Utorak, 02.03.2021.

08:00

Jokić dominirao protiv Bulsa – 39 poena i asistencija do tripl-dabla

Srpski centar Nikola Jokić odigrao je još jednu fantastičnu utakmicu.

Izvor:

Jokiæ dominirao protiv Bulsa – 39 poena i asistencija do tripl-dabla IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

maSi

pre 3 godine

That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass.
(Kikujiro, 2. mart 2021 11:39)

Posle ove reakcije posle koje je dobio tehničku, nadam se da je Meloun konačno shvatio...
Jokićeva trka, trud, požrtvovanje, želja za pobedom... sve više mi liče na kraj filma Hrabro srce i poziv saigračima:"Bleed with me"!!!
Kulovskim suđenjem, probudili su inat u Srbinu.

bradina

pre 3 godine

Posle utakmice dva beka Bulsa u glas: Vajt Kobi:Jokic je monstrum,a Zek Levin:Nismo imali resenje za visokog Srbina i to mu je to!
A ja kao stanovnik Cikaga tako bi voleo da Jokic dodje u Bulse i sa ovim timom osvoji prsten.Ionako bivsi GM je ovde sada i radi fenomenalan posao sa ovim podmladjenim(sem Janga) timom! Ako nemoze onda ova dvojica pod hitno u Denver,to je ono sto nedostaje njima,pozicija 1 i 3!

Locutus

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.
(bobo, 2. mart 2021 13:54)

Slažem se za većinu osim sa konstatacijom da u Evropi bekovi ne probijaju prvu liniju. Mislim, možda je to i tačno, ali ne zato što je dobra odbrana već zato što u celoj Evropi nema ukupno 2 dobra pleja. Pozicija pleja je skoro isključivo rezervisana za crne igrače.

Reporter

pre 3 godine

Znaci protiv ovih je embiid imao 19 slobodnih bacanja a Jokic 2? U svakoj utakmici embiid ima najmanje 16 slobodnih! Ajd sto Jokicu ne sviraju ocigledne faulove, vec na suprotnoj strani, on bukvalno nekog samo dotakne, jedva da pipne nekog odma dobija licnu. Tretiraju ga kao Djokovica u tenisu pa vi posle recite da nas ne mrze iz dna duse, to mora da je urodjeno. Nema drugog objasnjenja.

bobo

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.

Momcilovac

pre 3 godine

Kad god se odlepe i stvore razliku, krene Barton da divlja. Denver je stvarno velika ekipa kad sa Bartonom u petorci može nekoga da pobedi.

Vaše ime

pre 3 godine

Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 02. mart 2021 09:51)

Ajde odleprsaj na neki zagrebacki portal, pa tamo lupaj o paranojama i srbovanju. Tamo vam je mesto, svim komsijama i domacem odrodu.

Pa,da

pre 3 godine

@ SUNĐER BOB. Zauvek ćeš ostati mali roštiljdžija,životni saputnik ti Gari(valjda je to dozvoljeno na dnu mora)svakome si na usluzi,zato me ne čude kompleksi niže vrednosti.

Kikujiro

pre 3 godine

" As brilliant as he’s been, I never ever thought Jokic would become the badass we saw in the Bulls game

Nor the consistently dominant player he’s been all season long. That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass. And then he somehow turns up the intensity and resolve in the fourth quarter?

Carried his shorthanded team to another win. This is the league MVP "

Dejan

pre 3 godine

(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 2. mart 2021 09:51)

Da, svi koji se razumeju, ali kada je u pitanju "legacy" jako je vazno da sve to dodje do obicnih ljudi. A svemu odmazu i analize ESPN analiticara, koji su neverovatno neupuceni u igre svih osim par najpopularnijih timova i igraca.

Beks

pre 3 godine

Brate svaka cast Jokicu ali neki komentari su Sou. Jokic bi osvojio titulu sa Filom. Doc Rivers je skoro izjavio da Simons i Haris vise zasluzuju mesto na All Staru od Beala jer je lako imati statistiku u losem timu.Jokicu 100x vise odgovara ekipa Denvera od File. Gde bi Simons kreirao a ne sutirao. Uostalom Fila je izgubila vecinu meceva bez Embida. Koliko je samo igraca tako preslo u navodno bolji tim pa nisu uradili nista. Denver uopste nije losa ekipa kao sto se prica a Marey 3x vise odgovara Jokicu nego sto bi Simons.

Smeh

pre 3 godine

Igra se čovek košarke. Još sada krenuo da 2 puta zakucava na utakmici, posterizuje, lupa blokade. Nemoj tako Nikola da se iživljavaš na drugima. Ipak je to profesionalni nivo košarke, profesionalci su u pitanju a ne deca. Stvarno nije u redu.

Nolethebest

pre 3 godine

Какав је Јокић играч,невероватно.Један од,ако не и најбољи играч у лиги.Штета што игра са пањевима и неконстантним марејем,да има ембидове саиграче,освојио би титулу из шале.Поздрав!

Dejan

pre 3 godine

(Beks, 2. mart 2021 10:01)

Jesi donekle u pravu da Marej vise odgovara Jokicu, ali kao da Dok Rivers ne bi mogao da prilagodi igru Simonsa i Jokica. Ovaj bi ga nalazio samo tako, da bi Simons imao poene na izvolte sa njegovim atleticizmom. A takodje bi Ben mogao za Jokica da kreira lake poene, bolje nego bilo koji igrac Denvera jer je elitni plej takodje. Kad mali Kampaco onako lako pronadje Jokaru, zamisli sta bi Simons onoliki radio. A ako nista Jokic moze da postize poene jednako kao Embiid.

MPP

pre 3 godine

NIKOLA

igra sve bolje i bolje.
Kada ste ovako raznovrsni u napadu , imate praktično bezbroj konbinacija koje možete koristiti. Kako samo koristi "fintu" šuta kao elemnt igre. Prosto ga koristi kao "vezivno tkivo" svoje igre. Sav se pretvorio u majstora "sitnih malih pokreta" koji čine njegovu igru potpuno NEPREDVIDLJIVOM . Ima bukvalno fantastičan šut , levom rukom redovno pogadja . Gradi se telom i laktovima taman koliko treba... Nijednog suvišnog pokreta, čak i kad fintira nekoliko puta za redom uspeva da posle toga da koš... JEDAN OD NAJBOLJIH KOŠARKAŠA KOJE SAM IKAD VIDEO....

Beks

pre 3 godine

@Dejan Ma to su price i nagadjanja,to se oduvek prica za svakog igraca koji igra dobro,tipa da predje tu i tu osvojice titulu i slicno. A stvaran zivot nikada ne funkcionise kao na igrici.

mrkela

pre 3 godine

Sakramento poslednji?
(Poznavalac ©®, 2. mart 2021 08:14

A smejali su se Divcu...Najbolje od svega što je Denver od te poslednje ekipe sve utakmice izgubio. Da nema Jokića u Denveru, bio bi i taj Sakramento ispred njih.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Nema utakmice kada on ne može da pljune 40 poena. Primetio sam da vidi da ekipi ide dobro i da nije potrebno da se preterano forsira, on ubaci laganica 15-20, podeli desetak asistencija i odmara. Imam utisak da kada bi hteo svaku utakmicu da igra maksimalno koliko može, davao bi i 50-60 poena bez problema. Jednostavno, zahvaljujući njegovoj, kako građi tako i tehnici, nema igrača koji može da ga čuva.
Definitivno je predobar.

Back in Black

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.
(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.

zombiland

pre 3 godine

"Postovane NBA franšize, ja, Majk Meloun, želim srdačno da vas pozdravim prvo. Drugo, odlučili smo ovde u Denveru da poklonimo Bartona. Ne samo da ćemo da ga poklonimo nego smo voljni da mu dajemo platu do kraja sezone, timu koji se odluči da mu danas spakuje kofere i kupi avionsku kartu. Platićemo I prevoz ako treba. Uz Bartona u paketu možete da dobijete i par Dzokerovih patika naravno potpisan kao i pola tone kačketa i drugog promotivnog materijala.
S poštovanjem,
Majk Meloun

steva

pre 3 godine

Nije njega tesko cuvati , njega u NBA niko ne moze cuvati . Niko ga ne moze bratniti jedan na jedan . Treneri pokusavaju sa udvajanjem , ali onda idu asistencije i samo zavisi od njegovih saigraca da li mogu da pogode . I kad ga udvajaju menjaju , nekad drugi igrac prilazi kad primi loptu , nekad sacekaju pa drugi igrac pridje malo kasnije , krene u dribling...
Obrni -okreni , protiv njega nema odbrane .
Ustvari , postoje dva nacina . Prvi , da je taj dan bas umoran , da nema dovoljno energije i svezine ...drugi , da njegovi saigraci ne mogu pogoditi slona u pedu .
Treci nacin ne postoji .

Kozuki Oden

pre 3 godine

Ti si Ruzica iz Svajcarske kao sto sam ja Fernando iz Andaluzije. Pre bih rekao da si neki Marko iz Mladenovca ("Iz Beograda sam, keve mi" iako zivis 30km od centra)...

aca

pre 3 godine

posle kazu nema fizikalije! Ovo neki kilavko ne bi mogao da uradi. Kakve su onda to atlete u NBA ako im neki sporac i covek bez odraza redovno pokupi vise od 10 lopti po utakmici?

Objektiv

pre 3 godine

Verujem da se svi nerviramo jer je opet falila asistencija za tripl dabl ali ovo je stvarno MVP izdanje. Embid ako nastavi ovako da preskace utakmice, nece ga proglasiti za MVP, dakle ostace Joka i LBJ u trci. Sad, iako bi Joka trebao da uzme nagradu gledajuci cisto statisticki i s obzirom sa kim igra (Dozijer, Moris, Porter i Barton je bila postava u jednom trenutku-uzas) to se nece desiti. Pravilo je da ekipa mora biti minimum u prve 4.ekipe konferencije sem izuzetnog slucaja Westbrooka koji je belezio tripl dabl jos od Oskara Robertsona(OKC je zavrsila na 6.mestu). Dakle Joka mora da zadrzi ovaj nivo igre, i da dodje barem do 4.mesta sto bi bilo ravno cudu. Mareja pod hitno trejdovati jer ima vrednost zbog hajpa. Decko je opet u kontri sutnuo trojku bez zadrske potpuno nerezonski (pogodio za razliku od prosle godine). Barton ili Marej moraju da idu, posto ne moze bas sa dva indijanca da se igra

Nemanja

pre 3 godine

Dva najtalentovanija igraca NBA lige u smislu da pocinjes da gradis tim koga bi odabrao su Jokic i Doncic, dva igraca srpskog porekla( da se tako izrazim aj)...dva najbolja trenera u istoriji amerckih sportova su Popovic i Belicek(Bilicic)...Djokovic..Ivano Balic, odbojka, vaterpolo i jos mnogo drugih..fenomenalne genetske predispozicije imaju svi "Balkanci" za sport a posebno Srbi, u proseku medju najvisim ljudima na svetu, i to je jedna od oblasti gde smo STVARNO TALENTOVANI I DOBRI!!
Koji god sport ozbiljno da igramo(pojedinacni sportovi nisu toliko popularni ovde) dominiramo osim fudbala u kom visina nije toliko bitna.

Zokii

pre 3 godine

Zapravo je vest izasla u 7:55 a pise da je u 8 h , bez obzira Nikola je stvarno neverovatan toliko je mocan u napadu , raznovrstan , gotovo nemoguce ga je cuvati ali meni je druga stvar jos neverovatnija a to je Vil Barton sta radi taj covek kakvo divljanje po terenu vec nekoliko sezona igraju zajedno i on i dalje igra svoju igru ( koja pritom ne donosi korist nikome ) Iq -1

Ružica iz Švajcarske

pre 3 godine

Zanimljivo...

Kad je Rasel imao tripl dabl skoro svaki dan one sezone, svi ste ga ovde prozvali da je statističar i smešan igrač. Sada svi kukate kada Nidži zafali skok ili asistencija.

Vratite se na 2016 i finale. Veliki si Leebrone, drugi najveći, bravo majstore, legendo i slično. Sada ga svi nešto prozivaju tamo vamo.

Vratimo se opet na to isto finale. Ma daj bre ovi Voriorsi, obične zujalice i trojkaši. Kari i njegova iritantna žvaka. Ovo bre nije košarka. Sada Karija stavljate u nebesa. Iako nekad ima procenat za tri ispod 30.

Nadala do ove zime svi hvalite, sada je odjednom neprijatelj broj jedan svih Srba i Srbije.

Na početku sezone pozivate Pepa i Siti, sada ih svi hvale.

Mesi je jedne nedelje smešan, sledeće najbolji svih vremena. Isto tako i Ronaldo.

Mislim, stvarno. :D

Nidža standardno dobar, nema tu šta da se priča.

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

Dejan

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.

vučko

pre 3 godine

Neverovatno koliko ima malo respekt a kod sudija, ili su možda neki drugi razlozi iza lošeg suđenja. U svakom slučaju brutalna partija i dominacija Jokića.

ANALiticar

pre 3 godine

Jokic odigrao profi, imao brojke za tripl dabl jos sredinom trece cetvrtine, i onda se njegov tim iskljucuje i svi zaboravljaju da igraju? Po starom pravilu Meloun odmara Jokica krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine, i za tih par minuta njegovi saigraci uspevaju da izgube vodjstvo, a vodili su od prve minute do tad, i da gube sa 6! Ulazi Jokic i posto nema kom da asistira, svi promasuju, daje 15 kosa Denvera od 20, taman koliko da povedu. Na kraju ostaje bez te jedne asistencije zahvaljujuci saigracima. Doktor kosarke, slobodno se moze reci da je sam pobedio bulse.

Biza

pre 3 godine

Tacno se vidi kada preuzme sve u svoje ruke, kada njegovim odmaranjem ekipa se raspadne i sve prospe sto je napravljeno u toku tekme. Bas ga je tesko cuvati, nije ni on toliko slab koliko ljudi misle. Uglavnom ga svi udvajaju, da ima jednog superstar sutera bili bi prvi na zapadu sigurno i da nisu prosuli 4 tekme protiv raspalih Kingsa i Wizzardsa sada bi bili vec 2-3. Ako ne uzme MVP ove sezone bice najveca kradja, white lives matters!

patriota

pre 3 godine

Bulsi su bili tim protiv kojih je Nikola dao najmanje poena na jednoj utakmici u NBA (22 poena). Tu je jos samo 6 timova kojima je Nikola dao ispod 30. Ove godine se i oni obaraju. IDEMO LEGENDO??

Dragan Feliks

pre 3 godine

Pravi naslov. Bio je brutalno dominantan pogotovo u 4/4 kada su ga saigrači žestoko iznervirali svojom glupošću pa je rešio da preuzme stvar u svoje ruke. I u prve 3/4 bio je dominatntan ali i maksimalno podređen timu. Ali zahvaljujući glupostima Mareja (izvukao malo utisak sa one dve trojke u 4/4 i dobrom odbranom !!! na Levinu većim delom utakmice pa možda i zbog tog umora nekoliko grešaka) i pogotovo Bartona (zaista ne znam da li mu Meloun spava sa nekom od žena ili mu ovaj daje dobar deo zarade) ali davati toliku minutažu i slobodu igraču koji iz dana u dan dokazuje onu Ajnštajnovu o neograničenosti svemira i gluposti zaista deluje suicidno po ekipu. Nikola zaista nema poštovanje sudija i večeras su ga najmanje 4,5 puta uskratili za faul prilikom šuta i dobro je da je Meloun najzad reagovao jer su u drugom poluvremenu koliko toliko popravili kriterijum. Porter i večeras vrlo dobar pogotovo u skoku (Nikola sjajno zagrađuje), Moris već nekoliko utakmica van šuterskog ritma, Hartenštajn i dalje neupotrebljiv, Čančar je bar nešto pogodio, a Dozier i Nađi mogu i mnogo bolje. Povratkom Kampaca, Grina, Milsapa i Herisa nakon All stara ovim mlađim će pasti minutaža a Barton će i dalje ludovati. Zaista živim za dan kada će se smilovati i trejdovati pa makar ga i poklonili. Zaista nisam video toliko iritantno glupog igrača da u toliko dugom periodu ima toliko slobode. Sada još dva teška gostovanja ( Milvoki pa Indijana ) pa kratka pauza. Bar još jedna pobeda bi itekako dobro došla.

znanje-imanje

pre 3 godine

https://i.imgflip.com/500dyl.jpg
https://media.giphy.com/media/LplXM5OYnMOLdgSJMy/giphy.gif
Svakih mesec dana Maloun uradi nešto što treba Napreduje. Tempom da za 30 godine biće on OK. Potseća me na izreku koju amerikanci imaju sami o sebi. Da su oni pouzdani, da postižu ciljeve i da će izvesno uraditi parvu stvar, tj. i pravu stvar. Samo što će uraditi pravu stvar tek nakon što iscrpu apsolutno sve moguće pogrešne načine da je urade. Ovde je duplo ispravno uradio Vujoševića: em je ovog oterao em je požurio da on dobije tehničku a ne Nikola.
Uprava i "stručni štab" je opet doveo tim od 17 igrača na rotaciju od njih jedva 8-9. Barton je neophodan i sad igra i pod povredom. Kako može da bude još je i dobro.
Pitanje je da li Denver treba da se cima i ganja bar 5. mesto. Da ide na Feniks i Jutu. Ili je bolje da izgrade igrače, tim, igru, daju odmor nosiocima... Sutra idu na pravi tim a igrali su sinoć njih 5 onoliko; e to isto samo uvećano biće za PO...

ćira

pre 3 godine

Hvala ti Jokaro što postojiš i što is opet naterao Srbiju da prati NBA. Ja prestao jos 2005 sa prestankom generacije Kingsa i O'Neal-a, već 3g opet imam hajp za NBA. Srpski Goat već sada!

MarkoSimpson

pre 3 godine

Marej se konacno probudio,ostaje zal za onim glupo izgubljenim utakmicama protiv Kingsa i protiv Vizardsa,inace bi oni vec sad bili u top 4 na zapadu , a Nikola bi bio prvi kandidat za MVP-a ...

Pera Ždera

pre 3 godine

Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
(Nikola, 02. mart 2021 07:56))

Nisu ga udvajali u poslednjij 1/4. "Pustali" ga da igra 1 na 1, zatvarali saigrace i Nikola ih zatrpa sa 19p, prelomi i dobije mec :) Stvarno protiv njega mozes samo da biras manji otrov jer ce te nadigrati i kad da npr samo 10p al podeli 15as.

Marej def dosta konstantiji zadnjih mesec dana. Porter je lagano 20p 10+sk igrac koji je takodje usao u zonu konstantnosti. Dozijer se vratio odbrambeno, jos da taj segment pojacaju Grin pa i Milsap i Heris (uzasno me nervira sto je svake sezone nenotmalno mnogo utakmica povredjen).

Samo da se nekako dokopaju top 5 zapada.

Nikola

pre 3 godine

Steta za neostvareni triple-double!
Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
Sve u svemu, jos jedna njegova maestralna partija.
Ako se ne varam, prvi je u NBA ligi po double-double ucinku.

Nikola

pre 3 godine

Steta za neostvareni triple-double!
Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
Sve u svemu, jos jedna njegova maestralna partija.
Ako se ne varam, prvi je u NBA ligi po double-double ucinku.

Zokii

pre 3 godine

Zapravo je vest izasla u 7:55 a pise da je u 8 h , bez obzira Nikola je stvarno neverovatan toliko je mocan u napadu , raznovrstan , gotovo nemoguce ga je cuvati ali meni je druga stvar jos neverovatnija a to je Vil Barton sta radi taj covek kakvo divljanje po terenu vec nekoliko sezona igraju zajedno i on i dalje igra svoju igru ( koja pritom ne donosi korist nikome ) Iq -1

MarkoSimpson

pre 3 godine

Marej se konacno probudio,ostaje zal za onim glupo izgubljenim utakmicama protiv Kingsa i protiv Vizardsa,inace bi oni vec sad bili u top 4 na zapadu , a Nikola bi bio prvi kandidat za MVP-a ...

Dragan Feliks

pre 3 godine

Pravi naslov. Bio je brutalno dominantan pogotovo u 4/4 kada su ga saigrači žestoko iznervirali svojom glupošću pa je rešio da preuzme stvar u svoje ruke. I u prve 3/4 bio je dominatntan ali i maksimalno podređen timu. Ali zahvaljujući glupostima Mareja (izvukao malo utisak sa one dve trojke u 4/4 i dobrom odbranom !!! na Levinu većim delom utakmice pa možda i zbog tog umora nekoliko grešaka) i pogotovo Bartona (zaista ne znam da li mu Meloun spava sa nekom od žena ili mu ovaj daje dobar deo zarade) ali davati toliku minutažu i slobodu igraču koji iz dana u dan dokazuje onu Ajnštajnovu o neograničenosti svemira i gluposti zaista deluje suicidno po ekipu. Nikola zaista nema poštovanje sudija i večeras su ga najmanje 4,5 puta uskratili za faul prilikom šuta i dobro je da je Meloun najzad reagovao jer su u drugom poluvremenu koliko toliko popravili kriterijum. Porter i večeras vrlo dobar pogotovo u skoku (Nikola sjajno zagrađuje), Moris već nekoliko utakmica van šuterskog ritma, Hartenštajn i dalje neupotrebljiv, Čančar je bar nešto pogodio, a Dozier i Nađi mogu i mnogo bolje. Povratkom Kampaca, Grina, Milsapa i Herisa nakon All stara ovim mlađim će pasti minutaža a Barton će i dalje ludovati. Zaista živim za dan kada će se smilovati i trejdovati pa makar ga i poklonili. Zaista nisam video toliko iritantno glupog igrača da u toliko dugom periodu ima toliko slobode. Sada još dva teška gostovanja ( Milvoki pa Indijana ) pa kratka pauza. Bar još jedna pobeda bi itekako dobro došla.

patriota

pre 3 godine

Bulsi su bili tim protiv kojih je Nikola dao najmanje poena na jednoj utakmici u NBA (22 poena). Tu je jos samo 6 timova kojima je Nikola dao ispod 30. Ove godine se i oni obaraju. IDEMO LEGENDO??

ANALiticar

pre 3 godine

Jokic odigrao profi, imao brojke za tripl dabl jos sredinom trece cetvrtine, i onda se njegov tim iskljucuje i svi zaboravljaju da igraju? Po starom pravilu Meloun odmara Jokica krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine, i za tih par minuta njegovi saigraci uspevaju da izgube vodjstvo, a vodili su od prve minute do tad, i da gube sa 6! Ulazi Jokic i posto nema kom da asistira, svi promasuju, daje 15 kosa Denvera od 20, taman koliko da povedu. Na kraju ostaje bez te jedne asistencije zahvaljujuci saigracima. Doktor kosarke, slobodno se moze reci da je sam pobedio bulse.

Biza

pre 3 godine

Tacno se vidi kada preuzme sve u svoje ruke, kada njegovim odmaranjem ekipa se raspadne i sve prospe sto je napravljeno u toku tekme. Bas ga je tesko cuvati, nije ni on toliko slab koliko ljudi misle. Uglavnom ga svi udvajaju, da ima jednog superstar sutera bili bi prvi na zapadu sigurno i da nisu prosuli 4 tekme protiv raspalih Kingsa i Wizzardsa sada bi bili vec 2-3. Ako ne uzme MVP ove sezone bice najveca kradja, white lives matters!

ćira

pre 3 godine

Hvala ti Jokaro što postojiš i što is opet naterao Srbiju da prati NBA. Ja prestao jos 2005 sa prestankom generacije Kingsa i O'Neal-a, već 3g opet imam hajp za NBA. Srpski Goat već sada!

vučko

pre 3 godine

Neverovatno koliko ima malo respekt a kod sudija, ili su možda neki drugi razlozi iza lošeg suđenja. U svakom slučaju brutalna partija i dominacija Jokića.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Nema utakmice kada on ne može da pljune 40 poena. Primetio sam da vidi da ekipi ide dobro i da nije potrebno da se preterano forsira, on ubaci laganica 15-20, podeli desetak asistencija i odmara. Imam utisak da kada bi hteo svaku utakmicu da igra maksimalno koliko može, davao bi i 50-60 poena bez problema. Jednostavno, zahvaljujući njegovoj, kako građi tako i tehnici, nema igrača koji može da ga čuva.
Definitivno je predobar.

MPP

pre 3 godine

NIKOLA

igra sve bolje i bolje.
Kada ste ovako raznovrsni u napadu , imate praktično bezbroj konbinacija koje možete koristiti. Kako samo koristi "fintu" šuta kao elemnt igre. Prosto ga koristi kao "vezivno tkivo" svoje igre. Sav se pretvorio u majstora "sitnih malih pokreta" koji čine njegovu igru potpuno NEPREDVIDLJIVOM . Ima bukvalno fantastičan šut , levom rukom redovno pogadja . Gradi se telom i laktovima taman koliko treba... Nijednog suvišnog pokreta, čak i kad fintira nekoliko puta za redom uspeva da posle toga da koš... JEDAN OD NAJBOLJIH KOŠARKAŠA KOJE SAM IKAD VIDEO....

Dejan

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.

Pera Ždera

pre 3 godine

Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
(Nikola, 02. mart 2021 07:56))

Nisu ga udvajali u poslednjij 1/4. "Pustali" ga da igra 1 na 1, zatvarali saigrace i Nikola ih zatrpa sa 19p, prelomi i dobije mec :) Stvarno protiv njega mozes samo da biras manji otrov jer ce te nadigrati i kad da npr samo 10p al podeli 15as.

Marej def dosta konstantiji zadnjih mesec dana. Porter je lagano 20p 10+sk igrac koji je takodje usao u zonu konstantnosti. Dozijer se vratio odbrambeno, jos da taj segment pojacaju Grin pa i Milsap i Heris (uzasno me nervira sto je svake sezone nenotmalno mnogo utakmica povredjen).

Samo da se nekako dokopaju top 5 zapada.

aca

pre 3 godine

posle kazu nema fizikalije! Ovo neki kilavko ne bi mogao da uradi. Kakve su onda to atlete u NBA ako im neki sporac i covek bez odraza redovno pokupi vise od 10 lopti po utakmici?

Kozuki Oden

pre 3 godine

Ti si Ruzica iz Svajcarske kao sto sam ja Fernando iz Andaluzije. Pre bih rekao da si neki Marko iz Mladenovca ("Iz Beograda sam, keve mi" iako zivis 30km od centra)...

steva

pre 3 godine

Nije njega tesko cuvati , njega u NBA niko ne moze cuvati . Niko ga ne moze bratniti jedan na jedan . Treneri pokusavaju sa udvajanjem , ali onda idu asistencije i samo zavisi od njegovih saigraca da li mogu da pogode . I kad ga udvajaju menjaju , nekad drugi igrac prilazi kad primi loptu , nekad sacekaju pa drugi igrac pridje malo kasnije , krene u dribling...
Obrni -okreni , protiv njega nema odbrane .
Ustvari , postoje dva nacina . Prvi , da je taj dan bas umoran , da nema dovoljno energije i svezine ...drugi , da njegovi saigraci ne mogu pogoditi slona u pedu .
Treci nacin ne postoji .

Nemanja

pre 3 godine

Dva najtalentovanija igraca NBA lige u smislu da pocinjes da gradis tim koga bi odabrao su Jokic i Doncic, dva igraca srpskog porekla( da se tako izrazim aj)...dva najbolja trenera u istoriji amerckih sportova su Popovic i Belicek(Bilicic)...Djokovic..Ivano Balic, odbojka, vaterpolo i jos mnogo drugih..fenomenalne genetske predispozicije imaju svi "Balkanci" za sport a posebno Srbi, u proseku medju najvisim ljudima na svetu, i to je jedna od oblasti gde smo STVARNO TALENTOVANI I DOBRI!!
Koji god sport ozbiljno da igramo(pojedinacni sportovi nisu toliko popularni ovde) dominiramo osim fudbala u kom visina nije toliko bitna.

zombiland

pre 3 godine

"Postovane NBA franšize, ja, Majk Meloun, želim srdačno da vas pozdravim prvo. Drugo, odlučili smo ovde u Denveru da poklonimo Bartona. Ne samo da ćemo da ga poklonimo nego smo voljni da mu dajemo platu do kraja sezone, timu koji se odluči da mu danas spakuje kofere i kupi avionsku kartu. Platićemo I prevoz ako treba. Uz Bartona u paketu možete da dobijete i par Dzokerovih patika naravno potpisan kao i pola tone kačketa i drugog promotivnog materijala.
S poštovanjem,
Majk Meloun

Objektiv

pre 3 godine

Verujem da se svi nerviramo jer je opet falila asistencija za tripl dabl ali ovo je stvarno MVP izdanje. Embid ako nastavi ovako da preskace utakmice, nece ga proglasiti za MVP, dakle ostace Joka i LBJ u trci. Sad, iako bi Joka trebao da uzme nagradu gledajuci cisto statisticki i s obzirom sa kim igra (Dozijer, Moris, Porter i Barton je bila postava u jednom trenutku-uzas) to se nece desiti. Pravilo je da ekipa mora biti minimum u prve 4.ekipe konferencije sem izuzetnog slucaja Westbrooka koji je belezio tripl dabl jos od Oskara Robertsona(OKC je zavrsila na 6.mestu). Dakle Joka mora da zadrzi ovaj nivo igre, i da dodje barem do 4.mesta sto bi bilo ravno cudu. Mareja pod hitno trejdovati jer ima vrednost zbog hajpa. Decko je opet u kontri sutnuo trojku bez zadrske potpuno nerezonski (pogodio za razliku od prosle godine). Barton ili Marej moraju da idu, posto ne moze bas sa dva indijanca da se igra

Smeh

pre 3 godine

Igra se čovek košarke. Još sada krenuo da 2 puta zakucava na utakmici, posterizuje, lupa blokade. Nemoj tako Nikola da se iživljavaš na drugima. Ipak je to profesionalni nivo košarke, profesionalci su u pitanju a ne deca. Stvarno nije u redu.

Kikujiro

pre 3 godine

" As brilliant as he’s been, I never ever thought Jokic would become the badass we saw in the Bulls game

Nor the consistently dominant player he’s been all season long. That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass. And then he somehow turns up the intensity and resolve in the fourth quarter?

Carried his shorthanded team to another win. This is the league MVP "

Back in Black

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.
(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.

bobo

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.

Nolethebest

pre 3 godine

Какав је Јокић играч,невероватно.Један од,ако не и најбољи играч у лиги.Штета што игра са пањевима и неконстантним марејем,да има ембидове саиграче,освојио би титулу из шале.Поздрав!

Dejan

pre 3 godine

(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 2. mart 2021 09:51)

Da, svi koji se razumeju, ali kada je u pitanju "legacy" jako je vazno da sve to dodje do obicnih ljudi. A svemu odmazu i analize ESPN analiticara, koji su neverovatno neupuceni u igre svih osim par najpopularnijih timova i igraca.

mrkela

pre 3 godine

Sakramento poslednji?
(Poznavalac ©®, 2. mart 2021 08:14

A smejali su se Divcu...Najbolje od svega što je Denver od te poslednje ekipe sve utakmice izgubio. Da nema Jokića u Denveru, bio bi i taj Sakramento ispred njih.

znanje-imanje

pre 3 godine

https://i.imgflip.com/500dyl.jpg
https://media.giphy.com/media/LplXM5OYnMOLdgSJMy/giphy.gif
Svakih mesec dana Maloun uradi nešto što treba Napreduje. Tempom da za 30 godine biće on OK. Potseća me na izreku koju amerikanci imaju sami o sebi. Da su oni pouzdani, da postižu ciljeve i da će izvesno uraditi parvu stvar, tj. i pravu stvar. Samo što će uraditi pravu stvar tek nakon što iscrpu apsolutno sve moguće pogrešne načine da je urade. Ovde je duplo ispravno uradio Vujoševića: em je ovog oterao em je požurio da on dobije tehničku a ne Nikola.
Uprava i "stručni štab" je opet doveo tim od 17 igrača na rotaciju od njih jedva 8-9. Barton je neophodan i sad igra i pod povredom. Kako može da bude još je i dobro.
Pitanje je da li Denver treba da se cima i ganja bar 5. mesto. Da ide na Feniks i Jutu. Ili je bolje da izgrade igrače, tim, igru, daju odmor nosiocima... Sutra idu na pravi tim a igrali su sinoć njih 5 onoliko; e to isto samo uvećano biće za PO...

Dejan

pre 3 godine

(Beks, 2. mart 2021 10:01)

Jesi donekle u pravu da Marej vise odgovara Jokicu, ali kao da Dok Rivers ne bi mogao da prilagodi igru Simonsa i Jokica. Ovaj bi ga nalazio samo tako, da bi Simons imao poene na izvolte sa njegovim atleticizmom. A takodje bi Ben mogao za Jokica da kreira lake poene, bolje nego bilo koji igrac Denvera jer je elitni plej takodje. Kad mali Kampaco onako lako pronadje Jokaru, zamisli sta bi Simons onoliki radio. A ako nista Jokic moze da postize poene jednako kao Embiid.

Momcilovac

pre 3 godine

Kad god se odlepe i stvore razliku, krene Barton da divlja. Denver je stvarno velika ekipa kad sa Bartonom u petorci može nekoga da pobedi.

Ružica iz Švajcarske

pre 3 godine

Zanimljivo...

Kad je Rasel imao tripl dabl skoro svaki dan one sezone, svi ste ga ovde prozvali da je statističar i smešan igrač. Sada svi kukate kada Nidži zafali skok ili asistencija.

Vratite se na 2016 i finale. Veliki si Leebrone, drugi najveći, bravo majstore, legendo i slično. Sada ga svi nešto prozivaju tamo vamo.

Vratimo se opet na to isto finale. Ma daj bre ovi Voriorsi, obične zujalice i trojkaši. Kari i njegova iritantna žvaka. Ovo bre nije košarka. Sada Karija stavljate u nebesa. Iako nekad ima procenat za tri ispod 30.

Nadala do ove zime svi hvalite, sada je odjednom neprijatelj broj jedan svih Srba i Srbije.

Na početku sezone pozivate Pepa i Siti, sada ih svi hvale.

Mesi je jedne nedelje smešan, sledeće najbolji svih vremena. Isto tako i Ronaldo.

Mislim, stvarno. :D

Nidža standardno dobar, nema tu šta da se priča.

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

Vaše ime

pre 3 godine

Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 02. mart 2021 09:51)

Ajde odleprsaj na neki zagrebacki portal, pa tamo lupaj o paranojama i srbovanju. Tamo vam je mesto, svim komsijama i domacem odrodu.

Reporter

pre 3 godine

Znaci protiv ovih je embiid imao 19 slobodnih bacanja a Jokic 2? U svakoj utakmici embiid ima najmanje 16 slobodnih! Ajd sto Jokicu ne sviraju ocigledne faulove, vec na suprotnoj strani, on bukvalno nekog samo dotakne, jedva da pipne nekog odma dobija licnu. Tretiraju ga kao Djokovica u tenisu pa vi posle recite da nas ne mrze iz dna duse, to mora da je urodjeno. Nema drugog objasnjenja.

Pa,da

pre 3 godine

@ SUNĐER BOB. Zauvek ćeš ostati mali roštiljdžija,životni saputnik ti Gari(valjda je to dozvoljeno na dnu mora)svakome si na usluzi,zato me ne čude kompleksi niže vrednosti.

Beks

pre 3 godine

@Dejan Ma to su price i nagadjanja,to se oduvek prica za svakog igraca koji igra dobro,tipa da predje tu i tu osvojice titulu i slicno. A stvaran zivot nikada ne funkcionise kao na igrici.

Beks

pre 3 godine

Brate svaka cast Jokicu ali neki komentari su Sou. Jokic bi osvojio titulu sa Filom. Doc Rivers je skoro izjavio da Simons i Haris vise zasluzuju mesto na All Staru od Beala jer je lako imati statistiku u losem timu.Jokicu 100x vise odgovara ekipa Denvera od File. Gde bi Simons kreirao a ne sutirao. Uostalom Fila je izgubila vecinu meceva bez Embida. Koliko je samo igraca tako preslo u navodno bolji tim pa nisu uradili nista. Denver uopste nije losa ekipa kao sto se prica a Marey 3x vise odgovara Jokicu nego sto bi Simons.

bradina

pre 3 godine

Posle utakmice dva beka Bulsa u glas: Vajt Kobi:Jokic je monstrum,a Zek Levin:Nismo imali resenje za visokog Srbina i to mu je to!
A ja kao stanovnik Cikaga tako bi voleo da Jokic dodje u Bulse i sa ovim timom osvoji prsten.Ionako bivsi GM je ovde sada i radi fenomenalan posao sa ovim podmladjenim(sem Janga) timom! Ako nemoze onda ova dvojica pod hitno u Denver,to je ono sto nedostaje njima,pozicija 1 i 3!

Locutus

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.
(bobo, 2. mart 2021 13:54)

Slažem se za većinu osim sa konstatacijom da u Evropi bekovi ne probijaju prvu liniju. Mislim, možda je to i tačno, ali ne zato što je dobra odbrana već zato što u celoj Evropi nema ukupno 2 dobra pleja. Pozicija pleja je skoro isključivo rezervisana za crne igrače.

maSi

pre 3 godine

That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass.
(Kikujiro, 2. mart 2021 11:39)

Posle ove reakcije posle koje je dobio tehničku, nadam se da je Meloun konačno shvatio...
Jokićeva trka, trud, požrtvovanje, želja za pobedom... sve više mi liče na kraj filma Hrabro srce i poziv saigračima:"Bleed with me"!!!
Kulovskim suđenjem, probudili su inat u Srbinu.

Ružica iz Švajcarske

pre 3 godine

Zanimljivo...

Kad je Rasel imao tripl dabl skoro svaki dan one sezone, svi ste ga ovde prozvali da je statističar i smešan igrač. Sada svi kukate kada Nidži zafali skok ili asistencija.

Vratite se na 2016 i finale. Veliki si Leebrone, drugi najveći, bravo majstore, legendo i slično. Sada ga svi nešto prozivaju tamo vamo.

Vratimo se opet na to isto finale. Ma daj bre ovi Voriorsi, obične zujalice i trojkaši. Kari i njegova iritantna žvaka. Ovo bre nije košarka. Sada Karija stavljate u nebesa. Iako nekad ima procenat za tri ispod 30.

Nadala do ove zime svi hvalite, sada je odjednom neprijatelj broj jedan svih Srba i Srbije.

Na početku sezone pozivate Pepa i Siti, sada ih svi hvale.

Mesi je jedne nedelje smešan, sledeće najbolji svih vremena. Isto tako i Ronaldo.

Mislim, stvarno. :D

Nidža standardno dobar, nema tu šta da se priča.

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

Objektiv

pre 3 godine

Verujem da se svi nerviramo jer je opet falila asistencija za tripl dabl ali ovo je stvarno MVP izdanje. Embid ako nastavi ovako da preskace utakmice, nece ga proglasiti za MVP, dakle ostace Joka i LBJ u trci. Sad, iako bi Joka trebao da uzme nagradu gledajuci cisto statisticki i s obzirom sa kim igra (Dozijer, Moris, Porter i Barton je bila postava u jednom trenutku-uzas) to se nece desiti. Pravilo je da ekipa mora biti minimum u prve 4.ekipe konferencije sem izuzetnog slucaja Westbrooka koji je belezio tripl dabl jos od Oskara Robertsona(OKC je zavrsila na 6.mestu). Dakle Joka mora da zadrzi ovaj nivo igre, i da dodje barem do 4.mesta sto bi bilo ravno cudu. Mareja pod hitno trejdovati jer ima vrednost zbog hajpa. Decko je opet u kontri sutnuo trojku bez zadrske potpuno nerezonski (pogodio za razliku od prosle godine). Barton ili Marej moraju da idu, posto ne moze bas sa dva indijanca da se igra

Beks

pre 3 godine

Brate svaka cast Jokicu ali neki komentari su Sou. Jokic bi osvojio titulu sa Filom. Doc Rivers je skoro izjavio da Simons i Haris vise zasluzuju mesto na All Staru od Beala jer je lako imati statistiku u losem timu.Jokicu 100x vise odgovara ekipa Denvera od File. Gde bi Simons kreirao a ne sutirao. Uostalom Fila je izgubila vecinu meceva bez Embida. Koliko je samo igraca tako preslo u navodno bolji tim pa nisu uradili nista. Denver uopste nije losa ekipa kao sto se prica a Marey 3x vise odgovara Jokicu nego sto bi Simons.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Ti si Ruzica iz Svajcarske kao sto sam ja Fernando iz Andaluzije. Pre bih rekao da si neki Marko iz Mladenovca ("Iz Beograda sam, keve mi" iako zivis 30km od centra)...

Zokii

pre 3 godine

Zapravo je vest izasla u 7:55 a pise da je u 8 h , bez obzira Nikola je stvarno neverovatan toliko je mocan u napadu , raznovrstan , gotovo nemoguce ga je cuvati ali meni je druga stvar jos neverovatnija a to je Vil Barton sta radi taj covek kakvo divljanje po terenu vec nekoliko sezona igraju zajedno i on i dalje igra svoju igru ( koja pritom ne donosi korist nikome ) Iq -1

Dragan Feliks

pre 3 godine

Pravi naslov. Bio je brutalno dominantan pogotovo u 4/4 kada su ga saigrači žestoko iznervirali svojom glupošću pa je rešio da preuzme stvar u svoje ruke. I u prve 3/4 bio je dominatntan ali i maksimalno podređen timu. Ali zahvaljujući glupostima Mareja (izvukao malo utisak sa one dve trojke u 4/4 i dobrom odbranom !!! na Levinu većim delom utakmice pa možda i zbog tog umora nekoliko grešaka) i pogotovo Bartona (zaista ne znam da li mu Meloun spava sa nekom od žena ili mu ovaj daje dobar deo zarade) ali davati toliku minutažu i slobodu igraču koji iz dana u dan dokazuje onu Ajnštajnovu o neograničenosti svemira i gluposti zaista deluje suicidno po ekipu. Nikola zaista nema poštovanje sudija i večeras su ga najmanje 4,5 puta uskratili za faul prilikom šuta i dobro je da je Meloun najzad reagovao jer su u drugom poluvremenu koliko toliko popravili kriterijum. Porter i večeras vrlo dobar pogotovo u skoku (Nikola sjajno zagrađuje), Moris već nekoliko utakmica van šuterskog ritma, Hartenštajn i dalje neupotrebljiv, Čančar je bar nešto pogodio, a Dozier i Nađi mogu i mnogo bolje. Povratkom Kampaca, Grina, Milsapa i Herisa nakon All stara ovim mlađim će pasti minutaža a Barton će i dalje ludovati. Zaista živim za dan kada će se smilovati i trejdovati pa makar ga i poklonili. Zaista nisam video toliko iritantno glupog igrača da u toliko dugom periodu ima toliko slobode. Sada još dva teška gostovanja ( Milvoki pa Indijana ) pa kratka pauza. Bar još jedna pobeda bi itekako dobro došla.

Nikola

pre 3 godine

Steta za neostvareni triple-double!
Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
Sve u svemu, jos jedna njegova maestralna partija.
Ako se ne varam, prvi je u NBA ligi po double-double ucinku.

Nemanja

pre 3 godine

Dva najtalentovanija igraca NBA lige u smislu da pocinjes da gradis tim koga bi odabrao su Jokic i Doncic, dva igraca srpskog porekla( da se tako izrazim aj)...dva najbolja trenera u istoriji amerckih sportova su Popovic i Belicek(Bilicic)...Djokovic..Ivano Balic, odbojka, vaterpolo i jos mnogo drugih..fenomenalne genetske predispozicije imaju svi "Balkanci" za sport a posebno Srbi, u proseku medju najvisim ljudima na svetu, i to je jedna od oblasti gde smo STVARNO TALENTOVANI I DOBRI!!
Koji god sport ozbiljno da igramo(pojedinacni sportovi nisu toliko popularni ovde) dominiramo osim fudbala u kom visina nije toliko bitna.

Back in Black

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.
(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.

Vaše ime

pre 3 godine

Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 02. mart 2021 09:51)

Ajde odleprsaj na neki zagrebacki portal, pa tamo lupaj o paranojama i srbovanju. Tamo vam je mesto, svim komsijama i domacem odrodu.

patriota

pre 3 godine

Bulsi su bili tim protiv kojih je Nikola dao najmanje poena na jednoj utakmici u NBA (22 poena). Tu je jos samo 6 timova kojima je Nikola dao ispod 30. Ove godine se i oni obaraju. IDEMO LEGENDO??

Biza

pre 3 godine

Tacno se vidi kada preuzme sve u svoje ruke, kada njegovim odmaranjem ekipa se raspadne i sve prospe sto je napravljeno u toku tekme. Bas ga je tesko cuvati, nije ni on toliko slab koliko ljudi misle. Uglavnom ga svi udvajaju, da ima jednog superstar sutera bili bi prvi na zapadu sigurno i da nisu prosuli 4 tekme protiv raspalih Kingsa i Wizzardsa sada bi bili vec 2-3. Ako ne uzme MVP ove sezone bice najveca kradja, white lives matters!

znanje-imanje

pre 3 godine

https://i.imgflip.com/500dyl.jpg
https://media.giphy.com/media/LplXM5OYnMOLdgSJMy/giphy.gif
Svakih mesec dana Maloun uradi nešto što treba Napreduje. Tempom da za 30 godine biće on OK. Potseća me na izreku koju amerikanci imaju sami o sebi. Da su oni pouzdani, da postižu ciljeve i da će izvesno uraditi parvu stvar, tj. i pravu stvar. Samo što će uraditi pravu stvar tek nakon što iscrpu apsolutno sve moguće pogrešne načine da je urade. Ovde je duplo ispravno uradio Vujoševića: em je ovog oterao em je požurio da on dobije tehničku a ne Nikola.
Uprava i "stručni štab" je opet doveo tim od 17 igrača na rotaciju od njih jedva 8-9. Barton je neophodan i sad igra i pod povredom. Kako može da bude još je i dobro.
Pitanje je da li Denver treba da se cima i ganja bar 5. mesto. Da ide na Feniks i Jutu. Ili je bolje da izgrade igrače, tim, igru, daju odmor nosiocima... Sutra idu na pravi tim a igrali su sinoć njih 5 onoliko; e to isto samo uvećano biće za PO...

Dejan

pre 3 godine

Kada je Embiid igrao protiv Bulsa i strpao im 50 poena, ceo NBA komjuniti je 2 dana pricao o tome. Pre toga je Jokic isto toliko strpao Kingsima, i to njima koji imaju definitivno bolje centre od Bulsa, pa se jedva culo za to. Doduse bio je poraz.

Sada, realno, sa njegovim skoro tripl-dablom i 10 poena manje, retko gde se to pominjalo. Covek je bukvalno bio plejmejker, sa jednim TO, dok su ostali uzuzetno mnogo gresili. Uz njega je bio odlican i Porter, Marej je imao dosta izgubljenih mada ipak dobar. Ono sto su radili Barton posebno, pa i Moris u nekim trenucima, je kriminal. PJ Dozier jako dobar, osim promasenih slobodnih.

Realno, uz saigrace kakve ima Embiid, Jokic bi osvojio prsten. Ne zelim da nesto oduzmem od Embiida, top 5 NBA igrac sigurno, ali brate oni nemaju Bartona i ostale rupe. Jos su Nagetsi igrali bez 6 igraca sinoc.

aca

pre 3 godine

posle kazu nema fizikalije! Ovo neki kilavko ne bi mogao da uradi. Kakve su onda to atlete u NBA ako im neki sporac i covek bez odraza redovno pokupi vise od 10 lopti po utakmici?

Pera Ždera

pre 3 godine

Na pocetku 4/4 Jokic je imao dvocifrene poene i skokove, dok je u asistencijama stao na 9. I citavu poslednju cetvrtinu mu nije poslo za rukom da zabelezi jos tu jednu asistenciju. Zbilja neverovatno!
(Nikola, 02. mart 2021 07:56))

Nisu ga udvajali u poslednjij 1/4. "Pustali" ga da igra 1 na 1, zatvarali saigrace i Nikola ih zatrpa sa 19p, prelomi i dobije mec :) Stvarno protiv njega mozes samo da biras manji otrov jer ce te nadigrati i kad da npr samo 10p al podeli 15as.

Marej def dosta konstantiji zadnjih mesec dana. Porter je lagano 20p 10+sk igrac koji je takodje usao u zonu konstantnosti. Dozijer se vratio odbrambeno, jos da taj segment pojacaju Grin pa i Milsap i Heris (uzasno me nervira sto je svake sezone nenotmalno mnogo utakmica povredjen).

Samo da se nekako dokopaju top 5 zapada.

ANALiticar

pre 3 godine

Jokic odigrao profi, imao brojke za tripl dabl jos sredinom trece cetvrtine, i onda se njegov tim iskljucuje i svi zaboravljaju da igraju? Po starom pravilu Meloun odmara Jokica krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine, i za tih par minuta njegovi saigraci uspevaju da izgube vodjstvo, a vodili su od prve minute do tad, i da gube sa 6! Ulazi Jokic i posto nema kom da asistira, svi promasuju, daje 15 kosa Denvera od 20, taman koliko da povedu. Na kraju ostaje bez te jedne asistencije zahvaljujuci saigracima. Doktor kosarke, slobodno se moze reci da je sam pobedio bulse.

Locutus

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.
(bobo, 2. mart 2021 13:54)

Slažem se za većinu osim sa konstatacijom da u Evropi bekovi ne probijaju prvu liniju. Mislim, možda je to i tačno, ali ne zato što je dobra odbrana već zato što u celoj Evropi nema ukupno 2 dobra pleja. Pozicija pleja je skoro isključivo rezervisana za crne igrače.

MarkoSimpson

pre 3 godine

Marej se konacno probudio,ostaje zal za onim glupo izgubljenim utakmicama protiv Kingsa i protiv Vizardsa,inace bi oni vec sad bili u top 4 na zapadu , a Nikola bi bio prvi kandidat za MVP-a ...

vučko

pre 3 godine

Neverovatno koliko ima malo respekt a kod sudija, ili su možda neki drugi razlozi iza lošeg suđenja. U svakom slučaju brutalna partija i dominacija Jokića.

steva

pre 3 godine

Nije njega tesko cuvati , njega u NBA niko ne moze cuvati . Niko ga ne moze bratniti jedan na jedan . Treneri pokusavaju sa udvajanjem , ali onda idu asistencije i samo zavisi od njegovih saigraca da li mogu da pogode . I kad ga udvajaju menjaju , nekad drugi igrac prilazi kad primi loptu , nekad sacekaju pa drugi igrac pridje malo kasnije , krene u dribling...
Obrni -okreni , protiv njega nema odbrane .
Ustvari , postoje dva nacina . Prvi , da je taj dan bas umoran , da nema dovoljno energije i svezine ...drugi , da njegovi saigraci ne mogu pogoditi slona u pedu .
Treci nacin ne postoji .

Dejan

pre 3 godine

(Beks, 2. mart 2021 10:01)

Jesi donekle u pravu da Marej vise odgovara Jokicu, ali kao da Dok Rivers ne bi mogao da prilagodi igru Simonsa i Jokica. Ovaj bi ga nalazio samo tako, da bi Simons imao poene na izvolte sa njegovim atleticizmom. A takodje bi Ben mogao za Jokica da kreira lake poene, bolje nego bilo koji igrac Denvera jer je elitni plej takodje. Kad mali Kampaco onako lako pronadje Jokaru, zamisli sta bi Simons onoliki radio. A ako nista Jokic moze da postize poene jednako kao Embiid.

Pa,da

pre 3 godine

@ SUNĐER BOB. Zauvek ćeš ostati mali roštiljdžija,životni saputnik ti Gari(valjda je to dozvoljeno na dnu mora)svakome si na usluzi,zato me ne čude kompleksi niže vrednosti.

Kikujiro

pre 3 godine

" As brilliant as he’s been, I never ever thought Jokic would become the badass we saw in the Bulls game

Nor the consistently dominant player he’s been all season long. That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass. And then he somehow turns up the intensity and resolve in the fourth quarter?

Carried his shorthanded team to another win. This is the league MVP "

Momcilovac

pre 3 godine

Kad god se odlepe i stvore razliku, krene Barton da divlja. Denver je stvarno velika ekipa kad sa Bartonom u petorci može nekoga da pobedi.

bobo

pre 3 godine

gledao sam bukvalno celu utakmicu. Dok su igrali Jokic ball 1/4 bilo je sve ok. kad je krenuo barton sa svojom igrom, to je postala negledljiva kosarka. Ne razumem kako neko ko ima 30 godina zeli inicijativu a nema pojma sta bi sa loptom. bukvalno covek razara igru sopstvene ekipe.
epizodisti odigralni mucno u najmanju ruku. Da ovaj tim igra iole kao u prosloj sezoni, ove bulse bi pobedili minimum 20 razlike jer oni prosto nemaju kvalitet. Denver je i dalje mucan u odbrani. Bekove prolaze na prvu prednju promenu, to se u evropi ne desava vec 20 godina.
A Jokic? Ja ne znam sta bi covek mogao vise da trazi od njega? Nabaci na ledja ceo svoj i protivnicki tim i kida. Da su sudije barem pola faulova svirale, koje nisu, on bi imao 50 poena laadno. Nekada nisi smeo da drzis obe ruke na igracu u odbrani, sad mozes da drzis i bijes i bijes i bijes. Ludnica.
Odlicna stvar je sto je Malone ustao i napravio tehnicku. Vreme je da pocne da radi svoj posao.

Reporter

pre 3 godine

Znaci protiv ovih je embiid imao 19 slobodnih bacanja a Jokic 2? U svakoj utakmici embiid ima najmanje 16 slobodnih! Ajd sto Jokicu ne sviraju ocigledne faulove, vec na suprotnoj strani, on bukvalno nekog samo dotakne, jedva da pipne nekog odma dobija licnu. Tretiraju ga kao Djokovica u tenisu pa vi posle recite da nas ne mrze iz dna duse, to mora da je urodjeno. Nema drugog objasnjenja.

ćira

pre 3 godine

Hvala ti Jokaro što postojiš i što is opet naterao Srbiju da prati NBA. Ja prestao jos 2005 sa prestankom generacije Kingsa i O'Neal-a, već 3g opet imam hajp za NBA. Srpski Goat već sada!

zombiland

pre 3 godine

"Postovane NBA franšize, ja, Majk Meloun, želim srdačno da vas pozdravim prvo. Drugo, odlučili smo ovde u Denveru da poklonimo Bartona. Ne samo da ćemo da ga poklonimo nego smo voljni da mu dajemo platu do kraja sezone, timu koji se odluči da mu danas spakuje kofere i kupi avionsku kartu. Platićemo I prevoz ako treba. Uz Bartona u paketu možete da dobijete i par Dzokerovih patika naravno potpisan kao i pola tone kačketa i drugog promotivnog materijala.
S poštovanjem,
Majk Meloun

Nolethebest

pre 3 godine

Какав је Јокић играч,невероватно.Један од,ако не и најбољи играч у лиги.Штета што игра са пањевима и неконстантним марејем,да има ембидове саиграче,освојио би титулу из шале.Поздрав!

mrkela

pre 3 godine

Sakramento poslednji?
(Poznavalac ©®, 2. mart 2021 08:14

A smejali su se Divcu...Najbolje od svega što je Denver od te poslednje ekipe sve utakmice izgubio. Da nema Jokića u Denveru, bio bi i taj Sakramento ispred njih.

Smeh

pre 3 godine

Igra se čovek košarke. Još sada krenuo da 2 puta zakucava na utakmici, posterizuje, lupa blokade. Nemoj tako Nikola da se iživljavaš na drugima. Ipak je to profesionalni nivo košarke, profesionalci su u pitanju a ne deca. Stvarno nije u redu.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Nema utakmice kada on ne može da pljune 40 poena. Primetio sam da vidi da ekipi ide dobro i da nije potrebno da se preterano forsira, on ubaci laganica 15-20, podeli desetak asistencija i odmara. Imam utisak da kada bi hteo svaku utakmicu da igra maksimalno koliko može, davao bi i 50-60 poena bez problema. Jednostavno, zahvaljujući njegovoj, kako građi tako i tehnici, nema igrača koji može da ga čuva.
Definitivno je predobar.

Beks

pre 3 godine

@Dejan Ma to su price i nagadjanja,to se oduvek prica za svakog igraca koji igra dobro,tipa da predje tu i tu osvojice titulu i slicno. A stvaran zivot nikada ne funkcionise kao na igrici.

Dejan

pre 3 godine

(Dejan, 02. mart 2021 08:24)
Svi u Americi hvale Jokica,sve legende ga obožavaju tako da manite se paranoje i klasicnog srbovanja.
(Back in Black, 2. mart 2021 09:51)

Da, svi koji se razumeju, ali kada je u pitanju "legacy" jako je vazno da sve to dodje do obicnih ljudi. A svemu odmazu i analize ESPN analiticara, koji su neverovatno neupuceni u igre svih osim par najpopularnijih timova i igraca.

MPP

pre 3 godine

NIKOLA

igra sve bolje i bolje.
Kada ste ovako raznovrsni u napadu , imate praktično bezbroj konbinacija koje možete koristiti. Kako samo koristi "fintu" šuta kao elemnt igre. Prosto ga koristi kao "vezivno tkivo" svoje igre. Sav se pretvorio u majstora "sitnih malih pokreta" koji čine njegovu igru potpuno NEPREDVIDLJIVOM . Ima bukvalno fantastičan šut , levom rukom redovno pogadja . Gradi se telom i laktovima taman koliko treba... Nijednog suvišnog pokreta, čak i kad fintira nekoliko puta za redom uspeva da posle toga da koš... JEDAN OD NAJBOLJIH KOŠARKAŠA KOJE SAM IKAD VIDEO....

bradina

pre 3 godine

Posle utakmice dva beka Bulsa u glas: Vajt Kobi:Jokic je monstrum,a Zek Levin:Nismo imali resenje za visokog Srbina i to mu je to!
A ja kao stanovnik Cikaga tako bi voleo da Jokic dodje u Bulse i sa ovim timom osvoji prsten.Ionako bivsi GM je ovde sada i radi fenomenalan posao sa ovim podmladjenim(sem Janga) timom! Ako nemoze onda ova dvojica pod hitno u Denver,to je ono sto nedostaje njima,pozicija 1 i 3!

maSi

pre 3 godine

That first half stretch where the Bulls were roughing him up, and he kept demanding the ball so he could bang with them again and again…that’s some old-school shit.

Then his face when he took the court for the third quarter…no goofiness, no hangdog, no nothing but I’m going back out there to kick some more ass.
(Kikujiro, 2. mart 2021 11:39)

Posle ove reakcije posle koje je dobio tehničku, nadam se da je Meloun konačno shvatio...
Jokićeva trka, trud, požrtvovanje, želja za pobedom... sve više mi liče na kraj filma Hrabro srce i poziv saigračima:"Bleed with me"!!!
Kulovskim suđenjem, probudili su inat u Srbinu.