Sreda, 13.01.2021.

08:20

Jokić uradio ono što niko nije 31 godinu VIDEO

Denver Nagetsi su doživeli još jedan poraz, ovog puta od Bruklin Netsa rezultatom 122:116, uprkos maestralnoj partiji Nikole Jokića.

Izvor: SS

Jokiæ uradio ono što niko nije 31 godinu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

ultrasrbin

pre 3 godine

slaviša šmigič, 13. januar 2021 12:47
A 7 lopti ukrao ispred hale. Igrao sve vreme dok je Bruklin preokretao rezultat.
Na svim sportskim vestima si, a po napisanom sam siguran da si oslobodjen fizickog.

Ozymandias

pre 3 godine

Svaka čast Jokiću, ali ovo je jedan od razloga zašto manje pratim Nba. Svako veče neki rekord, vidim da ima dosta kreativnih komentara na tu temu,respect! Rezultati totalno u drugom planu,samo brojevi. Još kad vidim trenere sa onim 'artijama,kao da ne gledaju utakmicu (koju su postavili) svojim očima.

Rade Pendrek

pre 3 godine

Trenutna Jokiceva situacija u Denveru mi lici na Bogdanovu u reprezentaciji na SP. Jokic igra svoju najbolju kosarku, bas kao I Bogdan na SP, pogadja u visokim procentima, kreira, briljira, vodi ekipu, nezaustavljiv je, a opet postoje neki koji bi ga osudili kao glavnog krivca za trenutni negativni skor tima I neuspesan start, jer eto, njemu je data sva podrska i sloboda u igri. Verujte da i unutar navijackog kora Denvera postoje tipovi poput PetraCzv, Kukatila i slicnih kreatura koji mrze Jokica jer je ugusio ostatak tima.
Valjda je posle starta sezone sada svima jasno koliko su bitni u ekipi Nagetsa bili Grent i Kreg, koliko je nesposobna uprava, te koliko je precenjen momak sa platom superzvezde Dzamal Marej. Cinjenica je da Jokic ima ubedljivo najbolji start od kada je u ligi, trenutno je najdominantniji igrac cele lige I da imaju proslogodisnji tim, skor bi verovatno bio 10-1 ili 9-2, a ne trenutnih 5-6. Uprava iz godine u godinu kiksa sa medjusezonskim potezima I iskreno navijam da Nikola predje u valjanu fransizu te ozbiljno napadne titulu sa igracima poput Doncica, Kavaija ili Durenta. Godine i talent mu prolaze.

Pera

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.
@јд123

Da su Grantu dali sansu da u regularnoj sezoni igra i razvija se, startuje, a ne da dobija minute na kasicicu, bili bi bolji tim, a on bi bio zadovoljan i ostao. Dosao je kao mlad (25), starter, sa zeljom da raste, zavrsio na klupi.

јд123

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.

Што се тиче Крејга то је тачно. Али управа је изгледа хтела да ”натера” Мелоуна да Портеру да већу минутажу, па су оставили екипу без крила и нагомилали бекове. Али је Мелоун њих предухитрио и пронашао Дозијера, који му уместо Грина игра завршницу.

Разумљиво од стране управе. Да је Мелоун прошле године дао већу минутажу МПЈ-у, већ би знали да ли се уклапа са Јокићем и Марејем и ако не, могли су га трејдовати за неку звезду.

Можда је и боље да губе, да буду натерани да нешто промене. Или отказ Мелоуну или неки већи трејд или и једно и друго.

Иван

pre 3 godine

Денвер је можда и једина НБА екипа која није у рибилдингу, а њени играчи не знају шта и колико могу. Толико импровизације од разних половњака одавно нисам видео у америчкој кошарци. Недопустиво је да се епизодисти попут Дозијера или Бартона у озбиљним екипама понашају као да су прва нападачка опција. Смешно је после толико сезона и даље очекивати да ће Мареј бити константан: он је класична трећа опција, што значи да ти фали играч који ће редовно убацивати 20-ак поена. Да би тако нешто нашао, Малоун би морао да пружи шансу клинцима, а он то не чини довољно. Иако је сезона краћа но иначе (нема времена да се чека на то давање шансе), а и због ковида је за очекивати да ће тимовима требати већи број играча. Брука од недостатка осећаја за вођење екипе. Ето Јокића у Даласу за пар година, где ће са Дончићем да хара. А Денвер ће бити заглављен на дну са преплаћеним ветеранима.

Pera

pre 3 godine

...dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.
@slaviša šmigič
Ne smem ni da pomislim kako bi Peja-Jokic funkcionisali, to bi bilo neazustavljivo...
Sto se tice odbrane, i ukradene lopte su deo iste, 7 (sedam) je bas lepa brojkas.

NoName

pre 3 godine

rekord 7+uhvacenih lopti a da pritom ima 20+ poena kakva komedija od statistike
(Ivan, 13. januar 2021 15:13)

Naravno. Naročito za budake koji ne razlikuju uhvaćenu od ukradene lopte. A ima vas takvih.

Box

pre 3 godine

Dzabe svi ti njegovi rekordi kad za Srbiju ne daje maksimum, kad igra za repku Jokic je u rangu Kuzmica i Stimca.
(Wll Mosley, 13. januar 2021 13:52)

Bitno je da je Birca rang iznad...

sunoko

pre 3 godine

Nba košarka se svodi na nabijanje statistike, a odbrane, akcije, timske igre nigde, samo se trči i puca, napad ne traje ni 10 sekundi...

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Kriva je uprava jer su odradili užasan prelazni rok, pustili 2 jako bitna igrača, a ostavili rupu Milsapa, koji nit igra odbranu, nit ide na skok, samo se šeta kao neka mlada po liniji za 3...
Igrač manje kada je on na parketu.
Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.

Džoni

pre 3 godine

Denver je raspad od ekipe. Gledao sam veći deo drugog pol i ljudi nisu odbranili praktično ni jedan napad. Durant ih je uništio, ali uništio.

Globtroter

pre 3 godine

Strava. Mislim da bi svu pažnju trebalo da usmeri da u narednim utakmicama ostvari minumum od 14 poena, 5 skokova i 3 asistencije u prvih 5 minuta i 15 sekundi utakmice jer to do sada niko nije uradio.

Marko

pre 3 godine

Koje su ovo nebuloze od statistike. Kroz te brojeve praviš od prosečnog igrača neku zvezdu. Čovek imao 47% šut iz igre, a po statistici je kao neka faca. Od zemlje ne može da se odlepi, ali statistika "ubija"...
Ko je najbrže uvezao pertle u svlačionici...Jokiću leži njihova liga, jer to je basket liga , a ne košarkaška liga..u Evropi Jokić se ne primećuje na terenu...toliko puta vidjeno..

Dragan Borca

pre 3 godine

Opet Maloun uzgubio utakmicu. Vode 18 razlika i on onda opet krece da igra sa 4 plejmejkera 🙄 Cak i na kraju zatvara utakmicu sa 4 plejmejkera. A Grin mu na klupi dok mu Dozier bek igra krilnog centra i naravno ovi lagano preko niskih bekova pune. Ja ne znam sto to radi covek vec vise puta gubi tako utakmice. Jos Porter ima koronu pauzirace neko vreme. Iznenadio Bruklin sa Bol Bolom na pocetku i cim su imali visinu odlicno igrali sve dok opet nije poceo sa 4 beka da igra i sve upropastio. Neverovatan je 😆

slaviša šmigič

pre 3 godine

kad ti ekipa ubaci 25 poena za 5.minuta to znači,da je odbrana denvera katastrofalna a predvodnik loše odbrane je upravo naš Nikola Jokič treba biti malo realan i reči istinu,da Denver gubi utakmice zbog izuzetno lošeg Jokiča u odbrani Denvera.Đaba mu sve statistike dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.

Statistika

pre 3 godine

A,jel ima statistika za puštanje brade i brkova u prvih deset kola prvenstva.Nisam mogao da pronađem taj podatak,dakle Nidžo je prvi u tom statističkom podatku i od njega će se meriti.A tek tri bureka sa mesom u pet minuta bez jogurta će ostati va vjek vjekova.

roronja

pre 3 godine

Od svega prave statistiku,koje prvi zavezao pertlu?Ko se najviše puta obrisao peskirom?Ko je bacio loptu a da je najviše ostala u vazduhu,ko je najjače prno i tako dalje.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Statistika neznači ništa ni ekipi niti treneru ako nema rezultata a Denver je očito dosta slabiji nasprem prošle sezone a otišli su i neki značajni igrači Denvera koji su ulazili sa klupe i bili odlični.

mich

pre 3 godine

Cekaj ne kapiram, jel bitna statistika igraca ili rezultat ekipe hahaha, jos jedan dokaz koliko je bezvezna NBA liga, cela liga u sluzbi 15 igraca (Dzejms, Harden, Kari, Jokic, Doncic, Embid, Janis, Kavai, Irving, Dejvis) kad malo bolje razmislim nema ih ni 10

dacha Zvezda

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !
(Goks, 13. januar 2021 09:29)

Presmesno...

Beks

pre 3 godine

https://youtu.be/pvD3DlzusBI Posto je lik uporedio Davida Robinsona sa Goberom,ovo je kratki Admiralov highlight gde se vidi kako je trcao sa loptom coast to coast kao bek,kada je sa perimetra driblao licem u lice,mid range sutevi i gde se pri kraju vide trojke sa svih mogucih pozicija,pa i iz uglova preko cuvara. Neverovatna brzina,snaga i atletske sposobnosti,nikakve dodirne tacke sa Goberom,vise slicnosti sa Janisom. Nakon sto sam postavio Jump Shoot kompilaciju Patrika Juinga takodje zbog komentara izvesnog lika,koliko da pokazem da pojedine osobe uopste ne poznaju vecinu igraca o kojima pricaju i pokusavaju ih spustiti.

Trt

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.
(..., 13. januar 2021 09:44)

Već sam se uplašio da će vest proći bez ijednog ovakvog umobolnog komentara.

E svete beli, mrak duša ljudskih tebe mrači i kroz njih demoni manijački...

pre 3 godine

A ni kladionice nisu odavno ovakav skor zabeležile... još od ubistva Kenedija, pa dok gledaš jednu ruku u Beloj Kući kako se zavlači u džepove narodu, drugom ti mađioničar ostalo kraducka preko sporta i sl.

Pekar

pre 3 godine

Za sve znalce sa ovoga sajta: Jokić već ima prsten, ako niste znali. Čovek se oženio prošle godine.
Ja ih već tri imam, a nikako da i keš legne. Uvek igram za pogrešan tim. Loši mi menadžeri.

Ostin A

pre 3 godine

Ono kad ti je Jokić najbolji odbrambeni igrač u timu... Milsap sada puni 36 godina, teško je da se sa tim godinama guraš po koševima i budeš defanzivac kvaliteta kao što si bio pre 10 godina.

Denverov problem je što nemaju igrača koji može da bude flaster na nekom igraču, da mu ne dozvoli da diše. Prošle godine je to bio Grant. Da je on tu, videli bi kako bi se Durant iživljavao, sigurno ne toliko kao sada.

Smeh

pre 3 godine

Verujem da bi Jokić više voleo da ima statistiku kao Gober u prethodne 3 utakmice i da njegov tim pobedjuje nego da ruši neke rekorde a da njegov tim gubi. Možda je i ono šutiranje stolice u trenutku kada Bruklin preokreće meč na svoju stranu jasan pokazatelj šta mu je bitnije.

Marko

pre 3 godine

Mozda sutra bude bio prvi igrac u istoriji NBA koji je postigao 20 poena, imao 7 skokova, 3 asistencije, a sve to za 24 minuta u igri, 18 minuta i 14 stotinki, da je pri tom ucestovao u tri napada sa leve strane kosa, i imao dva iznudjena faula? A mozda je pre njega to uspeo samo Leri Bird, ali za stotinku manje vremena na parketu?

Pogledas utakmicu pa onda komentarises

pre 3 godine

A odbrana...?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 13. januar 2021 09:14)

Da, 7 lopti je ukrao u trgovini.

Pišel Mlatini

pre 3 godine

@Milan
Slažem se sa svim sem donekle sa ovim "Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija"
Ima toliko legendarnih igrača koji nemaju prsten, Čarls Barkli, Redži Miler, Stiv Neš, Patrik Juing, Džon Stokton, Karl Meloun, Dominik Vilkins, Grent Hil, Kris Malin, Alen Ajverson... Stariji od mene će se setiti još legendi.
Sa druge strane Luk Longli ima 3 prstena a ne možemo reći da ima veći rejting od ovih nabrojanih.

man

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...
(nenad ilic, 13. januar 2021 09:00)

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom je zapravo Hakimohuljenje.

Filip

pre 3 godine

Ovaj NBA se poslednjih par godina izgleda ne igra za pobedu, nego za licne rekorde. Izmislicete hiljadu rekorda, samo da ima sta da se objavi. To sto je tim izgubio i sto ima ocajan pocetak sezone, to je nebitno.

Irkusaneri

pre 3 godine

Ne znam kako ozbiljan tim moze 61-79, prokockati u 90-83, znaci u par minuta serija 29-4. Jedino ima smisla da nisu ozbiljan tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoka17, 13. januar 2021 09:15)

Bukvalno. Gledam ove snimke, 18 razlike na 11 minuta do kraja trece isledeca scena, gube 7 razlike na dva mi uta na kraju trece. Pa da su se sklanjali, kako su uspeli da naprave minus 25 za 8-9 minuta ? Ali ipak Jokic skoro pa tripl dabl, to je najbitnije

nenad ilic

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...

...

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.

fun fact

pre 3 godine

Jokic uradio sto niko nikada nije uradio pre njega, izasao na teren levom nogom prvo,dok pertla na desnoj i uckur nisu bili vezani a pre toga je oprao zube organic pastom i ostao mu krmelj u levom oku...Jokara je zver i bice upisan zlatnim slovima ali cemu ove nepotrebne i nicemu bitne statistike...

Vladimir

pre 3 godine

Koliko ja vidim piše prvi startni centar koji je imao ovakve brojke. Pretpostavljam da je u međuvremenu bila tona igrača na drugim pozicijama sa sličnim brojkama.

Goks

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

i jos su zaboravili dodati na ovaj rekord da je to sve postignuto sa levom carapom koja je kraca 1 cm od desne, koji besmisleni rekordi boze dragi...

Aca86

pre 3 godine

Ljudi, regurana sezona je. Porazi su normani. Nije ovo plejof da se gine na svakoj utakmnici. Vezace opet nekoliko dobrih utakmnica da poraz. Bice na kraju 4-6 mesta, pa kidanje u plejofu. Nije igrao Heris sto je velika rupa u odbrani a i poceo da pogadja suteve. Istice mu ugovor pa se razigrao :-) nema ni malog Portera.
A ovaj nas razbija, nekada se cini sa pola snage. Ali ni ne treba da se forsira pa da bude neka povreda. A svakako brine losa forma Mareja, dok su ostali standardni. Grin nije bio los protov File, a Bol Bol kada bi se razigrao bio bi ogroman dobitak za Denver. Samo jos malo odbrana kada bi se utegla. Koliko moze, ne mogu se ocekivati cuda od Mareja i Jokica u ovom segmentu.

Bocko

pre 3 godine

Steta sto vecina saigraca ne moze ni blizu da ga isprati. Ovog puta je i pored nesto losijeg suta za svoje standarde ponovo odigrao odlicno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nema od prstena ništa ! Ako Jokić želi prsten moraće da ide negde drugde. Boston,Dalas , San Antonio plaču za njegovim kvalitetima.

Neplivač

pre 3 godine

,,Jokić je meč završio sa 23 poena, 11 asistencija, 8 skokova, uz neočekivanih čak 7 ukradenih lopti."

...i pritom ima više od 2 konja u ergeli

Milan

pre 3 godine

Ameri uvek sa pravom naglase kada igrač napravi sjajne brojke, u porazu. Računaju se samo pobede, sve ostalo je manje važna lična statistika koja ima pun smisao samo ako je ekipa pobedila. Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija. Nikoli sa dobrim brojkama ne može izmaći all star, ali nije on taj tip kome to previše znači ako je ekipa u kanalu.

nenad ilic

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...

Milan

pre 3 godine

Ameri uvek sa pravom naglase kada igrač napravi sjajne brojke, u porazu. Računaju se samo pobede, sve ostalo je manje važna lična statistika koja ima pun smisao samo ako je ekipa pobedila. Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija. Nikoli sa dobrim brojkama ne može izmaći all star, ali nije on taj tip kome to previše znači ako je ekipa u kanalu.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

i jos su zaboravili dodati na ovaj rekord da je to sve postignuto sa levom carapom koja je kraca 1 cm od desne, koji besmisleni rekordi boze dragi...

fun fact

pre 3 godine

Jokic uradio sto niko nikada nije uradio pre njega, izasao na teren levom nogom prvo,dok pertla na desnoj i uckur nisu bili vezani a pre toga je oprao zube organic pastom i ostao mu krmelj u levom oku...Jokara je zver i bice upisan zlatnim slovima ali cemu ove nepotrebne i nicemu bitne statistike...

Pogledas utakmicu pa onda komentarises

pre 3 godine

A odbrana...?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 13. januar 2021 09:14)

Da, 7 lopti je ukrao u trgovini.

Vladimir

pre 3 godine

Koliko ja vidim piše prvi startni centar koji je imao ovakve brojke. Pretpostavljam da je u međuvremenu bila tona igrača na drugim pozicijama sa sličnim brojkama.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nema od prstena ništa ! Ako Jokić želi prsten moraće da ide negde drugde. Boston,Dalas , San Antonio plaču za njegovim kvalitetima.

Neplivač

pre 3 godine

,,Jokić je meč završio sa 23 poena, 11 asistencija, 8 skokova, uz neočekivanih čak 7 ukradenih lopti."

...i pritom ima više od 2 konja u ergeli

Pišel Mlatini

pre 3 godine

@Milan
Slažem se sa svim sem donekle sa ovim "Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija"
Ima toliko legendarnih igrača koji nemaju prsten, Čarls Barkli, Redži Miler, Stiv Neš, Patrik Juing, Džon Stokton, Karl Meloun, Dominik Vilkins, Grent Hil, Kris Malin, Alen Ajverson... Stariji od mene će se setiti još legendi.
Sa druge strane Luk Longli ima 3 prstena a ne možemo reći da ima veći rejting od ovih nabrojanih.

Marko

pre 3 godine

Mozda sutra bude bio prvi igrac u istoriji NBA koji je postigao 20 poena, imao 7 skokova, 3 asistencije, a sve to za 24 minuta u igri, 18 minuta i 14 stotinki, da je pri tom ucestovao u tri napada sa leve strane kosa, i imao dva iznudjena faula? A mozda je pre njega to uspeo samo Leri Bird, ali za stotinku manje vremena na parketu?

Trt

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.
(..., 13. januar 2021 09:44)

Već sam se uplašio da će vest proći bez ijednog ovakvog umobolnog komentara.

Aca86

pre 3 godine

Ljudi, regurana sezona je. Porazi su normani. Nije ovo plejof da se gine na svakoj utakmnici. Vezace opet nekoliko dobrih utakmnica da poraz. Bice na kraju 4-6 mesta, pa kidanje u plejofu. Nije igrao Heris sto je velika rupa u odbrani a i poceo da pogadja suteve. Istice mu ugovor pa se razigrao :-) nema ni malog Portera.
A ovaj nas razbija, nekada se cini sa pola snage. Ali ni ne treba da se forsira pa da bude neka povreda. A svakako brine losa forma Mareja, dok su ostali standardni. Grin nije bio los protov File, a Bol Bol kada bi se razigrao bio bi ogroman dobitak za Denver. Samo jos malo odbrana kada bi se utegla. Koliko moze, ne mogu se ocekivati cuda od Mareja i Jokica u ovom segmentu.

Bocko

pre 3 godine

Steta sto vecina saigraca ne moze ni blizu da ga isprati. Ovog puta je i pored nesto losijeg suta za svoje standarde ponovo odigrao odlicno.

Goks

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !

...

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.

Filip

pre 3 godine

Ovaj NBA se poslednjih par godina izgleda ne igra za pobedu, nego za licne rekorde. Izmislicete hiljadu rekorda, samo da ima sta da se objavi. To sto je tim izgubio i sto ima ocajan pocetak sezone, to je nebitno.

Irkusaneri

pre 3 godine

Ne znam kako ozbiljan tim moze 61-79, prokockati u 90-83, znaci u par minuta serija 29-4. Jedino ima smisla da nisu ozbiljan tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoka17, 13. januar 2021 09:15)

Bukvalno. Gledam ove snimke, 18 razlike na 11 minuta do kraja trece isledeca scena, gube 7 razlike na dva mi uta na kraju trece. Pa da su se sklanjali, kako su uspeli da naprave minus 25 za 8-9 minuta ? Ali ipak Jokic skoro pa tripl dabl, to je najbitnije

Pekar

pre 3 godine

Za sve znalce sa ovoga sajta: Jokić već ima prsten, ako niste znali. Čovek se oženio prošle godine.
Ja ih već tri imam, a nikako da i keš legne. Uvek igram za pogrešan tim. Loši mi menadžeri.

Smeh

pre 3 godine

Verujem da bi Jokić više voleo da ima statistiku kao Gober u prethodne 3 utakmice i da njegov tim pobedjuje nego da ruši neke rekorde a da njegov tim gubi. Možda je i ono šutiranje stolice u trenutku kada Bruklin preokreće meč na svoju stranu jasan pokazatelj šta mu je bitnije.

Beks

pre 3 godine

https://youtu.be/pvD3DlzusBI Posto je lik uporedio Davida Robinsona sa Goberom,ovo je kratki Admiralov highlight gde se vidi kako je trcao sa loptom coast to coast kao bek,kada je sa perimetra driblao licem u lice,mid range sutevi i gde se pri kraju vide trojke sa svih mogucih pozicija,pa i iz uglova preko cuvara. Neverovatna brzina,snaga i atletske sposobnosti,nikakve dodirne tacke sa Goberom,vise slicnosti sa Janisom. Nakon sto sam postavio Jump Shoot kompilaciju Patrika Juinga takodje zbog komentara izvesnog lika,koliko da pokazem da pojedine osobe uopste ne poznaju vecinu igraca o kojima pricaju i pokusavaju ih spustiti.

Ostin A

pre 3 godine

Ono kad ti je Jokić najbolji odbrambeni igrač u timu... Milsap sada puni 36 godina, teško je da se sa tim godinama guraš po koševima i budeš defanzivac kvaliteta kao što si bio pre 10 godina.

Denverov problem je što nemaju igrača koji može da bude flaster na nekom igraču, da mu ne dozvoli da diše. Prošle godine je to bio Grant. Da je on tu, videli bi kako bi se Durant iživljavao, sigurno ne toliko kao sada.

man

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...
(nenad ilic, 13. januar 2021 09:00)

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom je zapravo Hakimohuljenje.

Dragan Borca

pre 3 godine

Opet Maloun uzgubio utakmicu. Vode 18 razlika i on onda opet krece da igra sa 4 plejmejkera 🙄 Cak i na kraju zatvara utakmicu sa 4 plejmejkera. A Grin mu na klupi dok mu Dozier bek igra krilnog centra i naravno ovi lagano preko niskih bekova pune. Ja ne znam sto to radi covek vec vise puta gubi tako utakmice. Jos Porter ima koronu pauzirace neko vreme. Iznenadio Bruklin sa Bol Bolom na pocetku i cim su imali visinu odlicno igrali sve dok opet nije poceo sa 4 beka da igra i sve upropastio. Neverovatan je 😆

roronja

pre 3 godine

Od svega prave statistiku,koje prvi zavezao pertlu?Ko se najviše puta obrisao peskirom?Ko je bacio loptu a da je najviše ostala u vazduhu,ko je najjače prno i tako dalje.

Statistika

pre 3 godine

A,jel ima statistika za puštanje brade i brkova u prvih deset kola prvenstva.Nisam mogao da pronađem taj podatak,dakle Nidžo je prvi u tom statističkom podatku i od njega će se meriti.A tek tri bureka sa mesom u pet minuta bez jogurta će ostati va vjek vjekova.

Box

pre 3 godine

Dzabe svi ti njegovi rekordi kad za Srbiju ne daje maksimum, kad igra za repku Jokic je u rangu Kuzmica i Stimca.
(Wll Mosley, 13. januar 2021 13:52)

Bitno je da je Birca rang iznad...

mich

pre 3 godine

Cekaj ne kapiram, jel bitna statistika igraca ili rezultat ekipe hahaha, jos jedan dokaz koliko je bezvezna NBA liga, cela liga u sluzbi 15 igraca (Dzejms, Harden, Kari, Jokic, Doncic, Embid, Janis, Kavai, Irving, Dejvis) kad malo bolje razmislim nema ih ni 10

slaviša šmigič

pre 3 godine

Statistika neznači ništa ni ekipi niti treneru ako nema rezultata a Denver je očito dosta slabiji nasprem prošle sezone a otišli su i neki značajni igrači Denvera koji su ulazili sa klupe i bili odlični.

Džoni

pre 3 godine

Denver je raspad od ekipe. Gledao sam veći deo drugog pol i ljudi nisu odbranili praktično ni jedan napad. Durant ih je uništio, ali uništio.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !
(Goks, 13. januar 2021 09:29)

Presmesno...

Globtroter

pre 3 godine

Strava. Mislim da bi svu pažnju trebalo da usmeri da u narednim utakmicama ostvari minumum od 14 poena, 5 skokova i 3 asistencije u prvih 5 minuta i 15 sekundi utakmice jer to do sada niko nije uradio.

NoName

pre 3 godine

rekord 7+uhvacenih lopti a da pritom ima 20+ poena kakva komedija od statistike
(Ivan, 13. januar 2021 15:13)

Naravno. Naročito za budake koji ne razlikuju uhvaćenu od ukradene lopte. A ima vas takvih.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Kriva je uprava jer su odradili užasan prelazni rok, pustili 2 jako bitna igrača, a ostavili rupu Milsapa, koji nit igra odbranu, nit ide na skok, samo se šeta kao neka mlada po liniji za 3...
Igrač manje kada je on na parketu.
Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.

Pera

pre 3 godine

...dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.
@slaviša šmigič
Ne smem ni da pomislim kako bi Peja-Jokic funkcionisali, to bi bilo neazustavljivo...
Sto se tice odbrane, i ukradene lopte su deo iste, 7 (sedam) je bas lepa brojkas.

sunoko

pre 3 godine

Nba košarka se svodi na nabijanje statistike, a odbrane, akcije, timske igre nigde, samo se trči i puca, napad ne traje ni 10 sekundi...

јд123

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.

Што се тиче Крејга то је тачно. Али управа је изгледа хтела да ”натера” Мелоуна да Портеру да већу минутажу, па су оставили екипу без крила и нагомилали бекове. Али је Мелоун њих предухитрио и пронашао Дозијера, који му уместо Грина игра завршницу.

Разумљиво од стране управе. Да је Мелоун прошле године дао већу минутажу МПЈ-у, већ би знали да ли се уклапа са Јокићем и Марејем и ако не, могли су га трејдовати за неку звезду.

Можда је и боље да губе, да буду натерани да нешто промене. Или отказ Мелоуну или неки већи трејд или и једно и друго.

Pera

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.
@јд123

Da su Grantu dali sansu da u regularnoj sezoni igra i razvija se, startuje, a ne da dobija minute na kasicicu, bili bi bolji tim, a on bi bio zadovoljan i ostao. Dosao je kao mlad (25), starter, sa zeljom da raste, zavrsio na klupi.

E svete beli, mrak duša ljudskih tebe mrači i kroz njih demoni manijački...

pre 3 godine

A ni kladionice nisu odavno ovakav skor zabeležile... još od ubistva Kenedija, pa dok gledaš jednu ruku u Beloj Kući kako se zavlači u džepove narodu, drugom ti mađioničar ostalo kraducka preko sporta i sl.

Marko

pre 3 godine

Koje su ovo nebuloze od statistike. Kroz te brojeve praviš od prosečnog igrača neku zvezdu. Čovek imao 47% šut iz igre, a po statistici je kao neka faca. Od zemlje ne može da se odlepi, ali statistika "ubija"...
Ko je najbrže uvezao pertle u svlačionici...Jokiću leži njihova liga, jer to je basket liga , a ne košarkaška liga..u Evropi Jokić se ne primećuje na terenu...toliko puta vidjeno..

Иван

pre 3 godine

Денвер је можда и једина НБА екипа која није у рибилдингу, а њени играчи не знају шта и колико могу. Толико импровизације од разних половњака одавно нисам видео у америчкој кошарци. Недопустиво је да се епизодисти попут Дозијера или Бартона у озбиљним екипама понашају као да су прва нападачка опција. Смешно је после толико сезона и даље очекивати да ће Мареј бити константан: он је класична трећа опција, што значи да ти фали играч који ће редовно убацивати 20-ак поена. Да би тако нешто нашао, Малоун би морао да пружи шансу клинцима, а он то не чини довољно. Иако је сезона краћа но иначе (нема времена да се чека на то давање шансе), а и због ковида је за очекивати да ће тимовима требати већи број играча. Брука од недостатка осећаја за вођење екипе. Ето Јокића у Даласу за пар година, где ће са Дончићем да хара. А Денвер ће бити заглављен на дну са преплаћеним ветеранима.

slaviša šmigič

pre 3 godine

kad ti ekipa ubaci 25 poena za 5.minuta to znači,da je odbrana denvera katastrofalna a predvodnik loše odbrane je upravo naš Nikola Jokič treba biti malo realan i reči istinu,da Denver gubi utakmice zbog izuzetno lošeg Jokiča u odbrani Denvera.Đaba mu sve statistike dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.

Rade Pendrek

pre 3 godine

Trenutna Jokiceva situacija u Denveru mi lici na Bogdanovu u reprezentaciji na SP. Jokic igra svoju najbolju kosarku, bas kao I Bogdan na SP, pogadja u visokim procentima, kreira, briljira, vodi ekipu, nezaustavljiv je, a opet postoje neki koji bi ga osudili kao glavnog krivca za trenutni negativni skor tima I neuspesan start, jer eto, njemu je data sva podrska i sloboda u igri. Verujte da i unutar navijackog kora Denvera postoje tipovi poput PetraCzv, Kukatila i slicnih kreatura koji mrze Jokica jer je ugusio ostatak tima.
Valjda je posle starta sezone sada svima jasno koliko su bitni u ekipi Nagetsa bili Grent i Kreg, koliko je nesposobna uprava, te koliko je precenjen momak sa platom superzvezde Dzamal Marej. Cinjenica je da Jokic ima ubedljivo najbolji start od kada je u ligi, trenutno je najdominantniji igrac cele lige I da imaju proslogodisnji tim, skor bi verovatno bio 10-1 ili 9-2, a ne trenutnih 5-6. Uprava iz godine u godinu kiksa sa medjusezonskim potezima I iskreno navijam da Nikola predje u valjanu fransizu te ozbiljno napadne titulu sa igracima poput Doncica, Kavaija ili Durenta. Godine i talent mu prolaze.

Ozymandias

pre 3 godine

Svaka čast Jokiću, ali ovo je jedan od razloga zašto manje pratim Nba. Svako veče neki rekord, vidim da ima dosta kreativnih komentara na tu temu,respect! Rezultati totalno u drugom planu,samo brojevi. Još kad vidim trenere sa onim 'artijama,kao da ne gledaju utakmicu (koju su postavili) svojim očima.

ultrasrbin

pre 3 godine

slaviša šmigič, 13. januar 2021 12:47
A 7 lopti ukrao ispred hale. Igrao sve vreme dok je Bruklin preokretao rezultat.
Na svim sportskim vestima si, a po napisanom sam siguran da si oslobodjen fizickog.

...

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.

man

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...
(nenad ilic, 13. januar 2021 09:00)

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom je zapravo Hakimohuljenje.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

i jos su zaboravili dodati na ovaj rekord da je to sve postignuto sa levom carapom koja je kraca 1 cm od desne, koji besmisleni rekordi boze dragi...

Goks

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !

Vladimir

pre 3 godine

Koliko ja vidim piše prvi startni centar koji je imao ovakve brojke. Pretpostavljam da je u međuvremenu bila tona igrača na drugim pozicijama sa sličnim brojkama.

slaviša šmigič

pre 3 godine

kad ti ekipa ubaci 25 poena za 5.minuta to znači,da je odbrana denvera katastrofalna a predvodnik loše odbrane je upravo naš Nikola Jokič treba biti malo realan i reči istinu,da Denver gubi utakmice zbog izuzetno lošeg Jokiča u odbrani Denvera.Đaba mu sve statistike dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.

fun fact

pre 3 godine

Jokic uradio sto niko nikada nije uradio pre njega, izasao na teren levom nogom prvo,dok pertla na desnoj i uckur nisu bili vezani a pre toga je oprao zube organic pastom i ostao mu krmelj u levom oku...Jokara je zver i bice upisan zlatnim slovima ali cemu ove nepotrebne i nicemu bitne statistike...

Milan

pre 3 godine

Ameri uvek sa pravom naglase kada igrač napravi sjajne brojke, u porazu. Računaju se samo pobede, sve ostalo je manje važna lična statistika koja ima pun smisao samo ako je ekipa pobedila. Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija. Nikoli sa dobrim brojkama ne može izmaći all star, ali nije on taj tip kome to previše znači ako je ekipa u kanalu.

Marko

pre 3 godine

Koje su ovo nebuloze od statistike. Kroz te brojeve praviš od prosečnog igrača neku zvezdu. Čovek imao 47% šut iz igre, a po statistici je kao neka faca. Od zemlje ne može da se odlepi, ali statistika "ubija"...
Ko je najbrže uvezao pertle u svlačionici...Jokiću leži njihova liga, jer to je basket liga , a ne košarkaška liga..u Evropi Jokić se ne primećuje na terenu...toliko puta vidjeno..

nenad ilic

pre 3 godine

Staviti ga u istu recenicu sa Hakimom, jednim od najboljih NBA centara svih vremena dovoljno govori o njemu kao igracu i o njegovim uspesima...

Neplivač

pre 3 godine

,,Jokić je meč završio sa 23 poena, 11 asistencija, 8 skokova, uz neočekivanih čak 7 ukradenih lopti."

...i pritom ima više od 2 konja u ergeli

Marko

pre 3 godine

Mozda sutra bude bio prvi igrac u istoriji NBA koji je postigao 20 poena, imao 7 skokova, 3 asistencije, a sve to za 24 minuta u igri, 18 minuta i 14 stotinki, da je pri tom ucestovao u tri napada sa leve strane kosa, i imao dva iznudjena faula? A mozda je pre njega to uspeo samo Leri Bird, ali za stotinku manje vremena na parketu?

Trt

pre 3 godine

Jokara se pretvara u Vestbruka, vija statistiku ali redja mu ekipa poraze. A vidim da i novinare sve manje zanima rezultat ekipe a sve vise samo Jokiceva statistika.
(..., 13. januar 2021 09:44)

Već sam se uplašio da će vest proći bez ijednog ovakvog umobolnog komentara.

mich

pre 3 godine

Cekaj ne kapiram, jel bitna statistika igraca ili rezultat ekipe hahaha, jos jedan dokaz koliko je bezvezna NBA liga, cela liga u sluzbi 15 igraca (Dzejms, Harden, Kari, Jokic, Doncic, Embid, Janis, Kavai, Irving, Dejvis) kad malo bolje razmislim nema ih ni 10

Globtroter

pre 3 godine

Strava. Mislim da bi svu pažnju trebalo da usmeri da u narednim utakmicama ostvari minumum od 14 poena, 5 skokova i 3 asistencije u prvih 5 minuta i 15 sekundi utakmice jer to do sada niko nije uradio.

Statistika

pre 3 godine

A,jel ima statistika za puštanje brade i brkova u prvih deset kola prvenstva.Nisam mogao da pronađem taj podatak,dakle Nidžo je prvi u tom statističkom podatku i od njega će se meriti.A tek tri bureka sa mesom u pet minuta bez jogurta će ostati va vjek vjekova.

Irkusaneri

pre 3 godine

Ne znam kako ozbiljan tim moze 61-79, prokockati u 90-83, znaci u par minuta serija 29-4. Jedino ima smisla da nisu ozbiljan tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoka17, 13. januar 2021 09:15)

Bukvalno. Gledam ove snimke, 18 razlike na 11 minuta do kraja trece isledeca scena, gube 7 razlike na dva mi uta na kraju trece. Pa da su se sklanjali, kako su uspeli da naprave minus 25 za 8-9 minuta ? Ali ipak Jokic skoro pa tripl dabl, to je najbitnije

sunoko

pre 3 godine

Nba košarka se svodi na nabijanje statistike, a odbrane, akcije, timske igre nigde, samo se trči i puca, napad ne traje ni 10 sekundi...

Pekar

pre 3 godine

Za sve znalce sa ovoga sajta: Jokić već ima prsten, ako niste znali. Čovek se oženio prošle godine.
Ja ih već tri imam, a nikako da i keš legne. Uvek igram za pogrešan tim. Loši mi menadžeri.

Box

pre 3 godine

Dzabe svi ti njegovi rekordi kad za Srbiju ne daje maksimum, kad igra za repku Jokic je u rangu Kuzmica i Stimca.
(Wll Mosley, 13. januar 2021 13:52)

Bitno je da je Birca rang iznad...

slaviša šmigič

pre 3 godine

Statistika neznači ništa ni ekipi niti treneru ako nema rezultata a Denver je očito dosta slabiji nasprem prošle sezone a otišli su i neki značajni igrači Denvera koji su ulazili sa klupe i bili odlični.

Filip

pre 3 godine

Ovaj NBA se poslednjih par godina izgleda ne igra za pobedu, nego za licne rekorde. Izmislicete hiljadu rekorda, samo da ima sta da se objavi. To sto je tim izgubio i sto ima ocajan pocetak sezone, to je nebitno.

roronja

pre 3 godine

Od svega prave statistiku,koje prvi zavezao pertlu?Ko se najviše puta obrisao peskirom?Ko je bacio loptu a da je najviše ostala u vazduhu,ko je najjače prno i tako dalje.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nema od prstena ništa ! Ako Jokić želi prsten moraće da ide negde drugde. Boston,Dalas , San Antonio plaču za njegovim kvalitetima.

Bocko

pre 3 godine

Steta sto vecina saigraca ne moze ni blizu da ga isprati. Ovog puta je i pored nesto losijeg suta za svoje standarde ponovo odigrao odlicno.

Aca86

pre 3 godine

Ljudi, regurana sezona je. Porazi su normani. Nije ovo plejof da se gine na svakoj utakmnici. Vezace opet nekoliko dobrih utakmnica da poraz. Bice na kraju 4-6 mesta, pa kidanje u plejofu. Nije igrao Heris sto je velika rupa u odbrani a i poceo da pogadja suteve. Istice mu ugovor pa se razigrao :-) nema ni malog Portera.
A ovaj nas razbija, nekada se cini sa pola snage. Ali ni ne treba da se forsira pa da bude neka povreda. A svakako brine losa forma Mareja, dok su ostali standardni. Grin nije bio los protov File, a Bol Bol kada bi se razigrao bio bi ogroman dobitak za Denver. Samo jos malo odbrana kada bi se utegla. Koliko moze, ne mogu se ocekivati cuda od Mareja i Jokica u ovom segmentu.

Pogledas utakmicu pa onda komentarises

pre 3 godine

A odbrana...?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 13. januar 2021 09:14)

Da, 7 lopti je ukrao u trgovini.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Ne može Jokić sam. Meloun je veliki problem. Denveru treba trener, ne bilo koji, već Sašo Filipovski. Ne bi Lacersi znali šta ih je snašlo !
(Goks, 13. januar 2021 09:29)

Presmesno...

E svete beli, mrak duša ljudskih tebe mrači i kroz njih demoni manijački...

pre 3 godine

A ni kladionice nisu odavno ovakav skor zabeležile... još od ubistva Kenedija, pa dok gledaš jednu ruku u Beloj Kući kako se zavlači u džepove narodu, drugom ti mađioničar ostalo kraducka preko sporta i sl.

Smeh

pre 3 godine

Verujem da bi Jokić više voleo da ima statistiku kao Gober u prethodne 3 utakmice i da njegov tim pobedjuje nego da ruši neke rekorde a da njegov tim gubi. Možda je i ono šutiranje stolice u trenutku kada Bruklin preokreće meč na svoju stranu jasan pokazatelj šta mu je bitnije.

Beks

pre 3 godine

https://youtu.be/pvD3DlzusBI Posto je lik uporedio Davida Robinsona sa Goberom,ovo je kratki Admiralov highlight gde se vidi kako je trcao sa loptom coast to coast kao bek,kada je sa perimetra driblao licem u lice,mid range sutevi i gde se pri kraju vide trojke sa svih mogucih pozicija,pa i iz uglova preko cuvara. Neverovatna brzina,snaga i atletske sposobnosti,nikakve dodirne tacke sa Goberom,vise slicnosti sa Janisom. Nakon sto sam postavio Jump Shoot kompilaciju Patrika Juinga takodje zbog komentara izvesnog lika,koliko da pokazem da pojedine osobe uopste ne poznaju vecinu igraca o kojima pricaju i pokusavaju ih spustiti.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Kriva je uprava jer su odradili užasan prelazni rok, pustili 2 jako bitna igrača, a ostavili rupu Milsapa, koji nit igra odbranu, nit ide na skok, samo se šeta kao neka mlada po liniji za 3...
Igrač manje kada je on na parketu.
Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.

Pišel Mlatini

pre 3 godine

@Milan
Slažem se sa svim sem donekle sa ovim "Kada se na kraju karijere podvuče crta jedino što se suštinski gleda je broj prstenja, eventualno velika finala i finala konferencija"
Ima toliko legendarnih igrača koji nemaju prsten, Čarls Barkli, Redži Miler, Stiv Neš, Patrik Juing, Džon Stokton, Karl Meloun, Dominik Vilkins, Grent Hil, Kris Malin, Alen Ajverson... Stariji od mene će se setiti još legendi.
Sa druge strane Luk Longli ima 3 prstena a ne možemo reći da ima veći rejting od ovih nabrojanih.

Ostin A

pre 3 godine

Ono kad ti je Jokić najbolji odbrambeni igrač u timu... Milsap sada puni 36 godina, teško je da se sa tim godinama guraš po koševima i budeš defanzivac kvaliteta kao što si bio pre 10 godina.

Denverov problem je što nemaju igrača koji može da bude flaster na nekom igraču, da mu ne dozvoli da diše. Prošle godine je to bio Grant. Da je on tu, videli bi kako bi se Durant iživljavao, sigurno ne toliko kao sada.

Džoni

pre 3 godine

Denver je raspad od ekipe. Gledao sam veći deo drugog pol i ljudi nisu odbranili praktično ni jedan napad. Durant ih je uništio, ali uništio.

Dragan Borca

pre 3 godine

Opet Maloun uzgubio utakmicu. Vode 18 razlika i on onda opet krece da igra sa 4 plejmejkera 🙄 Cak i na kraju zatvara utakmicu sa 4 plejmejkera. A Grin mu na klupi dok mu Dozier bek igra krilnog centra i naravno ovi lagano preko niskih bekova pune. Ja ne znam sto to radi covek vec vise puta gubi tako utakmice. Jos Porter ima koronu pauzirace neko vreme. Iznenadio Bruklin sa Bol Bolom na pocetku i cim su imali visinu odlicno igrali sve dok opet nije poceo sa 4 beka da igra i sve upropastio. Neverovatan je 😆

NoName

pre 3 godine

rekord 7+uhvacenih lopti a da pritom ima 20+ poena kakva komedija od statistike
(Ivan, 13. januar 2021 15:13)

Naravno. Naročito za budake koji ne razlikuju uhvaćenu od ukradene lopte. A ima vas takvih.

Pera

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.
@јд123

Da su Grantu dali sansu da u regularnoj sezoni igra i razvija se, startuje, a ne da dobija minute na kasicicu, bili bi bolji tim, a on bi bio zadovoljan i ostao. Dosao je kao mlad (25), starter, sa zeljom da raste, zavrsio na klupi.

Rade Pendrek

pre 3 godine

Trenutna Jokiceva situacija u Denveru mi lici na Bogdanovu u reprezentaciji na SP. Jokic igra svoju najbolju kosarku, bas kao I Bogdan na SP, pogadja u visokim procentima, kreira, briljira, vodi ekipu, nezaustavljiv je, a opet postoje neki koji bi ga osudili kao glavnog krivca za trenutni negativni skor tima I neuspesan start, jer eto, njemu je data sva podrska i sloboda u igri. Verujte da i unutar navijackog kora Denvera postoje tipovi poput PetraCzv, Kukatila i slicnih kreatura koji mrze Jokica jer je ugusio ostatak tima.
Valjda je posle starta sezone sada svima jasno koliko su bitni u ekipi Nagetsa bili Grent i Kreg, koliko je nesposobna uprava, te koliko je precenjen momak sa platom superzvezde Dzamal Marej. Cinjenica je da Jokic ima ubedljivo najbolji start od kada je u ligi, trenutno je najdominantniji igrac cele lige I da imaju proslogodisnji tim, skor bi verovatno bio 10-1 ili 9-2, a ne trenutnih 5-6. Uprava iz godine u godinu kiksa sa medjusezonskim potezima I iskreno navijam da Nikola predje u valjanu fransizu te ozbiljno napadne titulu sa igracima poput Doncica, Kavaija ili Durenta. Godine i talent mu prolaze.

Иван

pre 3 godine

Денвер је можда и једина НБА екипа која није у рибилдингу, а њени играчи не знају шта и колико могу. Толико импровизације од разних половњака одавно нисам видео у америчкој кошарци. Недопустиво је да се епизодисти попут Дозијера или Бартона у озбиљним екипама понашају као да су прва нападачка опција. Смешно је после толико сезона и даље очекивати да ће Мареј бити константан: он је класична трећа опција, што значи да ти фали играч који ће редовно убацивати 20-ак поена. Да би тако нешто нашао, Малоун би морао да пружи шансу клинцима, а он то не чини довољно. Иако је сезона краћа но иначе (нема времена да се чека на то давање шансе), а и због ковида је за очекивати да ће тимовима требати већи број играча. Брука од недостатка осећаја за вођење екипе. Ето Јокића у Даласу за пар година, где ће са Дончићем да хара. А Денвер ће бити заглављен на дну са преплаћеним ветеранима.

Pera

pre 3 godine

...dok Jokič nepopravi igru u odbrani Denver nema čemu,da se nada Divac je pomeni jedno 3 puta korisniji igrač od Jokiča iako znam,da se mnogi neče složiti ali Divac i Peđa Stojakovič su sjajno funkcionisali na terenu duplo bolje nego Jokič-murray.
@slaviša šmigič
Ne smem ni da pomislim kako bi Peja-Jokic funkcionisali, to bi bilo neazustavljivo...
Sto se tice odbrane, i ukradene lopte su deo iste, 7 (sedam) je bas lepa brojkas.

јд123

pre 3 godine

Grent i Krejg nisu smeli nikako biti pušteni. Nikako.
(društvance iz predgrađa, 13. januar 2021 13:18)

Дејвиса нису смели никако да пропусте и да му дозволе да оде у Лејкерсе. НИКАКО. Исте су им шансе биле да задрже Грента као да доведу Дејвиса.

Што се тиче Крејга то је тачно. Али управа је изгледа хтела да ”натера” Мелоуна да Портеру да већу минутажу, па су оставили екипу без крила и нагомилали бекове. Али је Мелоун њих предухитрио и пронашао Дозијера, који му уместо Грина игра завршницу.

Разумљиво од стране управе. Да је Мелоун прошле године дао већу минутажу МПЈ-у, већ би знали да ли се уклапа са Јокићем и Марејем и ако не, могли су га трејдовати за неку звезду.

Можда је и боље да губе, да буду натерани да нешто промене. Или отказ Мелоуну или неки већи трејд или и једно и друго.

Ozymandias

pre 3 godine

Svaka čast Jokiću, ali ovo je jedan od razloga zašto manje pratim Nba. Svako veče neki rekord, vidim da ima dosta kreativnih komentara na tu temu,respect! Rezultati totalno u drugom planu,samo brojevi. Još kad vidim trenere sa onim 'artijama,kao da ne gledaju utakmicu (koju su postavili) svojim očima.

ultrasrbin

pre 3 godine

slaviša šmigič, 13. januar 2021 12:47
A 7 lopti ukrao ispred hale. Igrao sve vreme dok je Bruklin preokretao rezultat.
Na svim sportskim vestima si, a po napisanom sam siguran da si oslobodjen fizickog.