odnosu na prethodnih 10 godina kada je bio konstantan. neces da se vakcinises? no problema. sedi kuci i smrdi.

Xxx

pre 3 godine

Veliki sam Novakov navijac i uvijek mi je bilo interesantno.kako neko(Novak),moze imati ogromnu sportsku inteligenciju,a sa druge strane pokazivati manjak inteligencije u stvarnom zivotu.
Svojim odgovorom je pokazao i nedostatak empatije ili nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.

Алекса Мудринич

pre 3 godine

Читам ове коментаре и схватих да је боље већини овде да су ћутали јер онда би нагађали да ли су глупи. Овако су одагнали сваку сумњу. Интернет је чудо.

aha

pre 3 godine

Novak je dokaz da genijalac u jednoj profesiji ne mora biti pametan po drugim pitanjima

ukratko
drzi se ti Novace onoga sta ti ide -- i cuti !!!

Bravo

pre 3 godine

Bravo Nole! Ako vakcina nije obavezna, otkud bilo kome pravo da bilo koga proziva?! Bravo i za slobodu izbora! Ne propagiram ni za, ni protiv, samo koristim svoje prsvo na izbor.

Rape

pre 3 godine

Zizi teško da će mi objaviti komentar ali hajde da pokušam.Nalupetao si se za medalju.Neću komentarisati gluposti oko tvog osećaja i tvojih osećanja ali ovo za masovnog prenosioca virusa je jako diskutabilno .Evo čisto samo razmisli ko više ugrožava okolinu ja nevakcinisan ili ti vakcinisan.Elem,koliko si imao ljudi pre pojave vakcine koji su imali virus a nikakve simptome.Dosta takvih slučajeva.Sa pojavom ovog bućkuriša imaćeš ih još mnogo mnogo više.To znači da ljudi koji su vakcinisani ne osećaju ništa ali itekako mogu biti zaraženi i nesvesno prenositi zarazu.Dok će većina nevakcinisanih neki simptom osetiti i ostati kući izolovani.I nemoj mi pričati o tome kada bi svi primili vakcinu jer takođe veliki broj ljudi iz raznoraznih razloga ne sme da je primi.Ja nekako mislim da ti nisi u pravu.

Rape

pre 3 godine

Jovene a ti se odlično razumeš u vakcinu pa sa punim pravom njemu spočitavaš da se u nešto ne razume.Njemu koji ne mora da se bakće i da zna bilo šta o tome ali sam siguran da oko sebe ima ljude koji se siguran sam mnogo bolje razumeju u te stvari nego ti.Sigurno može na kraju krajeva i da plati za vrhunski savet za razliku od tebe koji je podlegao ovoj histeriji oko vakcine.

Mikica

pre 3 godine

Ako neko treba da se vakciniše zbog društva a ne zbog sebe onda društvo (država) treba da preuzme na sebe svu odgovornost za moguće štetne posledice.

Mile

pre 3 godine

Tačno je da svako ima pravo izbora a evo ja ću kao plućni bolesnik koji NE SME da primi vakcinu izabrati da ne navijam više za Novaka. Sin i ćerka su to odlučili čim su čuli izjavu juče. Jako neodgovorno, u redu je što neće da primi vakcinu ali kao poznata ličnost treba da ćuti o tome ili da kaže NEĆU! Ovako kao neću da se izjašnjavam ali neću...

trt

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)

ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...
(lal, 23. april 2021 20:21)

Ne potpisuje se to zbog clana 25 Ustava jer kao što sam već naveo vakcinacija nije medicinski i naučni ogled. Da li ti znaš šta znači ogled?

Goran

pre 3 godine

Bravo Nole slazem se. Evo ovako ,oduvjek se govorilo sta je djaba nevalja a sta je jeftino platises poslije itd.Nista na svijetu a da valja nema dzaba pa tako i vakcine. Da imaju neku vrijednost nebi bile dzaba. Laka vam noc.

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.
(Pit@
Hm...čovjek je najbolji teniser sveta, ima izuzetnu priliku da bude GOAT i onda sitne duše kao ti kažu "jedva završio osnovnu"!!!!
Svjedoci smo njegove požrtvovanosti i njegovih odricanja da bi postao to šta jeste i onda sitna duša kao ti kaže "jedva je završio osnovnu"!!
Da je u USA imao bi Kembridž diplomu a znamo većina sportista tamo dolazi do diploma.
Elem...Novak biše jezika zbori nego što ti znaš padeža, zato svi vi prekinite više sa takvim stupoidnim insinuacijama.

Pit

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.

milan

pre 3 godine

Nole ne mora ali je problem sto vecina njegovih vrsnjaka i starijih misli da je kao Nole a ne mogu da istrce ni dva kruga na stadionu pa zaglave u bolnici ili na neko jos gore mesto. Ljudi zaboravljaju ko je Nole, u kakvoj je fizickoj kondiciji, ne pije, ne pusi i zdravo se hrani. Sa druge strane, siguran sam da su mu se roditelji vakcinisali.

autošovinista

pre 3 godine

Kad pre završi tu školu za advokata?? Jeste da nije teška škola za advokata, ali ti si ipak igrao tenis, pa se pitam kako si uspeo.

Djido

pre 3 godine

Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.
(Broj jedan, 23. april 2021 21:13)

Ma, jasan je, ne brini se. Nego, vidim da se razumeš, pa rekoh da pitam koju si vakcinu primio, znaš i ja bih hteo da se vakcinišem pa moram da odlučim koju vakcinu da primim, i tako...

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
Apsolutno odlična izjava i bez jednog slova nedorečenosti ili dvosmislenosti, nije mi jasno šta mu zamjerite!?

Mikan

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..
(nele, 23. april 2021 )

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...

BLuka

pre 3 godine

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...
(Mikan@
To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.

Pedja

pre 2 godine

Ajde vi sto ste primili bocu nemojte pljuvati po novaku, on je izjavio da se nece vakcinisati, njegov izbor... Nisam ni ja nit mi pada na pamet a vi se bodite do mile volje to je vas zivot

IQ

pre 3 godine

Ne znam za tu Montanje-ovu izjavu o tome da mu se moze jer je nobelovac ali znam za dvije. Jedna je o porijeklu virusa koji su svi prenjeli, a bilo je razlicitih komentara na to. Druga je o vakcinama, koju naravno niko nije zelio prenijeti u medijima. Mogla se pronaci samo na internetu




To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.
(BLuka, 24. april 2021 13:14)

Aleksandar

pre 2 godine

Volim Noleta ali nije u pravu sto se tice ovoga. Vakcine su bezbednije nego ako dobijes virus. A nije u pitanju pojedinac, nego citava populacija. Ne treba da zivimo ovako 5-10 godina.
Vakcina bi trebalo da bude obavezna i pre svega pristupacna svim nacijama.
Ovo antivakcinisanje samo ide u korist farmaceutskim kompanijama. Sto ovo duze traje, vise vakcina se prodaje. Ako se vakcinisu svi, oni gube buduce musterije.

jovan

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.

Bojan

pre 3 godine

Neodgovorna izjava. Novak ima veliki uticaj kod nas, kada bi se vakcinisao dao bi dobar primer ostalima. Ovako samo uvijeno podržava avakse. Ne treba nam ovo sada kada treba da se borimo za svakog novog vakcinisanog.

nebojsa

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

miloskepp

pre 3 godine

U redu je sto si gospodar svoga tela, gospodar si i svojih para, zelis slobodu izbora ali molim te onda nosi masku svuda gde se pojavljujes u javnosti, drzi distancu, budi korektan prema drugima jer ovo je zarazna bolest i svi imamo deo kolektivne odgovornosti, ucini i ti nesto da ovo zlo stane, ne moze se ipak sve kupiti parama

Lanna

pre 3 godine

Svedskoj ne ide uopste dobro. Broj zarazenih na 100 000 stanovnika je najveci u Evropi. Ljudi se masono vakcinisu poslednjin nedelja i e pitaju za vrtsu vakcine. Belorusija je katastrofa, a u Rusiji je lockdown . Djokovic nek se bavi tenisom,. a ne Coronom i vacinom. Postaje prilicno arogantan u svom neznanju.

trt

pre 3 godine

Clan 25. Ustava Republike Srbije.
(Stefan94, 23. april 2021 19:05)


Prestanite da se pozivate na član 25 Ustava RS. Tu ne piše to što vi mislite da piše.

"Član 25

Fizički i psihički integritet je nepovrediv.

Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka."


Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.

Randy Marsh

pre 3 godine

@Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Slažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Normalna izjava svako treba da ima slobodnu volju ukoliko zeli ili ne da se vakcinise. Bravo!
(misa, 23. april 2021 18:45)

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.

Sava

pre 3 godine

"Nisam doktor, virsolog ili neko ko je kompetentan da priča o tome".

Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.

nieux

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...

Lange

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.

ccc

pre 3 godine

Naravno da svako ima slobodu volje kad je lično zdravlje u pitanju. Medjutim, ovo je zarazna bolest gde se suzbijanje zaraze stavlja iznad slobode volje jer su životi mnogih u pitanju. To je ono sto politicka korektnost ne moze da objasni.

Srbin

pre 3 godine

To je, naravno, istina za sve bolesti koje ne utiču na život i zdravlje drugih ljudi. Ako neko može da živi sa svešću da postoji makar i promil šanse da se neko ne daj bože zarazio ili umro zbog toga što on nije otišao da primi najobičniji lek koji čovečanstvo sa ogromnim uspehom primenjuje više od sto godina, onda svaka čast. Život u društvu osim prava i pogodnosti, nosi i obaveze i dužnosti. Da zaštiti sebe od drugih ume svaka živuljka, a da zaštitiš druge od sebe je malo važniji zadatak.

I sta si ti sada objasnio ? Ako se vakcinises protiv korone i dalje mozes dobiti istu, i dalje je mozes preneti na nekoga, jedino sto si sebi obezbedio laksu klinicku sliku i nista drugo....

Ernesto ce

pre 3 godine

Da je za vakcinu otvoreno bi rekao. Ovako drži za sebe da je protiv vakcine. Super je teniser ali se bavi stvarima za koje nema pojma i za koje je pod nečijim uticajem. Ovim je samo pomogao antivakserima. Ovo je zajednicka borba i svi mi imamo izbor da primimo vakcinu i borimo se protiv virusa ili da dezertiramo. Šteta, dobar decko i ima dobru nameru.
(jovan, 23. april 2021 19:13)

i ja to sve kazem isto i dodajem pored tvoga dobar momak i pametan . dobar , pametan i uspesan i drago mi je da ne podleze pritisku agende .

Profesor_latinskog

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari? Znači vakcina onda ne štiti stare čim trebaju i mladi da se vakcinišu da bi se stari sačuvali! Zašto se onda mladi vakcinišu vakcinom koja inače ne štiti stare čime dedukcijom dolazimo do toga da neće štititi ni mlađe?? Gde je tu dobra stara logika??

Najrealnije

pre 3 godine

Sportisti o sportu, doktori o vakcinama.
(Dox, 23. april 2021 19:32)

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac

nele

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..

pedja

pre 3 godine

Za svaku medicinsku proceduru se trazi saglasnost ,ljekar sam i znam to,svaka procedura se moze zavrsiti katasrofalno,pa i najobicnije cupanje nokta i sl.Cemu toliko cudjenje sto se to trazi.Obozavaoc sam Novaka ali mislim da u vezi ovoga sebi daje previse za pravo!

uProlazu

pre 3 godine

Korona je savrsena podloga za deljenje moralnih pridika plasljivih, frustriranih i nesrecnih ljudi. “Zastiti druge od sebe” vrlo vrlo lako i povrsno receno, jel znate vi sta to znaci? Jel ste se prvo pobrinuli za sebe i svoj zivot da bi bili dovoljno kompetentni da delite drugima??
Ako se svako bude bavio sobom i svojim zivotom u dovoljnoj meri, sto je vrlo veliki i nemerljivi pojam, nema nikakve potrebe da se brine za druge, jer ce i taj neko drugi o sebi brinuti.

Poj

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?

Sanja

pre 3 godine

Lepo.je rekao.
I hrabar je što.je izneo.nepopularno mišljenje.
Samo.zato što želim da se informišemo o vakcinama.ne znači da sam antivakser.
Ove vakcine nisu isti što i one stare proverene.
Toliko.

War Inside My Head

pre 3 godine

Ne znam odakle mu informacija za 3 navedene zemlje,da im ide dobro,posebno za Rusiju,čak i Švedsku,koja ipak ima liberalniji pristup epidemiji?Rusi i pored svoje vakcine,na koju je za sad odziv prilično mali,imaju probleme ozbiljne.Em su najveći,em raznoliki na više načina,teško je kontrolu uspostaviti.Prvi talas iz Kine direktno su uspjeli,ali im je virus sa Zapada ušao i napravio problem.Nole između redova,izgleda da nije spreman na vakcinaciju,a vjerujem kad bi bio,njegov primjer bi znatno povećao broj vakcinisanih.

Pilot bespilotne letelice

pre 3 godine

Trebalo bi da se vakcinišeš i zbog drugih, a ne samo zbog sebe!
(charlie, 23. april 2021 20:36)

Opet pogrešna premisa. Vakcinišeš se zbog sebe, da bi ti imao blaže simptome. Revakcinisani nakon 4 sedmice mogu da zaraze i nevakcinisane i revakcinisane. Upravo u svojoj porodici imam oba slučaja.

Neverovatno

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali ovo je totalno pogresna i nakaradna izjava.
Javna licnost sa ogromnim uticajem kao Djokovic NE SME ovako neodgovorno da se ponasa.
"Sloboda izbora" da se siri zaraza i ugrozavaju zivoti drugih? E ne moze.

Iskreno mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise.

Da malo mucne glavom i podrzi vakcinaciju, pola Srbije koja veruje suludim teorijama zavere i u dilemi je, bi se vakcinisalo. I tako bi se pandemija u Srbiji zavrsila mnogo brze i spasli mnogi zivoti.

Zbog slicnih stavova, odbijanja da operise lakat na vreme i lecenja "prirodnim" babskim lekovina je izgubio godinu dana i bar 2-3 grand slama. Ali to je tada imalo efekat samo na njega i njegovu karijeru. Ovo sada je ugrozavanje zivota i zdravlja drugih.

Opameti se Nole.

lal

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)
ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...

Najrealnije

pre 3 godine

Svako je vlasnik svoga tela i odlucuje sta ce uneti u njega...i sportista i doktor i kosmonaut i cistac
(Najrealnije, 23. april 2021 19:49)

Sloboda je izbora da li ce se neko vakcinisati ili ne. Slazem se. Ali onda treba dati slobodu lekarima i medicinskom tehnicarima koji se vise od godinu dana bore protiv korona da ne lece ljude koji se razbole jer se nisu vakcinisali ako su mogli.
(Lange, 23. april 2021 20:06

Lekari,medicinski tehnicari i sestre su sami birali svoje zanimanje i hteli su da se bave humanim poslom,nezavisno ko od cega boluje i kako se razboleo jer za to primaju odredjenu nadoknadu u vidu plate.Nisu upisali skolu ili studije na konkursu da ce leciti samo vakcinisane.I profesori i nastavnici predaju nastavu svakom ko je pohadja a majstor dolazi da popravi neki kvar i vakcinisanim i nevakcinisanima,ne pravi razliku jer i on mora zaraditi kao i lekar.

Bl

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.

Xxx

pre 3 godine

Veliki sam Novakov navijac i uvijek mi je bilo interesantno.kako neko(Novak),moze imati ogromnu sportsku inteligenciju,a sa druge strane pokazivati manjak inteligencije u stvarnom zivotu.
Svojim odgovorom je pokazao i nedostatak empatije ili nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Po ko zna koji put se mešaju lončići... Ima se slobodna volja, naravno, ali ta sloboda mora da nosi sa sobom i odgovornost. Pa, ako ćeš da budeš sam u šumi, van društva, naravno, zašto bi se vakcinisao... Ali, život u zajednici, kao i svest da vakcina nije samo lični, sebični čin koji služi da samo sebe zaštitiš, već i jedan kolektivni dogovor uz pomoć kog ćemo zaštiti i slabe, to se ipak mora shvatiti. A lakše od toga da bilo šta shvataš je da prosto veruješ školovanim ljudima. Previše neukih naokolo koji imaju neki stav, a znanja nigde...
(nieux, 23. april 2021 19:32)

Иако се са неким изложеним слажем, морам да приметим како коментар полази од тога да је вакцина обавезна! Те да је потребна некаква “проста вера” у исту илити заговорнике исте. Чудан приступ, по мени.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Sažem se. Ali onda ako se zaraziš ostaneš kod kuće i ne trošiš zdravstvene resurse svoje zemlje.
(Randy Marsh, 23. april 2021 19:28)

Ме трошиш ништа што није твоје, на овај или онај начин, стечено право!

Ivan

pre 3 godine

Kada je u pitanju nešto što je važno za celo društvo, tu prestaje stvar ličnog izbora. Lični izbor je da se tetoviraš ili staviš pirsing time ne ugrožavaš nikog drugog, ali ako od nečega zavisi da se društvo vrati u normalu, da privreda normalno radi, da stari slobodno izađu iz svojih kuća onda tu nema ličnih sloboda. Možete da udarate minuse to je vaše pravo, ali ovakav Novakov stav me totalno razočarao.
(Pravi stari Čačanin, 23. april 2021 20:01)

Stvar izbora postoji, i postojace je ne smeju da stanu iza vakcine kao neko ko ce biti odgovoran za eventualne nezeljene efekte vakcinacije.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

O tempora, o mores! Prvo je bila priča da se vakcinišu stariji da bi se sačuvali. Sada ispada da to nije dovoljno nego treba vakcinisati i mlade da bi se sačuvali stari?
(Profesor_latinskog, 23. april 2021 20:16)

Gde si ti to čuo, majke ti?

Goran

pre 3 godine

Bravo Nole slazem se. Evo ovako ,oduvjek se govorilo sta je djaba nevalja a sta je jeftino platises poslije itd.Nista na svijetu a da valja nema dzaba pa tako i vakcine. Da imaju neku vrijednost nebi bile dzaba. Laka vam noc.

Broj jedan

pre 3 godine

Pa kroz redove je bar tri puta rekao da je antivakser, sto ionako svi vec znaju.

Zasto navodi primere Svedske i Belorusije i kako im dobro ide?
(Poj, 23. april 2021 19:27)

I ja imam osećaj da je protiv vakcinisanja, svakako je protiv obaveznog, ali ti argument "Švedska i Belorusija" ne stoji. Pre toga je pomenuo Britaniju i nas kao predstavnike druge opcije. Pominje dve opcije kojima, navodno, dobro ide, mada mislim da je Švedska neopravdano žrtvovala mnogo građana. Za Belorusiju ne znam. Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.

Mile

pre 3 godine

Tačno je da svako ima pravo izbora a evo ja ću kao plućni bolesnik koji NE SME da primi vakcinu izabrati da ne navijam više za Novaka. Sin i ćerka su to odlučili čim su čuli izjavu juče. Jako neodgovorno, u redu je što neće da primi vakcinu ali kao poznata ličnost treba da ćuti o tome ili da kaže NEĆU! Ovako kao neću da se izjašnjavam ali neću...

Branislav Zdravkovic

pre 3 godine

Posto drzava smatra da bi trebalo da se gradjani vakcinisu i stvara se velika kampanja da se svi vakcinisemo, ne znam u cemu je problem da drzava prihvati i odgovornost za to. Naime, neka drzava garantuje gradjanima sigurnost vakcine i neka prihvati odgovornost za eventualne tuzbe gradjana u slucaju negativnih efekata vakcine. Neka ne trazi od gradjana da potpisuju da su saglasni da se vakcinisu na svoju odgovornost i siguran sam da bi gradjani poceli da se vakcinisu u znatno vecem broju.

Bb

pre 3 godine

Znam da bi voleli da je rekao da je protiv vakcine pa da mozete da pisete kako je antivakser. Ima on tim lekara koje slusa, ne donosi on odluke o tome da li ce se vakcinisati tako sto gleda TV kao mnogi od vas.

zizi

pre 3 godine

tako je. nauka je samo jedno od misljenja XD u moru raznih misljenja i sva su ona ravnopravna.
ipak problem u pokusaju relativizacije nauke je taj sto kad na bazi nauke napravis avion on leti, kad napravis pusku ona ubija, kad napravis lek on leci... a kad ignorises nauku, razbijes se kao zvecka.
vecina stvari na svetu nisu deo slobode izbora, posebno ako ugrozavaju druge. recimo ja bih voleo da budem masovni ubica, jer smatram da imam odlican osecaj ko treba a ko ne treba da zivi. ipak to nije nesto sto mi je dozvoljeno. je l to fer? isto tako ne treba da bude dozvoljeno da budes masovni prenosilac virusa koji je paralisao covecanstvo, sakati ljude i odnosi zivote. 2020. mortlitet u srbiji se povecao za 15%?! u odnosu na prethodnih 10 godina kada je bio konstantan. neces da se vakcinises? no problema. sedi kuci i smrdi.

EZeljko

pre 3 godine

Drzi se reketa i ne lupaj gluposti. Ti ne moras ali zadtzi to za sebe. Ja sam licno primio Astrazeneca u jeky kampanje protiv te vakcine. Svaka je bolja nego se izloziti virusu koji se ponasa kao nijedan do sada.

autošovinista

pre 3 godine

Kad pre završi tu školu za advokata?? Jeste da nije teška škola za advokata, ali ti si ipak igrao tenis, pa se pitam kako si uspeo.

Rape

pre 3 godine

Zizi teško da će mi objaviti komentar ali hajde da pokušam.Nalupetao si se za medalju.Neću komentarisati gluposti oko tvog osećaja i tvojih osećanja ali ovo za masovnog prenosioca virusa je jako diskutabilno .Evo čisto samo razmisli ko više ugrožava okolinu ja nevakcinisan ili ti vakcinisan.Elem,koliko si imao ljudi pre pojave vakcine koji su imali virus a nikakve simptome.Dosta takvih slučajeva.Sa pojavom ovog bućkuriša imaćeš ih još mnogo mnogo više.To znači da ljudi koji su vakcinisani ne osećaju ništa ali itekako mogu biti zaraženi i nesvesno prenositi zarazu.Dok će većina nevakcinisanih neki simptom osetiti i ostati kući izolovani.I nemoj mi pričati o tome kada bi svi primili vakcinu jer takođe veliki broj ljudi iz raznoraznih razloga ne sme da je primi.Ja nekako mislim da ti nisi u pravu.

aha

pre 3 godine

Novak je dokaz da genijalac u jednoj profesiji ne mora biti pametan po drugim pitanjima

ukratko
drzi se ti Novace onoga sta ti ide -- i cuti !!!

Pit

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.

Joao

pre 3 godine

Svojevremeno (prilično davno) vakcinisali su nas za sve i svašta. Samo po jedan jedini put za svaku bolest i nikad više. Nije trebolo, jer su vakcine bile takva, da bolesti nisu imale šanse. Te vakcine su dugo testirane na sve moguće načine i prošle vrlo stroge i savjesne kontrole stručnjaka, da bi dobile potvrdu da su ućinkovite i bezopasne. Ove vakcine ssda se testirsju na milionima ljudi koji potpisuju izjave ds dobrovoljno pristaju ns vakcinaciju i preuzimaju odgovornost za sve nus pojave. I to sada zovu imunizacijom.
(Bl, 23. april 2021 22:27)

Za neke bolesti smo revakcinisani i tada...raspitaj se bolje pre nego što to napišeš.
Da ne govorim da sam primio četiri puta vakcinu protiv velikih boginja, sve dok nije bilo reakcije. Niko me nije pitao ništa. Evo živ sam još i imam zdravu decu. Primio sam dva puta vakcinu protiv sezonskog gripa, dobrovoljno i na sopstvenu odgovornost, da ne bih slučajno preneo grip nekome ko je tada bio slab da se brani.
Znači ne izmišljajte ljudi romane zato što se bojite igle.
Nećeš vakcinu? U redu. Nećeš ni masku, ni da pereš ruke, i hoćeš da sediš u čoporu? E pa ne može i jare i pare!

Rape

pre 3 godine

Jovene a ti se odlično razumeš u vakcinu pa sa punim pravom njemu spočitavaš da se u nešto ne razume.Njemu koji ne mora da se bakće i da zna bilo šta o tome ali sam siguran da oko sebe ima ljude koji se siguran sam mnogo bolje razumeju u te stvari nego ti.Sigurno može na kraju krajeva i da plati za vrhunski savet za razliku od tebe koji je podlegao ovoj histeriji oko vakcine.

trt

pre 3 godine

Niko ne vrši na tebi medicinske i naučne oglede. Vakcinacija to nije.
(trt, 23. april 2021 20:00)

ja sam i vakcinisan i revakcinisan, samo mi nije jasno zasto traze moju saglasnost ukoliko nije neophodna... UPRAVO zbog clana 25 ustava republike srbije...
(lal, 23. april 2021 20:21)

Ne potpisuje se to zbog clana 25 Ustava jer kao što sam već naveo vakcinacija nije medicinski i naučni ogled. Da li ti znaš šta znači ogled?

Mikan

pre 3 godine

"Onda se ne pravi pametan, nego poslusaj te iste doktore i virusologe koji kazu da je vakcina jedini spas.
(Sava,"
A zasto bas njih? Zasto da ne poslusa npr doktore i virusologe koji kazu da vakcine nisu dovoljno ispitane i da se ne zna njihov dugorocni uticaj na zdravlje i imunitet? A ne pricam o nadrilekarima nego ozbiljnim virusolozima pa i dobitnicima nobela za virusologiju..
(nele, 23. april 2021 )

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...

Djido

pre 3 godine

Navijam za Djokovica ali… neodgovorno se ponasa… mislim da mu sada treba zabraniti da igra po turnirima dok se ne vakcinise… Da malo mucne glavom… Opameti se Nole.
(Neverovatno, 24. april 2021 02:47)

Veliki sam Novakov navijac… manjak inteligencije… nedostatak empatije… nedostatak osnovnih znanja kako realni svijet funkcionise.
(Xxx, 24. april 2021 06:51)

Eeee, molim vas okanite se navijanja za Novaka, vi ste najobičniji foliranti. Takvi mu navijači nisu potrebni. Draži su mi oni koji otvoreno kažu da ga mrze. Oni su bar pošteni.

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
(BLuka, 24. april 2021 10:54)

Kome to izgleda kao da je završio pet fakulteta? Meni izgleda kao da je jedva završio osnovnu. Što je u stvari i istina.
(Pit@
Hm...čovjek je najbolji teniser sveta, ima izuzetnu priliku da bude GOAT i onda sitne duše kao ti kažu "jedva završio osnovnu"!!!!
Svjedoci smo njegove požrtvovanosti i njegovih odricanja da bi postao to šta jeste i onda sitna duša kao ti kaže "jedva je završio osnovnu"!!
Da je u USA imao bi Kembridž diplomu a znamo većina sportista tamo dolazi do diploma.
Elem...Novak biše jezika zbori nego što ti znaš padeža, zato svi vi prekinite više sa takvim stupoidnim insinuacijama.

milan

pre 3 godine

Nole ne mora ali je problem sto vecina njegovih vrsnjaka i starijih misli da je kao Nole a ne mogu da istrce ni dva kruga na stadionu pa zaglave u bolnici ili na neko jos gore mesto. Ljudi zaboravljaju ko je Nole, u kakvoj je fizickoj kondiciji, ne pije, ne pusi i zdravo se hrani. Sa druge strane, siguran sam da su mu se roditelji vakcinisali.

Djido

pre 3 godine

Primio sam dve doze vakcine pa je moj stav, nadam se jasan.
(Broj jedan, 23. april 2021 21:13)

Ma, jasan je, ne brini se. Nego, vidim da se razumeš, pa rekoh da pitam koju si vakcinu primio, znaš i ja bih hteo da se vakcinišem pa moram da odlučim koju vakcinu da primim, i tako...

BLuka

pre 3 godine

Dobitnik Nobelove nagrade iz oblasti medicine, virusolog Lik Montanjije, izjavio je da je po njegovom uverenju, ovaj virus napravljen u laboratoriji.
Znači nema ništa tipa - nemojte se vakcinisati. Umoran sam od gluposti.
Evo primio sam vakcinu umesto vas, pa ako dugoročno preživim, već ćete nešto izmisliti...
(Mikan@
To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.

BLuka

pre 3 godine

Vau...nevjerovatne su njegobe izjave a tek kako izgledaju kada uporediš njega i Rafu/Rodžera čovek izgleda kao da je završio 5 fakulteta!!??
Apsolutno odlična izjava i bez jednog slova nedorečenosti ili dvosmislenosti, nije mi jasno šta mu zamjerite!?

Mikica

pre 3 godine

Ako neko treba da se vakciniše zbog društva a ne zbog sebe onda društvo (država) treba da preuzme na sebe svu odgovornost za moguće štetne posledice.

IQ

pre 3 godine

Ne znam za tu Montanje-ovu izjavu o tome da mu se moze jer je nobelovac ali znam za dvije. Jedna je o porijeklu virusa koji su svi prenjeli, a bilo je razlicitih komentara na to. Druga je o vakcinama, koju naravno niko nije zelio prenijeti u medijima. Mogla se pronaci samo na internetu




To li je onaj Francuz što se pošteno nalupao o virusu, anti naravno, i kada su ga pitali zašto tako priča on je ladno odgovprio "Može mi se, ja sam nobelovac".
Želim reći...ne postoji ozbiljan anti koronaš ili koronaš sa ozbiljnim savjetima već brate svi lupaju kao maksim po diviziji da mi se novakobe reči izgledaju apsolutno primjerene dešavanjima.
(BLuka, 24. april 2021 13:14)

Bravo

pre 3 godine

Bravo Nole! Ako vakcina nije obavezna, otkud bilo kome pravo da bilo koga proziva?! Bravo i za slobodu izbora! Ne propagiram ni za, ni protiv, samo koristim svoje prsvo na izbor.

Bl

pre 3 godine

@joao- i meni su ponovili vakcinu protiv velikih boginja. Ali ta, kao i sva ostale ranija vakcinisanja, odrađuje svoje do dana današnjeg. Za tvoju informaciju nosim masku, perem ruke, ne idem na okupljanja. Nisam protivnik vakcinisanja kao metode, koja se pokazala vrlo uspješna u suzbijanju mnogih bolesti.
Bilo bi lijepo kad bi izmislili vakcinu za pristojnost, pa da i tu primiš i ne obraćaš se bahato, svađalački i ne šalješ ljude u čopore.

Алекса Мудринич

pre 3 godine

Читам ове коментаре и схватих да је боље већини овде да су ћутали јер онда би нагађали да ли су глупи. Овако су одагнали сваку сумњу. Интернет је чудо.

Boris

pre 3 godine

Citam komentare u kojima pise vakcine su dzaba..

Nisu dzaba, placene su novcem poreskih obveznika ( svih nas ).

Platu koju zaradjujemo, dobijamo u neto iznosu, a razlika ide za poreze i doprinose.

isto vam je sa mobilnom mrezom, svaki mesec placate racune a imate " besplatne " minute.

Aleksandar

pre 2 godine

Volim Noleta ali nije u pravu sto se tice ovoga. Vakcine su bezbednije nego ako dobijes virus. A nije u pitanju pojedinac, nego citava populacija. Ne treba da zivimo ovako 5-10 godina.
Vakcina bi trebalo da bude obavezna i pre svega pristupacna svim nacijama.
Ovo antivakcinisanje samo ide u korist farmaceutskim kompanijama. Sto ovo duze traje, vise vakcina se prodaje. Ako se vakcinisu svi, oni gube buduce musterije.

Pedja

pre 2 godine

Ajde vi sto ste primili bocu nemojte pljuvati po novaku, on je izjavio da se nece vakcinisati, njegov izbor... Nisam ni ja nit mi pada na pamet a vi se bodite do mile volje to je vas zivot