Sreda, 14.04.2021.

22:40

Teodosić i Belineli nedovoljni – Virtus ostao bez Evrolige!

Košarkaši Virtusa nisu uspeli da se plasiraju u finale Evrokupa. Oni su poraženi od Uniksa 107:100 u majstorici polufinala.

Izvor: MT

Teodosiæ i Belineli nedovoljni – Virtus ostao bez Evrolige! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

SrbEUin

pre 3 godine

Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate.(Cinjenice, 14. april 2021 23:57)

Da, baš, baš fenomenalne. Naročito u Kini. A nije ni čudo sa kakvim igračima smo igrali. Jedva prvi favoriti po FIBI. Šta ćeš, morao je sa takvima igrati, nije ih on birao, nametnuli mu... I da nije svakom od njih našao pravu ulogu, ne bi ni peti bili. Izvukao je iz njih maksimum maksimuma. I osvojio je trofej za koji je ceo tim spremao: Snajperistu. E bg, za zeta u najavi treba opravdati 80 kila od Vlada. Tako je svako dobio svoj deo.
Koga briga za medalje? Od njih se ne živi, a od zelembaća...

Aca

pre 3 godine

Teodosić je u odbrani veliki problem. Đorđević nije uspeo da ga sakrije u odbrani. Oni udvajali nonstop Belinelija i tu je rešen meč. Braun i Volters x-faktori ovog meča.
Uniks je mnogo snažnija i ekipa sa mnogo atleticizma, Virtus je morao imati jednog klasičnog centra da bi dobio ovaj duel.
Predobra košarka, i sudar dve koncepcije, u kojoj je ona koja se oslanjala više na maštovitost i talenat izgubila, ipak Uniks ima bolje igrače od Virtusa, i u rangu su njihove petorke Teo i Belineli.

lal

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!
(hm?, 14. april 2021 23:45)
to zavisi od mnogo faktora...
istina je da smo 97. tukli italijane u finalu 61-49, ali isto tako smo primili 90 poena u finalu protiv litvanije dve godine ranije... a tada je napad trajao 30 sekundi...

klopinjo

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...
(Slobodan, 14. april 2021 23:55)


Ne, ne, bas je igrao dvojku. Znam jer mi je bilo čudno jer ga nikad pre toga nisam video da je to igrao. Možda sam preterao kada sam rekao dosta puta jer ih nisam bas toliko gledao, ali jesam nekoliko puta to video. :)

Željko

pre 3 godine

Zaboravili ste i finale između jakog Bayern koji je trenirao Đorđević i autsajdera Darusafaka i k tomu prednost domaćeg terena i to finale je Đorđević izgubio, finale za Euro ligu !

321

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?
(NoName, 15. april 2021 08:09)


Pa radi se o tome, sto Partizan nije igrao a Virtus je igrao i izgubio. Razumes? Isto jedan tim nije igrao pa je opet u EL, da brani top 17..Ja ti objasnio.

Nebitno

pre 3 godine

Naravno da je Djordjevic daleko od vrhunskog trenera, ali ovde se, po obicaju, preteruje sa pljuvanjem. Dva njegova kiksa sa reprezentacijom su EP 2015. i SP 2019. Tada se, s obzirom na snagu tima, zaista moralo uraditi vise. Ali srebro na EP 2017, bez skoro svih glavnih igraca i uz sudijsku kradju u finalu, nikako ne moze biti neuspeh. Pre bih rekao da je podvig koji niko nije ocekivao, samo sto se zaboravilo s kakvom smo osakacenom ekipom otisli na to prvenstvo i kakve su nam sanse davane. Na SP 2014. i OI 2016. ostvaren je najbolji moguci rezultat i nema tog trenera koji ne bi bio ubedljivo porazen od Amerikanaca.

Sto se tice Teodosica, ovi koji ga kritikuju trebalo bi ponovo da pogledaju neke njegove partije u reprezentaciji. Na primer, protiv Brazila, Grcke i Francuske 2014. ili Australije 2016. Ako ono nije kosarkaska doktorska disertacija, onda ne znam sta jeste.

NoName

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?

Kgh

pre 3 godine

Djordjevic suvise pusta igru. Oslanja se na igrace, al na koga bi drugog. Ili lose tempirana forma. Ali je simptomaticno da na svetskom izgubi dve najvaznije utakmice uzastopno i sada je izgubio dve. I to je nadmudren od strane trenera. Vreme ce pokazati da li vrhunski trener. Mislim da jeste ali i nekad treba i sreca da bi se postao sampion.

Mirko

pre 3 godine

Vidim brani se Sale time da je Uniks bolja ekipa. Pa jeste, ali nisam ja birao igrače Virtusa dve godine nego Djordjević. Znači on je odgovoran. Dovedeš Belinelija za ogromne pare a Smit te razvali šutom za sigurno 5 puta manje pare... Pa Virtusa nema peticu! Ima gomilu bekova i krila kojima treba svakom po lopta. Sale je veliki igrač i dobar trener ali on je glavni krivac za tim Virtusa.

emontije

pre 3 godine

Dovoljno je samo procitati ove komentar i videti zasto nam ide kako nam ide i zasto smo kao zemlja tu gde smo. Jedan od najzasluznijih ljudi za nasu kosarku dobije ovakve komentare?! Zasto, zbog cega? Ja sam zvezdas i ovo apsolutno nema veza sa tim...ovo smo mi kao narod, ko god da je lepsi, uspesniji, pametniji, obrazovaniji od proseka treba ga uprljati, ubiti itd. Zato su nam najbolji po nekim Nemackama, Spanijama, Kanadama a najgore gledate ovde svaki dan iz rupa u kojima se nalazite. Za bolje mi i nismo.

Mihail

pre 3 godine

Teo Magija jos jednom vodio tim do vazne pobede kada se igra "za pare" .
Ni Evrokup nije mogao da osvoji, ups, bi do finala da vodi svoju ekipu, dobio i najboljeg strelca Belinelija, al ne vredi, nema on to u sebi, dugo smo bili taoci njegovog egoizma bez pokrića.
Strašan talenat, bez psihe vrhunska dela.
Nažalost ni Djordjevic se nije pokazao, uz ovakvo suđenje je morao dobiti.

1Djoković

pre 3 godine

Cinjenice,očigledno je da kad u 12 noću pišeš,sutra ne ideš na posao.Činjenica je i da nemaš devojku.Činjenica da ekipa bez poraza izgubi dve najbitnije utakmice,je greška trenera.Zaključak je da si ogorčena osoba.

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Po ko zna koji put cu da pitam: Da su slovenci imali Djordjevica a mi Kokoskova, sta mislite ko bi pobedio? Posebno sto onakav tim ne bi otisao.

stefan cerak

pre 3 godine

Meni sve bilo jasno posle finala sa Slovenijom, mada i pre toga, stizali su nam protivnici i po 20 razlike. Drugo, Bircevic, drvo nevidjeno, Raduljica pre Jokica i Milutinova na centru... Zapravo, svaku bitnu utakmicu, prpa ne zna hoce.. Jednostavno, treneri treba da vode nesto tipa KK Cerak, pa da krenu da se dokazuju medju anonimnim timovima i ligama. Kad se tu razviju neke ideje kako da se izvuce najbolje iz svakog igraca da bi pobedio, onda dodjes u reprezentaciju ili neki jaci klub...

ČikaMića

pre 3 godine

Prosle godine osvojio Partizan, ove Virtus.
Naravno, palyofff se ne racuna, to se igra samo za TV prenose.
Cestitke Partizanu i Virtusu!

alex81

pre 3 godine

Uniks strasno dobro poslozena ekipa na svim pozicijam,sasvim zasluzeno idu u Evroligu.Poredjenja radi,takva ekipa bi se prosetala kroz Aba ligu.

nesa80

pre 3 godine

nepisano pravilo-ekipa koja savrseno odigra u grupama ranije ispada a da u finale udje ekipa koja jedva izbori drugi krug.ovako nesto sam i ocekivao od virtusa jer su ih svi videli kao osvajace

Chris Mullin

pre 3 godine

Zaista se cudan sablon ponavlja Saletu. 2015. igramo bez poraza, dobijamo i Spance i koga vec sve, i onda poraz od Litvanije, neocekivan, i poraz od Francuske i nema medalje. 2016. smo posle razbijanja 2014. u finalu mozda mogli da se spremimo malo bolje, ali su nas i tada razneli. A mi se protiv Amera nalozili u grupi, i oni nas provalili. 2017. igramo junacki, dodjemo do finala, u finalu nas u zavrsnici dobiju bez Luke i Dragica. 2019. dobijamo sve utakmice, i onda izgubimo od Spanije i Argentine. Kao i sada Virtus. Ima tu neki momenat koga Sale nije svestan ocigledno, da lose tempira formu i da ih lose sprema za najvaznije utakmice. Kao Golden Stejt 2016. Jurio rekord regularne sezone, a izgubio titulu.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Pogledajte selekciju suta za 3 ekipe Virtusa, preko 90% suteva ide iz "desnog 45" (stepeni). To je nesto sto Sale godinama forsira, a najcrnje je sto je Virtus sa "levog 45" imao 2/2 ili 2/3 za 3.

Lars

pre 3 godine

Eto vam ga Djordjevic bar u Partizaiu, jednom su ga spasili nasi igraci a sada bez rezultata nema vise opravdanja za produzetak ugovora.

klopinjo

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !
(Slobodan, 14. april 2021 23:17)


Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.

Pera

pre 3 godine

da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo
(bjesovi, 14. april 2021 23:32)

Pa nije ga bilo 2017. pa smo igrali finale. Svaka mu cast za polufinale 2009. Za trojku preko Garbahose 2010. Ali ostaje cinjenica da nikada nijedno finale dobio nije...

spaceace

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....

Džoni

pre 3 godine

A Teo da je došao kod nas, samo bi trebao da pobedi Budućnost u finalu i eto opet EL, a igrao bi je i prošlu i ovu sezonu. Džaba sve ove vezane pobede bez poraza kad na kraju posustaneš.

UPPRD

pre 3 godine

Sudije su sramno navlacili celu utakmicu za Žabare (41 slobodno) masu puta dva + jedan ni za šta ,a po tri bacanja ja nisam video odavno više.Pregledabje snimka svaki put na štetu Uniksa,ali džabe.Nije Sale bio ništa slabiji od kolege ali njegovi igrači sem Teodosića(forsirao bez pptrebe) i Belinelija i nisu večeras bili dovoljno dobri.Ono gde je pogrešio je sigurno Adams jer je držao ritam i pogadjao ali je bio tek treća ili četvrta opcija.Na drugoj strani odavno nisam video igrača kao Dzamar Smit.Jednostavno više su bili tim.Virtus je tukao,sudije gledale kroz prste ali...UNIKS više nego zasluženo.

Аки

pre 3 godine

Можда би било најреалније да Тео оде у заслужену пензију што се тиче репрензентације.Дати сву слободу Мицићу па нек игра како зна и умије.Тео има 34год. увијек је играо слабу одбрану на јачем нивоу ни у нападу више неће моћи ништа посебно да уради.Играо је од своје 16е год.у репки освајио у млађим катег. 3 злата а у сениорима и поред храбрсти и петље коју има ипак није имао довољно моћи да нас доведе на врх.Биће све лошији и онда ће услиједити пљување ,нема потребе за тим.Јесте да имамо само Васу на плеју али и Јокић и Поку практично играју плеја.Теу би само рекао велико хвала за све.

boki

pre 3 godine

Uniks je odličan tim, a ne prosečan. Sa 4 sjajna igrača sa loptom i atletski dominantnim igračima na visokim pozicijama. Walters, Smith, Cannan, Theodor su sjajni na lopti. Virtus nedorečen. Nekako tanka selekcija ekipe. Fizički slaba ekipa..

pera ložač

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.
(man, 14. april 2021 23:01)

Uniks je imao 6 amerikanaca i 4 rusa i dva ostala.
Virtus je imao 4 amerikanca 4 naša i 4 talijana.
Plus su imali i sudije.

kalcokera i trokorak bili

pre 3 godine

ako virtus bude ovako ubedljiv
nece osvojiti ec

tako je I jos jedan sa lokomotivom
(kalcokera i trokorak bili, 27. januar 2021 08:16)

objasnio odavno

marko992

pre 3 godine

Svaka mu cast na medaljama koje nam je doneo ali posle ovoga skoro sam siguran da nas je Salo kostao zlata na ep i medalje na sp u Kini.
(Marko, 14. april 2021 23:31)

Ako si gledao mec cudi me takva izjava.
Uniks je bolja ekipa od Virtusa,zasluzeno je u EL.

Slobodan

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...

Pečenjevce voli Partizan.

pre 3 godine

Bez obzira što u Virtusu ima dosta "naših" i trebalo bi da, po logici stvari, navijam za njih, jednostavno nisam mogao zbog načina na koji zasnivaju svoju igru. Odavno se nije pojavila, na košarkaškoj mapi, ovakva ekipa koja je u stanju da ovoliko glumata, baca se po terenu na mikro-dodir i da ovoliko zasniva svoju igru na (ne)košarkaškim stvarima. Upropastiše ovako lepu igru. A Đorđević je još jednom dokazao da nije trener za velika dela, već samo dobar trener koji dobija manje bitne i srednje bitne utakmice i trener koji ne zna da tempira formu.

sinisalazic

pre 3 godine

Велики играч,обожавао сам га док је играо,ал после оног циркуса са репрезентацијом и овог вечерас циркуса,моје мишљење је да нема потребе да се више бламира.
Отвори себи неки ресторанчић у Београду и лаганице.

Stark

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.
(NastyB, 14. april 2021 22:59)

Ko su ti vrhunski igraci u Zvezdi?

Simonovic?Lazic?Kuridza?Kuzmic?Hall?Radanov?Davidovac?Dobric?Uskokovic?

Jedino Lojd i Volden(mozda Nnoko kad je zdrav)

Tako da...

man

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.

Slobodan

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !

morinho

pre 3 godine

nije bas sve u djordjevicu ljudi, pa ovi su sve pogadjali, pogotovo ona trojka sa 8-9 metara sto je zabiberila virtus. ono sto treneri gotovo nikad ne rade a trebaju da rade to je da namerno pravis faulove za dva kad vec protivnici stalno pogadjaju za 3, da ih malo preseces mozda.

GodraPG

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.

Batko

pre 3 godine

Cista izgubljena utakmica od atrane Djordjevica.
U pola trece i 4/4 vratio Teodosica na beka, a Josua Adams mu igrao pleja. Tek ga je negde na par minuta pre kraja vratio na svoje mesto ali dzabe. Do trenutka pomeranja Teo je imao 7 ass. Stvarno glup potez Djordjevica ali vec vidjeno njegovo "mudrijanje" sa pozicijama igraca. Teo na beku, katastrofa. U napadu odsecen, a u odbrani nije ni postojao.
Sve se svodilo na igru "2na2" Adamsa i onog nesretnog Ričija i blokovi za Bilinelija. Uniks preuzimao svaki blok i rešili Virtus bez problema.
Milioni budzeta nisu sigurica za uspeh. Sve karte su bacili na finale kao prolaz u EL. Od toga nista, plus korona pa cenim da sledece sezone dolazi do raspada Virtusa.

morinho

pre 3 godine

takodje mislim da teodosic nece moci da igra ozbiljno evroligu ukoliko virtus dobije licencu, ova nova evroliga poslednjih 4-5 godina je veoma zahtevna, mnogo veci broj meceva, a covek je slab atleta i sklon povredama. i belineli je na zalasku karijere.

Cinjenice

pre 3 godine

Nema veće ljudske sramote od navijača Zvezde. Ej, oni pljuju jednog Sašu Djordjevica, jednog od najvećih naših igrača u istoriji reprezentacije, čoveka koji nam je toliko radosti doneo. I zašto ga pljuju? Zato što je Virtus čiji je on trener izgubio od Uniksa. Kakve to veze ima sa vama? Jeste li vi ljudi normalni, imate li barem malo obraza i srama? Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate. Pljuju ga zbog Bogdanovića, a da nije bilo njega ne bi igrali nijedno finale do sada. Sram vas bilo!

macarons

pre 3 godine

Dzaba sav napadački potencijal kada petorka sa Teom i Belinelijem ne bi mogla da odbrani ni igru Lazica i Kuzmica iz p&r-a.
Steta, Djordjevic za sada kao trener bez i jedne pobede u velikim utakmicama.

basketfan

pre 3 godine

Mislio sam da je Sale prosek trener, on kesa. Svaki tesan meč truba. Čoveče 107 poena u utakmici za EL! 41 bacanje imali, sve su im svirali šta su hteli. Pa šta bi radili sa Barsom, CSKA, Efesom? Primali po 200? Stvarno neću da pljujem, samo su mi veštak od početka. Sve je to izgledalo fol i usiljeno, cela ta naša družina u Bolonji. Puklo kao čaša. Neće im Đordi dati licencu i to je rekao javno. Morali su u finale. Realno ne zaslužuju ništa osim EK. Sprcati 20 miliona za ovaj smešni Evrokup i dve godine čabar, ni do finala. Ma ćao doviđenja, kakva crna EL.

Uniks kao legija Amera tri puta bolje posložena iako ni oni nisu neki spektakl. To bi u Evroligi sabila svaka jača odbrana. Što i pokazaju u Rusiji, lepo za oko, trpaju sa svih strana ali daleko od ozbiljnih uspeha i trofeja. Ovo je "choke" Virtusa(čitaj Saleta), a ne podvig Uniksa. Tu nema nikakvih izgovora.

POPE

pre 3 godine

Nece Virtus dobiti wild card. Jer kad bi je dobio morali bi da je uzmu ABA ligi. Druge su vec podeljene. Tako da mislim da ce jos ove godine dati ABA ligi. Od sledece ce ABA moci u EL samo preko EC tj nikako.

g

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.
(GodraPG, 14. april 2021 23:

Teško onom iz ABA ko bude igrao sledeće sezone EL, biće ubedljivo zadnji

hm?

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!

Vucko

pre 3 godine

Djordjevic je bio dobar i uspesan selektor, ali kao klupski trener je prosek. Nema potrebe da se pljuje posle svega sto je dao nasoj kosarci.

klopinjo

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....
(spaceace, 14. april 2021 23:07)


Birčević ni u jednom trenutku nije forsiran. Uvek je imao smešnu minutažu. Jokić je imao višestruko veću minutažu.

Medison

pre 3 godine

Sve odlučujuće utakmice Saša Djordjević je izgubio u svojoj trenerskoj karijeri. Ono, što je kao igrač uspevao, kao trener nikako ne može.

Pera

pre 3 godine

nisi gledao utakmicu
(bjesovi, 14. april 2021 23:08)

Ma da... Ja nisam gledao utakmicu. Teodosic je najbolji defanzivac Evrope. Vidim komentare koji kritikuju Djordjevica i njegov "luzerski mentalitet". Zato je Teo rodjeni pobednik. Sa onakvim Olimpijakosom i CSKA samo jedna Evroliga. Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.

jokara

pre 3 godine

Koliko ovde ljudi mrze Saleta to je neverovatno. Mozda nije vrhunski trener ali ovi komentari da je prevara, smesan, los trener mogu da ostavljaju samo isfrustrirani klinci koji mrze. Covek dosao do polufinala bez poraza. Sa srbijom dva puta gubi u finalu od amera i onda neko ko se nikada nije bavio sportom omalovazava Saleta. Taj Teodosic je igubio brdo finala i polufinala u karijeri. Uzeo samo jednu evroligu. Onda losa epizoda u nba. I sta sad? Prevara od igraca? Budite realni malo.

bjesovi

pre 3 godine

Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim
Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.
(Pera, 14. april 2021 23:15)
da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo

Aleksandar

pre 3 godine

Teo uzasan uprkos velikom broju poena.Los procenat suta i nerezonski sutevi na pocetku napada uz dosta izgubljenih lopti.U odbrani nije dao nikakav doprinos.

Basket

pre 3 godine

Sale mora još da sazri da bi bio ozbiljan trener. I sa reprezentacijom na zadnjem SP, i sa Virtusom ove sezone, je evidentno loše tempirao formu. Na početku se stvara taj oreol nepobedivosti koji se kasnije pokaže pogubnim. Kada dođe eliminaciona faza igrači ne znaju kako da se ponašaju u situaciji kada gube od protivnika i počinju da igraju "van zone komfora". Neverovatna je i glupost na prošlom meču u Kazanju kada su na 15s do kraja pravili faul nad Smitom (odličan šuter) i poklonili im lagane poene za pobedu.

cole

pre 3 godine

Zasluzena pobjeda uniksa i vjerovatno osvajaju evrokup

Teo i belineli dali 50 poena a u odbrani pustili isto toliko, nevidjene rupe u odbrani i jedan i drugi

bocko

pre 3 godine

pa ta dvojica su u odbrani kriva za 70 poena uniksa ..ja nesto neozbiljnije od teove odbrane u zivotu nisam video .. 4 do 6 preuzimanja se zbog njega pravi u svakom napadu to nijedna odbrana na svetu ne moze da isprati ..a kad je 1 na 1 sa bekom za sekund ispada

KingJames

pre 3 godine

Djordjevic je jako jako tanak trener.U dve najvaznije utakmice u svojoj karijeri u poslednje dve godine(protiv Argentine u Kini i protiv Uniksa sad u majstorici)on prima po 100 poena.Pa takve utakmice se odbranom dobijaju.Ali ajde sto nema odbrane, nego on nema nijednu smislenu akciju.Sve se svodi na ispucavanje do besvesti Teodosica i Belinelija ili Bogdana i Bjelice protiv Argentine.Kao igrac kapa dole, kao trener veoma los.

NastyB

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.

Dejan

pre 3 godine

Djordjevic prevara od trenera. Vuce sa sobom neke igrace da bi ga spasli od otkaza kad za to dodje vreme. Ovog Hantera je doveo i u Panatinaikos, covek veze nema, Markovic vola ne moze da ubode. Hoces u Evroligu sa 2 igraca, Teom i Belinelijem, ne moze prijatelju

Heat

pre 3 godine

Ne vredi, Sale ipak nije nivo trenera za EL, a Teo ipak nije pobednik, ma koliko ih mi voleli...
Uniks mnogo konkretniji, takticki neuporedivo bolji danas, a i tim je jako, jako potentan napadacki.

uzasan trener

pre 3 godine

Uspeo je i mene da ubedi da je mnogo los trener, klasika, trpaj nebitne utakmice, finala i polufinala gubi. Stvarno se ne secam kad je neku neizvesnu zavrsnicu poslednji put dobio, kao trener. U stvari secam se protiv hrvata na OI. Protiv Francuza, Grckr i Brazila smo 2014. prvo poveli 30.razlike pa nije bilo mnogo brige. Protiv Rusa 2017. iako smo vodili 20ak tresli smo se do kraja. O Sloveniji, Litvaniji 2015, Spaniji, Argentini, Bajern odlucujuca serija, cini mi se da je bilo finale nemacke lige, ovo sad s Virtusom....tanka je crta izmedju loseg i dobrog trenera.

Deraaa

pre 3 godine

Šteta za Virtus, odlicna su ekipa. Ovo je bilo finale pre finala. UNIKS, Strasna ekipa,.... Nije ni cudo da su pobedili kada je Smit bio nezaustavljiv. Ko je gledao video je da je UNIKS u drugom poluvremenu skoro sve pogadjao i to preko ruke. A posebno na kraju ona trojka Ajze Kenana sa pola terena

KingJames

pre 3 godine

Djordjevic je jako jako tanak trener.U dve najvaznije utakmice u svojoj karijeri u poslednje dve godine(protiv Argentine u Kini i protiv Uniksa sad u majstorici)on prima po 100 poena.Pa takve utakmice se odbranom dobijaju.Ali ajde sto nema odbrane, nego on nema nijednu smislenu akciju.Sve se svodi na ispucavanje do besvesti Teodosica i Belinelija ili Bogdana i Bjelice protiv Argentine.Kao igrac kapa dole, kao trener veoma los.

cole

pre 3 godine

Zasluzena pobjeda uniksa i vjerovatno osvajaju evrokup

Teo i belineli dali 50 poena a u odbrani pustili isto toliko, nevidjene rupe u odbrani i jedan i drugi

Cinjenice

pre 3 godine

Nema veće ljudske sramote od navijača Zvezde. Ej, oni pljuju jednog Sašu Djordjevica, jednog od najvećih naših igrača u istoriji reprezentacije, čoveka koji nam je toliko radosti doneo. I zašto ga pljuju? Zato što je Virtus čiji je on trener izgubio od Uniksa. Kakve to veze ima sa vama? Jeste li vi ljudi normalni, imate li barem malo obraza i srama? Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate. Pljuju ga zbog Bogdanovića, a da nije bilo njega ne bi igrali nijedno finale do sada. Sram vas bilo!

man

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.

UPPRD

pre 3 godine

Sudije su sramno navlacili celu utakmicu za Žabare (41 slobodno) masu puta dva + jedan ni za šta ,a po tri bacanja ja nisam video odavno više.Pregledabje snimka svaki put na štetu Uniksa,ali džabe.Nije Sale bio ništa slabiji od kolege ali njegovi igrači sem Teodosića(forsirao bez pptrebe) i Belinelija i nisu večeras bili dovoljno dobri.Ono gde je pogrešio je sigurno Adams jer je držao ritam i pogadjao ali je bio tek treća ili četvrta opcija.Na drugoj strani odavno nisam video igrača kao Dzamar Smit.Jednostavno više su bili tim.Virtus je tukao,sudije gledale kroz prste ali...UNIKS više nego zasluženo.

Pera

pre 3 godine

da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo
(bjesovi, 14. april 2021 23:32)

Pa nije ga bilo 2017. pa smo igrali finale. Svaka mu cast za polufinale 2009. Za trojku preko Garbahose 2010. Ali ostaje cinjenica da nikada nijedno finale dobio nije...

Dejan

pre 3 godine

Djordjevic prevara od trenera. Vuce sa sobom neke igrace da bi ga spasli od otkaza kad za to dodje vreme. Ovog Hantera je doveo i u Panatinaikos, covek veze nema, Markovic vola ne moze da ubode. Hoces u Evroligu sa 2 igraca, Teom i Belinelijem, ne moze prijatelju

uzasan trener

pre 3 godine

Uspeo je i mene da ubedi da je mnogo los trener, klasika, trpaj nebitne utakmice, finala i polufinala gubi. Stvarno se ne secam kad je neku neizvesnu zavrsnicu poslednji put dobio, kao trener. U stvari secam se protiv hrvata na OI. Protiv Francuza, Grckr i Brazila smo 2014. prvo poveli 30.razlike pa nije bilo mnogo brige. Protiv Rusa 2017. iako smo vodili 20ak tresli smo se do kraja. O Sloveniji, Litvaniji 2015, Spaniji, Argentini, Bajern odlucujuca serija, cini mi se da je bilo finale nemacke lige, ovo sad s Virtusom....tanka je crta izmedju loseg i dobrog trenera.

bocko

pre 3 godine

pa ta dvojica su u odbrani kriva za 70 poena uniksa ..ja nesto neozbiljnije od teove odbrane u zivotu nisam video .. 4 do 6 preuzimanja se zbog njega pravi u svakom napadu to nijedna odbrana na svetu ne moze da isprati ..a kad je 1 na 1 sa bekom za sekund ispada

basketfan

pre 3 godine

Mislio sam da je Sale prosek trener, on kesa. Svaki tesan meč truba. Čoveče 107 poena u utakmici za EL! 41 bacanje imali, sve su im svirali šta su hteli. Pa šta bi radili sa Barsom, CSKA, Efesom? Primali po 200? Stvarno neću da pljujem, samo su mi veštak od početka. Sve je to izgledalo fol i usiljeno, cela ta naša družina u Bolonji. Puklo kao čaša. Neće im Đordi dati licencu i to je rekao javno. Morali su u finale. Realno ne zaslužuju ništa osim EK. Sprcati 20 miliona za ovaj smešni Evrokup i dve godine čabar, ni do finala. Ma ćao doviđenja, kakva crna EL.

Uniks kao legija Amera tri puta bolje posložena iako ni oni nisu neki spektakl. To bi u Evroligi sabila svaka jača odbrana. Što i pokazaju u Rusiji, lepo za oko, trpaju sa svih strana ali daleko od ozbiljnih uspeha i trofeja. Ovo je "choke" Virtusa(čitaj Saleta), a ne podvig Uniksa. Tu nema nikakvih izgovora.

hm?

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!

Batko

pre 3 godine

Cista izgubljena utakmica od atrane Djordjevica.
U pola trece i 4/4 vratio Teodosica na beka, a Josua Adams mu igrao pleja. Tek ga je negde na par minuta pre kraja vratio na svoje mesto ali dzabe. Do trenutka pomeranja Teo je imao 7 ass. Stvarno glup potez Djordjevica ali vec vidjeno njegovo "mudrijanje" sa pozicijama igraca. Teo na beku, katastrofa. U napadu odsecen, a u odbrani nije ni postojao.
Sve se svodilo na igru "2na2" Adamsa i onog nesretnog Ričija i blokovi za Bilinelija. Uniks preuzimao svaki blok i rešili Virtus bez problema.
Milioni budzeta nisu sigurica za uspeh. Sve karte su bacili na finale kao prolaz u EL. Od toga nista, plus korona pa cenim da sledece sezone dolazi do raspada Virtusa.

Heat

pre 3 godine

Ne vredi, Sale ipak nije nivo trenera za EL, a Teo ipak nije pobednik, ma koliko ih mi voleli...
Uniks mnogo konkretniji, takticki neuporedivo bolji danas, a i tim je jako, jako potentan napadacki.

macarons

pre 3 godine

Dzaba sav napadački potencijal kada petorka sa Teom i Belinelijem ne bi mogla da odbrani ni igru Lazica i Kuzmica iz p&r-a.
Steta, Djordjevic za sada kao trener bez i jedne pobede u velikim utakmicama.

Slobodan

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...

Medison

pre 3 godine

Sve odlučujuće utakmice Saša Djordjević je izgubio u svojoj trenerskoj karijeri. Ono, što je kao igrač uspevao, kao trener nikako ne može.

g

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.
(GodraPG, 14. april 2021 23:

Teško onom iz ABA ko bude igrao sledeće sezone EL, biće ubedljivo zadnji

Basket

pre 3 godine

Sale mora još da sazri da bi bio ozbiljan trener. I sa reprezentacijom na zadnjem SP, i sa Virtusom ove sezone, je evidentno loše tempirao formu. Na početku se stvara taj oreol nepobedivosti koji se kasnije pokaže pogubnim. Kada dođe eliminaciona faza igrači ne znaju kako da se ponašaju u situaciji kada gube od protivnika i počinju da igraju "van zone komfora". Neverovatna je i glupost na prošlom meču u Kazanju kada su na 15s do kraja pravili faul nad Smitom (odličan šuter) i poklonili im lagane poene za pobedu.

sinisalazic

pre 3 godine

Велики играч,обожавао сам га док је играо,ал после оног циркуса са репрезентацијом и овог вечерас циркуса,моје мишљење је да нема потребе да се више бламира.
Отвори себи неки ресторанчић у Београду и лаганице.

Pečenjevce voli Partizan.

pre 3 godine

Bez obzira što u Virtusu ima dosta "naših" i trebalo bi da, po logici stvari, navijam za njih, jednostavno nisam mogao zbog načina na koji zasnivaju svoju igru. Odavno se nije pojavila, na košarkaškoj mapi, ovakva ekipa koja je u stanju da ovoliko glumata, baca se po terenu na mikro-dodir i da ovoliko zasniva svoju igru na (ne)košarkaškim stvarima. Upropastiše ovako lepu igru. A Đorđević je još jednom dokazao da nije trener za velika dela, već samo dobar trener koji dobija manje bitne i srednje bitne utakmice i trener koji ne zna da tempira formu.

Аки

pre 3 godine

Можда би било најреалније да Тео оде у заслужену пензију што се тиче репрензентације.Дати сву слободу Мицићу па нек игра како зна и умије.Тео има 34год. увијек је играо слабу одбрану на јачем нивоу ни у нападу више неће моћи ништа посебно да уради.Играо је од своје 16е год.у репки освајио у млађим катег. 3 злата а у сениорима и поред храбрсти и петље коју има ипак није имао довољно моћи да нас доведе на врх.Биће све лошији и онда ће услиједити пљување ,нема потребе за тим.Јесте да имамо само Васу на плеју али и Јокић и Поку практично играју плеја.Теу би само рекао велико хвала за све.

bjesovi

pre 3 godine

Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim
Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.
(Pera, 14. april 2021 23:15)
da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo

spaceace

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....

Pera

pre 3 godine

nisi gledao utakmicu
(bjesovi, 14. april 2021 23:08)

Ma da... Ja nisam gledao utakmicu. Teodosic je najbolji defanzivac Evrope. Vidim komentare koji kritikuju Djordjevica i njegov "luzerski mentalitet". Zato je Teo rodjeni pobednik. Sa onakvim Olimpijakosom i CSKA samo jedna Evroliga. Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.

NastyB

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.

marko992

pre 3 godine

Svaka mu cast na medaljama koje nam je doneo ali posle ovoga skoro sam siguran da nas je Salo kostao zlata na ep i medalje na sp u Kini.
(Marko, 14. april 2021 23:31)

Ako si gledao mec cudi me takva izjava.
Uniks je bolja ekipa od Virtusa,zasluzeno je u EL.

morinho

pre 3 godine

takodje mislim da teodosic nece moci da igra ozbiljno evroligu ukoliko virtus dobije licencu, ova nova evroliga poslednjih 4-5 godina je veoma zahtevna, mnogo veci broj meceva, a covek je slab atleta i sklon povredama. i belineli je na zalasku karijere.

Stark

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.
(NastyB, 14. april 2021 22:59)

Ko su ti vrhunski igraci u Zvezdi?

Simonovic?Lazic?Kuridza?Kuzmic?Hall?Radanov?Davidovac?Dobric?Uskokovic?

Jedino Lojd i Volden(mozda Nnoko kad je zdrav)

Tako da...

POPE

pre 3 godine

Nece Virtus dobiti wild card. Jer kad bi je dobio morali bi da je uzmu ABA ligi. Druge su vec podeljene. Tako da mislim da ce jos ove godine dati ABA ligi. Od sledece ce ABA moci u EL samo preko EC tj nikako.

Deraaa

pre 3 godine

Šteta za Virtus, odlicna su ekipa. Ovo je bilo finale pre finala. UNIKS, Strasna ekipa,.... Nije ni cudo da su pobedili kada je Smit bio nezaustavljiv. Ko je gledao video je da je UNIKS u drugom poluvremenu skoro sve pogadjao i to preko ruke. A posebno na kraju ona trojka Ajze Kenana sa pola terena

boki

pre 3 godine

Uniks je odličan tim, a ne prosečan. Sa 4 sjajna igrača sa loptom i atletski dominantnim igračima na visokim pozicijama. Walters, Smith, Cannan, Theodor su sjajni na lopti. Virtus nedorečen. Nekako tanka selekcija ekipe. Fizički slaba ekipa..

klopinjo

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....
(spaceace, 14. april 2021 23:07)


Birčević ni u jednom trenutku nije forsiran. Uvek je imao smešnu minutažu. Jokić je imao višestruko veću minutažu.

NoName

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?

jokara

pre 3 godine

Koliko ovde ljudi mrze Saleta to je neverovatno. Mozda nije vrhunski trener ali ovi komentari da je prevara, smesan, los trener mogu da ostavljaju samo isfrustrirani klinci koji mrze. Covek dosao do polufinala bez poraza. Sa srbijom dva puta gubi u finalu od amera i onda neko ko se nikada nije bavio sportom omalovazava Saleta. Taj Teodosic je igubio brdo finala i polufinala u karijeri. Uzeo samo jednu evroligu. Onda losa epizoda u nba. I sta sad? Prevara od igraca? Budite realni malo.

pera ložač

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.
(man, 14. april 2021 23:01)

Uniks je imao 6 amerikanaca i 4 rusa i dva ostala.
Virtus je imao 4 amerikanca 4 naša i 4 talijana.
Plus su imali i sudije.

kalcokera i trokorak bili

pre 3 godine

ako virtus bude ovako ubedljiv
nece osvojiti ec

tako je I jos jedan sa lokomotivom
(kalcokera i trokorak bili, 27. januar 2021 08:16)

objasnio odavno

Aleksandar

pre 3 godine

Teo uzasan uprkos velikom broju poena.Los procenat suta i nerezonski sutevi na pocetku napada uz dosta izgubljenih lopti.U odbrani nije dao nikakav doprinos.

klopinjo

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !
(Slobodan, 14. april 2021 23:17)


Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.

emontije

pre 3 godine

Dovoljno je samo procitati ove komentar i videti zasto nam ide kako nam ide i zasto smo kao zemlja tu gde smo. Jedan od najzasluznijih ljudi za nasu kosarku dobije ovakve komentare?! Zasto, zbog cega? Ja sam zvezdas i ovo apsolutno nema veza sa tim...ovo smo mi kao narod, ko god da je lepsi, uspesniji, pametniji, obrazovaniji od proseka treba ga uprljati, ubiti itd. Zato su nam najbolji po nekim Nemackama, Spanijama, Kanadama a najgore gledate ovde svaki dan iz rupa u kojima se nalazite. Za bolje mi i nismo.

Džoni

pre 3 godine

A Teo da je došao kod nas, samo bi trebao da pobedi Budućnost u finalu i eto opet EL, a igrao bi je i prošlu i ovu sezonu. Džaba sve ove vezane pobede bez poraza kad na kraju posustaneš.

morinho

pre 3 godine

nije bas sve u djordjevicu ljudi, pa ovi su sve pogadjali, pogotovo ona trojka sa 8-9 metara sto je zabiberila virtus. ono sto treneri gotovo nikad ne rade a trebaju da rade to je da namerno pravis faulove za dva kad vec protivnici stalno pogadjaju za 3, da ih malo preseces mozda.

Mirko

pre 3 godine

Vidim brani se Sale time da je Uniks bolja ekipa. Pa jeste, ali nisam ja birao igrače Virtusa dve godine nego Djordjević. Znači on je odgovoran. Dovedeš Belinelija za ogromne pare a Smit te razvali šutom za sigurno 5 puta manje pare... Pa Virtusa nema peticu! Ima gomilu bekova i krila kojima treba svakom po lopta. Sale je veliki igrač i dobar trener ali on je glavni krivac za tim Virtusa.

Nebitno

pre 3 godine

Naravno da je Djordjevic daleko od vrhunskog trenera, ali ovde se, po obicaju, preteruje sa pljuvanjem. Dva njegova kiksa sa reprezentacijom su EP 2015. i SP 2019. Tada se, s obzirom na snagu tima, zaista moralo uraditi vise. Ali srebro na EP 2017, bez skoro svih glavnih igraca i uz sudijsku kradju u finalu, nikako ne moze biti neuspeh. Pre bih rekao da je podvig koji niko nije ocekivao, samo sto se zaboravilo s kakvom smo osakacenom ekipom otisli na to prvenstvo i kakve su nam sanse davane. Na SP 2014. i OI 2016. ostvaren je najbolji moguci rezultat i nema tog trenera koji ne bi bio ubedljivo porazen od Amerikanaca.

Sto se tice Teodosica, ovi koji ga kritikuju trebalo bi ponovo da pogledaju neke njegove partije u reprezentaciji. Na primer, protiv Brazila, Grcke i Francuske 2014. ili Australije 2016. Ako ono nije kosarkaska doktorska disertacija, onda ne znam sta jeste.

Chris Mullin

pre 3 godine

Zaista se cudan sablon ponavlja Saletu. 2015. igramo bez poraza, dobijamo i Spance i koga vec sve, i onda poraz od Litvanije, neocekivan, i poraz od Francuske i nema medalje. 2016. smo posle razbijanja 2014. u finalu mozda mogli da se spremimo malo bolje, ali su nas i tada razneli. A mi se protiv Amera nalozili u grupi, i oni nas provalili. 2017. igramo junacki, dodjemo do finala, u finalu nas u zavrsnici dobiju bez Luke i Dragica. 2019. dobijamo sve utakmice, i onda izgubimo od Spanije i Argentine. Kao i sada Virtus. Ima tu neki momenat koga Sale nije svestan ocigledno, da lose tempira formu i da ih lose sprema za najvaznije utakmice. Kao Golden Stejt 2016. Jurio rekord regularne sezone, a izgubio titulu.

ČikaMića

pre 3 godine

Prosle godine osvojio Partizan, ove Virtus.
Naravno, palyofff se ne racuna, to se igra samo za TV prenose.
Cestitke Partizanu i Virtusu!

stefan cerak

pre 3 godine

Meni sve bilo jasno posle finala sa Slovenijom, mada i pre toga, stizali su nam protivnici i po 20 razlike. Drugo, Bircevic, drvo nevidjeno, Raduljica pre Jokica i Milutinova na centru... Zapravo, svaku bitnu utakmicu, prpa ne zna hoce.. Jednostavno, treneri treba da vode nesto tipa KK Cerak, pa da krenu da se dokazuju medju anonimnim timovima i ligama. Kad se tu razviju neke ideje kako da se izvuce najbolje iz svakog igraca da bi pobedio, onda dodjes u reprezentaciju ili neki jaci klub...

Kgh

pre 3 godine

Djordjevic suvise pusta igru. Oslanja se na igrace, al na koga bi drugog. Ili lose tempirana forma. Ali je simptomaticno da na svetskom izgubi dve najvaznije utakmice uzastopno i sada je izgubio dve. I to je nadmudren od strane trenera. Vreme ce pokazati da li vrhunski trener. Mislim da jeste ali i nekad treba i sreca da bi se postao sampion.

Željko

pre 3 godine

Zaboravili ste i finale između jakog Bayern koji je trenirao Đorđević i autsajdera Darusafaka i k tomu prednost domaćeg terena i to finale je Đorđević izgubio, finale za Euro ligu !

Vucko

pre 3 godine

Djordjevic je bio dobar i uspesan selektor, ali kao klupski trener je prosek. Nema potrebe da se pljuje posle svega sto je dao nasoj kosarci.

alex81

pre 3 godine

Uniks strasno dobro poslozena ekipa na svim pozicijam,sasvim zasluzeno idu u Evroligu.Poredjenja radi,takva ekipa bi se prosetala kroz Aba ligu.

Slobodan

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !

321

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?
(NoName, 15. april 2021 08:09)


Pa radi se o tome, sto Partizan nije igrao a Virtus je igrao i izgubio. Razumes? Isto jedan tim nije igrao pa je opet u EL, da brani top 17..Ja ti objasnio.

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Po ko zna koji put cu da pitam: Da su slovenci imali Djordjevica a mi Kokoskova, sta mislite ko bi pobedio? Posebno sto onakav tim ne bi otisao.

nesa80

pre 3 godine

nepisano pravilo-ekipa koja savrseno odigra u grupama ranije ispada a da u finale udje ekipa koja jedva izbori drugi krug.ovako nesto sam i ocekivao od virtusa jer su ih svi videli kao osvajace

lal

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!
(hm?, 14. april 2021 23:45)
to zavisi od mnogo faktora...
istina je da smo 97. tukli italijane u finalu 61-49, ali isto tako smo primili 90 poena u finalu protiv litvanije dve godine ranije... a tada je napad trajao 30 sekundi...

Kozuki Oden

pre 3 godine

Pogledajte selekciju suta za 3 ekipe Virtusa, preko 90% suteva ide iz "desnog 45" (stepeni). To je nesto sto Sale godinama forsira, a najcrnje je sto je Virtus sa "levog 45" imao 2/2 ili 2/3 za 3.

Mihail

pre 3 godine

Teo Magija jos jednom vodio tim do vazne pobede kada se igra "za pare" .
Ni Evrokup nije mogao da osvoji, ups, bi do finala da vodi svoju ekipu, dobio i najboljeg strelca Belinelija, al ne vredi, nema on to u sebi, dugo smo bili taoci njegovog egoizma bez pokrića.
Strašan talenat, bez psihe vrhunska dela.
Nažalost ni Djordjevic se nije pokazao, uz ovakvo suđenje je morao dobiti.

Lars

pre 3 godine

Eto vam ga Djordjevic bar u Partizaiu, jednom su ga spasili nasi igraci a sada bez rezultata nema vise opravdanja za produzetak ugovora.

GodraPG

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.

Aca

pre 3 godine

Teodosić je u odbrani veliki problem. Đorđević nije uspeo da ga sakrije u odbrani. Oni udvajali nonstop Belinelija i tu je rešen meč. Braun i Volters x-faktori ovog meča.
Uniks je mnogo snažnija i ekipa sa mnogo atleticizma, Virtus je morao imati jednog klasičnog centra da bi dobio ovaj duel.
Predobra košarka, i sudar dve koncepcije, u kojoj je ona koja se oslanjala više na maštovitost i talenat izgubila, ipak Uniks ima bolje igrače od Virtusa, i u rangu su njihove petorke Teo i Belineli.

1Djoković

pre 3 godine

Cinjenice,očigledno je da kad u 12 noću pišeš,sutra ne ideš na posao.Činjenica je i da nemaš devojku.Činjenica da ekipa bez poraza izgubi dve najbitnije utakmice,je greška trenera.Zaključak je da si ogorčena osoba.

SrbEUin

pre 3 godine

Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate.(Cinjenice, 14. april 2021 23:57)

Da, baš, baš fenomenalne. Naročito u Kini. A nije ni čudo sa kakvim igračima smo igrali. Jedva prvi favoriti po FIBI. Šta ćeš, morao je sa takvima igrati, nije ih on birao, nametnuli mu... I da nije svakom od njih našao pravu ulogu, ne bi ni peti bili. Izvukao je iz njih maksimum maksimuma. I osvojio je trofej za koji je ceo tim spremao: Snajperistu. E bg, za zeta u najavi treba opravdati 80 kila od Vlada. Tako je svako dobio svoj deo.
Koga briga za medalje? Od njih se ne živi, a od zelembaća...

klopinjo

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...
(Slobodan, 14. april 2021 23:55)


Ne, ne, bas je igrao dvojku. Znam jer mi je bilo čudno jer ga nikad pre toga nisam video da je to igrao. Možda sam preterao kada sam rekao dosta puta jer ih nisam bas toliko gledao, ali jesam nekoliko puta to video. :)

Cinjenice

pre 3 godine

Nema veće ljudske sramote od navijača Zvezde. Ej, oni pljuju jednog Sašu Djordjevica, jednog od najvećih naših igrača u istoriji reprezentacije, čoveka koji nam je toliko radosti doneo. I zašto ga pljuju? Zato što je Virtus čiji je on trener izgubio od Uniksa. Kakve to veze ima sa vama? Jeste li vi ljudi normalni, imate li barem malo obraza i srama? Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate. Pljuju ga zbog Bogdanovića, a da nije bilo njega ne bi igrali nijedno finale do sada. Sram vas bilo!

KingJames

pre 3 godine

Djordjevic je jako jako tanak trener.U dve najvaznije utakmice u svojoj karijeri u poslednje dve godine(protiv Argentine u Kini i protiv Uniksa sad u majstorici)on prima po 100 poena.Pa takve utakmice se odbranom dobijaju.Ali ajde sto nema odbrane, nego on nema nijednu smislenu akciju.Sve se svodi na ispucavanje do besvesti Teodosica i Belinelija ili Bogdana i Bjelice protiv Argentine.Kao igrac kapa dole, kao trener veoma los.

klopinjo

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....
(spaceace, 14. april 2021 23:07)


Birčević ni u jednom trenutku nije forsiran. Uvek je imao smešnu minutažu. Jokić je imao višestruko veću minutažu.

jokara

pre 3 godine

Koliko ovde ljudi mrze Saleta to je neverovatno. Mozda nije vrhunski trener ali ovi komentari da je prevara, smesan, los trener mogu da ostavljaju samo isfrustrirani klinci koji mrze. Covek dosao do polufinala bez poraza. Sa srbijom dva puta gubi u finalu od amera i onda neko ko se nikada nije bavio sportom omalovazava Saleta. Taj Teodosic je igubio brdo finala i polufinala u karijeri. Uzeo samo jednu evroligu. Onda losa epizoda u nba. I sta sad? Prevara od igraca? Budite realni malo.

GodraPG

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.

spaceace

pre 3 godine

Ne moze se napraviti uspeh sa neznalicom od trenera.Kakvu je on sreću imao kad je sa reprezentacijom napravio uspehe,to je neopisivo.Fenomenalni igrači i borci su mu pomogli u tome.Zbog njega nismo osvojili zlatne medalje na evropskim prvenstvima i nismo prošli u samu završnicu na poslednjem svetskom.(Covek je forsirao Birčevića,inače najgoreg igrača u istoriji reprezentacije a boga mi i Partizana,da bi mu Jokić bio rezerva i bez bitnije uloge kakvu zaslužuje,a samo da bi se kao glavni igrač i strelac isforsirao Bogdanović).
Veliki igrač,ali nikad ozbiljan trener....

Dejan

pre 3 godine

Djordjevic prevara od trenera. Vuce sa sobom neke igrace da bi ga spasli od otkaza kad za to dodje vreme. Ovog Hantera je doveo i u Panatinaikos, covek veze nema, Markovic vola ne moze da ubode. Hoces u Evroligu sa 2 igraca, Teom i Belinelijem, ne moze prijatelju

Pera

pre 3 godine

da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo
(bjesovi, 14. april 2021 23:32)

Pa nije ga bilo 2017. pa smo igrali finale. Svaka mu cast za polufinale 2009. Za trojku preko Garbahose 2010. Ali ostaje cinjenica da nikada nijedno finale dobio nije...

NastyB

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.

NoName

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?

Batko

pre 3 godine

Cista izgubljena utakmica od atrane Djordjevica.
U pola trece i 4/4 vratio Teodosica na beka, a Josua Adams mu igrao pleja. Tek ga je negde na par minuta pre kraja vratio na svoje mesto ali dzabe. Do trenutka pomeranja Teo je imao 7 ass. Stvarno glup potez Djordjevica ali vec vidjeno njegovo "mudrijanje" sa pozicijama igraca. Teo na beku, katastrofa. U napadu odsecen, a u odbrani nije ni postojao.
Sve se svodilo na igru "2na2" Adamsa i onog nesretnog Ričija i blokovi za Bilinelija. Uniks preuzimao svaki blok i rešili Virtus bez problema.
Milioni budzeta nisu sigurica za uspeh. Sve karte su bacili na finale kao prolaz u EL. Od toga nista, plus korona pa cenim da sledece sezone dolazi do raspada Virtusa.

Vucko

pre 3 godine

Djordjevic je bio dobar i uspesan selektor, ali kao klupski trener je prosek. Nema potrebe da se pljuje posle svega sto je dao nasoj kosarci.

Pera

pre 3 godine

nisi gledao utakmicu
(bjesovi, 14. april 2021 23:08)

Ma da... Ja nisam gledao utakmicu. Teodosic je najbolji defanzivac Evrope. Vidim komentare koji kritikuju Djordjevica i njegov "luzerski mentalitet". Zato je Teo rodjeni pobednik. Sa onakvim Olimpijakosom i CSKA samo jedna Evroliga. Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.

Аки

pre 3 godine

Можда би било најреалније да Тео оде у заслужену пензију што се тиче репрензентације.Дати сву слободу Мицићу па нек игра како зна и умије.Тео има 34год. увијек је играо слабу одбрану на јачем нивоу ни у нападу више неће моћи ништа посебно да уради.Играо је од своје 16е год.у репки освајио у млађим катег. 3 злата а у сениорима и поред храбрсти и петље коју има ипак није имао довољно моћи да нас доведе на врх.Биће све лошији и онда ће услиједити пљување ,нема потребе за тим.Јесте да имамо само Васу на плеју али и Јокић и Поку практично играју плеја.Теу би само рекао велико хвала за све.

uzasan trener

pre 3 godine

Uspeo je i mene da ubedi da je mnogo los trener, klasika, trpaj nebitne utakmice, finala i polufinala gubi. Stvarno se ne secam kad je neku neizvesnu zavrsnicu poslednji put dobio, kao trener. U stvari secam se protiv hrvata na OI. Protiv Francuza, Grckr i Brazila smo 2014. prvo poveli 30.razlike pa nije bilo mnogo brige. Protiv Rusa 2017. iako smo vodili 20ak tresli smo se do kraja. O Sloveniji, Litvaniji 2015, Spaniji, Argentini, Bajern odlucujuca serija, cini mi se da je bilo finale nemacke lige, ovo sad s Virtusom....tanka je crta izmedju loseg i dobrog trenera.

Medison

pre 3 godine

Sve odlučujuće utakmice Saša Djordjević je izgubio u svojoj trenerskoj karijeri. Ono, što je kao igrač uspevao, kao trener nikako ne može.

321

pre 3 godine

Ne razumem ovo. Virtus bio prvi u grupi i nije ušao ni u finale. A rekoše nam Tegijevci prošle sezone da prvi u grupi osvaja takmičenje. Takve su, kažu, propozicije. Može li neko od viđenijih Grobara da mi objasni o čemu se radi i zašto ne?
(NoName, 15. april 2021 08:09)


Pa radi se o tome, sto Partizan nije igrao a Virtus je igrao i izgubio. Razumes? Isto jedan tim nije igrao pa je opet u EL, da brani top 17..Ja ti objasnio.

Heat

pre 3 godine

Ne vredi, Sale ipak nije nivo trenera za EL, a Teo ipak nije pobednik, ma koliko ih mi voleli...
Uniks mnogo konkretniji, takticki neuporedivo bolji danas, a i tim je jako, jako potentan napadacki.

basketfan

pre 3 godine

Mislio sam da je Sale prosek trener, on kesa. Svaki tesan meč truba. Čoveče 107 poena u utakmici za EL! 41 bacanje imali, sve su im svirali šta su hteli. Pa šta bi radili sa Barsom, CSKA, Efesom? Primali po 200? Stvarno neću da pljujem, samo su mi veštak od početka. Sve je to izgledalo fol i usiljeno, cela ta naša družina u Bolonji. Puklo kao čaša. Neće im Đordi dati licencu i to je rekao javno. Morali su u finale. Realno ne zaslužuju ništa osim EK. Sprcati 20 miliona za ovaj smešni Evrokup i dve godine čabar, ni do finala. Ma ćao doviđenja, kakva crna EL.

Uniks kao legija Amera tri puta bolje posložena iako ni oni nisu neki spektakl. To bi u Evroligi sabila svaka jača odbrana. Što i pokazaju u Rusiji, lepo za oko, trpaju sa svih strana ali daleko od ozbiljnih uspeha i trofeja. Ovo je "choke" Virtusa(čitaj Saleta), a ne podvig Uniksa. Tu nema nikakvih izgovora.

Mihail

pre 3 godine

Teo Magija jos jednom vodio tim do vazne pobede kada se igra "za pare" .
Ni Evrokup nije mogao da osvoji, ups, bi do finala da vodi svoju ekipu, dobio i najboljeg strelca Belinelija, al ne vredi, nema on to u sebi, dugo smo bili taoci njegovog egoizma bez pokrića.
Strašan talenat, bez psihe vrhunska dela.
Nažalost ni Djordjevic se nije pokazao, uz ovakvo suđenje je morao dobiti.

marko992

pre 3 godine

Svaka mu cast na medaljama koje nam je doneo ali posle ovoga skoro sam siguran da nas je Salo kostao zlata na ep i medalje na sp u Kini.
(Marko, 14. april 2021 23:31)

Ako si gledao mec cudi me takva izjava.
Uniks je bolja ekipa od Virtusa,zasluzeno je u EL.

ČikaMića

pre 3 godine

Prosle godine osvojio Partizan, ove Virtus.
Naravno, palyofff se ne racuna, to se igra samo za TV prenose.
Cestitke Partizanu i Virtusu!

1Djoković

pre 3 godine

Cinjenice,očigledno je da kad u 12 noću pišeš,sutra ne ideš na posao.Činjenica je i da nemaš devojku.Činjenica da ekipa bez poraza izgubi dve najbitnije utakmice,je greška trenera.Zaključak je da si ogorčena osoba.

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Po ko zna koji put cu da pitam: Da su slovenci imali Djordjevica a mi Kokoskova, sta mislite ko bi pobedio? Posebno sto onakav tim ne bi otisao.

Slobodan

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !

sinisalazic

pre 3 godine

Велики играч,обожавао сам га док је играо,ал после оног циркуса са репрезентацијом и овог вечерас циркуса,моје мишљење је да нема потребе да се више бламира.
Отвори себи неки ресторанчић у Београду и лаганице.

man

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.

morinho

pre 3 godine

nije bas sve u djordjevicu ljudi, pa ovi su sve pogadjali, pogotovo ona trojka sa 8-9 metara sto je zabiberila virtus. ono sto treneri gotovo nikad ne rade a trebaju da rade to je da namerno pravis faulove za dva kad vec protivnici stalno pogadjaju za 3, da ih malo preseces mozda.

Stark

pre 3 godine

Prava utakmica koja pokazuje da prosečan tim (Voltersa su svi terali iz Zvezde, Kanan je skroz u autu) sa pametnim i dobrim trenerom pobedi grupu nabeđenih Zvezda sa još nabeđenijim trenerom koji gura svoje i kad svako normalan vidi da to ne ide.
Ako neko misli da Uniks ima bolje igrače od Virtusa taj nije gledao košarku do sada. Baš kao što Zvezda nema trenera pa dobri igrači igraju kao početnici isto se dešava i Virtusu. Trinkijeri bi ovaj Virtus odveo na F4 EL laganeze. A samo Belineli i Teo su plaćeni zajedno više nego čitav tim Uniksa.
I uvek kad treba da se pokaže pamet, znanje i hrabrost, Sale je tamo gde je bio i dosad - sa najbokjim timom uvek iza lošijih.
(NastyB, 14. april 2021 22:59)

Ko su ti vrhunski igraci u Zvezdi?

Simonovic?Lazic?Kuridza?Kuzmic?Hall?Radanov?Davidovac?Dobric?Uskokovic?

Jedino Lojd i Volden(mozda Nnoko kad je zdrav)

Tako da...

bjesovi

pre 3 godine

Cak ni prvak Grcke nije bio. Sa ovakvim
Virtusom - nista. Sa Srbijom nijedno finale nije dobio... Rodjeni pobednik.
(Pera, 14. april 2021 23:15)
da nije bilo teodosica, pitanje da li bi od 2002 ikad i igrali polufinale, a ne šta drugo

g

pre 3 godine

Naša PG i CG legenda Zvezdan Mitrović sa Monakom i Budućnost zajedno u Evroligi sljedeće sezone, a Virtus ništa. Udjoše u Evroligu Rusi. Kolko su čudni sportski putevi.
(GodraPG, 14. april 2021 23:

Teško onom iz ABA ko bude igrao sledeće sezone EL, biće ubedljivo zadnji

morinho

pre 3 godine

takodje mislim da teodosic nece moci da igra ozbiljno evroligu ukoliko virtus dobije licencu, ova nova evroliga poslednjih 4-5 godina je veoma zahtevna, mnogo veci broj meceva, a covek je slab atleta i sklon povredama. i belineli je na zalasku karijere.

Slobodan

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...

Džoni

pre 3 godine

A Teo da je došao kod nas, samo bi trebao da pobedi Budućnost u finalu i eto opet EL, a igrao bi je i prošlu i ovu sezonu. Džaba sve ove vezane pobede bez poraza kad na kraju posustaneš.

Deraaa

pre 3 godine

Šteta za Virtus, odlicna su ekipa. Ovo je bilo finale pre finala. UNIKS, Strasna ekipa,.... Nije ni cudo da su pobedili kada je Smit bio nezaustavljiv. Ko je gledao video je da je UNIKS u drugom poluvremenu skoro sve pogadjao i to preko ruke. A posebno na kraju ona trojka Ajze Kenana sa pola terena

Aleksandar

pre 3 godine

Teo uzasan uprkos velikom broju poena.Los procenat suta i nerezonski sutevi na pocetku napada uz dosta izgubljenih lopti.U odbrani nije dao nikakav doprinos.

stefan cerak

pre 3 godine

Meni sve bilo jasno posle finala sa Slovenijom, mada i pre toga, stizali su nam protivnici i po 20 razlike. Drugo, Bircevic, drvo nevidjeno, Raduljica pre Jokica i Milutinova na centru... Zapravo, svaku bitnu utakmicu, prpa ne zna hoce.. Jednostavno, treneri treba da vode nesto tipa KK Cerak, pa da krenu da se dokazuju medju anonimnim timovima i ligama. Kad se tu razviju neke ideje kako da se izvuce najbolje iz svakog igraca da bi pobedio, onda dodjes u reprezentaciju ili neki jaci klub...

emontije

pre 3 godine

Dovoljno je samo procitati ove komentar i videti zasto nam ide kako nam ide i zasto smo kao zemlja tu gde smo. Jedan od najzasluznijih ljudi za nasu kosarku dobije ovakve komentare?! Zasto, zbog cega? Ja sam zvezdas i ovo apsolutno nema veza sa tim...ovo smo mi kao narod, ko god da je lepsi, uspesniji, pametniji, obrazovaniji od proseka treba ga uprljati, ubiti itd. Zato su nam najbolji po nekim Nemackama, Spanijama, Kanadama a najgore gledate ovde svaki dan iz rupa u kojima se nalazite. Za bolje mi i nismo.

Mirko

pre 3 godine

Vidim brani se Sale time da je Uniks bolja ekipa. Pa jeste, ali nisam ja birao igrače Virtusa dve godine nego Djordjević. Znači on je odgovoran. Dovedeš Belinelija za ogromne pare a Smit te razvali šutom za sigurno 5 puta manje pare... Pa Virtusa nema peticu! Ima gomilu bekova i krila kojima treba svakom po lopta. Sale je veliki igrač i dobar trener ali on je glavni krivac za tim Virtusa.

Pečenjevce voli Partizan.

pre 3 godine

Bez obzira što u Virtusu ima dosta "naših" i trebalo bi da, po logici stvari, navijam za njih, jednostavno nisam mogao zbog načina na koji zasnivaju svoju igru. Odavno se nije pojavila, na košarkaškoj mapi, ovakva ekipa koja je u stanju da ovoliko glumata, baca se po terenu na mikro-dodir i da ovoliko zasniva svoju igru na (ne)košarkaškim stvarima. Upropastiše ovako lepu igru. A Đorđević je još jednom dokazao da nije trener za velika dela, već samo dobar trener koji dobija manje bitne i srednje bitne utakmice i trener koji ne zna da tempira formu.

hm?

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!

bocko

pre 3 godine

pa ta dvojica su u odbrani kriva za 70 poena uniksa ..ja nesto neozbiljnije od teove odbrane u zivotu nisam video .. 4 do 6 preuzimanja se zbog njega pravi u svakom napadu to nijedna odbrana na svetu ne moze da isprati ..a kad je 1 na 1 sa bekom za sekund ispada

cole

pre 3 godine

Zasluzena pobjeda uniksa i vjerovatno osvajaju evrokup

Teo i belineli dali 50 poena a u odbrani pustili isto toliko, nevidjene rupe u odbrani i jedan i drugi

UPPRD

pre 3 godine

Sudije su sramno navlacili celu utakmicu za Žabare (41 slobodno) masu puta dva + jedan ni za šta ,a po tri bacanja ja nisam video odavno više.Pregledabje snimka svaki put na štetu Uniksa,ali džabe.Nije Sale bio ništa slabiji od kolege ali njegovi igrači sem Teodosića(forsirao bez pptrebe) i Belinelija i nisu večeras bili dovoljno dobri.Ono gde je pogrešio je sigurno Adams jer je držao ritam i pogadjao ali je bio tek treća ili četvrta opcija.Na drugoj strani odavno nisam video igrača kao Dzamar Smit.Jednostavno više su bili tim.Virtus je tukao,sudije gledale kroz prste ali...UNIKS više nego zasluženo.

Basket

pre 3 godine

Sale mora još da sazri da bi bio ozbiljan trener. I sa reprezentacijom na zadnjem SP, i sa Virtusom ove sezone, je evidentno loše tempirao formu. Na početku se stvara taj oreol nepobedivosti koji se kasnije pokaže pogubnim. Kada dođe eliminaciona faza igrači ne znaju kako da se ponašaju u situaciji kada gube od protivnika i počinju da igraju "van zone komfora". Neverovatna je i glupost na prošlom meču u Kazanju kada su na 15s do kraja pravili faul nad Smitom (odličan šuter) i poklonili im lagane poene za pobedu.

macarons

pre 3 godine

Dzaba sav napadački potencijal kada petorka sa Teom i Belinelijem ne bi mogla da odbrani ni igru Lazica i Kuzmica iz p&r-a.
Steta, Djordjevic za sada kao trener bez i jedne pobede u velikim utakmicama.

kalcokera i trokorak bili

pre 3 godine

ako virtus bude ovako ubedljiv
nece osvojiti ec

tako je I jos jedan sa lokomotivom
(kalcokera i trokorak bili, 27. januar 2021 08:16)

objasnio odavno

pera ložač

pre 3 godine

Dobar mec nekako 'cool' za gledanje svi su dali sve od sebe Teo i Belineli klasa Adams sjajan ali i Uniks sa deset Amerikanaca ili koliko ih ima takodje sjajan . bolji sut za tri je presudio.final4 je glupost ovako ispadne Evro cup ozbiljnije takmicenje od Evro lige.
(man, 14. april 2021 23:01)

Uniks je imao 6 amerikanaca i 4 rusa i dva ostala.
Virtus je imao 4 amerikanca 4 naša i 4 talijana.
Plus su imali i sudije.

Lars

pre 3 godine

Eto vam ga Djordjevic bar u Partizaiu, jednom su ga spasili nasi igraci a sada bez rezultata nema vise opravdanja za produzetak ugovora.

Željko

pre 3 godine

Zaboravili ste i finale između jakog Bayern koji je trenirao Đorđević i autsajdera Darusafaka i k tomu prednost domaćeg terena i to finale je Đorđević izgubio, finale za Euro ligu !

POPE

pre 3 godine

Nece Virtus dobiti wild card. Jer kad bi je dobio morali bi da je uzmu ABA ligi. Druge su vec podeljene. Tako da mislim da ce jos ove godine dati ABA ligi. Od sledece ce ABA moci u EL samo preko EC tj nikako.

Kgh

pre 3 godine

Djordjevic suvise pusta igru. Oslanja se na igrace, al na koga bi drugog. Ili lose tempirana forma. Ali je simptomaticno da na svetskom izgubi dve najvaznije utakmice uzastopno i sada je izgubio dve. I to je nadmudren od strane trenera. Vreme ce pokazati da li vrhunski trener. Mislim da jeste ali i nekad treba i sreca da bi se postao sampion.

Nebitno

pre 3 godine

Naravno da je Djordjevic daleko od vrhunskog trenera, ali ovde se, po obicaju, preteruje sa pljuvanjem. Dva njegova kiksa sa reprezentacijom su EP 2015. i SP 2019. Tada se, s obzirom na snagu tima, zaista moralo uraditi vise. Ali srebro na EP 2017, bez skoro svih glavnih igraca i uz sudijsku kradju u finalu, nikako ne moze biti neuspeh. Pre bih rekao da je podvig koji niko nije ocekivao, samo sto se zaboravilo s kakvom smo osakacenom ekipom otisli na to prvenstvo i kakve su nam sanse davane. Na SP 2014. i OI 2016. ostvaren je najbolji moguci rezultat i nema tog trenera koji ne bi bio ubedljivo porazen od Amerikanaca.

Sto se tice Teodosica, ovi koji ga kritikuju trebalo bi ponovo da pogledaju neke njegove partije u reprezentaciji. Na primer, protiv Brazila, Grcke i Francuske 2014. ili Australije 2016. Ako ono nije kosarkaska doktorska disertacija, onda ne znam sta jeste.

Chris Mullin

pre 3 godine

Zaista se cudan sablon ponavlja Saletu. 2015. igramo bez poraza, dobijamo i Spance i koga vec sve, i onda poraz od Litvanije, neocekivan, i poraz od Francuske i nema medalje. 2016. smo posle razbijanja 2014. u finalu mozda mogli da se spremimo malo bolje, ali su nas i tada razneli. A mi se protiv Amera nalozili u grupi, i oni nas provalili. 2017. igramo junacki, dodjemo do finala, u finalu nas u zavrsnici dobiju bez Luke i Dragica. 2019. dobijamo sve utakmice, i onda izgubimo od Spanije i Argentine. Kao i sada Virtus. Ima tu neki momenat koga Sale nije svestan ocigledno, da lose tempira formu i da ih lose sprema za najvaznije utakmice. Kao Golden Stejt 2016. Jurio rekord regularne sezone, a izgubio titulu.

lal

pre 3 godine

U najvaznijoj utakmici sezone Djordjevic dozvoli da mu tim primi 107 poena!! Secam se Obradovica i Ivkovica u ovakvim mecevima, pritivnika bi drzali na manje od 55!!
(hm?, 14. april 2021 23:45)
to zavisi od mnogo faktora...
istina je da smo 97. tukli italijane u finalu 61-49, ali isto tako smo primili 90 poena u finalu protiv litvanije dve godine ranije... a tada je napad trajao 30 sekundi...

klopinjo

pre 3 godine

Mozda gresim ali ovo je prvi put da smo gledali Tea na beku, neverovatan eksperiment u najbitnijoj utakmici ...
Sa druge strane svi napadi su isli upravo na Teodosica koji odbrambeno nije u stanju da parira fizicki jacim i brzim Amerikancima ...
Skoro svi kosevi su primljeni preko njega ...
Izgleda da je bilo pametnije da Teo uopste nije ni igrao, Markovic koji je presedeo na klupi bi u ovakvim utakmicama bio korisniji ...
Izuzetno lose pripremljena i jos losije vodjena utakmica od Djordjevica ...
Steta !
(Slobodan, 14. april 2021 23:17)


Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Pogledajte selekciju suta za 3 ekipe Virtusa, preko 90% suteva ide iz "desnog 45" (stepeni). To je nesto sto Sale godinama forsira, a najcrnje je sto je Virtus sa "levog 45" imao 2/2 ili 2/3 za 3.

SrbEUin

pre 3 godine

Pljuju ga i zbog reprezentacije, a sa kakvim igračima smo igrali napravio je fenomene rezultate.(Cinjenice, 14. april 2021 23:57)

Da, baš, baš fenomenalne. Naročito u Kini. A nije ni čudo sa kakvim igračima smo igrali. Jedva prvi favoriti po FIBI. Šta ćeš, morao je sa takvima igrati, nije ih on birao, nametnuli mu... I da nije svakom od njih našao pravu ulogu, ne bi ni peti bili. Izvukao je iz njih maksimum maksimuma. I osvojio je trofej za koji je ceo tim spremao: Snajperistu. E bg, za zeta u najavi treba opravdati 80 kila od Vlada. Tako je svako dobio svoj deo.
Koga briga za medalje? Od njih se ne živi, a od zelembaća...

boki

pre 3 godine

Uniks je odličan tim, a ne prosečan. Sa 4 sjajna igrača sa loptom i atletski dominantnim igračima na visokim pozicijama. Walters, Smith, Cannan, Theodor su sjajni na lopti. Virtus nedorečen. Nekako tanka selekcija ekipe. Fizički slaba ekipa..

nesa80

pre 3 godine

nepisano pravilo-ekipa koja savrseno odigra u grupama ranije ispada a da u finale udje ekipa koja jedva izbori drugi krug.ovako nesto sam i ocekivao od virtusa jer su ih svi videli kao osvajace

alex81

pre 3 godine

Uniks strasno dobro poslozena ekipa na svim pozicijam,sasvim zasluzeno idu u Evroligu.Poredjenja radi,takva ekipa bi se prosetala kroz Aba ligu.

klopinjo

pre 3 godine

Nije prvi put da je Teo bio na beku. Igrali su oni dosta puta tako. Marković ili neko drugi na kecu, a Teo na dvojci.
(klopinjo, 14. april 2021 23:24)

Mislim da gresis, taj lazni kec je bio zaduzen samo da prenese loptu preko centra da se Teo nebi umarao i trpeo pritisak, kako prenesu loptu menjaju uloge, Teo ide na pleja a Markovic coskari ...
Kada pogledamo ucinak na kraju Teo je odigrao svoje ali drugi nisu, to je razlika pleja i beka ... na kraju primiti 107 koseva u ovakvoj utakmici je sramota, u ovakvim utakmicama se prima izmedju 60-70 koseva ...
Ovakve utakmice se pod moranje igraju u underu, na mali broj koseva ...
Kako stoje stvari u finalu ce Wolters biti jedini beli igrac ...
(Slobodan, 14. april 2021 23:55)


Ne, ne, bas je igrao dvojku. Znam jer mi je bilo čudno jer ga nikad pre toga nisam video da je to igrao. Možda sam preterao kada sam rekao dosta puta jer ih nisam bas toliko gledao, ali jesam nekoliko puta to video. :)

Aca

pre 3 godine

Teodosić je u odbrani veliki problem. Đorđević nije uspeo da ga sakrije u odbrani. Oni udvajali nonstop Belinelija i tu je rešen meč. Braun i Volters x-faktori ovog meča.
Uniks je mnogo snažnija i ekipa sa mnogo atleticizma, Virtus je morao imati jednog klasičnog centra da bi dobio ovaj duel.
Predobra košarka, i sudar dve koncepcije, u kojoj je ona koja se oslanjala više na maštovitost i talenat izgubila, ipak Uniks ima bolje igrače od Virtusa, i u rangu su njihove petorke Teo i Belineli.