Utorak, 17.11.2020.

08:00

Bogdanović trejdovan u Milvoki!

Bogdan Bogdanović, dugogodišnji reprezentativac Srbije, novi je košarkaš Milvoki Baksa.

Izvor: PT

Bogdanoviæ trejdovan u Milvoki! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

meda

pre 3 godine

Proslogodisnji Usage rate %:
Greek Freak 37.5%
Midlton 26.4
Jrue 24.5
Bogi 22.6
Lopez 18.3
Ili u zbiru gotovo 130%. Sto znaci da je na granici nemoguceg da ih iskombinujes u istu petorku.
Dakle ocekujte Bogija kao sestog coveka.

meda

pre 3 godine

E sad jos Beli da dodje u Milvoki i super.
Sakramento ce verovatno da ga otpusti za 2 dana (do kad imaju rok u vezi opcione trece godine ugovora), a maksimum na marketu ce da mu bude verovatno 5.7M (Taxpayer Mid-Level Salary Exception) a toliko i Milvoki moze da mu ponudi.
Istina Milvoki je blizu hard-capa (138.9M), koji vazi za njih ove godine jer su uradili sign&trade, pa je mozda nemoguce.

Milan

pre 3 godine

@The Unforgiven
Koliko su uopšte Baksi popularni u gradu? Viskonsin je poznat po ljubavi prema američkom fudbalu, nekako imam utisak da ne spadaju u "košarkaške" države.
BTW, Milvoki uvek zamišljam da je sličan Mineapolisu.

The Unforgiven

pre 3 godine

Janis ce otici iz Milvokija ko Kd iz oklahome .
(Westbrook, 17. novembar 2020 19:54)
------------------

Rekao Giannis tebi licno to?

PimPong

pre 3 godine

Ovo je jedna ogromna prilika za Bogdana. Igrace sad u jednoj nesebicnoj ekipi koja ce sigurno da igra u play-off-u. Imaju cak i velike sanse da se bore za titulu. Srecno!

zhol

pre 3 godine

Trebalo bi da je Milvoki vrh tim za Bogdana, bice izgradjenih suteva za njega koliko hoce, a uvek moze i da iskreira nesto, ode na ulaz ponekad. Ali u najvecoj meri ce ovo biti prilika da konacno dokaze da li moze da bude top trojkas ili ne. Ja mislim da moze.

The Unforgiven

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)
-----------------------------

Ti mora da si jedan od onih koji misle da je cela California samo Hollywood. :) Nisi nikada bio u Sacramentu predpostavljam?

Vlada Calgary

pre 3 godine

Oformiti stubove ekipe je najvaznije. Dokazano poslednji put prosle godine - primer Lejkersi.

Klupa se bez problema moze popuniti tokom sezone, sa akcentom na tzv bajaut tj. kada se slabije ekipe odlucuju da smanje troskove i puste vrlo dobre igrace.

Ovde se spominje problem rezervnog pleja. Hil je vrlo dobar igrac, no mlekari iz Milvokija mogu da dovedu bilo koga od sledecih: K. Dunn, M. Dellavedova, D. Rose, G. Dragic, E. Payton, D. Smith Jr, DJ Augustin, C. Joseph, Ish Smith, S. Napier, koji ce najverovatnije biti za trejd ili isplaceni i birati za koga da igraju.

Lejkersa i klipersi su najsveziji primeri: vrlo dobri igraci, koje vise niko nece i spremni da igraju za malu lovu sa idejom da osvoje titulu ce trcati ove godine u Milvoki.

321

pre 3 godine

(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Razumem ja tebe ali BB nije rezervista a nakon toga sto si rekao, mogu da razmislim i o ostalom sto si rekao, da li je i to tacno?

baron

pre 3 godine

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.
(Locutus, 17. novembar 2020 12:00)

Tesko. Kada nemas jednog krstenog centra i beka u ligi, nema sanse da je ta liga jaca od 90-ih, kada si imao divove ove igre ispod obruca Olajuwona, Admirala, Juinga, Shaqa, na poziciji sg Jordana, Drexlera, Kobija, Penny Hardawaya, Ajversona. Svi ti igraci su bili individualno bolji od danasnje konkurencije, tako da nema sanse da je ova NBA najaca.

Problem je druge prirode. Marketing je ucinio da svaki tim ima zvezdu, ili dva tri takva igraca. Ali to je samo marketing, jer brdo igraca i danasnjih zvezda poput Drummonda, Vucevica, Valanciunasa, K.Love-a, DeRozana, P.Georgea, Westbrooka samo su solidni igraci daleko precenjeni i daleko od nekih zvezda, ali tako se vode.
Danas se loze ljudi na Doncica, a Penny sto je mogao da izvede sa loptom ili Ajverson, Doncic ne moze ni da sanja.
Liga je danas mozda bolja na pozicijama SF i PG, to mogu da se slozim, ali zato osim Davisa nema jedan PF vredan pomena. Ima jedan kvalitetan bek-Harden koji igra na jednoj strani terena, dok kvalitetnih centara po meni nema. Embid mi je mnogo sirov, Jokic mek i amater u odbrani. Oni su isplivali jer liga forsira suludu small ball kosarku i vecina centara sluzi da postavi blok i podigne ruke u odbrani. Centre cuvaju krila, dok klasicne centarske igre pod obrucima nema sto mnogim centrima odgovara, jer niti znaju da igraju na Postu, niti imaju igru ledjima.

The Unforgiven

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)
-------------------------

Osim toga sto Wisconsin nije grad vec savezna drzava - nisi mnogo omasio sa onim sta si napisao. Zivim u Milwaukee vec vise od 20 godina. Grad jeste hladan i depresivan od Septembra do Maja jer je zaista hladno to vreme. Ali zato ona 3 meseca leta uzivamo kao niko drugi jer verovatno i cekamo na lepo vreme dugo kao niko drugi. Gomila festivala preko leta i dosta posetioca iz Chicaga kojima se Milwaukee dopada tokom letnjih meseci, jer ima toliko dogadjaja u gradu i ne moras da vozis po 2 sata od jednog dela grada do drugog.

Memfis

pre 3 godine

Мислим да је за њега најбоље да креће са клупе, неће моћи да игра своју игру као 5. опција у нападу. Ако се Ирвингу буде играла кошарка и КД остане здрав, Бруклин први фаворит Истока свакако.

Aleks

pre 3 godine

a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.
(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Do juče su ta dvojica rezervista pozivani u Denver kod Jokića. Za Holideja se davalo pola ekipe Denvera, a i Bogdana ste zvali da igra sa Nikolom. Sad pošto obojica idu u Milvoki su nikakva pojačanja xD

WillyWonka

pre 3 godine

Po mojoj procjeni, ovo je super trejd za Bogdana, mislim da nije moglo bolje. On je tačno ono što im treba, da povuče drugu petorku. Nadam se da će se riješiti Korvera, koji je (opet) pokazao da je u play offu neupotrebljiv, a da bi on šutnuo mora cijela ekipa raditi, a u odbrani ne postoji. Bogdan je puno korisniji, može sam kreirati, igra u oba smjera, nadam se da će se pokazati u najboljem svjetlu. Sretno mu bilo.

2CRAZY

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

Pa ide da igra košarku, a ne da se šeta.

Vonko Normalni

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

Bogdan nije omražen, već precenjen od strane grobara, pa to onda dosadi pa se javi neko i ukaže na činjenicu da on nije najbolji šuter u NBA. Ima svoje kvalitete, vrhunske kretnje i kontrolu lopte, dobar šut, odličan ulaz. Ali nije igrač na kojeg možeš da računaš da će iz večeri u veče konstantno pogađati u visokim procentima, što je za modernu NBA košarku glavni uslov da neko bude zvezda.
Ja ću kao zvezdaš uvek navijati za timove u kojima su naši igrači, pa i za Bakse, ali naslovi tipa "Baksi prave brutalan tim" ili "Milvoki pravi tim za titulu" a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.

Brooklyn

pre 3 godine

PG - Jrue Holiday
SG - Bogdan Bogdanovic
SF - Khris Middleton
PF - Giannis Antetokounmpo
C - Brook Lopez

Idemo do titule istoka barem!

Roki

pre 3 godine

@ Vasa

Omrazen je medju ljudima koji imaju problem sa glavom i sposobni su sa mrze, čak i povrede, nekoga samo zato što igra ili navija za protivnicki klub.

@ Marko

Normalni ljudi ga ne mrze zbog 123 poena. Ja lično, da li bih voleo da ih nije dao? Apsolutno. Da li mu želim zlo zbog toga? Naravno da ne. Naš je, pre svega.

Nerealno

pre 3 godine

Otisao u viskonsin slaba privreda ekonomija bla bla, ljudi pisu kao da je otisao da radi u fabrici pa kao slaba ce ti biti plata tamo neces imati za stan .... Kakvi mozgovi

Kalevra

pre 3 godine

Pimploje : Po toj tvojoj logici onda je Dženan Musa 4.7 poena po utakmici bolji igrač od Žarka Paspalja 3.3 poena.....a Marćin Gortat je jednako dobar kao Vlade Divac.....!!!!!

Dragan-Borca

pre 3 godine

Meni zao Sakramenta. Bogdanu se pruza sjajna prilika da se godinama bori za titulu, a ovi mucenici ce totalno potonuti na dno Zapada. Ne vidim ekipu koja ce biti u sledecoj sezoni gora od Sakramenta. A sto je najludje vecina njihovuh navijaca veruje u Foxa. Zao mi sto ce biti totalno razocarani kada budu videli kako ce biti prikovani na dno. Ako nista makar me Fox vise nece nervirati. A Beli da je pametan otici negde 20 minuta sa klupe za neku jaku ekipu.

Marko

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?
(Vasa, 17. novembar 2020 10:00)

U finalu Košarkaške lige Srbije 2014. godine, košarkaši Partizana pobedili su Crvenu zvezdu, a Bogdanović je u četiri meča postigao 123 poena (34, 33, 20 i 36 poena).

Del Piero#10

pre 3 godine

Baksi okupljaju odličan tim oko Janisa. Bogdanović i Holidej su sjajni igrači, igrači sa visokim koeficientom košarkaške inteligencije, i što je jako važno timski igrači bez ega. Kad se na to dodaju Midlton, koji je u vidu Bogdana dobio odličnu šutersku podršku, te Bruka Lopeza, dobijamo odličnu petorku. Stvarno deluje da je tri pika prve runde previše za Holideja, ali to je bila cena da se Janisu obezbedi što bolji tim. Mnogo je veća šteta izgubiti Janisa, nego tri pika prve runde... Holidej možda nije atraktivan igrač, šta više Džru je strašno potcenjen igrač, ali činjenica je da je on jedan od najboljih dvosmernih igrača lige na svojoj poziciji. Verovatno najbolji defanzivac lige među bekovima, a uz to tri sezone za redom je na prosečno na oko 20 poena... Pred njime su još tri-četiri sezone na vrhunskom nivou i mislim da je on premija za tim koji napada titulu. Bogdan će u Bucks-ima sigurno imati više prostora, jer su protivničke odbrane prvenstveno skoncentrisane na Janisu, što bi trebalo da mu omogući više otvorenih šuteva. Sve u svemu preozbiljan tim su sklopili Bucks-i, fali tu jedan ozbiljan šesti čovek, pa u pohod na prsten.

Locutus

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...
(Dr. Bero, 17. novembar 2020 11:28)

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.

Locutus

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.
(Aleks, 17. novembar 2020 11:54)

Neće imati ni približnu minutažu kao u Sakramentu. Počeće možda kao starter, posle će završiti na klupi kao zamena.

Mirko

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

(dacha Zvezda, 17. novembar 2020 10:19)

Ja bih pre rekao da se on skolovao na jednom nasem poznatom "fakultetu" koji ima slogan "Zavrsi i Pali".

123

pre 3 godine

Drago mi je. Sada neka uzivaju Fox, Hild, Bagli..neka igraju sami sa sobom i statistiku. Ali od rezultata nece biti nista kao i prethodnih 20 i kusur godina...

Aleks

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.

Dr. Bero

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...

duledudule

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).
(pimploje, 17. novembar 2020 10:31)
Brate , Bogi ne nas svi ga volimo.Ali ne uporedjuj ga sa Drazenom.Znas ti kakav je kosarkas bio Drazen...Plus , NBA nekada i ovaj sad run and gun nemaju veze jedno sa drugim

Školobocna

pre 3 godine

Ovo može da bude dobro za Bogdanovića , imaće dosta prostora za šut , klupa im je slabija .E sad ako bude zaređao utakmice sa 2/11 ili 1/15 neće valjati , ono što igraču daje vrednost u NBA je konstantnost , ako si za 10 ppg onda moraš i da ih daš svaku utakmicu . U SAC nije bio konstantan , zato je i trejdovan , mada mu je ovo napredak u karijeri , bar će igrati play off po prvi put .

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

Grba

pre 3 godine

Sada je sve na Bogiju(morace mnogo bolje nego u Sakramentu) da prangija,posto svi mnogo skupljaju na Janisu i imace mnogo cistih suteva.

zelkecus

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

Ma što lagano, prelagano. Ne znam zašto uopće igrati regularnu sezonu i PO konferencija. Kad vide ovu ekipu Lakersi, GSW, Brooklyn,(ma svi) zavuku se pod krevet i plaču od straha.

Fred

pre 3 godine

Voleli bi neki videti da je zavrsio u nekom krs klubu kako sto je Atlanta, ali ide Bogdan u jedan od najjačih timova lige, ne treba izostaviti da je Holidej takodje presao u Milvoki, tako da oni sada idu na sve ili nista. Srecno Bogdane!

MPP

pre 3 godine

OPET


mnogo komentara koji nemaju nikakve veze sa logikom , suštinom a bogami i sa košarkom....
Suština je da je Bogdan prešao u bolji klub ,što govori ...prvo da je cenjen kao igrač u Americi i drugo ne manje važno da može da napreduje kao igrač što u Sakrementu nije više mogao .... A nama njegovim zemljacima će biti interesantno ga gledati u duetu sa MVP-om regularnog dela prvenstva....SREĆNO BOGDANE !

pimploje

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Eeeee???
Pa ako se ne prilagodi, nek predje u neki drugi topliji grad, nrp. Nemačku ili Kanadu.

Rođo, Viskonsin je država!
Malo B...rkaš pojmove :))

veverica

pre 3 godine

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu
(Iz Cikaga moji, 17. novembar 2020 09:16)

bogdanu to naravno nije toliko ni bitno, ali generalno, je l to neka prednost sto je nesto blizu cikaga? kao cikago je pojam necega? cega? ruznoce, hladnog vetra i kriminalnih ubistava?
uvek biram kanadu pre amerike, a evropu daleko ispred bilo koje te dve kaubojske zemlje (bio po vise meseci u obe, a sa kanadskom dijasporom i radim godinama).
da je do toga gde je lepo, verovatno bi bogdan potpisao za real madrid, kordobu, prag, berlin... ali nije poenta u tome.
amerika ima najlepsu prirodu na svetu (po meni) i najruznije i najgluplje gradove. svaki je ruzan, osim bostona, san franciska i centra njujorka. evropa je za njih zaista daleko daleko daleeeeko ispred civilizacijski. niko nije otisao u nba zbog lepih americkih gradova. to nije faktor.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

Vonko Normalni

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bili boj, 17. novembar 2020 08:38)

Ja jedino ne mogu da shvatim i objasnim ubedjenje da je Bogdanovic NBA zvezda koja moze da bude kljucni faktor nekog tima u borbi za titulu? Pored nekoliko "supertimova" poput Lejkersa, Klipersa, Voriorsa, Bruklina... i najavama da ce se pomenuti dodatno pojacavati, vi verujete da ce Milvoki da im bude konkurentan jer je doveo dva rezervna igraca iz timova koji su u donjem domu NBA, Bogdanovica i Holideja? Ja bih voleo da Bogdan osvoji prsten, nas je, dobar je, ali NBA superstar nije, niti ce biti. Ne bi me cudilo da Adetukombo zatrazi trejd, nezadovoljan potencijalom ekipe.

Mile Dodik

pre 3 godine

Šteta što je Bogdan otišao u Viskonsin. Istina je da je lep gradić, živeo sam u njemu preko deset godina, ali mnogo mali, sa slabom privredom. Veoma je teško da će moći bilo šta ozbiljnije uraditi u prvenstvu. Što opet znači da je oteran iz Sakramenta kao nepotreban igrač. Šteta, bijo je veliki, ako ne i najveći, potencijal srpske košarke.

Mile3003

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

U pravu si. Baš če multi milionera standard u Milvokiju da brine gde i kako gajbu da uzme, meso samo nedeljom...A sunce može, da si kupi kad god ima pauzu. Možda mu Grk sredi u Grčkoj neki smeštaj za male pare hahah Sretno Bogdane, navijam za tebe!

Kraljevcanin

pre 3 godine

Istina je da je Janis veliki potrosac lopte, ali malo drugaciji. On nema neki sut za 3 poena, ne forsira ga puno. Vise se zalece u reket. E sad, kad ekipe igraju protiv Janisa, malo vise skupljaju odbranu, cesto ga udvajaju u reketu jer ga je tesko zaustaviti, sto otvara prostor suterima oko perimetra. Jedini problem je Janisova sebicnost, tj. nema veliki broj asistencija iako i te kako ima prostora za to.
Videcemo kako ce sve izgledati, Janis hoce prsten, dosta je pricao sa klubom o svemu pred nadolazecu sezonu. Mozda mu je neko skrenuo paznju da bi trebalo vise da asistira, posebno kad ne ide, a mozda je on upravo trazio bolje sutere oko sebe.
Sve u svemu, srecno Bogi!

Drago

pre 3 godine

"Fransiza", "trejdovan", "sign an trade"... Meni se sve to nesto cini da je on dobio pedalu i prosledjen na koriscenje drugom timu uz zamenu jer se ucinio nepotrebnim zbog strahovitih oscilacija u kvalitetu, sto mu je inace jedna od karakteristika.

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

BB

pre 3 godine

Zna se ko je novi sampion NBA. To je Bogijev Milvoki, koji ce da zgazi svakog pa i Denver sa onim Jokicem. Kladicu se citavim imanjem (plus dizem kredit) na Bogija i njegov Milvoki.

NS

pre 3 godine

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.
(Mare, 17. novembar 2020 08:47)

Pazi: 'domaca scena', vise je 'seoska igranka'...

veverica

pre 3 godine

ali ugovor krisa midltona... o tome niko ne prica... kamen oko vrata milvokiju. potpuno neshvatljiva stvar. jedini igrac koji je kao 2. opcija u timu dobio tolike pare. samo on i klej tomson. ali klej je nivo iznad.

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
A ZBOG ČEGA VAM JE KRIVO? EVO JA ŽIVIM U PREDGRAĐU, U BATAJNICI I BAŠ MI JE DRAGO ZBOG BOGDANA. DEČKO SVOJIM RADOM I UPORNOŠĆU ZASLUŽUJE DA BUDE U JEDNOM TIMU KOJI JE U NAJMANJU RUKU PRETEDENT ZA PLAYOFF.

Iz Cikaga moji

pre 3 godine

(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu

DžaBu

pre 3 godine

@Dejan

Nije mu ni Severna Kalifornija bila nešto bog zna šta pretopla hehe...ali Milwaukee je..idi bezi..tu si u pravu. poz iz Kalifornije.

DžaBu

pre 3 godine

Ljudi NBA je čudna po pitanju uloga igrača...tamo ako ti je zacrtano da si epizodista i grejes klupu to ti je pa to ti je..možeš da rokas trojke i 7 od 8 verovatno nećeš. nikad imati prilike ni da sutnes tih 8 ako ti je tako određeno..a sa druge strane mogu da dovedu nekog novozelandjanina za franchizu i ako je taj tu u prvoj petorci zakucan taj će da bude najpoznatiji..eto kao i onaj nesretnik Zaza Pachulia na primer on će da cepa pa nebitno koliko je dobar ili los ili eto Plumlee ...itd itd..znači kome se kako zapadne pored onih naravno standardnih dobrih igrača :)

Bili boj

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(

P-76ers

pre 3 godine

Tamo ce gledat Janisa kako skace, sutira i sam sebi dodaje.
(Grncar, 17. novembar 2020 08:08)

Jedino ako je grku dosadilo da plej of gleda preko tv-a, kao što se priča...

Lovac na zmajeve

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.

Gde ja živim

pre 3 godine

Boki kralju neka je sa srećom. Mogla bi ovo da bude lepa priča, ali dosta zavisi i od tebe. Samo puna koncentracija i trpaj. Idemo majstore, nema odustajanja.

NenadS

pre 3 godine

To care. Nadam se da ces postati sampion naredne godine, a da to postanes moraces da pucas najmanje po tri trojke, 5as i oko 15 poena po mecu. U ovom timu moraces i odbranu malo da popravis. Verujem da ces biti zdrav i da ces istrajati u novim izazovima.

Guest

pre 3 godine

Opa, vrh! Tamo moze i prsten da se napadne. Sa srecom Bogi!
(rale, 17. novembar 2020 08:08)

Očekuje se da Bogdan bude udarna igla u tom napadu na prsten, i da sa svojim šutom iz igre koji je u proseku 3 od 11 po meču doprinose mnogo u osvajanju istog.

Djole

pre 3 godine

Ovo je mozda dobro za njega, ali hocemo li ga gledati na OI? Milvoki sigurno igra finale konferencije, a mozda ode i dalje. U kvalifikacijama za OI ga sigurno nece biti.

Wllaxy

pre 3 godine

Au,šta bi!? Bogdan osvaja prsten, a Jokic ostaje praznih šaka. Hahaha! A i uvek je bolji od Jokica u reprezentačiji, tako da samo vi veličajte Jokica, a Bogdan je bolji u svemu! Prava stvar!

Батке

pre 3 godine

Таман и да се мало исток прати плус што утакмице почињу у неком реалније времену за сат два више спавања. :) Ово је јако добро за обе стране. Јанис прави простор за Богија јер крштеног тројкаша немају плус огромна српска заједница у Милвокију има да га подржава сваку текму. Све у свему лагано могу да јуришају на прстен. Ово су озбиљна појачања.

MK

pre 3 godine

Jru Holiday
Bogdan Bogdanović
Khris Middleton
Giannis Antetokounmpo
Brook Lopez

Nije loše, nije loše uopšte. Mada sam hteo Jru Holiday da vidim u Denveru.

veverica

pre 3 godine

i nemoj da se palimo. mislim super za bogija da je u ozbiljnu ekipu, ali milvoki posle svih ovih trejdova nije nista specijalno jaci. posebno ne za napad na titulu. ako ce lejkersi da jure titulu sa dzejmsom i dejvisom, bruklin sa durentom i hardenom, boston sa tejtumom i braunim, a milvoki sa holidejom i bogdanom, ja nemam dilemu da milvoki visi.
za titulu treba tri ol star igraca. milvoki i dalje ima samo jednog i po. bogdan je ok. holidej ok. nista vise od toga. holidej nadrealno izvikan zadnjih par meseci u kontekstu trejda iz pelikana.
ali pismena ekipa. lepo slozena. bice zanimljivi za gledanje.
bolji posao je napravio finiks. i verovatno ce biti neki trejd bostona.
najjace za milvoki sto su dali sve sto mogu, a janis opusteno moze da ode iduceg leta.

Pant.LA

pre 3 godine

Eh, kad se setim duela bogi janis u evropi, cini mi se u reprezentaciji, ovaj dugacak, jak, brz, skocan i ne previse inteligentan, o kosarkaskoj pismenosti da i ne govorimo, setao ga bogi ko dubak, a onda dodje ta Amerika, teretana i sta sve vec ne, i ode sve u korist fizikalija.. SuperStar vs Sniper.. bice to dobar tandem..

Dragan Borca

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

bskfan

pre 3 godine

Cestitke za ugovor od, kako se prenosi, oko 18.2mil po godini. Uvek se nadje neko ko je spreman da preplati igraca a ovoga puta je to jadni Milvoki koji misli da sa Jrueom i Bogijem moze da juri prsten. Za jednogodisnje rentiranje Jruea dali cak 3 pika prvog kruga, sto ce se pokazati kao velika greska. Da bi deal funkcionisao dali su Bledsoa i Hila, a za Bogija De Vicenca i jos par igraca. Totalno ludilo.

chasovi ljubavi

pre 3 godine

In before "Sta radi ovaj Janis sutira 100 puta od njega Bogi ne moze da dodje do zirazaja mora da ode negde gde ce imati odresene ruke da sutira 2/11"

Mare

pre 3 godine

Ladno sad za Milvoki mora da se navija na istoku :(
(domacalobanja. com, 17. novembar 2020 08:03)

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.

BB

pre 3 godine

Vec smo neko vreme znali da Bogi odlazi u Milvoki. On je igrac koji im donosi titulu. Zapamtite moje reci, ne Janis, nego Bogdan Bogdanovic bice MVP ove sezone.

Marko

pre 3 godine

Decko idi batali kosarku...
Bogdan je igrac zadatka( dobar igrac)..ali nije cak ni all star a Jokic je superstar medju 10 najboljih igraca lige..znaci nije ni blizu Jokic je jednostavno mnogo bolji igrac.

Stefan Simonovic

pre 3 godine

Zbog Stojakovića i Divca još uvek navijam za Sakramento, želim da ih vidim da se vrate,da budu dobra ekipa al njima baš ne ide... Srećno Bogi!

Marko

pre 3 godine

Razlog zasto je Bogdan Bogdanovic toliko iritantan su pre svega njegovi navijaci, koji prave od njega zvezdu i lidera iako je on igrac zadatka..(nazalost to je realnost)...
Da ne pricam to sto je umislio da je zvezda samo pogledajte twitove njegove i sta kaci po internetu, Jokic nema nista od toga iako je on stvarno ZVEZDA NBA LIGE!

veverica

pre 3 godine

i da. trejd kovingtona u portland znaci da harden 99.9% ide u bruklin.
znaci bruklin moze komotno da promeni dresove i naziv da budu konacno harlem globtrotersi u nba.
irving, harden, durent... treneri nes i dantoni. bice potpuni haos i soutajm, sapunica i cirkus, naslovne strane novina su njihove svaki dan. i onda ce neki majami da ih pocisti u plejofu. bez ikakve sumnje.

DesperadoBG

pre 3 godine

S jedne strane mi je žao što više neće biti "srpskih: Kingsa, ali mi je drago zbog Bogdana, jer će ovo za njega predstavljati odličan potez u karijeri, kao i potencijalni napad na prsten (mada prednost dajem Jokiću). Srećno! Još samo da i Beli nađe normalan klub...

sima

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Izgleda da ti geografija nije jaca strana Wisconsin je Americka drzava and grad.

Flomaster

pre 3 godine

Očajan potez kingsa, dobili 2 igrača sa kojima nemaju pojma šta će. Na 4ci imaju već dva odlična igrača Bjelicu i Beglija. Šta raditi sa Iljasovom i Wilsonom? Divićenco pa i da razumeš bekap bek, ali ovi PF igrači i gomilanje bespotrebno.

MK

pre 3 godine

Jru Holiday
Bogdan Bogdanović
Khris Middleton
Giannis Antetokounmpo
Brook Lopez

Nije loše, nije loše uopšte. Mada sam hteo Jru Holiday da vidim u Denveru.

DesperadoBG

pre 3 godine

S jedne strane mi je žao što više neće biti "srpskih: Kingsa, ali mi je drago zbog Bogdana, jer će ovo za njega predstavljati odličan potez u karijeri, kao i potencijalni napad na prsten (mada prednost dajem Jokiću). Srećno! Još samo da i Beli nađe normalan klub...

veverica

pre 3 godine

i da. trejd kovingtona u portland znaci da harden 99.9% ide u bruklin.
znaci bruklin moze komotno da promeni dresove i naziv da budu konacno harlem globtrotersi u nba.
irving, harden, durent... treneri nes i dantoni. bice potpuni haos i soutajm, sapunica i cirkus, naslovne strane novina su njihove svaki dan. i onda ce neki majami da ih pocisti u plejofu. bez ikakve sumnje.

Iz Cikaga moji

pre 3 godine

(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu

Stefan Simonovic

pre 3 godine

Zbog Stojakovića i Divca još uvek navijam za Sakramento, želim da ih vidim da se vrate,da budu dobra ekipa al njima baš ne ide... Srećno Bogi!

NenadS

pre 3 godine

To care. Nadam se da ces postati sampion naredne godine, a da to postanes moraces da pucas najmanje po tri trojke, 5as i oko 15 poena po mecu. U ovom timu moraces i odbranu malo da popravis. Verujem da ces biti zdrav i da ces istrajati u novim izazovima.

sima

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Izgleda da ti geografija nije jaca strana Wisconsin je Americka drzava and grad.

Батке

pre 3 godine

Таман и да се мало исток прати плус што утакмице почињу у неком реалније времену за сат два више спавања. :) Ово је јако добро за обе стране. Јанис прави простор за Богија јер крштеног тројкаша немају плус огромна српска заједница у Милвокију има да га подржава сваку текму. Све у свему лагано могу да јуришају на прстен. Ово су озбиљна појачања.

Djole

pre 3 godine

Ovo je mozda dobro za njega, ali hocemo li ga gledati na OI? Milvoki sigurno igra finale konferencije, a mozda ode i dalje. U kvalifikacijama za OI ga sigurno nece biti.

Marko

pre 3 godine

Razlog zasto je Bogdan Bogdanovic toliko iritantan su pre svega njegovi navijaci, koji prave od njega zvezdu i lidera iako je on igrac zadatka..(nazalost to je realnost)...
Da ne pricam to sto je umislio da je zvezda samo pogledajte twitove njegove i sta kaci po internetu, Jokic nema nista od toga iako je on stvarno ZVEZDA NBA LIGE!

Dragan Borca

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

Bili boj

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(

veverica

pre 3 godine

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu
(Iz Cikaga moji, 17. novembar 2020 09:16)

bogdanu to naravno nije toliko ni bitno, ali generalno, je l to neka prednost sto je nesto blizu cikaga? kao cikago je pojam necega? cega? ruznoce, hladnog vetra i kriminalnih ubistava?
uvek biram kanadu pre amerike, a evropu daleko ispred bilo koje te dve kaubojske zemlje (bio po vise meseci u obe, a sa kanadskom dijasporom i radim godinama).
da je do toga gde je lepo, verovatno bi bogdan potpisao za real madrid, kordobu, prag, berlin... ali nije poenta u tome.
amerika ima najlepsu prirodu na svetu (po meni) i najruznije i najgluplje gradove. svaki je ruzan, osim bostona, san franciska i centra njujorka. evropa je za njih zaista daleko daleko daleeeeko ispred civilizacijski. niko nije otisao u nba zbog lepih americkih gradova. to nije faktor.

BB

pre 3 godine

Vec smo neko vreme znali da Bogi odlazi u Milvoki. On je igrac koji im donosi titulu. Zapamtite moje reci, ne Janis, nego Bogdan Bogdanovic bice MVP ove sezone.

Flomaster

pre 3 godine

Očajan potez kingsa, dobili 2 igrača sa kojima nemaju pojma šta će. Na 4ci imaju već dva odlična igrača Bjelicu i Beglija. Šta raditi sa Iljasovom i Wilsonom? Divićenco pa i da razumeš bekap bek, ali ovi PF igrači i gomilanje bespotrebno.

Nerealno

pre 3 godine

Otisao u viskonsin slaba privreda ekonomija bla bla, ljudi pisu kao da je otisao da radi u fabrici pa kao slaba ce ti biti plata tamo neces imati za stan .... Kakvi mozgovi

Pant.LA

pre 3 godine

Eh, kad se setim duela bogi janis u evropi, cini mi se u reprezentaciji, ovaj dugacak, jak, brz, skocan i ne previse inteligentan, o kosarkaskoj pismenosti da i ne govorimo, setao ga bogi ko dubak, a onda dodje ta Amerika, teretana i sta sve vec ne, i ode sve u korist fizikalija.. SuperStar vs Sniper.. bice to dobar tandem..

Aleks

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.

123

pre 3 godine

Drago mi je. Sada neka uzivaju Fox, Hild, Bagli..neka igraju sami sa sobom i statistiku. Ali od rezultata nece biti nista kao i prethodnih 20 i kusur godina...

Guest

pre 3 godine

Opa, vrh! Tamo moze i prsten da se napadne. Sa srecom Bogi!
(rale, 17. novembar 2020 08:08)

Očekuje se da Bogdan bude udarna igla u tom napadu na prsten, i da sa svojim šutom iz igre koji je u proseku 3 od 11 po meču doprinose mnogo u osvajanju istog.

Mile3003

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

U pravu si. Baš če multi milionera standard u Milvokiju da brine gde i kako gajbu da uzme, meso samo nedeljom...A sunce može, da si kupi kad god ima pauzu. Možda mu Grk sredi u Grčkoj neki smeštaj za male pare hahah Sretno Bogdane, navijam za tebe!

MPP

pre 3 godine

OPET


mnogo komentara koji nemaju nikakve veze sa logikom , suštinom a bogami i sa košarkom....
Suština je da je Bogdan prešao u bolji klub ,što govori ...prvo da je cenjen kao igrač u Americi i drugo ne manje važno da može da napreduje kao igrač što u Sakrementu nije više mogao .... A nama njegovim zemljacima će biti interesantno ga gledati u duetu sa MVP-om regularnog dela prvenstva....SREĆNO BOGDANE !

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
A ZBOG ČEGA VAM JE KRIVO? EVO JA ŽIVIM U PREDGRAĐU, U BATAJNICI I BAŠ MI JE DRAGO ZBOG BOGDANA. DEČKO SVOJIM RADOM I UPORNOŠĆU ZASLUŽUJE DA BUDE U JEDNOM TIMU KOJI JE U NAJMANJU RUKU PRETEDENT ZA PLAYOFF.

P-76ers

pre 3 godine

Tamo ce gledat Janisa kako skace, sutira i sam sebi dodaje.
(Grncar, 17. novembar 2020 08:08)

Jedino ako je grku dosadilo da plej of gleda preko tv-a, kao što se priča...

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Eeeee???
Pa ako se ne prilagodi, nek predje u neki drugi topliji grad, nrp. Nemačku ili Kanadu.

Rođo, Viskonsin je država!
Malo B...rkaš pojmove :))

Gde ja živim

pre 3 godine

Boki kralju neka je sa srećom. Mogla bi ovo da bude lepa priča, ali dosta zavisi i od tebe. Samo puna koncentracija i trpaj. Idemo majstore, nema odustajanja.

Marko

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?
(Vasa, 17. novembar 2020 10:00)

U finalu Košarkaške lige Srbije 2014. godine, košarkaši Partizana pobedili su Crvenu zvezdu, a Bogdanović je u četiri meča postigao 123 poena (34, 33, 20 i 36 poena).

Del Piero#10

pre 3 godine

Baksi okupljaju odličan tim oko Janisa. Bogdanović i Holidej su sjajni igrači, igrači sa visokim koeficientom košarkaške inteligencije, i što je jako važno timski igrači bez ega. Kad se na to dodaju Midlton, koji je u vidu Bogdana dobio odličnu šutersku podršku, te Bruka Lopeza, dobijamo odličnu petorku. Stvarno deluje da je tri pika prve runde previše za Holideja, ali to je bila cena da se Janisu obezbedi što bolji tim. Mnogo je veća šteta izgubiti Janisa, nego tri pika prve runde... Holidej možda nije atraktivan igrač, šta više Džru je strašno potcenjen igrač, ali činjenica je da je on jedan od najboljih dvosmernih igrača lige na svojoj poziciji. Verovatno najbolji defanzivac lige među bekovima, a uz to tri sezone za redom je na prosečno na oko 20 poena... Pred njime su još tri-četiri sezone na vrhunskom nivou i mislim da je on premija za tim koji napada titulu. Bogdan će u Bucks-ima sigurno imati više prostora, jer su protivničke odbrane prvenstveno skoncentrisane na Janisu, što bi trebalo da mu omogući više otvorenih šuteva. Sve u svemu preozbiljan tim su sklopili Bucks-i, fali tu jedan ozbiljan šesti čovek, pa u pohod na prsten.

Marko

pre 3 godine

Decko idi batali kosarku...
Bogdan je igrac zadatka( dobar igrac)..ali nije cak ni all star a Jokic je superstar medju 10 najboljih igraca lige..znaci nije ni blizu Jokic je jednostavno mnogo bolji igrac.

Fred

pre 3 godine

Voleli bi neki videti da je zavrsio u nekom krs klubu kako sto je Atlanta, ali ide Bogdan u jedan od najjačih timova lige, ne treba izostaviti da je Holidej takodje presao u Milvoki, tako da oni sada idu na sve ili nista. Srecno Bogdane!

DžaBu

pre 3 godine

@Dejan

Nije mu ni Severna Kalifornija bila nešto bog zna šta pretopla hehe...ali Milwaukee je..idi bezi..tu si u pravu. poz iz Kalifornije.

Wllaxy

pre 3 godine

Au,šta bi!? Bogdan osvaja prsten, a Jokic ostaje praznih šaka. Hahaha! A i uvek je bolji od Jokica u reprezentačiji, tako da samo vi veličajte Jokica, a Bogdan je bolji u svemu! Prava stvar!

chasovi ljubavi

pre 3 godine

In before "Sta radi ovaj Janis sutira 100 puta od njega Bogi ne moze da dodje do zirazaja mora da ode negde gde ce imati odresene ruke da sutira 2/11"

zelkecus

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

Ma što lagano, prelagano. Ne znam zašto uopće igrati regularnu sezonu i PO konferencija. Kad vide ovu ekipu Lakersi, GSW, Brooklyn,(ma svi) zavuku se pod krevet i plaču od straha.

Mare

pre 3 godine

Ladno sad za Milvoki mora da se navija na istoku :(
(domacalobanja. com, 17. novembar 2020 08:03)

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.

DžaBu

pre 3 godine

Ljudi NBA je čudna po pitanju uloga igrača...tamo ako ti je zacrtano da si epizodista i grejes klupu to ti je pa to ti je..možeš da rokas trojke i 7 od 8 verovatno nećeš. nikad imati prilike ni da sutnes tih 8 ako ti je tako određeno..a sa druge strane mogu da dovedu nekog novozelandjanina za franchizu i ako je taj tu u prvoj petorci zakucan taj će da bude najpoznatiji..eto kao i onaj nesretnik Zaza Pachulia na primer on će da cepa pa nebitno koliko je dobar ili los ili eto Plumlee ...itd itd..znači kome se kako zapadne pored onih naravno standardnih dobrih igrača :)

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

Dragan-Borca

pre 3 godine

Meni zao Sakramenta. Bogdanu se pruza sjajna prilika da se godinama bori za titulu, a ovi mucenici ce totalno potonuti na dno Zapada. Ne vidim ekipu koja ce biti u sledecoj sezoni gora od Sakramenta. A sto je najludje vecina njihovuh navijaca veruje u Foxa. Zao mi sto ce biti totalno razocarani kada budu videli kako ce biti prikovani na dno. Ako nista makar me Fox vise nece nervirati. A Beli da je pametan otici negde 20 minuta sa klupe za neku jaku ekipu.

Roki

pre 3 godine

@ Vasa

Omrazen je medju ljudima koji imaju problem sa glavom i sposobni su sa mrze, čak i povrede, nekoga samo zato što igra ili navija za protivnicki klub.

@ Marko

Normalni ljudi ga ne mrze zbog 123 poena. Ja lično, da li bih voleo da ih nije dao? Apsolutno. Da li mu želim zlo zbog toga? Naravno da ne. Naš je, pre svega.

Kraljevcanin

pre 3 godine

Istina je da je Janis veliki potrosac lopte, ali malo drugaciji. On nema neki sut za 3 poena, ne forsira ga puno. Vise se zalece u reket. E sad, kad ekipe igraju protiv Janisa, malo vise skupljaju odbranu, cesto ga udvajaju u reketu jer ga je tesko zaustaviti, sto otvara prostor suterima oko perimetra. Jedini problem je Janisova sebicnost, tj. nema veliki broj asistencija iako i te kako ima prostora za to.
Videcemo kako ce sve izgledati, Janis hoce prsten, dosta je pricao sa klubom o svemu pred nadolazecu sezonu. Mozda mu je neko skrenuo paznju da bi trebalo vise da asistira, posebno kad ne ide, a mozda je on upravo trazio bolje sutere oko sebe.
Sve u svemu, srecno Bogi!

Dr. Bero

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...

Vonko Normalni

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bili boj, 17. novembar 2020 08:38)

Ja jedino ne mogu da shvatim i objasnim ubedjenje da je Bogdanovic NBA zvezda koja moze da bude kljucni faktor nekog tima u borbi za titulu? Pored nekoliko "supertimova" poput Lejkersa, Klipersa, Voriorsa, Bruklina... i najavama da ce se pomenuti dodatno pojacavati, vi verujete da ce Milvoki da im bude konkurentan jer je doveo dva rezervna igraca iz timova koji su u donjem domu NBA, Bogdanovica i Holideja? Ja bih voleo da Bogdan osvoji prsten, nas je, dobar je, ali NBA superstar nije, niti ce biti. Ne bi me cudilo da Adetukombo zatrazi trejd, nezadovoljan potencijalom ekipe.

Grba

pre 3 godine

Sada je sve na Bogiju(morace mnogo bolje nego u Sakramentu) da prangija,posto svi mnogo skupljaju na Janisu i imace mnogo cistih suteva.

Mirko

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

(dacha Zvezda, 17. novembar 2020 10:19)

Ja bih pre rekao da se on skolovao na jednom nasem poznatom "fakultetu" koji ima slogan "Zavrsi i Pali".

pimploje

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).

Vonko Normalni

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

Bogdan nije omražen, već precenjen od strane grobara, pa to onda dosadi pa se javi neko i ukaže na činjenicu da on nije najbolji šuter u NBA. Ima svoje kvalitete, vrhunske kretnje i kontrolu lopte, dobar šut, odličan ulaz. Ali nije igrač na kojeg možeš da računaš da će iz večeri u veče konstantno pogađati u visokim procentima, što je za modernu NBA košarku glavni uslov da neko bude zvezda.
Ja ću kao zvezdaš uvek navijati za timove u kojima su naši igrači, pa i za Bakse, ali naslovi tipa "Baksi prave brutalan tim" ili "Milvoki pravi tim za titulu" a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.

veverica

pre 3 godine

i nemoj da se palimo. mislim super za bogija da je u ozbiljnu ekipu, ali milvoki posle svih ovih trejdova nije nista specijalno jaci. posebno ne za napad na titulu. ako ce lejkersi da jure titulu sa dzejmsom i dejvisom, bruklin sa durentom i hardenom, boston sa tejtumom i braunim, a milvoki sa holidejom i bogdanom, ja nemam dilemu da milvoki visi.
za titulu treba tri ol star igraca. milvoki i dalje ima samo jednog i po. bogdan je ok. holidej ok. nista vise od toga. holidej nadrealno izvikan zadnjih par meseci u kontekstu trejda iz pelikana.
ali pismena ekipa. lepo slozena. bice zanimljivi za gledanje.
bolji posao je napravio finiks. i verovatno ce biti neki trejd bostona.
najjace za milvoki sto su dali sve sto mogu, a janis opusteno moze da ode iduceg leta.

duledudule

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).
(pimploje, 17. novembar 2020 10:31)
Brate , Bogi ne nas svi ga volimo.Ali ne uporedjuj ga sa Drazenom.Znas ti kakav je kosarkas bio Drazen...Plus , NBA nekada i ovaj sad run and gun nemaju veze jedno sa drugim

2CRAZY

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

Pa ide da igra košarku, a ne da se šeta.

Locutus

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...
(Dr. Bero, 17. novembar 2020 11:28)

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.

The Unforgiven

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)
-------------------------

Osim toga sto Wisconsin nije grad vec savezna drzava - nisi mnogo omasio sa onim sta si napisao. Zivim u Milwaukee vec vise od 20 godina. Grad jeste hladan i depresivan od Septembra do Maja jer je zaista hladno to vreme. Ali zato ona 3 meseca leta uzivamo kao niko drugi jer verovatno i cekamo na lepo vreme dugo kao niko drugi. Gomila festivala preko leta i dosta posetioca iz Chicaga kojima se Milwaukee dopada tokom letnjih meseci, jer ima toliko dogadjaja u gradu i ne moras da vozis po 2 sata od jednog dela grada do drugog.

Brooklyn

pre 3 godine

PG - Jrue Holiday
SG - Bogdan Bogdanovic
SF - Khris Middleton
PF - Giannis Antetokounmpo
C - Brook Lopez

Idemo do titule istoka barem!

BB

pre 3 godine

Zna se ko je novi sampion NBA. To je Bogijev Milvoki, koji ce da zgazi svakog pa i Denver sa onim Jokicem. Kladicu se citavim imanjem (plus dizem kredit) na Bogija i njegov Milvoki.

bskfan

pre 3 godine

Cestitke za ugovor od, kako se prenosi, oko 18.2mil po godini. Uvek se nadje neko ko je spreman da preplati igraca a ovoga puta je to jadni Milvoki koji misli da sa Jrueom i Bogijem moze da juri prsten. Za jednogodisnje rentiranje Jruea dali cak 3 pika prvog kruga, sto ce se pokazati kao velika greska. Da bi deal funkcionisao dali su Bledsoa i Hila, a za Bogija De Vicenca i jos par igraca. Totalno ludilo.

zhol

pre 3 godine

Trebalo bi da je Milvoki vrh tim za Bogdana, bice izgradjenih suteva za njega koliko hoce, a uvek moze i da iskreira nesto, ode na ulaz ponekad. Ali u najvecoj meri ce ovo biti prilika da konacno dokaze da li moze da bude top trojkas ili ne. Ja mislim da moze.

baron

pre 3 godine

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.
(Locutus, 17. novembar 2020 12:00)

Tesko. Kada nemas jednog krstenog centra i beka u ligi, nema sanse da je ta liga jaca od 90-ih, kada si imao divove ove igre ispod obruca Olajuwona, Admirala, Juinga, Shaqa, na poziciji sg Jordana, Drexlera, Kobija, Penny Hardawaya, Ajversona. Svi ti igraci su bili individualno bolji od danasnje konkurencije, tako da nema sanse da je ova NBA najaca.

Problem je druge prirode. Marketing je ucinio da svaki tim ima zvezdu, ili dva tri takva igraca. Ali to je samo marketing, jer brdo igraca i danasnjih zvezda poput Drummonda, Vucevica, Valanciunasa, K.Love-a, DeRozana, P.Georgea, Westbrooka samo su solidni igraci daleko precenjeni i daleko od nekih zvezda, ali tako se vode.
Danas se loze ljudi na Doncica, a Penny sto je mogao da izvede sa loptom ili Ajverson, Doncic ne moze ni da sanja.
Liga je danas mozda bolja na pozicijama SF i PG, to mogu da se slozim, ali zato osim Davisa nema jedan PF vredan pomena. Ima jedan kvalitetan bek-Harden koji igra na jednoj strani terena, dok kvalitetnih centara po meni nema. Embid mi je mnogo sirov, Jokic mek i amater u odbrani. Oni su isplivali jer liga forsira suludu small ball kosarku i vecina centara sluzi da postavi blok i podigne ruke u odbrani. Centre cuvaju krila, dok klasicne centarske igre pod obrucima nema sto mnogim centrima odgovara, jer niti znaju da igraju na Postu, niti imaju igru ledjima.

Lovac na zmajeve

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.

Kalevra

pre 3 godine

Pimploje : Po toj tvojoj logici onda je Dženan Musa 4.7 poena po utakmici bolji igrač od Žarka Paspalja 3.3 poena.....a Marćin Gortat je jednako dobar kao Vlade Divac.....!!!!!

NS

pre 3 godine

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.
(Mare, 17. novembar 2020 08:47)

Pazi: 'domaca scena', vise je 'seoska igranka'...

WillyWonka

pre 3 godine

Po mojoj procjeni, ovo je super trejd za Bogdana, mislim da nije moglo bolje. On je tačno ono što im treba, da povuče drugu petorku. Nadam se da će se riješiti Korvera, koji je (opet) pokazao da je u play offu neupotrebljiv, a da bi on šutnuo mora cijela ekipa raditi, a u odbrani ne postoji. Bogdan je puno korisniji, može sam kreirati, igra u oba smjera, nadam se da će se pokazati u najboljem svjetlu. Sretno mu bilo.

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

The Unforgiven

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)
-----------------------------

Ti mora da si jedan od onih koji misle da je cela California samo Hollywood. :) Nisi nikada bio u Sacramentu predpostavljam?

PimPong

pre 3 godine

Ovo je jedna ogromna prilika za Bogdana. Igrace sad u jednoj nesebicnoj ekipi koja ce sigurno da igra u play-off-u. Imaju cak i velike sanse da se bore za titulu. Srecno!

veverica

pre 3 godine

ali ugovor krisa midltona... o tome niko ne prica... kamen oko vrata milvokiju. potpuno neshvatljiva stvar. jedini igrac koji je kao 2. opcija u timu dobio tolike pare. samo on i klej tomson. ali klej je nivo iznad.

Aleks

pre 3 godine

a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.
(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Do juče su ta dvojica rezervista pozivani u Denver kod Jokića. Za Holideja se davalo pola ekipe Denvera, a i Bogdana ste zvali da igra sa Nikolom. Sad pošto obojica idu u Milvoki su nikakva pojačanja xD

Školobocna

pre 3 godine

Ovo može da bude dobro za Bogdanovića , imaće dosta prostora za šut , klupa im je slabija .E sad ako bude zaređao utakmice sa 2/11 ili 1/15 neće valjati , ono što igraču daje vrednost u NBA je konstantnost , ako si za 10 ppg onda moraš i da ih daš svaku utakmicu . U SAC nije bio konstantan , zato je i trejdovan , mada mu je ovo napredak u karijeri , bar će igrati play off po prvi put .

Drago

pre 3 godine

"Fransiza", "trejdovan", "sign an trade"... Meni se sve to nesto cini da je on dobio pedalu i prosledjen na koriscenje drugom timu uz zamenu jer se ucinio nepotrebnim zbog strahovitih oscilacija u kvalitetu, sto mu je inace jedna od karakteristika.

The Unforgiven

pre 3 godine

Janis ce otici iz Milvokija ko Kd iz oklahome .
(Westbrook, 17. novembar 2020 19:54)
------------------

Rekao Giannis tebi licno to?

Mile Dodik

pre 3 godine

Šteta što je Bogdan otišao u Viskonsin. Istina je da je lep gradić, živeo sam u njemu preko deset godina, ali mnogo mali, sa slabom privredom. Veoma je teško da će moći bilo šta ozbiljnije uraditi u prvenstvu. Što opet znači da je oteran iz Sakramenta kao nepotreban igrač. Šteta, bijo je veliki, ako ne i najveći, potencijal srpske košarke.

Locutus

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.
(Aleks, 17. novembar 2020 11:54)

Neće imati ni približnu minutažu kao u Sakramentu. Počeće možda kao starter, posle će završiti na klupi kao zamena.

Vlada Calgary

pre 3 godine

Oformiti stubove ekipe je najvaznije. Dokazano poslednji put prosle godine - primer Lejkersi.

Klupa se bez problema moze popuniti tokom sezone, sa akcentom na tzv bajaut tj. kada se slabije ekipe odlucuju da smanje troskove i puste vrlo dobre igrace.

Ovde se spominje problem rezervnog pleja. Hil je vrlo dobar igrac, no mlekari iz Milvokija mogu da dovedu bilo koga od sledecih: K. Dunn, M. Dellavedova, D. Rose, G. Dragic, E. Payton, D. Smith Jr, DJ Augustin, C. Joseph, Ish Smith, S. Napier, koji ce najverovatnije biti za trejd ili isplaceni i birati za koga da igraju.

Lejkersa i klipersi su najsveziji primeri: vrlo dobri igraci, koje vise niko nece i spremni da igraju za malu lovu sa idejom da osvoje titulu ce trcati ove godine u Milvoki.

321

pre 3 godine

(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Razumem ja tebe ali BB nije rezervista a nakon toga sto si rekao, mogu da razmislim i o ostalom sto si rekao, da li je i to tacno?

Milan

pre 3 godine

@The Unforgiven
Koliko su uopšte Baksi popularni u gradu? Viskonsin je poznat po ljubavi prema američkom fudbalu, nekako imam utisak da ne spadaju u "košarkaške" države.
BTW, Milvoki uvek zamišljam da je sličan Mineapolisu.

meda

pre 3 godine

Proslogodisnji Usage rate %:
Greek Freak 37.5%
Midlton 26.4
Jrue 24.5
Bogi 22.6
Lopez 18.3
Ili u zbiru gotovo 130%. Sto znaci da je na granici nemoguceg da ih iskombinujes u istu petorku.
Dakle ocekujte Bogija kao sestog coveka.

Memfis

pre 3 godine

Мислим да је за њега најбоље да креће са клупе, неће моћи да игра своју игру као 5. опција у нападу. Ако се Ирвингу буде играла кошарка и КД остане здрав, Бруклин први фаворит Истока свакако.

meda

pre 3 godine

E sad jos Beli da dodje u Milvoki i super.
Sakramento ce verovatno da ga otpusti za 2 dana (do kad imaju rok u vezi opcione trece godine ugovora), a maksimum na marketu ce da mu bude verovatno 5.7M (Taxpayer Mid-Level Salary Exception) a toliko i Milvoki moze da mu ponudi.
Istina Milvoki je blizu hard-capa (138.9M), koji vazi za njih ove godine jer su uradili sign&trade, pa je mozda nemoguce.

Marko

pre 3 godine

Razlog zasto je Bogdan Bogdanovic toliko iritantan su pre svega njegovi navijaci, koji prave od njega zvezdu i lidera iako je on igrac zadatka..(nazalost to je realnost)...
Da ne pricam to sto je umislio da je zvezda samo pogledajte twitove njegove i sta kaci po internetu, Jokic nema nista od toga iako je on stvarno ZVEZDA NBA LIGE!

Wllaxy

pre 3 godine

Au,šta bi!? Bogdan osvaja prsten, a Jokic ostaje praznih šaka. Hahaha! A i uvek je bolji od Jokica u reprezentačiji, tako da samo vi veličajte Jokica, a Bogdan je bolji u svemu! Prava stvar!

Guest

pre 3 godine

Opa, vrh! Tamo moze i prsten da se napadne. Sa srecom Bogi!
(rale, 17. novembar 2020 08:08)

Očekuje se da Bogdan bude udarna igla u tom napadu na prsten, i da sa svojim šutom iz igre koji je u proseku 3 od 11 po meču doprinose mnogo u osvajanju istog.

Mare

pre 3 godine

Ladno sad za Milvoki mora da se navija na istoku :(
(domacalobanja. com, 17. novembar 2020 08:03)

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.

BB

pre 3 godine

Vec smo neko vreme znali da Bogi odlazi u Milvoki. On je igrac koji im donosi titulu. Zapamtite moje reci, ne Janis, nego Bogdan Bogdanovic bice MVP ove sezone.

Mile Dodik

pre 3 godine

Šteta što je Bogdan otišao u Viskonsin. Istina je da je lep gradić, živeo sam u njemu preko deset godina, ali mnogo mali, sa slabom privredom. Veoma je teško da će moći bilo šta ozbiljnije uraditi u prvenstvu. Što opet znači da je oteran iz Sakramenta kao nepotreban igrač. Šteta, bijo je veliki, ako ne i najveći, potencijal srpske košarke.

chasovi ljubavi

pre 3 godine

In before "Sta radi ovaj Janis sutira 100 puta od njega Bogi ne moze da dodje do zirazaja mora da ode negde gde ce imati odresene ruke da sutira 2/11"

BB

pre 3 godine

Zna se ko je novi sampion NBA. To je Bogijev Milvoki, koji ce da zgazi svakog pa i Denver sa onim Jokicem. Kladicu se citavim imanjem (plus dizem kredit) na Bogija i njegov Milvoki.

Lovac na zmajeve

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.

Drago

pre 3 godine

"Fransiza", "trejdovan", "sign an trade"... Meni se sve to nesto cini da je on dobio pedalu i prosledjen na koriscenje drugom timu uz zamenu jer se ucinio nepotrebnim zbog strahovitih oscilacija u kvalitetu, sto mu je inace jedna od karakteristika.

Bili boj

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(

Vonko Normalni

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

Bogdan nije omražen, već precenjen od strane grobara, pa to onda dosadi pa se javi neko i ukaže na činjenicu da on nije najbolji šuter u NBA. Ima svoje kvalitete, vrhunske kretnje i kontrolu lopte, dobar šut, odličan ulaz. Ali nije igrač na kojeg možeš da računaš da će iz večeri u veče konstantno pogađati u visokim procentima, što je za modernu NBA košarku glavni uslov da neko bude zvezda.
Ja ću kao zvezdaš uvek navijati za timove u kojima su naši igrači, pa i za Bakse, ali naslovi tipa "Baksi prave brutalan tim" ili "Milvoki pravi tim za titulu" a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.

bskfan

pre 3 godine

Cestitke za ugovor od, kako se prenosi, oko 18.2mil po godini. Uvek se nadje neko ko je spreman da preplati igraca a ovoga puta je to jadni Milvoki koji misli da sa Jrueom i Bogijem moze da juri prsten. Za jednogodisnje rentiranje Jruea dali cak 3 pika prvog kruga, sto ce se pokazati kao velika greska. Da bi deal funkcionisao dali su Bledsoa i Hila, a za Bogija De Vicenca i jos par igraca. Totalno ludilo.

Vonko Normalni

pre 3 godine

Bravo. Pravi tim za Bogdana. Plus napadaju titulu. Biće lepo pratiti Milvoki narednih godina.
Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bili boj, 17. novembar 2020 08:38)

Ja jedino ne mogu da shvatim i objasnim ubedjenje da je Bogdanovic NBA zvezda koja moze da bude kljucni faktor nekog tima u borbi za titulu? Pored nekoliko "supertimova" poput Lejkersa, Klipersa, Voriorsa, Bruklina... i najavama da ce se pomenuti dodatno pojacavati, vi verujete da ce Milvoki da im bude konkurentan jer je doveo dva rezervna igraca iz timova koji su u donjem domu NBA, Bogdanovica i Holideja? Ja bih voleo da Bogdan osvoji prsten, nas je, dobar je, ali NBA superstar nije, niti ce biti. Ne bi me cudilo da Adetukombo zatrazi trejd, nezadovoljan potencijalom ekipe.

Marko

pre 3 godine

Decko idi batali kosarku...
Bogdan je igrac zadatka( dobar igrac)..ali nije cak ni all star a Jokic je superstar medju 10 najboljih igraca lige..znaci nije ni blizu Jokic je jednostavno mnogo bolji igrac.

duledudule

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).
(pimploje, 17. novembar 2020 10:31)
Brate , Bogi ne nas svi ga volimo.Ali ne uporedjuj ga sa Drazenom.Znas ti kakav je kosarkas bio Drazen...Plus , NBA nekada i ovaj sad run and gun nemaju veze jedno sa drugim

Locutus

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.
(Aleks, 17. novembar 2020 11:54)

Neće imati ni približnu minutažu kao u Sakramentu. Počeće možda kao starter, posle će završiti na klupi kao zamena.

Dr. Bero

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...

veverica

pre 3 godine

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu
(Iz Cikaga moji, 17. novembar 2020 09:16)

bogdanu to naravno nije toliko ni bitno, ali generalno, je l to neka prednost sto je nesto blizu cikaga? kao cikago je pojam necega? cega? ruznoce, hladnog vetra i kriminalnih ubistava?
uvek biram kanadu pre amerike, a evropu daleko ispred bilo koje te dve kaubojske zemlje (bio po vise meseci u obe, a sa kanadskom dijasporom i radim godinama).
da je do toga gde je lepo, verovatno bi bogdan potpisao za real madrid, kordobu, prag, berlin... ali nije poenta u tome.
amerika ima najlepsu prirodu na svetu (po meni) i najruznije i najgluplje gradove. svaki je ruzan, osim bostona, san franciska i centra njujorka. evropa je za njih zaista daleko daleko daleeeeko ispred civilizacijski. niko nije otisao u nba zbog lepih americkih gradova. to nije faktor.

veverica

pre 3 godine

i nemoj da se palimo. mislim super za bogija da je u ozbiljnu ekipu, ali milvoki posle svih ovih trejdova nije nista specijalno jaci. posebno ne za napad na titulu. ako ce lejkersi da jure titulu sa dzejmsom i dejvisom, bruklin sa durentom i hardenom, boston sa tejtumom i braunim, a milvoki sa holidejom i bogdanom, ja nemam dilemu da milvoki visi.
za titulu treba tri ol star igraca. milvoki i dalje ima samo jednog i po. bogdan je ok. holidej ok. nista vise od toga. holidej nadrealno izvikan zadnjih par meseci u kontekstu trejda iz pelikana.
ali pismena ekipa. lepo slozena. bice zanimljivi za gledanje.
bolji posao je napravio finiks. i verovatno ce biti neki trejd bostona.
najjace za milvoki sto su dali sve sto mogu, a janis opusteno moze da ode iduceg leta.

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Jedino mi krivo za predgrađe. Ovo neće moći nikako da shvate i objasne. Padoše im silne teorije u vodu... Držite se ljudi, verujem da vam je baš teško trenutno :(
A ZBOG ČEGA VAM JE KRIVO? EVO JA ŽIVIM U PREDGRAĐU, U BATAJNICI I BAŠ MI JE DRAGO ZBOG BOGDANA. DEČKO SVOJIM RADOM I UPORNOŠĆU ZASLUŽUJE DA BUDE U JEDNOM TIMU KOJI JE U NAJMANJU RUKU PRETEDENT ZA PLAYOFF.

baron

pre 3 godine

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.
(Locutus, 17. novembar 2020 12:00)

Tesko. Kada nemas jednog krstenog centra i beka u ligi, nema sanse da je ta liga jaca od 90-ih, kada si imao divove ove igre ispod obruca Olajuwona, Admirala, Juinga, Shaqa, na poziciji sg Jordana, Drexlera, Kobija, Penny Hardawaya, Ajversona. Svi ti igraci su bili individualno bolji od danasnje konkurencije, tako da nema sanse da je ova NBA najaca.

Problem je druge prirode. Marketing je ucinio da svaki tim ima zvezdu, ili dva tri takva igraca. Ali to je samo marketing, jer brdo igraca i danasnjih zvezda poput Drummonda, Vucevica, Valanciunasa, K.Love-a, DeRozana, P.Georgea, Westbrooka samo su solidni igraci daleko precenjeni i daleko od nekih zvezda, ali tako se vode.
Danas se loze ljudi na Doncica, a Penny sto je mogao da izvede sa loptom ili Ajverson, Doncic ne moze ni da sanja.
Liga je danas mozda bolja na pozicijama SF i PG, to mogu da se slozim, ali zato osim Davisa nema jedan PF vredan pomena. Ima jedan kvalitetan bek-Harden koji igra na jednoj strani terena, dok kvalitetnih centara po meni nema. Embid mi je mnogo sirov, Jokic mek i amater u odbrani. Oni su isplivali jer liga forsira suludu small ball kosarku i vecina centara sluzi da postavi blok i podigne ruke u odbrani. Centre cuvaju krila, dok klasicne centarske igre pod obrucima nema sto mnogim centrima odgovara, jer niti znaju da igraju na Postu, niti imaju igru ledjima.

MK

pre 3 godine

Jru Holiday
Bogdan Bogdanović
Khris Middleton
Giannis Antetokounmpo
Brook Lopez

Nije loše, nije loše uopšte. Mada sam hteo Jru Holiday da vidim u Denveru.

DžaBu

pre 3 godine

Ljudi NBA je čudna po pitanju uloga igrača...tamo ako ti je zacrtano da si epizodista i grejes klupu to ti je pa to ti je..možeš da rokas trojke i 7 od 8 verovatno nećeš. nikad imati prilike ni da sutnes tih 8 ako ti je tako određeno..a sa druge strane mogu da dovedu nekog novozelandjanina za franchizu i ako je taj tu u prvoj petorci zakucan taj će da bude najpoznatiji..eto kao i onaj nesretnik Zaza Pachulia na primer on će da cepa pa nebitno koliko je dobar ili los ili eto Plumlee ...itd itd..znači kome se kako zapadne pored onih naravno standardnih dobrih igrača :)

Školobocna

pre 3 godine

Ovo može da bude dobro za Bogdanovića , imaće dosta prostora za šut , klupa im je slabija .E sad ako bude zaređao utakmice sa 2/11 ili 1/15 neće valjati , ono što igraču daje vrednost u NBA je konstantnost , ako si za 10 ppg onda moraš i da ih daš svaku utakmicu . U SAC nije bio konstantan , zato je i trejdovan , mada mu je ovo napredak u karijeri , bar će igrati play off po prvi put .

Locutus

pre 3 godine

Uspoređivanja Dražena i NBA lige iz tog vremena, sa sadašnjim NBA, je otprilike kao da se uspoređuje statistika Van Bastena i Cire Immobilea u Serie A pa zaključi da je Immobile bolji napadač...
(Dr. Bero, 17. novembar 2020 11:28)

NBA je nikad jača, svidelo se to nekome ili ne.

DesperadoBG

pre 3 godine

S jedne strane mi je žao što više neće biti "srpskih: Kingsa, ali mi je drago zbog Bogdana, jer će ovo za njega predstavljati odličan potez u karijeri, kao i potencijalni napad na prsten (mada prednost dajem Jokiću). Srećno! Još samo da i Beli nađe normalan klub...

Stefan Simonovic

pre 3 godine

Zbog Stojakovića i Divca još uvek navijam za Sakramento, želim da ih vidim da se vrate,da budu dobra ekipa al njima baš ne ide... Srećno Bogi!

pimploje

pre 3 godine

Marko...evo posto si ti realan, mozes li da nam objasnis kako je npr Drazen Petrovic jedan od najboljih Evropljana u NBA sa statistikom od 15 poena, 2 asistencije, 1 skoak i 2.5 izgubljenih lopti po mecu a Bogdanovic sa prosekom od 15.5 poena, 3.5 asistencija, 3.5 skokova i 2 izgubljene po mecu "čovek zadatka" i precenjen igrač? Stojaković je superstar u NBA bio, prosek u karijeri 17 poena, 4 skoka, 2.5 asistencija, 2.5 izgubljenih lopti. Bogdanovic je u svaku sezonu zbog reprezentacije ulazio povređen, i ima prosek kao vecina najboljih evropljana u nba (pogledaj brojke Gasola, Parkera, Djinobilija..., ne racunam Doncica i Jokica jer su oni vec sada verovatno, uz Novickog, najbolji Evropljani u NBA ikad).

Aleks

pre 3 godine

a doveli dvojicu rezervista iz nižerazrednih NBA ekipa su smešni. Nije ni mržnja ni netrpeljivost to što sam realan.
(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Do juče su ta dvojica rezervista pozivani u Denver kod Jokića. Za Holideja se davalo pola ekipe Denvera, a i Bogdana ste zvali da igra sa Nikolom. Sad pošto obojica idu u Milvoki su nikakva pojačanja xD

Memfis

pre 3 godine

Мислим да је за њега најбоље да креће са клупе, неће моћи да игра своју игру као 5. опција у нападу. Ако се Ирвингу буде играла кошарка и КД остане здрав, Бруклин први фаворит Истока свакако.

NenadS

pre 3 godine

To care. Nadam se da ces postati sampion naredne godine, a da to postanes moraces da pucas najmanje po tri trojke, 5as i oko 15 poena po mecu. U ovom timu moraces i odbranu malo da popravis. Verujem da ces biti zdrav i da ces istrajati u novim izazovima.

Marko

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?
(Vasa, 17. novembar 2020 10:00)

U finalu Košarkaške lige Srbije 2014. godine, košarkaši Partizana pobedili su Crvenu zvezdu, a Bogdanović je u četiri meča postigao 123 poena (34, 33, 20 i 36 poena).

meda

pre 3 godine

Proslogodisnji Usage rate %:
Greek Freak 37.5%
Midlton 26.4
Jrue 24.5
Bogi 22.6
Lopez 18.3
Ili u zbiru gotovo 130%. Sto znaci da je na granici nemoguceg da ih iskombinujes u istu petorku.
Dakle ocekujte Bogija kao sestog coveka.

Djole

pre 3 godine

Ovo je mozda dobro za njega, ali hocemo li ga gledati na OI? Milvoki sigurno igra finale konferencije, a mozda ode i dalje. U kvalifikacijama za OI ga sigurno nece biti.

Pant.LA

pre 3 godine

Eh, kad se setim duela bogi janis u evropi, cini mi se u reprezentaciji, ovaj dugacak, jak, brz, skocan i ne previse inteligentan, o kosarkaskoj pismenosti da i ne govorimo, setao ga bogi ko dubak, a onda dodje ta Amerika, teretana i sta sve vec ne, i ode sve u korist fizikalija.. SuperStar vs Sniper.. bice to dobar tandem..

veverica

pre 3 godine

i da. trejd kovingtona u portland znaci da harden 99.9% ide u bruklin.
znaci bruklin moze komotno da promeni dresove i naziv da budu konacno harlem globtrotersi u nba.
irving, harden, durent... treneri nes i dantoni. bice potpuni haos i soutajm, sapunica i cirkus, naslovne strane novina su njihove svaki dan. i onda ce neki majami da ih pocisti u plejofu. bez ikakve sumnje.

zelkecus

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

Ma što lagano, prelagano. Ne znam zašto uopće igrati regularnu sezonu i PO konferencija. Kad vide ovu ekipu Lakersi, GSW, Brooklyn,(ma svi) zavuku se pod krevet i plaču od straha.

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

Dragan Borca

pre 3 godine

Auu Holidej- Bogdan- Midlton- Janis- Lopez
A na klupi nista, 2 igraca im ostala :D
Ima Bogi da igra po 30+ i to u top 3 kandidatu za titulu
Bravo Bogi voli te tvoj veliki Zvezdas 😎
Finale Denver- Milvoki lagano laganica laganeze😎

Flomaster

pre 3 godine

Očajan potez kingsa, dobili 2 igrača sa kojima nemaju pojma šta će. Na 4ci imaju već dva odlična igrača Bjelicu i Beglija. Šta raditi sa Iljasovom i Wilsonom? Divićenco pa i da razumeš bekap bek, ali ovi PF igrači i gomilanje bespotrebno.

Iz Cikaga moji

pre 3 godine

(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Viskonsin nije grad nego drzava. Milvoki prelep grad pun nasih ljudi na sat vremena od Cikaga. Srecno Bogi, u svakom slucaju ces imati mnogo vise navijaca tu nego u Sakrametnu

Vasa

pre 3 godine

Puno puta sam se pitao zbog cega je Bogdan omrazen medju navijacima.
Meni deluje kao da je ok osoba, zaista mi nista nije jasno.
Zbog porekla? ili je nesto drugo u pitanju?

MPP

pre 3 godine

OPET


mnogo komentara koji nemaju nikakve veze sa logikom , suštinom a bogami i sa košarkom....
Suština je da je Bogdan prešao u bolji klub ,što govori ...prvo da je cenjen kao igrač u Americi i drugo ne manje važno da može da napreduje kao igrač što u Sakrementu nije više mogao .... A nama njegovim zemljacima će biti interesantno ga gledati u duetu sa MVP-om regularnog dela prvenstva....SREĆNO BOGDANE !

Brooklyn

pre 3 godine

PG - Jrue Holiday
SG - Bogdan Bogdanovic
SF - Khris Middleton
PF - Giannis Antetokounmpo
C - Brook Lopez

Idemo do titule istoka barem!

Батке

pre 3 godine

Таман и да се мало исток прати плус што утакмице почињу у неком реалније времену за сат два више спавања. :) Ово је јако добро за обе стране. Јанис прави простор за Богија јер крштеног тројкаша немају плус огромна српска заједница у Милвокију има да га подржава сваку текму. Све у свему лагано могу да јуришају на прстен. Ово су озбиљна појачања.

sima

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Izgleda da ti geografija nije jaca strana Wisconsin je Americka drzava and grad.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

123

pre 3 godine

Drago mi je. Sada neka uzivaju Fox, Hild, Bagli..neka igraju sami sa sobom i statistiku. Ali od rezultata nece biti nista kao i prethodnih 20 i kusur godina...

WillyWonka

pre 3 godine

Po mojoj procjeni, ovo je super trejd za Bogdana, mislim da nije moglo bolje. On je tačno ono što im treba, da povuče drugu petorku. Nadam se da će se riješiti Korvera, koji je (opet) pokazao da je u play offu neupotrebljiv, a da bi on šutnuo mora cijela ekipa raditi, a u odbrani ne postoji. Bogdan je puno korisniji, može sam kreirati, igra u oba smjera, nadam se da će se pokazati u najboljem svjetlu. Sretno mu bilo.

veverica

pre 3 godine

ali ugovor krisa midltona... o tome niko ne prica... kamen oko vrata milvokiju. potpuno neshvatljiva stvar. jedini igrac koji je kao 2. opcija u timu dobio tolike pare. samo on i klej tomson. ali klej je nivo iznad.

Kalevra

pre 3 godine

Pimploje : Po toj tvojoj logici onda je Dženan Musa 4.7 poena po utakmici bolji igrač od Žarka Paspalja 3.3 poena.....a Marćin Gortat je jednako dobar kao Vlade Divac.....!!!!!

Gde ja živim

pre 3 godine

Boki kralju neka je sa srećom. Mogla bi ovo da bude lepa priča, ali dosta zavisi i od tebe. Samo puna koncentracija i trpaj. Idemo majstore, nema odustajanja.

DžaBu

pre 3 godine

@Dejan

Nije mu ni Severna Kalifornija bila nešto bog zna šta pretopla hehe...ali Milwaukee je..idi bezi..tu si u pravu. poz iz Kalifornije.

Kraljevcanin

pre 3 godine

Istina je da je Janis veliki potrosac lopte, ali malo drugaciji. On nema neki sut za 3 poena, ne forsira ga puno. Vise se zalece u reket. E sad, kad ekipe igraju protiv Janisa, malo vise skupljaju odbranu, cesto ga udvajaju u reketu jer ga je tesko zaustaviti, sto otvara prostor suterima oko perimetra. Jedini problem je Janisova sebicnost, tj. nema veliki broj asistencija iako i te kako ima prostora za to.
Videcemo kako ce sve izgledati, Janis hoce prsten, dosta je pricao sa klubom o svemu pred nadolazecu sezonu. Mozda mu je neko skrenuo paznju da bi trebalo vise da asistira, posebno kad ne ide, a mozda je on upravo trazio bolje sutere oko sebe.
Sve u svemu, srecno Bogi!

Mile3003

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

U pravu si. Baš če multi milionera standard u Milvokiju da brine gde i kako gajbu da uzme, meso samo nedeljom...A sunce može, da si kupi kad god ima pauzu. Možda mu Grk sredi u Grčkoj neki smeštaj za male pare hahah Sretno Bogdane, navijam za tebe!

dacha Zvezda

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Eeeee???
Pa ako se ne prilagodi, nek predje u neki drugi topliji grad, nrp. Nemačku ili Kanadu.

Rođo, Viskonsin je država!
Malo B...rkaš pojmove :))

Fred

pre 3 godine

Voleli bi neki videti da je zavrsio u nekom krs klubu kako sto je Atlanta, ali ide Bogdan u jedan od najjačih timova lige, ne treba izostaviti da je Holidej takodje presao u Milvoki, tako da oni sada idu na sve ili nista. Srecno Bogdane!

Mirko

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)

Ako postoji "dobra ekipa MIVOKI" onda je mozda Viskonsin i grad....
Izgleda da zna mnogo više od nas!

Ovaj se školovao sa Del Bojem :)))))

(dacha Zvezda, 17. novembar 2020 10:19)

Ja bih pre rekao da se on skolovao na jednom nasem poznatom "fakultetu" koji ima slogan "Zavrsi i Pali".

PimPong

pre 3 godine

Ovo je jedna ogromna prilika za Bogdana. Igrace sad u jednoj nesebicnoj ekipi koja ce sigurno da igra u play-off-u. Imaju cak i velike sanse da se bore za titulu. Srecno!

meda

pre 3 godine

E sad jos Beli da dodje u Milvoki i super.
Sakramento ce verovatno da ga otpusti za 2 dana (do kad imaju rok u vezi opcione trece godine ugovora), a maksimum na marketu ce da mu bude verovatno 5.7M (Taxpayer Mid-Level Salary Exception) a toliko i Milvoki moze da mu ponudi.
Istina Milvoki je blizu hard-capa (138.9M), koji vazi za njih ove godine jer su uradili sign&trade, pa je mozda nemoguce.

P-76ers

pre 3 godine

Tamo ce gledat Janisa kako skace, sutira i sam sebi dodaje.
(Grncar, 17. novembar 2020 08:08)

Jedino ako je grku dosadilo da plej of gleda preko tv-a, kao što se priča...

Grba

pre 3 godine

Sada je sve na Bogiju(morace mnogo bolje nego u Sakramentu) da prangija,posto svi mnogo skupljaju na Janisu i imace mnogo cistih suteva.

Aleks

pre 3 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogija. 💜 Konačno je dobio šansu da igra u ekipi koja ima više aspiracije i još će zabosti prilično dobar ugovor. Ali zato nema opravdanja ako sada ne pokaže šta sve može.

Del Piero#10

pre 3 godine

Baksi okupljaju odličan tim oko Janisa. Bogdanović i Holidej su sjajni igrači, igrači sa visokim koeficientom košarkaške inteligencije, i što je jako važno timski igrači bez ega. Kad se na to dodaju Midlton, koji je u vidu Bogdana dobio odličnu šutersku podršku, te Bruka Lopeza, dobijamo odličnu petorku. Stvarno deluje da je tri pika prve runde previše za Holideja, ali to je bila cena da se Janisu obezbedi što bolji tim. Mnogo je veća šteta izgubiti Janisa, nego tri pika prve runde... Holidej možda nije atraktivan igrač, šta više Džru je strašno potcenjen igrač, ali činjenica je da je on jedan od najboljih dvosmernih igrača lige na svojoj poziciji. Verovatno najbolji defanzivac lige među bekovima, a uz to tri sezone za redom je na prosečno na oko 20 poena... Pred njime su još tri-četiri sezone na vrhunskom nivou i mislim da je on premija za tim koji napada titulu. Bogdan će u Bucks-ima sigurno imati više prostora, jer su protivničke odbrane prvenstveno skoncentrisane na Janisu, što bi trebalo da mu omogući više otvorenih šuteva. Sve u svemu preozbiljan tim su sklopili Bucks-i, fali tu jedan ozbiljan šesti čovek, pa u pohod na prsten.

Dragan-Borca

pre 3 godine

Meni zao Sakramenta. Bogdanu se pruza sjajna prilika da se godinama bori za titulu, a ovi mucenici ce totalno potonuti na dno Zapada. Ne vidim ekipu koja ce biti u sledecoj sezoni gora od Sakramenta. A sto je najludje vecina njihovuh navijaca veruje u Foxa. Zao mi sto ce biti totalno razocarani kada budu videli kako ce biti prikovani na dno. Ako nista makar me Fox vise nece nervirati. A Beli da je pametan otici negde 20 minuta sa klupe za neku jaku ekipu.

321

pre 3 godine

(Vonko Normalni, 17. novembar 2020 14:17)

Razumem ja tebe ali BB nije rezervista a nakon toga sto si rekao, mogu da razmislim i o ostalom sto si rekao, da li je i to tacno?

zhol

pre 3 godine

Trebalo bi da je Milvoki vrh tim za Bogdana, bice izgradjenih suteva za njega koliko hoce, a uvek moze i da iskreira nesto, ode na ulaz ponekad. Ali u najvecoj meri ce ovo biti prilika da konacno dokaze da li moze da bude top trojkas ili ne. Ja mislim da moze.

The Unforgiven

pre 3 godine

Viskonsin je jedan depresivan i hladan grad na severu Amerike, ali Mivoki je dobra ekipa. Sve sad zavisi od Bogdanovog prilagodjavanja u njihov sistem.
(Lovac na zmajeve, 17. novembar 2020 08:30)
-------------------------

Osim toga sto Wisconsin nije grad vec savezna drzava - nisi mnogo omasio sa onim sta si napisao. Zivim u Milwaukee vec vise od 20 godina. Grad jeste hladan i depresivan od Septembra do Maja jer je zaista hladno to vreme. Ali zato ona 3 meseca leta uzivamo kao niko drugi jer verovatno i cekamo na lepo vreme dugo kao niko drugi. Gomila festivala preko leta i dosta posetioca iz Chicaga kojima se Milwaukee dopada tokom letnjih meseci, jer ima toliko dogadjaja u gradu i ne moras da vozis po 2 sata od jednog dela grada do drugog.

NS

pre 3 godine

Ladno ne mora. To za vas što nemate šta da pratite na domaćoj/evropskoj sceni.
(Mare, 17. novembar 2020 08:47)

Pazi: 'domaca scena', vise je 'seoska igranka'...

Roki

pre 3 godine

@ Vasa

Omrazen je medju ljudima koji imaju problem sa glavom i sposobni su sa mrze, čak i povrede, nekoga samo zato što igra ili navija za protivnicki klub.

@ Marko

Normalni ljudi ga ne mrze zbog 123 poena. Ja lično, da li bih voleo da ih nije dao? Apsolutno. Da li mu želim zlo zbog toga? Naravno da ne. Naš je, pre svega.

The Unforgiven

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)
-----------------------------

Ti mora da si jedan od onih koji misle da je cela California samo Hollywood. :) Nisi nikada bio u Sacramentu predpostavljam?

The Unforgiven

pre 3 godine

Janis ce otici iz Milvokija ko Kd iz oklahome .
(Westbrook, 17. novembar 2020 19:54)
------------------

Rekao Giannis tebi licno to?

Nerealno

pre 3 godine

Otisao u viskonsin slaba privreda ekonomija bla bla, ljudi pisu kao da je otisao da radi u fabrici pa kao slaba ce ti biti plata tamo neces imati za stan .... Kakvi mozgovi

2CRAZY

pre 3 godine

Iz Kalifornije u Viskonsin? :-( Za razliku od Švedske, em hladno em nikakav standard!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 17. novembar 2020 08:05)

Pa ide da igra košarku, a ne da se šeta.

Vlada Calgary

pre 3 godine

Oformiti stubove ekipe je najvaznije. Dokazano poslednji put prosle godine - primer Lejkersi.

Klupa se bez problema moze popuniti tokom sezone, sa akcentom na tzv bajaut tj. kada se slabije ekipe odlucuju da smanje troskove i puste vrlo dobre igrace.

Ovde se spominje problem rezervnog pleja. Hil je vrlo dobar igrac, no mlekari iz Milvokija mogu da dovedu bilo koga od sledecih: K. Dunn, M. Dellavedova, D. Rose, G. Dragic, E. Payton, D. Smith Jr, DJ Augustin, C. Joseph, Ish Smith, S. Napier, koji ce najverovatnije biti za trejd ili isplaceni i birati za koga da igraju.

Lejkersa i klipersi su najsveziji primeri: vrlo dobri igraci, koje vise niko nece i spremni da igraju za malu lovu sa idejom da osvoje titulu ce trcati ove godine u Milvoki.

Milan

pre 3 godine

@The Unforgiven
Koliko su uopšte Baksi popularni u gradu? Viskonsin je poznat po ljubavi prema američkom fudbalu, nekako imam utisak da ne spadaju u "košarkaške" države.
BTW, Milvoki uvek zamišljam da je sličan Mineapolisu.