Nedelja, 22.11.2020.

12:10

Spektakl u najavi – Tim ili Medvedev?

Dominik Tim i Danil Medvedev u nedelju od 19 časova igraju u finalu Završnog turnira u Londonu.

Izvor: PT

Spektakl u najavi – Tim ili Medvedev? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Robert

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.
(Poštovalac igre, 22. novembar 2020 16:29)

To je nezgodna logika kojom se vodite. Ako bi se svakom vraćalo ono što je tesno izgubio, onda eto Federeru još nekoliko slemova.

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)
Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.
(jeltakotakoje, 22. novembar 2020 17:39)

Veliko hvala na lepim rečima. E, sad ne znam šta se tačno izdešavalo na Sport klubu i oko te situacije sa Viškom (jer sam meč pratio na ATP Tennis livestreamu), ali izgleda da je i on zaboravio da se pobeda ne proglašava dok se poslednji poen u meču ne odigra. Malo me podseća na one komentatore iz HRT-a kad počnu da dižu u nebesa svoje sportiste.

jeltakotakoje

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)

Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.

Konfučije

pre 3 godine

U najavi ovog turnira, apostrofirao sam Medvedeva kao favorita. A napisao sam da se titula neće deliti dalje od Tima ili Novaka. I dalje mislim da je Danil blagi favorit u finalu. Izrastao je u ozbiljnog tenisera. GS titula je vrlo blizu. I da, titule će i posle Novaka, većinom osvajati igrači koji su sjajni defanzivci. Sviđalo se nekom ili ne, trenutno je tako. Jedino nekom radikalnom promenom većine podloga na kojima se igra, loptica itd., mogu u prvi plan da dođu uslivno rečeno servis volej igrači. Do tada ništa.

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(grandiozo, 22. novembar 2020 14:01)

Eto, dešava se. Niko nije savršen, pa ni on. Kada Federera može da pobedi tri puta posle 40:15 na GS-u, može i on da izgubi posle 4:0 u taj-brejku. Tako nešto može bilo kome da se desi. I Tima može da zadesi slična situacija u budućnosti, i Medvedeva, i Cicipasa, bilo koga. Problem je u tome što je naš narod zatucan, pa nije navikao (niti očekivao) da naš teniser (može da) izgubi na ovakav način, iako je mnogo puta uspevao da izađe kao pobednik iz takvih situacija (npr. u 1/2 finalu Dubaija protiv Monfisa).
Ova sezona je bila solidna (i pored ove korone koja bukti), mada je mogla da bude za nijansu bolja. USO - nesreća, pa nesreća. RG - Rafa mu je uzvratio za prošlogodišnji AO. Beč - igrao je sve dok matematički nije osigurao mesto br. 1 na kraju godine. Završni Masters - evidentno je da nije bio na 100% i da je igrao rasterećenije, upravo zbog osiguranog mesta br. 1.
Za Novaka bi sada bilo preporučljivo da se dobro odmori i da krene maksimalno u narednu sezonu. Jedino što bi trebalo da promeni je pristup na terenu, da bude agresivniji i da on odlučuje o svakom poenu (pa makar i gubio na taj način). I, pre svega, da smanji malo tu politiku van tenisa. Jeste važno zbog igrača koji žive od tenisa i drugih stvari, ali ume to da ga izbaci iz ritma. Ako to uspe, na konju je. Ako ne, onda je bila privilegija i čast gledati majstora u igri.
Toliko od mene. Želim svima prijatan ostatak večeri.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.

osnovna škola

pre 3 godine

(boxx, 22. novembar 2020 13:13)

Novak je 27 godina imao 2014. kada je osvojio 1 (jedan) gren slem
a ukupno svoj 7 ( i slovima sedmi ).

Pozdrav i vrati se uuuuuu ppaaaaaa možeeee peti razred osnovne, važi.

grandiozo

pre 3 godine

Prosto je neshvatljivo da Novak prednost od 4:0,u taj breku propusti i dozvoli protivniku šest vezanih poena,na stranu to što je kralj taj brejkova,nekih dešavanja u glavi je bilo,što nije tipično za njega..

Srbin koji ne Srbuje

pre 3 godine

E ovo je meč za teniske sladokusce koji od uvek postoje u Srbiji. Samo su bili maltretirani desetak godina od fudbalskih navijača koji su od dobrog momka Novaka Djokovića svojim veličanjem stvorili prepotentnog mladog čoveka. Da nije bilo njih i novinara koji su svi podržali to uzdizanje u nebesa Novak bi imao danas 25 GS. Toliko od mene

Slobodan

pre 3 godine

Oni su vec dva najbolja tenisera i iduce godine jedan, a mozda i oba ce biti na poziciji 1. Tim sigurno, a posle Medveded njega moze prestici. Jedino Nadal na RG i Djokovic na Vimbldonu ce biti veci favoriti. Za Djokovica je bolje da uzme Medvedev zbog rekorda po sedmicama na broju 1.

S.U.IV.D.

pre 3 godine

Tim, naravno! Domišljatost, raznovrsnost elemenata, odvažnost; jednostavno, lepota viteške igre. Muze su izabrale...
(olja, 22. novembar 2020 12:37)

Da, Tim bas izgleda kao neki vitez? Vise Medvedev lici na Don Kihota nego Tim na nekog viteza.

grandiozo

pre 3 godine

Novak bi dobio i jednog i drugog samo da je intenzitet udaraca bio jači,ostalo je sve u granicama prihvatljivog,mislim da nekad forsira nešto što mu trenutno ne donosi poen,dropšot recimo,i manje pažnje na protivnikovu preciznost,to je prosto tako i on sa svojom igro. treba tu prednost da anulira,samo da se skoncentriše na svoju igru,udarce koji moraju biti jači

Goran Loznica

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...
(ccc, 22. novembar 2020 12:29)


-Tebra, nisu oni dosadili nego su ovi nespobni i sa manjim kvalitetom od dotičnih. I Džordan je ‘90-ih godina dosadio u košarci. Pokazao dominaciju u NBA pa prstenove osvajao kao odlazak u noćni bar na pivo i još po nešto...

Masariko

pre 3 godine

Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Mislim da nije 132, nego 3849 GS titula.

Korleone

pre 3 godine

@boxx

vidi se da si veliki znalac tenisa.
kapa dole, majstore!

djokovic je sa 24 godine imao cetiri grend slema (pogledati zvanicne izvore).
cekaj, jedino ako je rodjen 1998. godine?
onda gresim.
izvinjavam se.

To je to

pre 3 godine

Reći koje favorit ??? Jeste nezahvalno. Činjenica da su obojica zasluženo u finalu jer pobedi li su dvojicu najvećih rivala po broju mnogo što su osvoji li u svojim karijerima.

Za svako poštovanje to.

Srdjan

pre 3 godine

Tim je zreliji i ima manje padove u igri od Medvedeva. Kada govorimo o umoru, mislim da je to na jednakom nivou, Tim je igra duze meceve ali je zato juce imao vise vremena za odmor.
Bice neizvjesno ali mislim da je Tim trenutno za nijansu stabilniji i da ce to biti dovoljno za pobjedu.

Милојица

pre 3 godine

Што се тиче завршног мастерса појединци не схватају једну занимљиву чињеницу.Турнир јесте престиж и скуп 8 најбољих,АЛИ...то је једини турнир на коме можеш да изгубиш и два меча(у групи)и да се пласираш даље,и освојиш турнир.Не дешава се често,али је могуће.Док на осталим немаш право на грешку.Не кажем...деси се да добијеш 5 од 8 најбољих на свијету са све три побједе у групи, полуфинале, финале...што је изузетно тешко мора се признати.Прави подвиг.Теже него на пола слемова, једино што се игра на два сета добијена.Све у свему...мишљења су подјељена.Али да га је лако освојити,није.Видите по Надалу...Мсм да је ,,намјерно" пројектован овако и због тога да би се одлучивало о броју 1 на крају сезоне,као што се деслио пар пута.А Медеведев ако добије вечерас,успјеће да побједи броја 1,2,3 на листи...као и Тим 3 од прва четири.ПЛУС.СВЕ МОГУ ДА СХВАТИМ,АЛИ ЈЕДНУ СТВАР НЕ.Да називају Тима и Медведева младим снагама.Па,Тим пуни 28 догодине,а Медеведев 25 у фебруару...Нису они стари кад погледаш велику тројку.. Медеведев поготово,али кад погледаш статистику велике тројке,па и неких других у тим годинама...они су миљама далеко Поготово Тим...Један Слем на силу,ни близу броја 1,о другом да не причам.Па,Борг се повукао са 26 година и 11 слемова...Не кажем да немају шансу за велику каријеру,још је доста времена пред њима,али сигурно подобро касне.Спас им је што велика тројка полако одлази са сцене.Још један доказ колико су њих три велики и доминантни,па и у касним годинама, поготово Надал и Ђоковић.Мада Федерер и сада може са млађим бар на два сета... Волио бих њих да видим у овим годинама.Младе снаге су Шаповалов,Синер и пар других.Наравно,ако успију да се пробију...Што се Новака тиче... најбоље је рекао-ОК сезона.Може боље,могло је и горе.Кад све сабереш,морамо бити задовољни.Поготово са свим овим што се дешава око короне,добро је да се играло уопште ове године.НЕКАД СЕ ЗАПИТАМ ШТА СА ОВИМ НАРОДОМ.ТОЛИКО ЗЛОБЕ И ПЉУВАЊА.Сви познаваоци и врхунски тениски тренери.БУДЕ МОЖДА БИ БИЛО БОЉЕ ДА ЈЕ НОВАК ОСТАО НА ОНОЈ ЈЕДНОЈ АУСТРАЛИЈИ и пар мастерса.Сигурно би га више поштовали и цијенили Као Иванишевића или Чилића хрвати.Или да је остао Боба Живојиновић најбољи наш тенисер... Овако, Новак је све размазио и навикао на најбоље.Што се мене лично тиче...на Ролан Гаросу 2016 је завршио мисију.За све остало послије...хвала му, није требало.Ако је мало бити међу прва три у неком спорту,па макар и карлинг или боћање било,а не тенис,онда стварно...Поздрав до Аустралије...

Djido

pre 3 godine

Reći koje favorit... jer pobedi li su... što su osvoji li u svojim karijerima.
(To je to, 22. novembar 2020 13:42)

Uuuuh! Poštovaoče igre, ti li si?

DukiNS

pre 3 godine

Obojica su dobila i Novaka i Nadala, svaka čast. Malu prednost bih dao Medvedevu, pogotovo ako Timu forhend bude 'štucao' kao juče. Njih dvojicu vidim kao najveću pretnju Novaku u narednih par godina.

boxx

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

djokovic je njegov drugi gs osvojio sa 27 godina

Nolo na aparatima

pre 3 godine

Izgleda da se velikoj dvojci + Nole polako blizi kraj? Ranije nego sto smo ocekivali. Uskoro ce poceti svi redom da ih delju. Na prvom mestu Medvedev i Tim, a odmah iza njih Cipiricipi i Zverev.

Nikola

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Nemoj ti da gledas, da te ne strefi srcka sto u finalu ne igra onaj sto u odlucujucem tajbreku (tiebreak) uspe pri vodjstvu 4:0 da izgubi set i mec. To Timu ili Medvedevu ne moze nikad da se desi.

ccc

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...

Goran

pre 3 godine

Mora da se salite zbog naziva. Dva tenisera od 24 i 27 godina koja su ukupno osvojila 1 slem u zivotu a nikada nisu bili plasirani iznad 3. mesta ATP liste. I dalje su u senci jednog igraca od 34 i jednog od 35 godina koji su im ove godine uzeli dva od tri slema a prosle sva cetiri slema i koji zauzimaju prva dva mesta. Borg je prestao da igra tenis sa 27 godina sa 11 slemova i 5 Vimbldona a nesrecni Tim nije video ni drugo mesto. Mediji ga napravili nekom zvezdom a ne moze ni Bec da osvoji.

Korleone

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!

Korleone

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!

Goran

pre 3 godine

Mora da se salite zbog naziva. Dva tenisera od 24 i 27 godina koja su ukupno osvojila 1 slem u zivotu a nikada nisu bili plasirani iznad 3. mesta ATP liste. I dalje su u senci jednog igraca od 34 i jednog od 35 godina koji su im ove godine uzeli dva od tri slema a prosle sva cetiri slema i koji zauzimaju prva dva mesta. Borg je prestao da igra tenis sa 27 godina sa 11 slemova i 5 Vimbldona a nesrecni Tim nije video ni drugo mesto. Mediji ga napravili nekom zvezdom a ne moze ni Bec da osvoji.

Милојица

pre 3 godine

Што се тиче завршног мастерса појединци не схватају једну занимљиву чињеницу.Турнир јесте престиж и скуп 8 најбољих,АЛИ...то је једини турнир на коме можеш да изгубиш и два меча(у групи)и да се пласираш даље,и освојиш турнир.Не дешава се често,али је могуће.Док на осталим немаш право на грешку.Не кажем...деси се да добијеш 5 од 8 најбољих на свијету са све три побједе у групи, полуфинале, финале...што је изузетно тешко мора се признати.Прави подвиг.Теже него на пола слемова, једино што се игра на два сета добијена.Све у свему...мишљења су подјељена.Али да га је лако освојити,није.Видите по Надалу...Мсм да је ,,намјерно" пројектован овако и због тога да би се одлучивало о броју 1 на крају сезоне,као што се деслио пар пута.А Медеведев ако добије вечерас,успјеће да побједи броја 1,2,3 на листи...као и Тим 3 од прва четири.ПЛУС.СВЕ МОГУ ДА СХВАТИМ,АЛИ ЈЕДНУ СТВАР НЕ.Да називају Тима и Медведева младим снагама.Па,Тим пуни 28 догодине,а Медеведев 25 у фебруару...Нису они стари кад погледаш велику тројку.. Медеведев поготово,али кад погледаш статистику велике тројке,па и неких других у тим годинама...они су миљама далеко Поготово Тим...Један Слем на силу,ни близу броја 1,о другом да не причам.Па,Борг се повукао са 26 година и 11 слемова...Не кажем да немају шансу за велику каријеру,још је доста времена пред њима,али сигурно подобро касне.Спас им је што велика тројка полако одлази са сцене.Још један доказ колико су њих три велики и доминантни,па и у касним годинама, поготово Надал и Ђоковић.Мада Федерер и сада може са млађим бар на два сета... Волио бих њих да видим у овим годинама.Младе снаге су Шаповалов,Синер и пар других.Наравно,ако успију да се пробију...Што се Новака тиче... најбоље је рекао-ОК сезона.Може боље,могло је и горе.Кад све сабереш,морамо бити задовољни.Поготово са свим овим што се дешава око короне,добро је да се играло уопште ове године.НЕКАД СЕ ЗАПИТАМ ШТА СА ОВИМ НАРОДОМ.ТОЛИКО ЗЛОБЕ И ПЉУВАЊА.Сви познаваоци и врхунски тениски тренери.БУДЕ МОЖДА БИ БИЛО БОЉЕ ДА ЈЕ НОВАК ОСТАО НА ОНОЈ ЈЕДНОЈ АУСТРАЛИЈИ и пар мастерса.Сигурно би га више поштовали и цијенили Као Иванишевића или Чилића хрвати.Или да је остао Боба Живојиновић најбољи наш тенисер... Овако, Новак је све размазио и навикао на најбоље.Што се мене лично тиче...на Ролан Гаросу 2016 је завршио мисију.За све остало послије...хвала му, није требало.Ако је мало бити међу прва три у неком спорту,па макар и карлинг или боћање било,а не тенис,онда стварно...Поздрав до Аустралије...

ccc

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...

Goran Loznica

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...
(ccc, 22. novembar 2020 12:29)


-Tebra, nisu oni dosadili nego su ovi nespobni i sa manjim kvalitetom od dotičnih. I Džordan je ‘90-ih godina dosadio u košarci. Pokazao dominaciju u NBA pa prstenove osvajao kao odlazak u noćni bar na pivo i još po nešto...

grandiozo

pre 3 godine

Prosto je neshvatljivo da Novak prednost od 4:0,u taj breku propusti i dozvoli protivniku šest vezanih poena,na stranu to što je kralj taj brejkova,nekih dešavanja u glavi je bilo,što nije tipično za njega..

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(grandiozo, 22. novembar 2020 14:01)

Eto, dešava se. Niko nije savršen, pa ni on. Kada Federera može da pobedi tri puta posle 40:15 na GS-u, može i on da izgubi posle 4:0 u taj-brejku. Tako nešto može bilo kome da se desi. I Tima može da zadesi slična situacija u budućnosti, i Medvedeva, i Cicipasa, bilo koga. Problem je u tome što je naš narod zatucan, pa nije navikao (niti očekivao) da naš teniser (može da) izgubi na ovakav način, iako je mnogo puta uspevao da izađe kao pobednik iz takvih situacija (npr. u 1/2 finalu Dubaija protiv Monfisa).
Ova sezona je bila solidna (i pored ove korone koja bukti), mada je mogla da bude za nijansu bolja. USO - nesreća, pa nesreća. RG - Rafa mu je uzvratio za prošlogodišnji AO. Beč - igrao je sve dok matematički nije osigurao mesto br. 1 na kraju godine. Završni Masters - evidentno je da nije bio na 100% i da je igrao rasterećenije, upravo zbog osiguranog mesta br. 1.
Za Novaka bi sada bilo preporučljivo da se dobro odmori i da krene maksimalno u narednu sezonu. Jedino što bi trebalo da promeni je pristup na terenu, da bude agresivniji i da on odlučuje o svakom poenu (pa makar i gubio na taj način). I, pre svega, da smanji malo tu politiku van tenisa. Jeste važno zbog igrača koji žive od tenisa i drugih stvari, ali ume to da ga izbaci iz ritma. Ako to uspe, na konju je. Ako ne, onda je bila privilegija i čast gledati majstora u igri.
Toliko od mene. Želim svima prijatan ostatak večeri.

Srbin koji ne Srbuje

pre 3 godine

E ovo je meč za teniske sladokusce koji od uvek postoje u Srbiji. Samo su bili maltretirani desetak godina od fudbalskih navijača koji su od dobrog momka Novaka Djokovića svojim veličanjem stvorili prepotentnog mladog čoveka. Da nije bilo njih i novinara koji su svi podržali to uzdizanje u nebesa Novak bi imao danas 25 GS. Toliko od mene

DukiNS

pre 3 godine

Obojica su dobila i Novaka i Nadala, svaka čast. Malu prednost bih dao Medvedevu, pogotovo ako Timu forhend bude 'štucao' kao juče. Njih dvojicu vidim kao najveću pretnju Novaku u narednih par godina.

Masariko

pre 3 godine

Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Mislim da nije 132, nego 3849 GS titula.

Nikola

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Nemoj ti da gledas, da te ne strefi srcka sto u finalu ne igra onaj sto u odlucujucem tajbreku (tiebreak) uspe pri vodjstvu 4:0 da izgubi set i mec. To Timu ili Medvedevu ne moze nikad da se desi.

Slobodan

pre 3 godine

Oni su vec dva najbolja tenisera i iduce godine jedan, a mozda i oba ce biti na poziciji 1. Tim sigurno, a posle Medveded njega moze prestici. Jedino Nadal na RG i Djokovic na Vimbldonu ce biti veci favoriti. Za Djokovica je bolje da uzme Medvedev zbog rekorda po sedmicama na broju 1.

Nolo na aparatima

pre 3 godine

Izgleda da se velikoj dvojci + Nole polako blizi kraj? Ranije nego sto smo ocekivali. Uskoro ce poceti svi redom da ih delju. Na prvom mestu Medvedev i Tim, a odmah iza njih Cipiricipi i Zverev.

Korleone

pre 3 godine

@boxx

vidi se da si veliki znalac tenisa.
kapa dole, majstore!

djokovic je sa 24 godine imao cetiri grend slema (pogledati zvanicne izvore).
cekaj, jedino ako je rodjen 1998. godine?
onda gresim.
izvinjavam se.

To je to

pre 3 godine

Reći koje favorit ??? Jeste nezahvalno. Činjenica da su obojica zasluženo u finalu jer pobedi li su dvojicu najvećih rivala po broju mnogo što su osvoji li u svojim karijerima.

Za svako poštovanje to.

Srdjan

pre 3 godine

Tim je zreliji i ima manje padove u igri od Medvedeva. Kada govorimo o umoru, mislim da je to na jednakom nivou, Tim je igra duze meceve ali je zato juce imao vise vremena za odmor.
Bice neizvjesno ali mislim da je Tim trenutno za nijansu stabilniji i da ce to biti dovoljno za pobjedu.

S.U.IV.D.

pre 3 godine

Tim, naravno! Domišljatost, raznovrsnost elemenata, odvažnost; jednostavno, lepota viteške igre. Muze su izabrale...
(olja, 22. novembar 2020 12:37)

Da, Tim bas izgleda kao neki vitez? Vise Medvedev lici na Don Kihota nego Tim na nekog viteza.

Djido

pre 3 godine

Reći koje favorit... jer pobedi li su... što su osvoji li u svojim karijerima.
(To je to, 22. novembar 2020 13:42)

Uuuuh! Poštovaoče igre, ti li si?

osnovna škola

pre 3 godine

(boxx, 22. novembar 2020 13:13)

Novak je 27 godina imao 2014. kada je osvojio 1 (jedan) gren slem
a ukupno svoj 7 ( i slovima sedmi ).

Pozdrav i vrati se uuuuuu ppaaaaaa možeeee peti razred osnovne, važi.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.

boxx

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

djokovic je njegov drugi gs osvojio sa 27 godina

jeltakotakoje

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)

Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)
Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.
(jeltakotakoje, 22. novembar 2020 17:39)

Veliko hvala na lepim rečima. E, sad ne znam šta se tačno izdešavalo na Sport klubu i oko te situacije sa Viškom (jer sam meč pratio na ATP Tennis livestreamu), ali izgleda da je i on zaboravio da se pobeda ne proglašava dok se poslednji poen u meču ne odigra. Malo me podseća na one komentatore iz HRT-a kad počnu da dižu u nebesa svoje sportiste.

grandiozo

pre 3 godine

Novak bi dobio i jednog i drugog samo da je intenzitet udaraca bio jači,ostalo je sve u granicama prihvatljivog,mislim da nekad forsira nešto što mu trenutno ne donosi poen,dropšot recimo,i manje pažnje na protivnikovu preciznost,to je prosto tako i on sa svojom igro. treba tu prednost da anulira,samo da se skoncentriše na svoju igru,udarce koji moraju biti jači

Konfučije

pre 3 godine

U najavi ovog turnira, apostrofirao sam Medvedeva kao favorita. A napisao sam da se titula neće deliti dalje od Tima ili Novaka. I dalje mislim da je Danil blagi favorit u finalu. Izrastao je u ozbiljnog tenisera. GS titula je vrlo blizu. I da, titule će i posle Novaka, većinom osvajati igrači koji su sjajni defanzivci. Sviđalo se nekom ili ne, trenutno je tako. Jedino nekom radikalnom promenom većine podloga na kojima se igra, loptica itd., mogu u prvi plan da dođu uslivno rečeno servis volej igrači. Do tada ništa.

Robert

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.
(Poštovalac igre, 22. novembar 2020 16:29)

To je nezgodna logika kojom se vodite. Ako bi se svakom vraćalo ono što je tesno izgubio, onda eto Federeru još nekoliko slemova.

Korleone

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!

ccc

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...

Nikola

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Nemoj ti da gledas, da te ne strefi srcka sto u finalu ne igra onaj sto u odlucujucem tajbreku (tiebreak) uspe pri vodjstvu 4:0 da izgubi set i mec. To Timu ili Medvedevu ne moze nikad da se desi.

Nolo na aparatima

pre 3 godine

Izgleda da se velikoj dvojci + Nole polako blizi kraj? Ranije nego sto smo ocekivali. Uskoro ce poceti svi redom da ih delju. Na prvom mestu Medvedev i Tim, a odmah iza njih Cipiricipi i Zverev.

boxx

pre 3 godine

Toliko sam uzbudjen zbog ovog spektakla, da nisam spavao nocas.
Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
Kakvo uzbudjenje od meca!
Nestrpljiv sam da pocne Miki Maus finale!
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

djokovic je njegov drugi gs osvojio sa 27 godina

Goran

pre 3 godine

Mora da se salite zbog naziva. Dva tenisera od 24 i 27 godina koja su ukupno osvojila 1 slem u zivotu a nikada nisu bili plasirani iznad 3. mesta ATP liste. I dalje su u senci jednog igraca od 34 i jednog od 35 godina koji su im ove godine uzeli dva od tri slema a prosle sva cetiri slema i koji zauzimaju prva dva mesta. Borg je prestao da igra tenis sa 27 godina sa 11 slemova i 5 Vimbldona a nesrecni Tim nije video ni drugo mesto. Mediji ga napravili nekom zvezdom a ne moze ni Bec da osvoji.

grandiozo

pre 3 godine

Novak bi dobio i jednog i drugog samo da je intenzitet udaraca bio jači,ostalo je sve u granicama prihvatljivog,mislim da nekad forsira nešto što mu trenutno ne donosi poen,dropšot recimo,i manje pažnje na protivnikovu preciznost,to je prosto tako i on sa svojom igro. treba tu prednost da anulira,samo da se skoncentriše na svoju igru,udarce koji moraju biti jači

Srbin koji ne Srbuje

pre 3 godine

E ovo je meč za teniske sladokusce koji od uvek postoje u Srbiji. Samo su bili maltretirani desetak godina od fudbalskih navijača koji su od dobrog momka Novaka Djokovića svojim veličanjem stvorili prepotentnog mladog čoveka. Da nije bilo njih i novinara koji su svi podržali to uzdizanje u nebesa Novak bi imao danas 25 GS. Toliko od mene

S.U.IV.D.

pre 3 godine

Tim, naravno! Domišljatost, raznovrsnost elemenata, odvažnost; jednostavno, lepota viteške igre. Muze su izabrale...
(olja, 22. novembar 2020 12:37)

Da, Tim bas izgleda kao neki vitez? Vise Medvedev lici na Don Kihota nego Tim na nekog viteza.

Slobodan

pre 3 godine

Oni su vec dva najbolja tenisera i iduce godine jedan, a mozda i oba ce biti na poziciji 1. Tim sigurno, a posle Medveded njega moze prestici. Jedino Nadal na RG i Djokovic na Vimbldonu ce biti veci favoriti. Za Djokovica je bolje da uzme Medvedev zbog rekorda po sedmicama na broju 1.

DukiNS

pre 3 godine

Obojica su dobila i Novaka i Nadala, svaka čast. Malu prednost bih dao Medvedevu, pogotovo ako Timu forhend bude 'štucao' kao juče. Njih dvojicu vidim kao najveću pretnju Novaku u narednih par godina.

Srdjan

pre 3 godine

Tim je zreliji i ima manje padove u igri od Medvedeva. Kada govorimo o umoru, mislim da je to na jednakom nivou, Tim je igra duze meceve ali je zato juce imao vise vremena za odmor.
Bice neizvjesno ali mislim da je Tim trenutno za nijansu stabilniji i da ce to biti dovoljno za pobjedu.

Masariko

pre 3 godine

Dva igraca koja zajedno imaju jedan grend slem, koji ne mogu da pobede Novaka, Rafu, pa i dedu Federera, u tri seta. A, zamislite, imaju samo 25 i 27 godina.
Dotle su ova trojica imala 132 grend slemova, ali nema veze.
(Korleone, 22. novembar 2020 12:19)

Mislim da nije 132, nego 3849 GS titula.

Милојица

pre 3 godine

Што се тиче завршног мастерса појединци не схватају једну занимљиву чињеницу.Турнир јесте престиж и скуп 8 најбољих,АЛИ...то је једини турнир на коме можеш да изгубиш и два меча(у групи)и да се пласираш даље,и освојиш турнир.Не дешава се често,али је могуће.Док на осталим немаш право на грешку.Не кажем...деси се да добијеш 5 од 8 најбољих на свијету са све три побједе у групи, полуфинале, финале...што је изузетно тешко мора се признати.Прави подвиг.Теже него на пола слемова, једино што се игра на два сета добијена.Све у свему...мишљења су подјељена.Али да га је лако освојити,није.Видите по Надалу...Мсм да је ,,намјерно" пројектован овако и због тога да би се одлучивало о броју 1 на крају сезоне,као што се деслио пар пута.А Медеведев ако добије вечерас,успјеће да побједи броја 1,2,3 на листи...као и Тим 3 од прва четири.ПЛУС.СВЕ МОГУ ДА СХВАТИМ,АЛИ ЈЕДНУ СТВАР НЕ.Да називају Тима и Медведева младим снагама.Па,Тим пуни 28 догодине,а Медеведев 25 у фебруару...Нису они стари кад погледаш велику тројку.. Медеведев поготово,али кад погледаш статистику велике тројке,па и неких других у тим годинама...они су миљама далеко Поготово Тим...Један Слем на силу,ни близу броја 1,о другом да не причам.Па,Борг се повукао са 26 година и 11 слемова...Не кажем да немају шансу за велику каријеру,још је доста времена пред њима,али сигурно подобро касне.Спас им је што велика тројка полако одлази са сцене.Још један доказ колико су њих три велики и доминантни,па и у касним годинама, поготово Надал и Ђоковић.Мада Федерер и сада може са млађим бар на два сета... Волио бих њих да видим у овим годинама.Младе снаге су Шаповалов,Синер и пар других.Наравно,ако успију да се пробију...Што се Новака тиче... најбоље је рекао-ОК сезона.Може боље,могло је и горе.Кад све сабереш,морамо бити задовољни.Поготово са свим овим што се дешава око короне,добро је да се играло уопште ове године.НЕКАД СЕ ЗАПИТАМ ШТА СА ОВИМ НАРОДОМ.ТОЛИКО ЗЛОБЕ И ПЉУВАЊА.Сви познаваоци и врхунски тениски тренери.БУДЕ МОЖДА БИ БИЛО БОЉЕ ДА ЈЕ НОВАК ОСТАО НА ОНОЈ ЈЕДНОЈ АУСТРАЛИЈИ и пар мастерса.Сигурно би га више поштовали и цијенили Као Иванишевића или Чилића хрвати.Или да је остао Боба Живојиновић најбољи наш тенисер... Овако, Новак је све размазио и навикао на најбоље.Што се мене лично тиче...на Ролан Гаросу 2016 је завршио мисију.За све остало послије...хвала му, није требало.Ако је мало бити међу прва три у неком спорту,па макар и карлинг или боћање било,а не тенис,онда стварно...Поздрав до Аустралије...

grandiozo

pre 3 godine

Prosto je neshvatljivo da Novak prednost od 4:0,u taj breku propusti i dozvoli protivniku šest vezanih poena,na stranu to što je kralj taj brejkova,nekih dešavanja u glavi je bilo,što nije tipično za njega..

osnovna škola

pre 3 godine

(boxx, 22. novembar 2020 13:13)

Novak je 27 godina imao 2014. kada je osvojio 1 (jedan) gren slem
a ukupno svoj 7 ( i slovima sedmi ).

Pozdrav i vrati se uuuuuu ppaaaaaa možeeee peti razred osnovne, važi.

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(grandiozo, 22. novembar 2020 14:01)

Eto, dešava se. Niko nije savršen, pa ni on. Kada Federera može da pobedi tri puta posle 40:15 na GS-u, može i on da izgubi posle 4:0 u taj-brejku. Tako nešto može bilo kome da se desi. I Tima može da zadesi slična situacija u budućnosti, i Medvedeva, i Cicipasa, bilo koga. Problem je u tome što je naš narod zatucan, pa nije navikao (niti očekivao) da naš teniser (može da) izgubi na ovakav način, iako je mnogo puta uspevao da izađe kao pobednik iz takvih situacija (npr. u 1/2 finalu Dubaija protiv Monfisa).
Ova sezona je bila solidna (i pored ove korone koja bukti), mada je mogla da bude za nijansu bolja. USO - nesreća, pa nesreća. RG - Rafa mu je uzvratio za prošlogodišnji AO. Beč - igrao je sve dok matematički nije osigurao mesto br. 1 na kraju godine. Završni Masters - evidentno je da nije bio na 100% i da je igrao rasterećenije, upravo zbog osiguranog mesta br. 1.
Za Novaka bi sada bilo preporučljivo da se dobro odmori i da krene maksimalno u narednu sezonu. Jedino što bi trebalo da promeni je pristup na terenu, da bude agresivniji i da on odlučuje o svakom poenu (pa makar i gubio na taj način). I, pre svega, da smanji malo tu politiku van tenisa. Jeste važno zbog igrača koji žive od tenisa i drugih stvari, ali ume to da ga izbaci iz ritma. Ako to uspe, na konju je. Ako ne, onda je bila privilegija i čast gledati majstora u igri.
Toliko od mene. Želim svima prijatan ostatak večeri.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.

Korleone

pre 3 godine

@boxx

vidi se da si veliki znalac tenisa.
kapa dole, majstore!

djokovic je sa 24 godine imao cetiri grend slema (pogledati zvanicne izvore).
cekaj, jedino ako je rodjen 1998. godine?
onda gresim.
izvinjavam se.

Goran Loznica

pre 3 godine

Koji god samo da nisu ova trojica vise, dosadili su i bogu i narodu sa njihovom Goat pricom, daj boze da vise ne osvoje ni jedan trofej jer ako jos jednom procitam ko je goat ima da se roknem...
(ccc, 22. novembar 2020 12:29)


-Tebra, nisu oni dosadili nego su ovi nespobni i sa manjim kvalitetom od dotičnih. I Džordan je ‘90-ih godina dosadio u košarci. Pokazao dominaciju u NBA pa prstenove osvajao kao odlazak u noćni bar na pivo i još po nešto...

To je to

pre 3 godine

Reći koje favorit ??? Jeste nezahvalno. Činjenica da su obojica zasluženo u finalu jer pobedi li su dvojicu najvećih rivala po broju mnogo što su osvoji li u svojim karijerima.

Za svako poštovanje to.

Djido

pre 3 godine

Reći koje favorit... jer pobedi li su... što su osvoji li u svojim karijerima.
(To je to, 22. novembar 2020 13:42)

Uuuuh! Poštovaoče igre, ti li si?

Robert

pre 3 godine

Voleo bi da osvoji Tim jer je skroz Okej lik odnosno dobar momak.

I već mu jednom iskliznuo pehar iz ruke prošle godine za jedan do dva gema u taj brejku protiv Grka. Vreme je da mu se vrati ove godine to.
(Poštovalac igre, 22. novembar 2020 16:29)

To je nezgodna logika kojom se vodite. Ako bi se svakom vraćalo ono što je tesno izgubio, onda eto Federeru još nekoliko slemova.

jeltakotakoje

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)

Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.

Konfučije

pre 3 godine

U najavi ovog turnira, apostrofirao sam Medvedeva kao favorita. A napisao sam da se titula neće deliti dalje od Tima ili Novaka. I dalje mislim da je Danil blagi favorit u finalu. Izrastao je u ozbiljnog tenisera. GS titula je vrlo blizu. I da, titule će i posle Novaka, većinom osvajati igrači koji su sjajni defanzivci. Sviđalo se nekom ili ne, trenutno je tako. Jedino nekom radikalnom promenom većine podloga na kojima se igra, loptica itd., mogu u prvi plan da dođu uslivno rečeno servis volej igrači. Do tada ništa.

R. J. Goku Black

pre 3 godine

(R. J. Goku Black, 22. novembar 2020 16:22)
Bravo čovek. Sve ti je na mestu. Ja bih samo uputio kritiku Viškoviću što se sasvim amaterski poneo veličajući kao postignuće to što je Nole odveo 3. set u taj brejk, kao da je to samim tim pobeda. Sasvim amaterski.
(jeltakotakoje, 22. novembar 2020 17:39)

Veliko hvala na lepim rečima. E, sad ne znam šta se tačno izdešavalo na Sport klubu i oko te situacije sa Viškom (jer sam meč pratio na ATP Tennis livestreamu), ali izgleda da je i on zaboravio da se pobeda ne proglašava dok se poslednji poen u meču ne odigra. Malo me podseća na one komentatore iz HRT-a kad počnu da dižu u nebesa svoje sportiste.