Utorak, 17.11.2020.

20:46

Đokovićev apel za spas tenisa

Novak Đoković, prvi teniser sveta, otvorio je raspravu za promenu formata na Grend slemovima.

Izvor: MS

Ðokoviæev apel za spas tenisa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Cinique

pre 3 godine

Novak je s vremenom postao pravi buntovnik!
(CroFed, 18. novembar 2020 09:16)
Ne, nego je tenis vremenom postao cirkus. Svima je jasno da će stvari u tenisu morati da se menjaju čim ode Federer, ali zato on i ne odlazi iako praktično više i ne igra, pogotovo ne zarađuje od turnira (više zarađuje od makarona).
Linijske sudije su postale besmislene onog časa kada su uveli "hawk-eye" kojim se poništava odluka linijskog sudije. Samim tim odluka linijskog sudije može da bude samo pogrešna (u odnosu na "hawk-eye") i da dovede do ponavljanja poena. Kakav mozak je takva pravila smislio, misterija je.
Tenis već ne gleda niko, osim eventualno na jednom ili dva glavna terena na kojima igraju favoriti. Pa i to tek od četvrtfinala u najboljem slučaju. Osim naravno kada igra Federer i kada se sjate uspaljene babe od 70 godina i kojima je to surogat za seks. Kad Federer prestane da se pojavljuje (on već odavno ne igra) i ta publika će da nestane.

Grend Slemovi već odavno nemaju smisla ovakvi. Dva se igraju u zemljama u kojima muškog tenisa više ni nema. Većina igrača je direktno ili indirektno iz bivšeg SSSR, bivše SFRJ i bivše Čehoslovačke. Sa izuzetkom Italije, Francuske i Španije (nisu bivše) to već sada podseća na bivši amaterski boks ili šah. Onima kojima je stalo da taj sport opstane, jasno je da mora da opstane kao sport, a ne kao cirkus gde svaki vlasnik šatre pravi svoja pravila. U tenisu ponegde nemaju ni tu šatru pa se igra po kiši ili između dve kiše.

Gandra

pre 3 godine

Apsolutno je u pravu. Danas se živi mnogo bržim tempom i ljudi jednostavno nemaju vremena da neki meč gledaju 3 ili 5 sati. Naravno da tenis ima svoju tradiciju, ali sve se polako menja i jednog dana će ova ideja zaživeti. Kod mladih, urbanih i zaposlenih ljudi svaki sat je na neki način isplaniran i važan. Skoro svi sportovi su vremenski ograničeni, igra se oko 2 sata pa ko pobedi. Ali u tenisu to naravno nije slučaj pa zato i imamo tu statistiku od prosečne starosti gledaoca tenisa, jer je to sport koji samo penzioneri mogu da prate jer imaju vremena na pretek. Kod nas je to možda malo drugačije jer je Nole napravio neverovatan prodor u ovaj sport, ali do pre 10-ak godina ko je uopšte pratio tenis. Bilo nas je naravno, ali u daleko manjem broju nego danas i to samo zahvaljujući Noletu. Da nije bilo njega pratili bi po neki meč Tipse ili sadašnjih Krainovića, Lajovića, Kecmana i Đere. Sve u svemu još je Heraklit rekao sve teče, sve se kreće (menja), pa nema razloga da tenis bude izuzetak.

LvL

pre 3 godine

Ma kakav bre APEL? Covjeku su postavili pitanje na konferenciji i dao je odgovor..Nije krenuo ni u kakvu revoluciju da mijenja tenis..i sam je rekao da sanse da se to desi na GS su jako male...zasto se od svake njegove recenice prave neki wow naslovi, ne kapiram

neca

pre 3 godine

Najviše komentara se svodi već dugo vremena u ovoj zemlji da Novak trba da ćuti. A zašto da ćuti? Koga on vređa? A ko njega sve vređa? Nije GOAT: Ne znam da li jeste ili nije ali znam da je Novaku manje bitno nego komentatorima. Sada se opet kandidovao za savet ATP igrača. Opet će galama protiv njega...
Srećom po njega on se ne obazire ni kad ceo Vimbldon navija protiv njega. Nee navijaju za Fedrera već protiv Novaka.

Težak skorojević, sa šest osnovne

pre 3 godine

Koliko ono njegovo tapkanje loptice uoči servisa, koliko ono njegovo dosadno prebacivanje produžava mečeve? On je poslednji koji bi trebalo da se bavi dužinom mečeva. On ne igra voleje, ne forsira vinere, samo čeka taj-btek, stoji na osnovnoj liniji i gura duboke loptice i to je njegov tenis. Cicipas dobio prvi set protiv Rubljova, Novak kaže Rubleva (ovo mi je dovoljno!), za 17 minuta, to znači da bi GS mečevi mogli da se završaju za 34 minuta. Pet para ne dajem za čoveka koji neguje misticizam i sluša drveće kako mudro ćuti. Kako zna da je mudro, ako ćuti?

Nemanja

pre 3 godine

Opet ovaj pametuje sto je stariji to je dosadniji.Igraj ili nemoj igrati dosadan si vise i ovo malo publike tvoje si rasterao sa tvojim pametovanjem

sir oliver

pre 3 godine

00
sir oliver, 18. novembar 2020 09:

I tako već 100 god...
(Kg, 18. novembar 2020 10:13)
Da samo sto su pre mecevi na tri dobijena ili pet setova trajali po sat i po, dva ako je bas napeto! Igrala se servis volej igra, sa 4-5 razmena maksimalno! Tek od Agasija i Cenga pocinju duze razmene u tenisu! Znam da ne pratis od tada, ali ima nas koji se secamo toga! Drugo, sada samo bogati i besposleni, mogu da isprate citav turnir, u tome je i poenta! Prosek 61 godina na tribinama! I ja cesto na TV pocinjem da gledam od treceg seta, prenaporno je i iz fotelje! Po tome nisu trebali ni uvoditi rasvetu, ni krov, jbg tradicija!

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...
(pravda, 18. novembar 2020 08:41)

Prvo, nisi u pravu, kad već upoređuješ sa fudbalom, to bi onda bilo isto da neki igrač traži da poluvreme traje pola sata npr umesto sadašnjih 45min.
Drugo, kažeš napravili tenis popularnim? Pa sam Novak kaže da je prosečna starost gledalaca 61 godina i odmah te demantovao.

Dare

pre 3 godine

Teniseri postaju nastrašniji razmaženi smarači, sad im puno turnira i predugi im mečevi? Pa nemojte igrati, promenite profesiju ako vam je naporno. Onaj koji bude mogao igrati najviše, biće najbolji i to je to. Nije ni čudo što ste zanimljivi još samo besposlenim penzionerima i što je prosek godina gladalaca 61.

I ne samo teniseri, sport je generalno propao, postao je skup razmaženih likova koji su sve manje interesantni gledaocima. Jedino se jos fudbal ima gledalaca, pardon huligana, ali oni su tu zbog drugih razloga a ne znog same igre.

E, sta je nekada bio sport, prava viteška igra, nadmetanje, borba fer play... A sad Novak ode u Beč, obezbedi titulu pa namerno izgubi mrtav-ladan kaže, pa to mi je i bio cilj. Ne zaslužuju ni te penzionere da ih gledaju.

sir oliver

pre 3 godine

Kakvi pametnjakovici u komentarima, koji u zivotu nisu odgledali teniski mec uzivo! Vec posle sat vremena na tribinama pocinje da bude tesko, ljudi se vrpolje jer moraju da cute za vreme trajanja poena, a navikli da pricaju, bar sa onima do sebe! Posle dva sata, vise ih je na stepenicama, nego na sedistima, stalno neko negde ide! U cetvrtom satu na GS, pogotovo u Parizu, vecina moli Boga samo da se jednom zavrsi to mucenje! Ako ne stigne da se zavrsi taj dan, retko ko ima priliku da gleda i sutra nastavak! Moras imati i novca i vremena da bi odgledao neki GS do kraja! Vecina to ne moze ni na TV, a ne na tribinama! Ne branim Novaka, niti drzim iciju stranu, ali je nemoguce izdrzati 4-5 sati gledanja nekog sporta, ma koliki ljubitelj bio!

Milan

pre 3 godine

Ja sam za ravoj u ulaganje u seoski tenis! Beton liga, ali bukvalno i dvojako - i na betonu, i nema da se ispadne, pa međuopštinska, okrug, zona itd! Novače, reaguj!

VENTIL

pre 3 godine

Pljuvanje po našima,ljudima koji prezentuju našu malu zemlju u najboljem mogućem svetlu, i po nama samima nije odlika demokratije i slobodnog mišljenja već geneCki odraz nekulture i nepoštovanja prema nama samima.....

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

Saša

pre 3 godine

Ja mislim da je RF veoma dobro raspoložen ako je negde pročitao ovu izjavu,mora da se zacenio od smeha. Kakav autogol Novaka Djokovića

Vanja

pre 3 godine

Samo da ukinu drugi servis i prednost, znacajno bi skratili trajanje meca i bilo bi zanimljivije za gledati.
(Zoran, 18. novembar 2020 08:31)

Naravno, narocito da ukinu prednost. A i na tie-break pravilima da malo porade, da se skrate. Ali ipak prednost je ono sto bih pod hitno ukinula.
Ostalo, pa GS u tri dobijena da ostane, naravno, moraju se razlikovati od ostalih turnira, donose i najvise bodova.
Nole i Pique, da im se pusti na volju, napravili bi od tenisa neku novu potpuno drugaciju igru.
Uostalom promene koje su njih dvojica uveli (setite se Davisa) videli smo da ne samo da nisu podigle gledanost, nego je gledanost opala, to je cinjenica.

Krsta

pre 3 godine

Veliku odgovornost za ove njegove izjave snose novinari koji su svesno napravili kultni status od velikog igrača ali skromnog obrazovanja. Ajde sto je narod poverovao da je on genije nego je i on sam to prihvatio.

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Zaista tenis zna da bude prenaporan, kada se igra u tri dobijena seta,pa mec potraje i po 4-5 h.Postoji veliki broj ljudi pogotovo na GS gde ne gledaju uopste tenis u uvodna nekoliko kola sve do cetvrt finala jer nema atraktavnih meceva,sto donekle i razumem a i meni licno bi bilo prenaporno da recimo gledam mec pogotovo na sljaci u drugom ili trecem kolu izmedju na pr.Bautiste Aguta i Gaela Monfilsa kako besomucno samo prebacuju lopticu satima.Mozda bi trebalo razmotriti taj predlog s obzirom koliko je gust raspored i sezona ali da finale bude u tri dobijena ali tesko ce to proci!.

Mastrangello

pre 3 godine

@Nenad "Svaki igrač igra onoliko turnira koliko želi."

To nije tacno.
Samo igraci stariji od 33 godine mogu da igraju onoliko koliko zele.

Igraci mladji od 33 godine moraju da ispune odredjenu "kvotu", odsnosno da odigraju odredjeni minimalan broj turnira u toku godine, osim u slucaju (dokazane) povrede.
Mogu da biraju turnire i da eventualno vrse zamenu turnira u slucaju nekih okolnosti, ali moraju da ispune kvotu.

Zato se Federer zadnjih godina nepojavljuje na Roland Garrosu, iako nije imao povredu, jer prelazi granicu od 33 godine.

==========================================

@makijato "Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina???????"

Nikad, istina...
Mozda i zato sto se nikada nije ni igralo na 5 dobijenih setova, a ne zato sto je Rodja toliko dobar covek...

Domaćin

pre 3 godine

Tolike pare uzima i još hoće da igra par setiva manje. Šta je sledeće? Plakky plakky igrajmo na dva gema razlike bole me leđa, povećajte nagrade na turniru tako što nećete plaćati linijske sudije...

Petar 015

pre 3 godine

Ovoj Novakov predlog je kao i Cirjakova plava šljaka na mastersu u Madridu. Da nije bilo tih petih setova na slemovima Novakova karijera ne bi bila ovako blistava kao sada.

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znaOnKoSam, 18. novembar 2020 08:44)


Nije se lepo izrazio, ali razumem šta hoće da kaže. Poenta je da se tada grend slemovi ne bi vrednovali kao danas, i samim tim to što bi neko osvojio i više od njega, podcenjivalo bi se da su osvojeni na dva dobijena seta...
Ja sam apsolutno protiv smanjenja, jer onda više ne bi bilo razlike između mastersa i grend slema....

DukiNS

pre 3 godine

U pravu je Novak za većinu izrečenih stvari, ali je jako pogrešan trenutak izabrao da krene sa celom pričom. Mogao je i za ovo i za udruženje tenisera da sačeka posle završnog Mastersa. Ovako samom sebi stvara em veći pritisak, em još više neprijatelja.

interesuje me

pre 3 godine

Sad kad je u34godini predlaže smanjenje setova u GS.On izgleda misli da su svi glupi pa ne shvataju da on ovim prijedlogom pokušava da obezbjedi sebi lakše uslove za osvajanje najvažnijih trofeja.Interesuje me što ovo ne predloži prije desetak godina.Providan da providiniji ne može biti.Ijoš nešto,kad igra Federer tribine su popunjene i velikom većinom publika navija za njega, takve nisu takvekad igra Novak i publika uglavnom navija za njegove rivale.nidu.Zašto je to tako treba da orazmisli.

@Sale

pre 3 godine

Nedostatak obrazovanja i domaćeg vaspitanja. A i udarila slava i para u glavu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. novembar 2020 08:38)

Pre ce biti da je kod tebe nedostatak domaceg vaspitanja i obrazovanja kada se petljas i komentarises stvari o kojima ne znas nista i koje realno te se ne ticu, a dajes sebi za pravo da mislis da znas vise nego neko ko je zivot posvetio tome i deceniju i vise je samom svetskom vrhu u sportu o kom prica.

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

Rasha

pre 3 godine

Pravda za muski tenis! Ako zene zahtevaju isti nagradni font kao muski tenis, onda muskarci zahtevaju GS meceve na 2 dobijena seta! ?

draganTenis

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.

Istina leči....

pre 3 godine

Podesetiću ove koji mrače i napadaju Đokovića, da je sličan problem imala i odbojka. Zbog tog su ukinuli promenu, jer su mečevi trajali u nedogled, tv prenosi su predugo trajali, a vreme na tv-u mnogo košta. Odbojka ništa nije izgubila, naprotiv. Od mečeva koji su znači da traju i po 4-5 sati, došli smo do toga da se i meč u 5 setova završi za dva sata. Dobro rešnje za sve.
Tako, da treba razmisliti o Noletovom glasnom razmišljanju, jer je ono upravo to: glasno razmišljanje. On nije dao ni jedan predlog kako povećati gledanost tenisa u budućnosti, jer 3-5 sati tenisa smara. Ja ne mogu toliko da gledam, priznajem.
Svojevremeno je Holivud vršio iztraživanje u vezi očekivanja mladih o sadržaju filma. Došli su do poažavajućeg zaključka: većina mladih odustane od gledanja filma ako se u prvih 5-10 minuta ne desi nešto strašno, tipa pljačka, silovanje, ubistvo. Tako je i sa tenisom, očigledno...

mikin

pre 3 godine

Potpuno je nebitno da li si u pravu i da li su te promene opravdane i pozeljne, mnogo je vaznije da guras prst u oko teniskim mocnicima. Ako tako nastavis, nema nista od tvojih rekorda, GOAT i slicnih stvari. Bice jos diskvalifikacija, losih rasporeda i mase drugih stvari koje cete izbaciti iz koloseka. Odluci sta ti je cilj pa tako i delaj.

e

pre 3 godine

Nelaje kuca radi sela već radi sebe. Nole! Neizigravaj mediju i vođu kako bi promenio nešto što već vekovima postoji. Na početku tvoje karijere kad ni pas nije imao zašta da te ujede nisi tako govorio. Sada kada uviđaš da ti ptisihofizička aktivnost slabi što je u skladu tvojih godina, ti bi da menjaš pravila. Ja sam tvoj fan, ali se slažem sa Rafom po tvojim predlozima. Imam besplatan savet za tebe. Ako ne možeš dalje da pratiš tempo u ovom sportu okači reket i reći meni je dosta. Svako normalan će to razumeti a još više ćeš biti voljen kao legenda. Ako više od toga voliš taj sport i takmičenje ugleda se na tvoje najbliže takmičare Nadala i Tima, koji se psihofizički pripremaju kao samuraji.

Salle

pre 3 godine

Ovaj Đoković da se malo više bavi samim sportom a ne politikom, ne zna više gde udara. Prvo hoće više love na turnirima, da svi budu namireni, sad hoće manje da se igra, pošto je po njemu puno turnira. Ne funkcioniše to tako. Da li je normalno da igrač zaradi 2mil a odigra 6 mečeva? Baš me interesuje da GS dodeljuje pola miliona za pobednika, da li bi nešto prigovorio...

Blue moon 2247

pre 3 godine

Urke

Razumem ja vrlo dobro Novaka, ali ako se kroz celu istoriju tenisa igra na 3 dobijena seta a nagradni fondovi nikad veci nisu bili za kakav spas tenis se on bori, sta ako se bude igralo manje mladji ljudi ce kao gledati vise nece sigurno, vec su menjali pravilo da se masters finale umesto na 3 igra na 2 dobijena seta, Nole treba jos par sezona koje ce igrati da bude 100% fokusiran na turnire a ne da se bori za spas tenisa nekakve unije i ostalo, to moze kad zavrsi karijeru.

Djido

pre 3 godine

Ma da svi bili blesavi 150 godina i čekali da se ti pojaviš i promeniš pravila Gren slema. Majstore pa zato i ima samo 4 GS zato sto se igra na 3 dobijena seta. Novak se bas trudi da i ovo malo sto ga podržava digne ruke od njega.

Krompirko

pre 3 godine

@Bez obrazovanja ništa

Kako je nerelevantan, pa on tečno priča 10 jezika, sam je sebi postavio na kanal Novak Djokovic speaks 12 languages incredible man hahah!

Savo

pre 3 godine

Srce mi se cepa nad sudbinom jadnih tenisera koji jadni igraju 10 meseci za milione a neki i stotine miliona dolara. Ima na Wilipediji za svakog igrača u cent koliko je zaradio. I onaj najprosecniji je težak bar milion dolara. A uostalom jel njih neko tera da igraju. Tesko mu da igra 5 setova sada kada je veteran sa 34. Pa sto to nisi tražio sa 20 godina?

Bez obrazovanja ništa

pre 3 godine

Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.

znaOnKoSam

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak

strucnjaci

pre 3 godine

@srdjan,o cemu ti pricas,pa Noletu odgovaraju grand slamovi na 3 dobijena seta,spremniji je fizicki od svih igraca i dobijao je masu meceva upravo u petom setu.Jednostavno covek prica da mladje generacije nemaju strpljenja da gledaju meceve od po 4-5h,te da ako se nesto ne ucini po pitanju modernizacije tenisa publike ce biyi sve manje.A gde publike nema,sport zamire....

Rex

pre 3 godine

Dosta bre vise s ovim,sta ima da se neki sport prilagodjava nekome.Ako treba promene onda neke male,blage a ne drasticne promene koje mogu dovesti do propasti.Nole je sa Pikeom totalno upropastio Dejvis kup,sad oce da obesmisli i slemove,resio covek da unisti tenis pa to je.

mimibp

pre 3 godine

Za popularnost je u pravu. Tenis je uvek bio sport bogatih i obicni ljudi, a posebno oni iz nizih slojeva ga nikad nisu prihvatili. Jos su individualni sportovi uvek zanimljiviji kada ih igras nego kada ih gledas, posebno kad dugo traje. Da dodam da ja prvi, a verujem i makar 50% ljudi u Srbiji ne bi znalo pravila, a kamo li ostale teniske izraze i termine, da nije Djokovica.

Milica S

pre 3 godine

Kao sportski radnik u odbojci razumem o cemu Novak govori. Kada je kod nas skracen i ubrzan format igre to je donelo ogroman boljitak na svim poljima. Nema to veze sa fizickom spremnoscu, zivimo u vreme kada mladi ljudi, a i ljudi uopste ne zele, ili ne uspevaju, da posvete previse paznje onome sto gledaju. Ovo je vreme kratke forme, koliko god nam se to ne dopadalo. I Novak je svestan toga, ne radi se samo o njemu nego o tenisu.

Lale gator

pre 3 godine

Onog trenutka kada budeš postao nesumnjivo najbolji svih vremena, ATP će promeniti način bodovanja da te što pre smene sa vrha lista. Očekuj promene i kada budeš imao 19 GS, kako ne bi sustigao penzioniosa i gospodina Upalu.

Krompirko

pre 3 godine

Šta ovaj izvodi? Upropastili su Dejvis kup, pa je onda svalio sve na Pikea i pobegao u mišju rupu. Da neće možda da se igra do 4:3 ne bi li osvojio još 3 gs?

UrkeGP

pre 3 godine

(Blue moon 2246, 18. novembar 2020 08:04)
Posto se vidim niste puno bavili sportom u zivotu onda vam nije ni lako da razumete poentu Novakovog izlaganja. Drzite se vi vaseg posla. Pozdrav od jednog sportiste.

А. Петров

pre 3 godine

@“Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.
(Bez obrazovanja ništa, 18. novembar 2020 08:19)”

Па добро, али овде се ради о тенису. Тениски је сигурно врхунски образован. Зар не?

Blue moon 2246

pre 3 godine

Cuj igraju od januara do novembra hahaha, pa normalan svet radi od januara do decembra pa sta nam fali? Sto ne volim kad ovi vrhunski sportisti kukaju zaradjuju milione i milione i kukaju...

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

makijato_g.m

pre 3 godine

Alo Srbi,da li sad shvatate zasto ga ne vole?!? Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina??????? E moj Novače,ne moze se tako do GOAT liste! Igraj,treniraj i cuti! Zaradio si milijardu dolara od tenisa,zivis zivot kakav se samo pozeleti moze. Ako ti se ne igra tenis vise,batali brate,idi uzivaj. Nemoj se truditi da te svi pljuju!

Karakondžula

pre 3 godine

... kome je mnogo, kome je teško... taj ne mora da se prijavljuje na svakibturnir. Da li negde piše da mora da se učestvuje na svakom turniru? Ppstoji kvota koju treba isppštovati, a ko to ne može, taj svakako ima izbor... ima i drugih sportova... upravo je zanimljivo gledati iscrpljivanje igrača, izgaranje na terenu, povratak u izgubljeni meč, preokreti rezultata, a svega toga bi bilo daleko.manje u kratkim "revolveraškim" obračunima... Volim Novaka, ali sada nije upravu... d abi tenis bio tenis, mora imati svoje velike napore... Na kraju, niko ga ne sptečava da oformi sam ili u nekom društvu pristalica, novi format turnira... ko zna, možda to stvarno ispadne zanimljivo...

Из угла

pre 3 godine

@Blue moon 2246
I oni bi i dalje radili, trenirali, ali ne bi morali da putuju nego bi bili sa porodicom i prijateljima u mestu u kom žive.

pravda

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...

Kum

pre 3 godine

Nole Legendo!!!

Nebavi se politikom kao Boga te molim , propašćeš.
Proradio je u tebi Srđaniv gen, pokusaj da ga suzbijes i nebistri politiku!!!
Vidis li da ispadas crna ovca, gde je Federer da se buni ...covek naucio u uredjenom
Sistemu da neko drugi za to misli a on ce da se bavi svojim poslom.
Nemoj da useres sve sto si napravio u karijeri budi mudar i bavi se svojim poslom.

Srdjan

pre 3 godine

E, Novače, nisi se žalio da ima previše turnira kad su ti bile 22-23 godine. Naravno da je teže kad si stariji, ali ne mogu svi tebi da se prilagođavaju.

Kg

pre 3 godine

Ućutite više i ti i ona tvoja zaboga. Igraj tenis i ćuti, kao što rade svi drugi teniseri. Nisi najpametniji, najzabavniji, naj naj ...a non-stop pokušavaš, zato te niko i ne voli, dosadan si brate! Najbolje (valjda) udaraš tu lopticu, i to je sasvim dovoljno!

Jovan

pre 3 godine

Ovo sto Novak kaze ili napise Rafa jedva moze i da procita i shvati. Kolika je tu razlika u inteligenciji. Vidi se da Nadal samo zna da udara lopticu i nista vise. Nije sto je nas ali za dva koplja je iznad ostalih.

Blue moon 2246

pre 3 godine

Cuj igraju od januara do novembra hahaha, pa normalan svet radi od januara do decembra pa sta nam fali? Sto ne volim kad ovi vrhunski sportisti kukaju zaradjuju milione i milione i kukaju...

Srdjan

pre 3 godine

E, Novače, nisi se žalio da ima previše turnira kad su ti bile 22-23 godine. Naravno da je teže kad si stariji, ali ne mogu svi tebi da se prilagođavaju.

Kum

pre 3 godine

Nole Legendo!!!

Nebavi se politikom kao Boga te molim , propašćeš.
Proradio je u tebi Srđaniv gen, pokusaj da ga suzbijes i nebistri politiku!!!
Vidis li da ispadas crna ovca, gde je Federer da se buni ...covek naucio u uredjenom
Sistemu da neko drugi za to misli a on ce da se bavi svojim poslom.
Nemoj da useres sve sto si napravio u karijeri budi mudar i bavi se svojim poslom.

Bez obrazovanja ništa

pre 3 godine

Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.

Jovan

pre 3 godine

Ovo sto Novak kaze ili napise Rafa jedva moze i da procita i shvati. Kolika je tu razlika u inteligenciji. Vidi se da Nadal samo zna da udara lopticu i nista vise. Nije sto je nas ali za dva koplja je iznad ostalih.

strucnjaci

pre 3 godine

@srdjan,o cemu ti pricas,pa Noletu odgovaraju grand slamovi na 3 dobijena seta,spremniji je fizicki od svih igraca i dobijao je masu meceva upravo u petom setu.Jednostavno covek prica da mladje generacije nemaju strpljenja da gledaju meceve od po 4-5h,te da ako se nesto ne ucini po pitanju modernizacije tenisa publike ce biyi sve manje.A gde publike nema,sport zamire....

Djido

pre 3 godine

Ma da svi bili blesavi 150 godina i čekali da se ti pojaviš i promeniš pravila Gren slema. Majstore pa zato i ima samo 4 GS zato sto se igra na 3 dobijena seta. Novak se bas trudi da i ovo malo sto ga podržava digne ruke od njega.

UrkeGP

pre 3 godine

(Blue moon 2246, 18. novembar 2020 08:04)
Posto se vidim niste puno bavili sportom u zivotu onda vam nije ni lako da razumete poentu Novakovog izlaganja. Drzite se vi vaseg posla. Pozdrav od jednog sportiste.

znaOnKoSam

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak

Milica S

pre 3 godine

Kao sportski radnik u odbojci razumem o cemu Novak govori. Kada je kod nas skracen i ubrzan format igre to je donelo ogroman boljitak na svim poljima. Nema to veze sa fizickom spremnoscu, zivimo u vreme kada mladi ljudi, a i ljudi uopste ne zele, ili ne uspevaju, da posvete previse paznje onome sto gledaju. Ovo je vreme kratke forme, koliko god nam se to ne dopadalo. I Novak je svestan toga, ne radi se samo o njemu nego o tenisu.

Salle

pre 3 godine

Ovaj Đoković da se malo više bavi samim sportom a ne politikom, ne zna više gde udara. Prvo hoće više love na turnirima, da svi budu namireni, sad hoće manje da se igra, pošto je po njemu puno turnira. Ne funkcioniše to tako. Da li je normalno da igrač zaradi 2mil a odigra 6 mečeva? Baš me interesuje da GS dodeljuje pola miliona za pobednika, da li bi nešto prigovorio...

А. Петров

pre 3 godine

@“Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.
(Bez obrazovanja ništa, 18. novembar 2020 08:19)”

Па добро, али овде се ради о тенису. Тениски је сигурно врхунски образован. Зар не?

sir oliver

pre 3 godine

Kakvi pametnjakovici u komentarima, koji u zivotu nisu odgledali teniski mec uzivo! Vec posle sat vremena na tribinama pocinje da bude tesko, ljudi se vrpolje jer moraju da cute za vreme trajanja poena, a navikli da pricaju, bar sa onima do sebe! Posle dva sata, vise ih je na stepenicama, nego na sedistima, stalno neko negde ide! U cetvrtom satu na GS, pogotovo u Parizu, vecina moli Boga samo da se jednom zavrsi to mucenje! Ako ne stigne da se zavrsi taj dan, retko ko ima priliku da gleda i sutra nastavak! Moras imati i novca i vremena da bi odgledao neki GS do kraja! Vecina to ne moze ni na TV, a ne na tribinama! Ne branim Novaka, niti drzim iciju stranu, ali je nemoguce izdrzati 4-5 sati gledanja nekog sporta, ma koliki ljubitelj bio!

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

Krompirko

pre 3 godine

Šta ovaj izvodi? Upropastili su Dejvis kup, pa je onda svalio sve na Pikea i pobegao u mišju rupu. Da neće možda da se igra do 4:3 ne bi li osvojio još 3 gs?

e

pre 3 godine

Nelaje kuca radi sela već radi sebe. Nole! Neizigravaj mediju i vođu kako bi promenio nešto što već vekovima postoji. Na početku tvoje karijere kad ni pas nije imao zašta da te ujede nisi tako govorio. Sada kada uviđaš da ti ptisihofizička aktivnost slabi što je u skladu tvojih godina, ti bi da menjaš pravila. Ja sam tvoj fan, ali se slažem sa Rafom po tvojim predlozima. Imam besplatan savet za tebe. Ako ne možeš dalje da pratiš tempo u ovom sportu okači reket i reći meni je dosta. Svako normalan će to razumeti a još više ćeš biti voljen kao legenda. Ako više od toga voliš taj sport i takmičenje ugleda se na tvoje najbliže takmičare Nadala i Tima, koji se psihofizički pripremaju kao samuraji.

Nemanja

pre 3 godine

Opet ovaj pametuje sto je stariji to je dosadniji.Igraj ili nemoj igrati dosadan si vise i ovo malo publike tvoje si rasterao sa tvojim pametovanjem

Rex

pre 3 godine

Dosta bre vise s ovim,sta ima da se neki sport prilagodjava nekome.Ako treba promene onda neke male,blage a ne drasticne promene koje mogu dovesti do propasti.Nole je sa Pikeom totalno upropastio Dejvis kup,sad oce da obesmisli i slemove,resio covek da unisti tenis pa to je.

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

interesuje me

pre 3 godine

Sad kad je u34godini predlaže smanjenje setova u GS.On izgleda misli da su svi glupi pa ne shvataju da on ovim prijedlogom pokušava da obezbjedi sebi lakše uslove za osvajanje najvažnijih trofeja.Interesuje me što ovo ne predloži prije desetak godina.Providan da providiniji ne može biti.Ijoš nešto,kad igra Federer tribine su popunjene i velikom većinom publika navija za njega, takve nisu takvekad igra Novak i publika uglavnom navija za njegove rivale.nidu.Zašto je to tako treba da orazmisli.

Mastrangello

pre 3 godine

@Nenad "Svaki igrač igra onoliko turnira koliko želi."

To nije tacno.
Samo igraci stariji od 33 godine mogu da igraju onoliko koliko zele.

Igraci mladji od 33 godine moraju da ispune odredjenu "kvotu", odsnosno da odigraju odredjeni minimalan broj turnira u toku godine, osim u slucaju (dokazane) povrede.
Mogu da biraju turnire i da eventualno vrse zamenu turnira u slucaju nekih okolnosti, ali moraju da ispune kvotu.

Zato se Federer zadnjih godina nepojavljuje na Roland Garrosu, iako nije imao povredu, jer prelazi granicu od 33 godine.

==========================================

@makijato "Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina???????"

Nikad, istina...
Mozda i zato sto se nikada nije ni igralo na 5 dobijenih setova, a ne zato sto je Rodja toliko dobar covek...

Rasha

pre 3 godine

Pravda za muski tenis! Ako zene zahtevaju isti nagradni font kao muski tenis, onda muskarci zahtevaju GS meceve na 2 dobijena seta! ?

pravda

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...

mikin

pre 3 godine

Potpuno je nebitno da li si u pravu i da li su te promene opravdane i pozeljne, mnogo je vaznije da guras prst u oko teniskim mocnicima. Ako tako nastavis, nema nista od tvojih rekorda, GOAT i slicnih stvari. Bice jos diskvalifikacija, losih rasporeda i mase drugih stvari koje cete izbaciti iz koloseka. Odluci sta ti je cilj pa tako i delaj.

VENTIL

pre 3 godine

Pljuvanje po našima,ljudima koji prezentuju našu malu zemlju u najboljem mogućem svetlu, i po nama samima nije odlika demokratije i slobodnog mišljenja već geneCki odraz nekulture i nepoštovanja prema nama samima.....

Blue moon 2247

pre 3 godine

Urke

Razumem ja vrlo dobro Novaka, ali ako se kroz celu istoriju tenisa igra na 3 dobijena seta a nagradni fondovi nikad veci nisu bili za kakav spas tenis se on bori, sta ako se bude igralo manje mladji ljudi ce kao gledati vise nece sigurno, vec su menjali pravilo da se masters finale umesto na 3 igra na 2 dobijena seta, Nole treba jos par sezona koje ce igrati da bude 100% fokusiran na turnire a ne da se bori za spas tenisa nekakve unije i ostalo, to moze kad zavrsi karijeru.

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

Karakondžula

pre 3 godine

... kome je mnogo, kome je teško... taj ne mora da se prijavljuje na svakibturnir. Da li negde piše da mora da se učestvuje na svakom turniru? Ppstoji kvota koju treba isppštovati, a ko to ne može, taj svakako ima izbor... ima i drugih sportova... upravo je zanimljivo gledati iscrpljivanje igrača, izgaranje na terenu, povratak u izgubljeni meč, preokreti rezultata, a svega toga bi bilo daleko.manje u kratkim "revolveraškim" obračunima... Volim Novaka, ali sada nije upravu... d abi tenis bio tenis, mora imati svoje velike napore... Na kraju, niko ga ne sptečava da oformi sam ili u nekom društvu pristalica, novi format turnira... ko zna, možda to stvarno ispadne zanimljivo...

Istina leči....

pre 3 godine

Podesetiću ove koji mrače i napadaju Đokovića, da je sličan problem imala i odbojka. Zbog tog su ukinuli promenu, jer su mečevi trajali u nedogled, tv prenosi su predugo trajali, a vreme na tv-u mnogo košta. Odbojka ništa nije izgubila, naprotiv. Od mečeva koji su znači da traju i po 4-5 sati, došli smo do toga da se i meč u 5 setova završi za dva sata. Dobro rešnje za sve.
Tako, da treba razmisliti o Noletovom glasnom razmišljanju, jer je ono upravo to: glasno razmišljanje. On nije dao ni jedan predlog kako povećati gledanost tenisa u budućnosti, jer 3-5 sati tenisa smara. Ja ne mogu toliko da gledam, priznajem.
Svojevremeno je Holivud vršio iztraživanje u vezi očekivanja mladih o sadržaju filma. Došli su do poažavajućeg zaključka: većina mladih odustane od gledanja filma ako se u prvih 5-10 minuta ne desi nešto strašno, tipa pljačka, silovanje, ubistvo. Tako je i sa tenisom, očigledno...

Savo

pre 3 godine

Srce mi se cepa nad sudbinom jadnih tenisera koji jadni igraju 10 meseci za milione a neki i stotine miliona dolara. Ima na Wilipediji za svakog igrača u cent koliko je zaradio. I onaj najprosecniji je težak bar milion dolara. A uostalom jel njih neko tera da igraju. Tesko mu da igra 5 setova sada kada je veteran sa 34. Pa sto to nisi tražio sa 20 godina?

sir oliver

pre 3 godine

00
sir oliver, 18. novembar 2020 09:

I tako već 100 god...
(Kg, 18. novembar 2020 10:13)
Da samo sto su pre mecevi na tri dobijena ili pet setova trajali po sat i po, dva ako je bas napeto! Igrala se servis volej igra, sa 4-5 razmena maksimalno! Tek od Agasija i Cenga pocinju duze razmene u tenisu! Znam da ne pratis od tada, ali ima nas koji se secamo toga! Drugo, sada samo bogati i besposleni, mogu da isprate citav turnir, u tome je i poenta! Prosek 61 godina na tribinama! I ja cesto na TV pocinjem da gledam od treceg seta, prenaporno je i iz fotelje! Po tome nisu trebali ni uvoditi rasvetu, ni krov, jbg tradicija!

makijato_g.m

pre 3 godine

Alo Srbi,da li sad shvatate zasto ga ne vole?!? Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina??????? E moj Novače,ne moze se tako do GOAT liste! Igraj,treniraj i cuti! Zaradio si milijardu dolara od tenisa,zivis zivot kakav se samo pozeleti moze. Ako ti se ne igra tenis vise,batali brate,idi uzivaj. Nemoj se truditi da te svi pljuju!

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

mimibp

pre 3 godine

Za popularnost je u pravu. Tenis je uvek bio sport bogatih i obicni ljudi, a posebno oni iz nizih slojeva ga nikad nisu prihvatili. Jos su individualni sportovi uvek zanimljiviji kada ih igras nego kada ih gledas, posebno kad dugo traje. Da dodam da ja prvi, a verujem i makar 50% ljudi u Srbiji ne bi znalo pravila, a kamo li ostale teniske izraze i termine, da nije Djokovica.

Krsta

pre 3 godine

Veliku odgovornost za ove njegove izjave snose novinari koji su svesno napravili kultni status od velikog igrača ali skromnog obrazovanja. Ajde sto je narod poverovao da je on genije nego je i on sam to prihvatio.

DukiNS

pre 3 godine

U pravu je Novak za većinu izrečenih stvari, ali je jako pogrešan trenutak izabrao da krene sa celom pričom. Mogao je i za ovo i za udruženje tenisera da sačeka posle završnog Mastersa. Ovako samom sebi stvara em veći pritisak, em još više neprijatelja.

Dare

pre 3 godine

Teniseri postaju nastrašniji razmaženi smarači, sad im puno turnira i predugi im mečevi? Pa nemojte igrati, promenite profesiju ako vam je naporno. Onaj koji bude mogao igrati najviše, biće najbolji i to je to. Nije ni čudo što ste zanimljivi još samo besposlenim penzionerima i što je prosek godina gladalaca 61.

I ne samo teniseri, sport je generalno propao, postao je skup razmaženih likova koji su sve manje interesantni gledaocima. Jedino se jos fudbal ima gledalaca, pardon huligana, ali oni su tu zbog drugih razloga a ne znog same igre.

E, sta je nekada bio sport, prava viteška igra, nadmetanje, borba fer play... A sad Novak ode u Beč, obezbedi titulu pa namerno izgubi mrtav-ladan kaže, pa to mi je i bio cilj. Ne zaslužuju ni te penzionere da ih gledaju.

Domaćin

pre 3 godine

Tolike pare uzima i još hoće da igra par setiva manje. Šta je sledeće? Plakky plakky igrajmo na dva gema razlike bole me leđa, povećajte nagrade na turniru tako što nećete plaćati linijske sudije...

Kg

pre 3 godine

Ućutite više i ti i ona tvoja zaboga. Igraj tenis i ćuti, kao što rade svi drugi teniseri. Nisi najpametniji, najzabavniji, naj naj ...a non-stop pokušavaš, zato te niko i ne voli, dosadan si brate! Najbolje (valjda) udaraš tu lopticu, i to je sasvim dovoljno!

@Sale

pre 3 godine

Nedostatak obrazovanja i domaćeg vaspitanja. A i udarila slava i para u glavu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. novembar 2020 08:38)

Pre ce biti da je kod tebe nedostatak domaceg vaspitanja i obrazovanja kada se petljas i komentarises stvari o kojima ne znas nista i koje realno te se ne ticu, a dajes sebi za pravo da mislis da znas vise nego neko ko je zivot posvetio tome i deceniju i vise je samom svetskom vrhu u sportu o kom prica.

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...
(pravda, 18. novembar 2020 08:41)

Prvo, nisi u pravu, kad već upoređuješ sa fudbalom, to bi onda bilo isto da neki igrač traži da poluvreme traje pola sata npr umesto sadašnjih 45min.
Drugo, kažeš napravili tenis popularnim? Pa sam Novak kaže da je prosečna starost gledalaca 61 godina i odmah te demantovao.

Saša

pre 3 godine

Ja mislim da je RF veoma dobro raspoložen ako je negde pročitao ovu izjavu,mora da se zacenio od smeha. Kakav autogol Novaka Djokovića

draganTenis

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.

Vanja

pre 3 godine

Samo da ukinu drugi servis i prednost, znacajno bi skratili trajanje meca i bilo bi zanimljivije za gledati.
(Zoran, 18. novembar 2020 08:31)

Naravno, narocito da ukinu prednost. A i na tie-break pravilima da malo porade, da se skrate. Ali ipak prednost je ono sto bih pod hitno ukinula.
Ostalo, pa GS u tri dobijena da ostane, naravno, moraju se razlikovati od ostalih turnira, donose i najvise bodova.
Nole i Pique, da im se pusti na volju, napravili bi od tenisa neku novu potpuno drugaciju igru.
Uostalom promene koje su njih dvojica uveli (setite se Davisa) videli smo da ne samo da nisu podigle gledanost, nego je gledanost opala, to je cinjenica.

Petar 015

pre 3 godine

Ovoj Novakov predlog je kao i Cirjakova plava šljaka na mastersu u Madridu. Da nije bilo tih petih setova na slemovima Novakova karijera ne bi bila ovako blistava kao sada.

neca

pre 3 godine

Najviše komentara se svodi već dugo vremena u ovoj zemlji da Novak trba da ćuti. A zašto da ćuti? Koga on vređa? A ko njega sve vređa? Nije GOAT: Ne znam da li jeste ili nije ali znam da je Novaku manje bitno nego komentatorima. Sada se opet kandidovao za savet ATP igrača. Opet će galama protiv njega...
Srećom po njega on se ne obazire ni kad ceo Vimbldon navija protiv njega. Nee navijaju za Fedrera već protiv Novaka.

Lale gator

pre 3 godine

Onog trenutka kada budeš postao nesumnjivo najbolji svih vremena, ATP će promeniti način bodovanja da te što pre smene sa vrha lista. Očekuj promene i kada budeš imao 19 GS, kako ne bi sustigao penzioniosa i gospodina Upalu.

Težak skorojević, sa šest osnovne

pre 3 godine

Koliko ono njegovo tapkanje loptice uoči servisa, koliko ono njegovo dosadno prebacivanje produžava mečeve? On je poslednji koji bi trebalo da se bavi dužinom mečeva. On ne igra voleje, ne forsira vinere, samo čeka taj-btek, stoji na osnovnoj liniji i gura duboke loptice i to je njegov tenis. Cicipas dobio prvi set protiv Rubljova, Novak kaže Rubleva (ovo mi je dovoljno!), za 17 minuta, to znači da bi GS mečevi mogli da se završaju za 34 minuta. Pet para ne dajem za čoveka koji neguje misticizam i sluša drveće kako mudro ćuti. Kako zna da je mudro, ako ćuti?

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znaOnKoSam, 18. novembar 2020 08:44)


Nije se lepo izrazio, ali razumem šta hoće da kaže. Poenta je da se tada grend slemovi ne bi vrednovali kao danas, i samim tim to što bi neko osvojio i više od njega, podcenjivalo bi se da su osvojeni na dva dobijena seta...
Ja sam apsolutno protiv smanjenja, jer onda više ne bi bilo razlike između mastersa i grend slema....

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Zaista tenis zna da bude prenaporan, kada se igra u tri dobijena seta,pa mec potraje i po 4-5 h.Postoji veliki broj ljudi pogotovo na GS gde ne gledaju uopste tenis u uvodna nekoliko kola sve do cetvrt finala jer nema atraktavnih meceva,sto donekle i razumem a i meni licno bi bilo prenaporno da recimo gledam mec pogotovo na sljaci u drugom ili trecem kolu izmedju na pr.Bautiste Aguta i Gaela Monfilsa kako besomucno samo prebacuju lopticu satima.Mozda bi trebalo razmotriti taj predlog s obzirom koliko je gust raspored i sezona ali da finale bude u tri dobijena ali tesko ce to proci!.

Из угла

pre 3 godine

@Blue moon 2246
I oni bi i dalje radili, trenirali, ali ne bi morali da putuju nego bi bili sa porodicom i prijateljima u mestu u kom žive.

Milan

pre 3 godine

Ja sam za ravoj u ulaganje u seoski tenis! Beton liga, ali bukvalno i dvojako - i na betonu, i nema da se ispadne, pa međuopštinska, okrug, zona itd! Novače, reaguj!

Krompirko

pre 3 godine

@Bez obrazovanja ništa

Kako je nerelevantan, pa on tečno priča 10 jezika, sam je sebi postavio na kanal Novak Djokovic speaks 12 languages incredible man hahah!

Cinique

pre 3 godine

Novak je s vremenom postao pravi buntovnik!
(CroFed, 18. novembar 2020 09:16)
Ne, nego je tenis vremenom postao cirkus. Svima je jasno da će stvari u tenisu morati da se menjaju čim ode Federer, ali zato on i ne odlazi iako praktično više i ne igra, pogotovo ne zarađuje od turnira (više zarađuje od makarona).
Linijske sudije su postale besmislene onog časa kada su uveli "hawk-eye" kojim se poništava odluka linijskog sudije. Samim tim odluka linijskog sudije može da bude samo pogrešna (u odnosu na "hawk-eye") i da dovede do ponavljanja poena. Kakav mozak je takva pravila smislio, misterija je.
Tenis već ne gleda niko, osim eventualno na jednom ili dva glavna terena na kojima igraju favoriti. Pa i to tek od četvrtfinala u najboljem slučaju. Osim naravno kada igra Federer i kada se sjate uspaljene babe od 70 godina i kojima je to surogat za seks. Kad Federer prestane da se pojavljuje (on već odavno ne igra) i ta publika će da nestane.

Grend Slemovi već odavno nemaju smisla ovakvi. Dva se igraju u zemljama u kojima muškog tenisa više ni nema. Većina igrača je direktno ili indirektno iz bivšeg SSSR, bivše SFRJ i bivše Čehoslovačke. Sa izuzetkom Italije, Francuske i Španije (nisu bivše) to već sada podseća na bivši amaterski boks ili šah. Onima kojima je stalo da taj sport opstane, jasno je da mora da opstane kao sport, a ne kao cirkus gde svaki vlasnik šatre pravi svoja pravila. U tenisu ponegde nemaju ni tu šatru pa se igra po kiši ili između dve kiše.

Gandra

pre 3 godine

Apsolutno je u pravu. Danas se živi mnogo bržim tempom i ljudi jednostavno nemaju vremena da neki meč gledaju 3 ili 5 sati. Naravno da tenis ima svoju tradiciju, ali sve se polako menja i jednog dana će ova ideja zaživeti. Kod mladih, urbanih i zaposlenih ljudi svaki sat je na neki način isplaniran i važan. Skoro svi sportovi su vremenski ograničeni, igra se oko 2 sata pa ko pobedi. Ali u tenisu to naravno nije slučaj pa zato i imamo tu statistiku od prosečne starosti gledaoca tenisa, jer je to sport koji samo penzioneri mogu da prate jer imaju vremena na pretek. Kod nas je to možda malo drugačije jer je Nole napravio neverovatan prodor u ovaj sport, ali do pre 10-ak godina ko je uopšte pratio tenis. Bilo nas je naravno, ali u daleko manjem broju nego danas i to samo zahvaljujući Noletu. Da nije bilo njega pratili bi po neki meč Tipse ili sadašnjih Krainovića, Lajovića, Kecmana i Đere. Sve u svemu još je Heraklit rekao sve teče, sve se kreće (menja), pa nema razloga da tenis bude izuzetak.

LvL

pre 3 godine

Ma kakav bre APEL? Covjeku su postavili pitanje na konferenciji i dao je odgovor..Nije krenuo ni u kakvu revoluciju da mijenja tenis..i sam je rekao da sanse da se to desi na GS su jako male...zasto se od svake njegove recenice prave neki wow naslovi, ne kapiram

Blue moon 2246

pre 3 godine

Cuj igraju od januara do novembra hahaha, pa normalan svet radi od januara do decembra pa sta nam fali? Sto ne volim kad ovi vrhunski sportisti kukaju zaradjuju milione i milione i kukaju...

Jovan

pre 3 godine

Ovo sto Novak kaze ili napise Rafa jedva moze i da procita i shvati. Kolika je tu razlika u inteligenciji. Vidi se da Nadal samo zna da udara lopticu i nista vise. Nije sto je nas ali za dva koplja je iznad ostalih.

Bez obrazovanja ništa

pre 3 godine

Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.

Srdjan

pre 3 godine

E, Novače, nisi se žalio da ima previše turnira kad su ti bile 22-23 godine. Naravno da je teže kad si stariji, ali ne mogu svi tebi da se prilagođavaju.

UrkeGP

pre 3 godine

(Blue moon 2246, 18. novembar 2020 08:04)
Posto se vidim niste puno bavili sportom u zivotu onda vam nije ni lako da razumete poentu Novakovog izlaganja. Drzite se vi vaseg posla. Pozdrav od jednog sportiste.

e

pre 3 godine

Nelaje kuca radi sela već radi sebe. Nole! Neizigravaj mediju i vođu kako bi promenio nešto što već vekovima postoji. Na početku tvoje karijere kad ni pas nije imao zašta da te ujede nisi tako govorio. Sada kada uviđaš da ti ptisihofizička aktivnost slabi što je u skladu tvojih godina, ti bi da menjaš pravila. Ja sam tvoj fan, ali se slažem sa Rafom po tvojim predlozima. Imam besplatan savet za tebe. Ako ne možeš dalje da pratiš tempo u ovom sportu okači reket i reći meni je dosta. Svako normalan će to razumeti a još više ćeš biti voljen kao legenda. Ako više od toga voliš taj sport i takmičenje ugleda se na tvoje najbliže takmičare Nadala i Tima, koji se psihofizički pripremaju kao samuraji.

draganTenis

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.

Salle

pre 3 godine

Ovaj Đoković da se malo više bavi samim sportom a ne politikom, ne zna više gde udara. Prvo hoće više love na turnirima, da svi budu namireni, sad hoće manje da se igra, pošto je po njemu puno turnira. Ne funkcioniše to tako. Da li je normalno da igrač zaradi 2mil a odigra 6 mečeva? Baš me interesuje da GS dodeljuje pola miliona za pobednika, da li bi nešto prigovorio...

Kum

pre 3 godine

Nole Legendo!!!

Nebavi se politikom kao Boga te molim , propašćeš.
Proradio je u tebi Srđaniv gen, pokusaj da ga suzbijes i nebistri politiku!!!
Vidis li da ispadas crna ovca, gde je Federer da se buni ...covek naucio u uredjenom
Sistemu da neko drugi za to misli a on ce da se bavi svojim poslom.
Nemoj da useres sve sto si napravio u karijeri budi mudar i bavi se svojim poslom.

Djido

pre 3 godine

Ma da svi bili blesavi 150 godina i čekali da se ti pojaviš i promeniš pravila Gren slema. Majstore pa zato i ima samo 4 GS zato sto se igra na 3 dobijena seta. Novak se bas trudi da i ovo malo sto ga podržava digne ruke od njega.

Domaćin

pre 3 godine

Tolike pare uzima i još hoće da igra par setiva manje. Šta je sledeće? Plakky plakky igrajmo na dva gema razlike bole me leđa, povećajte nagrade na turniru tako što nećete plaćati linijske sudije...

Krompirko

pre 3 godine

Šta ovaj izvodi? Upropastili su Dejvis kup, pa je onda svalio sve na Pikea i pobegao u mišju rupu. Da neće možda da se igra do 4:3 ne bi li osvojio još 3 gs?

strucnjaci

pre 3 godine

@srdjan,o cemu ti pricas,pa Noletu odgovaraju grand slamovi na 3 dobijena seta,spremniji je fizicki od svih igraca i dobijao je masu meceva upravo u petom setu.Jednostavno covek prica da mladje generacije nemaju strpljenja da gledaju meceve od po 4-5h,te da ako se nesto ne ucini po pitanju modernizacije tenisa publike ce biyi sve manje.A gde publike nema,sport zamire....

interesuje me

pre 3 godine

Sad kad je u34godini predlaže smanjenje setova u GS.On izgleda misli da su svi glupi pa ne shvataju da on ovim prijedlogom pokušava da obezbjedi sebi lakše uslove za osvajanje najvažnijih trofeja.Interesuje me što ovo ne predloži prije desetak godina.Providan da providiniji ne može biti.Ijoš nešto,kad igra Federer tribine su popunjene i velikom većinom publika navija za njega, takve nisu takvekad igra Novak i publika uglavnom navija za njegove rivale.nidu.Zašto je to tako treba da orazmisli.

Nemanja

pre 3 godine

Opet ovaj pametuje sto je stariji to je dosadniji.Igraj ili nemoj igrati dosadan si vise i ovo malo publike tvoje si rasterao sa tvojim pametovanjem

Karakondžula

pre 3 godine

... kome je mnogo, kome je teško... taj ne mora da se prijavljuje na svakibturnir. Da li negde piše da mora da se učestvuje na svakom turniru? Ppstoji kvota koju treba isppštovati, a ko to ne može, taj svakako ima izbor... ima i drugih sportova... upravo je zanimljivo gledati iscrpljivanje igrača, izgaranje na terenu, povratak u izgubljeni meč, preokreti rezultata, a svega toga bi bilo daleko.manje u kratkim "revolveraškim" obračunima... Volim Novaka, ali sada nije upravu... d abi tenis bio tenis, mora imati svoje velike napore... Na kraju, niko ga ne sptečava da oformi sam ili u nekom društvu pristalica, novi format turnira... ko zna, možda to stvarno ispadne zanimljivo...

Milica S

pre 3 godine

Kao sportski radnik u odbojci razumem o cemu Novak govori. Kada je kod nas skracen i ubrzan format igre to je donelo ogroman boljitak na svim poljima. Nema to veze sa fizickom spremnoscu, zivimo u vreme kada mladi ljudi, a i ljudi uopste ne zele, ili ne uspevaju, da posvete previse paznje onome sto gledaju. Ovo je vreme kratke forme, koliko god nam se to ne dopadalo. I Novak je svestan toga, ne radi se samo o njemu nego o tenisu.

А. Петров

pre 3 godine

@“Samo se neobrazovani ljudi mešaju u sve. Pogledajte samo u ovoj korona krizi koliko je tih neobrazovanih doktoriralo na YouTube-u i koliko smo dobili novih doktora.
Neobrazovani čovek nema skrupula i misli da sve zna, ali ga neobrazovanost sprečava da shvati koliko je neobrazovan. Ima mnogo kompleksa i leči je time što povećava broj onih koji ga prate na socijalnim medijima i misli da time vredi više.
Ovaj naš Novak, bez obzira koliko je sjajan teniser, je zaista (meni lično) antipatična ličnost, jer se u sve trpa, a irelevantan je za većinu stvari osim tenisa.
(Bez obrazovanja ništa, 18. novembar 2020 08:19)”

Па добро, али овде се ради о тенису. Тениски је сигурно врхунски образован. Зар не?

Savo

pre 3 godine

Srce mi se cepa nad sudbinom jadnih tenisera koji jadni igraju 10 meseci za milione a neki i stotine miliona dolara. Ima na Wilipediji za svakog igrača u cent koliko je zaradio. I onaj najprosecniji je težak bar milion dolara. A uostalom jel njih neko tera da igraju. Tesko mu da igra 5 setova sada kada je veteran sa 34. Pa sto to nisi tražio sa 20 godina?

sir oliver

pre 3 godine

Kakvi pametnjakovici u komentarima, koji u zivotu nisu odgledali teniski mec uzivo! Vec posle sat vremena na tribinama pocinje da bude tesko, ljudi se vrpolje jer moraju da cute za vreme trajanja poena, a navikli da pricaju, bar sa onima do sebe! Posle dva sata, vise ih je na stepenicama, nego na sedistima, stalno neko negde ide! U cetvrtom satu na GS, pogotovo u Parizu, vecina moli Boga samo da se jednom zavrsi to mucenje! Ako ne stigne da se zavrsi taj dan, retko ko ima priliku da gleda i sutra nastavak! Moras imati i novca i vremena da bi odgledao neki GS do kraja! Vecina to ne moze ni na TV, a ne na tribinama! Ne branim Novaka, niti drzim iciju stranu, ali je nemoguce izdrzati 4-5 sati gledanja nekog sporta, ma koliki ljubitelj bio!

makijato_g.m

pre 3 godine

Alo Srbi,da li sad shvatate zasto ga ne vole?!? Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina??????? E moj Novače,ne moze se tako do GOAT liste! Igraj,treniraj i cuti! Zaradio si milijardu dolara od tenisa,zivis zivot kakav se samo pozeleti moze. Ako ti se ne igra tenis vise,batali brate,idi uzivaj. Nemoj se truditi da te svi pljuju!

Krompirko

pre 3 godine

@Bez obrazovanja ništa

Kako je nerelevantan, pa on tečno priča 10 jezika, sam je sebi postavio na kanal Novak Djokovic speaks 12 languages incredible man hahah!

Kg

pre 3 godine

Ućutite više i ti i ona tvoja zaboga. Igraj tenis i ćuti, kao što rade svi drugi teniseri. Nisi najpametniji, najzabavniji, naj naj ...a non-stop pokušavaš, zato te niko i ne voli, dosadan si brate! Najbolje (valjda) udaraš tu lopticu, i to je sasvim dovoljno!

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

VENTIL

pre 3 godine

Pljuvanje po našima,ljudima koji prezentuju našu malu zemlju u najboljem mogućem svetlu, i po nama samima nije odlika demokratije i slobodnog mišljenja već geneCki odraz nekulture i nepoštovanja prema nama samima.....

Istina leči....

pre 3 godine

Podesetiću ove koji mrače i napadaju Đokovića, da je sličan problem imala i odbojka. Zbog tog su ukinuli promenu, jer su mečevi trajali u nedogled, tv prenosi su predugo trajali, a vreme na tv-u mnogo košta. Odbojka ništa nije izgubila, naprotiv. Od mečeva koji su znači da traju i po 4-5 sati, došli smo do toga da se i meč u 5 setova završi za dva sata. Dobro rešnje za sve.
Tako, da treba razmisliti o Noletovom glasnom razmišljanju, jer je ono upravo to: glasno razmišljanje. On nije dao ni jedan predlog kako povećati gledanost tenisa u budućnosti, jer 3-5 sati tenisa smara. Ja ne mogu toliko da gledam, priznajem.
Svojevremeno je Holivud vršio iztraživanje u vezi očekivanja mladih o sadržaju filma. Došli su do poažavajućeg zaključka: većina mladih odustane od gledanja filma ako se u prvih 5-10 minuta ne desi nešto strašno, tipa pljačka, silovanje, ubistvo. Tako je i sa tenisom, očigledno...

znaOnKoSam

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak

Lale gator

pre 3 godine

Onog trenutka kada budeš postao nesumnjivo najbolji svih vremena, ATP će promeniti način bodovanja da te što pre smene sa vrha lista. Očekuj promene i kada budeš imao 19 GS, kako ne bi sustigao penzioniosa i gospodina Upalu.

Saša

pre 3 godine

Ja mislim da je RF veoma dobro raspoložen ako je negde pročitao ovu izjavu,mora da se zacenio od smeha. Kakav autogol Novaka Djokovića

Из угла

pre 3 godine

@Blue moon 2246
I oni bi i dalje radili, trenirali, ali ne bi morali da putuju nego bi bili sa porodicom i prijateljima u mestu u kom žive.

Rex

pre 3 godine

Dosta bre vise s ovim,sta ima da se neki sport prilagodjava nekome.Ako treba promene onda neke male,blage a ne drasticne promene koje mogu dovesti do propasti.Nole je sa Pikeom totalno upropastio Dejvis kup,sad oce da obesmisli i slemove,resio covek da unisti tenis pa to je.

pravda

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...

mikin

pre 3 godine

Potpuno je nebitno da li si u pravu i da li su te promene opravdane i pozeljne, mnogo je vaznije da guras prst u oko teniskim mocnicima. Ako tako nastavis, nema nista od tvojih rekorda, GOAT i slicnih stvari. Bice jos diskvalifikacija, losih rasporeda i mase drugih stvari koje cete izbaciti iz koloseka. Odluci sta ti je cilj pa tako i delaj.

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

@Sale

pre 3 godine

Nedostatak obrazovanja i domaćeg vaspitanja. A i udarila slava i para u glavu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. novembar 2020 08:38)

Pre ce biti da je kod tebe nedostatak domaceg vaspitanja i obrazovanja kada se petljas i komentarises stvari o kojima ne znas nista i koje realno te se ne ticu, a dajes sebi za pravo da mislis da znas vise nego neko ko je zivot posvetio tome i deceniju i vise je samom svetskom vrhu u sportu o kom prica.

Krsta

pre 3 godine

Veliku odgovornost za ove njegove izjave snose novinari koji su svesno napravili kultni status od velikog igrača ali skromnog obrazovanja. Ajde sto je narod poverovao da je on genije nego je i on sam to prihvatio.

Pedja

pre 3 godine

Novače ućuti više molim te!!!! Igraj tenis osvoji jos neki grand slam ako mozeš I budi ljubazan sa svima ali ućuti više jednom. Ljudi su decenijama stvarali nešto što je tebi omogucilo astronomsku zaradu uz titulu najboljeg na svetu. Poštuj to, igraj, pobedjuj ali UĆUTI!!!!!

Mirko Ljesevic

pre 3 godine

Čitam ovdje neke komentare kako ne bi trebalo da se bavi politikom u sportu, kako sada to nameće kao temu, itd. Čovjek je jedna od najvećih, a možda će biti i najveća legenda jedne profesije, pa ko treba da se bavi politikom ako ne takva ličnost. Naravno da nije pričao o ovoj temi kad je imao 22-23 godine, tada je, tek ušao u svijet profi tenisa, zar mislite da čovjek ništa ne nauči tokom perioda postizanja vrhunskih rezultata u jednoj profesije. Zar mislite da nema ideja i nema pravo da posle toliko godina iskustva u toj profesiji iznese svoje mišljenje. Zamislite da ste vi najbolji na svijetu u profesiji kojom se bavite, ćutali bi ste vjerovatno kada bi imali neke ideje kako da poboljšate stvari. Ko treba da se bavi politikom tenisa, ja, vi, neko ko je u najboljem slučaju igrao tenis ispred zgrade? A oni komentari da to radi jer nije više toliko mlad, da bi sad pred pozne igračke godine mogao još više trofeja da osvoji, pa zar i Nadalu i Federeru možda to i više odgovara, jer Novak je i u naboljem fizičkom stanju od svih njih. Svi mlađi igrači imaju više šansi da pobijede najbolje u dva, nego u tri dobijena seta, zar to ne pokazuju mastersi. Lijepo je poštovati tradiciju, ali to nije više tenis rezervisan samo za buržuje i elitu. Mnoge stvari su se u tenisu promijenile, a organizaciono i strukturno se ostalo u prošlom vijeku. Ne kažem da je ovo dobra ideja, lično više volim da gledam GS u pet setova, ali pretpostavljam da on svakako mnogo bolje zna od mene o čemu priča.

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

naravno da (svaki) sport treba da se menja. pa zamislite fudbal bez pravila da nema vraćanja golmanu, basket bez trojke... svako ko je protiv promena (generalno) je zaostao i treba da ćuti i da uživa tu gde jeste, da se zavuče u mišiju rupu i misli da je video sve i da pametuje o svemu - jer ako mu je dobro, onda ništa. nije mi jasno kako neko ima uopšte obraza i mozga da kaže nešto protiv noleta ili nadala... pa ti ljudi su napravili tenis ovako popularnim kao što jeste, i njihovo mišljenje se ceni, a ove likčine koji ovde pametuju (negativno o noletu) verovatno nikad nisu ništa u svom životu promenili... pa neka uživaju u 2d svetu ...
(pravda, 18. novembar 2020 08:41)

Prvo, nisi u pravu, kad već upoređuješ sa fudbalom, to bi onda bilo isto da neki igrač traži da poluvreme traje pola sata npr umesto sadašnjih 45min.
Drugo, kažeš napravili tenis popularnim? Pa sam Novak kaže da je prosečna starost gledalaca 61 godina i odmah te demantovao.

Dare

pre 3 godine

Teniseri postaju nastrašniji razmaženi smarači, sad im puno turnira i predugi im mečevi? Pa nemojte igrati, promenite profesiju ako vam je naporno. Onaj koji bude mogao igrati najviše, biće najbolji i to je to. Nije ni čudo što ste zanimljivi još samo besposlenim penzionerima i što je prosek godina gladalaca 61.

I ne samo teniseri, sport je generalno propao, postao je skup razmaženih likova koji su sve manje interesantni gledaocima. Jedino se jos fudbal ima gledalaca, pardon huligana, ali oni su tu zbog drugih razloga a ne znog same igre.

E, sta je nekada bio sport, prava viteška igra, nadmetanje, borba fer play... A sad Novak ode u Beč, obezbedi titulu pa namerno izgubi mrtav-ladan kaže, pa to mi je i bio cilj. Ne zaslužuju ni te penzionere da ih gledaju.

Milan

pre 3 godine

Ja sam za ravoj u ulaganje u seoski tenis! Beton liga, ali bukvalno i dvojako - i na betonu, i nema da se ispadne, pa međuopštinska, okrug, zona itd! Novače, reaguj!

Rasha

pre 3 godine

Pravda za muski tenis! Ako zene zahtevaju isti nagradni font kao muski tenis, onda muskarci zahtevaju GS meceve na 2 dobijena seta! ?

Težak skorojević, sa šest osnovne

pre 3 godine

Koliko ono njegovo tapkanje loptice uoči servisa, koliko ono njegovo dosadno prebacivanje produžava mečeve? On je poslednji koji bi trebalo da se bavi dužinom mečeva. On ne igra voleje, ne forsira vinere, samo čeka taj-btek, stoji na osnovnoj liniji i gura duboke loptice i to je njegov tenis. Cicipas dobio prvi set protiv Rubljova, Novak kaže Rubleva (ovo mi je dovoljno!), za 17 minuta, to znači da bi GS mečevi mogli da se završaju za 34 minuta. Pet para ne dajem za čoveka koji neguje misticizam i sluša drveće kako mudro ćuti. Kako zna da je mudro, ako ćuti?

Mastrangello

pre 3 godine

@Nenad "Svaki igrač igra onoliko turnira koliko želi."

To nije tacno.
Samo igraci stariji od 33 godine mogu da igraju onoliko koliko zele.

Igraci mladji od 33 godine moraju da ispune odredjenu "kvotu", odsnosno da odigraju odredjeni minimalan broj turnira u toku godine, osim u slucaju (dokazane) povrede.
Mogu da biraju turnire i da eventualno vrse zamenu turnira u slucaju nekih okolnosti, ali moraju da ispune kvotu.

Zato se Federer zadnjih godina nepojavljuje na Roland Garrosu, iako nije imao povredu, jer prelazi granicu od 33 godine.

==========================================

@makijato "Kad ste culi Federera (40godina) da zeli da menja sa 5 na 2 dobijena seta neki turnir, jer njemu tako vise odgovara zbog godina???????"

Nikad, istina...
Mozda i zato sto se nikada nije ni igralo na 5 dobijenih setova, a ne zato sto je Rodja toliko dobar covek...

neca

pre 3 godine

Najviše komentara se svodi već dugo vremena u ovoj zemlji da Novak trba da ćuti. A zašto da ćuti? Koga on vređa? A ko njega sve vređa? Nije GOAT: Ne znam da li jeste ili nije ali znam da je Novaku manje bitno nego komentatorima. Sada se opet kandidovao za savet ATP igrača. Opet će galama protiv njega...
Srećom po njega on se ne obazire ni kad ceo Vimbldon navija protiv njega. Nee navijaju za Fedrera već protiv Novaka.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Zaista tenis zna da bude prenaporan, kada se igra u tri dobijena seta,pa mec potraje i po 4-5 h.Postoji veliki broj ljudi pogotovo na GS gde ne gledaju uopste tenis u uvodna nekoliko kola sve do cetvrt finala jer nema atraktavnih meceva,sto donekle i razumem a i meni licno bi bilo prenaporno da recimo gledam mec pogotovo na sljaci u drugom ili trecem kolu izmedju na pr.Bautiste Aguta i Gaela Monfilsa kako besomucno samo prebacuju lopticu satima.Mozda bi trebalo razmotriti taj predlog s obzirom koliko je gust raspored i sezona ali da finale bude u tri dobijena ali tesko ce to proci!.

DukiNS

pre 3 godine

U pravu je Novak za većinu izrečenih stvari, ali je jako pogrešan trenutak izabrao da krene sa celom pričom. Mogao je i za ovo i za udruženje tenisera da sačeka posle završnog Mastersa. Ovako samom sebi stvara em veći pritisak, em još više neprijatelja.

mimibp

pre 3 godine

Za popularnost je u pravu. Tenis je uvek bio sport bogatih i obicni ljudi, a posebno oni iz nizih slojeva ga nikad nisu prihvatili. Jos su individualni sportovi uvek zanimljiviji kada ih igras nego kada ih gledas, posebno kad dugo traje. Da dodam da ja prvi, a verujem i makar 50% ljudi u Srbiji ne bi znalo pravila, a kamo li ostale teniske izraze i termine, da nije Djokovica.

Blue moon 2247

pre 3 godine

Urke

Razumem ja vrlo dobro Novaka, ali ako se kroz celu istoriju tenisa igra na 3 dobijena seta a nagradni fondovi nikad veci nisu bili za kakav spas tenis se on bori, sta ako se bude igralo manje mladji ljudi ce kao gledati vise nece sigurno, vec su menjali pravilo da se masters finale umesto na 3 igra na 2 dobijena seta, Nole treba jos par sezona koje ce igrati da bude 100% fokusiran na turnire a ne da se bori za spas tenisa nekakve unije i ostalo, to moze kad zavrsi karijeru.

Gandra

pre 3 godine

Apsolutno je u pravu. Danas se živi mnogo bržim tempom i ljudi jednostavno nemaju vremena da neki meč gledaju 3 ili 5 sati. Naravno da tenis ima svoju tradiciju, ali sve se polako menja i jednog dana će ova ideja zaživeti. Kod mladih, urbanih i zaposlenih ljudi svaki sat je na neki način isplaniran i važan. Skoro svi sportovi su vremenski ograničeni, igra se oko 2 sata pa ko pobedi. Ali u tenisu to naravno nije slučaj pa zato i imamo tu statistiku od prosečne starosti gledaoca tenisa, jer je to sport koji samo penzioneri mogu da prate jer imaju vremena na pretek. Kod nas je to možda malo drugačije jer je Nole napravio neverovatan prodor u ovaj sport, ali do pre 10-ak godina ko je uopšte pratio tenis. Bilo nas je naravno, ali u daleko manjem broju nego danas i to samo zahvaljujući Noletu. Da nije bilo njega pratili bi po neki meč Tipse ili sadašnjih Krainovića, Lajovića, Kecmana i Đere. Sve u svemu još je Heraklit rekao sve teče, sve se kreće (menja), pa nema razloga da tenis bude izuzetak.

Cinique

pre 3 godine

Novak je s vremenom postao pravi buntovnik!
(CroFed, 18. novembar 2020 09:16)
Ne, nego je tenis vremenom postao cirkus. Svima je jasno da će stvari u tenisu morati da se menjaju čim ode Federer, ali zato on i ne odlazi iako praktično više i ne igra, pogotovo ne zarađuje od turnira (više zarađuje od makarona).
Linijske sudije su postale besmislene onog časa kada su uveli "hawk-eye" kojim se poništava odluka linijskog sudije. Samim tim odluka linijskog sudije može da bude samo pogrešna (u odnosu na "hawk-eye") i da dovede do ponavljanja poena. Kakav mozak je takva pravila smislio, misterija je.
Tenis već ne gleda niko, osim eventualno na jednom ili dva glavna terena na kojima igraju favoriti. Pa i to tek od četvrtfinala u najboljem slučaju. Osim naravno kada igra Federer i kada se sjate uspaljene babe od 70 godina i kojima je to surogat za seks. Kad Federer prestane da se pojavljuje (on već odavno ne igra) i ta publika će da nestane.

Grend Slemovi već odavno nemaju smisla ovakvi. Dva se igraju u zemljama u kojima muškog tenisa više ni nema. Većina igrača je direktno ili indirektno iz bivšeg SSSR, bivše SFRJ i bivše Čehoslovačke. Sa izuzetkom Italije, Francuske i Španije (nisu bivše) to već sada podseća na bivši amaterski boks ili šah. Onima kojima je stalo da taj sport opstane, jasno je da mora da opstane kao sport, a ne kao cirkus gde svaki vlasnik šatre pravi svoja pravila. U tenisu ponegde nemaju ni tu šatru pa se igra po kiši ili između dve kiše.

OBJAVITE KOMENTAR

pre 3 godine

Мени ово личи да Ноле припрема терен да зацемнентира своје место најбољег тенисера. Ако претекне Рафу и Надала у ГС-овма, што није нерелано и ако се потом уведе да је су и ГС-ови на 2 добијена, тада више нико неће моћи да постигне шта је он постигао.

На неки начин пре би Федерер и Надал требали да су за 2 добијена, и то одмах, јер их Новак тада не би могао да стигне.
(draganTenis, 18. novembar 2020 08:11)

Upravo obratno. Ako ovo uspe onda ce ga buduce generacije tenisera lakse stici i postici nove rekorde. Nece se zacementirati. Ne razumem tvoj zakljucak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znaOnKoSam, 18. novembar 2020 08:44)


Nije se lepo izrazio, ali razumem šta hoće da kaže. Poenta je da se tada grend slemovi ne bi vrednovali kao danas, i samim tim to što bi neko osvojio i više od njega, podcenjivalo bi se da su osvojeni na dva dobijena seta...
Ja sam apsolutno protiv smanjenja, jer onda više ne bi bilo razlike između mastersa i grend slema....

sir oliver

pre 3 godine

00
sir oliver, 18. novembar 2020 09:

I tako već 100 god...
(Kg, 18. novembar 2020 10:13)
Da samo sto su pre mecevi na tri dobijena ili pet setova trajali po sat i po, dva ako je bas napeto! Igrala se servis volej igra, sa 4-5 razmena maksimalno! Tek od Agasija i Cenga pocinju duze razmene u tenisu! Znam da ne pratis od tada, ali ima nas koji se secamo toga! Drugo, sada samo bogati i besposleni, mogu da isprate citav turnir, u tome je i poenta! Prosek 61 godina na tribinama! I ja cesto na TV pocinjem da gledam od treceg seta, prenaporno je i iz fotelje! Po tome nisu trebali ni uvoditi rasvetu, ni krov, jbg tradicija!

Petar 015

pre 3 godine

Ovoj Novakov predlog je kao i Cirjakova plava šljaka na mastersu u Madridu. Da nije bilo tih petih setova na slemovima Novakova karijera ne bi bila ovako blistava kao sada.

Vanja

pre 3 godine

Samo da ukinu drugi servis i prednost, znacajno bi skratili trajanje meca i bilo bi zanimljivije za gledati.
(Zoran, 18. novembar 2020 08:31)

Naravno, narocito da ukinu prednost. A i na tie-break pravilima da malo porade, da se skrate. Ali ipak prednost je ono sto bih pod hitno ukinula.
Ostalo, pa GS u tri dobijena da ostane, naravno, moraju se razlikovati od ostalih turnira, donose i najvise bodova.
Nole i Pique, da im se pusti na volju, napravili bi od tenisa neku novu potpuno drugaciju igru.
Uostalom promene koje su njih dvojica uveli (setite se Davisa) videli smo da ne samo da nisu podigle gledanost, nego je gledanost opala, to je cinjenica.

LvL

pre 3 godine

Ma kakav bre APEL? Covjeku su postavili pitanje na konferenciji i dao je odgovor..Nije krenuo ni u kakvu revoluciju da mijenja tenis..i sam je rekao da sanse da se to desi na GS su jako male...zasto se od svake njegove recenice prave neki wow naslovi, ne kapiram