Utorak, 13.04.2021.

14:32

Radonjić: Protiv Cedevita Olimpije za drugo mesto

Košarkaši Crvene zvezde dočekuju u sredu ekipu Cedevita Olimpije u zaostaloj utakmici 11. kola ABA lige.

Izvor: SS

Radonjiæ: Protiv Cedevita Olimpije za drugo mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

Aaaaa

pre 2 godine

Таман прилика да игра Симанић. А отишао је... Ништа онда... Пустио си мајсторе играча на позицији 4, а ту ЦЗВ увијек има проблема.

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni

pre 2 godine

Borba četiri plastikanera za titulu. Tri državna projekta, dva mutanta i mnogo politike. Ima da puca.
Jedina svrha Igokee je da se nađe na pomoći našoj (pardon, vašoj) ljubimici . Nema nikakav razlog tu igrati. Jadransku ligu je već osvajala - ne treba im, da igraju EL - ne ispunjavaju uslove. Za šta igraju?

Mogu da budu korisni na dva načina:
1) da izmore Budućnost u polufinalu
2) da odmore Zvezdu u polufinalu

Treći razlog ne vidim. Postojao je i lakši put za Zvezdu, da se KKP plasirao u polufinale. Usledio bi jedan poziv i morao bi se skloniti, nisam siguran da ni Igokea nije već primila takav poziv od izvesnog Lemija.

koje ste vi budale

pre 2 godine

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni, 13. april 2021 20:00

Plastika nastala 2007. samo ti jos nisu javili
Ali najbolji deo "o jednom pozivu" hahahahahahaha.Vi ste toliko jaki da neko mora da vas "zabrani" ? Pa kraaaalju ! Ulepsa mi sa ovom gluposcu ovo kišno veče.
U kom paralelnom svetu ti zivis ? Koliko ograničen treba da si , da tako nešto napišeš ?! Vas ove sezone nije samo onaj ko nije hteo, a ti pričaš o nekom "pozivu" ?!
hahahaahhahahahhahahha....majstore !

SrbEUin

pre 2 godine

Vrlo logična i realna ova pravila.
U vreme kad je utakmica odložena trener CZ je bio Obradović.
Znači da Radonja ne može da vodi ovaj meč jer tada nije bio (ka ni Noko) registrovan za CZ?
Umesto Noka treba da igra O Brajant, on tada beše u klubu? Takođe i Teri i i Ročesti.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?

koje ste vi budale

pre 2 godine

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?
(ja, 13. april 2021 19:28)

Ajde uplakani ne vadi se sad.Sam sebi odgovaras, sam sebi dajes plusice. Toliko bedastoće je previše, pa i od tebe.
U opasnom si problemu...vidi , poradi na njemu dok ne bude kasno

kk Hrkljuš

pre 2 godine

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))
(KK INSTALLATION, 13. april 2021 16:12)

Pa naravno da ću navijati i protiv crnog đavola ako bude igrao protiv vas. Ne mogu vas podneti jer mi se buni organizam, to je jače od mene.

Realno

pre 2 godine

# rajko
Ne kazem ja da je O'Brajant idealan, ali je svakako bolji od ostalih centara, od kojih izuzev ponekog skoka Nnoka, nemamo ama bas nista. Imao je ocajnih partija, slazem se, ali, seti se kako je odigrao protiv Mornara u Baru i u zavrsnici kupa.

koje ste vi budale

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha

Gorki

pre 2 godine

bice plakanje pantera
(roarrr
Tvoj tim se grcevito bori da izbori mesto koje vodi u Ligu "virturlnih" sampiona, a ti ovde ostavljas komentar o ekipi koja se bori za vrh ABA lige?!!!
Da li te je bar malo sramota kada ostavljas komentare o Zvezdi?

Rajko

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.
(Realno, 13. april 2021 16:35)Tebi je onaj panj od 2,15 cm krsten igrac ?? Pa upropastio nas je! Da li si ti gledao utakmice sa njim ?On je sebicnjak koji trosi 20 lopti po utakmici!Pa nije on Jokic da ima kredit toliki u ekipi pa da na kraju da 25 koseva!Uzasan igrac,OGROMNE fizicke predispozicije ali ih iskoristava 12%.Vise je sutao trojku nego sto je bio pod kosem sa onakvom snagom.Za ovo ostalo cu se sloziti,tako misli 100% navijaca,za Kuzmica i Simonovica pogotovo.Ostali su apsolutne enigme jer ih nismo bi gledali puno.Kolom je ODLICAN plej ali nikako da zaigra,ja ne znam jel on jos u klubu?!Hal krenuo kao Dzordan i ugasi se covjek odjednom.Nnoko odlican skakac,Radonjic mu daje sansu,vidjecemo..elem,treba ustabiliti ekipu vec jednom..gori smo od Srbije u fudbalu,samo nesto rotiramo i naravno SVE zavisi od Lojda..

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...

panter

pre 2 godine

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Slažem se, ali zvezda je ozbiljan klub u tome, ovaj put neće ništa prepustiti slučaju, odmah će sudije biti spremne.

KK INSTALLATION

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Trebali ste od Igokee da puknete da vam sudije nisu pobedu donele.
(ja, 13. april 2021 14:36)

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))

Red

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!
(Radonja odlazi!!!!!!, 13. april 2021 15:20)

Pa ne ide bas tim redosledom.Nekvalitetni igraci na pocetku jos pokazuju neko znanje i zelju,ali dok sezona odmice,ti isti igraci postaju jos jadniji i tesko ih uklopiti u jedan novi borbeni sistem.Ne gotivim Radonjica,ali ako bude iz ovih igraca izvukao maksimum,onda mozemo ocekivati borbu za titulu.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.

Стара школа

pre 2 godine

С обзиром на околности, непрекидне повреде и ковид који нас је жестоко успорио, још и добро гурамо.
Радоњић извлачи максимум, али немамо плеја, сада ни четворку (Куриџу) ни петицу (Нока). Морамо добити само на одбрану, као и на инспирацију бекова и крила!

Realno

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.

Grobar na raspustu

pre 2 godine

Mi malo na raspustu od januara, lagano se ide u setnju, kaficu, primi se malo vakcina..bez stresa. Ostalo nam jos samo da komentarisemo Zvezdu u ABA ove sezone.

primorska

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Oterao si nam Dula u Transilvaniju a nas sveo na 7 mesto ABA...
(Nikola, 13. april 2021 15:07)

Da li ce biti tvojih hvalospeva na racun Radonjica i za mesec dana kada se bude zavrsio play-off Aba lige ? Nisam bas siguran, uzgred Vujosevic je nakon Partizana trenirao Limoz,a tek nakon odlaska Radonjica, Vujosevic odlazi u Kluz

Clasic

pre 2 godine

COlimpija je favorit ,smatram da ce dobiti obije utakmice protiv Zvezde .i preuzeti poziciju 2. Ali ajde da sacekamo prvo sto ima da kazu sudije na to.

djoler56

pre 2 godine

Kakvo je to "sitničarsko" razmišljanje - borba za drugo mesto !!! Igrate da pobedite, da budete prvi - najbolji !!! Ona Olimpijska opravdanja -" važno je učestvovati " , ostavite ispred vrata Hale !!! Ili još bolje -" okačite je mačku na rep " !!! Da takvim ra sezmišljanjem niste ni trebali da počinjete ni u sportu ni u životu !!!

kalcokera i trokorak bili

pre 2 godine

I obradovic I radonjic su katastrofalni treneri

zvezdi je trebao cavi paskval

ps.trinkijeri je sa istim partizanom bio konkurentan u svim takmicenjima

Radonja odlazi!!!!!!

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!

marko992

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Kada sam to ja napisao dobih brdo minusa,kao ja sam ljubomoran na zvezdine uspehe.
Jeste da nam je lako uzimanje para iz zajednickog dzepa ,treba imati na umu da ce i to jednom morati da presusi.
Jedini pravi put je ekipa sastavljena od nasih igraca plus najvise 3 dobra stranca.
Niko me nece ubediti da je ovih 5 stranaca (Noko,Volden,Hol,Kolom,Rit) skuplje od 2 ,ali dobro odabrana stranca.

kkcz

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.

kkcz

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.

KK INSTALLATION

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Trebali ste od Igokee da puknete da vam sudije nisu pobedu donele.
(ja, 13. april 2021 14:36)

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))

marko992

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Kada sam to ja napisao dobih brdo minusa,kao ja sam ljubomoran na zvezdine uspehe.
Jeste da nam je lako uzimanje para iz zajednickog dzepa ,treba imati na umu da ce i to jednom morati da presusi.
Jedini pravi put je ekipa sastavljena od nasih igraca plus najvise 3 dobra stranca.
Niko me nece ubediti da je ovih 5 stranaca (Noko,Volden,Hol,Kolom,Rit) skuplje od 2 ,ali dobro odabrana stranca.

SrbEUin

pre 2 godine

Vrlo logična i realna ova pravila.
U vreme kad je utakmica odložena trener CZ je bio Obradović.
Znači da Radonja ne može da vodi ovaj meč jer tada nije bio (ka ni Noko) registrovan za CZ?
Umesto Noka treba da igra O Brajant, on tada beše u klubu? Takođe i Teri i i Ročesti.

Grobar na raspustu

pre 2 godine

Mi malo na raspustu od januara, lagano se ide u setnju, kaficu, primi se malo vakcina..bez stresa. Ostalo nam jos samo da komentarisemo Zvezdu u ABA ove sezone.

Radonja odlazi!!!!!!

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!

Стара школа

pre 2 godine

С обзиром на околности, непрекидне повреде и ковид који нас је жестоко успорио, још и добро гурамо.
Радоњић извлачи максимум, али немамо плеја, сада ни четворку (Куриџу) ни петицу (Нока). Морамо добити само на одбрану, као и на инспирацију бекова и крила!

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.

Realno

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.

koje ste vi budale

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha

kalcokera i trokorak bili

pre 2 godine

I obradovic I radonjic su katastrofalni treneri

zvezdi je trebao cavi paskval

ps.trinkijeri je sa istim partizanom bio konkurentan u svim takmicenjima

Gorki

pre 2 godine

bice plakanje pantera
(roarrr
Tvoj tim se grcevito bori da izbori mesto koje vodi u Ligu "virturlnih" sampiona, a ti ovde ostavljas komentar o ekipi koja se bori za vrh ABA lige?!!!
Da li te je bar malo sramota kada ostavljas komentare o Zvezdi?

koje ste vi budale

pre 2 godine

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni, 13. april 2021 20:00

Plastika nastala 2007. samo ti jos nisu javili
Ali najbolji deo "o jednom pozivu" hahahahahahaha.Vi ste toliko jaki da neko mora da vas "zabrani" ? Pa kraaaalju ! Ulepsa mi sa ovom gluposcu ovo kišno veče.
U kom paralelnom svetu ti zivis ? Koliko ograničen treba da si , da tako nešto napišeš ?! Vas ove sezone nije samo onaj ko nije hteo, a ti pričaš o nekom "pozivu" ?!
hahahaahhahahahhahahha....majstore !

Clasic

pre 2 godine

COlimpija je favorit ,smatram da ce dobiti obije utakmice protiv Zvezde .i preuzeti poziciju 2. Ali ajde da sacekamo prvo sto ima da kazu sudije na to.

djoler56

pre 2 godine

Kakvo je to "sitničarsko" razmišljanje - borba za drugo mesto !!! Igrate da pobedite, da budete prvi - najbolji !!! Ona Olimpijska opravdanja -" važno je učestvovati " , ostavite ispred vrata Hale !!! Ili još bolje -" okačite je mačku na rep " !!! Da takvim ra sezmišljanjem niste ni trebali da počinjete ni u sportu ni u životu !!!

Realno

pre 2 godine

# rajko
Ne kazem ja da je O'Brajant idealan, ali je svakako bolji od ostalih centara, od kojih izuzev ponekog skoka Nnoka, nemamo ama bas nista. Imao je ocajnih partija, slazem se, ali, seti se kako je odigrao protiv Mornara u Baru i u zavrsnici kupa.

panter

pre 2 godine

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Slažem se, ali zvezda je ozbiljan klub u tome, ovaj put neće ništa prepustiti slučaju, odmah će sudije biti spremne.

koje ste vi budale

pre 2 godine

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?
(ja, 13. april 2021 19:28)

Ajde uplakani ne vadi se sad.Sam sebi odgovaras, sam sebi dajes plusice. Toliko bedastoće je previše, pa i od tebe.
U opasnom si problemu...vidi , poradi na njemu dok ne bude kasno

primorska

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Oterao si nam Dula u Transilvaniju a nas sveo na 7 mesto ABA...
(Nikola, 13. april 2021 15:07)

Da li ce biti tvojih hvalospeva na racun Radonjica i za mesec dana kada se bude zavrsio play-off Aba lige ? Nisam bas siguran, uzgred Vujosevic je nakon Partizana trenirao Limoz,a tek nakon odlaska Radonjica, Vujosevic odlazi u Kluz

kk Hrkljuš

pre 2 godine

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))
(KK INSTALLATION, 13. april 2021 16:12)

Pa naravno da ću navijati i protiv crnog đavola ako bude igrao protiv vas. Ne mogu vas podneti jer mi se buni organizam, to je jače od mene.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...

Rajko

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.
(Realno, 13. april 2021 16:35)Tebi je onaj panj od 2,15 cm krsten igrac ?? Pa upropastio nas je! Da li si ti gledao utakmice sa njim ?On je sebicnjak koji trosi 20 lopti po utakmici!Pa nije on Jokic da ima kredit toliki u ekipi pa da na kraju da 25 koseva!Uzasan igrac,OGROMNE fizicke predispozicije ali ih iskoristava 12%.Vise je sutao trojku nego sto je bio pod kosem sa onakvom snagom.Za ovo ostalo cu se sloziti,tako misli 100% navijaca,za Kuzmica i Simonovica pogotovo.Ostali su apsolutne enigme jer ih nismo bi gledali puno.Kolom je ODLICAN plej ali nikako da zaigra,ja ne znam jel on jos u klubu?!Hal krenuo kao Dzordan i ugasi se covjek odjednom.Nnoko odlican skakac,Radonjic mu daje sansu,vidjecemo..elem,treba ustabiliti ekipu vec jednom..gori smo od Srbije u fudbalu,samo nesto rotiramo i naravno SVE zavisi od Lojda..

Red

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!
(Radonja odlazi!!!!!!, 13. april 2021 15:20)

Pa ne ide bas tim redosledom.Nekvalitetni igraci na pocetku jos pokazuju neko znanje i zelju,ali dok sezona odmice,ti isti igraci postaju jos jadniji i tesko ih uklopiti u jedan novi borbeni sistem.Ne gotivim Radonjica,ali ako bude iz ovih igraca izvukao maksimum,onda mozemo ocekivati borbu za titulu.

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni

pre 2 godine

Borba četiri plastikanera za titulu. Tri državna projekta, dva mutanta i mnogo politike. Ima da puca.
Jedina svrha Igokee je da se nađe na pomoći našoj (pardon, vašoj) ljubimici . Nema nikakav razlog tu igrati. Jadransku ligu je već osvajala - ne treba im, da igraju EL - ne ispunjavaju uslove. Za šta igraju?

Mogu da budu korisni na dva načina:
1) da izmore Budućnost u polufinalu
2) da odmore Zvezdu u polufinalu

Treći razlog ne vidim. Postojao je i lakši put za Zvezdu, da se KKP plasirao u polufinale. Usledio bi jedan poziv i morao bi se skloniti, nisam siguran da ni Igokea nije već primila takav poziv od izvesnog Lemija.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?

Aaaaa

pre 2 godine

Таман прилика да игра Симанић. А отишао је... Ништа онда... Пустио си мајсторе играча на позицији 4, а ту ЦЗВ увијек има проблема.

Radonja odlazi!!!!!!

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!

kk Hrkljuš

pre 2 godine

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))
(KK INSTALLATION, 13. april 2021 16:12)

Pa naravno da ću navijati i protiv crnog đavola ako bude igrao protiv vas. Ne mogu vas podneti jer mi se buni organizam, to je jače od mene.

Clasic

pre 2 godine

COlimpija je favorit ,smatram da ce dobiti obije utakmice protiv Zvezde .i preuzeti poziciju 2. Ali ajde da sacekamo prvo sto ima da kazu sudije na to.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.

primorska

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Oterao si nam Dula u Transilvaniju a nas sveo na 7 mesto ABA...
(Nikola, 13. april 2021 15:07)

Da li ce biti tvojih hvalospeva na racun Radonjica i za mesec dana kada se bude zavrsio play-off Aba lige ? Nisam bas siguran, uzgred Vujosevic je nakon Partizana trenirao Limoz,a tek nakon odlaska Radonjica, Vujosevic odlazi u Kluz

kkcz

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.

KK INSTALLATION

pre 2 godine

Sram te bilo i stid. Trebali ste od Igokee da puknete da vam sudije nisu pobedu donele.
(ja, 13. april 2021 14:36)

Nemoj mnogo da cmizdris, evo vec sutra imas priliku da navijas za COL i sve tako do finala i do Zvezdine titule a posle neka ti je Bog u pomoc ! :))))

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni

pre 2 godine

Borba četiri plastikanera za titulu. Tri državna projekta, dva mutanta i mnogo politike. Ima da puca.
Jedina svrha Igokee je da se nađe na pomoći našoj (pardon, vašoj) ljubimici . Nema nikakav razlog tu igrati. Jadransku ligu je već osvajala - ne treba im, da igraju EL - ne ispunjavaju uslove. Za šta igraju?

Mogu da budu korisni na dva načina:
1) da izmore Budućnost u polufinalu
2) da odmore Zvezdu u polufinalu

Treći razlog ne vidim. Postojao je i lakši put za Zvezdu, da se KKP plasirao u polufinale. Usledio bi jedan poziv i morao bi se skloniti, nisam siguran da ni Igokea nije već primila takav poziv od izvesnog Lemija.

kalcokera i trokorak bili

pre 2 godine

I obradovic I radonjic su katastrofalni treneri

zvezdi je trebao cavi paskval

ps.trinkijeri je sa istim partizanom bio konkurentan u svim takmicenjima

djoler56

pre 2 godine

Kakvo je to "sitničarsko" razmišljanje - borba za drugo mesto !!! Igrate da pobedite, da budete prvi - najbolji !!! Ona Olimpijska opravdanja -" važno je učestvovati " , ostavite ispred vrata Hale !!! Ili još bolje -" okačite je mačku na rep " !!! Da takvim ra sezmišljanjem niste ni trebali da počinjete ni u sportu ni u životu !!!

Стара школа

pre 2 godine

С обзиром на околности, непрекидне повреде и ковид који нас је жестоко успорио, још и добро гурамо.
Радоњић извлачи максимум, али немамо плеја, сада ни четворку (Куриџу) ни петицу (Нока). Морамо добити само на одбрану, као и на инспирацију бекова и крила!

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?

Grobar na raspustu

pre 2 godine

Mi malo na raspustu od januara, lagano se ide u setnju, kaficu, primi se malo vakcina..bez stresa. Ostalo nam jos samo da komentarisemo Zvezdu u ABA ove sezone.

ja

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...

Realno

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.

koje ste vi budale

pre 2 godine

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha
(koje ste vi budale, 13. april 2021 18:32)

Nisi uspeo da utuviš u mozak da postoji više ljudi koji se potpisuju sa "ja"?
(ja, 13. april 2021 19:28)

Ajde uplakani ne vadi se sad.Sam sebi odgovaras, sam sebi dajes plusice. Toliko bedastoće je previše, pa i od tebe.
U opasnom si problemu...vidi , poradi na njemu dok ne bude kasno

marko992

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Kada sam to ja napisao dobih brdo minusa,kao ja sam ljubomoran na zvezdine uspehe.
Jeste da nam je lako uzimanje para iz zajednickog dzepa ,treba imati na umu da ce i to jednom morati da presusi.
Jedini pravi put je ekipa sastavljena od nasih igraca plus najvise 3 dobra stranca.
Niko me nece ubediti da je ovih 5 stranaca (Noko,Volden,Hol,Kolom,Rit) skuplje od 2 ,ali dobro odabrana stranca.

koje ste vi budale

pre 2 godine

nas dvoje smo ortaci nerazdvojni, 13. april 2021 20:00

Plastika nastala 2007. samo ti jos nisu javili
Ali najbolji deo "o jednom pozivu" hahahahahahaha.Vi ste toliko jaki da neko mora da vas "zabrani" ? Pa kraaaalju ! Ulepsa mi sa ovom gluposcu ovo kišno veče.
U kom paralelnom svetu ti zivis ? Koliko ograničen treba da si , da tako nešto napišeš ?! Vas ove sezone nije samo onaj ko nije hteo, a ti pričaš o nekom "pozivu" ?!
hahahaahhahahahhahahha....majstore !

koje ste vi budale

pre 2 godine

Buzet 20 miliona, i pored toga si 10 puta morali da mesetare i pomearaju utakmicu kad njima odgovara, a verovatno i da pripreme sudije kao u slucaju Igokea.
(ja, 13. april 2021 16:31)

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Pa oni sami sebi odgovaraju ??? buhahahahahaha

Red

pre 2 godine

Ne treba suditi Radonji po ovoj sezoni, jer ovo je ipak Obradovićev roster, koji je pritom užasan. Jedini kvalitetan stranac je Lojd, ali on nije konstantan. Tim za sledeću sezonu treba graditi oko Davidovca i Dobrića, jer bez snažnog jezgra domaćih igrača nema ni rezultata.
(kkcz, 13. april 2021 14:50)

Moje misljenje da i naredne dve sezone treba da krivimo Obradovica, sve dok se Radonjicu opet ne napravi tim kome trener ni ne treba!!! Neka i jeste ovo Obradovicev roseter, ali ovaj tim igra mnogo gore nego za vreme Sase.Pa valjda bi Radonjic ako je toliko dobar trener izvukao maksimum iz ovoga sto ima a ne da igramo sve gore i gore....realnost je skroz drugacija Radonjic je izuzetno slab trener a mi smo se ogresili o Obradovica!!!!!
(Radonja odlazi!!!!!!, 13. april 2021 15:20)

Pa ne ide bas tim redosledom.Nekvalitetni igraci na pocetku jos pokazuju neko znanje i zelju,ali dok sezona odmice,ti isti igraci postaju jos jadniji i tesko ih uklopiti u jedan novi borbeni sistem.Ne gotivim Radonjica,ali ako bude iz ovih igraca izvukao maksimum,onda mozemo ocekivati borbu za titulu.

panter

pre 2 godine

Nije to bila priprema sudija, već u poluvremenu intervencija, što je viđeno već bezbroj puta i dobro je proverena strategija...
(ja, 13. april 2021 17:24)

Slažem se, ali zvezda je ozbiljan klub u tome, ovaj put neće ništa prepustiti slučaju, odmah će sudije biti spremne.

Gorki

pre 2 godine

bice plakanje pantera
(roarrr
Tvoj tim se grcevito bori da izbori mesto koje vodi u Ligu "virturlnih" sampiona, a ti ovde ostavljas komentar o ekipi koja se bori za vrh ABA lige?!!!
Da li te je bar malo sramota kada ostavljas komentare o Zvezdi?

SrbEUin

pre 2 godine

Vrlo logična i realna ova pravila.
U vreme kad je utakmica odložena trener CZ je bio Obradović.
Znači da Radonja ne može da vodi ovaj meč jer tada nije bio (ka ni Noko) registrovan za CZ?
Umesto Noka treba da igra O Brajant, on tada beše u klubu? Takođe i Teri i i Ročesti.

Rajko

pre 2 godine

Ja bas naprotiv misljenja mnogih, mislim da je za trenutnu igru Zvezde kriv samo Radonjic. Oterao je jedinog krstenog igraca na poziciji 4-5, O'Brajanta. Oterao je Simanica, koji je, da je dobijao bar po 15 minuta, svakako mogao vise da doprinese od penzionera Simonovica, limitiranog MJK i bivseg kosarkasa Kuzmica. Nijedan uigran napad se ne vidi, cak su prestali da koriste Davidovca u situacijama blizu kosa. Lojd prinudjen da skoro celu utakmicu igra sam i tako ispada sebican, a covek je za 2 klase iznad svih. Hol postao potpuno neupotrebljiv, a pre Radonjica imao je bar nesto da pokaze. Colom bi mozda mogao da pokrene pik en rol sa Nnokom, ali ne dobija sansu. Lazic se nakon pocetnih par meceva vratio u stari, veoma limitirani mod. Isuvise puno problema da bismo nesto ocekivali.
(Realno, 13. april 2021 16:35)Tebi je onaj panj od 2,15 cm krsten igrac ?? Pa upropastio nas je! Da li si ti gledao utakmice sa njim ?On je sebicnjak koji trosi 20 lopti po utakmici!Pa nije on Jokic da ima kredit toliki u ekipi pa da na kraju da 25 koseva!Uzasan igrac,OGROMNE fizicke predispozicije ali ih iskoristava 12%.Vise je sutao trojku nego sto je bio pod kosem sa onakvom snagom.Za ovo ostalo cu se sloziti,tako misli 100% navijaca,za Kuzmica i Simonovica pogotovo.Ostali su apsolutne enigme jer ih nismo bi gledali puno.Kolom je ODLICAN plej ali nikako da zaigra,ja ne znam jel on jos u klubu?!Hal krenuo kao Dzordan i ugasi se covjek odjednom.Nnoko odlican skakac,Radonjic mu daje sansu,vidjecemo..elem,treba ustabiliti ekipu vec jednom..gori smo od Srbije u fudbalu,samo nesto rotiramo i naravno SVE zavisi od Lojda..

Realno

pre 2 godine

# rajko
Ne kazem ja da je O'Brajant idealan, ali je svakako bolji od ostalih centara, od kojih izuzev ponekog skoka Nnoka, nemamo ama bas nista. Imao je ocajnih partija, slazem se, ali, seti se kako je odigrao protiv Mornara u Baru i u zavrsnici kupa.

Aaaaa

pre 2 godine

Таман прилика да игра Симанић. А отишао је... Ништа онда... Пустио си мајсторе играча на позицији 4, а ту ЦЗВ увијек има проблема.