Petak, 05.03.2021.

23:10

Zašto je Đurđević rešio da igra za Crnu Goru?

Danima se pričalo kako bi Uroš Đurđević mogao da bude iznenađenje Dragana Stojkovića u novom timu "orlova", ali desilo se nešto drugo - igraće za Crnu Goru.

Izvor: Z.K.

Zašto je Ðurðeviæ rešio da igra za Crnu Goru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Krejzi pipol

pre 3 godine

Igra zbog para - prodao se.

Lik igra Sekundu i ljudi ovde masovno plaču za igračem iz Sekunde kao da je Maradona u pitanju.

Pera

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!
(igor, 06. mart 2021 12:26)

Jeste. Zato je Jovic pod ugovorom sa Realom, a ovaj igra drugu ligu Spanije. Jos malo pa cemo da cujemo da je Sadik najbolji napadac Evrope. E da. Srdacno i srcano su dva razlicita pojma.

igor

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!

jugguja

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

Kakve veze ima kako se osjecaju kada su drzavljani, pazi drzavljani Crne Gore! Odgovorih bas na takav komentar, nego ti je muka da citas. Za mene je svaki covjek koji zivi u Crnoj Gori, bilo kako da se osjeca, jednak. Recimo zena mi je Srpkinja. Ako je Crna Gora, a to je istorijski nepobitna cinjenica, uvijek bila drzava...u cemu je razlika izmedju svih onih koji su odlucili da igraju za Crnu Goru a iz Srbije su i izmedju ljudi iz Crne Gore koji su odlucili da igraju za Srbiju. Nema je. Ko je slijepac a ko ne zna se evo ima godina. Ako nemas bijeli stap i naocare, stvarno mi te je zao.

bzvz

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

m1k3

pre 3 godine

@Joffrey
Hahahaha...
E, zar je moguce da grobari velicaju zvezdasa?
Salu na stranu, njemu jeste isti menadzer kao i Radonjicu (ili recimo Vlahovicu).
Dakle, da ponovim. Djurdjevic i Radonjic IMAJU ISTOG MENADZERA...

Kunta bez Kinte

pre 3 godine

Ćale rodjen u PG i on dobija državljanstvo jer je fudbaler!?
Meni oba roditelja dtžavljani CG, radni vek proveli u CG, sad penzioneri u CG.
Ja samo rodjen u BG, škole, fakultet, vojni rok u CG odslužio i BEZ CG državljanstva.
Da ne pominjem, da radim u oblasti i posedujem znanja, od kojih bi gradjani CG imali neuporedivo više koristi, nego od fudbala!
Ali moji su Vasojevići, glasno protiv Mila sve ove godine.
Monku svako dobro, naravno.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Tragikomedija, 06. mart 2021 00:37)
Da li je Pavkov kalibar za reprezentaciju Srbije, isključivo je izbor selektora, a tvoje veličanje druge španske lige je upravo tragikomedija. Dalji komentar, da je postigao golove Liverpulu i eto jedan i Milanu, je tvoja ljubomora, jer nije bio u prilici da se pokaže protivu Svintula, Šamroka, Almerije, Ponferadine,..
Pavkov, da je bio pametan, pa da sebi nije dozvolio da ispadne iz fizičke spremnosti, bio bi do sada mnogo uspešniji, ali ni sada nije kasno.
Ponovo reprezentacija Srbije treba da vraća u život Mitrovića koji nema mesta u moćnom Fulamu.
Đurđeviću želim mnogo uspeha u Hihonu i reprezentaciji Crne Gore.

Jao&Qq

pre 3 godine

Vidim javljaju se stručnjaci, pogotovo ovi što ih je terorisao u crno-belom dresu, kako Đurđević nije dorastao čak ni Pavkovu ili Despotoviću. Baš su me nasmejali. Uroš je prototip savremenog centarfora, brz i borben. Možda je bio samo malo previše nestrpljiv pri odlasku u inostranstvu, pa je morao težim putem. Možda je bilo logike da ga nema na spisku dok je pozivan Prijović. Kažem možda, ali posle toga nikako. Da je imao menadžera kao Jović sada bi bio u daleko moćnijem klubu. I u reprezentaciji Srbije, ali kada ga nisu hteli srećno mu bilo i u CG.

Joffrey

pre 3 godine

Menadzer plus kombinacija jednako reprezentacija.
Da je njemu menadzer isti kao Rodicu ili Radonjicu do danas bi imao 50 nastupa za drzavni tim.

CJC

pre 3 godine

E moja sudbino, pre 20 godina Darko Kovačević i Mateja Kežman isterorišu špansku i holandsku ligu pa nemaju mesta u reprezentaciji zbog Mijata i Sava, neki kvalitetni špicevi poput Pjanovica, Drulica, Delibašića iz naše live nisu mogli ni na širi spisak da upadnu... A sad nam špicevi dolaze iz druge lige Španije, dva na papiru glavna spica nisu videli teren 6 meseci a nisu povređeni, ostaje taj Vlahović... I onda neko traži da igramo sa 3 špica... O bekovima neki drugi put.

jugguja

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.
(Srbija, 6. mart 2021 01:42)

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?

gomez

pre 3 godine

Za normalne ljude, mi smo i dalje isti narod, to sto nas politicari svadjaju i teraju na mrznju i netrpeljivost, to je neka druga stvar. S obzirom da je uvideo da za Srbiju nema sanse da igra, logicno je sto se odlucio za CG.

severnjak

pre 3 godine

Veliki strumfe, nemojmo biti nerealni. Pavkov je nama delijama car, ima herc koji malo koji nas igrac ( a ne samo spic ) ima, ali je realno limitiran igrac. Vlahovic za mene pre svih, Jovic i Joveljic, to su klinci koje treba gurati po svaku cenu. Mitra koji je drvo takodje treba izbaciti iz jednacine, pa mozda za 5 godina vise ne budemo balon za naduvavanje...

MarkoPFC

pre 3 godine

Djurdjevic je strasan igrac, zbog povreda nije imao veliku karijeru ali svakako kvalitetom zasluzuje u reprezentaciju. Ono sto mene najvise boli kako smo ispustili Mirka Ivanica. Pogledao sam utakmicu protiv milana pa taj igrac je toliko dobar da milanovi igraci i sa udvajanjem nisu mogli da ga savladaju.

VSG

pre 3 godine

Menageri Steva Majami i Kežman su skloni tome da svojim klijentima iz Srbije podizu cenu na taj nacin. Žule Stojković,Mirko Ivanić su nakon Eura U21 2015 odmah na silu ubačeni u CG da bi kao seniori podizali cenu isto i Adam Marušić i Rade Krunić u B&H. Svi ti momci da su imali samo malo strpljenja dobili bi poziv i za Srbiju ovako predstavljaju države koje na antisrpstvu grade identit.

Che

pre 3 godine

Pa Srbija ima 3 napadaca koji su dosta mlađi od njega, te još 3-4 jako zanimljiva. Nisu ni oni neki svijetska klasa, al i ovaj da je s 27 g nebi igrao 2.špansku ligu. Te situacije s promjenama drzavljanstva su kod nas u ex-yu prostorima normalne. Kad bi svi igrali za drzave u kojima su rođeni BIH bi već 20 g bila najjača fudbalska reprezentacija u Evropi.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Сасвим је у реду да момак игра за репрезентацију земље где му је рођен отац. Претпостављам да би му било теже да ту одлуку донесе да је био позван тамо где је рођен, али како се то није десило одлука је сигурно била једноставнија. Нек му је са срећом!

Гиле

pre 3 godine

Ми се расправљамо о најбољем стрелицу друге шпанске лиге. Јесте то можда и најтврђа лига, али кад буде ушао у прву вудећа се колико може. Ипак има 27 година и реално тешко може до дреса. Нек му је срећа код Црногораца. Ко што многи овде кажу просечан центарфор.

XXL

pre 3 godine

pravo pitanje je kako je moguce da je npr. gobeljic debitovao za reprezentaciju, a djurdjevic nikada. vredjanje inteligencije.
(veverica, 6. mart 2021 06:45)

Pitanje za Krstajića i Tumbu ali nemojte od Đurđevića da pravite mega zvezdu, do juče niste ni čuli za njega! Imamo mnogo boljeg Vlahovića u tandemu sa Jovićem, Mitra kao rezervu! Čak je i Pavkov bolji od njega, najpotcenjeniji napadač u Zvezdi i Srbiji! Bez drame zbog napadača iz Segunde, sam je odlučio!

del boj

pre 3 godine

Alo ljudi, napadači su nam najmanji problem. Vlahović, Jović, Despotović je odličan, tu je i Mitar. Ubaciti lagano malog Stevanovića, Gavrića, Račića, probati da se oživi Nastasić, Živković.., nama su bočne pozicije problem, levi i desni bek. Urošu srećno, ali realno, ne bih ga menjao ni za jednog od gore navedenih.

Мали Железник

pre 3 godine

Ко је барем мало гледао Уроша а гледао је и нашу репрезентацију, јасно му је што није хтео више да чека и одлучио се за Црну Гору. Притом ко је налазио на списку до сада и у којој је форми Митровић, срамота је што није позван.

Nole7Delija

pre 3 godine

Jel Dejo jos nekoga snimio u onoj utakmici sa Panamom nijesu li Birmancevici rodom iz rijeke Crnojevica?...
Mi kakvi god bili ovo u CG je tuga i komedija sta se desava nemas 5 igraca kojima je CG prvi bio izbor...

Marko Niš

pre 3 godine

(veliki strumf, 05. mart 2021 23:28)

Pa baš zato što su Despotović, Pavkov i Joveljić pre njega i ide a bolji je od svih.
Prva trojica su jači igrači od njega i tu nema šta da traži!

Brane

pre 3 godine

Samo vi novinari palite situaciju. U tome ste najbolji. Djurdjevic ne igra za Srbiju zato sto imamo tri kvalitetnija spica i kraj price. U vezi toga zasto on igra za Crnu goru... to njegov problem i niciji vise. Pitajte njega i ne palite vatru.

Max Von Sidow

pre 3 godine

Hoće da ima status reprezentativca u CV - u. Želi da igra za reprezentaciju. Čekao je do 27 god. i više neće. To može da mu pomogne u daljoj karijeri i poveća cenu. Usput, u svakoj reprezentaciji se zaradi i neki novac, dobro dođe. Nije zaradio neke astronomske cifre, pa da mu se to gadi.

Podržavam čoveka i želim mu sve najbolje. Ako je već morao da igra negde, reprezentacija C. Gore je sasvim OK. Svako sam gradi svoju sreću, da ga ne pita starost gde mu je bila mladost.

Srbija

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.

Istine radiIs

pre 3 godine

Kapiten mlade reprezentacije Srbije nikad nije dobio sansu da igra za seniorski tim. To samo u Srbiji ima ,zato se nismo plasirali na EP 20 god i necemo jos toliko. Da nam su nam u spicu Mandzukic,Dzeko,... i da razumem da nema mesta. Ali kakvi panjevi su odigrali po par utakmica za Srbiju a kapiten mlade reprezentacije nikad.

Laki

pre 3 godine

Ajde sad svi zalite za njim, a do juce ste zaboravili da uopste igra fudbal. Odigrao jednu sezonu solidno i sad ce on da preokrene nasu reprezentaciju. Decko je nista specijalno. Sa 27 godina bi vec igrao negde u jakom timu i izborio se da bude pored Mitrovica i Jovica kandidat za repku. A i ovakav tip igraca nama ne treba. Secam se kad je kao kapitan napravio glup faul i ostavio mladu reprezentaciju na cedilu vec oko 40-og minuta. Do tada je igrao uzasno, a spinovao se u medijima kao da je Mesi licno, jer je u nasoj raspaloj ligi dao 20+ golova. Cak je i Pesic dao 20+ golova, pa ga nema nigde. A i sa druge strane, ako nije zeleo da se bori za mesto u timu, ne treba nam. Ja imam dvojno drzavljanstvo, ali da se bavim nekim sportom, nikada ne bih igrao za drugu reprezentaciju osim Srbije. Ima nesto i do osobe, a on nije vise klinac, nego ozbiljan covek koga ne interesuje reprezentacija Srbije, jer da ga interesuje dao bi 200% sebe i dokazao da je dobar za reprezentaciju. Ne zelim raspravu, samo sam objektivan. Pozdrav.

Pedja

pre 3 godine

Iznenadio sam se kad sam pre neki dan uopste video da se razmislja o njegovom pozivanju. On je jedan prosecan igrac, ako nema ko da ga filuje loptama, prilicno je bezopasan. Mitrovic i Jovic su svakako opcije pre njega, pa Prijovic. Despotovica ne racunam, on je tu slucajno, mozda mu savez duguje neke pare pa ga zovu. Znaci imamo bar 3 igraca pre Djurdjevica, a tu je i Vlahovic koji je svakako bolji igrac.

Tragikomedija

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.
(veliki strumf, 5. mart 2021 23:28)

Molim te nemoj da ubacuješ Pavkova u pomenute špiceve. Verujem da će on uvek ostati legenda navijačima Zvezde zbog utakmice protiv Liverpula i sad Milana, ali je miljama daleko od kvaliteta Mitrovića i Jovića, niti spada u istu klasu kao Vlahović i Despotović. Ako stvarno misliš da bi Pavkov, koji nikada nije igrao van Srbije i koji je do skoro bio treći špic Zvezde iza Falčinelija i Boaćija (a ranije i Tomanea), bio ispred Đurđevića, koji je najbolji strelac Segunde koja je tri puta kvalitetnija liga od naše i koji je u jednoj jedinoj sezoni u našoj ligi kao oformljen igrač (da ne računam par sezona kad je bio tinejdžer u Radu) dao više golova nego Pavkov u bilo kojoj (uz to bio i najbolji strelac lige i uzeo duplu krunu), onda nemam reči stvarno.

Konformista

pre 3 godine

bar nije otišao za neku švajcarsku, španiju, nemačku. neka im braći Crnogorcima
(absent, 5. mart 2021 23:28)
Još postoje normalni ljudi u obije države! Hvala Bogu.

Vlad

pre 3 godine

Dajemo svakom sakom i kapom nase igrace novokompanovim drzavama, oni njihove ni mlade igrace nam ne daju. Stefan Kovac rodjen u Srbiji, ne daju da igra za nasu mladu selekciju, i ne samo On.. Jovetic, Vucinic(pre DPS-a)

Alex

pre 3 godine

Zato što ima 27 godina, kvalitet za reprezentaciju, a niko ga nije pozivao. I sada je kao šok. Ne nego će da čeka da u 35. godini debituje.

Kolja

pre 3 godine

Cg ima vrlo solidnu ekipu.Savic,Vujacic,Marusic,Haksabanovic,Boljevic,Vukcevic,Jovetic,Đurđević,Ivanić,Šćekić...E sada kakav je ovaj novi selektor...U svakom slucaju dobro pojacanje za Cg

veliki strumf

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.

veliki strumf

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.

Alex

pre 3 godine

Zato što ima 27 godina, kvalitet za reprezentaciju, a niko ga nije pozivao. I sada je kao šok. Ne nego će da čeka da u 35. godini debituje.

Kolja

pre 3 godine

Cg ima vrlo solidnu ekipu.Savic,Vujacic,Marusic,Haksabanovic,Boljevic,Vukcevic,Jovetic,Đurđević,Ivanić,Šćekić...E sada kakav je ovaj novi selektor...U svakom slucaju dobro pojacanje za Cg

Brane

pre 3 godine

Samo vi novinari palite situaciju. U tome ste najbolji. Djurdjevic ne igra za Srbiju zato sto imamo tri kvalitetnija spica i kraj price. U vezi toga zasto on igra za Crnu goru... to njegov problem i niciji vise. Pitajte njega i ne palite vatru.

Tragikomedija

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.
(veliki strumf, 5. mart 2021 23:28)

Molim te nemoj da ubacuješ Pavkova u pomenute špiceve. Verujem da će on uvek ostati legenda navijačima Zvezde zbog utakmice protiv Liverpula i sad Milana, ali je miljama daleko od kvaliteta Mitrovića i Jovića, niti spada u istu klasu kao Vlahović i Despotović. Ako stvarno misliš da bi Pavkov, koji nikada nije igrao van Srbije i koji je do skoro bio treći špic Zvezde iza Falčinelija i Boaćija (a ranije i Tomanea), bio ispred Đurđevića, koji je najbolji strelac Segunde koja je tri puta kvalitetnija liga od naše i koji je u jednoj jedinoj sezoni u našoj ligi kao oformljen igrač (da ne računam par sezona kad je bio tinejdžer u Radu) dao više golova nego Pavkov u bilo kojoj (uz to bio i najbolji strelac lige i uzeo duplu krunu), onda nemam reči stvarno.

Istine radiIs

pre 3 godine

Kapiten mlade reprezentacije Srbije nikad nije dobio sansu da igra za seniorski tim. To samo u Srbiji ima ,zato se nismo plasirali na EP 20 god i necemo jos toliko. Da nam su nam u spicu Mandzukic,Dzeko,... i da razumem da nema mesta. Ali kakvi panjevi su odigrali po par utakmica za Srbiju a kapiten mlade reprezentacije nikad.

Vlad

pre 3 godine

Dajemo svakom sakom i kapom nase igrace novokompanovim drzavama, oni njihove ni mlade igrace nam ne daju. Stefan Kovac rodjen u Srbiji, ne daju da igra za nasu mladu selekciju, i ne samo On.. Jovetic, Vucinic(pre DPS-a)

gomez

pre 3 godine

Za normalne ljude, mi smo i dalje isti narod, to sto nas politicari svadjaju i teraju na mrznju i netrpeljivost, to je neka druga stvar. S obzirom da je uvideo da za Srbiju nema sanse da igra, logicno je sto se odlucio za CG.

XXL

pre 3 godine

pravo pitanje je kako je moguce da je npr. gobeljic debitovao za reprezentaciju, a djurdjevic nikada. vredjanje inteligencije.
(veverica, 6. mart 2021 06:45)

Pitanje za Krstajića i Tumbu ali nemojte od Đurđevića da pravite mega zvezdu, do juče niste ni čuli za njega! Imamo mnogo boljeg Vlahovića u tandemu sa Jovićem, Mitra kao rezervu! Čak je i Pavkov bolji od njega, najpotcenjeniji napadač u Zvezdi i Srbiji! Bez drame zbog napadača iz Segunde, sam je odlučio!

Laki

pre 3 godine

Ajde sad svi zalite za njim, a do juce ste zaboravili da uopste igra fudbal. Odigrao jednu sezonu solidno i sad ce on da preokrene nasu reprezentaciju. Decko je nista specijalno. Sa 27 godina bi vec igrao negde u jakom timu i izborio se da bude pored Mitrovica i Jovica kandidat za repku. A i ovakav tip igraca nama ne treba. Secam se kad je kao kapitan napravio glup faul i ostavio mladu reprezentaciju na cedilu vec oko 40-og minuta. Do tada je igrao uzasno, a spinovao se u medijima kao da je Mesi licno, jer je u nasoj raspaloj ligi dao 20+ golova. Cak je i Pesic dao 20+ golova, pa ga nema nigde. A i sa druge strane, ako nije zeleo da se bori za mesto u timu, ne treba nam. Ja imam dvojno drzavljanstvo, ali da se bavim nekim sportom, nikada ne bih igrao za drugu reprezentaciju osim Srbije. Ima nesto i do osobe, a on nije vise klinac, nego ozbiljan covek koga ne interesuje reprezentacija Srbije, jer da ga interesuje dao bi 200% sebe i dokazao da je dobar za reprezentaciju. Ne zelim raspravu, samo sam objektivan. Pozdrav.

VSG

pre 3 godine

Menageri Steva Majami i Kežman su skloni tome da svojim klijentima iz Srbije podizu cenu na taj nacin. Žule Stojković,Mirko Ivanić su nakon Eura U21 2015 odmah na silu ubačeni u CG da bi kao seniori podizali cenu isto i Adam Marušić i Rade Krunić u B&H. Svi ti momci da su imali samo malo strpljenja dobili bi poziv i za Srbiju ovako predstavljaju države koje na antisrpstvu grade identit.

Max Von Sidow

pre 3 godine

Hoće da ima status reprezentativca u CV - u. Želi da igra za reprezentaciju. Čekao je do 27 god. i više neće. To može da mu pomogne u daljoj karijeri i poveća cenu. Usput, u svakoj reprezentaciji se zaradi i neki novac, dobro dođe. Nije zaradio neke astronomske cifre, pa da mu se to gadi.

Podržavam čoveka i želim mu sve najbolje. Ako je već morao da igra negde, reprezentacija C. Gore je sasvim OK. Svako sam gradi svoju sreću, da ga ne pita starost gde mu je bila mladost.

CJC

pre 3 godine

E moja sudbino, pre 20 godina Darko Kovačević i Mateja Kežman isterorišu špansku i holandsku ligu pa nemaju mesta u reprezentaciji zbog Mijata i Sava, neki kvalitetni špicevi poput Pjanovica, Drulica, Delibašića iz naše live nisu mogli ni na širi spisak da upadnu... A sad nam špicevi dolaze iz druge lige Španije, dva na papiru glavna spica nisu videli teren 6 meseci a nisu povređeni, ostaje taj Vlahović... I onda neko traži da igramo sa 3 špica... O bekovima neki drugi put.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Сасвим је у реду да момак игра за репрезентацију земље где му је рођен отац. Претпостављам да би му било теже да ту одлуку донесе да је био позван тамо где је рођен, али како се то није десило одлука је сигурно била једноставнија. Нек му је са срећом!

Konformista

pre 3 godine

bar nije otišao za neku švajcarsku, španiju, nemačku. neka im braći Crnogorcima
(absent, 5. mart 2021 23:28)
Još postoje normalni ljudi u obije države! Hvala Bogu.

del boj

pre 3 godine

Alo ljudi, napadači su nam najmanji problem. Vlahović, Jović, Despotović je odličan, tu je i Mitar. Ubaciti lagano malog Stevanovića, Gavrića, Račića, probati da se oživi Nastasić, Živković.., nama su bočne pozicije problem, levi i desni bek. Urošu srećno, ali realno, ne bih ga menjao ni za jednog od gore navedenih.

Che

pre 3 godine

Pa Srbija ima 3 napadaca koji su dosta mlađi od njega, te još 3-4 jako zanimljiva. Nisu ni oni neki svijetska klasa, al i ovaj da je s 27 g nebi igrao 2.špansku ligu. Te situacije s promjenama drzavljanstva su kod nas u ex-yu prostorima normalne. Kad bi svi igrali za drzave u kojima su rođeni BIH bi već 20 g bila najjača fudbalska reprezentacija u Evropi.

Гиле

pre 3 godine

Ми се расправљамо о најбољем стрелицу друге шпанске лиге. Јесте то можда и најтврђа лига, али кад буде ушао у прву вудећа се колико може. Ипак има 27 година и реално тешко може до дреса. Нек му је срећа код Црногораца. Ко што многи овде кажу просечан центарфор.

Kunta bez Kinte

pre 3 godine

Ćale rodjen u PG i on dobija državljanstvo jer je fudbaler!?
Meni oba roditelja dtžavljani CG, radni vek proveli u CG, sad penzioneri u CG.
Ja samo rodjen u BG, škole, fakultet, vojni rok u CG odslužio i BEZ CG državljanstva.
Da ne pominjem, da radim u oblasti i posedujem znanja, od kojih bi gradjani CG imali neuporedivo više koristi, nego od fudbala!
Ali moji su Vasojevići, glasno protiv Mila sve ove godine.
Monku svako dobro, naravno.

Мали Железник

pre 3 godine

Ко је барем мало гледао Уроша а гледао је и нашу репрезентацију, јасно му је што није хтео више да чека и одлучио се за Црну Гору. Притом ко је налазио на списку до сада и у којој је форми Митровић, срамота је што није позван.

Nole7Delija

pre 3 godine

Jel Dejo jos nekoga snimio u onoj utakmici sa Panamom nijesu li Birmancevici rodom iz rijeke Crnojevica?...
Mi kakvi god bili ovo u CG je tuga i komedija sta se desava nemas 5 igraca kojima je CG prvi bio izbor...

MarkoPFC

pre 3 godine

Djurdjevic je strasan igrac, zbog povreda nije imao veliku karijeru ali svakako kvalitetom zasluzuje u reprezentaciju. Ono sto mene najvise boli kako smo ispustili Mirka Ivanica. Pogledao sam utakmicu protiv milana pa taj igrac je toliko dobar da milanovi igraci i sa udvajanjem nisu mogli da ga savladaju.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Tragikomedija, 06. mart 2021 00:37)
Da li je Pavkov kalibar za reprezentaciju Srbije, isključivo je izbor selektora, a tvoje veličanje druge španske lige je upravo tragikomedija. Dalji komentar, da je postigao golove Liverpulu i eto jedan i Milanu, je tvoja ljubomora, jer nije bio u prilici da se pokaže protivu Svintula, Šamroka, Almerije, Ponferadine,..
Pavkov, da je bio pametan, pa da sebi nije dozvolio da ispadne iz fizičke spremnosti, bio bi do sada mnogo uspešniji, ali ni sada nije kasno.
Ponovo reprezentacija Srbije treba da vraća u život Mitrovića koji nema mesta u moćnom Fulamu.
Đurđeviću želim mnogo uspeha u Hihonu i reprezentaciji Crne Gore.

jugguja

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.
(Srbija, 6. mart 2021 01:42)

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?

bzvz

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

Jao&Qq

pre 3 godine

Vidim javljaju se stručnjaci, pogotovo ovi što ih je terorisao u crno-belom dresu, kako Đurđević nije dorastao čak ni Pavkovu ili Despotoviću. Baš su me nasmejali. Uroš je prototip savremenog centarfora, brz i borben. Možda je bio samo malo previše nestrpljiv pri odlasku u inostranstvu, pa je morao težim putem. Možda je bilo logike da ga nema na spisku dok je pozivan Prijović. Kažem možda, ali posle toga nikako. Da je imao menadžera kao Jović sada bi bio u daleko moćnijem klubu. I u reprezentaciji Srbije, ali kada ga nisu hteli srećno mu bilo i u CG.

Pedja

pre 3 godine

Iznenadio sam se kad sam pre neki dan uopste video da se razmislja o njegovom pozivanju. On je jedan prosecan igrac, ako nema ko da ga filuje loptama, prilicno je bezopasan. Mitrovic i Jovic su svakako opcije pre njega, pa Prijovic. Despotovica ne racunam, on je tu slucajno, mozda mu savez duguje neke pare pa ga zovu. Znaci imamo bar 3 igraca pre Djurdjevica, a tu je i Vlahovic koji je svakako bolji igrac.

severnjak

pre 3 godine

Veliki strumfe, nemojmo biti nerealni. Pavkov je nama delijama car, ima herc koji malo koji nas igrac ( a ne samo spic ) ima, ali je realno limitiran igrac. Vlahovic za mene pre svih, Jovic i Joveljic, to su klinci koje treba gurati po svaku cenu. Mitra koji je drvo takodje treba izbaciti iz jednacine, pa mozda za 5 godina vise ne budemo balon za naduvavanje...

Srbija

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.

Joffrey

pre 3 godine

Menadzer plus kombinacija jednako reprezentacija.
Da je njemu menadzer isti kao Rodicu ili Radonjicu do danas bi imao 50 nastupa za drzavni tim.

Marko Niš

pre 3 godine

(veliki strumf, 05. mart 2021 23:28)

Pa baš zato što su Despotović, Pavkov i Joveljić pre njega i ide a bolji je od svih.
Prva trojica su jači igrači od njega i tu nema šta da traži!

jugguja

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

Kakve veze ima kako se osjecaju kada su drzavljani, pazi drzavljani Crne Gore! Odgovorih bas na takav komentar, nego ti je muka da citas. Za mene je svaki covjek koji zivi u Crnoj Gori, bilo kako da se osjeca, jednak. Recimo zena mi je Srpkinja. Ako je Crna Gora, a to je istorijski nepobitna cinjenica, uvijek bila drzava...u cemu je razlika izmedju svih onih koji su odlucili da igraju za Crnu Goru a iz Srbije su i izmedju ljudi iz Crne Gore koji su odlucili da igraju za Srbiju. Nema je. Ko je slijepac a ko ne zna se evo ima godina. Ako nemas bijeli stap i naocare, stvarno mi te je zao.

Pera

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!
(igor, 06. mart 2021 12:26)

Jeste. Zato je Jovic pod ugovorom sa Realom, a ovaj igra drugu ligu Spanije. Jos malo pa cemo da cujemo da je Sadik najbolji napadac Evrope. E da. Srdacno i srcano su dva razlicita pojma.

igor

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!

m1k3

pre 3 godine

@Joffrey
Hahahaha...
E, zar je moguce da grobari velicaju zvezdasa?
Salu na stranu, njemu jeste isti menadzer kao i Radonjicu (ili recimo Vlahovicu).
Dakle, da ponovim. Djurdjevic i Radonjic IMAJU ISTOG MENADZERA...

Krejzi pipol

pre 3 godine

Igra zbog para - prodao se.

Lik igra Sekundu i ljudi ovde masovno plaču za igračem iz Sekunde kao da je Maradona u pitanju.

veliki strumf

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.

Vlad

pre 3 godine

Dajemo svakom sakom i kapom nase igrace novokompanovim drzavama, oni njihove ni mlade igrace nam ne daju. Stefan Kovac rodjen u Srbiji, ne daju da igra za nasu mladu selekciju, i ne samo On.. Jovetic, Vucinic(pre DPS-a)

Alex

pre 3 godine

Zato što ima 27 godina, kvalitet za reprezentaciju, a niko ga nije pozivao. I sada je kao šok. Ne nego će da čeka da u 35. godini debituje.

Kolja

pre 3 godine

Cg ima vrlo solidnu ekipu.Savic,Vujacic,Marusic,Haksabanovic,Boljevic,Vukcevic,Jovetic,Đurđević,Ivanić,Šćekić...E sada kakav je ovaj novi selektor...U svakom slucaju dobro pojacanje za Cg

Tragikomedija

pre 3 godine

Поред Митровића, Јовића, Влаховића, Деспотовића, Павкова - Ђурђевић може да буде у најмању руку 6. шпиц, а вероватно има још неких бољих од њега који и играју у бољим клубовима. Нпр. Јовељић је сасвим сигурно бољи, играч је Ајнтрахта а игра добро у Аустрији. И перспективнији је свакако а сличан тип играча. Зато, нека му је срећно у ЦГ и то је то. Ми играмо са једним шпицем у нападу - шансу да одигра који минут вероватно никад не би ни добио.
(veliki strumf, 5. mart 2021 23:28)

Molim te nemoj da ubacuješ Pavkova u pomenute špiceve. Verujem da će on uvek ostati legenda navijačima Zvezde zbog utakmice protiv Liverpula i sad Milana, ali je miljama daleko od kvaliteta Mitrovića i Jovića, niti spada u istu klasu kao Vlahović i Despotović. Ako stvarno misliš da bi Pavkov, koji nikada nije igrao van Srbije i koji je do skoro bio treći špic Zvezde iza Falčinelija i Boaćija (a ranije i Tomanea), bio ispred Đurđevića, koji je najbolji strelac Segunde koja je tri puta kvalitetnija liga od naše i koji je u jednoj jedinoj sezoni u našoj ligi kao oformljen igrač (da ne računam par sezona kad je bio tinejdžer u Radu) dao više golova nego Pavkov u bilo kojoj (uz to bio i najbolji strelac lige i uzeo duplu krunu), onda nemam reči stvarno.

VSG

pre 3 godine

Menageri Steva Majami i Kežman su skloni tome da svojim klijentima iz Srbije podizu cenu na taj nacin. Žule Stojković,Mirko Ivanić su nakon Eura U21 2015 odmah na silu ubačeni u CG da bi kao seniori podizali cenu isto i Adam Marušić i Rade Krunić u B&H. Svi ti momci da su imali samo malo strpljenja dobili bi poziv i za Srbiju ovako predstavljaju države koje na antisrpstvu grade identit.

Marko Niš

pre 3 godine

(veliki strumf, 05. mart 2021 23:28)

Pa baš zato što su Despotović, Pavkov i Joveljić pre njega i ide a bolji je od svih.
Prva trojica su jači igrači od njega i tu nema šta da traži!

Мали Железник

pre 3 godine

Ко је барем мало гледао Уроша а гледао је и нашу репрезентацију, јасно му је што није хтео више да чека и одлучио се за Црну Гору. Притом ко је налазио на списку до сада и у којој је форми Митровић, срамота је што није позван.

Srbija

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.

igor

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!

Laki

pre 3 godine

Ajde sad svi zalite za njim, a do juce ste zaboravili da uopste igra fudbal. Odigrao jednu sezonu solidno i sad ce on da preokrene nasu reprezentaciju. Decko je nista specijalno. Sa 27 godina bi vec igrao negde u jakom timu i izborio se da bude pored Mitrovica i Jovica kandidat za repku. A i ovakav tip igraca nama ne treba. Secam se kad je kao kapitan napravio glup faul i ostavio mladu reprezentaciju na cedilu vec oko 40-og minuta. Do tada je igrao uzasno, a spinovao se u medijima kao da je Mesi licno, jer je u nasoj raspaloj ligi dao 20+ golova. Cak je i Pesic dao 20+ golova, pa ga nema nigde. A i sa druge strane, ako nije zeleo da se bori za mesto u timu, ne treba nam. Ja imam dvojno drzavljanstvo, ali da se bavim nekim sportom, nikada ne bih igrao za drugu reprezentaciju osim Srbije. Ima nesto i do osobe, a on nije vise klinac, nego ozbiljan covek koga ne interesuje reprezentacija Srbije, jer da ga interesuje dao bi 200% sebe i dokazao da je dobar za reprezentaciju. Ne zelim raspravu, samo sam objektivan. Pozdrav.

bzvz

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

Nole7Delija

pre 3 godine

Jel Dejo jos nekoga snimio u onoj utakmici sa Panamom nijesu li Birmancevici rodom iz rijeke Crnojevica?...
Mi kakvi god bili ovo u CG je tuga i komedija sta se desava nemas 5 igraca kojima je CG prvi bio izbor...

XXL

pre 3 godine

pravo pitanje je kako je moguce da je npr. gobeljic debitovao za reprezentaciju, a djurdjevic nikada. vredjanje inteligencije.
(veverica, 6. mart 2021 06:45)

Pitanje za Krstajića i Tumbu ali nemojte od Đurđevića da pravite mega zvezdu, do juče niste ni čuli za njega! Imamo mnogo boljeg Vlahovića u tandemu sa Jovićem, Mitra kao rezervu! Čak je i Pavkov bolji od njega, najpotcenjeniji napadač u Zvezdi i Srbiji! Bez drame zbog napadača iz Segunde, sam je odlučio!

severnjak

pre 3 godine

Veliki strumfe, nemojmo biti nerealni. Pavkov je nama delijama car, ima herc koji malo koji nas igrac ( a ne samo spic ) ima, ali je realno limitiran igrac. Vlahovic za mene pre svih, Jovic i Joveljic, to su klinci koje treba gurati po svaku cenu. Mitra koji je drvo takodje treba izbaciti iz jednacine, pa mozda za 5 godina vise ne budemo balon za naduvavanje...

jugguja

pre 3 godine

Kad bi svako menjao drzavljansto zato sto ne dobija poziv da igra za reprzentaciju(a pritom na toj poziciji na kojoj igra ima barem jos 3 bolja igraca), koliko bi samo bilo onih koji ni ne zasluzuju to isto drzavljanstvo. Svako ko uradi ovako nesto, je samo dokaz da nikad ni ne treba da brani boje te drzave, jer se tu vidi ocigledna promocija samog sebe. Ne treba lincovati ovog momka i stavljati mu etiketu izdajnika, ali neko ko pozeli da predstavlja drugu drzavu, ni ne treba da predstavlja moju.
(Srbija, 6. mart 2021 01:42)

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Tragikomedija, 06. mart 2021 00:37)
Da li je Pavkov kalibar za reprezentaciju Srbije, isključivo je izbor selektora, a tvoje veličanje druge španske lige je upravo tragikomedija. Dalji komentar, da je postigao golove Liverpulu i eto jedan i Milanu, je tvoja ljubomora, jer nije bio u prilici da se pokaže protivu Svintula, Šamroka, Almerije, Ponferadine,..
Pavkov, da je bio pametan, pa da sebi nije dozvolio da ispadne iz fizičke spremnosti, bio bi do sada mnogo uspešniji, ali ni sada nije kasno.
Ponovo reprezentacija Srbije treba da vraća u život Mitrovića koji nema mesta u moćnom Fulamu.
Đurđeviću želim mnogo uspeha u Hihonu i reprezentaciji Crne Gore.

gomez

pre 3 godine

Za normalne ljude, mi smo i dalje isti narod, to sto nas politicari svadjaju i teraju na mrznju i netrpeljivost, to je neka druga stvar. S obzirom da je uvideo da za Srbiju nema sanse da igra, logicno je sto se odlucio za CG.

jugguja

pre 3 godine

Sve ovo isto vazi za Prlainovica, Nikica, Mandica, sestre Dabovic...koji su drzavljani Crne Gore? Ili ne vazi jer su izabrali da igraju za Srbiju?
(jugguja, 06. mart 2021 09:29)

ne, jer oni nisu dosli u Srb jer je CG imala bolje, vec jer se osecaju kao Srbi. tacka. Milogorci - slepci slepacki.

Kakve veze ima kako se osjecaju kada su drzavljani, pazi drzavljani Crne Gore! Odgovorih bas na takav komentar, nego ti je muka da citas. Za mene je svaki covjek koji zivi u Crnoj Gori, bilo kako da se osjeca, jednak. Recimo zena mi je Srpkinja. Ako je Crna Gora, a to je istorijski nepobitna cinjenica, uvijek bila drzava...u cemu je razlika izmedju svih onih koji su odlucili da igraju za Crnu Goru a iz Srbije su i izmedju ljudi iz Crne Gore koji su odlucili da igraju za Srbiju. Nema je. Ko je slijepac a ko ne zna se evo ima godina. Ako nemas bijeli stap i naocare, stvarno mi te je zao.

Brane

pre 3 godine

Samo vi novinari palite situaciju. U tome ste najbolji. Djurdjevic ne igra za Srbiju zato sto imamo tri kvalitetnija spica i kraj price. U vezi toga zasto on igra za Crnu goru... to njegov problem i niciji vise. Pitajte njega i ne palite vatru.

Pedja

pre 3 godine

Iznenadio sam se kad sam pre neki dan uopste video da se razmislja o njegovom pozivanju. On je jedan prosecan igrac, ako nema ko da ga filuje loptama, prilicno je bezopasan. Mitrovic i Jovic su svakako opcije pre njega, pa Prijovic. Despotovica ne racunam, on je tu slucajno, mozda mu savez duguje neke pare pa ga zovu. Znaci imamo bar 3 igraca pre Djurdjevica, a tu je i Vlahovic koji je svakako bolji igrac.

Jao&Qq

pre 3 godine

Vidim javljaju se stručnjaci, pogotovo ovi što ih je terorisao u crno-belom dresu, kako Đurđević nije dorastao čak ni Pavkovu ili Despotoviću. Baš su me nasmejali. Uroš je prototip savremenog centarfora, brz i borben. Možda je bio samo malo previše nestrpljiv pri odlasku u inostranstvu, pa je morao težim putem. Možda je bilo logike da ga nema na spisku dok je pozivan Prijović. Kažem možda, ali posle toga nikako. Da je imao menadžera kao Jović sada bi bio u daleko moćnijem klubu. I u reprezentaciji Srbije, ali kada ga nisu hteli srećno mu bilo i u CG.

Max Von Sidow

pre 3 godine

Hoće da ima status reprezentativca u CV - u. Želi da igra za reprezentaciju. Čekao je do 27 god. i više neće. To može da mu pomogne u daljoj karijeri i poveća cenu. Usput, u svakoj reprezentaciji se zaradi i neki novac, dobro dođe. Nije zaradio neke astronomske cifre, pa da mu se to gadi.

Podržavam čoveka i želim mu sve najbolje. Ako je već morao da igra negde, reprezentacija C. Gore je sasvim OK. Svako sam gradi svoju sreću, da ga ne pita starost gde mu je bila mladost.

Che

pre 3 godine

Pa Srbija ima 3 napadaca koji su dosta mlađi od njega, te još 3-4 jako zanimljiva. Nisu ni oni neki svijetska klasa, al i ovaj da je s 27 g nebi igrao 2.špansku ligu. Te situacije s promjenama drzavljanstva su kod nas u ex-yu prostorima normalne. Kad bi svi igrali za drzave u kojima su rođeni BIH bi već 20 g bila najjača fudbalska reprezentacija u Evropi.

Joffrey

pre 3 godine

Menadzer plus kombinacija jednako reprezentacija.
Da je njemu menadzer isti kao Rodicu ili Radonjicu do danas bi imao 50 nastupa za drzavni tim.

Istine radiIs

pre 3 godine

Kapiten mlade reprezentacije Srbije nikad nije dobio sansu da igra za seniorski tim. To samo u Srbiji ima ,zato se nismo plasirali na EP 20 god i necemo jos toliko. Da nam su nam u spicu Mandzukic,Dzeko,... i da razumem da nema mesta. Ali kakvi panjevi su odigrali po par utakmica za Srbiju a kapiten mlade reprezentacije nikad.

del boj

pre 3 godine

Alo ljudi, napadači su nam najmanji problem. Vlahović, Jović, Despotović je odličan, tu je i Mitar. Ubaciti lagano malog Stevanovića, Gavrića, Račića, probati da se oživi Nastasić, Živković.., nama su bočne pozicije problem, levi i desni bek. Urošu srećno, ali realno, ne bih ga menjao ni za jednog od gore navedenih.

Konformista

pre 3 godine

bar nije otišao za neku švajcarsku, španiju, nemačku. neka im braći Crnogorcima
(absent, 5. mart 2021 23:28)
Još postoje normalni ljudi u obije države! Hvala Bogu.

Гиле

pre 3 godine

Ми се расправљамо о најбољем стрелицу друге шпанске лиге. Јесте то можда и најтврђа лига, али кад буде ушао у прву вудећа се колико може. Ипак има 27 година и реално тешко може до дреса. Нек му је срећа код Црногораца. Ко што многи овде кажу просечан центарфор.

MarkoPFC

pre 3 godine

Djurdjevic je strasan igrac, zbog povreda nije imao veliku karijeru ali svakako kvalitetom zasluzuje u reprezentaciju. Ono sto mene najvise boli kako smo ispustili Mirka Ivanica. Pogledao sam utakmicu protiv milana pa taj igrac je toliko dobar da milanovi igraci i sa udvajanjem nisu mogli da ga savladaju.

CJC

pre 3 godine

E moja sudbino, pre 20 godina Darko Kovačević i Mateja Kežman isterorišu špansku i holandsku ligu pa nemaju mesta u reprezentaciji zbog Mijata i Sava, neki kvalitetni špicevi poput Pjanovica, Drulica, Delibašića iz naše live nisu mogli ni na širi spisak da upadnu... A sad nam špicevi dolaze iz druge lige Španije, dva na papiru glavna spica nisu videli teren 6 meseci a nisu povređeni, ostaje taj Vlahović... I onda neko traži da igramo sa 3 špica... O bekovima neki drugi put.

Kunta bez Kinte

pre 3 godine

Ćale rodjen u PG i on dobija državljanstvo jer je fudbaler!?
Meni oba roditelja dtžavljani CG, radni vek proveli u CG, sad penzioneri u CG.
Ja samo rodjen u BG, škole, fakultet, vojni rok u CG odslužio i BEZ CG državljanstva.
Da ne pominjem, da radim u oblasti i posedujem znanja, od kojih bi gradjani CG imali neuporedivo više koristi, nego od fudbala!
Ali moji su Vasojevići, glasno protiv Mila sve ove godine.
Monku svako dobro, naravno.

Квасник_Миле

pre 3 godine

Сасвим је у реду да момак игра за репрезентацију земље где му је рођен отац. Претпостављам да би му било теже да ту одлуку донесе да је био позван тамо где је рођен, али како се то није десило одлука је сигурно била једноставнија. Нек му је са срећом!

Pera

pre 3 godine

Mnogo bolji napadač od Mitrovica i Jovica. Za razliku od njih dvojice, Uroš grize za loptu, stiska odbranu i vezni red kao da je zadnji vezni. Mnogo srdacnije igra. Velika nepravda što nije zaigrao za Srbiju!
(igor, 06. mart 2021 12:26)

Jeste. Zato je Jovic pod ugovorom sa Realom, a ovaj igra drugu ligu Spanije. Jos malo pa cemo da cujemo da je Sadik najbolji napadac Evrope. E da. Srdacno i srcano su dva razlicita pojma.

Krejzi pipol

pre 3 godine

Igra zbog para - prodao se.

Lik igra Sekundu i ljudi ovde masovno plaču za igračem iz Sekunde kao da je Maradona u pitanju.

m1k3

pre 3 godine

@Joffrey
Hahahaha...
E, zar je moguce da grobari velicaju zvezdasa?
Salu na stranu, njemu jeste isti menadzer kao i Radonjicu (ili recimo Vlahovicu).
Dakle, da ponovim. Djurdjevic i Radonjic IMAJU ISTOG MENADZERA...