Četvrtak, 18.02.2021.

21:27

Zvezda na skeneru B92.net: Drama u režiji Pav(n)kova – "dupli" Milan za pamćenje

Crvena zvezda je napravila veliko iznenađenje.

Izvor: B92

Zvezda na skeneru B92.net: Drama u režiji Pav(n)kova – "dupli" Milan za pamæenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

slobinator

pre 3 godine

moja analiza.gobeljić igrač manje na terenu,pankov igrač manje,rodić igrač manje.zvezda zaigrala bolje kad je dobio crveni.degenek panj.falćineli ne može ništa bez upotrebljivih lopti.pavkov amajlija.šteta je što nema kataija.sa njim bi ovo bila druga pesma

Zoky

pre 3 godine

Stankovic nije pogodio sa izmenama, nego je pogresio sa prvim sastavom!!! Gajic mu igra desnog beka celo vreme, a odjednom Gobeljic koji nema pojma.. Ima jos nelogicnosti... Mozda je izveo b tim jer za vikend ima vaznu ligasku utakmicu??? :)

Zapazanje

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.
(Hedona, 18. februar 2021 23:52)

Rodic jeste bio najgori ali posle Gobeljica.Ne znam sta si to dobro video kod Gobeljica.Cak je i Borjan bio medju najslabijima,pogotovo u prvom poluvremenu jer je on krivac za autogol a ne Pankov.Njegos je odigrao odlicno i nekih pola sata u drugom poluvremenu bio je najbolji na terenu.Leteo je,presecao akcije,dodavao,startovao na protivnicke igrace pravovremeno...siguran sam da je podigao svoju cenu znacajno.Kanga je jedini koji se nije bojao i delio lopte i levo i desno,odigrao odlicno.Ima je jednom ili dva puta neodgovorne driblinge gde je gubio lopte i omogucio kontre ili polukontre ali dobri igraci se poznaju i po tome jer smeju da udju protiv boljih u dribling.Ivanic takodje odlican,pogotovo u prvom poluvremenu,gde je opasno dva puta ugrozio gol Mailana.Ne znam sta je toliko dobro video kod Milunovica ovaj sto je skenirao,kad je tu pretila najveca opasnost,kroz sredinu odbrane i tu smo najvise kiksirali.

Bela

pre 3 godine

Haha kakvi Petrović Mister direkten krivac loša taktika umesto tri centarhalfa sa četiri odbrambena nazad sa Gajićem ali prpa uvek je Kanga kriv kakva budalaština od skenera baš ga mrzite SVI naši treneri se USERU kada je utakmica VAŽNA IRAJU BUNKER.

Miloš "ALIbaba" Krivokapić

pre 3 godine

Ne brinite za finansije, tu su poreski obveznici. Isto važi i za komšiluk. Dva kancera i rupe bez dna oba kluba!

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

(vlada, 18. februar 2021 23:11)

(Milan, 19. februar 2021 00:25)






vas dvojica ste dve strane istog novčića - obnevidite kada nekoga ne volite.
posle kataija, ben i kanga su dva najbolja fudbalera crvene zvezde.

skenera što se tiče, i ranije je dobrano štucao, sada se, i definitivno, pokvario...

Fox Mulder

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.
(Marcus Paige, 19. februar 2021 09:27)

Da, baš kao što su Milanu posle ušli Čahanoglu i još neki prvotimci izuzev povređenog Ibrahimovića.
Dakle, ipak nije bio "treći tim" kao što Nevoljini spinuju.

Beli

pre 3 godine

Gobelja?!!Dezorjentisan,pa ako ćemo pošteno i ne liči na fidbalera.Nema fudbalske manire,kao da je zalutao iz nekog drugog sporta.

usati

pre 3 godine

Zvezda se vratila iz mrtvih, odigrala nereseno, svaka cast.Sansa za prolaz dalje ne postoji.Nadam se da nas nece napuniti u Milanu.Stankovic i strucni stab rade dobro, verujem da ce napraviti tim koji ce i sledece sezone docekati prolece u Evropi.

Marcus Paige

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.

Legenda

pre 3 godine

Auuu, šta je Žeksovih svedoka. Ne mogu da se smire, mora Žeks Pantić da snimi novu emisiju, da objasni kako je Milan pokraden od strane Zvezdine Uefe

Arthur Morgan

pre 3 godine

Milan sa rezervnim sastavom mnogo bolji od zvezde.
(stanisav, 18. februar 2021 22:59)

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...

PfC

pre 3 godine

Milan je ovo odigrao da otalja utakmicu. Prosto neverovatno da u 1/16 finala oni odigraju sa pola tima. Ne razumem zasto se slavio gol za 2 2, izgubis 2 minuta a mozda,si mogao da postignes i treci jer se igrao egal. Time se samo pokazalo da je zvezda mali tim i da previse respektuje ovaj raspali Milan.

jel da?

pre 3 godine

Zvezdi je ovo maksimum. Nismo se obrukali, ali je ovo zaista ekipa koja za dalje takmičenje nema potreban kvalitet. Najbitnije je da se održi finansijska stabilnost do kraja sezone, zbog kvalifikacija za LŠ.

Marty

pre 3 godine

Pavkov je po ko zna koji put go dao srcem! To je ona strast koja je postojala nekad dok se fudbal igrao bez silnih miliona i bez stednje organizma zarad duze karijere, naravno zbog novca. Obozavam ga gledati, kao nekakav 'blesavi Englez', samara, gura, podvaljuje, udari slucajno i to sve samo da ugura loptu preko crte. Falcineli ocarava! Decko je novi Darko Pancev, samo nema sa kim gore da se kombinuje. I Falco dobar igrac, nisko teziste, vrtirep... I sto je najvaznije trce zeljni rezultata i igre. Kako ce izgledati odbrana bez ove dvojice kaznjenih nemam predstavu uopste ali znam samo ako prvi damo go da ce biti svega... Milan je poznat po igracima koji ne trpe kad gube kuci, bice tu svega... Zao mi je sto na stadionu nije bilo 80.000 grla da pamtimo neko novo ludilo. :) Ionako smo u kaficu skakali kao u najbolja vanpandemijska vremena. :)) LP svim ljubiteljima fudbala i nase Zvezde!

Che

pre 3 godine

Fudbaler koji zapuca zicer, pogotovo u ovako važnoj utakmici nigde u svetu ne može dobiti ocenu "partija za desetku"! Takvi momenti pokazuju dali je neko klasa ili ne.

Aca rošavi Danilov best frend

pre 3 godine

Nisam video ponistene golove,VAR u verujem.Što se tiče skenera složio bih se da je Ivanić bio najbolji uz Pavkova,Petrovića.Milan je bio uzas i katastrofa.

Nebojsa

pre 3 godine

Uprava mora poceti sa rekonstrukcijom odbrane. Mi smo dobro i kvalitetno popunjeni u ofanzivnom veznom redu.
Tu moze nesto da se proda, ali kupovina nema potrebe.
Odbrana nam je katastrofa tu mora se nesto se menjati i traziti bolje i kvalitetnije igrace.
Treba nam barem jedan brzi stoper ovi su totalno spori, jedan dobar desni bek koji bi zadovoljio za Evropu, sto se levog beka tice Rodic dobar ali mora mu se naci alternativa.

Milan

pre 3 godine

Kanga je bio najbolji igrac Zvezde, imao je odlicna dodavanja i stalno se nudio, dao gol i namestio Pavkovu. Kazete, Ben skoro pa nevidljiv. Kad je to on pa bio vidljiv? Lika se trebalo davno resiti.

Milan

pre 3 godine

Ibanjez je bio toliko dobar da ga je Kafu u Beogradu pravio smesnim. Rupa.
(Kiki, 18. februar 2021 23:06)

Pricas kao da je u pitanju neki igrac iz beton lige, a ne Kafu - jedan od najboljih bekova, becu da kazem svih vremena, ali u poslednjih 30 godina sigurno. Pa on je jednog Nedveda napravio smesnim na jednoj utakmici(za one koje ne znaju, 3 puta mu prebacio loptu preko glave za 2-3 sekunde).

Milan

pre 3 godine

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko
(vlada, 18. februar 2021 23:11)

Koliko si ti fudbalski nepismen i sta si se nalupetao za Kangu ja sam sokiran.
Kanga je danas bio sve u Zvezdi, uvek dobri pasovi, razigravanje, dao gol, namestio drugi...Ben je obicna debela poluamaterska igracica, lik je konstantno igrac manje u Zvezdi i to tako traje dugo, ali klub nikako ne moze da ga se resi jer ga NIKO ziv ne trazi evo vec 3 sezone od kad je u Zvezdi. Ziheras koji bezi od odgovornosti i uzasno spor. Kanga je dao Zvezdi u prvom Mandatu i dace sad koliko Ben ne bi da jos 3 zivota igra fudbal. Ajde ne lupetaj vise da ti se drugi ne smeju ovde.

...

pre 3 godine

Не знам коју сте то утакмицу "скенирали", али Канга је био један од најбољих на терену.

Neimenovani izvor

pre 3 godine

Steta za Pavkova i dve greške u odbrani, ostavio je srce na teren i iskupio se golom za 2:2. Podržimo Radovana Pankova kao onomad kada je zavukao dva komada Liverpulu.

SuperepuS

pre 3 godine

Zaista mi nije cilj da omalovazavam ovaj rezultat i ovaj tim ali bih istakao jednu bitnu (bar meni licno) razliku u osnosu na onu 88.-u godinu. Sada sam bio vise u fazonu da se ne osramotimo, a onda sam bio jako ubedjen u nasu pobedu. I bili smo bolji. Onakav zanos i ponos mislim da vise necu docekati, al daj Boze da gresim.

Branči Vu

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)


Što se "repstacije" tiče jesmo na poslednjem evropskom na kom smo igrali, gubili od Slovenije, Mihajlović dobio crveni i sa igračem manje stigli do nerešenog. Bilo je 3-3!

Miki ciganin

pre 3 godine

Gospodine koji ste pisali skener, stalno pratim vaš rad, ovoga puta ste što bi rekli u školi potpuno promašili temu, tako loše procene kao da utakmicu niste gledali, nadam se da mi zbog ove kritike vama komentar neće biti obrisan. Šta reći za vaš komentar, kad ste vi konstatovali da je Zvezda igrala defanzivno a imali smo 17 šuta, 9 u okvir, tri jako dobre prilike, 9 kornera i napokon dva pogotka, u svim kategorijama značajno iznad Milana, dakle verovatno niste gledali utakmicu, pa ovo je najofanzivniji pristup Zvezde u Evropi od dolaska Stankovića, da zaključim, totalno ste me razočarali, ali ste i vi i svi mi nebitni, bitno je da su momci odigrali predvodjeno Ivanićem izvanredno, da su sa igračem manje naterali Milan u defanzivu, uspeli da izjednače, ostavili srce na terenu, prosto Bravo, a tamo šta bude biće, ovo je već fenomenalno.

vlada

pre 3 godine

(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko

Hedona

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.

џони

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)

једино ми пада на памет СРЈ - Словенија 2000. 0-3, црвени, па. 3-3.

Nebojša

pre 3 godine

Ko slaga ovog na skeneru da se kao razume u fudbal??? Samo ću reći da je Zvezda odigrala hrabro, odvažno, u nekim periodima utakmice bila je i bolja... Uz malo više koncentracije rezultat je mogao da bude i bolji

mirsad

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.
(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

ivanic je lose i branio! odmah ga prodati za kutiju sibica!

zigosani

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.

goran

pre 3 godine

Samo su Ivanić i naravno Pavkov(za malo vremena) odigrali vrhunski, ovo ostalo mora bolje.Potcenjujemo sebe,precenjujemo druge.Kalčo je za klasu iza Španske i Engleske lige.Juve je sinoć rasturen u Portu,Inter nije prošao grupu LŠ,bio je iza Šahtjora i Borusije M,i prvi tim Milana bio bi rasturen od Bajerna,Sitija,PSG-a... Ovaj B tim Milana se nudio večeras,njih LE ne zanima, ali Zvezda godinama unazad nema bekove, plus nepotrebna igra sa 3 štopera.Zašto zimska pojačanja ne počinju ovakvu utakmicu? Zašto su dovedeni,zbog Javora i Bačke?

Zapazanje

pre 3 godine

Relativno dobra igra protiv kvalitetnijeg protivnika.Raduje sto smo imali sanse i moglo je da se okrene i na nasu i na njihovu stranu.Vidi se primesa trenera jer sa Milojevicem bi se branili citavu utakmicu a sada sa Stankovicem napadamo i boljeg od sebe.Mislim da ih je sudija castio penalom i da je prelako sviran jer je najblazereceno presumnjiv.Igrali su bez 4-5 standarna igraca ali ni Zvezdi nije igrao najbolji igrac Katai a verovatno bi znacio i Nikolic sa svojim trkackim sposobnostima.Kad se oproravi Katai i Falko udje u snagu da moze citavu utakmicu da igra,bice to kaznena ekspedicija za nasu ligu i kvalifikacije za LS,naravno tada i sa Dragovicem na stoperu.Odbrana prilicno nesigurna,pogotovo je Borjan u prvom poluvremenu bio uplasen i prvi gol je vise njegov nego od Pankova jer mu je lopta prosla kroz ruke.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Ali "Milan Gajić (od 74. minuta) - Premalo na terenu."

Cekaj bre. 20 minuta je malo da primis loptu i pokazes sta znas? Interesantno.

Od 90 bi to bilo 20/90 = 0.2222 ili 22,22% vremena???????????

nemanja

pre 3 godine

Ko vise gura Gobeljica i Petrovica? Petrovic je najbeskorisniji igrac koji se ikad pojavio u Zvezdi. Osim gola Gentu nista nikad nije uradio, potpuno beskoristan.

Zvezdaš

pre 3 godine

Mirko Ivanić nemam reći kojima bih ga pohvalio. Mirko se poigravao sa igracima Milana kao nijedan igrač Milana Zvezdinim. Mirko je majstor fudbala. Njegova cena 10 milona eura minimum. Ostaje žal što nema još jednog masjstora Kataia izbacili bi Milan

Buljko

pre 3 godine

Stanković promašio sa Gobeljićem i Petrovićem ,da je počeo sa Gajićem i Sanogom dobili bi večeras Milana koji se vidi da je ušao u utakmicu čisto da je ,,odradi"...Petrović ispadao celu utakmicu,Kanga mnogo bolji nego što ste ga ocenili...i ne razumem zašto niste dali ocenu Gajiću,čovek je promenio tok utakmice sa četiri,pet utrčavanja iza ledja bekova Milana i nekoliko odličnih centaršuteva a posle njegovog kornera je pao i gol...čovek je apsolutno imao za šta da bude ocenjen i to dobrom ocenom

realan zvezdas

pre 3 godine

Njegoš je verovatno odigrao najbolju partiju u zvezdi. Bez greske u defanzivi, sa mnogo dobijenih duela. Nije pravio greške prilikom dodavanja(ranije ih je bilo na svojoj polovini) i bio jako bitan igrač u ovoj utakmici. Oni koji to ne ide, slabo se i razumeju u ovaj sport.
Tako su pljuvali i Racica, pričali da ga neko gura i da ima dve leve noge. Čovek sada igra u Valensiji, procenili ga na 50 mil. I trenutno nas najbolji zadnji vezni.

davzvezda

pre 3 godine

U komentarima sve klasicne Srbende, uzdizanje Pavkova posle Liverpula do vrhunca, onda posle toga u periodu kada nije igrao, svi su pametni navodno trebalo je da ga odmah prodaju posle utakmice sa Liverpulom, da bi posle danasnjeg gola protiv Milana:”Pavkov mora da bude starter”.
Valjda je cilj bilo da se zadrzi igrac, a ne da se proda posle jedne utakmice (Liverpula),iako je praksa da se prodaju i posle 2 dobre utakmice, ali to je druga tema.
Po meni je jako dobar igrac i kad je lopta u nogama i zna da odigra i ima dobar udarac nogom, naravno odlican i u igri glavom. Ne znam razloge, zasto ne igra inace redovnije , ali sa sa strane gledajuci, jako koristan igrac.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.
(Momcilo Vujic, 18. februar 2021 21:42)

Da li vi pre toga niste videli, kod prvog gola, koliko je tu Rodic kasnio ili sta? Kakvi su ovo hvalospevi za crvenog?
Bolje smo igrali bez njega.

veliki strumf

pre 3 godine

Ovo je bio jedan od najboljih meceva Zvezde u Evropi u poslednjih 15-20 godina, uzimajuci u obzir velicinu protivnika. Jeste da nije bio najjaci tim Milana na terenu, ali nije ni Zvezdin, a i ovi sto su igrali za Milan pokazali su klasu, veliku brzinu, kontrolu lopte, opasnu tranziciju (iz koje smo primili oba gola). Zvezdi je neverovatno falio Katai, kao i Falko u punoj formi (vidi se da je opasan na lopti, zna fudbal, nijednu loptu nije izgubio a svaki pas je dao tacno), Sanogo iz taktickih razloga takodje. A zasto smo odigrali tako dobro, sa puno napda, sansi, suteva? Iz dva razloga: 1. izasli smo hrabro, da igramo a ne da se branimo i 2. NIKAD SPREMNIJU ZVEZDU NISAM VIDEO!!! Strasan intenzitet igre sve vreme, igrac manje a mi napadamo i jos dajemo gol u 93. minutu sto NIKADA nije bila nasa karakteristika! Zvezda je u Evropi obicno padala oko 60. nekad izdrze do 70. minuta. A sada sa ovako brzim i snaznim Milanom, sa igracem manje i posle izuzetno intenzivnog meca, jos u sred februara - biti ovako spreman svaka cast kondicionom treneru! Nikad nisam video da nasi igraci ovoliko trce. Bas bi bilo zanimljivo videti koliko su pretrcali. Pavkov dzoker i to treba da bude i u Milanu, ima njuh za gol opasan. Pankov dve gluposti, s tim sto se iz jednog ugla otpozadi (kamera na istocnoj strani, bilo na Areni) potpuno jasno vidi da igrac Milana prvo pada, pa tek onda ovaj stavlja ruku na njega! U svakom slucaju - ja zadovoljan. Bravo za Dekija!

Bili

pre 3 godine

Omašio si prijatelju Njegoša 100%... I Falćineli je odličan. Dobija duele, odlaže lopte, odlično se kreće... Deluje mi da nisi baš fudbalski znalac. Takođe, Milunović je imao bar jedan ozbiljan propust. Generalno, napad odličan, odbrana očaj. Ali bravo Zvezdo. Samo hrabro!!!

veliki strumf

pre 3 godine

Gelor Kanga - Igrao u jednom pravcu na mestu gde su neophodna oba. U prvom poluvremenu "otvarao kapije" za rivale lošom postavkom, kasnije pogodio iz penala i pokazao crtu samoodgovornosti. Za to pohvala, ali sigurno da može bolje.

Sa vecinom ocena se slazem, ali ovo za Kangu je nepoznavanje fudbala (sto su ti drugi vec i rekli). Covek je uzeo gomilu lopti, dodavao napred, borio se, kontrolisao sredinu. Takodje, dao je 40-50 metara dug pas za Ivanica koji proigrao Falcinelija a ovaj iznudio penal! maltene asistencija za penal, plus gol iz penala, plus asistencija kod drugog gola. A sta bi ti vise, druze moj??? Nije on Mesi. Njegos je sa druge strane nesiguran, okliznuo se pre prvog gola umesto da presece loptu, lose se postavlja, a u napadu neupotrebljiv. I ti ladno napises da bio bolji od igraca koji dao gol i asistirao!? I koji sutnuo par puta opasno prema golu (ili je moglo da bude opasno). Tu si omasio bas zesce sa ocenom. Na Sofa Score on nas najbolji igrac i najbolje ocenjeni na terenu. Dobio 8,6 a Njegos 6,7.

Konj Veselko

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.

Bojan Filipovic NS

pre 3 godine

Ovo nije šala. Ako Pankov stvarno ne bude igrao revamš u Milanu onda mislim da Zvezda ima realne šanse da pobedi Milan i prodje dalje.

smiljo

pre 3 godine

Au kakvo nepoznavanje fudbala, Kanga nam je bio ubedljivo najbolji igrac. Na stranu sto ima gol i asistenciju, jedini koji zna da stane na loptu, smiri, povuce, promeni stranu itd. Kad je kod njega lopta znas da ce da uradi nesto sa njom.

Momcilo Vujic

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Posle jurnjave za 2-2 sa igranjem manje, poprilično lepši osećaj nego nakon 1-2. Zvezda i zvezdaši treba da budu ponosni! Odbrana večeras zaista loša i pokvarila je sav trud napadača. Mićko Ivanić je blago tima i odigrao je fenomenalan meč i nosi tim. Da je samo bocnuo onaj 1 na 1 sa Donarumom, sada bi ga zvali iz Atalante. Falko će biti sjajan, odlična tehnika na malom prostoru. Sa zdravim Kataijem praviće lom. O Pavkom je sve rečeno, čovek je talija, ikona, Bog. Uđe i znaš da će se nešto desiti. Desilo se.

Kanga kao Kanga, par odlični pa očajnih lopti. Ali opet svojski lud da uzme taj penal i okrene meč. Pankov je prosuo momentum i pritisak na gol Milana nakon 1-1. Sve u svemu odličan meč za pamćenje. Zvezda je zaslužila minimum nerešeno. Sa zdravim Kataijem i sigurnijom odbranom ovaj tim može da napada i daje golove i jednom Milanu. Moraju se odstraniti 3/4 superligaška polovnjaka koji kanale i vuku unazad. Ne treba tu mnogo. Sve se vidi kao na dlanu.

AcaPirot

pre 3 godine

Ovo što ste napisali za Njeguša uopšte nije tačno. Dečko je celo vreme dok je bio u igri ispadao i gubio lopte da je to bilo teško za gledanje.

BELGRADE

pre 3 godine

Dokle god se Crvena zvezda ne otarasi igraca koji definitivno je sporno da li imaju kvalitet i za Macvu,bez ikakve ironije ili preterivanja,nece moci da se predje taj magicni prag i dodje do nivoa ozbiljnosti kakav je potreban na primer sledeceg leta,ako opet zeli da se udje u Ligu Sampiona. Kompletna odbrana je zrela za remont,osim Milana Gajica i donekle Milunovica. Gobeljic,Rodic i Pankov nisu za Crvenu zvezdu i nema ljutnje,nema sujete. Mora se naci nacin da im se zahvali i resi posle sad vec prilicno dugo vremeno koliko su kamen o vratu ostatku tima. Nadam se da ce Dejan Stankovic napasti Milan tamo i da ce Crvena zvezda pokusati da hrabroscu napravi malo cudo. To znaci,Gajic mora otpocetka,Falko mora otpocetka,Pavkov mora otpocetka i Sanogo mora otpocetka. Odlicna je stvar sto Rodica nece biti a nista posebno losa i to sto nece Milunovica. Neka napadnu Milan tamo i neka se junacki padnu.Ili neka se vrate kao heroji,ionako favoriti nismo bili od trenutka zreba pa nemamo sta da izgubimo. A za leto i novu sezonu,rekao sam kojih igraca se moramo oslobiditi,ako iole zelimo korak napred.

Hamurabi

pre 3 godine

Bogami, veceras I Kanga I Njegos vrlo dobri. Kanga disciplinovan, a Njegos samopouzdan u pasu. Naravno nisu oni Jaja Ture I Xavi, Ali ako trazite odgovor, zasto je utakmica bila egal, tu je.

zex

pre 3 godine

Njegus ocajam, mnoge vazne lopte nije stigao da presece
Sanogo je usao i pokazao snagu odmah.Gobeljic je bio greska, Fali Katai koji je majstor sa njime bi veceras Zvezda pobedila

Mare

pre 3 godine

Ne ne ne, Kanga i Njegoš potpuno pogrešne ocene. Njegoš je bio loš u prvom i odličan u delu drugog kada je igrao. Kanga odličan celu utakmicu. Na kraju ima i asistenciju.

Severnjača

pre 3 godine

Ocene manje-više korektne osim za Pankova, kod autogola nije imao mnogo izbora a penal nije skrivio nego je Teo dobro odglumio a sudija naseo! Zvezda ima jedan VELIKI MINUS a to je da ne umemo da pravimo "pametne" faulove na sredini kad protivnik krene u tranzicioni napad! Umesto da "sečemo" igru na polovini protivnika, pravimo nepotrebne startove za kartone i penale! Moraš da znaš kad treba da napraviš faul, sa ciljem da utičeš na igru a da te sudija ne kazni!

mirsad

pre 3 godine

haha, vi ocigledno niste gledali utakmicu. vladika petrovic je bio kriminalan, narocito u prvom poluvremenu. kanga je posle ivanica bio najbolji igrac na terenu. postavili ste ocenu sofa score-a kange na live blogu utakmice, a ona iznosi 8,6.

Mare

pre 3 godine

Ne ne ne, Kanga i Njegoš potpuno pogrešne ocene. Njegoš je bio loš u prvom i odličan u delu drugog kada je igrao. Kanga odličan celu utakmicu. Na kraju ima i asistenciju.

zex

pre 3 godine

Njegus ocajam, mnoge vazne lopte nije stigao da presece
Sanogo je usao i pokazao snagu odmah.Gobeljic je bio greska, Fali Katai koji je majstor sa njime bi veceras Zvezda pobedila

Bili

pre 3 godine

Omašio si prijatelju Njegoša 100%... I Falćineli je odličan. Dobija duele, odlaže lopte, odlično se kreće... Deluje mi da nisi baš fudbalski znalac. Takođe, Milunović je imao bar jedan ozbiljan propust. Generalno, napad odličan, odbrana očaj. Ali bravo Zvezdo. Samo hrabro!!!

veliki strumf

pre 3 godine

Ovo je bio jedan od najboljih meceva Zvezde u Evropi u poslednjih 15-20 godina, uzimajuci u obzir velicinu protivnika. Jeste da nije bio najjaci tim Milana na terenu, ali nije ni Zvezdin, a i ovi sto su igrali za Milan pokazali su klasu, veliku brzinu, kontrolu lopte, opasnu tranziciju (iz koje smo primili oba gola). Zvezdi je neverovatno falio Katai, kao i Falko u punoj formi (vidi se da je opasan na lopti, zna fudbal, nijednu loptu nije izgubio a svaki pas je dao tacno), Sanogo iz taktickih razloga takodje. A zasto smo odigrali tako dobro, sa puno napda, sansi, suteva? Iz dva razloga: 1. izasli smo hrabro, da igramo a ne da se branimo i 2. NIKAD SPREMNIJU ZVEZDU NISAM VIDEO!!! Strasan intenzitet igre sve vreme, igrac manje a mi napadamo i jos dajemo gol u 93. minutu sto NIKADA nije bila nasa karakteristika! Zvezda je u Evropi obicno padala oko 60. nekad izdrze do 70. minuta. A sada sa ovako brzim i snaznim Milanom, sa igracem manje i posle izuzetno intenzivnog meca, jos u sred februara - biti ovako spreman svaka cast kondicionom treneru! Nikad nisam video da nasi igraci ovoliko trce. Bas bi bilo zanimljivo videti koliko su pretrcali. Pavkov dzoker i to treba da bude i u Milanu, ima njuh za gol opasan. Pankov dve gluposti, s tim sto se iz jednog ugla otpozadi (kamera na istocnoj strani, bilo na Areni) potpuno jasno vidi da igrac Milana prvo pada, pa tek onda ovaj stavlja ruku na njega! U svakom slucaju - ja zadovoljan. Bravo za Dekija!

Miki ciganin

pre 3 godine

Gospodine koji ste pisali skener, stalno pratim vaš rad, ovoga puta ste što bi rekli u školi potpuno promašili temu, tako loše procene kao da utakmicu niste gledali, nadam se da mi zbog ove kritike vama komentar neće biti obrisan. Šta reći za vaš komentar, kad ste vi konstatovali da je Zvezda igrala defanzivno a imali smo 17 šuta, 9 u okvir, tri jako dobre prilike, 9 kornera i napokon dva pogotka, u svim kategorijama značajno iznad Milana, dakle verovatno niste gledali utakmicu, pa ovo je najofanzivniji pristup Zvezde u Evropi od dolaska Stankovića, da zaključim, totalno ste me razočarali, ali ste i vi i svi mi nebitni, bitno je da su momci odigrali predvodjeno Ivanićem izvanredno, da su sa igračem manje naterali Milan u defanzivu, uspeli da izjednače, ostavili srce na terenu, prosto Bravo, a tamo šta bude biće, ovo je već fenomenalno.

Momcilo Vujic

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.

veliki strumf

pre 3 godine

Gelor Kanga - Igrao u jednom pravcu na mestu gde su neophodna oba. U prvom poluvremenu "otvarao kapije" za rivale lošom postavkom, kasnije pogodio iz penala i pokazao crtu samoodgovornosti. Za to pohvala, ali sigurno da može bolje.

Sa vecinom ocena se slazem, ali ovo za Kangu je nepoznavanje fudbala (sto su ti drugi vec i rekli). Covek je uzeo gomilu lopti, dodavao napred, borio se, kontrolisao sredinu. Takodje, dao je 40-50 metara dug pas za Ivanica koji proigrao Falcinelija a ovaj iznudio penal! maltene asistencija za penal, plus gol iz penala, plus asistencija kod drugog gola. A sta bi ti vise, druze moj??? Nije on Mesi. Njegos je sa druge strane nesiguran, okliznuo se pre prvog gola umesto da presece loptu, lose se postavlja, a u napadu neupotrebljiv. I ti ladno napises da bio bolji od igraca koji dao gol i asistirao!? I koji sutnuo par puta opasno prema golu (ili je moglo da bude opasno). Tu si omasio bas zesce sa ocenom. Na Sofa Score on nas najbolji igrac i najbolje ocenjeni na terenu. Dobio 8,6 a Njegos 6,7.

Buljko

pre 3 godine

Stanković promašio sa Gobeljićem i Petrovićem ,da je počeo sa Gajićem i Sanogom dobili bi večeras Milana koji se vidi da je ušao u utakmicu čisto da je ,,odradi"...Petrović ispadao celu utakmicu,Kanga mnogo bolji nego što ste ga ocenili...i ne razumem zašto niste dali ocenu Gajiću,čovek je promenio tok utakmice sa četiri,pet utrčavanja iza ledja bekova Milana i nekoliko odličnih centaršuteva a posle njegovog kornera je pao i gol...čovek je apsolutno imao za šta da bude ocenjen i to dobrom ocenom

Zvezdaš

pre 3 godine

Mirko Ivanić nemam reći kojima bih ga pohvalio. Mirko se poigravao sa igracima Milana kao nijedan igrač Milana Zvezdinim. Mirko je majstor fudbala. Njegova cena 10 milona eura minimum. Ostaje žal što nema još jednog masjstora Kataia izbacili bi Milan

Severnjača

pre 3 godine

Ocene manje-više korektne osim za Pankova, kod autogola nije imao mnogo izbora a penal nije skrivio nego je Teo dobro odglumio a sudija naseo! Zvezda ima jedan VELIKI MINUS a to je da ne umemo da pravimo "pametne" faulove na sredini kad protivnik krene u tranzicioni napad! Umesto da "sečemo" igru na polovini protivnika, pravimo nepotrebne startove za kartone i penale! Moraš da znaš kad treba da napraviš faul, sa ciljem da utičeš na igru a da te sudija ne kazni!

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Posle jurnjave za 2-2 sa igranjem manje, poprilično lepši osećaj nego nakon 1-2. Zvezda i zvezdaši treba da budu ponosni! Odbrana večeras zaista loša i pokvarila je sav trud napadača. Mićko Ivanić je blago tima i odigrao je fenomenalan meč i nosi tim. Da je samo bocnuo onaj 1 na 1 sa Donarumom, sada bi ga zvali iz Atalante. Falko će biti sjajan, odlična tehnika na malom prostoru. Sa zdravim Kataijem praviće lom. O Pavkom je sve rečeno, čovek je talija, ikona, Bog. Uđe i znaš da će se nešto desiti. Desilo se.

Kanga kao Kanga, par odlični pa očajnih lopti. Ali opet svojski lud da uzme taj penal i okrene meč. Pankov je prosuo momentum i pritisak na gol Milana nakon 1-1. Sve u svemu odličan meč za pamćenje. Zvezda je zaslužila minimum nerešeno. Sa zdravim Kataijem i sigurnijom odbranom ovaj tim može da napada i daje golove i jednom Milanu. Moraju se odstraniti 3/4 superligaška polovnjaka koji kanale i vuku unazad. Ne treba tu mnogo. Sve se vidi kao na dlanu.

BELGRADE

pre 3 godine

Dokle god se Crvena zvezda ne otarasi igraca koji definitivno je sporno da li imaju kvalitet i za Macvu,bez ikakve ironije ili preterivanja,nece moci da se predje taj magicni prag i dodje do nivoa ozbiljnosti kakav je potreban na primer sledeceg leta,ako opet zeli da se udje u Ligu Sampiona. Kompletna odbrana je zrela za remont,osim Milana Gajica i donekle Milunovica. Gobeljic,Rodic i Pankov nisu za Crvenu zvezdu i nema ljutnje,nema sujete. Mora se naci nacin da im se zahvali i resi posle sad vec prilicno dugo vremeno koliko su kamen o vratu ostatku tima. Nadam se da ce Dejan Stankovic napasti Milan tamo i da ce Crvena zvezda pokusati da hrabroscu napravi malo cudo. To znaci,Gajic mora otpocetka,Falko mora otpocetka,Pavkov mora otpocetka i Sanogo mora otpocetka. Odlicna je stvar sto Rodica nece biti a nista posebno losa i to sto nece Milunovica. Neka napadnu Milan tamo i neka se junacki padnu.Ili neka se vrate kao heroji,ionako favoriti nismo bili od trenutka zreba pa nemamo sta da izgubimo. A za leto i novu sezonu,rekao sam kojih igraca se moramo oslobiditi,ako iole zelimo korak napred.

smiljo

pre 3 godine

Au kakvo nepoznavanje fudbala, Kanga nam je bio ubedljivo najbolji igrac. Na stranu sto ima gol i asistenciju, jedini koji zna da stane na loptu, smiri, povuce, promeni stranu itd. Kad je kod njega lopta znas da ce da uradi nesto sa njom.

Konj Veselko

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.

Branči Vu

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)


Što se "repstacije" tiče jesmo na poslednjem evropskom na kom smo igrali, gubili od Slovenije, Mihajlović dobio crveni i sa igračem manje stigli do nerešenog. Bilo je 3-3!

davzvezda

pre 3 godine

U komentarima sve klasicne Srbende, uzdizanje Pavkova posle Liverpula do vrhunca, onda posle toga u periodu kada nije igrao, svi su pametni navodno trebalo je da ga odmah prodaju posle utakmice sa Liverpulom, da bi posle danasnjeg gola protiv Milana:”Pavkov mora da bude starter”.
Valjda je cilj bilo da se zadrzi igrac, a ne da se proda posle jedne utakmice (Liverpula),iako je praksa da se prodaju i posle 2 dobre utakmice, ali to je druga tema.
Po meni je jako dobar igrac i kad je lopta u nogama i zna da odigra i ima dobar udarac nogom, naravno odlican i u igri glavom. Ne znam razloge, zasto ne igra inace redovnije , ali sa sa strane gledajuci, jako koristan igrac.

џони

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)

једино ми пада на памет СРЈ - Словенија 2000. 0-3, црвени, па. 3-3.

goran

pre 3 godine

Samo su Ivanić i naravno Pavkov(za malo vremena) odigrali vrhunski, ovo ostalo mora bolje.Potcenjujemo sebe,precenjujemo druge.Kalčo je za klasu iza Španske i Engleske lige.Juve je sinoć rasturen u Portu,Inter nije prošao grupu LŠ,bio je iza Šahtjora i Borusije M,i prvi tim Milana bio bi rasturen od Bajerna,Sitija,PSG-a... Ovaj B tim Milana se nudio večeras,njih LE ne zanima, ali Zvezda godinama unazad nema bekove, plus nepotrebna igra sa 3 štopera.Zašto zimska pojačanja ne počinju ovakvu utakmicu? Zašto su dovedeni,zbog Javora i Bačke?

Hamurabi

pre 3 godine

Bogami, veceras I Kanga I Njegos vrlo dobri. Kanga disciplinovan, a Njegos samopouzdan u pasu. Naravno nisu oni Jaja Ture I Xavi, Ali ako trazite odgovor, zasto je utakmica bila egal, tu je.

SuperepuS

pre 3 godine

Zaista mi nije cilj da omalovazavam ovaj rezultat i ovaj tim ali bih istakao jednu bitnu (bar meni licno) razliku u osnosu na onu 88.-u godinu. Sada sam bio vise u fazonu da se ne osramotimo, a onda sam bio jako ubedjen u nasu pobedu. I bili smo bolji. Onakav zanos i ponos mislim da vise necu docekati, al daj Boze da gresim.

Zapazanje

pre 3 godine

Relativno dobra igra protiv kvalitetnijeg protivnika.Raduje sto smo imali sanse i moglo je da se okrene i na nasu i na njihovu stranu.Vidi se primesa trenera jer sa Milojevicem bi se branili citavu utakmicu a sada sa Stankovicem napadamo i boljeg od sebe.Mislim da ih je sudija castio penalom i da je prelako sviran jer je najblazereceno presumnjiv.Igrali su bez 4-5 standarna igraca ali ni Zvezdi nije igrao najbolji igrac Katai a verovatno bi znacio i Nikolic sa svojim trkackim sposobnostima.Kad se oproravi Katai i Falko udje u snagu da moze citavu utakmicu da igra,bice to kaznena ekspedicija za nasu ligu i kvalifikacije za LS,naravno tada i sa Dragovicem na stoperu.Odbrana prilicno nesigurna,pogotovo je Borjan u prvom poluvremenu bio uplasen i prvi gol je vise njegov nego od Pankova jer mu je lopta prosla kroz ruke.

AcaPirot

pre 3 godine

Ovo što ste napisali za Njeguša uopšte nije tačno. Dečko je celo vreme dok je bio u igri ispadao i gubio lopte da je to bilo teško za gledanje.

mirsad

pre 3 godine

haha, vi ocigledno niste gledali utakmicu. vladika petrovic je bio kriminalan, narocito u prvom poluvremenu. kanga je posle ivanica bio najbolji igrac na terenu. postavili ste ocenu sofa score-a kange na live blogu utakmice, a ona iznosi 8,6.

realan zvezdas

pre 3 godine

Njegoš je verovatno odigrao najbolju partiju u zvezdi. Bez greske u defanzivi, sa mnogo dobijenih duela. Nije pravio greške prilikom dodavanja(ranije ih je bilo na svojoj polovini) i bio jako bitan igrač u ovoj utakmici. Oni koji to ne ide, slabo se i razumeju u ovaj sport.
Tako su pljuvali i Racica, pričali da ga neko gura i da ima dve leve noge. Čovek sada igra u Valensiji, procenili ga na 50 mil. I trenutno nas najbolji zadnji vezni.

Nebojša

pre 3 godine

Ko slaga ovog na skeneru da se kao razume u fudbal??? Samo ću reći da je Zvezda odigrala hrabro, odvažno, u nekim periodima utakmice bila je i bolja... Uz malo više koncentracije rezultat je mogao da bude i bolji

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.
(Momcilo Vujic, 18. februar 2021 21:42)

Da li vi pre toga niste videli, kod prvog gola, koliko je tu Rodic kasnio ili sta? Kakvi su ovo hvalospevi za crvenog?
Bolje smo igrali bez njega.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Ali "Milan Gajić (od 74. minuta) - Premalo na terenu."

Cekaj bre. 20 minuta je malo da primis loptu i pokazes sta znas? Interesantno.

Od 90 bi to bilo 20/90 = 0.2222 ili 22,22% vremena???????????

nemanja

pre 3 godine

Ko vise gura Gobeljica i Petrovica? Petrovic je najbeskorisniji igrac koji se ikad pojavio u Zvezdi. Osim gola Gentu nista nikad nije uradio, potpuno beskoristan.

mirsad

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.
(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

ivanic je lose i branio! odmah ga prodati za kutiju sibica!

Marty

pre 3 godine

Pavkov je po ko zna koji put go dao srcem! To je ona strast koja je postojala nekad dok se fudbal igrao bez silnih miliona i bez stednje organizma zarad duze karijere, naravno zbog novca. Obozavam ga gledati, kao nekakav 'blesavi Englez', samara, gura, podvaljuje, udari slucajno i to sve samo da ugura loptu preko crte. Falcineli ocarava! Decko je novi Darko Pancev, samo nema sa kim gore da se kombinuje. I Falco dobar igrac, nisko teziste, vrtirep... I sto je najvaznije trce zeljni rezultata i igre. Kako ce izgledati odbrana bez ove dvojice kaznjenih nemam predstavu uopste ali znam samo ako prvi damo go da ce biti svega... Milan je poznat po igracima koji ne trpe kad gube kuci, bice tu svega... Zao mi je sto na stadionu nije bilo 80.000 grla da pamtimo neko novo ludilo. :) Ionako smo u kaficu skakali kao u najbolja vanpandemijska vremena. :)) LP svim ljubiteljima fudbala i nase Zvezde!

...

pre 3 godine

Не знам коју сте то утакмицу "скенирали", али Канга је био један од најбољих на терену.

Hedona

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.

Milan

pre 3 godine

Ibanjez je bio toliko dobar da ga je Kafu u Beogradu pravio smesnim. Rupa.
(Kiki, 18. februar 2021 23:06)

Pricas kao da je u pitanju neki igrac iz beton lige, a ne Kafu - jedan od najboljih bekova, becu da kazem svih vremena, ali u poslednjih 30 godina sigurno. Pa on je jednog Nedveda napravio smesnim na jednoj utakmici(za one koje ne znaju, 3 puta mu prebacio loptu preko glave za 2-3 sekunde).

Arthur Morgan

pre 3 godine

Milan sa rezervnim sastavom mnogo bolji od zvezde.
(stanisav, 18. februar 2021 22:59)

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...

Bojan Filipovic NS

pre 3 godine

Ovo nije šala. Ako Pankov stvarno ne bude igrao revamš u Milanu onda mislim da Zvezda ima realne šanse da pobedi Milan i prodje dalje.

vlada

pre 3 godine

(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko

Nebojsa

pre 3 godine

Uprava mora poceti sa rekonstrukcijom odbrane. Mi smo dobro i kvalitetno popunjeni u ofanzivnom veznom redu.
Tu moze nesto da se proda, ali kupovina nema potrebe.
Odbrana nam je katastrofa tu mora se nesto se menjati i traziti bolje i kvalitetnije igrace.
Treba nam barem jedan brzi stoper ovi su totalno spori, jedan dobar desni bek koji bi zadovoljio za Evropu, sto se levog beka tice Rodic dobar ali mora mu se naci alternativa.

Milan

pre 3 godine

Kanga je bio najbolji igrac Zvezde, imao je odlicna dodavanja i stalno se nudio, dao gol i namestio Pavkovu. Kazete, Ben skoro pa nevidljiv. Kad je to on pa bio vidljiv? Lika se trebalo davno resiti.

Legenda

pre 3 godine

Auuu, šta je Žeksovih svedoka. Ne mogu da se smire, mora Žeks Pantić da snimi novu emisiju, da objasni kako je Milan pokraden od strane Zvezdine Uefe

Che

pre 3 godine

Fudbaler koji zapuca zicer, pogotovo u ovako važnoj utakmici nigde u svetu ne može dobiti ocenu "partija za desetku"! Takvi momenti pokazuju dali je neko klasa ili ne.

Milan

pre 3 godine

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko
(vlada, 18. februar 2021 23:11)

Koliko si ti fudbalski nepismen i sta si se nalupetao za Kangu ja sam sokiran.
Kanga je danas bio sve u Zvezdi, uvek dobri pasovi, razigravanje, dao gol, namestio drugi...Ben je obicna debela poluamaterska igracica, lik je konstantno igrac manje u Zvezdi i to tako traje dugo, ali klub nikako ne moze da ga se resi jer ga NIKO ziv ne trazi evo vec 3 sezone od kad je u Zvezdi. Ziheras koji bezi od odgovornosti i uzasno spor. Kanga je dao Zvezdi u prvom Mandatu i dace sad koliko Ben ne bi da jos 3 zivota igra fudbal. Ajde ne lupetaj vise da ti se drugi ne smeju ovde.

Aca rošavi Danilov best frend

pre 3 godine

Nisam video ponistene golove,VAR u verujem.Što se tiče skenera složio bih se da je Ivanić bio najbolji uz Pavkova,Petrovića.Milan je bio uzas i katastrofa.

jel da?

pre 3 godine

Zvezdi je ovo maksimum. Nismo se obrukali, ali je ovo zaista ekipa koja za dalje takmičenje nema potreban kvalitet. Najbitnije je da se održi finansijska stabilnost do kraja sezone, zbog kvalifikacija za LŠ.

zigosani

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.

Fox Mulder

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.
(Marcus Paige, 19. februar 2021 09:27)

Da, baš kao što su Milanu posle ušli Čahanoglu i još neki prvotimci izuzev povređenog Ibrahimovića.
Dakle, ipak nije bio "treći tim" kao što Nevoljini spinuju.

Neimenovani izvor

pre 3 godine

Steta za Pavkova i dve greške u odbrani, ostavio je srce na teren i iskupio se golom za 2:2. Podržimo Radovana Pankova kao onomad kada je zavukao dva komada Liverpulu.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

(vlada, 18. februar 2021 23:11)

(Milan, 19. februar 2021 00:25)






vas dvojica ste dve strane istog novčića - obnevidite kada nekoga ne volite.
posle kataija, ben i kanga su dva najbolja fudbalera crvene zvezde.

skenera što se tiče, i ranije je dobrano štucao, sada se, i definitivno, pokvario...

Beli

pre 3 godine

Gobelja?!!Dezorjentisan,pa ako ćemo pošteno i ne liči na fidbalera.Nema fudbalske manire,kao da je zalutao iz nekog drugog sporta.

usati

pre 3 godine

Zvezda se vratila iz mrtvih, odigrala nereseno, svaka cast.Sansa za prolaz dalje ne postoji.Nadam se da nas nece napuniti u Milanu.Stankovic i strucni stab rade dobro, verujem da ce napraviti tim koji ce i sledece sezone docekati prolece u Evropi.

PfC

pre 3 godine

Milan je ovo odigrao da otalja utakmicu. Prosto neverovatno da u 1/16 finala oni odigraju sa pola tima. Ne razumem zasto se slavio gol za 2 2, izgubis 2 minuta a mozda,si mogao da postignes i treci jer se igrao egal. Time se samo pokazalo da je zvezda mali tim i da previse respektuje ovaj raspali Milan.

Marcus Paige

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.

Zapazanje

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.
(Hedona, 18. februar 2021 23:52)

Rodic jeste bio najgori ali posle Gobeljica.Ne znam sta si to dobro video kod Gobeljica.Cak je i Borjan bio medju najslabijima,pogotovo u prvom poluvremenu jer je on krivac za autogol a ne Pankov.Njegos je odigrao odlicno i nekih pola sata u drugom poluvremenu bio je najbolji na terenu.Leteo je,presecao akcije,dodavao,startovao na protivnicke igrace pravovremeno...siguran sam da je podigao svoju cenu znacajno.Kanga je jedini koji se nije bojao i delio lopte i levo i desno,odigrao odlicno.Ima je jednom ili dva puta neodgovorne driblinge gde je gubio lopte i omogucio kontre ili polukontre ali dobri igraci se poznaju i po tome jer smeju da udju protiv boljih u dribling.Ivanic takodje odlican,pogotovo u prvom poluvremenu,gde je opasno dva puta ugrozio gol Mailana.Ne znam sta je toliko dobro video kod Milunovica ovaj sto je skenirao,kad je tu pretila najveca opasnost,kroz sredinu odbrane i tu smo najvise kiksirali.

Bela

pre 3 godine

Haha kakvi Petrović Mister direkten krivac loša taktika umesto tri centarhalfa sa četiri odbrambena nazad sa Gajićem ali prpa uvek je Kanga kriv kakva budalaština od skenera baš ga mrzite SVI naši treneri se USERU kada je utakmica VAŽNA IRAJU BUNKER.

Miloš "ALIbaba" Krivokapić

pre 3 godine

Ne brinite za finansije, tu su poreski obveznici. Isto važi i za komšiluk. Dva kancera i rupe bez dna oba kluba!

Zoky

pre 3 godine

Stankovic nije pogodio sa izmenama, nego je pogresio sa prvim sastavom!!! Gajic mu igra desnog beka celo vreme, a odjednom Gobeljic koji nema pojma.. Ima jos nelogicnosti... Mozda je izveo b tim jer za vikend ima vaznu ligasku utakmicu??? :)

slobinator

pre 3 godine

moja analiza.gobeljić igrač manje na terenu,pankov igrač manje,rodić igrač manje.zvezda zaigrala bolje kad je dobio crveni.degenek panj.falćineli ne može ništa bez upotrebljivih lopti.pavkov amajlija.šteta je što nema kataija.sa njim bi ovo bila druga pesma

Bojan Filipovic NS

pre 3 godine

Ovo nije šala. Ako Pankov stvarno ne bude igrao revamš u Milanu onda mislim da Zvezda ima realne šanse da pobedi Milan i prodje dalje.

Hedona

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.

nemanja

pre 3 godine

Ko vise gura Gobeljica i Petrovica? Petrovic je najbeskorisniji igrac koji se ikad pojavio u Zvezdi. Osim gola Gentu nista nikad nije uradio, potpuno beskoristan.

zigosani

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.

BELGRADE

pre 3 godine

Dokle god se Crvena zvezda ne otarasi igraca koji definitivno je sporno da li imaju kvalitet i za Macvu,bez ikakve ironije ili preterivanja,nece moci da se predje taj magicni prag i dodje do nivoa ozbiljnosti kakav je potreban na primer sledeceg leta,ako opet zeli da se udje u Ligu Sampiona. Kompletna odbrana je zrela za remont,osim Milana Gajica i donekle Milunovica. Gobeljic,Rodic i Pankov nisu za Crvenu zvezdu i nema ljutnje,nema sujete. Mora se naci nacin da im se zahvali i resi posle sad vec prilicno dugo vremeno koliko su kamen o vratu ostatku tima. Nadam se da ce Dejan Stankovic napasti Milan tamo i da ce Crvena zvezda pokusati da hrabroscu napravi malo cudo. To znaci,Gajic mora otpocetka,Falko mora otpocetka,Pavkov mora otpocetka i Sanogo mora otpocetka. Odlicna je stvar sto Rodica nece biti a nista posebno losa i to sto nece Milunovica. Neka napadnu Milan tamo i neka se junacki padnu.Ili neka se vrate kao heroji,ionako favoriti nismo bili od trenutka zreba pa nemamo sta da izgubimo. A za leto i novu sezonu,rekao sam kojih igraca se moramo oslobiditi,ako iole zelimo korak napred.

Neimenovani izvor

pre 3 godine

Steta za Pavkova i dve greške u odbrani, ostavio je srce na teren i iskupio se golom za 2:2. Podržimo Radovana Pankova kao onomad kada je zavukao dva komada Liverpulu.

vlada

pre 3 godine

(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko

PfC

pre 3 godine

Milan je ovo odigrao da otalja utakmicu. Prosto neverovatno da u 1/16 finala oni odigraju sa pola tima. Ne razumem zasto se slavio gol za 2 2, izgubis 2 minuta a mozda,si mogao da postignes i treci jer se igrao egal. Time se samo pokazalo da je zvezda mali tim i da previse respektuje ovaj raspali Milan.

goran

pre 3 godine

Samo su Ivanić i naravno Pavkov(za malo vremena) odigrali vrhunski, ovo ostalo mora bolje.Potcenjujemo sebe,precenjujemo druge.Kalčo je za klasu iza Španske i Engleske lige.Juve je sinoć rasturen u Portu,Inter nije prošao grupu LŠ,bio je iza Šahtjora i Borusije M,i prvi tim Milana bio bi rasturen od Bajerna,Sitija,PSG-a... Ovaj B tim Milana se nudio večeras,njih LE ne zanima, ali Zvezda godinama unazad nema bekove, plus nepotrebna igra sa 3 štopera.Zašto zimska pojačanja ne počinju ovakvu utakmicu? Zašto su dovedeni,zbog Javora i Bačke?

Milan

pre 3 godine

Druže, sve je ok osim komentara za Rodića. On je bio najbolji posle Njegoša. Drugo, Kanga je igrač manje na terenu, Gobeljić i Pankov užasni, ali rekao bih zbog postavke sa 5 nazad. Milan se sprdao danas.. Da smo dali 5 gola primili bi 7 u Milanu. Igrači su nam preplaseni. Osim Njegoša i Pavkova koji su za medalju. Ben i Kanga zajedno ne mogu i to je očigledno. Mi smo najbolju utakmicu u grupi odigrali bez Kange. Toliko
(vlada, 18. februar 2021 23:11)

Koliko si ti fudbalski nepismen i sta si se nalupetao za Kangu ja sam sokiran.
Kanga je danas bio sve u Zvezdi, uvek dobri pasovi, razigravanje, dao gol, namestio drugi...Ben je obicna debela poluamaterska igracica, lik je konstantno igrac manje u Zvezdi i to tako traje dugo, ali klub nikako ne moze da ga se resi jer ga NIKO ziv ne trazi evo vec 3 sezone od kad je u Zvezdi. Ziheras koji bezi od odgovornosti i uzasno spor. Kanga je dao Zvezdi u prvom Mandatu i dace sad koliko Ben ne bi da jos 3 zivota igra fudbal. Ajde ne lupetaj vise da ti se drugi ne smeju ovde.

AcaPirot

pre 3 godine

Ovo što ste napisali za Njeguša uopšte nije tačno. Dečko je celo vreme dok je bio u igri ispadao i gubio lopte da je to bilo teško za gledanje.

realan zvezdas

pre 3 godine

Njegoš je verovatno odigrao najbolju partiju u zvezdi. Bez greske u defanzivi, sa mnogo dobijenih duela. Nije pravio greške prilikom dodavanja(ranije ih je bilo na svojoj polovini) i bio jako bitan igrač u ovoj utakmici. Oni koji to ne ide, slabo se i razumeju u ovaj sport.
Tako su pljuvali i Racica, pričali da ga neko gura i da ima dve leve noge. Čovek sada igra u Valensiji, procenili ga na 50 mil. I trenutno nas najbolji zadnji vezni.

Mare

pre 3 godine

Ne ne ne, Kanga i Njegoš potpuno pogrešne ocene. Njegoš je bio loš u prvom i odličan u delu drugog kada je igrao. Kanga odličan celu utakmicu. Na kraju ima i asistenciju.

mirsad

pre 3 godine

ovaj sto je pisao skener i djene djene, vi sto komentarisete 0.
njegos ODLICAN!
toliko je morao da zatvara tudje rupe da je pravo cudo da nije dobio crveni. a vi kao "kasnio je". pa kasnio je TUDJE rupe da popuni, da. ne moze sve. zvezda za sledecu sezonu mora kompletan remont odbrane. mozda jedino degenek moze da ostane. ivanic najbolji?! o vaimja oca... rupetina u odbrani kakve nema, u napadu nista konkretno. kao nesto otvara i onda ne dobaci do gola niti namesti ista. cemu on uopste sluzi? gol da da ne moze, asistenciju isto, tempo ne zna da diktira, u odbrani dvojica moraju da pokrivaju njegove rupe. ne mogu da ga smislim...
rodic, gobeljic, ivanic moraju biti prodati ili otpusteni. igraci za novi pazar ili tako nesto. a njegos ce imati ozbiljnu karijeru. vec sad bi mogao da igra u prosecnim ekipama lige petice. sto ivanic nikada nije mogao niti ce ikada moci.
(zigosani, 18. februar 2021 22:37)

ivanic je lose i branio! odmah ga prodati za kutiju sibica!

Momcilo Vujic

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.

mirsad

pre 3 godine

haha, vi ocigledno niste gledali utakmicu. vladika petrovic je bio kriminalan, narocito u prvom poluvremenu. kanga je posle ivanica bio najbolji igrac na terenu. postavili ste ocenu sofa score-a kange na live blogu utakmice, a ona iznosi 8,6.

veliki strumf

pre 3 godine

Ovo je bio jedan od najboljih meceva Zvezde u Evropi u poslednjih 15-20 godina, uzimajuci u obzir velicinu protivnika. Jeste da nije bio najjaci tim Milana na terenu, ali nije ni Zvezdin, a i ovi sto su igrali za Milan pokazali su klasu, veliku brzinu, kontrolu lopte, opasnu tranziciju (iz koje smo primili oba gola). Zvezdi je neverovatno falio Katai, kao i Falko u punoj formi (vidi se da je opasan na lopti, zna fudbal, nijednu loptu nije izgubio a svaki pas je dao tacno), Sanogo iz taktickih razloga takodje. A zasto smo odigrali tako dobro, sa puno napda, sansi, suteva? Iz dva razloga: 1. izasli smo hrabro, da igramo a ne da se branimo i 2. NIKAD SPREMNIJU ZVEZDU NISAM VIDEO!!! Strasan intenzitet igre sve vreme, igrac manje a mi napadamo i jos dajemo gol u 93. minutu sto NIKADA nije bila nasa karakteristika! Zvezda je u Evropi obicno padala oko 60. nekad izdrze do 70. minuta. A sada sa ovako brzim i snaznim Milanom, sa igracem manje i posle izuzetno intenzivnog meca, jos u sred februara - biti ovako spreman svaka cast kondicionom treneru! Nikad nisam video da nasi igraci ovoliko trce. Bas bi bilo zanimljivo videti koliko su pretrcali. Pavkov dzoker i to treba da bude i u Milanu, ima njuh za gol opasan. Pankov dve gluposti, s tim sto se iz jednog ugla otpozadi (kamera na istocnoj strani, bilo na Areni) potpuno jasno vidi da igrac Milana prvo pada, pa tek onda ovaj stavlja ruku na njega! U svakom slucaju - ja zadovoljan. Bravo za Dekija!

Miki ciganin

pre 3 godine

Gospodine koji ste pisali skener, stalno pratim vaš rad, ovoga puta ste što bi rekli u školi potpuno promašili temu, tako loše procene kao da utakmicu niste gledali, nadam se da mi zbog ove kritike vama komentar neće biti obrisan. Šta reći za vaš komentar, kad ste vi konstatovali da je Zvezda igrala defanzivno a imali smo 17 šuta, 9 u okvir, tri jako dobre prilike, 9 kornera i napokon dva pogotka, u svim kategorijama značajno iznad Milana, dakle verovatno niste gledali utakmicu, pa ovo je najofanzivniji pristup Zvezde u Evropi od dolaska Stankovića, da zaključim, totalno ste me razočarali, ali ste i vi i svi mi nebitni, bitno je da su momci odigrali predvodjeno Ivanićem izvanredno, da su sa igračem manje naterali Milan u defanzivu, uspeli da izjednače, ostavili srce na terenu, prosto Bravo, a tamo šta bude biće, ovo je već fenomenalno.

smiljo

pre 3 godine

Au kakvo nepoznavanje fudbala, Kanga nam je bio ubedljivo najbolji igrac. Na stranu sto ima gol i asistenciju, jedini koji zna da stane na loptu, smiri, povuce, promeni stranu itd. Kad je kod njega lopta znas da ce da uradi nesto sa njom.

Che

pre 3 godine

Fudbaler koji zapuca zicer, pogotovo u ovako važnoj utakmici nigde u svetu ne može dobiti ocenu "partija za desetku"! Takvi momenti pokazuju dali je neko klasa ili ne.

Hamurabi

pre 3 godine

Bogami, veceras I Kanga I Njegos vrlo dobri. Kanga disciplinovan, a Njegos samopouzdan u pasu. Naravno nisu oni Jaja Ture I Xavi, Ali ako trazite odgovor, zasto je utakmica bila egal, tu je.

Severnjača

pre 3 godine

Ocene manje-više korektne osim za Pankova, kod autogola nije imao mnogo izbora a penal nije skrivio nego je Teo dobro odglumio a sudija naseo! Zvezda ima jedan VELIKI MINUS a to je da ne umemo da pravimo "pametne" faulove na sredini kad protivnik krene u tranzicioni napad! Umesto da "sečemo" igru na polovini protivnika, pravimo nepotrebne startove za kartone i penale! Moraš da znaš kad treba da napraviš faul, sa ciljem da utičeš na igru a da te sudija ne kazni!

SuperepuS

pre 3 godine

Zaista mi nije cilj da omalovazavam ovaj rezultat i ovaj tim ali bih istakao jednu bitnu (bar meni licno) razliku u osnosu na onu 88.-u godinu. Sada sam bio vise u fazonu da se ne osramotimo, a onda sam bio jako ubedjen u nasu pobedu. I bili smo bolji. Onakav zanos i ponos mislim da vise necu docekati, al daj Boze da gresim.

zex

pre 3 godine

Njegus ocajam, mnoge vazne lopte nije stigao da presece
Sanogo je usao i pokazao snagu odmah.Gobeljic je bio greska, Fali Katai koji je majstor sa njime bi veceras Zvezda pobedila

Zvezdaš

pre 3 godine

Mirko Ivanić nemam reći kojima bih ga pohvalio. Mirko se poigravao sa igracima Milana kao nijedan igrač Milana Zvezdinim. Mirko je majstor fudbala. Njegova cena 10 milona eura minimum. Ostaje žal što nema još jednog masjstora Kataia izbacili bi Milan

jel da?

pre 3 godine

Zvezdi je ovo maksimum. Nismo se obrukali, ali je ovo zaista ekipa koja za dalje takmičenje nema potreban kvalitet. Najbitnije je da se održi finansijska stabilnost do kraja sezone, zbog kvalifikacija za LŠ.

Marcus Paige

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.

Bili

pre 3 godine

Omašio si prijatelju Njegoša 100%... I Falćineli je odličan. Dobija duele, odlaže lopte, odlično se kreće... Deluje mi da nisi baš fudbalski znalac. Takođe, Milunović je imao bar jedan ozbiljan propust. Generalno, napad odličan, odbrana očaj. Ali bravo Zvezdo. Samo hrabro!!!

Buljko

pre 3 godine

Stanković promašio sa Gobeljićem i Petrovićem ,da je počeo sa Gajićem i Sanogom dobili bi večeras Milana koji se vidi da je ušao u utakmicu čisto da je ,,odradi"...Petrović ispadao celu utakmicu,Kanga mnogo bolji nego što ste ga ocenili...i ne razumem zašto niste dali ocenu Gajiću,čovek je promenio tok utakmice sa četiri,pet utrčavanja iza ledja bekova Milana i nekoliko odličnih centaršuteva a posle njegovog kornera je pao i gol...čovek je apsolutno imao za šta da bude ocenjen i to dobrom ocenom

veliki strumf

pre 3 godine

Gelor Kanga - Igrao u jednom pravcu na mestu gde su neophodna oba. U prvom poluvremenu "otvarao kapije" za rivale lošom postavkom, kasnije pogodio iz penala i pokazao crtu samoodgovornosti. Za to pohvala, ali sigurno da može bolje.

Sa vecinom ocena se slazem, ali ovo za Kangu je nepoznavanje fudbala (sto su ti drugi vec i rekli). Covek je uzeo gomilu lopti, dodavao napred, borio se, kontrolisao sredinu. Takodje, dao je 40-50 metara dug pas za Ivanica koji proigrao Falcinelija a ovaj iznudio penal! maltene asistencija za penal, plus gol iz penala, plus asistencija kod drugog gola. A sta bi ti vise, druze moj??? Nije on Mesi. Njegos je sa druge strane nesiguran, okliznuo se pre prvog gola umesto da presece loptu, lose se postavlja, a u napadu neupotrebljiv. I ti ladno napises da bio bolji od igraca koji dao gol i asistirao!? I koji sutnuo par puta opasno prema golu (ili je moglo da bude opasno). Tu si omasio bas zesce sa ocenom. Na Sofa Score on nas najbolji igrac i najbolje ocenjeni na terenu. Dobio 8,6 a Njegos 6,7.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Ali "Milan Gajić (od 74. minuta) - Premalo na terenu."

Cekaj bre. 20 minuta je malo da primis loptu i pokazes sta znas? Interesantno.

Od 90 bi to bilo 20/90 = 0.2222 ili 22,22% vremena???????????

Milan

pre 3 godine

Kanga je bio najbolji igrac Zvezde, imao je odlicna dodavanja i stalno se nudio, dao gol i namestio Pavkovu. Kazete, Ben skoro pa nevidljiv. Kad je to on pa bio vidljiv? Lika se trebalo davno resiti.

Milan

pre 3 godine

Ibanjez je bio toliko dobar da ga je Kafu u Beogradu pravio smesnim. Rupa.
(Kiki, 18. februar 2021 23:06)

Pricas kao da je u pitanju neki igrac iz beton lige, a ne Kafu - jedan od najboljih bekova, becu da kazem svih vremena, ali u poslednjih 30 godina sigurno. Pa on je jednog Nedveda napravio smesnim na jednoj utakmici(za one koje ne znaju, 3 puta mu prebacio loptu preko glave za 2-3 sekunde).

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Posle jurnjave za 2-2 sa igranjem manje, poprilično lepši osećaj nego nakon 1-2. Zvezda i zvezdaši treba da budu ponosni! Odbrana večeras zaista loša i pokvarila je sav trud napadača. Mićko Ivanić je blago tima i odigrao je fenomenalan meč i nosi tim. Da je samo bocnuo onaj 1 na 1 sa Donarumom, sada bi ga zvali iz Atalante. Falko će biti sjajan, odlična tehnika na malom prostoru. Sa zdravim Kataijem praviće lom. O Pavkom je sve rečeno, čovek je talija, ikona, Bog. Uđe i znaš da će se nešto desiti. Desilo se.

Kanga kao Kanga, par odlični pa očajnih lopti. Ali opet svojski lud da uzme taj penal i okrene meč. Pankov je prosuo momentum i pritisak na gol Milana nakon 1-1. Sve u svemu odličan meč za pamćenje. Zvezda je zaslužila minimum nerešeno. Sa zdravim Kataijem i sigurnijom odbranom ovaj tim može da napada i daje golove i jednom Milanu. Moraju se odstraniti 3/4 superligaška polovnjaka koji kanale i vuku unazad. Ne treba tu mnogo. Sve se vidi kao na dlanu.

davzvezda

pre 3 godine

U komentarima sve klasicne Srbende, uzdizanje Pavkova posle Liverpula do vrhunca, onda posle toga u periodu kada nije igrao, svi su pametni navodno trebalo je da ga odmah prodaju posle utakmice sa Liverpulom, da bi posle danasnjeg gola protiv Milana:”Pavkov mora da bude starter”.
Valjda je cilj bilo da se zadrzi igrac, a ne da se proda posle jedne utakmice (Liverpula),iako je praksa da se prodaju i posle 2 dobre utakmice, ali to je druga tema.
Po meni je jako dobar igrac i kad je lopta u nogama i zna da odigra i ima dobar udarac nogom, naravno odlican i u igri glavom. Ne znam razloge, zasto ne igra inace redovnije , ali sa sa strane gledajuci, jako koristan igrac.

Konj Veselko

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.

Aca rošavi Danilov best frend

pre 3 godine

Nisam video ponistene golove,VAR u verujem.Što se tiče skenera složio bih se da je Ivanić bio najbolji uz Pavkova,Petrovića.Milan je bio uzas i katastrofa.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Pankov jeste sporiji od igraca milana ali kod prvog gola da je propustio opet bi bio gol kod drugog ispo je iz igre zbog greske Gobeljca.
(Momcilo Vujic, 18. februar 2021 21:42)

Da li vi pre toga niste videli, kod prvog gola, koliko je tu Rodic kasnio ili sta? Kakvi su ovo hvalospevi za crvenog?
Bolje smo igrali bez njega.

Nebojša

pre 3 godine

Ko slaga ovog na skeneru da se kao razume u fudbal??? Samo ću reći da je Zvezda odigrala hrabro, odvažno, u nekim periodima utakmice bila je i bolja... Uz malo više koncentracije rezultat je mogao da bude i bolji

Branči Vu

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)


Što se "repstacije" tiče jesmo na poslednjem evropskom na kom smo igrali, gubili od Slovenije, Mihajlović dobio crveni i sa igračem manje stigli do nerešenog. Bilo je 3-3!

Marty

pre 3 godine

Pavkov je po ko zna koji put go dao srcem! To je ona strast koja je postojala nekad dok se fudbal igrao bez silnih miliona i bez stednje organizma zarad duze karijere, naravno zbog novca. Obozavam ga gledati, kao nekakav 'blesavi Englez', samara, gura, podvaljuje, udari slucajno i to sve samo da ugura loptu preko crte. Falcineli ocarava! Decko je novi Darko Pancev, samo nema sa kim gore da se kombinuje. I Falco dobar igrac, nisko teziste, vrtirep... I sto je najvaznije trce zeljni rezultata i igre. Kako ce izgledati odbrana bez ove dvojice kaznjenih nemam predstavu uopste ali znam samo ako prvi damo go da ce biti svega... Milan je poznat po igracima koji ne trpe kad gube kuci, bice tu svega... Zao mi je sto na stadionu nije bilo 80.000 grla da pamtimo neko novo ludilo. :) Ionako smo u kaficu skakali kao u najbolja vanpandemijska vremena. :)) LP svim ljubiteljima fudbala i nase Zvezde!

Arthur Morgan

pre 3 godine

Milan sa rezervnim sastavom mnogo bolji od zvezde.
(stanisav, 18. februar 2021 22:59)

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...

usati

pre 3 godine

Zvezda se vratila iz mrtvih, odigrala nereseno, svaka cast.Sansa za prolaz dalje ne postoji.Nadam se da nas nece napuniti u Milanu.Stankovic i strucni stab rade dobro, verujem da ce napraviti tim koji ce i sledece sezone docekati prolece u Evropi.

Miloš "ALIbaba" Krivokapić

pre 3 godine

Ne brinite za finansije, tu su poreski obveznici. Isto važi i za komšiluk. Dva kancera i rupe bez dna oba kluba!

Zapazanje

pre 3 godine

Relativno dobra igra protiv kvalitetnijeg protivnika.Raduje sto smo imali sanse i moglo je da se okrene i na nasu i na njihovu stranu.Vidi se primesa trenera jer sa Milojevicem bi se branili citavu utakmicu a sada sa Stankovicem napadamo i boljeg od sebe.Mislim da ih je sudija castio penalom i da je prelako sviran jer je najblazereceno presumnjiv.Igrali su bez 4-5 standarna igraca ali ni Zvezdi nije igrao najbolji igrac Katai a verovatno bi znacio i Nikolic sa svojim trkackim sposobnostima.Kad se oproravi Katai i Falko udje u snagu da moze citavu utakmicu da igra,bice to kaznena ekspedicija za nasu ligu i kvalifikacije za LS,naravno tada i sa Dragovicem na stoperu.Odbrana prilicno nesigurna,pogotovo je Borjan u prvom poluvremenu bio uplasen i prvi gol je vise njegov nego od Pankova jer mu je lopta prosla kroz ruke.

...

pre 3 godine

Не знам коју сте то утакмицу "скенирали", али Канга је био један од најбољих на терену.

Nebojsa

pre 3 godine

Uprava mora poceti sa rekonstrukcijom odbrane. Mi smo dobro i kvalitetno popunjeni u ofanzivnom veznom redu.
Tu moze nesto da se proda, ali kupovina nema potrebe.
Odbrana nam je katastrofa tu mora se nesto se menjati i traziti bolje i kvalitetnije igrace.
Treba nam barem jedan brzi stoper ovi su totalno spori, jedan dobar desni bek koji bi zadovoljio za Evropu, sto se levog beka tice Rodic dobar ali mora mu se naci alternativa.

Legenda

pre 3 godine

Auuu, šta je Žeksovih svedoka. Ne mogu da se smire, mora Žeks Pantić da snimi novu emisiju, da objasni kako je Milan pokraden od strane Zvezdine Uefe

џони

pre 3 godine

A zna neko dal je ikad neki nas klub u evropi (il reprezentacija nasa) gubio, posle dobio crveni i uspeo da izjednaci a da ne izgubi na kraju? Ako se ikad i desilo bas je retkost.
(Konj Veselko, 18. februar 2021 22:14)

једино ми пада на памет СРЈ - Словенија 2000. 0-3, црвени, па. 3-3.

Fox Mulder

pre 3 godine

I Zvezda, takođe. Bez Kataija, Nikolića, Erakovića, Falka, Sanoga, Bakajoka...
(Arthur Morgan, 19. februar 2021 08:01)

Falko, Bakajoko i Sanogo su igrali, da si gledao mec znao bi to.
(Marcus Paige, 19. februar 2021 09:27)

Da, baš kao što su Milanu posle ušli Čahanoglu i još neki prvotimci izuzev povređenog Ibrahimovića.
Dakle, ipak nije bio "treći tim" kao što Nevoljini spinuju.

Beli

pre 3 godine

Gobelja?!!Dezorjentisan,pa ako ćemo pošteno i ne liči na fidbalera.Nema fudbalske manire,kao da je zalutao iz nekog drugog sporta.

Bela

pre 3 godine

Haha kakvi Petrović Mister direkten krivac loša taktika umesto tri centarhalfa sa četiri odbrambena nazad sa Gajićem ali prpa uvek je Kanga kriv kakva budalaština od skenera baš ga mrzite SVI naši treneri se USERU kada je utakmica VAŽNA IRAJU BUNKER.

Zoky

pre 3 godine

Stankovic nije pogodio sa izmenama, nego je pogresio sa prvim sastavom!!! Gajic mu igra desnog beka celo vreme, a odjednom Gobeljic koji nema pojma.. Ima jos nelogicnosti... Mozda je izveo b tim jer za vikend ima vaznu ligasku utakmicu??? :)

slobinator

pre 3 godine

moja analiza.gobeljić igrač manje na terenu,pankov igrač manje,rodić igrač manje.zvezda zaigrala bolje kad je dobio crveni.degenek panj.falćineli ne može ništa bez upotrebljivih lopti.pavkov amajlija.šteta je što nema kataija.sa njim bi ovo bila druga pesma

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

(vlada, 18. februar 2021 23:11)

(Milan, 19. februar 2021 00:25)






vas dvojica ste dve strane istog novčića - obnevidite kada nekoga ne volite.
posle kataija, ben i kanga su dva najbolja fudbalera crvene zvezde.

skenera što se tiče, i ranije je dobrano štucao, sada se, i definitivno, pokvario...

Zapazanje

pre 3 godine

Rodić je večeras bio ubedljivo najgori posle Njegoša. Kanga je pravio razliku na terenu, igrač više svo vreme, Gobeljić i Pankov takođe odlični. Ben i Kanga i dalje moraju da se forsiraju od strane mistera zajedno, to vidi i slepac. Idemo do pobede i trofeja Lige Evrope.
(Hedona, 18. februar 2021 23:52)

Rodic jeste bio najgori ali posle Gobeljica.Ne znam sta si to dobro video kod Gobeljica.Cak je i Borjan bio medju najslabijima,pogotovo u prvom poluvremenu jer je on krivac za autogol a ne Pankov.Njegos je odigrao odlicno i nekih pola sata u drugom poluvremenu bio je najbolji na terenu.Leteo je,presecao akcije,dodavao,startovao na protivnicke igrace pravovremeno...siguran sam da je podigao svoju cenu znacajno.Kanga je jedini koji se nije bojao i delio lopte i levo i desno,odigrao odlicno.Ima je jednom ili dva puta neodgovorne driblinge gde je gubio lopte i omogucio kontre ili polukontre ali dobri igraci se poznaju i po tome jer smeju da udju protiv boljih u dribling.Ivanic takodje odlican,pogotovo u prvom poluvremenu,gde je opasno dva puta ugrozio gol Mailana.Ne znam sta je toliko dobro video kod Milunovica ovaj sto je skenirao,kad je tu pretila najveca opasnost,kroz sredinu odbrane i tu smo najvise kiksirali.