Sreda, 25.11.2020.

20:00

Penal, crveni, glupost Vidala i rutinska pobeda Reala VIDEO

Fudbaleri Real Madrida pobedili su u Milanu ekipu Intera 2:0 (1:0) u derbiju drugog dana 4. kola Lige šampiona.

Izvor: MS

Penal, crveni, glupost Vidala i rutinska pobeda Reala VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Bolesni skot

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se pricaž. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

Nisam mogao da odolim da te pitam... znači ako ja trčim, a ti mi s ledja podmetneš nogu, pa ja svojom nogom udarim tvoju i padnem... ja sam napravio faul... jer sam te šutnuo...
(gevara, 26. novemba

drago

pre 3 godine

Kako igra Modric.
Na kraju će proći i on i Pasalic, uz Rakitica i Kovacica koji su već prošli. Proći će i Vrsaljko (ili Corluka) koji se uskoro vraca.

jojufff

pre 3 godine

(Stevan, 26. novembar 2020 00:52)

Hajde sto su teorije zavjere u ping pong ligi prisutne, znamo da tu stima kurta i murta.
ali da neko nastima utakmcu protiv Bayerna..ili npr Intera, ma hajde molim lijepo.
ovdje je samo sudija nedorastao zadatku, nikad gorih sudija nego sada u engleskom fudbalu. ljudi su totalno izgubili kompas..pa onda idu ostale lige.
Var jeste dobar ali je sudije totalno zbunio..

ma stanje u drzavi dodano i populaciju koja visi u kadionici, cim padne gol ili ne.. zavisi od tiketa odmah je štimung.

stima se da, na malim klubovima..utakmicama
Na utakmicama na kojim igraju ponajbolji igraci na svijetu..veoma tesko, tesko izvodljivo.

SacuvajBože

pre 3 godine

Nismo mi veverice. Znamo da namestaju utakmice i u prvenstvu i u ligi sampiona obe ekipe i Inter sa prelazima i Real kad gubi sa ppo jedan nula kod kuce i u gostima. A sad je cista racunica igrali su tri za tri. To i vrapci na grani znaju odavno.

Samo Realno

pre 3 godine

Koliko je inter pao nisko,deset godina im Juventus lupa samare kako hoce i ponizava ih.I sad kao hoce ,zele prekinuti dominacija kluba iz Torina dovodjenjem Marotte,Kontea i Vidala sve Juventusovi ljudi,koji su ono najbolje pruzili tamo.
Cirkus su uvek bili i kroz istoriju,miljama daleko i ispod Milana i Juventusa

sportdetective

pre 3 godine

Eng sudije tako sude, kad je penal onda ga sviraju kad nije oni odmahnu rukom. Sad sto vi mrzite Real to je drugo. Javljeno iz VARa da je Varan prvo dirao loptu. Sta je posle toga nije bitno. Vidal zbog simuliranja dobija zuti, zbog prigovora crveni, i jos bi mu trebalo dati jos jednu samarcinu. Pa ajte vi meni recite kako je covek od onakog kontakta pao onako na glavu. Komedija, pa prisniji su vresling borci i njihovi potezi

nikola

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje
(Daki, 25. novembar 2020 22:48)

Da je doticni sudija sudio istim kriterijumom celu utakmicu, do poluvremena bi bilo 1:1. Pitanje sta bi se desavalo u drugom. Ovako je direktno uticao na konacan ishod. Real jeste bio bolji i nije bilo potrebno da dobija i pomoc prepotentnog celavog gospodina.

VJ

pre 3 godine

Ne ulazeći u konkretnu situaciju, Arturo Vidal je igrač kome treba dati žuti karton u prvom minutu. Toliko odvratan i prljav igrač. Prosto je leponda ga neko iznervira. Koliko puta se izvukao od crvenih kartona. On i Pepe su najogavniji u fudbalu.

hypatija

pre 3 godine

nisexpres,
lepo si rekao , igrao si fudbal, što znači da više ne igraš. I sve si u pravu osim činjenice da danas postoji var tehnologija koja je i postavljena kako bi sudija mogao da pogleda spornu situaciju, tako da je ovaj gospodin morao da ispoštuje igrača i makar pogleda ponovo situaciju pa onda i da potvrdi da je bio u pravu. Ovako ... nepismeni Vidal jeste u pravu i Inter jeste oštećen. A Real jeste najpovlašćeniji klub u Evropi .

Kole

pre 3 godine

Zvuci nevjerovatno, al Inter i dalje vrlo lako moze proci ovu grupu, dobiju Borusiju sledece kolo u gostima, i nadaju se porazu Borusije u zadnjem kolu od Reala u Madridu i eto Intera medju 16.

gevara

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se prica. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

2CRAZY

pre 3 godine

Sta napadate sudiju, bio je dobar, iskulirajte, sad samo zato sto je Real Madrid ne znaci da se automatski namesta, sve je bilo regularno.

Stevan

pre 3 godine

Bukvalno, ali bukvalno se samo u Srbiji o sudjenju utakmica govori na ovakav nacin i u ovakvom kontekstu. Ljudi sa strane to sve komentarisu onako, u nekom saljivom kontekstu.
Medjutim kod nas se ide toliko daleko, da smo mi ubedjeni da je Real kupio titule LS, da je isto uradila Barcelona sa Guardiolom(otuda i kradja protiv Celsija- ne greska sudije, ne nikako jer to se ne dogadja... vec kradja).
Koliko smo mi deluzioniran narod, koliko je nama sve u drzavi puklo kad mi svuda vidimo neku zaveru, mito, korupciju, to je tragicno.
Pa sto sad Barcelona ne kupi titulu u LS? Sta, nestalo im para?
Sto Real ne kupi titulu nego ispadaju u 1/8 ili 1/4 finala?
Sto United, klub sa najvecom zaradom godinama unazad, ne kupuje bar sigurno 4. mesto, a ne da se blamiraju po Ligi Evrope?
Sto isto ne urade Man City i PSG?
Ako neko ima para, imaju oni?
Da li ste bre vi normalni ljudi, kad mislite da to ide tako kako vi u svojim glavama zamisljate?
Opet kazem, to bi sve bilo smesno i zabavno, da nije zalosono i tragicno i da se kroz takve neke stvari ne primecuje koliko smo polupani kao narod i kao drustvo.

Stef

pre 3 godine

Fino je onaj lik sa Arene rekao da ono nije vidilo penala za Inter, covjek fino kaze da se potpuno jasno vidi da je Varan prvo izbio loptu, a onda Vidal samo zapeo za njega, znaci kakav crni penal, VAR tu uopste nije bio potreban. A to sto je Vidal nenormalan, to je njegov problem, a ujedno i Interov problem. Jednostavno ne mozes se onako sudiji unositi u lice, i to jos posle prvog zutog kartona, sudija tu nije imao nikakvog izbora nego da mu pokaze crveni.

Pa da

pre 3 godine

Simpetisem Real Madrid u Spaniji,a Inter u Italiji,tako da cu biti realan,penal za Real jeste bio,penal za Inter takodje bio,crveni jeste bio ali je posledica nedosudjenog penala,tako da je Inter bas ostecen.. Sto se tice ostalog,Real je razbio Inter,bio je mnogo bolji..

bmiles

pre 3 godine

Modric ih rasturio na sredini,zahvaljujuci gluposti Vidala,olaksao mu posao.Bez obzira na to ovo je bila igre macke i misa.Pritisao ih Real od prbog minuta.Najzad jaka desba strana Reala sa Karvahalom i Caskezom i Modricem u trouglu.Inter i Konte (nikako da svarim ovog trenera) uzasni veceras.Ostale utakmice manje vise rezultatski ocekivane izuzev pobede Atalant)e nad Liverpulom(postaje zabrinjavajuce ove igre toplo hladno sampiona PL i LS). Nikoliceva Lokomotiva do vaznog poena i bar ucesca u LE.

Zaneti

pre 3 godine

(Madridista, 25. novembar 2020 21:55)

A sta je trebalo da se ne sviraju cisti penali? U koliko utakmica zaredom je prosle sezone svirano penala Realu na kraju sezone i kako su osvojili titulu? Ja Juventus mrzim ali od Juventusa je samo Real gori kada su sudije u pitanju. O LŠ i zadnjih 6-7 godina da i ne govorim. Kad kod treba sudije su uvek tu da pomognu Realu

Evropejac

pre 3 godine

Od anemičnog Intera je samo sudija bio gori! Prepotenko nije hteo čak ni snimak sporne situacije da pogleda! Naravno, dotični g-din je iz Engleske!

POPE

pre 3 godine

Ovom sudiji treba zabraniti da sudi Evropske utakmice. Vise nije ni bitno da li je bio penal ili ne MORAO je da konsultuje VAR!!! Ali Englezi uvek izigravaju pametnjakovice a najgore su sudije u Evropi.

Daki

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

umesto penal za inter njima crveni. KAKO NEKO MOZE DA NAVIJA ZA REAL??? plus mepostojuci penal za njih
(krtola, 25. novembar 2020 21:36)





penal za real - čist ko suza!
penal za inter - takođe!

crveni karton za vidala - prestrog, čak i da se pobunio zbog nečeg manje važnog od toga što arogantni englez, a la brih, neće ni var da pogleda?!

Tema

pre 3 godine

Potpuno identicna situacija prvo nad Nacom odmah penal. U drugoj situaciji Vidal ima na ramenu i povlaci ga Modric Varan ga onesposobljava da udari loptu. Penal kao kuca. Sudija ostaje nem. Evo dokaza visegodisnjeg rekao bih kroz istoriju visedecenijsko navlacenje za Real. Ovo je sramno sudjenje jos zbog prigovora Vidal dobija crveni karton. Da se fasista Franko digne iz groba ne bi verovao sta se sudi Realu. Zato su lopovski klub bili i ostali. Kancer fudbala. Ovu sramotu godinama gleda ceo svet. Najljigaviji klub na svetu bili i ostali.

fer86

pre 3 godine

Di oni vide penal nad vidalom, pa lik je samog sebe sapleo i pao.A crveni opravdan, prvo psuje sucu sve po spisku,ovaj mu da zuti da ga smiri i kad covjek pomislio da se smirio zalijece se i unosi englezu u facu, drugi zuti i opravdano crveni.A kmece mahom katalonci ga sudjenje, a ovi sta drukaju za inter ili su slijepi ili se prave slijepima jer u ovoj tekmi nisu nista pokazali, cista nula,real ih nadigrao i izdominirao,ni blizu igre koju su pokazali u Madridu...

nisexpres

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.
(NIK., 25. novembar 2020 21:55)


Dosadni ste, igrao sam fudbal 25 godina na zapadu i dobio 1 zuti karton za sve te godine inace ulazio muski u duele, kosio igrace ali uvek prvi na loptu ali nikada se nisam bunio sudijama pa ni kada sam bio u pravu.sudija je zakon i tu se prica zavrsava.Mozes ti da lupetas sta hoces trazis pravdu ali tvoja jec je totalno nebitna,sudija ima zadnju i glavnu rec.A ovaj Vidal je smesan igrac.

Sudije dno!

pre 3 godine

Inter pokraden,snesan sudija i penal.za real..Penal zaInter barem 60 % a ni u jednoj situaciji nece da gledaju var!Ni kod prekida kada su dva igraca Intera povucena za dres na zemlju!
Nisu dzabe imali NI JEDNOG sudiju na svetskom prvenstvu !
Samo guraju godinama real,barsu i mancester!Pogotovu mancester i barsu!Mancester obavezno dobije Bazelu grupi!

Saške

pre 3 godine

Sramotna odluka sudije da ne dosudi penal za Inter,a još veća sramota je VAR što ga nije pozvao da ponovo pogleda situaciju.Ako je ono bio penal za Real morao je i ovo biti penal za Inter.

Rade M

pre 3 godine

@Očajan inter sa i bez Viđala ali sudija samo potvrdio da su engleski arbitri dno.
(Danilo, 25. novembar 2020 21:43)
Nisam ljubitelj Entoni Tejlora al' svaki put je bio i pravu na ovoj tekmi. Sudi sa velikim autoritetim... svaka čast. Vidal je poznata baraba.

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav neinteligentan potez Vidala.
(Peca, 25. novembar 2020 21:42)

Slažem se. glupo je reagovao... ali ako si igrao fudbal, i da posle onog Realovog penala, dodješ u priliku u kojoj je bio Vidal, da šutneš i daš gol, a od pozadi ti igrač podmetne hovu, a sudija odmahne rukom... Ne znam kako ga nije nokautirao...

bvb

pre 3 godine

Koja je trenerska prevara ovaj Konte... Prosle sezopne je kukao i vadio se na pojacanja koja mu nisu doveli. Ove godine je dobio sve igrace koje trazio (Vidala juri ko budala svake godine) i evo... Cak i da ovaj indijanac nije dobio crveni ovi bi ih pregazili sa B timom.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ne znam kakva je procedura, ali garantujem da bih u izboru za predsednika fifa-e i uefa-e pobedio sa geslom - bez engleskih "sudija" i u reprezentativnim i u međunarodnim klupskim takmičenjima!!!

Da li je ovde iko ostao normalan?

pre 3 godine

Napad na sudiju? Da li vi znate šta znači napad na nekog? Kao mnogi na raznim mestima, samo pumpanje i preuveličavanje nebitnih stvari, a zatvaranje očiju pred bitnim.

Johny

pre 3 godine

Da je bio penal VAR bi to signalizirao. Ali mislim da nije bio penal jer se ovaj čiroki sapleo o nogu fudbalera Reala a sudija na par metara udaljen

Nosim masku ali mi se vidi nos

pre 3 godine

@nerazzurro

Vi i niste za boljeg od Spaletija, pre Kontea ste bili predmet podsmeha sirom Italije, dok Konte od vas nije napravio respektabilan tim, da nije zatekao takav krs od igraca skudeto bi bio njegov.

presheva

pre 3 godine

pa ovaj vidal svaku drugu utakmicu zasluzuje crveni.. tako prljav igrac je.. i uvek kad je potreban klubu on se buni nesto.. igra grubo kao pacenik

Urox

pre 3 godine

Cist penal ne svira , ne zanima ga ni Var da pogleda, i crveni Vidalu... I posle neko kaze ne gura se Real... Ma ne.... Al naicice i njima neki Bajern

mislim sta jos reci

pre 3 godine

mozda je i bio penal ali onakva reakcija vidala. on treba ide da se leci.

uzgred inter ocajan i pre iskljucenja vidala.

E

pre 3 godine

Ne kazem da je bio penal ali sudija je trebao da pogleda.....mozda i preterano iskljucenje ali je vec svima jasno da pre svih Real i Barselona decenijama imaju sudijsku pomoc!!!!!

Madridista

pre 3 godine

@Danilo Kao navijač Reala potvrđujem - engleski arbitri ne smeju biti prisutni u evropskim utakmicama. Svejedno smo bili bolji, ne treba nam ovo.

Calcio_fan

pre 3 godine

Biće ovaj Vidal pravi pit bul na sredini terena, a i onaj mali Young po levoj strani bi mogao biti opasan igrač. Ima tu potencijala i kod ostalih mladića. Vreme će pokazati, tek je 2010. godina...

Madridista

pre 3 godine

@Cisse 9 Poslednjih 5 penala na utakmicama Reala, samo jedan u korist Reala. Kako te nije sramota? Da je Real tim koji se favorizuje, ti penali ne bi bili svirani.

krtola

pre 3 godine

auuuu sta su svirali penal realu auuuu. Do kad vise samo se pitam?? Kako se drugi ne pobune protiv ovog videgodisnjeg pljackanja drugih u LS, meni nije jasno. Nisu to mali klubovi kao kod nas pa da moraju da cute

menko

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju?Ako je ono penal za Real onda je Inter drastično oštećen.Da je sviran penal nad Vidalom Inter bi nastavio utakmicu sa 11 igrača.

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju... ja gledao... nisam video! Ne opravdavam Vidala, ali mislim da bi engleskim sudijama trebalo zabraniti da se bave sudjenjem... Bio dva metra od Vidala, a nije kao video prekršaj! Upropastio utakmicu, iako je Inter katastrofa od tima...

Marko G

pre 3 godine

Kao navijac Reala trebao je sudija makar VAR da pogleda ALI kad videh da je to Vidal tako mi je drago bilo najvise zbog njega jer ga mrzim a tek 2x zuti karton hahaha. Real mu nabija komplekse vec godinama i jako mi je drago zbog toga. Hala Madrid.

sin od pileta

pre 3 godine

Haha pa ovaj inter je komedija. Vidal decko sam pada, ustaje i Napada sudiju. Bas divlja ekipa. Jos dugo ce gledati juveu u ledja

NIK.

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.

BBR

pre 3 godine

Ja bih svim engleskim sudijama zabranio da sude na medjunardnim takmicenjima... neka skrnave igru na ostrvu. Ne razumem poentu VAR-a ako sudija ne zeli ni da se kosultuje sa kolegama iz VAR sobe, a radi se o penalu, ne faulu na sredini terena

Estefano

pre 3 godine

Znaju sudije kakav je zapravo ovaj Vidal. Iako sam navijao za pobedu Intera radi što interesantnijeg daljeg raspleta nek mu je dao crveni. Koliko ih je do sad zaradio a nije dobio moralo mu se kad tad vratiti.

Zuja

pre 3 godine

Kada sw bolje pogleda snimak vidi se da je Vidal zapeo o nogu igrača Reala. Drugo. Šta igra Modrić? Ili doda loptu prvom slobodnom igraču ili lopta ide nazad

Darko

pre 3 godine

Propustio priliku da se 'ispravi' to mu Vidal pomenuo i odma crveni? Mozda bi se i ispravio sudija tamo negde 80-95min ali tad Inter nebi imo sanse da pobedi sto je je i bio cilj . realno inter trenutno ima jaci tim.

BBR

pre 3 godine

Ja bih svim engleskim sudijama zabranio da sude na medjunardnim takmicenjima... neka skrnave igru na ostrvu. Ne razumem poentu VAR-a ako sudija ne zeli ni da se kosultuje sa kolegama iz VAR sobe, a radi se o penalu, ne faulu na sredini terena

Urox

pre 3 godine

Cist penal ne svira , ne zanima ga ni Var da pogleda, i crveni Vidalu... I posle neko kaze ne gura se Real... Ma ne.... Al naicice i njima neki Bajern

krtola

pre 3 godine

auuuu sta su svirali penal realu auuuu. Do kad vise samo se pitam?? Kako se drugi ne pobune protiv ovog videgodisnjeg pljackanja drugih u LS, meni nije jasno. Nisu to mali klubovi kao kod nas pa da moraju da cute

POPE

pre 3 godine

Ovom sudiji treba zabraniti da sudi Evropske utakmice. Vise nije ni bitno da li je bio penal ili ne MORAO je da konsultuje VAR!!! Ali Englezi uvek izigravaju pametnjakovice a najgore su sudije u Evropi.

Daki

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

umesto penal za inter njima crveni. KAKO NEKO MOZE DA NAVIJA ZA REAL??? plus mepostojuci penal za njih
(krtola, 25. novembar 2020 21:36)





penal za real - čist ko suza!
penal za inter - takođe!

crveni karton za vidala - prestrog, čak i da se pobunio zbog nečeg manje važnog od toga što arogantni englez, a la brih, neće ni var da pogleda?!

Evropejac

pre 3 godine

Od anemičnog Intera je samo sudija bio gori! Prepotenko nije hteo čak ni snimak sporne situacije da pogleda! Naravno, dotični g-din je iz Engleske!

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav neinteligentan potez Vidala.
(Peca, 25. novembar 2020 21:42)

Slažem se. glupo je reagovao... ali ako si igrao fudbal, i da posle onog Realovog penala, dodješ u priliku u kojoj je bio Vidal, da šutneš i daš gol, a od pozadi ti igrač podmetne hovu, a sudija odmahne rukom... Ne znam kako ga nije nokautirao...

Estefano

pre 3 godine

Znaju sudije kakav je zapravo ovaj Vidal. Iako sam navijao za pobedu Intera radi što interesantnijeg daljeg raspleta nek mu je dao crveni. Koliko ih je do sad zaradio a nije dobio moralo mu se kad tad vratiti.

Calcio_fan

pre 3 godine

Biće ovaj Vidal pravi pit bul na sredini terena, a i onaj mali Young po levoj strani bi mogao biti opasan igrač. Ima tu potencijala i kod ostalih mladića. Vreme će pokazati, tek je 2010. godina...

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ne znam kakva je procedura, ali garantujem da bih u izboru za predsednika fifa-e i uefa-e pobedio sa geslom - bez engleskih "sudija" i u reprezentativnim i u međunarodnim klupskim takmičenjima!!!

bvb

pre 3 godine

Koja je trenerska prevara ovaj Konte... Prosle sezopne je kukao i vadio se na pojacanja koja mu nisu doveli. Ove godine je dobio sve igrace koje trazio (Vidala juri ko budala svake godine) i evo... Cak i da ovaj indijanac nije dobio crveni ovi bi ih pregazili sa B timom.

Pa da

pre 3 godine

Simpetisem Real Madrid u Spaniji,a Inter u Italiji,tako da cu biti realan,penal za Real jeste bio,penal za Inter takodje bio,crveni jeste bio ali je posledica nedosudjenog penala,tako da je Inter bas ostecen.. Sto se tice ostalog,Real je razbio Inter,bio je mnogo bolji..

nisexpres

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.
(NIK., 25. novembar 2020 21:55)


Dosadni ste, igrao sam fudbal 25 godina na zapadu i dobio 1 zuti karton za sve te godine inace ulazio muski u duele, kosio igrace ali uvek prvi na loptu ali nikada se nisam bunio sudijama pa ni kada sam bio u pravu.sudija je zakon i tu se prica zavrsava.Mozes ti da lupetas sta hoces trazis pravdu ali tvoja jec je totalno nebitna,sudija ima zadnju i glavnu rec.A ovaj Vidal je smesan igrac.

fer86

pre 3 godine

Di oni vide penal nad vidalom, pa lik je samog sebe sapleo i pao.A crveni opravdan, prvo psuje sucu sve po spisku,ovaj mu da zuti da ga smiri i kad covjek pomislio da se smirio zalijece se i unosi englezu u facu, drugi zuti i opravdano crveni.A kmece mahom katalonci ga sudjenje, a ovi sta drukaju za inter ili su slijepi ili se prave slijepima jer u ovoj tekmi nisu nista pokazali, cista nula,real ih nadigrao i izdominirao,ni blizu igre koju su pokazali u Madridu...

Marko G

pre 3 godine

Kao navijac Reala trebao je sudija makar VAR da pogleda ALI kad videh da je to Vidal tako mi je drago bilo najvise zbog njega jer ga mrzim a tek 2x zuti karton hahaha. Real mu nabija komplekse vec godinama i jako mi je drago zbog toga. Hala Madrid.

bmiles

pre 3 godine

Modric ih rasturio na sredini,zahvaljujuci gluposti Vidala,olaksao mu posao.Bez obzira na to ovo je bila igre macke i misa.Pritisao ih Real od prbog minuta.Najzad jaka desba strana Reala sa Karvahalom i Caskezom i Modricem u trouglu.Inter i Konte (nikako da svarim ovog trenera) uzasni veceras.Ostale utakmice manje vise rezultatski ocekivane izuzev pobede Atalant)e nad Liverpulom(postaje zabrinjavajuce ove igre toplo hladno sampiona PL i LS). Nikoliceva Lokomotiva do vaznog poena i bar ucesca u LE.

Saške

pre 3 godine

Sramotna odluka sudije da ne dosudi penal za Inter,a još veća sramota je VAR što ga nije pozvao da ponovo pogleda situaciju.Ako je ono bio penal za Real morao je i ovo biti penal za Inter.

Tema

pre 3 godine

Potpuno identicna situacija prvo nad Nacom odmah penal. U drugoj situaciji Vidal ima na ramenu i povlaci ga Modric Varan ga onesposobljava da udari loptu. Penal kao kuca. Sudija ostaje nem. Evo dokaza visegodisnjeg rekao bih kroz istoriju visedecenijsko navlacenje za Real. Ovo je sramno sudjenje jos zbog prigovora Vidal dobija crveni karton. Da se fasista Franko digne iz groba ne bi verovao sta se sudi Realu. Zato su lopovski klub bili i ostali. Kancer fudbala. Ovu sramotu godinama gleda ceo svet. Najljigaviji klub na svetu bili i ostali.

Zaneti

pre 3 godine

(Madridista, 25. novembar 2020 21:55)

A sta je trebalo da se ne sviraju cisti penali? U koliko utakmica zaredom je prosle sezone svirano penala Realu na kraju sezone i kako su osvojili titulu? Ja Juventus mrzim ali od Juventusa je samo Real gori kada su sudije u pitanju. O LŠ i zadnjih 6-7 godina da i ne govorim. Kad kod treba sudije su uvek tu da pomognu Realu

sin od pileta

pre 3 godine

Haha pa ovaj inter je komedija. Vidal decko sam pada, ustaje i Napada sudiju. Bas divlja ekipa. Jos dugo ce gledati juveu u ledja

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju... ja gledao... nisam video! Ne opravdavam Vidala, ali mislim da bi engleskim sudijama trebalo zabraniti da se bave sudjenjem... Bio dva metra od Vidala, a nije kao video prekršaj! Upropastio utakmicu, iako je Inter katastrofa od tima...

Sudije dno!

pre 3 godine

Inter pokraden,snesan sudija i penal.za real..Penal zaInter barem 60 % a ni u jednoj situaciji nece da gledaju var!Ni kod prekida kada su dva igraca Intera povucena za dres na zemlju!
Nisu dzabe imali NI JEDNOG sudiju na svetskom prvenstvu !
Samo guraju godinama real,barsu i mancester!Pogotovu mancester i barsu!Mancester obavezno dobije Bazelu grupi!

Samo Realno

pre 3 godine

Koliko je inter pao nisko,deset godina im Juventus lupa samare kako hoce i ponizava ih.I sad kao hoce ,zele prekinuti dominacija kluba iz Torina dovodjenjem Marotte,Kontea i Vidala sve Juventusovi ljudi,koji su ono najbolje pruzili tamo.
Cirkus su uvek bili i kroz istoriju,miljama daleko i ispod Milana i Juventusa

mislim sta jos reci

pre 3 godine

mozda je i bio penal ali onakva reakcija vidala. on treba ide da se leci.

uzgred inter ocajan i pre iskljucenja vidala.

Rade M

pre 3 godine

@Očajan inter sa i bez Viđala ali sudija samo potvrdio da su engleski arbitri dno.
(Danilo, 25. novembar 2020 21:43)
Nisam ljubitelj Entoni Tejlora al' svaki put je bio i pravu na ovoj tekmi. Sudi sa velikim autoritetim... svaka čast. Vidal je poznata baraba.

presheva

pre 3 godine

pa ovaj vidal svaku drugu utakmicu zasluzuje crveni.. tako prljav igrac je.. i uvek kad je potreban klubu on se buni nesto.. igra grubo kao pacenik

NIK.

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.

Da li je ovde iko ostao normalan?

pre 3 godine

Napad na sudiju? Da li vi znate šta znači napad na nekog? Kao mnogi na raznim mestima, samo pumpanje i preuveličavanje nebitnih stvari, a zatvaranje očiju pred bitnim.

E

pre 3 godine

Ne kazem da je bio penal ali sudija je trebao da pogleda.....mozda i preterano iskljucenje ali je vec svima jasno da pre svih Real i Barselona decenijama imaju sudijsku pomoc!!!!!

Madridista

pre 3 godine

@Danilo Kao navijač Reala potvrđujem - engleski arbitri ne smeju biti prisutni u evropskim utakmicama. Svejedno smo bili bolji, ne treba nam ovo.

VJ

pre 3 godine

Ne ulazeći u konkretnu situaciju, Arturo Vidal je igrač kome treba dati žuti karton u prvom minutu. Toliko odvratan i prljav igrač. Prosto je leponda ga neko iznervira. Koliko puta se izvukao od crvenih kartona. On i Pepe su najogavniji u fudbalu.

Nosim masku ali mi se vidi nos

pre 3 godine

@nerazzurro

Vi i niste za boljeg od Spaletija, pre Kontea ste bili predmet podsmeha sirom Italije, dok Konte od vas nije napravio respektabilan tim, da nije zatekao takav krs od igraca skudeto bi bio njegov.

nikola

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje
(Daki, 25. novembar 2020 22:48)

Da je doticni sudija sudio istim kriterijumom celu utakmicu, do poluvremena bi bilo 1:1. Pitanje sta bi se desavalo u drugom. Ovako je direktno uticao na konacan ishod. Real jeste bio bolji i nije bilo potrebno da dobija i pomoc prepotentnog celavog gospodina.

menko

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju?Ako je ono penal za Real onda je Inter drastično oštećen.Da je sviran penal nad Vidalom Inter bi nastavio utakmicu sa 11 igrača.

Stevan

pre 3 godine

Bukvalno, ali bukvalno se samo u Srbiji o sudjenju utakmica govori na ovakav nacin i u ovakvom kontekstu. Ljudi sa strane to sve komentarisu onako, u nekom saljivom kontekstu.
Medjutim kod nas se ide toliko daleko, da smo mi ubedjeni da je Real kupio titule LS, da je isto uradila Barcelona sa Guardiolom(otuda i kradja protiv Celsija- ne greska sudije, ne nikako jer to se ne dogadja... vec kradja).
Koliko smo mi deluzioniran narod, koliko je nama sve u drzavi puklo kad mi svuda vidimo neku zaveru, mito, korupciju, to je tragicno.
Pa sto sad Barcelona ne kupi titulu u LS? Sta, nestalo im para?
Sto Real ne kupi titulu nego ispadaju u 1/8 ili 1/4 finala?
Sto United, klub sa najvecom zaradom godinama unazad, ne kupuje bar sigurno 4. mesto, a ne da se blamiraju po Ligi Evrope?
Sto isto ne urade Man City i PSG?
Ako neko ima para, imaju oni?
Da li ste bre vi normalni ljudi, kad mislite da to ide tako kako vi u svojim glavama zamisljate?
Opet kazem, to bi sve bilo smesno i zabavno, da nije zalosono i tragicno i da se kroz takve neke stvari ne primecuje koliko smo polupani kao narod i kao drustvo.

gevara

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se prica. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

Darko

pre 3 godine

Propustio priliku da se 'ispravi' to mu Vidal pomenuo i odma crveni? Mozda bi se i ispravio sudija tamo negde 80-95min ali tad Inter nebi imo sanse da pobedi sto je je i bio cilj . realno inter trenutno ima jaci tim.

Kole

pre 3 godine

Zvuci nevjerovatno, al Inter i dalje vrlo lako moze proci ovu grupu, dobiju Borusiju sledece kolo u gostima, i nadaju se porazu Borusije u zadnjem kolu od Reala u Madridu i eto Intera medju 16.

Stef

pre 3 godine

Fino je onaj lik sa Arene rekao da ono nije vidilo penala za Inter, covjek fino kaze da se potpuno jasno vidi da je Varan prvo izbio loptu, a onda Vidal samo zapeo za njega, znaci kakav crni penal, VAR tu uopste nije bio potreban. A to sto je Vidal nenormalan, to je njegov problem, a ujedno i Interov problem. Jednostavno ne mozes se onako sudiji unositi u lice, i to jos posle prvog zutog kartona, sudija tu nije imao nikakvog izbora nego da mu pokaze crveni.

sportdetective

pre 3 godine

Eng sudije tako sude, kad je penal onda ga sviraju kad nije oni odmahnu rukom. Sad sto vi mrzite Real to je drugo. Javljeno iz VARa da je Varan prvo dirao loptu. Sta je posle toga nije bitno. Vidal zbog simuliranja dobija zuti, zbog prigovora crveni, i jos bi mu trebalo dati jos jednu samarcinu. Pa ajte vi meni recite kako je covek od onakog kontakta pao onako na glavu. Komedija, pa prisniji su vresling borci i njihovi potezi

Madridista

pre 3 godine

@Cisse 9 Poslednjih 5 penala na utakmicama Reala, samo jedan u korist Reala. Kako te nije sramota? Da je Real tim koji se favorizuje, ti penali ne bi bili svirani.

hypatija

pre 3 godine

nisexpres,
lepo si rekao , igrao si fudbal, što znači da više ne igraš. I sve si u pravu osim činjenice da danas postoji var tehnologija koja je i postavljena kako bi sudija mogao da pogleda spornu situaciju, tako da je ovaj gospodin morao da ispoštuje igrača i makar pogleda ponovo situaciju pa onda i da potvrdi da je bio u pravu. Ovako ... nepismeni Vidal jeste u pravu i Inter jeste oštećen. A Real jeste najpovlašćeniji klub u Evropi .

2CRAZY

pre 3 godine

Sta napadate sudiju, bio je dobar, iskulirajte, sad samo zato sto je Real Madrid ne znaci da se automatski namesta, sve je bilo regularno.

Zuja

pre 3 godine

Kada sw bolje pogleda snimak vidi se da je Vidal zapeo o nogu igrača Reala. Drugo. Šta igra Modrić? Ili doda loptu prvom slobodnom igraču ili lopta ide nazad

Johny

pre 3 godine

Da je bio penal VAR bi to signalizirao. Ali mislim da nije bio penal jer se ovaj čiroki sapleo o nogu fudbalera Reala a sudija na par metara udaljen

jojufff

pre 3 godine

(Stevan, 26. novembar 2020 00:52)

Hajde sto su teorije zavjere u ping pong ligi prisutne, znamo da tu stima kurta i murta.
ali da neko nastima utakmcu protiv Bayerna..ili npr Intera, ma hajde molim lijepo.
ovdje je samo sudija nedorastao zadatku, nikad gorih sudija nego sada u engleskom fudbalu. ljudi su totalno izgubili kompas..pa onda idu ostale lige.
Var jeste dobar ali je sudije totalno zbunio..

ma stanje u drzavi dodano i populaciju koja visi u kadionici, cim padne gol ili ne.. zavisi od tiketa odmah je štimung.

stima se da, na malim klubovima..utakmicama
Na utakmicama na kojim igraju ponajbolji igraci na svijetu..veoma tesko, tesko izvodljivo.

SacuvajBože

pre 3 godine

Nismo mi veverice. Znamo da namestaju utakmice i u prvenstvu i u ligi sampiona obe ekipe i Inter sa prelazima i Real kad gubi sa ppo jedan nula kod kuce i u gostima. A sad je cista racunica igrali su tri za tri. To i vrapci na grani znaju odavno.

drago

pre 3 godine

Kako igra Modric.
Na kraju će proći i on i Pasalic, uz Rakitica i Kovacica koji su već prošli. Proći će i Vrsaljko (ili Corluka) koji se uskoro vraca.

Bolesni skot

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se pricaž. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

Nisam mogao da odolim da te pitam... znači ako ja trčim, a ti mi s ledja podmetneš nogu, pa ja svojom nogom udarim tvoju i padnem... ja sam napravio faul... jer sam te šutnuo...
(gevara, 26. novemba

Marko G

pre 3 godine

Kao navijac Reala trebao je sudija makar VAR da pogleda ALI kad videh da je to Vidal tako mi je drago bilo najvise zbog njega jer ga mrzim a tek 2x zuti karton hahaha. Real mu nabija komplekse vec godinama i jako mi je drago zbog toga. Hala Madrid.

sin od pileta

pre 3 godine

Haha pa ovaj inter je komedija. Vidal decko sam pada, ustaje i Napada sudiju. Bas divlja ekipa. Jos dugo ce gledati juveu u ledja

Rade M

pre 3 godine

@Očajan inter sa i bez Viđala ali sudija samo potvrdio da su engleski arbitri dno.
(Danilo, 25. novembar 2020 21:43)
Nisam ljubitelj Entoni Tejlora al' svaki put je bio i pravu na ovoj tekmi. Sudi sa velikim autoritetim... svaka čast. Vidal je poznata baraba.

Zaneti

pre 3 godine

(Madridista, 25. novembar 2020 21:55)

A sta je trebalo da se ne sviraju cisti penali? U koliko utakmica zaredom je prosle sezone svirano penala Realu na kraju sezone i kako su osvojili titulu? Ja Juventus mrzim ali od Juventusa je samo Real gori kada su sudije u pitanju. O LŠ i zadnjih 6-7 godina da i ne govorim. Kad kod treba sudije su uvek tu da pomognu Realu

Tema

pre 3 godine

Potpuno identicna situacija prvo nad Nacom odmah penal. U drugoj situaciji Vidal ima na ramenu i povlaci ga Modric Varan ga onesposobljava da udari loptu. Penal kao kuca. Sudija ostaje nem. Evo dokaza visegodisnjeg rekao bih kroz istoriju visedecenijsko navlacenje za Real. Ovo je sramno sudjenje jos zbog prigovora Vidal dobija crveni karton. Da se fasista Franko digne iz groba ne bi verovao sta se sudi Realu. Zato su lopovski klub bili i ostali. Kancer fudbala. Ovu sramotu godinama gleda ceo svet. Najljigaviji klub na svetu bili i ostali.

Urox

pre 3 godine

Cist penal ne svira , ne zanima ga ni Var da pogleda, i crveni Vidalu... I posle neko kaze ne gura se Real... Ma ne.... Al naicice i njima neki Bajern

krtola

pre 3 godine

auuuu sta su svirali penal realu auuuu. Do kad vise samo se pitam?? Kako se drugi ne pobune protiv ovog videgodisnjeg pljackanja drugih u LS, meni nije jasno. Nisu to mali klubovi kao kod nas pa da moraju da cute

nisexpres

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.
(NIK., 25. novembar 2020 21:55)


Dosadni ste, igrao sam fudbal 25 godina na zapadu i dobio 1 zuti karton za sve te godine inace ulazio muski u duele, kosio igrace ali uvek prvi na loptu ali nikada se nisam bunio sudijama pa ni kada sam bio u pravu.sudija je zakon i tu se prica zavrsava.Mozes ti da lupetas sta hoces trazis pravdu ali tvoja jec je totalno nebitna,sudija ima zadnju i glavnu rec.A ovaj Vidal je smesan igrac.

Zuja

pre 3 godine

Kada sw bolje pogleda snimak vidi se da je Vidal zapeo o nogu igrača Reala. Drugo. Šta igra Modrić? Ili doda loptu prvom slobodnom igraču ili lopta ide nazad

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav neinteligentan potez Vidala.
(Peca, 25. novembar 2020 21:42)

Slažem se. glupo je reagovao... ali ako si igrao fudbal, i da posle onog Realovog penala, dodješ u priliku u kojoj je bio Vidal, da šutneš i daš gol, a od pozadi ti igrač podmetne hovu, a sudija odmahne rukom... Ne znam kako ga nije nokautirao...

fer86

pre 3 godine

Di oni vide penal nad vidalom, pa lik je samog sebe sapleo i pao.A crveni opravdan, prvo psuje sucu sve po spisku,ovaj mu da zuti da ga smiri i kad covjek pomislio da se smirio zalijece se i unosi englezu u facu, drugi zuti i opravdano crveni.A kmece mahom katalonci ga sudjenje, a ovi sta drukaju za inter ili su slijepi ili se prave slijepima jer u ovoj tekmi nisu nista pokazali, cista nula,real ih nadigrao i izdominirao,ni blizu igre koju su pokazali u Madridu...

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

umesto penal za inter njima crveni. KAKO NEKO MOZE DA NAVIJA ZA REAL??? plus mepostojuci penal za njih
(krtola, 25. novembar 2020 21:36)





penal za real - čist ko suza!
penal za inter - takođe!

crveni karton za vidala - prestrog, čak i da se pobunio zbog nečeg manje važnog od toga što arogantni englez, a la brih, neće ni var da pogleda?!

Daki

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje

Sudije dno!

pre 3 godine

Inter pokraden,snesan sudija i penal.za real..Penal zaInter barem 60 % a ni u jednoj situaciji nece da gledaju var!Ni kod prekida kada su dva igraca Intera povucena za dres na zemlju!
Nisu dzabe imali NI JEDNOG sudiju na svetskom prvenstvu !
Samo guraju godinama real,barsu i mancester!Pogotovu mancester i barsu!Mancester obavezno dobije Bazelu grupi!

Nosim masku ali mi se vidi nos

pre 3 godine

@nerazzurro

Vi i niste za boljeg od Spaletija, pre Kontea ste bili predmet podsmeha sirom Italije, dok Konte od vas nije napravio respektabilan tim, da nije zatekao takav krs od igraca skudeto bi bio njegov.

Madridista

pre 3 godine

@Cisse 9 Poslednjih 5 penala na utakmicama Reala, samo jedan u korist Reala. Kako te nije sramota? Da je Real tim koji se favorizuje, ti penali ne bi bili svirani.

POPE

pre 3 godine

Ovom sudiji treba zabraniti da sudi Evropske utakmice. Vise nije ni bitno da li je bio penal ili ne MORAO je da konsultuje VAR!!! Ali Englezi uvek izigravaju pametnjakovice a najgore su sudije u Evropi.

Evropejac

pre 3 godine

Od anemičnog Intera je samo sudija bio gori! Prepotenko nije hteo čak ni snimak sporne situacije da pogleda! Naravno, dotični g-din je iz Engleske!

BBR

pre 3 godine

Ja bih svim engleskim sudijama zabranio da sude na medjunardnim takmicenjima... neka skrnave igru na ostrvu. Ne razumem poentu VAR-a ako sudija ne zeli ni da se kosultuje sa kolegama iz VAR sobe, a radi se o penalu, ne faulu na sredini terena

Saške

pre 3 godine

Sramotna odluka sudije da ne dosudi penal za Inter,a još veća sramota je VAR što ga nije pozvao da ponovo pogleda situaciju.Ako je ono bio penal za Real morao je i ovo biti penal za Inter.

nikola

pre 3 godine

Ne znam sta je sa ovim fanaticima u komentarima sto pljuju Real. Bolji su bili svih 90 minuta, imali su vise sansi, vise šuteva ka golu, napadali i penal je bio čist ko suza. To što Vidal ne zna da se ponaša ni na jednoj utakmici to je druga stvar, a i ovaj Konte ne zna da postavi nikakvu taktiku nikad, izgleda da mu je ovo kraj. Real zasluzeno ide dalje
(Daki, 25. novembar 2020 22:48)

Da je doticni sudija sudio istim kriterijumom celu utakmicu, do poluvremena bi bilo 1:1. Pitanje sta bi se desavalo u drugom. Ovako je direktno uticao na konacan ishod. Real jeste bio bolji i nije bilo potrebno da dobija i pomoc prepotentnog celavog gospodina.

Estefano

pre 3 godine

Znaju sudije kakav je zapravo ovaj Vidal. Iako sam navijao za pobedu Intera radi što interesantnijeg daljeg raspleta nek mu je dao crveni. Koliko ih je do sad zaradio a nije dobio moralo mu se kad tad vratiti.

Johny

pre 3 godine

Da je bio penal VAR bi to signalizirao. Ali mislim da nije bio penal jer se ovaj čiroki sapleo o nogu fudbalera Reala a sudija na par metara udaljen

Darko

pre 3 godine

Propustio priliku da se 'ispravi' to mu Vidal pomenuo i odma crveni? Mozda bi se i ispravio sudija tamo negde 80-95min ali tad Inter nebi imo sanse da pobedi sto je je i bio cilj . realno inter trenutno ima jaci tim.

Da li je ovde iko ostao normalan?

pre 3 godine

Napad na sudiju? Da li vi znate šta znači napad na nekog? Kao mnogi na raznim mestima, samo pumpanje i preuveličavanje nebitnih stvari, a zatvaranje očiju pred bitnim.

SacuvajBože

pre 3 godine

Nismo mi veverice. Znamo da namestaju utakmice i u prvenstvu i u ligi sampiona obe ekipe i Inter sa prelazima i Real kad gubi sa ppo jedan nula kod kuce i u gostima. A sad je cista racunica igrali su tri za tri. To i vrapci na grani znaju odavno.

bmiles

pre 3 godine

Modric ih rasturio na sredini,zahvaljujuci gluposti Vidala,olaksao mu posao.Bez obzira na to ovo je bila igre macke i misa.Pritisao ih Real od prbog minuta.Najzad jaka desba strana Reala sa Karvahalom i Caskezom i Modricem u trouglu.Inter i Konte (nikako da svarim ovog trenera) uzasni veceras.Ostale utakmice manje vise rezultatski ocekivane izuzev pobede Atalant)e nad Liverpulom(postaje zabrinjavajuce ove igre toplo hladno sampiona PL i LS). Nikoliceva Lokomotiva do vaznog poena i bar ucesca u LE.

NIK.

pre 3 godine

Ovo je nekorektno od sudije. Vidal nije zasluzio ovo. Zuti je dovoljna kazna za prigovor. Ako bi sudije ovako delile crvene kartone svaku utakmicu bilo bi 5,6 crvenih sigurno....S druge strane penal makar onoliko koliko je i bio penal za Real, ali nije sviran.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ne znam kakva je procedura, ali garantujem da bih u izboru za predsednika fifa-e i uefa-e pobedio sa geslom - bez engleskih "sudija" i u reprezentativnim i u međunarodnim klupskim takmičenjima!!!

Pa da

pre 3 godine

Simpetisem Real Madrid u Spaniji,a Inter u Italiji,tako da cu biti realan,penal za Real jeste bio,penal za Inter takodje bio,crveni jeste bio ali je posledica nedosudjenog penala,tako da je Inter bas ostecen.. Sto se tice ostalog,Real je razbio Inter,bio je mnogo bolji..

Calcio_fan

pre 3 godine

Biće ovaj Vidal pravi pit bul na sredini terena, a i onaj mali Young po levoj strani bi mogao biti opasan igrač. Ima tu potencijala i kod ostalih mladića. Vreme će pokazati, tek je 2010. godina...

sportdetective

pre 3 godine

Eng sudije tako sude, kad je penal onda ga sviraju kad nije oni odmahnu rukom. Sad sto vi mrzite Real to je drugo. Javljeno iz VARa da je Varan prvo dirao loptu. Sta je posle toga nije bitno. Vidal zbog simuliranja dobija zuti, zbog prigovora crveni, i jos bi mu trebalo dati jos jednu samarcinu. Pa ajte vi meni recite kako je covek od onakog kontakta pao onako na glavu. Komedija, pa prisniji su vresling borci i njihovi potezi

gevara

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se prica. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

menko

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju?Ako je ono penal za Real onda je Inter drastično oštećen.Da je sviran penal nad Vidalom Inter bi nastavio utakmicu sa 11 igrača.

mislim sta jos reci

pre 3 godine

mozda je i bio penal ali onakva reakcija vidala. on treba ide da se leci.

uzgred inter ocajan i pre iskljucenja vidala.

2CRAZY

pre 3 godine

Sta napadate sudiju, bio je dobar, iskulirajte, sad samo zato sto je Real Madrid ne znaci da se automatski namesta, sve je bilo regularno.

presheva

pre 3 godine

pa ovaj vidal svaku drugu utakmicu zasluzuje crveni.. tako prljav igrac je.. i uvek kad je potreban klubu on se buni nesto.. igra grubo kao pacenik

Samo Realno

pre 3 godine

Koliko je inter pao nisko,deset godina im Juventus lupa samare kako hoce i ponizava ih.I sad kao hoce ,zele prekinuti dominacija kluba iz Torina dovodjenjem Marotte,Kontea i Vidala sve Juventusovi ljudi,koji su ono najbolje pruzili tamo.
Cirkus su uvek bili i kroz istoriju,miljama daleko i ispod Milana i Juventusa

Bolesni skot

pre 3 godine

Kakav napad na sudiju... ja gledao... nisam video! Ne opravdavam Vidala, ali mislim da bi engleskim sudijama trebalo zabraniti da se bave sudjenjem... Bio dva metra od Vidala, a nije kao video prekršaj! Upropastio utakmicu, iako je Inter katastrofa od tima...

bvb

pre 3 godine

Koja je trenerska prevara ovaj Konte... Prosle sezopne je kukao i vadio se na pojacanja koja mu nisu doveli. Ove godine je dobio sve igrace koje trazio (Vidala juri ko budala svake godine) i evo... Cak i da ovaj indijanac nije dobio crveni ovi bi ih pregazili sa B timom.

Stef

pre 3 godine

Fino je onaj lik sa Arene rekao da ono nije vidilo penala za Inter, covjek fino kaze da se potpuno jasno vidi da je Varan prvo izbio loptu, a onda Vidal samo zapeo za njega, znaci kakav crni penal, VAR tu uopste nije bio potreban. A to sto je Vidal nenormalan, to je njegov problem, a ujedno i Interov problem. Jednostavno ne mozes se onako sudiji unositi u lice, i to jos posle prvog zutog kartona, sudija tu nije imao nikakvog izbora nego da mu pokaze crveni.

Stevan

pre 3 godine

Bukvalno, ali bukvalno se samo u Srbiji o sudjenju utakmica govori na ovakav nacin i u ovakvom kontekstu. Ljudi sa strane to sve komentarisu onako, u nekom saljivom kontekstu.
Medjutim kod nas se ide toliko daleko, da smo mi ubedjeni da je Real kupio titule LS, da je isto uradila Barcelona sa Guardiolom(otuda i kradja protiv Celsija- ne greska sudije, ne nikako jer to se ne dogadja... vec kradja).
Koliko smo mi deluzioniran narod, koliko je nama sve u drzavi puklo kad mi svuda vidimo neku zaveru, mito, korupciju, to je tragicno.
Pa sto sad Barcelona ne kupi titulu u LS? Sta, nestalo im para?
Sto Real ne kupi titulu nego ispadaju u 1/8 ili 1/4 finala?
Sto United, klub sa najvecom zaradom godinama unazad, ne kupuje bar sigurno 4. mesto, a ne da se blamiraju po Ligi Evrope?
Sto isto ne urade Man City i PSG?
Ako neko ima para, imaju oni?
Da li ste bre vi normalni ljudi, kad mislite da to ide tako kako vi u svojim glavama zamisljate?
Opet kazem, to bi sve bilo smesno i zabavno, da nije zalosono i tragicno i da se kroz takve neke stvari ne primecuje koliko smo polupani kao narod i kao drustvo.

hypatija

pre 3 godine

nisexpres,
lepo si rekao , igrao si fudbal, što znači da više ne igraš. I sve si u pravu osim činjenice da danas postoji var tehnologija koja je i postavljena kako bi sudija mogao da pogleda spornu situaciju, tako da je ovaj gospodin morao da ispoštuje igrača i makar pogleda ponovo situaciju pa onda i da potvrdi da je bio u pravu. Ovako ... nepismeni Vidal jeste u pravu i Inter jeste oštećen. A Real jeste najpovlašćeniji klub u Evropi .

E

pre 3 godine

Ne kazem da je bio penal ali sudija je trebao da pogleda.....mozda i preterano iskljucenje ali je vec svima jasno da pre svih Real i Barselona decenijama imaju sudijsku pomoc!!!!!

Madridista

pre 3 godine

@Danilo Kao navijač Reala potvrđujem - engleski arbitri ne smeju biti prisutni u evropskim utakmicama. Svejedno smo bili bolji, ne treba nam ovo.

VJ

pre 3 godine

Ne ulazeći u konkretnu situaciju, Arturo Vidal je igrač kome treba dati žuti karton u prvom minutu. Toliko odvratan i prljav igrač. Prosto je leponda ga neko iznervira. Koliko puta se izvukao od crvenih kartona. On i Pepe su najogavniji u fudbalu.

jojufff

pre 3 godine

(Stevan, 26. novembar 2020 00:52)

Hajde sto su teorije zavjere u ping pong ligi prisutne, znamo da tu stima kurta i murta.
ali da neko nastima utakmcu protiv Bayerna..ili npr Intera, ma hajde molim lijepo.
ovdje je samo sudija nedorastao zadatku, nikad gorih sudija nego sada u engleskom fudbalu. ljudi su totalno izgubili kompas..pa onda idu ostale lige.
Var jeste dobar ali je sudije totalno zbunio..

ma stanje u drzavi dodano i populaciju koja visi u kadionici, cim padne gol ili ne.. zavisi od tiketa odmah je štimung.

stima se da, na malim klubovima..utakmicama
Na utakmicama na kojim igraju ponajbolji igraci na svijetu..veoma tesko, tesko izvodljivo.

Kole

pre 3 godine

Zvuci nevjerovatno, al Inter i dalje vrlo lako moze proci ovu grupu, dobiju Borusiju sledece kolo u gostima, i nadaju se porazu Borusije u zadnjem kolu od Reala u Madridu i eto Intera medju 16.

drago

pre 3 godine

Kako igra Modric.
Na kraju će proći i on i Pasalic, uz Rakitica i Kovacica koji su već prošli. Proći će i Vrsaljko (ili Corluka) koji se uskoro vraca.

Bolesni skot

pre 3 godine

Ja ne rezumem kako mozete reci da je penal kad se jasno vidi da je Varane skinuo loptu i Vidal udario u Varaneovu nogu, to je pre fauk u napadu jer se o penalu ne moze da se pricaž. sto se igre tice Lucas pogodio stativu, jos ona druga sansa kad je Mendy bio sam sa golmanom on je umesto da sutira hteo da asistira a bio u cistoj situaciji.Inter nista nije pokazao ni sa Vidalom ni bez njega, a o Vidalu sta reci osim Vidal

Nisam mogao da odolim da te pitam... znači ako ja trčim, a ti mi s ledja podmetneš nogu, pa ja svojom nogom udarim tvoju i padnem... ja sam napravio faul... jer sam te šutnuo...
(gevara, 26. novemba