1. @A partizan igra za Trento!
    (naše će sene ..., 3. mart 2021 21:27)

    AHAHAHAHA, komentar meseca!!!
    (Bero Rakun, 4. mart 2021 17:48)

    # Link komentara

  2. Напротив. Није Локомотива одиграла за Партизан, јер да је добио Левалоа, Партизан би уз пораз од Трента са мањом разликом него што их је добио у Београду и победом над Левалоа кући у задњем колу највероватније прошао даље. Овако неће сигурно, јер ће изгубити од Трента, а и да добије у задњем колу Левалоа, затвориће се круг између све четири екипе са скором 3-3, у ком случају ће Левалоа и Локомотива проћи у 1/4 финале.
    (Kralj mača, 3. mart 2021 21:42)

    # Link komentara

  3. mozda je lokomotiva odigrala za partizan ali je zato partizan odigrao za trento
    (nesa80, 3. mart 2021 21:27)

    # Link komentara

  4. A partizan igra za Trento!
    (naše će sene ..., 3. mart 2021 21:27)

    # Link komentara

  5. Za koga odigrala Lokomotiva? Ako partizan uradi sta? Ajmo deco,nemojte da ste neozbiljni...koga partizan moze da pobedi.
    (Istina, 3. mart 2021 21:26)

    # Link komentara

  6. Ko da pobedi Trento? Instalacija? Oni da se mole da ne bude 26 razlike.
    (Gossa placa Zeljko, 3. mart 2021 21:24)

    # Link komentara

  7. Samo jos Partizan da odigra za sebe.
    (stara dama, 3. mart 2021 21:19)

    # Link komentara

  8. Partizanu ne igra drugo mesto ulogu.. nema smisla ici dalje sa druge pozici na meceve sa Uniksom i Virtusom.. Pobeda Lokomotive je bila vazna za prvo mesto Partizana.. Racunica je jasna... pobeda protiv Trenta i Metra ili pobeda protiv Metra 17+ razlike stavljaju Partizan na prvo mesto i meceve sa laksim protivnicima i prednost domaceg terena do finala...
    (Roadtoel, 3. mart 2021 21:00)

    # Link komentara

  9. Ovaj naslov moze da napise samo neko ko ne prati kosarku.

    Da je Lokomotiva izgubila i Partizan danas pobedi, vec bi prosli dalje.
    (ALENMPIJE IN, 3. mart 2021 20:55)

    # Link komentara

  10. Partizan ne dočekuje na svom terenu Francuze nego u Ljubljani. I ni malo nam ne odgovara pobeda Rusa. Ako izgubimo večeras biće ćao.
    (Bg, 3. mart 2021 20:54)

    # Link komentara

  11. Lokomotiva je odigrala za sebe, jer će u ovoj grupi svi imati po tri pobede.
    Bitno je da Partizan održi pozitivnu koš razliku i da pobedi sledeću utakmicu.
    (profa, 3. mart 2021 20:50)

    # Link komentara

  12. Kako odigrala? Pa vise bi nam odgovaralo da su francuzi pobedili. Ako dobijemo trento onda bi prolazak vec bio obezbedjen.
    (mafi, 3. mart 2021 20:49)

    # Link komentara

  13. Naprotiv, Partizan sad mora obe da pobedi, što je nemoguće.
    (Aha, 3. mart 2021 20:49)

    # Link komentara

  14. Ako pobedimo TRENTO prošli smo dalje
    (V. N., 3. mart 2021 20:47)

    # Link komentara

  15. Pa ovo uopšte nije dobro za nas.. Sad lako mozemo da ne budemo drugi, inace bi mogli vec vcrs ako pobedimo da obezbedimo to mesto. A drugo mesto i prolaz dalje za ovu sezonu je vise nego super.
    (k, 3. mart 2021 20:45)

    # Link komentara

  16. Cekajte sad, na jednoj vesti pise da Partizan prolazi dalje ukoliko pobedi a Lokomotiva izgubi od Metropolitana a na drugoj da je Lokomotiva pobedila i odigrala za Partizan.
    (Petar, 3. mart 2021 20:45)