Redster ??
pre 3 godine
@A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
(XCC, 23. mart 2021 16:35)
I elektricitet je pronašao gle čuda bas Srbin.
Utorak, 23.03.2021.
10:00
Žoze Morgado, dobro poznati portugalski teniski novinar, govorio je za B92.net.
Izvor: Milan Tomiæ
pre 3 godine
@A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
(XCC, 23. mart 2021 16:35)
I elektricitet je pronašao gle čuda bas Srbin.
pre 3 godine
@Portugalija, ne Portugal.
(Portugalija, 23. mart 2021 17:19)
Odvratni su ti nazivi i treba ih hitno promeniti u pravopisu ukoliko se on za ista pita jer je mimo drustvenog jezika.
pre 3 godine
Abdel el Mogadir čuveni i dobro poznati nutricionista iz Centralno Afričke Republike??
pre 3 godine
Dosta dugo se broj GS titula smatra za najvaznije merilo. Eto na primer Serena se polomi da osvoji najvise GS titula i postae GOAT, ostali parametri se i ne spominju. Nole ima prednost u puno kategorija koje su po znacaju odmah iza toga, broju nedelja, medjusobnim okrsajima...tako da danas situacija nije bas najcistija, sva trojica imaju svoje argumente, pomalo je stvar ukusa.
Ali, kada ih Djokovic prestigne i u tome, dileme vise nece biti, sve ce bit na njegovoj strani, i svi ce morati da priznaju da je on GOAT.
E sad, Federer ce se spominjati kao najvoljeni, neko sa najlepsom igro, i za Nadala ce postojati nesto slicno, ali najbolji teniser svih vremena bice Novak Djokovic.
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
(Aaaaa, 23. mart 2021 13:02)
Betonas hahahahhaha ima 5 titula na vimbldonu
pre 3 godine
@Sid
Da, ima olimpijsko zlato u singlu ali zato nema zavrsni masters dok su njegova dva rivala taj turnir osvajala 6 odnosno 5 puta. Nije kompletirao masterse, po broju nedelja provedenih kao br.1 cini mi se da je na 6. mestu na vecnoj listi, ili tako nesto...isto tako oba rivala su od njega uspesnija na dve od ukupno tri postojece podloge itd. Nadala vadi cinjenica da ima bolji medjusobni skor protiv Rozdera kao i cinjenica da je toliko jak na sljaci da je trenutno u prednosti odnosno ima najvise sansi da zavrsi karijeru sa najvise GSa.
Inace sto se tice dominacije lik je dominirao zapravo i zaista samo 2010. onako u potpunosti. Ima recimo samo jednu Laures nagradu dok Rodzer ima 6 a Novak 4.
Sto se tice toga da ce stici Novaka u medjusobnom skoru, mozda da, ali to samo ako do kraja karijera budu igrali samo na sljaci, sto se moze desiti s obzirom da rafa na betonu vise ne dolazi do zavrsnica, videcemo.
Veliko postovanje za Rafu, za mene je bolji od Rodzera a trenutno je u prednosti i odnosu na Novaka ali samo po jednom jedinom parametru, svuda drugde zaostaje.
pre 3 godine
Portugalija, ne Portugal.
pre 3 godine
Jok, bitne su nedelje i gluposti, samo ono što Novakovci žele
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
(Nole Goat, 23. mart 2021 14:41)
A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
pre 3 godine
A.. OI.
pre 3 godine
Naravno, a kada Nole i to prestigne onda de biti nesto novo, pa kada i to novo prebaci, onda ce biti ko ima veci broj patika ili tako neka glupost
pre 3 godine
Ludaci pricaju kao da Novak ima 20 poebeda vise od Nadala,a ima samo 2. Sto znaci da Nadal moze lako da ga stigne. Decko ima olimpijske igre,zlatnu medalju i u singlu i u dublu,sve osvojene Gren Slemove.
pre 3 godine
@sonic: zlato na olimpijadi ne moze biti najveci uspeh za sportistu "bez obzira kojim se sportom bavi"...
da li znas ko je olimpijski sampion u fudbalu ili boksu?!?
da li su ti ljudi bolji od zidana ili muhameda alija?!?
olimpijada za tenisera je vazna samo iz privatnih razloga i nista vise od toga...
dejvis kup je osvojila spanija, a ne rafael nadal... ili da nabrajam sve australijance/amere koji su osvajali to takmicenje (imaju 60 titula kombinovano, vise od 50% odigranih turnira)...
ako je nadal toliko dobar na ostalim podlogama zasto je 50% njihovih GS meceva odigrano na RG?!? zato sto nadal nije stizao do djokovica na ostalim podlogama, dok je novak ubedljivo drugi najbolji igrac na sljaci od svih aktivnih tenisera...
pitas se da li bi federer i djokovic osvojili RG da su morali da igraju protiv nadala?!? ali se ne pitas da li bi nadal osvojio AO da je morao na djokovica?!?
novak je pobedio nadala na svakom GS, nadal nikada nije dobio djokovica na AO...
nadal je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na drugom mestu... da li znas ko je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na prvom mestu?!?
pre 3 godine
Sonic...10-6 jeste ali u tih 10 ,7 je sa RGa...i opet zaboravljaš da je Novak dobi Rafu na RG 2015.Novak Ima osvojeno sve za razliku od Nadala.Po broju nedelja je tek na 6 mestu...i bolji H2H.Čitam kako pišu da ima samo dve pobede više...pa hajde onda da kažemo da i Nadal ima SAMO 2 GS titule ....Rafa sa ovim brojevima teško da može biti GOAT...?
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Новак је најбољи тенисер икад, и само та га титула занима. Себи задржите ту највећи свих времена, ваљаће вам за ублаавање дужевне боли.
pre 3 godine
Da!
I broj cipela..... bez ta dva uslova - ništa!
pre 3 godine
Kad Nole i tu uspostavi dominaciju, najvažnije će biti broj osvojenih titula u Bazelu
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
pre 3 godine
Novak Djoković nema sve masters. Novak je igrao masters u Hamburgu i nije ga nikada osvojio. Sada je to turnir 500. Dakle igrao je i nije ga osvojio. Nebitna stvar ali radi istine je treba znati. Inače bitni su samo GS. Ostalo je beznačajna statistika.
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Na kraju ce vam, vidim ja, jedini kriterijum biti umetnicki dojam.
pre 3 godine
Roni O'Saliven je najbolji snukeras ikada bez obzira sto nema najvise svetskih prvenstava,on bi bio najbolji ikada i da nije prosle godine osvojio titulu(tad bi zaostajao 2 titule za Hedrijem i 1 za Dejvisom)
Raketa je Masina-dakle,i jedno i drugo su najbolji u istoriji svojih sportova!
pre 3 godine
realno ako Nole pobedi Rafu sad na sljaci na RG postaje GOT..
doce na jedan grand slam zaostatka , rafa ce da se pogubi kao beba kad se upiski , a Federer je davno u penziji sto se profesionalnog tenisa tice samo sto mu niko nije javio.
Nole uzima onda jos 5-7 GS do kraja karijere i to je to
daj Boze da se rodi jos neki teniser iz Srbije koji ce uzeti jedan GS
A ako se pojavi sportista iz Srbije koji postane najbolji sportista sveta ja se besim o suvu sljivu
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
(Sonic CD, 23. mart 2021 14:18)Nema sumnje da Rafa drzi tekorde ali to su rekprdi samo na sljaci jednolicniji je od Novaka i Federera. Novak ima sve Masterse po dva puta jedino koji je drzao sva cetiri slema u isto vreme i 2011 i 2015 dve najuspesnije godine u istoriji tenisa. OI nisu reper za tenis a najvece sportsko takmicenje samo zbog specificnosti one nemaju tezinu ni zavrsnog Mastersa kamo li Gren slema. Podloga ima uticaj kad nijanse odlucuju koje veci medju dva majstora a cinjenica je da je osim na sljaci Nadal upola manje dominantan. Rafa nema zlatni slem i karijerni nemoj ovde da spinujes tako. Dejvis kup tek nema veze to je reprezentacija i zavisi od saigraca ovo je individulani sport. Nadal jednostavno nema epitete za Goata iako je po meni tu pre Federera osim ako Rafa ne osvoji 25 Gren slema a to se nece desiti. Ima vise US Opena za jedan ali Djokovic je tu u procentima najbolji najvise finala i polufinala a uzece Nole jos jedan sigurno US open mozda i dva do kraja karijere.
pre 3 godine
Mislim da mozda postoji jedna stvar koju bi Novak mogao da uradi, a da bude opsteprihvaceni Goat. A to je da se odmah nakon sledeceg osvojenog gs penzionise!
Zasto? Postoji ta crta u ljudima da mistifikuju nesto sto je ostalo nedoreceno. (Npr "koliko je jos mogao da osvoji, steta sto nikad necemo znati itd..) Time bi eventualni Nadalov rekord ostao u senci, jer bi se uvek postavljalo pitanje kod fanova "sta bi bilo kad bi bilo"
Nesto poput Khabiba. Nije borac sa najvise odbranjenih titula kao Jones, GSP i drugi, ali je u srcima svih fanova neizostavan deo goat rasprave.
Ovako, i da osvoji jos 10 gs, bice "samo" rekorder, statisticar, a goat ce im i dalje biti Federer, jednostavno blizi srcu.
pre 3 godine
Sledeci kriterijum: G.O.A.T. moze da bude samo onaj koji se zove na R, a preziva na F, pod uslovom da ti se zena zove Mirka.
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
pre 3 godine
Logika je veoma jasna. Imas najvise Grend Slemova, imas najvise nedelja na br. 1, i imas bolji skor protiv svoja dva najveca rivala. Onda se tu zavrsava svaka dalja rasprava. Moze covek da prica tad sta god hoce, o umetnickom dojmu, tehnici i imaginaciji, ali u tom slucaju samo je jedan covek najbolji svih vremena.
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
ako neko ko se popeo na mont everest 20 puta, ne uspeva da se popne na avalu nijednom (iako pokusava svake godine), onda on ne moze biti bolji od onoga sto se popeo 18 puta na mont everest dok redovno gazi i avalu i kosutnjak i ande i ural...
pre 3 godine
Sjajan novinar i veliki Novakov navijac je ovaj gospodin. Pratim ga vec duze vreme na tviteru, uvek ima informacije iz prve ruke.
pre 3 godine
Zaista ste naporni sa tim Adria Turom.. Kao da je umrlo 20 miliona ljudi. Ponavljate kao papagaji. I ne samo nase novine, vec i svetske. Sta god da Novak osvoji, oni obavezno pitaju o Adria Turu, kao da je taj turnir izvor ovog virusa. Fudbal se igra redovno, kosarka isto, pa i finale AO se igralo pred publikom, pa nikom nista, ali kad Novak organizuje nesto, e onda je to haos.
pre 3 godine
Ovi novinari su pravi amateri za našeg Viškovića kada je tenis u pitanju.
pre 3 godine
Mozda ali u kojoj eri ko je bio komkurencija jasno je ko je najvise GS osvojio u najjacoj eri pa prema tome nema mnogo diskusije ko je najbolji znaju svi.
pre 3 godine
Portugalac sve objasnio...
pre 3 godine
Nema problema...samo kad se to desi i Novak pokida sve, nemoj posle da budu bs izgovori da se gleda razdeljak, gracioznost, vađenje poruba, preskakanje flašica i linija...
pre 3 godine
Pa to je isto i Novak više puta izjavio. I isto misli i velika većina teniskog sveta.
A kad ih Novak prestigne i po ovom kriterijumu prestaće dilema ko je najbolji ikad.
pre 3 godine
Kako moze GS koji nosi 2000 bodova da vredi vise od 12, 15 ili 16000 koliko Novak ima na kraju svake godine?
Uopste, cemu ATP i ranking, ako se racunaju GS?
Pa ne igra se GS za klikere, nego za bodove, a ovi bodovi sr racunaju.....
pre 3 godine
Na kraju će odlučivati ko ima najzanimljiviju pripremu za servis a tu Rafa pobedjuje sa češanjem ..zice.
pre 3 godine
Budalastina....Nista manje nisu vazni ni mastersi...Igra se na 2 dobijena seta,dolaze u zrijeb samo najbolji od starta,i igra se dan za danom,prakticno 5 dana,sa izuzetkom jedan dan odmora.Novak ima 36 mastersa,i bilo bi lijepo da stigne do 40....Tesko da bi ga ko vise stigao.
pre 3 godine
Ko je bre ovaj klinac?
pre 3 godine
Aaaa ponoviću ..0xMajami Šangaj,Pariz,Završni.Tek je na šestom mestu po broju nedelja na prvom mestu.Poštovanje za Nadala do neba ali Goat ima sve osvojeno.
pre 3 godine
Iz zadnjice mu viri Federer! Ali da ne brine komentator mladi, Đoković će sigurno prestići Federera po broju GS - biće to jako bolno za komentatore poput ovog...
pre 3 godine
Pa neće biti..
Prema listi Nole je ispred Nadala koji ima više GS od njega:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Još kada bi uzimali međusobne duele, kao i pobede na različitim podlogama.. No1e je ubedljivo prvi!!!
pre 3 godine
Ako smatrate da gs nisu najvazniji, da li to onda znaci da bi potpisali da ostane trenutno stanje/takva razlika u osvojenim gs zauvijek?
A ne bi? Pa zasto?
Ako ste iskreni, eto odgovora na pitanje 'sto je najbitnije'.
pre 3 godine
Ih bre, pa realno jedini je to ostalo od Federera, za nešto moraju da se uhvate, hahah
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
pre 3 godine
Ok za GS, ali 311, 312, 313, .....
pre 3 godine
I kada bude imao najvise GS, nece imati najvise asova u T liniju. A to je najvazniji parametar.
Ako citamo izmedju redova
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
(Bg, 23. mart 2021 12:06)
за мене су титуле првака света у фудбалу важније.
pre 3 godine
@ Вук Караџић
Зато си ти упропаститељ српскога народа.
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
pre 3 godine
Da jih Nole ima najvise, bilo bi ko ima vise Wimbeldona i sve tako u krug.
pre 3 godine
Biće biće samo polako... Tek će da vam bude žaooooo ahahaha
pre 3 godine
Još malo je tako,dok Federer ima najviœe.
Kad bude Nole prestigao obojicu po GS-ima,biće ko ima najlepše loknice.
A možda uvedu ko bolje i više pre servisa dotakne šorc,čelo,kosu nos,zadnjicu.
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
(Al’ sam se zarumenila, 23. mart 2021 12:23)
Ја се бојим Базела, ту ће вечно бити један гоат.
pre 3 godine
Čuli smo već ovo ranije, ali kako stoje stvari trenutno to će važiti još samo u ovoj godini,u sledećoj godini jedini kriterijum za najvećeg ikada biće broj titula u Bazelu.
pre 3 godine
Kada Novak prebaci 20+GS onda ce da bude Jordan sistem,lepo za oko rezultati nisu bitni.
pre 3 godine
Najvažnije je da Novak IGRA i u narednim godinama, bar do sledeće Olimpijade sa istom SNAGOM, ZDRAVLJEM I VOLJOM.
To je ključno. Ako se to desi, jasno će biti sve.
pre 3 godine
Šta ti nije jasno? Barsa tuče Real gde stigne, ali Real je GOAT
pre 3 godine
nebitan lik skroz, Nole je već sada GOAT , tako da ne znam čemu rasprava.
pre 3 godine
Pa koji moj se onda igraju mastersi i ostali atp turniri ako nemaju znacaj za GOAT!?
pre 3 godine
Šta li će sledeće izmisliti kad i to Nole skemba?
pre 3 godine
Logika je superjednostavna. Našoj fudbalskoj naciji to ovako treba objasniti. Novak ima manje GS od Nadala i Federera i dosta njegovih navijača tvrdi kako to nema nikakve veze i da je on svejedno najbolji igrač jer ima bolji međusobni skor. To bi bilo isto kao kad bi neko ustvrdio da je Hajduk iz Splita najbolji fudbalski klub na ovim prostorima jer je bolji u međusobnim skoru sa Zvezdom i da tu osvojene titule u Jugoslaviji nemaju nikakve veze. Ali, onda bi neko mogao dodati, pa Zvezda je osvojila Kup evropskih šampiona 1991. I tu bi svaka rasprava prestala... Da bi Novak bio stvarno Greatest of All Time (skraćenica goat je odvratna i mogu da se opkladim da 30% ljudi koji gledaju tenis samo kad igra GS finala ni ne zna šta znači) i za ceo svet a ne samo za Srbiju on mora učiniti nešto gde svaka rasprava prestaje kao što je to uradila Crvena Zvezda. Mora ove godine osvojiti sva 4 GS i zlato na OI. Sa takvim argumentom i Nadal može da ga pretekne sa još 5 GS (sve na RG) on bi onda zauvek ostao samo šljakaš, a Novak Greatest of All Time! U svakom drugom slučaju, sve je podložno debati i ličnom afinitetu.
pre 3 godine
Lepo je covek rekao, na pitanje da li ce Novak osvojiti najvise GS titula "ako bi morao da se kladi, rekao bi da hoće".
pre 3 godine
pa uvijek su i bili GS turniri ono što se gleda za najboljeg. dugo se čekao Sampras i znam da se prije 20 godina govorilo da ga nikad neće skinuti po broju GS. i onda dođu ova trojica koji su jednostavno prisvojili najjače turnire, neviđena dominacija. Nole ako ostane zdrav će ih prešišati za 2 godine, Federer je gotov a Nadal ima Paris i zemlju. jedino što ga može spriječiti su neki mladi igrači ali takve se čeka već 10 godina.
pre 3 godine
Kad ga l tu pretekne, onda ce biti broj aseva presudan.
pre 3 godine
E moji kompleksasi.
Sta cete da izmislite kad Novak bude i tu najbolji.
Do skora ste pricali da ce broj nedelja na vrhu liste biti glavni parametar.
Pa sada pricate da je to potpuno nebitna stvar.
Kad Novak bude osvojio vise GS-ova od ove dvojice, uopste nema dileme da cete nesto trece izmisliti.
Novak je vec sada najbolji svih vremena u tenisu u 99% parametara.
Sta mislio tamo neki novinar ili pajac u Portugalu ili Engleskoj je apsolutno nebitno.
Mogu samo da lece svoje frustracije. Samo da to ne bude na agresivan nacin kao sto je stradala Monika Seles koja je prva srusila njihovu umisljenu izuzetnost u tenisu.
pre 3 godine
Ma najvažniji si u završni mastersi kako kaže legolasbot hahahaha
pre 3 godine
Ako je tako onda ne trebaju da se igraju MASTERSI,500 I 250 kategorije,kao ni zavrsni turnir,onda nije ni bitan head to head kao i svi ostali parametri koji postoje,takodje i ta ATP lista i broj nedelja je besmislen po njemu!.decko nema pojma sta prica!.
pre 3 godine
(Djoksa, 23. mart 2021 12:27)
Lose ti je poredjenje. Ako Hajduk iz Splita ima 20 liga sampiona a Zvezda 21 a pritom Hajduk ima bolji medjusobni skor, vise godina je bio prvak drzave a Zvezda iza njega, ima vise kupova, ima vise UEFA kupova osvojenih... Ko je bolji klub? Po mom misljenju to bi bio Hajduk bez dileme.
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)Djokovic trenutno u pdnosu na Federera i Nadala ima vise Mastersa 1000 serije, bolji medjusobni u odnosu na obojicu, najvise nedelja na broju 1, dva Gren slema manje od obojice a sve Gren slemove je osvojao ili preko jednog ili preko drugog ili bar vecinu dok su Federer i Nadal dok su najvise osvajali pogotovu Federer imao u konkurenciji samo Nadala. I plus sve navedeno u prethodnom komentaru za Nadala haha mislim da je prosecno objektivnom coveku jasno vec sada ko je najveci ali ajde da sacekamo jos 2,3 godine u kojima ce Nole igrati na nivou u kojem je sada. Sportski pozdrav.
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
pre 3 godine
Ja ne znam više dokle ovo. Po meni je broj nedelja na prvom mestu najvažniji parametar, i tu je stvar rešena.
Bodovanje I ranking, nije izmislio Novak. To je kriterijum ATP-a. Po tom zacrtanom kriterijumu, Novak je najduže najbolji od najboljih. Dakle, najbolji. Da je neko mislio da GS treba da vredi više, bodovao bi ga 3,000 ili 4,000 poena. Ali to nije slučaj. Imate zadata pravila, najbolji ste po zadatim pravilima, i šta više ima da se diskutuje?
Drugo je sad pitanje ko je jači, ko je elegantniji, ko najbolji forhend, ko volej....može da se pita I ko je najuspešniji igrač na GS. Ok, to Novak nije još uvek. Ali po tome ko je najuspešniji igrač u istoriji sporta, pravila i bodovanje su dali odgovor.
pre 3 godine
Sigurno najbolji teniski novinar
pre 3 godine
Grand slam titule su najvažnije daleko, pogotovo kad uspoređujemo igrače iz iste ere. Federer je igrao i u onom nekom prijelaznom razdoblju gdje je osvojio dosta "lakih" grand slamova, to je činjenica također. Đoković i Nadal su blizu po svim parametrima i bitka se vodi između njih, Federer je po meni ispao, iako može osvojiti još jedan grand slam možda.
pre 3 godine
Kad i to preskoči, biće najvažnije ko ima najviše Wibledona i Roland Gaross/ova jer su to najvažniji Grand Slam/ovi. Biće uvek najvaynije ono sto Nole nema. Boli, bas ih boli....a on, uz Božju pomoc, ide dalje
pre 3 godine
Rodžer više neće na GS ići dalje od 3. kola. To je realnost, ma koliko bio dobar pre 15 godina (zadnjih 10 je daleko iza Noleta i Rafe). Činjenice
pre 3 godine
nebitan lik kao i njegovo misljenje
pre 3 godine
Jesu i uvek će to i biti . Nadam se , da će to Novak privesti kraju i biti najbolji , odkad taj sport postoji . eto ... sav se oznoji pišući ...
pre 3 godine
Naravno da su GS najvažniji u Goat trci.
Ali ako neko na ovom dvocifrenom nivou ima jedan - dva manje (18,19,20) a u svemu ostalom razbija (broj nedelja No1, svi mastersi po 2x, završni turiniri, godine na prvom mestu, skor, itd...) onda se valjda uzima u obzir kompletnost igrača.
Novak je najkompletniji igrač, na svim podlogama. Ima najviše "velikih" titula. Osvojio je sve. Nedostaje mu samo zlato na OI koje se igraju svake 4. godine, znači 4-5 puta u karijeri max.
Može li Goat biti neko ko nikada nije uzeo završni turnir? Nikada nije pobedio najboljih 8 te godine? Nikada?
Može li Goat biti neko ko nije uzeo sve masterse?
Bude li Novak uzeo još jedan RG i daj Bože OI nema rasprave više. Imaće sve GS i masterse po 2x, sve titule moguće (ATP, Davis, OI, Završni). U proseku je GOAT bez obzira na ukupan broj GS.
pre 3 godine
Čovek je rekao da je najbitniji parametar nije rekao da se samo GS titule gledaju! Svakako da trenutno Djokovic nije GOAT jer kaska dve titule za ovom dvojicom... Isto tako mislim da ako Nadal bude završio sa 21 a Djokovic i Federer po 20 ne može da bude Nadal najbolji jer je slabiji od ove dvojice u većini ostalih stvari. Ako svi budu imali isti broj GS onda nece biti priče ko je najbolji ikada! Novak će to biti!
pre 3 godine
A ja mislio najvaznije deljenje srca publici.
pre 3 godine
Zašto se onda ne igraju samo GS turniri...?!
pre 3 godine
Za koju godinu će neki drugi parametar da se gleda. I tako dok se ne dođe do toga da je za GOAT najvažnije da se nema nijedan predat meč zbog povrede. :)
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
Ako se Novak popeo na Avalu ili Kosutnjak kao sto ti kazes, sto se onda RF i Nadal nisu popeli? Novak ima najmanje po 2 Mastersa, a ovi nisu kompletirali ni po jedan. Klizav put do Avale, zar ne?
pre 3 godine
Koliko su samo ovi zapadnjaci zaglavili u njihovoj pohlepi i nametanju njihovog nacina zivota i razmisljanja koji kaze da je samo sve sto dolazi sa zapada ispravno - a sve ostalo ne valja!!! Kad No1e (koji vec sada drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda, i koji jeste GOAT vec sada) predje i po tom zadnjem merilu u GS titulama dzemeperka i Rafu onda ce se opet neko sa zapada javiti i reci da Djokovic ne moze da bude GOAT zato sto kroz Srbiju tece Morava a GOAT ne moze biti neko iz zemlje kroz koju prolazi Morava!!!
pre 3 godine
Pat dobro onda, resicemo i to...Idemooooo Nole!!!
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
pre 3 godine
Ne brinite i tu će Nole biti najbolji za god dve ?
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
pre 3 godine
Ne brinite i tu će Nole biti najbolji za god dve ?
pre 3 godine
Pa koji moj se onda igraju mastersi i ostali atp turniri ako nemaju znacaj za GOAT!?
pre 3 godine
Još malo je tako,dok Federer ima najviœe.
Kad bude Nole prestigao obojicu po GS-ima,biće ko ima najlepše loknice.
A možda uvedu ko bolje i više pre servisa dotakne šorc,čelo,kosu nos,zadnjicu.
pre 3 godine
Kada Novak prebaci 20+GS onda ce da bude Jordan sistem,lepo za oko rezultati nisu bitni.
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)Djokovic trenutno u pdnosu na Federera i Nadala ima vise Mastersa 1000 serije, bolji medjusobni u odnosu na obojicu, najvise nedelja na broju 1, dva Gren slema manje od obojice a sve Gren slemove je osvojao ili preko jednog ili preko drugog ili bar vecinu dok su Federer i Nadal dok su najvise osvajali pogotovu Federer imao u konkurenciji samo Nadala. I plus sve navedeno u prethodnom komentaru za Nadala haha mislim da je prosecno objektivnom coveku jasno vec sada ko je najveci ali ajde da sacekamo jos 2,3 godine u kojima ce Nole igrati na nivou u kojem je sada. Sportski pozdrav.
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
pre 3 godine
Za koju godinu će neki drugi parametar da se gleda. I tako dok se ne dođe do toga da je za GOAT najvažnije da se nema nijedan predat meč zbog povrede. :)
pre 3 godine
Zaista ste naporni sa tim Adria Turom.. Kao da je umrlo 20 miliona ljudi. Ponavljate kao papagaji. I ne samo nase novine, vec i svetske. Sta god da Novak osvoji, oni obavezno pitaju o Adria Turu, kao da je taj turnir izvor ovog virusa. Fudbal se igra redovno, kosarka isto, pa i finale AO se igralo pred publikom, pa nikom nista, ali kad Novak organizuje nesto, e onda je to haos.
pre 3 godine
Pat dobro onda, resicemo i to...Idemooooo Nole!!!
pre 3 godine
Rodžer više neće na GS ići dalje od 3. kola. To je realnost, ma koliko bio dobar pre 15 godina (zadnjih 10 je daleko iza Noleta i Rafe). Činjenice
pre 3 godine
nebitan lik kao i njegovo misljenje
pre 3 godine
Čovek je rekao da je najbitniji parametar nije rekao da se samo GS titule gledaju! Svakako da trenutno Djokovic nije GOAT jer kaska dve titule za ovom dvojicom... Isto tako mislim da ako Nadal bude završio sa 21 a Djokovic i Federer po 20 ne može da bude Nadal najbolji jer je slabiji od ove dvojice u većini ostalih stvari. Ako svi budu imali isti broj GS onda nece biti priče ko je najbolji ikada! Novak će to biti!
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
Ako se Novak popeo na Avalu ili Kosutnjak kao sto ti kazes, sto se onda RF i Nadal nisu popeli? Novak ima najmanje po 2 Mastersa, a ovi nisu kompletirali ni po jedan. Klizav put do Avale, zar ne?
pre 3 godine
Logika je veoma jasna. Imas najvise Grend Slemova, imas najvise nedelja na br. 1, i imas bolji skor protiv svoja dva najveca rivala. Onda se tu zavrsava svaka dalja rasprava. Moze covek da prica tad sta god hoce, o umetnickom dojmu, tehnici i imaginaciji, ali u tom slucaju samo je jedan covek najbolji svih vremena.
pre 3 godine
I kada bude imao najvise GS, nece imati najvise asova u T liniju. A to je najvazniji parametar.
Ako citamo izmedju redova
pre 3 godine
Ja ne znam više dokle ovo. Po meni je broj nedelja na prvom mestu najvažniji parametar, i tu je stvar rešena.
Bodovanje I ranking, nije izmislio Novak. To je kriterijum ATP-a. Po tom zacrtanom kriterijumu, Novak je najduže najbolji od najboljih. Dakle, najbolji. Da je neko mislio da GS treba da vredi više, bodovao bi ga 3,000 ili 4,000 poena. Ali to nije slučaj. Imate zadata pravila, najbolji ste po zadatim pravilima, i šta više ima da se diskutuje?
Drugo je sad pitanje ko je jači, ko je elegantniji, ko najbolji forhend, ko volej....može da se pita I ko je najuspešniji igrač na GS. Ok, to Novak nije još uvek. Ali po tome ko je najuspešniji igrač u istoriji sporta, pravila i bodovanje su dali odgovor.
pre 3 godine
Zašto se onda ne igraju samo GS turniri...?!
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
ako neko ko se popeo na mont everest 20 puta, ne uspeva da se popne na avalu nijednom (iako pokusava svake godine), onda on ne moze biti bolji od onoga sto se popeo 18 puta na mont everest dok redovno gazi i avalu i kosutnjak i ande i ural...
pre 3 godine
Koliko su samo ovi zapadnjaci zaglavili u njihovoj pohlepi i nametanju njihovog nacina zivota i razmisljanja koji kaze da je samo sve sto dolazi sa zapada ispravno - a sve ostalo ne valja!!! Kad No1e (koji vec sada drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda, i koji jeste GOAT vec sada) predje i po tom zadnjem merilu u GS titulama dzemeperka i Rafu onda ce se opet neko sa zapada javiti i reci da Djokovic ne moze da bude GOAT zato sto kroz Srbiju tece Morava a GOAT ne moze biti neko iz zemlje kroz koju prolazi Morava!!!
pre 3 godine
Lepo je covek rekao, na pitanje da li ce Novak osvojiti najvise GS titula "ako bi morao da se kladi, rekao bi da hoće".
pre 3 godine
Čuli smo već ovo ranije, ali kako stoje stvari trenutno to će važiti još samo u ovoj godini,u sledećoj godini jedini kriterijum za najvećeg ikada biće broj titula u Bazelu.
pre 3 godine
Sledeci kriterijum: G.O.A.T. moze da bude samo onaj koji se zove na R, a preziva na F, pod uslovom da ti se zena zove Mirka.
pre 3 godine
Aaaa ponoviću ..0xMajami Šangaj,Pariz,Završni.Tek je na šestom mestu po broju nedelja na prvom mestu.Poštovanje za Nadala do neba ali Goat ima sve osvojeno.
pre 3 godine
Grand slam titule su najvažnije daleko, pogotovo kad uspoređujemo igrače iz iste ere. Federer je igrao i u onom nekom prijelaznom razdoblju gdje je osvojio dosta "lakih" grand slamova, to je činjenica također. Đoković i Nadal su blizu po svim parametrima i bitka se vodi između njih, Federer je po meni ispao, iako može osvojiti još jedan grand slam možda.
pre 3 godine
Iz zadnjice mu viri Federer! Ali da ne brine komentator mladi, Đoković će sigurno prestići Federera po broju GS - biće to jako bolno za komentatore poput ovog...
pre 3 godine
Ih bre, pa realno jedini je to ostalo od Federera, za nešto moraju da se uhvate, hahah
pre 3 godine
realno ako Nole pobedi Rafu sad na sljaci na RG postaje GOT..
doce na jedan grand slam zaostatka , rafa ce da se pogubi kao beba kad se upiski , a Federer je davno u penziji sto se profesionalnog tenisa tice samo sto mu niko nije javio.
Nole uzima onda jos 5-7 GS do kraja karijere i to je to
daj Boze da se rodi jos neki teniser iz Srbije koji ce uzeti jedan GS
A ako se pojavi sportista iz Srbije koji postane najbolji sportista sveta ja se besim o suvu sljivu
pre 3 godine
Kad ga l tu pretekne, onda ce biti broj aseva presudan.
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Новак је најбољи тенисер икад, и само та га титула занима. Себи задржите ту највећи свих времена, ваљаће вам за ублаавање дужевне боли.
pre 3 godine
nebitan lik skroz, Nole je već sada GOAT , tako da ne znam čemu rasprava.
pre 3 godine
Budalastina....Nista manje nisu vazni ni mastersi...Igra se na 2 dobijena seta,dolaze u zrijeb samo najbolji od starta,i igra se dan za danom,prakticno 5 dana,sa izuzetkom jedan dan odmora.Novak ima 36 mastersa,i bilo bi lijepo da stigne do 40....Tesko da bi ga ko vise stigao.
pre 3 godine
Kad Nole i tu uspostavi dominaciju, najvažnije će biti broj osvojenih titula u Bazelu
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
(Sonic CD, 23. mart 2021 14:18)Nema sumnje da Rafa drzi tekorde ali to su rekprdi samo na sljaci jednolicniji je od Novaka i Federera. Novak ima sve Masterse po dva puta jedino koji je drzao sva cetiri slema u isto vreme i 2011 i 2015 dve najuspesnije godine u istoriji tenisa. OI nisu reper za tenis a najvece sportsko takmicenje samo zbog specificnosti one nemaju tezinu ni zavrsnog Mastersa kamo li Gren slema. Podloga ima uticaj kad nijanse odlucuju koje veci medju dva majstora a cinjenica je da je osim na sljaci Nadal upola manje dominantan. Rafa nema zlatni slem i karijerni nemoj ovde da spinujes tako. Dejvis kup tek nema veze to je reprezentacija i zavisi od saigraca ovo je individulani sport. Nadal jednostavno nema epitete za Goata iako je po meni tu pre Federera osim ako Rafa ne osvoji 25 Gren slema a to se nece desiti. Ima vise US Opena za jedan ali Djokovic je tu u procentima najbolji najvise finala i polufinala a uzece Nole jos jedan sigurno US open mozda i dva do kraja karijere.
pre 3 godine
Kako moze GS koji nosi 2000 bodova da vredi vise od 12, 15 ili 16000 koliko Novak ima na kraju svake godine?
Uopste, cemu ATP i ranking, ako se racunaju GS?
Pa ne igra se GS za klikere, nego za bodove, a ovi bodovi sr racunaju.....
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
pre 3 godine
Naravno da su GS najvažniji u Goat trci.
Ali ako neko na ovom dvocifrenom nivou ima jedan - dva manje (18,19,20) a u svemu ostalom razbija (broj nedelja No1, svi mastersi po 2x, završni turiniri, godine na prvom mestu, skor, itd...) onda se valjda uzima u obzir kompletnost igrača.
Novak je najkompletniji igrač, na svim podlogama. Ima najviše "velikih" titula. Osvojio je sve. Nedostaje mu samo zlato na OI koje se igraju svake 4. godine, znači 4-5 puta u karijeri max.
Može li Goat biti neko ko nikada nije uzeo završni turnir? Nikada nije pobedio najboljih 8 te godine? Nikada?
Može li Goat biti neko ko nije uzeo sve masterse?
Bude li Novak uzeo još jedan RG i daj Bože OI nema rasprave više. Imaće sve GS i masterse po 2x, sve titule moguće (ATP, Davis, OI, Završni). U proseku je GOAT bez obzira na ukupan broj GS.
pre 3 godine
Nema problema...samo kad se to desi i Novak pokida sve, nemoj posle da budu bs izgovori da se gleda razdeljak, gracioznost, vađenje poruba, preskakanje flašica i linija...
pre 3 godine
Pa to je isto i Novak više puta izjavio. I isto misli i velika većina teniskog sveta.
A kad ih Novak prestigne i po ovom kriterijumu prestaće dilema ko je najbolji ikad.
pre 3 godine
Na kraju će odlučivati ko ima najzanimljiviju pripremu za servis a tu Rafa pobedjuje sa češanjem ..zice.
pre 3 godine
Logika je superjednostavna. Našoj fudbalskoj naciji to ovako treba objasniti. Novak ima manje GS od Nadala i Federera i dosta njegovih navijača tvrdi kako to nema nikakve veze i da je on svejedno najbolji igrač jer ima bolji međusobni skor. To bi bilo isto kao kad bi neko ustvrdio da je Hajduk iz Splita najbolji fudbalski klub na ovim prostorima jer je bolji u međusobnim skoru sa Zvezdom i da tu osvojene titule u Jugoslaviji nemaju nikakve veze. Ali, onda bi neko mogao dodati, pa Zvezda je osvojila Kup evropskih šampiona 1991. I tu bi svaka rasprava prestala... Da bi Novak bio stvarno Greatest of All Time (skraćenica goat je odvratna i mogu da se opkladim da 30% ljudi koji gledaju tenis samo kad igra GS finala ni ne zna šta znači) i za ceo svet a ne samo za Srbiju on mora učiniti nešto gde svaka rasprava prestaje kao što je to uradila Crvena Zvezda. Mora ove godine osvojiti sva 4 GS i zlato na OI. Sa takvim argumentom i Nadal može da ga pretekne sa još 5 GS (sve na RG) on bi onda zauvek ostao samo šljakaš, a Novak Greatest of All Time! U svakom drugom slučaju, sve je podložno debati i ličnom afinitetu.
pre 3 godine
Ok za GS, ali 311, 312, 313, .....
pre 3 godine
Da jih Nole ima najvise, bilo bi ko ima vise Wimbeldona i sve tako u krug.
pre 3 godine
E moji kompleksasi.
Sta cete da izmislite kad Novak bude i tu najbolji.
Do skora ste pricali da ce broj nedelja na vrhu liste biti glavni parametar.
Pa sada pricate da je to potpuno nebitna stvar.
Kad Novak bude osvojio vise GS-ova od ove dvojice, uopste nema dileme da cete nesto trece izmisliti.
Novak je vec sada najbolji svih vremena u tenisu u 99% parametara.
Sta mislio tamo neki novinar ili pajac u Portugalu ili Engleskoj je apsolutno nebitno.
Mogu samo da lece svoje frustracije. Samo da to ne bude na agresivan nacin kao sto je stradala Monika Seles koja je prva srusila njihovu umisljenu izuzetnost u tenisu.
pre 3 godine
Najvažnije je da Novak IGRA i u narednim godinama, bar do sledeće Olimpijade sa istom SNAGOM, ZDRAVLJEM I VOLJOM.
To je ključno. Ako se to desi, jasno će biti sve.
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Na kraju ce vam, vidim ja, jedini kriterijum biti umetnicki dojam.
pre 3 godine
Sonic...10-6 jeste ali u tih 10 ,7 je sa RGa...i opet zaboravljaš da je Novak dobi Rafu na RG 2015.Novak Ima osvojeno sve za razliku od Nadala.Po broju nedelja je tek na 6 mestu...i bolji H2H.Čitam kako pišu da ima samo dve pobede više...pa hajde onda da kažemo da i Nadal ima SAMO 2 GS titule ....Rafa sa ovim brojevima teško da može biti GOAT...?
pre 3 godine
Kad i to preskoči, biće najvažnije ko ima najviše Wibledona i Roland Gaross/ova jer su to najvažniji Grand Slam/ovi. Biće uvek najvaynije ono sto Nole nema. Boli, bas ih boli....a on, uz Božju pomoc, ide dalje
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
pre 3 godine
Šta li će sledeće izmisliti kad i to Nole skemba?
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
(Al’ sam se zarumenila, 23. mart 2021 12:23)
Ја се бојим Базела, ту ће вечно бити један гоат.
pre 3 godine
pa uvijek su i bili GS turniri ono što se gleda za najboljeg. dugo se čekao Sampras i znam da se prije 20 godina govorilo da ga nikad neće skinuti po broju GS. i onda dođu ova trojica koji su jednostavno prisvojili najjače turnire, neviđena dominacija. Nole ako ostane zdrav će ih prešišati za 2 godine, Federer je gotov a Nadal ima Paris i zemlju. jedino što ga može spriječiti su neki mladi igrači ali takve se čeka već 10 godina.
pre 3 godine
Ko je bre ovaj klinac?
pre 3 godine
Ako je tako onda ne trebaju da se igraju MASTERSI,500 I 250 kategorije,kao ni zavrsni turnir,onda nije ni bitan head to head kao i svi ostali parametri koji postoje,takodje i ta ATP lista i broj nedelja je besmislen po njemu!.decko nema pojma sta prica!.
pre 3 godine
Pa neće biti..
Prema listi Nole je ispred Nadala koji ima više GS od njega:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Još kada bi uzimali međusobne duele, kao i pobede na različitim podlogama.. No1e je ubedljivo prvi!!!
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
(Bg, 23. mart 2021 12:06)
за мене су титуле првака света у фудбалу важније.
pre 3 godine
A ja mislio najvaznije deljenje srca publici.
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
pre 3 godine
Sigurno najbolji teniski novinar
pre 3 godine
(Djoksa, 23. mart 2021 12:27)
Lose ti je poredjenje. Ako Hajduk iz Splita ima 20 liga sampiona a Zvezda 21 a pritom Hajduk ima bolji medjusobni skor, vise godina je bio prvak drzave a Zvezda iza njega, ima vise kupova, ima vise UEFA kupova osvojenih... Ko je bolji klub? Po mom misljenju to bi bio Hajduk bez dileme.
pre 3 godine
Mozda ali u kojoj eri ko je bio komkurencija jasno je ko je najvise GS osvojio u najjacoj eri pa prema tome nema mnogo diskusije ko je najbolji znaju svi.
pre 3 godine
Biće biće samo polako... Tek će da vam bude žaooooo ahahaha
pre 3 godine
@sonic: zlato na olimpijadi ne moze biti najveci uspeh za sportistu "bez obzira kojim se sportom bavi"...
da li znas ko je olimpijski sampion u fudbalu ili boksu?!?
da li su ti ljudi bolji od zidana ili muhameda alija?!?
olimpijada za tenisera je vazna samo iz privatnih razloga i nista vise od toga...
dejvis kup je osvojila spanija, a ne rafael nadal... ili da nabrajam sve australijance/amere koji su osvajali to takmicenje (imaju 60 titula kombinovano, vise od 50% odigranih turnira)...
ako je nadal toliko dobar na ostalim podlogama zasto je 50% njihovih GS meceva odigrano na RG?!? zato sto nadal nije stizao do djokovica na ostalim podlogama, dok je novak ubedljivo drugi najbolji igrac na sljaci od svih aktivnih tenisera...
pitas se da li bi federer i djokovic osvojili RG da su morali da igraju protiv nadala?!? ali se ne pitas da li bi nadal osvojio AO da je morao na djokovica?!?
novak je pobedio nadala na svakom GS, nadal nikada nije dobio djokovica na AO...
nadal je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na drugom mestu... da li znas ko je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na prvom mestu?!?
pre 3 godine
Ako smatrate da gs nisu najvazniji, da li to onda znaci da bi potpisali da ostane trenutno stanje/takva razlika u osvojenim gs zauvijek?
A ne bi? Pa zasto?
Ako ste iskreni, eto odgovora na pitanje 'sto je najbitnije'.
pre 3 godine
Ovi novinari su pravi amateri za našeg Viškovića kada je tenis u pitanju.
pre 3 godine
Naravno, a kada Nole i to prestigne onda de biti nesto novo, pa kada i to novo prebaci, onda ce biti ko ima veci broj patika ili tako neka glupost
pre 3 godine
Šta ti nije jasno? Barsa tuče Real gde stigne, ali Real je GOAT
pre 3 godine
Dosta dugo se broj GS titula smatra za najvaznije merilo. Eto na primer Serena se polomi da osvoji najvise GS titula i postae GOAT, ostali parametri se i ne spominju. Nole ima prednost u puno kategorija koje su po znacaju odmah iza toga, broju nedelja, medjusobnim okrsajima...tako da danas situacija nije bas najcistija, sva trojica imaju svoje argumente, pomalo je stvar ukusa.
Ali, kada ih Djokovic prestigne i u tome, dileme vise nece biti, sve ce bit na njegovoj strani, i svi ce morati da priznaju da je on GOAT.
E sad, Federer ce se spominjati kao najvoljeni, neko sa najlepsom igro, i za Nadala ce postojati nesto slicno, ali najbolji teniser svih vremena bice Novak Djokovic.
pre 3 godine
Da!
I broj cipela..... bez ta dva uslova - ništa!
pre 3 godine
@A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
(XCC, 23. mart 2021 16:35)
I elektricitet je pronašao gle čuda bas Srbin.
pre 3 godine
Ma najvažniji si u završni mastersi kako kaže legolasbot hahahaha
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
(Aaaaa, 23. mart 2021 13:02)
Betonas hahahahhaha ima 5 titula na vimbldonu
pre 3 godine
Jesu i uvek će to i biti . Nadam se , da će to Novak privesti kraju i biti najbolji , odkad taj sport postoji . eto ... sav se oznoji pišući ...
pre 3 godine
@Sid
Da, ima olimpijsko zlato u singlu ali zato nema zavrsni masters dok su njegova dva rivala taj turnir osvajala 6 odnosno 5 puta. Nije kompletirao masterse, po broju nedelja provedenih kao br.1 cini mi se da je na 6. mestu na vecnoj listi, ili tako nesto...isto tako oba rivala su od njega uspesnija na dve od ukupno tri postojece podloge itd. Nadala vadi cinjenica da ima bolji medjusobni skor protiv Rozdera kao i cinjenica da je toliko jak na sljaci da je trenutno u prednosti odnosno ima najvise sansi da zavrsi karijeru sa najvise GSa.
Inace sto se tice dominacije lik je dominirao zapravo i zaista samo 2010. onako u potpunosti. Ima recimo samo jednu Laures nagradu dok Rodzer ima 6 a Novak 4.
Sto se tice toga da ce stici Novaka u medjusobnom skoru, mozda da, ali to samo ako do kraja karijera budu igrali samo na sljaci, sto se moze desiti s obzirom da rafa na betonu vise ne dolazi do zavrsnica, videcemo.
Veliko postovanje za Rafu, za mene je bolji od Rodzera a trenutno je u prednosti i odnosu na Novaka ali samo po jednom jedinom parametru, svuda drugde zaostaje.
pre 3 godine
@ Вук Караџић
Зато си ти упропаститељ српскога народа.
pre 3 godine
Novak Djoković nema sve masters. Novak je igrao masters u Hamburgu i nije ga nikada osvojio. Sada je to turnir 500. Dakle igrao je i nije ga osvojio. Nebitna stvar ali radi istine je treba znati. Inače bitni su samo GS. Ostalo je beznačajna statistika.
pre 3 godine
Mislim da mozda postoji jedna stvar koju bi Novak mogao da uradi, a da bude opsteprihvaceni Goat. A to je da se odmah nakon sledeceg osvojenog gs penzionise!
Zasto? Postoji ta crta u ljudima da mistifikuju nesto sto je ostalo nedoreceno. (Npr "koliko je jos mogao da osvoji, steta sto nikad necemo znati itd..) Time bi eventualni Nadalov rekord ostao u senci, jer bi se uvek postavljalo pitanje kod fanova "sta bi bilo kad bi bilo"
Nesto poput Khabiba. Nije borac sa najvise odbranjenih titula kao Jones, GSP i drugi, ali je u srcima svih fanova neizostavan deo goat rasprave.
Ovako, i da osvoji jos 10 gs, bice "samo" rekorder, statisticar, a goat ce im i dalje biti Federer, jednostavno blizi srcu.
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
pre 3 godine
Sjajan novinar i veliki Novakov navijac je ovaj gospodin. Pratim ga vec duze vreme na tviteru, uvek ima informacije iz prve ruke.
pre 3 godine
Portugalac sve objasnio...
pre 3 godine
Roni O'Saliven je najbolji snukeras ikada bez obzira sto nema najvise svetskih prvenstava,on bi bio najbolji ikada i da nije prosle godine osvojio titulu(tad bi zaostajao 2 titule za Hedrijem i 1 za Dejvisom)
Raketa je Masina-dakle,i jedno i drugo su najbolji u istoriji svojih sportova!
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
pre 3 godine
Abdel el Mogadir čuveni i dobro poznati nutricionista iz Centralno Afričke Republike??
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
(Nole Goat, 23. mart 2021 14:41)
A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
pre 3 godine
Ludaci pricaju kao da Novak ima 20 poebeda vise od Nadala,a ima samo 2. Sto znaci da Nadal moze lako da ga stigne. Decko ima olimpijske igre,zlatnu medalju i u singlu i u dublu,sve osvojene Gren Slemove.
pre 3 godine
Portugalija, ne Portugal.
pre 3 godine
Jok, bitne su nedelje i gluposti, samo ono što Novakovci žele
pre 3 godine
A.. OI.
pre 3 godine
@Portugalija, ne Portugal.
(Portugalija, 23. mart 2021 17:19)
Odvratni su ti nazivi i treba ih hitno promeniti u pravopisu ukoliko se on za ista pita jer je mimo drustvenog jezika.
pre 3 godine
Novak Djoković nema sve masters. Novak je igrao masters u Hamburgu i nije ga nikada osvojio. Sada je to turnir 500. Dakle igrao je i nije ga osvojio. Nebitna stvar ali radi istine je treba znati. Inače bitni su samo GS. Ostalo je beznačajna statistika.
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
pre 3 godine
A ja mislio najvaznije deljenje srca publici.
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
pre 3 godine
Mislim da mozda postoji jedna stvar koju bi Novak mogao da uradi, a da bude opsteprihvaceni Goat. A to je da se odmah nakon sledeceg osvojenog gs penzionise!
Zasto? Postoji ta crta u ljudima da mistifikuju nesto sto je ostalo nedoreceno. (Npr "koliko je jos mogao da osvoji, steta sto nikad necemo znati itd..) Time bi eventualni Nadalov rekord ostao u senci, jer bi se uvek postavljalo pitanje kod fanova "sta bi bilo kad bi bilo"
Nesto poput Khabiba. Nije borac sa najvise odbranjenih titula kao Jones, GSP i drugi, ali je u srcima svih fanova neizostavan deo goat rasprave.
Ovako, i da osvoji jos 10 gs, bice "samo" rekorder, statisticar, a goat ce im i dalje biti Federer, jednostavno blizi srcu.
pre 3 godine
Logika je superjednostavna. Našoj fudbalskoj naciji to ovako treba objasniti. Novak ima manje GS od Nadala i Federera i dosta njegovih navijača tvrdi kako to nema nikakve veze i da je on svejedno najbolji igrač jer ima bolji međusobni skor. To bi bilo isto kao kad bi neko ustvrdio da je Hajduk iz Splita najbolji fudbalski klub na ovim prostorima jer je bolji u međusobnim skoru sa Zvezdom i da tu osvojene titule u Jugoslaviji nemaju nikakve veze. Ali, onda bi neko mogao dodati, pa Zvezda je osvojila Kup evropskih šampiona 1991. I tu bi svaka rasprava prestala... Da bi Novak bio stvarno Greatest of All Time (skraćenica goat je odvratna i mogu da se opkladim da 30% ljudi koji gledaju tenis samo kad igra GS finala ni ne zna šta znači) i za ceo svet a ne samo za Srbiju on mora učiniti nešto gde svaka rasprava prestaje kao što je to uradila Crvena Zvezda. Mora ove godine osvojiti sva 4 GS i zlato na OI. Sa takvim argumentom i Nadal može da ga pretekne sa još 5 GS (sve na RG) on bi onda zauvek ostao samo šljakaš, a Novak Greatest of All Time! U svakom drugom slučaju, sve je podložno debati i ličnom afinitetu.
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
pre 3 godine
Portugalac sve objasnio...
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
pre 3 godine
Šta ti nije jasno? Barsa tuče Real gde stigne, ali Real je GOAT
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
pre 3 godine
nebitan lik kao i njegovo misljenje
pre 3 godine
Ako smatrate da gs nisu najvazniji, da li to onda znaci da bi potpisali da ostane trenutno stanje/takva razlika u osvojenim gs zauvijek?
A ne bi? Pa zasto?
Ako ste iskreni, eto odgovora na pitanje 'sto je najbitnije'.
pre 3 godine
Još malo je tako,dok Federer ima najviœe.
Kad bude Nole prestigao obojicu po GS-ima,biće ko ima najlepše loknice.
A možda uvedu ko bolje i više pre servisa dotakne šorc,čelo,kosu nos,zadnjicu.
pre 3 godine
Ma najvažniji si u završni mastersi kako kaže legolasbot hahahaha
pre 3 godine
Ne brinite i tu će Nole biti najbolji za god dve ?
pre 3 godine
Koliko su samo ovi zapadnjaci zaglavili u njihovoj pohlepi i nametanju njihovog nacina zivota i razmisljanja koji kaze da je samo sve sto dolazi sa zapada ispravno - a sve ostalo ne valja!!! Kad No1e (koji vec sada drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda, i koji jeste GOAT vec sada) predje i po tom zadnjem merilu u GS titulama dzemeperka i Rafu onda ce se opet neko sa zapada javiti i reci da Djokovic ne moze da bude GOAT zato sto kroz Srbiju tece Morava a GOAT ne moze biti neko iz zemlje kroz koju prolazi Morava!!!
pre 3 godine
Ludaci pricaju kao da Novak ima 20 poebeda vise od Nadala,a ima samo 2. Sto znaci da Nadal moze lako da ga stigne. Decko ima olimpijske igre,zlatnu medalju i u singlu i u dublu,sve osvojene Gren Slemove.
pre 3 godine
Pa koji moj se onda igraju mastersi i ostali atp turniri ako nemaju znacaj za GOAT!?
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
(Nole Goat, 23. mart 2021 14:41)
A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
pre 3 godine
Sigurno najbolji teniski novinar
pre 3 godine
Sjajan novinar i veliki Novakov navijac je ovaj gospodin. Pratim ga vec duze vreme na tviteru, uvek ima informacije iz prve ruke.
pre 3 godine
nebitan lik skroz, Nole je već sada GOAT , tako da ne znam čemu rasprava.
pre 3 godine
Znaci logika je ovakva, Rafa uzme jos jedan Rolan Garos Djokovic dodje na 20 titula kao i Federer Rafa je Goat zato sto ima jednu titulu vise na GS a od 21 14 na Rolan Garosu tako ce Goat biti igrac zbog jedne titule vise na najvecim turnirima koji ima 70% trofeja na sljaci i igrac koji nema sve Masterse 1000 serije nijedan zavrsni Masters i koji ce imati manje Mastersa 1000 serije od Djokovica i gori medjusobni. Ok neka Rafa bude Goat tako, po tim parametrima i Bil Rasel je Goat u kosarci ima duplo vise titula od Dzordana.
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)Djokovic trenutno u pdnosu na Federera i Nadala ima vise Mastersa 1000 serije, bolji medjusobni u odnosu na obojicu, najvise nedelja na broju 1, dva Gren slema manje od obojice a sve Gren slemove je osvojao ili preko jednog ili preko drugog ili bar vecinu dok su Federer i Nadal dok su najvise osvajali pogotovu Federer imao u konkurenciji samo Nadala. I plus sve navedeno u prethodnom komentaru za Nadala haha mislim da je prosecno objektivnom coveku jasno vec sada ko je najveci ali ajde da sacekamo jos 2,3 godine u kojima ce Nole igrati na nivou u kojem je sada. Sportski pozdrav.
pre 3 godine
Jok, bitne su nedelje i gluposti, samo ono što Novakovci žele
pre 3 godine
Čovek je rekao da je najbitniji parametar nije rekao da se samo GS titule gledaju! Svakako da trenutno Djokovic nije GOAT jer kaska dve titule za ovom dvojicom... Isto tako mislim da ako Nadal bude završio sa 21 a Djokovic i Federer po 20 ne može da bude Nadal najbolji jer je slabiji od ove dvojice u većini ostalih stvari. Ako svi budu imali isti broj GS onda nece biti priče ko je najbolji ikada! Novak će to biti!
pre 3 godine
I kada bude imao najvise GS, nece imati najvise asova u T liniju. A to je najvazniji parametar.
Ako citamo izmedju redova
pre 3 godine
Kako moze GS koji nosi 2000 bodova da vredi vise od 12, 15 ili 16000 koliko Novak ima na kraju svake godine?
Uopste, cemu ATP i ranking, ako se racunaju GS?
Pa ne igra se GS za klikere, nego za bodove, a ovi bodovi sr racunaju.....
pre 3 godine
Za koju godinu će neki drugi parametar da se gleda. I tako dok se ne dođe do toga da je za GOAT najvažnije da se nema nijedan predat meč zbog povrede. :)
pre 3 godine
Rodžer više neće na GS ići dalje od 3. kola. To je realnost, ma koliko bio dobar pre 15 godina (zadnjih 10 je daleko iza Noleta i Rafe). Činjenice
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
pre 3 godine
Iz zadnjice mu viri Federer! Ali da ne brine komentator mladi, Đoković će sigurno prestići Federera po broju GS - biće to jako bolno za komentatore poput ovog...
pre 3 godine
Zašto se onda ne igraju samo GS turniri...?!
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
Ako se Novak popeo na Avalu ili Kosutnjak kao sto ti kazes, sto se onda RF i Nadal nisu popeli? Novak ima najmanje po 2 Mastersa, a ovi nisu kompletirali ni po jedan. Klizav put do Avale, zar ne?
pre 3 godine
Sledeci kriterijum: G.O.A.T. moze da bude samo onaj koji se zove na R, a preziva na F, pod uslovom da ti se zena zove Mirka.
pre 3 godine
GS je oduvek bio jedino merilo za uspeh karijere.
(Bg, 23. mart 2021 12:06)
за мене су титуле првака света у фудбалу важније.
pre 3 godine
Budalastina....Nista manje nisu vazni ni mastersi...Igra se na 2 dobijena seta,dolaze u zrijeb samo najbolji od starta,i igra se dan za danom,prakticno 5 dana,sa izuzetkom jedan dan odmora.Novak ima 36 mastersa,i bilo bi lijepo da stigne do 40....Tesko da bi ga ko vise stigao.
pre 3 godine
A.. OI.
pre 3 godine
Kada Novak prebaci 20+GS onda ce da bude Jordan sistem,lepo za oko rezultati nisu bitni.
pre 3 godine
Pat dobro onda, resicemo i to...Idemooooo Nole!!!
pre 3 godine
Na kraju će odlučivati ko ima najzanimljiviju pripremu za servis a tu Rafa pobedjuje sa češanjem ..zice.
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
(Al’ sam se zarumenila, 23. mart 2021 12:23)
Ја се бојим Базела, ту ће вечно бити један гоат.
pre 3 godine
Šta li će sledeće izmisliti kad i to Nole skemba?
pre 3 godine
Zaista ste naporni sa tim Adria Turom.. Kao da je umrlo 20 miliona ljudi. Ponavljate kao papagaji. I ne samo nase novine, vec i svetske. Sta god da Novak osvoji, oni obavezno pitaju o Adria Turu, kao da je taj turnir izvor ovog virusa. Fudbal se igra redovno, kosarka isto, pa i finale AO se igralo pred publikom, pa nikom nista, ali kad Novak organizuje nesto, e onda je to haos.
pre 3 godine
Ovi novinari su pravi amateri za našeg Viškovića kada je tenis u pitanju.
pre 3 godine
Aaaa ponoviću ..0xMajami Šangaj,Pariz,Završni.Tek je na šestom mestu po broju nedelja na prvom mestu.Poštovanje za Nadala do neba ali Goat ima sve osvojeno.
pre 3 godine
Mozda ali u kojoj eri ko je bio komkurencija jasno je ko je najvise GS osvojio u najjacoj eri pa prema tome nema mnogo diskusije ko je najbolji znaju svi.
pre 3 godine
Ko je bre ovaj klinac?
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Новак је најбољи тенисер икад, и само та га титула занима. Себи задржите ту највећи свих времена, ваљаће вам за ублаавање дужевне боли.
pre 3 godine
Grand slam titule su najvažnije daleko, pogotovo kad uspoređujemo igrače iz iste ere. Federer je igrao i u onom nekom prijelaznom razdoblju gdje je osvojio dosta "lakih" grand slamova, to je činjenica također. Đoković i Nadal su blizu po svim parametrima i bitka se vodi između njih, Federer je po meni ispao, iako može osvojiti još jedan grand slam možda.
pre 3 godine
Kad i to preskoči, biće najvažnije ko ima najviše Wibledona i Roland Gaross/ova jer su to najvažniji Grand Slam/ovi. Biće uvek najvaynije ono sto Nole nema. Boli, bas ih boli....a on, uz Božju pomoc, ide dalje
pre 3 godine
E moji kompleksasi.
Sta cete da izmislite kad Novak bude i tu najbolji.
Do skora ste pricali da ce broj nedelja na vrhu liste biti glavni parametar.
Pa sada pricate da je to potpuno nebitna stvar.
Kad Novak bude osvojio vise GS-ova od ove dvojice, uopste nema dileme da cete nesto trece izmisliti.
Novak je vec sada najbolji svih vremena u tenisu u 99% parametara.
Sta mislio tamo neki novinar ili pajac u Portugalu ili Engleskoj je apsolutno nebitno.
Mogu samo da lece svoje frustracije. Samo da to ne bude na agresivan nacin kao sto je stradala Monika Seles koja je prva srusila njihovu umisljenu izuzetnost u tenisu.
pre 3 godine
Biće biće samo polako... Tek će da vam bude žaooooo ahahaha
pre 3 godine
Najvažnije je da Novak IGRA i u narednim godinama, bar do sledeće Olimpijade sa istom SNAGOM, ZDRAVLJEM I VOLJOM.
To je ključno. Ako se to desi, jasno će biti sve.
pre 3 godine
Da jih Nole ima najvise, bilo bi ko ima vise Wimbeldona i sve tako u krug.
pre 3 godine
Kad ga l tu pretekne, onda ce biti broj aseva presudan.
pre 3 godine
Čuli smo već ovo ranije, ali kako stoje stvari trenutno to će važiti još samo u ovoj godini,u sledećoj godini jedini kriterijum za najvećeg ikada biće broj titula u Bazelu.
pre 3 godine
Ja ne znam više dokle ovo. Po meni je broj nedelja na prvom mestu najvažniji parametar, i tu je stvar rešena.
Bodovanje I ranking, nije izmislio Novak. To je kriterijum ATP-a. Po tom zacrtanom kriterijumu, Novak je najduže najbolji od najboljih. Dakle, najbolji. Da je neko mislio da GS treba da vredi više, bodovao bi ga 3,000 ili 4,000 poena. Ali to nije slučaj. Imate zadata pravila, najbolji ste po zadatim pravilima, i šta više ima da se diskutuje?
Drugo je sad pitanje ko je jači, ko je elegantniji, ko najbolji forhend, ko volej....može da se pita I ko je najuspešniji igrač na GS. Ok, to Novak nije još uvek. Ali po tome ko je najuspešniji igrač u istoriji sporta, pravila i bodovanje su dali odgovor.
pre 3 godine
Nema problema...samo kad se to desi i Novak pokida sve, nemoj posle da budu bs izgovori da se gleda razdeljak, gracioznost, vađenje poruba, preskakanje flašica i linija...
pre 3 godine
realno ako Nole pobedi Rafu sad na sljaci na RG postaje GOT..
doce na jedan grand slam zaostatka , rafa ce da se pogubi kao beba kad se upiski , a Federer je davno u penziji sto se profesionalnog tenisa tice samo sto mu niko nije javio.
Nole uzima onda jos 5-7 GS do kraja karijere i to je to
daj Boze da se rodi jos neki teniser iz Srbije koji ce uzeti jedan GS
A ako se pojavi sportista iz Srbije koji postane najbolji sportista sveta ja se besim o suvu sljivu
pre 3 godine
Sonic...10-6 jeste ali u tih 10 ,7 je sa RGa...i opet zaboravljaš da je Novak dobi Rafu na RG 2015.Novak Ima osvojeno sve za razliku od Nadala.Po broju nedelja je tek na 6 mestu...i bolji H2H.Čitam kako pišu da ima samo dve pobede više...pa hajde onda da kažemo da i Nadal ima SAMO 2 GS titule ....Rafa sa ovim brojevima teško da može biti GOAT...?
pre 3 godine
(Djoksa, 23. mart 2021 12:27)
Lose ti je poredjenje. Ako Hajduk iz Splita ima 20 liga sampiona a Zvezda 21 a pritom Hajduk ima bolji medjusobni skor, vise godina je bio prvak drzave a Zvezda iza njega, ima vise kupova, ima vise UEFA kupova osvojenih... Ko je bolji klub? Po mom misljenju to bi bio Hajduk bez dileme.
pre 3 godine
Ako je tako onda ne trebaju da se igraju MASTERSI,500 I 250 kategorije,kao ni zavrsni turnir,onda nije ni bitan head to head kao i svi ostali parametri koji postoje,takodje i ta ATP lista i broj nedelja je besmislen po njemu!.decko nema pojma sta prica!.
pre 3 godine
pa uvijek su i bili GS turniri ono što se gleda za najboljeg. dugo se čekao Sampras i znam da se prije 20 godina govorilo da ga nikad neće skinuti po broju GS. i onda dođu ova trojica koji su jednostavno prisvojili najjače turnire, neviđena dominacija. Nole ako ostane zdrav će ih prešišati za 2 godine, Federer je gotov a Nadal ima Paris i zemlju. jedino što ga može spriječiti su neki mladi igrači ali takve se čeka već 10 godina.
pre 3 godine
Naravno da su GS najvažniji u Goat trci.
Ali ako neko na ovom dvocifrenom nivou ima jedan - dva manje (18,19,20) a u svemu ostalom razbija (broj nedelja No1, svi mastersi po 2x, završni turiniri, godine na prvom mestu, skor, itd...) onda se valjda uzima u obzir kompletnost igrača.
Novak je najkompletniji igrač, na svim podlogama. Ima najviše "velikih" titula. Osvojio je sve. Nedostaje mu samo zlato na OI koje se igraju svake 4. godine, znači 4-5 puta u karijeri max.
Može li Goat biti neko ko nikada nije uzeo završni turnir? Nikada nije pobedio najboljih 8 te godine? Nikada?
Može li Goat biti neko ko nije uzeo sve masterse?
Bude li Novak uzeo još jedan RG i daj Bože OI nema rasprave više. Imaće sve GS i masterse po 2x, sve titule moguće (ATP, Davis, OI, Završni). U proseku je GOAT bez obzira na ukupan broj GS.
pre 3 godine
Pa naravno da je GS merilo uspešnosti. Pa ako se neko popne na Mont Everest jednom a neko svake subote pet godina na Avalu ili Košutnjak pa šta je veći uspeh?
(Krsta, 23. mart 2021 12:11)
ako neko ko se popeo na mont everest 20 puta, ne uspeva da se popne na avalu nijednom (iako pokusava svake godine), onda on ne moze biti bolji od onoga sto se popeo 18 puta na mont everest dok redovno gazi i avalu i kosutnjak i ande i ural...
pre 3 godine
(Aleksej, 23. mart 2021 11:57)
Слажем се... Али ако Рафа заврши са више слемова од Новака људи ће рећи да Рафа има и Златну медаљу на Олимпијским играма. По многима највећи успјех за спортисту, невезано за спорт којим се бави. Рафа има свеукупно више АТП трофеја и само један мастерс мање. Освојио је Дејвис куп 5 пута. Подлога у тенису нема утицаја на вриједност трофеја. Мс у Риму вриједи као мс из Мајамија. АО као РГ. Вимблдон је само "први међу једнакима" у смислу да ти више значи када је то твоја једина титула. Тенисер је једнодимензионалан када осваја на једној подлози а губи на осталима. Што са Рафом није случај. УС Опен је освојио више пута него Новак, и поред тога што Ноле важи за хк ГОАТ-а. Вимблдон на трави која му убједљиво најмање одговара - два пута. Као круну свега - каријерни ГС што је најбољи доказ колико је добар на свим подлогама и турнирима. Тако да за разлику од Новака и Роџера, Рафа има и каријерни златни слем. Са друге стране Ноле и Рођа можда никада не би стигли до њихове једине РГ титуле да су до ње морали преко Рафе. Рафа је бољи на својој најгорој подлози од Новака и Рође. Х2Х 29-27 за Новака. Али на ГС турнирима када си 100% спреман и када дајеш све од себе не би ли играо савршен тенис Х2Х је 10-6 у корист Надала. Има рекордних 11 титула у Монте Карлу, од чега је чак ОСАМ освојио заредом! 13 титула на РГ је нешто најнереалније што се могло десити не само у тенису већ и спорту уопште. Обориће се слемови, мастерси и недеље али 13+ можда никад.
(Sonic CD, 23. mart 2021 14:18)Nema sumnje da Rafa drzi tekorde ali to su rekprdi samo na sljaci jednolicniji je od Novaka i Federera. Novak ima sve Masterse po dva puta jedino koji je drzao sva cetiri slema u isto vreme i 2011 i 2015 dve najuspesnije godine u istoriji tenisa. OI nisu reper za tenis a najvece sportsko takmicenje samo zbog specificnosti one nemaju tezinu ni zavrsnog Mastersa kamo li Gren slema. Podloga ima uticaj kad nijanse odlucuju koje veci medju dva majstora a cinjenica je da je osim na sljaci Nadal upola manje dominantan. Rafa nema zlatni slem i karijerni nemoj ovde da spinujes tako. Dejvis kup tek nema veze to je reprezentacija i zavisi od saigraca ovo je individulani sport. Nadal jednostavno nema epitete za Goata iako je po meni tu pre Federera osim ako Rafa ne osvoji 25 Gren slema a to se nece desiti. Ima vise US Opena za jedan ali Djokovic je tu u procentima najbolji najvise finala i polufinala a uzece Nole jos jedan sigurno US open mozda i dva do kraja karijere.
pre 3 godine
Lepo je covek rekao, na pitanje da li ce Novak osvojiti najvise GS titula "ako bi morao da se kladi, rekao bi da hoće".
pre 3 godine
Нема зиме, само да Гранд Слемови и за годину дана буду најважнији параметар.
pre 3 godine
Jesu i uvek će to i biti . Nadam se , da će to Novak privesti kraju i biti najbolji , odkad taj sport postoji . eto ... sav se oznoji pišući ...
pre 3 godine
Pa to je isto i Novak više puta izjavio. I isto misli i velika većina teniskog sveta.
A kad ih Novak prestigne i po ovom kriterijumu prestaće dilema ko je najbolji ikad.
pre 3 godine
Logika je veoma jasna. Imas najvise Grend Slemova, imas najvise nedelja na br. 1, i imas bolji skor protiv svoja dva najveca rivala. Onda se tu zavrsava svaka dalja rasprava. Moze covek da prica tad sta god hoce, o umetnickom dojmu, tehnici i imaginaciji, ali u tom slucaju samo je jedan covek najbolji svih vremena.
pre 3 godine
Ih bre, pa realno jedini je to ostalo od Federera, za nešto moraju da se uhvate, hahah
pre 3 godine
@ Вук Караџић
Зато си ти упропаститељ српскога народа.
pre 3 godine
Ok za GS, ali 311, 312, 313, .....
pre 3 godine
Sve se racuna dragi kompleksasi. Trenutna goat tabela (https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList):
...
4. Connors sa 8GS
5. Lendl sa 8GS
6. Sampras sa 14GS
Hvala na paznji.
pre 3 godine
Portugalija, ne Portugal.
pre 3 godine
Pa neće biti..
Prema listi Nole je ispred Nadala koji ima više GS od njega:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Još kada bi uzimali međusobne duele, kao i pobede na različitim podlogama.. No1e je ubedljivo prvi!!!
pre 3 godine
Kad Nole i tu uspostavi dominaciju, najvažnije će biti broj osvojenih titula u Bazelu
pre 3 godine
najbolji ikad i najveći svih vremena, nije isto.
(lomonosov, 23. mart 2021 13:29)
Na kraju ce vam, vidim ja, jedini kriterijum biti umetnicki dojam.
pre 3 godine
Da!
I broj cipela..... bez ta dva uslova - ništa!
pre 3 godine
@sonic: zlato na olimpijadi ne moze biti najveci uspeh za sportistu "bez obzira kojim se sportom bavi"...
da li znas ko je olimpijski sampion u fudbalu ili boksu?!?
da li su ti ljudi bolji od zidana ili muhameda alija?!?
olimpijada za tenisera je vazna samo iz privatnih razloga i nista vise od toga...
dejvis kup je osvojila spanija, a ne rafael nadal... ili da nabrajam sve australijance/amere koji su osvajali to takmicenje (imaju 60 titula kombinovano, vise od 50% odigranih turnira)...
ako je nadal toliko dobar na ostalim podlogama zasto je 50% njihovih GS meceva odigrano na RG?!? zato sto nadal nije stizao do djokovica na ostalim podlogama, dok je novak ubedljivo drugi najbolji igrac na sljaci od svih aktivnih tenisera...
pitas se da li bi federer i djokovic osvojili RG da su morali da igraju protiv nadala?!? ali se ne pitas da li bi nadal osvojio AO da je morao na djokovica?!?
novak je pobedio nadala na svakom GS, nadal nikada nije dobio djokovica na AO...
nadal je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na drugom mestu... da li znas ko je svetski rekorder po broju nedelja provedenih na prvom mestu?!?
pre 3 godine
@Portugalija, ne Portugal.
(Portugalija, 23. mart 2021 17:19)
Odvratni su ti nazivi i treba ih hitno promeniti u pravopisu ukoliko se on za ista pita jer je mimo drustvenog jezika.
pre 3 godine
@Sid
Da, ima olimpijsko zlato u singlu ali zato nema zavrsni masters dok su njegova dva rivala taj turnir osvajala 6 odnosno 5 puta. Nije kompletirao masterse, po broju nedelja provedenih kao br.1 cini mi se da je na 6. mestu na vecnoj listi, ili tako nesto...isto tako oba rivala su od njega uspesnija na dve od ukupno tri postojece podloge itd. Nadala vadi cinjenica da ima bolji medjusobni skor protiv Rozdera kao i cinjenica da je toliko jak na sljaci da je trenutno u prednosti odnosno ima najvise sansi da zavrsi karijeru sa najvise GSa.
Inace sto se tice dominacije lik je dominirao zapravo i zaista samo 2010. onako u potpunosti. Ima recimo samo jednu Laures nagradu dok Rodzer ima 6 a Novak 4.
Sto se tice toga da ce stici Novaka u medjusobnom skoru, mozda da, ali to samo ako do kraja karijera budu igrali samo na sljaci, sto se moze desiti s obzirom da rafa na betonu vise ne dolazi do zavrsnica, videcemo.
Veliko postovanje za Rafu, za mene je bolji od Rodzera a trenutno je u prednosti i odnosu na Novaka ali samo po jednom jedinom parametru, svuda drugde zaostaje.
pre 3 godine
Dosta dugo se broj GS titula smatra za najvaznije merilo. Eto na primer Serena se polomi da osvoji najvise GS titula i postae GOAT, ostali parametri se i ne spominju. Nole ima prednost u puno kategorija koje su po znacaju odmah iza toga, broju nedelja, medjusobnim okrsajima...tako da danas situacija nije bas najcistija, sva trojica imaju svoje argumente, pomalo je stvar ukusa.
Ali, kada ih Djokovic prestigne i u tome, dileme vise nece biti, sve ce bit na njegovoj strani, i svi ce morati da priznaju da je on GOAT.
E sad, Federer ce se spominjati kao najvoljeni, neko sa najlepsom igro, i za Nadala ce postojati nesto slicno, ali najbolji teniser svih vremena bice Novak Djokovic.
pre 3 godine
Nadal ima vise mastersa i dosta vise pobeda u medjusobnom od Federera, i isti broj GS za sad. Federer ima samo broj nedelja vise od Nadala. Nadal > Federer
A sa Djokovicem se pravi kao da dere Nadala. Ima dve pobede vise. Na Gs Nadal vodi 10-6,na mastersima 16-12 za Djokovica, Djokovic ima 2-0 na atp 500,i to je ta razlika. 2-2 na travi, 20-7 na betonu, 18-7 na sljaci, znaci imaju dva meca vise na betonu, i otuda taj skor. Dalje, samo jedan masters vise, sto vrlo lako sad moze na mastersima koji slede da se promeni. Ima 2 Gs vise, a Djokovic vise nedelja. Zavrsni masters, kad bi se igrao ponekad i na travi i na sljaci, mogao bi da bude bitan. Opet kazem za ove sto vicu sljakas, 6 mastersa na betonu, 3 na sljaci, 2 Gs na betonu,1 na sljaci. I opet Nadal je u samom vrhu po broju oba. Da je obrnuta situacija po broju turnira na betonu i sljaci, niko mu ni blizu ne bi bio, a Djokovic bi valjda bio betonas, iako je i sad to ako je ovaj sljakas. Nadal ima olimpijsko zlato. Malo vise postovanja za Nadala, koji lako moze dve stvari da preokrene u svoju korist u naredna dva, tri meseca.
(Aaaaa, 23. mart 2021 13:02)
Betonas hahahahhaha ima 5 titula na vimbldonu
pre 3 godine
Abdel el Mogadir čuveni i dobro poznati nutricionista iz Centralno Afričke Republike??
pre 3 godine
Roni O'Saliven je najbolji snukeras ikada bez obzira sto nema najvise svetskih prvenstava,on bi bio najbolji ikada i da nije prosle godine osvojio titulu(tad bi zaostajao 2 titule za Hedrijem i 1 za Dejvisom)
Raketa je Masina-dakle,i jedno i drugo su najbolji u istoriji svojih sportova!
pre 3 godine
Naravno, a kada Nole i to prestigne onda de biti nesto novo, pa kada i to novo prebaci, onda ce biti ko ima veci broj patika ili tako neka glupost
pre 3 godine
@A to neka zvanična lista, a ne eksperiment koji je, gle čuda, pravio baš Srbin?
(XCC, 23. mart 2021 16:35)
I elektricitet je pronašao gle čuda bas Srbin.
90 Komentari
Sortiraj po: