1. da pozdravim starog grobara neutralnog felša
    tex viler!
    (tom pus, 03. novembar 2020 19:29)


    hvala takodje, dragi druže tex vileru, veliki pozdrav!
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  2. da pozdravim starog grobara neutralnog felša
    tex viler!
     (tom pus, 3. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  3. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu. 
    Sledeće pitanje? 
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02) 
    Jović znači žensko...nisam znao...ha,ha..
     (tom pus, 3. novembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  4. Jovič je iz Bijeljine...Mitar iz Smedereva...onako čisto da se zna...
     (tom pus, 3. novembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  5. Tako da kume, pusti sad ove druge da igraju pedesetak utakmica kume, da malo odmorimo od duge lopte kume. 
    Za promenu kume. Aj ljubite kum. 
    Nemo se ljutiš što te zovem kum, vim dobar si dečko kume
    (Kume, 02. novembar 2020 21:43)

    Zahvaljujemo se na 

    šta je sa kumom???
     (tom pus, 3. novembar 2020 19:08)

    # Link komentara

  6. I nema veze Mitre što si najspori i zastareo tip igrača, i što si limitiran i nemaš tehniku, ipak ćeš ti igrati u reprezentaciji dok ne odeš u penziju jer naravno da imamo bolje igrače ali ipak ti imaš boljeg menadžera nego oni.
    (Navijač, 02. novembar 2020 20:41)

    3089

    mitar nema tehniku...nemaš pojma...
     (tom pus, 3. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  7. Ne ljutim se gospodo na vas,samo vas zalim,nema vam pomoci kako kaze ono Njegos: Strah zivotu kalja obraz cesto.Ko na brdu ak' i malo stoji vise vidi no onaj pod brdom.
    Na vasu zalost vi nikad necete doci do vrha brda,vas vrh je da dajete komentare na ovom portalu i usput volite samog sebe!
    Pozdrav.Ajmo "orlovi",a Mitra daje gol u pobedi nad Skotskom!Zar mi se to uzima ko greh?
    (bradina, 03. novembar 2020 18:17)


    e, dobar ti taj fazon: ko me misli kao ti, prišiješ mu da je propali frustrirani luzer ;)
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 18:50)

    # Link komentara

  8. Jedna ista osoba botuje sa vise sifri izgleda na ovom portalu!?
    Odgovorih komentaru Mikii,a onda se pojavi komentator "neutralni fels" kao drveni advokat doticnom ili sebi?Komentatora "nekaki" nisam ni hteo da pominjem sam nadimak odaje o kakvoj se osobi radi pod uslovom da i on ne pripada istom krdu?Postoje ljudi koji se nazivaju "kontrasi" bilo ih,a bice ih uvek.Takva im je odlika.Ali mrzeti nekog vec je ozbiljna stvar.Istorija poznaje Gebelsovu propagandnu filozofiju da "sto puta izgovorena laz zvuci kao istina".Ovakvi komentatori kao i mnogi koje citamo na ovom portalu,znamo i koji su,ne da izgovaraju lazi vec je daleko ozbiljnije i jadno da u to sto pisu -veruju!Ne morate voleti nekog sportistu,vas izbor,ali pricati neistine i omalovazavati neciji uspeh stvara drugaciju sliku,pogotovo ako odisu mrznjom u osobama koje su frustrirane,uvredjene,razocarane,nadobudne itd. svojim zivotom.Iako se trudim da ih razumem ne ide.Jedno je tacno tesko i uzaludno ih je razubediti.Sviraju iste note i slusaju samo svoju muziku prljavog i tuznog zivota.Ne ljutim se gospodo na vas,samo vas zalim,nema vam pomoci kako kaze ono Njegos: Strah zivotu kalja obraz cesto.Ko na brdu ak' i malo stoji vise vidi no onaj pod brdom.
    Na vasu zalost vi nikad necete doci do vrha brda,vas vrh je da dajete komentare na ovom portalu i usput volite samog sebe!
    Pozdrav.Ajmo "orlovi",a Mitra daje gol u pobedi nad Skotskom!Zar mi se to uzima ko greh?
    (bradina, 3. novembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  9. 92

    @Grobere provaljen si
    Imam ja pitanje za tebe.Koliko je taj tvoj Jovic dao golova za tim u kome trenutno igra,a koliko za reprezentaciju?
    (Cika Gile, 03. novembar 2020 01:39)

    U timu (Realu) za koji trenutno igra -ne igra, samim tim ne može da daje golove.Tamo gde je bio starter( Ajntraht) i konstantno igrao- razbijao je.
    A za reprezentaciju isto tako ne igra, pošto se od 2013! godine gura drugi igrač koji prvo treba da obori rekord da ga više ne bi gledali u nacionalnom dresu.
    Kad Jović bude dobio šezdeset utakmica kao starter i bude igrao svih 90 (120 min) onda se vrati pa mi postavi isto pitanje.
    Do tada, gledaj Mitra i uživaj u neuspesuma reprezentacije.
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 13:51)

    # Link komentara

  10. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 00:02)

    Bolju ribu? E, moj ti, pa sa toliko šminke i plastike i ja bih bio takva riba. Gde mi živimo
    (Gandra, 03. novembar 2020 01:13)

    A ti se druže našminkaj i sredi se, pa okači sliku na instagram.
    Kod profe imaš prodju sigurno.
    Ti ostvariš svoje potajne snove a profa na konju.
    Win win situacija.
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 13:16)

    # Link komentara

  11. baš zato i treba da bude bombastično... dva dodavanja nego šta! pa i ronaldinjo je pričao 'više volim da asistiram nego da dam gol, jer bolje da se raduju dvojica'... a ti se sav sneveselio, kritijuješ mitra kao da je ukrao minute luki joviću. kad smo već kod njega, nije ti smetao bombastican naslov "luka jović dao gol na treningu" nego ti sad smetaju dva dodavanja...
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 10:03)

    U istoj rečenici Ronaldinho i Mitar.
    Druže, daj i nama malo, zašto samo tebi da je dobro...
    (budi čo'ek iako si grobar, 03. novembar 2020 10:36)


    nisam ih poredio nego sam se našalio ali izgleda treba da se crta.
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 12:58)

    # Link komentara

  12. Statistika za istu tu sezonu kaze da je Mitrovic promasio najmanje izgledneh sansi od napadaca u PL. To sto promasivao kada skace sa dva cuvara na ledjima nije bas iznenadjujuce.
    (Aspera, 3. novembar 2020 12:30)

    Nije tačno. Mitrović vrlo često promašuje i zicere, pokatkad i penale. Pravi majstori umaknu svojim čuvarima. Mitrović je dosta spor i lako ga je držati na oku.

    Uzgred, sećam se jedne asistencije "lenjog" Jovića u Ajntrahtu kad je pretrčao pola terena sve vukući protivničkog defanzivca sa sobom,a onda asistirao sve pripremivši strelcu na tacni. Čisto da vas podsetim šta je prava asistencija. Da je "marljivi" Mitrović koji se "strašno trudi" (najčešće tako što kampuje u šesnaestercu i čeka loptu) tako nešto uradio pali biste u trans. Smešni ste.
    (stat, 3. novembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  13. (stat, 03. novembar 2020 07:09)

    Statistika za istu tu sezonu kaze da je Mitrovic promasio najmanje izgledneh sansi od napadaca u PL. To sto promasivao kada skace sa dva cuvara na ledjima nije bas iznenadjujuce.
     (Aspera, 3. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  14. Ako su ova odbijanja lopte asistencije... OK.

    Mitrović je čak i u drugoj ligi davao golove najčešće ekipama iz donjeg dela tabele. On je zapravo najpodesniji za treću ligu.
    (zvezdaš iz Jagodine, 3. novembar 2020 11:48)

    # Link komentara

  15. E sad, kog selektora da krivim? Tumbu? Krstajića? Ćurčića? Djukića? Koga od ovih legendi da krivim što su gurali Mitra?
    Super što se trudiš, ali dečko je limitiran na kvadrat.
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 11:07)


    dečko je takav kakav je. isto važi i za ostale igrače. nemamo igrače svih profila. nemamo brzog sitnog napadača, to nam fali. bandera ko mitar i jovica imamo, nema ko da dribla i šutne. nemamo vezni red, mi bez tadića nemamo igrača koji može da odigra desetku, da drži loptu i nabaci ako se od kolega možda neko otkrije i podje u pas. od sedamdesetog minuta skoro svi zamru, nestane snage za zonski napad ili presing nego se spontano stisnu. ko je za to kriv? to nije mogao da ispravi. tad nije bio mitre bio žigić... jesi bio srećan zbog toga? ;)
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 11:48)

    # Link komentara

  16. to si ovog trenutka izmislio. nigde ama baš nigde i nikada nisam rekao da je mitro odličan igrač. meni se samo, kao i mnogima, svidja kako čovek svojevrsnom ludackom voljom nadoknadjuje talent.nekad zabrlja nekad uspe. sve to mu svuda priznaju, i tamo gde iz blizine najbolje vide, u engleskoj, tamo se to ceni... ovde se pljuje.
    zašto? iz neznanja, iz navijačke opijenosti i sportskog nevaspitanja.
    prvo, kad me već teraš da "navalim na tastaturu", vi pojedini iz nekih razloga pustate priču da luka jović zbog mitra nema mesto u reprezentaciji. ok, vaše pravo, ali ne možeš da kriviš igrača nego trenera, selektora koga god, to je neznanje kako fudbal funkcioniše. rekao mu mitre "nemoj luku ili ovog onog, pustaj samo mene"... svašta. obrati se "stručnom štabu".
    drugo, kad si video da ja za jovića tvrdim da je panj. tvrdim da je suviše lenj. niko normalan u španiji njemu nije zamerio nedovoljno golova nego nedovoljno kretanja i želje. talent mu niko ne osporava, ali kritikuju nedostatak zalaganja. lepo mu kažu: kod švaba si mogao da trčiš a ovde ko vezan. njega boli uvo ne zna jezik.
    kod mitra sve suprotno, svi kazu nije neki megatalent ali igra pomaže baca se, postigne gol, evo čak i dobaci. dva puta. normalni ljudi kažu "mašala", nasmeju se i odu dalje. blesavi potegnu priče iz reprezentacije, i odmah u trans, sledi svadja i skretanje sa teme.
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 10:50)

    Voljni momenat kod Mitrovića nikada niko nije doveo u pitanje.
    Ali napisah jednom davno, ovde pričamo o fudbalu.
    Da hoću da gledam borbene veštine sigurno bi mi Mitar bio favorit, ovako..
    Panj je brate, opušteno , mene nećeš ubediti u suprotno.
    E sad, kog selektora da krivim? Tumbu? Krstajića? Ćurčića? Djukića? Koga od ovih legendi da krivim što su gurali Mitra?
    Super što se trudiš, ali dečko je limitiran na kvadrat.
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 11:07)

    # Link komentara

  17. Grobaru provaljen si@ Koliki ti je IQ? Ako uopšte znaš šta je to!
    (charlie, 03. novembar 2020 05:38)

    Pišeš komentar u 05:38 ujutro i pitaš koliki je moj IQ?
    Paradoks je vidljiv sa jupitera.
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 10:51)

    # Link komentara

  18. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)

    evo imam ja: koliko plaća drvenog advokata? ne pitam za druga, pitam za tebe :)
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 01:35)

    Poruči drugaru da je to poverljiva informacija, ali svakako manje plaćen od onoga koliko tebe plaća mitar za ostavljenih milion komentara upinjući se da nam objasniš kako je dotični odličan igrač a u stvari je panj.
    Ajd sad navali na tastaturu.
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 10:18)


    to si ovog trenutka izmislio. nigde ama baš nigde i nikada nisam rekao da je mitro odličan igrač. meni se samo, kao i mnogima, svidja kako čovek svojevrsnom ludackom voljom nadoknadjuje talent.nekad zabrlja nekad uspe. sve to mu svuda priznaju, i tamo gde iz blizine najbolje vide, u engleskoj, tamo se to ceni... ovde se pljuje.
    zašto? iz neznanja, iz navijačke opijenosti i sportskog nevaspitanja.
    prvo, kad me već teraš da "navalim na tastaturu", vi pojedini iz nekih razloga pustate priču da luka jović zbog mitra nema mesto u reprezentaciji. ok, vaše pravo, ali ne možeš da kriviš igrača nego trenera, selektora koga god, to je neznanje kako fudbal funkcioniše. rekao mu mitre "nemoj luku ili ovog onog, pustaj samo mene"... svašta. obrati se "stručnom štabu".
    drugo, kad si video da ja za jovića tvrdim da je panj. tvrdim da je suviše lenj. niko normalan u španiji njemu nije zamerio nedovoljno golova nego nedovoljno kretanja i želje. talent mu niko ne osporava, ali kritikuju nedostatak zalaganja. lepo mu kažu: kod švaba si mogao da trčiš a ovde ko vezan. njega boli uvo ne zna jezik.
    kod mitra sve suprotno, svi kazu nije neki megatalent ali igra pomaže baca se, postigne gol, evo čak i dobaci. dva puta. normalni ljudi kažu "mašala", nasmeju se i odu dalje. blesavi potegnu priče iz reprezentacije, i odmah u trans, sledi svadja i skretanje sa teme.
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  19. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)

    Baš tako i igra, kao da ima ribu!
    (Kum Žoržo, 03. novembar 2020 02:09)

    Svidja ti se, a?
    uticaj profesora očigledan, sanjaš dečkiće ali na tvoju žalost Jović je oženjen čovek!
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 10:48)

    # Link komentara

  20. baš zato i treba da bude bombastično... dva dodavanja nego šta! pa i ronaldinjo je pričao 'više volim da asistiram nego da dam gol, jer bolje da se raduju dvojica'... a ti se sav sneveselio, kritijuješ mitra kao da je ukrao minute luki joviću. kad smo već kod njega, nije ti smetao bombastican naslov "luka jović dao gol na treningu" nego ti sad smetaju dva dodavanja...
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 10:03)

    U istoj rečenici Ronaldinho i Mitar.
    Druže, daj i nama malo, zašto samo tebi da je dobro...
     (budi čo'ek iako si grobar, 3. novembar 2020 10:36)

    # Link komentara

  21. Dajte mi uvek ‘zesce limitiranog igraca’ (sto neko ovde napisa ) koji ce da igra i daje golove za reprezentaciju kao Mitar nego bilo kog naseg napadaca u poslednjih 20 godina (od Mijata). Suvo zlato je Mitar!
    (Mare, 03. novembar 2020 06:33)

    A za koje takmičenje da ti ga "damo" ovako limitiranog,?
    Msm nema ni teoretske šanse sa njim nešto da osvojiš pa bar da uzmemo neku kintu na kladži?
     (Kockar, 3. novembar 2020 10:33)

    # Link komentara

  22. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)

    evo imam ja: koliko plaća drvenog advokata? ne pitam za druga, pitam za tebe :)
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 01:35)

    Poruči drugaru da je to poverljiva informacija, ali svakako manje plaćen od onoga koliko tebe plaća mitar za ostavljenih milion komentara upinjući se da nam objasniš kako je dotični odličan igrač a u stvari je panj.
    Ajd sad navali na tastaturu.
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 10:18)

    # Link komentara

  23. Jos jedan sa sjajnim argumentima. Zabavljate me, ljudi. Idemo dalje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 2. novembar 2020 21:54) # Link komentara

    Komntarima koje ostavljas u stvari zabavljas druge, ne zato sto su smisleni i humorosticni, vec tvrdoglavi, neodrzivi i suvoparni. Ne pozivaj se na nedostatak argumenata, imas ih mnogo u komentarima drugih. Problem je u tebi, ne zelis ili nisi u stanju da ih vidis. Pre ce biti da je ovo drugo u pitanju. Iluziju o svojoj visokoumnosti, elitizmu i propovednickom pozivu hrani na nekom drugom mestu, ovde nikoga ne interesuju prosecnost, snobizam u pokusaju kao ni "religija" koju propovedas. Ti nemas sta drugo da ponudis. U takvoj crkvi se niko iole normalan ne zeli da moli.
    Ameba.
    (Sasa, 3. novembar 2020 10:11)

    # Link komentara

  24. ko te više svrbi, mitar ili jović?
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 09:11)

    Razumemo da nisi mogao da spavaš od uzbudjenja što je Mitar dvaput dodao loptu.
    Njegova dodavanja su vest u rangu prolaska halejeve komete, dešavaju se otprilike podjednako često i imaju isti bombastičan naslov.
    (advokat i to drveni, 03. novembar 2020 09:44)


    baš zato i treba da bude bombastično... dva dodavanja nego šta! pa i ronaldinjo je pričao 'više volim da asistiram nego da dam gol, jer bolje da se raduju dvojica'... a ti se sav sneveselio, kritijuješ mitra kao da je ukrao minute luki joviću. kad smo već kod njega, nije ti smetao bombastican naslov "luka jović dao gol na treningu" nego ti sad smetaju dva dodavanja...
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 10:03)

    # Link komentara

  25. Suvo zlato je Mitar!
    (Mare, 3. novembar 2020 06:33)

    Mitrović je uvek imao mesto u timu i bio prvi centarfor Srbije čak i kad je bio rezerva u Njukastlu, čak i kad je Prijović bio prvi strelac Grčke, čak i kad je Jović bio hit u Bundesligi i Ligi Evrope...Pa ko je onda trebao da daje golove osim napadača koji je bio jedini u napadu i na kojeg su išle sve lopte. Rezervni golman????

    Srbija je godinama pod raznim selektorima igrala bunareći na Mitrovića bez ikakve gradnje organizovanog napada. Kad tim igra bunareći na sidraša, onda jedino taj sidraš daje golove i naizgled je spasilac tima, ali zapravo zbog takve igre čitav tim je inferioran i na sredini terena i kod brze tranzicije iz odbrane u napad i lako biva nadigran čak i od slabijih ekipa. Za utehu, taj sidraš ubaci poneki gol nakon milion nabačenih lopti u šesnaesterac gde on kampuje. S druge strane, pehovi odbrane su vidljivi i svi krive odbrambene igrače zbog primljenih golova ne shvatajući da zbog naopake koncepcije imamo ranjivu odbranu, a na sredini smo mahom inferorni. Jedini cilj je šutnuti loptu onako ofrlje u šesnasterac sa nadom da će je Mitrović zhvatiti glavom. Eto tako je godinama izgledala naša igra i eto zato nam je prvi strelac nacionalnog tima igrač u Evropi podesan samo za drugu ligu. Nema to veze Jovićem. Tek nakon njegovog odlaska iz Reala, možda već u zimskom prelaznom roku, će se videti da li on stvarno zaboravio da igra fudbal. Čak i da jeste, mi se ne smemo više oslanjati na Mitrovića.
    (stat, 3. novembar 2020 09:59)

    # Link komentara

  26. Komentatora pod sifrom @Mikii,

    "Popio" si preko 120 minusa,sto potvrdjuje da gresis,kad si moj komentar uzeo da kritikujes.
    Prvo nisam decak,(mada bi voleo),vec u 68 godini zivota,jos radim a ceo svoj zivot, sto kao aktivan fudbaler od 16.godine u jednom prvoligaskom fudbalskom klubu Beograda!14.godina profi karijere u zemlji i u inostranstvu uz preko 30 kao trener nije malo?.Po zavrsetku sam iz hobija poceo da radim sa decom amaterski.Inacce zavrsio sam sve skole u Beogradu i posedujem diplomu Beogradskog Univerziteta,dobrazovan kao i ti cini mi se?Proslavio sam 35 godina rada kao trener, u Jugi sam trenirao nekoliko seniorskih timova nizih liga,trenutno sam u USA.Sa profi karijerom od 14.godina uz trenersku preko 30 mislim da sam kvalifikovaniji od tebe da prepoznam potencijal sportiste pogotovo u ekipnom sportu, kao sto je fudbal.Trudim se da to ne isticem a drzim se da ne uvredim nikog,pa cak ni tebe.Fudbalskim recnikom cini mi ida si se "preigrao" u vezi mene,i oprastam ti.Tvoje komentare citam,neki mi se dopadaju neki ne,pogotovo oni sto odisu kritikom i zaviscu do podcenjivanja prema sportisti a i narodu kojem pripadas?Uzgred mladji si,odaje te ona rec repka,moja generacija nije koristila taj termin,pa imaj postovanja prema starijem.
    Drugi put kad raspravljas samnom o fudbalu,za koji ja u sali kazem da mi je u krvi,jer kad se posecem bojim se da umesto krvi poteku fudbalske lopte,imaj postovanja i obzira.
    Pozdrav,napred Orlovi,uz zelju da "Mitra" postigne gol!
    (bradina, 03. novembar 2020 02:49)


    meni majkl džekson svirao na svadbi... zašto?
    zato što sam se kasno oženio :)

    bez zezanja, u usa je devedesetih, posle mundijala, moglo relativno lako da se prošvercuje kao trener. pojavilo se more malih klubova i školica, trebao im je kadar - svako ko je imao herca, dobru žvaku i umeo da pimpla loptu mogao je da im proda priču i oduševi znanjem. inače, česta pojava do devedesetih bila je da kao petlici pa i pioniri dečaci i devojčice budu zajedno. uslovi za rad idealni, pola roditelja ne zna šta je ofsajd, pravi ameri sa pričom "mi smo je hteli na gimnastiku ali ona samo soccer soccer soccer", do devedesetih fudbal u usa su više trenirale devojčice. sve u svemu, sto put bolje nego kod nas, kod nas svaki ćale misli da je platini a sin talent ko zidan. "ali najbolji je kad ga niko ne gleda, znate" i taj rad :)
    e, tad u usa si mogao da fejkujes na tužnu priču: pobeg'o sam od rata, izgubljeni snimci minulog rada. to je provereno, znam lika, bosanac, bili smo cimeri godinu dana, tad je negde provalio i startovao. ja nisam verovao.
    taj fenomen najbolje neki novinar da istraži, zanimljiva priča. danas u doba neta cak i tamo je nemoguce. čak su se i u kini naučili.
    poenta: u fudbalu se uvek motalo mnogo amatera, mnogi su napravili dobar posao. zato ne maši diplomama i biografijom, jer svako ovde ima svoju. moja je da zineš i slušaš, ali to treba da znaju ljudi koji me znaju i adio.
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  27. Dajte mi uvek ‘zesce limitiranog igraca’ (sto neko ovde napisa ) koji ce da igra i daje golove za reprezentaciju kao Mitar nego bilo kog naseg napadaca u poslednjih 20 godina (od Mijata). Suvo zlato je Mitar!
    (Mare, 03. novembar 2020 06:33)

    Pa igra mitar na poslednjih šezdesetak utakmica, u čemu je problem?
    Ah da, sa njim smo se plasirali u paralelnom univerzumu
     (advokat i to drveni, 3. novembar 2020 09:49)

    # Link komentara

  28. ko te više svrbi, mitar ili jović?
    (neutralni felš, 03. novembar 2020 09:11)

    Razumemo da nisi mogao da spavaš od uzbudjenja što je Mitar dvaput dodao loptu.
    Njegova dodavanja su vest u rangu prolaska halejeve komete, dešavaju se otprilike podjednako često i imaju isti bombastičan naslov.
     (advokat i to drveni, 3. novembar 2020 09:44)

    # Link komentara

  29. Koliko se sećam , i tada se na našim portalima raspravljalo da li je ovaj najgori napadač Premijer lige bolji od Jovića koji je nakon te sezone proglašen za najboljeg napadača Bundeslige zapavši za oko najboljim svetskim klubovima. Po pravilu, naša neuka fudbalska publika nema realan odnos prema stvarnosti, pa je statistikom i prikazom činjeničnog stanja treba toj realnosti približiti osim ako se ne radi o težim slučajevima koji će i nakon toga nastaviti živeti u imaginarijumu u kojem je Mitrović napadač za najbolje svetske klubove.
    (stat, 03. novembar 2020 07:09)


    ko te više svrbi, mitar ili jović?
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 09:11)

    # Link komentara

  30. A u.. Reprezentaciji...
    (Milos, 3. novembar 2020 08:56)

    # Link komentara

  31. o panteri!
    (mali kemo delija iz izmira, 3. novembar 2020 08:20)

    # Link komentara

  32. Covjek drvo..poz
     (bodin, 3. novembar 2020 07:52)

    # Link komentara

  33. Mitrović Ako misliš sebi dobro što pre mora da napusti fulham. oni imaju pristojnu sredine terena i pristojan napad za opstanak u ligi ali odbranu katastrofa svaki drugo ligaški tim im može dati po dva gola.
     (sirovina, 3. novembar 2020 07:38)

    # Link komentara

  34. Treba samo pogledati statistiku i golove sa utakmice, pa videti da se radi o još jednoj očajnoj partiji Mitrovića u kojoj nije uspeo čak ni da šutira na gol, a nadigran je i u vazdušnim duelima u kojima je barem do sad bio solidan. Njegove asistencije su više plod slučajnosti, a kod prvog gola je izgledalo da hoće sam da šutira na gol. Snimci jasno pokazuju da je on za kreaciju akcija koje su dovele do golova najmanje zaslužan. No dobro, svi znamo da Mitrović nije kreator. Do sad je u sedam utakmica dao samo jedan gol iz igre i jedan iz penala i po odnosu minutaže i golova iz igre je najlošiji centarfor Premijer lige sa punom minutažom. Možda i ove sezone obori neki negativni rekord jer je poslednju sezonu Fulama u Premijer ligi bio prema statistici prvi u promašajima, odnosno odnosu šuteva i golova. Jadničci iz Fulama su ga tada hranili loptama imajući poverenja u prvog centarfora Srbije, a on ih je promašajima poslao u niži rang takmičenja. Koliko se sećam , i tada se na našim portalima raspravljalo da li je ovaj najgori napadač Premijer lige bolji od Jovića koji je nakon te sezone proglašen za najboljeg napadača Bundeslige zapavši za oko najboljim svetskim klubovima. Po pravilu, naša neuka fudbalska publika nema realan odnos prema stvarnosti, pa je statistikom i prikazom činjeničnog stanja treba toj realnosti približiti osim ako se ne radi o težim slučajevima koji će i nakon toga nastaviti živeti u imaginarijumu u kojem je Mitrović napadač za najbolje svetske klubove.
    (stat, 3. novembar 2020 07:09)

    # Link komentara

  35. Dajte mi uvek ‘zesce limitiranog igraca’ (sto neko ovde napisa ) koji ce da igra i daje golove za reprezentaciju kao Mitar nego bilo kog naseg napadaca u poslednjih 20 godina (od Mijata). Suvo zlato je Mitar!
    (Mare, 3. novembar 2020 06:33)

    # Link komentara

  36. Свака част свакако, али вест је као да је дао пет голова на утакмици.
     (Кутловић, 3. novembar 2020 06:29)

    # Link komentara

  37. Verovatno Mitrović plaća nekog novinara da piše o njegovim asistencijama golovima stativama i prečkama aon igra u nekom Fulamu. Bože nam pomozi...
    (Stojan, 3. novembar 2020 06:03)

    # Link komentara

  38. Grobaru provaljen si@ Koliki ti je IQ? Ako uopšte znaš šta je to!
    (charlie, 3. novembar 2020 05:38)

    # Link komentara

  39. J..... kakav bombastičan naslov! Ja mislio čovek dao pet šest komada.
    (charlie, 3. novembar 2020 05:08)

    # Link komentara

  40. Komentatora pod sifrom @Mikii,

    "Popio" si preko 120 minusa,sto potvrdjuje da gresis,kad si moj komentar uzeo da kritikujes.
    Prvo nisam decak,(mada bi voleo),vec u 68 godini zivota,jos radim a ceo svoj zivot, sto kao aktivan fudbaler od 16.godine u jednom prvoligaskom fudbalskom klubu Beograda!14.godina profi karijere u zemlji i u inostranstvu uz preko 30 kao trener nije malo?.Po zavrsetku sam iz hobija poceo da radim sa decom amaterski.Inacce zavrsio sam sve skole u Beogradu i posedujem diplomu Beogradskog Univerziteta,dobrazovan kao i ti cini mi se?Proslavio sam 35 godina rada kao trener, u Jugi sam trenirao nekoliko seniorskih timova nizih liga,trenutno sam u USA.Sa profi karijerom od 14.godina uz trenersku preko 30 mislim da sam kvalifikovaniji od tebe da prepoznam potencijal sportiste pogotovo u ekipnom sportu, kao sto je fudbal.Trudim se da to ne isticem a drzim se da ne uvredim nikog,pa cak ni tebe.Fudbalskim recnikom cini mi ida si se "preigrao" u vezi mene,i oprastam ti.Tvoje komentare citam,neki mi se dopadaju neki ne,pogotovo oni sto odisu kritikom i zaviscu do podcenjivanja prema sportisti a i narodu kojem pripadas?Uzgred mladji si,odaje te ona rec repka,moja generacija nije koristila taj termin,pa imaj postovanja prema starijem.
    Drugi put kad raspravljas samnom o fudbalu,za koji ja u sali kazem da mi je u krvi,jer kad se posecem bojim se da umesto krvi poteku fudbalske lopte,imaj postovanja i obzira.
    Pozdrav,napred Orlovi,uz zelju da "Mitra" postigne gol!
    (bradina, 3. novembar 2020 02:49)

    # Link komentara

  41. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)

    Baš tako i igra, kao da ima ribu!
     (Kum Žoržo, 3. novembar 2020 02:09)

    # Link komentara

  42. Ne kaki se piše odvojeno.
    (Pravi stari Čačanin, 02. novembar 2020 21:39)

    Nek ti bude.
    Ne kaki
    (Nekaki, 02. novembar 2020 21:48)


    čučeća gramatika.
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 01:42)

    # Link komentara

  43. @Grobere provaljen si
    Imam ja pitanje za tebe.Koliko je taj tvoj Jovic dao golova za tim u kome trenutno igra,a koliko za reprezentaciju?
    (Cika Gile, 3. novembar 2020 01:39)

    # Link komentara

  44. Osim što je u Realu pitam Zvezdaše, po cemu je Jović bolji od Mitrovića?
    Mitrović vam je najzaslužniji što igrate u finalu iako je baraž. Prema tome trebate slaviti Mitra, a ne grijača klupa i tribina povremeno.
    (neutralni iz ZG, 02. novembar 2020 23:26)

    Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)


    evo imam ja: koliko plaća drvenog advokata? ne pitam za druga, pitam za tebe :)
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 01:35)

    # Link komentara

  45. «Lepsi i ima bolju ribu»
    HAHAHA
    (Ali b(a)rate, 3. novembar 2020 01:31)

    # Link komentara

  46. ono kad ostaneš bez argumenta pa se kao praviš duhovit.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 21:42)

    Ono kad se neko kome je najveći uspeh u životu pljuvanje u dalj po Joviću pravi pametan
    (Povratna lopta, 02. novembar 2020 21:58)

    odgovori čoveku, lepo te pitao.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 22:03)

    Ono kad sam sebi lupaš pluseve na pitanje bez pitanja
    (Povratna lopta, 02. novembar 2020 23:17)


    ono kad ti je plus mnogo bitan :)
     (neutralni felš, 3. novembar 2020 01:14)

    # Link komentara

  47. Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 00:02)


    Bolju ribu? E, moj ti, pa sa toliko šminke i plastike i ja bih bio takva riba. Gde mi živimo
    (Gandra, 3. novembar 2020 01:13)

    # Link komentara

  48. Mitar je sazreo za Mancester, Juventus, Real..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kole, 2. novembar 2020 22:27)

    Imam ja drugara čija devojka se zabavlja sa tipom koji prevozi gradju na stovarištu.
    Ako bude trebao prevoz, nije problem da ga prebacimo..
     (drugar, 3. novembar 2020 00:44)

    # Link komentara

  49. Da je zesce limitiran igrac, apsolutno jeste, da se bori i kida ko lud, bori se.
    (mika, 02. novembar 2020 22:31)

    Kad ga gledam nekako do izražaja uvek prvi deo opisa.
    Ovaj drugi deo kad hoću da gledam prebacim na mma.
     (Žan žak, 3. novembar 2020 00:35)

    # Link komentara

  50. Upisao dve asistencije posle tolikih godina u Engleskog?
    Bogami dobar, ako ovako nastavi
    imaće šest do kraja decenije.
     (Prosek odličan, 3. novembar 2020 00:30)

    # Link komentara

  51. Zaplakao sam!

    Asistenicje DVE?

    Opet sam zaplakao.
    (Srbin sam malenaaaaa, 3. novembar 2020 00:28)

    # Link komentara

  52. Nije njegov posao da asistira. Ako mu je to posao sta onda treba da rade iz srednjeg reda odnosno sredine ili igraci sa krila? Brzi ili pokretniji igraci, nizi od njega? Njegov posao je 16terac, skok igra u 16, znaci igra glavom. Povratne lopte nakon prijema ili iz skoka. A decko se vraca i nazad pa je cak i oduzimao lopte u ovoj utakmici. Ali nije bitno, bitno je da si ti veoma duhovit..
    (321, 02. novembar 2020 23:43)

    Znači hteo si da kažeš da je on u današnjem modernom fudbalu jedan zastareo tip igrača koji se bori za svoj klub. Slažemo se.
     (123, 3. novembar 2020 00:23)

    # Link komentara

  53. Osim što je u Realu pitam Zvezdaše, po cemu je Jović bolji od Mitrovića?
    Mitrović vam je najzaslužniji što igrate u finalu iako je baraž. Prema tome trebate slaviti Mitra, a ne grijača klupa i tribina povremeno.
    (neutralni iz ZG, 02. novembar 2020 23:26)

    Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
    (Grobaru provaljen si, 03. novembar 2020 00:02)

    Mozda tehniku za ribe da ali za fudbal dosta slabije. Decko je realno duh na terenu.
     (realno, 3. novembar 2020 00:17)

    # Link komentara

  54. Nije njegov posao da asistira. Ako mu je to posao sta onda treba da rade iz srednjeg reda odnosno sredine ili igraci sa krila? Brzi ili pokretniji igraci, nizi od njega? Njegov posao je 16terac, skok igra u 16, znaci igra glavom. Povratne lopte nakon prijema ili iz skoka. A decko se vraca i nazad pa je cak i oduzimao lopte u ovoj utakmici. Ali nije bitno, bitno je da si ti veoma duhovit..
    (321, 02. novembar 2020 23:43)

    Lepo si opisao kako igra naša reprezentacija sa njim u ekipi.
    On u šesnaesterac i svi lopte na njega.
    Zato i jesu svi bolji od nas.
     (Goran Milovanović, 3. novembar 2020 00:09)

    # Link komentara

  55. A ovde ljudi pricali ko da su vec ispali iz lige, a oni sad u bezbednoj zoni i mozda u sledecem kolu preskoce i jedan Manchester United na tabeli!
    (2CRAZY, 3. novembar 2020 00:06)

    # Link komentara

  56. Da je zesce limitiran igrac, apsolutno jeste, da se bori i kida ko lud, bori se.
    (mika, 02. novembar 2020 22:31)

    Pa brate najbolje tako žešće limitiran da se ne bori.
    Onda bi ga verovatno prebacili da čuva parking.
     (Kiza, 3. novembar 2020 00:06)

    # Link komentara

  57. Osim što je u Realu pitam Zvezdaše, po cemu je Jović bolji od Mitrovića?
    Mitrović vam je najzaslužniji što igrate u finalu iako je baraž. Prema tome trebate slaviti Mitra, a ne grijača klupa i tribina povremeno.
    (neutralni iz ZG, 02. novembar 2020 23:26)

    Jović je brži, spretniji, ima tehniku, lepši je i ima bolju ribu.
    Sledeće pitanje?
     (Grobaru provaljen si, 3. novembar 2020 00:02)

    # Link komentara

  58. "Ovo je bilo prvi put da je naš golgeter imao dva završna dodavanja na jednoj utakmici otkad igra u engleskom fudbalu."

    U engleskoj igra od 2015 godine, i danas je po prvi put imao dva završna dodavanja.
    I na ovakvom igraču mi gradimo igru naše reprezentacije.
    Pametnom dosta

    Inače ako sve bude išlo kako treba , sledeća dva dodavanja očekujemo krajem 2025.
    Tastaruro spremi se.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Super, 2. novembar 2020 23:30)

    Nije njegov posao da asistira. Ako mu je to posao sta onda treba da rade iz srednjeg reda odnosno sredine ili igraci sa krila? Brzi ili pokretniji igraci, nizi od njega? Njegov posao je 16terac, skok igra u 16, znaci igra glavom. Povratne lopte nakon prijema ili iz skoka. A decko se vraca i nazad pa je cak i oduzimao lopte u ovoj utakmici. Ali nije bitno, bitno je da si ti veoma duhovit..
    (321, 2. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  59. "Ovo je bilo prvi put da je naš golgeter imao dva završna dodavanja na jednoj utakmici otkad igra u engleskom fudbalu."

    U engleskoj igra od 2015 godine, i danas je po prvi put imao dva završna dodavanja.
    I na ovakvom igraču mi gradimo igru naše reprezentacije.
    Pametnom dosta

    Inače ako sve bude išlo kako treba , sledeća dva dodavanja očekujemo krajem 2025.
    Tastaruro spremi se.
     (Super, 2. novembar 2020 23:30)

    # Link komentara

  60. Kakav Junajted oni imaju Kavanija ubicu, samo Totenhem!!
    (Mare, 2. novembar 2020 23:26)

    # Link komentara

  61. Osim što je u Realu pitam Zvezdaše, po cemu je Jović bolji od Mitrovića?
    Mitrović vam je najzaslužniji što igrate u finalu iako je baraž. Prema tome trebate slaviti Mitra, a ne grijača klupa i tribina povremeno.
     (neutralni iz ZG, 2. novembar 2020 23:26)

    # Link komentara

  62. Mitrovic ima samo 26 godina i srce lava. Nadam se da ce zaigrati u vecem klubu, sa naplati svoju borbenost i trud.
    (qpus, 2. novembar 2020 23:22)

    # Link komentara

  63. ono kad ostaneš bez argumenta pa se kao praviš duhovit.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 21:42)

    Ono kad se neko kome je najveći uspeh u životu pljuvanje u dalj po Joviću pravi pametan
    (Povratna lopta, 02. novembar 2020 21:58)

    odgovori čoveku, lepo te pitao.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 22:03)

    Ono kad sam sebi lupaš pluseve na pitanje bez pitanja
     (Povratna lopta, 2. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  64. Mitar je sazreo za Mancester, Juventus, Real..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kole, 2. novembar 2020 22:27)

    Ej ako ga budeš prodavao - idi na kubik, najviše ćeš da dobiješ
     (Lukavi Prodavac, 2. novembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  65. Mitar je sazreo za Mancester, Juventus, Real..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kole, 2. novembar 2020 22:27)

    Ma jeste znamo, ali kazu imaju dovoljno drveca u okolini stadiona
    (Navijac, 2. novembar 2020 22:37)

    # Link komentara

  66. Da je zesce limitiran igrac, apsolutno jeste, da se bori i kida ko lud, bori se.
     (mika, 2. novembar 2020 22:31)

    # Link komentara

  67. Mitar je sazreo za Mancester, Juventus, Real..
     (kole, 2. novembar 2020 22:27)

    # Link komentara

  68. Kaka mu je ovo leva noga???
    (made in serbia ??, 2. novembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  69. ono kad ostaneš bez argumenta pa se kao praviš duhovit.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 21:42)

    Ono kad se neko kome je najveći uspeh u životu pljuvanje u dalj po Joviću pravi pametan
    (Povratna lopta, 02. novembar 2020 21:58)


    odgovori čoveku, lepo te pitao.
     (neutralni felš, 2. novembar 2020 22:03)

    # Link komentara

  70. Slažem se kume, 39 golova za A selekciju, mnogo je kume. 
    I zato Nek odmori malo kume , sad malo drugi nek igra kume. 
    Despotović je dobar kume. I Prijović je dobar kume. 
    I Jović je dobar kume. Pa i ovi novi klinci iz partizan i zvezdu su dobri kume. 
    Otkriveno ću ti kažem, svi zaslužuju šansu kume. 
    Al ne može kume od mitra da se dodje na red, kume. 
    Pa i mi Srbi imamo dušu kume. 
    I volimo fudbal kume. Mnogo ga volimo kume. 
    Tako da kume, pusti sad ove druge da igraju pedesetak utakmica kume, da malo odmorimo od duge lopte kume. 
    Za promenu kume. Aj ljubite kum. 
    Nemo se ljutiš što te zovem kum, vim dobar si dečko kume
    (Kume, 02. novembar 2020 21:43)

    Hahahahahahahahahahaha, nasmeja me kume :)))
     (Mikii, 2. novembar 2020 22:01)

    # Link komentara

  71. ono kad ostaneš bez argumenta pa se kao praviš duhovit.
    (neutralni felš, 02. novembar 2020 21:42)

    Ono kad se neko kome je najveći uspeh u životu pljuvanje u dalj po Joviću pravi pametan
     (Povratna lopta, 2. novembar 2020 21:58)

    # Link komentara

  72. @kume 2...pozdrav za Zigica.....
     (muamua, 2. novembar 2020 21:58)

    # Link komentara

  73. Pa od kako Zvezda ne izbacuje igrace za reprezentaciju ,nego Partizan ,od tad nam repr.fudbal i jeste u kanalu!
     (Pedja, 2. novembar 2020 21:57)

    # Link komentara

  74. Tvoja logika jeste jednaka logici amebe. Prestani da se sramotis, nisi u pravu. Mitrovic je veoma dobar fudbaler koji zna da odigra, ne samo protiv slabijih timova, vec i jacih. Pises budalastine na vestima o Novaku, a sada si dosao i ovde. Ako budes tako nastavio, plasim se da ces jednom biti u pravu. ?
    (Sasa, 02. novembar 2020 20:57)

    Jos jedan sa sjajnim argumentima. Zabavljate me, ljudi. Idemo dalje.
     (Mikii, 2. novembar 2020 21:54)

    # Link komentara

  75. Dodao loptu i to ne jednom nego dvaput.
    Još pedeset utakmica u reprezentaciji za gospodina!
    (Slavlje, 02. novembar 2020 20:44)

    Za razliku od onih koji loptu mogu dva puta da dodaju samo sa tribina, ovo je nešto malo više.
    Inače, "navijači" Zvezde od Đenove dokazuju koliko im je do srpstva.
    (mkg, 02. novembar 2020 21:35)


    dokazali su vestinu kamuflacije: kad im se u povratku onaj njihov junak bogdanov samogepekovao u busu - ali nasli ga karabinjeri, sakrio se frajer pod torbe ko krtica :)
     (neutralni felš, 2. novembar 2020 21:53)

    # Link komentara

  76. On takav kakav je barem trči na terenu, a ne kao pojedini koji ne pretrče ni 20 m na utakmici i onda kukaju kako im niko ne da loptu.
    (Pravi stari Čačanin, 02. novembar 2020 21:37)

    Ej nemoj sad o partizanu i kuknjavi, ovde je reč o Fulhamu
     (U redu, 2. novembar 2020 21:50)

    # Link komentara

  77. Ne kaki se piše odvojeno.
    (Pravi stari Čačanin, 02. novembar 2020 21:39)

    Nek ti bude.
    Ne kaki
     (Nekaki, 2. novembar 2020 21:48)

    # Link komentara

  78. Doduse, nevjerovatno zvuci da je Mitrovih dosadasnjih 39 golova za A selekciju (plus zlato na U19 Euru) premalo za nasu ostrascenu omladinu. Morace Mitar da strpa bar 4 komada Skotima, pa da bar malo popravi milenijalni rejting.
    (Vlado, 02. novembar 2020 19:23)

    Slažem se kume, 39 golova za A selekciju, mnogo je kume.
    I zato Nek odmori malo kume , sad malo drugi nek igra kume.
    Despotović je dobar kume. I Prijović je dobar kume.
    I Jović je dobar kume. Pa i ovi novi klinci iz partizan i zvezdu su dobri kume.
    Otkriveno ću ti kažem, svi zaslužuju šansu kume.
    Al ne može kume od mitra da se dodje na red, kume.
    Pa i mi Srbi imamo dušu kume.
    I volimo fudbal kume. Mnogo ga volimo kume.
    Tako da kume, pusti sad ove druge da igraju pedesetak utakmica kume, da malo odmorimo od duge lopte kume.
    Za promenu kume. Aj ljubite kum.
    Nemo se ljutiš što te zovem kum, vim dobar si dečko kume
     (Kume, 2. novembar 2020 21:43)

    # Link komentara

  79. Pretpostavljam da bi ovo po tebi bila idealna reprezentacija, najvredniji srpski igraci koje je Crvena Zvezda proizvela i prodala u poslednjih 6-7 godina:
    Rajkovic
    Terzic
    Maksimovic
    Spajic
    Gobeljic
    Radonjic
    Ristic
    Katai
    Joveljic
    Plavsic
    Jovic
    Ako sam nekoga preskocio molim te ispravi me. Osim Katai-a koji se dokazao samo po ovim nasim livadama (kao i ostale navedene zvezde) imas samo dva igraca koji redovno igraju prvoligaski fudbal. Ali oni su ipak ponikli u stubu srpstva tako da su sigurno bolji od nekih tamo jugoslovena, zar ne?
    Navijaci stuba srpstva konstantno navijaju protiv nase reprezentacije, da li je to zbog Kezmana, ili zbog Mitrovica, ili u kosarci zbog Bogdanovica, nije ni vazno, vazno je da ne moze bitan igrac u reprezentaciji da bude iz Partizana... Veze vi nemate sa Srpstvom i Srbijom...
    P.S. Ajde molim te, navedi mi nekog srpskog igraca koga je Zvezda stvorila za reprezentaciju u svim ovim godinama dominacije? Jer ovo sto sam gore naveo su zvanicno po Transfermarktu najvece Zvezdine prodaje domacih igraca u poslednjih 6-7 godina...
    (sofronije, 02. novembar 2020 20:49)

    Ma ja bi Sadika koji je prodat izmedju meleon i 40 meleona, Pavlovića od dvaes, i Stevanovića koji je prodat izmedju dva i po i 68 meleona.
    Njih bi ja u repku ako mene pitaš.
    (Petao, 02. novembar 2020 21:21)


    ono kad ostaneš bez argumenta pa se kao praviš duhovit.
     (neutralni felš, 2. novembar 2020 21:42)

    # Link komentara

  80. Ovi timovi sa dna lige igraju na nivou Radničkog, Javora, Partizana.
    (Znalac, 02. novembar 2020 20:03)
    Ovakav komentar se potpisuje sa: "Neznanje i samopouzdanje"
     (mkg, 2. novembar 2020 21:42)

    # Link komentara

  81. (Nekaki, 02. novembar 2020 20:19)

    Ne kaki se piše odvojeno.
     (Pravi stari Čačanin, 2. novembar 2020 21:39)

    # Link komentara

  82. I nema veze Mitre što si najspori i zastareo tip igrača, i što si limitiran i nemaš tehniku, ipak ćeš ti igrati u reprezentaciji dok ne odeš u penziju jer naravno da imamo bolje igrače ali ipak ti imaš boljeg menadžera nego oni.
    (Navijač, 02. novembar 2020 20:41)

    On takav kakav je barem trči na terenu, a ne kao pojedini koji ne pretrče ni 20 m na utakmici i onda kukaju kako im niko ne da loptu.
     (Pravi stari Čačanin, 2. novembar 2020 21:37)

    # Link komentara

  83. Opet neki rekord?
     (jo, 2. novembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  84. Dodao loptu i to ne jednom nego dvaput.
    Još pedeset utakmica u reprezentaciji za gospodina!
    (Slavlje, 02. novembar 2020 20:44)
    Za razliku od onih koji loptu mogu dva puta da dodaju samo sa tribina, ovo je nešto malo više.
    Inače, "navijači" Zvezde od Đenove dokazuju koliko im je do srpstva.
     (mkg, 2. novembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  85. Do sada dao dva gola od kojih jedan iz penala. Mitro gol koji je dobar samo za Čempionšip
     (johny, 2. novembar 2020 21:33)

    # Link komentara

  86. Legenda kaže da je Mitar na jednoj utakmici nekome dodao loptu.
    Dva puta.
    Biće nekog čuda, videćete
     (Čuda da se dese, 2. novembar 2020 21:24)

    # Link komentara

  87. Pretpostavljam da bi ovo po tebi bila idealna reprezentacija, najvredniji srpski igraci koje je Crvena Zvezda proizvela i prodala u poslednjih 6-7 godina:
    Rajkovic
    Terzic
    Maksimovic
    Spajic
    Gobeljic
    Radonjic
    Ristic
    Katai
    Joveljic
    Plavsic
    Jovic
    Ako sam nekoga preskocio molim te ispravi me. Osim Katai-a koji se dokazao samo po ovim nasim livadama (kao i ostale navedene zvezde) imas samo dva igraca koji redovno igraju prvoligaski fudbal. Ali oni su ipak ponikli u stubu srpstva tako da su sigurno bolji od nekih tamo jugoslovena, zar ne?
    Navijaci stuba srpstva konstantno navijaju protiv nase reprezentacije, da li je to zbog Kezmana, ili zbog Mitrovica, ili u kosarci zbog Bogdanovica, nije ni vazno, vazno je da ne moze bitan igrac u reprezentaciji da bude iz Partizana... Veze vi nemate sa Srpstvom i Srbijom...
    P.S. Ajde molim te, navedi mi nekog srpskog igraca koga je Zvezda stvorila za reprezentaciju u svim ovim godinama dominacije? Jer ovo sto sam gore naveo su zvanicno po Transfermarktu najvece Zvezdine prodaje domacih igraca u poslednjih 6-7 godina...
    (sofronije, 02. novembar 2020 20:49)

    Ma ja bi Sadika koji je prodat izmedju meleon i 40 meleona, Pavlovića od dvaes, i Stevanovića koji je prodat izmedju dva i po i 68 meleona.
    Njih bi ja u repku ako mene pitaš.
     (Petao, 2. novembar 2020 21:21)

    # Link komentara

  88. P.S. Ajde molim te, navedi mi nekog srpskog igraca koga je Zvezda stvorila za reprezentaciju u svim ovim godinama dominacije? Jer ovo sto sam gore naveo su zvanicno po Transfermarktu najvece Zvezdine prodaje domacih igraca u poslednjih 6-7 godina...
    (sofronije, 02. novembar 2020 20:49)

    Na glupa pitanja odgovoramo u terminu za odrasle
     (Petao, 2. novembar 2020 21:15)

    # Link komentara

  89. @ sofronije Marko Grujić, šest miliona eura, Liverpul! Ima još, ali da ne nabrajam.. svakako nisi u pravu!
     (Mihajlović, 2. novembar 2020 21:11)

    # Link komentara

  90. Nije mi jasno zasto Mitra prozivate za reprezentaciju. Covek skoro svaku utakmicu da gol. Ima bolji prosek nego bilo koji napadac. I davao ie golove u jakim utakmicama, Hrvatima,Svajcarcima,Francuzima...
    (maxa, 2. novembar 2020 21:08)

    # Link komentara

  91. A jel igra onaj naš fikus u napadu?
    (ljubitelj prirode, 02. novembar 2020 18:45)


    naravno da ne igra nego greje klupu... ali ne bilo gde nego u realu.
     (neutralni felš, 2. novembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  92. bravo, mitre!
    bravo, fulam!

    iskreno se nadam, kao i svi ostali, da ćeš i protiv škota na marakani odigrati kao danas!
    (...jer i bog je srbin, nebesa su naša!..., 02. novembar 2020 20:34)
    Iskreno se nadam da nećeš igrati protiv Škota,
    al ajde
     (Kivroht, 2. novembar 2020 21:05)

    # Link komentara

  93. Citajuci "komentare" na ovu vijest, rekao bih da su domaci autosovinisticki milenijalci nasli novog omiljenog lika za pljuvanje, nakon sto im je SMS protiv Norveske i Turske zauvijek zacepio ustasca.

    Doduse, nevjerovatno zvuci da je Mitrovih dosadasnjih 39 golova za A selekciju (plus zlato na U19 Euru) premalo za nasu ostrascenu omladinu. Morace Mitar da strpa bar 4 komada Skotima, pa da bar malo popravi milenijalni rejting.
    (Vlado, 02. novembar 2020 19:23)


    nisu to milenijalci, nego deo čerge mrzi mitra i lobira za luku jovića, jer je "nji'ov".
     (neutralni felš, 2. novembar 2020 21:04)

    # Link komentara

  94. Ne daje ni na treningu, zadnji video sa golom sa treninga izašao je negdje u junu mjesecu. Ali polako, ima vremena, mlad je dečko.
    (Thorvik, 02. novembar 2020 20:02)
    Bitno je da je Mitar po prvi put dodao loptu. Dvaput.
     (Kivroht, 2. novembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  95. (Mikii, 2. novembar 2020 19:58) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Tvoja logika jeste jednaka logici amebe. Prestani da se sramotis, nisi u pravu. Mitrovic je veoma dobar fudbaler koji zna da odigra, ne samo protiv slabijih timova, vec i jacih. Pises budalastine na vestima o Novaku, a sada si dosao i ovde. Ako budes tako nastavio, plasim se da ces jednom biti u pravu. 🤦
    (Sasa, 2. novembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  96. Mitar možda nije dao gol ali je nezgrapan.
     (Konstatacija, 2. novembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  97. Samo još malo strpljenja za njega proradiće i golovi!
    (Stipsa, 02. novembar 2020 19:08)

    Koliko još "malo" strpljenja , budi malo precizniji..
    Dve godine, tri godine, četiri godine?
    Pitam za komšiju koji kaže da mitar nema pojma pa da mu prenesem da će ga razuveriti.
    Nego komšija mator pa mu malo frka sa vremenom, covid 19 je znaš..
     (Nestrpljiv, 2. novembar 2020 20:51)

    # Link komentara

  98. Došao da vidim šta će hejterska inteligencija da izmisli na ovu vest.
    (Damir, 2. novembar 2020 20:51)

    # Link komentara

  99. @ brojni "dobronamerni" navijaci reprezentacije Srbije

    Pretpostavljam da bi ovo po tebi bila idealna reprezentacija, najvredniji srpski igraci koje je Crvena Zvezda proizvela i prodala u poslednjih 6-7 godina:
    Rajkovic
    Terzic
    Maksimovic
    Spajic
    Gobeljic
    Radonjic
    Ristic
    Katai
    Joveljic
    Plavsic
    Jovic
    Ako sam nekoga preskocio molim te ispravi me. Osim Katai-a koji se dokazao samo po ovim nasim livadama (kao i ostale navedene zvezde) imas samo dva igraca koji redovno igraju prvoligaski fudbal. Ali oni su ipak ponikli u stubu srpstva tako da su sigurno bolji od nekih tamo jugoslovena, zar ne?
    Navijaci stuba srpstva konstantno navijaju protiv nase reprezentacije, da li je to zbog Kezmana, ili zbog Mitrovica, ili u kosarci zbog Bogdanovica, nije ni vazno, vazno je da ne moze bitan igrac u reprezentaciji da bude iz Partizana... Veze vi nemate sa Srpstvom i Srbijom...
    P.S. Ajde molim te, navedi mi nekog srpskog igraca koga je Zvezda stvorila za reprezentaciju u svim ovim godinama dominacije? Jer ovo sto sam gore naveo su zvanicno po Transfermarktu najvece Zvezdine prodaje domacih igraca u poslednjih 6-7 godina...
    (sofronije, 2. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  100. Dodao loptu i to ne jednom nego dvaput.
    Još pedeset utakmica u reprezentaciji za gospodina!
     (Slavlje, 2. novembar 2020 20:44)

    # Link komentara

  101. E moj Mitre, ako ne drviš loptu 5minuta, nisi majstor i nikada te naša stručna comment javnost neće prihvatiti.
    (kolkoliko, 02. novembar 2020 19:37)
    I nema veze Mitre što si najspori i zastareo tip igrača, i što si limitiran i nemaš tehniku, ipak ćeš ti igrati u reprezentaciji dok ne odeš u penziju jer naravno da imamo bolje igrače ali ipak ti imaš boljeg menadžera nego oni.
     (Navijač, 2. novembar 2020 20:41)

    # Link komentara

  102. Dao 5 golova na rezultatu 2:0.
     (Milan Djordjevic, 2. novembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  103. bravo, mitre!
    bravo, fulam!

    iskreno se nadam, kao i svi ostali, da ćeš i protiv škota na marakani odigrati kao danas!
     (...jer i bog je srbin, nebesa su naša!..., 2. novembar 2020 20:34)

    # Link komentara

  104. A zašto ne bi komentarisao umetničko klizanje? O fudbalu ne znaš ništa. Ne znaš ni da je neophodna lopta da bi se igrao.
    (Velikii, ludii, 02. novembar 2020 20:20)

    Mocni argumenti su ipak na tvojoj strani. Bravo.
     (Mikii, 2. novembar 2020 20:29)

    # Link komentara

  105. (Mikii, 02. novembar 2020 19:58)

    A zašto ne bi komentarisao umetničko klizanje? O fudbalu ne znaš ništa. Ne znaš ni da je neophodna lopta da bi se igrao.
     (Velikii, ludii, 2. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  106. Americki komentatori, jedan od njih proslavljeni golman reprezentacije Haurd, puni komplimenata za Mitrovica,a ovde navijaci jednog kluba ubise se da ga ocrne!?Ko je ovde lud!? Ali vec vidjeno, od strane patoloski nastrojenih navijaca koji u svemu vide gde je Mitrovic igrao i potekao,a ne vide ono sto je ovaj momak uradio za nasu reprezentaciju sto je u ovom trenutku vazno,zar ne!?Kuda nas vode ove "strasti i podele", pogotovo u ovom trenutku kad reprezentacija ima odlucujuci mec da se plasira na EP,samo se pitam!? Tuzno,ali to je nase ogledalo,gde nam slika bas i nije lepa.Samo mi u svetu se delimo na "nase ili njihove",ali to je za neku drugu polemiku u sportu toga nebi trebalo biti bar ne u reprezentativnom jer ne vode nicemu!
    (bradina, 02. novembar 2020 19:39)

    Nemoj molim te više ništa da radi za našu reprezentaciju.!
    Pa jedino on i igra i nikada se nismo nigde plasirali zbog njega.
    Da zbog njega.
    Dečko je direktni krivac jer se igra godinama bazira na njemu jurići neki glupi rekord.
    Dečko je odigrao najviše utakmica za repku,
    više od svih ostalih zajedno.
    Dosta više ko Boga vas molim. Dosta je Mitra, i previše. ODAVNO
     (Nekaki, 2. novembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  107. Koaj krkela od ekipe ovaj Fulam i ovaj Mitar protrtraci takav talenat na drugoligasa. Vecina nasih najvecih talenata nikad nista ne napravi. Tavore po drugim ligama i sl. Jako tuzno.
    (4k4.Dex, 2. novembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  108. Kerni ozbiljan igrac, bice Skotska nezgodna.
     (Cezar, 2. novembar 2020 20:07)

    # Link komentara

  109. Ovi timovi sa dna lige igraju na nivou Radničkog, Javora, Partizana.
    (Znalac, 2. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  110. E baš nam je drago da su tebi omiljeni igrači.
    Ima samo jedan mali problem:
    Za razliku od Baneta, Mitrović ne zaslužuje da igra u reprezentaciji jer je naš najgori napadač.
    Da nešto valja ne bi Fulham bio poslednji na tabeli sa jednim osvojenim bodom.
    (Ljubav, 2. novembar 2020 18:42)

    Vidim, Jovic blista u Realu na treningu redovno daje golove.
    (realno, 02. novembar 2020 19:13)

    Ne daje ni na treningu, zadnji video sa golom sa treninga izašao je negdje u junu mjesecu. Ali polako, ima vremena, mlad je dečko.
     (Thorvik, 2. novembar 2020 20:02)

    # Link komentara

  111. Americki komentatori, jedan od njih proslavljeni golman reprezentacije Haurd, puni komplimenata za Mitrovica,a ovde navijaci jednog kluba ubise se da ga ocrne!?Ko je ovde lud!? Ali vec vidjeno, od strane patoloski nastrojenih navijaca koji u svemu vide gde je Mitrovic igrao i potekao,a ne vide ono sto je ovaj momak uradio za nasu reprezentaciju sto je u ovom trenutku vazno,zar ne!?Kuda nas vode ove "strasti i podele", pogotovo u ovom trenutku kad reprezentacija ima odlucujuci mec da se plasira na EP,samo se pitam!? Tuzno,ali to je nase ogledalo,gde nam slika bas i nije lepa.Samo mi u svetu se delimo na "nase ili njihove",ali to je za neku drugu polemiku u sportu toga nebi trebalo biti bar ne u reprezentativnom jer ne vode nicemu!
    (bradina, 02. novembar 2020 19:39)

    Decak, nije stvar u navijacima jednog kluba, stvar je u objektivnim ljudima koji prate fudbal. Sta imamo danas? Imamo situaciju gde Fulam igra kod kuce protiv jos jednog fenjerasa, pa je odmah Mitrovic primetan. Cim naidje iole jaca ekipa, ne mozu loptu da primi. Jasno mi je, Srbi i logika, Srbi i realnost, to nikako ne ide zajedno, ali hajde sacekajte makar jednu utakmicu gde ce doticni doci do kakvog takvog izrazaja protiv nekog jaceg tima, jer samim tim sto imate toliko jaku potrebu da ga hvalite protiv jednog Vest Bromvica i sami govorite u prilog tome da je covek jednostavno igrac za drugu ligu. Mucnite malo tim glavama, ako ista u njima ima, pobogu.
     (Mikii, 2. novembar 2020 19:58)

    # Link komentara

  112. Americki komentatori, jedan od njih proslavljeni golman reprezentacije Haurd, puni komplimenata za Mitrovica,a ovde navijaci jednog kluba ubise se da ga ocrne!?Ko je ovde lud!? Ali vec vidjeno, od strane patoloski nastrojenih navijaca koji u svemu vide gde je Mitrovic igrao i potekao,a ne vide ono sto je ovaj momak uradio za nasu reprezentaciju sto je u ovom trenutku vazno,zar ne!?Kuda nas vode ove "strasti i podele", pogotovo u ovom trenutku kad reprezentacija ima odlucujuci mec da se plasira na EP,samo se pitam!? Tuzno,ali to je nase ogledalo,gde nam slika bas i nije lepa.Samo mi u svetu se delimo na "nase ili njihove",ali to je za neku drugu polemiku u sportu toga nebi trebalo biti bar ne u reprezentativnom jer ne vode nicemu!
    (bradina, 2. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  113. E moj Mitre, ako ne drviš loptu 5minuta, nisi majstor i nikada te naša stručna comment javnost neće prihvatiti.
     (kolkoliko, 2. novembar 2020 19:37)

    # Link komentara

  114. Митар на задатку.
     (Приватни детектив Ђидо Мова, 2. novembar 2020 19:36)

    # Link komentara

  115. Mitrooooooo!!!!!! Legendo
    (djole prolece, 2. novembar 2020 19:33)

    # Link komentara

  116. Citajuci "komentare" na ovu vijest, rekao bih da su domaci autosovinisticki milenijalci nasli novog omiljenog lika za pljuvanje, nakon sto im je SMS protiv Norveske i Turske zauvijek zacepio ustasca.

    Doduse, nevjerovatno zvuci da je Mitrovih dosadasnjih 39 golova za A selekciju (plus zlato na U19 Euru) premalo za nasu ostrascenu omladinu. Morace Mitar da strpa bar 4 komada Skotima, pa da bar malo popravi milenijalni rejting.
    (Vlado, 2. novembar 2020 19:23)

    # Link komentara

  117. Gojko andrijasevic je zlocin koji traje.
    (lim, 2. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  118. 7 poena na poluvremenu idemo mitre
     (analitičar,legenda i detektiv, 2. novembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  119. E baš nam je drago da su tebi omiljeni igrači.
    Ima samo jedan mali problem:
    Za razliku od Baneta, Mitrović ne zaslužuje da igra u reprezentaciji jer je naš najgori napadač.
    Da nešto valja ne bi Fulham bio poslednji na tabeli sa jednim osvojenim bodom.
    (Ljubav, 02. novembar 2020 18:42) umislio da se razume u fudbal. Čudo jedno...
    (retardirani Mićan, 2. novembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  120. E baš nam je drago da su tebi omiljeni igrači.
    Ima samo jedan mali problem:
    Za razliku od Baneta, Mitrović ne zaslužuje da igra u reprezentaciji jer je naš najgori napadač.
    Da nešto valja ne bi Fulham bio poslednji na tabeli sa jednim osvojenim bodom.
    (Ljubav, 2. novembar 2020 18:42)

    Vidim, Jovic blista u Realu na treningu redovno daje golove.
    (realno, 2. novembar 2020 19:13)

    # Link komentara

  121. Samo još malo strpljenja za njega proradiće i golovi!
     (Stipsa, 2. novembar 2020 19:08)

    # Link komentara

  122. Vidim obojica nose ovaj engleski cvet na dresu..Strašno..Jedan je Nemanja Matić!
     (Goran Loznica, 2. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  123. I dosta vise textova o Mitru, dečko je promasaj decenije !
     (Majstor nad majstorima tenisača, 2. novembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  124. Ajde Mitru proradi da može Kristina sa stavi neki post na Instagram sa napućenim usnama
     (Napred care, 2. novembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  125. A jel igra onaj naš fikus u napadu?
     (ljubitelj prirode, 2. novembar 2020 18:45)

    # Link komentara

  126. E ovo je lepo pogledati. Oba su mi omiljena igrača iz dresa reprezentacije Srbije. I dan danas bi igrali u dresu reprezentacije da nije Bane koji je bolji igrač od kompletne naše zadnje linije oteran iz iste...
    (Goran Loznica, 02. novembar 2020 17:52)

    E baš nam je drago da su tebi omiljeni igrači.
    Ima samo jedan mali problem:
    Za razliku od Baneta, Mitrović ne zaslužuje da igra u reprezentaciji jer je naš najgori napadač.
    Da nešto valja ne bi Fulham bio poslednji na tabeli sa jednim osvojenim bodom.
     (Ljubav, 2. novembar 2020 18:42)

    # Link komentara

  127. A koji su na tabeli ovi za koje igra Mitar?
     (pitanje, 2. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  128. Fulham sigurno se vraca u Championshipu a verovatno i WBA
    (Marko, 2. novembar 2020 18:32)

    # Link komentara

  129. Odlicno, nadam se da ce Mitar proraditi, a Bane pokazati klasu.
     (Cezar, 2. novembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  130. Svaka utakmica u premijer ligi ima svoju težinu a pogotovo kada igraju dvojica naših, samo fale navijači!
     (Gnojko, 2. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  131. E ovo je lepo pogledati. Oba su mi omiljena igrača iz dresa reprezentacije Srbije. I dan danas bi igrali u dresu reprezentacije da nije Bane koji je bolji igrač od kompletne naše zadnje linije oteran iz iste...
    (Goran Loznica, 2. novembar 2020 17:52)

    # Link komentara