1. @nikola
    Da li si ti realan?
    Pa pre te cuvene vase Evrope, bili ste poslednja rupa na svirali, ispadali u drugom kolu kvalifikacija za Ligu Evrope, niste imali da isplatite plate, a dovodili su se stranci kojima bi i Evropski klubovi pozavideli. Jesu to upumpane pare ili pare dobijene od poraza od Kairata, Levadije,Omonije, itd..?
    Hajde ako si tako realan.
    (Bane, 16. januar 2021 02:36)

    # Link komentara

  2. Pedja, golman je bio Dukadam i odbranio je cetiri !? penala.
    (Bocko, 15. januar 2021 23:31)

    # Link komentara

  3. Steaua nema dva Usata nego jedan i jedno finale ,finale su izgubili ubjedljivo od Milana 4:0,mislim ,a pehar su osvojili na penale zahavljujuci cuvenom Bogdanu Stelei ,protiv cini mi se Barse mislim.Kako god veliki klub i kako god nasa CZ,Steaua,i Dinamo Kijev su tri najveca kluba svih vremena iz Istočne Evrope.Mnogo ce vremena jos proci da ih nego dostigne,dzaba pare Zenitu,Sahtjoru,CSKA taj nivo i popularnost i taj kult nikad nece dostici!
    (Pedja, 15. januar 2021 22:31)

    # Link komentara

  4. Dva kluba iz Mancestera na prva dva mesta. Onda Liverpul, Celzi, Totenhem... Nije ni cudo da toliko trose, samo od TV prenosa mogu da kupe 3-4 vrhunska pojacanja.
    (Boki, 15. januar 2021 21:02)

    # Link komentara

  5. "Miskec,
    Rumunija je deo Balkanskog poluostrva,a Steaua ima dva usata pehara,mitomanu.Sve ostalo je zavaravanje
    (milos, 15. januar 2021 16:41)"
    Daj nam link FC Steaua na kom stoji da je dvostruki osvajac usatog!
    Preko b92 ces doboti od mene 100 evra ako to pokazes!
    Najljubaznije molim b92 da objavi ovaj tekst!
    (Miskec, 15. januar 2021 19:48)

    # Link komentara

  6. Nema tu ništa čudno.MU dovodi igrače da bi ih neko gledao dok naši klubovi samo razmišljaju o preprodaji "pošto po to".Zato su zaradili 2000 puta više.
    (Da i ja nešto kažem za Dnevnik ..., 15. januar 2021 18:57)

    # Link komentara

  7. Sta se cudite to je realnost!? Marketing se pravi. meri i prati zainteresovanoscu siroke publike na celoj planeti,zato je profit pravi pokazatelj.To sto su PL u vrhu je posledica da se PL prenosi svuda,a MU je ipak najpopularniji klub.Iznenadjen sam poslovanjem na ovoj listi Spanskih giganata!Posebno me iznenadio polozaj Real Madrida,ali ih je pandemija unistila totalno! Za Zvezdu je cfra mizerna ali to je posledica,slabe lige(koga ona interesuje),slabim rezultatima u LS, koja se najvise prati marketinski u celom svetu.
    (bmiles, 15. januar 2021 18:31)

    # Link komentara

  8. Kakva su truba u normalnoj zemlji bi trebalo da se gledaju uz obavezni sendvič I sokić . Ima li toga na Rajku kada je ono bez korone....
    (Perverzni traktorista, 15. januar 2021 18:26)

    # Link komentara

  9. ili ispaljuju frustracije na vijestima koje nemaju nikakve veze s ekipama za koje takvi komentatori navijaju.
    (Zvezdaš iz Hrvatske, 15. januar 2021 14:53)

    Kakve mogucnosti imas napisati u nik name to je strava...
    (Eskim iz Majamija, 15. januar 2021 18:23)

    # Link komentara

  10. "Zvezda,
    Da,izvinjavam se.Imaju jednu titulu ali jos jedno polufinale I jos jedno finale,sto ih opet cini najuspesnijim klubom na balkanu
    (milos, 15. januar 2021 17:38)"

    Pogrešno. Steaua nije bila prvak svijeta. Zvezda je.
    (Zvezdaš iz Hrvatske, 15. januar 2021 18:06)

    # Link komentara

  11. Марин није у саставу Ал Ахлија, чак ни на клупи. Јел се вратио? 🤔
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 15. januar 2021 17:43)

    # Link komentara

  12. Ali je zato mali komšija zaradio 80000 dinara od tv prava + prodatih ulaznica.
    Malo li je na ovu 'ladnoću?
    (Nežno sa vama, 15. januar 2021 17:42)

    # Link komentara

  13. Zvezda,
    Da,izvinjavam se.Imaju jednu titulu ali jos jedno polufinale I jos jedno finale,sto ih opet cini najuspesnijim klubom na balkanu
    (milos, 15. januar 2021 17:38)

    # Link komentara

  14. Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    а да ли је сада свима јасно колика је штета од деловања толета, колета и осталих батица, који су лигу и домаћи фудбал довели испод границе гледљивости? намештају мешетаре и растерују навијаче. ако ове цифре не показују да се живи управо од навијача, а не од менаџера и политичара, ја не знам...
    (веверица, 15. januar 2021 17:27)

    # Link komentara

  15. Rumunija je deo Balkanskog poluostrva,a Steaua ima dva usata pehara,mitomanu.Sve ostalo je zavaravanje
    (milos, 15. januar

    Steaua ima samo jedan kada je na penale dobila Barsu i kada je golman Dukadan odbranio sve penale
    (Zvezda, 15. januar 2021 17:10)

    # Link komentara

  16. Pa ko ce da plati da gleda namesteno prvenstvo!?
    (Padinjak voli Partizan!, 15. januar 2021 13:15)

    Pa jel bilo namesteno i kada je partizan bio šampion ili je odjednom postalo namesteno? mora da je partizan dobijao desetine miliona od tv prava, zar ne?
    (lol, 15. januar 2021 14:11

    Pocelo je 2012, njegovim ustolicenjem, oduzece vam se sve titule koje ste od tada osvojili.
    (Av titule, 15. januar 2021 17:09)

    # Link komentara

  17. Od čega zavisi koliko ko dobija? Od reklama ili čega?
    (gradjanin, 15. januar 2021 17:08)

    # Link komentara

  18. @ ПАРНО 3 - Без обзира на ове бројке могли би ми бити колико-толико конкурентни(доста више него сад) многима у Европи да клубове воде ПОШТЕНИЈИ ЉУДИ. Јер то је највећи проблем. Ако има поштења(уз знање наравно), онда има и резултата.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 15. januar 2021 16:59)

    # Link komentara

  19. Da se javi poreska inspekcija i odmah trazi svoj deo od ovih 40000.
    (Pera, 15. januar 2021 16:54)

    # Link komentara

  20. zvezda hahhaha
    (Heri Kejn, 15. januar 2021 16:50)

    # Link komentara

  21. Miskec,
    Rumunija je deo Balkanskog poluostrva,a Steaua ima dva usata pehara,mitomanu.Sve ostalo je zavaravanje
    (milos, 15. januar 2021 16:41)

    # Link komentara

  22. 80 000 dobije Zvezda za 30ak utakmica. Mizerija nad mizerijama. Da klub vode domacini zabranili bi prenos meceva Zvezde. To znaci da od prodatih ulaznica CZ dobije 10x vise. A opet to bi znacilo da je Zvezda jedini sampion neke drzave koji zaradjuje vise od ulaznica nego od TV prava. A sad pitajte zasto Arena Sport t.j.Telekom Srbija daje za TV prava Premijer lige BiH 2 do 3 puta vise nego za Superligu .
    (Ko se ugradio, 15. januar 2021 15:35)

    Pa zato što za Premijer ligu BiH postoji tender. Ovde se to dodeljuje burazerski.
    (NoName, 15. januar 2021 16:18)

    # Link komentara

  23. 80.000 + neprodate ulaznice = 20.000.000 (gubitak zvezde zbog korone)

    Zvezdan Terzić
    (steta, 15. januar 2021 16:13)

    # Link komentara

  24. 80 000 dobije Zvezda za 30ak utakmica. Mizerija nad mizerijama. Da klub vode domacini zabranili bi prenos meceva Zvezde. To znaci da od prodatih ulaznica CZ dobije 10x vise. A opet to bi znacilo da je Zvezda jedini sampion neke drzave koji zaradjuje vise od ulaznica nego od TV prava. A sad pitajte zasto Arena Sport t.j.Telekom Srbija daje za TV prava Premijer lige BiH 2 do 3 puta vise nego za Superligu .
    (Ko se ugradio, 15. januar 2021 15:35)

    Odgovor na tvoje pitanje je da nikome nije zanimljivo da gleda nameštene utakmice kakve se igraju u Super ligi Srbije.
    (Neša, 15. januar 2021 16:11)

    # Link komentara

  25. Ma nemoj pričati. A vi kad ste igrali sa Konaks Kijem i Tunom, tad su to bile nikad jače kvalifikacije. Danas su kvalifikacije jače nego onda jer prolazi SAMO 4 TIMA. Uvreme kad ste vi igrali prolazilo je OSAM.
    (NoName, 15. januar 2021 14:11)

    U vreme kada smo mi igrali morao si da pobediš TREĆEPLASIRANOG IZ PREMIJER LIGE da bi ušao u Ligu šampiona (ali i kod kuće i na strani, a ne u gostima izgubiš 4:0). Drugi put je bilo lakše, ali nikako lakše od vaših protivnika (jednog od ta dva protivnika je Partizan skoro POBEDIO 2:1, dok vi niste nijednom njih pobedili, a spinovali ste da je taj tim mnogo jači od onog pre dve godine, iako i sami znate da je njihov glavni igrač bio povređen, za dve utakmice odigrao samo pola sata i dao dva gola). I ne znam kako sad možeš da porediš tim iz ŠVAJCARSKE sa timovima iz GIBRALTARA, ALBANIJE, JERMENIJE.
    (JJ, 15. januar 2021 16:09)

    # Link komentara

  26. 80 000 dobije Zvezda za 30ak utakmica. Mizerija nad mizerijama. Da klub vode domacini zabranili bi prenos meceva Zvezde. To znaci da od prodatih ulaznica CZ dobije 10x vise. A opet to bi znacilo da je Zvezda jedini sampion neke drzave koji zaradjuje vise od ulaznica nego od TV prava. A sad pitajte zasto Arena Sport t.j.Telekom Srbija daje za TV prava Premijer lige BiH 2 do 3 puta vise nego za Superligu .
    (Ko se ugradio, 15. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  27. Kazu neki ljudi u komentarima da je problem namestanje,neki nesposobnost da se dovedu sponzori???Pa sponzori dolaze tamo gde im se isplati da se reklamiraju,ko normalan gleda srpsku ligu?Kada bi postojala regionalna liga bila bi konkurentnija samim tim atraktivnija,imala bi vece trziste gledalaca,mogla bi cak da se proda i u inostranstvu,tako da bi to za posledicu imalo veci novac od tv prava.
    (PlayBoy, 15. januar 2021 15:20)

    # Link komentara

  28. Koliko bolesnih ljudi ima u Srbijo pokazuje ovo sto sam saavim slucajno procitao kakva Korona to je nista spram ovih nazovi navijaca Zvezde i Partizana ko o cemu oni onamestanju o parama ikozna cemu ne svataju da je sve ovo smesno ako je neko gledao sinoc Sport Kanal Arsenal Kristal Palad koja imena igraju u ta dva kluba pola Gane pola Gvineje i Nigerja jadan fudbal Tjeri Anri je za ovaj Arsenal sam bio Institucija jad za velike pare
    (joca, 15. januar 2021 15:05)

    # Link komentara

  29. "Kako bre, pa navijaci zvezde zive u nekom univerzumu gde su oni veliki evropski klub, rame uz rame sa velikanima, da je Mancesterj, Juve, Barsa njihovo drustvo. Realnost ih ipak malo izudara i razbije iluzije
    (Hahah, 15. januar 2021 13:53) "

    Realnost je da grobljad nece osvojiti ono što je osvojila Zvezda ni kad Jupiter United i Marselona budu igrali finale međuplatenarne Lige prvaka. Realnost je da od svih klubova ex Jugoslavije, samo Crvena zvezda blješti u nogometnom univerzumu. Ostali se neuspješno tješe nekakvim titulicama laganih liga... ili ispaljuju frustracije na vijestima koje nemaju nikakve veze s ekipama za koje takvi komentatori navijaju.
    (Zvezdaš iz Hrvatske, 15. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  30. Glory Glory Man Utd
    (johnny, 15. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  31. "Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    Misliš na uspeh i onaj od 15 uzastopnih godina?
    (View, 15. januar 2021 14:15)"
    Ma ne, znam coveka, mislio je na onaj usati pehar, samo je to uspeh, samo se to broji, nista godine, a to ima samo jedan klub, najuspesniji na Balkanu.
    Samo gravura imena na peharu, sve ostalo je samozavaravanje!
    (Miskec, 15. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  32. ni ne zaslužuju vise.
    (Neko, 15. januar 2021 14:51)

    # Link komentara

  33. Ova cifra za Zvezdu nije tacna. Znam pouzdano.
    (Stanko, 15. januar 2021 14:49)

    # Link komentara

  34. Zvezdi je i to puno...
    (Bane, 15. januar 2021 14:49)

    # Link komentara

  35. Ne druže, mogu biti konkurenti da manje nameštaju prvenstvo domaće.
    Govorim kako za Zvezdu, tako i za Partizan, poslednji šampionat koji je osvojen a da nisu oni bili je 98ma i čuveni Obilić.
    Kao da će biti smak sveta ako šampion naše države bude Vojvodina, Radnički Niš ili npr Mlados Lučani, ili ako neko od Beogradskih blizanaca završi sezonu na mestu koje ne vodi u evropska takmičenja naredne sezone. Ali pojedini to ne shvataju.
    (Nikola, 15. januar 2021 13:43)
    "Čuveni" Obilić je inače "vrhunski" primer za nenameštanje.
    (bata kale, 15. januar 2021 14:36)

    # Link komentara

  36. Pa ko ce da plati da gleda namesteno prvenstvo!?
    (Padinjak voli Partizan!, 15. januar 2021 13:15)

    Ne mozete vi bez kompleksa.Ni o cemu samo odma vam nameštanje u glavi... A sto partizan ne igra u Evropi, zasto ima toliko manji koeficijent od Zvezde?
    (Ejj ti, 15. januar 2021 14:35)

    # Link komentara

  37. Ovo poređenje sa drugim klubovima sa Balkana nema veze ni sa Zvezdom, ni sa kvalitetom fudbala, ni sa regularnošću! Oćete da kažete da su bugarska i hrvatska liga atraktivnije od naše? Da možda ne igraju bolji fudbal ili imaju bolje stadione? Za regularnost nećemo da pričamo, nameštaju svi u Evropi, setite se samo Talijana! Zar u Španiji sudije ne forsiraju Real i Barsu? Pratite li kakvo je suđenje u Engleskoj? Ovde je u pitanju samo (ne)sposobnost FSS-a i Zajednice lige da pronađu i dovedu jače sponzore! Hravati, Bugari i Rumuni su u prednosti jer su u EU, verovatno ima i do toga!
    (severnjača, 15. januar 2021 14:31)

    # Link komentara

  38. Pa ne takmiči se Zvezda u Premier ligi, ova poredjenja nisu relevantna uopšte, kad svi znamo da su TV prava za PL veća od LŠ.
    (John McClane, 15. januar 2021 14:22)

    # Link komentara

  39. @Mitomani
    Bravo covece. Poenta cele ove price oko zvezde i njenog "uspeha" je sazeta u par redova. Svesni su i oni toga, i istina najvise boli. Na kraju krajeva, posle ovoliko upumpanih para, sramota je i sto su ispali od te Omonije.
    (Bane, 15. januar 2021 14:08)
    Da li ste vas dvojica realni, ili ste jedan isti lik?
    Upumpane pare?Druze , ako znas da sabiras, saberi koliko je zvezda zaradila u proteklih par godina 5 takmicenja u evropi
    (nikola, 15. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  40. daj nama pare MU, svake godine, i u narednih 10 g igramo polufinale LŠ, 10000P%
    (Šta je?!, 15. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  41. Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    Misliš na uspeh i onaj od 15 uzastopnih godina?
    (View, 15. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  42. Ali zato CZ dosta zarađuje u LŠ . Tu su najatraktivniji za gledanje jer uvek bude najviše golova.
    (Grr, 15. januar 2021 14:12)

    # Link komentara

  43. Pa ko ce da plati da gleda namesteno prvenstvo!?
    (Padinjak voli Partizan!, 15. januar 2021 13:15)

    Pa jel bilo namesteno i kada je partizan bio šampion ili je odjednom postalo namesteno? mora da je partizan dobijao desetine miliona od tv prava, zar ne?
    (lol, 15. januar 2021 14:11)

    # Link komentara

  44. Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    Pa ako ti je nestvaran uspeh proci Tiranu, Gibraltar i ispasti od Omonije i uci u Le onda ne znam sta da ti iazem. Ti ne igras sa ovakvim azdajama u kvalifikacijama nego sad imas sistem gde za ulazak u Ls igras sa predstavnikom Austrije, Danske, Svajcarske i ostalih fudbalskih gromada. Opet, zvezda ne da nije siromasan klub kad citava jedna drzava stoji iza nje i gura je kao nikog nikada, tako da ne pravite neke vanzemaljske uspehe od prolaska Kopenhagena ili Jang Bojsa. Na kraju krajeva, vi ste poslednji klub iz regiona koji je i usao u Ligu sampiona, Hajduk je igrao 1/4 finale , Dinamo igra redovno, Partizan je igrao pre zvezde 20 godina, cak i Maribor igrao a zvezda kanal dok nije dosao onaj cije se ime ne izgovara i organizovao ponocnu sednicu i formirao upravu
    (Mitomani, 15. januar 2021 13:58)

    Ma nemoj pričati. A vi kad ste igrali sa Konaks Kijem i Tunom, tad su to bile nikad jače kvalifikacije. Danas su kvalifikacije jače nego onda jer prolazi SAMO 4 TIMA. Uvreme kad ste vi igrali prolazilo je OSAM.
    (NoName, 15. januar 2021 14:11)

    # Link komentara

  45. @Mitomani
    Bravo covece. Poenta cele ove price oko zvezde i njenog "uspeha" je sazeta u par redova. Svesni su i oni toga, i istina najvise boli. Na kraju krajeva, posle ovoliko upumpanih para, sramota je i sto su ispali od te Omonije.
    (Bane, 15. januar 2021 14:08)

    # Link komentara

  46. I mi posle očekujemo od naših timova da budu konkurentni bilo kome u Evropi... Ovo je paralelni univerzum.
    (Parno3, 15. januar 2021 13:21)

    Ne druže, mogu biti konkurenti da manje nameštaju prvenstvo domaće.
    Govorim kako za Zvezdu, tako i za Partizan, poslednji šampionat koji je osvojen a da nisu oni bili je 98ma i čuveni Obilić.
    Kao da će biti smak sveta ako šampion naše države bude Vojvodina, Radnički Niš ili npr Mlados Lučani, ili ako neko od Beogradskih blizanaca završi sezonu na mestu koje ne vodi u evropska takmičenja naredne sezone. Ali pojedini to ne shvataju.
    (Nikola, 15. januar 2021 13:43) #

    Stari spin, vojvodina i radnicki bi ispali vec u prvom kolu, u kom svetu vi zivite,svi igraju fudbal zasto bi nas fudbal trebao da bude u vrhu evrope?Kakve price o namestenom prvenstvu i ostali izgovori... Nas fudbal je tu i tamo gde i pripada sredini , ne mozemo da budemo nikako u vhru
    (Svasta, 15. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  47. da se ja pitam ne bi ni evro zaradili... kada sam sazreo, tamo negde na faxu, prestao sam da gledam ove gluposti, do tada sam isao na svaku utakmicu u pionir i na stadion i lozio se... sada ne znam ni jednog igraca zvezde, partizana u bilo kom sportu, ne znam ko su treneri, ne znm ko je trener reprezentacije u bilo kom sportu, totalno me to vise ne zanima... ne pratim jedno 10 godina ...
    (bivsi_navijac, 15. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  48. Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    Pa ako ti je nestvaran uspeh proci Tiranu, Gibraltar i ispasti od Omonije i uci u Le onda ne znam sta da ti iazem. Ti ne igras sa ovakvim azdajama u kvalifikacijama nego sad imas sistem gde za ulazak u Ls igras sa predstavnikom Austrije, Danske, Svajcarske i ostalih fudbalskih gromada. Opet, zvezda ne da nije siromasan klub kad citava jedna drzava stoji iza nje i gura je kao nikog nikada, tako da ne pravite neke vanzemaljske uspehe od prolaska Kopenhagena ili Jang Bojsa. Na kraju krajeva, vi ste poslednji klub iz regiona koji je i usao u Ligu sampiona, Hajduk je igrao 1/4 finale , Dinamo igra redovno, Partizan je igrao pre zvezde 20 godina, cak i Maribor igrao a zvezda kanal dok nije dosao onaj cije se ime ne izgovara i organizovao ponocnu sednicu i formirao upravu
    (Mitomani, 15. januar 2021 13:58)

    # Link komentara

  49. Zvezda treba da se odrekne tih prava i tih pišljvih 80.000 evra kako bi izbegla pljuvačinu bezobraznih komentatora, koji su uvek protiv našeg šampiona. Zabraniti prenos dok se ne urazume. Isto važi i za ne sportske novinare koji pitanjima provociraju naše fudbalere a ponekad i trenera. Jednostavno ignorisati ih sve dok ne postanu objektivni. Ako bi smo to uradili, Marakana bi bila sve punija a broj članova bi dostigao bar 100 000.Tako se nekada radilo, TV prenos samo kada je stadion rasprodat. Protiv Bajern 400 000 hiljada trebovanih ulaznica.
    (miško, 15. januar 2021 13:58)

    # Link komentara

  50. Kako bre, pa navijaci zvezde zive u nekom univerzumu gde su oni veliki evropski klub, rame uz rame sa velikanima, da je Mancesterj, Juve, Barsa njihovo drustvo. Realnost ih ipak malo izudara i razbije iluzije
    (Hahah, 15. januar 2021 13:53)

    # Link komentara

  51. 'Ajte molim vas, poredite instituciju kao što je Junajted sa našim krpenjašima. Pa Zvezdu i Partizan gledaju samo u Srbiji, eventualno malo po dijaspori (i to uglavnom nelegalne strimove), a mečeve Junajteda gleda cela Evropa, a bogami i svet. Tu se obrće lova od oglašavanja da padneš u nesvest od cifara.
    (Čarobni prašak, 15. januar 2021 13:48)

    # Link komentara

  52. stvar je prilicno jednostavna, ocigledno niko ne zeli da gleda providno namestene utakmice, zato su tv prava lige u kojoj je sve podredjeno jednom klubu, pored koga se forsira jos eventualno jedan ili dva kluba takva da najbolji klub iz te druzine i verovatno i najgledaniji zaradjuje od tv prava vise nego smesnu sumu,dok ostali ne zaradjuju ni toliko verovatno
    (marica, kriv, razumevanje..., 15. januar 2021 13:21) Rece ti koji si odgledao svaku Zvezdinu utakmicu ?
    (Bogi, 15. januar 2021 13:47)

    # Link komentara

  53. I sa tim parama ne mogu da osvoje LS, dzabe im sve.
    (Delija, 15. januar 2021 13:46)

    # Link komentara

  54. Sramota - za nas! Ovo je najbolji pokazatelj ekonomske moći jedne zemlje - marketinški potencijal njenog tržišta u poređenju sa globalnim tržištem. Ovde nema ni po babu ni po stričevima, novac se raspodeljuje onako kako pokazuje interesovanje globalne publike za mečeve jednog tima i marketinški potencijal i kupovna moć tržišta zemlje iz koje taj klub dolazi - u pitanju su surovo egzaktne metode. Ovaj iznos koji je dobila Zvezda pokazuje da smo mi, po ekonomskoj moći, zemlja Trećeg sveta, što ćemo da budemo i dugi niz godina u budućnosti, kada se uporedi koliko su dobili neki drugi.

    Evo, najbolje se to vidi na primeru Ludogoreca. Srbija i Bugarska su vrlo uporedive zemlje, jer imaju praktično isti broj stanovnika, slične navike, istoriju i susedne su zemlje. Pritom su bile (ili su i dalje) poznate kao siromašne zemlje.

    Ludogorec je klub koji ima potpuno opskurnu reputaciju i praktično ne postoji u evropskim okvirima. S druge strane, Zvezda je bivši šampion Evrope i sveta i gigant je u svakom mogućem smislu za Ludogorec. Ako bi se uporedio samo marketinški potencijal ova dva kluba, Zvezda bi sigurno nadmašila Ludogorec jedno 10 puta (najmanje), jer su vrednost brenda, broj navijača, uspesi na domaćoj i međunarodnoj sceni, dobrano u korist Zvezde.

    Međutim, i pored svega toga, Ludogorec dobija 6 puta više od Zvezde! Ako uračunamo marketabilnost samih klubova, evidentno je da globalno tržište smatra Bugarsku bar 10 puta lukrativnijim tržištem od Srbije!
    (ja, 15. januar 2021 13:45)

    # Link komentara

  55. I mi posle očekujemo od naših timova da budu konkurentni bilo kome u Evropi... Ovo je paralelni univerzum.
    (Parno3, 15. januar 2021 13:21)

    Ne druže, mogu biti konkurenti da manje nameštaju prvenstvo domaće.
    Govorim kako za Zvezdu, tako i za Partizan, poslednji šampionat koji je osvojen a da nisu oni bili je 98ma i čuveni Obilić.
    Kao da će biti smak sveta ako šampion naše države bude Vojvodina, Radnički Niš ili npr Mlados Lučani, ili ako neko od Beogradskih blizanaca završi sezonu na mestu koje ne vodi u evropska takmičenja naredne sezone. Ali pojedini to ne shvataju.
    (Nikola, 15. januar 2021 13:43)

    # Link komentara

  56. Poređenje Aston Martina i Juga 45
    (kifle povoljno, 15. januar 2021 13:42)

    # Link komentara

  57. Posledica ljudi koji vode savez. Niko nece da gleda namesteno prvenstvo, ciji se pobednik zna pre prvog kola.
    (RHDF, 15. januar 2021 13:41)

    # Link komentara

  58. Nema veze, ovi ostali nisu miljenici države pa se tu nadoknadi.
    Zato Crvena Zvezda može da bude konkurentna, jer od prodaje igrače na zarađuje skoro ništa.
    (Dušan, 15. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  59. I šta nam to govori?
    (NTT, 15. januar 2021 13:39)

    # Link komentara

  60. Opšte je poznato da Junajted ubjedljivo dominira godinama u ovom segmentu.. Što se Zvezde tiče, ništa čudno. Dako skontate da je CZV na dnu LE po ovome...
    (Majstor sa mora, 15. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  61. Toliko o "brendu" crvene zvezde...
    (123, 15. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  62. Nije tacno da niko ne zeli da gleda domace utakmice, domace utakmice su na areni gledanije od npr utakmica iz ne macke lige ili bilo koje druge
    (pero, 15. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  63. Može li vest koliko od Engleske državnih para dobija Mančester, a koliko od državnih para Crvena petokraka? :)
    (Za neke je još živ Broz, za neke ne, 15. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  64. Zna li neko kako se dele kod nas novci od prava od nacionalne lige?
    Svima približno jednako ili smo kao španci.. Kako se ko dogovori?
    (tamoneko, 15. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  65. Najveci klub na svetu i zasluzuje najvise !
    (Najveci fudbalski znalac, 15. januar 2021 13:31)

    # Link komentara

  66. E, a Partizan je nadigrao taj M.U. na J.N.A. i samo ih je spanski sudija spasao.
    (roarrr, 15. januar 2021 13:31)

    # Link komentara

  67. Kome smeta jaka Zvezda?
    (Predsednik kosmosa, 15. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  68. pa naravno, ko uopšte prenosi, a tek ko gleda domaći šampionat?
    (ekonomista, 15. januar 2021 13:27)

    # Link komentara

  69. Ovo sve govori...
    (Stefan, 15. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  70. Da li je svima sada jasno koliki je uspeh Zvezde da se uopšte nadje u LŠ ili LE, pored ovakvih imena?
    (Cvrle, 15. januar 2021 13:25)

    # Link komentara

  71. I mi posle očekujemo od naših timova da budu konkurentni bilo kome u Evropi... Ovo je paralelni univerzum.
    (Parno3, 15. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  72. stvar je prilicno jednostavna, ocigledno niko ne zeli da gleda providno namestene utakmice, zato su tv prava lige u kojoj je sve podredjeno jednom klubu, pored koga se forsira jos eventualno jedan ili dva kluba takva da najbolji klub iz te druzine i verovatno i najgledaniji zaradjuje od tv prava vise nego smesnu sumu,dok ostali ne zaradjuju ni toliko verovatno
    (marica, kriv, razumevanje..., 15. januar 2021 13:21)

    # Link komentara

  73. Ne sekirajte se. Država kao vlasnik Arene sport nije zaboravila svoje čedo.
    (jef, 15. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  74. ZVEZDA JE BREND I TAKO MORA DA SE PONAŠA! (31.12.2019)
    (Terzić dr Zvezdan, 15. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  75. Pa ko ce da plati da gleda namesteno prvenstvo!?
    (Padinjak voli Partizan!, 15. januar 2021 13:15)

    # Link komentara

  76. kakav tim takve i pare
    (bogdan, 15. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  77. Dobro je sto nasa tv prava regulise trziste a ne burazerska ekonomija
    (Prostorni planer, 15. januar 2021 13:04)

    # Link komentara