Utorak, 09.03.2021.

08:30

Smene će, ipak, biti

Rafael Nadal će se od narednog ponedeljka, ipak, spustiti na treće mesto ATP rang liste.

Izvor: MT

Smene æe, ipak, biti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

x

pre 3 godine

Koja četvorka? Marej ima grand slam titula kao i Vavrinka...
(aleksa, 9. mart 2021 08:46)

Naravno da je Mari miljama daleko od velike trojke. Ali da ne idemo u drugu krajnost... Mari je bio mnogo bolji igrac od Vavrinke. Bio je prvi na svetu, ima ogroman broj mastersa, zavrsni masters, dve Olimpijade. Bio je dugo u top 4 na rang listi, sve do povrede. Sramota je porediti Vavrinku sa njim.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

Tako da ce na Garosu, naravno, Nadal kao 3.po običaju( svaki 3. Ide kad je Novak prvi na 1.) Biti u Novakovoj polovini. Što je spee jer Novak osvaja

Bl

pre 3 godine

Na vrh glave mi je Rolan Garosa i upornog insistiranja da Đoković ne može biti najbolji od najboljih, dok ne osvoji ponovo RG i to samo pod uslovom da pobjedi Nadala u finalu. Samo gora od toga je priča da će Rafael Nadal osvajati taj turnir dok god, malte ne, možne stajati na nogama. Ko je to i zbog čega prašnjavi RG (jedan od 4 ravnopravna) proglasio važnijim od druga tri GS turnira? Da je tako, ne bi bilo nikakve rasprave o najboljem. Rafaela Nadala ne može ugroziti ni generacija koja još nije ni rođena. Ako me pamćenje ne vara, Vimbldon su smatrali nezvaničnim teniskim svjetskim prvenstvom. Šta bi s tim?
Bilo bi mi izuzetno drago da Novak Đoković osvoji jod 4-5 GS, a meïu njima i taj famozni RG (s Nadalom ili bez njega, koga briga). Znam da to nije potpuno neostvarljivo, ali jeste vrlo, vrlo težak poduhvat. I ne pitaju se tu samo Roković i Nadal.

Lola

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.
(Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih,)

Sve si rekao.

mickeyrs

pre 3 godine

Inače, iako se provlači teza kako je Rafu 'lakše' pobediti pre finala RG, mislim da je to potpuno nebitno jer su Rafu do sada na Chatrier-u u istoriji pobedila samo dvojica - Soderling i Novak.

Svakako navijamo da Novak uzme još koji RG do kraja karijere, iako će mu se spočitavati da je već jednom dobio 'povređenog', a sada bi bilo 'matorog' Rafu, jedan od najvećih poduhvata u tenisu koji mu nedostaje je upravo to - pobediti Nadala, ali u finalu RG.

Nadajmo se da će španac uspeti da ostane 2 na listi i da nam žreb ne donese ove godine njihov susret pre finala. Šteta za meč od jesenas koji je bio neverovatno čudan posmatrajući kako je Novak izgledao tog dana. Imam utisak da je ovo možda i poslednja šansa za tako nešto, a da bi bila šteta da Novak završi karijeru bez i te stavke postignute. :) Rezultat iz tog poslednjeg RG susreta ne ide Novaku u prilog, ali verujemo svi da ume i može mnogo bolje nego tog dana.

Robert

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Wawrinka je samo tu izjednačen, ali daleko zaostaje u broju mastersa, olimpijska zlata, broj 1 na ATP... što čini Marija daleko boljim. Ipak, Švajcarac na svojoj strani ima nešto što niko drugi nema - najviši nivo igre ikada prikazan.

D

pre 3 godine

Značajan događaj, ali razlika je minimalna, brzo će se istopiti ako Medvedev ne uspe da zadrži prednost osvajanjem novih bodova... biće zanimljivo.

Пфк Бгд

pre 3 godine

Kako neke ljude nije sramota da uporedjuju Endija i Stana.... uporedjujete 3-3 u gs samo a ajde malo da vidimo druge statistike: mastersi 14-1 zlato na ol 2-0
Davis cup 1-1 zavrsni masters 1-0 najbolji rang Endi 1 Stan 3, najbolji zavrsetak godine na kom mestu Endi i tu ima prvo za Stana ne znam... titule isto Endi skoro 50 Vavrinka ni 20.

Millennium

pre 3 godine

Kada je skovan termin velika četvorka bilo je osnova za tako nešto. Sad to zbog cele situacije sa Endijem nije moguće koristiti, ali da se nije povredio, mislim da bi ostala trojica imala muke sa njim.

love

pre 3 godine

Au kakav nestvaran podatak. Od 2005 i zaboravljenog Lejtona. Neverovatno kakvu smo dominaciju gledali. Samo vratoće se Rafa uskoro na 2.mesto čim krene šljaka

miodrag

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.
(Rocky, 9. mart 2021 09:28)
To iznosi britanska štampa da postoji "velika četvorka". Taj četvrti misle na Endija Mareja koji izuzev 2 olimpijska zlata ima daleko manje uspeha nego Đoković, Nadal i Federer. Tako da i ja smatram da ne postoji velika četvorka i da je ovo mit. Đoković za sada beleži uspeh na najvećim turnirima i postao je igrač sa najviše nedelja na prvom mestu, Nadal iako je ispao u četvrtfinalu na AO na RG je favorit dok pod znakom pitanja je i forma Federera koji se vraća nakon više od godinu dana pauze i igra u Dohi nakon dužeg vremena.

Igor

pre 3 godine

Nadal će teško do RG titule ove godine. Ovi mlađi su sve opasniji i sve bolji, Nadal sve stariji i u padu, a tu je i Novak koji je i dalje enigma kada je RG u pitanju. Može da odigra fantastično, ali i da ispadne dosta rano ako naleti na nekog neumornog udarača.

Rocky

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.

Soko sivi

pre 3 godine

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.
(x, 09. mart 2021 08:48)

Naravno da je dobro. Pa bolju šansu protiv njega ima u eventualnom polufinalu nego u finalu. Jedini put ga je do sad i pobedio u ranijim fazama Rolan Garosa. Dobro je i da Nadal nema povlašćen žreb ako tamo ode kao treći nosilac. Ne znam zašto bi bilo dobro po Novaka da Nadal bude drugi nosilac?

Aleksandar

pre 3 godine

Aman ljudi dosadiste i Bogu i narodu.
Svaki dan se piše o Novaku, Nadalu i Federeru.Ko će biti najbolji svih vremena ? Pustite ti da igraju i to reše na terenu.

Milan

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Naravno. Zato sto je Marej igrao cesto finala GS turnira, cesto je na GS pobedjivao jednog od velike trojke, konstantno igrao bar polufinale GS turnira, konstantno bio u top 4 na lsti, bio je prvi na listi, i zavrsio godinu kao br.1, ima osvojena 2 olimpijska zlata, ima dosta osvojenih turnira masters serije, osvajao zavrsni masters...

Bl

pre 3 godine

Istina je da je Mareja u te velike svrstala britanska štampa. Ali se ne može poreći ni činjenica da je on izuzetno dobar teniser. Trebalo mu je više mentalne ravnoteže (meni je uvijek djelovao malo gnjecav i kenjkav- razmažen). Iz njegovog kretanja i držanja je dugo bilo primjetno da ima problema s kukovima.
Ne smijemo zaboraviti ni Vavrinku. Njega su samo urođena lijenost i hedonizam spriječili da bude puno uspješniji. Trgnuo se na kratko, kad je shvatio da ga godine sustižu, a nije uopšte iskoristio svoje kapacitete. Ali, zbog već pomenutih mana, a možda i manjka ambicije, brzo je stao. A onda je došla povreda.
A Del Potro? Vjetovatno jedan od najvećih baksuza u sportu.
Moram spomenuti i Dimitrova (prozvaše ga novim Federerom svojevremeno, koliko se sjećam). Da li je i njegov problem u prevelikoj želji za uživanjem u životu?Fonini-luda glava. Gofan i Mofils sa povremrnim i kratkotrajnim usponima.
Da su uspjeli pružiti svoj maksimum, pitanje je kakav bi poredak na ATP listi bio posljednjih 10 godina.
Ti momci su živi i najupečatljiviji dokaz veličine te Velike trojke. Oni najbolje oslikavaju koji je nivo truda, upornosti, odricanja, ljubavi i želje potreban da bi se puje fizičke predispozicije pretvorili u vrhunskog sportistu i stiglo u malu i veličanstvenu listu najboljih svih vremena.

Vule

pre 3 godine

Био је Мари једно вријеме на првом мјесту, освојио је три гренд слема, двапут злато на Олимпијским играма и у том периоду побјеђивао је велику тројку. С обзиром на то, може се рећи да је четврти најбољи тенисер у овом вијеку, испред Вавринке, који је такође освојио три гренд слема, али му је најбољи резултат на АТП листи било треће мјесто. Нема смисла форсирати причу о великој четворки, јер Мари никад није достигао те висине.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Zbog istorije na Roland Garosu, Wilander smatra da je lakše dobiti Rafu pre finala. U ovom slučaju sam uz Matsa,a ostaje da se vidi da li će žreb da ga donese u Novakovu polovinu ili suprotnu.Ako Rafa bude bio u suprotnoj polovini tada će igrati finale,a Novaku ostaje da ukapira kako da tamo dođe sa što manje izgubljene energije u polufinalu.To je ključ, uz primedbu da Novak mora da pojača bazične pripremu tj. treba mu mnogo dugog trčanja.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Ovako nesto je trebalo, bar po misljenju novinara i pojedinih teniskih strucnjaka, da se desi odavno. Smena generacija se ceka ooodavno.
Ali....
Jos dugo ce Novak i Rafa da ih izuvaju iz patika.

Bobinator 86

pre 3 godine

Da bismo mogli pricati o tzv. Velikoj cetvorki, u top 4 bi morali biti jedni i isti igraci u odredjeno duze vreme. Za sada mozemo samo pricati o velikoj trojki.

x

pre 3 godine

Dobro je ovo za Novaka. Nadal će da se demoralise i možda izgubi RG, svi znamo da je Novak zaslužio mnogo više RG od 1.
(Redster ?????, 9. mart 2021 08:22)

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.

Рајко трули Четник

pre 3 godine

Ене постоји велика петорка, а мој Ноло ће их победи све. Ми сви из ЦГ навијамо за Нола.

mickeyrs

pre 3 godine

Ne mora ni da se pojavljuje, pošto ima 9.735 dok Rafa ima 9.850, dakle 125 poena više. 15.03.2021 im se brišu poeni od Indian Wellsa 2019te gde Rafa gubi 360 a Danil 45, tako da će 15.03.2021 i bez Marseja imati 9.690 a Rafa 9.490.

Nisam siguran da su na Rankings Breakdown stranicama uračunali i ovo novo pravilo o zaštiti poena sa 50% učešća još godinu dana (Rafi stoji da gubi 360 poena za SF što je regularna količina koja se osvaja na M1000 za poraz u SF), ali i ako uračunamo da mu ostaje 50%, skinuće mu 180 a Medvedevu 23 što je opet više od 125 koliko je trenutna razlika.

U svakom slučaju (osim da Rafa ode u Marsej i osvoji dovoljno više poena od Medvedava, što je malo verovatno jer je turnir počeo a nije ni prijavljen :)) - Rus je drugi na listi od sledeće nedelje, mada, ruku na srce kako igra na šljaci koja predstoji, teško će tu dugo i ostati.

neutralni felš

pre 3 godine

(Рајко Четник, члан клуба 311 и више, 09. mart 2021 08:29)

članovi tog kluba mnogo vole da se diče tudjim uspesima koje iz nepoznatih razloga kapiraju kao svoje.

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Гори сте чак и од англосаксонских новинара, каква "црна" велика четворка она није никада постојала, то је била фикција британских новинара. Постоји велика тројка која се полако своди на велику двојку плус млади лавови.
Меди честитам заслужује друго место.

Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.

Ja

pre 3 godine

Gledajuci reklame na eurosportu ne deluje da je takva situacija. Nadal pobedjuje nekog tamo manje poznatog koji je samo najbolji na svetu najduže u istoriji.
Gori su od kim dzong una.
Mada i dalje volim Nadala i on mi je najbolji posle gore navedenog “prosecnog” momka iz eastern europe!

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Гори сте чак и од англосаксонских новинара, каква "црна" велика четворка она није никада постојала, то је била фикција британских новинара. Постоји велика тројка која се полако своди на велику двојку плус млади лавови.
Меди честитам заслужује друго место.

Bobinator 86

pre 3 godine

Da bismo mogli pricati o tzv. Velikoj cetvorki, u top 4 bi morali biti jedni i isti igraci u odredjeno duze vreme. Za sada mozemo samo pricati o velikoj trojki.

mickeyrs

pre 3 godine

Ne mora ni da se pojavljuje, pošto ima 9.735 dok Rafa ima 9.850, dakle 125 poena više. 15.03.2021 im se brišu poeni od Indian Wellsa 2019te gde Rafa gubi 360 a Danil 45, tako da će 15.03.2021 i bez Marseja imati 9.690 a Rafa 9.490.

Nisam siguran da su na Rankings Breakdown stranicama uračunali i ovo novo pravilo o zaštiti poena sa 50% učešća još godinu dana (Rafi stoji da gubi 360 poena za SF što je regularna količina koja se osvaja na M1000 za poraz u SF), ali i ako uračunamo da mu ostaje 50%, skinuće mu 180 a Medvedevu 23 što je opet više od 125 koliko je trenutna razlika.

U svakom slučaju (osim da Rafa ode u Marsej i osvoji dovoljno više poena od Medvedava, što je malo verovatno jer je turnir počeo a nije ni prijavljen :)) - Rus je drugi na listi od sledeće nedelje, mada, ruku na srce kako igra na šljaci koja predstoji, teško će tu dugo i ostati.

Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Zbog istorije na Roland Garosu, Wilander smatra da je lakše dobiti Rafu pre finala. U ovom slučaju sam uz Matsa,a ostaje da se vidi da li će žreb da ga donese u Novakovu polovinu ili suprotnu.Ako Rafa bude bio u suprotnoj polovini tada će igrati finale,a Novaku ostaje da ukapira kako da tamo dođe sa što manje izgubljene energije u polufinalu.To je ključ, uz primedbu da Novak mora da pojača bazične pripremu tj. treba mu mnogo dugog trčanja.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Ovako nesto je trebalo, bar po misljenju novinara i pojedinih teniskih strucnjaka, da se desi odavno. Smena generacija se ceka ooodavno.
Ali....
Jos dugo ce Novak i Rafa da ih izuvaju iz patika.

Bl

pre 3 godine

Istina je da je Mareja u te velike svrstala britanska štampa. Ali se ne može poreći ni činjenica da je on izuzetno dobar teniser. Trebalo mu je više mentalne ravnoteže (meni je uvijek djelovao malo gnjecav i kenjkav- razmažen). Iz njegovog kretanja i držanja je dugo bilo primjetno da ima problema s kukovima.
Ne smijemo zaboraviti ni Vavrinku. Njega su samo urođena lijenost i hedonizam spriječili da bude puno uspješniji. Trgnuo se na kratko, kad je shvatio da ga godine sustižu, a nije uopšte iskoristio svoje kapacitete. Ali, zbog već pomenutih mana, a možda i manjka ambicije, brzo je stao. A onda je došla povreda.
A Del Potro? Vjetovatno jedan od najvećih baksuza u sportu.
Moram spomenuti i Dimitrova (prozvaše ga novim Federerom svojevremeno, koliko se sjećam). Da li je i njegov problem u prevelikoj želji za uživanjem u životu?Fonini-luda glava. Gofan i Mofils sa povremrnim i kratkotrajnim usponima.
Da su uspjeli pružiti svoj maksimum, pitanje je kakav bi poredak na ATP listi bio posljednjih 10 godina.
Ti momci su živi i najupečatljiviji dokaz veličine te Velike trojke. Oni najbolje oslikavaju koji je nivo truda, upornosti, odricanja, ljubavi i želje potreban da bi se puje fizičke predispozicije pretvorili u vrhunskog sportistu i stiglo u malu i veličanstvenu listu najboljih svih vremena.

Рајко трули Четник

pre 3 godine

Ене постоји велика петорка, а мој Ноло ће их победи све. Ми сви из ЦГ навијамо за Нола.

Пфк Бгд

pre 3 godine

Kako neke ljude nije sramota da uporedjuju Endija i Stana.... uporedjujete 3-3 u gs samo a ajde malo da vidimo druge statistike: mastersi 14-1 zlato na ol 2-0
Davis cup 1-1 zavrsni masters 1-0 najbolji rang Endi 1 Stan 3, najbolji zavrsetak godine na kom mestu Endi i tu ima prvo za Stana ne znam... titule isto Endi skoro 50 Vavrinka ni 20.

Rocky

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.

Igor

pre 3 godine

Nadal će teško do RG titule ove godine. Ovi mlađi su sve opasniji i sve bolji, Nadal sve stariji i u padu, a tu je i Novak koji je i dalje enigma kada je RG u pitanju. Može da odigra fantastično, ali i da ispadne dosta rano ako naleti na nekog neumornog udarača.

Ja

pre 3 godine

Gledajuci reklame na eurosportu ne deluje da je takva situacija. Nadal pobedjuje nekog tamo manje poznatog koji je samo najbolji na svetu najduže u istoriji.
Gori su od kim dzong una.
Mada i dalje volim Nadala i on mi je najbolji posle gore navedenog “prosecnog” momka iz eastern europe!

Vule

pre 3 godine

Био је Мари једно вријеме на првом мјесту, освојио је три гренд слема, двапут злато на Олимпијским играма и у том периоду побјеђивао је велику тројку. С обзиром на то, може се рећи да је четврти најбољи тенисер у овом вијеку, испред Вавринке, који је такође освојио три гренд слема, али му је најбољи резултат на АТП листи било треће мјесто. Нема смисла форсирати причу о великој четворки, јер Мари никад није достигао те висине.

Robert

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Wawrinka je samo tu izjednačen, ali daleko zaostaje u broju mastersa, olimpijska zlata, broj 1 na ATP... što čini Marija daleko boljim. Ipak, Švajcarac na svojoj strani ima nešto što niko drugi nema - najviši nivo igre ikada prikazan.

Aleksandar

pre 3 godine

Aman ljudi dosadiste i Bogu i narodu.
Svaki dan se piše o Novaku, Nadalu i Federeru.Ko će biti najbolji svih vremena ? Pustite ti da igraju i to reše na terenu.

Bl

pre 3 godine

Na vrh glave mi je Rolan Garosa i upornog insistiranja da Đoković ne može biti najbolji od najboljih, dok ne osvoji ponovo RG i to samo pod uslovom da pobjedi Nadala u finalu. Samo gora od toga je priča da će Rafael Nadal osvajati taj turnir dok god, malte ne, možne stajati na nogama. Ko je to i zbog čega prašnjavi RG (jedan od 4 ravnopravna) proglasio važnijim od druga tri GS turnira? Da je tako, ne bi bilo nikakve rasprave o najboljem. Rafaela Nadala ne može ugroziti ni generacija koja još nije ni rođena. Ako me pamćenje ne vara, Vimbldon su smatrali nezvaničnim teniskim svjetskim prvenstvom. Šta bi s tim?
Bilo bi mi izuzetno drago da Novak Đoković osvoji jod 4-5 GS, a meïu njima i taj famozni RG (s Nadalom ili bez njega, koga briga). Znam da to nije potpuno neostvarljivo, ali jeste vrlo, vrlo težak poduhvat. I ne pitaju se tu samo Roković i Nadal.

Soko sivi

pre 3 godine

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.
(x, 09. mart 2021 08:48)

Naravno da je dobro. Pa bolju šansu protiv njega ima u eventualnom polufinalu nego u finalu. Jedini put ga je do sad i pobedio u ranijim fazama Rolan Garosa. Dobro je i da Nadal nema povlašćen žreb ako tamo ode kao treći nosilac. Ne znam zašto bi bilo dobro po Novaka da Nadal bude drugi nosilac?

love

pre 3 godine

Au kakav nestvaran podatak. Od 2005 i zaboravljenog Lejtona. Neverovatno kakvu smo dominaciju gledali. Samo vratoće se Rafa uskoro na 2.mesto čim krene šljaka

Milan

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Naravno. Zato sto je Marej igrao cesto finala GS turnira, cesto je na GS pobedjivao jednog od velike trojke, konstantno igrao bar polufinale GS turnira, konstantno bio u top 4 na lsti, bio je prvi na listi, i zavrsio godinu kao br.1, ima osvojena 2 olimpijska zlata, ima dosta osvojenih turnira masters serije, osvajao zavrsni masters...

Lola

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.
(Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih,)

Sve si rekao.

D

pre 3 godine

Značajan događaj, ali razlika je minimalna, brzo će se istopiti ako Medvedev ne uspe da zadrži prednost osvajanjem novih bodova... biće zanimljivo.

mickeyrs

pre 3 godine

Inače, iako se provlači teza kako je Rafu 'lakše' pobediti pre finala RG, mislim da je to potpuno nebitno jer su Rafu do sada na Chatrier-u u istoriji pobedila samo dvojica - Soderling i Novak.

Svakako navijamo da Novak uzme još koji RG do kraja karijere, iako će mu se spočitavati da je već jednom dobio 'povređenog', a sada bi bilo 'matorog' Rafu, jedan od najvećih poduhvata u tenisu koji mu nedostaje je upravo to - pobediti Nadala, ali u finalu RG.

Nadajmo se da će španac uspeti da ostane 2 na listi i da nam žreb ne donese ove godine njihov susret pre finala. Šteta za meč od jesenas koji je bio neverovatno čudan posmatrajući kako je Novak izgledao tog dana. Imam utisak da je ovo možda i poslednja šansa za tako nešto, a da bi bila šteta da Novak završi karijeru bez i te stavke postignute. :) Rezultat iz tog poslednjeg RG susreta ne ide Novaku u prilog, ali verujemo svi da ume i može mnogo bolje nego tog dana.

Millennium

pre 3 godine

Kada je skovan termin velika četvorka bilo je osnova za tako nešto. Sad to zbog cele situacije sa Endijem nije moguće koristiti, ali da se nije povredio, mislim da bi ostala trojica imala muke sa njim.

x

pre 3 godine

Dobro je ovo za Novaka. Nadal će da se demoralise i možda izgubi RG, svi znamo da je Novak zaslužio mnogo više RG od 1.
(Redster ?????, 9. mart 2021 08:22)

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.

miodrag

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.
(Rocky, 9. mart 2021 09:28)
To iznosi britanska štampa da postoji "velika četvorka". Taj četvrti misle na Endija Mareja koji izuzev 2 olimpijska zlata ima daleko manje uspeha nego Đoković, Nadal i Federer. Tako da i ja smatram da ne postoji velika četvorka i da je ovo mit. Đoković za sada beleži uspeh na najvećim turnirima i postao je igrač sa najviše nedelja na prvom mestu, Nadal iako je ispao u četvrtfinalu na AO na RG je favorit dok pod znakom pitanja je i forma Federera koji se vraća nakon više od godinu dana pauze i igra u Dohi nakon dužeg vremena.

neutralni felš

pre 3 godine

(Рајко Четник, члан клуба 311 и више, 09. mart 2021 08:29)

članovi tog kluba mnogo vole da se diče tudjim uspesima koje iz nepoznatih razloga kapiraju kao svoje.

x

pre 3 godine

Koja četvorka? Marej ima grand slam titula kao i Vavrinka...
(aleksa, 9. mart 2021 08:46)

Naravno da je Mari miljama daleko od velike trojke. Ali da ne idemo u drugu krajnost... Mari je bio mnogo bolji igrac od Vavrinke. Bio je prvi na svetu, ima ogroman broj mastersa, zavrsni masters, dve Olimpijade. Bio je dugo u top 4 na rang listi, sve do povrede. Sramota je porediti Vavrinku sa njim.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

Tako da ce na Garosu, naravno, Nadal kao 3.po običaju( svaki 3. Ide kad je Novak prvi na 1.) Biti u Novakovoj polovini. Što je spee jer Novak osvaja

Рајко трули Четник

pre 3 godine

Ене постоји велика петорка, а мој Ноло ће их победи све. Ми сви из ЦГ навијамо за Нола.

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Гори сте чак и од англосаксонских новинара, каква "црна" велика четворка она није никада постојала, то је била фикција британских новинара. Постоји велика тројка која се полако своди на велику двојку плус млади лавови.
Меди честитам заслужује друго место.

neutralni felš

pre 3 godine

(Рајко Четник, члан клуба 311 и више, 09. mart 2021 08:29)

članovi tog kluba mnogo vole da se diče tudjim uspesima koje iz nepoznatih razloga kapiraju kao svoje.

x

pre 3 godine

Dobro je ovo za Novaka. Nadal će da se demoralise i možda izgubi RG, svi znamo da je Novak zaslužio mnogo više RG od 1.
(Redster ?????, 9. mart 2021 08:22)

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.

Igor

pre 3 godine

Nadal će teško do RG titule ove godine. Ovi mlađi su sve opasniji i sve bolji, Nadal sve stariji i u padu, a tu je i Novak koji je i dalje enigma kada je RG u pitanju. Može da odigra fantastično, ali i da ispadne dosta rano ako naleti na nekog neumornog udarača.

Bobinator 86

pre 3 godine

Da bismo mogli pricati o tzv. Velikoj cetvorki, u top 4 bi morali biti jedni i isti igraci u odredjeno duze vreme. Za sada mozemo samo pricati o velikoj trojki.

Aleksandar

pre 3 godine

Aman ljudi dosadiste i Bogu i narodu.
Svaki dan se piše o Novaku, Nadalu i Federeru.Ko će biti najbolji svih vremena ? Pustite ti da igraju i to reše na terenu.

Robert

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Wawrinka je samo tu izjednačen, ali daleko zaostaje u broju mastersa, olimpijska zlata, broj 1 na ATP... što čini Marija daleko boljim. Ipak, Švajcarac na svojoj strani ima nešto što niko drugi nema - najviši nivo igre ikada prikazan.

Ja

pre 3 godine

Gledajuci reklame na eurosportu ne deluje da je takva situacija. Nadal pobedjuje nekog tamo manje poznatog koji je samo najbolji na svetu najduže u istoriji.
Gori su od kim dzong una.
Mada i dalje volim Nadala i on mi je najbolji posle gore navedenog “prosecnog” momka iz eastern europe!

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Zbog istorije na Roland Garosu, Wilander smatra da je lakše dobiti Rafu pre finala. U ovom slučaju sam uz Matsa,a ostaje da se vidi da li će žreb da ga donese u Novakovu polovinu ili suprotnu.Ako Rafa bude bio u suprotnoj polovini tada će igrati finale,a Novaku ostaje da ukapira kako da tamo dođe sa što manje izgubljene energije u polufinalu.To je ključ, uz primedbu da Novak mora da pojača bazične pripremu tj. treba mu mnogo dugog trčanja.

Rocky

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.

Soko sivi

pre 3 godine

Kako moze da bude dobro za Novaka da Nadal bude treci nosilac na RG? 'Ajde razmisli jos jednom.
(x, 09. mart 2021 08:48)

Naravno da je dobro. Pa bolju šansu protiv njega ima u eventualnom polufinalu nego u finalu. Jedini put ga je do sad i pobedio u ranijim fazama Rolan Garosa. Dobro je i da Nadal nema povlašćen žreb ako tamo ode kao treći nosilac. Ne znam zašto bi bilo dobro po Novaka da Nadal bude drugi nosilac?

Milan

pre 3 godine

Pa Wawrinka ima 3gs titule isto kao i Mari. A Mari velika četvorka :)
(dzonika, 9. mart 2021 09:08)

Naravno. Zato sto je Marej igrao cesto finala GS turnira, cesto je na GS pobedjivao jednog od velike trojke, konstantno igrao bar polufinale GS turnira, konstantno bio u top 4 na lsti, bio je prvi na listi, i zavrsio godinu kao br.1, ima osvojena 2 olimpijska zlata, ima dosta osvojenih turnira masters serije, osvajao zavrsni masters...

Пфк Бгд

pre 3 godine

Kako neke ljude nije sramota da uporedjuju Endija i Stana.... uporedjujete 3-3 u gs samo a ajde malo da vidimo druge statistike: mastersi 14-1 zlato na ol 2-0
Davis cup 1-1 zavrsni masters 1-0 najbolji rang Endi 1 Stan 3, najbolji zavrsetak godine na kom mestu Endi i tu ima prvo za Stana ne znam... titule isto Endi skoro 50 Vavrinka ni 20.

Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.

mickeyrs

pre 3 godine

Inače, iako se provlači teza kako je Rafu 'lakše' pobediti pre finala RG, mislim da je to potpuno nebitno jer su Rafu do sada na Chatrier-u u istoriji pobedila samo dvojica - Soderling i Novak.

Svakako navijamo da Novak uzme još koji RG do kraja karijere, iako će mu se spočitavati da je već jednom dobio 'povređenog', a sada bi bilo 'matorog' Rafu, jedan od najvećih poduhvata u tenisu koji mu nedostaje je upravo to - pobediti Nadala, ali u finalu RG.

Nadajmo se da će španac uspeti da ostane 2 na listi i da nam žreb ne donese ove godine njihov susret pre finala. Šteta za meč od jesenas koji je bio neverovatno čudan posmatrajući kako je Novak izgledao tog dana. Imam utisak da je ovo možda i poslednja šansa za tako nešto, a da bi bila šteta da Novak završi karijeru bez i te stavke postignute. :) Rezultat iz tog poslednjeg RG susreta ne ide Novaku u prilog, ali verujemo svi da ume i može mnogo bolje nego tog dana.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

Tako da ce na Garosu, naravno, Nadal kao 3.po običaju( svaki 3. Ide kad je Novak prvi na 1.) Biti u Novakovoj polovini. Što je spee jer Novak osvaja

mickeyrs

pre 3 godine

Ne mora ni da se pojavljuje, pošto ima 9.735 dok Rafa ima 9.850, dakle 125 poena više. 15.03.2021 im se brišu poeni od Indian Wellsa 2019te gde Rafa gubi 360 a Danil 45, tako da će 15.03.2021 i bez Marseja imati 9.690 a Rafa 9.490.

Nisam siguran da su na Rankings Breakdown stranicama uračunali i ovo novo pravilo o zaštiti poena sa 50% učešća još godinu dana (Rafi stoji da gubi 360 poena za SF što je regularna količina koja se osvaja na M1000 za poraz u SF), ali i ako uračunamo da mu ostaje 50%, skinuće mu 180 a Medvedevu 23 što je opet više od 125 koliko je trenutna razlika.

U svakom slučaju (osim da Rafa ode u Marsej i osvoji dovoljno više poena od Medvedava, što je malo verovatno jer je turnir počeo a nije ni prijavljen :)) - Rus je drugi na listi od sledeće nedelje, mada, ruku na srce kako igra na šljaci koja predstoji, teško će tu dugo i ostati.

Bl

pre 3 godine

Istina je da je Mareja u te velike svrstala britanska štampa. Ali se ne može poreći ni činjenica da je on izuzetno dobar teniser. Trebalo mu je više mentalne ravnoteže (meni je uvijek djelovao malo gnjecav i kenjkav- razmažen). Iz njegovog kretanja i držanja je dugo bilo primjetno da ima problema s kukovima.
Ne smijemo zaboraviti ni Vavrinku. Njega su samo urođena lijenost i hedonizam spriječili da bude puno uspješniji. Trgnuo se na kratko, kad je shvatio da ga godine sustižu, a nije uopšte iskoristio svoje kapacitete. Ali, zbog već pomenutih mana, a možda i manjka ambicije, brzo je stao. A onda je došla povreda.
A Del Potro? Vjetovatno jedan od najvećih baksuza u sportu.
Moram spomenuti i Dimitrova (prozvaše ga novim Federerom svojevremeno, koliko se sjećam). Da li je i njegov problem u prevelikoj želji za uživanjem u životu?Fonini-luda glava. Gofan i Mofils sa povremrnim i kratkotrajnim usponima.
Da su uspjeli pružiti svoj maksimum, pitanje je kakav bi poredak na ATP listi bio posljednjih 10 godina.
Ti momci su živi i najupečatljiviji dokaz veličine te Velike trojke. Oni najbolje oslikavaju koji je nivo truda, upornosti, odricanja, ljubavi i želje potreban da bi se puje fizičke predispozicije pretvorili u vrhunskog sportistu i stiglo u malu i veličanstvenu listu najboljih svih vremena.

miodrag

pre 3 godine

Ne postoji "velika cetvorka".

Novinari, ko je taj "veliki četvrti" ?

Iznova slušamo te nebuloze... Uskoro nece postojati ni velika trojka ... Postojaće samo najveći.
(Rocky, 9. mart 2021 09:28)
To iznosi britanska štampa da postoji "velika četvorka". Taj četvrti misle na Endija Mareja koji izuzev 2 olimpijska zlata ima daleko manje uspeha nego Đoković, Nadal i Federer. Tako da i ja smatram da ne postoji velika četvorka i da je ovo mit. Đoković za sada beleži uspeh na najvećim turnirima i postao je igrač sa najviše nedelja na prvom mestu, Nadal iako je ispao u četvrtfinalu na AO na RG je favorit dok pod znakom pitanja je i forma Federera koji se vraća nakon više od godinu dana pauze i igra u Dohi nakon dužeg vremena.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Ovako nesto je trebalo, bar po misljenju novinara i pojedinih teniskih strucnjaka, da se desi odavno. Smena generacija se ceka ooodavno.
Ali....
Jos dugo ce Novak i Rafa da ih izuvaju iz patika.

Vule

pre 3 godine

Био је Мари једно вријеме на првом мјесту, освојио је три гренд слема, двапут злато на Олимпијским играма и у том периоду побјеђивао је велику тројку. С обзиром на то, може се рећи да је четврти најбољи тенисер у овом вијеку, испред Вавринке, који је такође освојио три гренд слема, али му је најбољи резултат на АТП листи било треће мјесто. Нема смисла форсирати причу о великој четворки, јер Мари никад није достигао те висине.

D

pre 3 godine

Značajan događaj, ali razlika je minimalna, brzo će se istopiti ako Medvedev ne uspe da zadrži prednost osvajanjem novih bodova... biće zanimljivo.

Millennium

pre 3 godine

Kada je skovan termin velika četvorka bilo je osnova za tako nešto. Sad to zbog cele situacije sa Endijem nije moguće koristiti, ali da se nije povredio, mislim da bi ostala trojica imala muke sa njim.

x

pre 3 godine

Koja četvorka? Marej ima grand slam titula kao i Vavrinka...
(aleksa, 9. mart 2021 08:46)

Naravno da je Mari miljama daleko od velike trojke. Ali da ne idemo u drugu krajnost... Mari je bio mnogo bolji igrac od Vavrinke. Bio je prvi na svetu, ima ogroman broj mastersa, zavrsni masters, dve Olimpijade. Bio je dugo u top 4 na rang listi, sve do povrede. Sramota je porediti Vavrinku sa njim.

love

pre 3 godine

Au kakav nestvaran podatak. Od 2005 i zaboravljenog Lejtona. Neverovatno kakvu smo dominaciju gledali. Samo vratoće se Rafa uskoro na 2.mesto čim krene šljaka

Lola

pre 3 godine

Koliko je moćna velika trojka kad niko od 2005 ni na nedelju dana nije uspeo da bude drugi! Čak ni uz povrede koje su imali.
(Ikarbus Yilong prevara decenije sns u stilu žutih,)

Sve si rekao.

Bl

pre 3 godine

Na vrh glave mi je Rolan Garosa i upornog insistiranja da Đoković ne može biti najbolji od najboljih, dok ne osvoji ponovo RG i to samo pod uslovom da pobjedi Nadala u finalu. Samo gora od toga je priča da će Rafael Nadal osvajati taj turnir dok god, malte ne, možne stajati na nogama. Ko je to i zbog čega prašnjavi RG (jedan od 4 ravnopravna) proglasio važnijim od druga tri GS turnira? Da je tako, ne bi bilo nikakve rasprave o najboljem. Rafaela Nadala ne može ugroziti ni generacija koja još nije ni rođena. Ako me pamćenje ne vara, Vimbldon su smatrali nezvaničnim teniskim svjetskim prvenstvom. Šta bi s tim?
Bilo bi mi izuzetno drago da Novak Đoković osvoji jod 4-5 GS, a meïu njima i taj famozni RG (s Nadalom ili bez njega, koga briga). Znam da to nije potpuno neostvarljivo, ali jeste vrlo, vrlo težak poduhvat. I ne pitaju se tu samo Roković i Nadal.