Sreda, 28.10.2020.

13:37

"Postoje dve stvari koje mogu da zaustave Đokovića"

Džim Kurijer, nekadašnji teniser, analizirao je nadmetanje teniske "velike trojke".

Izvor: LN

"Postoje dve stvari koje mogu da zaustave Ðokoviæa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Srdjan

pre 3 godine

Preskocicu svaki komentar luzera, koji nisu interesantni za lik i delo naseg Novaka, uz duzno postovanje Rafe i Federera

Za Nola zivot dajem

ultrasrbin

pre 3 godine

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први
(sempervivum, 28. oktobar 2020 16:23)
1)Ne nego drugi posto Nadal i Federer dele prvo mesto.
2)Naravno, i ATP potvrdio.
3)Ovo verovatno samo ti vrednujes i izjednacavas 250 ili 500 sa GS.
4)Ovde nisi bas jasan. Sa kim ti tacno poredis. Ko ima vise zavrsnih mastersa?
5)I jedini koji ima svaki masters bar po 2x.
6)To se nadas necemu ili si vidovit.
7)Ne deli nista. Prvi sa Samprasom koji ne ucestvuje u trci
8)Ovo treba da bude kljucni element

mr

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

А јел мислиш да је 145 мање од 130, мелеона долара.
Знам да знаш ко је освојио ових 145.

Milan_PT

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

Žali se ATPu što skoro pola njegovih titula smatra bezvrednim...

Сеновић

pre 3 godine

Две ствари које могу да зауставе и заустављају Ђоковића :
Прва, Надал
Друга, Надал

Dobros-AV

pre 3 godine

Ima još nekoliko prepreka da Nole ne postigne cilj:
1. Jeca
2. deca
3. Neki mladi igrač (pored Nadala) od koga može da izgubi u finalima ili pre.
Nije lako osvojiti još nekoliko GS turnira u nekoliko godina. Izgleda lakše nego što jeste.
A Korona? Ako se vakcina me pokaže kao uspešna i virus se vrati, eto nama još jedna propale teniske godine, a posle toga je sve moguće.
Ipak: idemo Tigre!! Nebo je granica!!

bmiles

pre 3 godine

Nerazumem zasto se toliko przite na zajedljive komentare ljubitelja bika i umetnickog dojma.Zar vam recenica Kurijera na kraju ne kaze ono sto statistika pokazuje!? Zar vam reci jednog od najboljih u ovom sportu Pita Samprasa koje kazu,a nemam razloga da mu ne poverujem,da je teze biti prvi u godini nego osvojiti GS!Zar vam ni priznanje ATP koje prvi ne vazi! Ova prica ce biti zavrsena vec veceras kad i ako Novak pobedi Corica,ali i iako izgubi(a to se nikako nece dogoditi)tu nije kraj jer Novaku opet treba jedna pobeda na zavrsnom turniru uz uslov da Nadal osvoji sve do kraja!Dakle verovatnoca 1 prema milion!Na tu kartu igra samo Nadal zato se prijavio i za Pariz i za Londona gde ga nije bilo godinama! Dokle ce eminentni strucnjaci ovog sporta,Kurijer,Anakona,Lendl,Mortoglu,Balitijeri,Pilic i drugi,nedostaje mi prostora da ih sve nabrojim argumentovano tvrditi koje najveci u istoriji tenisa!Za mene je prica zavrsena o GOAT odavno a smatram da nisam strucniji niti cu ikad biti od onih cija je to profesija! E sad sto neki na ovom portalu se uporno trude da to opovrgnu njihovo pravo,zar ne!?Dzaba se svadjamo sa njima,ljudi kazu vec ubedjenog je najteze ubediti!Zato poklonici naseg sampiona(i to je za nepoverovati da neki njegovi "zemljaci" misle drugacije) ignorisite sto oni kazu ili napisu nemoguce ih je razubediti! Ajmo Nooooleee samo korak do istorije!

vidoje

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"
Ne! Postoji samo jedna stvar i ona je pod brojem 1, 2, i 3. Nadal (mozda) pod brojem 4.
ps Prve tri su ON SAM.

драгганн

pre 3 godine

Како да будеш најбољи...ако имаш негативан скор са два највећа ривала...како ???

љубиша

pre 3 godine

Ако стање по завршетку каријере остане овакво, увек ће бити дилеме и дискусије ко је највећи, ко је најуспешнији !!! Зашто? Зато што Федерер не може бити јер има далеко мање мастерса од осталих и има негативан скор са њима.
Ни Надал не може бити највећи јер је далеко мање био број 1 од Федерера и Ђоковића. чак и да има који слем више од Федерера. Нема ниједан завршни мастерс и негативан је у дуелима са Ђоковићем.
Ђоковић је власник сва четири слема у низу што ова двојица никада нису нити ће то остварити. Све мастерсе је "окренуо" и то два пута, преостала двојица никада. Ђоковић ће највише недеља бити на број 1, највише година завршити као број 1, највише поена у једном тренутку, .....може да има још овако великих остварења о чему ће она двојица само сањати....Али...али увек ће му замерати што нема и највише слемова у то сам сигуран.
Федерер или Надал никада неће бити без дилеме или двоумљења најбољи у историји зато што ће све остале најважније рекорде држати наш Ђоковић. Зато Ђоковић држи кључеве најбољег у историји. Уколико након "8. марта" крене у завршну егзекуцију, освајању потребних слемова биће то крај за Федерера и Надала али и за ове тролове и аутошовинисте овде.
Живи били и видели. Само здравље и фокус на тенис маестру Новаку желим, остало ће све доћи на своје место.

Amore čita, ali malo

pre 3 godine

@bmiles
Slavna Milka govorila je o "umjetničkom dojmu", ne o umetničkom, pošto se trtiš i pominješ dojam, a time što misliš da umetnost u igri, svakoj igri, nije važna, samo pokazuješ da si mali buzdovan koji nikad nije shvatio da se svet oko nas, pa i mi sami, zasniva na lepoti - lepoti življenja u uživanja u umetnosti. Ti nastavi da brojiš i sabiraš, ni tvoj "ajdol" nije sazdan na lepoti, što ga ne upitaš da li je nekad bio u pozorištu, u biblioteci, da li osim Čaka Norisa zna za još nekog glumca, ali pravog, i koju je knjigu pročitao? Jednom je posetio njegovu Amore, u Mojte Carlu, i kamera je uhvatili neko malu policu, dve tri knjige, ali nešto iz domena "seks i grad".

chupavi

pre 3 godine

Interesantno je da su domaci autosovinisti mahom poceli da navijaju za Rafu kada su videli da je Roger vec prevazidjen i da nijedan njegov rekord nece ostati na snazi.

Srki

pre 3 godine

@sempervivum

Nedostaje ti i stavka 9. - zlatna medalja na OI. Izvini ali i ona se za GOAT-a boduje. Stavka 6. treba da bude na trećem mestu važnosti, za stavke 1. i 8. se slažem. E sad, ako bi gledali samo ovo tvoje "rangiranje", on je prvi samo u tri od osam stavki, što je 37.5%. Ako na to dodamo da je po stavci 3. tek peti, a da za stavke 4. i 7. deli drugo-treće-četvrto mesto, onda niko nema za pravo da kaže da je već sada GOAT.

vojkan85

pre 3 godine

Rodjenom fali jos 7 titula da ih ima najvise u open eri i mislim 35 pobeda da i tu bude prvi. Svaki je GOAT na svoj nacin. Jedan ima prelepu igru, drugi snagu a treci izdrljivost.

mladennn

pre 3 godine

Sempervivum ,a kazi nam od tih tvojih osam najvrednijih stavki po kome se odlucuje najbolji Novak je prvi u tri,jel neki drugi teniser ima vise od tri stavke da je prvi pa d kazemo da Novak ipak nije najbolji? Od tih osam stavki dovoljno je da je prvi u samo cetiri i najbolji je ili deli najbolje mesto sa jos neki teniserom,ako ima pet onda je cinjenica da je najbolji jer sledeci moze imati samo tri maximum....

Srki

pre 3 godine

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!
(Staka Zulu, 28. oktobar 2020 15:56)

Meni? Ovo je svetski problem, a ne tvoj ili moj. Možda i ti ja budemo samo deo statistike.

GOAT

pre 3 godine

20=20>17
Vi sada pišite koje god rekorde hoćete...
(Klub 20 njih mi jebalo mamu, 28. oktobar 2020 15:18)

58>56>54
Ti sada pisi koje god rekorde hoces...

holivudski frizer

pre 3 godine

ovako drugovi i gospodo, Dzemperka je obektivno izvanredan, zamalo da osvoji jos jedan GS u borbi sa Novakom, nije za odbaciti nikako . Dalje Nolo, on čovek obara rekorde ovako onako drzi nedaj jeste najduže broj 1 nije najkrace broj 1 i tako to, ali covek koji stvarno razbija kao tenk to je Rafael Nadal, on u onom intervjuu fizicki izgleda bar 10 godina mladje od ove druge dvojce tako da za razbijanje betona esemesujte Rafael Espagna ! Razbio na RG svakoga na koga je naišao ! Niko nije mogao glavu da podigne a kamoli da povisi glas ! Švarcman kao malo dete dobio krisku pomazanu 3 tri naprema nula 0. Do tada siledžijski nadmoćno mlatio sve oko sebe kao da je on moze biti šampion. I onda mu Raf-a pomaže krišku sa 3 nula Nutella. Švarcmanu daklem . Rafaele šta uradi reket te video!

Алфабет

pre 3 godine

Не слажем се са Куријером, једине две ствари које могу зауставити Новака су ако падне комета на терен док он буде играо или ако га Гандалф претвори у жабу. У супротном га ништа ме може и неће зауставити. А сада отварам вино, ускоро меч за историју, Новак против Борне, борна ће учествовати у мечу који ће Новака начинити неприкосновеним најбољим тенисером универзума , бесмртним. Какво уживање данас. 6 пута први на крају године, минимум 310 седмица на првом месту. Јој осми март тако диван дан и празник. Хвала Србине Новаче Ћоковићу.

John

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"

Nisu. Ali zaista postoje dve stvari, a to su:
1 - Novak
2 - Đoković

Realno, uvek je sam sebi bio najveći protivnik i najveća opasnost...

SubmisivniDominator

pre 3 godine

nazalost u zadnje vreme Djokovicev nivo igre je opao, jos od turnira pre RG koji je osvojio uz mnogo vise muke nego sto je bilo ocekivano. nadam se da je to od korone.

Dragi Kenta

pre 3 godine

Sto se tice Nadala on ne postoji vec dugo protiv No1aka kad su u pitanju brzi tereni.

Sljaka je nesto gde ce Nadal uvek biti najbolji i tu nema price, ali sto se tice betona i trave pa gotovo sam siguran da tu Nadal nema sanse protiv No1aka.

I ne samo protiv No1aka, poslednjih godina ni protiv Federera nije imao neke znacajnije pobede na betonu i travi.

sempervivum

pre 3 godine

Што се тиче година завршених на првом месту, Новак је на трапав начин киксирао два пута. Онда када му је Енди Мареј преузео прво место на крају године, и прошле године када је то на сличан начин учинио Надал. Да се то није десило, Новак би већ сада имао бар 315 недеља на првом месту. О киксевима на US Open-у да не говорим.

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први

Од тих критеријума Новак је тренутно најбољи у три ("Велике" титуле, мастерси и међусобни скор).
Дакле, има још много да се игра!

Milosav

pre 3 godine

Slazem se za oboje, ali bih samo dodao da Nadal moze samo da ga zaustavi na sljaci sto je i dokazano u mnostvu njihovih sustreta.
Na betonu mozda ima malu sansu, a na travi nula.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Tatu ove igre,GOATa Novaka Djokovica moze samo da zaustavi njegov licni bol u predelu prepona za tenisom. Posto tog bola jos dugo nece biti, zao mi je botovi autosovinisticki. Plakacete dugo jos.

Dzim

pre 3 godine

Po tvom onda niko osim Federera, Nadala i Lejvera ne smeju da komentarisu Novaka??!! Idi leci se . Kurijer je bas pristojan lik i nista zlonamerno nije rekao. Nadal je osvojio vise Slemova od Noleta tako da treba da se pitas ko tebi daje pravo da besnis na Kurijerov komentar? Koliko si ti osvojio care?


Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Goran Loznica

pre 3 godine

"Mislim da on može da bude 'broj 1' još dugo ukoliko ostane fokusiran i zdrav. Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"



-Iz ovog komentara se vidi da je Federerovo vreme proslo i da niko vise ne racuna na njega kada se prica o velikim titulama...uzivajmo u eri velikih Novaka i Rafe dok jos traje, i onda ce brzo proci...

pooptroop

pre 3 godine

ispravka zdravlje i novak! ono sa nadalom na rg je bilo novak vs novak, nadal je samo radio ono sto ume najbolje, a novak je trazio kako on to kaze unutrasnji mir i te fore sacuvaj me boze. i against i

Klub 20

pre 3 godine

2 stvari su ga sprecile i poslale na smetliste. a te 2 stvari su nasi clanovi Fedex i Nadal koji piju sampanjac a ostali fantu ispred kluba

mlekadžija

pre 3 godine

Гледао сам Куријера деведесетих одличан тенисер али изјава "оставио неизбрисив траг..." је претерана.

legolas

pre 3 godine

Armagedon i nuklearni rat.
Sve ostalo Nole će da savlada sa lakoćom, čak i Rafaela Nadala kao jedinog pravog konkurenta, će na kraju priče ostaviti u prašini

Ivo Karlović

pre 3 godine

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrej, 28. oktobar 2020 15:23)

Slažem se.

Jumko

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!

Krunisanja nije bilo i neće ga biti

pre 3 godine

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a
(Asterix, 28. oktobar 2020 15:16)

U pravu si, ali nema ko da ga proglasi? Petnaest godina Federer je imao 3 od 3, i niko ga nije proglasio za goata. Inače, piše se GOAT ili goat, bez tačaka. Piše se kao fiktivna "titula", koja ne postoji. Ni u jednom sportu. Najveći svih vremena, ko će to da odredi? Vi se ubijate nekom matematikom, ali to vam koješta. Ko će Novaka u svetu da stavi ispred Federera? Samo srbski gastarbajteri.

Jumko

pre 3 godine

Ma najvaznije je da "Goat 17" ne osvaja Slemove! Ove analize, price, bajke, sbbkbb, sta ce biti, statistika, ma bilo sta, potpuno nebitno! Samo neka Slemovi prolaze... Prijatan dan, puno pozdrava i poljubaca.

Andrej

pre 3 godine

A sta cemo sa:

Djokovic Federer 27-24
Djokovic Nadal 29-27

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!

VUK

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
(Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) Kasniš dečko. Roknem te kad god hoću !!! Eeej fore su ti buđave. Da se čovek ispovraća. Odrađuješ samo. Ostario si ko Federer !!

Eggy

pre 3 godine

Dve stvari, u pravu je. Prva ON tj sam Novak, a druga ONI -primer sudija pogodjen kao kometoom, objektivno novinari koji od njega napravise neku baba rogu, oni koji namestaju nakardne termine za igru i mnogi drugi....

kiza

pre 3 godine

Mislim da bi vec od sledece godine trebalo da pocnemo da koristimo termin Veliki Dvojac ili tako nesto.
Federer ni po jednom kriterijumu nece biti bolji od Nadala i Djokovica. Ali ni po jednom!
Broj nedelje na prvom mestu
Broj GS
Broj velikih titula
Broj godina zavrsenih na provom mestu
Year Finals
Bukvalno mu niti jedan rekord nece ostati do kraja sledece godine!

Staka Zulu

pre 3 godine

Danas 1.358 od 9.690, a vi se zaluđujete sa Kurijerom i onim.
(Srki, 28. oktobar 2020 15:27)

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!

Denis

pre 3 godine

Najjaci turnir na svetu tj London zavrsni masters, gde igraju osmorica najboljih - Nadal nije osvojio NIJEDNOM, on ni pod razno ne moze biti goat, ni pod razno! Nadal je goat sljake i tu se sva prica o njemu zavrsava.

Nikola

pre 3 godine

Postoji samo jedna stvar koja može da zaustavi Djokovića, a to je Djoković.
Taj protivnik se pokazao i u prošlosti kao veoma opasan i nepredvidiv i ja ga uopšte ne bih potcenjivao.

Boka B.

pre 3 godine

Nisam siguran kakva je konkurecija bila u tih 6 godina u poređenju sa Rafom i Federerom.Možda je bilo lakše, ako neko zna neka objavi.

Asterix

pre 3 godine

"Kada ocenjujemo najveće svih vremena imamo tendenciju da precenimo velike titule u singlu. Nedelje provedene na rvom mestu, kao i godine završene na prvom mestu, su takođe veoma važne kako bismo najbolje sagledali situaciju", rekao je Kurijer.

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a

Troter independent Trader

pre 3 godine

Tacno 2 stvari pod jedan zdravlje i pod dva Novak Đoković.Ubeđen sam da je dobro što ga je Nadal onako "razbio " u finalu RG-a jer mu posle toga Novak neće to " oprostiti" više nikada. Živi bili pa videli...igra za GOTA se nastavlja a pogodite ko ima najviše šansi...

Denis

pre 3 godine

Najjaci turnir na svetu tj London zavrsni masters, gde igraju osmorica najboljih - Nadal nije osvojio NIJEDNOM, on ni pod razno ne moze biti goat, ni pod razno! Nadal je goat sljake i tu se sva prica o njemu zavrsava.

Asterix

pre 3 godine

"Kada ocenjujemo najveće svih vremena imamo tendenciju da precenimo velike titule u singlu. Nedelje provedene na rvom mestu, kao i godine završene na prvom mestu, su takođe veoma važne kako bismo najbolje sagledali situaciju", rekao je Kurijer.

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a

Troter independent Trader

pre 3 godine

Tacno 2 stvari pod jedan zdravlje i pod dva Novak Đoković.Ubeđen sam da je dobro što ga je Nadal onako "razbio " u finalu RG-a jer mu posle toga Novak neće to " oprostiti" više nikada. Živi bili pa videli...igra za GOTA se nastavlja a pogodite ko ima najviše šansi...

љубиша

pre 3 godine

Ако стање по завршетку каријере остане овакво, увек ће бити дилеме и дискусије ко је највећи, ко је најуспешнији !!! Зашто? Зато што Федерер не може бити јер има далеко мање мастерса од осталих и има негативан скор са њима.
Ни Надал не може бити највећи јер је далеко мање био број 1 од Федерера и Ђоковића. чак и да има који слем више од Федерера. Нема ниједан завршни мастерс и негативан је у дуелима са Ђоковићем.
Ђоковић је власник сва четири слема у низу што ова двојица никада нису нити ће то остварити. Све мастерсе је "окренуо" и то два пута, преостала двојица никада. Ђоковић ће највише недеља бити на број 1, највише година завршити као број 1, највише поена у једном тренутку, .....може да има још овако великих остварења о чему ће она двојица само сањати....Али...али увек ће му замерати што нема и највише слемова у то сам сигуран.
Федерер или Надал никада неће бити без дилеме или двоумљења најбољи у историји зато што ће све остале најважније рекорде држати наш Ђоковић. Зато Ђоковић држи кључеве најбољег у историји. Уколико након "8. марта" крене у завршну егзекуцију, освајању потребних слемова биће то крај за Федерера и Надала али и за ове тролове и аутошовинисте овде.
Живи били и видели. Само здравље и фокус на тенис маестру Новаку желим, остало ће све доћи на своје место.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Tatu ove igre,GOATa Novaka Djokovica moze samo da zaustavi njegov licni bol u predelu prepona za tenisom. Posto tog bola jos dugo nece biti, zao mi je botovi autosovinisticki. Plakacete dugo jos.

chupavi

pre 3 godine

Interesantno je da su domaci autosovinisti mahom poceli da navijaju za Rafu kada su videli da je Roger vec prevazidjen i da nijedan njegov rekord nece ostati na snazi.

Алфабет

pre 3 godine

Не слажем се са Куријером, једине две ствари које могу зауставити Новака су ако падне комета на терен док он буде играо или ако га Гандалф претвори у жабу. У супротном га ништа ме може и неће зауставити. А сада отварам вино, ускоро меч за историју, Новак против Борне, борна ће учествовати у мечу који ће Новака начинити неприкосновеним најбољим тенисером универзума , бесмртним. Какво уживање данас. 6 пута први на крају године, минимум 310 седмица на првом месту. Јој осми март тако диван дан и празник. Хвала Србине Новаче Ћоковићу.

Eggy

pre 3 godine

Dve stvari, u pravu je. Prva ON tj sam Novak, a druga ONI -primer sudija pogodjen kao kometoom, objektivno novinari koji od njega napravise neku baba rogu, oni koji namestaju nakardne termine za igru i mnogi drugi....

sempervivum

pre 3 godine

Што се тиче година завршених на првом месту, Новак је на трапав начин киксирао два пута. Онда када му је Енди Мареј преузео прво место на крају године, и прошле године када је то на сличан начин учинио Надал. Да се то није десило, Новак би већ сада имао бар 315 недеља на првом месту. О киксевима на US Open-у да не говорим.

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први

Од тих критеријума Новак је тренутно најбољи у три ("Велике" титуле, мастерси и међусобни скор).
Дакле, има још много да се игра!

Goran Loznica

pre 3 godine

"Mislim da on može da bude 'broj 1' još dugo ukoliko ostane fokusiran i zdrav. Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"



-Iz ovog komentara se vidi da je Federerovo vreme proslo i da niko vise ne racuna na njega kada se prica o velikim titulama...uzivajmo u eri velikih Novaka i Rafe dok jos traje, i onda ce brzo proci...

Nikola

pre 3 godine

Postoji samo jedna stvar koja može da zaustavi Djokovića, a to je Djoković.
Taj protivnik se pokazao i u prošlosti kao veoma opasan i nepredvidiv i ja ga uopšte ne bih potcenjivao.

драгганн

pre 3 godine

Како да будеш најбољи...ако имаш негативан скор са два највећа ривала...како ???

GOAT

pre 3 godine

20=20>17
Vi sada pišite koje god rekorde hoćete...
(Klub 20 njih mi jebalo mamu, 28. oktobar 2020 15:18)

58>56>54
Ti sada pisi koje god rekorde hoces...

kiza

pre 3 godine

Mislim da bi vec od sledece godine trebalo da pocnemo da koristimo termin Veliki Dvojac ili tako nesto.
Federer ni po jednom kriterijumu nece biti bolji od Nadala i Djokovica. Ali ni po jednom!
Broj nedelje na prvom mestu
Broj GS
Broj velikih titula
Broj godina zavrsenih na provom mestu
Year Finals
Bukvalno mu niti jedan rekord nece ostati do kraja sledece godine!

bmiles

pre 3 godine

Nerazumem zasto se toliko przite na zajedljive komentare ljubitelja bika i umetnickog dojma.Zar vam recenica Kurijera na kraju ne kaze ono sto statistika pokazuje!? Zar vam reci jednog od najboljih u ovom sportu Pita Samprasa koje kazu,a nemam razloga da mu ne poverujem,da je teze biti prvi u godini nego osvojiti GS!Zar vam ni priznanje ATP koje prvi ne vazi! Ova prica ce biti zavrsena vec veceras kad i ako Novak pobedi Corica,ali i iako izgubi(a to se nikako nece dogoditi)tu nije kraj jer Novaku opet treba jedna pobeda na zavrsnom turniru uz uslov da Nadal osvoji sve do kraja!Dakle verovatnoca 1 prema milion!Na tu kartu igra samo Nadal zato se prijavio i za Pariz i za Londona gde ga nije bilo godinama! Dokle ce eminentni strucnjaci ovog sporta,Kurijer,Anakona,Lendl,Mortoglu,Balitijeri,Pilic i drugi,nedostaje mi prostora da ih sve nabrojim argumentovano tvrditi koje najveci u istoriji tenisa!Za mene je prica zavrsena o GOAT odavno a smatram da nisam strucniji niti cu ikad biti od onih cija je to profesija! E sad sto neki na ovom portalu se uporno trude da to opovrgnu njihovo pravo,zar ne!?Dzaba se svadjamo sa njima,ljudi kazu vec ubedjenog je najteze ubediti!Zato poklonici naseg sampiona(i to je za nepoverovati da neki njegovi "zemljaci" misle drugacije) ignorisite sto oni kazu ili napisu nemoguce ih je razubediti! Ajmo Nooooleee samo korak do istorije!

Jumko

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!

John

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"

Nisu. Ali zaista postoje dve stvari, a to su:
1 - Novak
2 - Đoković

Realno, uvek je sam sebi bio najveći protivnik i najveća opasnost...

Dobros-AV

pre 3 godine

Ima još nekoliko prepreka da Nole ne postigne cilj:
1. Jeca
2. deca
3. Neki mladi igrač (pored Nadala) od koga može da izgubi u finalima ili pre.
Nije lako osvojiti još nekoliko GS turnira u nekoliko godina. Izgleda lakše nego što jeste.
A Korona? Ako se vakcina me pokaže kao uspešna i virus se vrati, eto nama još jedna propale teniske godine, a posle toga je sve moguće.
Ipak: idemo Tigre!! Nebo je granica!!

Andrej

pre 3 godine

A sta cemo sa:

Djokovic Federer 27-24
Djokovic Nadal 29-27

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!

legolas

pre 3 godine

Armagedon i nuklearni rat.
Sve ostalo Nole će da savlada sa lakoćom, čak i Rafaela Nadala kao jedinog pravog konkurenta, će na kraju priče ostaviti u prašini

Milan_PT

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

Žali se ATPu što skoro pola njegovih titula smatra bezvrednim...

Dragi Kenta

pre 3 godine

Sto se tice Nadala on ne postoji vec dugo protiv No1aka kad su u pitanju brzi tereni.

Sljaka je nesto gde ce Nadal uvek biti najbolji i tu nema price, ali sto se tice betona i trave pa gotovo sam siguran da tu Nadal nema sanse protiv No1aka.

I ne samo protiv No1aka, poslednjih godina ni protiv Federera nije imao neke znacajnije pobede na betonu i travi.

VUK

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
(Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) Kasniš dečko. Roknem te kad god hoću !!! Eeej fore su ti buđave. Da se čovek ispovraća. Odrađuješ samo. Ostario si ko Federer !!

mlekadžija

pre 3 godine

Гледао сам Куријера деведесетих одличан тенисер али изјава "оставио неизбрисив траг..." је претерана.

Krunisanja nije bilo i neće ga biti

pre 3 godine

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a
(Asterix, 28. oktobar 2020 15:16)

U pravu si, ali nema ko da ga proglasi? Petnaest godina Federer je imao 3 od 3, i niko ga nije proglasio za goata. Inače, piše se GOAT ili goat, bez tačaka. Piše se kao fiktivna "titula", koja ne postoji. Ni u jednom sportu. Najveći svih vremena, ko će to da odredi? Vi se ubijate nekom matematikom, ali to vam koješta. Ko će Novaka u svetu da stavi ispred Federera? Samo srbski gastarbajteri.

Klub 20

pre 3 godine

2 stvari su ga sprecile i poslale na smetliste. a te 2 stvari su nasi clanovi Fedex i Nadal koji piju sampanjac a ostali fantu ispred kluba

Staka Zulu

pre 3 godine

Danas 1.358 od 9.690, a vi se zaluđujete sa Kurijerom i onim.
(Srki, 28. oktobar 2020 15:27)

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!

SubmisivniDominator

pre 3 godine

nazalost u zadnje vreme Djokovicev nivo igre je opao, jos od turnira pre RG koji je osvojio uz mnogo vise muke nego sto je bilo ocekivano. nadam se da je to od korone.

Jumko

pre 3 godine

Ma najvaznije je da "Goat 17" ne osvaja Slemove! Ove analize, price, bajke, sbbkbb, sta ce biti, statistika, ma bilo sta, potpuno nebitno! Samo neka Slemovi prolaze... Prijatan dan, puno pozdrava i poljubaca.

pooptroop

pre 3 godine

ispravka zdravlje i novak! ono sa nadalom na rg je bilo novak vs novak, nadal je samo radio ono sto ume najbolje, a novak je trazio kako on to kaze unutrasnji mir i te fore sacuvaj me boze. i against i

Ivo Karlović

pre 3 godine

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrej, 28. oktobar 2020 15:23)

Slažem se.

Milosav

pre 3 godine

Slazem se za oboje, ali bih samo dodao da Nadal moze samo da ga zaustavi na sljaci sto je i dokazano u mnostvu njihovih sustreta.
Na betonu mozda ima malu sansu, a na travi nula.

mladennn

pre 3 godine

Sempervivum ,a kazi nam od tih tvojih osam najvrednijih stavki po kome se odlucuje najbolji Novak je prvi u tri,jel neki drugi teniser ima vise od tri stavke da je prvi pa d kazemo da Novak ipak nije najbolji? Od tih osam stavki dovoljno je da je prvi u samo cetiri i najbolji je ili deli najbolje mesto sa jos neki teniserom,ako ima pet onda je cinjenica da je najbolji jer sledeci moze imati samo tri maximum....

Srki

pre 3 godine

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!
(Staka Zulu, 28. oktobar 2020 15:56)

Meni? Ovo je svetski problem, a ne tvoj ili moj. Možda i ti ja budemo samo deo statistike.

vidoje

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"
Ne! Postoji samo jedna stvar i ona je pod brojem 1, 2, i 3. Nadal (mozda) pod brojem 4.
ps Prve tri su ON SAM.

mr

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

А јел мислиш да је 145 мање од 130, мелеона долара.
Знам да знаш ко је освојио ових 145.

vojkan85

pre 3 godine

Rodjenom fali jos 7 titula da ih ima najvise u open eri i mislim 35 pobeda da i tu bude prvi. Svaki je GOAT na svoj nacin. Jedan ima prelepu igru, drugi snagu a treci izdrljivost.

Сеновић

pre 3 godine

Две ствари које могу да зауставе и заустављају Ђоковића :
Прва, Надал
Друга, Надал

holivudski frizer

pre 3 godine

ovako drugovi i gospodo, Dzemperka je obektivno izvanredan, zamalo da osvoji jos jedan GS u borbi sa Novakom, nije za odbaciti nikako . Dalje Nolo, on čovek obara rekorde ovako onako drzi nedaj jeste najduže broj 1 nije najkrace broj 1 i tako to, ali covek koji stvarno razbija kao tenk to je Rafael Nadal, on u onom intervjuu fizicki izgleda bar 10 godina mladje od ove druge dvojce tako da za razbijanje betona esemesujte Rafael Espagna ! Razbio na RG svakoga na koga je naišao ! Niko nije mogao glavu da podigne a kamoli da povisi glas ! Švarcman kao malo dete dobio krisku pomazanu 3 tri naprema nula 0. Do tada siledžijski nadmoćno mlatio sve oko sebe kao da je on moze biti šampion. I onda mu Raf-a pomaže krišku sa 3 nula Nutella. Švarcmanu daklem . Rafaele šta uradi reket te video!

Dzim

pre 3 godine

Po tvom onda niko osim Federera, Nadala i Lejvera ne smeju da komentarisu Novaka??!! Idi leci se . Kurijer je bas pristojan lik i nista zlonamerno nije rekao. Nadal je osvojio vise Slemova od Noleta tako da treba da se pitas ko tebi daje pravo da besnis na Kurijerov komentar? Koliko si ti osvojio care?


Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Boka B.

pre 3 godine

Nisam siguran kakva je konkurecija bila u tih 6 godina u poređenju sa Rafom i Federerom.Možda je bilo lakše, ako neko zna neka objavi.

Srki

pre 3 godine

@sempervivum

Nedostaje ti i stavka 9. - zlatna medalja na OI. Izvini ali i ona se za GOAT-a boduje. Stavka 6. treba da bude na trećem mestu važnosti, za stavke 1. i 8. se slažem. E sad, ako bi gledali samo ovo tvoje "rangiranje", on je prvi samo u tri od osam stavki, što je 37.5%. Ako na to dodamo da je po stavci 3. tek peti, a da za stavke 4. i 7. deli drugo-treće-četvrto mesto, onda niko nema za pravo da kaže da je već sada GOAT.

ultrasrbin

pre 3 godine

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први
(sempervivum, 28. oktobar 2020 16:23)
1)Ne nego drugi posto Nadal i Federer dele prvo mesto.
2)Naravno, i ATP potvrdio.
3)Ovo verovatno samo ti vrednujes i izjednacavas 250 ili 500 sa GS.
4)Ovde nisi bas jasan. Sa kim ti tacno poredis. Ko ima vise zavrsnih mastersa?
5)I jedini koji ima svaki masters bar po 2x.
6)To se nadas necemu ili si vidovit.
7)Ne deli nista. Prvi sa Samprasom koji ne ucestvuje u trci
8)Ovo treba da bude kljucni element

Amore čita, ali malo

pre 3 godine

@bmiles
Slavna Milka govorila je o "umjetničkom dojmu", ne o umetničkom, pošto se trtiš i pominješ dojam, a time što misliš da umetnost u igri, svakoj igri, nije važna, samo pokazuješ da si mali buzdovan koji nikad nije shvatio da se svet oko nas, pa i mi sami, zasniva na lepoti - lepoti življenja u uživanja u umetnosti. Ti nastavi da brojiš i sabiraš, ni tvoj "ajdol" nije sazdan na lepoti, što ga ne upitaš da li je nekad bio u pozorištu, u biblioteci, da li osim Čaka Norisa zna za još nekog glumca, ali pravog, i koju je knjigu pročitao? Jednom je posetio njegovu Amore, u Mojte Carlu, i kamera je uhvatili neko malu policu, dve tri knjige, ali nešto iz domena "seks i grad".

Srdjan

pre 3 godine

Preskocicu svaki komentar luzera, koji nisu interesantni za lik i delo naseg Novaka, uz duzno postovanje Rafe i Federera

Za Nola zivot dajem

Jumko

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!

Jumko

pre 3 godine

Ma najvaznije je da "Goat 17" ne osvaja Slemove! Ove analize, price, bajke, sbbkbb, sta ce biti, statistika, ma bilo sta, potpuno nebitno! Samo neka Slemovi prolaze... Prijatan dan, puno pozdrava i poljubaca.

Krunisanja nije bilo i neće ga biti

pre 3 godine

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a
(Asterix, 28. oktobar 2020 15:16)

U pravu si, ali nema ko da ga proglasi? Petnaest godina Federer je imao 3 od 3, i niko ga nije proglasio za goata. Inače, piše se GOAT ili goat, bez tačaka. Piše se kao fiktivna "titula", koja ne postoji. Ni u jednom sportu. Najveći svih vremena, ko će to da odredi? Vi se ubijate nekom matematikom, ali to vam koješta. Ko će Novaka u svetu da stavi ispred Federera? Samo srbski gastarbajteri.

holivudski frizer

pre 3 godine

ovako drugovi i gospodo, Dzemperka je obektivno izvanredan, zamalo da osvoji jos jedan GS u borbi sa Novakom, nije za odbaciti nikako . Dalje Nolo, on čovek obara rekorde ovako onako drzi nedaj jeste najduže broj 1 nije najkrace broj 1 i tako to, ali covek koji stvarno razbija kao tenk to je Rafael Nadal, on u onom intervjuu fizicki izgleda bar 10 godina mladje od ove druge dvojce tako da za razbijanje betona esemesujte Rafael Espagna ! Razbio na RG svakoga na koga je naišao ! Niko nije mogao glavu da podigne a kamoli da povisi glas ! Švarcman kao malo dete dobio krisku pomazanu 3 tri naprema nula 0. Do tada siledžijski nadmoćno mlatio sve oko sebe kao da je on moze biti šampion. I onda mu Raf-a pomaže krišku sa 3 nula Nutella. Švarcmanu daklem . Rafaele šta uradi reket te video!

Asterix

pre 3 godine

"Kada ocenjujemo najveće svih vremena imamo tendenciju da precenimo velike titule u singlu. Nedelje provedene na rvom mestu, kao i godine završene na prvom mestu, su takođe veoma važne kako bismo najbolje sagledali situaciju", rekao je Kurijer.

Djokovic pobedom nad Coricem moze imati 2 od 3, dovoljno za G.O.A.T.a

Srki

pre 3 godine

@sempervivum

Nedostaje ti i stavka 9. - zlatna medalja na OI. Izvini ali i ona se za GOAT-a boduje. Stavka 6. treba da bude na trećem mestu važnosti, za stavke 1. i 8. se slažem. E sad, ako bi gledali samo ovo tvoje "rangiranje", on je prvi samo u tri od osam stavki, što je 37.5%. Ako na to dodamo da je po stavci 3. tek peti, a da za stavke 4. i 7. deli drugo-treće-četvrto mesto, onda niko nema za pravo da kaže da je već sada GOAT.

Amore čita, ali malo

pre 3 godine

@bmiles
Slavna Milka govorila je o "umjetničkom dojmu", ne o umetničkom, pošto se trtiš i pominješ dojam, a time što misliš da umetnost u igri, svakoj igri, nije važna, samo pokazuješ da si mali buzdovan koji nikad nije shvatio da se svet oko nas, pa i mi sami, zasniva na lepoti - lepoti življenja u uživanja u umetnosti. Ti nastavi da brojiš i sabiraš, ni tvoj "ajdol" nije sazdan na lepoti, što ga ne upitaš da li je nekad bio u pozorištu, u biblioteci, da li osim Čaka Norisa zna za još nekog glumca, ali pravog, i koju je knjigu pročitao? Jednom je posetio njegovu Amore, u Mojte Carlu, i kamera je uhvatili neko malu policu, dve tri knjige, ali nešto iz domena "seks i grad".

Сеновић

pre 3 godine

Две ствари које могу да зауставе и заустављају Ђоковића :
Прва, Надал
Друга, Надал

Klub 20

pre 3 godine

2 stvari su ga sprecile i poslale na smetliste. a te 2 stvari su nasi clanovi Fedex i Nadal koji piju sampanjac a ostali fantu ispred kluba

Denis

pre 3 godine

Najjaci turnir na svetu tj London zavrsni masters, gde igraju osmorica najboljih - Nadal nije osvojio NIJEDNOM, on ni pod razno ne moze biti goat, ni pod razno! Nadal je goat sljake i tu se sva prica o njemu zavrsava.

mlekadžija

pre 3 godine

Гледао сам Куријера деведесетих одличан тенисер али изјава "оставио неизбрисив траг..." је претерана.

Troter independent Trader

pre 3 godine

Tacno 2 stvari pod jedan zdravlje i pod dva Novak Đoković.Ubeđen sam da je dobro što ga je Nadal onako "razbio " u finalu RG-a jer mu posle toga Novak neće to " oprostiti" više nikada. Živi bili pa videli...igra za GOTA se nastavlja a pogodite ko ima najviše šansi...

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Tatu ove igre,GOATa Novaka Djokovica moze samo da zaustavi njegov licni bol u predelu prepona za tenisom. Posto tog bola jos dugo nece biti, zao mi je botovi autosovinisticki. Plakacete dugo jos.

Eggy

pre 3 godine

Dve stvari, u pravu je. Prva ON tj sam Novak, a druga ONI -primer sudija pogodjen kao kometoom, objektivno novinari koji od njega napravise neku baba rogu, oni koji namestaju nakardne termine za igru i mnogi drugi....

VUK

pre 3 godine

Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
(Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) Kasniš dečko. Roknem te kad god hoću !!! Eeej fore su ti buđave. Da se čovek ispovraća. Odrađuješ samo. Ostario si ko Federer !!

sempervivum

pre 3 godine

Што се тиче година завршених на првом месту, Новак је на трапав начин киксирао два пута. Онда када му је Енди Мареј преузео прво место на крају године, и прошле године када је то на сличан начин учинио Надал. Да се то није десило, Новак би већ сада имао бар 315 недеља на првом месту. О киксевима на US Open-у да не говорим.

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први

Од тих критеријума Новак је тренутно најбољи у три ("Велике" титуле, мастерси и међусобни скор).
Дакле, има још много да се игра!

Goran Loznica

pre 3 godine

"Mislim da on može da bude 'broj 1' još dugo ukoliko ostane fokusiran i zdrav. Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"



-Iz ovog komentara se vidi da je Federerovo vreme proslo i da niko vise ne racuna na njega kada se prica o velikim titulama...uzivajmo u eri velikih Novaka i Rafe dok jos traje, i onda ce brzo proci...

Staka Zulu

pre 3 godine

Danas 1.358 od 9.690, a vi se zaluđujete sa Kurijerom i onim.
(Srki, 28. oktobar 2020 15:27)

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!

Алфабет

pre 3 godine

Не слажем се са Куријером, једине две ствари које могу зауставити Новака су ако падне комета на терен док он буде играо или ако га Гандалф претвори у жабу. У супротном га ништа ме може и неће зауставити. А сада отварам вино, ускоро меч за историју, Новак против Борне, борна ће учествовати у мечу који ће Новака начинити неприкосновеним најбољим тенисером универзума , бесмртним. Какво уживање данас. 6 пута први на крају године, минимум 310 седмица на првом месту. Јој осми март тако диван дан и празник. Хвала Србине Новаче Ћоковићу.

GOAT

pre 3 godine

20=20>17
Vi sada pišite koje god rekorde hoćete...
(Klub 20 njih mi jebalo mamu, 28. oktobar 2020 15:18)

58>56>54
Ti sada pisi koje god rekorde hoces...

bmiles

pre 3 godine

Nerazumem zasto se toliko przite na zajedljive komentare ljubitelja bika i umetnickog dojma.Zar vam recenica Kurijera na kraju ne kaze ono sto statistika pokazuje!? Zar vam reci jednog od najboljih u ovom sportu Pita Samprasa koje kazu,a nemam razloga da mu ne poverujem,da je teze biti prvi u godini nego osvojiti GS!Zar vam ni priznanje ATP koje prvi ne vazi! Ova prica ce biti zavrsena vec veceras kad i ako Novak pobedi Corica,ali i iako izgubi(a to se nikako nece dogoditi)tu nije kraj jer Novaku opet treba jedna pobeda na zavrsnom turniru uz uslov da Nadal osvoji sve do kraja!Dakle verovatnoca 1 prema milion!Na tu kartu igra samo Nadal zato se prijavio i za Pariz i za Londona gde ga nije bilo godinama! Dokle ce eminentni strucnjaci ovog sporta,Kurijer,Anakona,Lendl,Mortoglu,Balitijeri,Pilic i drugi,nedostaje mi prostora da ih sve nabrojim argumentovano tvrditi koje najveci u istoriji tenisa!Za mene je prica zavrsena o GOAT odavno a smatram da nisam strucniji niti cu ikad biti od onih cija je to profesija! E sad sto neki na ovom portalu se uporno trude da to opovrgnu njihovo pravo,zar ne!?Dzaba se svadjamo sa njima,ljudi kazu vec ubedjenog je najteze ubediti!Zato poklonici naseg sampiona(i to je za nepoverovati da neki njegovi "zemljaci" misle drugacije) ignorisite sto oni kazu ili napisu nemoguce ih je razubediti! Ajmo Nooooleee samo korak do istorije!

љубиша

pre 3 godine

Ако стање по завршетку каријере остане овакво, увек ће бити дилеме и дискусије ко је највећи, ко је најуспешнији !!! Зашто? Зато што Федерер не може бити јер има далеко мање мастерса од осталих и има негативан скор са њима.
Ни Надал не може бити највећи јер је далеко мање био број 1 од Федерера и Ђоковића. чак и да има који слем више од Федерера. Нема ниједан завршни мастерс и негативан је у дуелима са Ђоковићем.
Ђоковић је власник сва четири слема у низу што ова двојица никада нису нити ће то остварити. Све мастерсе је "окренуо" и то два пута, преостала двојица никада. Ђоковић ће највише недеља бити на број 1, највише година завршити као број 1, највише поена у једном тренутку, .....може да има још овако великих остварења о чему ће она двојица само сањати....Али...али увек ће му замерати што нема и највише слемова у то сам сигуран.
Федерер или Надал никада неће бити без дилеме или двоумљења најбољи у историји зато што ће све остале најважније рекорде држати наш Ђоковић. Зато Ђоковић држи кључеве најбољег у историји. Уколико након "8. марта" крене у завршну егзекуцију, освајању потребних слемова биће то крај за Федерера и Надала али и за ове тролове и аутошовинисте овде.
Живи били и видели. Само здравље и фокус на тенис маестру Новаку желим, остало ће све доћи на своје место.

pooptroop

pre 3 godine

ispravka zdravlje i novak! ono sa nadalom na rg je bilo novak vs novak, nadal je samo radio ono sto ume najbolje, a novak je trazio kako on to kaze unutrasnji mir i te fore sacuvaj me boze. i against i

legolas

pre 3 godine

Armagedon i nuklearni rat.
Sve ostalo Nole će da savlada sa lakoćom, čak i Rafaela Nadala kao jedinog pravog konkurenta, će na kraju priče ostaviti u prašini

Andrej

pre 3 godine

A sta cemo sa:

Djokovic Federer 27-24
Djokovic Nadal 29-27

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!

kiza

pre 3 godine

Mislim da bi vec od sledece godine trebalo da pocnemo da koristimo termin Veliki Dvojac ili tako nesto.
Federer ni po jednom kriterijumu nece biti bolji od Nadala i Djokovica. Ali ni po jednom!
Broj nedelje na prvom mestu
Broj GS
Broj velikih titula
Broj godina zavrsenih na provom mestu
Year Finals
Bukvalno mu niti jedan rekord nece ostati do kraja sledece godine!

SubmisivniDominator

pre 3 godine

nazalost u zadnje vreme Djokovicev nivo igre je opao, jos od turnira pre RG koji je osvojio uz mnogo vise muke nego sto je bilo ocekivano. nadam se da je to od korone.

Milosav

pre 3 godine

Slazem se za oboje, ali bih samo dodao da Nadal moze samo da ga zaustavi na sljaci sto je i dokazano u mnostvu njihovih sustreta.
Na betonu mozda ima malu sansu, a na travi nula.

Dragi Kenta

pre 3 godine

Sto se tice Nadala on ne postoji vec dugo protiv No1aka kad su u pitanju brzi tereni.

Sljaka je nesto gde ce Nadal uvek biti najbolji i tu nema price, ali sto se tice betona i trave pa gotovo sam siguran da tu Nadal nema sanse protiv No1aka.

I ne samo protiv No1aka, poslednjih godina ni protiv Federera nije imao neke znacajnije pobede na betonu i travi.

Boka B.

pre 3 godine

Nisam siguran kakva je konkurecija bila u tih 6 godina u poređenju sa Rafom i Federerom.Možda je bilo lakše, ako neko zna neka objavi.

Nikola

pre 3 godine

Postoji samo jedna stvar koja može da zaustavi Djokovića, a to je Djoković.
Taj protivnik se pokazao i u prošlosti kao veoma opasan i nepredvidiv i ja ga uopšte ne bih potcenjivao.

Srki

pre 3 godine

Pa niko ti ne brani da se zatvoriš u kući ili stanu, gledaš u plafon i čekaš da sve ovo prođe!
(Staka Zulu, 28. oktobar 2020 15:56)

Meni? Ovo je svetski problem, a ne tvoj ili moj. Možda i ti ja budemo samo deo statistike.

John

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"

Nisu. Ali zaista postoje dve stvari, a to su:
1 - Novak
2 - Đoković

Realno, uvek je sam sebi bio najveći protivnik i najveća opasnost...

драгганн

pre 3 godine

Како да будеш најбољи...ако имаш негативан скор са два највећа ривала...како ???

chupavi

pre 3 godine

Interesantno je da su domaci autosovinisti mahom poceli da navijaju za Rafu kada su videli da je Roger vec prevazidjen i da nijedan njegov rekord nece ostati na snazi.

vidoje

pre 3 godine

"Postoje samo dve stvari koje možda mogu da ga spreče u tome, a to su – zdravlje i Nadal"
Ne! Postoji samo jedna stvar i ona je pod brojem 1, 2, i 3. Nadal (mozda) pod brojem 4.
ps Prve tri su ON SAM.

Ivo Karlović

pre 3 godine

Znaci dzabe ih Novak ljustio svih ovih godina, to se ne racuna? Najbitnija stavka treba biti h2h!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrej, 28. oktobar 2020 15:23)

Slažem se.

mladennn

pre 3 godine

Sempervivum ,a kazi nam od tih tvojih osam najvrednijih stavki po kome se odlucuje najbolji Novak je prvi u tri,jel neki drugi teniser ima vise od tri stavke da je prvi pa d kazemo da Novak ipak nije najbolji? Od tih osam stavki dovoljno je da je prvi u samo cetiri i najbolji je ili deli najbolje mesto sa jos neki teniserom,ako ima pet onda je cinjenica da je najbolji jer sledeci moze imati samo tri maximum....

Dzim

pre 3 godine

Po tvom onda niko osim Federera, Nadala i Lejvera ne smeju da komentarisu Novaka??!! Idi leci se . Kurijer je bas pristojan lik i nista zlonamerno nije rekao. Nadal je osvojio vise Slemova od Noleta tako da treba da se pitas ko tebi daje pravo da besnis na Kurijerov komentar? Koliko si ti osvojio care?


Ma sta si ti osvojio da komentarises Djokovica i desavanja u tenisu!? Slusaj ti njega, Nadal moze da ga spreci... Kako!? Molim te, kako!? Pa Rafa ni na RG nema sanse protiv Djokovica! Ali nikakve!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 28. oktobar 2020 15:15) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

vojkan85

pre 3 godine

Rodjenom fali jos 7 titula da ih ima najvise u open eri i mislim 35 pobeda da i tu bude prvi. Svaki je GOAT na svoj nacin. Jedan ima prelepu igru, drugi snagu a treci izdrljivost.

Dobros-AV

pre 3 godine

Ima još nekoliko prepreka da Nole ne postigne cilj:
1. Jeca
2. deca
3. Neki mladi igrač (pored Nadala) od koga može da izgubi u finalima ili pre.
Nije lako osvojiti još nekoliko GS turnira u nekoliko godina. Izgleda lakše nego što jeste.
A Korona? Ako se vakcina me pokaže kao uspešna i virus se vrati, eto nama još jedna propale teniske godine, a posle toga je sve moguće.
Ipak: idemo Tigre!! Nebo je granica!!

Milan_PT

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

Žali se ATPu što skoro pola njegovih titula smatra bezvrednim...

mr

pre 3 godine

Federer ima 103 titule, puno više od 58.
(Kosta, 28. oktobar 2020 19:14)

А јел мислиш да је 145 мање од 130, мелеона долара.
Знам да знаш ко је освојио ових 145.

Srdjan

pre 3 godine

Preskocicu svaki komentar luzera, koji nisu interesantni za lik i delo naseg Novaka, uz duzno postovanje Rafe i Federera

Za Nola zivot dajem

ultrasrbin

pre 3 godine

Иначе, за титулу најбољег на крају ће се гледати све оно што је највредније. Мислим да су битни следећи критеријуми (има их 8):
1) Грен слемови - Новак је трећи
2) Број "великих" титула - Новак је први
3) Укупан број титула - Новак је ту тек пети
4) Број завршних мастерса - Новак ту дели друго-треће-четврто место (или пето и шесто - ако се рачунају и некадашњи WCT завршни турнири)
5) Број мастерса 1000 - Новак је тренутно први
6) Број недеља на првом месту - Новак је (тренутно) други
7) Број година да је завршио на првом месту - Новак ту дели друго-треће-четврто место
8) Међусобни однос са ривалима - Новак је први
(sempervivum, 28. oktobar 2020 16:23)
1)Ne nego drugi posto Nadal i Federer dele prvo mesto.
2)Naravno, i ATP potvrdio.
3)Ovo verovatno samo ti vrednujes i izjednacavas 250 ili 500 sa GS.
4)Ovde nisi bas jasan. Sa kim ti tacno poredis. Ko ima vise zavrsnih mastersa?
5)I jedini koji ima svaki masters bar po 2x.
6)To se nadas necemu ili si vidovit.
7)Ne deli nista. Prvi sa Samprasom koji ne ucestvuje u trci
8)Ovo treba da bude kljucni element