Petak, 05.03.2021.

08:30

Koga je Piksi precrtao?

Dragan Stojković Piksi, novi selektor Srbije, objaviće spisak igrača za martovsku akciju.

Izvor: MS

Koga je Piksi precrtao? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Вук Караџић

pre 3 godine

Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu
(Marcjanko, 05. mart 2021 11:48)

комедија. не треба репрезентацију Србије да саставља Рој, матори тренер Кристал Паласа. ја редовно гледам њихове утакмице, и сасвим је јасно да Лука није капитен због квалитета његове игре, већ нечег другог, вероватно односом са саиграчима ван терена, утицајем у свлачионици. то Србији није потребно. ништа Лука не доноси репрезентацији на терену.

Predrag Drugi

pre 3 godine

Može Piksi da izostavi ovog ili onog, da ubaci nove igrače, ili se plašim da i od tih promena neće biti ništa bolja reprezentacija. Imamo mi slolidne igrače. To je tačno. Ali ima jedan drugi problem, ili više hjih. Kada igraju za svoje klubove oni su relativno dobri, ili se "švercuju" pored drugih saigrača koji "riju" i izgaraju na terenu, a kada si u takvoj sredini, ako si dovoljno pametan,ne možeš da budeš loš. Kada ih izvadiš iz tih klubova i sastaviš u reprezentaciji, oni se slažu kao "rogovi u vreći". Tada dolazi do izražaja njihova prosečnost. Ili, možda čuvaju noge za svoje klubove od kojih zavise materijalno, ili reprezentaciju shvataju kao rekreativnu obavezu. Jedno je sigurno, i treba već jednom da shvatimo i da se ne zavaravamo: nemamo mi igrače za viši medjunarodni nivo. Mi kao navijači, iz patriotskih razloga, na svakoj utakmici ćemo da navijamo do besvesti, a posle svega, uglavnom razočaranje. Što se tiče Piksija, nije on mutav. On će za trogodišnji ugovor da uzme oko tri i po miliona evra (plata 100.000 evra mesečno), a ako se ne plasiramo na Svetsko prvenstvo, već će da nadje neki izgovor. Rasplet je jasan, Piksi će da opet zbriše u inistranstvo, FSJ će biti na gubitku (finansijskom), a mi , fudbalske zamlate, bićemo "razočarani" so sledeće prilike.

Kalauz

pre 3 godine

Da li ste zaboravili da je Muslin bez SMS prošetao kroz kvalifikacije... Znači, imao je neku viziju tima i to očigledno dobru... Možda tako i Piksi ima neku viziju tima... Nemam ni malo loše mišljenje o SMS... Ali, ja sam samo ljubitelj fudbala a nikako stručnjak.

Sockerboy

pre 3 godine

@ Sale, dečko sve ti POTPISUJEM. Zvezdaša sam i znam da je Pixi bio dobar igrač,ali znam i da ima težak karakter i da je namćor i zlopamtilo i da voli da se sveti za sitnicu. Nije stasao u dobrog trenera i sva njegova doktrina je pogrešna. Sve se svodi na pretnju i kaznu,a to je očajno loše. Tad nema discipline i hemije nego straha i potisnute mržnje. Ispaliće se već na prvom koraku a data mu je faraonska plata,pa će nam se opet desiti fijasko. Pixi je loš trener i ubrzo će svi to videti

blago tebi

pre 3 godine

, zato selektor i ne može da bude svako!!
(SaleS, 05. mart 2021 

Kako ne moze ? Pa evo ti prvi i tvoje "strucne" opservacije, zapazanja..

slobodan

pre 3 godine

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti?
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Placa ga bas on. Kao sto su i tebe, bivseg, placali poreski obveznici ako si zaista bio reprezentativac. Sportski pozdrav!

Gagolino

pre 3 godine

Setite se samo Piksija dok je bio na celu zvezde i sve ce vam biti jasno..
Ocekujemo da prodjemo Portugal sa napadacem iz druge spanske lige..

Marcjanko

pre 3 godine

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.
(Вук Караџић, 5. mart 2021 11:10)

Kao na primer ko? Daj jednog igraca koji je zadnje 4 godine konstantan kao on, a da je na toj poziciji
Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu

Gradjanin

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.
@(bivsi reprezentativac)

Pa baš tako, plaćamo ga mi građani, plaća ga on, plaćaš ga ti... Jeste da se ne pitamo, jer je on struka (muka mi više od te reči), ali pošto mu se od našeg novca daje plata, makar imamo pravo da komentarišemo...

Korto

pre 3 godine

Mirko Ivanic !!! Covjek je Milan rasturio u stilu Juan Romana Riquelmea.
(Zoka Bosanac, 5. mart 2021 10:48

Slažem se, ali čovek je donedavno igrao za Crnu Goru.

bivši reprezentativac

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.

Kao neko ko je delio svlačionicu sa vrhunskim igračima, doduše u drugom sportu, tvrdim da rezultate ne donose najbolji igrači ili "jaka imena", već isključivo kolektiv (setite se titule Lestera od pre par godina). To znači da tim mora da se sastoji od igrača spremnih da sede ne klupi (ako treba stalno) i doprinose dobrom atmosferom, a kada uđu na teren da tamo ostave dušu i svu energiju.

Na poziciji Milivojevića je velika gužva u reprezentaciji. Imamo Gudelja, svako ko iga je gledao shvata da na toj poziciji trenutno nemamo boljeg igrača (Matić se oprostio od tima).Gledali smo Milivojevića više puta, malo je reći da je bio loš. Nedostaju mu bitne stvari za tu poziciju i za način igre koji će Piksi forsirati (kontrola lopte, brzina).

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.

...

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

Sasvim sigurno s razlogom. Očito ne pratiš fudbal.

Usput, trebao je precrtati i Mitrovića jer od njega očito nema više vajde.

Marcjanko

pre 3 godine

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Kakva smejurija da u istoj recenici pominjes njega sa ilicem maksimovicem i lukicem. Show
Gudelj ok, igrac koji treba da bude stsrter ili sa lukom da menja tu poziciju. A Sergej nije na toj poziciji u to kao bivsi reprezentativac treba da znas

One night in May

pre 3 godine

Nikolu Maksimovica i Aleksandra Kolarova je sasvim logicno ne pozvati - prvi igra u katastrofalnoj formi, a drugi ne igra uopste.

Sto se Luke Milivojevica tice on je konstantan - cinjenica je da ne igra na nivou od pretprosle i prosle sezone, ali je konstantan u Premijer ligi - to je dovoljno za poziv. Jos nema taj broj godina, da bi zbog njih bio izostavljen - i ne znam koje bi opravdanje, sem licnog afiniteta selektora, bilo za njegovo nepozivanje.

Adem Ljajic je imao silnih muka u Besiktasu, vratio se u postavu, zaigrao u dobroj formi, resio nekoliko utakmica i opet ispao iz postave. Takav je profil igraca da ga je tesko ne zvati - nemamo gomilu kreativaca, pa da ih se odricemo. Njegov stav na terenu je problem, u 100% slucajeva izgleda suvise lezerno, kao da mu je svejedno - da ne bude zabune, on isti stav ima i u klubu (sto ga je i sprecilo da napravi bolju karijeru, jer fudbalsku vestinu ima za igraca evropske A klase), nije folirant, jednostavno je takav.


Ali za Maksimovica i Kolarova puna podrska - iz razlicitih razloga, ni jedan ni drugi ne zasluzuju poziv.

Вук Караџић

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 05. mart 2021 10:20)

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.

SaleS

pre 3 godine

U startu greška Piksija!! Najlakše je precrtati nekog, a iskreno nismo mi zemlja koja može sebi da dozvoli da precrta jednog Ljajića, Milivojevića... Nego, ako si ti dobar trener, pozovi sve njih pa ih uklopi u ekipu, u jedan kolektiv, napravi dobru, pozitivnu atmosferu. Jer, što bi neko bio problematičan i pravio problem, ako reprezentacija pobeđuje, igra dobro, ako trener ima dobar odnos sa svima, ako se postavi prema njima na pravi način, a to je u principu najteže, zato selektor i ne može da bude svako!!

Maki Kavasaki

pre 3 godine

Neka zove koga hoće samo da igramo kao tim protiv Rusije kad smo pobedili 5:0 najbitnije da se dodamo i da ne grešimo, uvek kada napadač u šansi da mu dodaju ili da probamo da pucamo iz daljine uvek kada je prilika! Ne želim da grešimo mnogo i da dopustimo protivniku da se igraju sa nama!

jovan

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.
(Mile JNA, 05. mart 2021 10:18)
bas a u Zvezdu mu je kratkonogog Salasa doveo skaut .. hehe

Svarožić

pre 3 godine

Piksija volim k'o brata, ali iskreno, nije krenulo dobro. Svaki od selektora do sada je imao neku aferu, sa nekim igračem se posvađao, forsirao igrače sumnjivog kvaliteta, inatio se itd.

Nama treba, za promjenu, da u konkurenciji za tim budu svi najbolji igrači. Sa kim su se prethodni selektori ili ljudi iz saveza posvađali, trebalo je da se izglade stvari.

Niko me ne može ubijediti da jedan dobar momak kakav je Nemanja Matić kvari atmosferu u reprezentaciji. Niko me ne može ubijediti da je za dobrobit reprezentacije oduzeta kapitenska traka, a potom i otjeran jedan Branislav Ivanović, čovjek koji je vjerovatno najviše dao našem reprezentativnom fudbalu u posljednih 20 godina. I takvih primjera je koliko hoćete.

Stari cigan

pre 3 godine

Dr.Primarijus,
Ti si se bas ispromasivao, kao Gobelja u Milanu.
1.Niko normalan iz naroda ne zeli neuspeh nasoj reprezentaciji. Koliko god nisko tonuli, uvek smo bili tu, pratili na TV, dolazili na stadion, nadali se, radovali se i negodovali ovde u komentarima...ali sve iz najbolje namere. Problem dakle nije u narodu, nego u FSS. Reprezentacija nije zamisljena da napravi sportski uspeh, vec da prodaje igrace.
2.To da precenjujemo sebe i postavljamo nerealne ciljeve, to tek uopste nije tacno. U fudbalu smo bas naprotiv slabog samopouzdanja i preterano respektujemo protivnike. Zato Piksi i govori da ce traziti od igraca da se nametnu i sve vreme kontrolisu igru. Mi smo do sada previse analizirali igru protivnika i prilagodjavali se. Sto se tice ciljeva, bas naprotiv, mi uvek nisko postavimo lestvicu, male su nam ambicije, zadovoljavamo se mrvicama...da se plasiramo na EP ili SP i nista preko toga...a bez velikih ambicija nema velikih rezultata.

a

pre 3 godine

Preplaćen je za naše standarde.Jedino, da kao bivši odličan vezni
igrač oformi stabilan vezni red (rudara,trkača,...) koji će razi-
grati i ostatak tima.I kao odličan trhničar ne dozvoli ubacivanje
menadžerskih šema,već one koje umeju i znaju.

Mile JNA

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.

Sremac

pre 3 godine

Dragane iskreno ti zelim srecu, ali ono sto ti nemas je autoritet!
(back 2 back, 05. mart 2021 09:06)

Nista onda... Da uzmemo Stanojevica... On ima i znanje i autoritet... Moze i Krstajic, ista je to skola...

Fikio

pre 3 godine

Ako je vec odlucio da ne zove Milivojevica, kao i Matica (koji je sam odlucio), ok, ali onda obavezno pozvati Urosa Racica koji cepa ove godine u Valensiji, kao i Gudelja, koji i dalje igra na vrlo visokom nivou u Sevilji! Sto se tice Maksimovica, ja bi umesto njega zvao Veljkovica iz Verdera, decko igra u punoj formi ove godine! .... E sad, mene takodje zivo zanima da li ce biti mesta za 3 igraca koji su ogromni talenti, ali ne igraju bas toliko dobro ove godine, a to su Grujic, Radonjic i mali Pavlovic.

Kažem !

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....
(deki-pariz, 05. mart 2021 09:02)

Brate ti komentarišeš a ne znaš ni pravilno prezimena igrača i sad mi treba da ti poverujemo kako se ti razumeš u fudbal i ko zna da igra fudbal i ko ne zna

Strava i uzas

pre 3 godine

Sta treba jos da se desi da narod shvati da mi nemamo vrhunske fudbalere?
Prestanite da se lozite na fudbal, nije to za nas.
Sto se tice trenera, pa tu je stanje katastrofa. Fudbalska skola ne postoji.
Patriotizam umro, kult reprezentacije ne postoji, klubastvo zavladalo medju komunjarskim klubovima.
Daj mi nabrojte makar jednog vrhunskog fudbalera iz domace lige ili bar jedan stadion na Evropskom nivou? Kakva je poseta publike, koliko prodatih karata?
Jedino resenje je krenuti od tz baze,prodaja klubova,izgradnja stadiona, uvoz stranih trenera po klubovima.
Nema drugog resenja, ovo sto se radi je sve stihijski i na silu.

Revolt

pre 3 godine

ZASTO LJAJICA, POBOGU?! Rajkovic (Dmitrovic, Jovanovic, Radunovic)- Ivanovic (Lakicevic, Gajic), Milenkovic (Maksimovic), Veljkovic/Spajic (Pavlovic), Mladenovic (ne znam ko(ga))- Maksimovic (Gudelj, Lukic, Grujic), Matic/Fejsa (Milivojevic)- Sulejmani/Zivkovic/Lazovic (Radonjic), Milinkovic-Savic (Djuricic, Tadic), Ljajic (Kostic, Katai, Gacinovic)- Vlahovic (Mitrovic, Prijovic, Jovic, Djurdjevic).

deki-pariz

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....

Milovan

pre 3 godine

Piksija jako cenim, ali teško od ove ekipe nešto. Možda plasman i bude, ali realno, ovo je grupa osrednjih igrača i povremeno kvalifikovanje na završne turnire im je maksimum, a nešto bolje nemamo.

Bojan

pre 3 godine

Kakvih likova ima, to je neverovatno.... Pa Đerona da je kojim slučajem fudbalski trener a ne rukometni, bio bi pred streljačkim vodom zato što nije pozvao najbolje igrače za dvomeč sa Francuzima... Aman ljudi, pustite ga da radi... Reprezentacija nije skup najboljih pojedinaca nego skup pojedinaca koji igraju najbolje zajedno.

Jagoda

pre 3 godine

Po mom misljenju, Piksi je prvi ozbiljan trener jos od Antica.
Mihajlovic je bio tu i tamo ali imao je neke cudne poteze pogotovo protiv Hrvatske u Zagrebu...
Piksi je ozbiljna glava, veoma ga ceni jedan Arsen Venger. On zaista nema razloga da pravi radikalne promene da bi nekome bio zanimljiv, ako vec pravi promene, hajmo da ga podrzimo jer zaista ne vidim razlog zasto bismo mi neuki ucili coveka koji se dokazao u mnogim aspektima.
Sedite kuci, grickajte nesto i budite strpljivi.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Mi sopstvenoj reprezentaciji godinama zelimo neuspeh jer eto nije neko selektor ko nam je po volji, ili u savezu nisu ljudi za koje smatramo da su dobri. Kao da to sve nije prolazno a da nacija i reprezentacija ostaje i za dobra i za losa vremena. Kao da je npr. u Hrvatskoj, Argentini ili Brazilu blagostanje i nema korupcije i svega istog kao kod nas, ali ljudi zdusno navijaju i podrzavaju svoju reprezentaciju. Mi smo sami sebi najpakosniji neprijatelj i to je cinjenica. Drugo, nismo bogom dani da u svemu moramo da budemo najbolji. I necemo biti, pogotovo u fudbalu. Precenjujemo sebe i skromnost nam nije vrlina pa se plasman na neko takmicenje podrazumeva kao moranje. Sto i treba da bude, sportski je nadati se i boriti se, ali mi i kad prodjemo odmah sebi postavljamo sledeci nerealan cilj, euforija, osvajamo i slicno. A to ne ide bas tako, skromna smo mi ipak fudbalska nacija.

belopoljanski

pre 3 godine

Piksi daj okreni ovu MU instituciju fudbalsku Nemanju Matica. Mozda se predimisli i vrati u reprezentaciju. Salim se! Pomenutog Matica, Kolarova, Maksimovica,.... ne zovi za mandata. Ima tu jos kandidata kolko hoces!

Marty

pre 3 godine

Ovu trojicu nabrojanih vec odavno ne mogu da gledam u reprezrntaciji. Mozda su u klupskom fudbalu dobri ali u reprezentaciji nisu dostojni grba za koji nastupaju.

Nikola

pre 3 godine

polako,treba ispitati i njegov izbor ,obzirom ko ga je izabrao.Mnogo su to nesto zbrzili.Trenerski kvalitet a i moralni ,veoma sumnjiv.To legenda okacite macku o rep.

absent

pre 3 godine

bude li igrao sa jednim špicem, može odmah da ide sa mesta selektora, evo ja obećavam da neću gledati ni jednu utakmicu ukoliko mu formacija bude sa jednim špicem.

Marty

pre 3 godine

Ovu trojicu nabrojanih vec odavno ne mogu da gledam u reprezrntaciji. Mozda su u klupskom fudbalu dobri ali u reprezentaciji nisu dostojni grba za koji nastupaju.

deki-pariz

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....

Jagoda

pre 3 godine

Po mom misljenju, Piksi je prvi ozbiljan trener jos od Antica.
Mihajlovic je bio tu i tamo ali imao je neke cudne poteze pogotovo protiv Hrvatske u Zagrebu...
Piksi je ozbiljna glava, veoma ga ceni jedan Arsen Venger. On zaista nema razloga da pravi radikalne promene da bi nekome bio zanimljiv, ako vec pravi promene, hajmo da ga podrzimo jer zaista ne vidim razlog zasto bismo mi neuki ucili coveka koji se dokazao u mnogim aspektima.
Sedite kuci, grickajte nesto i budite strpljivi.

Kažem !

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....
(deki-pariz, 05. mart 2021 09:02)

Brate ti komentarišeš a ne znaš ni pravilno prezimena igrača i sad mi treba da ti poverujemo kako se ti razumeš u fudbal i ko zna da igra fudbal i ko ne zna

Bojan

pre 3 godine

Kakvih likova ima, to je neverovatno.... Pa Đerona da je kojim slučajem fudbalski trener a ne rukometni, bio bi pred streljačkim vodom zato što nije pozvao najbolje igrače za dvomeč sa Francuzima... Aman ljudi, pustite ga da radi... Reprezentacija nije skup najboljih pojedinaca nego skup pojedinaca koji igraju najbolje zajedno.

belopoljanski

pre 3 godine

Piksi daj okreni ovu MU instituciju fudbalsku Nemanju Matica. Mozda se predimisli i vrati u reprezentaciju. Salim se! Pomenutog Matica, Kolarova, Maksimovica,.... ne zovi za mandata. Ima tu jos kandidata kolko hoces!

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Mi sopstvenoj reprezentaciji godinama zelimo neuspeh jer eto nije neko selektor ko nam je po volji, ili u savezu nisu ljudi za koje smatramo da su dobri. Kao da to sve nije prolazno a da nacija i reprezentacija ostaje i za dobra i za losa vremena. Kao da je npr. u Hrvatskoj, Argentini ili Brazilu blagostanje i nema korupcije i svega istog kao kod nas, ali ljudi zdusno navijaju i podrzavaju svoju reprezentaciju. Mi smo sami sebi najpakosniji neprijatelj i to je cinjenica. Drugo, nismo bogom dani da u svemu moramo da budemo najbolji. I necemo biti, pogotovo u fudbalu. Precenjujemo sebe i skromnost nam nije vrlina pa se plasman na neko takmicenje podrazumeva kao moranje. Sto i treba da bude, sportski je nadati se i boriti se, ali mi i kad prodjemo odmah sebi postavljamo sledeci nerealan cilj, euforija, osvajamo i slicno. A to ne ide bas tako, skromna smo mi ipak fudbalska nacija.

Sremac

pre 3 godine

Dragane iskreno ti zelim srecu, ali ono sto ti nemas je autoritet!
(back 2 back, 05. mart 2021 09:06)

Nista onda... Da uzmemo Stanojevica... On ima i znanje i autoritet... Moze i Krstajic, ista je to skola...

Strava i uzas

pre 3 godine

Sta treba jos da se desi da narod shvati da mi nemamo vrhunske fudbalere?
Prestanite da se lozite na fudbal, nije to za nas.
Sto se tice trenera, pa tu je stanje katastrofa. Fudbalska skola ne postoji.
Patriotizam umro, kult reprezentacije ne postoji, klubastvo zavladalo medju komunjarskim klubovima.
Daj mi nabrojte makar jednog vrhunskog fudbalera iz domace lige ili bar jedan stadion na Evropskom nivou? Kakva je poseta publike, koliko prodatih karata?
Jedino resenje je krenuti od tz baze,prodaja klubova,izgradnja stadiona, uvoz stranih trenera po klubovima.
Nema drugog resenja, ovo sto se radi je sve stihijski i na silu.

Milovan

pre 3 godine

Piksija jako cenim, ali teško od ove ekipe nešto. Možda plasman i bude, ali realno, ovo je grupa osrednjih igrača i povremeno kvalifikovanje na završne turnire im je maksimum, a nešto bolje nemamo.

Svarožić

pre 3 godine

Piksija volim k'o brata, ali iskreno, nije krenulo dobro. Svaki od selektora do sada je imao neku aferu, sa nekim igračem se posvađao, forsirao igrače sumnjivog kvaliteta, inatio se itd.

Nama treba, za promjenu, da u konkurenciji za tim budu svi najbolji igrači. Sa kim su se prethodni selektori ili ljudi iz saveza posvađali, trebalo je da se izglade stvari.

Niko me ne može ubijediti da jedan dobar momak kakav je Nemanja Matić kvari atmosferu u reprezentaciji. Niko me ne može ubijediti da je za dobrobit reprezentacije oduzeta kapitenska traka, a potom i otjeran jedan Branislav Ivanović, čovjek koji je vjerovatno najviše dao našem reprezentativnom fudbalu u posljednih 20 godina. I takvih primjera je koliko hoćete.

Nikola

pre 3 godine

polako,treba ispitati i njegov izbor ,obzirom ko ga je izabrao.Mnogo su to nesto zbrzili.Trenerski kvalitet a i moralni ,veoma sumnjiv.To legenda okacite macku o rep.

Stari cigan

pre 3 godine

Dr.Primarijus,
Ti si se bas ispromasivao, kao Gobelja u Milanu.
1.Niko normalan iz naroda ne zeli neuspeh nasoj reprezentaciji. Koliko god nisko tonuli, uvek smo bili tu, pratili na TV, dolazili na stadion, nadali se, radovali se i negodovali ovde u komentarima...ali sve iz najbolje namere. Problem dakle nije u narodu, nego u FSS. Reprezentacija nije zamisljena da napravi sportski uspeh, vec da prodaje igrace.
2.To da precenjujemo sebe i postavljamo nerealne ciljeve, to tek uopste nije tacno. U fudbalu smo bas naprotiv slabog samopouzdanja i preterano respektujemo protivnike. Zato Piksi i govori da ce traziti od igraca da se nametnu i sve vreme kontrolisu igru. Mi smo do sada previse analizirali igru protivnika i prilagodjavali se. Sto se tice ciljeva, bas naprotiv, mi uvek nisko postavimo lestvicu, male su nam ambicije, zadovoljavamo se mrvicama...da se plasiramo na EP ili SP i nista preko toga...a bez velikih ambicija nema velikih rezultata.

Korto

pre 3 godine

Mirko Ivanic !!! Covjek je Milan rasturio u stilu Juan Romana Riquelmea.
(Zoka Bosanac, 5. mart 2021 10:48

Slažem se, ali čovek je donedavno igrao za Crnu Goru.

absent

pre 3 godine

bude li igrao sa jednim špicem, može odmah da ide sa mesta selektora, evo ja obećavam da neću gledati ni jednu utakmicu ukoliko mu formacija bude sa jednim špicem.

Fikio

pre 3 godine

Ako je vec odlucio da ne zove Milivojevica, kao i Matica (koji je sam odlucio), ok, ali onda obavezno pozvati Urosa Racica koji cepa ove godine u Valensiji, kao i Gudelja, koji i dalje igra na vrlo visokom nivou u Sevilji! Sto se tice Maksimovica, ja bi umesto njega zvao Veljkovica iz Verdera, decko igra u punoj formi ove godine! .... E sad, mene takodje zivo zanima da li ce biti mesta za 3 igraca koji su ogromni talenti, ali ne igraju bas toliko dobro ove godine, a to su Grujic, Radonjic i mali Pavlovic.

One night in May

pre 3 godine

Nikolu Maksimovica i Aleksandra Kolarova je sasvim logicno ne pozvati - prvi igra u katastrofalnoj formi, a drugi ne igra uopste.

Sto se Luke Milivojevica tice on je konstantan - cinjenica je da ne igra na nivou od pretprosle i prosle sezone, ali je konstantan u Premijer ligi - to je dovoljno za poziv. Jos nema taj broj godina, da bi zbog njih bio izostavljen - i ne znam koje bi opravdanje, sem licnog afiniteta selektora, bilo za njegovo nepozivanje.

Adem Ljajic je imao silnih muka u Besiktasu, vratio se u postavu, zaigrao u dobroj formi, resio nekoliko utakmica i opet ispao iz postave. Takav je profil igraca da ga je tesko ne zvati - nemamo gomilu kreativaca, pa da ih se odricemo. Njegov stav na terenu je problem, u 100% slucajeva izgleda suvise lezerno, kao da mu je svejedno - da ne bude zabune, on isti stav ima i u klubu (sto ga je i sprecilo da napravi bolju karijeru, jer fudbalsku vestinu ima za igraca evropske A klase), nije folirant, jednostavno je takav.


Ali za Maksimovica i Kolarova puna podrska - iz razlicitih razloga, ni jedan ni drugi ne zasluzuju poziv.

Mile JNA

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.

bivši reprezentativac

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.

Kao neko ko je delio svlačionicu sa vrhunskim igračima, doduše u drugom sportu, tvrdim da rezultate ne donose najbolji igrači ili "jaka imena", već isključivo kolektiv (setite se titule Lestera od pre par godina). To znači da tim mora da se sastoji od igrača spremnih da sede ne klupi (ako treba stalno) i doprinose dobrom atmosferom, a kada uđu na teren da tamo ostave dušu i svu energiju.

Na poziciji Milivojevića je velika gužva u reprezentaciji. Imamo Gudelja, svako ko iga je gledao shvata da na toj poziciji trenutno nemamo boljeg igrača (Matić se oprostio od tima).Gledali smo Milivojevića više puta, malo je reći da je bio loš. Nedostaju mu bitne stvari za tu poziciju i za način igre koji će Piksi forsirati (kontrola lopte, brzina).

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.

slobodan

pre 3 godine

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti?
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Placa ga bas on. Kao sto su i tebe, bivseg, placali poreski obveznici ako si zaista bio reprezentativac. Sportski pozdrav!

jovan

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.
(Mile JNA, 05. mart 2021 10:18)
bas a u Zvezdu mu je kratkonogog Salasa doveo skaut .. hehe

Gradjanin

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.
@(bivsi reprezentativac)

Pa baš tako, plaćamo ga mi građani, plaća ga on, plaćaš ga ti... Jeste da se ne pitamo, jer je on struka (muka mi više od te reči), ali pošto mu se od našeg novca daje plata, makar imamo pravo da komentarišemo...

Maki Kavasaki

pre 3 godine

Neka zove koga hoće samo da igramo kao tim protiv Rusije kad smo pobedili 5:0 najbitnije da se dodamo i da ne grešimo, uvek kada napadač u šansi da mu dodaju ili da probamo da pucamo iz daljine uvek kada je prilika! Ne želim da grešimo mnogo i da dopustimo protivniku da se igraju sa nama!

Вук Караџић

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 05. mart 2021 10:20)

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.

Gagolino

pre 3 godine

Setite se samo Piksija dok je bio na celu zvezde i sve ce vam biti jasno..
Ocekujemo da prodjemo Portugal sa napadacem iz druge spanske lige..

Revolt

pre 3 godine

ZASTO LJAJICA, POBOGU?! Rajkovic (Dmitrovic, Jovanovic, Radunovic)- Ivanovic (Lakicevic, Gajic), Milenkovic (Maksimovic), Veljkovic/Spajic (Pavlovic), Mladenovic (ne znam ko(ga))- Maksimovic (Gudelj, Lukic, Grujic), Matic/Fejsa (Milivojevic)- Sulejmani/Zivkovic/Lazovic (Radonjic), Milinkovic-Savic (Djuricic, Tadic), Ljajic (Kostic, Katai, Gacinovic)- Vlahovic (Mitrovic, Prijovic, Jovic, Djurdjevic).

SaleS

pre 3 godine

U startu greška Piksija!! Najlakše je precrtati nekog, a iskreno nismo mi zemlja koja može sebi da dozvoli da precrta jednog Ljajića, Milivojevića... Nego, ako si ti dobar trener, pozovi sve njih pa ih uklopi u ekipu, u jedan kolektiv, napravi dobru, pozitivnu atmosferu. Jer, što bi neko bio problematičan i pravio problem, ako reprezentacija pobeđuje, igra dobro, ako trener ima dobar odnos sa svima, ako se postavi prema njima na pravi način, a to je u principu najteže, zato selektor i ne može da bude svako!!

a

pre 3 godine

Preplaćen je za naše standarde.Jedino, da kao bivši odličan vezni
igrač oformi stabilan vezni red (rudara,trkača,...) koji će razi-
grati i ostatak tima.I kao odličan trhničar ne dozvoli ubacivanje
menadžerskih šema,već one koje umeju i znaju.

Kalauz

pre 3 godine

Da li ste zaboravili da je Muslin bez SMS prošetao kroz kvalifikacije... Znači, imao je neku viziju tima i to očigledno dobru... Možda tako i Piksi ima neku viziju tima... Nemam ni malo loše mišljenje o SMS... Ali, ja sam samo ljubitelj fudbala a nikako stručnjak.

Sockerboy

pre 3 godine

@ Sale, dečko sve ti POTPISUJEM. Zvezdaša sam i znam da je Pixi bio dobar igrač,ali znam i da ima težak karakter i da je namćor i zlopamtilo i da voli da se sveti za sitnicu. Nije stasao u dobrog trenera i sva njegova doktrina je pogrešna. Sve se svodi na pretnju i kaznu,a to je očajno loše. Tad nema discipline i hemije nego straha i potisnute mržnje. Ispaliće se već na prvom koraku a data mu je faraonska plata,pa će nam se opet desiti fijasko. Pixi je loš trener i ubrzo će svi to videti

...

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

Sasvim sigurno s razlogom. Očito ne pratiš fudbal.

Usput, trebao je precrtati i Mitrovića jer od njega očito nema više vajde.

Predrag Drugi

pre 3 godine

Može Piksi da izostavi ovog ili onog, da ubaci nove igrače, ili se plašim da i od tih promena neće biti ništa bolja reprezentacija. Imamo mi slolidne igrače. To je tačno. Ali ima jedan drugi problem, ili više hjih. Kada igraju za svoje klubove oni su relativno dobri, ili se "švercuju" pored drugih saigrača koji "riju" i izgaraju na terenu, a kada si u takvoj sredini, ako si dovoljno pametan,ne možeš da budeš loš. Kada ih izvadiš iz tih klubova i sastaviš u reprezentaciji, oni se slažu kao "rogovi u vreći". Tada dolazi do izražaja njihova prosečnost. Ili, možda čuvaju noge za svoje klubove od kojih zavise materijalno, ili reprezentaciju shvataju kao rekreativnu obavezu. Jedno je sigurno, i treba već jednom da shvatimo i da se ne zavaravamo: nemamo mi igrače za viši medjunarodni nivo. Mi kao navijači, iz patriotskih razloga, na svakoj utakmici ćemo da navijamo do besvesti, a posle svega, uglavnom razočaranje. Što se tiče Piksija, nije on mutav. On će za trogodišnji ugovor da uzme oko tri i po miliona evra (plata 100.000 evra mesečno), a ako se ne plasiramo na Svetsko prvenstvo, već će da nadje neki izgovor. Rasplet je jasan, Piksi će da opet zbriše u inistranstvo, FSJ će biti na gubitku (finansijskom), a mi , fudbalske zamlate, bićemo "razočarani" so sledeće prilike.

Marcjanko

pre 3 godine

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.
(Вук Караџић, 5. mart 2021 11:10)

Kao na primer ko? Daj jednog igraca koji je zadnje 4 godine konstantan kao on, a da je na toj poziciji
Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu

Marcjanko

pre 3 godine

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Kakva smejurija da u istoj recenici pominjes njega sa ilicem maksimovicem i lukicem. Show
Gudelj ok, igrac koji treba da bude stsrter ili sa lukom da menja tu poziciju. A Sergej nije na toj poziciji u to kao bivsi reprezentativac treba da znas

Вук Караџић

pre 3 godine

Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu
(Marcjanko, 05. mart 2021 11:48)

комедија. не треба репрезентацију Србије да саставља Рој, матори тренер Кристал Паласа. ја редовно гледам њихове утакмице, и сасвим је јасно да Лука није капитен због квалитета његове игре, већ нечег другог, вероватно односом са саиграчима ван терена, утицајем у свлачионици. то Србији није потребно. ништа Лука не доноси репрезентацији на терену.

blago tebi

pre 3 godine

, zato selektor i ne može da bude svako!!
(SaleS, 05. mart 2021 

Kako ne moze ? Pa evo ti prvi i tvoje "strucne" opservacije, zapazanja..

deki-pariz

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....

Revolt

pre 3 godine

ZASTO LJAJICA, POBOGU?! Rajkovic (Dmitrovic, Jovanovic, Radunovic)- Ivanovic (Lakicevic, Gajic), Milenkovic (Maksimovic), Veljkovic/Spajic (Pavlovic), Mladenovic (ne znam ko(ga))- Maksimovic (Gudelj, Lukic, Grujic), Matic/Fejsa (Milivojevic)- Sulejmani/Zivkovic/Lazovic (Radonjic), Milinkovic-Savic (Djuricic, Tadic), Ljajic (Kostic, Katai, Gacinovic)- Vlahovic (Mitrovic, Prijovic, Jovic, Djurdjevic).

Nikola

pre 3 godine

polako,treba ispitati i njegov izbor ,obzirom ko ga je izabrao.Mnogo su to nesto zbrzili.Trenerski kvalitet a i moralni ,veoma sumnjiv.To legenda okacite macku o rep.

absent

pre 3 godine

bude li igrao sa jednim špicem, može odmah da ide sa mesta selektora, evo ja obećavam da neću gledati ni jednu utakmicu ukoliko mu formacija bude sa jednim špicem.

SaleS

pre 3 godine

U startu greška Piksija!! Najlakše je precrtati nekog, a iskreno nismo mi zemlja koja može sebi da dozvoli da precrta jednog Ljajića, Milivojevića... Nego, ako si ti dobar trener, pozovi sve njih pa ih uklopi u ekipu, u jedan kolektiv, napravi dobru, pozitivnu atmosferu. Jer, što bi neko bio problematičan i pravio problem, ako reprezentacija pobeđuje, igra dobro, ako trener ima dobar odnos sa svima, ako se postavi prema njima na pravi način, a to je u principu najteže, zato selektor i ne može da bude svako!!

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Mi sopstvenoj reprezentaciji godinama zelimo neuspeh jer eto nije neko selektor ko nam je po volji, ili u savezu nisu ljudi za koje smatramo da su dobri. Kao da to sve nije prolazno a da nacija i reprezentacija ostaje i za dobra i za losa vremena. Kao da je npr. u Hrvatskoj, Argentini ili Brazilu blagostanje i nema korupcije i svega istog kao kod nas, ali ljudi zdusno navijaju i podrzavaju svoju reprezentaciju. Mi smo sami sebi najpakosniji neprijatelj i to je cinjenica. Drugo, nismo bogom dani da u svemu moramo da budemo najbolji. I necemo biti, pogotovo u fudbalu. Precenjujemo sebe i skromnost nam nije vrlina pa se plasman na neko takmicenje podrazumeva kao moranje. Sto i treba da bude, sportski je nadati se i boriti se, ali mi i kad prodjemo odmah sebi postavljamo sledeci nerealan cilj, euforija, osvajamo i slicno. A to ne ide bas tako, skromna smo mi ipak fudbalska nacija.

bivši reprezentativac

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.

Kao neko ko je delio svlačionicu sa vrhunskim igračima, doduše u drugom sportu, tvrdim da rezultate ne donose najbolji igrači ili "jaka imena", već isključivo kolektiv (setite se titule Lestera od pre par godina). To znači da tim mora da se sastoji od igrača spremnih da sede ne klupi (ako treba stalno) i doprinose dobrom atmosferom, a kada uđu na teren da tamo ostave dušu i svu energiju.

Na poziciji Milivojevića je velika gužva u reprezentaciji. Imamo Gudelja, svako ko iga je gledao shvata da na toj poziciji trenutno nemamo boljeg igrača (Matić se oprostio od tima).Gledali smo Milivojevića više puta, malo je reći da je bio loš. Nedostaju mu bitne stvari za tu poziciju i za način igre koji će Piksi forsirati (kontrola lopte, brzina).

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.

Jagoda

pre 3 godine

Po mom misljenju, Piksi je prvi ozbiljan trener jos od Antica.
Mihajlovic je bio tu i tamo ali imao je neke cudne poteze pogotovo protiv Hrvatske u Zagrebu...
Piksi je ozbiljna glava, veoma ga ceni jedan Arsen Venger. On zaista nema razloga da pravi radikalne promene da bi nekome bio zanimljiv, ako vec pravi promene, hajmo da ga podrzimo jer zaista ne vidim razlog zasto bismo mi neuki ucili coveka koji se dokazao u mnogim aspektima.
Sedite kuci, grickajte nesto i budite strpljivi.

Strava i uzas

pre 3 godine

Sta treba jos da se desi da narod shvati da mi nemamo vrhunske fudbalere?
Prestanite da se lozite na fudbal, nije to za nas.
Sto se tice trenera, pa tu je stanje katastrofa. Fudbalska skola ne postoji.
Patriotizam umro, kult reprezentacije ne postoji, klubastvo zavladalo medju komunjarskim klubovima.
Daj mi nabrojte makar jednog vrhunskog fudbalera iz domace lige ili bar jedan stadion na Evropskom nivou? Kakva je poseta publike, koliko prodatih karata?
Jedino resenje je krenuti od tz baze,prodaja klubova,izgradnja stadiona, uvoz stranih trenera po klubovima.
Nema drugog resenja, ovo sto se radi je sve stihijski i na silu.

Marty

pre 3 godine

Ovu trojicu nabrojanih vec odavno ne mogu da gledam u reprezrntaciji. Mozda su u klupskom fudbalu dobri ali u reprezentaciji nisu dostojni grba za koji nastupaju.

belopoljanski

pre 3 godine

Piksi daj okreni ovu MU instituciju fudbalsku Nemanju Matica. Mozda se predimisli i vrati u reprezentaciju. Salim se! Pomenutog Matica, Kolarova, Maksimovica,.... ne zovi za mandata. Ima tu jos kandidata kolko hoces!

Milovan

pre 3 godine

Piksija jako cenim, ali teško od ove ekipe nešto. Možda plasman i bude, ali realno, ovo je grupa osrednjih igrača i povremeno kvalifikovanje na završne turnire im je maksimum, a nešto bolje nemamo.

Kažem !

pre 3 godine

evo....počelo je...isti cirkus......
otpisao Ljajića i Milojevića......pitaj boga zašto.......

Uz Tadića, jedini koji zna nešto s loptom je Adem.....

Milojević je kapiten u PL......a njega isto otpisao.....

Ali iznenađenje je neki anonimus i drugi špansku ligu........

nije se ništa promenilo......i neće....
(deki-pariz, 05. mart 2021 09:02)

Brate ti komentarišeš a ne znaš ni pravilno prezimena igrača i sad mi treba da ti poverujemo kako se ti razumeš u fudbal i ko zna da igra fudbal i ko ne zna

Fikio

pre 3 godine

Ako je vec odlucio da ne zove Milivojevica, kao i Matica (koji je sam odlucio), ok, ali onda obavezno pozvati Urosa Racica koji cepa ove godine u Valensiji, kao i Gudelja, koji i dalje igra na vrlo visokom nivou u Sevilji! Sto se tice Maksimovica, ja bi umesto njega zvao Veljkovica iz Verdera, decko igra u punoj formi ove godine! .... E sad, mene takodje zivo zanima da li ce biti mesta za 3 igraca koji su ogromni talenti, ali ne igraju bas toliko dobro ove godine, a to su Grujic, Radonjic i mali Pavlovic.

Gradjanin

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica?
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti? Znam da svi vi znate bolje od profesionalaca, zato nam tako dobro i ide u svemu.
@(bivsi reprezentativac)

Pa baš tako, plaćamo ga mi građani, plaća ga on, plaćaš ga ti... Jeste da se ne pitamo, jer je on struka (muka mi više od te reči), ali pošto mu se od našeg novca daje plata, makar imamo pravo da komentarišemo...

Svarožić

pre 3 godine

Piksija volim k'o brata, ali iskreno, nije krenulo dobro. Svaki od selektora do sada je imao neku aferu, sa nekim igračem se posvađao, forsirao igrače sumnjivog kvaliteta, inatio se itd.

Nama treba, za promjenu, da u konkurenciji za tim budu svi najbolji igrači. Sa kim su se prethodni selektori ili ljudi iz saveza posvađali, trebalo je da se izglade stvari.

Niko me ne može ubijediti da jedan dobar momak kakav je Nemanja Matić kvari atmosferu u reprezentaciji. Niko me ne može ubijediti da je za dobrobit reprezentacije oduzeta kapitenska traka, a potom i otjeran jedan Branislav Ivanović, čovjek koji je vjerovatno najviše dao našem reprezentativnom fudbalu u posljednih 20 godina. I takvih primjera je koliko hoćete.

Sremac

pre 3 godine

Dragane iskreno ti zelim srecu, ali ono sto ti nemas je autoritet!
(back 2 back, 05. mart 2021 09:06)

Nista onda... Da uzmemo Stanojevica... On ima i znanje i autoritet... Moze i Krstajic, ista je to skola...

slobodan

pre 3 godine

A ko si ti pa da ti jedan Piksi bilo šta objašnjava? Plaćaš li ga ti?
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Placa ga bas on. Kao sto su i tebe, bivseg, placali poreski obveznici ako si zaista bio reprezentativac. Sportski pozdrav!

jovan

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.
(Mile JNA, 05. mart 2021 10:18)
bas a u Zvezdu mu je kratkonogog Salasa doveo skaut .. hehe

Marcjanko

pre 3 godine

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.
(Вук Караџић, 5. mart 2021 11:10)

Kao na primer ko? Daj jednog igraca koji je zadnje 4 godine konstantan kao on, a da je na toj poziciji
Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu

a

pre 3 godine

Preplaćen je za naše standarde.Jedino, da kao bivši odličan vezni
igrač oformi stabilan vezni red (rudara,trkača,...) koji će razi-
grati i ostatak tima.I kao odličan trhničar ne dozvoli ubacivanje
menadžerskih šema,već one koje umeju i znaju.

Вук Караџић

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 05. mart 2021 10:20)

ево ја ћу да ти објасним. Лука је солидан фудбалер, али под њега Србија има бар 10 бољих везњака који су добри у свим фазама игре, а при том се не баве тимском политиком.

Gagolino

pre 3 godine

Setite se samo Piksija dok je bio na celu zvezde i sve ce vam biti jasno..
Ocekujemo da prodjemo Portugal sa napadacem iz druge spanske lige..

Mile JNA

pre 3 godine

Ono što sigurno znam, Piksiju menadžeri ne mogu da sastavljaju tim. Da li Djurdjević zaslužuje poziv? Sigurno. Skroman momak, odličan igrač.

Marcjanko

pre 3 godine

Pored Gudelja koji će krpiti sve pozadi i spajati odbranu sa sredinom, potreban je jedan Box-to-Box igrač, a to opet nije Milivojević. Tu su Sergej MS, Maksimović, Lukić, Ivan Ilić, momci koji su znatno mlađi, igraju dobro i čije vreme je došlo. Sve ovo znači da bi Milivojević bio rezervna opcija, a videli smo više puta njegov karakter kada ne ide onako kako on zamisli. A tu su i godine, puni 30. god za par meseci.
(bivši reprezentativac, 5. mart 2021 11:02)

Kakva smejurija da u istoj recenici pominjes njega sa ilicem maksimovicem i lukicem. Show
Gudelj ok, igrac koji treba da bude stsrter ili sa lukom da menja tu poziciju. A Sergej nije na toj poziciji u to kao bivsi reprezentativac treba da znas

Bojan

pre 3 godine

Kakvih likova ima, to je neverovatno.... Pa Đerona da je kojim slučajem fudbalski trener a ne rukometni, bio bi pred streljačkim vodom zato što nije pozvao najbolje igrače za dvomeč sa Francuzima... Aman ljudi, pustite ga da radi... Reprezentacija nije skup najboljih pojedinaca nego skup pojedinaca koji igraju najbolje zajedno.

...

pre 3 godine

moze li da objasni zasto je precrtao milivojevica????
(Marcjanko, 5. mart 2021 10:20)

Sasvim sigurno s razlogom. Očito ne pratiš fudbal.

Usput, trebao je precrtati i Mitrovića jer od njega očito nema više vajde.

Maki Kavasaki

pre 3 godine

Neka zove koga hoće samo da igramo kao tim protiv Rusije kad smo pobedili 5:0 najbitnije da se dodamo i da ne grešimo, uvek kada napadač u šansi da mu dodaju ili da probamo da pucamo iz daljine uvek kada je prilika! Ne želim da grešimo mnogo i da dopustimo protivniku da se igraju sa nama!

One night in May

pre 3 godine

Nikolu Maksimovica i Aleksandra Kolarova je sasvim logicno ne pozvati - prvi igra u katastrofalnoj formi, a drugi ne igra uopste.

Sto se Luke Milivojevica tice on je konstantan - cinjenica je da ne igra na nivou od pretprosle i prosle sezone, ali je konstantan u Premijer ligi - to je dovoljno za poziv. Jos nema taj broj godina, da bi zbog njih bio izostavljen - i ne znam koje bi opravdanje, sem licnog afiniteta selektora, bilo za njegovo nepozivanje.

Adem Ljajic je imao silnih muka u Besiktasu, vratio se u postavu, zaigrao u dobroj formi, resio nekoliko utakmica i opet ispao iz postave. Takav je profil igraca da ga je tesko ne zvati - nemamo gomilu kreativaca, pa da ih se odricemo. Njegov stav na terenu je problem, u 100% slucajeva izgleda suvise lezerno, kao da mu je svejedno - da ne bude zabune, on isti stav ima i u klubu (sto ga je i sprecilo da napravi bolju karijeru, jer fudbalsku vestinu ima za igraca evropske A klase), nije folirant, jednostavno je takav.


Ali za Maksimovica i Kolarova puna podrska - iz razlicitih razloga, ni jedan ni drugi ne zasluzuju poziv.

Вук Караџић

pre 3 godine

Da ne pricam da je kapiten u premijer ligi i da igra svaku utakmicu
(Marcjanko, 05. mart 2021 11:48)

комедија. не треба репрезентацију Србије да саставља Рој, матори тренер Кристал Паласа. ја редовно гледам њихове утакмице, и сасвим је јасно да Лука није капитен због квалитета његове игре, већ нечег другог, вероватно односом са саиграчима ван терена, утицајем у свлачионици. то Србији није потребно. ништа Лука не доноси репрезентацији на терену.

Stari cigan

pre 3 godine

Dr.Primarijus,
Ti si se bas ispromasivao, kao Gobelja u Milanu.
1.Niko normalan iz naroda ne zeli neuspeh nasoj reprezentaciji. Koliko god nisko tonuli, uvek smo bili tu, pratili na TV, dolazili na stadion, nadali se, radovali se i negodovali ovde u komentarima...ali sve iz najbolje namere. Problem dakle nije u narodu, nego u FSS. Reprezentacija nije zamisljena da napravi sportski uspeh, vec da prodaje igrace.
2.To da precenjujemo sebe i postavljamo nerealne ciljeve, to tek uopste nije tacno. U fudbalu smo bas naprotiv slabog samopouzdanja i preterano respektujemo protivnike. Zato Piksi i govori da ce traziti od igraca da se nametnu i sve vreme kontrolisu igru. Mi smo do sada previse analizirali igru protivnika i prilagodjavali se. Sto se tice ciljeva, bas naprotiv, mi uvek nisko postavimo lestvicu, male su nam ambicije, zadovoljavamo se mrvicama...da se plasiramo na EP ili SP i nista preko toga...a bez velikih ambicija nema velikih rezultata.

blago tebi

pre 3 godine

, zato selektor i ne može da bude svako!!
(SaleS, 05. mart 2021 

Kako ne moze ? Pa evo ti prvi i tvoje "strucne" opservacije, zapazanja..

Sockerboy

pre 3 godine

@ Sale, dečko sve ti POTPISUJEM. Zvezdaša sam i znam da je Pixi bio dobar igrač,ali znam i da ima težak karakter i da je namćor i zlopamtilo i da voli da se sveti za sitnicu. Nije stasao u dobrog trenera i sva njegova doktrina je pogrešna. Sve se svodi na pretnju i kaznu,a to je očajno loše. Tad nema discipline i hemije nego straha i potisnute mržnje. Ispaliće se već na prvom koraku a data mu je faraonska plata,pa će nam se opet desiti fijasko. Pixi je loš trener i ubrzo će svi to videti

Predrag Drugi

pre 3 godine

Može Piksi da izostavi ovog ili onog, da ubaci nove igrače, ili se plašim da i od tih promena neće biti ništa bolja reprezentacija. Imamo mi slolidne igrače. To je tačno. Ali ima jedan drugi problem, ili više hjih. Kada igraju za svoje klubove oni su relativno dobri, ili se "švercuju" pored drugih saigrača koji "riju" i izgaraju na terenu, a kada si u takvoj sredini, ako si dovoljno pametan,ne možeš da budeš loš. Kada ih izvadiš iz tih klubova i sastaviš u reprezentaciji, oni se slažu kao "rogovi u vreći". Tada dolazi do izražaja njihova prosečnost. Ili, možda čuvaju noge za svoje klubove od kojih zavise materijalno, ili reprezentaciju shvataju kao rekreativnu obavezu. Jedno je sigurno, i treba već jednom da shvatimo i da se ne zavaravamo: nemamo mi igrače za viši medjunarodni nivo. Mi kao navijači, iz patriotskih razloga, na svakoj utakmici ćemo da navijamo do besvesti, a posle svega, uglavnom razočaranje. Što se tiče Piksija, nije on mutav. On će za trogodišnji ugovor da uzme oko tri i po miliona evra (plata 100.000 evra mesečno), a ako se ne plasiramo na Svetsko prvenstvo, već će da nadje neki izgovor. Rasplet je jasan, Piksi će da opet zbriše u inistranstvo, FSJ će biti na gubitku (finansijskom), a mi , fudbalske zamlate, bićemo "razočarani" so sledeće prilike.

Korto

pre 3 godine

Mirko Ivanic !!! Covjek je Milan rasturio u stilu Juan Romana Riquelmea.
(Zoka Bosanac, 5. mart 2021 10:48

Slažem se, ali čovek je donedavno igrao za Crnu Goru.

Kalauz

pre 3 godine

Da li ste zaboravili da je Muslin bez SMS prošetao kroz kvalifikacije... Znači, imao je neku viziju tima i to očigledno dobru... Možda tako i Piksi ima neku viziju tima... Nemam ni malo loše mišljenje o SMS... Ali, ja sam samo ljubitelj fudbala a nikako stručnjak.