Geisha
pre 2 godine
Što ne izbacite i njihove nacionalne saveze ako smete?
Nedelja, 18.04.2021.
17:50
Nakon što je stigla vest da je nekoliko engleskih velikana odlučilo da se ujedini u osnivanju evropske Superlige, oglasila se i krovna kuća fudbala u Evropi.
Izvor: SS
pre 2 godine
Što ne izbacite i njihove nacionalne saveze ako smete?
pre 2 godine
I treba da se udruže i naprave tako nesto.Ta UEFA je toliko moci skoncentrisala da sada moze jedino da da ovakav odgovor.Ne znam zasto je branite, bogati i danas kolo vode pod okriljen UEFA.Sada kada se osetila ugrozenom i da joj moc moze opasti, preti.Isto radi i EU nivo vlasti, prema nacionalnim drzavama.Cista sujeta.Neka bude konkurencije i medju organizacijama, neka probaju da naprave nesto bolje, profitabilnije i popularnije.Ako ne bude islo, sami pali, sami se ubili.
pre 2 godine
Izbacite ih u 4 ligu zabranite im tu ligu da igraju u svojoj zemlji pa da vidim koliko ce navijaci izdzati finansiski putovanja a bez navijaca oni su pukli
pre 2 godine
Draž bi se sigurno izgubila, jer bi se timovi prečesto sretali u jednom takmičenju. Sjećam se Skandinavske Royal lige i razloga zašto je nakon svega tri sezone naprosto ugašena. Četiri najbolja tima iz Danske, Švedske i Norveške su igrali tu mini ligu u zimskim mjesecima, no, bilo je apsurdno gledati na primjer danske Kopenhagen i Brondby, koji bi igrali Dansku ligu u dva sureta te zime, Danski kup u dva susreta i još dva susreta u Royal ligi. Šest susretanja u svega mjesec dana. Dosadilo je gledati ih tako često, gubila se čar i draž "okršaja". Stoga mislim da će se i ovoj ligi desiti ista stvar, naprosto prečesto će se timovi susretati i dojadiće s vremenom. Da sam UEFA, ne bih im dao da se više ikada vrate u svoje respektivne lige - čisto za kaznu zbog odmetništva.
pre 2 godine
Ti Štrause- O kojim ti govoriš ne fudbalskim zemljama i gigantima.Za tebe je gigant Bajern koji sve što vredi pokupuje ili Real,Barselona.Kada bi se to što sam predložio a to je da ti tvoji giganti ne mogu da kupuju sve što vredi već da igraju oni igrači koje su oni proizveli iz njihove vlastite škole onda bi video te tvoje velikane gde bi bili.Lako je biti gigant kada mali proizvedu odličnog a igrača i oni ga posle samo otmu svojim mafijaškim parama.
pre 2 godine
Kazniti odmah klubove koji to zele, nema licence ako ne plate, zabraniti prodaju igraca u klubove koji istupe iz uefe, izbciti ih iz nacionalnih liga, svi igraci koji igraju u tim klubovima ne mogu da nastupaju za reprezentacije, odmah napraviti pravilo da u svakom ugovoru za igraca pise da moze igrati samo uefina takmicenja i nacionalna prvenstva, u slucaju prekrsaja ugovora kazniti bas puno igraca, svako mora potpisati aneks vec od sledece sezone ako zele da igraju. Naravno, mogu i drave da ne daju dozvolju da se odigravaju takve utakmice to vec savezi mogu da se upute svojoj drzavi kako bi zastitili svoje lige. Sa svim tim restrikcijama to ne moze da opstane puno. A meni je zanimljiva i Liga Evrope, LS bi postala nesto slabije takmicenje, al ne toliko koliko se misli, ima mnogo evropskih klubova.
pre 2 godine
I treba da ustanu protiv ovoga. Najveci derbiji Italije,Spanije, Engleske su zanimljivi bas zato sto se igraju 2puta godisnje, eventualno u kupu ako se sastanu. Poneki klubovi se u LS ne sastanu godinama i bas zato je uzivanje gledati kad ih spoji zreb. Ova liga ce biti zanimljiva prve godine, posle ce nacisto izgubiti draz jer ce sve nekad velike utakmice postati obicne utakmice
pre 2 godine
Odlican odgovor Uefe. Nadam se da se nece urusiti kao Fiba.
Sadasnja Liga sampiona je vec preveliki ustupak bogatima.
Ono sto Uefa moze da uradi je da pojacaju slaba nacionalna prvenstva, da prave regionalne lige kako bi povecali kvalitet. Siroka je to prica i fudbal je mnogo finansijski mocniji od kosarke. Uefa je svesna da mora da se siri ali i da obezbedi pare bogatima. Bogati su slepi, samo uz bazu igraca iz celog sveta, kroz bolja takmicenja mogu da dodju do novih kvalitetnih igraca.
pre 2 godine
Ne dajte da se napravi ta lakrdija. Ustvari nek naprave, pa da je bilo ne pogleda nikad.
pre 2 godine
Izgubi draž i kad se ti vrhunski timovi svaki čas sastaju. Sve je manje igrača koji prave razliku. Svi su nekako slični kao na igrici. Zato i sve manje pratim Ligu šampiona, Evroligu u košarci, odavno sam precrtao NBA, sve se manje pamte utakmice jer se nižu kao na traci...
pre 2 godine
I to nam objasnjava eufa koja je od lige sampiona napravila da 4-ti jz Italije istu igra a prvi iz lupam Norverske ne igra
pre 2 godine
Fudbalski savezi su puno jacinod kosarkaskih i sigurno ce izbacit klubove iz ligaskih takmicenja a reprezentativce iz reprezentacije.Drugaciji je odnos fudbalera prema reprezentaciji od kosarkasa,tako da ni njima nece biti svejedno.Kad ste culi da je neki fudbaler rekao da se nece odazvati pozivu da igra za reprezentaciju jer ce da se posveti sebi i klubu?
pre 2 godine
Bravo za klubove. Naravno da im nije isplativo i da nece da igraju sa anonimusima u Evropskim takmicenjima. Bate, Ludogorec, Zvezda, Slavija, Sparta, Partizan pa i Kijev iSahtjor, to vekikim klubovima nije interesantno i ne pravi pare
pre 2 godine
Vidim da ovde dosta njih zagovara da se vrati kup sistem LŠ. Verovatno misle da bi to bio format od 6 utakmica do finala, gde bi u prva tri kola igrao sa šampionima iz "nefudbalskih zemalja", gde bi ti Bayern došao tek u polufinalu.
21 vek je, fudbal nikad isplativiji, a glad za što više utakmica neutaživa, što više utakmica, to više novca. Zakonitost.
Na stranu što su to puste želje tih zagovornika ali, uzmimo npr. da bi se kup sistem vratio.
Siguran sam da to ne bi bilo samo 6 eliminacionih rundi, već sigurno deset. Žreb bi bio, najmanje, poludirigovan i naši predstavnici ne bi mogli dobiti Omoniju, Šarlroa ili Didelanž u prvom kolu već verovatno nekog od giganata. U prvom ili drugom kolu bi nam sigurno bio kraj.
Da ne kažem da bi i takav, kup format obuhvatio puno više klubova nego ranije i svejedno bi tu igrale i ostale moćne ekipe, a ne samo šampioni svojih zemalja. To je zauvek napušteno i ne treba trošiti reči na to.
pre 2 godine
Ti sa Grbavice-Ajde mi molim te reci ko su po tebi najbolji igrači.Ako misliš da su te najbolje igrače što im se ti diviš napravili Liverpul,Čelzi,Mančesteri,Arsenal,Barselona,Real,Juventus,Bajern,Milan,PSŽ itd grdno se varaš,oni su samo kupci najboljih igrača od mafijaških para koji veze sa sportom nemaju.A pravi proizvođači su oni klubovi koje ti i slični tebi zovu malim i ne atraktivnim klubovima.I ovim klubovima samo treba zabraniti prodaju ovim mafijaškim klubovima i neka proizvode sami sebi igrače pa da vidiš kakvi će to derbiji biti kada budu igrali Barsa i Real a u njihovim timovima igrači kao što su u Levanteu i Osasuni.Najbolji primer za to je Milan kada su nestali milioni onoga mafijaša Berluskonija na čega taj njihov fudbal liči koji smo videli u Beogradu protiv ove naše drljave zvezde.Lako je bilo biti navijač Milana kada su se kupovali najbolji igrači na svetu.
pre 2 godine
Mogu da naprave svoju ligu i igraju u Kini ili SAD, u EU nema sanse. EU kakva da je, postoje neka pravila,posebno o kartelskom poslovanju pa ako neko veruje da ce velike evropske ekipe istupiti iz nacionalnih takmicenja i da ce savezi i drzave to da dozvole, onda je mnogo naivan. I jos nesto, osim Bajerna koji je u suficitu i postize vrhunske rezultaze bez transfera od 100 ili 200 miliona, sve ostale top evropske ekipe su duzne i ruzne, Barsa je na primer, ako ih novo rukovodstvo nekim cudom ne spase, pred bankrotom .Milan jedva prosao Zvezdu, Dinamo izbacio Totenhem i sta sada, taj Milan i taj Totenhem ce dobiti pozivnice za Super LS
pre 2 godine
Klupska kosarka ide 20 godina ispred klupskog fudbala.
Fudbal je izdrzao ovih 20 godina jer je bilo vise para za podeliti.
Vise nema.
Sad neko drugi daje vise.
Iskreno sam mislio da ce se ovo ranije desiti.
Svaki fudbalski klub je pre svega kompanija koja gleda svoj profit.
Neko drugi nudi veci profit of Fife i Uefe.
Cao.
pre 2 godine
Kao prvo, LŠ treba da igraju samo šampioni (prvoplasirani) iz svake zemlje Evrope, a ne još po 3-4 tima iz najbogatijih liga. Pobediće najbolji, ali će se fudbal razvijati i u Luxemburgu, Lihtenštajnu, San Marinu, na Islandu...Ostali u LE i u Kup Kupova (ili Kup Konferencija, kako god....).
pre 2 godine
Uvodjenjem Bosmanobog pravila fudbal je evoluirao i meri da je je uništen. Liga šampiona, a u njoj više timova koji to nisu nego onih koji jesu. Real, Barselona i mnogi drugi najuspešniji klubovi su ubedljivo najzaduženiji. Jedan Nemački ministar ili poslanik je pre nekoliko godina rekao, parafraziram: ‘Mi Nemci sada treba finansijksi da pomažemo Španiju, a samo Real Madrid i Barselona su zaduženiji od svih klubova Bundeslige zajedno’.
Ovo stanje je neodrživo, na sve to sada imamo Arapske ultrabogataše koji kupuju sve!
Nakon što je Zvezda savladala Liverpul mnogi sportski mediji širom sveta su sa posebnom pažnjom preneli tu vest apostrofirajući činjenicu da je te Beogradske noći Zvezda pokazala šta fudbal gubi sadašnjim poretkom i raspodelom moći i da se sme dozvoliti da fudbal u potpunosti izgubi dušu.
Klubovi gube identitet, reprezentacije su ga već izgubile u velikoj meri.
Šta je rešenje ne znam, ali znam da ovo nije normalno, da nije u redu ni fer. Lige slabe kada nemaju adekvatan izlaz u Evropu, a sada se i ta mala vrata u potpunosti zatvataju za siromašne.
U fudbalu skoro sa više nema vernosti, sazrevanja, ljubavi i otpora. Samo novac, novac, novac.
pre 2 godine
Ja stvarno ne znam zašto su Srbi kivni na UEFU? Ali zaista zašto, dajte jedan razlog... Razmislite na sekund. Koliko novca UEFI donosi Crvena Zvezda u Ligi Šampiona, a koliko bi jedan Arsenal koga nema godinama. UEFA zaista daje šansu svima. Izađite na teren i pokažite šta znate. Uspeh zavisi od vas. I novčane premije su velike. Pojedini klubovi ne mogu da zarade na ulaznicama ni 2% od onoga koliko mogu da zarade pobeđivanjem u Evropi. Čak se i reprezentativnom fudbalu daje šansa. Nema A i B divizija u kvalifikacijama. Gibraltaru se odmah daje šansa da igra sa Nemačkom. Evropsko prvenstvo prošireno, liga nacija daje šansu slabim timovima. Luksemburg je recimo od ekipe koju su redovno rasturali 7-0 došao do ekipe koja je pobedila Irsku. UEFA je zaista dala šansu svima, za razliku od recimo FSSa i Srbije koja je u poslednjih 30 godina dala šansu samo Zvezdi i Partizanu.
pre 2 godine
Fudbal su unistili Fifa i Uefa. Nije se moglo dozvoliti da novac odlazi na istok. Pa kako u klupskom tako i na nivou nacionalnih timova. Sudijske greske su uvek bile na stetu slabijih ili onih sa istoka
Sistem koji je preuzela liga sampiona posle kupa sampiona bio je propast fudbala na ustrb zarade zapadnih klubova. Liga sampiona u kojoj igra cetvrtoplasirani iz nekih liga dok sampioni uglavnom s istoka nemaju nikoga direktno. Uefa je sistematski unistlia 90% klubova koji su tamo 70,80 i 90 ih igrali redovno kup sampiona.. Timovi kao sto je bila Crvena Zvezda 90/91 vise ne postoje e to je trebalo unistiti i uspeli su ali dosadu koja je nastupila popraviti ne mogu. Fali raznolikost timova i iznenadjenja koje je fudbal donosio. Kad Rosenborg dobije Real na primer. Mene licno ne zanima Barca ni Real, zelim gledati u ligi sampiona i tim gde igraci nose prezime koje zavrsava na IC..
pre 2 godine
Spurs and Arsenal, lol !!!!!!!
A Leicester i Blackburn su par bar uzeli Premier League, a Aston Villa i N. Forest su uzeli ligu Sampiona
pre 2 godine
Ne može UEFA pobediti u ovom sukobu. Novac je sve, koliko god to meni bilo mrsko da priznam. Šta će reći fudbalski savezi širom sveta kada ne budu imali najbolje svetske igrače u svojim reprezentacijama? Šta će reći neka sudska arbitraža o tome? Na šta liče ovi smešni košarkaški prozori FIBE?
Da li će krnje SP i titula osvojena tamo generisati onaj novac kao do sada? Ko može da izdrži udar da oko 500 najboljih igrača sveta ne igra na SP.
A možda i tih 500 igrača više neće hteti da igra za najveći novac jer su ogromne patriote i samo ih reprezentacija zanima.
Galopom dolazi vreme kada će klub reći: ne možeš igrati za reprezentaciju i igrač će poslušati, jer mu je u interesu. Živi bili, pa videli.
pre 2 godine
A sta ce biti sa nama? Gde ce sad evropska zvezda?! Pod hitno praviti balkansku ligu!
pre 2 godine
U slucaju zabrane igracima te lige da igraju na EP i SP, ne bih se bas kladio da bi svi dobri igraci ostali u tim klubovima. U zemljama koje gaje jak nacionalni naboj kroz fudbal, to ne bi bilo dobro shvaceno. Zamislite, na primer da hrvatski igraci odbiju da igraju za reprezentaciju i odu da lgraju tu ligu. Ne bio im u kozi.
pre 2 godine
Nikada nisam mislio da cu ovo pisati PODRSKA ZA UEFA.
pre 2 godine
E aj da vidimo kako ce Real da bude izbacen iz lige ili njegovim igracima da bude zabranjena reprezentacija :) :) :) Ceferin se preigrao. Jes bogati klubovi ce da finansiraju Kokezu i slicnu boraniju. I prvak namestene LingLong lige ce da ima prednost nad petim klubom Engleske ili Nemacke. Aha vazi ;) Pa pa UEAFA. Pa paa.
pre 2 godine
Puca Evropa,puca Uefa,puca UN,puca FIFA,puca sve po redu !
pre 2 godine
e sada su se uplasili stvarno...Da njih mnogo brine UEFA ne bi ni pokrenuli pricu o ovoj ligi.
Ali za ostale i bolje. Dosta vise sa tom dominacijom preteranom tih "sultanskih" bogatih klubova.
pre 2 godine
Zanimljivo kako to na zapadu odjednom nestane demokratije kad im dirnete u novac :)
pre 2 godine
"Ako bi se ovo dogodilo, želimo da ponovimo da ćemo ostati jedinstveni u našim naporima da zaustavimo ovaj cinični projekat, koji je zasnovan na ličnim interesima nekolicine klubova u trenutku kada je društvu potrebna solidarnost više nego ikad".
A to kad neko ko veze sa fudbalom nikad u zivotu nije imao, cije poslovanje nikad nije bilo povezano sa fudbalom, ogromne novce koje je zaradio ko zna kako i ko zna gde, unese u fudbal i preko noci od ekipe koju je kupio napravi svetskog giganta, pritom krseci svako moguce pravilo o finansijskom fer pleju... to je veoma solidarno i posteno prema drugim klubovima koji zive iskljucivo od novca stecenog iz fudbalskih tokova.
I ovde uopste ne mislim samo na PSG, City i Chelsea, kako bi mnogi pomislili.
Lista takvih klubova je podugacka- ali oni UEFI odgovaraju jer im se interesi poklapaju.
pre 2 godine
Nema nista od ovoga. FIFA i UEFA nisu FIBA da bi se neki tamo sprdali sa njima.
pre 2 godine
Reče neko malopre šta će biti gledanije, Real-Getafe ili Real-Čelzi?!
A šta ako svake nedelje imaš u toj ligi 10 derbija.... mesec dana će biti interesantno.... a posle?
Azijati, smrt za bilo kakav oblik vrhunskog sporta, plaćaju nemilice da bi gledali sve i svašta, zato nam se ovo i dešava.
pre 2 godine
Ovo mi je veoma poznato iz košarke. FIBA je tako pretila ULEB-u, ali je epilog poznat...poražena je. Tako će biti i da fudbalom...uvek pobeđuju oni koji imaju novac....nažalost.
pre 2 godine
Nije to Fiba!!!
pre 2 godine
I treba da naprave tu ligu, fudbal je ionako otišao dođavola. Ko će im zabraniti da naprave NBA ligu u Evropi? UEFA? Ne budite smešni, napraviće ligu sponzorisanu od strane bogatih Arapa, možda i Kineza ako promene politiku, igraće utakmice u Severnoj Americi i Aziji, pare će se vrteti, a UEFA i FIFA mogu da se vuku za uši. Problem je što će sav novac sponzora otići u novu ligu i lopurde iz UEFA neće više imati ogroman zalogaj tog kolača, nema poslova, nema se za skup i lagodan život, nema gde da se drpa i mulja. E, to je najveći problem u celoj priči.
pre 2 godine
platini i čeferin su upropastili uefu, mogu da se koprcaju koliko hoće, nikoga ne zanima Lš sa slabim timovima koju oni forsiraju. koliko je gledana LE bila pre povećanja broja ekipa, a koliko je tek jak bio kup uefa ranije... nema nazad, uefa je prsla.
pre 2 godine
Uefa inače poznata kao moralna organizacija. Podseća me na ono Murinjovo ruganje od prošlog vikenda.
pre 2 godine
Ovi kažu da klubovi igraju po zaslugama,ajde mi molim te objasnite po kojim zaslugama 2,3,4 plasirani tim u engleskoj,Nemačkoj,španskoj ligi igra u kvalifikacijama kao i prvak Srbije.Da li je to normalno?Da li je normalno da jedan tim iz Engleske lige igra redovno u ligi šampiona a u zadnjih 30 godina je bio prvak engleske je bio jednom a ligu šampiona je osvojio 2 puta.I manite me molim vas gluposti kako oni imaju pare a drugi nemaju.Pitanje je kako su oni došli do tih para i zašto UEFA to ne reguliše npr da za klubove mogu igrati igrači samo iz svoje zemlje a ne ko danas svaki prelazni rok oni na sto stave milijarde evra i tih 10,15 klubova pokupuje sve što vredi i normalno je da sa njima ne možeš igrati.
pre 2 godine
Kladionice su upropastile sport.
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
pre 2 godine
Ovo nema nikakve veze sa sportom, sve je postalo politika i geostrateški interesi. Da ne pominjem olimpijadu i farsu sa dopingom. Svetsko prvenstvo u fudbalu i bojkot,... Malo, po malo ali zapad će i fudbal uništiti, kao što su sve ostalo uništili. Dno dna.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
(partizanov geometar, 18. april 2021 19:18)
Али не можеш забранити играчу да игра у репрезентацији.
pre 2 godine
Jedini koji ovo mogu da zaustave su navijači i tv gledaoci.
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
(Pera, 18. april 2021 19:33)
Mislis Kupa sampiona?
pre 2 godine
Шта може да уради Уефа,да забрани играчима из клубова који играју Суперлигу наступ на ЕП или Лиги нација.Међутим тад долазимо до свима најмилије речи зване паре.Ко би гледао ЕП или Лигу нација без најбољих играча.Просто је Уефа у мат позицији јер силом не може а милом у виду повећања награда такође не може јер ће господа из Суперлиге рећи нека хвала сами ћемо.Сва остала фудбалска сиротиња чека да се газде наједу па да покупе мрвице са столова.
pre 2 godine
Postoji meritokracija na najvišem nivou najjačih liga, Ajaxa porto itd. Atalanta može igrat finale lige prvaka za 3 godine a bili su na rubu druge lige. Meritokraciju u nogometu ne mogu zamijeniti brandovi.Ne vidim funkcioniranje ovog jer americki model ima uglavljenu pravednost pa šupa lige golden state postane tim desetljeća jer najgori biraju najbolje 20 godisnjake. Tottenham će moliti da izađe iz ovoga za 5 godina
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
(Sone, 18. april 2021 18:03)
Zbog čega bi vlast zabranila odigravanje neke utakmice? Naravno da nece to uraditi.
Drugo, savezi sigurno neće izbaciti te klubove iz razloga jer im toliki prihodi upravo i stižu zbog tih klubova.
pre 2 godine
ti moćnici neka prvo osnuju svoje klubove, neka sagrade svoje stadione,privuku svoje navijace pa onda neka prave i svoju Super Ligu
mislim da niko nebi imao problema sa tom arabijskom nafta super ligom.
pre 2 godine
Hipotetički...zamislite da CZ i Partizan treba da udju u ovu ligu. Da li bi i tada govorili da više volite utakmice protiv Borca, Mladog radnika i ostalih, nego protiv Reala, MU, Barse itd?
pre 2 godine
I treba da ukinu fudbal u Srbiji, danasnje kolo Super Lige, kao i prethodih par kola, potvrdjuju da su utakmice namestene i da je prodaja bodova postala normalna stvar u poslednjih 10 kola ! Beogradski superligasi prednjace u tim kriminalnim radnjama a fk Rad "prednjaci" svake sezone !
pre 2 godine
Potrebna solidarnost? Prema kome - UEFI?
pre 2 godine
Ako Uefa bude cvrsta i izbaci ih iz prvenstva onda od te lige nema nista.
Tesko ce ta nova liga da tim klubovima nadoknadi godisnje tridesetak punih stadiona.
Mozda kod nas niko ne gleda fudbal na stadionu ali u Evropi se velike pare uzomaju na ulaznice,dresove...Sutra ako ih izbace iz domacih liga njihovi navijaci ce poceti da gledaju na stadionima druge klubove,one koje igraju domacu ligu.
Smanjice se i prodaja dresova,suvenira...
pre 2 godine
Rugala se šerpa loncu...
A šta je postala Liga Šampiona, pogotovo sa ovim novim pravilima i licencama ako ne de fakto zatvoren sistem. Ta Superliga je samo malo iskreniji način da se uradi isto, samo što UEFA nema kontrolu. O tome se ovde radi.
pre 2 godine
A tako znači?
A kako ste onda devedesetih dozvolili da se uništi kompletan istočnoevropski fudbal, tada je sve bilo po zakonu i fer?
A sada kada najjači od najjačih hoće da vas otkače kreću kuknjava i pretnje?
Što ih onda niste stavili na mesto...
Sada je malčice kasno.
pre 2 godine
Sada se postavlja pitanje da li će ti veliki klubovi biti na gubitku ako ne igraju u domaćem takmičenju. Obzirom da je u pitanju 5 milijardi eura nagradnog fonda Super lige, onda je potpuno jasno da im domaće takmičenje nije finansijski neophodno. Na gubitku će biti samo nacinalni savezi jer će interesovanje za njihovo takmičenje biti manje.
To što njihovim igračima neće dozvoliti nastupe za nacionalne selekcije im ide u prilog. Neće biti povreda na utakmicama od kojih oni nemaju finansijske dobiti. Na gubitku će biti UEFA jer na Evropskom prvenstvu neće nastupati najveći broj najboljih klupskih igrača. Samim tim je gledanost manja, kao i veličina finansijskog kolača.
Sve je na strani velikih klubova tako da najverovatnije neće odustati od zamišljenog projekta.
pre 2 godine
Ovo i vodi ka razbijanju reprezentacija,to je i jefan od ciljeva super lige. A super liga ce proci isto kao Evroliga u kosarci. Ko ce da gleda 20 klubova koji igraju jedni protiv drugih. Opet su umislili da mogu da naprave nesto slicno sto rade u Americi, ali to je druga filozofija zivota, drugaciji navijaci. Ima da im budu poluprazni stadioni nakon par godina kad prodje sva ta euforija i kad navijacima dosadi da gledaju sterilni fudbal sa super zvijezdama. Platini je jedini uradio nesto da se i siromasnijim zemljama da sansa i popularizuje fudbal. I UEFA treba da nesto mijenja, da ogranici budzete, jer nema strasti u fudbalu
pre 2 godine
Tako je!
pre 2 godine
A kako bi bilo da ovih dvadesetak klubova zabrani svojim igračima da igraju za reprezentacije? Čisto preventivno, da se UEGA navikne na više centara moći.
pre 2 godine
UEFA ce morati da ukapira da je to samo jedna organizacija. Jedina takva u Evropi jer nema druge. Organizacija koja je uvek maksimalno kaznjavala nase ekipe i reprezentaciju i koja nas nikada nije zastitila. Organizacija koja je uclanila Kosovo, reprezentaciju nepriznate države. Kada se pojavi druga organizacija klubovi ce imati izbor gde zele da se takmice a UEFA ce morati da ih zadrži svojim povoljnim uslovima a ne silim.
pre 2 godine
Znaci UEFA uskoro propada kao I kosarkaska FIBA....
pre 2 godine
Pa sam evropski fudbal je propao odavno, u samo 5 liga se igra fudbal a ostale lige služe da prave igrače za njih i kad zalutaju u neko takmičenje uglavnom su kanta.
Zašto klubovi ne bi napravili Superligu i uzeli ogromne pare? UEFA se uplašila jer im sledi nestajanje i gubljenje para.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
pre 2 godine
Kako ce da naprave takmicenje ako se zabrani transfer igraca u te klubove?Pa zamislite nekog novog Romarija ili Ronaldinja da ne moze da igra za Brazil?Zamislite nekog novog Maradonu da odbije da igra za Argentinu?
pre 2 godine
Napraviće oni svoje takmičenje ako procene da im se isplati,bez obzira na cenu,posledice po igrače i slično.
Trajanje takve frankeštajn lige,direktno će zavisiti od gledanosti!
Bez publike nema sponzora a bez njih love!
Šta će biti gledano?
Hetafe Real,ili Čelzi Real?
Ovo je samo posledica,i konačan ekser u sanduk mrtvaca,a on se zove fudbal.
Možda i dobro.
Da se korporacije i njihove igračke odvoje napokon.
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
pre 2 godine
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
@Legolas
U poslednje 3 godine je bilo cak 11 razlicitih timova u polufinalima (ne bi me cudilo i da je rekord), ali naravno nemoj dopustiti da te cinjenice ometaju u dobroj prici.
pre 2 godine
Bravo za UEFU!!!Ovog puta su vise nego u pravu...
pre 2 godine
Svi mogu sve, jedini Republika Srpska ne smije da igra ni prijateljske meceve... I samo sport je u pitanju, ha? :)))))))))))))))
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
Nije Uefa sama u ovoj borbi, svi savezi su takodje protiv ovog zla, drugo, svetsko prvenstvo u fudbalu nije kao svetsko u kosarci, ono je po vaznosti skoro kao Olimpijada, a i Uefa je, kakva god ona bila mnogo mocnija od FIBE, trece tu je i tradicija igranja domacih prvenstva, bas me zanima kako bi reagovali ti silni navijaci Mancestera kad bi bili izbace i iz Premijer lige ili Juventusa kad bi ih izbacili iz Kalca. U kosarci je to moglo da im prodje u fudbalu jako jako tesko. Koliko god da su mocni ti klubovi mislim da nece uspeti protiv FIFE, UEFE i svih fudbalskih saveza.
pre 2 godine
Bas da gledamo Premier Ligu bez 5 najboljih klubova, Serie A bez 3, Primeru bez Reala i Barse
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
UEFA se ne može suprotstaviti ovome, ali navijači mogu.
pre 2 godine
uefu treba da vodi netko iz lige petice i da glasovi idu po koeficientu jedne drzave a ne ovo jedan gla/ jedna drzava. i FN treba da se rekonstruse i da bude glas vredan koliko placas a ne jedna drzava/ jedan glas.
pre 2 godine
Uefa je sama cinicna organizacija.
pre 2 godine
Е када УЕФА прича о цинизму?!
Солидарност?
Када су уништили лиге свих мањих земаља да би уживали у премоћи пар богатих лига.
Ово је само међусобни рат богатих.
pre 2 godine
Kako sad pozivanje politicara da pomognu,nije mi jasno? Zar nije zabranjeno da se politicari mesaju u rad saveza,takmicenja..... A da, to je samo kad uefi odgovara,kad ne odgovara i kad su pare u opasnosti pozvali bi i crnog djavola
pre 2 godine
Slažem se! Prvo, neka ti klubovi koji su stekli slavu i novac preko ledja UEFA plate odštetu istoj organizaciji, e onda neka rade šta hoće...
pre 2 godine
Kao neko ko simpatise Liverpool, totalno sam protiv ovoga. Pucaju sebi u noge.
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
pre 2 godine
UEFA je najveci krivac za urusavanje fudbala. Njima je ovde jedini problem sto gube moc i ostaju bez ogromne zarade. LS je odavno takmicenje za bogate, sada najbogatijima vise niko ne treba cak ni UEFA. Cini se da monstrum kog su stvorili hoce da pojede njih.
pre 2 godine
Bravo! To se trazi! Samo da istrajete! Savezima iz kojih budu dolazili ti klubovi zabrana svih takmicenja ukljucujuci EP!
pre 2 godine
Tolike godine UEFA uzima novac zahvaljujuci najvecim klubovima. Oni shvatili da mogu bez posrednika organizovati sopstveno takmicenje, bez da placaju harac UEFA. Sklonili su Platinija jer se zalagao za vecu jednakost klubova, da se da sansa finansijski slabijim klubovima da igraju u evropsikm takmicenjima, a sad prosipaju pricu kako je teren jedino mjerilo... Jedino sto im zapravo smeta je to sto ih nema u raspodjeli novca te nove lige. Propali pregovori da se novo takmicenje organizuje pod Uefom, pa sad kukaju kako je to lose za fudbal.
pre 2 godine
Samo Ling Long moze biti super liga,svake nedelje namesteno 80 posto utakmica,hahaha.
pre 2 godine
Naravno da sam izricito protiv ovoga, ali, nikakve nacionalne vlasti ne mogu da zabrane tu ligu. E, sada ce pritisak pa i odgovornost biti iskljucivo na igracima tih klubova jer ce mnogo rizikovati, fino su to osmislili vlasnici.
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
pre 2 godine
Bravo za UEFU!!!Ovog puta su vise nego u pravu...
pre 2 godine
Samo Ling Long moze biti super liga,svake nedelje namesteno 80 posto utakmica,hahaha.
pre 2 godine
Svi mogu sve, jedini Republika Srpska ne smije da igra ni prijateljske meceve... I samo sport je u pitanju, ha? :)))))))))))))))
pre 2 godine
Е када УЕФА прича о цинизму?!
Солидарност?
Када су уништили лиге свих мањих земаља да би уживали у премоћи пар богатих лига.
Ово је само међусобни рат богатих.
pre 2 godine
Napraviće oni svoje takmičenje ako procene da im se isplati,bez obzira na cenu,posledice po igrače i slično.
Trajanje takve frankeštajn lige,direktno će zavisiti od gledanosti!
Bez publike nema sponzora a bez njih love!
Šta će biti gledano?
Hetafe Real,ili Čelzi Real?
Ovo je samo posledica,i konačan ekser u sanduk mrtvaca,a on se zove fudbal.
Možda i dobro.
Da se korporacije i njihove igračke odvoje napokon.
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
pre 2 godine
UEFA je najveci krivac za urusavanje fudbala. Njima je ovde jedini problem sto gube moc i ostaju bez ogromne zarade. LS je odavno takmicenje za bogate, sada najbogatijima vise niko ne treba cak ni UEFA. Cini se da monstrum kog su stvorili hoce da pojede njih.
pre 2 godine
Bravo! To se trazi! Samo da istrajete! Savezima iz kojih budu dolazili ti klubovi zabrana svih takmicenja ukljucujuci EP!
pre 2 godine
Kao neko ko simpatise Liverpool, totalno sam protiv ovoga. Pucaju sebi u noge.
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
Nije Uefa sama u ovoj borbi, svi savezi su takodje protiv ovog zla, drugo, svetsko prvenstvo u fudbalu nije kao svetsko u kosarci, ono je po vaznosti skoro kao Olimpijada, a i Uefa je, kakva god ona bila mnogo mocnija od FIBE, trece tu je i tradicija igranja domacih prvenstva, bas me zanima kako bi reagovali ti silni navijaci Mancestera kad bi bili izbace i iz Premijer lige ili Juventusa kad bi ih izbacili iz Kalca. U kosarci je to moglo da im prodje u fudbalu jako jako tesko. Koliko god da su mocni ti klubovi mislim da nece uspeti protiv FIFE, UEFE i svih fudbalskih saveza.
pre 2 godine
A tako znači?
A kako ste onda devedesetih dozvolili da se uništi kompletan istočnoevropski fudbal, tada je sve bilo po zakonu i fer?
A sada kada najjači od najjačih hoće da vas otkače kreću kuknjava i pretnje?
Što ih onda niste stavili na mesto...
Sada je malčice kasno.
pre 2 godine
Kako sad pozivanje politicara da pomognu,nije mi jasno? Zar nije zabranjeno da se politicari mesaju u rad saveza,takmicenja..... A da, to je samo kad uefi odgovara,kad ne odgovara i kad su pare u opasnosti pozvali bi i crnog djavola
pre 2 godine
Jedini koji ovo mogu da zaustave su navijači i tv gledaoci.
pre 2 godine
Tolike godine UEFA uzima novac zahvaljujuci najvecim klubovima. Oni shvatili da mogu bez posrednika organizovati sopstveno takmicenje, bez da placaju harac UEFA. Sklonili su Platinija jer se zalagao za vecu jednakost klubova, da se da sansa finansijski slabijim klubovima da igraju u evropsikm takmicenjima, a sad prosipaju pricu kako je teren jedino mjerilo... Jedino sto im zapravo smeta je to sto ih nema u raspodjeli novca te nove lige. Propali pregovori da se novo takmicenje organizuje pod Uefom, pa sad kukaju kako je to lose za fudbal.
pre 2 godine
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
@Legolas
U poslednje 3 godine je bilo cak 11 razlicitih timova u polufinalima (ne bi me cudilo i da je rekord), ali naravno nemoj dopustiti da te cinjenice ometaju u dobroj prici.
pre 2 godine
Kladionice su upropastile sport.
pre 2 godine
Rugala se šerpa loncu...
A šta je postala Liga Šampiona, pogotovo sa ovim novim pravilima i licencama ako ne de fakto zatvoren sistem. Ta Superliga je samo malo iskreniji način da se uradi isto, samo što UEFA nema kontrolu. O tome se ovde radi.
pre 2 godine
Ovo i vodi ka razbijanju reprezentacija,to je i jefan od ciljeva super lige. A super liga ce proci isto kao Evroliga u kosarci. Ko ce da gleda 20 klubova koji igraju jedni protiv drugih. Opet su umislili da mogu da naprave nesto slicno sto rade u Americi, ali to je druga filozofija zivota, drugaciji navijaci. Ima da im budu poluprazni stadioni nakon par godina kad prodje sva ta euforija i kad navijacima dosadi da gledaju sterilni fudbal sa super zvijezdama. Platini je jedini uradio nesto da se i siromasnijim zemljama da sansa i popularizuje fudbal. I UEFA treba da nesto mijenja, da ogranici budzete, jer nema strasti u fudbalu
pre 2 godine
Ja stvarno ne znam zašto su Srbi kivni na UEFU? Ali zaista zašto, dajte jedan razlog... Razmislite na sekund. Koliko novca UEFI donosi Crvena Zvezda u Ligi Šampiona, a koliko bi jedan Arsenal koga nema godinama. UEFA zaista daje šansu svima. Izađite na teren i pokažite šta znate. Uspeh zavisi od vas. I novčane premije su velike. Pojedini klubovi ne mogu da zarade na ulaznicama ni 2% od onoga koliko mogu da zarade pobeđivanjem u Evropi. Čak se i reprezentativnom fudbalu daje šansa. Nema A i B divizija u kvalifikacijama. Gibraltaru se odmah daje šansa da igra sa Nemačkom. Evropsko prvenstvo prošireno, liga nacija daje šansu slabim timovima. Luksemburg je recimo od ekipe koju su redovno rasturali 7-0 došao do ekipe koja je pobedila Irsku. UEFA je zaista dala šansu svima, za razliku od recimo FSSa i Srbije koja je u poslednjih 30 godina dala šansu samo Zvezdi i Partizanu.
pre 2 godine
I treba da naprave tu ligu, fudbal je ionako otišao dođavola. Ko će im zabraniti da naprave NBA ligu u Evropi? UEFA? Ne budite smešni, napraviće ligu sponzorisanu od strane bogatih Arapa, možda i Kineza ako promene politiku, igraće utakmice u Severnoj Americi i Aziji, pare će se vrteti, a UEFA i FIFA mogu da se vuku za uši. Problem je što će sav novac sponzora otići u novu ligu i lopurde iz UEFA neće više imati ogroman zalogaj tog kolača, nema poslova, nema se za skup i lagodan život, nema gde da se drpa i mulja. E, to je najveći problem u celoj priči.
pre 2 godine
Naravno da sam izricito protiv ovoga, ali, nikakve nacionalne vlasti ne mogu da zabrane tu ligu. E, sada ce pritisak pa i odgovornost biti iskljucivo na igracima tih klubova jer ce mnogo rizikovati, fino su to osmislili vlasnici.
pre 2 godine
UEFA ce morati da ukapira da je to samo jedna organizacija. Jedina takva u Evropi jer nema druge. Organizacija koja je uvek maksimalno kaznjavala nase ekipe i reprezentaciju i koja nas nikada nije zastitila. Organizacija koja je uclanila Kosovo, reprezentaciju nepriznate države. Kada se pojavi druga organizacija klubovi ce imati izbor gde zele da se takmice a UEFA ce morati da ih zadrži svojim povoljnim uslovima a ne silim.
pre 2 godine
I treba da ukinu fudbal u Srbiji, danasnje kolo Super Lige, kao i prethodih par kola, potvrdjuju da su utakmice namestene i da je prodaja bodova postala normalna stvar u poslednjih 10 kola ! Beogradski superligasi prednjace u tim kriminalnim radnjama a fk Rad "prednjaci" svake sezone !
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
pre 2 godine
Ovi kažu da klubovi igraju po zaslugama,ajde mi molim te objasnite po kojim zaslugama 2,3,4 plasirani tim u engleskoj,Nemačkoj,španskoj ligi igra u kvalifikacijama kao i prvak Srbije.Da li je to normalno?Da li je normalno da jedan tim iz Engleske lige igra redovno u ligi šampiona a u zadnjih 30 godina je bio prvak engleske je bio jednom a ligu šampiona je osvojio 2 puta.I manite me molim vas gluposti kako oni imaju pare a drugi nemaju.Pitanje je kako su oni došli do tih para i zašto UEFA to ne reguliše npr da za klubove mogu igrati igrači samo iz svoje zemlje a ne ko danas svaki prelazni rok oni na sto stave milijarde evra i tih 10,15 klubova pokupuje sve što vredi i normalno je da sa njima ne možeš igrati.
pre 2 godine
Nikada nisam mislio da cu ovo pisati PODRSKA ZA UEFA.
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
(Pera, 18. april 2021 19:33)
Mislis Kupa sampiona?
pre 2 godine
Uefa je sama cinicna organizacija.
pre 2 godine
Ovo nema nikakve veze sa sportom, sve je postalo politika i geostrateški interesi. Da ne pominjem olimpijadu i farsu sa dopingom. Svetsko prvenstvo u fudbalu i bojkot,... Malo, po malo ali zapad će i fudbal uništiti, kao što su sve ostalo uništili. Dno dna.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
pre 2 godine
Potrebna solidarnost? Prema kome - UEFI?
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
pre 2 godine
Kako ce da naprave takmicenje ako se zabrani transfer igraca u te klubove?Pa zamislite nekog novog Romarija ili Ronaldinja da ne moze da igra za Brazil?Zamislite nekog novog Maradonu da odbije da igra za Argentinu?
pre 2 godine
Uvodjenjem Bosmanobog pravila fudbal je evoluirao i meri da je je uništen. Liga šampiona, a u njoj više timova koji to nisu nego onih koji jesu. Real, Barselona i mnogi drugi najuspešniji klubovi su ubedljivo najzaduženiji. Jedan Nemački ministar ili poslanik je pre nekoliko godina rekao, parafraziram: ‘Mi Nemci sada treba finansijksi da pomažemo Španiju, a samo Real Madrid i Barselona su zaduženiji od svih klubova Bundeslige zajedno’.
Ovo stanje je neodrživo, na sve to sada imamo Arapske ultrabogataše koji kupuju sve!
Nakon što je Zvezda savladala Liverpul mnogi sportski mediji širom sveta su sa posebnom pažnjom preneli tu vest apostrofirajući činjenicu da je te Beogradske noći Zvezda pokazala šta fudbal gubi sadašnjim poretkom i raspodelom moći i da se sme dozvoliti da fudbal u potpunosti izgubi dušu.
Klubovi gube identitet, reprezentacije su ga već izgubile u velikoj meri.
Šta je rešenje ne znam, ali znam da ovo nije normalno, da nije u redu ni fer. Lige slabe kada nemaju adekvatan izlaz u Evropu, a sada se i ta mala vrata u potpunosti zatvataju za siromašne.
U fudbalu skoro sa više nema vernosti, sazrevanja, ljubavi i otpora. Samo novac, novac, novac.
pre 2 godine
Шта може да уради Уефа,да забрани играчима из клубова који играју Суперлигу наступ на ЕП или Лиги нација.Међутим тад долазимо до свима најмилије речи зване паре.Ко би гледао ЕП или Лигу нација без најбољих играча.Просто је Уефа у мат позицији јер силом не може а милом у виду повећања награда такође не може јер ће господа из Суперлиге рећи нека хвала сами ћемо.Сва остала фудбалска сиротиња чека да се газде наједу па да покупе мрвице са столова.
pre 2 godine
Hipotetički...zamislite da CZ i Partizan treba da udju u ovu ligu. Da li bi i tada govorili da više volite utakmice protiv Borca, Mladog radnika i ostalih, nego protiv Reala, MU, Barse itd?
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
(Sone, 18. april 2021 18:03)
Zbog čega bi vlast zabranila odigravanje neke utakmice? Naravno da nece to uraditi.
Drugo, savezi sigurno neće izbaciti te klubove iz razloga jer im toliki prihodi upravo i stižu zbog tih klubova.
pre 2 godine
Zanimljivo kako to na zapadu odjednom nestane demokratije kad im dirnete u novac :)
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
UEFA se ne može suprotstaviti ovome, ali navijači mogu.
pre 2 godine
Izgubi draž i kad se ti vrhunski timovi svaki čas sastaju. Sve je manje igrača koji prave razliku. Svi su nekako slični kao na igrici. Zato i sve manje pratim Ligu šampiona, Evroligu u košarci, odavno sam precrtao NBA, sve se manje pamte utakmice jer se nižu kao na traci...
pre 2 godine
Ovo mi je veoma poznato iz košarke. FIBA je tako pretila ULEB-u, ali je epilog poznat...poražena je. Tako će biti i da fudbalom...uvek pobeđuju oni koji imaju novac....nažalost.
pre 2 godine
Fudbal su unistili Fifa i Uefa. Nije se moglo dozvoliti da novac odlazi na istok. Pa kako u klupskom tako i na nivou nacionalnih timova. Sudijske greske su uvek bile na stetu slabijih ili onih sa istoka
Sistem koji je preuzela liga sampiona posle kupa sampiona bio je propast fudbala na ustrb zarade zapadnih klubova. Liga sampiona u kojoj igra cetvrtoplasirani iz nekih liga dok sampioni uglavnom s istoka nemaju nikoga direktno. Uefa je sistematski unistlia 90% klubova koji su tamo 70,80 i 90 ih igrali redovno kup sampiona.. Timovi kao sto je bila Crvena Zvezda 90/91 vise ne postoje e to je trebalo unistiti i uspeli su ali dosadu koja je nastupila popraviti ne mogu. Fali raznolikost timova i iznenadjenja koje je fudbal donosio. Kad Rosenborg dobije Real na primer. Mene licno ne zanima Barca ni Real, zelim gledati u ligi sampiona i tim gde igraci nose prezime koje zavrsava na IC..
pre 2 godine
Pa sam evropski fudbal je propao odavno, u samo 5 liga se igra fudbal a ostale lige služe da prave igrače za njih i kad zalutaju u neko takmičenje uglavnom su kanta.
Zašto klubovi ne bi napravili Superligu i uzeli ogromne pare? UEFA se uplašila jer im sledi nestajanje i gubljenje para.
pre 2 godine
A kako bi bilo da ovih dvadesetak klubova zabrani svojim igračima da igraju za reprezentacije? Čisto preventivno, da se UEGA navikne na više centara moći.
pre 2 godine
Reče neko malopre šta će biti gledanije, Real-Getafe ili Real-Čelzi?!
A šta ako svake nedelje imaš u toj ligi 10 derbija.... mesec dana će biti interesantno.... a posle?
Azijati, smrt za bilo kakav oblik vrhunskog sporta, plaćaju nemilice da bi gledali sve i svašta, zato nam se ovo i dešava.
pre 2 godine
Mogu da naprave svoju ligu i igraju u Kini ili SAD, u EU nema sanse. EU kakva da je, postoje neka pravila,posebno o kartelskom poslovanju pa ako neko veruje da ce velike evropske ekipe istupiti iz nacionalnih takmicenja i da ce savezi i drzave to da dozvole, onda je mnogo naivan. I jos nesto, osim Bajerna koji je u suficitu i postize vrhunske rezultaze bez transfera od 100 ili 200 miliona, sve ostale top evropske ekipe su duzne i ruzne, Barsa je na primer, ako ih novo rukovodstvo nekim cudom ne spase, pred bankrotom .Milan jedva prosao Zvezdu, Dinamo izbacio Totenhem i sta sada, taj Milan i taj Totenhem ce dobiti pozivnice za Super LS
pre 2 godine
I treba da ustanu protiv ovoga. Najveci derbiji Italije,Spanije, Engleske su zanimljivi bas zato sto se igraju 2puta godisnje, eventualno u kupu ako se sastanu. Poneki klubovi se u LS ne sastanu godinama i bas zato je uzivanje gledati kad ih spoji zreb. Ova liga ce biti zanimljiva prve godine, posle ce nacisto izgubiti draz jer ce sve nekad velike utakmice postati obicne utakmice
pre 2 godine
Sada se postavlja pitanje da li će ti veliki klubovi biti na gubitku ako ne igraju u domaćem takmičenju. Obzirom da je u pitanju 5 milijardi eura nagradnog fonda Super lige, onda je potpuno jasno da im domaće takmičenje nije finansijski neophodno. Na gubitku će biti samo nacinalni savezi jer će interesovanje za njihovo takmičenje biti manje.
To što njihovim igračima neće dozvoliti nastupe za nacionalne selekcije im ide u prilog. Neće biti povreda na utakmicama od kojih oni nemaju finansijske dobiti. Na gubitku će biti UEFA jer na Evropskom prvenstvu neće nastupati najveći broj najboljih klupskih igrača. Samim tim je gledanost manja, kao i veličina finansijskog kolača.
Sve je na strani velikih klubova tako da najverovatnije neće odustati od zamišljenog projekta.
pre 2 godine
Postoji meritokracija na najvišem nivou najjačih liga, Ajaxa porto itd. Atalanta može igrat finale lige prvaka za 3 godine a bili su na rubu druge lige. Meritokraciju u nogometu ne mogu zamijeniti brandovi.Ne vidim funkcioniranje ovog jer americki model ima uglavljenu pravednost pa šupa lige golden state postane tim desetljeća jer najgori biraju najbolje 20 godisnjake. Tottenham će moliti da izađe iz ovoga za 5 godina
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
pre 2 godine
Ako Uefa bude cvrsta i izbaci ih iz prvenstva onda od te lige nema nista.
Tesko ce ta nova liga da tim klubovima nadoknadi godisnje tridesetak punih stadiona.
Mozda kod nas niko ne gleda fudbal na stadionu ali u Evropi se velike pare uzomaju na ulaznice,dresove...Sutra ako ih izbace iz domacih liga njihovi navijaci ce poceti da gledaju na stadionima druge klubove,one koje igraju domacu ligu.
Smanjice se i prodaja dresova,suvenira...
pre 2 godine
I to nam objasnjava eufa koja je od lige sampiona napravila da 4-ti jz Italije istu igra a prvi iz lupam Norverske ne igra
pre 2 godine
Kao prvo, LŠ treba da igraju samo šampioni (prvoplasirani) iz svake zemlje Evrope, a ne još po 3-4 tima iz najbogatijih liga. Pobediće najbolji, ali će se fudbal razvijati i u Luxemburgu, Lihtenštajnu, San Marinu, na Islandu...Ostali u LE i u Kup Kupova (ili Kup Konferencija, kako god....).
pre 2 godine
Znaci UEFA uskoro propada kao I kosarkaska FIBA....
pre 2 godine
Puca Evropa,puca Uefa,puca UN,puca FIFA,puca sve po redu !
pre 2 godine
Bas da gledamo Premier Ligu bez 5 najboljih klubova, Serie A bez 3, Primeru bez Reala i Barse
pre 2 godine
U slucaju zabrane igracima te lige da igraju na EP i SP, ne bih se bas kladio da bi svi dobri igraci ostali u tim klubovima. U zemljama koje gaje jak nacionalni naboj kroz fudbal, to ne bi bilo dobro shvaceno. Zamislite, na primer da hrvatski igraci odbiju da igraju za reprezentaciju i odu da lgraju tu ligu. Ne bio im u kozi.
pre 2 godine
Nema nista od ovoga. FIFA i UEFA nisu FIBA da bi se neki tamo sprdali sa njima.
pre 2 godine
Spurs and Arsenal, lol !!!!!!!
A Leicester i Blackburn su par bar uzeli Premier League, a Aston Villa i N. Forest su uzeli ligu Sampiona
pre 2 godine
Slažem se! Prvo, neka ti klubovi koji su stekli slavu i novac preko ledja UEFA plate odštetu istoj organizaciji, e onda neka rade šta hoće...
pre 2 godine
ti moćnici neka prvo osnuju svoje klubove, neka sagrade svoje stadione,privuku svoje navijace pa onda neka prave i svoju Super Ligu
mislim da niko nebi imao problema sa tom arabijskom nafta super ligom.
pre 2 godine
platini i čeferin su upropastili uefu, mogu da se koprcaju koliko hoće, nikoga ne zanima Lš sa slabim timovima koju oni forsiraju. koliko je gledana LE bila pre povećanja broja ekipa, a koliko je tek jak bio kup uefa ranije... nema nazad, uefa je prsla.
pre 2 godine
Ti sa Grbavice-Ajde mi molim te reci ko su po tebi najbolji igrači.Ako misliš da su te najbolje igrače što im se ti diviš napravili Liverpul,Čelzi,Mančesteri,Arsenal,Barselona,Real,Juventus,Bajern,Milan,PSŽ itd grdno se varaš,oni su samo kupci najboljih igrača od mafijaških para koji veze sa sportom nemaju.A pravi proizvođači su oni klubovi koje ti i slični tebi zovu malim i ne atraktivnim klubovima.I ovim klubovima samo treba zabraniti prodaju ovim mafijaškim klubovima i neka proizvode sami sebi igrače pa da vidiš kakvi će to derbiji biti kada budu igrali Barsa i Real a u njihovim timovima igrači kao što su u Levanteu i Osasuni.Najbolji primer za to je Milan kada su nestali milioni onoga mafijaša Berluskonija na čega taj njihov fudbal liči koji smo videli u Beogradu protiv ove naše drljave zvezde.Lako je bilo biti navijač Milana kada su se kupovali najbolji igrači na svetu.
pre 2 godine
Uefa inače poznata kao moralna organizacija. Podseća me na ono Murinjovo ruganje od prošlog vikenda.
pre 2 godine
Ti Štrause- O kojim ti govoriš ne fudbalskim zemljama i gigantima.Za tebe je gigant Bajern koji sve što vredi pokupuje ili Real,Barselona.Kada bi se to što sam predložio a to je da ti tvoji giganti ne mogu da kupuju sve što vredi već da igraju oni igrači koje su oni proizveli iz njihove vlastite škole onda bi video te tvoje velikane gde bi bili.Lako je biti gigant kada mali proizvedu odličnog a igrača i oni ga posle samo otmu svojim mafijaškim parama.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
(partizanov geometar, 18. april 2021 19:18)
Али не можеш забранити играчу да игра у репрезентацији.
pre 2 godine
E aj da vidimo kako ce Real da bude izbacen iz lige ili njegovim igracima da bude zabranjena reprezentacija :) :) :) Ceferin se preigrao. Jes bogati klubovi ce da finansiraju Kokezu i slicnu boraniju. I prvak namestene LingLong lige ce da ima prednost nad petim klubom Engleske ili Nemacke. Aha vazi ;) Pa pa UEAFA. Pa paa.
pre 2 godine
Ne može UEFA pobediti u ovom sukobu. Novac je sve, koliko god to meni bilo mrsko da priznam. Šta će reći fudbalski savezi širom sveta kada ne budu imali najbolje svetske igrače u svojim reprezentacijama? Šta će reći neka sudska arbitraža o tome? Na šta liče ovi smešni košarkaški prozori FIBE?
Da li će krnje SP i titula osvojena tamo generisati onaj novac kao do sada? Ko može da izdrži udar da oko 500 najboljih igrača sveta ne igra na SP.
A možda i tih 500 igrača više neće hteti da igra za najveći novac jer su ogromne patriote i samo ih reprezentacija zanima.
Galopom dolazi vreme kada će klub reći: ne možeš igrati za reprezentaciju i igrač će poslušati, jer mu je u interesu. Živi bili, pa videli.
pre 2 godine
Fudbalski savezi su puno jacinod kosarkaskih i sigurno ce izbacit klubove iz ligaskih takmicenja a reprezentativce iz reprezentacije.Drugaciji je odnos fudbalera prema reprezentaciji od kosarkasa,tako da ni njima nece biti svejedno.Kad ste culi da je neki fudbaler rekao da se nece odazvati pozivu da igra za reprezentaciju jer ce da se posveti sebi i klubu?
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
pre 2 godine
Ne dajte da se napravi ta lakrdija. Ustvari nek naprave, pa da je bilo ne pogleda nikad.
pre 2 godine
Kazniti odmah klubove koji to zele, nema licence ako ne plate, zabraniti prodaju igraca u klubove koji istupe iz uefe, izbciti ih iz nacionalnih liga, svi igraci koji igraju u tim klubovima ne mogu da nastupaju za reprezentacije, odmah napraviti pravilo da u svakom ugovoru za igraca pise da moze igrati samo uefina takmicenja i nacionalna prvenstva, u slucaju prekrsaja ugovora kazniti bas puno igraca, svako mora potpisati aneks vec od sledece sezone ako zele da igraju. Naravno, mogu i drave da ne daju dozvolju da se odigravaju takve utakmice to vec savezi mogu da se upute svojoj drzavi kako bi zastitili svoje lige. Sa svim tim restrikcijama to ne moze da opstane puno. A meni je zanimljiva i Liga Evrope, LS bi postala nesto slabije takmicenje, al ne toliko koliko se misli, ima mnogo evropskih klubova.
pre 2 godine
Nije to Fiba!!!
pre 2 godine
A sta ce biti sa nama? Gde ce sad evropska zvezda?! Pod hitno praviti balkansku ligu!
pre 2 godine
Tako je!
pre 2 godine
Odlican odgovor Uefe. Nadam se da se nece urusiti kao Fiba.
Sadasnja Liga sampiona je vec preveliki ustupak bogatima.
Ono sto Uefa moze da uradi je da pojacaju slaba nacionalna prvenstva, da prave regionalne lige kako bi povecali kvalitet. Siroka je to prica i fudbal je mnogo finansijski mocniji od kosarke. Uefa je svesna da mora da se siri ali i da obezbedi pare bogatima. Bogati su slepi, samo uz bazu igraca iz celog sveta, kroz bolja takmicenja mogu da dodju do novih kvalitetnih igraca.
pre 2 godine
"Ako bi se ovo dogodilo, želimo da ponovimo da ćemo ostati jedinstveni u našim naporima da zaustavimo ovaj cinični projekat, koji je zasnovan na ličnim interesima nekolicine klubova u trenutku kada je društvu potrebna solidarnost više nego ikad".
A to kad neko ko veze sa fudbalom nikad u zivotu nije imao, cije poslovanje nikad nije bilo povezano sa fudbalom, ogromne novce koje je zaradio ko zna kako i ko zna gde, unese u fudbal i preko noci od ekipe koju je kupio napravi svetskog giganta, pritom krseci svako moguce pravilo o finansijskom fer pleju... to je veoma solidarno i posteno prema drugim klubovima koji zive iskljucivo od novca stecenog iz fudbalskih tokova.
I ovde uopste ne mislim samo na PSG, City i Chelsea, kako bi mnogi pomislili.
Lista takvih klubova je podugacka- ali oni UEFI odgovaraju jer im se interesi poklapaju.
pre 2 godine
Klupska kosarka ide 20 godina ispred klupskog fudbala.
Fudbal je izdrzao ovih 20 godina jer je bilo vise para za podeliti.
Vise nema.
Sad neko drugi daje vise.
Iskreno sam mislio da ce se ovo ranije desiti.
Svaki fudbalski klub je pre svega kompanija koja gleda svoj profit.
Neko drugi nudi veci profit of Fife i Uefe.
Cao.
pre 2 godine
Bravo za klubove. Naravno da im nije isplativo i da nece da igraju sa anonimusima u Evropskim takmicenjima. Bate, Ludogorec, Zvezda, Slavija, Sparta, Partizan pa i Kijev iSahtjor, to vekikim klubovima nije interesantno i ne pravi pare
pre 2 godine
Vidim da ovde dosta njih zagovara da se vrati kup sistem LŠ. Verovatno misle da bi to bio format od 6 utakmica do finala, gde bi u prva tri kola igrao sa šampionima iz "nefudbalskih zemalja", gde bi ti Bayern došao tek u polufinalu.
21 vek je, fudbal nikad isplativiji, a glad za što više utakmica neutaživa, što više utakmica, to više novca. Zakonitost.
Na stranu što su to puste želje tih zagovornika ali, uzmimo npr. da bi se kup sistem vratio.
Siguran sam da to ne bi bilo samo 6 eliminacionih rundi, već sigurno deset. Žreb bi bio, najmanje, poludirigovan i naši predstavnici ne bi mogli dobiti Omoniju, Šarlroa ili Didelanž u prvom kolu već verovatno nekog od giganata. U prvom ili drugom kolu bi nam sigurno bio kraj.
Da ne kažem da bi i takav, kup format obuhvatio puno više klubova nego ranije i svejedno bi tu igrale i ostale moćne ekipe, a ne samo šampioni svojih zemalja. To je zauvek napušteno i ne treba trošiti reči na to.
pre 2 godine
uefu treba da vodi netko iz lige petice i da glasovi idu po koeficientu jedne drzave a ne ovo jedan gla/ jedna drzava. i FN treba da se rekonstruse i da bude glas vredan koliko placas a ne jedna drzava/ jedan glas.
pre 2 godine
e sada su se uplasili stvarno...Da njih mnogo brine UEFA ne bi ni pokrenuli pricu o ovoj ligi.
Ali za ostale i bolje. Dosta vise sa tom dominacijom preteranom tih "sultanskih" bogatih klubova.
pre 2 godine
Draž bi se sigurno izgubila, jer bi se timovi prečesto sretali u jednom takmičenju. Sjećam se Skandinavske Royal lige i razloga zašto je nakon svega tri sezone naprosto ugašena. Četiri najbolja tima iz Danske, Švedske i Norveške su igrali tu mini ligu u zimskim mjesecima, no, bilo je apsurdno gledati na primjer danske Kopenhagen i Brondby, koji bi igrali Dansku ligu u dva sureta te zime, Danski kup u dva susreta i još dva susreta u Royal ligi. Šest susretanja u svega mjesec dana. Dosadilo je gledati ih tako često, gubila se čar i draž "okršaja". Stoga mislim da će se i ovoj ligi desiti ista stvar, naprosto prečesto će se timovi susretati i dojadiće s vremenom. Da sam UEFA, ne bih im dao da se više ikada vrate u svoje respektivne lige - čisto za kaznu zbog odmetništva.
pre 2 godine
Izbacite ih u 4 ligu zabranite im tu ligu da igraju u svojoj zemlji pa da vidim koliko ce navijaci izdzati finansiski putovanja a bez navijaca oni su pukli
pre 2 godine
I treba da se udruže i naprave tako nesto.Ta UEFA je toliko moci skoncentrisala da sada moze jedino da da ovakav odgovor.Ne znam zasto je branite, bogati i danas kolo vode pod okriljen UEFA.Sada kada se osetila ugrozenom i da joj moc moze opasti, preti.Isto radi i EU nivo vlasti, prema nacionalnim drzavama.Cista sujeta.Neka bude konkurencije i medju organizacijama, neka probaju da naprave nesto bolje, profitabilnije i popularnije.Ako ne bude islo, sami pali, sami se ubili.
pre 2 godine
Što ne izbacite i njihove nacionalne saveze ako smete?
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
pre 2 godine
Samo Ling Long moze biti super liga,svake nedelje namesteno 80 posto utakmica,hahaha.
pre 2 godine
Hipotetički...zamislite da CZ i Partizan treba da udju u ovu ligu. Da li bi i tada govorili da više volite utakmice protiv Borca, Mladog radnika i ostalih, nego protiv Reala, MU, Barse itd?
pre 2 godine
uefu treba da vodi netko iz lige petice i da glasovi idu po koeficientu jedne drzave a ne ovo jedan gla/ jedna drzava. i FN treba da se rekonstruse i da bude glas vredan koliko placas a ne jedna drzava/ jedan glas.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
(partizanov geometar, 18. april 2021 19:18)
Али не можеш забранити играчу да игра у репрезентацији.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
pre 2 godine
Bravo za UEFU!!!Ovog puta su vise nego u pravu...
pre 2 godine
platini i čeferin su upropastili uefu, mogu da se koprcaju koliko hoće, nikoga ne zanima Lš sa slabim timovima koju oni forsiraju. koliko je gledana LE bila pre povećanja broja ekipa, a koliko je tek jak bio kup uefa ranije... nema nazad, uefa je prsla.
pre 2 godine
E aj da vidimo kako ce Real da bude izbacen iz lige ili njegovim igracima da bude zabranjena reprezentacija :) :) :) Ceferin se preigrao. Jes bogati klubovi ce da finansiraju Kokezu i slicnu boraniju. I prvak namestene LingLong lige ce da ima prednost nad petim klubom Engleske ili Nemacke. Aha vazi ;) Pa pa UEAFA. Pa paa.
pre 2 godine
Bravo za klubove. Naravno da im nije isplativo i da nece da igraju sa anonimusima u Evropskim takmicenjima. Bate, Ludogorec, Zvezda, Slavija, Sparta, Partizan pa i Kijev iSahtjor, to vekikim klubovima nije interesantno i ne pravi pare
pre 2 godine
Svi mogu sve, jedini Republika Srpska ne smije da igra ni prijateljske meceve... I samo sport je u pitanju, ha? :)))))))))))))))
pre 2 godine
Slažem se! Prvo, neka ti klubovi koji su stekli slavu i novac preko ledja UEFA plate odštetu istoj organizaciji, e onda neka rade šta hoće...
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
pre 2 godine
Sada se postavlja pitanje da li će ti veliki klubovi biti na gubitku ako ne igraju u domaćem takmičenju. Obzirom da je u pitanju 5 milijardi eura nagradnog fonda Super lige, onda je potpuno jasno da im domaće takmičenje nije finansijski neophodno. Na gubitku će biti samo nacinalni savezi jer će interesovanje za njihovo takmičenje biti manje.
To što njihovim igračima neće dozvoliti nastupe za nacionalne selekcije im ide u prilog. Neće biti povreda na utakmicama od kojih oni nemaju finansijske dobiti. Na gubitku će biti UEFA jer na Evropskom prvenstvu neće nastupati najveći broj najboljih klupskih igrača. Samim tim je gledanost manja, kao i veličina finansijskog kolača.
Sve je na strani velikih klubova tako da najverovatnije neće odustati od zamišljenog projekta.
pre 2 godine
Napraviće oni svoje takmičenje ako procene da im se isplati,bez obzira na cenu,posledice po igrače i slično.
Trajanje takve frankeštajn lige,direktno će zavisiti od gledanosti!
Bez publike nema sponzora a bez njih love!
Šta će biti gledano?
Hetafe Real,ili Čelzi Real?
Ovo je samo posledica,i konačan ekser u sanduk mrtvaca,a on se zove fudbal.
Možda i dobro.
Da se korporacije i njihove igračke odvoje napokon.
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
pre 2 godine
I treba da naprave tu ligu, fudbal je ionako otišao dođavola. Ko će im zabraniti da naprave NBA ligu u Evropi? UEFA? Ne budite smešni, napraviće ligu sponzorisanu od strane bogatih Arapa, možda i Kineza ako promene politiku, igraće utakmice u Severnoj Americi i Aziji, pare će se vrteti, a UEFA i FIFA mogu da se vuku za uši. Problem je što će sav novac sponzora otići u novu ligu i lopurde iz UEFA neće više imati ogroman zalogaj tog kolača, nema poslova, nema se za skup i lagodan život, nema gde da se drpa i mulja. E, to je najveći problem u celoj priči.
pre 2 godine
Bravo! To se trazi! Samo da istrajete! Savezima iz kojih budu dolazili ti klubovi zabrana svih takmicenja ukljucujuci EP!
pre 2 godine
Nema od ovoga nista, svaka utakmica treba da dobije dozvolu vlasti da bi bila organizovana, prosto ce im vlasti uskratiti tu dozvolu, mocice igrati samo van evrope, a ni tamo. A kad savezi izbace klubove iz takmicenja, misli li iko da ce Englezi pristati da igraju samo to takmicenje? Nema sanse. Manji profiti od publike, manje utakmica sto znaci manje punih tribina, umesto 2 utakmice nedeljno kuci, igrace eventualno jednu. Nista od toga.
(Sone, 18. april 2021 18:03)
Zbog čega bi vlast zabranila odigravanje neke utakmice? Naravno da nece to uraditi.
Drugo, savezi sigurno neće izbaciti te klubove iz razloga jer im toliki prihodi upravo i stižu zbog tih klubova.
pre 2 godine
A sta ce biti sa nama? Gde ce sad evropska zvezda?! Pod hitno praviti balkansku ligu!
pre 2 godine
Kao neko ko simpatise Liverpool, totalno sam protiv ovoga. Pucaju sebi u noge.
pre 2 godine
Ako Uefa bude cvrsta i izbaci ih iz prvenstva onda od te lige nema nista.
Tesko ce ta nova liga da tim klubovima nadoknadi godisnje tridesetak punih stadiona.
Mozda kod nas niko ne gleda fudbal na stadionu ali u Evropi se velike pare uzomaju na ulaznice,dresove...Sutra ako ih izbace iz domacih liga njihovi navijaci ce poceti da gledaju na stadionima druge klubove,one koje igraju domacu ligu.
Smanjice se i prodaja dresova,suvenira...
pre 2 godine
Klupska kosarka ide 20 godina ispred klupskog fudbala.
Fudbal je izdrzao ovih 20 godina jer je bilo vise para za podeliti.
Vise nema.
Sad neko drugi daje vise.
Iskreno sam mislio da ce se ovo ranije desiti.
Svaki fudbalski klub je pre svega kompanija koja gleda svoj profit.
Neko drugi nudi veci profit of Fife i Uefe.
Cao.
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
UEFA se ne može suprotstaviti ovome, ali navijači mogu.
pre 2 godine
Такве забране су празна претња. Пашће у секунди на било ком суду као кршење људских права и ометање слободне конкуренције.
(Јабучило, 18. april 2021 18:26)
ne može da bude tako.
klubovi prave svoju zatvorenu ligu i samim tim krše konkurenciju.
UEFA,fifa i savezi imaju svoja takmičenja i pravila u njima određuju oni.
ako npr. vest hem ne može da igra tu ligu,zašto bi Liverpulu bilo dozvoljeno da igra englesku ligu?
pre 2 godine
Pa sam evropski fudbal je propao odavno, u samo 5 liga se igra fudbal a ostale lige služe da prave igrače za njih i kad zalutaju u neko takmičenje uglavnom su kanta.
Zašto klubovi ne bi napravili Superligu i uzeli ogromne pare? UEFA se uplašila jer im sledi nestajanje i gubljenje para.
pre 2 godine
UEFA ce morati da ukapira da je to samo jedna organizacija. Jedina takva u Evropi jer nema druge. Organizacija koja je uvek maksimalno kaznjavala nase ekipe i reprezentaciju i koja nas nikada nije zastitila. Organizacija koja je uclanila Kosovo, reprezentaciju nepriznate države. Kada se pojavi druga organizacija klubovi ce imati izbor gde zele da se takmice a UEFA ce morati da ih zadrži svojim povoljnim uslovima a ne silim.
pre 2 godine
Е када УЕФА прича о цинизму?!
Солидарност?
Када су уништили лиге свих мањих земаља да би уживали у премоћи пар богатих лига.
Ово је само међусобни рат богатих.
pre 2 godine
UEFA iskreno nema snage da se ovome suprostavi. Kod ovih ekipa su novac, moć, snaga i najviše navijača u svetu.
(dragoš, 18. april 2021 17:57)
Nije Uefa sama u ovoj borbi, svi savezi su takodje protiv ovog zla, drugo, svetsko prvenstvo u fudbalu nije kao svetsko u kosarci, ono je po vaznosti skoro kao Olimpijada, a i Uefa je, kakva god ona bila mnogo mocnija od FIBE, trece tu je i tradicija igranja domacih prvenstva, bas me zanima kako bi reagovali ti silni navijaci Mancestera kad bi bili izbace i iz Premijer lige ili Juventusa kad bi ih izbacili iz Kalca. U kosarci je to moglo da im prodje u fudbalu jako jako tesko. Koliko god da su mocni ti klubovi mislim da nece uspeti protiv FIFE, UEFE i svih fudbalskih saveza.
pre 2 godine
Ovi kažu da klubovi igraju po zaslugama,ajde mi molim te objasnite po kojim zaslugama 2,3,4 plasirani tim u engleskoj,Nemačkoj,španskoj ligi igra u kvalifikacijama kao i prvak Srbije.Da li je to normalno?Da li je normalno da jedan tim iz Engleske lige igra redovno u ligi šampiona a u zadnjih 30 godina je bio prvak engleske je bio jednom a ligu šampiona je osvojio 2 puta.I manite me molim vas gluposti kako oni imaju pare a drugi nemaju.Pitanje je kako su oni došli do tih para i zašto UEFA to ne reguliše npr da za klubove mogu igrati igrači samo iz svoje zemlje a ne ko danas svaki prelazni rok oni na sto stave milijarde evra i tih 10,15 klubova pokupuje sve što vredi i normalno je da sa njima ne možeš igrati.
pre 2 godine
A kako bi bilo da ovih dvadesetak klubova zabrani svojim igračima da igraju za reprezentacije? Čisto preventivno, da se UEGA navikne na više centara moći.
pre 2 godine
Ovo mi je veoma poznato iz košarke. FIBA je tako pretila ULEB-u, ali je epilog poznat...poražena je. Tako će biti i da fudbalom...uvek pobeđuju oni koji imaju novac....nažalost.
pre 2 godine
e sada su se uplasili stvarno...Da njih mnogo brine UEFA ne bi ni pokrenuli pricu o ovoj ligi.
Ali za ostale i bolje. Dosta vise sa tom dominacijom preteranom tih "sultanskih" bogatih klubova.
pre 2 godine
Kao prvo, LŠ treba da igraju samo šampioni (prvoplasirani) iz svake zemlje Evrope, a ne još po 3-4 tima iz najbogatijih liga. Pobediće najbolji, ali će se fudbal razvijati i u Luxemburgu, Lihtenštajnu, San Marinu, na Islandu...Ostali u LE i u Kup Kupova (ili Kup Konferencija, kako god....).
pre 2 godine
ti moćnici neka prvo osnuju svoje klubove, neka sagrade svoje stadione,privuku svoje navijace pa onda neka prave i svoju Super Ligu
mislim da niko nebi imao problema sa tom arabijskom nafta super ligom.
pre 2 godine
Ovo i vodi ka razbijanju reprezentacija,to je i jefan od ciljeva super lige. A super liga ce proci isto kao Evroliga u kosarci. Ko ce da gleda 20 klubova koji igraju jedni protiv drugih. Opet su umislili da mogu da naprave nesto slicno sto rade u Americi, ali to je druga filozofija zivota, drugaciji navijaci. Ima da im budu poluprazni stadioni nakon par godina kad prodje sva ta euforija i kad navijacima dosadi da gledaju sterilni fudbal sa super zvijezdama. Platini je jedini uradio nesto da se i siromasnijim zemljama da sansa i popularizuje fudbal. I UEFA treba da nesto mijenja, da ogranici budzete, jer nema strasti u fudbalu
pre 2 godine
Шта може да уради Уефа,да забрани играчима из клубова који играју Суперлигу наступ на ЕП или Лиги нација.Међутим тад долазимо до свима најмилије речи зване паре.Ко би гледао ЕП или Лигу нација без најбољих играча.Просто је Уефа у мат позицији јер силом не може а милом у виду повећања награда такође не може јер ће господа из Суперлиге рећи нека хвала сами ћемо.Сва остала фудбалска сиротиња чека да се газде наједу па да покупе мрвице са столова.
pre 2 godine
I treba da ukinu fudbal u Srbiji, danasnje kolo Super Lige, kao i prethodih par kola, potvrdjuju da su utakmice namestene i da je prodaja bodova postala normalna stvar u poslednjih 10 kola ! Beogradski superligasi prednjace u tim kriminalnim radnjama a fk Rad "prednjaci" svake sezone !
pre 2 godine
Tolike godine UEFA uzima novac zahvaljujuci najvecim klubovima. Oni shvatili da mogu bez posrednika organizovati sopstveno takmicenje, bez da placaju harac UEFA. Sklonili su Platinija jer se zalagao za vecu jednakost klubova, da se da sansa finansijski slabijim klubovima da igraju u evropsikm takmicenjima, a sad prosipaju pricu kako je teren jedino mjerilo... Jedino sto im zapravo smeta je to sto ih nema u raspodjeli novca te nove lige. Propali pregovori da se novo takmicenje organizuje pod Uefom, pa sad kukaju kako je to lose za fudbal.
pre 2 godine
Bas da gledamo Premier Ligu bez 5 najboljih klubova, Serie A bez 3, Primeru bez Reala i Barse
pre 2 godine
I ovako se godinama unazad zna u LŠ ko igra u četvrtfinalima,polufinalima.Nema iznenađenja,sem incidenata,koja potvrđuju pravilo!
@Legolas
U poslednje 3 godine je bilo cak 11 razlicitih timova u polufinalima (ne bi me cudilo i da je rekord), ali naravno nemoj dopustiti da te cinjenice ometaju u dobroj prici.
pre 2 godine
UEFA je najveci krivac za urusavanje fudbala. Njima je ovde jedini problem sto gube moc i ostaju bez ogromne zarade. LS je odavno takmicenje za bogate, sada najbogatijima vise niko ne treba cak ni UEFA. Cini se da monstrum kog su stvorili hoce da pojede njih.
pre 2 godine
Rugala se šerpa loncu...
A šta je postala Liga Šampiona, pogotovo sa ovim novim pravilima i licencama ako ne de fakto zatvoren sistem. Ta Superliga je samo malo iskreniji način da se uradi isto, samo što UEFA nema kontrolu. O tome se ovde radi.
pre 2 godine
A tako znači?
A kako ste onda devedesetih dozvolili da se uništi kompletan istočnoevropski fudbal, tada je sve bilo po zakonu i fer?
A sada kada najjači od najjačih hoće da vas otkače kreću kuknjava i pretnje?
Što ih onda niste stavili na mesto...
Sada je malčice kasno.
pre 2 godine
Uefa je sama cinicna organizacija.
pre 2 godine
Uvodjenjem Bosmanobog pravila fudbal je evoluirao i meri da je je uništen. Liga šampiona, a u njoj više timova koji to nisu nego onih koji jesu. Real, Barselona i mnogi drugi najuspešniji klubovi su ubedljivo najzaduženiji. Jedan Nemački ministar ili poslanik je pre nekoliko godina rekao, parafraziram: ‘Mi Nemci sada treba finansijksi da pomažemo Španiju, a samo Real Madrid i Barselona su zaduženiji od svih klubova Bundeslige zajedno’.
Ovo stanje je neodrživo, na sve to sada imamo Arapske ultrabogataše koji kupuju sve!
Nakon što je Zvezda savladala Liverpul mnogi sportski mediji širom sveta su sa posebnom pažnjom preneli tu vest apostrofirajući činjenicu da je te Beogradske noći Zvezda pokazala šta fudbal gubi sadašnjim poretkom i raspodelom moći i da se sme dozvoliti da fudbal u potpunosti izgubi dušu.
Klubovi gube identitet, reprezentacije su ga već izgubile u velikoj meri.
Šta je rešenje ne znam, ali znam da ovo nije normalno, da nije u redu ni fer. Lige slabe kada nemaju adekvatan izlaz u Evropu, a sada se i ta mala vrata u potpunosti zatvataju za siromašne.
U fudbalu skoro sa više nema vernosti, sazrevanja, ljubavi i otpora. Samo novac, novac, novac.
pre 2 godine
Nema nista od ovoga. FIFA i UEFA nisu FIBA da bi se neki tamo sprdali sa njima.
pre 2 godine
Znaci UEFA uskoro propada kao I kosarkaska FIBA....
pre 2 godine
Nije to Fiba!!!
pre 2 godine
Fudbal su unistili Fifa i Uefa. Nije se moglo dozvoliti da novac odlazi na istok. Pa kako u klupskom tako i na nivou nacionalnih timova. Sudijske greske su uvek bile na stetu slabijih ili onih sa istoka
Sistem koji je preuzela liga sampiona posle kupa sampiona bio je propast fudbala na ustrb zarade zapadnih klubova. Liga sampiona u kojoj igra cetvrtoplasirani iz nekih liga dok sampioni uglavnom s istoka nemaju nikoga direktno. Uefa je sistematski unistlia 90% klubova koji su tamo 70,80 i 90 ih igrali redovno kup sampiona.. Timovi kao sto je bila Crvena Zvezda 90/91 vise ne postoje e to je trebalo unistiti i uspeli su ali dosadu koja je nastupila popraviti ne mogu. Fali raznolikost timova i iznenadjenja koje je fudbal donosio. Kad Rosenborg dobije Real na primer. Mene licno ne zanima Barca ni Real, zelim gledati u ligi sampiona i tim gde igraci nose prezime koje zavrsava na IC..
pre 2 godine
Nikada nisam mislio da cu ovo pisati PODRSKA ZA UEFA.
pre 2 godine
Vidim da ovde dosta njih zagovara da se vrati kup sistem LŠ. Verovatno misle da bi to bio format od 6 utakmica do finala, gde bi u prva tri kola igrao sa šampionima iz "nefudbalskih zemalja", gde bi ti Bayern došao tek u polufinalu.
21 vek je, fudbal nikad isplativiji, a glad za što više utakmica neutaživa, što više utakmica, to više novca. Zakonitost.
Na stranu što su to puste želje tih zagovornika ali, uzmimo npr. da bi se kup sistem vratio.
Siguran sam da to ne bi bilo samo 6 eliminacionih rundi, već sigurno deset. Žreb bi bio, najmanje, poludirigovan i naši predstavnici ne bi mogli dobiti Omoniju, Šarlroa ili Didelanž u prvom kolu već verovatno nekog od giganata. U prvom ili drugom kolu bi nam sigurno bio kraj.
Da ne kažem da bi i takav, kup format obuhvatio puno više klubova nego ranije i svejedno bi tu igrale i ostale moćne ekipe, a ne samo šampioni svojih zemalja. To je zauvek napušteno i ne treba trošiti reči na to.
pre 2 godine
Potrebna solidarnost? Prema kome - UEFI?
pre 2 godine
Ovo nema nikakve veze sa sportom, sve je postalo politika i geostrateški interesi. Da ne pominjem olimpijadu i farsu sa dopingom. Svetsko prvenstvo u fudbalu i bojkot,... Malo, po malo ali zapad će i fudbal uništiti, kao što su sve ostalo uništili. Dno dna.
pre 2 godine
Ne može UEFA pobediti u ovom sukobu. Novac je sve, koliko god to meni bilo mrsko da priznam. Šta će reći fudbalski savezi širom sveta kada ne budu imali najbolje svetske igrače u svojim reprezentacijama? Šta će reći neka sudska arbitraža o tome? Na šta liče ovi smešni košarkaški prozori FIBE?
Da li će krnje SP i titula osvojena tamo generisati onaj novac kao do sada? Ko može da izdrži udar da oko 500 najboljih igrača sveta ne igra na SP.
A možda i tih 500 igrača više neće hteti da igra za najveći novac jer su ogromne patriote i samo ih reprezentacija zanima.
Galopom dolazi vreme kada će klub reći: ne možeš igrati za reprezentaciju i igrač će poslušati, jer mu je u interesu. Živi bili, pa videli.
pre 2 godine
Jedini koji ovo mogu da zaustave su navijači i tv gledaoci.
pre 2 godine
Kladionice su upropastile sport.
pre 2 godine
Kazniti odmah klubove koji to zele, nema licence ako ne plate, zabraniti prodaju igraca u klubove koji istupe iz uefe, izbciti ih iz nacionalnih liga, svi igraci koji igraju u tim klubovima ne mogu da nastupaju za reprezentacije, odmah napraviti pravilo da u svakom ugovoru za igraca pise da moze igrati samo uefina takmicenja i nacionalna prvenstva, u slucaju prekrsaja ugovora kazniti bas puno igraca, svako mora potpisati aneks vec od sledece sezone ako zele da igraju. Naravno, mogu i drave da ne daju dozvolju da se odigravaju takve utakmice to vec savezi mogu da se upute svojoj drzavi kako bi zastitili svoje lige. Sa svim tim restrikcijama to ne moze da opstane puno. A meni je zanimljiva i Liga Evrope, LS bi postala nesto slabije takmicenje, al ne toliko koliko se misli, ima mnogo evropskih klubova.
pre 2 godine
Ti Štrause- O kojim ti govoriš ne fudbalskim zemljama i gigantima.Za tebe je gigant Bajern koji sve što vredi pokupuje ili Real,Barselona.Kada bi se to što sam predložio a to je da ti tvoji giganti ne mogu da kupuju sve što vredi već da igraju oni igrači koje su oni proizveli iz njihove vlastite škole onda bi video te tvoje velikane gde bi bili.Lako je biti gigant kada mali proizvedu odličnog a igrača i oni ga posle samo otmu svojim mafijaškim parama.
pre 2 godine
Kako ce da naprave takmicenje ako se zabrani transfer igraca u te klubove?Pa zamislite nekog novog Romarija ili Ronaldinja da ne moze da igra za Brazil?Zamislite nekog novog Maradonu da odbije da igra za Argentinu?
pre 2 godine
Kako sad pozivanje politicara da pomognu,nije mi jasno? Zar nije zabranjeno da se politicari mesaju u rad saveza,takmicenja..... A da, to je samo kad uefi odgovara,kad ne odgovara i kad su pare u opasnosti pozvali bi i crnog djavola
pre 2 godine
Postoji meritokracija na najvišem nivou najjačih liga, Ajaxa porto itd. Atalanta može igrat finale lige prvaka za 3 godine a bili su na rubu druge lige. Meritokraciju u nogometu ne mogu zamijeniti brandovi.Ne vidim funkcioniranje ovog jer americki model ima uglavljenu pravednost pa šupa lige golden state postane tim desetljeća jer najgori biraju najbolje 20 godisnjake. Tottenham će moliti da izađe iz ovoga za 5 godina
pre 2 godine
Eto šanse za Partizan da konačno i on postane pobednik Lige šampiona.
(Pera, 18. april 2021 19:33)
Mislis Kupa sampiona?
pre 2 godine
Spurs and Arsenal, lol !!!!!!!
A Leicester i Blackburn su par bar uzeli Premier League, a Aston Villa i N. Forest su uzeli ligu Sampiona
pre 2 godine
U slucaju zabrane igracima te lige da igraju na EP i SP, ne bih se bas kladio da bi svi dobri igraci ostali u tim klubovima. U zemljama koje gaje jak nacionalni naboj kroz fudbal, to ne bi bilo dobro shvaceno. Zamislite, na primer da hrvatski igraci odbiju da igraju za reprezentaciju i odu da lgraju tu ligu. Ne bio im u kozi.
pre 2 godine
Naravno da sam izricito protiv ovoga, ali, nikakve nacionalne vlasti ne mogu da zabrane tu ligu. E, sada ce pritisak pa i odgovornost biti iskljucivo na igracima tih klubova jer ce mnogo rizikovati, fino su to osmislili vlasnici.
pre 2 godine
Tako je!
pre 2 godine
Ne dajte da se napravi ta lakrdija. Ustvari nek naprave, pa da je bilo ne pogleda nikad.
pre 2 godine
Uefa inače poznata kao moralna organizacija. Podseća me na ono Murinjovo ruganje od prošlog vikenda.
pre 2 godine
Reče neko malopre šta će biti gledanije, Real-Getafe ili Real-Čelzi?!
A šta ako svake nedelje imaš u toj ligi 10 derbija.... mesec dana će biti interesantno.... a posle?
Azijati, smrt za bilo kakav oblik vrhunskog sporta, plaćaju nemilice da bi gledali sve i svašta, zato nam se ovo i dešava.
pre 2 godine
Ja stvarno ne znam zašto su Srbi kivni na UEFU? Ali zaista zašto, dajte jedan razlog... Razmislite na sekund. Koliko novca UEFI donosi Crvena Zvezda u Ligi Šampiona, a koliko bi jedan Arsenal koga nema godinama. UEFA zaista daje šansu svima. Izađite na teren i pokažite šta znate. Uspeh zavisi od vas. I novčane premije su velike. Pojedini klubovi ne mogu da zarade na ulaznicama ni 2% od onoga koliko mogu da zarade pobeđivanjem u Evropi. Čak se i reprezentativnom fudbalu daje šansa. Nema A i B divizija u kvalifikacijama. Gibraltaru se odmah daje šansa da igra sa Nemačkom. Evropsko prvenstvo prošireno, liga nacija daje šansu slabim timovima. Luksemburg je recimo od ekipe koju su redovno rasturali 7-0 došao do ekipe koja je pobedila Irsku. UEFA je zaista dala šansu svima, za razliku od recimo FSSa i Srbije koja je u poslednjih 30 godina dala šansu samo Zvezdi i Partizanu.
pre 2 godine
"Ako bi se ovo dogodilo, želimo da ponovimo da ćemo ostati jedinstveni u našim naporima da zaustavimo ovaj cinični projekat, koji je zasnovan na ličnim interesima nekolicine klubova u trenutku kada je društvu potrebna solidarnost više nego ikad".
A to kad neko ko veze sa fudbalom nikad u zivotu nije imao, cije poslovanje nikad nije bilo povezano sa fudbalom, ogromne novce koje je zaradio ko zna kako i ko zna gde, unese u fudbal i preko noci od ekipe koju je kupio napravi svetskog giganta, pritom krseci svako moguce pravilo o finansijskom fer pleju... to je veoma solidarno i posteno prema drugim klubovima koji zive iskljucivo od novca stecenog iz fudbalskih tokova.
I ovde uopste ne mislim samo na PSG, City i Chelsea, kako bi mnogi pomislili.
Lista takvih klubova je podugacka- ali oni UEFI odgovaraju jer im se interesi poklapaju.
pre 2 godine
I treba da ustanu protiv ovoga. Najveci derbiji Italije,Spanije, Engleske su zanimljivi bas zato sto se igraju 2puta godisnje, eventualno u kupu ako se sastanu. Poneki klubovi se u LS ne sastanu godinama i bas zato je uzivanje gledati kad ih spoji zreb. Ova liga ce biti zanimljiva prve godine, posle ce nacisto izgubiti draz jer ce sve nekad velike utakmice postati obicne utakmice
pre 2 godine
Odlican odgovor Uefe. Nadam se da se nece urusiti kao Fiba.
Sadasnja Liga sampiona je vec preveliki ustupak bogatima.
Ono sto Uefa moze da uradi je da pojacaju slaba nacionalna prvenstva, da prave regionalne lige kako bi povecali kvalitet. Siroka je to prica i fudbal je mnogo finansijski mocniji od kosarke. Uefa je svesna da mora da se siri ali i da obezbedi pare bogatima. Bogati su slepi, samo uz bazu igraca iz celog sveta, kroz bolja takmicenja mogu da dodju do novih kvalitetnih igraca.
pre 2 godine
I to nam objasnjava eufa koja je od lige sampiona napravila da 4-ti jz Italije istu igra a prvi iz lupam Norverske ne igra
pre 2 godine
Izgubi draž i kad se ti vrhunski timovi svaki čas sastaju. Sve je manje igrača koji prave razliku. Svi su nekako slični kao na igrici. Zato i sve manje pratim Ligu šampiona, Evroligu u košarci, odavno sam precrtao NBA, sve se manje pamte utakmice jer se nižu kao na traci...
pre 2 godine
Zanimljivo kako to na zapadu odjednom nestane demokratije kad im dirnete u novac :)
pre 2 godine
Puca Evropa,puca Uefa,puca UN,puca FIFA,puca sve po redu !
pre 2 godine
Mogu da naprave svoju ligu i igraju u Kini ili SAD, u EU nema sanse. EU kakva da je, postoje neka pravila,posebno o kartelskom poslovanju pa ako neko veruje da ce velike evropske ekipe istupiti iz nacionalnih takmicenja i da ce savezi i drzave to da dozvole, onda je mnogo naivan. I jos nesto, osim Bajerna koji je u suficitu i postize vrhunske rezultaze bez transfera od 100 ili 200 miliona, sve ostale top evropske ekipe su duzne i ruzne, Barsa je na primer, ako ih novo rukovodstvo nekim cudom ne spase, pred bankrotom .Milan jedva prosao Zvezdu, Dinamo izbacio Totenhem i sta sada, taj Milan i taj Totenhem ce dobiti pozivnice za Super LS
pre 2 godine
Ti sa Grbavice-Ajde mi molim te reci ko su po tebi najbolji igrači.Ako misliš da su te najbolje igrače što im se ti diviš napravili Liverpul,Čelzi,Mančesteri,Arsenal,Barselona,Real,Juventus,Bajern,Milan,PSŽ itd grdno se varaš,oni su samo kupci najboljih igrača od mafijaških para koji veze sa sportom nemaju.A pravi proizvođači su oni klubovi koje ti i slični tebi zovu malim i ne atraktivnim klubovima.I ovim klubovima samo treba zabraniti prodaju ovim mafijaškim klubovima i neka proizvode sami sebi igrače pa da vidiš kakvi će to derbiji biti kada budu igrali Barsa i Real a u njihovim timovima igrači kao što su u Levanteu i Osasuni.Najbolji primer za to je Milan kada su nestali milioni onoga mafijaša Berluskonija na čega taj njihov fudbal liči koji smo videli u Beogradu protiv ove naše drljave zvezde.Lako je bilo biti navijač Milana kada su se kupovali najbolji igrači na svetu.
pre 2 godine
Fudbalski savezi su puno jacinod kosarkaskih i sigurno ce izbacit klubove iz ligaskih takmicenja a reprezentativce iz reprezentacije.Drugaciji je odnos fudbalera prema reprezentaciji od kosarkasa,tako da ni njima nece biti svejedno.Kad ste culi da je neki fudbaler rekao da se nece odazvati pozivu da igra za reprezentaciju jer ce da se posveti sebi i klubu?
pre 2 godine
Draž bi se sigurno izgubila, jer bi se timovi prečesto sretali u jednom takmičenju. Sjećam se Skandinavske Royal lige i razloga zašto je nakon svega tri sezone naprosto ugašena. Četiri najbolja tima iz Danske, Švedske i Norveške su igrali tu mini ligu u zimskim mjesecima, no, bilo je apsurdno gledati na primjer danske Kopenhagen i Brondby, koji bi igrali Dansku ligu u dva sureta te zime, Danski kup u dva susreta i još dva susreta u Royal ligi. Šest susretanja u svega mjesec dana. Dosadilo je gledati ih tako često, gubila se čar i draž "okršaja". Stoga mislim da će se i ovoj ligi desiti ista stvar, naprosto prečesto će se timovi susretati i dojadiće s vremenom. Da sam UEFA, ne bih im dao da se više ikada vrate u svoje respektivne lige - čisto za kaznu zbog odmetništva.
pre 2 godine
I treba da se udruže i naprave tako nesto.Ta UEFA je toliko moci skoncentrisala da sada moze jedino da da ovakav odgovor.Ne znam zasto je branite, bogati i danas kolo vode pod okriljen UEFA.Sada kada se osetila ugrozenom i da joj moc moze opasti, preti.Isto radi i EU nivo vlasti, prema nacionalnim drzavama.Cista sujeta.Neka bude konkurencije i medju organizacijama, neka probaju da naprave nesto bolje, profitabilnije i popularnije.Ako ne bude islo, sami pali, sami se ubili.
pre 2 godine
Izbacite ih u 4 ligu zabranite im tu ligu da igraju u svojoj zemlji pa da vidim koliko ce navijaci izdzati finansiski putovanja a bez navijaca oni su pukli
pre 2 godine
Što ne izbacite i njihove nacionalne saveze ako smete?
85 Komentari
Sortiraj po: