Petak, 20.11.2020.

13:30

Đoković preko Zvereva do polufinala Londona!

Novak Đoković je pobedio Aleksandera Zvereva i plasirao se u polufinale Završnog turnira u Londonu.

Izvor: MÐ/LN

Ðokoviæ preko Zvereva do polufinala Londona! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

189 Komentari

Sortiraj po:

Boris

pre 3 godine

Koliko je Novak pao, on kao da je jedva uspio skupiti snagu posle US opena, ali protiv Nadala na RG se vidjelo da on nema nikakav nivo, mada se nagovjestilo i protiv Cicipasa u polufinalu, drugi dio meca. Onda vidno nije trenirao i nekako se dovukao do tog Beca radi prvog mjesta i opet nakon toga bez treninga. Izgleda sporiji 20 ili 30 %. Protiv Medvedeva je znao da ukoliko bude razvukao mec i izgubi, Zverev ce ga lagano dobiti jer nema energije, pa je isao na sve ili nista. Zverev je drugi set odigrao najbolje u cijeloj godini i izgubio. Jedina dobra stvar je sto mu Novak nije dozvolio kao Medvedevu ritern pet metara iza osnovne i pametno ga prolazio slajs servisom. Danas cemo vidjeti koliko on uopste moze, mada protiv Tima kao iz meca sa Rafon i ne mnogo. Nek obori taj rekord po broju nedelja i onda nek juri samo GS uz po neki masters kao pripremu, nema on vise zelje da se tjera preko cijele godine, djeluje iscrpljen totalno.

donji dzep

pre 3 godine

Kakva igra! Dugo nije bio ovako siguran. Mozda je i odlicna stvar sto se desio onaj set od 6:0 na RG. Malo da razdrma uspavanog Noleta. Nemam nameru da mu vec unapred dodeduljem pehar, ali ako ovom igrom od veceras zavrsi godinu, uzece ce isti sam pred svima. Idemoo

Dragan

pre 3 godine

@Sub013

Hajde na pametuj, zvezdaši su isti, još i gori. Još od zviždanja Miloševiću (Savi) tih '90-ih, a da ne pominjem sve kasnije (uključujući Bogdanovića, kojeg posebno mrze). Što se tiče toga da "Partizan nikada neće imati nekog takvog..." Hajde dečko odi malo do TK Partizan, pa pogledaj čijih fotografija ima tamo. Onda odi do TK Crvena Zvezda, pa pogledaj da li istih fotografija ima i tamo.

Milojko

pre 3 godine

Zverev je imao skoro 80% prvog servisa uz 9 asova u 2. setu. A pritom je Novak taj koji je ima vise brejk lopti. I lagano dobio u tajbrejku.
Taj drugi set bi Zverev protiv bilo kod igraca dobio sa lakocom jer mu je to verovatno najbolji set koji je odigrao cele sezone (racunajuci tu i prva 2 seta iz finala US Opena).
A neki ovde pricaju kojesta.
Novakov nivo igre u tajbrejku je neshvatljivo dobar. Takva moc da prebaci u visu brzinu je nesto sto niko nikad u istoriji tenisa nije imao, niti ce verovatno imati.

Sale

pre 3 godine

I zahvalite se bogu svako jutro kad ustanete jer da ga interesuje tenis kao nadala od dvadesetak turnira vidjenijih u godini jedno sedamnaest ne bi niko nikada osvojio i vec bi bili svi u sanatorijumu na ispitivanjima ovako se koprcate jos uvek dok vam ne bude i ovako dosao kraj..

Bolesni skot

pre 3 godine

U prvom setu 11 vinera u drugom 6 gemova 1 (jedan) viner... Dovoljno govori o Noletovom trenutnom potencijalu... Uglavnom prebacivanje preko mrežice, bez paralela, servis voleja, o dropovima boje da ne pričamo, i dalje ne vidi gde protivnik stoji pa smečuje na reket(!) ... sve predvidivo, čeka greške protivnika... Ovo ne obećava ništa dobro...

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitam i kontam da Nole zna servirati,voleje,smeceve,drop šotove igrati paaaaaaa ovi iz atp i botovi bi se ugasili.Ovako je čova 6x prvi 300 nedelja prvi u mastersima prvi... Zanimljivije je ovako kad ne zna...

Sub013

pre 3 godine

Čitajući ove komentare , mogu slobodno reci kao Srbin da smo najgori narod.
(pametan, 20. novembar 2020 14:49)

Morate da shvatite jednu stvar, znam da ce izazvati dosta negodovanja ali nazalost to je istina. Prvo zelim da se ogradim od normalnih navijaca Partizana, ovo nije upuceno njima. U Srbiji imamo jedan fenomen da kad je neko mnogo uspesan a dolazi iz Zvezde ili samo navija za nju, odmah postane predmet vrlo odvratnih napada odredjene grupe navijaca Partizana koji verovatno ne mogu da prihvate da oni tako nesto nikada nece imati. Stankovic je godinama ginuo za reprezentaciju a ovi su ga pomahnitalo pljuvali, Vidic je igrao svaku utakmicu onako kako on igra i onda su jedva docekali jedno igranje rukom da bi ga razapinjali na krst, Teodosic je toliko dao nasoj reprezentaciju da je to nemerljivo a oni mu prizeljkuju povrede, penziju, neuspeh u NBA... Sada imamo slucaj Djokovica, zar ne prepoznaje te bolest i komplekse u tom napadanju? Ja razumem neku realnu kritiku, ali da neko iz Srbije napise komentar tipa "razbice svajcarac Noloa hahahahaha" je po meni bolesno. Kao sto je i bolesno bilo pred svetsko prvenstvo da se neko sladi povredom naseg kapitena Teodosica, a sladili su se masovno i posle kuku lele ispali smo, naravno da smo ispali. Tako da nije ovo odraz Srbije vec male, jadne i izgubljene grupe navijaca Partizana koji su samo preglasni na ovom sajtu, ali nebitni su za Novaka, za nas i nisu jer nam ulepsavaju njegove pobede. Toliko.

banja luka 1811

pre 3 godine

Novak igra za Nadala.Namjerno je drugi u grupi,da bi isao na Dominika Tima.Ako ga pobijedi,ide u finale,a tamo,ako Nadal bude finalista,pusta ga da uzme Zavrsni masters.Ako izgubi od Tima,Rafa,gledaj sam sta ces.Novak je svjesno isao da bude drugi u grupi,jer je vidio da je Nadal drugi u svojoj grupi.Da je Novak prvi,isao bi na Nadala,pa i da ga pusti u finale, tamo ga najvjerovatnije ponovo ceka Tim,a onda,ko zna sta ponovo moze da bude!

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Ево ја сам "Гробар" и један од жешћи навијача Новака Ђоковића..А ви наше комшије бивши Срби оставите се ружних коментара о најбољем спортисти Балкана, Европе и Свијета..Убиће вас завист и мржња..

kraja

pre 3 godine

"Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)"

...nije ti malo neprijatno...???
...danas zverev "pobedjuje sam sebe", sutra ce tim, a u finalu ce nadal "pobediti sam sebe"...???
...a prekoputa djokovic cacka nos i gleda ih u cudu...???
...nema tenisera po kojem se neces pos**ti da bi iskazao mrznu prema djokovicu...

pa sad...

pre 3 godine

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.
(Helenista, 20. novembar 2020 17:16)

Tie-break po definiciji favorizuje boljeg servera, Sasa je u drugom setu osvojio mnogo vise poena na svoju servu nego Nole... znaci bilo bi logicno da se Sasa radovao taj brejku... ali...

Djido

pre 3 godine

Ovi koji su ga juče, zbog poraza od Medvedeva, vređali i preporučivali mu penziju, sada ga dižu do zvezda. Kad izgubi naredni put onda opet iz početka. To samo govori kakve su ljudi budale.
Nikada ružnu reč protiv Novaka neću reći.
Više volim da osvoji nego leba da jedem.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

lvan, 20. novembar 2020 16:21

Ima nas Ivane ne bi verovao koliko.
A nema sta da me tangira za koga navija. Novak je poznat po losim odlukama....
Ahahahaa salim se... Ipak je on Partizanovo dete

objektivno

pre 3 godine

Ako mogu da posavetujem mladje - ne gubite dragoceno vreme i zivce na pacijente koji mrze Novaka, Srbiju ili bilo sta. Kad vas pitaju na ulici koju zemlju mrzite, kazite nijednu. Najgore sto moze da se desi takvim zgubidanima je da pokazete ravnodusnost prema njima.

Najbolje sto moze da nam se desi je da se jos neko ugleda na Djokovica u bilo cemu, da bude bar malo kao on.

Jack

pre 3 godine

Ocekivano vec sam rekao da je sa Zverevim bila odluka o polufinalisti i pre meca sa Medvedevim, i naravno pravi Nole. Uzivajte u pisanju istorije...

Bili boj

pre 3 godine

Zverev odličan. Novak ga dobio na čisto iskustvo. Bilo je uživanje gledati ovakvog Novaka.
Sad da dobije Tima i time (ako Rafa ne udje u finale, što je realno) već obezbedi prvo mesto do marta što bi automatski značilo da obara drugi po važnosti rekord u tenisu i prestigne dedu po broju nedelja na vrhu.
I onda mirne duše da pojuri glavni rekord i prestigne obojicu po broju GS titula.

Helenista

pre 3 godine

Pacovi javite se, šta kaže govor tela najboljeg na planeti?
(Veder, 20. novembar 2020 16:52)

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

Speed001

pre 3 godine

Samo i samo Nole moze pobediti boljeg igraca u mecu.Zverev 38 vinera,Nole 18 a ublizu su i greske 19-16.Nole se bukvalno branio ali posle one zaista nezasluzene pobede u Vimbldonu protiv mnogo boljeg Federera nista novo kad je Nole u pitanju.Izgubio je bolji i tesko da ce Nole osvajati jos neke velike turnire jer ovi mladi su sve bolji a i nece ce moci izvlaciti vise tako cesto.Hvala mu za sve sto je ucinio ali mislim da je blizu kraja blistave karijere.

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

Aleks

pre 3 godine

Svaka cast nole ?. Al nazalost imam taj utisak da to ipak nije taj naj bolji tenis sto on zna da odigra. Mislim da mora protiv Tima da digne malo nivo. Verujem i da hoce

fenomen

pre 3 godine

Zizu,
Negde se kaže nisu u vinklu a negde se kaže nisu u vaservagu. Još se kaže " nisu sami". Ima jos tih izraza. Šaban, čoban, betega, konjuždrina. Uglavnom zajednicka im je mržnja prema Novaku.

Toma

pre 3 godine

Hiljadu puta sam već do sada govorio...recite mi da nije namešteno da Rafa i Novak igraju finale???
A sve zbog veće gledanosti i naravno zarade čelnicima turnira tj. cirkusa.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Sve čestitke na plasmanu u SF..

Novaka nikad ne treba otpisivati pogotovo na betonu i dvorani. Zverev je odigrao dosta dobar meč ali Novak bio taj koji na kraju bio bolji.

Asteriks

pre 3 godine

Dobice Novak Tima ako bude igrao na ovom nivou kao danas.A nesto mi se cini da Medvedevu nikako ne lezi Nadal,tako da je moguce da gledamo klasik u finalu.

Rade, ZG

pre 3 godine

Drago mi je da nisam bio u pravu i da je Nole pobijedio. U drugom setu odigrao je puno mlitavih udaraca i prepuštao inicijativu Saši. Nadam se da se to neće ponoviti u polufinalu jer mu to ne bi prošlo. Sretno Nole, završi godinu čvrsto sa titulom.

NADA

pre 3 godine

bez obzira na ovaj poraz David moze da bude ponosan na svoj rad sa Zverevim.Nema se sta veliko zameriti Zverevu,jer jos treba da raste.Nole u sustini nije odigrao najbolji mec.Nije igrao kako ume ali upornost i iskustvo su odlucili.Naravno tako normalno idemo Nole!

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

Bravo Rajko! I ja sa veliki Novakov navijac,a Grobar sam,i to najveci! Slazem se sa tobom,ostavite misevi najboljeg sportistu sveta na miru,zapamtite moje reci,Novak ce biti GOAT za 2. ili 3. godine,hteli vi to ili ne.. (Nole, uzmi i ovaj masters u inat dusmanima,pozdrav normalnim navijacima i ljudima)

Pekar, lekar, apotekar

pre 3 godine

Bravo Nole, nisam sumnjala u tebe!!!!
Cekamo Rafole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica velickovic, 20. novembar 2020 16:49)

Nema od toga ništa, Nadal će izgubiti glatko protiv Medvedeva, što je čak i dobro, jer će na častan način da izbegne meč sa Novakom.

juo

pre 3 godine

Svaka čast Novak. I kada nije u punoj formi i očigledno ima problema sa nekim povredama (leva ruka) ipak nalazi način da pobedi.

Bezobzira sta uradi na ostatku turnira, nadam se da će posle toga dobro da se odmori, ozdravi skroz i napuni baterije za Aus Open koji će verovatno biti za nekih dobrih 2-3 meseca.

Tirion

pre 3 godine

0
Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Osećam da navijam za njega mnogo više nego ti. Prvenstveno zato sto je dobar čovek i zato sto je Srbin. A to da li navija za Boku, Milan, Monako ili Zvezdu me ne interesuje me uopšte.

Анатоли

pre 3 godine

Без сувишних речи - БРАВО Новаче

Много среће, па да подигнеш 6-ти пут пехар Завршног мастерса

miodrag

pre 3 godine

Najbolja četiri tenisera na svetu će igrati u polufinalu završnog Mastersa.
Kad se zadnji put to desilo?
(Spingebill, 20. novembar 2020 16:55)
Davno se desilo i to je bilo pre 16 godina. Te 2004.godine su tada ušli u polufinale Safin, Rodik, Hjuit i Federer.

Hak Fin

pre 3 godine

Naucite malo ljudi nesto, Novak ima skoro 70% dobijenih odlucujucih TB. kada se igra na 2 dobijena. Isto u dva dobijena seta, u 95% mecava koje je poveo sa 1:0, iste je i dobio. Znaci protivnik ima 5% sansi da dobije mec ako Novak vodi 1:0. Zverev nije iskoristio tih 5%. Prema tome manje istrcavanja, mec po mec, pa sta bude. Sutra sa Dominikom, ko zna na koju nogu ustane, sve je moguce.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Bravo Nole vidi se,da je Zverev odličan igrač kad ga krene servis strašno se ga teško može probiti a dobar je i iz same igre videli smo koliko je visok i dugačak pa može uhvatiti gotovo svaku loptu.Nole je danas konačno pronašao svoj servis a tek volej kad je fokusiran i veruje u svoje udarce tada Nole dobija čak i ako neigra svoj najbolji tenis.

zex

pre 3 godine

Mislim da Nole vuce povredu leve ruke.Zato igra slabije,naročito bekhend.Nadal gubi od Medvedeva.Doslo vreme da Rus naplati dug.Nole uradio sta je trebalo.Ako bude nesto vise to je samo bonus.Realno finale je Medvedev i Thim

anica velickovic

pre 3 godine

Sad ce da ga hvale, nas narod...
(Arena, 20. novembar 2020 16:50)
Mnogo me iznerviralo koliko je popljuvan, ja umem da ga kritikujem ali sa razlogom...nas narod je cudo, sad ako osvoji titulu svi ce ga opet hvaliti.

Kum Žoržo

pre 3 godine

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...
 (Zizu, 20. novembar 2020 16:12)
Znači Wil Mozli-auswinkl...hahahahah😂😂😂

miodrag

pre 3 godine

Bravo Nole! Konačno dobra igra protiv Zvereva. Prvi set Nole uhvatio Zvereva nespremnog i napravio brejk na početku seta i tako zadržao brejk do kraja seta u drugom je bila bolja igra Nemca, napadao vinere na sve moguće pozicije, ali kada je došao taj-brejk tu nikakvu šansu nije imao Nemac i zato je Nole zaista nezaustavljiv ove sezone i tako se plasirao u polufinale.

zgramula

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Ja!!
Ne pogadja me , uopšte!
Novak je naš ponos i dika!
Svih nas!

lvan

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz Noleta i kad gubi! Kad je vezao 37 pobeda onda je bio dobar a? Sad kad mu ne ide onda nista? Podrzite coveka ne brukajte se.
(Viktor, 20. novembar 2020 14:18)


-Ne vredi prijatelju, ti ljudi zaboravljaju šta su jeli jutros a kamo li šta je bilo pre par meseci ili godina. Kod Srba je kratko pamćenje. Zaboravi se sve za 100€...

geup

pre 3 godine

Očigledno da Novak i dalje ima problema sa levom rukom još od Roland Garrosa (verovatno i pre toga) zato mu je Backhand dosta slab i skoro uvek vraća na centar terena za lak plen protivnika.

Will Mosley

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

E bravo za komentar, svaka cast. Patologija ovih nasih zemljaka ide tako daleko da su poceli da navijaju za Denver samo zato sto Jokic igra tamo, a dok on nije zaigrao za Nadzetse nisu znali ni ko je trener te fransize, a sada napamet znaju startnu petorku.

Oakps

pre 3 godine

Zanimljiva evolucija Novaka tokom karijere.

Nekada njegovo najveće oružje backhand - je već dugo vremena na niskom nivou. Ne govorim o beckandu kada kliza iz defanzive i udara pararelu ili dijagonalu, nego regularan sa linije.

Dok mu Forehand dosta napredovao. Čak može se reći među najboljim na svetu. Kada to poklopi sa dobrim servisom onda možemo sa sigurnošću očekivati još Grand Slamova titula.

Ali ako mu servis nije dobar onda jedno oružje (forehand) teško da će biti dovoljno protiv igrača tipa Thiem i Medvedev.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ВИКТОР - Ја Новака подржавам ал кад некад заслужи критику ја ћу да га критикујем као за оно понашање у Бечу гдје је сам признао "да му се није играло". А подршка није упитна. Кад неко заслужи дал критику, дал похвалу ја ћу да му је упутим. Такав сам и не желим да одступам од тога.

Lakic

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.

alex

pre 3 godine

U drugom setu bez vinera! Šta je razlog da nakon dobre, agresivne igre koja daje rezultate pređe na ovo "pimplanje"? Da li je moguće da ima snage dovoljno samo za jedan set?

nostalgija

pre 3 godine

Zverev je 2. set odigrao, ne dobro, ne odlicno, nego savrseno - i opet nije bilo dovoljno. Svi ovi momci novije generacije se navikavaju na to da dok su tu Rafa i Nole, nece imati mnogo prostora, ali verujem da je veci problem nolemrscima, mora da je ovo za njih bilo vrlo frustrirajuce.

Labud

pre 3 godine

Dokaz da je sve do Novaka,ne dominira on slucajno tenisom vec punih 10 godina,ovo je njegova igra i tako treba stalno da melje protivnike

Dior

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

А ви душмани говорите сад -"Е мој Саша надо наша." Добар меч Новака. Браво.

Zizu

pre 3 godine

Čas Jumko čas Will Mosley. Još da uključi Rasim NP, Grobar i King Roger kompletiraće sve
(samo pitam, 20. novembar 2020 15:54)

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...

Gaudi

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.
(Dior, 20. novembar 2020 16:06)

Ne se*i, Novak igra odlicno

ej bre

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.
(Lakic, 20. novembar 2020 16:21)

On sa CZ nema nista. Navija on i za Inter, Milan, Real i CZ po potrebi ali zna se u kom klubu je ucio i kome pripada. On je ubedljivo najjaci igrac u istoriji sportskog drustva Partizan. Mi smo ponosni na njega.

Zarco

pre 3 godine

Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)

Volim kad gledas Djokoviceve meceve, mrzis ga ali mu se divis. To respektujem kod tebe i ostalih botova.

Will Mosley

pre 3 godine

Изгледа да му се игра, засад то показује. Ево 4-1.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2020 15:28)

Pa da, vaznije je igrati zavrsni Masters nego u finalu Gren Slema (Rolan Garos).

Will Mosley

pre 3 godine

Izgubice nole da bi u nedelju dosao na sahranu patrijarhu...
(Celalionac, 20. novembar 2020 15:04)

Da, eto izgovora na kraju meca.

Milos

pre 3 godine

Ne svidja mi se sto pokusava da igra elegantno, covece ti si veliki sampion zbog svog nacina igre, sad pokusavas da igras kao Federer, nema potrebe za tim, pa zar ne vidis da si tako dosta slabiji. Poznat si kao masina i covek od gume budi to jer si u toj sitiaciji nepobediv

Дејан

pre 3 godine

Овде има имбецила ( што плаћених, што умоболних) који, до бескраја докони, само сипају отров на сваку вест. Не треба обраћати пажњу. Посебно не на ове плаћене, јер западне службе радо користе ( већ 200 год активно ) све методе да нас оцрне не само по свету већ и унутар нас самих. Само кул.

strašno

pre 3 godine

@Ala
Sine, videsmo da on Nadalu ni gem ne može da uzme, posle te bruke (brisanje patosa i terena) ne bi trebalo da se mnogo pametuje.

Ivan

pre 3 godine

Covek najbolji teniser na svetu, osvojio 17 gs, jedan od najboljih sportista u istoriji sporta i onda se pojave da ga komentarisu neki komicni likovi ciji je najveci uspeh u zivotu sta?

Dno

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

Pa za koga ces sine? Jesu te tako sramotno vaspitali?

Šou Biznis

pre 3 godine

@strasno

Ti da se razumes u tenis, shvatio bi da je u finalu AO 2019 Novak mnogo vise pokazao nego Nadal u finalu ovogodišnjeg Roland Garrosa... Tako da, ne brini se za taj poraz, veliki igrači znaju kako da se vrate posle takvih mečeva

No1e

pre 3 godine

Od kako pratim Novaka znam da kako udje u mec tako i zavrsava, ako u prva 2 gema pokaze dobru igru gotovo 100% dobija, ako krene da se muci ili jedva dobije ili gubi, za sad je ovo prvo

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Дајте назив неког live sream-a Унапријед хвала и поздрав из Добоја..

No1vak

pre 3 godine

Nole do sad u karijeri ima više titula nego Dačić Ivica ministarskih fotelja. Hahaha
(Goran Loznica, 20. novembar 2020 13:53) (T)Humor lvl Goksi iz Loznice. Kad su te pustili na vikend?

miroslav

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen

Rade, ZG

pre 3 godine

Prvo Amfilohije pa sad Irinej znači tridesetak neprisiljenih pa kući - nažalost. Veliki sam navijač Noleta i volio bih da nisam u pravu.

Jumko

pre 3 godine

U naredna 3 dana ce stici dokaz "brzom postom" da "Goat 17" ne moze vise u kontinuitetu pobedjivati najbolje igrace! Pobediti Zvereva, pa Tima, pa Rafu ili Medvedeva, nemoguca misija sada vec... Iskreno, ako uspe, svaka cast!

neca

pre 3 godine

Znate li šta je profesionalni taenis?
To je takmičenje profesionalnih tenisera koji steknu to pravo koje počije 1.og januara i završava se 31. decembra. Teniser koji skupi najviše poena postaje prvak sveta.
I dobije "ušati pehar" kada ga osvoji.
A lajavi mediokritet ne mogu da mu ga oduzmu.
Ovo još nisam video da je neko bilo gde napisao a svi znaju.
Ostale stvari u vez tenisa vidim da manje više znate.
Našem patrijarhu neka je večni spomen.

Ala

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen
(miroslav, 20. novembar 2020 14:24)


Sa Timom bi bilo tesko ali sa Nadalom bi obrisao patos kao sto brise vec 7 godina na betonu, ne moze Nadal ni set da mu uzme

pobeći negde...

pre 3 godine

Hoce li mu se danas igrati? hm....
(Ivan, 20. novembar 2020 13:51)

Uze mi reč iz usta. Odmah sam danas to pomislio. Prošli put je bio "smoren" i nije mu se igralo. Neko je lepo rekao da je možda baš zato trebao da nađe ekstra motivaciju. Aj' da se ponadamo da bi ovaj put to tako moglo da ispadne...

mladen

pre 3 godine

Gubi ,ali ne zbog patrijatha..ne zeli duel s Nadalom,a videli smo i kakve sanse ima protiv Medvedeva... Dosta toga govori i nejgova van terenska aktivnost i borba protiv ATP..Da se Novak oseca mocno na terenu, ne bi on s njima ulazio u sukob dok ne obori sve rekorede

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz Noleta i kad gubi! Kad je vezao 37 pobeda onda je bio dobar a? Sad kad mu ne ide onda nista? Podrzite coveka ne brukajte se.
(Viktor, 20. novembar 2020 14:18)


-Ne vredi prijatelju, ti ljudi zaboravljaju šta su jeli jutros a kamo li šta je bilo pre par meseci ili godina. Kod Srba je kratko pamćenje. Zaboravi se sve za 100€...

Dno

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

Pa za koga ces sine? Jesu te tako sramotno vaspitali?

Djido

pre 3 godine

Ovi koji su ga juče, zbog poraza od Medvedeva, vređali i preporučivali mu penziju, sada ga dižu do zvezda. Kad izgubi naredni put onda opet iz početka. To samo govori kakve su ljudi budale.
Nikada ružnu reč protiv Novaka neću reći.
Više volim da osvoji nego leba da jedem.

zgramula

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Ja!!
Ne pogadja me , uopšte!
Novak je naš ponos i dika!
Svih nas!

Gaudi

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.
(Dior, 20. novembar 2020 16:06)

Ne se*i, Novak igra odlicno

fenomen

pre 3 godine

Zizu,
Negde se kaže nisu u vinklu a negde se kaže nisu u vaservagu. Još se kaže " nisu sami". Ima jos tih izraza. Šaban, čoban, betega, konjuždrina. Uglavnom zajednicka im je mržnja prema Novaku.

Aleks

pre 3 godine

Svaka cast nole ?. Al nazalost imam taj utisak da to ipak nije taj naj bolji tenis sto on zna da odigra. Mislim da mora protiv Tima da digne malo nivo. Verujem i da hoce

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

Bravo Rajko! I ja sa veliki Novakov navijac,a Grobar sam,i to najveci! Slazem se sa tobom,ostavite misevi najboljeg sportistu sveta na miru,zapamtite moje reci,Novak ce biti GOAT za 2. ili 3. godine,hteli vi to ili ne.. (Nole, uzmi i ovaj masters u inat dusmanima,pozdrav normalnim navijacima i ljudima)

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitam i kontam da Nole zna servirati,voleje,smeceve,drop šotove igrati paaaaaaa ovi iz atp i botovi bi se ugasili.Ovako je čova 6x prvi 300 nedelja prvi u mastersima prvi... Zanimljivije je ovako kad ne zna...

Asteriks

pre 3 godine

Dobice Novak Tima ako bude igrao na ovom nivou kao danas.A nesto mi se cini da Medvedevu nikako ne lezi Nadal,tako da je moguce da gledamo klasik u finalu.

kraja

pre 3 godine

"Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)"

...nije ti malo neprijatno...???
...danas zverev "pobedjuje sam sebe", sutra ce tim, a u finalu ce nadal "pobediti sam sebe"...???
...a prekoputa djokovic cacka nos i gleda ih u cudu...???
...nema tenisera po kojem se neces pos**ti da bi iskazao mrznu prema djokovicu...

Bili boj

pre 3 godine

Zverev odličan. Novak ga dobio na čisto iskustvo. Bilo je uživanje gledati ovakvog Novaka.
Sad da dobije Tima i time (ako Rafa ne udje u finale, što je realno) već obezbedi prvo mesto do marta što bi automatski značilo da obara drugi po važnosti rekord u tenisu i prestigne dedu po broju nedelja na vrhu.
I onda mirne duše da pojuri glavni rekord i prestigne obojicu po broju GS titula.

Milojko

pre 3 godine

Zverev je imao skoro 80% prvog servisa uz 9 asova u 2. setu. A pritom je Novak taj koji je ima vise brejk lopti. I lagano dobio u tajbrejku.
Taj drugi set bi Zverev protiv bilo kod igraca dobio sa lakocom jer mu je to verovatno najbolji set koji je odigrao cele sezone (racunajuci tu i prva 2 seta iz finala US Opena).
A neki ovde pricaju kojesta.
Novakov nivo igre u tajbrejku je neshvatljivo dobar. Takva moc da prebaci u visu brzinu je nesto sto niko nikad u istoriji tenisa nije imao, niti ce verovatno imati.

pa sad...

pre 3 godine

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.
(Helenista, 20. novembar 2020 17:16)

Tie-break po definiciji favorizuje boljeg servera, Sasa je u drugom setu osvojio mnogo vise poena na svoju servu nego Nole... znaci bilo bi logicno da se Sasa radovao taj brejku... ali...

Sub013

pre 3 godine

Čitajući ove komentare , mogu slobodno reci kao Srbin da smo najgori narod.
(pametan, 20. novembar 2020 14:49)

Morate da shvatite jednu stvar, znam da ce izazvati dosta negodovanja ali nazalost to je istina. Prvo zelim da se ogradim od normalnih navijaca Partizana, ovo nije upuceno njima. U Srbiji imamo jedan fenomen da kad je neko mnogo uspesan a dolazi iz Zvezde ili samo navija za nju, odmah postane predmet vrlo odvratnih napada odredjene grupe navijaca Partizana koji verovatno ne mogu da prihvate da oni tako nesto nikada nece imati. Stankovic je godinama ginuo za reprezentaciju a ovi su ga pomahnitalo pljuvali, Vidic je igrao svaku utakmicu onako kako on igra i onda su jedva docekali jedno igranje rukom da bi ga razapinjali na krst, Teodosic je toliko dao nasoj reprezentaciju da je to nemerljivo a oni mu prizeljkuju povrede, penziju, neuspeh u NBA... Sada imamo slucaj Djokovica, zar ne prepoznaje te bolest i komplekse u tom napadanju? Ja razumem neku realnu kritiku, ali da neko iz Srbije napise komentar tipa "razbice svajcarac Noloa hahahahaha" je po meni bolesno. Kao sto je i bolesno bilo pred svetsko prvenstvo da se neko sladi povredom naseg kapitena Teodosica, a sladili su se masovno i posle kuku lele ispali smo, naravno da smo ispali. Tako da nije ovo odraz Srbije vec male, jadne i izgubljene grupe navijaca Partizana koji su samo preglasni na ovom sajtu, ali nebitni su za Novaka, za nas i nisu jer nam ulepsavaju njegove pobede. Toliko.

objektivno

pre 3 godine

Ako mogu da posavetujem mladje - ne gubite dragoceno vreme i zivce na pacijente koji mrze Novaka, Srbiju ili bilo sta. Kad vas pitaju na ulici koju zemlju mrzite, kazite nijednu. Najgore sto moze da se desi takvim zgubidanima je da pokazete ravnodusnost prema njima.

Najbolje sto moze da nam se desi je da se jos neko ugleda na Djokovica u bilo cemu, da bude bar malo kao on.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Bravo Nole vidi se,da je Zverev odličan igrač kad ga krene servis strašno se ga teško može probiti a dobar je i iz same igre videli smo koliko je visok i dugačak pa može uhvatiti gotovo svaku loptu.Nole je danas konačno pronašao svoj servis a tek volej kad je fokusiran i veruje u svoje udarce tada Nole dobija čak i ako neigra svoj najbolji tenis.

NADA

pre 3 godine

bez obzira na ovaj poraz David moze da bude ponosan na svoj rad sa Zverevim.Nema se sta veliko zameriti Zverevu,jer jos treba da raste.Nole u sustini nije odigrao najbolji mec.Nije igrao kako ume ali upornost i iskustvo su odlucili.Naravno tako normalno idemo Nole!

Ivan

pre 3 godine

Covek najbolji teniser na svetu, osvojio 17 gs, jedan od najboljih sportista u istoriji sporta i onda se pojave da ga komentarisu neki komicni likovi ciji je najveci uspeh u zivotu sta?

Milos

pre 3 godine

Ne svidja mi se sto pokusava da igra elegantno, covece ti si veliki sampion zbog svog nacina igre, sad pokusavas da igras kao Federer, nema potrebe za tim, pa zar ne vidis da si tako dosta slabiji. Poznat si kao masina i covek od gume budi to jer si u toj sitiaciji nepobediv

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Ево ја сам "Гробар" и један од жешћи навијача Новака Ђоковића..А ви наше комшије бивши Срби оставите се ружних коментара о најбољем спортисти Балкана, Европе и Свијета..Убиће вас завист и мржња..

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

А ви душмани говорите сад -"Е мој Саша надо наша." Добар меч Новака. Браво.

Hak Fin

pre 3 godine

Naucite malo ljudi nesto, Novak ima skoro 70% dobijenih odlucujucih TB. kada se igra na 2 dobijena. Isto u dva dobijena seta, u 95% mecava koje je poveo sa 1:0, iste je i dobio. Znaci protivnik ima 5% sansi da dobije mec ako Novak vodi 1:0. Zverev nije iskoristio tih 5%. Prema tome manje istrcavanja, mec po mec, pa sta bude. Sutra sa Dominikom, ko zna na koju nogu ustane, sve je moguce.

Дејан

pre 3 godine

Овде има имбецила ( што плаћених, што умоболних) који, до бескраја докони, само сипају отров на сваку вест. Не треба обраћати пажњу. Посебно не на ове плаћене, јер западне службе радо користе ( већ 200 год активно ) све методе да нас оцрне не само по свету већ и унутар нас самих. Само кул.

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

miodrag

pre 3 godine

Najbolja četiri tenisera na svetu će igrati u polufinalu završnog Mastersa.
Kad se zadnji put to desilo?
(Spingebill, 20. novembar 2020 16:55)
Davno se desilo i to je bilo pre 16 godina. Te 2004.godine su tada ušli u polufinale Safin, Rodik, Hjuit i Federer.

Tirion

pre 3 godine

0
Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Osećam da navijam za njega mnogo više nego ti. Prvenstveno zato sto je dobar čovek i zato sto je Srbin. A to da li navija za Boku, Milan, Monako ili Zvezdu me ne interesuje me uopšte.

Ala

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen
(miroslav, 20. novembar 2020 14:24)


Sa Timom bi bilo tesko ali sa Nadalom bi obrisao patos kao sto brise vec 7 godina na betonu, ne moze Nadal ni set da mu uzme

Sale

pre 3 godine

I zahvalite se bogu svako jutro kad ustanete jer da ga interesuje tenis kao nadala od dvadesetak turnira vidjenijih u godini jedno sedamnaest ne bi niko nikada osvojio i vec bi bili svi u sanatorijumu na ispitivanjima ovako se koprcate jos uvek dok vam ne bude i ovako dosao kraj..

Zizu

pre 3 godine

Čas Jumko čas Will Mosley. Još da uključi Rasim NP, Grobar i King Roger kompletiraće sve
(samo pitam, 20. novembar 2020 15:54)

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...

anica velickovic

pre 3 godine

Sad ce da ga hvale, nas narod...
(Arena, 20. novembar 2020 16:50)
Mnogo me iznerviralo koliko je popljuvan, ja umem da ga kritikujem ali sa razlogom...nas narod je cudo, sad ako osvoji titulu svi ce ga opet hvaliti.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ВИКТОР - Ја Новака подржавам ал кад некад заслужи критику ја ћу да га критикујем као за оно понашање у Бечу гдје је сам признао "да му се није играло". А подршка није упитна. Кад неко заслужи дал критику, дал похвалу ја ћу да му је упутим. Такав сам и не желим да одступам од тога.

Šou Biznis

pre 3 godine

@strasno

Ti da se razumes u tenis, shvatio bi da je u finalu AO 2019 Novak mnogo vise pokazao nego Nadal u finalu ovogodišnjeg Roland Garrosa... Tako da, ne brini se za taj poraz, veliki igrači znaju kako da se vrate posle takvih mečeva

Bolesni skot

pre 3 godine

U prvom setu 11 vinera u drugom 6 gemova 1 (jedan) viner... Dovoljno govori o Noletovom trenutnom potencijalu... Uglavnom prebacivanje preko mrežice, bez paralela, servis voleja, o dropovima boje da ne pričamo, i dalje ne vidi gde protivnik stoji pa smečuje na reket(!) ... sve predvidivo, čeka greške protivnika... Ovo ne obećava ništa dobro...

Rade, ZG

pre 3 godine

Drago mi je da nisam bio u pravu i da je Nole pobijedio. U drugom setu odigrao je puno mlitavih udaraca i prepuštao inicijativu Saši. Nadam se da se to neće ponoviti u polufinalu jer mu to ne bi prošlo. Sretno Nole, završi godinu čvrsto sa titulom.

miodrag

pre 3 godine

Bravo Nole! Konačno dobra igra protiv Zvereva. Prvi set Nole uhvatio Zvereva nespremnog i napravio brejk na početku seta i tako zadržao brejk do kraja seta u drugom je bila bolja igra Nemca, napadao vinere na sve moguće pozicije, ali kada je došao taj-brejk tu nikakvu šansu nije imao Nemac i zato je Nole zaista nezaustavljiv ove sezone i tako se plasirao u polufinale.

geup

pre 3 godine

Očigledno da Novak i dalje ima problema sa levom rukom još od Roland Garrosa (verovatno i pre toga) zato mu je Backhand dosta slab i skoro uvek vraća na centar terena za lak plen protivnika.

nostalgija

pre 3 godine

Zverev je 2. set odigrao, ne dobro, ne odlicno, nego savrseno - i opet nije bilo dovoljno. Svi ovi momci novije generacije se navikavaju na to da dok su tu Rafa i Nole, nece imati mnogo prostora, ali verujem da je veci problem nolemrscima, mora da je ovo za njih bilo vrlo frustrirajuce.

Zarco

pre 3 godine

Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)

Volim kad gledas Djokoviceve meceve, mrzis ga ali mu se divis. To respektujem kod tebe i ostalih botova.

Анатоли

pre 3 godine

Без сувишних речи - БРАВО Новаче

Много среће, па да подигнеш 6-ти пут пехар Завршног мастерса

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

Poštovalac igre

pre 3 godine

Sve čestitke na plasmanu u SF..

Novaka nikad ne treba otpisivati pogotovo na betonu i dvorani. Zverev je odigrao dosta dobar meč ali Novak bio taj koji na kraju bio bolji.

neca

pre 3 godine

Znate li šta je profesionalni taenis?
To je takmičenje profesionalnih tenisera koji steknu to pravo koje počije 1.og januara i završava se 31. decembra. Teniser koji skupi najviše poena postaje prvak sveta.
I dobije "ušati pehar" kada ga osvoji.
A lajavi mediokritet ne mogu da mu ga oduzmu.
Ovo još nisam video da je neko bilo gde napisao a svi znaju.
Ostale stvari u vez tenisa vidim da manje više znate.
Našem patrijarhu neka je večni spomen.

No1e

pre 3 godine

Od kako pratim Novaka znam da kako udje u mec tako i zavrsava, ako u prva 2 gema pokaze dobru igru gotovo 100% dobija, ako krene da se muci ili jedva dobije ili gubi, za sad je ovo prvo

Kum Žoržo

pre 3 godine

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...
 (Zizu, 20. novembar 2020 16:12)
Znači Wil Mozli-auswinkl...hahahahah😂😂😂

No1vak

pre 3 godine

Nole do sad u karijeri ima više titula nego Dačić Ivica ministarskih fotelja. Hahaha
(Goran Loznica, 20. novembar 2020 13:53) (T)Humor lvl Goksi iz Loznice. Kad su te pustili na vikend?

lvan

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?

juo

pre 3 godine

Svaka čast Novak. I kada nije u punoj formi i očigledno ima problema sa nekim povredama (leva ruka) ipak nalazi način da pobedi.

Bezobzira sta uradi na ostatku turnira, nadam se da će posle toga dobro da se odmori, ozdravi skroz i napuni baterije za Aus Open koji će verovatno biti za nekih dobrih 2-3 meseca.

Oakps

pre 3 godine

Zanimljiva evolucija Novaka tokom karijere.

Nekada njegovo najveće oružje backhand - je već dugo vremena na niskom nivou. Ne govorim o beckandu kada kliza iz defanzive i udara pararelu ili dijagonalu, nego regularan sa linije.

Dok mu Forehand dosta napredovao. Čak može se reći među najboljim na svetu. Kada to poklopi sa dobrim servisom onda možemo sa sigurnošću očekivati još Grand Slamova titula.

Ali ako mu servis nije dobar onda jedno oružje (forehand) teško da će biti dovoljno protiv igrača tipa Thiem i Medvedev.

alex

pre 3 godine

U drugom setu bez vinera! Šta je razlog da nakon dobre, agresivne igre koja daje rezultate pređe na ovo "pimplanje"? Da li je moguće da ima snage dovoljno samo za jedan set?

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Дајте назив неког live sream-a Унапријед хвала и поздрав из Добоја..

zex

pre 3 godine

Mislim da Nole vuce povredu leve ruke.Zato igra slabije,naročito bekhend.Nadal gubi od Medvedeva.Doslo vreme da Rus naplati dug.Nole uradio sta je trebalo.Ako bude nesto vise to je samo bonus.Realno finale je Medvedev i Thim

Jack

pre 3 godine

Ocekivano vec sam rekao da je sa Zverevim bila odluka o polufinalisti i pre meca sa Medvedevim, i naravno pravi Nole. Uzivajte u pisanju istorije...

ej bre

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.
(Lakic, 20. novembar 2020 16:21)

On sa CZ nema nista. Navija on i za Inter, Milan, Real i CZ po potrebi ali zna se u kom klubu je ucio i kome pripada. On je ubedljivo najjaci igrac u istoriji sportskog drustva Partizan. Mi smo ponosni na njega.

Labud

pre 3 godine

Dokaz da je sve do Novaka,ne dominira on slucajno tenisom vec punih 10 godina,ovo je njegova igra i tako treba stalno da melje protivnike

Helenista

pre 3 godine

Pacovi javite se, šta kaže govor tela najboljeg na planeti?
(Veder, 20. novembar 2020 16:52)

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.

Rade, ZG

pre 3 godine

Prvo Amfilohije pa sad Irinej znači tridesetak neprisiljenih pa kući - nažalost. Veliki sam navijač Noleta i volio bih da nisam u pravu.

Dior

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.

Pekar, lekar, apotekar

pre 3 godine

Bravo Nole, nisam sumnjala u tebe!!!!
Cekamo Rafole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica velickovic, 20. novembar 2020 16:49)

Nema od toga ništa, Nadal će izgubiti glatko protiv Medvedeva, što je čak i dobro, jer će na častan način da izbegne meč sa Novakom.

Lakic

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.

pobeći negde...

pre 3 godine

Hoce li mu se danas igrati? hm....
(Ivan, 20. novembar 2020 13:51)

Uze mi reč iz usta. Odmah sam danas to pomislio. Prošli put je bio "smoren" i nije mu se igralo. Neko je lepo rekao da je možda baš zato trebao da nađe ekstra motivaciju. Aj' da se ponadamo da bi ovaj put to tako moglo da ispadne...

Will Mosley

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

E bravo za komentar, svaka cast. Patologija ovih nasih zemljaka ide tako daleko da su poceli da navijaju za Denver samo zato sto Jokic igra tamo, a dok on nije zaigrao za Nadzetse nisu znali ni ko je trener te fransize, a sada napamet znaju startnu petorku.

mladen

pre 3 godine

Gubi ,ali ne zbog patrijatha..ne zeli duel s Nadalom,a videli smo i kakve sanse ima protiv Medvedeva... Dosta toga govori i nejgova van terenska aktivnost i borba protiv ATP..Da se Novak oseca mocno na terenu, ne bi on s njima ulazio u sukob dok ne obori sve rekorede

Speed001

pre 3 godine

Samo i samo Nole moze pobediti boljeg igraca u mecu.Zverev 38 vinera,Nole 18 a ublizu su i greske 19-16.Nole se bukvalno branio ali posle one zaista nezasluzene pobede u Vimbldonu protiv mnogo boljeg Federera nista novo kad je Nole u pitanju.Izgubio je bolji i tesko da ce Nole osvajati jos neke velike turnire jer ovi mladi su sve bolji a i nece ce moci izvlaciti vise tako cesto.Hvala mu za sve sto je ucinio ali mislim da je blizu kraja blistave karijere.

Toma

pre 3 godine

Hiljadu puta sam već do sada govorio...recite mi da nije namešteno da Rafa i Novak igraju finale???
A sve zbog veće gledanosti i naravno zarade čelnicima turnira tj. cirkusa.

banja luka 1811

pre 3 godine

Novak igra za Nadala.Namjerno je drugi u grupi,da bi isao na Dominika Tima.Ako ga pobijedi,ide u finale,a tamo,ako Nadal bude finalista,pusta ga da uzme Zavrsni masters.Ako izgubi od Tima,Rafa,gledaj sam sta ces.Novak je svjesno isao da bude drugi u grupi,jer je vidio da je Nadal drugi u svojoj grupi.Da je Novak prvi,isao bi na Nadala,pa i da ga pusti u finale, tamo ga najvjerovatnije ponovo ceka Tim,a onda,ko zna sta ponovo moze da bude!

Jumko

pre 3 godine

U naredna 3 dana ce stici dokaz "brzom postom" da "Goat 17" ne moze vise u kontinuitetu pobedjivati najbolje igrace! Pobediti Zvereva, pa Tima, pa Rafu ili Medvedeva, nemoguca misija sada vec... Iskreno, ako uspe, svaka cast!

strašno

pre 3 godine

@Ala
Sine, videsmo da on Nadalu ni gem ne može da uzme, posle te bruke (brisanje patosa i terena) ne bi trebalo da se mnogo pametuje.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

lvan, 20. novembar 2020 16:21

Ima nas Ivane ne bi verovao koliko.
A nema sta da me tangira za koga navija. Novak je poznat po losim odlukama....
Ahahahaa salim se... Ipak je on Partizanovo dete

Will Mosley

pre 3 godine

Изгледа да му се игра, засад то показује. Ево 4-1.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2020 15:28)

Pa da, vaznije je igrati zavrsni Masters nego u finalu Gren Slema (Rolan Garos).

miroslav

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen

Will Mosley

pre 3 godine

Izgubice nole da bi u nedelju dosao na sahranu patrijarhu...
(Celalionac, 20. novembar 2020 15:04)

Da, eto izgovora na kraju meca.

Boris

pre 3 godine

Koliko je Novak pao, on kao da je jedva uspio skupiti snagu posle US opena, ali protiv Nadala na RG se vidjelo da on nema nikakav nivo, mada se nagovjestilo i protiv Cicipasa u polufinalu, drugi dio meca. Onda vidno nije trenirao i nekako se dovukao do tog Beca radi prvog mjesta i opet nakon toga bez treninga. Izgleda sporiji 20 ili 30 %. Protiv Medvedeva je znao da ukoliko bude razvukao mec i izgubi, Zverev ce ga lagano dobiti jer nema energije, pa je isao na sve ili nista. Zverev je drugi set odigrao najbolje u cijeloj godini i izgubio. Jedina dobra stvar je sto mu Novak nije dozvolio kao Medvedevu ritern pet metara iza osnovne i pametno ga prolazio slajs servisom. Danas cemo vidjeti koliko on uopste moze, mada protiv Tima kao iz meca sa Rafon i ne mnogo. Nek obori taj rekord po broju nedelja i onda nek juri samo GS uz po neki masters kao pripremu, nema on vise zelje da se tjera preko cijele godine, djeluje iscrpljen totalno.

Dragan

pre 3 godine

@Sub013

Hajde na pametuj, zvezdaši su isti, još i gori. Još od zviždanja Miloševiću (Savi) tih '90-ih, a da ne pominjem sve kasnije (uključujući Bogdanovića, kojeg posebno mrze). Što se tiče toga da "Partizan nikada neće imati nekog takvog..." Hajde dečko odi malo do TK Partizan, pa pogledaj čijih fotografija ima tamo. Onda odi do TK Crvena Zvezda, pa pogledaj da li istih fotografija ima i tamo.

donji dzep

pre 3 godine

Kakva igra! Dugo nije bio ovako siguran. Mozda je i odlicna stvar sto se desio onaj set od 6:0 na RG. Malo da razdrma uspavanog Noleta. Nemam nameru da mu vec unapred dodeduljem pehar, ali ako ovom igrom od veceras zavrsi godinu, uzece ce isti sam pred svima. Idemoo

Speed001

pre 3 godine

Samo i samo Nole moze pobediti boljeg igraca u mecu.Zverev 38 vinera,Nole 18 a ublizu su i greske 19-16.Nole se bukvalno branio ali posle one zaista nezasluzene pobede u Vimbldonu protiv mnogo boljeg Federera nista novo kad je Nole u pitanju.Izgubio je bolji i tesko da ce Nole osvajati jos neke velike turnire jer ovi mladi su sve bolji a i nece ce moci izvlaciti vise tako cesto.Hvala mu za sve sto je ucinio ali mislim da je blizu kraja blistave karijere.

Toma

pre 3 godine

Hiljadu puta sam već do sada govorio...recite mi da nije namešteno da Rafa i Novak igraju finale???
A sve zbog veće gledanosti i naravno zarade čelnicima turnira tj. cirkusa.

banja luka 1811

pre 3 godine

Novak igra za Nadala.Namjerno je drugi u grupi,da bi isao na Dominika Tima.Ako ga pobijedi,ide u finale,a tamo,ako Nadal bude finalista,pusta ga da uzme Zavrsni masters.Ako izgubi od Tima,Rafa,gledaj sam sta ces.Novak je svjesno isao da bude drugi u grupi,jer je vidio da je Nadal drugi u svojoj grupi.Da je Novak prvi,isao bi na Nadala,pa i da ga pusti u finale, tamo ga najvjerovatnije ponovo ceka Tim,a onda,ko zna sta ponovo moze da bude!

Lakic

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.

Will Mosley

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

E bravo za komentar, svaka cast. Patologija ovih nasih zemljaka ide tako daleko da su poceli da navijaju za Denver samo zato sto Jokic igra tamo, a dok on nije zaigrao za Nadzetse nisu znali ni ko je trener te fransize, a sada napamet znaju startnu petorku.

Helenista

pre 3 godine

Pacovi javite se, šta kaže govor tela najboljeg na planeti?
(Veder, 20. novembar 2020 16:52)

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.

miroslav

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen

zex

pre 3 godine

Mislim da Nole vuce povredu leve ruke.Zato igra slabije,naročito bekhend.Nadal gubi od Medvedeva.Doslo vreme da Rus naplati dug.Nole uradio sta je trebalo.Ako bude nesto vise to je samo bonus.Realno finale je Medvedev i Thim

Jumko

pre 3 godine

U naredna 3 dana ce stici dokaz "brzom postom" da "Goat 17" ne moze vise u kontinuitetu pobedjivati najbolje igrace! Pobediti Zvereva, pa Tima, pa Rafu ili Medvedeva, nemoguca misija sada vec... Iskreno, ako uspe, svaka cast!

strašno

pre 3 godine

@Ala
Sine, videsmo da on Nadalu ni gem ne može da uzme, posle te bruke (brisanje patosa i terena) ne bi trebalo da se mnogo pametuje.

mladen

pre 3 godine

Gubi ,ali ne zbog patrijatha..ne zeli duel s Nadalom,a videli smo i kakve sanse ima protiv Medvedeva... Dosta toga govori i nejgova van terenska aktivnost i borba protiv ATP..Da se Novak oseca mocno na terenu, ne bi on s njima ulazio u sukob dok ne obori sve rekorede

Bolesni skot

pre 3 godine

U prvom setu 11 vinera u drugom 6 gemova 1 (jedan) viner... Dovoljno govori o Noletovom trenutnom potencijalu... Uglavnom prebacivanje preko mrežice, bez paralela, servis voleja, o dropovima boje da ne pričamo, i dalje ne vidi gde protivnik stoji pa smečuje na reket(!) ... sve predvidivo, čeka greške protivnika... Ovo ne obećava ništa dobro...

Will Mosley

pre 3 godine

Изгледа да му се игра, засад то показује. Ево 4-1.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2020 15:28)

Pa da, vaznije je igrati zavrsni Masters nego u finalu Gren Slema (Rolan Garos).

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

lvan, 20. novembar 2020 16:21

Ima nas Ivane ne bi verovao koliko.
A nema sta da me tangira za koga navija. Novak je poznat po losim odlukama....
Ahahahaa salim se... Ipak je on Partizanovo dete

lvan

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?

Will Mosley

pre 3 godine

Izgubice nole da bi u nedelju dosao na sahranu patrijarhu...
(Celalionac, 20. novembar 2020 15:04)

Da, eto izgovora na kraju meca.

Sub013

pre 3 godine

Čitajući ove komentare , mogu slobodno reci kao Srbin da smo najgori narod.
(pametan, 20. novembar 2020 14:49)

Morate da shvatite jednu stvar, znam da ce izazvati dosta negodovanja ali nazalost to je istina. Prvo zelim da se ogradim od normalnih navijaca Partizana, ovo nije upuceno njima. U Srbiji imamo jedan fenomen da kad je neko mnogo uspesan a dolazi iz Zvezde ili samo navija za nju, odmah postane predmet vrlo odvratnih napada odredjene grupe navijaca Partizana koji verovatno ne mogu da prihvate da oni tako nesto nikada nece imati. Stankovic je godinama ginuo za reprezentaciju a ovi su ga pomahnitalo pljuvali, Vidic je igrao svaku utakmicu onako kako on igra i onda su jedva docekali jedno igranje rukom da bi ga razapinjali na krst, Teodosic je toliko dao nasoj reprezentaciju da je to nemerljivo a oni mu prizeljkuju povrede, penziju, neuspeh u NBA... Sada imamo slucaj Djokovica, zar ne prepoznaje te bolest i komplekse u tom napadanju? Ja razumem neku realnu kritiku, ali da neko iz Srbije napise komentar tipa "razbice svajcarac Noloa hahahahaha" je po meni bolesno. Kao sto je i bolesno bilo pred svetsko prvenstvo da se neko sladi povredom naseg kapitena Teodosica, a sladili su se masovno i posle kuku lele ispali smo, naravno da smo ispali. Tako da nije ovo odraz Srbije vec male, jadne i izgubljene grupe navijaca Partizana koji su samo preglasni na ovom sajtu, ali nebitni su za Novaka, za nas i nisu jer nam ulepsavaju njegove pobede. Toliko.

ej bre

pre 3 godine

Nema sta da trazi Nole sa ovakvom igrom. Mislim da je Rafa glavni favorit, i da gadja Ao a on uzima kada je bitno. Novak u 34 set nece moci da uzme ovim momcima sto dolaze.
(Lakic, 20. novembar 2020 16:21)

On sa CZ nema nista. Navija on i za Inter, Milan, Real i CZ po potrebi ali zna se u kom klubu je ucio i kome pripada. On je ubedljivo najjaci igrac u istoriji sportskog drustva Partizan. Mi smo ponosni na njega.

Gaudi

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.
(Dior, 20. novembar 2020 16:06)

Ne se*i, Novak igra odlicno

Rade, ZG

pre 3 godine

Prvo Amfilohije pa sad Irinej znači tridesetak neprisiljenih pa kući - nažalost. Veliki sam navijač Noleta i volio bih da nisam u pravu.

Dno

pre 3 godine

Zasto bih ja navijao za Djokovica samo zato sto je on Srbin ?
(roarrr, 20. novembar 2020 15:08)

Pa za koga ces sine? Jesu te tako sramotno vaspitali?

Dior

pre 3 godine

Opet kreće loženje, ljudi igra na 100% istom nivou kao protiv Medvedeva, samo je tad igrao sa onim koji neće da greši na njegovo prebacivanje i zna da opstane u poenu. Otvorite oči.

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz Noleta i kad gubi! Kad je vezao 37 pobeda onda je bio dobar a? Sad kad mu ne ide onda nista? Podrzite coveka ne brukajte se.
(Viktor, 20. novembar 2020 14:18)


-Ne vredi prijatelju, ti ljudi zaboravljaju šta su jeli jutros a kamo li šta je bilo pre par meseci ili godina. Kod Srba je kratko pamćenje. Zaboravi se sve za 100€...

Дејан

pre 3 godine

Овде има имбецила ( што плаћених, што умоболних) који, до бескраја докони, само сипају отров на сваку вест. Не треба обраћати пажњу. Посебно не на ове плаћене, јер западне службе радо користе ( већ 200 год активно ) све методе да нас оцрне не само по свету већ и унутар нас самих. Само кул.

alex

pre 3 godine

U drugom setu bez vinera! Šta je razlog da nakon dobre, agresivne igre koja daje rezultate pređe na ovo "pimplanje"? Da li je moguće da ima snage dovoljno samo za jedan set?

pobeći negde...

pre 3 godine

Hoce li mu se danas igrati? hm....
(Ivan, 20. novembar 2020 13:51)

Uze mi reč iz usta. Odmah sam danas to pomislio. Prošli put je bio "smoren" i nije mu se igralo. Neko je lepo rekao da je možda baš zato trebao da nađe ekstra motivaciju. Aj' da se ponadamo da bi ovaj put to tako moglo da ispadne...

Ala

pre 3 godine

Siguran sam da će izgubiti.
Izfoliraće ali sa namerom.
Jer nema šta da traži protiv Nadala ili Tima.
Gubiće sa nulom ili osvojiti jedan poen
(miroslav, 20. novembar 2020 14:24)


Sa Timom bi bilo tesko ali sa Nadalom bi obrisao patos kao sto brise vec 7 godina na betonu, ne moze Nadal ni set da mu uzme

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

Milos

pre 3 godine

Ne svidja mi se sto pokusava da igra elegantno, covece ti si veliki sampion zbog svog nacina igre, sad pokusavas da igras kao Federer, nema potrebe za tim, pa zar ne vidis da si tako dosta slabiji. Poznat si kao masina i covek od gume budi to jer si u toj sitiaciji nepobediv

Cinker

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da Novak ima pravo da kalkuliše na kom turniru će igrati maximalno, a na kom ne, zato sto je sistem bodovanja takav, da se bodovi brane sledeće sezone i kad bi išao da osvoji svaki turnir, prvo mesto bi mnogo teze morao da brani, zato i jeste toliko dugo na poziciji broj 1!

Djido

pre 3 godine

Ovi koji su ga juče, zbog poraza od Medvedeva, vređali i preporučivali mu penziju, sada ga dižu do zvezda. Kad izgubi naredni put onda opet iz početka. To samo govori kakve su ljudi budale.
Nikada ružnu reč protiv Novaka neću reći.
Više volim da osvoji nego leba da jedem.

Šou Biznis

pre 3 godine

@strasno

Ti da se razumes u tenis, shvatio bi da je u finalu AO 2019 Novak mnogo vise pokazao nego Nadal u finalu ovogodišnjeg Roland Garrosa... Tako da, ne brini se za taj poraz, veliki igrači znaju kako da se vrate posle takvih mečeva

Zizu

pre 3 godine

Čas Jumko čas Will Mosley. Još da uključi Rasim NP, Grobar i King Roger kompletiraće sve
(samo pitam, 20. novembar 2020 15:54)

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...

geup

pre 3 godine

Očigledno da Novak i dalje ima problema sa levom rukom još od Roland Garrosa (verovatno i pre toga) zato mu je Backhand dosta slab i skoro uvek vraća na centar terena za lak plen protivnika.

Pekar, lekar, apotekar

pre 3 godine

Bravo Nole, nisam sumnjala u tebe!!!!
Cekamo Rafole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica velickovic, 20. novembar 2020 16:49)

Nema od toga ništa, Nadal će izgubiti glatko protiv Medvedeva, što je čak i dobro, jer će na častan način da izbegne meč sa Novakom.

miodrag

pre 3 godine

Najbolja četiri tenisera na svetu će igrati u polufinalu završnog Mastersa.
Kad se zadnji put to desilo?
(Spingebill, 20. novembar 2020 16:55)
Davno se desilo i to je bilo pre 16 godina. Te 2004.godine su tada ušli u polufinale Safin, Rodik, Hjuit i Federer.

Milojko

pre 3 godine

Zverev je imao skoro 80% prvog servisa uz 9 asova u 2. setu. A pritom je Novak taj koji je ima vise brejk lopti. I lagano dobio u tajbrejku.
Taj drugi set bi Zverev protiv bilo kod igraca dobio sa lakocom jer mu je to verovatno najbolji set koji je odigrao cele sezone (racunajuci tu i prva 2 seta iz finala US Opena).
A neki ovde pricaju kojesta.
Novakov nivo igre u tajbrejku je neshvatljivo dobar. Takva moc da prebaci u visu brzinu je nesto sto niko nikad u istoriji tenisa nije imao, niti ce verovatno imati.

Oakps

pre 3 godine

Zanimljiva evolucija Novaka tokom karijere.

Nekada njegovo najveće oružje backhand - je već dugo vremena na niskom nivou. Ne govorim o beckandu kada kliza iz defanzive i udara pararelu ili dijagonalu, nego regularan sa linije.

Dok mu Forehand dosta napredovao. Čak može se reći među najboljim na svetu. Kada to poklopi sa dobrim servisom onda možemo sa sigurnošću očekivati još Grand Slamova titula.

Ali ako mu servis nije dobar onda jedno oružje (forehand) teško da će biti dovoljno protiv igrača tipa Thiem i Medvedev.

Kum Žoržo

pre 3 godine

Brate sve jedni isti godinama unazad,Vil Mozli je Bodibond, taj decko nije u vinklu, Jumko je cudo prirode verovatno pretesko detinjstvo je ostavilo posledice a King Roger je nepismeni saban, sve u svemu nolajferi koji od jutra do sutra svoj zivot poscecuju coveku koji je mnogo uspesniji slavniji i bogatiji od njih...
 (Zizu, 20. novembar 2020 16:12)
Znači Wil Mozli-auswinkl...hahahahah😂😂😂

Sale

pre 3 godine

I zahvalite se bogu svako jutro kad ustanete jer da ga interesuje tenis kao nadala od dvadesetak turnira vidjenijih u godini jedno sedamnaest ne bi niko nikada osvojio i vec bi bili svi u sanatorijumu na ispitivanjima ovako se koprcate jos uvek dok vam ne bude i ovako dosao kraj..

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ВИКТОР - Ја Новака подржавам ал кад некад заслужи критику ја ћу да га критикујем као за оно понашање у Бечу гдје је сам признао "да му се није играло". А подршка није упитна. Кад неко заслужи дал критику, дал похвалу ја ћу да му је упутим. Такав сам и не желим да одступам од тога.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

А ви душмани говорите сад -"Е мој Саша надо наша." Добар меч Новака. Браво.

Asteriks

pre 3 godine

Dobice Novak Tima ako bude igrao na ovom nivou kao danas.A nesto mi se cini da Medvedevu nikako ne lezi Nadal,tako da je moguce da gledamo klasik u finalu.

No1vak

pre 3 godine

Nole do sad u karijeri ima više titula nego Dačić Ivica ministarskih fotelja. Hahaha
(Goran Loznica, 20. novembar 2020 13:53) (T)Humor lvl Goksi iz Loznice. Kad su te pustili na vikend?

kraja

pre 3 godine

"Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)"

...nije ti malo neprijatno...???
...danas zverev "pobedjuje sam sebe", sutra ce tim, a u finalu ce nadal "pobediti sam sebe"...???
...a prekoputa djokovic cacka nos i gleda ih u cudu...???
...nema tenisera po kojem se neces pos**ti da bi iskazao mrznu prema djokovicu...

objektivno

pre 3 godine

Ako mogu da posavetujem mladje - ne gubite dragoceno vreme i zivce na pacijente koji mrze Novaka, Srbiju ili bilo sta. Kad vas pitaju na ulici koju zemlju mrzite, kazite nijednu. Najgore sto moze da se desi takvim zgubidanima je da pokazete ravnodusnost prema njima.

Najbolje sto moze da nam se desi je da se jos neko ugleda na Djokovica u bilo cemu, da bude bar malo kao on.

neca

pre 3 godine

Znate li šta je profesionalni taenis?
To je takmičenje profesionalnih tenisera koji steknu to pravo koje počije 1.og januara i završava se 31. decembra. Teniser koji skupi najviše poena postaje prvak sveta.
I dobije "ušati pehar" kada ga osvoji.
A lajavi mediokritet ne mogu da mu ga oduzmu.
Ovo još nisam video da je neko bilo gde napisao a svi znaju.
Ostale stvari u vez tenisa vidim da manje više znate.
Našem patrijarhu neka je večni spomen.

zgramula

pre 3 godine

Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Ja!!
Ne pogadja me , uopšte!
Novak je naš ponos i dika!
Svih nas!

pa sad...

pre 3 godine

Kaže mu govor tela: Samo da se dočepamo taj-breka.
(Helenista, 20. novembar 2020 17:16)

Tie-break po definiciji favorizuje boljeg servera, Sasa je u drugom setu osvojio mnogo vise poena na svoju servu nego Nole... znaci bilo bi logicno da se Sasa radovao taj brejku... ali...

Ivan

pre 3 godine

Covek najbolji teniser na svetu, osvojio 17 gs, jedan od najboljih sportista u istoriji sporta i onda se pojave da ga komentarisu neki komicni likovi ciji je najveci uspeh u zivotu sta?

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Дајте назив неког live sream-a Унапријед хвала и поздрав из Добоја..

anica velickovic

pre 3 godine

Sad ce da ga hvale, nas narod...
(Arena, 20. novembar 2020 16:50)
Mnogo me iznerviralo koliko je popljuvan, ja umem da ga kritikujem ali sa razlogom...nas narod je cudo, sad ako osvoji titulu svi ce ga opet hvaliti.

miodrag

pre 3 godine

Bravo Nole! Konačno dobra igra protiv Zvereva. Prvi set Nole uhvatio Zvereva nespremnog i napravio brejk na početku seta i tako zadržao brejk do kraja seta u drugom je bila bolja igra Nemca, napadao vinere na sve moguće pozicije, ali kada je došao taj-brejk tu nikakvu šansu nije imao Nemac i zato je Nole zaista nezaustavljiv ove sezone i tako se plasirao u polufinale.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

Bravo Rajko! I ja sa veliki Novakov navijac,a Grobar sam,i to najveci! Slazem se sa tobom,ostavite misevi najboljeg sportistu sveta na miru,zapamtite moje reci,Novak ce biti GOAT za 2. ili 3. godine,hteli vi to ili ne.. (Nole, uzmi i ovaj masters u inat dusmanima,pozdrav normalnim navijacima i ljudima)

slaviša šmigič

pre 3 godine

Bravo Nole vidi se,da je Zverev odličan igrač kad ga krene servis strašno se ga teško može probiti a dobar je i iz same igre videli smo koliko je visok i dugačak pa može uhvatiti gotovo svaku loptu.Nole je danas konačno pronašao svoj servis a tek volej kad je fokusiran i veruje u svoje udarce tada Nole dobija čak i ako neigra svoj najbolji tenis.

Labud

pre 3 godine

Dokaz da je sve do Novaka,ne dominira on slucajno tenisom vec punih 10 godina,ovo je njegova igra i tako treba stalno da melje protivnike

Bili boj

pre 3 godine

Zverev odličan. Novak ga dobio na čisto iskustvo. Bilo je uživanje gledati ovakvog Novaka.
Sad da dobije Tima i time (ako Rafa ne udje u finale, što je realno) već obezbedi prvo mesto do marta što bi automatski značilo da obara drugi po važnosti rekord u tenisu i prestigne dedu po broju nedelja na vrhu.
I onda mirne duše da pojuri glavni rekord i prestigne obojicu po broju GS titula.

fenomen

pre 3 godine

Zizu,
Negde se kaže nisu u vinklu a negde se kaže nisu u vaservagu. Još se kaže " nisu sami". Ima jos tih izraza. Šaban, čoban, betega, konjuždrina. Uglavnom zajednicka im je mržnja prema Novaku.

Aleks

pre 3 godine

Svaka cast nole ?. Al nazalost imam taj utisak da to ipak nije taj naj bolji tenis sto on zna da odigra. Mislim da mora protiv Tima da digne malo nivo. Verujem i da hoce

Rade, ZG

pre 3 godine

Drago mi je da nisam bio u pravu i da je Nole pobijedio. U drugom setu odigrao je puno mlitavih udaraca i prepuštao inicijativu Saši. Nadam se da se to neće ponoviti u polufinalu jer mu to ne bi prošlo. Sretno Nole, završi godinu čvrsto sa titulom.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitam i kontam da Nole zna servirati,voleje,smeceve,drop šotove igrati paaaaaaa ovi iz atp i botovi bi se ugasili.Ovako je čova 6x prvi 300 nedelja prvi u mastersima prvi... Zanimljivije je ovako kad ne zna...

No1e

pre 3 godine

Od kako pratim Novaka znam da kako udje u mec tako i zavrsava, ako u prva 2 gema pokaze dobru igru gotovo 100% dobija, ako krene da se muci ili jedva dobije ili gubi, za sad je ovo prvo

Zarco

pre 3 godine

Zverev sam sebe pobedjuje, kao i Rubljev protiv Nadala pre par dana!
(Jumko, 20. novembar 2020 15:44)

Volim kad gledas Djokoviceve meceve, mrzis ga ali mu se divis. To respektujem kod tebe i ostalih botova.

nostalgija

pre 3 godine

Zverev je 2. set odigrao, ne dobro, ne odlicno, nego savrseno - i opet nije bilo dovoljno. Svi ovi momci novije generacije se navikavaju na to da dok su tu Rafa i Nole, nece imati mnogo prostora, ali verujem da je veci problem nolemrscima, mora da je ovo za njih bilo vrlo frustrirajuce.

Jack

pre 3 godine

Ocekivano vec sam rekao da je sa Zverevim bila odluka o polufinalisti i pre meca sa Medvedevim, i naravno pravi Nole. Uzivajte u pisanju istorije...

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Ево ја сам "Гробар" и један од жешћи навијача Новака Ђоковића..А ви наше комшије бивши Срби оставите се ружних коментара о најбољем спортисти Балкана, Европе и Свијета..Убиће вас завист и мржња..

Tirion

pre 3 godine

0
Jel ima neki grobar a da gotivi Novaka? I pitanje sto ih toliko pogadja sto Novak navija za Zvezdu, valjda covek ima prava da navija za koga hoce?
(lvan, 20. novembar 2020 16

Osećam da navijam za njega mnogo više nego ti. Prvenstveno zato sto je dobar čovek i zato sto je Srbin. A to da li navija za Boku, Milan, Monako ili Zvezdu me ne interesuje me uopšte.

donji dzep

pre 3 godine

Kakva igra! Dugo nije bio ovako siguran. Mozda je i odlicna stvar sto se desio onaj set od 6:0 na RG. Malo da razdrma uspavanog Noleta. Nemam nameru da mu vec unapred dodeduljem pehar, ali ako ovom igrom od veceras zavrsi godinu, uzece ce isti sam pred svima. Idemoo

Boris

pre 3 godine

Koliko je Novak pao, on kao da je jedva uspio skupiti snagu posle US opena, ali protiv Nadala na RG se vidjelo da on nema nikakav nivo, mada se nagovjestilo i protiv Cicipasa u polufinalu, drugi dio meca. Onda vidno nije trenirao i nekako se dovukao do tog Beca radi prvog mjesta i opet nakon toga bez treninga. Izgleda sporiji 20 ili 30 %. Protiv Medvedeva je znao da ukoliko bude razvukao mec i izgubi, Zverev ce ga lagano dobiti jer nema energije, pa je isao na sve ili nista. Zverev je drugi set odigrao najbolje u cijeloj godini i izgubio. Jedina dobra stvar je sto mu Novak nije dozvolio kao Medvedevu ritern pet metara iza osnovne i pametno ga prolazio slajs servisom. Danas cemo vidjeti koliko on uopste moze, mada protiv Tima kao iz meca sa Rafon i ne mnogo. Nek obori taj rekord po broju nedelja i onda nek juri samo GS uz po neki masters kao pripremu, nema on vise zelje da se tjera preko cijele godine, djeluje iscrpljen totalno.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Sve čestitke na plasmanu u SF..

Novaka nikad ne treba otpisivati pogotovo na betonu i dvorani. Zverev je odigrao dosta dobar meč ali Novak bio taj koji na kraju bio bolji.

Hak Fin

pre 3 godine

Naucite malo ljudi nesto, Novak ima skoro 70% dobijenih odlucujucih TB. kada se igra na 2 dobijena. Isto u dva dobijena seta, u 95% mecava koje je poveo sa 1:0, iste je i dobio. Znaci protivnik ima 5% sansi da dobije mec ako Novak vodi 1:0. Zverev nije iskoristio tih 5%. Prema tome manje istrcavanja, mec po mec, pa sta bude. Sutra sa Dominikom, ko zna na koju nogu ustane, sve je moguce.

Dragan

pre 3 godine

@Sub013

Hajde na pametuj, zvezdaši su isti, još i gori. Još od zviždanja Miloševiću (Savi) tih '90-ih, a da ne pominjem sve kasnije (uključujući Bogdanovića, kojeg posebno mrze). Što se tiče toga da "Partizan nikada neće imati nekog takvog..." Hajde dečko odi malo do TK Partizan, pa pogledaj čijih fotografija ima tamo. Onda odi do TK Crvena Zvezda, pa pogledaj da li istih fotografija ima i tamo.

juo

pre 3 godine

Svaka čast Novak. I kada nije u punoj formi i očigledno ima problema sa nekim povredama (leva ruka) ipak nalazi način da pobedi.

Bezobzira sta uradi na ostatku turnira, nadam se da će posle toga dobro da se odmori, ozdravi skroz i napuni baterije za Aus Open koji će verovatno biti za nekih dobrih 2-3 meseca.

Анатоли

pre 3 godine

Без сувишних речи - БРАВО Новаче

Много среће, па да подигнеш 6-ти пут пехар Завршног мастерса

NADA

pre 3 godine

bez obzira na ovaj poraz David moze da bude ponosan na svoj rad sa Zverevim.Nema se sta veliko zameriti Zverevu,jer jos treba da raste.Nole u sustini nije odigrao najbolji mec.Nije igrao kako ume ali upornost i iskustvo su odlucili.Naravno tako normalno idemo Nole!