Nedelja, 07.03.2021.

15:00

"Zvezdi je propala sezona u Evroligi, a Partizanu godina u svakom smislu"

Srpski košarkaški stručnjak Vlade Đurović izjavio je da bi najbolje rešenje za Partizan bilo da angažuje mladog trenera, ali i Duška Vujoševića kao savetnika.

Izvor: MT

"Zvezdi je propala sezona u Evroligi, a Partizanu godina u svakom smislu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

realni pesimist

pre 3 godine

Mladi trener, rad na duže, stvaranje mladih igrača... ovo je zanošenje daleko od realnosti. Prvo, mladih i zaista talentovanih igrača ovde nema. Doduše, nešto ih ima, mnogo manje nego ranije, ali ne ostaju ovde. I u prosečnom klubu u najjačim evropskim ligama, biće bolje plaćeni i imaće veće šanse da igraju i napreduju. A da ne govorimo kako je u onim najvećim, koji kao juniore kupe sve što valja odavde, iako ih nema mnogo. Ili naši perspektivni mladi igrači odlaze preko bare, studirajući besplatno i maštajući da igraju NBA. Pogledajte samo "velike talente" iz Zvezde koji su se isticali na finalnom turniru najboljih omladinskih klubova Evrope. Gde su i kako igraju Aranitović, Stojanović, Rebić, Lazarević, Boriša... samo je jedan, sad u Feneru, nešto zaista napravio. Klubovima za funkcionisanje treba dosta novca, a za to treba igrati u Evropi i privući sponzore. A da bi to postigli trebaju im kvalitetni igrači, koje ovde nemaju ni od čega, a ni vremena da prave. Jedini izlaz je naći i zaposliti dobrog stranca, koji opet mora da bude i finansijski dostupan i dovoljno kvalitetan, ali ne preterano da ga ne bi već pokupili bogatiji klubovi. Eto, u takvoj situaciji, koja će biti još samo gora, treba se domoći Evrope i tamo nešto napraviti. I kad napabirčiš nešto para, a da si još uvek najsiromašniji u EL, onda te potera baksuz sa koronom, povredama itd. Nijedan klub ovde ne može da pravi tim na nekoliko godina i od domaćih igrača, a da računa na uspeh!

sone

pre 3 godine

Koliko ja znam, Partizanu je ostala jos jedna utakmica u evrokupu i postoji šansa za TOP-8. Ako uspe da pobedi, verovatno ce uci. Zvezda je ispala u TOP-32 takodje drugog po snazi evropskog kupa, pa je od toga napravljen uspeh epskih razmera. Tako da gospodine Djurovicu, rano je pricati o tome da je Partizanu propala sezona u svakom smislu!

Basketaš

pre 3 godine

Proći će dosta vremena kad će partizan oporavit košarkaški upotpunosti.

A Czv će biti prvak nekoliko sezona još al Evroligu da vidi osim top8 odnosno fajnal fora vrlo teško u skorije vreme.

sone

pre 3 godine

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M
(a, 07. mart 2021 18:19)
Znači, sa ovakvim budzetom je doktor pred početak EL, rekao da je zvezda napravila respektabilan tim za napad na sam vrh evrolige? Nebi me čudilo da još uvek verujes u deda mraza!

sasa pg

pre 3 godine

@YooX

Ne ide to za Alimpijevića, brate. Možda je dobar stručnjak, ali već je bio na drugoj strani, i debelo zagazio protiv nas

a

pre 3 godine

@Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M

a

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Au šta ti napisa? Ako već iznosiš ove neistine daj dokaz, argument. Lojd plaćen 1,5 mil dolara. Zvezda kažeš ima veći budžet od pola Evroligaša. Ko li te truje takvim glupostima umesto da odeš na sajt EL i vidiš koliki je budžet svih evroligaša a Zvezda na dnu sa oko 8,5 mil evra

johny

pre 3 godine

Stalna priča o domaćim igračima. Eno liga Srbija ih puna. I koji je igrač i te lige prešao u vodeče klubove ABA i napravio karijeru. Eno Borac i FMP sa domaćim igračima i na začelju lige

Gorki

pre 3 godine

Ovo je jedna od najlosijih sezona u istoriji partizana, a ne u poslednjih nekoliko sezona.
(gomez

Tesko. Ima tu podosta godina koje mogu da konkurisu za taj naslov. Prvih 33 recimo. Mada, onda kada je partizan ispao bi trebala biti na prvom mestu!!!

Cinjenice

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!

Cinjenice

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.

Dvokorak

pre 3 godine

Марко, 7. mart 2021 15:45

Sve to koje si nabrojao su bili reprezentativci, neki od njih (Kuzmić) igrali najbolje sezone u karijeri, neki kao Vasa eksplodirali kasnije.
Poslagale se kockice te 2-3 sezone.

Sad je pitanje da li Zvezda ima para za dvojicu od tih (osim Mitrovića), a od ovih koje ima samo bi Davidovac mogao zalutati na širi spisak reprezentacije.

Ista je situacija u Partizanu.

Kladim se da će Petrušev zaobići blizance u širokom luku.

Pozitivno je što je CZ potpisaLla 5-6 mladih igrača, ali videćemo koliko će raditi s njima.
Evroligu ne zanima što Himki ima skor kao Primorska. Ako plate, i dokažu tržišnu vrednost, igraće i dogodine.
Zato, kad je već tu, jesam da Radonja ostane (bio sam i protiv teranja Saleta onako rano) jer voli da igra sa domaćim igračima, a strance koristi da popune rupe i da izmisle 10-15 poena kad igra stane.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Z. Mamic, a zasto pricas o budzetima ekipa kad iznosis neistine? Odes lepo u APR i vidis budzete oba tima, troskove za plate, ostale troskove... cuj Partizanov budzet 4m eur. Kao prvo, sam Ostoja je rekao da je budzet Partizana najveci u istoriji i iznosi 6.5m eur. Kao drugo, poznato je da su plate igraca i strucnog staba najveci izdatak budzeta, a Partizan je skoro 4m eut samo za plate potrosio. Lepo se vidi i Zvezdin budzet od oko 8m eur. Znaci razlika je nekih 1.5m eur u budzetima, nikako vise nego duplo.

dekigrobar011

pre 3 godine

Kakva zamena teza i brdo dezinformacija, to je strašno.
KKCZV (pravi naziv) ima najveći budžet u istoriji košarke na ovim prostorima.
Dušebriznici "ne pominju" ostale sponzore u vidu nekoliko miliona eura(milom ili silom) znaju i vrapci na grani. Igraju loše zbog
neuskladjenosti dobrih igrača i njihovih pozicija. Trenerske ideje nisu donele razliku, a nedisciplina pojedinih igrača(stranaca) pod Sašom O. nije mogla da se sakrije.
Ceh platio trener, otpušteni igrači od strane gazde, hemija razbijena i eto rezultata.
KKP se raspao skroz, prvenstveno zbog gomilanja polukošarkaša i to stranaca(u velikoj meri i zbog restrikcije budžeta, zabrane Miloju treneru ili Petruševu da igra za voljeni tim).
Treneri početnici, isluženi domaći igrači ili suviše mladi.
Rukovodstvo kluba jedino uspešno
u rušenju Institucije i to na kakav način.
Naravno faktor publike nesagledivo nedostaje klubovima, takodje i respekt sudjenja u Evropi.
Sve u svemu, KKCZV ima šanse i da sve prodje nekažnjeno ako osvoji Aba Ligu, sve se zaboravi ? od sledeće sezone sve isto i jače.
KKP definitivno u kanalu, zabrinjava
potpuna apatija crno-bele Avangarde(Željko, Kića, General, Bogdan, Bodiroga, Bjela, Laza R.,
Dušan Kovačević, Dragojević i dr.)
koja nemo posmatra linč bez ijednog UZVIKA EJ.!!!
Tužno Srbijo i nas koji nismo većina...

Petar

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)
Pa sta treba da kaze? Nije toliko propala, propala malo, drugima propala vise. Himki je jedini gori od Zvezde i to je stvarno propala investicija. Ali Zvezda ima ocajnu EL sezonu, verovatno najgoru u svojoj istoriji. Znaci propala.

a

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:05)

Već nedeljama iznosiš koliko ko prima u Zvezdi Partizanu. Kakav si ti znalac. Barataš sa finansijama oba kluba

Miroslav

pre 3 godine

Ceka se utakmica u Ljubljani,pa da se uradi rez.Nadam se da ce mo izgubiti u Ljubljani.Na taj nacim ce mo dobiti vise vremena za formiranje ekipe koja ce sledece sezone biti konkurentnija.Ako prodjemo dalje u EK,samo ce mo izgubiti dragoceno vreme.Svakom laiku je jasno da u EK nemamo sta da trazimo.Treba prodati sve strance (mozda jedino Mika da se zadrzi,zato sto ce mo tesko sada pronaci nekog centra).U prvih pet ubaciti Jaramaza,Zagorca i Trifunovica,idati im odresene ruke.Da vidimo dali mogu sva trojica u petorci da igraju.Sastav popuniti mladjim domacim igracima.

123

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 7. mart 2021 15:39)


To su OGROMNE pare a ne najmanji budzet. Ti nesto kao uporedjujes? Nema tu uporedjenja. Da imate 4 mil. pa ajde. Ali 10?? I budete na dnu? To je pogresno sto i vi i Partizan radite. Evo sam vidis. I mislis da ce biti bolje? Potpuno se vodi pogresna politika. Oni koji kazu, domaci igraci? E tek bi onda gubili? Nece moci. Bilo bi tako par sezona pa bi se ti igraci razvijali, imali bi teske utakmice u rukama. I to bi bila korist za nas sport. Evo, igraju stranci? I, gde su rezultati? I to se samo dovode i otpustaju? A svi oni odnesu gomilu para u svoje dzepove. A domaci igraci stagniraju, nema ih nigde..

YooX

pre 3 godine

Bez obzira sto je radio na drugoj strani (a ko bi bio lud da propusti takvu priliku u zivotu) mislim da bi Dusan Alimpijevic bio odlicno resenje jer poseduje talenat i tu neku drskost i energiju koja je potrebna. Naravno uz Vujosevica kao mentora. Gledam ga sa kojom energijom radi u Turskoj bukvalno ucestvuje u utakmicama. Modernih je shvatanja i prati trziste evo ova dva momka koje je iskopao iz G-Lige Lamar Peters i Marlon Shayok su vec sledece sezone vrlo verovatno EL igraci dok mi ovde ne umemo bolje od Perkinsa. Dati mu sansu da radi, okruziti ga pravim ljudima pa da vidimo. Ovako realno ne ide.

ime pre zime

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!
(E, 7. mart 2021 15:56)

Blago si ga tebi kad si za strance. Uh, izvini, rece da 20 godina pratis.

JSD PFC

pre 3 godine

Džabe ti Đuroviću ovde govoriš bilo šta. Za većinu Partizanovaca si zvezdin trener i navijač, te prema tome ne možeš biti objektivan!?
Ja kažem da ti je svaka na mestu, apsolutno delim tvoje mišljenje.

Partizanovci treba da shavate da Dule više ne može biti prvi trener Partizana zbog vrlo lošeg zdravlja. Čovek ide na dijalizu dva puta nedeljno, a pored toga je i dijabetičar. Svaka mu čast da se bori i ovoliko. Zbog toga je savetnik u Klužu, a ne prvi trener. Samo mu zdravlja želim.

U svakom slučaju, ako Partizan misli razvijati mlade igrače teško će to uspeti bez Vujoševićevog nadzora.
Partizan mora imati upotrebljivog visokog centra (210 +), skok i unutrašnju igru. Ako misle nastaviti sa small ball košarkom ( niskim petorkama), onda je potreban izvanredan play i najmanje 4 vrhunska šutera na parketu u isto vreme. Ovako ispadamo smešni, igramo small ball a niko na parketu ne može da pogodi zid.

Premudri

pre 3 godine

Ti si,Đuroviću,uvek imao naknadnu pamet...zašto tebi ne ponude da vodiš neki veći klub kad sve znaš? I dogovorite se već jednom,ko je " izmislio" Dražena,ti ili Moka?!Ahahha...

111

pre 3 godine

Partizanu je propala godina kao i prosla. Nema tu razlike. Osim sto smo tada igrali odlicno ali to nije znacilo nista. Sezona je prekinuta. Ova sezona je isto propala ali igramo ocajno. Kada se uporedi prosla sezona i ova , razlika je samo u tome kako je igrao Partizan ali to nije donelo nista. Partizan treba da gleda u buducnost. Trener koji ce duze da radi, smanjiti broj stranaca i oformiti tim na duze staze. Ovako, samo se menja, od trenera preko igraca,trose se pare a rezultata nema. Docice drugi trener, pa drugi iza njega? Cemu sve to vodi? Mozemo i strance da dovedemo ali ni to nije nikakva garancija. Evo kako igraju..Perkins je poslednji dosao?? Smesno. I tako u krug? Struka mora da ima viziju jer kada vec ovako nema rezultata, treba biti pametan i raditi na timu na duze vreme. Ovako, nema nista, to svi vidimo. I ako se ovako nastavi nece biti nista bolje. U to sam siguran. Partizan rezultate ne moze da ima sa ovakvim kadrom. Zagorac? I ne samo on, da ne nabrajam.

onako

pre 3 godine

@E
Koje su to zamene?

Ovo je ubedljivo najskuplji tim koji smo imali...ko nije došao Pengos?

Sam je birao Hola, sam je hteo Nnoka ...jel ja ili neko od nas treba da nagađa oko srčanih problema...ili ...
Sam je birao zamene.

Uskoković? Koliko treba biti glup i ne koristiti ga umesto Voldena a ovoga vratiti na kombo beka...
O'Brajan... greška veka ovog 21., u Srbiji...razbucao je sve sa pripremama...
Kola su krenula nizbrdo upravo njegovim dolaskom i porazom od raspadnutog Himkija... što će se pokazati kao sudbina.

Najgore od svega napravio je gubitnički mentalitet od tima...5,6 u EL i Budućnost u ABA izgubljene a trebalo je dobiti...
To se teško menja... iako uvek verujem jako sam zabrinut za playoff ABA a i u njemu isto... Obradović je napravio "nije važno..." usadio im luzerski i nonšalantni pristup kad se lomi.
Alibi priče su to...sve je imao a ništa nije uradio... razočarenje najveće u istoriji KKCZ kao trener.

Gospodin Pendula

pre 3 godine

Koliko znači u košarci trener najbolje se vidi po Partizanu ! Skoro isti igrači ...a igra bez igre ! A isti trener ( Trinkijeri) čudo napravio sa Bayernom u EL !Sve je jasno ...

Ironični che

pre 3 godine

@Марко
Potpisujem sve napisano.

Sa 20-25 min po meču Uskoković, Dobrić, Davidovac i Radanov (ali, ne da se vraćaju na klupu sa prvim promašajem) će biti bolji od svih stranaca koje smo doveli ove sezone.

Davidovac dobija šansu jer pokriva 1-4 i čita igru, ali je uništen pre 2-3 sezone kada je za svaki promašaj dobijao packe. Vidi se da nema samopouzdanja da sam rešava, a normalno je da se igra izdvajanje za njega kad ga čuva plej.

Videćemo šta se dešava kad se svi vrate.

k

pre 3 godine

Isto sam mislio pre par dana. Sada sam nekako ponosan sto razmišljam kao neki velikani. Iako bih voleo duleta, on mi je ulepsao detenjstvo, ipak mislim da nije za prvog trenera. Sto zbog zdravlja, represivnog rezima, a najvise zbog toga sto smo uvek igrali neku kosarku koju danas niko ne igra. Dule je bio stara skola, uvek sa teskom peticom, danas to više nije moda. Treba naci mladog, modernog, talentovanog tremera, moramo ih imati, i dati mu pravu šansu,ne kao filipovskom, nego kao fener sto je dao kokoskovu. Fener je jedno vreme bio kao zvezda sada, ali ga nisu oterali i vidi ih sada.

dzoni jokic

pre 3 godine

Никад гора српска кошарка није била.Партизан из шале одува Задар и Цибона.Звезда служи за набијање кош разлике у Европи.Срамот и какве играче имају и Звезда и Партизан.Једноставно ужас,надамо се да ће следеће године бити боље.

Rea

pre 3 godine

Bespredmetno je uopste porediti, nebo i zemlji. Partizanu je stavljeno do znanja sta ih ceka cim im je oteran Trinkijeri. Sve je bilo jasno. Pojacanja sa dna Poljske lige i jos i teranje igraca kao sto su Gordic i Mekintsjer. Sa druge strane, zvezda posle debakla prosle sezone usla je sa jos vecim parama, pteskupa pojacanja, preskup trener, pa ostavka pa novi trener, pa doselekcija pa doselekcija doselekcije, roster sa 18 igraca. Neuporedive situacije.

Mohikanac

pre 3 godine

@Marko
Perperoglu, Beron, Faje. Ako već pričamo o kvalitetu i ono što su dali.
Takođe, samo Rebron i možda Deda bi bili igrači malo bolji ostalo mogao si im dati sve minute ne bi makli.

Zanosiš se samo.

Konformista

pre 3 godine

Pa počeli su sa mladim i perspektivnim trenerom, koji je sa ovim rosterom u sličnim uslovima pravio koliko toliko bolje rezultate. Tragični porazi od Budućnosti i Huventuda, s tim da su protiv Španaca o ishodu meča odlučivale i sudije. Poraz od Borca, Burga... Bilo je tu kikseva, ali ekipa nije ni približno izgledala ovako ambivalentno kao pod Filipovskim, a Šćepanović je da podsjetim bio taj koji nije imao energiju itd. Ova sezone je obilježena očajničkim potezima Mihailovića. Otišao Trinkijeri, vidio da Partizan ne pobjeđuje svaku utakmicu, javnost se obrušila na trenera kao što to uvijek radi, pa se i on brže bolje spremio da mu uruči otkaz. Niđe planiranja. Zatim su kao rezultat svega dovedena nekvalitetna pojačanja, najprije u vidu Perkinsa. Imena koja bi trebala da figuriraju kao pojačanja Krke, a ne kluba kao što je Partizan.

Milan

pre 3 godine

Kažu ljudi nema domaćih mladih igrača: A šta je Petrušev? Jel Nakić beograđanin? Jesu li Pokuševski i Smajlagić iz Srbije?
Problem je da oni ne žele da igraju u blizancima i to opravdano. Vide kako prolazi Trifunović, kako je prošao Ristić, videli kako su prošli mnogi pre njih. Nekad se znalo da talentovan igrač sigurno dobija minute, da će mu se verovati da će moći da se razvija. Vujošević je gurao Tripkovića, Veličkovića i Tepića bez obzira što se borio za svaku pobedu u evropi, bez obzira na teške poraze. Danas igrači znaju da neće dobiti šansu i odlaze tamo gde će je dobiti a blizanci bacaju pare na ispod prosečne strance

Z.Mamić: "AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu?

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 07. mart 2021 15:39)

9.4 budžet FMP 2 uz mogućnost neograničenog zahvatanja iz budžeta

4 mil budžet KKP. toliko ili manje smo imali manje više do 2013. ali smo fabrikovali masu domaćih i stranih igrača

zvezdas

pre 3 godine

Zanimljivo kako se spinuje, u zvezdi igraju domaci igraci i koji nisu ni reprezentativci, za razliku od partizana gde su reprezentativci, i sigurno su vise plaćeni od zvezdinih domacih igraca, prosle sezone je partizan bio prvi sa sličnim igracima.. tad im je sve bilo super.

BokeeLee

pre 3 godine

Eto "nije valjao" Saša Obradović, Zvezdino dete, a sa Radonjićem još lošiji rezultati i sad čija je odgovornost za sve to?
(Dunja, 07. mart 2021 15:25)
Saletova i samo Saletova.

FDGB

pre 3 godine

Strucnjak, kaze ne valju igraci. Da igraci ne valjau ne bi bili najbolja ekipa u Evrokupu i ABA ligi prosle godine, izmene u igrackom kadru su bile minimalne.

trener

pre 3 godine

Partizan institucija, do duse za nijansu manja od narodne Zvezde. dule ih digao ali i unistio i jos ce duze vreme trpeti posledice njegove neogranicene vladavine !

marko

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.

Марко

pre 3 godine

Ми смо једина земља у којој странац добија шансу само зато што је странац, а домаћи играч мора да игра три пута боље да би добио шансу. Да је Звезда пре пар година дала више шанси Добрићу, Давидовцу, Симанићу, Ребићу, Раданову, Ристићу данас сигурно не би имала мање од 50% победа у Евролиги. Ја немам више воље да сваког лета пратим ко све одлази, а ко долази у клуб. Једини странци које ценим у последњих десетак година су Милер, Вилијамс, Џенкинс, Блажич и Цирбес. Од оне сезоне у којој нам је једна победа фалила за Топ 8, све је лоше. А подсетићу да смо до те сезоне се углавном ослањали на домаће играче као што су Јовић, Марјановић, Симоновић, Гудурић, Калинић, Штимац, Митровић, Лазић, Мицић, Кузмић или Дангубић уз пар квалитетни странаца као што су они које сам већ набројао. Немамо ми пара, нити ћемо их икада имати, да можемо да направимо квалитетан тим у коме ће странци бити већина.

*Blackfish

pre 3 godine

Ja ovog coveka jako cenim, kosarkaski. Covek zna znanje! Vise puta sam gledao / citao njegove analize i svaka mu je na mestu. Jos je i harizmatican. Cudno mi je da nije napravio vecu trenersku karijeru, mozda je vise analiticar nego trener. Ali izbacio je neke vrhunske igrace, nije da nije. Zasto ne probati sa njim u Partizanu?

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.

E

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!

pop

pre 3 godine

vlada kao po obicaju lupa.. pricao je kako cemo uzeti zlato na wc sa pola snage a mi bili peti.. sad prica kako je zvezda favorit za aba.. pored cedevite i buducnosti?? mada i igokea je trenutno kvalitetnija

JPR24

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)

Da, ali su to privatne pare.

Petar

pre 3 godine

Problema tu nema
Prestati finansiranje oba SD parama gradjana
Nek idu na trziste i nek se bore
U zadnjih deset godina ova dva sportska drustva sem kradje i kriminala nista nisu doprinela
Lako je biti general sa tudjom vojskom

Frank Underwood

pre 3 godine

Većina navijača i jednog i drugog tabora, uglavnom ostrašćenih, ima za sebe rečenicu "jedno brdo, a dva univerzuma".

A ipak su svi oni dva brda, a jedan univerzum.

...

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.
(marko, 7. mart 2021 15:12)

Dokle vise prica o domacim igracima, pa nabrojte neke od njih? Znate li koliko kostaju nasi kvalitetni igraci?

Igraju nasi tacno onoliko koliko klubovi mogu i da ih plate

Petar

pre 3 godine

Problema tu nema
Prestati finansiranje oba SD parama gradjana
Nek idu na trziste i nek se bore
U zadnjih deset godina ova dva sportska drustva sem kradje i kriminala nista nisu doprinela
Lako je biti general sa tudjom vojskom

zvezdas

pre 3 godine

Zanimljivo kako se spinuje, u zvezdi igraju domaci igraci i koji nisu ni reprezentativci, za razliku od partizana gde su reprezentativci, i sigurno su vise plaćeni od zvezdinih domacih igraca, prosle sezone je partizan bio prvi sa sličnim igracima.. tad im je sve bilo super.

marko

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.

Frank Underwood

pre 3 godine

Većina navijača i jednog i drugog tabora, uglavnom ostrašćenih, ima za sebe rečenicu "jedno brdo, a dva univerzuma".

A ipak su svi oni dva brda, a jedan univerzum.

JPR24

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)

Da, ali su to privatne pare.

BokeeLee

pre 3 godine

Eto "nije valjao" Saša Obradović, Zvezdino dete, a sa Radonjićem još lošiji rezultati i sad čija je odgovornost za sve to?
(Dunja, 07. mart 2021 15:25)
Saletova i samo Saletova.

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.

Марко

pre 3 godine

Ми смо једина земља у којој странац добија шансу само зато што је странац, а домаћи играч мора да игра три пута боље да би добио шансу. Да је Звезда пре пар година дала више шанси Добрићу, Давидовцу, Симанићу, Ребићу, Раданову, Ристићу данас сигурно не би имала мање од 50% победа у Евролиги. Ја немам више воље да сваког лета пратим ко све одлази, а ко долази у клуб. Једини странци које ценим у последњих десетак година су Милер, Вилијамс, Џенкинс, Блажич и Цирбес. Од оне сезоне у којој нам је једна победа фалила за Топ 8, све је лоше. А подсетићу да смо до те сезоне се углавном ослањали на домаће играче као што су Јовић, Марјановић, Симоновић, Гудурић, Калинић, Штимац, Митровић, Лазић, Мицић, Кузмић или Дангубић уз пар квалитетни странаца као што су они које сам већ набројао. Немамо ми пара, нити ћемо их икада имати, да можемо да направимо квалитетан тим у коме ће странци бити већина.

a

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Au šta ti napisa? Ako već iznosiš ove neistine daj dokaz, argument. Lojd plaćen 1,5 mil dolara. Zvezda kažeš ima veći budžet od pola Evroligaša. Ko li te truje takvim glupostima umesto da odeš na sajt EL i vidiš koliki je budžet svih evroligaša a Zvezda na dnu sa oko 8,5 mil evra

Gorki

pre 3 godine

Ovo je jedna od najlosijih sezona u istoriji partizana, a ne u poslednjih nekoliko sezona.
(gomez

Tesko. Ima tu podosta godina koje mogu da konkurisu za taj naslov. Prvih 33 recimo. Mada, onda kada je partizan ispao bi trebala biti na prvom mestu!!!

a

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:05)

Već nedeljama iznosiš koliko ko prima u Zvezdi Partizanu. Kakav si ti znalac. Barataš sa finansijama oba kluba

trener

pre 3 godine

Partizan institucija, do duse za nijansu manja od narodne Zvezde. dule ih digao ali i unistio i jos ce duze vreme trpeti posledice njegove neogranicene vladavine !

johny

pre 3 godine

Stalna priča o domaćim igračima. Eno liga Srbija ih puna. I koji je igrač i te lige prešao u vodeče klubove ABA i napravio karijeru. Eno Borac i FMP sa domaćim igračima i na začelju lige

...

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.
(marko, 7. mart 2021 15:12)

Dokle vise prica o domacim igracima, pa nabrojte neke od njih? Znate li koliko kostaju nasi kvalitetni igraci?

Igraju nasi tacno onoliko koliko klubovi mogu i da ih plate

*Blackfish

pre 3 godine

Ja ovog coveka jako cenim, kosarkaski. Covek zna znanje! Vise puta sam gledao / citao njegove analize i svaka mu je na mestu. Jos je i harizmatican. Cudno mi je da nije napravio vecu trenersku karijeru, mozda je vise analiticar nego trener. Ali izbacio je neke vrhunske igrace, nije da nije. Zasto ne probati sa njim u Partizanu?

a

pre 3 godine

@Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M

k

pre 3 godine

Isto sam mislio pre par dana. Sada sam nekako ponosan sto razmišljam kao neki velikani. Iako bih voleo duleta, on mi je ulepsao detenjstvo, ipak mislim da nije za prvog trenera. Sto zbog zdravlja, represivnog rezima, a najvise zbog toga sto smo uvek igrali neku kosarku koju danas niko ne igra. Dule je bio stara skola, uvek sa teskom peticom, danas to više nije moda. Treba naci mladog, modernog, talentovanog tremera, moramo ih imati, i dati mu pravu šansu,ne kao filipovskom, nego kao fener sto je dao kokoskovu. Fener je jedno vreme bio kao zvezda sada, ali ga nisu oterali i vidi ih sada.

JSD PFC

pre 3 godine

Džabe ti Đuroviću ovde govoriš bilo šta. Za većinu Partizanovaca si zvezdin trener i navijač, te prema tome ne možeš biti objektivan!?
Ja kažem da ti je svaka na mestu, apsolutno delim tvoje mišljenje.

Partizanovci treba da shavate da Dule više ne može biti prvi trener Partizana zbog vrlo lošeg zdravlja. Čovek ide na dijalizu dva puta nedeljno, a pored toga je i dijabetičar. Svaka mu čast da se bori i ovoliko. Zbog toga je savetnik u Klužu, a ne prvi trener. Samo mu zdravlja želim.

U svakom slučaju, ako Partizan misli razvijati mlade igrače teško će to uspeti bez Vujoševićevog nadzora.
Partizan mora imati upotrebljivog visokog centra (210 +), skok i unutrašnju igru. Ako misle nastaviti sa small ball košarkom ( niskim petorkama), onda je potreban izvanredan play i najmanje 4 vrhunska šutera na parketu u isto vreme. Ovako ispadamo smešni, igramo small ball a niko na parketu ne može da pogodi zid.

FDGB

pre 3 godine

Strucnjak, kaze ne valju igraci. Da igraci ne valjau ne bi bili najbolja ekipa u Evrokupu i ABA ligi prosle godine, izmene u igrackom kadru su bile minimalne.

Gospodin Pendula

pre 3 godine

Koliko znači u košarci trener najbolje se vidi po Partizanu ! Skoro isti igrači ...a igra bez igre ! A isti trener ( Trinkijeri) čudo napravio sa Bayernom u EL !Sve je jasno ...

Petar

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)
Pa sta treba da kaze? Nije toliko propala, propala malo, drugima propala vise. Himki je jedini gori od Zvezde i to je stvarno propala investicija. Ali Zvezda ima ocajnu EL sezonu, verovatno najgoru u svojoj istoriji. Znaci propala.

Milan

pre 3 godine

Kažu ljudi nema domaćih mladih igrača: A šta je Petrušev? Jel Nakić beograđanin? Jesu li Pokuševski i Smajlagić iz Srbije?
Problem je da oni ne žele da igraju u blizancima i to opravdano. Vide kako prolazi Trifunović, kako je prošao Ristić, videli kako su prošli mnogi pre njih. Nekad se znalo da talentovan igrač sigurno dobija minute, da će mu se verovati da će moći da se razvija. Vujošević je gurao Tripkovića, Veličkovića i Tepića bez obzira što se borio za svaku pobedu u evropi, bez obzira na teške poraze. Danas igrači znaju da neće dobiti šansu i odlaze tamo gde će je dobiti a blizanci bacaju pare na ispod prosečne strance

Premudri

pre 3 godine

Ti si,Đuroviću,uvek imao naknadnu pamet...zašto tebi ne ponude da vodiš neki veći klub kad sve znaš? I dogovorite se već jednom,ko je " izmislio" Dražena,ti ili Moka?!Ahahha...

onako

pre 3 godine

@E
Koje su to zamene?

Ovo je ubedljivo najskuplji tim koji smo imali...ko nije došao Pengos?

Sam je birao Hola, sam je hteo Nnoka ...jel ja ili neko od nas treba da nagađa oko srčanih problema...ili ...
Sam je birao zamene.

Uskoković? Koliko treba biti glup i ne koristiti ga umesto Voldena a ovoga vratiti na kombo beka...
O'Brajan... greška veka ovog 21., u Srbiji...razbucao je sve sa pripremama...
Kola su krenula nizbrdo upravo njegovim dolaskom i porazom od raspadnutog Himkija... što će se pokazati kao sudbina.

Najgore od svega napravio je gubitnički mentalitet od tima...5,6 u EL i Budućnost u ABA izgubljene a trebalo je dobiti...
To se teško menja... iako uvek verujem jako sam zabrinut za playoff ABA a i u njemu isto... Obradović je napravio "nije važno..." usadio im luzerski i nonšalantni pristup kad se lomi.
Alibi priče su to...sve je imao a ništa nije uradio... razočarenje najveće u istoriji KKCZ kao trener.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Z. Mamic, a zasto pricas o budzetima ekipa kad iznosis neistine? Odes lepo u APR i vidis budzete oba tima, troskove za plate, ostale troskove... cuj Partizanov budzet 4m eur. Kao prvo, sam Ostoja je rekao da je budzet Partizana najveci u istoriji i iznosi 6.5m eur. Kao drugo, poznato je da su plate igraca i strucnog staba najveci izdatak budzeta, a Partizan je skoro 4m eut samo za plate potrosio. Lepo se vidi i Zvezdin budzet od oko 8m eur. Znaci razlika je nekih 1.5m eur u budzetima, nikako vise nego duplo.

Cinjenice

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!

dekigrobar011

pre 3 godine

Kakva zamena teza i brdo dezinformacija, to je strašno.
KKCZV (pravi naziv) ima najveći budžet u istoriji košarke na ovim prostorima.
Dušebriznici "ne pominju" ostale sponzore u vidu nekoliko miliona eura(milom ili silom) znaju i vrapci na grani. Igraju loše zbog
neuskladjenosti dobrih igrača i njihovih pozicija. Trenerske ideje nisu donele razliku, a nedisciplina pojedinih igrača(stranaca) pod Sašom O. nije mogla da se sakrije.
Ceh platio trener, otpušteni igrači od strane gazde, hemija razbijena i eto rezultata.
KKP se raspao skroz, prvenstveno zbog gomilanja polukošarkaša i to stranaca(u velikoj meri i zbog restrikcije budžeta, zabrane Miloju treneru ili Petruševu da igra za voljeni tim).
Treneri početnici, isluženi domaći igrači ili suviše mladi.
Rukovodstvo kluba jedino uspešno
u rušenju Institucije i to na kakav način.
Naravno faktor publike nesagledivo nedostaje klubovima, takodje i respekt sudjenja u Evropi.
Sve u svemu, KKCZV ima šanse i da sve prodje nekažnjeno ako osvoji Aba Ligu, sve se zaboravi ? od sledeće sezone sve isto i jače.
KKP definitivno u kanalu, zabrinjava
potpuna apatija crno-bele Avangarde(Željko, Kića, General, Bogdan, Bodiroga, Bjela, Laza R.,
Dušan Kovačević, Dragojević i dr.)
koja nemo posmatra linč bez ijednog UZVIKA EJ.!!!
Tužno Srbijo i nas koji nismo većina...

pop

pre 3 godine

vlada kao po obicaju lupa.. pricao je kako cemo uzeti zlato na wc sa pola snage a mi bili peti.. sad prica kako je zvezda favorit za aba.. pored cedevite i buducnosti?? mada i igokea je trenutno kvalitetnija

Cinjenice

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.

Dvokorak

pre 3 godine

Марко, 7. mart 2021 15:45

Sve to koje si nabrojao su bili reprezentativci, neki od njih (Kuzmić) igrali najbolje sezone u karijeri, neki kao Vasa eksplodirali kasnije.
Poslagale se kockice te 2-3 sezone.

Sad je pitanje da li Zvezda ima para za dvojicu od tih (osim Mitrovića), a od ovih koje ima samo bi Davidovac mogao zalutati na širi spisak reprezentacije.

Ista je situacija u Partizanu.

Kladim se da će Petrušev zaobići blizance u širokom luku.

Pozitivno je što je CZ potpisaLla 5-6 mladih igrača, ali videćemo koliko će raditi s njima.
Evroligu ne zanima što Himki ima skor kao Primorska. Ako plate, i dokažu tržišnu vrednost, igraće i dogodine.
Zato, kad je već tu, jesam da Radonja ostane (bio sam i protiv teranja Saleta onako rano) jer voli da igra sa domaćim igračima, a strance koristi da popune rupe i da izmisle 10-15 poena kad igra stane.

E

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!

Z.Mamić: "AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu?

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 07. mart 2021 15:39)

9.4 budžet FMP 2 uz mogućnost neograničenog zahvatanja iz budžeta

4 mil budžet KKP. toliko ili manje smo imali manje više do 2013. ali smo fabrikovali masu domaćih i stranih igrača

123

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 7. mart 2021 15:39)


To su OGROMNE pare a ne najmanji budzet. Ti nesto kao uporedjujes? Nema tu uporedjenja. Da imate 4 mil. pa ajde. Ali 10?? I budete na dnu? To je pogresno sto i vi i Partizan radite. Evo sam vidis. I mislis da ce biti bolje? Potpuno se vodi pogresna politika. Oni koji kazu, domaci igraci? E tek bi onda gubili? Nece moci. Bilo bi tako par sezona pa bi se ti igraci razvijali, imali bi teske utakmice u rukama. I to bi bila korist za nas sport. Evo, igraju stranci? I, gde su rezultati? I to se samo dovode i otpustaju? A svi oni odnesu gomilu para u svoje dzepove. A domaci igraci stagniraju, nema ih nigde..

Miroslav

pre 3 godine

Ceka se utakmica u Ljubljani,pa da se uradi rez.Nadam se da ce mo izgubiti u Ljubljani.Na taj nacim ce mo dobiti vise vremena za formiranje ekipe koja ce sledece sezone biti konkurentnija.Ako prodjemo dalje u EK,samo ce mo izgubiti dragoceno vreme.Svakom laiku je jasno da u EK nemamo sta da trazimo.Treba prodati sve strance (mozda jedino Mika da se zadrzi,zato sto ce mo tesko sada pronaci nekog centra).U prvih pet ubaciti Jaramaza,Zagorca i Trifunovica,idati im odresene ruke.Da vidimo dali mogu sva trojica u petorci da igraju.Sastav popuniti mladjim domacim igracima.

sone

pre 3 godine

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M
(a, 07. mart 2021 18:19)
Znači, sa ovakvim budzetom je doktor pred početak EL, rekao da je zvezda napravila respektabilan tim za napad na sam vrh evrolige? Nebi me čudilo da još uvek verujes u deda mraza!

ime pre zime

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!
(E, 7. mart 2021 15:56)

Blago si ga tebi kad si za strance. Uh, izvini, rece da 20 godina pratis.

111

pre 3 godine

Partizanu je propala godina kao i prosla. Nema tu razlike. Osim sto smo tada igrali odlicno ali to nije znacilo nista. Sezona je prekinuta. Ova sezona je isto propala ali igramo ocajno. Kada se uporedi prosla sezona i ova , razlika je samo u tome kako je igrao Partizan ali to nije donelo nista. Partizan treba da gleda u buducnost. Trener koji ce duze da radi, smanjiti broj stranaca i oformiti tim na duze staze. Ovako, samo se menja, od trenera preko igraca,trose se pare a rezultata nema. Docice drugi trener, pa drugi iza njega? Cemu sve to vodi? Mozemo i strance da dovedemo ali ni to nije nikakva garancija. Evo kako igraju..Perkins je poslednji dosao?? Smesno. I tako u krug? Struka mora da ima viziju jer kada vec ovako nema rezultata, treba biti pametan i raditi na timu na duze vreme. Ovako, nema nista, to svi vidimo. I ako se ovako nastavi nece biti nista bolje. U to sam siguran. Partizan rezultate ne moze da ima sa ovakvim kadrom. Zagorac? I ne samo on, da ne nabrajam.

Ironični che

pre 3 godine

@Марко
Potpisujem sve napisano.

Sa 20-25 min po meču Uskoković, Dobrić, Davidovac i Radanov (ali, ne da se vraćaju na klupu sa prvim promašajem) će biti bolji od svih stranaca koje smo doveli ove sezone.

Davidovac dobija šansu jer pokriva 1-4 i čita igru, ali je uništen pre 2-3 sezone kada je za svaki promašaj dobijao packe. Vidi se da nema samopouzdanja da sam rešava, a normalno je da se igra izdvajanje za njega kad ga čuva plej.

Videćemo šta se dešava kad se svi vrate.

Rea

pre 3 godine

Bespredmetno je uopste porediti, nebo i zemlji. Partizanu je stavljeno do znanja sta ih ceka cim im je oteran Trinkijeri. Sve je bilo jasno. Pojacanja sa dna Poljske lige i jos i teranje igraca kao sto su Gordic i Mekintsjer. Sa druge strane, zvezda posle debakla prosle sezone usla je sa jos vecim parama, pteskupa pojacanja, preskup trener, pa ostavka pa novi trener, pa doselekcija pa doselekcija doselekcije, roster sa 18 igraca. Neuporedive situacije.

dzoni jokic

pre 3 godine

Никад гора српска кошарка није била.Партизан из шале одува Задар и Цибона.Звезда служи за набијање кош разлике у Европи.Срамот и какве играче имају и Звезда и Партизан.Једноставно ужас,надамо се да ће следеће године бити боље.

Mohikanac

pre 3 godine

@Marko
Perperoglu, Beron, Faje. Ako već pričamo o kvalitetu i ono što su dali.
Takođe, samo Rebron i možda Deda bi bili igrači malo bolji ostalo mogao si im dati sve minute ne bi makli.

Zanosiš se samo.

Konformista

pre 3 godine

Pa počeli su sa mladim i perspektivnim trenerom, koji je sa ovim rosterom u sličnim uslovima pravio koliko toliko bolje rezultate. Tragični porazi od Budućnosti i Huventuda, s tim da su protiv Španaca o ishodu meča odlučivale i sudije. Poraz od Borca, Burga... Bilo je tu kikseva, ali ekipa nije ni približno izgledala ovako ambivalentno kao pod Filipovskim, a Šćepanović je da podsjetim bio taj koji nije imao energiju itd. Ova sezone je obilježena očajničkim potezima Mihailovića. Otišao Trinkijeri, vidio da Partizan ne pobjeđuje svaku utakmicu, javnost se obrušila na trenera kao što to uvijek radi, pa se i on brže bolje spremio da mu uruči otkaz. Niđe planiranja. Zatim su kao rezultat svega dovedena nekvalitetna pojačanja, najprije u vidu Perkinsa. Imena koja bi trebala da figuriraju kao pojačanja Krke, a ne kluba kao što je Partizan.

YooX

pre 3 godine

Bez obzira sto je radio na drugoj strani (a ko bi bio lud da propusti takvu priliku u zivotu) mislim da bi Dusan Alimpijevic bio odlicno resenje jer poseduje talenat i tu neku drskost i energiju koja je potrebna. Naravno uz Vujosevica kao mentora. Gledam ga sa kojom energijom radi u Turskoj bukvalno ucestvuje u utakmicama. Modernih je shvatanja i prati trziste evo ova dva momka koje je iskopao iz G-Lige Lamar Peters i Marlon Shayok su vec sledece sezone vrlo verovatno EL igraci dok mi ovde ne umemo bolje od Perkinsa. Dati mu sansu da radi, okruziti ga pravim ljudima pa da vidimo. Ovako realno ne ide.

Basketaš

pre 3 godine

Proći će dosta vremena kad će partizan oporavit košarkaški upotpunosti.

A Czv će biti prvak nekoliko sezona još al Evroligu da vidi osim top8 odnosno fajnal fora vrlo teško u skorije vreme.

realni pesimist

pre 3 godine

Mladi trener, rad na duže, stvaranje mladih igrača... ovo je zanošenje daleko od realnosti. Prvo, mladih i zaista talentovanih igrača ovde nema. Doduše, nešto ih ima, mnogo manje nego ranije, ali ne ostaju ovde. I u prosečnom klubu u najjačim evropskim ligama, biće bolje plaćeni i imaće veće šanse da igraju i napreduju. A da ne govorimo kako je u onim najvećim, koji kao juniore kupe sve što valja odavde, iako ih nema mnogo. Ili naši perspektivni mladi igrači odlaze preko bare, studirajući besplatno i maštajući da igraju NBA. Pogledajte samo "velike talente" iz Zvezde koji su se isticali na finalnom turniru najboljih omladinskih klubova Evrope. Gde su i kako igraju Aranitović, Stojanović, Rebić, Lazarević, Boriša... samo je jedan, sad u Feneru, nešto zaista napravio. Klubovima za funkcionisanje treba dosta novca, a za to treba igrati u Evropi i privući sponzore. A da bi to postigli trebaju im kvalitetni igrači, koje ovde nemaju ni od čega, a ni vremena da prave. Jedini izlaz je naći i zaposliti dobrog stranca, koji opet mora da bude i finansijski dostupan i dovoljno kvalitetan, ali ne preterano da ga ne bi već pokupili bogatiji klubovi. Eto, u takvoj situaciji, koja će biti još samo gora, treba se domoći Evrope i tamo nešto napraviti. I kad napabirčiš nešto para, a da si još uvek najsiromašniji u EL, onda te potera baksuz sa koronom, povredama itd. Nijedan klub ovde ne može da pravi tim na nekoliko godina i od domaćih igrača, a da računa na uspeh!

sasa pg

pre 3 godine

@YooX

Ne ide to za Alimpijevića, brate. Možda je dobar stručnjak, ali već je bio na drugoj strani, i debelo zagazio protiv nas

sone

pre 3 godine

Koliko ja znam, Partizanu je ostala jos jedna utakmica u evrokupu i postoji šansa za TOP-8. Ako uspe da pobedi, verovatno ce uci. Zvezda je ispala u TOP-32 takodje drugog po snazi evropskog kupa, pa je od toga napravljen uspeh epskih razmera. Tako da gospodine Djurovicu, rano je pricati o tome da je Partizanu propala sezona u svakom smislu!

zvezdas

pre 3 godine

Zanimljivo kako se spinuje, u zvezdi igraju domaci igraci i koji nisu ni reprezentativci, za razliku od partizana gde su reprezentativci, i sigurno su vise plaćeni od zvezdinih domacih igraca, prosle sezone je partizan bio prvi sa sličnim igracima.. tad im je sve bilo super.

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.

Cinjenice

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!

trener

pre 3 godine

Partizan institucija, do duse za nijansu manja od narodne Zvezde. dule ih digao ali i unistio i jos ce duze vreme trpeti posledice njegove neogranicene vladavine !

JPR24

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)

Da, ali su to privatne pare.

pop

pre 3 godine

vlada kao po obicaju lupa.. pricao je kako cemo uzeti zlato na wc sa pola snage a mi bili peti.. sad prica kako je zvezda favorit za aba.. pored cedevite i buducnosti?? mada i igokea je trenutno kvalitetnija

Premudri

pre 3 godine

Ti si,Đuroviću,uvek imao naknadnu pamet...zašto tebi ne ponude da vodiš neki veći klub kad sve znaš? I dogovorite se već jednom,ko je " izmislio" Dražena,ti ili Moka?!Ahahha...

dekigrobar011

pre 3 godine

Kakva zamena teza i brdo dezinformacija, to je strašno.
KKCZV (pravi naziv) ima najveći budžet u istoriji košarke na ovim prostorima.
Dušebriznici "ne pominju" ostale sponzore u vidu nekoliko miliona eura(milom ili silom) znaju i vrapci na grani. Igraju loše zbog
neuskladjenosti dobrih igrača i njihovih pozicija. Trenerske ideje nisu donele razliku, a nedisciplina pojedinih igrača(stranaca) pod Sašom O. nije mogla da se sakrije.
Ceh platio trener, otpušteni igrači od strane gazde, hemija razbijena i eto rezultata.
KKP se raspao skroz, prvenstveno zbog gomilanja polukošarkaša i to stranaca(u velikoj meri i zbog restrikcije budžeta, zabrane Miloju treneru ili Petruševu da igra za voljeni tim).
Treneri početnici, isluženi domaći igrači ili suviše mladi.
Rukovodstvo kluba jedino uspešno
u rušenju Institucije i to na kakav način.
Naravno faktor publike nesagledivo nedostaje klubovima, takodje i respekt sudjenja u Evropi.
Sve u svemu, KKCZV ima šanse i da sve prodje nekažnjeno ako osvoji Aba Ligu, sve se zaboravi ? od sledeće sezone sve isto i jače.
KKP definitivno u kanalu, zabrinjava
potpuna apatija crno-bele Avangarde(Željko, Kića, General, Bogdan, Bodiroga, Bjela, Laza R.,
Dušan Kovačević, Dragojević i dr.)
koja nemo posmatra linč bez ijednog UZVIKA EJ.!!!
Tužno Srbijo i nas koji nismo većina...

Cinjenice

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.

E

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!

Rea

pre 3 godine

Bespredmetno je uopste porediti, nebo i zemlji. Partizanu je stavljeno do znanja sta ih ceka cim im je oteran Trinkijeri. Sve je bilo jasno. Pojacanja sa dna Poljske lige i jos i teranje igraca kao sto su Gordic i Mekintsjer. Sa druge strane, zvezda posle debakla prosle sezone usla je sa jos vecim parama, pteskupa pojacanja, preskup trener, pa ostavka pa novi trener, pa doselekcija pa doselekcija doselekcije, roster sa 18 igraca. Neuporedive situacije.

FDGB

pre 3 godine

Strucnjak, kaze ne valju igraci. Da igraci ne valjau ne bi bili najbolja ekipa u Evrokupu i ABA ligi prosle godine, izmene u igrackom kadru su bile minimalne.

Z.Mamić: "AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu?

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 07. mart 2021 15:39)

9.4 budžet FMP 2 uz mogućnost neograničenog zahvatanja iz budžeta

4 mil budžet KKP. toliko ili manje smo imali manje više do 2013. ali smo fabrikovali masu domaćih i stranih igrača

marko

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.

BokeeLee

pre 3 godine

Eto "nije valjao" Saša Obradović, Zvezdino dete, a sa Radonjićem još lošiji rezultati i sad čija je odgovornost za sve to?
(Dunja, 07. mart 2021 15:25)
Saletova i samo Saletova.

a

pre 3 godine

@Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M

Petar

pre 3 godine

Problema tu nema
Prestati finansiranje oba SD parama gradjana
Nek idu na trziste i nek se bore
U zadnjih deset godina ova dva sportska drustva sem kradje i kriminala nista nisu doprinela
Lako je biti general sa tudjom vojskom

123

pre 3 godine

Neuspeh u Evroligi ,sa najmanjim budžetom, i nije nešto strašno. Ali boriti se za opstanak u Aba ligi,pored najvećeg budžeta, e to je već za Ginisa. Nije baš autolimar iz Prislonice bez odgovornosti. Uostalom on je doveo bivšeg direktora Lončara i trenere koji su vodili Igokeu iz Humske. Što se savetnika tiče,on bez Tadića i ekipe nema šta da traži u košarci.
(Malo vas je grobari!, 7. mart 2021 15:39)


To su OGROMNE pare a ne najmanji budzet. Ti nesto kao uporedjujes? Nema tu uporedjenja. Da imate 4 mil. pa ajde. Ali 10?? I budete na dnu? To je pogresno sto i vi i Partizan radite. Evo sam vidis. I mislis da ce biti bolje? Potpuno se vodi pogresna politika. Oni koji kazu, domaci igraci? E tek bi onda gubili? Nece moci. Bilo bi tako par sezona pa bi se ti igraci razvijali, imali bi teske utakmice u rukama. I to bi bila korist za nas sport. Evo, igraju stranci? I, gde su rezultati? I to se samo dovode i otpustaju? A svi oni odnesu gomilu para u svoje dzepove. A domaci igraci stagniraju, nema ih nigde..

*Blackfish

pre 3 godine

Ja ovog coveka jako cenim, kosarkaski. Covek zna znanje! Vise puta sam gledao / citao njegove analize i svaka mu je na mestu. Jos je i harizmatican. Cudno mi je da nije napravio vecu trenersku karijeru, mozda je vise analiticar nego trener. Ali izbacio je neke vrhunske igrace, nije da nije. Zasto ne probati sa njim u Partizanu?

sone

pre 3 godine

Koliko ja znam, Partizanu je ostala jos jedna utakmica u evrokupu i postoji šansa za TOP-8. Ako uspe da pobedi, verovatno ce uci. Zvezda je ispala u TOP-32 takodje drugog po snazi evropskog kupa, pa je od toga napravljen uspeh epskih razmera. Tako da gospodine Djurovicu, rano je pricati o tome da je Partizanu propala sezona u svakom smislu!

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Z. Mamic, a zasto pricas o budzetima ekipa kad iznosis neistine? Odes lepo u APR i vidis budzete oba tima, troskove za plate, ostale troskove... cuj Partizanov budzet 4m eur. Kao prvo, sam Ostoja je rekao da je budzet Partizana najveci u istoriji i iznosi 6.5m eur. Kao drugo, poznato je da su plate igraca i strucnog staba najveci izdatak budzeta, a Partizan je skoro 4m eut samo za plate potrosio. Lepo se vidi i Zvezdin budzet od oko 8m eur. Znaci razlika je nekih 1.5m eur u budzetima, nikako vise nego duplo.

a

pre 3 godine

Jeste Partizan ocajan sa 2-3 mil evra budzeta, ali šta tek reći za Zvezdu sa 13.500.000e budžeta. Ubedljivo najgora ekipa u evroligi, neće osvojiti Aba ligu, superliga je takodje upitna. Imaju veći budžet od Baskonije, Valensije, Panatanaikosa, Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna, a približan kao Makabi, Olimpijakos i Zenit. Sada uporedite gde su ti klubovi i kako igraju oni, a kako igra Zvezda. Plus imaju jednog od najskupljih igraca u Evropi Džordana Lojda koji ima platu 1.500.000e po sezoni. Ovakva bahatost nesrazmerna sa rezultatima nije zabeležena u istoriji evropske kosarke!
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:07)

Au šta ti napisa? Ako već iznosiš ove neistine daj dokaz, argument. Lojd plaćen 1,5 mil dolara. Zvezda kažeš ima veći budžet od pola Evroligaša. Ko li te truje takvim glupostima umesto da odeš na sajt EL i vidiš koliki je budžet svih evroligaša a Zvezda na dnu sa oko 8,5 mil evra

Ironični che

pre 3 godine

@Марко
Potpisujem sve napisano.

Sa 20-25 min po meču Uskoković, Dobrić, Davidovac i Radanov (ali, ne da se vraćaju na klupu sa prvim promašajem) će biti bolji od svih stranaca koje smo doveli ove sezone.

Davidovac dobija šansu jer pokriva 1-4 i čita igru, ali je uništen pre 2-3 sezone kada je za svaki promašaj dobijao packe. Vidi se da nema samopouzdanja da sam rešava, a normalno je da se igra izdvajanje za njega kad ga čuva plej.

Videćemo šta se dešava kad se svi vrate.

a

pre 3 godine

E moj Djurovicu, pa samo pogledajte ko u Partizanu igra i koje su to plate. Kodi 900.000e. Jaramaz 500.000. Zagorac 450.000. Dangubic 400.000. Pejdz 550.000. Mozli 650.000. Tomas 600.000. Pa samo jednog Miku placamo 400.000. Ovaj novi Perkins je dosao kod nas za 300.000 do kraja sezone. Gordica smo placali 350.000eur. I sa takvim timom, nama je sezona bila gotova jos pre januara. Cela godina je propala, a sta ce da bude sledece to niko ne zna.
(Cinjenice, 07. mart 2021 17:05)

Već nedeljama iznosiš koliko ko prima u Zvezdi Partizanu. Kakav si ti znalac. Barataš sa finansijama oba kluba

...

pre 3 godine

KKP i Zvezda su u rasulu dovode strance ne da budu nosioci igre već rezerve. Umesto domaćih igrača oni dovode strance koji ne prave razliku.
(marko, 7. mart 2021 15:12)

Dokle vise prica o domacim igracima, pa nabrojte neke od njih? Znate li koliko kostaju nasi kvalitetni igraci?

Igraju nasi tacno onoliko koliko klubovi mogu i da ih plate

k

pre 3 godine

Isto sam mislio pre par dana. Sada sam nekako ponosan sto razmišljam kao neki velikani. Iako bih voleo duleta, on mi je ulepsao detenjstvo, ipak mislim da nije za prvog trenera. Sto zbog zdravlja, represivnog rezima, a najvise zbog toga sto smo uvek igrali neku kosarku koju danas niko ne igra. Dule je bio stara skola, uvek sa teskom peticom, danas to više nije moda. Treba naci mladog, modernog, talentovanog tremera, moramo ih imati, i dati mu pravu šansu,ne kao filipovskom, nego kao fener sto je dao kokoskovu. Fener je jedno vreme bio kao zvezda sada, ali ga nisu oterali i vidi ih sada.

Miroslav

pre 3 godine

Ceka se utakmica u Ljubljani,pa da se uradi rez.Nadam se da ce mo izgubiti u Ljubljani.Na taj nacim ce mo dobiti vise vremena za formiranje ekipe koja ce sledece sezone biti konkurentnija.Ako prodjemo dalje u EK,samo ce mo izgubiti dragoceno vreme.Svakom laiku je jasno da u EK nemamo sta da trazimo.Treba prodati sve strance (mozda jedino Mika da se zadrzi,zato sto ce mo tesko sada pronaci nekog centra).U prvih pet ubaciti Jaramaza,Zagorca i Trifunovica,idati im odresene ruke.Da vidimo dali mogu sva trojica u petorci da igraju.Sastav popuniti mladjim domacim igracima.

Марко

pre 3 godine

Ми смо једина земља у којој странац добија шансу само зато што је странац, а домаћи играч мора да игра три пута боље да би добио шансу. Да је Звезда пре пар година дала више шанси Добрићу, Давидовцу, Симанићу, Ребићу, Раданову, Ристићу данас сигурно не би имала мање од 50% победа у Евролиги. Ја немам више воље да сваког лета пратим ко све одлази, а ко долази у клуб. Једини странци које ценим у последњих десетак година су Милер, Вилијамс, Џенкинс, Блажич и Цирбес. Од оне сезоне у којој нам је једна победа фалила за Топ 8, све је лоше. А подсетићу да смо до те сезоне се углавном ослањали на домаће играче као што су Јовић, Марјановић, Симоновић, Гудурић, Калинић, Штимац, Митровић, Лазић, Мицић, Кузмић или Дангубић уз пар квалитетни странаца као што су они које сам већ набројао. Немамо ми пара, нити ћемо их икада имати, да можемо да направимо квалитетан тим у коме ће странци бити већина.

dzoni jokic

pre 3 godine

Никад гора српска кошарка није била.Партизан из шале одува Задар и Цибона.Звезда служи за набијање кош разлике у Европи.Срамот и какве играче имају и Звезда и Партизан.Једноставно ужас,надамо се да ће следеће године бити боље.

Frank Underwood

pre 3 godine

Većina navijača i jednog i drugog tabora, uglavnom ostrašćenih, ima za sebe rečenicu "jedno brdo, a dva univerzuma".

A ipak su svi oni dva brda, a jedan univerzum.

sone

pre 3 godine

Da se ne mučiš a da ti oborim komentar evo sa zvaničnog sajta EL koliki su budžeti za 2021


1)FC Barcelona 41M
2) CSKA Moscow 40.7M
3) Real Madrid 40M
4) Khimki Moscow Region 33.3M
5) AX Armani Exchange Milan 31M
6) Fenerbahce Beko 30M
7) Zenit Saint-Petersburg 26.7M
8) Anadolu Efes 24M
9) Maccabi FOX Tel Aviv 24M
10) FC Bayern Munich 23M
11) KIROLBET Baskonia 16M
12) Olympiacos 16M
13) Valencia 15M
14) Panathinaikos OPAP 14M
15) Zalgiris Kaunas 11.9M
16) LDLC ASVEL Villeurbanne 11.4M
17) ALBA Berlin 11M
18) Crvena Zvezda mts 8.3M
(a, 07. mart 2021 18:19)
Znači, sa ovakvim budzetom je doktor pred početak EL, rekao da je zvezda napravila respektabilan tim za napad na sam vrh evrolige? Nebi me čudilo da još uvek verujes u deda mraza!

Gorki

pre 3 godine

Ovo je jedna od najlosijih sezona u istoriji partizana, a ne u poslednjih nekoliko sezona.
(gomez

Tesko. Ima tu podosta godina koje mogu da konkurisu za taj naslov. Prvih 33 recimo. Mada, onda kada je partizan ispao bi trebala biti na prvom mestu!!!

ime pre zime

pre 3 godine

Zvezdina greska je sto je otpusten Sasa Obradovic, trebao je da dobije minimum dve sezone, nije dobio igrace koje je zeleo vec zamene i trebalo je vise vremena da se sve dovede u red, sto se Partizana tice da oni nikada gori nisu bili bar ovih 20 godina otkada pratim sport! Realno ja sam za strance i mislim da se sada pre svega u Zvezdi kada je bilo odsutnih igraca video kolika su potreba i koliko bez njih ne moze ali i to da vise jednostavno nismo rasadnik mladih i telentovanih igraca jednostavno je presusilo!!!
(E, 7. mart 2021 15:56)

Blago si ga tebi kad si za strance. Uh, izvini, rece da 20 godina pratis.

JSD PFC

pre 3 godine

Džabe ti Đuroviću ovde govoriš bilo šta. Za većinu Partizanovaca si zvezdin trener i navijač, te prema tome ne možeš biti objektivan!?
Ja kažem da ti je svaka na mestu, apsolutno delim tvoje mišljenje.

Partizanovci treba da shavate da Dule više ne može biti prvi trener Partizana zbog vrlo lošeg zdravlja. Čovek ide na dijalizu dva puta nedeljno, a pored toga je i dijabetičar. Svaka mu čast da se bori i ovoliko. Zbog toga je savetnik u Klužu, a ne prvi trener. Samo mu zdravlja želim.

U svakom slučaju, ako Partizan misli razvijati mlade igrače teško će to uspeti bez Vujoševićevog nadzora.
Partizan mora imati upotrebljivog visokog centra (210 +), skok i unutrašnju igru. Ako misle nastaviti sa small ball košarkom ( niskim petorkama), onda je potreban izvanredan play i najmanje 4 vrhunska šutera na parketu u isto vreme. Ovako ispadamo smešni, igramo small ball a niko na parketu ne može da pogodi zid.

johny

pre 3 godine

Stalna priča o domaćim igračima. Eno liga Srbija ih puna. I koji je igrač i te lige prešao u vodeče klubove ABA i napravio karijeru. Eno Borac i FMP sa domaćim igračima i na začelju lige

Petar

pre 3 godine

Zamisli propala ti sezona u evroligi, evo propala i jos 10 klubova u el a uložili su 10x vise nego zvezda.
(svasta, 07. mart 2021 15:08)
Pa sta treba da kaze? Nije toliko propala, propala malo, drugima propala vise. Himki je jedini gori od Zvezde i to je stvarno propala investicija. Ali Zvezda ima ocajnu EL sezonu, verovatno najgoru u svojoj istoriji. Znaci propala.

Gospodin Pendula

pre 3 godine

Koliko znači u košarci trener najbolje se vidi po Partizanu ! Skoro isti igrači ...a igra bez igre ! A isti trener ( Trinkijeri) čudo napravio sa Bayernom u EL !Sve je jasno ...

YooX

pre 3 godine

Bez obzira sto je radio na drugoj strani (a ko bi bio lud da propusti takvu priliku u zivotu) mislim da bi Dusan Alimpijevic bio odlicno resenje jer poseduje talenat i tu neku drskost i energiju koja je potrebna. Naravno uz Vujosevica kao mentora. Gledam ga sa kojom energijom radi u Turskoj bukvalno ucestvuje u utakmicama. Modernih je shvatanja i prati trziste evo ova dva momka koje je iskopao iz G-Lige Lamar Peters i Marlon Shayok su vec sledece sezone vrlo verovatno EL igraci dok mi ovde ne umemo bolje od Perkinsa. Dati mu sansu da radi, okruziti ga pravim ljudima pa da vidimo. Ovako realno ne ide.

sasa pg

pre 3 godine

@YooX

Ne ide to za Alimpijevića, brate. Možda je dobar stručnjak, ali već je bio na drugoj strani, i debelo zagazio protiv nas

onako

pre 3 godine

@E
Koje su to zamene?

Ovo je ubedljivo najskuplji tim koji smo imali...ko nije došao Pengos?

Sam je birao Hola, sam je hteo Nnoka ...jel ja ili neko od nas treba da nagađa oko srčanih problema...ili ...
Sam je birao zamene.

Uskoković? Koliko treba biti glup i ne koristiti ga umesto Voldena a ovoga vratiti na kombo beka...
O'Brajan... greška veka ovog 21., u Srbiji...razbucao je sve sa pripremama...
Kola su krenula nizbrdo upravo njegovim dolaskom i porazom od raspadnutog Himkija... što će se pokazati kao sudbina.

Najgore od svega napravio je gubitnički mentalitet od tima...5,6 u EL i Budućnost u ABA izgubljene a trebalo je dobiti...
To se teško menja... iako uvek verujem jako sam zabrinut za playoff ABA a i u njemu isto... Obradović je napravio "nije važno..." usadio im luzerski i nonšalantni pristup kad se lomi.
Alibi priče su to...sve je imao a ništa nije uradio... razočarenje najveće u istoriji KKCZ kao trener.

Milan

pre 3 godine

Kažu ljudi nema domaćih mladih igrača: A šta je Petrušev? Jel Nakić beograđanin? Jesu li Pokuševski i Smajlagić iz Srbije?
Problem je da oni ne žele da igraju u blizancima i to opravdano. Vide kako prolazi Trifunović, kako je prošao Ristić, videli kako su prošli mnogi pre njih. Nekad se znalo da talentovan igrač sigurno dobija minute, da će mu se verovati da će moći da se razvija. Vujošević je gurao Tripkovića, Veličkovića i Tepića bez obzira što se borio za svaku pobedu u evropi, bez obzira na teške poraze. Danas igrači znaju da neće dobiti šansu i odlaze tamo gde će je dobiti a blizanci bacaju pare na ispod prosečne strance

Konformista

pre 3 godine

Pa počeli su sa mladim i perspektivnim trenerom, koji je sa ovim rosterom u sličnim uslovima pravio koliko toliko bolje rezultate. Tragični porazi od Budućnosti i Huventuda, s tim da su protiv Španaca o ishodu meča odlučivale i sudije. Poraz od Borca, Burga... Bilo je tu kikseva, ali ekipa nije ni približno izgledala ovako ambivalentno kao pod Filipovskim, a Šćepanović je da podsjetim bio taj koji nije imao energiju itd. Ova sezone je obilježena očajničkim potezima Mihailovića. Otišao Trinkijeri, vidio da Partizan ne pobjeđuje svaku utakmicu, javnost se obrušila na trenera kao što to uvijek radi, pa se i on brže bolje spremio da mu uruči otkaz. Niđe planiranja. Zatim su kao rezultat svega dovedena nekvalitetna pojačanja, najprije u vidu Perkinsa. Imena koja bi trebala da figuriraju kao pojačanja Krke, a ne kluba kao što je Partizan.

111

pre 3 godine

Partizanu je propala godina kao i prosla. Nema tu razlike. Osim sto smo tada igrali odlicno ali to nije znacilo nista. Sezona je prekinuta. Ova sezona je isto propala ali igramo ocajno. Kada se uporedi prosla sezona i ova , razlika je samo u tome kako je igrao Partizan ali to nije donelo nista. Partizan treba da gleda u buducnost. Trener koji ce duze da radi, smanjiti broj stranaca i oformiti tim na duze staze. Ovako, samo se menja, od trenera preko igraca,trose se pare a rezultata nema. Docice drugi trener, pa drugi iza njega? Cemu sve to vodi? Mozemo i strance da dovedemo ali ni to nije nikakva garancija. Evo kako igraju..Perkins je poslednji dosao?? Smesno. I tako u krug? Struka mora da ima viziju jer kada vec ovako nema rezultata, treba biti pametan i raditi na timu na duze vreme. Ovako, nema nista, to svi vidimo. I ako se ovako nastavi nece biti nista bolje. U to sam siguran. Partizan rezultate ne moze da ima sa ovakvim kadrom. Zagorac? I ne samo on, da ne nabrajam.

Dvokorak

pre 3 godine

Марко, 7. mart 2021 15:45

Sve to koje si nabrojao su bili reprezentativci, neki od njih (Kuzmić) igrali najbolje sezone u karijeri, neki kao Vasa eksplodirali kasnije.
Poslagale se kockice te 2-3 sezone.

Sad je pitanje da li Zvezda ima para za dvojicu od tih (osim Mitrovića), a od ovih koje ima samo bi Davidovac mogao zalutati na širi spisak reprezentacije.

Ista je situacija u Partizanu.

Kladim se da će Petrušev zaobići blizance u širokom luku.

Pozitivno je što je CZ potpisaLla 5-6 mladih igrača, ali videćemo koliko će raditi s njima.
Evroligu ne zanima što Himki ima skor kao Primorska. Ako plate, i dokažu tržišnu vrednost, igraće i dogodine.
Zato, kad je već tu, jesam da Radonja ostane (bio sam i protiv teranja Saleta onako rano) jer voli da igra sa domaćim igračima, a strance koristi da popune rupe i da izmisle 10-15 poena kad igra stane.

Basketaš

pre 3 godine

Proći će dosta vremena kad će partizan oporavit košarkaški upotpunosti.

A Czv će biti prvak nekoliko sezona još al Evroligu da vidi osim top8 odnosno fajnal fora vrlo teško u skorije vreme.

Mohikanac

pre 3 godine

@Marko
Perperoglu, Beron, Faje. Ako već pričamo o kvalitetu i ono što su dali.
Takođe, samo Rebron i možda Deda bi bili igrači malo bolji ostalo mogao si im dati sve minute ne bi makli.

Zanosiš se samo.

realni pesimist

pre 3 godine

Mladi trener, rad na duže, stvaranje mladih igrača... ovo je zanošenje daleko od realnosti. Prvo, mladih i zaista talentovanih igrača ovde nema. Doduše, nešto ih ima, mnogo manje nego ranije, ali ne ostaju ovde. I u prosečnom klubu u najjačim evropskim ligama, biće bolje plaćeni i imaće veće šanse da igraju i napreduju. A da ne govorimo kako je u onim najvećim, koji kao juniore kupe sve što valja odavde, iako ih nema mnogo. Ili naši perspektivni mladi igrači odlaze preko bare, studirajući besplatno i maštajući da igraju NBA. Pogledajte samo "velike talente" iz Zvezde koji su se isticali na finalnom turniru najboljih omladinskih klubova Evrope. Gde su i kako igraju Aranitović, Stojanović, Rebić, Lazarević, Boriša... samo je jedan, sad u Feneru, nešto zaista napravio. Klubovima za funkcionisanje treba dosta novca, a za to treba igrati u Evropi i privući sponzore. A da bi to postigli trebaju im kvalitetni igrači, koje ovde nemaju ni od čega, a ni vremena da prave. Jedini izlaz je naći i zaposliti dobrog stranca, koji opet mora da bude i finansijski dostupan i dovoljno kvalitetan, ali ne preterano da ga ne bi već pokupili bogatiji klubovi. Eto, u takvoj situaciji, koja će biti još samo gora, treba se domoći Evrope i tamo nešto napraviti. I kad napabirčiš nešto para, a da si još uvek najsiromašniji u EL, onda te potera baksuz sa koronom, povredama itd. Nijedan klub ovde ne može da pravi tim na nekoliko godina i od domaćih igrača, a da računa na uspeh!