Petar
pre 3 godine
Ukinite ove hrvatske komentare. Nek idu na njihove portale. Sta su se kod nas nakacili.
Ponedeljak, 18.01.2021.
14:45
Luka Jović je na sjajan način započeo drugi mandat u dresu Ajntrahta iz Frankfurta i tako skrenuo pažnju čitave fudbalske javnosti.
Izvor: MT
pre 3 godine
Ukinite ove hrvatske komentare. Nek idu na njihove portale. Sta su se kod nas nakacili.
pre 3 godine
U Holandiju bi ja njega. Blistao bi kao Kezman nekada i uvek igrao u Ligi Sampiona.
pre 3 godine
@zdravko,
Naši ne mogu sami kažete? A Vidić? A Bane Ivanović? A da oni ne bunare u napadu...
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
(Petar, 18. januar 2021 15:40)
Polako Petre. Zabio je 2 gola momčadi koja ima samo jednu pobjedu u 16 odigranih kola. Nije razbio Bayern. Ajmo pričekati kraj sezone pa zbrojili učinak. Lewandowski ima do sada u tih 16 kola 21 postignuti gol. 21 gol na manje od pola odigranih kola. To je za pet više nego što je Jović zabio u najboljoj cijeloj sezoni u Bundesligi. Smiri malo uzbuđenje.
pre 3 godine
@Arch Šta je doneo Zidane? To je Ronaldo doneo. Evo sada, što ne donese? Svi su tu sem Ronalda, sad ima još Hazarda i neke mlađe igrače. Što sad ne osvoji Real LŠ, nego ispada evo već treću godinu u osmini finala (čisto sumnjam da dobijaju Atalantu). A ostali navijači Reala ako se zadovoljavaju titulama u Španiji (gde se gleda ko je manje loš), onda klub i ne zaslužuje bolje. Pre nego što mi kažete da je Atletiko zapravo dobar pogledajte šta im je Bajern uradio. Jednostavno navijači neki su toliko smanjili zahteve i očekivanja i zato je Zidane tu gde jeste još uvek, menadžer Reala.
pre 3 godine
Zablistao protiv raspalog Šalkea i odmah ste poletili.
pre 3 godine
Al' mi je drago, samo guraj Luka
pre 3 godine
Malo manje je kriv Zidane. A glavnu krivicu imaju saigraci u Realu koji pokusavaju sve sami sa loptom, pocevsi od Vinicijusa koji najgori i najsebicniji, ne sedi on dzabe poslednje vreme. Ogromna razlika se vidi Jovica u Realu i A.Frankfurtu. Nemacki klub igra timski, samo daj loptu saigracu i dace gol. Po meni Jovic bi najbolje bilo u Mancester Sitiju, nekako mi vise lici na Aguera, i plus Gvardiola insistira na timsku igra i ne trpi sebicne igrace. I naravno Bajern.
pre 3 godine
Momak je igrao pod ogromnim pritiskom. Nažalost, nogomet je sve više biznis i mladi igrači koji dođu u velikane poput Reala ne dobivaju vremena za dokazivanje. Daju ti deset minuta po utakmici, pa ti zabij ! Pogotovo ako znaš da moraš. Najteže je napadaču jer je njemu golgeterska statistika sudac. Veznjak se uvijek može izvaditi na broj dobrih pasova, otkrivanja, asistencije i poluasistencije, dok se napadaču priznaju samo golovi i donekle direktne asistencije. Malo je kriv Zidane, malo Jović, ali najviše je kriv luđački tempo današnjeg nogometnog biznisa. Tamo u Realu ili jesi ili nisi, i to u roku - odmah ! Ako ne iskoristiš one dvije tri bijedne šanse koje ti pruže, oni ne čekaju nikog, koštao ti 5 ili 100 milijuna ! Otkantali su i jednu veličinu poput Robbena, jer nije zablistao odmah. A u Bayernu postao njihov najbolji igrač u zadnja tri desetljeća !
pre 3 godine
Jovic je dobar igrac,ali za Real nije.Da mozda igra na nekoj drugoj poziciji a ne kao napadac ostao bi u Realu,ovako covjek nije pokazao apsolutno nista.Da nas Modric nije veznjak,nego recimo ko Jovic napadac isto bi ga brzo skartirali u neki drugi klub,ovako su imali strpljenja tu jednu sezonu pa je ostao.U Realu,ako si placen puk kufer love,i to kao napadac onda se ocekuje da trpas golove,nebitno jesi li starter ili dzoker s klupe.U Realu se nisu snasli,niti ista pokazali niti Owen,Cassano a od novijih Higuain.Da se razumijemo,nisu nista bolji od njega niti ova dva panja sta su ostali u Realu bar zasada,Rodrygo i Vinicius,ali posto su Brazilci ostavljeni su,valjda radi marketinga samo.Da je Jovic utrpao golova koliko je onomad znao utrpati jedan Chicarito Hernandez kad je kupljen onako reda radi ostao bi sigurno.Ovako, nema sanse da on moze i bude zamjena jednom Benzemi,pa Benzema i kad je dolazio u Real dolazio je kao glavna zvijezda francuske lige i najbolji igrac tada nedodirljivog Lyona,znaci vec je tada bio zvijezda naviknut na igre i pritisak.Tko zna,da je Jovic transferiran iz nekog jaceg kluba u Real,tipa Bayerna ili Dortmunda mozda bi mu bilo lakse ali ovako doci iz Frankfurta u Real,gdje MORAS odmah dokazati vrijedis li ili ne je prevelik pritisak.Jovica ce sigurno vratiti na kraju sezone u Real,ali hoce li tamo i ostati,sumnjam.Mislim da ce slicnim putem kao Gonzalo Higuain,pa ostvariti neku zavidnu karijeru daleko od Reala.
pre 3 godine
Nije mogao u Realu kad tamo Benzema sastavlja tim setite se kad je rekao da se odigrava samo na njega.
pre 3 godine
Kakva patnja, bol i nedostatak objektivnosti u komentarima. A očito be samo u komentarima :)
Kriv je Real, Zidane, Benzema, vezni red, klanovi, hulje, nedodavači, sustav igre, sve. Samo Jović nije ništa kriv što je za sezonu i pol zabio 2 gola. :D
pre 3 godine
Svlačionica je kriva.
pre 3 godine
Luka Jović je dobar igrač i tu nema spora, ali nije za Real... Možemo pričati, klanovi, Benzema, vezni red... Ali jedno je kad neko igra protiv Raeala, a drugo je protiv Ajntrahta...
Protiv Reala timovi uglavnom igraju zatvoreno, a oni igraju visoki presing... Jović jednostavno u tom konceptu ne deluje dobro, delovao je izgubljeno...
Nemojmo zaboraviti da je Benzema bio u zapećku Ronalda, pa je opet bio zapažen... Jović je sidraš, a takvi više ne trebaju top klubovima (mislim da je poslednji Lukaku, a i on se seljaka non stop)...
U svakom slučaju želim sreću našem Srbinu...
pre 3 godine
Нико није крив, није дорастао клубу из Мадрида. Можда ће једном...
pre 3 godine
Reap, Barsa, Bajern, engleski klubovi itd bukvalno uzimaju ogromne kredite od banaka i pokupuju sve sto vredi od manjih klubova i u toj gomili igraca tesko se pokazati, pogotovo ako si ofanzivno orijentisan. Velike pare unistavaju fudbal i to su krivi celnici svetskog fudbala sto su dozvolili tako nesto. Nisu ludi ovi u NBA sto imaju ogranicenje plata. Kada je bilo ogranicenje na 2-3 stranca fudbal je bio konkurentniji, a sada 40 evropskih drzava moze samo da sanja da im neki klub dodje do polufinala Lige Sampiona, o osvajanju da ne pricam. Fudbal odavno nije fer igra, ni klupski ni reprezentativno.
pre 3 godine
nije isto real i frankfurt,,,dve klase razlike...nije uopste za porediti
pre 3 godine
Polako...
pre 3 godine
Krivi au oboje. Ali i klub. Real je odvratan klub, kako su se poneli prema Kasiljasu, Raulu... i još njih, tako i sada rade sa Lukom Modrićem. Zidan on pak se drži samo matorih, doveli koliko beše mladih, i niko nema neko mesto uopšte, gaji neki stil, ne zna ni on sam šta je. A i Jovic snosi svoje krivice naravno...bio kao izgubljen, ili pal jedva da pipne loptu, jeste bio i izostavljen od saigrača, ali nema tu trte mrte, moraš i sam da preuzmeš neke stvari u ruke, šta bi mu pa radili ? Ništa. Nije to firma klasična, ionako rade šta hoće, tako da...
pre 3 godine
gledah one retke utakmice kad je dobijao sansu od prvog minuta i iy aviona se videlo da mu namerno ne dodaju ili mu daju lose paseve, zna se da je benzema okoreli kriminalac bog i batina, ne mora ni da kaze nista saigracima iz veznog reda dovoljno je da ih pogleda i nema vise lopti za luku, najotrovnija svlacionica je realova i to poslednje dve tri decenije.
pre 3 godine
Protiv Reala 90% klubova u španiji igra bunker i nemaš toliko prilika da postognrs naprimer lak gol iz kontre. Plus Real ima Benzemu koji je izmislio fudbal za 99% napadača na svetu
pre 3 godine
pa zidan koji nije nikakav motivator i vodja ekipe kao trener ne mozes da igras fudbal kao da si dosao u IMT rakovicai za 90 min napravis 3 traktora i to je to ne ide ako neznas da motivises ekipu da su ekipa i jos ako su ti saigraci ljubomorni na tvoju platu onda si uginuo ljubomora je cudo jos zidan je igrao za manje novca od jovica ali takvo je vreme bilo on je imao vrh u to vreme
pre 3 godine
Već sam pisao komentar o Joviću kad je došao u Ajntraht. Ponoviću opet malo od toga. Verujem da je obezbeđen za ceo život što se tiče para. Uključiti mozak i dobro razmisliti da li se uopšte vraćati u Real. Šta god da mu nemci ponude da prihvati. Da se odrekne plate koju ima u Realu, pomogne svom bivšem klubu da ako ima šanse otkupi ugovor i da ostane tu gde mu je OK. Čim su hteli da ga dovedu na pozajmicu, znači treba im. Vrati to na ljudski način, život će proći, nije sve u parama. Ostani Joviću upamćen po mudrim potezima i pusti sujetu što nećeš igrati u Realu. Klub je ajkula, pojeo je mnoge pre tebe, nemoj da ti propadne karijera zbog Reala. Ko god da dođe za trenera posle Zidana, isto će ti biti. Za nas balkance, Nemačka je obećana zemlja. Provereno.
pre 3 godine
Pa nije Real Ajntraht ljudi moji aman.....
pre 3 godine
Kriva je velika razlika izmedju spanske i nemacke lige.
pre 3 godine
Stvarno sam pratio Luku u Realu i ono što je bilo evidentno je manjak samopouzdanja a to je proisticalo iz loše atmosfere u klubu, postojanje klanova, namernog izbegavanja od strane saigrača..bio sam fudbaler i sve se to dalo primetiti..nije se 2 puta nasmejao za ovih godinu i po..
Ali koliko ga gol nije hteo (oni ofsajdi u milimetar kada je postizao golove i bilo najpotrebnije) to skoro nisam video.. pa čak i kada je nedavno bio fenomenalan za reprezentaciju i vratio se u Madrid ispade pozitivan, pa povreda i to baš kad je i Benzema bio povređen..jednostavno mu se nije dalo..
Hajde da vidimo kako će proći ova pozajmica.. Ali ne vidim ga u REAL-u i ako ga vrate nazad ukoliko se ne promeni mnogo toga tamo..
pre 3 godine
Ко не види да је дечко машина и играчина тај појма нема о фудбалу...кратко и јасно
pre 3 godine
Za ove sta kažu da je Bundesliga liga slaba??? Ne zaboravite da osvajac Lige sampiona dolazi iz te lige a istali klubovi iz te lige igraju dobro u Evropi. Jovic dobro igra samo sto je Real maliciozna sredina za igrati: Benzena, raznorazni klanovi, zaslužni, zvezde i zvezdice... Jedinu njegovu grešku vidim sto jos nije naučio Španski jezik.
pre 3 godine
Kao i kada je odlazio rekao sam bez Filipa Kostica to nije isti Luka
pre 3 godine
slazem se sta citalac petar kaze...treba ostati sto duze na pozajmnici u frankfurtu i trpati i uzece ga bayern tj otkupiti or reala...
pre 3 godine
Polako ljudi, tek je prva utakmica. Jeste zablistao i odlučio pobednika ali lakše malo sa tim analizama iz jedne utakmice.
pre 3 godine
Pogledajte koliko prostora u odbrani Salkea. Kada ekipe igraju protiv Reala koncentrisane su mnogo vise na odbranu i tog prostora nema!
pre 3 godine
33% do njega, a isto toliko do Reala i Zidana, i isto toliko do fortune.
on je pravio ozbiljne glupsoti u realu. zurke, odlazak u Srbiju tokom pandemije i sl, Zidan mi nije dao previse vremena. 32 utakmice zvuci kao veliki broj, ali kad se podeli na broj minuta izadje na oko 35 minuta po utakmici. i na kraju fortuna.
par golova mu je ponisteno zbog var-a, par puta zaista nije imao srece.. da je uslo 50% od tih golova sad bi se druga pesma pevala ali dobro, to je to.
pre 3 godine
Krajnosti odbaciti,sredina je najpribližnija istini.
Jović je dobar fudbaler, da nije tako ne bi bio standardan u Bundes ligi,ne bi ni otišao u Real.
Međutim,sticajem raznoraznih okolnosti nije se izborio za svoje mesto.Ima sigurno i njegove krivice,ali mislim da je mnogo više do trenera.Mladog igrača moraš malo i da istrpiš,pogotovo što je skupo plaćen.Ko je igrao fudbal dobro zna da Luka tamo nije ni dobio pravu šansu.Ono malo vremena koje je provodio u igri bio je očigledno bojkotovan od saigrača.
Za razliku od Madrida u Frankfurtu je sasvim druga priča.
Rezultati su nam poznati.
Luki želim puno uspeha u nastavku karijere.
pre 3 godine
Dokazano je da nasim igracima treba jos neko sa Balkana u ekipi. Sam nas igrac se tesko adaptira i grupa ga teze prihvata..To je dokazano puno puta!
pre 3 godine
real je kriv ,ceo sistem
pre 3 godine
Svi imaju svoju odgovornost . Licno mislim da su decka bojkotovali u svlacionici. Ko se bavio sportom ( ozbiljno) razumece. Klanovi su cudo konkurencija i povredjene sujete. Kod nas je stranac prilicno dobrodosao sto nije svugde pravilo vec naprotiv. No tamo su ozbiljne pare nema puno emocija te upamet se klinci kad idete. Zaboravite srdacnost i velika druzenja osim izuzetaka .
pre 3 godine
Zasto Luka nije igrao kod Zinedina to mozemo samo da nagadjamo. No cinjenice su, previse je malo vremena provodio na terenu da bi mogao da se pokaze u pravom svetlu, dalje i ono sto je bio na terenu mislim da nije imao upotrebljivih lopti, pomalo su ga bojkotovali pojedini saigraci, zasto, pitanje je. I na kraju za njega bi bilo najkorisnije da se u Real ne vraca, no ta opcija je tesko izvodljiva.
pre 3 godine
Krivi su oboje.
Zidan zato sto igra dekadentan fudbal, a Jovic zato sto je ocekivao da bude ubojit kao u Frankfurtu, a dve potpuno drugacile filozofije fudbala.
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
(Perin Pelen, 18. januar 2021 15:27)
Pa kad je bio u Benfici imao je 18 godina.
U reprezentaciji je drugoligaškki golgeter uvek imao prednost kao Benzema u Realu, a u poslednjoj utakmici za reprezentaciju je Jović dao dva gola.Njega su terali da igra za reprezenatciju i kad je bio povredjen (na onom prvenstvu za mlade). Podsetimo se i da se selektor Tumba uvredio kao neka frajla kad mu je Jović telefonom javio da je povredjen, pa ga odmah izbacio iz tima.
Ove što pominju "slabu" Bundesligu treba podsetiti da je Jović u Ligi Evrope davao golove Interu, Čelziju, Benfici, Marselju...
pre 3 godine
Zidan je kriv
pre 3 godine
Beil je največi problem Reala kad se real reši Beila nestače i problemi Reala i opet če igrati na najvišem nivou uostalom ovo je shvatio i hrvat Luka Modrič koji na dosta utakmica greje klupu.u Realu postoji izuzetno loša atmosfera sa klanovima gde se igrači mrze a za tako nešto mora biti svakako krivac i trener ikao i direktor Reala,ko god bio direktor nezna obavljati svoj deo posla.
pre 3 godine
Obojica po malo.
pre 3 godine
Neko skoro reče da glavne odluke u Realu ne donosi ni gazda, niti Zidan, već Benzema, koji upravlja većinom bitnijih igrača.
I kad on kaže da se nekome ne dodaju lopte, nekome se ne dodaju lopte. Sad, koliko je to dobro ili loše za Real, oni to najbolje valjda i znaju.
pre 3 godine
Mislim da ga ekipa nije prihvatila, tj nije dobijao kvalitetne lopte.
pre 3 godine
Jovic je odlican igrac ali nije dovoljno “grizao” kada je dosao u Real. Sa druge strane Zidan ne voli previse da eksperimentise sa timom i ima svoje standardne igrace. Inace i sam “moderan” fudbal postaje dosadan sa ovim bespotrebnim dodavanjima sa strane na stranu, pa nazad do golmana, pa na stranu, dok lopta dodje do napadaca prodje 10 minuta...
pre 3 godine
Naravno da je Zidan.
Naravno da je trener,do njega je. Videvši situacije kada mu se ne dodaje i asistira, ne jednom više puta, morao je da reaguje.
Moralo je da se vidi u tom odnosu prema Luki, napredak i prihvatanje.
Niti se video napredak niti prihvatanje od strane saigrača.
Postajao je ravnodušniji vremenom.
Nije ni krio,i van terena i na terenu.
Ali ako je Zidan hvalio njega, i zalaganja na treninzima, ako je znao, a morao je znati šta se na terenu radi, i ko rukovodi, bojkotom Luke na utakmicama, morao je da se angažuje i preseče.
Ozbiljan novac je za njega dat, Real je ozbiljan klub, nema tu improvizacije.
Nemoguće je da je zaboravio da šutne loptu, što je za vikend i dokazao.
Luka je dobitnik, Ajntraht je prezadovoljan, kao kakav berzanski konsultant odradio transakciju sa Realom, kupiš skupo, dobiješ za dzabe.
A Real. Neka vidi šta će. U Bajernu postoji samo jedan klan, a on je tim i ekipa. Nema podela i interesa zvezda i zvezdica.
On neće čekati, pogotovo ako Luka odigra polusezonu kako može, i kako se očekuje.
pre 3 godine
Jovic
pre 3 godine
Niko nije kriv.Tamo je gde mu je po kvalitetu i mesto.Ima Luka talenat ali nema izgleda psihu da.pod pritiskom igra dobro i u velikom klubu.
pre 3 godine
kakav bre zidan precenjen igrac, Guti bio bolji luka jovic naj bolji
pre 3 godine
kriv je vezni red koji nije želeo da sarađuje sa Jovićem.
Na dosta utakmica se jasno videlo da ga ignorišu. Pa ne može on sam sebi da namesti gol. Mora da ima kvalitetnog asistenta.
Od kako je Ronaldo otišao, loš i mali čovek benzema koristi priliku da bude najbolji igrač osrednjeg tima i ne želi da ga iko zaseni. On je taj koji kreira lošu atmosferu u Realu. Dok njega ne oteraju, neće Realu biti bolje.
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
pre 3 godine
Sigurno je najvise kriv Zidan(dozvolio neku vrstu bojkota igraca),onda igraci koji su ga vrlo cesto ignorisali i na kraju sam Jovic kojem je zelja za igrom drasticno pala zbog gore navedenih razloga.
pre 3 godine
I jedan i drugi podjednako.
pre 3 godine
Мало се и он опустио и можда умислио ал мислим да углавном није до њега. Ако у сваком наредном клубу буде играо добро(улазио у шансе и давао голове прије свега), онда ће се испоставити да није до њега било у Реалу. Као што су већ неки од вас навели, "Реал је прогутао многе таленте". Кланови су ту јаки, једноставно те игноришу, не дају да покажеш колико можеш. Лично бих волио да никад више не игра у Реалу(као ни један наш фудбалер), јер тај клуб баш не могу смислити најблаже речено.
pre 3 godine
Kriv je klan sebičnjaka u Realu koje Zidan prećutno podržava i koji ne dozvoljava uspon mladih novih igrača. Bilo bi dobro da se na vraća u to zmijsko leglo. Možda će se na kraju sezone izvršiti trampa između Borusije i Reala. Jović u Borusiju, a Haland u Real. To bi za Jovića bilo idealno jer Antraht nema pare da ga otkupi od Reala, a povratak u Real bi bio poguban za njegovu karijeru. Pa i Odegar se vratio sa pozajmice kao zvezda, ali opet mu ove hulje ne daju da igra.
pre 3 godine
Ovi u Realu su uspeli,da upropaste nevidjeni broj fudbalskih majstora mislim,da je to klub bez konkurencije koji je upropastio najviše talenata,ko god otišao iz reala drugde je po običaju blistao.
pre 3 godine
Dobijao je on šansi u Realu isto kao i Rodrigo i Vinisijus koji su jednostavno pokazali vise od njega, jednostavno mu ta liga ne odgovara
Nemački fudbal je pravi za njega
pre 3 godine
A sta da kazemo za Azara, koji se ne vidi tamo bas kao sto je bio slucaj sa Jovicem. I njemu Real nije legao, mada nisam siguran da li bi ga Celzi vratio u svoje redove.
pre 3 godine
Druga liga, druge odbrane, drugi sistem. Svi rade za njega, u Realu nije taj koncept.
pre 3 godine
Bundesliga prilično slabija od Primere i Premiership-a. Werner, Haller, Jović....
pre 3 godine
kriva je pet puta jaca liga. i 75x ozbilj ija odbrana koja se igra u spaniji.
pre 3 godine
Krivi su mafijaski odnosi medju igracima. Kad ne bude Benzeme i juznoamerikanaca - Luka ce davati golove kao Ronaldo, a ni Ronaldo nije sam davao golove vec akcije PRETVARAO u golove. U Realu Luka nije ni dobijao lopte.
Sad kao "ne ide mu spanski", "bezao iz karantina" i slicno... Dok ne nazovu stvar parvim imanm, nece nista resiti, a ja se nadam da Luka nikad ne zaigra za Real.
pre 3 godine
Nema tu ko je kriv,,jednostavno Real je institucija i siguran sam da se Luka nije opustio kao što je igrao u Ajntraftu,,ko je trenirao fubal i menjao klubove zna o čemu se radi,,kad imaš slobodu i ne toliko pritisak onda si opušten i samim tim sve ri ide od noge,,Treba nam Luka i treba dečka podržati iako je splavarske misli,,
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
pre 3 godine
Daj bože!
pre 3 godine
Ma tu pricu da je on igrao u Realu neke utakmice zaboravite.
To sto udje poslednjih 5 ili 10 minuta utakmice i od njega se ocekuju neke bravure je smehotresno i apsolutno ne treba uzimati u razmatranje.
Kasnije jeste dobijao sanse, ali vec kad mu je samopouzdanje bilo naruseno, a ocekivanja i pritisak sve veci i veci jer ne postize golove.
Ni prvi ni poslednji talenat koji je unisten od strane Real Madrida.
pre 3 godine
Luka nije u potpunosti bio kakav treba od dolaska u Real i to je jasno. Steta sto nije tu potpuno cist pred sobom. Imao je te propuste oko nesavesnog ponasanja u vezi dolaska u Beograd,oko preteranog druzenja u Madridu sa svojim prijateljima i slicno. Medjutim,sve to i dalje ne bi kljucno uticalo na njegove igre da je imao drugaciji tretman od Zidana i saigraca. Da,namerno kazem i saigraca. Ma koliko "hejteri" ismejavali ono sto su oni koji se za razliku od njih razumeju u fudbalu pricali, bilo je evidentno da je u ono malo vremena koje je dobijao da igra apsolutno bio bojkotovan od saigraca. I ne,nije to ni zato sto je Srbin,ni zato sto je protiv nas "ceo svet",ni zato sto njega neko ne voli,jednostavno takvu vrstu bojkota prolazili su mnogi u Realu,pa i sada prolaze. One tvrdnje da je Jovic "neizanteresovan,da se setka po terenu itd",nisu tacne. Ko je pratio,mogao je da vidi da je Jovic imao brojna utrcavanja u prazan prostor,da se vracao do polovine terena u zacetku akcija,da je umeo da siri svojim kretanjem prostor u napadu,ali kad god bi bio u situaciji da neki saigrac izarebe njega kao logicno resenje,nije dobijao loptu. Jednostavno to malo vremena koje je dobio plus minimalno postovanje od saigraca moze samo da bude jednoko NEMA GOLOVA I NEMA UCINKA. Za jednog napadaca drugacije u takvim okolnostima ne ide,pa sve da je mesavina Zube Ronalda i Batistute zajedno. Dakle,problem je pre svega u Zidanu, i to je svima jasno. Uostalom i reakcije navijaca sinoc to potvrdjuju.
pre 3 godine
Mozak je čudo! Luka je dobar igrač ali ovo je pokazalo da nije psihički jak! To je jedina razlika između najboljih i dobrih fudbalera!
pre 3 godine
Urealu su stvoreni klanovi Ronaldo je brzo shvatio,da mu više nije mesto u iovakvoj ekipi gde nema perijatelstva i radiosti več se gleda,ko če koga,da zezne kako bi sebi osigurao mesto a kako deluje ubrzo odlazi i Modrtič iz Reala pa nečude,da je Jovič odmah zablistao dok je Benzema od suigrača tražio,da se lopta dodaje njemu u napadu dok je on nedodaje nikom2e
pre 3 godine
Benzema je kriv!
pre 3 godine
Ja sam bio ubeđen da ide u Bayern, kad ono...
Menjaće ga Real u Dortmund za Halanda...jedini logičan transfer...uz doplatu naravno.
pre 3 godine
A zasto da neko bude kriv? To sto on blista u Ajntrahtu nema veze sa Real Madridom koji je potpuno drugi klub i veci klub...mozda jednostavno nije kalibar za tako veliki klub, zasto odmah traziti krivce.
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča
AnEMAČKI KAO RAZVALJUJE JEDNOSTAVNO U REALU SE IGRAČI MRZE POSTOJE NAJMANJE 2-3 KLANA IGRAČA LUKA JE FUDBALSKI ZNALAC I TO DOKAŽE ODMA KAD DOBIJE PRAVU ŠANSU AKO SI PROČITAO U REALU JE DOBIO SVEGA 2PUTA ŠANSU ZA IGRU U SVE VREME OTKAKO JE DOŠAO U REAL NEMCI GLEDAJU KVALITET I DRUGE IGRE JIH NEINTERESUJU.
pre 3 godine
Realno gledano niko nije kriv. Decko je dobar napadač i tu nema spora ali nije ni za Španiji a pogotovo ne za Real. Njemu odgovaraju napadačke lige jer čini mi se da je u Španiji imao problem itekako da se snađe sa njihovim odbranama. Tamo se igraju jake odbrane, centarhalfovi su jako pokretljivi i lukavi. Same ekipe se brane veoma dobro sa svim raspoloživim igračima. I to be samo bunkerim nego i maestralnim soliranjem, presingom po sredini i markacijom igrača. On tu nije mogao da se snađe i izgledai je potpuno pogubljeno. U Nemačkoj se igraju vrlo slabe odbrane u postiže se dosta golova. Recimo Real kad gostuje kod ne znam Valjadilida mora da bude vrlo kreativan i taktičan. Luka dok je igrao u Ajntrahtu nije imao takve probleme. Ako Ajntraht gostuje kod Majnca ilu Kelna to će biti otvorena i brza utakmica bez mnogo kalkulusanja. Tu će lako biti 1:3 ili 1:4 ta Ajntrahtu i Luka će dati dva gola. To nije slučaj samo za njegovu ekipu nego i kada gostuju Bajer, Lajpcig pa čak i Bajern. Igra se otvoreno i za gol više. Zato bi za Luku najbolje bilo da ostane u Nemačkoj ili da ide u Italiju gde je stvar slična.
pre 3 godine
Obojica!
pre 3 godine
ко је крив? глупо питање. резултати тима су директна последица поставке игре и задатака које тренер одреди играчима за утакмицу. Зидан је показао да је веома ограничен тренер, и то није необично за вансеријске фудбалере. Зидан једноставно види фудбал из неког свог угла и тражи да се играчи прилагоде неком његовом систему, уместо да прилагоди систем играчима на терену. као да није видео ниједну утакмицу Ајнтрахта, и како Ребић, Костић и Јовић пуне мреже. ограничени Зидан.
pre 3 godine
To je kritičko mišljenje i pravo novinarstvo - moraju se sagledati obe strane. Zidan je doneo tri LŠ titule i titulu šampiona Španije, kao igrač osvojio sve što je mogao i nemoguće je da nema znanje. Luka je opet pokazao da nije prethodna epizoda u Eintrachtu bila slučajnost već znanje. Očigledno je da se u Realu iz nekog razloga nešto ne poklapa, da li je kriv Benzema ili neki drugi igrači, to je na njima da utvrde. U svakom slučaju, možda nakon isteka pozajmice Luka dobije pravu šansu u Realu. Kako god, nema zime za njega. Ukoliko ga ne iskoristi Real hoće BVB ili neki drugi jači tim iz liga petice.
pre 3 godine
Real je vrh, tamo se izgubile i afirmisane zvezde Bale i Hazard, a da se nebi mladi Luka Jović... posle perioda konstantnog osvajanja lige šampijona i posle odlaska Ronalda nije lako doči u takav klub i biti tamo napadač... Luka če biti top igrač bundeslige
pre 3 godine
Spanska liga je kriva,prejaka je za njega,preveliki klub je Real Madrid za njega,Zidan ga je dosta i trpeo..
pre 3 godine
ne treba vise da se vraca unreal uopšte
pre 3 godine
Kriv je Real, Roben i Snajder su tamo tavorili kad su otisli naprvili su bum jedan u Bajernu jedan u Interu uzeli sve sto se moze uzeti. Nije ni prvi ni poslednji koje je Real pojeo, tako je kako je.
pre 3 godine
Bravo Luka!
pre 3 godine
Гледао сам га у Реалу, мало лопти је добијао, понекад и у "чистим" ситуацијама. Велика је тамо конкуренција, сујете су огромне, кланови..не личи ми на здрраву спортску атмосферу.
Друго, Реал и Барса играју углавном против крајње дефанзивних екипа, па је и то можда утицало. У Немачкој у контри и полу-контри Лука делује јако опасно, пали из прве и левом и десном, главом, док у Реалу се прво гледа где је неко од звезда да овери сваку лопту.
pre 3 godine
Da su Srbi zaduzeni za vrednost igraca na trzistu jedan dan jedan igrac bi vredeo 100miliona drugi dan 3 miliona, i tako u krug
pre 3 godine
Volim nego pare samo zbog onog ćelavog sto ga je PONEKAD uvodio i to u 88-om minutu. Eto ti tvoj benzema pa igrajte.
pre 3 godine
Ko je ikada trenirao fudbal zna dobro da nijedan napadač ne može sam da daje golove bez podrške ostalih igrača u timu. Luka Jović nije imao podršku ostalih igrača u Realu, tako da nije ni imao prilike da postiže golove. Jednostavno, teško je u velikom klubu kao što je Real izboriti se za poziciju u timu kada postoje "starosedeoci", kao što je na primer Benzema u Realu. Kada igrači iz veznog reda ignorišu svog centarfora, onda on i nema prilike da postiže golove. Dok je u Frankfurtu drugačija situacija. Veći deo tima igra za Luku tako da će se u takvoj sredini nadavati golova. To je jednostavno tako i to nema veze sa Zidanom. Isto bi bilo u Realu da je bilo koji drugi trener tamo.
pre 3 godine
Na SK1 je bbio derbi Liverpul Mančester, na eurosportu Ajntraht Šalke. Gledah uglavnom engleski derbi. puno taktike, dva snažna tima, par šansi i kraj. Prebacih, taman ulazi Jović. I poče rapsodija lepe igre i dva gola. Na prvi pogled ništa lakše nego dati ih. Svi nasnejani. Vratih film i setih se da je i Mančester imao par takvih šansi. Kažu Jović je pravolinijski igrač igra na jedan dodir... Neka kažu, meni je ulepšao dan prvo drop kikom ( vidim da niko više i ne zna kako se zove taj šut ) a na kraju savršenim tajmingom za ubacivanje, i lakom realizacijom. Davno ne videh da neko lako daje golove kao luka.
pre 3 godine
Šalkeu nije dao gol samo onaj ko nije igrao protiv njih, videćemo Pekaru u nastavku sezone protiv ozbiljnijih ekipa.
pre 3 godine
Kriv je njegov menadžer, i uprava Ajntraht-a. Odradili ljudi savršen biznis.
pre 3 godine
Odgovor je jednostavan - niko. Porediti osrednjeg Luku sa igracinom ali i trenerskom velicinom Zidanom je apsurdno.
Luka je dobar ali nista vise od toga. Svako je znao da on za Real nije, progutao je Real mnogo jace igrace u svakom smislu. Sto se tice i igrackog i mentalnog sklopa nije za spansku ligu koja je dva nivoa iznad Nemackog.
Ove mu je i bolje okruzenje, opustenija atmosfera i sto jest jest nije dobijao dovoljno sansi u Rm ali opet donekle opravdano.
Misljenja sam da tamo nikada nece uspeti, ali da bude u nekoj Burusiji, Laciju/Milanu to bi bilo top (jaki timovi i top lige). To bi bilo winwin.
pre 3 godine
Onog momenta kada se prema Luki saigraci u Realu budu odnosili kao saigraci u Ajntrahtu, tada ce Luka poceti da trese mreze i tamo
pre 3 godine
Ko je gledao utakmice Reala kada Luka igra mogao je da vidi da ga saigraci bukvalno bojkotuju.A Zidan ga vecinom ubacuje kada Real gubi i kada taj dan na toj utakmici ceo tim igra katastrofa.Ima i do njega ali najbolje da se ne vraca više u Real.Iz Frankfurta u neki drugi veci klub.Sada kada krene da rešeta može da bira klub.
pre 3 godine
polako bre ljudi,tek je prva utakmica....
pre 3 godine
Zidan malo, malo Jović, A NAJVIŠE SAIGRAČI koji su baš ignorisali previše Luku i kad je dobijao šansu.
pre 3 godine
Ja vecih lozionicara nisam vidjeo od Srba.Lik dao 2 gola ekipi koju nema ko nije kantao u bundes ligi.I ljudi pricaju kako je Zidan kriv.Pa Benzema je sa jednim okom 10 puta bolji od Luke.Ja znam da vi nemate igraca svijetske klase i patite zbog toga, samo ne vidim cemu na silu guranje.Igranje u najvecem klubu i u Frankfurtu su dvije planete.
pre 3 godine
Zidan Luka je uvek bio najbolji i znao je kako u napada ali ljubomora ljudi zbog njegovog prelepig života, zbog para, zbog prelepe devojke kod ljudi i prozivanja za splavove, prvi ja sam to radio pod nikom gorana, zato što mi krivo što on ima sve a ja ništa, nikada nisam imao devojku, nikada društvo, nikada para i onda sam jedva dočekao njegove loše partije u realu.
pre 3 godine
Sebicni Benzema je kriv. Nagovara svoje igrace da ne dodavaju Jovicu loptu. Isto tako i sa vinicius jr.
pre 3 godine
Nije kriv ni Jovic, ni Zidan. Jovic jednostavno jos nije za Real Madrid i tu se prica, bar zasad, zavrsava.
pre 3 godine
Do Jovića je...Zidan mu je dao i previše šansi u odnosu na neka druga imena koja su došla kao pojačanje .I utakmica se igrala protiv Šalke koji je očajan ove sezone
pre 3 godine
Naravno da je kriv Zidan, jer je u pitanju zavera protiv pripadnika Nebeskog naroda. Vatikan, CIA, masoni...
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča.
pre 3 godine
Zidan veliki igrač, nikakav trener, kao Pirlo u Juventusu !!
pre 3 godine
Pa imaju valjda treninzi, on da se pokazao na treningu sigurno da bi igrao više. Dečko napravio dete sa rakavu, onda znaš da mu je mozak dole a ne gore o.O
pre 3 godine
Ovi u Realu su uspeli,da upropaste nevidjeni broj fudbalskih majstora mislim,da je to klub bez konkurencije koji je upropastio najviše talenata,ko god otišao iz reala drugde je po običaju blistao.
pre 3 godine
To je kritičko mišljenje i pravo novinarstvo - moraju se sagledati obe strane. Zidan je doneo tri LŠ titule i titulu šampiona Španije, kao igrač osvojio sve što je mogao i nemoguće je da nema znanje. Luka je opet pokazao da nije prethodna epizoda u Eintrachtu bila slučajnost već znanje. Očigledno je da se u Realu iz nekog razloga nešto ne poklapa, da li je kriv Benzema ili neki drugi igrači, to je na njima da utvrde. U svakom slučaju, možda nakon isteka pozajmice Luka dobije pravu šansu u Realu. Kako god, nema zime za njega. Ukoliko ga ne iskoristi Real hoće BVB ili neki drugi jači tim iz liga petice.
pre 3 godine
Kriv je klan sebičnjaka u Realu koje Zidan prećutno podržava i koji ne dozvoljava uspon mladih novih igrača. Bilo bi dobro da se na vraća u to zmijsko leglo. Možda će se na kraju sezone izvršiti trampa između Borusije i Reala. Jović u Borusiju, a Haland u Real. To bi za Jovića bilo idealno jer Antraht nema pare da ga otkupi od Reala, a povratak u Real bi bio poguban za njegovu karijeru. Pa i Odegar se vratio sa pozajmice kao zvezda, ali opet mu ove hulje ne daju da igra.
pre 3 godine
Ma tu pricu da je on igrao u Realu neke utakmice zaboravite.
To sto udje poslednjih 5 ili 10 minuta utakmice i od njega se ocekuju neke bravure je smehotresno i apsolutno ne treba uzimati u razmatranje.
Kasnije jeste dobijao sanse, ali vec kad mu je samopouzdanje bilo naruseno, a ocekivanja i pritisak sve veci i veci jer ne postize golove.
Ni prvi ni poslednji talenat koji je unisten od strane Real Madrida.
pre 3 godine
Kriv je Real, Roben i Snajder su tamo tavorili kad su otisli naprvili su bum jedan u Bajernu jedan u Interu uzeli sve sto se moze uzeti. Nije ni prvi ni poslednji koje je Real pojeo, tako je kako je.
pre 3 godine
kriv je vezni red koji nije želeo da sarađuje sa Jovićem.
Na dosta utakmica se jasno videlo da ga ignorišu. Pa ne može on sam sebi da namesti gol. Mora da ima kvalitetnog asistenta.
Od kako je Ronaldo otišao, loš i mali čovek benzema koristi priliku da bude najbolji igrač osrednjeg tima i ne želi da ga iko zaseni. On je taj koji kreira lošu atmosferu u Realu. Dok njega ne oteraju, neće Realu biti bolje.
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča.
pre 3 godine
Sebicni Benzema je kriv. Nagovara svoje igrace da ne dodavaju Jovicu loptu. Isto tako i sa vinicius jr.
pre 3 godine
Zidan malo, malo Jović, A NAJVIŠE SAIGRAČI koji su baš ignorisali previše Luku i kad je dobijao šansu.
pre 3 godine
ne treba vise da se vraca unreal uopšte
pre 3 godine
Onog momenta kada se prema Luki saigraci u Realu budu odnosili kao saigraci u Ajntrahtu, tada ce Luka poceti da trese mreze i tamo
pre 3 godine
gledah one retke utakmice kad je dobijao sansu od prvog minuta i iy aviona se videlo da mu namerno ne dodaju ili mu daju lose paseve, zna se da je benzema okoreli kriminalac bog i batina, ne mora ni da kaze nista saigracima iz veznog reda dovoljno je da ih pogleda i nema vise lopti za luku, najotrovnija svlacionica je realova i to poslednje dve tri decenije.
pre 3 godine
Da su Srbi zaduzeni za vrednost igraca na trzistu jedan dan jedan igrac bi vredeo 100miliona drugi dan 3 miliona, i tako u krug
pre 3 godine
Mislim da ga ekipa nije prihvatila, tj nije dobijao kvalitetne lopte.
pre 3 godine
polako bre ljudi,tek je prva utakmica....
pre 3 godine
Ja vecih lozionicara nisam vidjeo od Srba.Lik dao 2 gola ekipi koju nema ko nije kantao u bundes ligi.I ljudi pricaju kako je Zidan kriv.Pa Benzema je sa jednim okom 10 puta bolji od Luke.Ja znam da vi nemate igraca svijetske klase i patite zbog toga, samo ne vidim cemu na silu guranje.Igranje u najvecem klubu i u Frankfurtu su dvije planete.
pre 3 godine
Na SK1 je bbio derbi Liverpul Mančester, na eurosportu Ajntraht Šalke. Gledah uglavnom engleski derbi. puno taktike, dva snažna tima, par šansi i kraj. Prebacih, taman ulazi Jović. I poče rapsodija lepe igre i dva gola. Na prvi pogled ništa lakše nego dati ih. Svi nasnejani. Vratih film i setih se da je i Mančester imao par takvih šansi. Kažu Jović je pravolinijski igrač igra na jedan dodir... Neka kažu, meni je ulepšao dan prvo drop kikom ( vidim da niko više i ne zna kako se zove taj šut ) a na kraju savršenim tajmingom za ubacivanje, i lakom realizacijom. Davno ne videh da neko lako daje golove kao luka.
pre 3 godine
Ko je gledao utakmice Reala kada Luka igra mogao je da vidi da ga saigraci bukvalno bojkotuju.A Zidan ga vecinom ubacuje kada Real gubi i kada taj dan na toj utakmici ceo tim igra katastrofa.Ima i do njega ali najbolje da se ne vraca više u Real.Iz Frankfurta u neki drugi veci klub.Sada kada krene da rešeta može da bira klub.
pre 3 godine
Šalkeu nije dao gol samo onaj ko nije igrao protiv njih, videćemo Pekaru u nastavku sezone protiv ozbiljnijih ekipa.
pre 3 godine
Urealu su stvoreni klanovi Ronaldo je brzo shvatio,da mu više nije mesto u iovakvoj ekipi gde nema perijatelstva i radiosti več se gleda,ko če koga,da zezne kako bi sebi osigurao mesto a kako deluje ubrzo odlazi i Modrtič iz Reala pa nečude,da je Jovič odmah zablistao dok je Benzema od suigrača tražio,da se lopta dodaje njemu u napadu dok je on nedodaje nikom2e
pre 3 godine
Krivi su mafijaski odnosi medju igracima. Kad ne bude Benzeme i juznoamerikanaca - Luka ce davati golove kao Ronaldo, a ni Ronaldo nije sam davao golove vec akcije PRETVARAO u golove. U Realu Luka nije ni dobijao lopte.
Sad kao "ne ide mu spanski", "bezao iz karantina" i slicno... Dok ne nazovu stvar parvim imanm, nece nista resiti, a ja se nadam da Luka nikad ne zaigra za Real.
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
(Perin Pelen, 18. januar 2021 15:27)
Pa kad je bio u Benfici imao je 18 godina.
U reprezentaciji je drugoligaškki golgeter uvek imao prednost kao Benzema u Realu, a u poslednjoj utakmici za reprezentaciju je Jović dao dva gola.Njega su terali da igra za reprezenatciju i kad je bio povredjen (na onom prvenstvu za mlade). Podsetimo se i da se selektor Tumba uvredio kao neka frajla kad mu je Jović telefonom javio da je povredjen, pa ga odmah izbacio iz tima.
Ove što pominju "slabu" Bundesligu treba podsetiti da je Jović u Ligi Evrope davao golove Interu, Čelziju, Benfici, Marselju...
pre 3 godine
Pa nije Real Ajntraht ljudi moji aman.....
pre 3 godine
Za ove sta kažu da je Bundesliga liga slaba??? Ne zaboravite da osvajac Lige sampiona dolazi iz te lige a istali klubovi iz te lige igraju dobro u Evropi. Jovic dobro igra samo sto je Real maliciozna sredina za igrati: Benzena, raznorazni klanovi, zaslužni, zvezde i zvezdice... Jedinu njegovu grešku vidim sto jos nije naučio Španski jezik.
pre 3 godine
Nije kriv ni Jovic, ni Zidan. Jovic jednostavno jos nije za Real Madrid i tu se prica, bar zasad, zavrsava.
pre 3 godine
Luka nije u potpunosti bio kakav treba od dolaska u Real i to je jasno. Steta sto nije tu potpuno cist pred sobom. Imao je te propuste oko nesavesnog ponasanja u vezi dolaska u Beograd,oko preteranog druzenja u Madridu sa svojim prijateljima i slicno. Medjutim,sve to i dalje ne bi kljucno uticalo na njegove igre da je imao drugaciji tretman od Zidana i saigraca. Da,namerno kazem i saigraca. Ma koliko "hejteri" ismejavali ono sto su oni koji se za razliku od njih razumeju u fudbalu pricali, bilo je evidentno da je u ono malo vremena koje je dobijao da igra apsolutno bio bojkotovan od saigraca. I ne,nije to ni zato sto je Srbin,ni zato sto je protiv nas "ceo svet",ni zato sto njega neko ne voli,jednostavno takvu vrstu bojkota prolazili su mnogi u Realu,pa i sada prolaze. One tvrdnje da je Jovic "neizanteresovan,da se setka po terenu itd",nisu tacne. Ko je pratio,mogao je da vidi da je Jovic imao brojna utrcavanja u prazan prostor,da se vracao do polovine terena u zacetku akcija,da je umeo da siri svojim kretanjem prostor u napadu,ali kad god bi bio u situaciji da neki saigrac izarebe njega kao logicno resenje,nije dobijao loptu. Jednostavno to malo vremena koje je dobio plus minimalno postovanje od saigraca moze samo da bude jednoko NEMA GOLOVA I NEMA UCINKA. Za jednog napadaca drugacije u takvim okolnostima ne ide,pa sve da je mesavina Zube Ronalda i Batistute zajedno. Dakle,problem je pre svega u Zidanu, i to je svima jasno. Uostalom i reakcije navijaca sinoc to potvrdjuju.
pre 3 godine
Naravno da je Zidan.
Naravno da je trener,do njega je. Videvši situacije kada mu se ne dodaje i asistira, ne jednom više puta, morao je da reaguje.
Moralo je da se vidi u tom odnosu prema Luki, napredak i prihvatanje.
Niti se video napredak niti prihvatanje od strane saigrača.
Postajao je ravnodušniji vremenom.
Nije ni krio,i van terena i na terenu.
Ali ako je Zidan hvalio njega, i zalaganja na treninzima, ako je znao, a morao je znati šta se na terenu radi, i ko rukovodi, bojkotom Luke na utakmicama, morao je da se angažuje i preseče.
Ozbiljan novac je za njega dat, Real je ozbiljan klub, nema tu improvizacije.
Nemoguće je da je zaboravio da šutne loptu, što je za vikend i dokazao.
Luka je dobitnik, Ajntraht je prezadovoljan, kao kakav berzanski konsultant odradio transakciju sa Realom, kupiš skupo, dobiješ za dzabe.
A Real. Neka vidi šta će. U Bajernu postoji samo jedan klan, a on je tim i ekipa. Nema podela i interesa zvezda i zvezdica.
On neće čekati, pogotovo ako Luka odigra polusezonu kako može, i kako se očekuje.
pre 3 godine
Pa imaju valjda treninzi, on da se pokazao na treningu sigurno da bi igrao više. Dečko napravio dete sa rakavu, onda znaš da mu je mozak dole a ne gore o.O
pre 3 godine
Volim nego pare samo zbog onog ćelavog sto ga je PONEKAD uvodio i to u 88-om minutu. Eto ti tvoj benzema pa igrajte.
pre 3 godine
kriva je pet puta jaca liga. i 75x ozbilj ija odbrana koja se igra u spaniji.
pre 3 godine
Мало се и он опустио и можда умислио ал мислим да углавном није до њега. Ако у сваком наредном клубу буде играо добро(улазио у шансе и давао голове прије свега), онда ће се испоставити да није до њега било у Реалу. Као што су већ неки од вас навели, "Реал је прогутао многе таленте". Кланови су ту јаки, једноставно те игноришу, не дају да покажеш колико можеш. Лично бих волио да никад више не игра у Реалу(као ни један наш фудбалер), јер тај клуб баш не могу смислити најблаже речено.
pre 3 godine
Ко не види да је дечко машина и играчина тај појма нема о фудбалу...кратко и јасно
pre 3 godine
Već sam pisao komentar o Joviću kad je došao u Ajntraht. Ponoviću opet malo od toga. Verujem da je obezbeđen za ceo život što se tiče para. Uključiti mozak i dobro razmisliti da li se uopšte vraćati u Real. Šta god da mu nemci ponude da prihvati. Da se odrekne plate koju ima u Realu, pomogne svom bivšem klubu da ako ima šanse otkupi ugovor i da ostane tu gde mu je OK. Čim su hteli da ga dovedu na pozajmicu, znači treba im. Vrati to na ljudski način, život će proći, nije sve u parama. Ostani Joviću upamćen po mudrim potezima i pusti sujetu što nećeš igrati u Realu. Klub je ajkula, pojeo je mnoge pre tebe, nemoj da ti propadne karijera zbog Reala. Ko god da dođe za trenera posle Zidana, isto će ti biti. Za nas balkance, Nemačka je obećana zemlja. Provereno.
pre 3 godine
Гледао сам га у Реалу, мало лопти је добијао, понекад и у "чистим" ситуацијама. Велика је тамо конкуренција, сујете су огромне, кланови..не личи ми на здрраву спортску атмосферу.
Друго, Реал и Барса играју углавном против крајње дефанзивних екипа, па је и то можда утицало. У Немачкој у контри и полу-контри Лука делује јако опасно, пали из прве и левом и десном, главом, док у Реалу се прво гледа где је неко од звезда да овери сваку лопту.
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
pre 3 godine
Svi imaju svoju odgovornost . Licno mislim da su decka bojkotovali u svlacionici. Ko se bavio sportom ( ozbiljno) razumece. Klanovi su cudo konkurencija i povredjene sujete. Kod nas je stranac prilicno dobrodosao sto nije svugde pravilo vec naprotiv. No tamo su ozbiljne pare nema puno emocija te upamet se klinci kad idete. Zaboravite srdacnost i velika druzenja osim izuzetaka .
pre 3 godine
Reap, Barsa, Bajern, engleski klubovi itd bukvalno uzimaju ogromne kredite od banaka i pokupuju sve sto vredi od manjih klubova i u toj gomili igraca tesko se pokazati, pogotovo ako si ofanzivno orijentisan. Velike pare unistavaju fudbal i to su krivi celnici svetskog fudbala sto su dozvolili tako nesto. Nisu ludi ovi u NBA sto imaju ogranicenje plata. Kada je bilo ogranicenje na 2-3 stranca fudbal je bio konkurentniji, a sada 40 evropskih drzava moze samo da sanja da im neki klub dodje do polufinala Lige Sampiona, o osvajanju da ne pricam. Fudbal odavno nije fer igra, ni klupski ni reprezentativno.
pre 3 godine
A sta da kazemo za Azara, koji se ne vidi tamo bas kao sto je bio slucaj sa Jovicem. I njemu Real nije legao, mada nisam siguran da li bi ga Celzi vratio u svoje redove.
pre 3 godine
Krivi su oboje.
Zidan zato sto igra dekadentan fudbal, a Jovic zato sto je ocekivao da bude ubojit kao u Frankfurtu, a dve potpuno drugacile filozofije fudbala.
pre 3 godine
Stvarno sam pratio Luku u Realu i ono što je bilo evidentno je manjak samopouzdanja a to je proisticalo iz loše atmosfere u klubu, postojanje klanova, namernog izbegavanja od strane saigrača..bio sam fudbaler i sve se to dalo primetiti..nije se 2 puta nasmejao za ovih godinu i po..
Ali koliko ga gol nije hteo (oni ofsajdi u milimetar kada je postizao golove i bilo najpotrebnije) to skoro nisam video.. pa čak i kada je nedavno bio fenomenalan za reprezentaciju i vratio se u Madrid ispade pozitivan, pa povreda i to baš kad je i Benzema bio povređen..jednostavno mu se nije dalo..
Hajde da vidimo kako će proći ova pozajmica.. Ali ne vidim ga u REAL-u i ako ga vrate nazad ukoliko se ne promeni mnogo toga tamo..
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
(Petar, 18. januar 2021 15:40)
Polako Petre. Zabio je 2 gola momčadi koja ima samo jednu pobjedu u 16 odigranih kola. Nije razbio Bayern. Ajmo pričekati kraj sezone pa zbrojili učinak. Lewandowski ima do sada u tih 16 kola 21 postignuti gol. 21 gol na manje od pola odigranih kola. To je za pet više nego što je Jović zabio u najboljoj cijeloj sezoni u Bundesligi. Smiri malo uzbuđenje.
pre 3 godine
Naravno da je kriv Zidan, jer je u pitanju zavera protiv pripadnika Nebeskog naroda. Vatikan, CIA, masoni...
pre 3 godine
Benzema je kriv!
pre 3 godine
Pogledajte koliko prostora u odbrani Salkea. Kada ekipe igraju protiv Reala koncentrisane su mnogo vise na odbranu i tog prostora nema!
pre 3 godine
Spanska liga je kriva,prejaka je za njega,preveliki klub je Real Madrid za njega,Zidan ga je dosta i trpeo..
pre 3 godine
Bravo Luka!
pre 3 godine
Ko je ikada trenirao fudbal zna dobro da nijedan napadač ne može sam da daje golove bez podrške ostalih igrača u timu. Luka Jović nije imao podršku ostalih igrača u Realu, tako da nije ni imao prilike da postiže golove. Jednostavno, teško je u velikom klubu kao što je Real izboriti se za poziciju u timu kada postoje "starosedeoci", kao što je na primer Benzema u Realu. Kada igrači iz veznog reda ignorišu svog centarfora, onda on i nema prilike da postiže golove. Dok je u Frankfurtu drugačija situacija. Veći deo tima igra za Luku tako da će se u takvoj sredini nadavati golova. To je jednostavno tako i to nema veze sa Zidanom. Isto bi bilo u Realu da je bilo koji drugi trener tamo.
pre 3 godine
Real je vrh, tamo se izgubile i afirmisane zvezde Bale i Hazard, a da se nebi mladi Luka Jović... posle perioda konstantnog osvajanja lige šampijona i posle odlaska Ronalda nije lako doči u takav klub i biti tamo napadač... Luka če biti top igrač bundeslige
pre 3 godine
nije isto real i frankfurt,,,dve klase razlike...nije uopste za porediti
pre 3 godine
Odgovor je jednostavan - niko. Porediti osrednjeg Luku sa igracinom ali i trenerskom velicinom Zidanom je apsurdno.
Luka je dobar ali nista vise od toga. Svako je znao da on za Real nije, progutao je Real mnogo jace igrace u svakom smislu. Sto se tice i igrackog i mentalnog sklopa nije za spansku ligu koja je dva nivoa iznad Nemackog.
Ove mu je i bolje okruzenje, opustenija atmosfera i sto jest jest nije dobijao dovoljno sansi u Rm ali opet donekle opravdano.
Misljenja sam da tamo nikada nece uspeti, ali da bude u nekoj Burusiji, Laciju/Milanu to bi bilo top (jaki timovi i top lige). To bi bilo winwin.
pre 3 godine
Kao i kada je odlazio rekao sam bez Filipa Kostica to nije isti Luka
pre 3 godine
Krajnosti odbaciti,sredina je najpribližnija istini.
Jović je dobar fudbaler, da nije tako ne bi bio standardan u Bundes ligi,ne bi ni otišao u Real.
Međutim,sticajem raznoraznih okolnosti nije se izborio za svoje mesto.Ima sigurno i njegove krivice,ali mislim da je mnogo više do trenera.Mladog igrača moraš malo i da istrpiš,pogotovo što je skupo plaćen.Ko je igrao fudbal dobro zna da Luka tamo nije ni dobio pravu šansu.Ono malo vremena koje je provodio u igri bio je očigledno bojkotovan od saigrača.
Za razliku od Madrida u Frankfurtu je sasvim druga priča.
Rezultati su nam poznati.
Luki želim puno uspeha u nastavku karijere.
pre 3 godine
Krivi au oboje. Ali i klub. Real je odvratan klub, kako su se poneli prema Kasiljasu, Raulu... i još njih, tako i sada rade sa Lukom Modrićem. Zidan on pak se drži samo matorih, doveli koliko beše mladih, i niko nema neko mesto uopšte, gaji neki stil, ne zna ni on sam šta je. A i Jovic snosi svoje krivice naravno...bio kao izgubljen, ili pal jedva da pipne loptu, jeste bio i izostavljen od saigrača, ali nema tu trte mrte, moraš i sam da preuzmeš neke stvari u ruke, šta bi mu pa radili ? Ništa. Nije to firma klasična, ionako rade šta hoće, tako da...
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča
AnEMAČKI KAO RAZVALJUJE JEDNOSTAVNO U REALU SE IGRAČI MRZE POSTOJE NAJMANJE 2-3 KLANA IGRAČA LUKA JE FUDBALSKI ZNALAC I TO DOKAŽE ODMA KAD DOBIJE PRAVU ŠANSU AKO SI PROČITAO U REALU JE DOBIO SVEGA 2PUTA ŠANSU ZA IGRU U SVE VREME OTKAKO JE DOŠAO U REAL NEMCI GLEDAJU KVALITET I DRUGE IGRE JIH NEINTERESUJU.
pre 3 godine
Kriva je velika razlika izmedju spanske i nemacke lige.
pre 3 godine
33% do njega, a isto toliko do Reala i Zidana, i isto toliko do fortune.
on je pravio ozbiljne glupsoti u realu. zurke, odlazak u Srbiju tokom pandemije i sl, Zidan mi nije dao previse vremena. 32 utakmice zvuci kao veliki broj, ali kad se podeli na broj minuta izadje na oko 35 minuta po utakmici. i na kraju fortuna.
par golova mu je ponisteno zbog var-a, par puta zaista nije imao srece.. da je uslo 50% od tih golova sad bi se druga pesma pevala ali dobro, to je to.
pre 3 godine
real je kriv ,ceo sistem
pre 3 godine
Protiv Reala 90% klubova u španiji igra bunker i nemaš toliko prilika da postognrs naprimer lak gol iz kontre. Plus Real ima Benzemu koji je izmislio fudbal za 99% napadača na svetu
pre 3 godine
Luka Jović je dobar igrač i tu nema spora, ali nije za Real... Možemo pričati, klanovi, Benzema, vezni red... Ali jedno je kad neko igra protiv Raeala, a drugo je protiv Ajntrahta...
Protiv Reala timovi uglavnom igraju zatvoreno, a oni igraju visoki presing... Jović jednostavno u tom konceptu ne deluje dobro, delovao je izgubljeno...
Nemojmo zaboraviti da je Benzema bio u zapećku Ronalda, pa je opet bio zapažen... Jović je sidraš, a takvi više ne trebaju top klubovima (mislim da je poslednji Lukaku, a i on se seljaka non stop)...
U svakom slučaju želim sreću našem Srbinu...
pre 3 godine
Zidan veliki igrač, nikakav trener, kao Pirlo u Juventusu !!
pre 3 godine
Neko skoro reče da glavne odluke u Realu ne donosi ni gazda, niti Zidan, već Benzema, koji upravlja većinom bitnijih igrača.
I kad on kaže da se nekome ne dodaju lopte, nekome se ne dodaju lopte. Sad, koliko je to dobro ili loše za Real, oni to najbolje valjda i znaju.
pre 3 godine
slazem se sta citalac petar kaze...treba ostati sto duze na pozajmnici u frankfurtu i trpati i uzece ga bayern tj otkupiti or reala...
pre 3 godine
Sigurno je najvise kriv Zidan(dozvolio neku vrstu bojkota igraca),onda igraci koji su ga vrlo cesto ignorisali i na kraju sam Jovic kojem je zelja za igrom drasticno pala zbog gore navedenih razloga.
pre 3 godine
Jovic je odlican igrac ali nije dovoljno “grizao” kada je dosao u Real. Sa druge strane Zidan ne voli previse da eksperimentise sa timom i ima svoje standardne igrace. Inace i sam “moderan” fudbal postaje dosadan sa ovim bespotrebnim dodavanjima sa strane na stranu, pa nazad do golmana, pa na stranu, dok lopta dodje do napadaca prodje 10 minuta...
pre 3 godine
Polako ljudi, tek je prva utakmica. Jeste zablistao i odlučio pobednika ali lakše malo sa tim analizama iz jedne utakmice.
pre 3 godine
Druga liga, druge odbrane, drugi sistem. Svi rade za njega, u Realu nije taj koncept.
pre 3 godine
Dobijao je on šansi u Realu isto kao i Rodrigo i Vinisijus koji su jednostavno pokazali vise od njega, jednostavno mu ta liga ne odgovara
Nemački fudbal je pravi za njega
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
pre 3 godine
Zasto Luka nije igrao kod Zinedina to mozemo samo da nagadjamo. No cinjenice su, previse je malo vremena provodio na terenu da bi mogao da se pokaze u pravom svetlu, dalje i ono sto je bio na terenu mislim da nije imao upotrebljivih lopti, pomalo su ga bojkotovali pojedini saigraci, zasto, pitanje je. I na kraju za njega bi bilo najkorisnije da se u Real ne vraca, no ta opcija je tesko izvodljiva.
pre 3 godine
Ja sam bio ubeđen da ide u Bayern, kad ono...
Menjaće ga Real u Dortmund za Halanda...jedini logičan transfer...uz doplatu naravno.
pre 3 godine
Realno gledano niko nije kriv. Decko je dobar napadač i tu nema spora ali nije ni za Španiji a pogotovo ne za Real. Njemu odgovaraju napadačke lige jer čini mi se da je u Španiji imao problem itekako da se snađe sa njihovim odbranama. Tamo se igraju jake odbrane, centarhalfovi su jako pokretljivi i lukavi. Same ekipe se brane veoma dobro sa svim raspoloživim igračima. I to be samo bunkerim nego i maestralnim soliranjem, presingom po sredini i markacijom igrača. On tu nije mogao da se snađe i izgledai je potpuno pogubljeno. U Nemačkoj se igraju vrlo slabe odbrane u postiže se dosta golova. Recimo Real kad gostuje kod ne znam Valjadilida mora da bude vrlo kreativan i taktičan. Luka dok je igrao u Ajntrahtu nije imao takve probleme. Ako Ajntraht gostuje kod Majnca ilu Kelna to će biti otvorena i brza utakmica bez mnogo kalkulusanja. Tu će lako biti 1:3 ili 1:4 ta Ajntrahtu i Luka će dati dva gola. To nije slučaj samo za njegovu ekipu nego i kada gostuju Bajer, Lajpcig pa čak i Bajern. Igra se otvoreno i za gol više. Zato bi za Luku najbolje bilo da ostane u Nemačkoj ili da ide u Italiju gde je stvar slična.
pre 3 godine
Do Jovića je...Zidan mu je dao i previše šansi u odnosu na neka druga imena koja su došla kao pojačanje .I utakmica se igrala protiv Šalke koji je očajan ove sezone
pre 3 godine
ко је крив? глупо питање. резултати тима су директна последица поставке игре и задатака које тренер одреди играчима за утакмицу. Зидан је показао да је веома ограничен тренер, и то није необично за вансеријске фудбалере. Зидан једноставно види фудбал из неког свог угла и тражи да се играчи прилагоде неком његовом систему, уместо да прилагоди систем играчима на терену. као да није видео ниједну утакмицу Ајнтрахта, и како Ребић, Костић и Јовић пуне мреже. ограничени Зидан.
pre 3 godine
Bundesliga prilično slabija od Primere i Premiership-a. Werner, Haller, Jović....
pre 3 godine
Mozak je čudo! Luka je dobar igrač ali ovo je pokazalo da nije psihički jak! To je jedina razlika između najboljih i dobrih fudbalera!
pre 3 godine
Zablistao protiv raspalog Šalkea i odmah ste poletili.
pre 3 godine
Beil je največi problem Reala kad se real reši Beila nestače i problemi Reala i opet če igrati na najvišem nivou uostalom ovo je shvatio i hrvat Luka Modrič koji na dosta utakmica greje klupu.u Realu postoji izuzetno loša atmosfera sa klanovima gde se igrači mrze a za tako nešto mora biti svakako krivac i trener ikao i direktor Reala,ko god bio direktor nezna obavljati svoj deo posla.
pre 3 godine
Нико није крив, није дорастао клубу из Мадрида. Можда ће једном...
pre 3 godine
Nije mogao u Realu kad tamo Benzema sastavlja tim setite se kad je rekao da se odigrava samo na njega.
pre 3 godine
Momak je igrao pod ogromnim pritiskom. Nažalost, nogomet je sve više biznis i mladi igrači koji dođu u velikane poput Reala ne dobivaju vremena za dokazivanje. Daju ti deset minuta po utakmici, pa ti zabij ! Pogotovo ako znaš da moraš. Najteže je napadaču jer je njemu golgeterska statistika sudac. Veznjak se uvijek može izvaditi na broj dobrih pasova, otkrivanja, asistencije i poluasistencije, dok se napadaču priznaju samo golovi i donekle direktne asistencije. Malo je kriv Zidane, malo Jović, ali najviše je kriv luđački tempo današnjeg nogometnog biznisa. Tamo u Realu ili jesi ili nisi, i to u roku - odmah ! Ako ne iskoristiš one dvije tri bijedne šanse koje ti pruže, oni ne čekaju nikog, koštao ti 5 ili 100 milijuna ! Otkantali su i jednu veličinu poput Robbena, jer nije zablistao odmah. A u Bayernu postao njihov najbolji igrač u zadnja tri desetljeća !
pre 3 godine
Niko nije kriv.Tamo je gde mu je po kvalitetu i mesto.Ima Luka talenat ali nema izgleda psihu da.pod pritiskom igra dobro i u velikom klubu.
pre 3 godine
A zasto da neko bude kriv? To sto on blista u Ajntrahtu nema veze sa Real Madridom koji je potpuno drugi klub i veci klub...mozda jednostavno nije kalibar za tako veliki klub, zasto odmah traziti krivce.
pre 3 godine
Kakva patnja, bol i nedostatak objektivnosti u komentarima. A očito be samo u komentarima :)
Kriv je Real, Zidane, Benzema, vezni red, klanovi, hulje, nedodavači, sustav igre, sve. Samo Jović nije ništa kriv što je za sezonu i pol zabio 2 gola. :D
pre 3 godine
Zidan Luka je uvek bio najbolji i znao je kako u napada ali ljubomora ljudi zbog njegovog prelepig života, zbog para, zbog prelepe devojke kod ljudi i prozivanja za splavove, prvi ja sam to radio pod nikom gorana, zato što mi krivo što on ima sve a ja ništa, nikada nisam imao devojku, nikada društvo, nikada para i onda sam jedva dočekao njegove loše partije u realu.
pre 3 godine
Nema tu ko je kriv,,jednostavno Real je institucija i siguran sam da se Luka nije opustio kao što je igrao u Ajntraftu,,ko je trenirao fubal i menjao klubove zna o čemu se radi,,kad imaš slobodu i ne toliko pritisak onda si opušten i samim tim sve ri ide od noge,,Treba nam Luka i treba dečka podržati iako je splavarske misli,,
pre 3 godine
kakav bre zidan precenjen igrac, Guti bio bolji luka jovic naj bolji
pre 3 godine
Jovic
pre 3 godine
Polako...
pre 3 godine
pa zidan koji nije nikakav motivator i vodja ekipe kao trener ne mozes da igras fudbal kao da si dosao u IMT rakovicai za 90 min napravis 3 traktora i to je to ne ide ako neznas da motivises ekipu da su ekipa i jos ako su ti saigraci ljubomorni na tvoju platu onda si uginuo ljubomora je cudo jos zidan je igrao za manje novca od jovica ali takvo je vreme bilo on je imao vrh u to vreme
pre 3 godine
Jovic je dobar igrac,ali za Real nije.Da mozda igra na nekoj drugoj poziciji a ne kao napadac ostao bi u Realu,ovako covjek nije pokazao apsolutno nista.Da nas Modric nije veznjak,nego recimo ko Jovic napadac isto bi ga brzo skartirali u neki drugi klub,ovako su imali strpljenja tu jednu sezonu pa je ostao.U Realu,ako si placen puk kufer love,i to kao napadac onda se ocekuje da trpas golove,nebitno jesi li starter ili dzoker s klupe.U Realu se nisu snasli,niti ista pokazali niti Owen,Cassano a od novijih Higuain.Da se razumijemo,nisu nista bolji od njega niti ova dva panja sta su ostali u Realu bar zasada,Rodrygo i Vinicius,ali posto su Brazilci ostavljeni su,valjda radi marketinga samo.Da je Jovic utrpao golova koliko je onomad znao utrpati jedan Chicarito Hernandez kad je kupljen onako reda radi ostao bi sigurno.Ovako, nema sanse da on moze i bude zamjena jednom Benzemi,pa Benzema i kad je dolazio u Real dolazio je kao glavna zvijezda francuske lige i najbolji igrac tada nedodirljivog Lyona,znaci vec je tada bio zvijezda naviknut na igre i pritisak.Tko zna,da je Jovic transferiran iz nekog jaceg kluba u Real,tipa Bayerna ili Dortmunda mozda bi mu bilo lakse ali ovako doci iz Frankfurta u Real,gdje MORAS odmah dokazati vrijedis li ili ne je prevelik pritisak.Jovica ce sigurno vratiti na kraju sezone u Real,ali hoce li tamo i ostati,sumnjam.Mislim da ce slicnim putem kao Gonzalo Higuain,pa ostvariti neku zavidnu karijeru daleko od Reala.
pre 3 godine
Obojica!
pre 3 godine
Dokazano je da nasim igracima treba jos neko sa Balkana u ekipi. Sam nas igrac se tesko adaptira i grupa ga teze prihvata..To je dokazano puno puta!
pre 3 godine
@Arch Šta je doneo Zidane? To je Ronaldo doneo. Evo sada, što ne donese? Svi su tu sem Ronalda, sad ima još Hazarda i neke mlađe igrače. Što sad ne osvoji Real LŠ, nego ispada evo već treću godinu u osmini finala (čisto sumnjam da dobijaju Atalantu). A ostali navijači Reala ako se zadovoljavaju titulama u Španiji (gde se gleda ko je manje loš), onda klub i ne zaslužuje bolje. Pre nego što mi kažete da je Atletiko zapravo dobar pogledajte šta im je Bajern uradio. Jednostavno navijači neki su toliko smanjili zahteve i očekivanja i zato je Zidane tu gde jeste još uvek, menadžer Reala.
pre 3 godine
Zidan je kriv
pre 3 godine
Al' mi je drago, samo guraj Luka
pre 3 godine
Malo manje je kriv Zidane. A glavnu krivicu imaju saigraci u Realu koji pokusavaju sve sami sa loptom, pocevsi od Vinicijusa koji najgori i najsebicniji, ne sedi on dzabe poslednje vreme. Ogromna razlika se vidi Jovica u Realu i A.Frankfurtu. Nemacki klub igra timski, samo daj loptu saigracu i dace gol. Po meni Jovic bi najbolje bilo u Mancester Sitiju, nekako mi vise lici na Aguera, i plus Gvardiola insistira na timsku igra i ne trpi sebicne igrace. I naravno Bajern.
pre 3 godine
Kriv je njegov menadžer, i uprava Ajntraht-a. Odradili ljudi savršen biznis.
pre 3 godine
Svlačionica je kriva.
pre 3 godine
Ukinite ove hrvatske komentare. Nek idu na njihove portale. Sta su se kod nas nakacili.
pre 3 godine
Obojica po malo.
pre 3 godine
Daj bože!
pre 3 godine
I jedan i drugi podjednako.
pre 3 godine
@zdravko,
Naši ne mogu sami kažete? A Vidić? A Bane Ivanović? A da oni ne bunare u napadu...
pre 3 godine
U Holandiju bi ja njega. Blistao bi kao Kezman nekada i uvek igrao u Ligi Sampiona.
pre 3 godine
Ja vecih lozionicara nisam vidjeo od Srba.Lik dao 2 gola ekipi koju nema ko nije kantao u bundes ligi.I ljudi pricaju kako je Zidan kriv.Pa Benzema je sa jednim okom 10 puta bolji od Luke.Ja znam da vi nemate igraca svijetske klase i patite zbog toga, samo ne vidim cemu na silu guranje.Igranje u najvecem klubu i u Frankfurtu su dvije planete.
pre 3 godine
kriva je pet puta jaca liga. i 75x ozbilj ija odbrana koja se igra u spaniji.
pre 3 godine
Spanska liga je kriva,prejaka je za njega,preveliki klub je Real Madrid za njega,Zidan ga je dosta i trpeo..
pre 3 godine
Naravno da je kriv Zidan, jer je u pitanju zavera protiv pripadnika Nebeskog naroda. Vatikan, CIA, masoni...
pre 3 godine
Protiv Reala 90% klubova u španiji igra bunker i nemaš toliko prilika da postognrs naprimer lak gol iz kontre. Plus Real ima Benzemu koji je izmislio fudbal za 99% napadača na svetu
pre 3 godine
Šalkeu nije dao gol samo onaj ko nije igrao protiv njih, videćemo Pekaru u nastavku sezone protiv ozbiljnijih ekipa.
pre 3 godine
A zasto da neko bude kriv? To sto on blista u Ajntrahtu nema veze sa Real Madridom koji je potpuno drugi klub i veci klub...mozda jednostavno nije kalibar za tako veliki klub, zasto odmah traziti krivce.
pre 3 godine
Do Jovića je...Zidan mu je dao i previše šansi u odnosu na neka druga imena koja su došla kao pojačanje .I utakmica se igrala protiv Šalke koji je očajan ove sezone
pre 3 godine
Odgovor je jednostavan - niko. Porediti osrednjeg Luku sa igracinom ali i trenerskom velicinom Zidanom je apsurdno.
Luka je dobar ali nista vise od toga. Svako je znao da on za Real nije, progutao je Real mnogo jace igrace u svakom smislu. Sto se tice i igrackog i mentalnog sklopa nije za spansku ligu koja je dva nivoa iznad Nemackog.
Ove mu je i bolje okruzenje, opustenija atmosfera i sto jest jest nije dobijao dovoljno sansi u Rm ali opet donekle opravdano.
Misljenja sam da tamo nikada nece uspeti, ali da bude u nekoj Burusiji, Laciju/Milanu to bi bilo top (jaki timovi i top lige). To bi bilo winwin.
pre 3 godine
Bundesliga prilično slabija od Primere i Premiership-a. Werner, Haller, Jović....
pre 3 godine
Нико није крив, није дорастао клубу из Мадрида. Можда ће једном...
pre 3 godine
Pa imaju valjda treninzi, on da se pokazao na treningu sigurno da bi igrao više. Dečko napravio dete sa rakavu, onda znaš da mu je mozak dole a ne gore o.O
pre 3 godine
Ovi u Realu su uspeli,da upropaste nevidjeni broj fudbalskih majstora mislim,da je to klub bez konkurencije koji je upropastio najviše talenata,ko god otišao iz reala drugde je po običaju blistao.
pre 3 godine
Niko nije kriv.Tamo je gde mu je po kvalitetu i mesto.Ima Luka talenat ali nema izgleda psihu da.pod pritiskom igra dobro i u velikom klubu.
pre 3 godine
Zidan Luka je uvek bio najbolji i znao je kako u napada ali ljubomora ljudi zbog njegovog prelepig života, zbog para, zbog prelepe devojke kod ljudi i prozivanja za splavove, prvi ja sam to radio pod nikom gorana, zato što mi krivo što on ima sve a ja ništa, nikada nisam imao devojku, nikada društvo, nikada para i onda sam jedva dočekao njegove loše partije u realu.
pre 3 godine
Luka Jović je dobar igrač i tu nema spora, ali nije za Real... Možemo pričati, klanovi, Benzema, vezni red... Ali jedno je kad neko igra protiv Raeala, a drugo je protiv Ajntrahta...
Protiv Reala timovi uglavnom igraju zatvoreno, a oni igraju visoki presing... Jović jednostavno u tom konceptu ne deluje dobro, delovao je izgubljeno...
Nemojmo zaboraviti da je Benzema bio u zapećku Ronalda, pa je opet bio zapažen... Jović je sidraš, a takvi više ne trebaju top klubovima (mislim da je poslednji Lukaku, a i on se seljaka non stop)...
U svakom slučaju želim sreću našem Srbinu...
pre 3 godine
nije isto real i frankfurt,,,dve klase razlike...nije uopste za porediti
pre 3 godine
Nije kriv ni Jovic, ni Zidan. Jovic jednostavno jos nije za Real Madrid i tu se prica, bar zasad, zavrsava.
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
pre 3 godine
Kriva je velika razlika izmedju spanske i nemacke lige.
pre 3 godine
Dobijao je on šansi u Realu isto kao i Rodrigo i Vinisijus koji su jednostavno pokazali vise od njega, jednostavno mu ta liga ne odgovara
Nemački fudbal je pravi za njega
pre 3 godine
gledah one retke utakmice kad je dobijao sansu od prvog minuta i iy aviona se videlo da mu namerno ne dodaju ili mu daju lose paseve, zna se da je benzema okoreli kriminalac bog i batina, ne mora ni da kaze nista saigracima iz veznog reda dovoljno je da ih pogleda i nema vise lopti za luku, najotrovnija svlacionica je realova i to poslednje dve tri decenije.
pre 3 godine
Ko je gledao utakmice Reala kada Luka igra mogao je da vidi da ga saigraci bukvalno bojkotuju.A Zidan ga vecinom ubacuje kada Real gubi i kada taj dan na toj utakmici ceo tim igra katastrofa.Ima i do njega ali najbolje da se ne vraca više u Real.Iz Frankfurta u neki drugi veci klub.Sada kada krene da rešeta može da bira klub.
pre 3 godine
Dokazano je da nasim igracima treba jos neko sa Balkana u ekipi. Sam nas igrac se tesko adaptira i grupa ga teze prihvata..To je dokazano puno puta!
pre 3 godine
Pogledajte koliko prostora u odbrani Salkea. Kada ekipe igraju protiv Reala koncentrisane su mnogo vise na odbranu i tog prostora nema!
pre 3 godine
Sebicni Benzema je kriv. Nagovara svoje igrace da ne dodavaju Jovicu loptu. Isto tako i sa vinicius jr.
pre 3 godine
Kriv je klan sebičnjaka u Realu koje Zidan prećutno podržava i koji ne dozvoljava uspon mladih novih igrača. Bilo bi dobro da se na vraća u to zmijsko leglo. Možda će se na kraju sezone izvršiti trampa između Borusije i Reala. Jović u Borusiju, a Haland u Real. To bi za Jovića bilo idealno jer Antraht nema pare da ga otkupi od Reala, a povratak u Real bi bio poguban za njegovu karijeru. Pa i Odegar se vratio sa pozajmice kao zvezda, ali opet mu ove hulje ne daju da igra.
pre 3 godine
kakav bre zidan precenjen igrac, Guti bio bolji luka jovic naj bolji
pre 3 godine
Polako ljudi, tek je prva utakmica. Jeste zablistao i odlučio pobednika ali lakše malo sa tim analizama iz jedne utakmice.
pre 3 godine
Ma tu pricu da je on igrao u Realu neke utakmice zaboravite.
To sto udje poslednjih 5 ili 10 minuta utakmice i od njega se ocekuju neke bravure je smehotresno i apsolutno ne treba uzimati u razmatranje.
Kasnije jeste dobijao sanse, ali vec kad mu je samopouzdanje bilo naruseno, a ocekivanja i pritisak sve veci i veci jer ne postize golove.
Ni prvi ni poslednji talenat koji je unisten od strane Real Madrida.
pre 3 godine
Ко не види да је дечко машина и играчина тај појма нема о фудбалу...кратко и јасно
pre 3 godine
Beil je največi problem Reala kad se real reši Beila nestače i problemi Reala i opet če igrati na najvišem nivou uostalom ovo je shvatio i hrvat Luka Modrič koji na dosta utakmica greje klupu.u Realu postoji izuzetno loša atmosfera sa klanovima gde se igrači mrze a za tako nešto mora biti svakako krivac i trener ikao i direktor Reala,ko god bio direktor nezna obavljati svoj deo posla.
pre 3 godine
Pa nije Real Ajntraht ljudi moji aman.....
pre 3 godine
Urealu su stvoreni klanovi Ronaldo je brzo shvatio,da mu više nije mesto u iovakvoj ekipi gde nema perijatelstva i radiosti več se gleda,ko če koga,da zezne kako bi sebi osigurao mesto a kako deluje ubrzo odlazi i Modrtič iz Reala pa nečude,da je Jovič odmah zablistao dok je Benzema od suigrača tražio,da se lopta dodaje njemu u napadu dok je on nedodaje nikom2e
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
pre 3 godine
Zidan veliki igrač, nikakav trener, kao Pirlo u Juventusu !!
pre 3 godine
Kriv je njegov menadžer, i uprava Ajntraht-a. Odradili ljudi savršen biznis.
pre 3 godine
kriv je vezni red koji nije želeo da sarađuje sa Jovićem.
Na dosta utakmica se jasno videlo da ga ignorišu. Pa ne može on sam sebi da namesti gol. Mora da ima kvalitetnog asistenta.
Od kako je Ronaldo otišao, loš i mali čovek benzema koristi priliku da bude najbolji igrač osrednjeg tima i ne želi da ga iko zaseni. On je taj koji kreira lošu atmosferu u Realu. Dok njega ne oteraju, neće Realu biti bolje.
pre 3 godine
Zablistao protiv raspalog Šalkea i odmah ste poletili.
pre 3 godine
polako bre ljudi,tek je prva utakmica....
pre 3 godine
Onog momenta kada se prema Luki saigraci u Realu budu odnosili kao saigraci u Ajntrahtu, tada ce Luka poceti da trese mreze i tamo
pre 3 godine
Neko skoro reče da glavne odluke u Realu ne donosi ni gazda, niti Zidan, već Benzema, koji upravlja većinom bitnijih igrača.
I kad on kaže da se nekome ne dodaju lopte, nekome se ne dodaju lopte. Sad, koliko je to dobro ili loše za Real, oni to najbolje valjda i znaju.
pre 3 godine
Volim nego pare samo zbog onog ćelavog sto ga je PONEKAD uvodio i to u 88-om minutu. Eto ti tvoj benzema pa igrajte.
pre 3 godine
Na SK1 je bbio derbi Liverpul Mančester, na eurosportu Ajntraht Šalke. Gledah uglavnom engleski derbi. puno taktike, dva snažna tima, par šansi i kraj. Prebacih, taman ulazi Jović. I poče rapsodija lepe igre i dva gola. Na prvi pogled ništa lakše nego dati ih. Svi nasnejani. Vratih film i setih se da je i Mančester imao par takvih šansi. Kažu Jović je pravolinijski igrač igra na jedan dodir... Neka kažu, meni je ulepšao dan prvo drop kikom ( vidim da niko više i ne zna kako se zove taj šut ) a na kraju savršenim tajmingom za ubacivanje, i lakom realizacijom. Davno ne videh da neko lako daje golove kao luka.
pre 3 godine
Ovo je prva utakmica. Jedino gde je dobro igrao je u Nemackoj. Benfika, reprezentacija, Real-nista. Zelim mu sve najbolje, ako mu opet krene, nek ostane tu i do kraja karijere
(Perin Pelen, 18. januar 2021 15:27)
Pa kad je bio u Benfici imao je 18 godina.
U reprezentaciji je drugoligaškki golgeter uvek imao prednost kao Benzema u Realu, a u poslednjoj utakmici za reprezentaciju je Jović dao dva gola.Njega su terali da igra za reprezenatciju i kad je bio povredjen (na onom prvenstvu za mlade). Podsetimo se i da se selektor Tumba uvredio kao neka frajla kad mu je Jović telefonom javio da je povredjen, pa ga odmah izbacio iz tima.
Ove što pominju "slabu" Bundesligu treba podsetiti da je Jović u Ligi Evrope davao golove Interu, Čelziju, Benfici, Marselju...
pre 3 godine
Zidan malo, malo Jović, A NAJVIŠE SAIGRAČI koji su baš ignorisali previše Luku i kad je dobijao šansu.
pre 3 godine
Ja sam bio ubeđen da ide u Bayern, kad ono...
Menjaće ga Real u Dortmund za Halanda...jedini logičan transfer...uz doplatu naravno.
pre 3 godine
To je kritičko mišljenje i pravo novinarstvo - moraju se sagledati obe strane. Zidan je doneo tri LŠ titule i titulu šampiona Španije, kao igrač osvojio sve što je mogao i nemoguće je da nema znanje. Luka je opet pokazao da nije prethodna epizoda u Eintrachtu bila slučajnost već znanje. Očigledno je da se u Realu iz nekog razloga nešto ne poklapa, da li je kriv Benzema ili neki drugi igrači, to je na njima da utvrde. U svakom slučaju, možda nakon isteka pozajmice Luka dobije pravu šansu u Realu. Kako god, nema zime za njega. Ukoliko ga ne iskoristi Real hoće BVB ili neki drugi jači tim iz liga petice.
pre 3 godine
Jovic
pre 3 godine
Reap, Barsa, Bajern, engleski klubovi itd bukvalno uzimaju ogromne kredite od banaka i pokupuju sve sto vredi od manjih klubova i u toj gomili igraca tesko se pokazati, pogotovo ako si ofanzivno orijentisan. Velike pare unistavaju fudbal i to su krivi celnici svetskog fudbala sto su dozvolili tako nesto. Nisu ludi ovi u NBA sto imaju ogranicenje plata. Kada je bilo ogranicenje na 2-3 stranca fudbal je bio konkurentniji, a sada 40 evropskih drzava moze samo da sanja da im neki klub dodje do polufinala Lige Sampiona, o osvajanju da ne pricam. Fudbal odavno nije fer igra, ni klupski ni reprezentativno.
pre 3 godine
Ukinite ove hrvatske komentare. Nek idu na njihove portale. Sta su se kod nas nakacili.
pre 3 godine
Luka nije u potpunosti bio kakav treba od dolaska u Real i to je jasno. Steta sto nije tu potpuno cist pred sobom. Imao je te propuste oko nesavesnog ponasanja u vezi dolaska u Beograd,oko preteranog druzenja u Madridu sa svojim prijateljima i slicno. Medjutim,sve to i dalje ne bi kljucno uticalo na njegove igre da je imao drugaciji tretman od Zidana i saigraca. Da,namerno kazem i saigraca. Ma koliko "hejteri" ismejavali ono sto su oni koji se za razliku od njih razumeju u fudbalu pricali, bilo je evidentno da je u ono malo vremena koje je dobijao da igra apsolutno bio bojkotovan od saigraca. I ne,nije to ni zato sto je Srbin,ni zato sto je protiv nas "ceo svet",ni zato sto njega neko ne voli,jednostavno takvu vrstu bojkota prolazili su mnogi u Realu,pa i sada prolaze. One tvrdnje da je Jovic "neizanteresovan,da se setka po terenu itd",nisu tacne. Ko je pratio,mogao je da vidi da je Jovic imao brojna utrcavanja u prazan prostor,da se vracao do polovine terena u zacetku akcija,da je umeo da siri svojim kretanjem prostor u napadu,ali kad god bi bio u situaciji da neki saigrac izarebe njega kao logicno resenje,nije dobijao loptu. Jednostavno to malo vremena koje je dobio plus minimalno postovanje od saigraca moze samo da bude jednoko NEMA GOLOVA I NEMA UCINKA. Za jednog napadaca drugacije u takvim okolnostima ne ide,pa sve da je mesavina Zube Ronalda i Batistute zajedno. Dakle,problem je pre svega u Zidanu, i to je svima jasno. Uostalom i reakcije navijaca sinoc to potvrdjuju.
pre 3 godine
Realno gledano niko nije kriv. Decko je dobar napadač i tu nema spora ali nije ni za Španiji a pogotovo ne za Real. Njemu odgovaraju napadačke lige jer čini mi se da je u Španiji imao problem itekako da se snađe sa njihovim odbranama. Tamo se igraju jake odbrane, centarhalfovi su jako pokretljivi i lukavi. Same ekipe se brane veoma dobro sa svim raspoloživim igračima. I to be samo bunkerim nego i maestralnim soliranjem, presingom po sredini i markacijom igrača. On tu nije mogao da se snađe i izgledai je potpuno pogubljeno. U Nemačkoj se igraju vrlo slabe odbrane u postiže se dosta golova. Recimo Real kad gostuje kod ne znam Valjadilida mora da bude vrlo kreativan i taktičan. Luka dok je igrao u Ajntrahtu nije imao takve probleme. Ako Ajntraht gostuje kod Majnca ilu Kelna to će biti otvorena i brza utakmica bez mnogo kalkulusanja. Tu će lako biti 1:3 ili 1:4 ta Ajntrahtu i Luka će dati dva gola. To nije slučaj samo za njegovu ekipu nego i kada gostuju Bajer, Lajpcig pa čak i Bajern. Igra se otvoreno i za gol više. Zato bi za Luku najbolje bilo da ostane u Nemačkoj ili da ide u Italiju gde je stvar slična.
pre 3 godine
Ko je ikada trenirao fudbal zna dobro da nijedan napadač ne može sam da daje golove bez podrške ostalih igrača u timu. Luka Jović nije imao podršku ostalih igrača u Realu, tako da nije ni imao prilike da postiže golove. Jednostavno, teško je u velikom klubu kao što je Real izboriti se za poziciju u timu kada postoje "starosedeoci", kao što je na primer Benzema u Realu. Kada igrači iz veznog reda ignorišu svog centarfora, onda on i nema prilike da postiže golove. Dok je u Frankfurtu drugačija situacija. Veći deo tima igra za Luku tako da će se u takvoj sredini nadavati golova. To je jednostavno tako i to nema veze sa Zidanom. Isto bi bilo u Realu da je bilo koji drugi trener tamo.
pre 3 godine
Kriv je Real, Roben i Snajder su tamo tavorili kad su otisli naprvili su bum jedan u Bajernu jedan u Interu uzeli sve sto se moze uzeti. Nije ni prvi ni poslednji koje je Real pojeo, tako je kako je.
pre 3 godine
Krivi su mafijaski odnosi medju igracima. Kad ne bude Benzeme i juznoamerikanaca - Luka ce davati golove kao Ronaldo, a ni Ronaldo nije sam davao golove vec akcije PRETVARAO u golove. U Realu Luka nije ni dobijao lopte.
Sad kao "ne ide mu spanski", "bezao iz karantina" i slicno... Dok ne nazovu stvar parvim imanm, nece nista resiti, a ja se nadam da Luka nikad ne zaigra za Real.
pre 3 godine
pa zidan koji nije nikakav motivator i vodja ekipe kao trener ne mozes da igras fudbal kao da si dosao u IMT rakovicai za 90 min napravis 3 traktora i to je to ne ide ako neznas da motivises ekipu da su ekipa i jos ako su ti saigraci ljubomorni na tvoju platu onda si uginuo ljubomora je cudo jos zidan je igrao za manje novca od jovica ali takvo je vreme bilo on je imao vrh u to vreme
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča
AnEMAČKI KAO RAZVALJUJE JEDNOSTAVNO U REALU SE IGRAČI MRZE POSTOJE NAJMANJE 2-3 KLANA IGRAČA LUKA JE FUDBALSKI ZNALAC I TO DOKAŽE ODMA KAD DOBIJE PRAVU ŠANSU AKO SI PROČITAO U REALU JE DOBIO SVEGA 2PUTA ŠANSU ZA IGRU U SVE VREME OTKAKO JE DOŠAO U REAL NEMCI GLEDAJU KVALITET I DRUGE IGRE JIH NEINTERESUJU.
pre 3 godine
Mozak je čudo! Luka je dobar igrač ali ovo je pokazalo da nije psihički jak! To je jedina razlika između najboljih i dobrih fudbalera!
pre 3 godine
Svi imaju svoju odgovornost . Licno mislim da su decka bojkotovali u svlacionici. Ko se bavio sportom ( ozbiljno) razumece. Klanovi su cudo konkurencija i povredjene sujete. Kod nas je stranac prilicno dobrodosao sto nije svugde pravilo vec naprotiv. No tamo su ozbiljne pare nema puno emocija te upamet se klinci kad idete. Zaboravite srdacnost i velika druzenja osim izuzetaka .
pre 3 godine
Krivi au oboje. Ali i klub. Real je odvratan klub, kako su se poneli prema Kasiljasu, Raulu... i još njih, tako i sada rade sa Lukom Modrićem. Zidan on pak se drži samo matorih, doveli koliko beše mladih, i niko nema neko mesto uopšte, gaji neki stil, ne zna ni on sam šta je. A i Jovic snosi svoje krivice naravno...bio kao izgubljen, ili pal jedva da pipne loptu, jeste bio i izostavljen od saigrača, ali nema tu trte mrte, moraš i sam da preuzmeš neke stvari u ruke, šta bi mu pa radili ? Ništa. Nije to firma klasična, ionako rade šta hoće, tako da...
pre 3 godine
ко је крив? глупо питање. резултати тима су директна последица поставке игре и задатака које тренер одреди играчима за утакмицу. Зидан је показао да је веома ограничен тренер, и то није необично за вансеријске фудбалере. Зидан једноставно види фудбал из неког свог угла и тражи да се играчи прилагоде неком његовом систему, уместо да прилагоди систем играчима на терену. као да није видео ниједну утакмицу Ајнтрахта, и како Ребић, Костић и Јовић пуне мреже. ограничени Зидан.
pre 3 godine
Već sam pisao komentar o Joviću kad je došao u Ajntraht. Ponoviću opet malo od toga. Verujem da je obezbeđen za ceo život što se tiče para. Uključiti mozak i dobro razmisliti da li se uopšte vraćati u Real. Šta god da mu nemci ponude da prihvati. Da se odrekne plate koju ima u Realu, pomogne svom bivšem klubu da ako ima šanse otkupi ugovor i da ostane tu gde mu je OK. Čim su hteli da ga dovedu na pozajmicu, znači treba im. Vrati to na ljudski način, život će proći, nije sve u parama. Ostani Joviću upamćen po mudrim potezima i pusti sujetu što nećeš igrati u Realu. Klub je ajkula, pojeo je mnoge pre tebe, nemoj da ti propadne karijera zbog Reala. Ko god da dođe za trenera posle Zidana, isto će ti biti. Za nas balkance, Nemačka je obećana zemlja. Provereno.
pre 3 godine
Kakva patnja, bol i nedostatak objektivnosti u komentarima. A očito be samo u komentarima :)
Kriv je Real, Zidane, Benzema, vezni red, klanovi, hulje, nedodavači, sustav igre, sve. Samo Jović nije ništa kriv što je za sezonu i pol zabio 2 gola. :D
pre 3 godine
Jednostavno ima više prostora u napadu jer Frankfurt igra brzo, na kontre. Dok Real igra na posed, dave i loptu i protivnika.
A da bi trebalo da nauči španski trebalo bi, tu nema šta da se priča.
pre 3 godine
Obojica!
pre 3 godine
I jedan i drugi podjednako.
pre 3 godine
Naravno da je Zidan.
Naravno da je trener,do njega je. Videvši situacije kada mu se ne dodaje i asistira, ne jednom više puta, morao je da reaguje.
Moralo je da se vidi u tom odnosu prema Luki, napredak i prihvatanje.
Niti se video napredak niti prihvatanje od strane saigrača.
Postajao je ravnodušniji vremenom.
Nije ni krio,i van terena i na terenu.
Ali ako je Zidan hvalio njega, i zalaganja na treninzima, ako je znao, a morao je znati šta se na terenu radi, i ko rukovodi, bojkotom Luke na utakmicama, morao je da se angažuje i preseče.
Ozbiljan novac je za njega dat, Real je ozbiljan klub, nema tu improvizacije.
Nemoguće je da je zaboravio da šutne loptu, što je za vikend i dokazao.
Luka je dobitnik, Ajntraht je prezadovoljan, kao kakav berzanski konsultant odradio transakciju sa Realom, kupiš skupo, dobiješ za dzabe.
A Real. Neka vidi šta će. U Bajernu postoji samo jedan klan, a on je tim i ekipa. Nema podela i interesa zvezda i zvezdica.
On neće čekati, pogotovo ako Luka odigra polusezonu kako može, i kako se očekuje.
pre 3 godine
Benzema je kriv!
pre 3 godine
Mislim da ga ekipa nije prihvatila, tj nije dobijao kvalitetne lopte.
pre 3 godine
Zasto Luka nije igrao kod Zinedina to mozemo samo da nagadjamo. No cinjenice su, previse je malo vremena provodio na terenu da bi mogao da se pokaze u pravom svetlu, dalje i ono sto je bio na terenu mislim da nije imao upotrebljivih lopti, pomalo su ga bojkotovali pojedini saigraci, zasto, pitanje je. I na kraju za njega bi bilo najkorisnije da se u Real ne vraca, no ta opcija je tesko izvodljiva.
pre 3 godine
Polako...
pre 3 godine
Neka decko ode u Bayern umesto Lewandowskog, uzece i zlatnu kopacku i zlatnu loptu i bice najbolji napadac Evrope kad tad
(Petar, 18. januar 2021 15:40)
Polako Petre. Zabio je 2 gola momčadi koja ima samo jednu pobjedu u 16 odigranih kola. Nije razbio Bayern. Ajmo pričekati kraj sezone pa zbrojili učinak. Lewandowski ima do sada u tih 16 kola 21 postignuti gol. 21 gol na manje od pola odigranih kola. To je za pet više nego što je Jović zabio u najboljoj cijeloj sezoni u Bundesligi. Smiri malo uzbuđenje.
pre 3 godine
Druga liga, druge odbrane, drugi sistem. Svi rade za njega, u Realu nije taj koncept.
pre 3 godine
ne treba vise da se vraca unreal uopšte
pre 3 godine
Zidan je kriv
pre 3 godine
Мало се и он опустио и можда умислио ал мислим да углавном није до њега. Ако у сваком наредном клубу буде играо добро(улазио у шансе и давао голове прије свега), онда ће се испоставити да није до њега било у Реалу. Као што су већ неки од вас навели, "Реал је прогутао многе таленте". Кланови су ту јаки, једноставно те игноришу, не дају да покажеш колико можеш. Лично бих волио да никад више не игра у Реалу(као ни један наш фудбалер), јер тај клуб баш не могу смислити најблаже речено.
pre 3 godine
Real je vrh, tamo se izgubile i afirmisane zvezde Bale i Hazard, a da se nebi mladi Luka Jović... posle perioda konstantnog osvajanja lige šampijona i posle odlaska Ronalda nije lako doči u takav klub i biti tamo napadač... Luka če biti top igrač bundeslige
pre 3 godine
Kao i kada je odlazio rekao sam bez Filipa Kostica to nije isti Luka
pre 3 godine
real je kriv ,ceo sistem
pre 3 godine
Nije mogao u Realu kad tamo Benzema sastavlja tim setite se kad je rekao da se odigrava samo na njega.
pre 3 godine
Daj bože!
pre 3 godine
Гледао сам га у Реалу, мало лопти је добијао, понекад и у "чистим" ситуацијама. Велика је тамо конкуренција, сујете су огромне, кланови..не личи ми на здрраву спортску атмосферу.
Друго, Реал и Барса играју углавном против крајње дефанзивних екипа, па је и то можда утицало. У Немачкој у контри и полу-контри Лука делује јако опасно, пали из прве и левом и десном, главом, док у Реалу се прво гледа где је неко од звезда да овери сваку лопту.
pre 3 godine
Nema tu ko je kriv,,jednostavno Real je institucija i siguran sam da se Luka nije opustio kao što je igrao u Ajntraftu,,ko je trenirao fubal i menjao klubove zna o čemu se radi,,kad imaš slobodu i ne toliko pritisak onda si opušten i samim tim sve ri ide od noge,,Treba nam Luka i treba dečka podržati iako je splavarske misli,,
pre 3 godine
Sigurno je najvise kriv Zidan(dozvolio neku vrstu bojkota igraca),onda igraci koji su ga vrlo cesto ignorisali i na kraju sam Jovic kojem je zelja za igrom drasticno pala zbog gore navedenih razloga.
pre 3 godine
Obojica po malo.
pre 3 godine
Da su Srbi zaduzeni za vrednost igraca na trzistu jedan dan jedan igrac bi vredeo 100miliona drugi dan 3 miliona, i tako u krug
pre 3 godine
slazem se sta citalac petar kaze...treba ostati sto duze na pozajmnici u frankfurtu i trpati i uzece ga bayern tj otkupiti or reala...
pre 3 godine
Krivi su oboje.
Zidan zato sto igra dekadentan fudbal, a Jovic zato sto je ocekivao da bude ubojit kao u Frankfurtu, a dve potpuno drugacile filozofije fudbala.
pre 3 godine
Za ove sta kažu da je Bundesliga liga slaba??? Ne zaboravite da osvajac Lige sampiona dolazi iz te lige a istali klubovi iz te lige igraju dobro u Evropi. Jovic dobro igra samo sto je Real maliciozna sredina za igrati: Benzena, raznorazni klanovi, zaslužni, zvezde i zvezdice... Jedinu njegovu grešku vidim sto jos nije naučio Španski jezik.
pre 3 godine
Stvarno sam pratio Luku u Realu i ono što je bilo evidentno je manjak samopouzdanja a to je proisticalo iz loše atmosfere u klubu, postojanje klanova, namernog izbegavanja od strane saigrača..bio sam fudbaler i sve se to dalo primetiti..nije se 2 puta nasmejao za ovih godinu i po..
Ali koliko ga gol nije hteo (oni ofsajdi u milimetar kada je postizao golove i bilo najpotrebnije) to skoro nisam video.. pa čak i kada je nedavno bio fenomenalan za reprezentaciju i vratio se u Madrid ispade pozitivan, pa povreda i to baš kad je i Benzema bio povređen..jednostavno mu se nije dalo..
Hajde da vidimo kako će proći ova pozajmica.. Ali ne vidim ga u REAL-u i ako ga vrate nazad ukoliko se ne promeni mnogo toga tamo..
pre 3 godine
@Arch Šta je doneo Zidane? To je Ronaldo doneo. Evo sada, što ne donese? Svi su tu sem Ronalda, sad ima još Hazarda i neke mlađe igrače. Što sad ne osvoji Real LŠ, nego ispada evo već treću godinu u osmini finala (čisto sumnjam da dobijaju Atalantu). A ostali navijači Reala ako se zadovoljavaju titulama u Španiji (gde se gleda ko je manje loš), onda klub i ne zaslužuje bolje. Pre nego što mi kažete da je Atletiko zapravo dobar pogledajte šta im je Bajern uradio. Jednostavno navijači neki su toliko smanjili zahteve i očekivanja i zato je Zidane tu gde jeste još uvek, menadžer Reala.
pre 3 godine
Jovic je odlican igrac ali nije dovoljno “grizao” kada je dosao u Real. Sa druge strane Zidan ne voli previse da eksperimentise sa timom i ima svoje standardne igrace. Inace i sam “moderan” fudbal postaje dosadan sa ovim bespotrebnim dodavanjima sa strane na stranu, pa nazad do golmana, pa na stranu, dok lopta dodje do napadaca prodje 10 minuta...
pre 3 godine
33% do njega, a isto toliko do Reala i Zidana, i isto toliko do fortune.
on je pravio ozbiljne glupsoti u realu. zurke, odlazak u Srbiju tokom pandemije i sl, Zidan mi nije dao previse vremena. 32 utakmice zvuci kao veliki broj, ali kad se podeli na broj minuta izadje na oko 35 minuta po utakmici. i na kraju fortuna.
par golova mu je ponisteno zbog var-a, par puta zaista nije imao srece.. da je uslo 50% od tih golova sad bi se druga pesma pevala ali dobro, to je to.
pre 3 godine
Krajnosti odbaciti,sredina je najpribližnija istini.
Jović je dobar fudbaler, da nije tako ne bi bio standardan u Bundes ligi,ne bi ni otišao u Real.
Međutim,sticajem raznoraznih okolnosti nije se izborio za svoje mesto.Ima sigurno i njegove krivice,ali mislim da je mnogo više do trenera.Mladog igrača moraš malo i da istrpiš,pogotovo što je skupo plaćen.Ko je igrao fudbal dobro zna da Luka tamo nije ni dobio pravu šansu.Ono malo vremena koje je provodio u igri bio je očigledno bojkotovan od saigrača.
Za razliku od Madrida u Frankfurtu je sasvim druga priča.
Rezultati su nam poznati.
Luki želim puno uspeha u nastavku karijere.
pre 3 godine
Svlačionica je kriva.
pre 3 godine
Al' mi je drago, samo guraj Luka
pre 3 godine
Jovic je dobar igrac,ali za Real nije.Da mozda igra na nekoj drugoj poziciji a ne kao napadac ostao bi u Realu,ovako covjek nije pokazao apsolutno nista.Da nas Modric nije veznjak,nego recimo ko Jovic napadac isto bi ga brzo skartirali u neki drugi klub,ovako su imali strpljenja tu jednu sezonu pa je ostao.U Realu,ako si placen puk kufer love,i to kao napadac onda se ocekuje da trpas golove,nebitno jesi li starter ili dzoker s klupe.U Realu se nisu snasli,niti ista pokazali niti Owen,Cassano a od novijih Higuain.Da se razumijemo,nisu nista bolji od njega niti ova dva panja sta su ostali u Realu bar zasada,Rodrygo i Vinicius,ali posto su Brazilci ostavljeni su,valjda radi marketinga samo.Da je Jovic utrpao golova koliko je onomad znao utrpati jedan Chicarito Hernandez kad je kupljen onako reda radi ostao bi sigurno.Ovako, nema sanse da on moze i bude zamjena jednom Benzemi,pa Benzema i kad je dolazio u Real dolazio je kao glavna zvijezda francuske lige i najbolji igrac tada nedodirljivog Lyona,znaci vec je tada bio zvijezda naviknut na igre i pritisak.Tko zna,da je Jovic transferiran iz nekog jaceg kluba u Real,tipa Bayerna ili Dortmunda mozda bi mu bilo lakse ali ovako doci iz Frankfurta u Real,gdje MORAS odmah dokazati vrijedis li ili ne je prevelik pritisak.Jovica ce sigurno vratiti na kraju sezone u Real,ali hoce li tamo i ostati,sumnjam.Mislim da ce slicnim putem kao Gonzalo Higuain,pa ostvariti neku zavidnu karijeru daleko od Reala.
pre 3 godine
U Holandiju bi ja njega. Blistao bi kao Kezman nekada i uvek igrao u Ligi Sampiona.
pre 3 godine
A sta da kazemo za Azara, koji se ne vidi tamo bas kao sto je bio slucaj sa Jovicem. I njemu Real nije legao, mada nisam siguran da li bi ga Celzi vratio u svoje redove.
pre 3 godine
Momak je igrao pod ogromnim pritiskom. Nažalost, nogomet je sve više biznis i mladi igrači koji dođu u velikane poput Reala ne dobivaju vremena za dokazivanje. Daju ti deset minuta po utakmici, pa ti zabij ! Pogotovo ako znaš da moraš. Najteže je napadaču jer je njemu golgeterska statistika sudac. Veznjak se uvijek može izvaditi na broj dobrih pasova, otkrivanja, asistencije i poluasistencije, dok se napadaču priznaju samo golovi i donekle direktne asistencije. Malo je kriv Zidane, malo Jović, ali najviše je kriv luđački tempo današnjeg nogometnog biznisa. Tamo u Realu ili jesi ili nisi, i to u roku - odmah ! Ako ne iskoristiš one dvije tri bijedne šanse koje ti pruže, oni ne čekaju nikog, koštao ti 5 ili 100 milijuna ! Otkantali su i jednu veličinu poput Robbena, jer nije zablistao odmah. A u Bayernu postao njihov najbolji igrač u zadnja tri desetljeća !
pre 3 godine
Bravo Luka!
pre 3 godine
Malo manje je kriv Zidane. A glavnu krivicu imaju saigraci u Realu koji pokusavaju sve sami sa loptom, pocevsi od Vinicijusa koji najgori i najsebicniji, ne sedi on dzabe poslednje vreme. Ogromna razlika se vidi Jovica u Realu i A.Frankfurtu. Nemacki klub igra timski, samo daj loptu saigracu i dace gol. Po meni Jovic bi najbolje bilo u Mancester Sitiju, nekako mi vise lici na Aguera, i plus Gvardiola insistira na timsku igra i ne trpi sebicne igrace. I naravno Bajern.
pre 3 godine
@zdravko,
Naši ne mogu sami kažete? A Vidić? A Bane Ivanović? A da oni ne bunare u napadu...
104 Komentari
Sortiraj po: