1. Livakovic ce kroz koju godinu biti jedan od top 5 golmana svijeta
    (Matej Jordan, 19. novembar 2020 12:53)

    # Link komentara

  2. Ova generacija mladih je bas jaka. Tu su odlicna 4 igraca koji igraju u jakim klubovima i ligama: Bradaric (Lille), Brekalo (Wolsburg), Sosa (Stuttgart) i Sutalo (Atalanta). I jos 4 dobra igraca: Majer i Gvardiol (oba iz Dinama), i 2 iz ruske lige: Moro (Dinamo Moskva) i Bistrovic (CSKA).
    (drago, 18. novembar 2020 22:29)

    # Link komentara

  3. Ja. Ej čovječe da li si ti gledao SP u Rusiji, dobiti Argentinu u grupi i Engleziće u polufinalu, protiv Eng nisam vidio nijedan penal, dvije ekstra nogometne nacije dobiti na istom turniru, a o finalu.....Francuzići niti sami ne znaju kako su to dobili, autogol iz nepostojećeg prekršaja i nepostojeći penal, toliko o penalđijama.
    (zgtom, 18. novembar 2020 19:23)

    # Link komentara

  4. Realni 10@ Hahah nisi nikad cuja od Cruyfa ili Robena. Inace se druzis s njima. Svako malo ste na rostilju, ti kod njih ili oni kod tebe. Pa evo naprimjer svi znaju za njih i za koga igraju. Mislim sam sebi skaces u usta jer upravo zbog tih rezultata ljudi Nizozemce smatraju silom, zar ne? Ili mozda ih smatras losom repkom. Mislim da ne nego ih smatras top 10 na svitu!! Evo i ti si bas nasa njih za primjer da pokazes nama kako smo mi losi. Reka bi bezuspjesno. Takoder svi znaju za gol Bastena na Ep ka sta znaju za naseg Sukera i gol Dancima. Mi ne smatramo sebe Brazilom, Francuskom ili Spanjolskom ali im mozemo uvik parirat. Ali za vas smo Brazil, Francuska i Spanjolska. Za vas smo sila. Na svitu smo top 10 ili u najgorim izdanjima top 15. Na svitu u nogometu, aloooooooo
    (Che, 18. novembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  5. Netko ovdje spominje penaldžije, pa bolje bi bilo da je Srb prije neki dan bila penalđijska ekipa i dobila Škote.
    (zgtom, 18. novembar 2020 15:35)

    Jedne su penaldzije....one sto dodju do finala SP a da nikog ne pobede u 90 minuta. To je sila hahahaaaa....zato i dobijate sestarde i cetvorke.
     (ja, 18. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  6. Zadnji put kad ste bili tamo imao si sve zube, kosu i nisi morao pit africku sljivu.
    (Pijani zlotvor, 18. novembar 2020 11:15)





    :)))))
    mani se projekcije i požali mi se nesputano, svi znaju da je kod mene prva seansa besplatna, a lumenima poput tebe, ionako, ništa ne naplaćujem, jer čak ni ja nisam svemoćan.


    što se uslovnog refleksa tiče, hrvatska reprezentacija mi je bitna koliko i reprezentacija federacije sent kitsa i nevisa koja, ako ništa drugo, bar ima inspirativno ime.
    svakodnevnim srpskim, da i ti razumeš - indiferentan sam ma šta da na terenu uradite, komentarišem vas isključivo kao psihopatološki fenomen...
    (mladići borovi, devojke jele, 18. novembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  7. Netko ovdje spominje penaldžije, pa bolje bi bilo da je Srb prije neki dan bila penalđijska ekipa i dobila Škote.
    (zgtom, 18. novembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  8. Evo nakon jučerašnje utakmice i završetka Lige Nacija kako ja vidim stanje stvari u HR reprezentaciji.
    Jučerašnja utakmica za 4. Rezultat lošiji od igre i zalaganja. Rog odigrao najbolju utakmicu u dresu HR iako je nespretno zaradio crveni karton. Bio jako rastrčan i naročito dobar u obrani. Sve stizao.
    Modrič odigrao neuobičajeno lošu utakmicu. Dosta griješio u predaji lopte i nije baš bio rastrčan. I prošlu utakmicu je bilo slično tako da ne znam što se sa njim događa. Nisu bile neke velike greške, ali nije bio na razini koju od njega očekujemo.
    Igrali smo sa deset igrača sa jakim Portugalom i bili potpuno ravnopravni. Naravno da se igrači energetski više troše da održavaju ravnopravnost, a Dalić ne osvježava na vrijeme i na kraju ni ne napravi sve izmejne koje može!??? Taj segment se ponavlja iz utakmice u utakmicu i to je jako loše. Teško sam sebi priznaje greške u odabiru igrača i kasni sa izmjenama.
    Škorić najugodnije iznenađenje utakmice. Čovjek u prvoj utakmici reprezentacije dobio zadatak da čuva Ronalda i bez faula ga onemogučio da da gol i uopće bude opasan po gol. Za ispunjavanje obrambenih zadataka zaradio čistu desetku i unatoč tome kod Dalića će Ćaleta-Car dobiti prednost iako je za klasu lošiji i sporiji i neozbiljniji igrač.
    Dobro je da smo po prvi puta nakon dugo vremena Portugalu zatvorili sve prilaze golu i teško su dolazili u šansu da nešto naprave. Uz malo bolje igrače od ovih i isto zalaganje sa 11 igrača u igri mogli bi, realno, pobijediti.
    (Ivan ZG, 18. novembar 2020 14:58)

    # Link komentara

  9. Jeste.. Ali.. Hrvatska je.. Vice.. Sampion.. Sveta...
    (Milos, 18. novembar 2020 13:35)

    # Link komentara

  10. Odlicna igra bez 6 prvotimaca i sa igracem manje od 60.minute
    (Matej Jordan, 18. novembar 2020 12:57)

    # Link komentara

  11. Penaldzije opet izgubile. Nista cudno za prosecnu ekipu.
    (Petar, 18. novembar 2020 10:49)

    Ja sam cuo da sad reprezentaciju Srbije zovu penaldzije..
    (Mario, 18. novembar 2020 12:46)

    # Link komentara

  12. Nisam nikakav jugo fanatik i slično, ali ne mogu se oteti utisku da je Jugoslavija kao cela mogla do sada imati dve, a možda i tri titule svetskih prvaka.
    Jedna 1930 kada je otišao tim sa samo srpskim igračima...
    Druga u Rusiji na poslednjem SP, kada su Hrvati u finalu izgubili od Francuske, a da su na nekim pozicijama imali bolje igrače, bogami...
    I treća eventualno 1998, treće mesto Hrvata, mada kad bolje pogledam, ta Jugo generacija sa onakvim igračima je možda imala šansu da više puta bude prvak, a ne samo tada!
    Znam da ovo nema veze sa temom, ali sam morao primetiti i napomenuti.
    (Sale@, 18. novembar 2020 11:16

    Nikada se to ne bi desilo, jer bi selektor bio neki Osim ili neki udbaš iz Miljanove škole a ne Ćiro ili Boškov, recimo. I igrao bi "iskusni" četrdesetogodišnji Zlatko Vujović umesto Šukera, Baždarević umesto Savićevića, Brnović umesto Bobana... i tako dalje. Hrvati su napravilu uspeh jer su fudbal ostavili fudbalerima i struci a udbaše izbacili iz istog. Da nam je '98 selektor bio Boškov, i da je imao odrešene ruke, a u FSS bili Vasović, Paunović i Džaja, igrali bismo možda protiv Hrvata za treće mesto, ilu čak u finalu...ovako samo možemo da sanjamo štabibilokadbibilo...
    (Mali Hijavata, 18. novembar 2020 12:37)

    # Link komentara

  13. Da napomenem nešto što je bitno kad se pominju komšije u bilo kom kontekstu.
    Ne veruj hrvatu ni kad poklone nosi!
    Dosta puta dokazana tvrdnja!
    (No7, 18. novembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  14. Mozda imam odredjene komplekse ali znam procijeniti medju kakvima zivim! I po nacionalnosti sam Hrvat.



    Hrvati vec 30 godina govore da prime "glupe" I "nesretne" golove, da nadigraju protivnika I ne zasluzeno izgube!! Tako vec 30 godina. Nemogu priznati da je netko bio bolji jer su iskompleksirani. Ne bih ovo pricao da ne zivim medju njima.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:19)

    Živiš, živ si ??!!

    I nitko te nije pojeo ili protjerao ??
    Izgleda da ti ipak imaš kompleks malo veći :))
    (Veli Jože, 18. novembar 2020 12:06) #
    (Realni10, 18. novembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  15. Jedna Nizozemska ima izgubljena 3 finala SP I nikad nisam cuo od jednog Cruyffa ili Roobena da su osvojili srebra. Obojica su rekli da im je zao jer nisu postali prvaci svijeta i to smatraju neuspjehom.
    (Realni10, 18. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  16. Penaldzije opet izgubile, protiv Skota.
    Nista cudno za ispodprosecnu ekipu.
    (clan Petar, 18. novembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  17. Penaldzije opet izgubile. Nista cudno za prosecnu ekipu.
     (Petar, 18. novembar 2020 10:49) 

    Netko dobije a netko izgubi na penale :)
    (Veli Jože, 18. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  18. Kakve bronce i srebra u nogometu? Pa nisu to olimpijske igre ili drugi sportovi. Tu se gledaju samo prvaci a ostali su nebitni.Pa na EP nema borba za 3.mjesto jer je nebitna.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:57)

    Realni10. promjeni u Realni 24:D
     (:D, 18. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  19. Kakve bronce i srebra u nogometu? Pa nisu to olimpijske igre ili drugi sportovi. Tu se gledaju samo prvaci a ostali su nebitni.Pa na EP nema borba za 3.mjesto jer je nebitna.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:57) 

    Tebi su bitna , vidiš da si đigericu jedeš :)))
    (Veli Jože, 18. novembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  20. Hrvati vec 30 godina govore da prime "glupe" I "nesretne" golove, da nadigraju protivnika I ne zasluzeno izgube!! Tako vec 30 godina. Nemogu priznati da je netko bio bolji jer su iskompleksirani. Ne bih ovo pricao da ne zivim medju njima.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:19) 

    Živiš, živ si ??!!

    I nitko te nije pojeo ili protjerao ??
    Izgleda da ti ipak imaš kompleks malo veći :))
    (Veli Jože, 18. novembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  21. realni
    Kockastima fali Vrsaljko koji je do povrede bio standardan u Atl. Madridu po levoj strani. On je veliki fajter srčan i beskompromisan ljubimac Diega Simeonea i Dalića i tu su velika rupa bez njega i bez adekvatne zamene jer Uremović i Juranović su ipak daleko.Desnog beka imaju top odličan i brz Bradarić najbolji fudbaler Lila drugi na tabeli kao i Barišić iz Rendžera dobar tandem. Fali odličan štoper Ćaletacar zatim zadnji vezni tkzv šestica Brozovič iz Intera jedan od trenutno najboljih na svetu na toj poziciji. Fali po desnoj strani Rebić bio u top formi u Milanu imao peh polomio ruku. Fali najbolji napadač Kramarić davao po 3gola u Hofenhajmu. Sve igračine bez njih su prošli ovu ligu nacija sa dobrim zamjenama igrali korektno protiv najboljih ekipa na svetu.
    (Zoran, 18. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  22. Hrvati se sepure a imaju samo broncu i srebro,
    jasno je zasta Srbe ne zanima fudbal.
    (Zvezdan, 18. novembar 2020 11:41)
    Prika za sledeci put da znas da je na srpskom
    bronza.
    (hrvoje bezistorijević, 18. novembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  23. Kakve bronce i srebra u nogometu? Pa nisu to olimpijske igre ili drugi sportovi. Tu se gledaju samo prvaci a ostali su nebitni.Pa na EP nema borba za 3.mjesto jer je nebitna.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:57)

    # Link komentara

  24. Koja djeca? Pa ovo je najjaca postava Hrvatske! Ovdje pojedinci tako lupetaju da je jadno citati sve te gluposti.Portugal je igrao koliko je trebao a i da je izgubio nikome nista.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:23)

    Slažem se da nam je to pa skoraro pa prvi sastav, ali ne i da je portugal igrao koliko mu je trebalo. Igrao je koliko mu je bilo dozvoljeno, a nije mu bilo dozvoljeno previše i to s 10 igrača. Ali im je Oliver dozvolio kombiniranje nigometa i rukometa po cijelom terenu.
     (:D, 18. novembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  25. Važno je da su oni rekli kako je Livaković bolji od svih naših golmana :D
    (Sad je hvataš, sad je ne hvataš, 18. novembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  26. Koja djeca? Pa ovo je najjaca postava Hrvatske! Ovdje pojedinci tako lupetaju da je jadno citati sve te gluposti.Portugal je igrao koliko je trebao a i da je izgubio nikome nista.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  27. Hrvati vec 30 godina govore da prime "glupe" I "nesretne" golove, da nadigraju protivnika I ne zasluzeno izgube!! Tako vec 30 godina. Nemogu priznati da je netko bio bolji jer su iskompleksirani. Ne bih ovo pricao da ne zivim medju njima.
    (Realni10, 18. novembar 2020 11:19)

    # Link komentara

  28. Nisam nikakav jugo fanatik i slično, ali ne mogu se oteti utisku da je Jugoslavija kao cela mogla do sada imati dve, a možda i tri titule svetskih prvaka.
    Jedna 1930 kada je otišao tim sa samo srpskim igračima...
    Druga u Rusiji na poslednjem SP, kada su Hrvati u finalu izgubili od Francuske, a da su na nekim pozicijama imali bolje igrače, bogami...
    I treća eventualno 1998, treće mesto Hrvata, mada kad bolje pogledam, ta Jugo generacija sa onakvim igračima je možda imala šansu da više puta bude prvak, a ne samo tada!
    Znam da ovo nema veze sa temom, ali sam morao primetiti i napomenuti.
    (Sale@, 18. novembar 2020 11:16)

    # Link komentara

  29. da je srbija dobila po tamburi u 5 od 6 utakmica, čak i da nije ispala, popljuvali bismo ih sočno kao što je to i red.
    hrvati se ubiše dokazujući srbima da je to, u stvari, epsko postignuće?!
    kult reprezentacije - čudan način da se napiše kompleksi!
    (mladići borovi, devojke jele, 18. novembar 2020 10:47)

    Đes ba majstore, nesto te ne vidjeh na temama o vasoj maloj repkici.
    Ni pisma, ni razglednice.
    Ali cim se spomene hrvatska proradi pavlovljev refleks.
    Nije to lijepo.
    Razocarao si me kao covjeka i komunista.
    Beri svoju brigu, minimum 24 godine nema vas na ep. Zadnji put kad ste bili tamo imao si sve zube, kosu i nisi morao pit africku sljivu. Ode zivot.
    (Pijani zlotvor, 18. novembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  30. Penaldzije opet izgubile. Nista cudno za prosecnu ekipu.
     (Petar, 18. novembar 2020 10:49)

    # Link komentara

  31. Vjerujem ti, jer sam negdje pročitao ili čuo da je i marija majka Isusova srpkinja:D
    (:D, 18. novembar 2020 09:33)

    Ma jok, samo su Cro Cop, Subasic, Prso, Modric ( majka srpkinja,) pa se ti zezaj.
     (ja, 18. novembar 2020 10:48)

    # Link komentara

  32. da je srbija dobila po tamburi u 5 od 6 utakmica, čak i da nije ispala, popljuvali bismo ih sočno kao što je to i red.
    hrvati se ubiše dokazujući srbima da je to, u stvari, epsko postignuće?!
    kult reprezentacije - čudan način da se napiše kompleksi!
    (mladići borovi, devojke jele, 18. novembar 2020 10:47)

    # Link komentara

  33. @C I N I K
    Čstitaš portugalu? Na čemu?
    Ovo je bila sramota za portugal.
    Djeca igraju sa 10 igrača a portugal rukama trpa lopte u gol, sudija okreče glavu pravi se lud.
    Portugal sa Ronaldom na čelu jedva nekako još im djeca zabiju gol sa 10 igrača. Kakve su čestitke oni onda zaslužili CINIČE MOJ? Živio ti meni
     (crna guja, 18. novembar 2020 10:37)

    # Link komentara

  34. Vjerujem ti, jer sam negdje pročitao ili čuo da je i marija majka Isusova srpkinja:D
    ) (:D,

    Mbappe takodjer!
    Majka iz Čačka, ćale rodjeni Beogradjanin.
    A Trumpov deda zove se Nemanja.
    (Sprd, 18. novembar 2020 10:31)

    # Link komentara

  35. Ne bih bio u kozi tim pokatolicenim maurima i sjevernim alzircima.
    Karma postoji i jednom ce sve to doci na naplatu. Osjetit ce bol. Znacajnu kolicinu boli.
    (Pijani zlotvor, 18. novembar 2020 10:30)

    # Link komentara

  36. (Vera, 18. novembar 2020 09:30).....žensko a uništi idiota i šta još treba da se napije slobodnjače negde skrivečki u sobi da ga nosiš na duši???…??
    (Ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeš, 18. novembar 2020 10:11)

    # Link komentara

  37. Uroš, slažem se sa tobom. Posebno je užitak gledati nakon bilo koje utakmice (sve dok te najveće sportske trenutke odmah nakon tekme ne prekinu reklame, a to su veći sportski trenutci nego sama tekma) kada se igrači pozdravljaju i vidi se sa kakvim respektom se igrači rukuju ili pozdravljaju sa Modrićem, to mi je bolje, pa i od same utakmice. Ne radi se tu samo o Mbapeu, Ronaldu i sličnima, vidjelo se protiv Švedske i Turske kad se kod tog pozdravljanja protivnički igrači "lijepe" za Luku, a za manje poznate protivničke igrače je čast pozdraviti se sa takvim igračem kao što je Modrić.
    (zgtom, 18. novembar 2020 09:44)

    # Link komentara

  38. Najsmijesnije su ovi kompleksasi koji, da bi se usporedili sa Hrvatskom, vade iz naftalina klupski trofej kluba bivse Jugoslavije :D
    Pa ljudi dragi, vadimo li mi trofeje Jugoplastike i Cibone i prisvajamo ih kao hrvatske? :D
    Naravno da ne. Nismo klaunovi i mitomani.
    Ako vec raspravljate o nogometu, shvatite da se sa Hrvatskom u nogometu ne mogu usporediti puno veci, a kamoli jedna Srbija.
    Englezi cekaju medalju sp-a preko 50 god., a Spanjolska u 100 god ima JEDNU medalju sp.
    Hrvatska u 20 ima DVIJE.
    Nimalo nas ne brinu porazi protiv nasih crnih mačaka (Franc, Portugal)...uvježbavamo mlade, smjena je generacija.
    Da li znate da je Dalic od sp-a izrotirao 50-ak igraca da stvori novi tim? Zamislite igrati velike utakmice sa tolikim rotacijama dvije godine!
    Dok god igramo kao sinoc, i bez 4 prvotimca s 10 igraca protiv najjačeg Portugala, imamo čemu da se nadamo.
    Kako ono ide? Bronca, Srebro...Zlato? :D
    (Gold Generation, 18. novembar 2020 09:39)

    # Link komentara

  39. :D, 17. novembar 2020 23:56) Ahaha, pa vas na Svetskom prvenstvu je spasao kroz "igline" usi, Srbin! I to 2 puta na penale. A onda u finalu, Francuzi su vas naucili fudbalu. Inace za tvoju informaciju o crvenim krvnim zrncima, Crnogorci su Srbi. Prelistaj malo istoriju pa se javi.
    (Dux, 18. novembar 2020 00:49)

    Vjerujem ti, jer sam negdje pročitao ili čuo da je i marija majka Isusova srpkinja:D
     (:D, 18. novembar 2020 09:33)

    # Link komentara

  40. (Realni10, 18. novembar 2020 09:05)......šta ti tu ne reazumeš? To ti je nogomet(fudbal je čisti englizam) i ne samo to nego i MILIONI EVRA a eto Srbija ti je izgubila bar 20 mil.E koliko bi dobili da su igrali samo u grupnoj fazi na EURU. Hrvatska je mala zemlja koja je zaludela ceo svet(Gledalo je 3,4 milijarde ljudi) usred Rusije pred očima Putina sa neverovatnom timskom igrom i da se ne predaju do kraja(Ko i do 95g) i svima je jasno da je to bilo čudo zbog kojeg toliko i volimo nogomet. Zato se od RH ne očekuje igra uvek na tolikom nivou i zato je ostanak u grupi sa najboljima njima veliku uspeh.....ti možeš da tražiš utehu kako god znaš.
    (Vera, 18. novembar 2020 09:30)

    # Link komentara

  41. Najsmijesnije su ovi kompleksasi koji, da bi se usporedili sa Hrvatskom, vade iz naftalina klupski trofej kluba bivse Jugoslavije :D
    Pa ljudi dragi, vadimo li mi trofeje Jugoplastike i Cibone i prisvajamo ih kao hrvatske? :D
    Naravno da ne. Nismo klaunovi i mitomani.
    Ako vec raspravljate o nogometu, shvatite da se sa Hrvatskom u nogometu ne mogu usporediti puno veci, a kamoli jedna Srbija.
    Englezi cekaju medalju sp-a preko 50 god., a Spanjolska u 100 god ima JEDNU medalju sp.
    Hrvatska u 20 ima DVIJE.
    Nimalo nas ne brinu porazi protiv nasih crnih mačaka (Franc, Portugal)...uvježbavamo mlade, smjena je generacija.
    Da li znate da je Dalic od sp-a izrotirao 50-ak igraca da stvori novi tim?
    Dok god igramo kao sinoc, i bez 4 prvotimca s 10 igraca protiv najjačeg Portugala, imamo čemu da se nadamo.
    Kako ono ide? Bronca, Srebro...Zlato? :D
    (Golden Generation, 18. novembar 2020 09:28)

    # Link komentara

  42. Koliko se hrv fudbal visoko kotira u svetu pokazuje snimak Lm10 i Cr7 kako se sinoć poštuju pozdravljaju i ćaskaju pre i posle utakmice.Zatim Nejmar posle utakmice Bra Hrv traži autogram da mu se Modrić potpiše na dres. Zatim jedan Mbape na Instagram stavi sliku sa Modrićem gde se grle i pokazuje respekt prema njemu i Hrvatskom fudbalu. Niko u svetu ne želi da igra protiv njih jer su jaki nepredvidivi skroz ludi pozitivno nabrijani a kad je najvažnije daju više od maximuma jer ginu za sveti dres. Zamislite Mbape da treba da igra protiv Srbije i da ga pitaju o nama šta misli šta bi mogo da kaže koga zna od igrača da prokomentariše naš fudbal. Isto ko da ga pitaju za Moldaviju koga zna od njih normalno nikoga. Jedino kad bi mu pomenuli Đokovića setio bi se protiv koga treba da igra i da se ta zemlja zove Srbija i da je treća liga u fudbalu.
    (Uroš, 18. novembar 2020 09:25)

    # Link komentara

  43. 1 pobjeda i 5 poraza i opstanak u Ligi nacija A.. Prošli put su po rezultatu ispali u B razred, ali ih je UEFA vratila u A jel im se može. Na EP otišli preko velesila Mađarske i Slovačke. Na EP su u grupi u kojoj svi ciljaju da u njoj budu drugi jer drugi ima otvoren put do finala. Ne sumnjam da će biti drugi. Dalićev skor od kad je na klupi je 13 pobjeda i 19 ne-pobjeda! Da nema tako ludu sreću davno bi fasovao otkaz. Ovo pišem kao Hrvat koji uvijek navija za svoju reprezentaciju, ali smatram od prvog dana da je Zlatko Dalić prevara od izbornika i da s njim igramo najgori nogomet u povijesti, ali lik je čarobnjak..
    (Che, 18. novembar 2020 07:22)
    Omalovažavanje bez pokrića. Znači toliko zračiš isfrustriranošću da je to neugodno dok se čita. Naša grupa je toliko lagana bila da je jedina iz koje su čak četiri ekipe izborile EP (Hrvatska,Slovačka,Mađarska,Wales). Sad se fino iskopčaj s interneta,popij tabletu i odspavaj malo.
     (Ante, 18. novembar 2020 09:24)

    # Link komentara

  44. Bravo Hrvatska, vidim da nas ovde ima u većini!
    (Susjedi dobronamjerni, 18. novembar 2020 00:19) Pre ce biti da su tri budale koje lupaju jedni drugima pluseve.
    (Dux, 18. novembar 2020 09:21)

    # Link komentara

  45. Države ma koliko bile siromašne uvek će graditi bolnice, škole, puteve. I u teškim vremenima napravljen je autoputa Zagreb Split, mreža autoputeva po Srbiji uskoro će da budu autoputeva od Subotice do Prizrena, od Iloka do Dubrovnika. Sve to država može uz razne pomoći. ALI AJDE NEK NAPRAVI KLUPSKOG ŠAMPIONA EVROPE U FUDBALU. Neće da može.
    (Damir 1965, 18. novembar 2020 07:29)

    Makedonija promjeni ime i hop ode na Euro, a vi promjeniste ime 2006-te i mrka kapa.
     (:D, 18. novembar 2020 09:21)

    # Link komentara

  46. @VELI Ne može bolje od 3 boda iz 6 utakmica?!
     (BG, 18. novembar 2020 09:16)

    # Link komentara

  47. I dalje ne razumijem kako se nekoga moze dizati u nebo a ove godine I prosle su bili kanta za napucavanje a u finale SP usli nevjerojatno najlaksim kosturom zdrijeba! A sto se rice U21, Srbija je tu imala I finale I 3.mjesto,a da ne govorim titulu U19 sa novog zelanda I europska u18 iz litve sto je za Hrvate naucna fantastika.Glupo je govoriti sto je bilo prije 90tih jer su to bili jugoslavenski a ne srpski ili Hrvatski klubovi jer su ekipe bile nacionalno izmijesani.
    (Realni10, 18. novembar 2020 09:05)

    # Link komentara

  48. Realno Srbija ima jaću mladu generaciju od Hrvatske, uživajte braća hrvati još godinu, dve, dok vam je tu Modrić. Završiće te kao Bugarska, treći na svetskom 1994 i posle te generacije totalno su nestali.
    0) (saki,

    Pa Hrvati nisu nestali poslije ‘98. i bronce.
    Bas suprotno. Hrvati su nadmašili to i osvojili srebro 2018.
    Imamo nevjerojatne mlade klince u A repki, a jucer je i tim U-21 bez 7 prvotimaca zbog korone uvalio 7 komada Litvi i plasirao se na ep.
    Prosipali su žuč mnogi kao ti i tvrdili; “Nikada necete ponoviti 98.”...“Nikad vise necete imati Bobana i Šukera”
    A Hrvati NADMAŠILI 98., dobili Modrica i Rakitica...a eno vec naslijednici stižu...Vlasic, Brekalo...gledaj i uživaj kako cemo nadmašiti srebro :D
    (Zlato, 18. novembar 2020 09:03)

    # Link komentara

  49. @Drago
    Razumiješ se u nogomet ko Mara u krivi...
    Nije Rog glup, nego Dalić koji ga njje izvadio na poluvremenu. Ima igrača sa žutim koji igra flastera na Penaldu...
    (Hr, 18. novembar 2020 09:02)

    # Link komentara

  50. Danas ce braca Rusi otpratiti bracu Srbe u ligu C. Jel tako? Ocete im kakvu dobrodoslicu prirediti? Kakvu zabavu, kafu, rahat lokum?
    (TomOs, 18. novembar 2020 09:01)

    # Link komentara

  51. @ Valter. Moraš naučiti da pravilno shvatiš ono što si pročitao a nisi.Jedno je klub a drugo reprezentacija i sve što sam napisao je tačno.Izgleda da tebi nepotrebno rade neki kompleksi čim si priču proširio i na tenis.U tvom pisanju se prosto oseća netrpeljivost i pusti te priče o prijateljstvu Novaka i vaših fudbalera,za mene si ili čovek ili nisi a kako se zoveš i kako se bogu moliš me ne interesuje,to je lična stvar svakog pojedinca.
    (Ajd polako, 18. novembar 2020 08:55)

    # Link komentara

  52. stannis

    Objasnio si sve kako jeste. Hrvatski fudbal je u blagom padu otišlo im 5 senatora ostali Modrić Lovren Perišić Brozović Vrsaljko Kovačić i došli mladi Vlašić Brekalo ĆaletaCar Livanović Bradarić i to sve treba uklopiti u celinu. Trener odlično radi kombinuje dosta i pravi osnovu od 15 20 imena koji će biti stub narednih godina. Na sve to u mladima imaju najboljeg mladog stopera Gvardiola 18 god i Majera koji već sad mogu ladno među 20 ući da igraju. Dinamova škola među najboljim u Evropi pravi nove igrače non-stop. Igraju sa najboljima na svetu i dosta gube ali prave reprezentaciju za euro i mundijal gde će biti pravi. Protiv najboljih na svetu igraju i to muški sa podmlađenim sastavom gde konstantno igrali bez pola ekipe. Falio Brozović Rebić Vrsaljko Kkramarić i bez njih uklapali se mladići sasvim korektno igrali. Mi ne možemo doći u priliku da igramo protiv najboljih jer prosto nema nas na mapu nigde i u rangu smo Kazahstana i Litvanijr.
    (Dule, 18. novembar 2020 08:54)

    # Link komentara

  53. "Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati"
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Prvenstvo svijeta nije se igralo 1991. Igrala se jedna utakmica natjecanja koje se zvalo "Toyota cup" i u kojem je prvak Europe igrao protiv prvaka Južne Amerike.
    (Big_black, 18. novembar 2020 08:43)

    # Link komentara

  54. Prejeftino primamo golove. Mi smo Francuzima i Portugalcima dali po 2 gola nismo osvojili ni bod. Ne možeš zabiti po 2 gola i ne osvojiti barem bod, to je nedopustivo. Kad zabijes 2 u 95% slučajeva moraš pobijediti. I Rog je glup dečko, ne igraš oštro nakon sto dobiješ zuti kao da nemaš karton, pogotovo kad vidiš da te sudac krade cijelu utakmicu.
    Suci nas kradu otkad smo osvojili srebro. Krali su nas prvih godina, kad smo samo sudjelovali na prvenstvima nisu a sad kad smo postali preopasni opet nas kradu.
    Ovo natjecanje našim sluzi za provjeru igraca. Tako smo dobili dobre igrače u Bradaricu i Juranovicu, imamo oba dobra beka sada. Vidjeli smo i da bekovi Barisic, Melnjak i Uremovic nisu dobri. Vidjeli smo i da je napadac Budimir dobar.
    Kad budemo igrali u najjačem sastavu i kad budemo igrali prave utakmice bit ćemo pravi.
    Tada naši imaju skoro protiv velesila 8-2-9 na velikim natjecanjima i 3-2-3 u kvalifikacijama. Ukupno je to 11-4-12 uz gol razliku -1. Al pari u 27 utakmica. Impresivno!

    Veselimo se ždrijebu kvalifikacija za SP i ždrijebu za EP mladih na koji su se naši sinoć plasirali. U toj momcadi igra Sosa, standarni prvotimac Stuttgarta, Sutalo, momak koji svaku drugu igra u Atalanti, Gvardiol, kojeg je kupio Leipzig za 16 miliona eura, Moro, kojeg je kupio Dinamo Moskva za 8.5 miliona, Majer, koji je najbolji igrac Dinama ove sezone, Divkovic, koji je drugi strijelac u Slovackoj. Toj generaciji pripada i Brekalo. Bas jaka generacija.
    (drago, 18. novembar 2020 08:39)

    # Link komentara

  55. @Činjenice,ti si pobrkao pojmove i ne razumiješ napisano!?Nisam se obratio tebi(niti neznam dali si komentirao) nego ovima za koje je zbog Zvezde Srbija u futbalu ispred Hrvatske.Prosto kriteriji moraju biti isti.Ti se nebi složio da je u tenisu reprezentacija Hrvatske ispred Srbije,iako je osvojila dva Davis cupa!?Tada bi se pozvao na Đokovića koji je priča za sebe,vanzemaljac ali on nije reprezentacija Srbije kao šta to nije ni Zvezda.Ja da se palim!?Nemoj sve suditi po sebi!P.S.Neka nam prijateljstvo Đokovića i hrvatskih fudbalera bude putokaz,kako nam u životu može biti bolje!
    (Valter, 18. novembar 2020 08:34)

    # Link komentara

  56. Leptirica. Posle osvajanja KEŠ 91,Zvezda je u prvenstvu pobedila hajduk 1-0(kada je Poklepović popio nokaut od Binića). Par dana pre toga hajduk je pobedi 1-0 u finalu KMT, a u kolu 3 dana pre Barija Dinamo je pobedio kombinovani sastav Zvezde 3-2 posle vođstva Zvezde 2-0. Normalno da se Zvezda čuvala za finale kad je u prvenstvu imala 9 bodova prednosti.
    (Damir 1965, 18. novembar 2020 08:33)

    # Link komentara

  57. Hrvatska ostala u najacoj skupini, mlada repka se plasirala na Evropsko prvenstvo. Plan ispunjen. Pozdrav.
    (Pero Djetlic, 18. novembar 2020 08:19)

    # Link komentara

  58. Dve trenutno najbolje reprezentacije svijeta Francuska i Portugal su bile sa Hrvatima u grupi,plus čvrsti Šveđani, ovo je za Hrvatsku uspjeh jer su ostali u 1.skupini lige nacija i ako netko misli da su Španjolska, Njemačka ili Belgija jače reprezentacije od Francuske i Portugala taj neka gleda balet i šah! Bravo Hrvati!
     (mufjuz, 18. novembar 2020 08:12)

    # Link komentara

  59. (umikrofon, 18. novembar 2020 00:08)...šta papa prenosi gene idiote ili su Sebi sa Savom izdali braću i papu i prodali veru za večeru Vizantiji pa kažnjeni od Boga sa 500g ropstva ko i svi pravoslavci na jugu Evrope a eto prvi katolici Hrvati ostali nepokoreni? Ta ti se analiza gena radila na 82 insttitura u EU za sve zemlje Evrope po uzorku krvi građana od 2009-2013g i karta ti jasno pokazuje da Hravti imaju i južnoslovenski i severnoslovenski gen duplo voše od Srba koji pak imaju čak 23% GRČKOG GENA za šta svi u Srbiji još ćute i prave se ludi? A nekada se ludački lupali naslove da su Srbi najstariji narod nekada se govorilo od Adama i Eve....sada tišina?
    (21VEK, 18. novembar 2020 08:11)

    # Link komentara

  60. Prejeftino primamo golove. I Rog je glup dečko, ne igraš oštro nakon sto dobiješ zuti kao da nemaš karton, pogotovo kad vidiš da te sudac krade cijelu utakmicu.
    Suci nas kradu otkad smo osvojili srebro. Krali su nas prvih godina, kad smo samo sudjelovali na prvenstvima nisu a sad kad smo postali preopasni opet nas kradu.

    Ostaje za vjerovati da ćemo biti dobri u obrani kad budemo igrali u najjačem sastavu i kad budemo igrali prave utakmice, bit će nam i pravi motiv.
    Tada naši imaju skoro protiv velesila 8-2-9 na velikim natjecanjima i 3-2-3 u kvalifikacijama. Ukupno je to 11-4-12 uz gol razliku -1. Al pari u 27 utakmica. Impresivno!
    (drago, 18. novembar 2020 08:11)

    # Link komentara

  61. @ Damir 1965. Ovo ti je verovatno godina rođenja,znači da pamtiš dosta toga u sportu,slažem se sa tobom ali bi fudbal ostavio po strani jer je to više od igre.Znači stara Juga je razbijala u košarci i vaterpolu u klupskim okvirima nekad,ja kažem ajd da neka država napravi šampiona Evrope u tim sportovima,fudbal je misaona imenica.
    (To je to, 18. novembar 2020 08:05)

    # Link komentara

  62. Hteo sam da vas pitam da li ima sanse da kada budete osvajali neku od medalja spomenete u prolazu i Srbiju? Onako neobavezno ali u pozitivnom kontekstu cisto da ne zaboravi planeta da se i ovde nekada igrao fudbal.
     (sused, 18. novembar 2020 07:59)

    # Link komentara

  63. Primili smo dva gola na livi način. Posli ruke, a drugi vrataru nesritno ispa balun. Još s deset igrača. I to protiv Ronalda i družine s igračima koji nisu ni rezerva. To more samo lud narod koji stane u sridnji grad, ka Milano.
    (Bakalar, 18. novembar 2020 07:56)

    # Link komentara

  64. Porediti Srbiji i Hrvatsku u fudbalu nema mnogo smisla. To je kao da poredite Svarcmana ( koji je trenutno 10 na svetu i igra lepo ali nije i nikad nece nista osvojiti) i Tsongu ( koji je nekad bio ok teniser a sad ne moze da se sastavi). A pored toga imate Federera Nadala Djokovica Tima i jos par njih kojima su oba ova igraca smesna...
    (Kg, 18. novembar 2020 07:32)

    # Link komentara

  65. @ Valter. Oladi prijatelju šta se primaš.Malo provokacija,nema ljutnje,tako mi Hrvatima,tako i oni nama kad izgubimo.Samo ti mešaš klubove i reprezentaciju a rezultati sve pokazuju.Bolji su od nas kao reprezentacija u fudbalu i rukometu a mi košarci,vaterpolu i odbojci.U klupskim okvirima Zvezda je najbolja u fudbalu na ovim prostorima opet po rezultatima,sad to u evropskim okvirima deluje jadno ali manje jadno od Bosne,Jugoplastike(Splita),Cibone,Partizana koji su bili prvaci Evrope u košarci a sad su skoro ugašeni,sem Partizana koji još egzistira kako tako.Pozdrav za sve ljubitelje sporta sa Balkana.
    (Činjenice, 18. novembar 2020 07:31)

    # Link komentara

  66. Države ma koliko bile siromašne uvek će graditi bolnice, škole, puteve. I u teškim vremenima napravljen je autoputa Zagreb Split, mreža autoputeva po Srbiji uskoro će da budu autoputeva od Subotice do Prizrena, od Iloka do Dubrovnika. Sve to država može uz razne pomoći. ALI AJDE NEK NAPRAVI KLUPSKOG ŠAMPIONA EVROPE U FUDBALU. Neće da može.
    (Damir 1965, 18. novembar 2020 07:29)

    # Link komentara

  67. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    Najmanje Srba?
    Hajde majstore lepo idi pa procitaj ceo sastav Zvezde za tu sezonu pa onda ponovo razmisli sta ces da napises.
    (Grga, 18. novembar 2020 03:55)

    Pogledaj prvi sastav i ključne igrače, ne one koji se nisu sa klupe ni makli. Inače ta CZ je odmah nakon osvajanja LP usred Beograda u finalu kupa Jugoslavije popila glatkih 0:3 od Hajduka, i brzo nakon toga ih tukao Dinamo u Zagrebu. Eto toliko je Zvezda bila jaka.
     (leptirica, 18. novembar 2020 07:24)

    # Link komentara

  68. 1 pobjeda i 5 poraza i opstanak u Ligi nacija A.. Prošli put su po rezultatu ispali u B razred, ali ih je UEFA vratila u A jel im se može. Na EP otišli preko velesila Mađarske i Slovačke. Na EP su u grupi u kojoj svi ciljaju da u njoj budu drugi jer drugi ima otvoren put do finala. Ne sumnjam da će biti drugi. Dalićev skor od kad je na klupi je 13 pobjeda i 19 ne-pobjeda! Da nema tako ludu sreću davno bi fasovao otkaz. Ovo pišem kao Hrvat koji uvijek navija za svoju reprezentaciju, ali smatram od prvog dana da je Zlatko Dalić prevara od izbornika i da s njim igramo najgori nogomet u povijesti, ali lik je čarobnjak..
     (Che, 18. novembar 2020 07:22)

    # Link komentara

  69. Jel itko od vas pogledao video kada Hrv reporter u Zagrebu pita ljude dal misle da je Nole kriv za koronu ono kad je organizirao turnir u Zadru? Ako jeste dal ste skuzili koliko hrvate boli dupe za nacionalizam i koliko realno ljude brane Noleta?? E pa tako mi i o nogometu i bilo kojem sportu bilo da Srbi, Bosnjaci i bilo tko drugi. Sportski rivali a ne nacionalizam.. jel vi kuzite da je danas 21. Uglavnom Hrvatska nog. repka je trenutno kanta za nabijanje i ni malo ne zamjeram kad nam se smijete zbog toga :D
    (Tony Montana, 18. novembar 2020 07:20)

    # Link komentara

  70. Često se u komentarima natura kako je Srbija u futbalu bolja od Hrvatske jer je eto,Zvezda bila prvak Evrope pred 30 godina!?Dali je po tom kriteriju Hrvatska daaaaaleko ispred Srbije u Košarci i vaterpolu jer su Jugoplastika i Cibona bili prvaci Evrope ukupno 5 puta a Srbije samo jednom Partizan.Koliko su puta Jug,Mladost i Jadran-Split bili šampionu Evrope u vaterpolu,teško je i nabrojati.Ili da Hrvatska nema mlade pa će nakon odlaska Modrića i ekipe pasti na nivo Bugarske!?Halooooo....pa od finala SP 5 igrača više ne igra za reprezentaciju a u ovoj godini se konstantno ogralo sa rezervama.Mladi su se plasirali i na EP a Srbija nije.Ljudi,malo realnosti molim,nemojte se brukati!
    (Valter, 18. novembar 2020 06:26)

    # Link komentara

  71. poslednji put kad smo isli na EP, vas smo sa deset igraca izbacili u Zagrebu.
    (bata, 17. novembar 2020 23:22)

    Koliko ja znam, Srbija se nikad nije ni plasirala na EP i samo jednom bila na SP. Ispali u grupnoj fazi.
     (leptirica, 18. novembar 2020 06:13)

    # Link komentara

  72. Bravo sta reci tako smo i mi igrali pre trideset godina
    (Sremac, 18. novembar 2020 05:35)

    # Link komentara

  73. Tako je kad ih ne služi sreća kako to obično bude pa onda su ravni nama i služe jačima za gol razliku.
    (s1pac, 18. novembar 2020 05:15)

    # Link komentara

  74. Slavko 33. Kad su 1992. doneli zakon o saobraćaju, doneli su odluku da na tablicama ne može posle brojeva stajati kombinacija slova BG(to nije šala, možete da proverite njihov ZSPC). Čudi me što iz kalendara nisu izbacili 29. Maj-datum koji peče kao i BG.
    (Damir 1965, 18. novembar 2020 04:32)

    # Link komentara

  75. Bez pola igrača, protiv svetskih i evropskih prvaka odigrali pošteno! Svaka čast komšije, nisam ni sumnjao u vas.. Pustite ove naše koji su u grupi: Rusija, Mađarska, Turska zadnji na tabeli i ispali u još niži rang nego sada.. nismo mi vredni uopšte da pričamo o vama, vi ste svetski prvaci u fudbalu, čuda pravite ne samo sada nego oduvek..
    (Pop, 17. novembar 2020 23:18)

    To je to, ukratko.
    (_iggyman_, 18. novembar 2020 03:58)

    # Link komentara

  76. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    Najmanje Srba?
    Hajde majstore lepo idi pa procitaj ceo sastav Zvezde za tu sezonu pa onda ponovo razmisli sta ces da napises.
     (Grga, 18. novembar 2020 03:55)

    # Link komentara

  77. Samo Bog i Hrvati.
     (zg-U-srcu, 18. novembar 2020 03:37)

    # Link komentara

  78. 1-5
     (Respect, 18. novembar 2020 03:34)

    # Link komentara

  79. ja sam samo zeleo da ostane Srbija u B ligi da se sastanemo sa hrvatima jer na EP se necemo videti. Ali nema ni od toga nista tako da mi je briga iako ispadnemo u C ligi.
    (Daki, 18. novembar 2020 03:10)

    # Link komentara

  80. Smišni ste kad uspoređujete taj trofej jugoslovenskog kluba sa Hrvatima, Makedoncima, Crnogorcima i Bošnjacima.

    To je Jugoslavija, snimili ste Montevideo zbog naše bronce iako ste završili 4. Razumin da vas bode ovo srebro jer nikad ništa ni blizu nećete imat :D
    (Splicone, 18. novembar 2020 02:43)

    # Link komentara

  81. Za hrvatsku opče nije važno jel pobijedila. Ide dalje svejedno.
    I na svijetskom su se jedva plasilari pa igrali finale.
     (crna guja, 18. novembar 2020 02:10)

    # Link komentara

  82. Pročitao sam sve komentare.
    (Emil, 18. novembar 2020 01:58)

    # Link komentara

  83. isprobali desetak novih igrača protiv jakih reprezentacija, ostali u A grupi, dosta
    (komsijina krava, 18. novembar 2020 01:55)

    # Link komentara

  84. Realno Srbija ima jaću mladu generaciju od Hrvatske, uživajte braća hrvati još godinu, dve, dok vam je tu Modrić. Završiće te kao Bugarska, treći na svetskom 1994 i posle te generacije totalno su nestali.
     (saki, 18. novembar 2020 01:52)

    # Link komentara

  85. @Slavko33
    Napravite komšije nešto sada za vrijeme srbije. Jugoslavija nekad bila sad se spominjala.
     (crna guja, 18. novembar 2020 01:40)

    # Link komentara

  86. Taj trofej je ono što razlikuje ŠAMPIONE i doprvake. Zato nas uvek predstavljaju kao ŠAMPIONE iz 1991, a vas će uvek predstavljati kao neke tamo finaliste, ili kako vi kažete doprvake. U prevodu prvaci al' zamalo.
    (Zoki i Plenki,

    Vas ce Srbe uvijek predstavljati kao luzere koji ovo stoljece ne uspijevate izboriti jedan EP.
    Koga u svijetu zanima klupski trofej iz bivse Jugoslavije prije 30 godina i kakve veze on ima s postignućima Srbije i nogometom jedne nacije?
    Vi ste žrtve škotskih suknjica.
    I po tome ce vas pamtiti.
    A neke po osvojenim medaljama SP-a u nogometu za odrasle :D
    (Suknjice, 18. novembar 2020 01:23)

    # Link komentara

  87. Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    Zato su u svim vasim sportovima 90% pokatoliceni Srbi. To je tek mucna spoznaja hrvatijancicu. Pokusaj da zaspes...
    (Zurkolomac, 18. novembar 2020 01:18)

    # Link komentara

  88. U toj Zvezdi od 21 igraca, 15 su bili Srbi, ali poznato je koliko vama brojanje ide od ruke kada su Srbi u pitanju.
    (dilan, 17. novembar 2020 23:56)

    Nije ih bilo toliko, ali ajde i da je onda je to 15 vodonoša.
     (:D, 18. novembar 2020 01:03)

    # Link komentara

  89. Hrvati su svoj cilj za ovu ludu godinu ostvarili, a to je da i dalje budu u igri sa najjačima na svetu u prvoj grupi Ligi nacija. A to treba znati i moći i imati za to ....
    (Mili, 18. novembar 2020 00:00) # Link komentara

    Najbolji komentar ovdje danas, sve rečeno u dvije rečenice...
    Gradi se "nova repka", cilj je bio samo ostanak u eliti radi kontinuiteta i iskustva mladih igrača u velikim utakmicama. Ovo su klinci čije vrijeme tek dolazi.
    (Realno, 18. novembar 2020 00:58)

    # Link komentara

  90. (:D, 17. novembar 2020 23:56) Ahaha, pa vas na Svetskom prvenstvu je spasao kroz "igline" usi, Srbin! I to 2 puta na penale. A onda u finalu, Francuzi su vas naucili fudbalu. Inace za tvoju informaciju o crvenim krvnim zrncima, Crnogorci su Srbi. Prelistaj malo istoriju pa se javi.
    (Dux, 18. novembar 2020 00:49)

    # Link komentara

  91. USRED PANDEMIJE! ZA JEDAN STUPANJ: Moody's podigao rejting Hrvatske na Ba1
    VODNJANSKI DIV Infobip preuzeo američku tvrtku za 300 milijuna dolara: Ovo su detalji povijesne transakcije
    NAJVEĆE ULAGANJE U HŽ U POVIJESTI Za 4,5 milijardi eura modernizirat će se 750 kilometara pruga.
    PREGOVORI Dogovor Vlade i sindikata: Božićnica 1500 kn i povećanje osnovice za 4 posto
    (PREPORUKA REDAKCIJI, 18. novembar 2020 00:37)

    # Link komentara

  92. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    @
    Prvak sveta 1991. nije bio niko.
    Ako misliš na klupsko natjecanje za najjači trofej Evrope onda je taj trofej uzeo jedan jugoslovenski klub. Tada Srbija nije ni postojala (tako bar neki Srbi tumače). Srbija je najmlađa od svih ex. Yu drzava. :) I postala je samostalna protiv svoje volje.
    (CG, 18. novembar 2020 00:32)

    # Link komentara

  93. Nebih penala i Ronaldo osta bez gola
     (crna guja, 18. novembar 2020 00:24)

    # Link komentara

  94. Mladi Vatreni U21 unakazili Litvu sa 7-0 i direkno ušli na EVRO zato jer iom je BiH pomogla jer je pobedila Belgiju 3-2 pa da čovek naprosto ne poveruje...
    (Jovo, 18. novembar 2020 00:23)

    # Link komentara

  95. Ajde komšije sutra navijamo za vas. Mani te se prepucavanja, nemamo od toga ništa. Nego sutra dq gledamo dobar meč sa rusijom pa kako bude.
     (crna guja, 18. novembar 2020 00:23)

    # Link komentara

  96. Bravo Hrvatska, vidim da nas ovde ima u većini!
    (Susjedi dobronamjerni, 18. novembar 2020 00:19)

    # Link komentara

  97. Jedva smo se plasirali i na svijetsko , 2018.
    Ali danas dobra utakmica mada smo izgubili. Cijelo poluvrijeme sa 10 igrača a čini mi se zadnjih pet minuta da smo igrali sa 9 igrača. Ali nije niti važno. Večinom su nam dijeca igrala a portugalci raspalili rukomet.
    Ali kako god dobro je, nek se dijeca uče igrati.
     (crna guja, 18. novembar 2020 00:18)

    # Link komentara

  98. Hrvatska ostala u elitnom skupini, mlada repka se plasirala na evropslo prvenstvo. Za danas dosta. Pozdrav svim ljudimima dobre volje.
    (Stevo, 18. novembar 2020 00:18)

    # Link komentara

  99. Ajmo susedi ako moze malo brze,
    ko ce cekati jos 20 godina?
    (lozana FGC, 18. novembar 2020 00:17)

    # Link komentara

  100. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    Trofej je ipak ostao u Beogradu. Šta da radimo kad su drugi hteli da igraju za nas, nismo mi krivi što smo evropski gigant. Robi diže tri prsta, ne može to bilo ko da napravi.

    Taj trofej je ono što razlikuje ŠAMPIONE i doprvake. Zato nas uvek predstavljaju kao ŠAMPIONE iz 1991, a vas će uvek predstavljati kao neke tamo finaliste, ili kako vi kažete doprvake. U prevodu prvaci al' zamalo.
    (Zoki i Plenki, 18. novembar 2020 00:12)

    # Link komentara

  101. samo jako, 17. novembar 2020 23:58)

    Nista Messi od toga ne radi dugi niz godina.
    (Facts, 18. novembar 2020 00:12)

    # Link komentara

  102. 3 бода. А следећи има 13. Толико!
    (матори, 18. novembar 2020 00:08)

    # Link komentara

  103. Cestitke Portugalu!
    (C i n i k, 18. novembar 2020 00:08)

    # Link komentara

  104. Nama laganja i mitova i teorija sada u 21veku pored jasne i egzaktne analize gena a Evropska analiza je još srećne 2013g uništila sve srpske laži jer je pokazala da Srbi imaju najšareniju kartu gena u Evropi i da su po genima 33% Južnosloveni-Hrvati(plavo) i 13% Severnosloveni(žuto) i zamislite vi to ČAK 20% Grci(svetlocrvena) a to je očito i razlog zašto su Srbi odvojeni pravoslavci sa Vizantijom dok su Hrvati i dalje ostali sa Papom...
    Eupedia The Genetic Map Of Europe: i.imgur.com/GLL0M9y.png
    (21VEK, 17. novembar 2020 23:54)

    Kako vam je papa preneo gene?
    (umikrofon, 18. novembar 2020 00:08)

    # Link komentara

  105. @ Hrvati su mnogo puta do sada pokazali da su u tim kljucnim momentima najslabi.
    (.rs, 17. novembar 2020 23:20)

    Dok su Srbi pokazali da su slabi u svim momentima, u svim segmentima, i u svim elementima igre. Znate ono kad igrac San Marina fula cijelu loptu, a suigrač mu dobaci e jesi Srbin.
    (Damir, 18. novembar 2020 00:07)

    # Link komentara

  106. (Golf2, 17. novembar 2020 23:12)

    Ti si baš na ostao na Golfu 2, realan opis srpskog mozga u 2020...
    (Pionir, 18. novembar 2020 00:07)

    # Link komentara

  107. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    @ Slavko
    Nije buo nitko jer se nije ni igralo.
    1986. prvak Argentina
    1990. prvak Zapadna Njemačka
    1994. prvak Brazil
    (Mirko, 18. novembar 2020 00:06)

    # Link komentara

  108. HE je trenutno po kvaliteti i rezervi, iza jednog Portugala, Francuske, Engleske, Španjolske, Njemačke, Italije itd itd, ali nitko, ali baš nitko od njih ne želi igrat protiv nas, što puno govori o nama. a treba reći za sve ove što likuju nad gol razlikom i porazima naše vrste, mi radimo smjenu generacije, i ova liga nacija je bila uigravanje i probavanje za tu smjenu, to se tako radi, i koliko god Dalića prozivali u HR, a kamoli ne u Srb, ON RADI DOBAR POSAO! jer svaka smjena generacija je na početku bolna, ali igra ne pati toliko koliko i rezultat. ono što je najvažnije i Portugalu i Francuskoj zabijali smo golove, dakle top reprezentacijama svijeta, Švede dobili u ZG, izgubili u Švedskoj, ali je bilo vidno da i Švedi imaju kvalitetu s obzirom na igru danas u Francuskoj. prema tome, imali smo jako tešku skupinu i odigrali solidno sve tekme, osim one u Portugalu i Švedskoj. slažem se s onim iz Pule da se ne nasjeda na provokacije, jer Hrvatska je u nogometu sila i nemamo se šta nekome pravdat ovdje ni bilo gdje drugdje. izgubimo uvijek od najtežih protivnika, i ti najteži ne vole igrat s nama jer znaju da vrijedimo, ostalo nas ne treba zanimat. ja sasm ranije danas rekao već, da Srbija ima potencijala kao i Hrvatska, ali joj je realizacija siromašna. vaš nogomet ima kvalitetu, ali nema realizaciju te kvalitete. tu jedino vidim razliku, a isto tako da englez nije sudio kako je danas sudio, mislim da bi bio X ko kuća. ali šta je tu je, idemo na EP to je puno važnije.
    (realno, 18. novembar 2020 00:04)

    # Link komentara

  109. Ako je trolanje ok, ali ako nije...onda je smijesno i tragicno. Vi brojite naslov koji su osvojili klinci? Pa s naglasavanjem toga se jos vise sramotite. Nama ne pada napamet brojati medalje klinaca u kosarci, rukometu, vaterpolu...
    Jos malo pa cete kao bosnjaci imati docek za pobjednike reality showa. Vi ste sportska nacija. Zato se nemojte sramotiti s izvlacenjem tih medaljica od djece. Prava sportska nacija to ne radi.

    I inace budite dosljedni kad vec bacate statistike, a ne samo sto vam pase. Malo brojite klupske trofeje, malo reprezentativne, malo samo zlata pa sve medalje itd...a da govorimo o Olimpijskim igrama gdje zaboravljate da postoje i zimske OI. Kao tko je cuo za zimske?
    U nogometu spominjete zvezdin trofej. Znas li koji je omjer u naslovima u kupu prvaka u klupskoj kosarci (vasem sportu)? 5:1. Vaterpolu? 14:9.
    Olimpijada medalje? 44:24. Zlata? 19:6.
    U pravu si. Statistika ne laže. Mozemo i pojedinacne sportove, nema problema. Samo idemo se dogovoriti jel brojimo sve medalje ili samo zlata? Zenske i muske? Klince do 21? Klince do 15?

    Uglavnom u nogometu mi smo trenutno srebrni na svijetu, ostajemo u A grupi lige nacija, nositelji za kvalifikacije za SP, idemo na Euro. Vi?
    (Stannis, 18. novembar 2020 00:03)

    # Link komentara

  110. Srpski komentatori su stekli ekskluzivno pravo,
    da sledecih 20 godina,
    ne napisu ni jedno slovo o fudbalskoj reprezentaciji Srbije.
    (Milos click-bite, 18. novembar 2020 00:02)

    # Link komentara

  111. Hrvati su svoj cilj za ovu ludu godinu ostvarili, a to je da i dalje budu u igri sa najjačima na svetu u prvoj grupi Ligi nacija. A to treba znati i moći i imati za to ....
    (Mili, 18. novembar 2020 00:00)

    # Link komentara

  112. novi sad

    Mi smo za velike stvari stvoreni to je svima jasno. Valjda će imamo sreće da se jednom u 50 god plasiramo na evropsko prvenstvo jer u zadnje 24 godine nismo uspeli.
    (Futožanin, 17. novembar 2020 23:59)

    # Link komentara

  113. (gazda, 17. novembar 2020 23:06)

    Ronaldo je vec dugi niz godina beskoristan u fazi izgradnje napada. Lik kampuje u 16-ercu i ceka da sve njegovi suigraci urade za njega.

    Dok Mesi kreira igru kao Modric, asistira kao De Brujne, dribla kao Nejmar i postize golove kao Levandovski.
    (samo jako, 17. novembar 2020 23:58)

    # Link komentara

  114. Još 3 komada? Pa vi iz utakmice u utakmicu 2,3,4 komada, bude i šestica nekad. Dobili jednu utakmicu od 6, i to Šveđane jedva. To ni botovanje u komentarima ne može da promeni. Još pišu "bravo majstori" hahahahaha. Ko ih puni sledeći?
    (Zoki i Plenki, 17. novembar 2020 23:20)

    Ja za neke reprezentacije koje igraju protiv vas prvi put čujem,а one vas izbacuju. Sretno preseljenje u c ligu i pratite iz kaucha vatrene na Euro.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (qw, 17. novembar 2020 23:28)

    . Nismo vam mi krivi što vam svi redeom trpaju 2,3,4 komada. Nema veze, bili ste bolji ako se ne računa treća četvrtina što reče Aca Srbin.
    (Zoki i Plenki, 17. novembar 2020 23:58)

    # Link komentara

  115. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
    (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    U toj Zvezdi od 21 igraca, 15 su bili Srbi, ali poznato je koliko vama brojanje ide od ruke kada su Srbi u pitanju.
    (dilan, 17. novembar 2020 23:56)

    # Link komentara

  116. Penaldovci pogledajte šta se radi u Južnoj Americi.Jedan Ekvador unistava moćnu Kolumbiju,a skoro su takodje pregazili.i Urugvaj na svom terenu.Cile se muci sa Venecuelom.I Brazil se pošteno namučio sa Venecuelom u prošlom kolu,jedva pobedise sa 1:0.Za to vreme Penaldo trpa Andoru i ostalu boraniju.Popeo bih ja njega na onih 4000m nadmorske visine u Boliviji, mada može i na ovih 2000m visine koliko ima u glavnom gradu Ekvadora pa da ga vidimo.Plasim se samo.da.bi morale da budu spremne boce sa kiseonikom i nosila za svaki slučaj.
    (Andorra,Letonija,San marino....., 17. novembar 2020 23:56)

    # Link komentara

  117. Kauchosi Srbije od 30 do 35 god ne znaju kako je to kad im reprezentacija igra na EP-u. To znači da je ljudima prošlo pola života, a da nisu gledali srpsku reprezentaciju na EP-u. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Vi ste i četvrti kvalifikacijski ciklus od samostalnosti Srbije završili na trećem ili četvrtom mjestu. 4 od 4 Quattro:D
    Hrvatska u finalu Srbija bez Crnogoraca u kanalu.
     (:D, 17. novembar 2020 23:56)

    # Link komentara

  118. Hrvatska je večeras igrala bez nekoliko važnih igrača, posebno oslabljena je bila u obrani, i skoro čitavo poluvrijeme sa igračem manje. I ravnopravo se nosila sa punim i najjačim sastavaom evropskog prvaka i ekipe sa najjačim napadačem na svijetu. Uz to i par sudačkih grešaka na štetu Hrvata i opet do zadnjih minuta su bili ravnopravni i neporaženi, a poraženi su nesretnim slučajem (golman odbranio, skokom uhvatio loptu i u spuštanju padne preko svog suigrača, ispadne mu lopta i protivnik zabije). U grupi je Hrvatska imala svjetskog prvaka i evropskog prvaka a i sami su viceprvaci. Takva je to grupa. Srbija gubi od Mađara i Škota i pada iz B lige u C ligu, a Hrvati opstaju u elitnoj ligi. Nije to slučajno.
    (Davor, 17. novembar 2020 23:55)

    # Link komentara

  119. Hvala vam Srbi na realnim komentarima. Ovih par koji provociraju ne dozivljavam ozbiljno. Sretno protiv Rusije sutra.
    (Vedran, 17. novembar 2020 23:54)

    # Link komentara

  120. Ovi što se podsmevaju igrama i rezultatima hrvatske u ove 2 godine treba da znaju da su kockasti bili u grupama sa Engleskim Španijom Francuskom Portugalom i Švedskom. Tačno je da su dosta gubili protiv svih najjačih na svetu osim brazila poneku su dobili ali su podmladili reprezentaciju. Ono što je najvažnije pokazali su da mogu protiv svih najjačih igrati. Konkretno 10 utakmica 2 pobede 2 nerešena i 7 poraza i nekoliko maler utakmica koje nisu smeli da izgube kao i ova večeras gde su protiv prvaka Evrope igrali 45 min sa 10 igrača. Za njih nema zime imaju stare senatore koji još mogu igrati plus Bradarića klasa levi bek pokazao veliki kvalitet zatim Vlašić Brekalo Ćaletacar kao i golman Livinić. Njihovi mladi su se plasirali na EP do 21 god tako da i tu su fantastični jer njihove škole fudbala rade neumorno i štancuju talente kao na traci.
    (Zoran, 17. novembar 2020 23:54)

    # Link komentara

  121. Nama laganja i mitova i teorija sada u 21veku pored jasne i egzaktne analize gena a Evropska analiza je još srećne 2013g uništila sve srpske laži jer je pokazala da Srbi imaju najšareniju kartu gena u Evropi i da su po genima 33% Južnosloveni-Hrvati(plavo) i 13% Severnosloveni(žuto) i zamislite vi to ČAK 20% Grci(svetlocrvena) a to je očito i razlog zašto su Srbi odvojeni pravoslavci sa Vizantijom dok su Hrvati i dalje ostali sa Papom...
    Eupedia The Genetic Map Of Europe: i.imgur.com/GLL0M9y.png
    (21VEK, 17. novembar 2020 23:54)

    # Link komentara

  122. Messi da je imao Edera,Guedesa i Rubena Diasa Argentina bi dobila finale protiv Nemacke 5-0.
    (Kiki, 17. novembar 2020 23:52)

    # Link komentara

  123. Susjedi/komsije kada je uzvratna utakmica sa Skotskom? Vasi U21 plasirali na EP?
    (nogomet, 17. novembar 2020 23:52)

    # Link komentara

  124. Mladi Vatreni se povampirili i unakazili Litvu sa 7-0
    (Ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeš, 17. novembar 2020 23:51)

    # Link komentara

  125. Slucajnost??ne bi rekao
     (misa87, 17. novembar 2020 23:50)

    # Link komentara

  126. (Cinker, 17. novembar 2020 23:32)

    Ne mora da spomenes zna se da na vesti o Ronaldu dolaze u najvecem broju LM10 fanovi.
    (gazda, 17. novembar 2020 23:50)

    # Link komentara

  127. Gledao sam sa društvom utakmicu i svi smo videli fantastična borbenost i srčanost. Sami su krivi što je rezerva Rog napravio crveni karton pa ih je to na kraju koštalo poraza. Igrali su bez pola standardnih igrača i opet su dali sve od sebe i svaka im čast tako se igra za svoju državu i naciju.
    (Milorad, 17. novembar 2020 23:24)

    Opustite se, liga nacija je smišljena od strane ljudi sa vrha, da mogu još da zarade dodatni novac. Tako da je ovaj meč mnogo sumnjiv sto se nameštanja tiče. Utakmica koja nije imala značaj ni za jedan ni drugi tim, dolazak utakmice iz keca u dvojku (kvota minimum 30), crveni karton, smešan kiks golmana, Hrvatska bez pola ekipe, itd.
    (Maslinov Medved, 17. novembar 2020 23:49)

    # Link komentara

  128. Tih što mi krivo ej...
    (Au što mi krivo ej, 17. novembar 2020 23:48)

    # Link komentara

  129. @Mario
    Dečko, ti si jedan od glupljih ovdje. Kako te braća lože, a ti kao hepo kockica...
    Znaju srbijanci gdje im je mjesto na nogometnoj karti svijeta pa im onda ostaje samo paljevina takvih poput tebe.
    (Hr, 17. novembar 2020 23:46)

    # Link komentara

  130. Hrvati kad dodju na korak od uspeha, oni sve uprskaju.
    Hrvati morate da prizante da niste dorasli za velike stvari kao mi Srbi.
    (Novi Sad, 17. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  131. Odigrano za kladionice iz 1-2!
    Crveni je bio tu, čisto da malo prikrije stvari, ali kiks golmana je dodao sumnju.
    (Maslinov Medved, 17. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  132. Nepoznati Škorić (igrac osijeka mislim) stavio Ronalda u mali dzep.Decko odigrao savrseno,ali to su hrvati i sa žnj timom igraju srcem.Poznato je da su najjaci na turnirima,razvaliće Evro zapamtite sta sam rekao
    (Peki, 17. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  133. Kakvih se gluposti ovdje možeš nauživati! Kakva Grčka? Kakve veze ima Grčka? Kakva statistika? Kakvi svjetski prvaci 1991? Ovdje se govori o reprezentaciji a ne o klubovima. Bdw, Zvezda je bila prvak a puna hrvata, crnogoraca, makedinaca, rumunja.... Montevideo? Alo učestvovali oni koji su mogli doći. U stvari Srbija nikada nije učestvovala na EP. Koliko se sjećam to je bila Jugoslavija (Srbija i Crna Gora). Na EP nika nije svirana "Bože pravde". Ispravite me ako griješim. Hrvatska samo na jednom nije sudjelovala. Od mogućih 6 mi bili na 5 a Srbija ni na jednom. I vi ste za nas velesila?! Ma svaka čast na realnosti!
    (Marin, 17. novembar 2020 23:42)

    # Link komentara

  134. @Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)


    Hahahahaja. Idi leci komplekse Slavko.
     (mm, 17. novembar 2020 23:42)

    # Link komentara

  135. Pazi cime se oni hvale... 5 poraza u grupi, 16 primljenih golova, ali ostali u A grupi? 

    Pa neka su ostali, da opet gledamo kako ih pune.
    (Poplava mozga, 17. novembar 2020 23:28)

    Što je za Srbiju nemoguča misija da Francuzima i Portugalcima utrpaju šest golova i to sve iz igra, a 70 posto golova primili smo iz prekida u nekim smušenim situacijama.
     (qw, 17. novembar 2020 23:41)

    # Link komentara

  136. Kakvih se gluposti ovdje možeš nauživati! Kakva Grčka? Kakve veze ima Grčka? Kakva statistika? Kakvi svjetski prvaci 1991? Ovdje se govori o reprezentaciji a ne o klubovima. Bdw, Zvezda je bila prvak a puna hrvata, crnogoraca, makedinaca, rumunja.... Montevideo? Alo učestvovali oni koji su mogli doći. U stvari Srbija nikada nije učestvovala na EP. Koliko se sjećam to je bila Jugoslavija (Srbija i Crna Gora). Na EP nika nije svirana "Bože pravde". Ispravite me ako griješim. Hrvatska samo na jednom nije sudjelovala. Od mogućih 6 mi bili na 5 a Srbija ni na jednom. I vi ste za nas velesila?! Ma svaka čast na realnosti!
    (Marin, 17. novembar 2020 23:41)

    # Link komentara

  137. I to je Hrvatska igrala sa igracem manje skoro kompletno drugo poluvrijeme.Mamiceve panjevi Rog i Livakovic usrali dobivenu utakmicu za Hrvatsku.uz drugi hol za Portugal je bio neregularan
    (Frane iz Omiša, 17. novembar 2020 23:40)

    # Link komentara

  138. Hrvatska je velesila obzirom na veličinu bazena iz kojeg vadi talente.
    Svjetska bronca.
    Svjetsko srebro.
    Skoro stalno plasirani na SP i EP.
    Nema stranaca u sastavu.
    Trenutno
    - plasirani na EP
    - U21 plasirani na EP (ostvarili 37:7 gol razliku, znači Hrvatska ima i novu generaciju)
    - seniori ostali u elitnoj ligi.
    Igraju pod svojom zastavom.
    Rezultate imaju uprkos sudačkim “greškama”, jer sve je to veliki biznis i sudije su sklonije velikima. Ne bi iznenadilo da se pojedincima (magičnim ikonama) i doping toleriše.
    (sportska nacija, 17. novembar 2020 23:37)

    # Link komentara

  139. Šta je hrvatijanci kaj niste nogometna velesila
    (ojrf, 17. novembar 2020 22:55)

    Jesmo. Desetkovani i osteceni, protiv 2 trenutacno najjace ekipe Fra. i Por. do kraja u egalu. Tako ti je to kad igraju velesile. ;-)

    Zao mi je vec sad Engleze, jos sa Brozom u centrali i Kramom naprijed, od prve na pobjedu ko od sale, pa oni nece ni skuziti sto se dogadja... :D :D :D
    (Susjed, 17. novembar 2020 23:36)

    # Link komentara

  140. JEL IGRAO IZLIZANI????
    (?????, 17. novembar 2020 23:23)

    jel igrao Messi protiv Ekvadora,Bolivije,Paragvaja?
    (gazda, 17. novembar 2020 23:34)

    # Link komentara

  141. Ostajemo u A skupini ili eliti a vi idete u C skupinu , hahahaha.
     (Haha, 17. novembar 2020 23:33)

    # Link komentara

  142. Ronaldo postavio šator u šesnaestercu. Ni jedan jedini potez, dribling, ključni pas, samo prilazak na loptu, ponekad odradi biciklicu u mestu i ostavlja povratnu loptu saigraču , pa odmah trči u šesnaesterac.
    (Cinker, 17. novembar 2020 22:53)

    cak i tako uradi vise od Lea koji dribla u rikverc i uspori svaki napad jer ne moze vise ni da potrci.
    (gazda, 17. novembar 2020 23:06)

    Ko je ovde spominjao Lea?
    (Cinker, 17. novembar 2020 23:32)

    # Link komentara

  143. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    Hrvat, Makedonaci, Slovenac, Bošnjak i par Crnogoraca, najmanje Srba:D
     (:D, 17. novembar 2020 23:32)

    # Link komentara

  144. Samo bi zamolio Hrvatske komentatore da ne nasjedaju na provokacije. Ako nista drugo zbog normalnih i realnih srba koji su pohvalili Hrvatsku reprezentaciju i realno napisali komentar. Hvala!
    (Istra, Pula, Veruda..., 17. novembar 2020 23:21)

    Istria Republica. ;) Oduvek ste se razlikovali od ostaka HR.
     (Caki, 17. novembar 2020 23:31)

    # Link komentara

  145. Portugalski rukomet je i inače zaista u naletu to je istina, tko prati rukomet to zna, ali da su i njihovi nogometaši dobri rukometaši to smo večeras vidjeli. Ali sa toliko izostanaka i grešaka suca, ipak smo ostali u A rangu. Mi smo turnirska ekipa i to ćemo ponovo pokazati 2021 i 2022.
    (zgtom, 17. novembar 2020 23:30)

    # Link komentara

  146. Mislim da je krajnje neukusno omalovazavati hrvatsku reprezentaciju. Igrali su dobro, mladji igraci su se dobro pokazali, jedna savrsena generacija jeste na izmaku ali su naslednici tu ... Uz to, Portugalija ima jednu od najtalentovanijih generacija u svojoj istoriji, i nije sramota na ovakav nacin izgubiti od njih. Zato, vatreni, glavu gore, i cekamo nove savrsene utakmice i velike pobede od vas! Vi ste odlican primer kako treba braniti boje svoje zemlje!
    (cika Vlasta, 17. novembar 2020 23:29)

    # Link komentara

  147. Pazi cime se oni hvale... 5 poraza u grupi, 16 primljenih golova, ali ostali u A grupi?

    Pa neka su ostali, da opet gledamo kako ih pune.
    (Poplava mozga, 17. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  148. Sramotno suđenje. Sudac nas je krao cijelu utakmicu, jedva je dočekao da da našem igraču crveni, još im je i poklonio 1 gol nakon igranja rukom.

    Lako za kiks, Livakovic je odlican, bio je to i danas (čak je tu Lovren kriv jer se nije izmaknuo). Poraz ili remi u prijateljskoj gdje te sudac krade cijelu utakmicu, zabijes 2 gola a svakako si ostvario ostanak/prolaz je ok.
    Mi smo sa igracem manje igrali bolje od Portugala. Za prvi gol je kriva obrana, drugi gol je bio nakon igranja rukom, treci nevidjen kiks Livakovica.

    Ono sto je strašno je koliko nas je sudac krao a kao šlag je poklonjen drugi gol Portugalu. Trebao je biti remi.
    Tako da je ovaj rezultat ok.
    (drago, 17. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  149. Još 3 komada? Pa vi iz utakmice u utakmicu 2,3,4 komada, bude i šestica nekad. Dobili jednu utakmicu od 6, i to Šveđane jedva. To ni botovanje u komentarima ne može da promeni. Još pišu "bravo majstori" hahahahaha. Ko ih puni sledeći?
    (Zoki i Plenki, 17. novembar 2020 23:20)

    Ja za neke reprezentacije koje igraju protiv vas prvi put čujem,а one vas izbacuju. Sretno preseljenje u c ligu i pratite iz kaucha vatrene na Euro.
     (qw, 17. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  150. Ove price od 4mil stanovnika ne piju vodu. Hrv diaspora je velika I daje im reprezentativce (Rakitic, Simunic itd). Situacija slicna kao kod nas
    (shagger, 17. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  151. Stoje dva policajca ispred ginekološke klinike.Na prozoru je zaljepljen edukativni plakat na kojem piše:
    Tri najugroženije profesije od sifilisa:
    1.Glumci 2.Šoferi 3.Policajci
    Pita jedan policajac drugoga a šta je to sifilis?
    Ovaj drugi mu opali šamarčinu i kaže:
    Budalo zbog takvih ko ti i jesmo na trećem mjestu!😉😉🤣🤣🤠🤠🤠
    (veseli, 17. novembar 2020 23:27)

    # Link komentara

  152. Istina je da nismo vise jaki kso prije 2 godine, i da necemo ni biti tako jaki sljedece godine na evropskom, ali mi igramo samo sa najacim ekipama i kad se jednom prebacimo u B i C razred rasturacemo sve ko beba zvecku.
    (Davor, 17. novembar 2020 23:25)

    # Link komentara

  153. Zamislite da Kovačić i Ronaldo zamene pozicije, da li bi Ronaldo uspeo da postigne dva gola sa pozicije zadnjeg veznog?
    (Neo, 17. novembar 2020 23:25)

    # Link komentara

  154. Fudbal je zabava za sirotinju !!!
    (Ns, 17. novembar 2020 23:25)

    # Link komentara

  155. Gledao sam sa društvom utakmicu i svi smo videli fantastična borbenost i srčanost. Sami su krivi što je rezerva Rog napravio crveni karton pa ih je to na kraju koštalo poraza. Igrali su bez pola standardnih igrača i opet su dali sve od sebe i svaka im čast tako se igra za svoju državu i naciju.
    (Milorad, 17. novembar 2020 23:24)

    # Link komentara

  156. Te "jače" repke uvijek pobjede Hrvatsku uz pomoć suca, Feliks si gurnuo loptu u for rukom, pao gol i sudac se pravi mutav! Nema veze naletit će oni na nas na euru, pa će im biti ko englezima "Going home" i suzice...
    (Rajko, 17. novembar 2020 23:24)

    # Link komentara

  157. Ti majstore nemaš pojma o čemu pričaš, jedno je igrati sa trecerazrednim ekipama a drugo sa svjetskim prvakom i europskim....hehehe
    (Miko Franjic, 17. novembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  158. Lako za kiks, Livakovic je odlican, bio je to i danas (čak je tu Lovren kriv jer se nije izmaknuo). Poraz ili remi u prijateljskoj gdje te sudac krade cijelu utakmicu, zabijes 2 gola a svakako si ostvario ostanak/prolaz je ok.
    Mi smo sa igracem manje igrali bolje od Portugala. Za prvi gol je kriva obrana, drugi gol je bio nakon igranja rukom, treci nevidjen kiks Livakovica.

    Ono sto je strašno je koliko nas je sudac krao a kao šlag je poklonjen drugi gol Portugalu. Trebao je biti remi.
    Tako da je ovaj rezultat ok.
    (drago, 17. novembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  159. JEL IGRAO IZLIZANI????
    (?????, 17. novembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  160. Mala nacija prosla bosa po trnju protiv Portugala i Francuske, sva sreca pa pobedili nebitnu Svedsku jednom i eto 3 boda. I to nekima velesila? Pametnom dosta.
    (LOL, 17. novembar 2020 23:07)

    Bili smo, a sad čekamo nove igrače pa da vidimo od čega su napravljeni. Njemačka, Nizozemska i Italija velesile pa ih nije bilo nigdje par godina. Tocnije Italija od 2012, a Njemačka i Nizozemska od 2014. Ništa čudno za nas ako padnemo.
     (:D, 17. novembar 2020 23:23)

    # Link komentara

  161. HAHAHAHA
    DOPRVACI
    GAZI VAS TKO STIGNE
    (dhkl, 17. novembar 2020 22:52)

    i vas bi da se negdje plasirate...ali ovako ste najjaca repka u Europi, 20 godina niste primili gol na Europskom prvenstvu....tesko da ce to netko dostici.....
    (CLS, 17. novembar 2020 22:58)

    poslednji put kad smo isli na EP, vas smo sa deset igraca izbacili u Zagrebu.
    (bata, 17. novembar 2020 23:22)

    # Link komentara

  162. Hrvati su uvijek motivirani kad je u pitanju veliki protivnik. Sa 10 igrača na Portugal i odigrali egal utakmicu. Zasluženo ostaju u društvu najboljih, i čekaju Srbiju... čekaju..
    (Gledatelj, 17. novembar 2020 23:22)

    # Link komentara

  163. Ajde realno, osvrt na zadnjih 20-30 godina.
    Hrvati od svih Balkanaca, a posebno od svih ex Ju nacija najbolji, iako su brojčano među manjima.
    Hrvati imaju broncu i srebro sa SP, imaju kontinuitet plasmana na SP i EP (rijetko kad se nisu plasirali). Uz dobre igre ponekad su ispadali sa turnira na bizarne načine, pehovi, greške sudaca, u zadnjim minutama ili sekundama. Svi ti rezultati su ostvareni praktično bez stranaca, za razliku od velikih nacija koje su pune stranaca (Francuska, Njemačka, Engleska, Švedska itd.).
    Hrvati su sportska nacija, talentirani ali teško se nositi sa velikima i bogatima koji kupe koga god žele. Ali ima i drugih malih nacija koje briljiraru ili povremeno bljesnu npr. Belgija, nesto prije Švicarska ili Island, tako da nisu Hrvati jedini mali narod uspješan u nogometu. I ostali Balkanci imaju potencijal ali uvijek se nešto desi da pokvari veselje. Mnogo bolje može Srbija, Bosna, Slovenija, Makedonija, Albanija...
    (gogo, 17. novembar 2020 23:22)

    # Link komentara

  164. Samo bi zamolio Hrvatske komentatore da ne nasjedaju na provokacije. Ako nista drugo zbog normalnih i realnih srba koji su pohvalili Hrvatsku reprezentaciju i realno napisali komentar. Hvala!
    (Istra, Pula, Veruda..., 17. novembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  165. Strucnjaci kazu da se u tim nekim prelomnim, kljucnim momentima vidi snaga ekipe.
    Hrvati su mnogo puta do sada pokazali da su u tim kljucnim momentima najslabi.
    (.rs, 17. novembar 2020 23:20)

    # Link komentara

  166. Još 3 komada? Pa vi iz utakmice u utakmicu 2,3,4 komada, bude i šestica nekad. Dobili jednu utakmicu od 6, i to Šveđane jedva. To ni botovanje u komentarima ne može da promeni. Još pišu "bravo majstori" hahahahaha. Ko ih puni sledeći?
    (Zoki i Plenki, 17. novembar 2020 23:20)

    # Link komentara

  167. Mala nacija prosla bosa po trnju protiv Portugala i Francuske, sva sreca pa pobedili nebitnu Svedsku jednom i eto 3 boda. I to nekima velesila? Pametnom dosta.
    (LOL,

    “Mala” nacija u finalu SP-a. A manji susjedi nadigrani od škotskih suknjica.
    Prika, da naucis nesto o nogometu.
    1. Hrv ima 4 mil ljudi i vrlo tanku klupu za razliku od oponenata npr Fra, koja ima 70 mil ljudi
    2. Smjena generacija (gdje je Italija od 2012. i Nizozemska od 2014.?)
    3. I u smjeni Hrvatska PRVA u grupi za EP ( 4 od 5 reprezentacija se plasiralo)
    4. U LN igrali protiv dva tima koji nam najmanje leze Fra i Por. U prošloj LN sa Englezima i Śpanjolcima do zadnje minute se nije znalo tko ce od nas troje biti prvi u grupi
    5. Korone i ozljede pogubne su za nas male zemlje jer imamo tanku klupu. Bez Kramarica, Broza, Rebica, Vrsaljka, Cara i Vide sa 10 igraca Hrv igra bez kompleksa i do 90. izjednačeno, uz neregularan gol Portugalaca
    6. Hrvati ostali u A eliti, prvi u grupi za EP, obavili bezbolnu smjenu...a gdje ste vi? :D
    (Jedna dama, 17. novembar 2020 23:19)

    # Link komentara

  168. kad se protiv turaka igra rukom kod gola to nije ukradena pobeda turskoj, ali kad portugalac odigra rukom onda je pljačka. U svakom slučaju Portugalci odradili posao sa pola gasa, da nije to prošlo dali bi drugi gol. Uigravali prvi tim. Rezultat u drugom planu, ali opet pobeda. Hrvatski tim jako dobar svakako, rang Švedske, Švajcarske, Danske, Rusije (što se videlo i na SP) ali nikako top u Evropi. Ajde ljudi nemojte da se zaj..... Svakako ste bolji od Srbije, a to je najvažnije.
    (jojo, 17. novembar 2020 23:19)

    # Link komentara

  169. Okupacija Hrvata u komentarima, nikada mi nece dosaditi kolike su lozevine. :D Da se razumemo za nas su izmislili fudbal ali mislim da im je ova liga nacija odlican pokazatelj koliko su imali srece na SP
    (Whitesnake, 17. novembar 2020 23:18)

    # Link komentara

  170. Bez pola igrača, protiv svetskih i evropskih prvaka odigrali pošteno! Svaka čast komšije, nisam ni sumnjao u vas.. Pustite ove naše koji su u grupi: Rusija, Mađarska, Turska zadnji na tabeli i ispali u još niži rang nego sada.. nismo mi vredni uopšte da pričamo o vama, vi ste svetski prvaci u fudbalu, čuda pravite ne samo sada nego oduvek..
    (Pop, 17. novembar 2020 23:18)

    # Link komentara

  171. Samo Hrvati mogu da se hvale sa 5 poraza u 6 utakmica. Cirkus. Smena generacija - samo vi smenjujete, drugi ne?
     (nikola nikić, 17. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  172. Rezime ;
    Hrvatska A Euro, Hrvatska A divizija A, Hrvatska U21 Euro
    Srbija A bez Eura, Srbija A divizija C, Srbija u21 bez Eura
    Nismo mi usporedivi, realno
    (A koliko vi ono koštate na TM, 17. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  173. Ronaldo postavio šator u šesnaestercu. Ni jedan jedini potez, dribling, ključni pas, samo prilazak na loptu, ponekad odradi biciklicu u mestu i ostavlja povratnu loptu saigraču , pa odmah trči u šesnaesterac.
    (Cinker, 17. novembar 2020 22:53)

    Covek se tek vratio nakon koronavirusa.
    (Sasa 🇧🇦, 17. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  174. Nerazumijem ove komentare ovdje! 5 od 6 utakmica u grupi izgubis uvjerljivo a i u onoj u Zagrebu je Svedska bila bolja I nesretno izgubila a ti sve pretvoris u pobjedu?! Moras zaista biti bolestan.
    (Realni10, 17. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  175. Svjetska nogometna velesila čim nalete na neku iole ozbiljniju momčad prime makar tri
    (niko, 17. novembar 2020 22:53)

    ...primamo i iz poklonjenjih penala (prva protiv Fran.) ili igranjem ruke (danas), pa i glupim greskama jer fali nam vazni igraci. Ali opet Francuskoj i Portugalu u zadnjih 3 utakmica dali vise golova iz igre (6) nego oni nama. Bilo protiv Francuske ili Portugala, uz greske sudaca, desetkovani, utakmice opet do kraja u egalu, tako ti je to kad igraju sile. A to jos sa trenutacno dvije najjace ekipe, cekaj EP kad budemo kompletni, pa kad nam nalete Englezi, Nijemci, Talijani, idemo na pobjedu od prve minute ko od sale... ;-)
    (Susjed, 17. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  176. Komšije koje bio prvak sveta 1991? Nešto što vi nećete nikad imati
    (Slavko33, 17. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  177. Šta je hrvatijanci kaj niste nogometna velesila
    (ojrf, 17. novembar 2020 22:55)
    Za vas u svakom smislu tako da sjedi jedan.
     (mario, 17. novembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  178. Nije kod nas bas sve dobro..Dalic kasni sa izmjenama..previse kiksamo u obrani i primamo gluupe golove ali na EURO2021 dat cemo svoj maximum pa kako bude.a niti ovaj Portugall niti Francuska nece moci racunati da ce nas izbaciti ako sudci ne poguraju..a za sve ovde koji likuju da „stalno” gubimo od top EURO repki..doci cete i vi jednom na nas nivo i tada ce i vas krasti na korist velikih..nemate se cemu radovati...
    (Tomito, 17. novembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  179. Najvažnije je da smo ostali u A Ligi nacija.Nekidan protiv Turske smo dali gol poslije ruke Budimira , a danas smo ga primili poslije portugalske ruke.Vrati se sve u životu. Evo Njemačka izgubila 6:0 od Španjolske i eto sad ispada da smo isti jer smo i mi izgubili istim rezultatom.
    S obzirom da smo igrali s deset igrača gotovo cijelo drugo poluvrijeme i čak izjednačili, a na kraju nesretno izgubili , trebamo biti zadovoljni.Dosta nam igrača nije igralo iz raznih razloga, tako da sam zadovoljan. Valjda će se stanje sa izostancima popraviti do EURA 2021. a tamo trebamo ostavljati srce na terenu iz utakmice u utakmicu pa dokle stignemo.
    (Doprvak, 17. novembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  180. Ja vec rekao, oterali su Mamica, Hrvatijanci ce biti goli prosek u buducem periodu. Svaka cast na 2. mestu. Izgleda da to uvek mora da se naglasi, ili dobiju ospice.
    (beogradski, 17. novembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  181. @Frane Omiš
    Srbijanski trolu, dobro si uvježban.
    (Susjed, 17. novembar 2020 23:13)

    # Link komentara

  182. Mi smo dosta bolji od Hrvata nejasno je šta hoće i što se brecaju i bune. Naši fudbaleri nisu primili gol više od 20 god na evropskim prvenstvima. Nama jedino mogu parirati Malta Luksemburg Lihtenštajn Andora San Marino koji takođe odlično čuvaju svoje mreže na eurima jer ih tamo nema ko ni nas.
    (Zoran, 17. novembar 2020 23:13)

    # Link komentara

  183. Hrvatska je jedna prosecna reprezentacija. Grcka barem ima titulu a oni drvenu medalju. "Velesila" ma kako da ne hahaha
    (Ptica, 17. novembar 2020 23:05)
    Čekaj kakve ima veze Grčka sa tvojom Srbijom pusti njih piši nam o uspjesima Srbije??
     (mario, 17. novembar 2020 23:12)

    # Link komentara

  184. Komšije 0 titula u fudbalu plus sramota na Mundijalu u Rusiji 4 gola u finalu a Srbija 2 puta svetski šampioni 1991,2015 ko i Urugvaj i jedan više od Španije, statistika nikad ne laže, možda nam nejde sada ali za vas komšije smo i dalje fudbalska sila
    (Golf2, 17. novembar 2020 23:12)

    # Link komentara

  185. Šta je hrvatijanci kaj niste nogometna velesila
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ojrf,

    Pozdravljaju te škotske suknjice.
    Imam kauč za tebe hshahahaha
    (Luzeri vs Heroji, 17. novembar 2020 23:10)

    # Link komentara

  186. Mala nacija prosla bosa po trnju protiv Portugala i Francuske, sva sreca pa pobedili nebitnu Svedsku jednom i eto 3 boda. I to nekima velesila? Pametnom dosta.
    (LOL, 17. novembar 2020 23:07)
    Ma ne vi ste ipak velesila i tu nema spora.
     (mario, 17. novembar 2020 23:10)

    # Link komentara

  187. Mala nacija prosla bosa po trnju protiv Portugala i Francuske, sva sreca pa pobedili nebitnu Svedsku jednom i eto 3 boda. I to nekima velesila? Pametnom dosta.
    (LOL, 17. novembar 2020 23:07)

    # Link komentara

  188. Svjetska nogometna velesila čim nalete na neku iole ozbiljniju momčad prime makar tri
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (niko,

    A elita - Hrvatska
    C “elita” Srbija
    Evro sa kauča
    (Fact, 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  189. Ronaldo postavio šator u šesnaestercu. Ni jedan jedini potez, dribling, ključni pas, samo prilazak na loptu, ponekad odradi biciklicu u mestu i ostavlja povratnu loptu saigraču , pa odmah trči u šesnaesterac.
    (Cinker, 17. novembar 2020 22:53)

    cak i tako uradi vise od Lea koji dribla u rikverc i uspori svaki napad jer ne moze vise ni da potrci.
    (gazda, 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  190. Ove engleske sudije treba zabraniti da sude van PL.Jedno 10 gresaka na obe strane,drugi gol Portugala covek ko Lebron vodi loptu
    (Xnodeh,plavi bechar, 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  191. Šta je hrvatijanci kaj niste nogometna velesila
    (ojrf, 17. novembar 2020 22:55)

    Pa kad ste nam oteli nadimak "penaldzije"..

    Hahahaha
    (Zasluzeno, kaj ne, 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  192. Trebalo bi fanovi Ronalda nekada da pogledaju meč preko TV-a, a ne samo da prate rezultate preko aplikacija i da pročitaju natpis da li je Ronaldo postigao gol.
    Ni jedan jedini potez nije prikazao na utakmici, osim kampovanja u šesnaestercu i padanja na svaki kontakt, ali fanovi to preko aplikacija ne mogu da znaju.
    (Arf, 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  193. Decki su igrali ko lavovi. B/C ekipa Hrvatske, troje-cetvero igraju prvi put, igraca manje su imali, a trcali, povezivali, napadali, igrac manje se nije ni primjetio. Hrpa sansi za njih i za nas. Sudac je pogrijesio kod drugog gola za Portugal, ruka se vidjela iz aviona. Neki bi rekli karma (Budimir si je dao laktom u for kod gola protiv Turske u prijateljskoj),ali ne mozemo pricati o karmi ili nekoj kompenzaciji, svako svakom duguje nesto iz nekih utakmica..suci bi trebali bolje gledati, biti bolji. Nema veze za poraz 2:3, sa takvo ekipom.
    (Istra, Pula, Veruda..., 17. novembar 2020 23:06)

    # Link komentara

  194. Hrvatska je jedna prosecna reprezentacija. Grcka barem ima titulu a oni drvenu medalju. "Velesila" ma kako da ne hahaha
    (Ptica, 17. novembar 2020 23:05)

    # Link komentara

  195. Sampion je sampion, a dogubitnici su hrvatijanci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja,

    Hrvatska u A eliti gde pripada.
    Srbiju oducile od fudbala škotske suknjice
    (Luka, 17. novembar 2020 23:04)

    # Link komentara

  196. @dhkl

    HAHAHAHA
    DOPRVACI
    GAZI VAS TKO STIGNE

    Jesi uopće gledao utakmicu?! Ovo je zaista bilo više nego nesretno. Ali eto ti samo gledaš rezultat a ne igru. Pa znam.. dosadilo ti je gledati svih 90 min nogomet kada vidiš svoju reprezentaciju koja toliko dosadno igra da ti se i ne da dalje gledati..
    (Mika, 17. novembar 2020 23:03)

    # Link komentara

  197. Svaka čast kockastima. Sa 10 igrača oni uspeju da izjednače protiv prvaka Evrope. Da ih sudija nije direktno odštetio kod drugog gola portugalaca, imali bi mnogo veće šanse....nadam se da su naše princeze fudbaleri, selektor i FSS stručnjaci gledali kako se bori za domovinu, ponos, slavu i grb!
    (z’brda, 17. novembar 2020 23:03)

    # Link komentara

  198. Portugal je igrao u najboljem A sastavu, sve čestitke Hrvatskoj stvarno ste dobro igrali. Respekt!
     (Nedeljko, 17. novembar 2020 23:02)

    # Link komentara

  199. Hrvati se svim silama trude da ne odu u B ligu i ne nalete na Orlove. A šta kažete? Mi idemo u C? Ništa onda.
    (Millennium

    Je.. se Hrvatima za žnj reprezentacije.
    Ostaju gdje pripadaju i u smjeni generacija - ELITI 🇭🇷
    (Bravo Hrvatska, 17. novembar 2020 23:00)

    # Link komentara

  200. Hrvatska je pokazala karakter. Iako je izgubila ostvarila je zadane ciljeve. Plasirala se na EP, ostala u elitnoj grupi, a i U21 se plasirali na EP. Danas na Poljudu sudac nije vidio dva puta igranje rukom Portugalaca (iz jedne te situacije se desio go jer je igranje rukom bilo pred golom). Tek treći put igranje rukom Portugalaca sudac je vidio i sudio. Hrvatska je večeras igrala bez 3-4 važna igrača, i drugo poluvrijeme igrala sa igračem manje (drugi žuti) a Portugal je igrao u najjačem sastavu i pored svega Hrvatska nije ostavila loš utisak. Hrvatski golman je odbranio šut i imao loptu u rukama i onda se od svog sugirača sapleo i pao, ispala mu lopta i završila u golu (zabio odbrambeni igrač Portugalaca). Ali i pored svih problema ostvareni su svi ciljevi. Ova godina je svima čudna i teška, a posebno malim nacijama koje nemaju dugačku klupu. Uglavno nisu se obrukali kao Nijemci.
    (idemo dalje, 17. novembar 2020 23:00)

    # Link komentara

  201. HAHAHAHA
    DOPRVACI
    GAZI VAS TKO STIGNE
    (dhkl, 17. novembar 2020 22:52)
    ~~~…~~
    A ne baš ~ Srbi to ne mogu,
    a za ostale nije više ni bitno :-)
    (Mantis, 17. novembar 2020 23:00)

    # Link komentara

  202. Pa biti treci u ovakvom drustvu, i nije lose.
    (Darko, 17. novembar 2020 23:00)

    # Link komentara

  203. HAHAHAHA
    DOPRVACI
    GAZI VAS TKO STIGNE
    (dhkl, 17. novembar 2020 22:52)

    i vas bi da se negdje plasirate...ali ovako ste najjaca repka u Europi, 20 godina niste primili gol na Europskom prvenstvu....tesko da ce to netko dostici.....
     (CLS, 17. novembar 2020 22:58)

    # Link komentara

  204. Pazi sada ovo:
    S izmiješanim sastavom, s igračem manje cijelo drugo poluvrijeme uspijevaš rezultatski biti konkurentan jednom Portugalu. Golmanu (kojemu se ovo nikada ne događa i najsigurnija je karika obrane) je pod kraj zasmetao suigrač i rezultat je ovakav kakav je. Osiguran je euro, osiguran je ostanak u A diviziji....ja sam optimista.
    Kada se vrate Brozović, Kramarić, Petković, Ćaleta-Car, Vida te kada se mladi uigraju bit će to dobro.
    (Materazzi, 17. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  205. I to je Hrvatska igrala sa igracem manje skoro kompletno drugo poluvrijeme.Mamiceve panjevi Rog i Livakovic usrali dobivenu utakmicu za Hrvatsku.uz drugi hol za Portugal je bio neregularan
    (Frane iz Omiša, 17. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  206. I dalje smo elita, a vi..? ;)
    (Ružmarinka, 17. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  207. Hrvatska i Portugal top 5 6 evropskih reprezentacija. Hrvatska bez Rebića Kramarića Brozovića Vrsaljka Ćaleta-Cara vodila i glupo napravili crveni karton koji je koštao poraza. Celo drugo poluvreme igrali sa 10 igrača maltene ravnopravno protiv kompletne Portugalije. Muška borba napadali borili se pokazali su zašto su i dalje u vrhu svetskog fudbala. Mogu ravnopravno igrati sa svima i kad se kompletiraju biće ponovo moćna Hrvatska.
    (Uroš, 17. novembar 2020 22:57)

    # Link komentara

  208. Sampion je sampion, a dogubitnici su hrvatijanci.
    (ja, 17. novembar 2020 22:49)

    a netko bi dao sve da se plasira i da moze biti dogubitnik....ali sta ces,nije lose biti ni kod kuce,ali brate 20 godina je previse....
     (CLS, 17. novembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  209. Sampion je sampion, a dogubitnici su hrvatijanci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 17. novembar 2020 22:49)
    Dabome, nismo naletjeli na Šaćirija i ostale velikane svjetskog nogometa...kako bi se tek onda proveli...
    (donnie, 17. novembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  210. Dosta tesko i sudijskom greskom igranje rukom kod drugog gola Portugal pobedio Hrvatsku.Treba naglasitu i da je Hrvatska igrala gotovo celo drugo poluvreme sa igracem manje. Ronaldo nevidljiv kao i neki dan protiv Francuza. Koji su pobedili Svedsku i tako Hrvate kroz iglene usi ostavili u grupu A lige nacija.
     (Tema, 17. novembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  211. Šta je hrvatijanci kaj niste nogometna velesila
     (ojrf, 17. novembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  212. Hrvati imaju yaya.
    Ko je gledao utakmicu zna sta pricam.
    Kovacic 2 gola kako decko igra,strasno
    (Deki, 17. novembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  213. Rezultat taman u nebitnoj utakmici!!
    (Mantis, 17. novembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  214. I na kraju kada se sve pogleda:
    1. Idemo na Euro 2021.
    2. Ostali u A skupini lige nacija
    3. U prvom smo šeširu kvalifikacija za svjetsko prvenstvo u Kataru 2022.
    4. Mladi u21 otišli na euro
    5. Isprobali razne igrače te kombinacije sastava

    Ne može bolje
     (VELI, 17. novembar 2020 22:55)

    # Link komentara

  215. Ne igramo baš dobro i stalno nam fali 3-4 igrača iz prve momčadi, ali ovo je već treća utakmica kako nas suci uništavaju : u obje utakmice protiv Francuske kad se lomio rezultat sudac nam ne svira čisti penal, a večeras nam tjera Roga napolje za banalan faul ( ali na Ronaldu i sudac se mora dodvoriti) i prizna Portugalu gol za 2:1 nakon čistog igranja rukom !!! Bit ćemo mi pravi kad bude najviše trebalo
    (djedmedjed, 17. novembar 2020 22:54)

    # Link komentara

  216. Mogu da kazem da su Hrvati i sa igracem manje jedno vreme potpuno kontrolisali utakmicu. Cak su bili konkretniji od Portugala u napadu. Iskljucenje je definitivno presudilo, inace bi verovatno komsije slavili. Cesto ovde cujem kako pljuju tog Kovacica, a decko dva gola zabio Portugalu kao od šale. Sjajan fudbaler.
    (Kiza, 17. novembar 2020 22:54)

    # Link komentara

  217. Hrvatska je igrala sa 10 igraca protiv portugalskih zvezda,mnogo bolja bila. Hrabri su Hrvati i kada gube,gube časno.Ne razumem onaj gol Portugalije igrac igrao rukom, sudac Englez se pravi Englez
    (Milan, 17. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  218. Svjetska nogometna velesila čim nalete na neku iole ozbiljniju momčad prime makar tri
     (niko, 17. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  219. Ronaldo postavio šator u šesnaestercu. Ni jedan jedini potez, dribling, ključni pas, samo prilazak na loptu, ponekad odradi biciklicu u mestu i ostavlja povratnu loptu saigraču , pa odmah trči u šesnaesterac.
    (Cinker, 17. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  220. HAHAHAHA
    DOPRVACI
    GAZI VAS TKO STIGNE
     (dhkl, 17. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  221. A liga i C liga Hrvatstva/Srbija
    (Ivan, 17. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  222. Ja bi bio srećan da Srbija odigra samo jedan ovakav meč, makar u prijateljskoj utakmici sa slicnim protivnikom.
    Razlika između fudbalske reprezentacije Hrvatske i Srbije je u tome što je hrvate sramota da ne trče svih 90+ minuta i vrše presiju, a naše igrače je sramota da trče kada nemaju loptu. Ne žele valjda naši da ih protivnik "voza" dodavanjima. Naši se lepo parkiraju na 25 metara ispred našeg gola i onda džogiraju levo, desno čekaju kontru ili polukontru.
     (Cxy, 17. novembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  223. gledam zalizanog i cudim se zasto ga uporedjuju sa mocartom kakav je Mesi.Mesi dominirao u polju protiv Paragvaja,Bolivije,Ekvadora ali jelte nije imao srece i uradio je nista jer su saigraci krivi za sve. nije bitno,bitno je da 90% ljudi smatra Mesija za najboljeg fudbalera svih univerzuma.:)
    (Dzoni, 17. novembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  224. sa kojim igracima smo igrali i jos igrac manje to je ok,glavno da smo ostali u A ligi a inace prijateljske uvijek smo probavali sve novo od igre do sastava a i nismo imali srece ali su decki se borili i to je najvaznije.
     (ngslavonac, 17. novembar 2020 22:50)

    # Link komentara

  225. Hrvati se svim silama trude da ne odu u B ligu i ne nalete na Orlove. A šta kažete? Mi idemo u C? Ništa onda.
    (Millennium, 17. novembar 2020 22:49)

    # Link komentara

  226. Sampion je sampion, a dogubitnici su hrvatijanci.
     (ja, 17. novembar 2020 22:49)

    # Link komentara

  227. ove komšije s igračem manje drže Portugal u egalu. Gde su naše balerine da vide kako se gine za zemlju na terenu?
    (marko, 17. novembar 2020 22:49)

    # Link komentara

  228. Čista ruka Joao Felixa kod drugog gola za Portugal, Hrvatska oštećena za drugi gol i igrala ravnopravno s 10. igrača od 50-og. minuta protiv prve postave Portugala, bravo Hrvatska!
     (mufjuz, 17. novembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  229. Glavno da smo ostali u elitnoj grupi, bitno radi nositeljstva za kvale Euro 2024, a ovo ostalo za zaborav, bit ćemo opet dobri na ljeto.
     (Bistrik, 17. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  230. Neka. Tu smo,igramo sa najjacima, nekad pobedimo nekad izgubimo. Ova LN jako slabo,kao da vise imamo motiva na sp i ep. Neka,igramo,nikome nije svejedno protiv nas i nadamo se boljem na Euru.Ipak smo mi sila i nema koju ekipu nismo dobili i svi nas zele izbeci. Ziveo fudbal kao najbitnija sporedna stvar na svetu i kao vrlo bitna stvar na svetu i kao ubedljivo sport broj 1. Cak vise od sporta
     (Mario, 17. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  231. mi smo otkrili jedno tri vrhunska i dva odlićna igraća,juniori i seniori iduće godine na Euru i jedni i drugi bit ćemo pravi za najviši plasman.
    UČITE OD NAS!!!!
     (ROBA, 17. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  232. Potpuno nezaslužena pobjeda Portugala.
    Drugi gol igrali rukom, sudac opet navlači za jače.
    Hrvatska cijelo poluvrijeme s 10 igrača.
    Bez 4 prvotimca (korona, ozljede) i problem Hrvatske - tanka klupa.
    U smjeni generacija u grupi je imala dvije crne mačke (Portugal, Francuska) i u smjeni generacija izborila ostanak gdje pripada, u elitnoj skupini.
    Igrali srcem, podsjetili na ekipu iz Rusije.
    Bravo, Hrvatska!
    (A grupa, 17. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  233. Pozdrav uobičajenim komentatorima, za ispadanje Hrvata iz “A” klase još najmanje dvije godine čekanja. Uzgred, u najmanju ruku ravnopravni Portugalu, a 40 minuta igrač manje. Opet ćemo biti jaki kad treba. Pusa, komšije...
    (prika iz susjedstva, 17. novembar 2020 22:47)

    # Link komentara

  234. Steta za crveni .. dobili bi ih i sa ovakvim sastavom... i glupa pogreska golmana... sve u svemu dobro je zavrsilo ostaje hr u eliti.. gdje i pripada..usprkos ovoj koroni ozljedama... najvise nas pokosilo od svih repki..
    (MarioZgb, 17. novembar 2020 22:46)

    # Link komentara

  235. tako je to u zivotu, neko ima Rubena Diasa da ga spasava a neko ne. da je Messi imao Rubena Diasa Argentina bi bila trostruki uzastoni prvak sveta i nikada ne bi dozivela poraze kao sto je ona cuvena sestica protiv Bolivije.
    (kiki, 17. novembar 2020 22:46)

    # Link komentara

  236. Sramota koliko je ovaj portugal nesposoban dobiti sa igračem više... sudac im pušta da igraju rukama i zabijaju golove... crveni hrvatskoj i opet se Hrvatska diže i spaja linije i umalo okreće rezultat.. Svaka čast Hrvati, evropskog prvaka ste umalo dobili bez 5-6 prvotimaca..
    (Roxy, 17. novembar 2020 22:45)

    # Link komentara

  237. I dalje u a potu, dobro je, moćno je, moćno je. Netko u c ali to je isto nešta nije ni to za baciti. Poz.
    (Hans, 17. novembar 2020 22:45)

    # Link komentara

  238. Kako je teško igrati nogomet protiv rukometaša. Pitana nam sudio u finalu nakon pobjede ptotiv Argentine, a i Oliver je jako sumnjiv pošto smo izbacili Engleze:D
     (:D, 17. novembar 2020 22:44)

    # Link komentara