1. Prvaci evrope u kosarci, 3 Koraca, 7 puta prvaci evrope u rvanju, pa i u sahu, svi teniseri, svi arleticari u poslednjih 40 godina su Partizanovi. I ti nesto kazes. Pa mali ste po svim osnovama. I taj trofej u fudbalu vam dao sansu da ne budete niza klasa tolilo ali dzabe. To vam je u genima. Luzersko mitomansko SD.
    (pa pa, 8. novembar 2020 15:38

    Slobodno zavaravaj sebe, ja ti neću smetati... dali biste vi sto titula iz rvanja, petsto iz gadjanja glinenih golubova i pedeset košarkaških...samo da niste pukli ono finale '66, do koga ste bili ozbiljan evropski i svetski fudbalski tim, sa ozbiljnim igračima, trenerima i upravom, a od tada luzersko-mitomansko društvo koje osim mržnje prema istinskom šampionu koji nije pukao finale i tako ušao u istoriju, nemate više ništa. Od '66 vi ste najgori fudbalski klub na svetu kada pogledaš odnos rezultata i moći koju ste imali. A od majske večeri' 91, ozbiljni psihijatrijski slučajevi.
    (Mali Hijavata, 8. novembar 2020 18:16)
    Negde sam procitao da Partizan nikada ali doslovce nikada nije pobedio kao gost u Kupu Sampiona i Ligi Sampiona, ako ne racunamo kvalifikacije, za 75 godina postojanja.
    (Nenad, 9. novembar 2020 19:23)

    # Link komentara

  2. Doneli kofer para da kupe sta? To je utakmica na kojoj na go niko nije sutnuo,u penal seriji golman i nemora nista da radi mogu igraci sami da promase.I sam sebi golman da da dva gola ko moze da garantuje da tvoj tim nece tri da da.Ovo je bajka za malu decu ne kupuju se tako utakmice.
    (Ms, 9. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  3. "Smeju ti se ljudi Pero ...
    1. Prvi Partizan je igrao ovo takmicenje a da nije bio sampion u sezoni 1990-1991 !!!
    2. Sampion je bio POP 1984 a Partizan na celu sa narko bosom Radojicom Nikcevicem je platio Splicanima da se takmice umesto njih !!!
    3. Ekipe koje su igrale to takmicenje su Partizan, Slobodna Dalmacija, Cibona, PartizaniTirana, Moolesdorf Traiskirhrn, Maes Pisl, Pezopprikos Lar’aca, USK Praha, Aris, Macabi Rishon, Steaua Bucuresti, Union Sportiv Hiencesh, Vevey, Kingston, Commodore, Kalev, Scanija, KTP, Banca Catalana, CSKA Sofija, Bayer 04, Inngmanfalev Njarovikur, Benfika, Huventud, Estudiantes, Antibi, Phonola Caserta ... ima ih jos da ne nabrajam ...
    4. Iz Srbije nije bilo prestavnika jer smo bili pod sankcijama ...
    5. Pozivam sve koga interesuje da ovo proveri na google, znaci Partizan je kupio ucesce u takmicenju gde ni jedna velika ekipa nije htela da igra ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona koja nikakve veze nema sa Evroligom. Toliko !!!"
    (Slobodan)

    Slobodane,čoveče,šta vi nalupaste?Par je platio POP 84 da ne igra tu godinu a igrala je Slobodna Dalmacija(a POP 84 se zvao Sl.Dalmacija tih godina).To je kao da lupite da nije igrala Barselona ali jeste Barsa,isti nivo glupiosti.Srbija nije imala predstavnika jer NIJE POSTOJALA.Obavestite sve da REAL nema bar 9 titula jer jbg to su FIBA-titule.Kazite i POP 84 da nema titule,ni oni ni Bosna,jer to je FIBA titula...
    (analiza, 9. novembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  4. Дико Мајсторе!
    (Мануел Аморос, 9. novembar 2020 15:01)

    # Link komentara

  5. Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    (A gde je pecat?, 08. novembar 2020 13:52)


    Био ја код вас у трофејној соби јер ви немате музеј, али ти то интернет ратниче не би знао јер треба мало и храбрости да се изађе из собице.

    Само да те обавестим о две ствари:
    1. Ово је текст о голману Црвене Звезде
    2. Ово је текст о фудбалу

    Не знам што нас позиваш у непостојећи музеј који никад ниси посетио да видимо пехар у кошарци који такође ниси видео а који и није тамо где ти мислиш да јесте?

    Најлакше је писати некакве коментаре, боље иди до оне рупе од стадиона коју сте отели на буку од државе и посети трофејну собу свог клуба. Осетићеш се много боље него што се осећаш кад овде сипаш горчину. Има тамо шта да се види, без обзира на наша препуцавања овде. ( Једино што не знам да ли може да се уђе са улице или морају да те позову, мене су водили)
    (Алекса, 9. novembar 2020 09:22)

    # Link komentara

  6. Setio se posle 30 godina...ili je to ono: zaboravili me svi pa ajd nešto da izmislim da budem opet u centru pažnje.
    (vojvođan, 9. novembar 2020 07:01)

    # Link komentara

  7. Prodao si ti utakmica i utakmica pre toga u domacem prvenstvu koliko hoces,zato su i potali tebe a ne nekog drugog.
    (Postenjacina, 9. novembar 2020 05:15)

    # Link komentara

  8. Dikin gest je nesto sto se treba uzeti kao uzor.A ovo danas je nesto sto se mora razumeti i sto je posledica celokupnog stanja u drustvu.I na kraju samo budala moze da misli da su Vidic i Kuzmanovic prodali utakmicu.
    (boki, 8. novembar 2020 22:36)

    # Link komentara

  9. sabanadzovic, ujak prosinecki, pancev, milogorac dejo...udba ih spojila da odbrane srBstvo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dajki Tumami, 8. novembar 2020 17:44)

    Šaban je bio u poslednjoj godini ugovora, Prosinečki je oteran iz Dinama uz čuvenu rečenicu Ćire Bčaževića "ako on postane fudbaler ja cepam trenersku diplomu) i igrao je 88-me na probi u Zvezdi na Lionu protiv Hajduka, Dejo i Pančev u predzadnjoj godini ugovora plus su kažnjeni od JNA generala jer su 1988 izabrali Zvezdu umesto prosečnog Partizana pa su morali u JNA godinu dana. Sportisti nekadašnjeg SSSR-a nisu mogli da veruju kada su čuli da su Pančev i Dejo izgubili godinu u JNA jer je za stroge SSSR uslove to bilo nezamislivo. Ali generali JNA su bili tvrdi u odluci pa kasnije polanjali skladišta i tehniku lovačkom društvu Slovenije i Varaždina.
    Ubiće vas ljubomora Grobari, prisetite se kako ste pobedili Real šansom Ilića i kako niste videli pobedu u CL skoro 4 decenije.
    (Leti Vreme, 8. novembar 2020 18:42)

    # Link komentara

  10. Partizanovi navijaci bi ti rodjene majke i sestre dali da si prodao tu utakmicu... Ovako kad god vide usatog na TV-u krece patnja neizdrziva!
    (One night in May, 8. novembar 2020 18:36)

    # Link komentara

  11. Ljudi,nema potrebe da se natezemo,Zvezda je uzela Evropu,uzela je SVET!!!!,TACKA!,ali se secam (77 godiste) da je Stojanovic skakao kao panter i branio nemoguce,a onda primi neku frljoku,koja mu prodje kroz ruke i noge...to je Dika i tacka!
    (Munem ti blavora, 8. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  12. Ljudi,nema potrebe da se natezemo,Zvezda je uzela Evropu,uzela je SVET!!!!,TACKA!,ali se secam (77 godiste) da je Stojanovic skakao kao panter i branio nemoguce,a onda primi neku frljoku,koja mu prodje kroz ruke i noge...to je Dika i tacka!
    (Munem ti blavora, 8. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  13. Prvaci evrope u kosarci, 3 Koraca, 7 puta prvaci evrope u rvanju, pa i u sahu, svi teniseri, svi arleticari u poslednjih 40 godina su Partizanovi. I ti nesto kazes. Pa mali ste po svim osnovama. I taj trofej u fudbalu vam dao sansu da ne budete niza klasa tolilo ali dzabe. To vam je u genima. Luzersko mitomansko SD.
    (pa pa, 8. novembar 2020 15:38

    Slobodno zavaravaj sebe, ja ti neću smetati... dali biste vi sto titula iz rvanja, petsto iz gadjanja glinenih golubova i pedeset košarkaških...samo da niste pukli ono finale '66, do koga ste bili ozbiljan evropski i svetski fudbalski tim, sa ozbiljnim igračima, trenerima i upravom, a od tada luzersko-mitomansko društvo koje osim mržnje prema istinskom šampionu koji nije pukao finale i tako ušao u istoriju, nemate više ništa. Od '66 vi ste najgori fudbalski klub na svetu kada pogledaš odnos rezultata i moći koju ste imali. A od majske večeri' 91, ozbiljni psihijatrijski slučajevi.
    (Mali Hijavata, 8. novembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  14. Tebi je teško u vugla jer misliš da je cela evropa učestvovala u KŠ te sezone.
    (Mnogo si glup, 08. novembar 2020 16:40)


    Ljose, samo Englezi.
    Smesan si u skladu sa nikom koji te opisuje
     (mali uplakani, 8. novembar 2020 18:12)

    # Link komentara

  15. Za SRBINA i ostale neupucene-te godine-1991,prvak Spanije je bio Real i IGRAO je kup sampiona-prvo kolo Odense 4-1,6-0, drugo kolo Tirol 9-0,2-2 i ispali su u 1/4 finalu od Spartaka iz Moskve 0-0,1-3
    Nije igrao samo prvak Engleske,svi ostali su bili tu-Bajern,Milan,Olimpik Marsej,Porto,Real,Briz,Panatinaikos...
    (Aleksandar, 8. novembar 2020 18:08)

    # Link komentara

  16. Golman Karijus prodao utakmice protiv Real Madrida u finalu lige sampiona!
    (Matrix, 8. novembar 2020 17:58)

    # Link komentara

  17. Albert Rato, za vreme SFRJ, od 1945-1991, od igraca koji su vazili za neke od najboljih u zemlji su dosli u Zvezdu: Beara 1956, Bora Cvetkovic 1986, Savicevic i Pancev 1988. Mislim da je ta zemlja imala daleko vise kvalitetnih fudbalera. Verovatno si navijac Partizana, zanimljivo je da ovo pise neko ciji je klub napravljen tako sto su, osim Horvata i Velfla, svi najbolji zagrebacki fudbaleri morali 1945 da dodju u Partizan.
     (Bocko, 8. novembar 2020 17:50)

    # Link komentara

  18. Pa i Bajden je šampion
    (Broz, 8. novembar 2020 17:50)

    # Link komentara

  19. ovo je sto puta ponovljena laz...cz je bila projekat udbe, svi najbolji igraci iz cele sfrj su morali doci u cz ne bi li tako uspeli da dostignu partizanovo finale kupa sampiona 66'...i sad neko trtlja da su pored mocne udbe neki likovi mogli prici bilo kome iz udbinog projekta...nego izgleda stevan utanjio sa parama pa ovako pokusava iskamciti neki dinar... 
    (Alberto Rato, 08. novembar 2020 15: 

    čiji projekat nesrećniče ,kad ste vi i ostali Hrvati bili protiv nas. 
    igrači su trčali u zvezdu ,vi ste otimali po autoputu.
    (tebijadodelimkitu, 08. novembar 2020 16:47)

    sabanadzovic, ujak prosinecki, pancev, milogorac dejo...udba ih spojila da odbrane srBstvo...
     (Dajki Tumami, 8. novembar 2020 17:44)

    # Link komentara

  20. Nepotkupljivost je jedna od najvećeih čovekovih vrlina.
    Zvezda iz 90-ih se spominje kao pozitivan primer i drugima treba da bude uzor.
    (Saša, 8. novembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  21. Jedan je Dika!
    (oxana kotrikova, 8. novembar 2020 17:39)

    # Link komentara

  22. (SRBIN, 8. novembar 2020 17:09)

    Sta si ti onda gledao, ajde engla stvarno nije bilo ali tada su bas bili nula. A sto se spanaca tice igrali su I lomili sve, cak su nekoga pobedili I 10 - 0.....

    A onda su naleteli na Spartak iz Moskve koj ih je pobedio 3-1 I poslao kuci....
    (Dusan S, 8. novembar 2020 17:37)

    # Link komentara

  23. Denko@. Upravo je to i uradio sa Dujkovicem, nije ovo nova prica, za nju se znalo u javnosti cim su se vratili u Beograd i istinita je.
    (garda, 8. novembar 2020 17:35)

    # Link komentara

  24. E to je čovek, a ne kao Vidić i Kuzmanović koji su skakali u kaznenom prostoru na svetskom prvenstvu da bi rukom dohvatili loptu, što nikada nijedan od njih ni pre ni posle toga nije uradio u karijeri. Tada je bilo očigledno koliko su to loši ljudi kada na utakmicama te važnosti pokazaše svoje pravo lice. Za mene nikada Vidić neće biti čovek, bez obzira na karijeru koju je napravio u Mančester, reprezentaciju Srbije je sabotirao. I samo da se zna za ove navijački obojene, ne interesuje me nijedan klub od vaših titovih blizanaca, navijam samo za reprezentaciju Srbije i pogađa me kada neko otvoreno radi protiv naše jedine zemlje koju ima. A vidite kakvih "patriota" ima koji nude novac da se proda utakmica. E takvi su vam i svi naši političari, samo što oni prodaju narod a ne utakmicu.
    (Pošten čovek, 8. novembar 2020 17:30)

    # Link komentara

  25. (Slobodan, 8. novembar 2020 16:13

    Прво да кажем браво за Дику Стојановића! У данашње време, тешко да би неко одолео.

    А сад Слободан. Дечаче, ја не морам да гуглам, јер сам све то гледао уживо. Партизан је освојио титулу првака Европе у конкуренцији првака свих земаља, + водећих клубова, тадашњих водећих лига. То је тада било најјаче клупско такмичење. Играчи се нису расипали на милион европских купова. Лига(Куп) шампиона и Куп Радивоја Кораћа (такође јако такмичење, у коме су играли 2. и 3. са првенства својих држава) Странци су били врхунски, а не половни као данас. Топ европски играчи (осим неколико) су били у Европи, а не у НБА. Дакле, ужасно јако такмичење, где није било поправног и утакмица за "вађење". У Хувентуду је тада играо Томпсон из Бостон Селтикса, у Европи су били још и Доминик Вилкинс, Боб Макаду, итд...Слободане, осим пакости и зависти, све у твом тексту је сасвим нереално и нетачно.
    Поздрав
    (Васа С. Тајчић, 8. novembar 2020 17:30)

    # Link komentara

  26. A i sta bih ja sa tim parama :)
     (unknown, 8. novembar 2020 17:23)

    # Link komentara

  27. Ma da bre.
     (Posmatrač, 8. novembar 2020 17:21)

    # Link komentara

  28. Bravo Diko!
    U pravu si,ima boga,i ja to vrlo dobro znam.
    Na kraju se sve vrati,ovako ili onako
     (Djole Bg, 8. novembar 2020 17:19)

    # Link komentara

  29. Ne znam da li je ovo istina ali se pitam koliko puta je nasim fudbalerima tako nesto nudjeno i kako su reagovali.
     (Sele, 8. novembar 2020 17:13)

    # Link komentara

  30. Zato kolege iz istog kluba nisu bili gdljivi na lovu u onom revansu sa Panatenaikosom sedamdesetih. Dan danas ima gomila ljudi preko 60/70 godina sa kojima kad pricas o fudbalu i Zvezdi uzdahnu i kazu "Ma ne pratim vise od onda kad su prodali ulaz u finale" Ljutice Bogdana je uvek bila pijaca.
    (Gogi, 8. novembar 2020 17:13)

    # Link komentara

  31. te godine nisu igrali englezi kao ni španci
     (SRBIN, 8. novembar 2020 17:09)

    # Link komentara

  32. ne kaki
     (SRBIN, 8. novembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  33. Ne znam koliko para mu je nuđeno? sigurno kao danas milion evra. Ja bi prodao odma. Znaš koliko je to ludih žurki na splavovima. Eeee kad bi ovi Škoti poslali nekog da koferom para nego su škrtiji od piroćanaca.
    (Golman, 8. novembar 2020 17:07)

    # Link komentara

  34. Sta sve necu ovde procitati.
    (Bananamen, 08. novembar 2020 15:02)

    Mozes ti i iskreno da se cudis,ali znas kada bi strani faktor prisao u tom trenutku zvezdinim fudbalerima od udbe,nikad sine.
    (hehe, 08. novembar 2020 15:08)

    Je l ti shvatas kakvu si glupost lupio? Ponudili mu pare da bi ga zaplasili da bi on bolje branio pod prirodnim dopingom? A nije mu dovoljan prirodni doping (adrenalin) to sto brani u finalu najjaceg evropskog (znaci i svetskog) takmicenja u klupskom fudbalu? Stvarno se ovde svasta moze procitati.
     (Bananamen, 8. novembar 2020 17:01)

    # Link komentara

  35. I naravno nisi ih nikada video posle i nemas pojma kako izgledaju itd...
    (realista, 8. novembar 2020 16:59)

    # Link komentara

  36. nakboljenda o ovome ne pricate ako jiste pre npr 29god.

    fudbal je kriminal
     (maler, 8. novembar 2020 16:59)

    # Link komentara

  37. Nekada odbijanje mita i korupcije nije samo pitanje obraza, nego i strah da neces biti uhvacen! Ne pisem da se Stevan plasio, ali nisu svi dobri ljudi koji to odbiju... Verujem da je i on, kada je imao funkciju u Zvezdi, kraduckao...
     (Jumko, 8. novembar 2020 16:53)

    # Link komentara

  38. Slobodane jeste li i 45-e bili na braniku otadzbine ili ste u jeku rata potrcali da igrate u Tirani sa vasom bracom?!
     (Slavko Komar,osnivac, 8. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  39. @Ares
    Pa i to oko taktike je jedna od mnogih interesantnih prica vezanih za Bari '91. Nju je Dejo jednom ispricao. Elem, okupio Ljupko fudbalere dan uoci finala i pita "momci, hocete da sutra igramo lepo i izgubimo, ili da igramo ruzno i osvojimo kup sampiona?" Prakticno, odgovor je bio sadrzan u samom pitanju koje je Ljupko veoma sugestivno postavio ne ostavljajuci dilemu da postoji neko srednje resenje. Igraci su se samo medjusobno pogledali i naravno rekli "pa, ovo drugo". I tako i bi.
    (Stari cigan, 8. novembar 2020 16:51)

    # Link komentara

  40. Baš dugo čekao da nam ispriča svoju tajnu.Sad mu skočio rejting.
    (Aleksandar, 8. novembar 2020 16:50)

    # Link komentara

  41. Smeju ti se ljudi Pero ...

    1. Prvi Partizan je igrao ovo takmicenje a da nije bio sampion u sezoni 1990-1991 !!!
    2. Sampion je bio POP 1984 a Partizan na celu sa narko bosom Radojicom Nikcevicem je platio Splicanima da se takmice umesto njih !!!
    3. Ekipe koje su igrale to takmicenje su Partizan, Slobodna Dalmacija, Cibona, PartizaniTirana, Moolesdorf Traiskirhrn, Maes Pisl, Pezopprikos Lar’aca, USK Praha, Aris, Macabi Rishon, Steaua Bucuresti, Union Sportiv Hiencesh, Vevey, Kingston, Commodore, Kalev, Scanija, KTP, Banca Catalana, CSKA Sofija, Bayer 04, Inngmanfalev Njarovikur, Benfika, Huventud, Estudiantes, Antibi, Phonola Caserta ... ima ih jos da ne nabrajam ...
    4. Iz Srbije nije bilo prestavnika jer smo bili pod sankcijama ...
    5. Pozivam sve koga interesuje da ovo proveri na google, znaci Partizan je kupio ucesce u takmicenju gde ni jedna velika ekipa nije htela da igra ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona koja nikakve veze nema sa Evroligom. Toliko !!!
    (Slobodan, 08. novembar 2020 16:13)

    1. da. i to nije sporno. i danas igraju timovi koji nisu prvaci svojih drzava.

    2. split, tj slobodna dalmacija, je igrao to takmicenje i u njemu branio titulu.

    3. igrali su svi ti timovi koje si naveo: kazerta kao prvak italije i jos dva tima (milano kao finalista i virtus kao treci), huventud kao prvak spanije i jos dva tima(barselona za koju tvrdis da nije ucestvovala je porazena u finalu od huventuda a estudijantes je isao kao treci i u borbi za trece mesto pobedio real za koji tvrdis da je odbio da igra), aris je igrao kao prvak grcke, makabi kao prvak izraela itd

    4. iz srbije nije bilo predstavnika nego iz jugoslavije i to su bili jugoplastika, koja se preimenovala u slobodnu dalmaciju, partizan kao porazeni u finalu prvenstva i cibona kao treceplasirana

    5. ponovo ponavljas laz da nijedna velika ekipa nije htela da igra iako to jednostavno ne odgovara istini vec su u takmicenju ucestvovale najbolje evropske ekipe

    6. partizan je osvojio titulu prvaka evrope u takmicenju zvanom evroliga, u kojem je igralo po vise najboljih ekipa iz najjacih evropskih liga i to mu ne spori ni uleb koji o partizanu na sajtu evrokupa pise kao o osvajacu el iz 1992e i ucesniku prvog f4 el iz 1988e.

    da rezimiramo. toliko te boli partizanova titula da si uporan u tome da sebe ubedis u nebuloze koje nemaju veze sa istinom. na kraju, pozivas se na vlasnicku strukturu takmicenja u pokusaju da osporis partizanov uspeh. sve to dosta govori o tvom psihickom stanju...
     (petar markovic, 8. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  42. Laže jer mu sada trebaju pare Ljudi su poludeli za parama
    (Vlado, 8. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  43. Veliki čovek,veliki golman,veliko srce.Svaka mu čast.
     (dejan, 8. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  44. ovo je sto puta ponovljena laz...cz je bila projekat udbe, svi najbolji igraci iz cele sfrj su morali doci u cz ne bi li tako uspeli da dostignu partizanovo finale kupa sampiona 66'...i sad neko trtlja da su pored mocne udbe neki likovi mogli prici bilo kome iz udbinog projekta...nego izgleda stevan utanjio sa parama pa ovako pokusava iskamciti neki dinar...
    (Alberto Rato, 08. novembar 2020 15:

    čiji projekat nesrećniče ,kad ste vi i ostali Hrvati bili protiv nas.
    igrači su trčali u zvezdu ,vi ste otimali po autoputu.
     (tebijadodelimkitu, 8. novembar 2020 16:47)

    # Link komentara

  45. . Pozivam sve koga interesuje da ovo proveri na google, znaci Partizan je kupio ucesce u takmicenju gde ni jedna velika ekipa nije htela da igra ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona koja nikakve veze nema sa Evroligom. Toliko !!!
    (Slobodan, 08. novembar 2020 16:13)

    Vidis ja proverio i zamisli nisi u pravu :).
    Slobodna Dalmacija ti je ustvari POP84 koji je promenio ime, ekipa se takmicila u Grupi A sa Knorom, Barsom, Makabijem, Cibonom itd..

    Ekipe koje si nabrijao su ekipe iz kvalifikacija, koje nisu prisle prvom formatu EL..

    A to da li nema veze pogledaj spisak prvaka evrope u kosarci bas na sajtu EL i videces da opet lupas kao maksim po diviziji...
     (Petar, 8. novembar 2020 16:47)

    # Link komentara

  46. kao prvo on je dobio nadimak Mali Dika , jer se prezivao kao Aleksandar Stojanovic, koji je imao nadimak Dika, a bio je golman 4-5 godina pre njega.
     (ury, 8. novembar 2020 16:46)

    # Link komentara

  47. "Bari nam nikad neće oprostiti". Grobarski komentari ovde govore u prilog kolika je ovo istina.
     (moravac, 8. novembar 2020 16:46)

    # Link komentara

  48. To si Stevane trebao da ispricas pretsedniku kluba i zajedno slucaj prijavite nadleznom drzavnom organu.
    (Denko, 8. novembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  49. sve ima logike i sve je povezano...secam se da su 7 dana pred mec sklonjeni u italiju,bili smesteni u neki dvorac,skroz izolovani sa izgovorom da su otisli tamo da se pripremaju za mec....Tapi i Francuzi su sve pokusali da nameste taj mec,nije samo Diki nudjen novac vec i drugim igracima,zato su ih izolovali...pri tome im je i preceno,a znalo se da je u to vreme mnogo nasih radilo za francusku mafiju...da je Zvezda izgubila finale,kao sto Stojanovic kaze svi bi mislili da su prodali mec i uzeli pare za to...tesko je bilo,ogroman pritisak na igrace,sumnje medjusobne da je neko uzeo novac,ali oni su toliko bili jaki da prosto nisu mogli da izgube nijednu utakmicu i ta titula ce ostati vecna!!!
    (macconi, 8. novembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  50. Utakmicu je kupio Milošević,a posao završio Arkan,zbog početka rata u HR.
    Tapi je već sledeće godine uhapšen zbog nameštanja mečeva.
    Inače,Zvezda je jedini klub u istoriji evropskih takmičenja koja je osvojila trofej bez šuta u okvir gola za 90 min.Sprdnja.
    (+41, 8. novembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  51. koliko li smo mi onda dali olimpiku da izgube?
     (prezimenaić aparedajemgrcima, 8. novembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  52. Jel stvarno verujes u ovi sto pises ? Jel verujes i da "pola" Evrope nije igralo te godine KS ?

    Kako vam je tesko u glavama, zalim vas.
    (istina, 08. novembar 2020 16:08). Tebi je teško u vugla jer misliš da je cela evropa učestvovala u KŠ te sezone.
     (Mnogo si glup, 8. novembar 2020 16:40)

    # Link komentara

  53. ovo je sto puta ponovljena laz...cz je bila projekat udbe, svi najbolji igraci iz cele sfrj su morali doci u cz ne bi li tako uspeli da dostignu partizanovo finale kupa sampiona 66'...i sad neko trtlja da su pored mocne udbe neki likovi mogli prici bilo kome iz udbinog projekta...nego izgleda stevan utanjio sa parama pa ovako pokusava iskamciti neki dinar... 
    (Alberto Rato, 08. novembar 2020 15:49) 

    Jel stvarno verujes u ovi sto pises ? Jel verujes i da "pola" Evrope nije igralo te godine KS ? 

    Kako vam je tesko u glavama, zalim vas.
    (istina, 08. novembar 2020 16:08)

    ja znam da je tako bilo, a takodje znam da je udbin projekat do polufinala imao za protivnike - grashopers, glazgov rendzers i dinamo drezden...sve gigant do giganta na nivou intertoto kupa...
     (Alberto Rato, 8. novembar 2020 16:37)

    # Link komentara

  54. Joj boze..
     (Nik, 8. novembar 2020 16:34)

    # Link komentara

  55. Sto ne kaze ko je nudio.... ovo je kriminal samo da izgovori
     (Mirko Nemirko, 8. novembar 2020 16:26)

    # Link komentara

  56. Ako neko misli da je Kup Sampiona bilo lako osvojiti, neka mi kaze koliko bi Liverpul titula KES u zadnjih 30 godina osvojio, da je kojim slucajem do danas ostao isti sistem takmicenja. Timovi kao sto su Valensija, Leverkuzen, Totenhem i drugi, nikad ne bi videli ni finale.
    Sto se tice kosarke, evropska titula Partizana je apsolutno zasluzena i uspeh kakav ce Zvezda tesko dostici.
    (xxxxxxx, 8. novembar 2020 16:23)

    # Link komentara

  57. Izgleda da su malo ponudili. Poznato je da vase nesportsko drustvo nije gadljivo na novac.
    (realista, 8. novembar 2020 16:21)

    # Link komentara

  58. Laze ko P--
    (brka, 8. novembar 2020 16:18)

    # Link komentara

  59. Da su hteli da vas ne puste pobedili bi, ne bi tebi nudili novac, ali morao je narod da dobije hleba i igara da lakse prezali rascep.
     (moralni gmizavac, 8. novembar 2020 16:15)

    # Link komentara

  60. Slicno sam cuo da se desilo i sa subasicem prije finala. Iako ih je odbio(kako on kaze), po rezultatu i njegovim bravuroznim obranama kojih je bilo nula nisam bas siguran
     (petokoronaš, 8. novembar 2020 16:14)

    # Link komentara

  61. Gde si cedo do sada!!!!
     (bane krompic, 8. novembar 2020 16:14)

    # Link komentara

  62. (petar markovic, 08. novembar 2020 15:36)

    Smeju ti se ljudi Pero ...

    1. Prvi Partizan je igrao ovo takmicenje a da nije bio sampion u sezoni 1990-1991 !!!
    2. Sampion je bio POP 1984 a Partizan na celu sa narko bosom Radojicom Nikcevicem je platio Splicanima da se takmice umesto njih !!!
    3. Ekipe koje su igrale to takmicenje su Partizan, Slobodna Dalmacija, Cibona, PartizaniTirana, Moolesdorf Traiskirhrn, Maes Pisl, Pezopprikos Lar’aca, USK Praha, Aris, Macabi Rishon, Steaua Bucuresti, Union Sportiv Hiencesh, Vevey, Kingston, Commodore, Kalev, Scanija, KTP, Banca Catalana, CSKA Sofija, Bayer 04, Inngmanfalev Njarovikur, Benfika, Huventud, Estudiantes, Antibi, Phonola Caserta ... ima ih jos da ne nabrajam ...
    4. Iz Srbije nije bilo prestavnika jer smo bili pod sankcijama ...
    5. Pozivam sve koga interesuje da ovo proveri na google, znaci Partizan je kupio ucesce u takmicenju gde ni jedna velika ekipa nije htela da igra ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona koja nikakve veze nema sa Evroligom. Toliko !!!
    (Slobodan, 8. novembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  63. Ne ulazim u istinitost price, niti je bitno.
    Mi smo bili svetski klupski prvaci, zvanicni, i to nam niko nikad nece oduzeti, a nekmoli zavidni komsiluk koga ima 70 % na vesti o nama.
     (Hrundi Bakshi, 8. novembar 2020 16:13)

    # Link komentara

  64. Prvaci evrope u kosarci, 3 Koraca, 7 puta prvaci evrope u rvanju, pa i u sahu, svi teniseri, svi arleticari u poslednjih 40 godina su Partizanovi. I ti nesto kazes. Pa mali ste po svim osnovama. I taj trofej u fudbalu vam dao sansu da ne budete niza klasa tolilo ali dzabe. To vam je u genima. Luzersko mitomansko SD.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pa pa, 8. novembar 2020 15:38). Jedan Đoković je ponikao u TK Partizan.
    (xxx, 8. novembar 2020 16:10)

    # Link komentara

  65. ovo je sto puta ponovljena laz...cz je bila projekat udbe, svi najbolji igraci iz cele sfrj su morali doci u cz ne bi li tako uspeli da dostignu partizanovo finale kupa sampiona 66'...i sad neko trtlja da su pored mocne udbe neki likovi mogli prici bilo kome iz udbinog projekta...nego izgleda stevan utanjio sa parama pa ovako pokusava iskamciti neki dinar...
    (Alberto Rato, 08. novembar 2020 15:49)

    Jel stvarno verujes u ovi sto pises ? Jel verujes i da "pola" Evrope nije igralo te godine KS ?

    Kako vam je tesko u glavama, zalim vas.
     (istina, 8. novembar 2020 16:08)

    # Link komentara

  66. Lepo je sto gledas. Osim tog za prvaka evripe imas jos oko 15 evropskih trofeja da nadjes u muzeju JNA. Slobodno se slikaj sa njima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (One night in April 92, 8. novembar 2020 15:39)

    Odavno prevazidjeno... Iskljucivo sa trofejima svetskog sampiona, kontinentalne smo davno prevazisli.
    A u vasem muzeju takvog nema. Nece ga ni biti.
    (One morning in December, 8. novembar 2020 16:03)

    # Link komentara

  67. Nisu se slozili oko velicine kofera ;).
    (kofer, 8. novembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  68. Zato su Džaja i ekipa uzeli protiv Grka...ili nisu?
    (Deki, 08. novembar

    Uzeli su oni tvoji sto igraju za ljubav od Rome...ne zna se koliko ih se ugradilo.
     (Dejan CZ, 8. novembar 2020 15:59)

    # Link komentara

  69. Dika kralj bio i ostao!
    (ZVEZDAŠ do smrti, 8. novembar 2020 15:59)

    # Link komentara

  70. To takmicenje su vec tada odbili da igraju CSKA, Real, Barsa, Makabi, Pana, Oly i ostali krem Evropske kosarke koji danas igra takmicenje koje vi necete nikada igrati.
    Ekipe koje su te godine igrale FIBA ligu sampiona nisu nikakvi sampioni drzava, iz Spanije su naprimer igrali Huventud i Estudiantes itd.
    Ostali su skupljeni sa koca i konopca ... Solonok, Komdor, RMP Mehelen, Bajer04 i ostala boranija ...
    Dok ste vi igrali kosarku placeni prljavim parama mi Srbi smo bili na braniku otadzbine !!!
    (Slobodan, 08. novembar 2020 14:41)

    Vidi 21 vek je, postoji google pa malo se edukuj pre nego sto lupis. Makabi Tel Aviv i Barselona su igrali to takmicenje, bili u grupi sa Knorom koji smo mi izbacili u 1/4 i ispali od Filipsa iz Milana i upravo Estudijantesa za koga kazes da je boranija. Huventud je bio prvak Spanije te godine i u finalu savladao upravo Barsu sa 3:1 u seriji dok je Estudijantes savladao Real koji pominjes u borbi za trece mesto. Aris je tada vladao u Grckoj koji je u timu imao mozda i najboljeg Grckog igraca svih vremena Nikosa Galisa, od 85 do 92 Pao i Oly nisu mogli da mu pridju 7 titula za redom su osvojili..tek 92 PAOK je prekinuo njihovu dominaciju..

    Malo edukacije nije na odmet, a vidis moj otac je bio na braniku otadzbine kao navijac Partizana niste samo vi "Srbi" bili tamo bilo je i "nas Hrvata" koji su branili otadzbinu i zamisli nisu igrali kosarku.
     (Petar, 8. novembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  71. DIKA!
     (MARKIĆ, 8. novembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  72. Za Deki 8 novembar, mislim da Dzaja nije igrao protiv Grka...
    (ZVEZDAŠ do smrti, 8. novembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  73. jel ti misliš da ti neko ozbiljan veruje u tu priču....
    ma ajde bre... sad kao ti pošten u tri.....
     (drug sa fakulteta, 8. novembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  74. Ne lupaj, dosadno ti u kafiću na Senjaku gde ubijaš vreme već 30 godina pa bi malo da talasaš?
    (Sergio, 8. novembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  75. Aha i onda je mrmot zavio čokoladu,sad si se setio anegdote posle 100 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 8. novembar 2020 13:18)

    Tata ti nije bio ni mami među nogama, kad je ovaj velikan bio među stativama. Zato, dete, u skladu sa svojim nadimkom, idi i čuvaj ovce.
    (Hmm, 8. novembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  76. Gledao sam uzivo u Bariju i nisam bio zadovoljan Zvezdom i taktikom alu cilj opravdava sredstvo i pehar je osvojen.Jos nesto kad se pominje kosarka.Prvi klub sa ex Ju prostora koji je osvojio kup sampiona je Zkk c.Zvezda 1978 zatim prvi muski Bosna 1979.Osvajali su jos Zkk Sloboda Dita iz Tuzle 2 puta Cibona i 3 puta Jugoplastika/Pop/.Znaci C.Zvezda ima u kosarkaskim vitrnama titulu.Takodje Partizan je osvojio 4-tu titulu u kosarci 91/92 kada ligu nisu zbog pocetka raspada Juge igrali Cibona,Jugoplastika i Olimpija.
    (Ares, 08. novembar 2020 15:44)

    ta iz 1992e je peta. a koliko titula prvaka evrope ima mkk crvena zvezda?
     (petar markovic, 8. novembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  77. ovo je sto puta ponovljena laz...cz je bila projekat udbe, svi najbolji igraci iz cele sfrj su morali doci u cz ne bi li tako uspeli da dostignu partizanovo finale kupa sampiona 66'...i sad neko trtlja da su pored mocne udbe neki likovi mogli prici bilo kome iz udbinog projekta...nego izgleda stevan utanjio sa parama pa ovako pokusava iskamciti neki dinar...
     (Alberto Rato, 8. novembar 2020 15:49)

    # Link komentara

  78. Nije tebi džabe nadimak "Dika". Svaka čast, majstore!
    (Moravac, 8. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  79. Diko legendo!!!
     (Cika Miki, 8. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  80. Gledao sam uzivo u Bariju i nisam bio zadovoljan Zvezdom i taktikom alu cilj opravdava sredstvo i pehar je osvojen.Jos nesto kad se pominje kosarka.Prvi klub sa ex Ju prostora koji je osvojio kup sampiona je Zkk c.Zvezda 1978 zatim prvi muski Bosna 1979.Osvajali su jos Zkk Sloboda Dita iz Tuzle 2 puta Cibona i 3 puta Jugoplastika/Pop/.Znaci C.Zvezda ima u kosarkaskim vitrnama titulu.Takodje Partizan je osvojio 4-tu titulu u kosarci 91/92 kada ligu nisu zbog pocetka raspada Juge igrali Cibona,Jugoplastika i Olimpija.
     (Ares, 8. novembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  81. Kako tade, tako i ostase!
    (ON, zti, 8. novembar 2020 15:43)

    # Link komentara

  82. Djokovic-Mari, finale Vimbldona. Prvi Vimbldon koji je osvojio, a Britanci cekali sto hiljada godina. Svi koji su gledali videli su da je nesto bilo veoma cudno u ovom mecu.
    (Alex, 8. novembar 2020 15:40)

    # Link komentara

  83. Zato se prodao drugi golman sto je sebi dao gol.
    (Deki Stankelic od Omonije, 8. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  84. @Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    (A gde je pecat?, 08. novembar 2020 13:52)

    Evo gledam taj vas - pa onda ovaj sadasnji... Dva potpuno razlicita trofeja, na ovom sadasnjem nigde nema vaseg imena...

    A na usatom vecno stoji slavno ime najveceg kluba istocne polovine Evrope!!
    (One night in May, 08. novembar 2020 15:07)

    Lepo je sto gledas. Osim tog za prvaka evripe imas jos oko 15 evropskih trofeja da nadjes u muzeju JNA. Slobodno se slikaj sa njima.
     (One night in April 92, 8. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  85. @Kod njih sve može da se poredi, jer nemaju vrhunski sportski trofej,pa i ne znaju da se s tim ništa ne može porediti.
    (Mali Hijavata, 08. novembar 2020 15:20)

    Prvaci evrope u kosarci, 3 Koraca, 7 puta prvaci evrope u rvanju, pa i u sahu, svi teniseri, svi arleticari u poslednjih 40 godina su Partizanovi. I ti nesto kazes. Pa mali ste po svim osnovama. I taj trofej u fudbalu vam dao sansu da ne budete niza klasa tolilo ali dzabe. To vam je u genima. Luzersko mitomansko SD.
     (pa pa, 8. novembar 2020 15:38)

    # Link komentara

  86. živa istina
    (#beeeeeeetoo, 08. novembar 2020 13:22)

    Šta, ti si bio taj što je nudio pare!?
     (knotson, 8. novembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  87. To takmicenje su vec tada odbili da igraju CSKA, Real, Barsa, Makabi, Pana, Oly i ostali krem Evropske kosarke koji danas igra takmicenje koje vi necete nikada igrati.
    Ekipe koje su te godine igrale FIBA ligu sampiona nisu nikakvi sampioni drzava, iz Spanije su naprimer igrali Huventud i Estudiantes itd.
    Ostali su skupljeni sa koca i konopca ... Solonok, Komdor, RMP Mehelen, Bajer04 i ostala boranija ...
    Treba reci isto da je tada presednik onog izvornog Partizana bez Igokee bio narko bos Radojica Nikcevic i tu titulu u bivsoj SFRJ ste kupili prljavim parama da bi igrali ovo takmicenje protiv hokeaskih ekipama ...
    Dok ste vi igrali kosarku placeni prljavim parama mi Srbi smo bili na braniku otadzbine !!!
    (Slobodan, 08. novembar 2020 14:41)


    ne. niko nije odbio da igra. ti ubedjujes sebe u to da bi ti bilo lakse. pored te dve ekipe iz spanije je igrala i barselona. te tri ekipe su u spaniji bile najbolje u prethodnoj sezoni. u cetvrfinalu su bila dva jugoslovenska, 3 spanska, 2 italijanska tima i makabi. u ranijoj fazi su ispali francuski, grcki, nemacki, turski timovi. fascinantno je da te toliko boli ta titula da pokusavas sebe da ubedis u paralelni univerzum u kojem najjace evropsko klupsko takmicenje nisu igrali najjaci klubovi iz spanije, italije ... a sve to samo da bi ti bilo lakse.

    uostalom, ko je zvezdi branio da bude prvak evrope svih tih godina kad je bilo tako lako uzeti tu titulu.

    probaj da prebolis
     (petar markovic, 8. novembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  88. Dika legenda... i kao golman i sa one ljudske strane...
     (Nebojsa, 8. novembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  89. Ко о чему...
     (Аболирани, 8. novembar 2020 15:33)

    # Link komentara

  90. ma kako da ne.. i onda je mrmot zavio cokoladu u foliju..
     (Jeste i bice.., 8. novembar 2020 15:31)

    # Link komentara

  91. Zato su Džaja i ekipa uzeli protiv Grka...ili nisu?
    (Deki, 8. novembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  92. A Terza gleda i nevera hahaha
    (Goran Loznica, 08. novembar 2020 13:28)

    80% ostalih pod parolom gde bas tebe nadjoše :)
     (realno, 8. novembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  93. Jedan je Dika Stojanović!
     (Zobla, 8. novembar 2020 15:28)

    # Link komentara

  94. Sve najbolje o Malom Diki, iskreno i zauvek.
    Međutim, ova priča je ili nepotpuna (fale joj bitni delovi) ili netačna (delimično ili potpuno). U svakom slučaju, ovako kako je ovde ispričana, je krajnje neuverljiva. Jedino je vadi poruka koja je ok.
    (Zoran, 8. novembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  95. Priča koliko je lepa kad je u pitanju ovaj čovek, toliko je odvratna kad je u pitanju sport generalno! Šokantna je uprkos tome što svi znamo koliko je sport prljav, nemoralan i odvratan! Ne razumem samo kako većina ljudi može da prati i indirektno učestvuje u nečemu ovako nemoralnom kao što je sport!!? Jad i beda prijatelju moj, što bi rekao dobri i pošteni Duci!!!
    (Dejan, 8. novembar 2020 15:23)

    # Link komentara

  96. Kaže pratimo košarku 6 godina,drugi kažu titule ste osvajali na zemljanim terenima.Hajde jednom se usaglasite.Kad se dogovorite,znajte da partizai neće nikad više da igra evroligu i ligu šampiona.Nikad neće imati DIKU CARA.
    (1DJOKOVIC, 8. novembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  97. Da se ne lazemo, kosarka u Evropi je samo druga liga, razvojna liga za NBA. Vecina najboljih igraca Evrolige ode u NBA i tamo greje klupu.

    Stvarno ne vidim kako ove 2 stvari mogu da se porede.
    (ugly, 8. novembar 2020 14:42

    Mogu, mogu... kod grobara itekako mogu da se porede... kod njih se kaže "Nikad jači Fljamurtari, nikad slabiji Bajern." Kod njih sve može da se poredi, jer nemaju vrhunski sportski trofej,pa i ne znaju da se s tim ništa ne može porediti.
    (Mali Hijavata, 8. novembar 2020 15:20)

    # Link komentara

  98. Ko nije odoleo 68-me?
     (kima, 8. novembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  99. Ma da vi Turski konjanici ste poznati ..... hahahahaha
     (Delije=Turski konjanici, 8. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  100. Apsolutno najslabija karika u šampionskom timu zvezde.
    (alek, 8. novembar 2020 15:12)

    # Link komentara

  101. bio je najbolji i ostao
     (ziko, 8. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  102. a volden i trinki dali kofer
    samo da zbrisu
     (kalcokera i trokorak bili, 8. novembar 2020 15:09)

    # Link komentara

  103. Sta sve necu ovde procitati.
    (Bananamen, 08. novembar 2020 15:02)

    Mozes ti i iskreno da se cudis,ali znas kada bi strani faktor prisao u tom trenutku zvezdinim fudbalerima od udbe,nikad sine.
     (hehe, 8. novembar 2020 15:08)

    # Link komentara

  104. :kaje se:
    (umetnik, 8. novembar 2020 15:07)

    # Link komentara

  105. Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    (A gde je pecat?, 08. novembar 2020 13:52)

    Evo gledam taj vas - pa onda ovaj sadasnji... Dva potpuno razlicita trofeja, na ovom sadasnjem nigde nema vaseg imena...

    A na usatom vecno stoji slavno ime najveceg kluba istocne polovine Evrope!!
    (One night in May, 8. novembar 2020 15:07)

    # Link komentara

  106. Dika car
    (haaaha, 8. novembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  107. a brat piksi nije hteo da sutira penal...
    tresao sam se kao prut kada je usao u igru, da sam bio malo stariji, srcka u najavi...
     (lal, 8. novembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  108. Samo sto je to udba pravila foru da te malo zaplase i da branis pod prirodnim dopingom,i tako i bilo.
    (hehe, 08. novembar 2020 14:54)

    Sta sve necu ovde procitati.
     (Bananamen, 8. novembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  109. Koliko je meni ovaj čovek sa ostatkom tima ulepšao detinjstvo! I do dan danas uživam kad se setim...
    (stoja185, 8. novembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  110. Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    (A gde je pecat?, 08. novembar 2020 13:52)
    Шта ти је живот у заблуди...


    КК Партизан од могућих 46 титула у првенству СФРЈ има 4. Тај пехар који имате освојила је екипа направљена из политичких разлога да сруши доминацију хрватских екипа у СФРЈ, али да се не направи велики проблем па да то буде Звезда, одлучено је да то буде ЈСД. Па су доведени најјачи слободни играчи а за њих је младом и перспективном тренеру Жељку Обрадовићу, из Црвене Звезде доведен најбољи стратег старе Југе, професор Александар Николић као консултант....

    Ето толико ви пратите кошарку, да нико од вас не зна да је првак СФРЈ била Југопластика а да је будући освајач КЕШ отишао у то такмичење као другопласирани....

    4 титуле у СФРЈ а кошарка се не игра од одласка Д.Вујошевића из Црвене Звезде....
    (Алекса, 8. novembar 2020 14:59)

    # Link komentara

  111. Aleksa@
    Miro Split (original) se piše malim :)
     (cvrko, 8. novembar 2020 14:58)

    # Link komentara

  112. Jednom rečju Dika
    (Realista, 8. novembar 2020 14:57)

    # Link komentara

  113. Каква је ово бајка ?
    (mile bor, 8. novembar 2020 14:56)

    # Link komentara

  114. Samo sto je to udba pravila foru da te malo zaplase i da branis pod prirodnim dopingom,i tako i bilo.
     (hehe, 8. novembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  115. Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (A gde je pecat?, 8. novembar 2020 13:52)

    I vidis kako nam dobro ide. Vas smo skoro ugadili pa mozete samo da kukate
    (mile, 8. novembar 2020 14:51)

    # Link komentara

  116. 71-ve u Atini se nešto desilo. Bilo je mnogo verzija da bi se napravila dimna zavesa. Možda ćemo jednom saznati zašto Zvezda nije dva puta bila prvak Evrope.
     (izhlapjeli starac, 8. novembar 2020 14:49)

    # Link komentara

  117. Djordjević: nudili su mi kutiju dijamanata da promaši ali nisam.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istanbul 92', 8. novembar 2020 13:45)
    Ono kada nemaš svoju istoriju i priču pa se nakalemiš na tuđu.
    (Sem, 8. novembar 2020 14:46)

    # Link komentara

  118. Aha i onda je mrmot zavio čokoladu,sad si se setio anegdote posle 100 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 8. novembar 2020 13:18)
    Prvo ovo nije nova priča već stara, drugo posle pedeset ili sto godina se otvaraju neki drugi arhivi, treće pazi na stado, nije svaka livada fudbalski teren.
    (Solomon, 8. novembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  119. ne. to je ono sto smo igrali sa najjacim ekipama spanije, italije, jugoslavije, nemacke, izraela... probaj da prebolis
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar markovic, 8. novembar 2020 14:29) # Link komentara

    A ekipama iz Amerike?
    Zvezda je bila sampion sveta, znaci NAJBOLJI tim na svetu!

    Da se ne lazemo, kosarka u Evropi je samo druga liga, razvojna liga za NBA. Vecina najboljih igraca Evrolige ode u NBA i tamo greje klupu.

    Stvarno ne vidim kako ove 2 stvari mogu da se porede.
    (ugly, 8. novembar 2020 14:42)

    # Link komentara

  120. Ako je onaj sto ste osvojili igrajuci sa hokeaskim
    ekipama Solonok, Komdor Helden, RMP Mehelen, Bajer 04 i ostalim nemoj molim te ...
    Prosle godine je to takmicenje osvojio Dizon ...
    (Slobodan, 08. novembar 2020 14:19)

    ne. to je ono sto smo igrali sa najjacim ekipama spanije, italije, jugoslavije, nemacke, izraela... probaj da prebolis
    (petar markovic, 08. novembar 2020 14:29)

    To takmicenje su vec tada odbili da igraju CSKA, Real, Barsa, Makabi, Pana, Oly i ostali krem Evropske kosarke koji danas igra takmicenje koje vi necete nikada igrati.
    Ekipe koje su te godine igrale FIBA ligu sampiona nisu nikakvi sampioni drzava, iz Spanije su naprimer igrali Huventud i Estudiantes itd.
    Ostali su skupljeni sa koca i konopca ... Solonok, Komdor, RMP Mehelen, Bajer04 i ostala boranija ...
    Treba reci isto da je tada presednik onog izvornog Partizana bez Igokee bio narko bos Radojica Nikcevic i tu titulu u bivsoj SFRJ ste kupili prljavim parama da bi igrali ovo takmicenje protiv hokeaskih ekipama ...
    Dok ste vi igrali kosarku placeni prljavim parama mi Srbi smo bili na braniku otadzbine !!!
    (Slobodan, 8. novembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  121. a piksi nece da sutne penal

    koliko je nekad bilo morala i casti cak i kod fudbalera

    danas je vreme za kataklizmu
     (kalcokera i trokorak bili, 8. novembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  122. Naši ljudi su nažalost prodali mnoge utakmice siguran sam i za Iliju Petkoviča 100 posto da je prodao utakmice reprezentacije kad vidiš igrače koji su igrali kvalifikacije i oni koji su se pojavili na prvenstvu shvatiš kako nešto nije kako bi trebalo biti.
    (slaviša šmigič, 8. novembar 2020 14:40)

    # Link komentara

  123. Olimpik iz Marseja, kakav klub, kao da gledam Brazilce ili Argentince, toliko strasti za fudbalom, Velodrom pun na svakoj utakmici pre korone naravno, steta sto nema navijqca u LS, goreo bi Velodrom. Allez OM!
    (Marseille, 8. novembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  124. Bravo za coveka ! Posle je nas klup postao prvak evrope i posle prvak sveta ! Osmeh svima do kraja zivota!
    (Kaziragi, 8. novembar 2020 14:31)

    # Link komentara

  125. Ako je onaj sto ste osvojili igrajuci sa hokeaskim
    ekipama Solonok, Komdor Helden, RMP Mehelen, Bajer 04 i ostalim nemoj molim te ...
    Prosle godine je to takmicenje osvojio Dizon ...
    (Slobodan, 08. novembar 2020 14:19)

    ne. to je ono sto smo igrali sa najjacim ekipama spanije, italije, jugoslavije, nemacke, izraela... probaj da prebolis
     (petar markovic, 8. novembar 2020 14:29)

    # Link komentara

  126. rebao je uzet, pustit go i ćutat i onako je skosova a ne iz srbije.
    (Miro Split, 8. novembar 2020

    Зашто? Питам се што тај Миро уопште пише ишта код нас, али зашто би покушавао да тролујеш да си он?

    Миро би написао "триба си". Конструкција "требало је" је српска граматичка грешка коју Хрвати не праве на тај начин. Лош си трол....
    (Алекса, 8. novembar 2020 14:26)

    # Link komentara

  127. Što bi Šojić kaz’o: Kud baš tebe nadje :))))
    (veliki strumf, 8. novembar 2020 14:26)

    # Link komentara

  128. Znamo tu pricu. to sto vi niste culi ne znaci da je neispricana
     (dovla, 8. novembar 2020 14:20)

    # Link komentara

  129. Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
    (A gde je pecat?, 08. novembar 2020 13:52)

    Ako je onaj sto ste osvojili igrajuci sa hokeaskim
    ekipama Solonok, Komdor Helden, RMP Mehelen, Bajer 04 i ostalim nemoj molim te ...
    Prosle godine je to takmicenje osvojio Dizon ...
    (Slobodan, 8. novembar 2020 14:19)

    # Link komentara

  130. I dalje jeza, dok smo živi, i dok žive naša deca...
     (Delije Čikago, 8. novembar 2020 14:19)

    # Link komentara

  131. Koja produhovljena faca...
    (Grobarchina, 08. novembar 2020 13:21)

    Jao, leba ti nemojte se javljate:))

    Svakako je bolja faca Ilijeva, ili profesora :))))))
    Inteligencija sija sa svake slike :)))
     (dacha Zvezda, 8. novembar 2020 14:17)

    # Link komentara

  132. Diko za mene si največi golman u istoriji zbog tog čina bi ti dao ulicu u Beogradu verujem,da su tako prodali utakmicu sa Olimpiakosom uostalom to je potvrdila i žena preminulog Grčkog precednika teško da u Srbiji postoji neko,ko nebi uzeo taj novac danas može svako reči,ja nebi ali kad bi bio taj kofer sa parama ispred njega prodao bi istog momenta tako mi je i sumljivo kako je trener Ljupko Petrovič postavio taktiku u finalu gde se igra baš na penale umesto,da sa ovakvim igračima napadneš Olimpik kad srušiš veliki Bajern na Alianc Areni zašto nebi srušio Olimpik sa 2.gola razlike sreča pa Olimpik nije bio sposoban,da pobedi,da je u Finalu na takvu taktiku Ljupka igrao Bajern dali bi nam 5.komada i zvezda i Partizan su prodavali utakmice.
    (slaviša šmigič, 8. novembar 2020 14:16)

    # Link komentara

  133. Nije tajna da je ondasnji marseille, citaj: bernard tapie, namjestao tekme tako da ovo nije nikakvo iznenadjenje.

    Boro primorac, sad je bas preuzeo hajduk, bio je tad trener valenciennesa, i marseille je uletio nekolicini igraca da namjeste utakmicu ali jedan od njih nije zelio i sve je ispricao primorcu, pa istraziteljima.
    Wenger je tad vodio monaco i takodjer se u vise navrata zalio na cudne i sumnjive situacije, ali nikom nista... sve do te kljucne utakmice marseillea i valenciennesa u kojoj se marseille borio za naslov, a ovi za opstanak.
    Wenger je savjetovao primorca da sve svjedoci i nista ne presuti... tad je marseilleu oduzet naslov, gurnuli su ga u drugu ligu, tapie je zavrsio u zatvoru, a boro i wenger unatoc svemu nisu dobili priliku raditi u francuskoj nego su se otisnuli u japan.
    I onda je dosao piksi. :D

    Francuze cu uvijek smatrati sugavim prevarantima radi cinjenice da su im svi igraci stranci i da su onako brutalno pokrali irce za sp 2010.
    Naravno, i tu ima iznimki... ginola i cantona su bili bogovi na zemlji a o zidaneu da ne govorim.
    (Pijani zlotvor, 8. novembar 2020 14:14)

    # Link komentara

  134. Mene samo zanima jedno: da li je Robi Prosinečki bio u čarapama kombinata "Udarnik" dok su kafu pili?
     (Bob, 8. novembar 2020 14:12)

    # Link komentara

  135. Diko, hvala ti za sve. Možda skrecem sa teme, imam ćerkicu koja ima 3 godine. Pred svako spavanje ponavljamo istu rečenicu a to je da su tri najbitnije stvari na svetu da smo ZIVI, ZDRAVI i DOBRI LJUDI. Dika je odbijanjem mita pokazao da je dobar čovek(nekad se samo to računa) a ja mu želim da živi dugo kao zdrav čovek.
     (crni bombarder2, 8. novembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  136. otkrio neispričanu priču, a svake godine ova vest.
    inače svaka mu čast na tome, morao psihički ozbiljno da bude jak.
     (Mlito, 8. novembar 2020 14:10)

    # Link komentara

  137. A Terza gleda i nevera hahaha
    (Goran Loznica, 08. novembar 2020 13:28) tebe Terza uništio, vratio na fabričko podešavanje, ridaš, jecaš, plačeš svako veče tako sam bez igde ikoga,zbog Zvezdinih vrhunskih rezultata.
    (drago, 8. novembar 2020 14:07)

    # Link komentara

  138. Istina je da je hteo da pusti mec,ali je ta informacija dospela u svlacionicu pa se predomislio..ko ga ne zna skupo bi ga platio
    (Xnodeh,plavi bechar, 8. novembar 2020 14:07)

    # Link komentara

  139. Petar Petrović Njegoš: Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka
     (XYZ, 8. novembar 2020 14:06)

    # Link komentara

  140. iz edicije nije se desilo...
     (JOBAH, 8. novembar 2020 14:05)

    # Link komentara

  141. Bravo majstore, obraz je obraz, cast je cast! Mi, iskreni Zvezdini navijaci, iskreno smo ponosni na ovaj tvoj potez.
    (Miroslav, 8. novembar 2020 14:05)

    # Link komentara

  142. Velika kiksara bio,a isto tako skidao nemoguce.. Bartez pre Barteza.
     (Приватни детектив Ђидо Мова, 8. novembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  143. trebao je uzet, pustit go i ćutat i onako je skosova a ne iz srbije.
    (Miro Split, 8. novembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  144. Dobro, nije vam bajata priča uopšte...
    (dacha Zvezda, 08. novembar 2020 13:21)

    I neka je !! Neka svake godine izadje u svim novinama.. i treba da izadje.. iz milion razloga.. neka se podsete ljudi.. ovaj covek ulepsao je mladost i detinjstvo svima nama koji volimo Zvezdu.. naklon do poda ljudino!!
    (tamo neko, 08. novembar 2020 13:34)

    Dobro de, nemoj se uzbuĐavaš :)))
    Platim ti i pivo ako će ti bude lakše!
    Važno je drugarstvo :))
     (dacha Zvezda, 8. novembar 2020 13:55)

    # Link komentara

  145. A otišao si u sobu da vidiš kofer? I nekako si zaboravio imena tih ljudi?
    (rebro, 8. novembar 2020 13:27)

    Otisao u sobu da razgovara o prelasku, imao dozvolu Zvezde da ide...pise sve u tekstu ali je lakse baljezgati nego procitati tekst. Neverovatna prica za mnoge danas koji prodaju pozadine za jednu crvenu pa ne mogu ljudi da shvate nikako poentu
    (mile, 8. novembar 2020 13:54)

    # Link komentara

  146. Konacno da jedan pocne da prica o rak rani srpskog sistema fudbal.
    E dok se to ne promeni , nikada nista nece osvojiti.
    (bas lepo, 8. novembar 2020 13:54)

    # Link komentara

  147. Kod malih komšija je drugačije.Oni plaćaju kofer para da bar osete evropu,ali džabe.To je razlika između pobednika i luzera.Nek si nam živ sto godina.
    (1DJOKOVIC, 08. novembar 2020 13:30)


    ___…__

    Kao i vi u kosarci... dodjite u muzej kod komsija da vidite pehar SAMPIONA EVROPE U KOSARCI.... ?
    Sportom koji ste poceli da gledate i igrate zadnjih 6 godina :)
     (A gde je pecat?, 8. novembar 2020 13:52)

    # Link komentara

  148. Koliko njih boli samo mala vest vezana za 29.05.1991. Jbg piše na ušatom za sva vremena. Morate živeti sa tim bolom!
     (Zvezdaš, 8. novembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  149. Ja bih uzeo pare a ne bih namestio,posle neka se cesu mafijasi :)
     (Aleksandar, 8. novembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  150. Aha i onda je mrmot zavio čokoladu,sad si se setio anegdote posle 100 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 8. novembar 2020 13:18) # Link komentara

    Ali zato si ti čobanin i nećeš dalje od toga a Stevan je ušao u legendu.
    (ReMa, 8. novembar 2020 13:48)

    # Link komentara

  151. Koja produhovljena faca...
    (Grobarchina, 08. novembar 2020 13:21)

    idi gledaj Vuletića.
     (tebijadodelimkitu, 8. novembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  152. Djordjević: nudili su mi kutiju dijamanata da promaši ali nisam.
     (Istanbul 92', 8. novembar 2020 13:45)

    # Link komentara

  153. Pitajte ove nase politicare dali bi i oni to isto uradili,javna je tajna po evropi da nase ministre zovu po procentima kada idu po svetu da potpisuju kredite za Srbiju.
     (Glas Divljine, 8. novembar 2020 13:43)

    # Link komentara

  154. Dika za Trampa :)
    (Slavko, 8. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  155. A otišao si u sobu da vidiš kofer? I nekako si zaboravio imena tih ljudi?
    (rebro, 08. novembar 2020 13:27)

    Отишао је да преговара о преласку у други клуб. А цинкарење људи углавном не воле.
     (Јабучило, 8. novembar 2020 13:41)

    # Link komentara

  156. I tako, kada su mu rekli da će proširiti priču da je uzeo novac ma šta on uradio, shvatio je da je bolje da uzme novac. Zahvalio im se, ali utakmicu nije prodao.
    (Dragan Miladinovic, 8. novembar 2020 13:38)

    # Link komentara

  157. Dobro, nije vam bajata priča uopšte...
    (dacha Zvezda, 08. novembar 2020 13:21)

    I neka je !! Neka svake godine izadje u svim novinama.. i treba da izadje.. iz milion razloga.. neka se podsete ljudi.. ovaj covek ulepsao je mladost i detinjstvo svima nama koji volimo Zvezdu.. naklon do poda ljudino!!
    (tamo neko, 8. novembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  158. Pozdrav za komšiluk koga ovo smara, uvek možete da dodjete do muzeja i vidite Ušatog...
     (Bio u Bariju to veče, 8. novembar 2020 13:33)

    # Link komentara

  159. PS.
    Bez omalovazavanja tenisera Marija kao coveka i sportiste malo je bilo cudno da pobedi Noleta u Londonu u shred njegove dominacije.... Dogadja se

    Videlo se da ni Piksi nije mogao protiv svojih a to je bilo (ocigledno) jasno I Treneru Olimpika.

    Diki jos jednom svaka cast.
    (Mr X, 8. novembar 2020 13:32)

    # Link komentara

  160. Kod malih komšija je drugačije.Oni plaćaju kofer para da bar osete evropu,ali džabe.To je razlika između pobednika i luzera.Nek si nam živ sto godina.
    (1DJOKOVIC, 8. novembar 2020 13:30)

    # Link komentara

  161. A Terza gleda i nevera hahaha
    (Goran Loznica, 8. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  162. Ja, eto, prvi put ovo citam.
    (Daniel, 8. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  163. A otišao si u sobu da vidiš kofer? I nekako si zaboravio imena tih ljudi?
    (rebro, 8. novembar 2020 13:27)

    # Link komentara

  164. DIKA
    (Mile, 8. novembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  165. nisam znao za ovo. kucne, prave, tradicionalne vrednosti kod nas su uvek postojale. pa koji bi narod izdrzao i izginuo toliko a da nikad nije dobio nista vise od onoga sto je (od)uvek imao? ipak, dosla su druga vremena...celoj generaciji tadasnjoj bih porucio da im se zahvaljujem za srecnom detinjstvo. jos jednom, bravo Diko...ima neceg vrednijeg od novca
     (mija, 8. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  166. I ovo se isprica i nikom nista, sve se nastavlja normalno
    (6,50, 8. novembar 2020 13:22)

    # Link komentara

  167. živa istina
    (#beeeeeeetoo, 8. novembar 2020 13:22)

    # Link komentara

  168. Koja produhovljena faca...
     (Grobarchina, 8. novembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  169. Lepo je to, ali ne treba domaće vaspitanje da nam bude prepreka da ne krademo, nego poštovanje zakona. Ako znaš da će zakon biti primenjen, nećeš ukrasti, pa makar odrastao na ulici bez domaćeg vaspitanja.
     (Rajko, 8. novembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  170. Barem peti put čitam ovu vest u poslednjih isto toliko godina..
     (Basketball_Guru, 8. novembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  171. Dobro, nije vam bajata priča uopšte...
     (dacha Zvezda, 8. novembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  172. Zato si ti i svi ostali legende kluba i zivecete vecno. A pare si mogao da uzmes i da potrosis za jednu noc. Kapiten!
     (Boro, 8. novembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  173. Aha i onda je mrmot zavio čokoladu,sad si se setio anegdote posle 100 godina.
     (Čoban, 8. novembar 2020 13:18)

    # Link komentara