Nedelja, 25.10.2020.

13:45

Hamilton srušio Šumaherov rekord – dupla pobeda Mercedesa

Luis Hamilton, vozač Mercedesovog F1 tima, slavio je na trci za VN Portugala u Eštorilu.

Izvor: SN

Hamilton srušio Šumaherov rekord – dupla pobeda Mercedesa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Jo

pre 3 godine

Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.
(Spirala, 26. oktobar 2020 18:23)

Te godine je Rozberg uzeo pobede na nekoliko staza koji bi mnogi unapred upisali Hamiltonu; Belgija, Italija, Japan. Takodje, kad je Hamilton trebalo u Japanu da pretekne Ferstapena, nije mu uspelo. Kad je Rozbergu trebalo da pretekne Ferstapena u Abu Dabiju, uspelo mu je. Samo ova stvar je dovoljna za tih 5 pobodova razlike u korist Rozberga. I Rozberg je imao pehove kao i Hamilton, ali je te godine stvarno blistao i sasvim zasluzeno postao sampion.

Spirala

pre 3 godine

Za one koji ne razumeju.
Hamilton Vs Rozberg (2016. Rozberg osvojio titulu)

Pol pozicije: 12-8
Pobede: 10-9
Završene trke: 19-20
Prosečna startna pozicija: 4.14 - 1.81
Prosečna završna pozicija: 2.11 - 2.25
Podijumi: 17-16
Osvojeni poeni: 380-385
Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.

4k4.Dex

pre 3 godine

Mercedes je toliko dominantan da trče nemaju draž a Hamiltonom titule snagu. Nije on kriv ali tako je. Bez pravog rivalstva u trkačkim sportovima nema ni s od sporta. Ne znam kako neko može i da gleda F1 trenutno. Moto GP je duplo bolji bar.

vince carter

pre 3 godine

@Smeo bih da se opkladim da je i medju mladjom populacijom popularniji Sumaher. Ja sam mladji od Sumahera 20+ godina,ljudi nemaju pravu sliku na portalima,gde ne komentarise ni 2% ljudi.

no name

pre 3 godine

Ovom coveku sve poklopilo .bas ima srece .Ako Mercedes nastavi ovu dominaciju ovaj ce imati preko stotinu pobeda .Jedino da dodje neki konkurentniji vozac u njihov tim u koji ce boriti bitku
.tipa Verstapen ili Fetel

jojufff

pre 3 godine

Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač
(Šofer, 25. oktobar 2020 18:50)

Danas teže voziti bolid nego prije?
pa danas im dođe kao igrica..čak i mi na tv u mozemo vidjeti u kakvom su stanju gume.
da ne pricam o ostalim informacijama koje su im doatupne.
sta tek reći o silnoj elektronici i tehnologiji sto im pomaze.
mehanike sve manje, i sve se manje trazi znanja od vozaca.
drzi volan i vozi.
pogledaj samo snimke od prije 30 godina i sada.
sada bolidi klize kao po ledu. ništa ne trese, bruji, vibrira...

Tihi

pre 3 godine

@vince carter
Tvoja generacija mozda jos uvek govori 'vozi ko Sumaher'. Moja je govorila 'vozi ko Lauda', a neki starci su govorili 'vozi ko Fandjo', pa mi je to kao detetu bilo cudno, jer nikada nisam video toga Fandja.
Cela ta diskusija o 'najvecem' vozacu je detinjasta, jer ne postoji jasan kriterjum sta to znaci 'najveci'.
Ali brojevi su na Hamiltonovoj strani sto se tice broja pobeda. Sumaher je jos uvek na celu po broju titula. Ostalo su isprazna naklapanja.

WillyWonka

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.

Kgh

pre 3 godine

S obzirom da je neuporedivo porediti godine, odnosno bolide iz 80, 90,00 ili 10... tako je nemoguce poredite vozace it tog perioda sa danasnjim vremenom. Bolidi su brzi, sa vise tehnologije u odnosu na predhodne. Tako bi trebalo postaviti i ere u formuli, a ne porediti Shumacher-a sa Hamiltonom ili nekim drugim vozacem. Neko je imao srecu od njih da ima vecu ili manju konkurenciju, i tako bi trebalo postaviti stvari i analizirati, a ne samo uzimati ukupan broj pobeda. A sto se tice bolida, to je posebna prica i tu je vrlo lako postaviti kategorizaciju. Tako bi onda dobili da su svi oni u odredjenom periodu bili neprikosnoveni i dominantni, a suludo je pricati i prepucavati se o ljudima koji su ziveli u 70 god razlicitog perioda, od Fandza pa do Luisa. Jedno je sigurno, svi sportovi su podignuti na izuzetan vrhunski nivo i uglavnom su svi raniji rekordi potuceni. Samo treba uzeti u obzir da je ranije sport bio ameterski i radi fizicke kondicije nacija, a danas je to surovi biznis.

Šofer

pre 3 godine

Kakvih sve lupetanja. Svako vreme nosi svoje. Ne mogu se uporedjivati Fandjo, Hil, Sena, Šumaher, Hamilton. Doći će neko drugi ali vozila neće biti ista. Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač

jsx

pre 3 godine

Sumaherov bolid nije bio bolji od ostalih. Dalje, je l' se izvlaci na lutriji ko ce sta vozii? Normalno da vozi najbolji bolid kad je najbolji, zasto bi oni koji prave najbolji bolid dali meni npr. da ga vozi?
Verujem da je lakse sada voziti, ali lakse je i protivnicima. Generalno se komentari svode na to sto je odgovarajuci vozac (da li Sumaher, Prost ili Sena) bio najbolji u trenucima kad je taj komentator bio mlad, a posle niko ne valja

Ja

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.
(WillyWonka, 25. oktobar 2020 18:30)

Inače Sena i Alonso su vozili Ladu i Dačiju.

BMX

pre 3 godine

Sumaher je GOAT, Hamilton je kvalitet nema sta, ali budimo realni danasnji sport GENERALNO je u velikom padu sto se kvaliteta tice jer je ocigledno previse novca ukljuceno u pricu. Tako da tesko je porediti jednu eru sa drugom ali po mom misljenju Sumaher je neprikosnoven.

Ludilo

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 15:36)

E moj prijatelju,Srbi ti imaju različita mišljenja o najvećima u sportovima,u zavisnosti od toga kako im odgovara.
Na primer,kad Mesi i Ronaldo dominiraju preko 10 godina,onda je to nikakva konkurencija i Uefalona i Penal Madrid i pominju se ovi stariji kojima ova dvojica ne bi mogla kopačke da čiste.
Ali kad dominiraju Federer,Nadal i Djoković onda je to zlatna era a medju njima najbolji naš Srbenda.
Da Djoković nije Srbin svi bi pričali da je ovo najgora konkurencija svih vremena i da su Kurijer,Sampras,Edberg,Agasi i ostala bratija iz devedesetih majstori za ovu trojicu.
Ono što je tačno je da je Džordan najveći.
Sportisti kao što su Džordan,Ali,Federer,
Sena,će uvek biti mitska bića,to su ljudi koji su prevazišli svoj sport,Hamiltonu svaka čast.

"koju posluku porati"

pre 3 godine

Hamilton - pravi vozac u pravom timu u pravo vreme. Sklopile su mu se sve kockice, ali apsolutno je to zasluzio. Jedini vozac koji je pobedio bar na jednoj trci svake sezone i jedini koji ima pobedu na svakoj stazi. Tokom dominacije Red Bula cutao, vredno radio i uvek iz bolida izvlacio maksimum.
A sto se debate oko GOATa tice, svidelo se to nekome ili ne, brojevi su jedino sto ostaje nakon svega. Alonso je primer koliko je to surovo i nepravedno, ali tako je.

Smeh

pre 3 godine

Ako je Hamilton sada najbolji ikada šta je onda Rozberg koji je uspeo da ga pobedi u tom istom Mercedesu i uzme titulu? Ima jedinog konkurenta na stazi, koji vozi isto vozilo kao i on, i bude poražen. To najbolji ikada? Ajde da je Rozberg neki veliki vozač već čovek prosečan vozač koji je bio na zalasku karijere.

vince carter

pre 3 godine

@Tihi Vozi kao Sumaher,to se jos uvek prica i jos ce. Da bi neko bio najveci ljudi moraju da pricaju o njemu,o Formuli 1 skoro pa niko ne prica a kamoli o Hamiltonu. Sto samo po sebi govori da tek kad bude penzionisan kao Ime uopste nece biti bitan ako nije ni sad kada je aktivan. Rekordi su jedno velicina je drugo,vozaci kao Senna,prost bi sa Mercedesom iz 2020 verovatno bili na 100% ali bi i njih zbog toga hejtovali,dok nesto ne verujem da bi Hamilton bio sto je danas sa mercedesom iz 1988 na primer.Secam se kada me je pokojni stric kada sam bio dete,negde 1999 zamolio da odem kuci i proverim ko je pobedio na trci formule 1,ljudi su komentarisali sport,bilo im je bitno,nabrijano. Sada se prati da bi se komentarisalo po sajtovima i kladionice,svuda su nametnuli Goat pricu. Evo skoro na jednom velikom youtub bokserskom kanalu bila anketa za najveceg. Muhamed Ali odneo ubedljivu pobedu,Floyd nije bio ni medju 10,sto govori da ljudi ne mare i ne pamte statistiku,Senna pa Sumaher je mislim redosled u F1 po glasovima za najveceg. Ako te ljudi ne pamte i ne velicaju dzaba sve. Svako ko misli da Muhamed Ali nije najveci bokser ikada taj i ne zna sta znaci biti najveci.

Ankh

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...
(Molder, 25. oktobar 2020 17:01)

Sena? Onaj koji je na stazi poginuo? Samo da ne bude dobar kao Sena...

ccc

pre 3 godine

@neko iz dijaspore, Mensel, Niki Lauda, Prost, Sena, Sumi, Alonso, Kimi, Mika, Fetel, Hamilton, sve su veliki vozaci i sampioni, bitno je ko je kada rodjen i ko je imao priliku nekog da gleda. Sumahera konkretno nisam mogao da smislim, od namernog udaranja Prosta, do radovanja nakon pobede kada je Sena poginuo, do momenta ga je Alonso pobedjovao a on se ponasao bezobrazno i umanjivao Alonsovu dominaciju, veoma prljav i bezobrazan lik, iz tog razloga za mene nikada nece biti najveci. Hamilton ima najdominantniji bolid i to je glavni razlog zasto je najbolji vozac ali da nije bio dobar ne bi zavrsio u Mercedesu.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Po meni je Hakinen bio bolji vozac od Sumahera.Taj ga urnisao gde je stigao a onda mafijaski dil Ferarija sa gumama i Hakinen ode u penziju.Nije covek hteo da bude deo cirkusa.
Sena po meni najbolji vozac.Hamilton bez premca statisticki sampion.

Socijalno ugrozen

pre 3 godine

Osporavati Hamiltona je isto kao I pljuvati po Realu ili pljuvati Dzordana ili reci da Nadal nema pojma .....covek je legenda koji ce ici lagano do 120 + pobeda.......

Molder

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...

zlatko

pre 3 godine

(Фрфљави, 25. oktobar 2020 15:59)
Ne znam sta ce ti Milos odgovoriti,ali odgovoricu ti ja: Gledao sam karijere oba vozača ,uvek kao navijač drugih ekipa,i jednostavno ,utisak koji ostavljaju obojica govori u prilog Šumahera.Kao kad gledaš Noleta i Federera,džabe što će ga Nole verovatno prestići,Federer će za ceo svet biti naj!Statistika ne igra tu neku ulogu,ili ćeš reći da je Vetel bolji od Sene i Prosta?

kralj

pre 3 godine

Alzas@
Decko,ja razumem da si Luisov fan I on je bez sumnje odlican vozac ali samo odlican vozac ako tako mogu da kazem.Luis vozi bez pritiska jer zna da iako zadnji krene,bice u prvih pet a vrlo verovatno u tri prvoplasirana,zato sto ima bolid brzi skoro sekundu po krugu od recimo RB,doduse ne na svim stazama ali pola sekunde ima na svakoj stazi.Botas je recimo po meni puno losiji vozac od Luisa ali i takvom Botasu ostali vozaci ne mogu da pridju,toliko sto se tice dominacije Hamiltona.Moje je pitanje,zasto nije ovako pobedjivao Rozberga a Rozberga niko ne smatra mnogo velikim vozacem?Namece se odgovor da nije hteo da se sklanja Luisu I zbog toga je dobio otkaz,a da je slucajno Rozberg bio vozac iz bilo koje druge zemlje a ne Nemacke,siguran sam da ni u teoriji ne bi bio sv.prvak.

boombar

pre 3 godine

@Smeh
Tv prenos bio besplatan? Kada? Gde? Baš me zanima gde i kada je to bilo moguće da neka tv stanica prenosi F1 trku besplatno?

Ne znam za Srbiju, ali u Hr su prijenosi bili na nacionalnoj televiziji do cca 2010 g.
A u stara dobra vremena, prenosio ih je i npr. Eurosport

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Hamiltonove mrlje: svesno laganje sudija, izbacivanje protivnika sa staze, hapšenje zbog nasilničke vožnje, utaja poreza, crni rasizam.

Ibrakadabra

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada. Formula 1 ocajna nikada sporija i dosadnija za gledanje bez konkurencije. Ali ajde da kazemo i to - mnogo bezbednija nego pre.

bm

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!
(milos, 25. oktobar 2020 15:55)

Isto je važilo za Šumaherov ferrari kad je dominirao. Čak i kad je Baričelo bio bolji, morao je da pušta Šumija do dobije trku. E to je baš bilo dosadno i to mnoge odvratilo od oraćenja F1

Kiza

pre 3 godine

Najveci je Senna. Mozete da pricate sta god hocete, ali Sena je imao nevidjenu konkurenciju dok je vozio, Sumaher je bio dobar samo kada Hakinen nije vozio, dok je Hamilton smesan bez konkurencije i sa Botasom kao klupskim kolegom koji se sklanja da bi ga Hamilton obisao i prvi prosao kroz cilj. Samo je Senna kralj svi ostali su podanici.

asse

pre 3 godine

Kakav start Kimija,mozda najbolji prvi krug u istoriji sa 16 na 6 mesto i napad na Leklera i Verstapena u drugom krugu i sve to u raspaloj Alfi ove sezone.

ogorčen

pre 3 godine

F1 je pred kolapsom, ukoliko ne obave potpuno rekonstrukciju takmičenja, pitanje je kuda će otići...
Honda napušta f1 i dva konstruktora ostaju bez dobavljača agregata, Red Bull i Alfa Tauri... Od proizvođača ostaju samo reno, mercedes i Ferari.
Motore sa unutrašnjim sagorevanjem polako zamenjuje elektrifikacija i hibridi, nikome se više ne isplati da ulaže u takmičenje jer su troškovi ogromni a na kraju krajeva zna se ko ce izaći kao pobednik jer mercedes nekako unapred zna kakva će pravila biti pa se usklade sa njima.

Pancev

pre 3 godine

A za 20 godina kada budu kontrolisali formule na staci dzojstikom, ima da bude neki novi lik uspesniji od Hamiltona. To ce tek biti pravi borci. Posto vidim da je vec Hamilton proglasen za boljeg vozaca od Sumahera. Steta sto tako malo prati formulu 1 sada. Zbog cega li je to?

Масарико

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada.
(Ibrakadabra, 25. oktobar 2020 16:35)

Osvojiti GS nikada i ni u kom slučaju nike "lagano". Isto tako nikada i ni u kom slučaju nije lako pobediti u F1 trci, a kamoli 92 puta. Prema tome, ako taj neki Zverev, kako kažeš, zaista osvoji 30 GS titula, onda će on pošteno biti rekorder, bez obzira na protivnike. Isto tako, Hamiltom je d pravom rekorder, bez obzira na konkurenciju. I tu je kraj priče u svakom sportu. Jer šampionski kontinuitet od desetak i više godina nije nešto što se lako postiže.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

Kao neko ko je odgledao SVE trke F1 od 1988 pa do danas, mogu da vam kažem sledeće: Senna i Šumaher su bili (svako na svoj način) ipak malo bolji vozači od Hamiltona. Imali su i veću konkurenciju i nije bila tolika razlika u bolidima, pogotovo u vreme Šumahera. Zadnje dve-tri sezone, da je Verstappen vozio Mercedes, bio bi šampion. On je najtalentovaniji i najbolji vozač, ali... to nije dovoljno kad tehnika ipak dosta toga odlučuje. Skidam mu kapu za SVAKU od ove 92 pobede (a ako dobije još jednu (sedmu) ove sezone, biće po svim parametrima najbolji svih vremena... po brojkama. Ko razume, shvatiće.

Jaran

pre 3 godine

Alzas
Baki, sam sebe kontradiktujes i kopas sve vecu rupu. Pises kako imas pravo na svoje misljenje, a onda kada neko iznese drugacije ili potpuno suprotno misljenje od tvog ti ih nazivas svakakvim imenima. Nisi bas kvalitetan trol, cak i zaboravljas da pises kao Hrvat tek svaku drugu recenicu... :D

Alzas

pre 3 godine

Nikako ne mogu da svarim ove komentare tipa, Sena je najbolji, Prost, Sumaher, pa drugi sportovi Pele, Maradona, Jordan i sl. Pa ljudi vremena se mjenjaju, dolaze novi, bolji, sta zivite u proslosti. Komentari tipa, ma jooj kakav Hamilton, sine Sena je bio Bog, ovo sve samo vozi, tehnologija bla bla. Pa druze onda vozi Juga, Ficu, sto se vozilo u tvoje vrijeme, koristi telefon na brojcanik, TV crno bijeli... To sto se vi tesko mirite sa tim sto vas je vrijeme pregazilo nije nas problem. Previse ste dvolicni. Idi uzivaj u prirodi, setaj kera, citaj novine, mani se komentarisanja na portalima u tim godinama sa tim zatucanim razmisljanjem.

Jaran

pre 3 godine

samo da pitam
Moras da shvatis b92 atmosferu:
- kada Hrvat komentatise, nije sam. Dobije brdo pluseva svoje Hr ekipice, a i oni takodje komentatisu (pogledaj komentare za Barsa - Real, sve ce ti biti jasno). U 90% slucajeva omalovazavaju svaki nas uspeh u fudbalu i velicaju njihove uspehe cak i kada to nije tema.
- neki nasi kompleksasi imaju fetis da se potpisuju kao Hrvati (na primer: Miro Osjek, Stipe Split,...) i lupetaju za sve pare ili protiv Hrvatske/Hrvata (na primer: doista nemamo pojma o nogometu, ne kuzim sto je napravio travel kada je mogao dodat ponajboljem playmakeru svijeta Roko Leni Ukicu,...) ili generalno protiv ljudi koje ne vole. Ali najcudnije je sto obavezno moraju da zvuce kao veci Hrvati od samih Hrvata tim nacinom na koji pisu. :D
- Postoji i jedan izdvojeni slucaj, "slucaj drago". Vidis, nekada davno je ovde bio jedan Hrvat "drago". E sad, taj drago je mislio da je genije za kosarku i sport uopste i ubedjivao nas je kako je Bojan Bogdanovic ubedljivo bolji od svih nasih kosarkasa, a da su Saric i Bender takodje bolji. Onda se desilo nesto cudno u Jokicevoj prvoj sezoni, jedna nasa legenda je odlucio da ga troluje. Potpisivao se kao on i uveo je "Air Bodzan", "Dragon Bender" i jos neke izraze u recnik i totalno unistio lika.

Ukratko, nemoj da se nerviras zbog komentatora na b92. Pola njih troluje, a pola njih nema pojma o cemu komentarise. Nemoj da ih shvatas ozbiljno jer ako udjes u raspravu sa njima - cak iako imas dokaze da su 1000% pogresili ili lazu - ne mozes da ih pobedis. :]

Sergio Stroll

pre 3 godine

@Dragče "Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog..."
U periodu 2010-2013 Fetel je bio neprikosnoven, a gore pomenuti lik govori o dominaciji Meklarena!!! Nemojte više objavljivati ovako nebulozne komentare, ovde pojedinci ne znaju šta pišu.
Trka je odlična,ubedljivo najbolja ove godine i to treba pomenuti, veliki broj preticanja, kontakte Ferštapena i Pereza, odnosno Strola i Norisa. Danas Rejsing Point nije imao sreće iako su bili dobro nadahnuti. Lekler izuzetan, želim mu plasman na podijum. Hamilton od preticanja Botasa vozi fantastično. Pozdrav svim pravim ljubiteljima F1.

milos

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!

Фрфљави

pre 3 godine

@Милоше, а како је Шумахер највећи лада бројке и статистика говори другачије? Јел то твоје мишљење?

Alzas

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 14:05) A sto pokusavas da govoris hrvatskom ijekavicom? Hrvat nisi, vidi se iz aviona.
(samo da pitam, 25. oktobar 2020 14:45

Ajde lijeci se. Ne znam sto uopste pustaju ovako komentare.

Keops

pre 3 godine

OK Luis nije ni senka ne Šumahera nego ni jednog šampiona F1 ali eto kakav takav jadan i srećan obara sve rekorde... Šta da vam kažem, meni je najbolji a još par trka biće i zvanično najbolji u istoriji F1!

ime

pre 3 godine

Mercedes=FIA

Ako neko spomene promenu pravila oni prete izlaskom iz sampionata. Sumaher je sinonim brzine bio i bice... vozi kao Sumaher :)

Alzas

pre 3 godine

Kakva dominacija Hamiltona. Karijera bez najmanje mrlje. Ovo je primjer za udzbenike kako se ponasa jedan sampion. Nije namjerno izbacivao protivnike, nije ih namjerno dovodio u zivotne opasnosti, nisu mu kolege pustale pobjedu na cilju. Privatni zivot kristalno cist. Nijense smijao tudjim nesrecama. Bravo majstore, stranice F1 su ispisane.

Pedja

pre 3 godine

Kako je samo obecao pocetak, ali onda razocarenje. Previse dobar bolid ima mercedes, nije interesantno.

Hamilton ocajan start, ali u danasnje vreme je to skroz nebitno.

Alzas

pre 3 godine

Posto ce biti komentara kako Hamilton ima najbrzi bolid. Evo jedna statistika Sumahera, naravno sve se moze provjeriti, ko hoce. Pa da vidite kave je bolide sumaher vozio.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Jovo

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!

Alzas

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.
(Dragče, 25. oktobar 2020 14:18)

Najjace su mi ove price, sumaher ucestvovao u razvijanju bolida. Kao da je radio ne znam sta. Pa i Takuma Sato ucestvuje u razvoju bolida. Al geldaj sad zbog cega, pa zato sto je VOZAC tog bolida. Kakvi sve "bolidi" komentarisu. Sumaher u cemu je jedino aktivno ucestvovao je namjerno udaranje Hila, izbacivanje sa staze drugih saucesnika. Samim tim udaranjem je svjesno rizikivao zivote drugih vizaca. Pogledajte klip kada namjerno skrece u stranu Hila da ga izbaci.

Rozberg je uzeo titulu zatonstonse trkao, a ne kao Masa i Baricelo pustali pred ciljem i plakali.

A to sto se smijao nakon senine nesrece, i pogibije, to govori o njemu kao "covjeku".

U pravu si, ne moze Hamilton sa njim u istu recenicu zato sto Hamilton nije los covjek kao Sumaher.

Alzas

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!
(Jovo, 25. oktobar 2020 14:11)

Cist primjer kada vize puta ponovis laz da postane istina.

Jedino sto je zvanicno da u eri Sunahera je vladalo bezakonje insuriva dominacija jednig tima, koji subse sluzili svim ilegalnim radnjama.

Dragče

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.

Jovo

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!

Dragče

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.

Alzas

pre 3 godine

Kakva dominacija Hamiltona. Karijera bez najmanje mrlje. Ovo je primjer za udzbenike kako se ponasa jedan sampion. Nije namjerno izbacivao protivnike, nije ih namjerno dovodio u zivotne opasnosti, nisu mu kolege pustale pobjedu na cilju. Privatni zivot kristalno cist. Nijense smijao tudjim nesrecama. Bravo majstore, stranice F1 su ispisane.

Alzas

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.
(Dragče, 25. oktobar 2020 14:18)

Najjace su mi ove price, sumaher ucestvovao u razvijanju bolida. Kao da je radio ne znam sta. Pa i Takuma Sato ucestvuje u razvoju bolida. Al geldaj sad zbog cega, pa zato sto je VOZAC tog bolida. Kakvi sve "bolidi" komentarisu. Sumaher u cemu je jedino aktivno ucestvovao je namjerno udaranje Hila, izbacivanje sa staze drugih saucesnika. Samim tim udaranjem je svjesno rizikivao zivote drugih vizaca. Pogledajte klip kada namjerno skrece u stranu Hila da ga izbaci.

Rozberg je uzeo titulu zatonstonse trkao, a ne kao Masa i Baricelo pustali pred ciljem i plakali.

A to sto se smijao nakon senine nesrece, i pogibije, to govori o njemu kao "covjeku".

U pravu si, ne moze Hamilton sa njim u istu recenicu zato sto Hamilton nije los covjek kao Sumaher.

Alzas

pre 3 godine

Nikako ne mogu da svarim ove komentare tipa, Sena je najbolji, Prost, Sumaher, pa drugi sportovi Pele, Maradona, Jordan i sl. Pa ljudi vremena se mjenjaju, dolaze novi, bolji, sta zivite u proslosti. Komentari tipa, ma jooj kakav Hamilton, sine Sena je bio Bog, ovo sve samo vozi, tehnologija bla bla. Pa druze onda vozi Juga, Ficu, sto se vozilo u tvoje vrijeme, koristi telefon na brojcanik, TV crno bijeli... To sto se vi tesko mirite sa tim sto vas je vrijeme pregazilo nije nas problem. Previse ste dvolicni. Idi uzivaj u prirodi, setaj kera, citaj novine, mani se komentarisanja na portalima u tim godinama sa tim zatucanim razmisljanjem.

Alzas

pre 3 godine

Posto ce biti komentara kako Hamilton ima najbrzi bolid. Evo jedna statistika Sumahera, naravno sve se moze provjeriti, ko hoce. Pa da vidite kave je bolide sumaher vozio.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

bm

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!
(milos, 25. oktobar 2020 15:55)

Isto je važilo za Šumaherov ferrari kad je dominirao. Čak i kad je Baričelo bio bolji, morao je da pušta Šumija do dobije trku. E to je baš bilo dosadno i to mnoge odvratilo od oraćenja F1

Alzas

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!
(Jovo, 25. oktobar 2020 14:11)

Cist primjer kada vize puta ponovis laz da postane istina.

Jedino sto je zvanicno da u eri Sunahera je vladalo bezakonje insuriva dominacija jednig tima, koji subse sluzili svim ilegalnim radnjama.

ime

pre 3 godine

Mercedes=FIA

Ako neko spomene promenu pravila oni prete izlaskom iz sampionata. Sumaher je sinonim brzine bio i bice... vozi kao Sumaher :)

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Hamiltonove mrlje: svesno laganje sudija, izbacivanje protivnika sa staze, hapšenje zbog nasilničke vožnje, utaja poreza, crni rasizam.

asse

pre 3 godine

Kakav start Kimija,mozda najbolji prvi krug u istoriji sa 16 na 6 mesto i napad na Leklera i Verstapena u drugom krugu i sve to u raspaloj Alfi ove sezone.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

Kao neko ko je odgledao SVE trke F1 od 1988 pa do danas, mogu da vam kažem sledeće: Senna i Šumaher su bili (svako na svoj način) ipak malo bolji vozači od Hamiltona. Imali su i veću konkurenciju i nije bila tolika razlika u bolidima, pogotovo u vreme Šumahera. Zadnje dve-tri sezone, da je Verstappen vozio Mercedes, bio bi šampion. On je najtalentovaniji i najbolji vozač, ali... to nije dovoljno kad tehnika ipak dosta toga odlučuje. Skidam mu kapu za SVAKU od ove 92 pobede (a ako dobije još jednu (sedmu) ove sezone, biće po svim parametrima najbolji svih vremena... po brojkama. Ko razume, shvatiće.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Po meni je Hakinen bio bolji vozac od Sumahera.Taj ga urnisao gde je stigao a onda mafijaski dil Ferarija sa gumama i Hakinen ode u penziju.Nije covek hteo da bude deo cirkusa.
Sena po meni najbolji vozac.Hamilton bez premca statisticki sampion.

Масарико

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada.
(Ibrakadabra, 25. oktobar 2020 16:35)

Osvojiti GS nikada i ni u kom slučaju nike "lagano". Isto tako nikada i ni u kom slučaju nije lako pobediti u F1 trci, a kamoli 92 puta. Prema tome, ako taj neki Zverev, kako kažeš, zaista osvoji 30 GS titula, onda će on pošteno biti rekorder, bez obzira na protivnike. Isto tako, Hamiltom je d pravom rekorder, bez obzira na konkurenciju. I tu je kraj priče u svakom sportu. Jer šampionski kontinuitet od desetak i više godina nije nešto što se lako postiže.

Sergio Stroll

pre 3 godine

@Dragče "Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog..."
U periodu 2010-2013 Fetel je bio neprikosnoven, a gore pomenuti lik govori o dominaciji Meklarena!!! Nemojte više objavljivati ovako nebulozne komentare, ovde pojedinci ne znaju šta pišu.
Trka je odlična,ubedljivo najbolja ove godine i to treba pomenuti, veliki broj preticanja, kontakte Ferštapena i Pereza, odnosno Strola i Norisa. Danas Rejsing Point nije imao sreće iako su bili dobro nadahnuti. Lekler izuzetan, želim mu plasman na podijum. Hamilton od preticanja Botasa vozi fantastično. Pozdrav svim pravim ljubiteljima F1.

ogorčen

pre 3 godine

F1 je pred kolapsom, ukoliko ne obave potpuno rekonstrukciju takmičenja, pitanje je kuda će otići...
Honda napušta f1 i dva konstruktora ostaju bez dobavljača agregata, Red Bull i Alfa Tauri... Od proizvođača ostaju samo reno, mercedes i Ferari.
Motore sa unutrašnjim sagorevanjem polako zamenjuje elektrifikacija i hibridi, nikome se više ne isplati da ulaže u takmičenje jer su troškovi ogromni a na kraju krajeva zna se ko ce izaći kao pobednik jer mercedes nekako unapred zna kakva će pravila biti pa se usklade sa njima.

Pancev

pre 3 godine

A za 20 godina kada budu kontrolisali formule na staci dzojstikom, ima da bude neki novi lik uspesniji od Hamiltona. To ce tek biti pravi borci. Posto vidim da je vec Hamilton proglasen za boljeg vozaca od Sumahera. Steta sto tako malo prati formulu 1 sada. Zbog cega li je to?

Keops

pre 3 godine

OK Luis nije ni senka ne Šumahera nego ni jednog šampiona F1 ali eto kakav takav jadan i srećan obara sve rekorde... Šta da vam kažem, meni je najbolji a još par trka biće i zvanično najbolji u istoriji F1!

Pedja

pre 3 godine

Kako je samo obecao pocetak, ali onda razocarenje. Previse dobar bolid ima mercedes, nije interesantno.

Hamilton ocajan start, ali u danasnje vreme je to skroz nebitno.

milos

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!

Kiza

pre 3 godine

Najveci je Senna. Mozete da pricate sta god hocete, ali Sena je imao nevidjenu konkurenciju dok je vozio, Sumaher je bio dobar samo kada Hakinen nije vozio, dok je Hamilton smesan bez konkurencije i sa Botasom kao klupskim kolegom koji se sklanja da bi ga Hamilton obisao i prvi prosao kroz cilj. Samo je Senna kralj svi ostali su podanici.

kralj

pre 3 godine

Alzas@
Decko,ja razumem da si Luisov fan I on je bez sumnje odlican vozac ali samo odlican vozac ako tako mogu da kazem.Luis vozi bez pritiska jer zna da iako zadnji krene,bice u prvih pet a vrlo verovatno u tri prvoplasirana,zato sto ima bolid brzi skoro sekundu po krugu od recimo RB,doduse ne na svim stazama ali pola sekunde ima na svakoj stazi.Botas je recimo po meni puno losiji vozac od Luisa ali i takvom Botasu ostali vozaci ne mogu da pridju,toliko sto se tice dominacije Hamiltona.Moje je pitanje,zasto nije ovako pobedjivao Rozberga a Rozberga niko ne smatra mnogo velikim vozacem?Namece se odgovor da nije hteo da se sklanja Luisu I zbog toga je dobio otkaz,a da je slucajno Rozberg bio vozac iz bilo koje druge zemlje a ne Nemacke,siguran sam da ni u teoriji ne bi bio sv.prvak.

"koju posluku porati"

pre 3 godine

Hamilton - pravi vozac u pravom timu u pravo vreme. Sklopile su mu se sve kockice, ali apsolutno je to zasluzio. Jedini vozac koji je pobedio bar na jednoj trci svake sezone i jedini koji ima pobedu na svakoj stazi. Tokom dominacije Red Bula cutao, vredno radio i uvek iz bolida izvlacio maksimum.
A sto se debate oko GOATa tice, svidelo se to nekome ili ne, brojevi su jedino sto ostaje nakon svega. Alonso je primer koliko je to surovo i nepravedno, ali tako je.

Ja

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.
(WillyWonka, 25. oktobar 2020 18:30)

Inače Sena i Alonso su vozili Ladu i Dačiju.

Ibrakadabra

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada. Formula 1 ocajna nikada sporija i dosadnija za gledanje bez konkurencije. Ali ajde da kazemo i to - mnogo bezbednija nego pre.

Molder

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...

Socijalno ugrozen

pre 3 godine

Osporavati Hamiltona je isto kao I pljuvati po Realu ili pljuvati Dzordana ili reci da Nadal nema pojma .....covek je legenda koji ce ici lagano do 120 + pobeda.......

Jaran

pre 3 godine

samo da pitam
Moras da shvatis b92 atmosferu:
- kada Hrvat komentatise, nije sam. Dobije brdo pluseva svoje Hr ekipice, a i oni takodje komentatisu (pogledaj komentare za Barsa - Real, sve ce ti biti jasno). U 90% slucajeva omalovazavaju svaki nas uspeh u fudbalu i velicaju njihove uspehe cak i kada to nije tema.
- neki nasi kompleksasi imaju fetis da se potpisuju kao Hrvati (na primer: Miro Osjek, Stipe Split,...) i lupetaju za sve pare ili protiv Hrvatske/Hrvata (na primer: doista nemamo pojma o nogometu, ne kuzim sto je napravio travel kada je mogao dodat ponajboljem playmakeru svijeta Roko Leni Ukicu,...) ili generalno protiv ljudi koje ne vole. Ali najcudnije je sto obavezno moraju da zvuce kao veci Hrvati od samih Hrvata tim nacinom na koji pisu. :D
- Postoji i jedan izdvojeni slucaj, "slucaj drago". Vidis, nekada davno je ovde bio jedan Hrvat "drago". E sad, taj drago je mislio da je genije za kosarku i sport uopste i ubedjivao nas je kako je Bojan Bogdanovic ubedljivo bolji od svih nasih kosarkasa, a da su Saric i Bender takodje bolji. Onda se desilo nesto cudno u Jokicevoj prvoj sezoni, jedna nasa legenda je odlucio da ga troluje. Potpisivao se kao on i uveo je "Air Bodzan", "Dragon Bender" i jos neke izraze u recnik i totalno unistio lika.

Ukratko, nemoj da se nerviras zbog komentatora na b92. Pola njih troluje, a pola njih nema pojma o cemu komentarise. Nemoj da ih shvatas ozbiljno jer ako udjes u raspravu sa njima - cak iako imas dokaze da su 1000% pogresili ili lazu - ne mozes da ih pobedis. :]

Tihi

pre 3 godine

@vince carter
Tvoja generacija mozda jos uvek govori 'vozi ko Sumaher'. Moja je govorila 'vozi ko Lauda', a neki starci su govorili 'vozi ko Fandjo', pa mi je to kao detetu bilo cudno, jer nikada nisam video toga Fandja.
Cela ta diskusija o 'najvecem' vozacu je detinjasta, jer ne postoji jasan kriterjum sta to znaci 'najveci'.
Ali brojevi su na Hamiltonovoj strani sto se tice broja pobeda. Sumaher je jos uvek na celu po broju titula. Ostalo su isprazna naklapanja.

Alzas

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 14:05) A sto pokusavas da govoris hrvatskom ijekavicom? Hrvat nisi, vidi se iz aviona.
(samo da pitam, 25. oktobar 2020 14:45

Ajde lijeci se. Ne znam sto uopste pustaju ovako komentare.

Фрфљави

pre 3 godine

@Милоше, а како је Шумахер највећи лада бројке и статистика говори другачије? Јел то твоје мишљење?

boombar

pre 3 godine

@Smeh
Tv prenos bio besplatan? Kada? Gde? Baš me zanima gde i kada je to bilo moguće da neka tv stanica prenosi F1 trku besplatno?

Ne znam za Srbiju, ali u Hr su prijenosi bili na nacionalnoj televiziji do cca 2010 g.
A u stara dobra vremena, prenosio ih je i npr. Eurosport

ccc

pre 3 godine

@neko iz dijaspore, Mensel, Niki Lauda, Prost, Sena, Sumi, Alonso, Kimi, Mika, Fetel, Hamilton, sve su veliki vozaci i sampioni, bitno je ko je kada rodjen i ko je imao priliku nekog da gleda. Sumahera konkretno nisam mogao da smislim, od namernog udaranja Prosta, do radovanja nakon pobede kada je Sena poginuo, do momenta ga je Alonso pobedjovao a on se ponasao bezobrazno i umanjivao Alonsovu dominaciju, veoma prljav i bezobrazan lik, iz tog razloga za mene nikada nece biti najveci. Hamilton ima najdominantniji bolid i to je glavni razlog zasto je najbolji vozac ali da nije bio dobar ne bi zavrsio u Mercedesu.

Smeh

pre 3 godine

Ako je Hamilton sada najbolji ikada šta je onda Rozberg koji je uspeo da ga pobedi u tom istom Mercedesu i uzme titulu? Ima jedinog konkurenta na stazi, koji vozi isto vozilo kao i on, i bude poražen. To najbolji ikada? Ajde da je Rozberg neki veliki vozač već čovek prosečan vozač koji je bio na zalasku karijere.

Kgh

pre 3 godine

S obzirom da je neuporedivo porediti godine, odnosno bolide iz 80, 90,00 ili 10... tako je nemoguce poredite vozace it tog perioda sa danasnjim vremenom. Bolidi su brzi, sa vise tehnologije u odnosu na predhodne. Tako bi trebalo postaviti i ere u formuli, a ne porediti Shumacher-a sa Hamiltonom ili nekim drugim vozacem. Neko je imao srecu od njih da ima vecu ili manju konkurenciju, i tako bi trebalo postaviti stvari i analizirati, a ne samo uzimati ukupan broj pobeda. A sto se tice bolida, to je posebna prica i tu je vrlo lako postaviti kategorizaciju. Tako bi onda dobili da su svi oni u odredjenom periodu bili neprikosnoveni i dominantni, a suludo je pricati i prepucavati se o ljudima koji su ziveli u 70 god razlicitog perioda, od Fandza pa do Luisa. Jedno je sigurno, svi sportovi su podignuti na izuzetan vrhunski nivo i uglavnom su svi raniji rekordi potuceni. Samo treba uzeti u obzir da je ranije sport bio ameterski i radi fizicke kondicije nacija, a danas je to surovi biznis.

jojufff

pre 3 godine

Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač
(Šofer, 25. oktobar 2020 18:50)

Danas teže voziti bolid nego prije?
pa danas im dođe kao igrica..čak i mi na tv u mozemo vidjeti u kakvom su stanju gume.
da ne pricam o ostalim informacijama koje su im doatupne.
sta tek reći o silnoj elektronici i tehnologiji sto im pomaze.
mehanike sve manje, i sve se manje trazi znanja od vozaca.
drzi volan i vozi.
pogledaj samo snimke od prije 30 godina i sada.
sada bolidi klize kao po ledu. ništa ne trese, bruji, vibrira...

Ludilo

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 15:36)

E moj prijatelju,Srbi ti imaju različita mišljenja o najvećima u sportovima,u zavisnosti od toga kako im odgovara.
Na primer,kad Mesi i Ronaldo dominiraju preko 10 godina,onda je to nikakva konkurencija i Uefalona i Penal Madrid i pominju se ovi stariji kojima ova dvojica ne bi mogla kopačke da čiste.
Ali kad dominiraju Federer,Nadal i Djoković onda je to zlatna era a medju njima najbolji naš Srbenda.
Da Djoković nije Srbin svi bi pričali da je ovo najgora konkurencija svih vremena i da su Kurijer,Sampras,Edberg,Agasi i ostala bratija iz devedesetih majstori za ovu trojicu.
Ono što je tačno je da je Džordan najveći.
Sportisti kao što su Džordan,Ali,Federer,
Sena,će uvek biti mitska bića,to su ljudi koji su prevazišli svoj sport,Hamiltonu svaka čast.

zlatko

pre 3 godine

(Фрфљави, 25. oktobar 2020 15:59)
Ne znam sta ce ti Milos odgovoriti,ali odgovoricu ti ja: Gledao sam karijere oba vozača ,uvek kao navijač drugih ekipa,i jednostavno ,utisak koji ostavljaju obojica govori u prilog Šumahera.Kao kad gledaš Noleta i Federera,džabe što će ga Nole verovatno prestići,Federer će za ceo svet biti naj!Statistika ne igra tu neku ulogu,ili ćeš reći da je Vetel bolji od Sene i Prosta?

Jaran

pre 3 godine

Alzas
Baki, sam sebe kontradiktujes i kopas sve vecu rupu. Pises kako imas pravo na svoje misljenje, a onda kada neko iznese drugacije ili potpuno suprotno misljenje od tvog ti ih nazivas svakakvim imenima. Nisi bas kvalitetan trol, cak i zaboravljas da pises kao Hrvat tek svaku drugu recenicu... :D

BMX

pre 3 godine

Sumaher je GOAT, Hamilton je kvalitet nema sta, ali budimo realni danasnji sport GENERALNO je u velikom padu sto se kvaliteta tice jer je ocigledno previse novca ukljuceno u pricu. Tako da tesko je porediti jednu eru sa drugom ali po mom misljenju Sumaher je neprikosnoven.

no name

pre 3 godine

Ovom coveku sve poklopilo .bas ima srece .Ako Mercedes nastavi ovu dominaciju ovaj ce imati preko stotinu pobeda .Jedino da dodje neki konkurentniji vozac u njihov tim u koji ce boriti bitku
.tipa Verstapen ili Fetel

Šofer

pre 3 godine

Kakvih sve lupetanja. Svako vreme nosi svoje. Ne mogu se uporedjivati Fandjo, Hil, Sena, Šumaher, Hamilton. Doći će neko drugi ali vozila neće biti ista. Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač

4k4.Dex

pre 3 godine

Mercedes je toliko dominantan da trče nemaju draž a Hamiltonom titule snagu. Nije on kriv ali tako je. Bez pravog rivalstva u trkačkim sportovima nema ni s od sporta. Ne znam kako neko može i da gleda F1 trenutno. Moto GP je duplo bolji bar.

vince carter

pre 3 godine

@Tihi Vozi kao Sumaher,to se jos uvek prica i jos ce. Da bi neko bio najveci ljudi moraju da pricaju o njemu,o Formuli 1 skoro pa niko ne prica a kamoli o Hamiltonu. Sto samo po sebi govori da tek kad bude penzionisan kao Ime uopste nece biti bitan ako nije ni sad kada je aktivan. Rekordi su jedno velicina je drugo,vozaci kao Senna,prost bi sa Mercedesom iz 2020 verovatno bili na 100% ali bi i njih zbog toga hejtovali,dok nesto ne verujem da bi Hamilton bio sto je danas sa mercedesom iz 1988 na primer.Secam se kada me je pokojni stric kada sam bio dete,negde 1999 zamolio da odem kuci i proverim ko je pobedio na trci formule 1,ljudi su komentarisali sport,bilo im je bitno,nabrijano. Sada se prati da bi se komentarisalo po sajtovima i kladionice,svuda su nametnuli Goat pricu. Evo skoro na jednom velikom youtub bokserskom kanalu bila anketa za najveceg. Muhamed Ali odneo ubedljivu pobedu,Floyd nije bio ni medju 10,sto govori da ljudi ne mare i ne pamte statistiku,Senna pa Sumaher je mislim redosled u F1 po glasovima za najveceg. Ako te ljudi ne pamte i ne velicaju dzaba sve. Svako ko misli da Muhamed Ali nije najveci bokser ikada taj i ne zna sta znaci biti najveci.

vince carter

pre 3 godine

@Smeo bih da se opkladim da je i medju mladjom populacijom popularniji Sumaher. Ja sam mladji od Sumahera 20+ godina,ljudi nemaju pravu sliku na portalima,gde ne komentarise ni 2% ljudi.

Ankh

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...
(Molder, 25. oktobar 2020 17:01)

Sena? Onaj koji je na stazi poginuo? Samo da ne bude dobar kao Sena...

jsx

pre 3 godine

Sumaherov bolid nije bio bolji od ostalih. Dalje, je l' se izvlaci na lutriji ko ce sta vozii? Normalno da vozi najbolji bolid kad je najbolji, zasto bi oni koji prave najbolji bolid dali meni npr. da ga vozi?
Verujem da je lakse sada voziti, ali lakse je i protivnicima. Generalno se komentari svode na to sto je odgovarajuci vozac (da li Sumaher, Prost ili Sena) bio najbolji u trenucima kad je taj komentator bio mlad, a posle niko ne valja

WillyWonka

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.

Spirala

pre 3 godine

Za one koji ne razumeju.
Hamilton Vs Rozberg (2016. Rozberg osvojio titulu)

Pol pozicije: 12-8
Pobede: 10-9
Završene trke: 19-20
Prosečna startna pozicija: 4.14 - 1.81
Prosečna završna pozicija: 2.11 - 2.25
Podijumi: 17-16
Osvojeni poeni: 380-385
Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.

Jo

pre 3 godine

Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.
(Spirala, 26. oktobar 2020 18:23)

Te godine je Rozberg uzeo pobede na nekoliko staza koji bi mnogi unapred upisali Hamiltonu; Belgija, Italija, Japan. Takodje, kad je Hamilton trebalo u Japanu da pretekne Ferstapena, nije mu uspelo. Kad je Rozbergu trebalo da pretekne Ferstapena u Abu Dabiju, uspelo mu je. Samo ova stvar je dovoljna za tih 5 pobodova razlike u korist Rozberga. I Rozberg je imao pehove kao i Hamilton, ali je te godine stvarno blistao i sasvim zasluzeno postao sampion.

Alzas

pre 3 godine

Kakva dominacija Hamiltona. Karijera bez najmanje mrlje. Ovo je primjer za udzbenike kako se ponasa jedan sampion. Nije namjerno izbacivao protivnike, nije ih namjerno dovodio u zivotne opasnosti, nisu mu kolege pustale pobjedu na cilju. Privatni zivot kristalno cist. Nijense smijao tudjim nesrecama. Bravo majstore, stranice F1 su ispisane.

Dragče

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.

Jovo

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!

Alzas

pre 3 godine

Sena i Šumaher su miljama ispred Hamiltona i on nikada sa njima neće moći ni u istu rečenicu a kamoli ti nešto drugo. Danas od vozača zavisi svego oko 5%, onda od vozača zavisilo najmanje 35-40%. Hamilton vozi ubedljivo najdominantni bolid ikada, sa kojim je čak i prosečni Rozberg uzeo titulu koliko je dominantan. Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog, već došao na gotovo. Šumaher prešao u krš Ferari 1996 i sam ga razvijao do najboljeg bolida, a kada je prešao 1996 od Ferarija mnogo bolji bili Beneton, Meklaren i Vilijams.
(Dragče, 25. oktobar 2020 14:18)

Najjace su mi ove price, sumaher ucestvovao u razvijanju bolida. Kao da je radio ne znam sta. Pa i Takuma Sato ucestvuje u razvoju bolida. Al geldaj sad zbog cega, pa zato sto je VOZAC tog bolida. Kakvi sve "bolidi" komentarisu. Sumaher u cemu je jedino aktivno ucestvovao je namjerno udaranje Hila, izbacivanje sa staze drugih saucesnika. Samim tim udaranjem je svjesno rizikivao zivote drugih vizaca. Pogledajte klip kada namjerno skrece u stranu Hila da ga izbaci.

Rozberg je uzeo titulu zatonstonse trkao, a ne kao Masa i Baricelo pustali pred ciljem i plakali.

A to sto se smijao nakon senine nesrece, i pogibije, to govori o njemu kao "covjeku".

U pravu si, ne moze Hamilton sa njim u istu recenicu zato sto Hamilton nije los covjek kao Sumaher.

Alzas

pre 3 godine

Posto ce biti komentara kako Hamilton ima najbrzi bolid. Evo jedna statistika Sumahera, naravno sve se moze provjeriti, ko hoce. Pa da vidite kave je bolide sumaher vozio.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu, 6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Alzas

pre 3 godine

Nikako ne mogu da svarim ove komentare tipa, Sena je najbolji, Prost, Sumaher, pa drugi sportovi Pele, Maradona, Jordan i sl. Pa ljudi vremena se mjenjaju, dolaze novi, bolji, sta zivite u proslosti. Komentari tipa, ma jooj kakav Hamilton, sine Sena je bio Bog, ovo sve samo vozi, tehnologija bla bla. Pa druze onda vozi Juga, Ficu, sto se vozilo u tvoje vrijeme, koristi telefon na brojcanik, TV crno bijeli... To sto se vi tesko mirite sa tim sto vas je vrijeme pregazilo nije nas problem. Previse ste dvolicni. Idi uzivaj u prirodi, setaj kera, citaj novine, mani se komentarisanja na portalima u tim godinama sa tim zatucanim razmisljanjem.

ime

pre 3 godine

Mercedes=FIA

Ako neko spomene promenu pravila oni prete izlaskom iz sampionata. Sumaher je sinonim brzine bio i bice... vozi kao Sumaher :)

milos

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!

Alzas

pre 3 godine

Gledanost po jednoj trci u eri Mihaela Šumahera rekordna milijardu i dvesta miliona gledalaca, danas u eri Hamiltona svega trista pedeset miliona sa tedencijom pada. Zvanični F1 podaci, pametnom dosta!
(Jovo, 25. oktobar 2020 14:11)

Cist primjer kada vize puta ponovis laz da postane istina.

Jedino sto je zvanicno da u eri Sunahera je vladalo bezakonje insuriva dominacija jednig tima, koji subse sluzili svim ilegalnim radnjama.

Keops

pre 3 godine

OK Luis nije ni senka ne Šumahera nego ni jednog šampiona F1 ali eto kakav takav jadan i srećan obara sve rekorde... Šta da vam kažem, meni je najbolji a još par trka biće i zvanično najbolji u istoriji F1!

Ankh

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...
(Molder, 25. oktobar 2020 17:01)

Sena? Onaj koji je na stazi poginuo? Samo da ne bude dobar kao Sena...

Ricardo Zunino

pre 3 godine

Hamiltonove mrlje: svesno laganje sudija, izbacivanje protivnika sa staze, hapšenje zbog nasilničke vožnje, utaja poreza, crni rasizam.

Molder

pre 3 godine

Kome je ovaj starletan Hamilton u igrici na pc-u(sto jeste danasnja formula) najbolji vozac,taj nije prosao ni pored trkackog juga a vozacku dozvolu je dobio na mufte...Sena,Vilnev,Mensel,Fitipaldi,Rojteman,Mos,Lauda,Prost,Fandjo su bili pravi vozaci-mehanika-vestina-hrabrost...Samo napaljeni klinci koji formulu gledaju od nastanka video igrice mogu da lupetaju,nikad nisu videli na delu stare majstore...A Senna...E taj je bio jedini koji je mogao i sa krsom da pobedi ostale,legenda kojoj Hamilton ni soferku ne moze da pere...

Ibrakadabra

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada. Formula 1 ocajna nikada sporija i dosadnija za gledanje bez konkurencije. Ali ajde da kazemo i to - mnogo bezbednija nego pre.

Kiza

pre 3 godine

Najveci je Senna. Mozete da pricate sta god hocete, ali Sena je imao nevidjenu konkurenciju dok je vozio, Sumaher je bio dobar samo kada Hakinen nije vozio, dok je Hamilton smesan bez konkurencije i sa Botasom kao klupskim kolegom koji se sklanja da bi ga Hamilton obisao i prvi prosao kroz cilj. Samo je Senna kralj svi ostali su podanici.

bm

pre 3 godine

Sumaher je najveci to zna i hamilton, ovo ke smesni cirkus, gde su dva bolida 20 godina ispred konkurencije, najdosadniji šampion svih vremena!
(milos, 25. oktobar 2020 15:55)

Isto je važilo za Šumaherov ferrari kad je dominirao. Čak i kad je Baričelo bio bolji, morao je da pušta Šumija do dobije trku. E to je baš bilo dosadno i to mnoge odvratilo od oraćenja F1

WillyWonka

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.

BMX

pre 3 godine

Sumaher je GOAT, Hamilton je kvalitet nema sta, ali budimo realni danasnji sport GENERALNO je u velikom padu sto se kvaliteta tice jer je ocigledno previse novca ukljuceno u pricu. Tako da tesko je porediti jednu eru sa drugom ali po mom misljenju Sumaher je neprikosnoven.

Smeh

pre 3 godine

Ako je Hamilton sada najbolji ikada šta je onda Rozberg koji je uspeo da ga pobedi u tom istom Mercedesu i uzme titulu? Ima jedinog konkurenta na stazi, koji vozi isto vozilo kao i on, i bude poražen. To najbolji ikada? Ajde da je Rozberg neki veliki vozač već čovek prosečan vozač koji je bio na zalasku karijere.

kralj

pre 3 godine

Alzas@
Decko,ja razumem da si Luisov fan I on je bez sumnje odlican vozac ali samo odlican vozac ako tako mogu da kazem.Luis vozi bez pritiska jer zna da iako zadnji krene,bice u prvih pet a vrlo verovatno u tri prvoplasirana,zato sto ima bolid brzi skoro sekundu po krugu od recimo RB,doduse ne na svim stazama ali pola sekunde ima na svakoj stazi.Botas je recimo po meni puno losiji vozac od Luisa ali i takvom Botasu ostali vozaci ne mogu da pridju,toliko sto se tice dominacije Hamiltona.Moje je pitanje,zasto nije ovako pobedjivao Rozberga a Rozberga niko ne smatra mnogo velikim vozacem?Namece se odgovor da nije hteo da se sklanja Luisu I zbog toga je dobio otkaz,a da je slucajno Rozberg bio vozac iz bilo koje druge zemlje a ne Nemacke,siguran sam da ni u teoriji ne bi bio sv.prvak.

Фрфљави

pre 3 godine

@Милоше, а како је Шумахер највећи лада бројке и статистика говори другачије? Јел то твоје мишљење?

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Po meni je Hakinen bio bolji vozac od Sumahera.Taj ga urnisao gde je stigao a onda mafijaski dil Ferarija sa gumama i Hakinen ode u penziju.Nije covek hteo da bude deo cirkusa.
Sena po meni najbolji vozac.Hamilton bez premca statisticki sampion.

Socijalno ugrozen

pre 3 godine

Osporavati Hamiltona je isto kao I pljuvati po Realu ili pljuvati Dzordana ili reci da Nadal nema pojma .....covek je legenda koji ce ici lagano do 120 + pobeda.......

"koju posluku porati"

pre 3 godine

Hamilton - pravi vozac u pravom timu u pravo vreme. Sklopile su mu se sve kockice, ali apsolutno je to zasluzio. Jedini vozac koji je pobedio bar na jednoj trci svake sezone i jedini koji ima pobedu na svakoj stazi. Tokom dominacije Red Bula cutao, vredno radio i uvek iz bolida izvlacio maksimum.
A sto se debate oko GOATa tice, svidelo se to nekome ili ne, brojevi su jedino sto ostaje nakon svega. Alonso je primer koliko je to surovo i nepravedno, ali tako je.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

Kao neko ko je odgledao SVE trke F1 od 1988 pa do danas, mogu da vam kažem sledeće: Senna i Šumaher su bili (svako na svoj način) ipak malo bolji vozači od Hamiltona. Imali su i veću konkurenciju i nije bila tolika razlika u bolidima, pogotovo u vreme Šumahera. Zadnje dve-tri sezone, da je Verstappen vozio Mercedes, bio bi šampion. On je najtalentovaniji i najbolji vozač, ali... to nije dovoljno kad tehnika ipak dosta toga odlučuje. Skidam mu kapu za SVAKU od ove 92 pobede (a ako dobije još jednu (sedmu) ove sezone, biće po svim parametrima najbolji svih vremena... po brojkama. Ko razume, shvatiće.

Šofer

pre 3 godine

Kakvih sve lupetanja. Svako vreme nosi svoje. Ne mogu se uporedjivati Fandjo, Hil, Sena, Šumaher, Hamilton. Doći će neko drugi ali vozila neće biti ista. Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač

ogorčen

pre 3 godine

F1 je pred kolapsom, ukoliko ne obave potpuno rekonstrukciju takmičenja, pitanje je kuda će otići...
Honda napušta f1 i dva konstruktora ostaju bez dobavljača agregata, Red Bull i Alfa Tauri... Od proizvođača ostaju samo reno, mercedes i Ferari.
Motore sa unutrašnjim sagorevanjem polako zamenjuje elektrifikacija i hibridi, nikome se više ne isplati da ulaže u takmičenje jer su troškovi ogromni a na kraju krajeva zna se ko ce izaći kao pobednik jer mercedes nekako unapred zna kakva će pravila biti pa se usklade sa njima.

Pancev

pre 3 godine

A za 20 godina kada budu kontrolisali formule na staci dzojstikom, ima da bude neki novi lik uspesniji od Hamiltona. To ce tek biti pravi borci. Posto vidim da je vec Hamilton proglasen za boljeg vozaca od Sumahera. Steta sto tako malo prati formulu 1 sada. Zbog cega li je to?

vince carter

pre 3 godine

@Tihi Vozi kao Sumaher,to se jos uvek prica i jos ce. Da bi neko bio najveci ljudi moraju da pricaju o njemu,o Formuli 1 skoro pa niko ne prica a kamoli o Hamiltonu. Sto samo po sebi govori da tek kad bude penzionisan kao Ime uopste nece biti bitan ako nije ni sad kada je aktivan. Rekordi su jedno velicina je drugo,vozaci kao Senna,prost bi sa Mercedesom iz 2020 verovatno bili na 100% ali bi i njih zbog toga hejtovali,dok nesto ne verujem da bi Hamilton bio sto je danas sa mercedesom iz 1988 na primer.Secam se kada me je pokojni stric kada sam bio dete,negde 1999 zamolio da odem kuci i proverim ko je pobedio na trci formule 1,ljudi su komentarisali sport,bilo im je bitno,nabrijano. Sada se prati da bi se komentarisalo po sajtovima i kladionice,svuda su nametnuli Goat pricu. Evo skoro na jednom velikom youtub bokserskom kanalu bila anketa za najveceg. Muhamed Ali odneo ubedljivu pobedu,Floyd nije bio ni medju 10,sto govori da ljudi ne mare i ne pamte statistiku,Senna pa Sumaher je mislim redosled u F1 po glasovima za najveceg. Ako te ljudi ne pamte i ne velicaju dzaba sve. Svako ko misli da Muhamed Ali nije najveci bokser ikada taj i ne zna sta znaci biti najveci.

vince carter

pre 3 godine

@Smeo bih da se opkladim da je i medju mladjom populacijom popularniji Sumaher. Ja sam mladji od Sumahera 20+ godina,ljudi nemaju pravu sliku na portalima,gde ne komentarise ni 2% ljudi.

Pedja

pre 3 godine

Kako je samo obecao pocetak, ali onda razocarenje. Previse dobar bolid ima mercedes, nije interesantno.

Hamilton ocajan start, ali u danasnje vreme je to skroz nebitno.

zlatko

pre 3 godine

(Фрфљави, 25. oktobar 2020 15:59)
Ne znam sta ce ti Milos odgovoriti,ali odgovoricu ti ja: Gledao sam karijere oba vozača ,uvek kao navijač drugih ekipa,i jednostavno ,utisak koji ostavljaju obojica govori u prilog Šumahera.Kao kad gledaš Noleta i Federera,džabe što će ga Nole verovatno prestići,Federer će za ceo svet biti naj!Statistika ne igra tu neku ulogu,ili ćeš reći da je Vetel bolji od Sene i Prosta?

Масарико

pre 3 godine

Ovo bi bilo kao kada bi Zverev ili tako neki teniser nakon sto se povuku Nadal, Djokovic i Federer, i ostali asovi uzimao lagano gren slemove i za 10-ak godina osvojio 30 gren slemova i eto on postao ubedljivo najbolji ikada.
(Ibrakadabra, 25. oktobar 2020 16:35)

Osvojiti GS nikada i ni u kom slučaju nike "lagano". Isto tako nikada i ni u kom slučaju nije lako pobediti u F1 trci, a kamoli 92 puta. Prema tome, ako taj neki Zverev, kako kažeš, zaista osvoji 30 GS titula, onda će on pošteno biti rekorder, bez obzira na protivnike. Isto tako, Hamiltom je d pravom rekorder, bez obzira na konkurenciju. I tu je kraj priče u svakom sportu. Jer šampionski kontinuitet od desetak i više godina nije nešto što se lako postiže.

Tihi

pre 3 godine

@vince carter
Tvoja generacija mozda jos uvek govori 'vozi ko Sumaher'. Moja je govorila 'vozi ko Lauda', a neki starci su govorili 'vozi ko Fandjo', pa mi je to kao detetu bilo cudno, jer nikada nisam video toga Fandja.
Cela ta diskusija o 'najvecem' vozacu je detinjasta, jer ne postoji jasan kriterjum sta to znaci 'najveci'.
Ali brojevi su na Hamiltonovoj strani sto se tice broja pobeda. Sumaher je jos uvek na celu po broju titula. Ostalo su isprazna naklapanja.

Jaran

pre 3 godine

Alzas
Baki, sam sebe kontradiktujes i kopas sve vecu rupu. Pises kako imas pravo na svoje misljenje, a onda kada neko iznese drugacije ili potpuno suprotno misljenje od tvog ti ih nazivas svakakvim imenima. Nisi bas kvalitetan trol, cak i zaboravljas da pises kao Hrvat tek svaku drugu recenicu... :D

Ja

pre 3 godine

Sena i Alonso su bili pravi vozači koji su titule osvajali vozačkim znanjem. Šumaher i Hamilton samo koriste tehnološki dominantne bolide u odnosu na konkurenciju. Bilo ko od prvih 5-6 vozača bi sa takvim bolidima bio prvak.
(WillyWonka, 25. oktobar 2020 18:30)

Inače Sena i Alonso su vozili Ladu i Dačiju.

Sergio Stroll

pre 3 godine

@Dragče "Plus hamilton prešao u Mercedes 2013 kafa su usvojena takozvana Mercedes pravila koja su stupala na snagu 2014 i koja su dala apsolutnu prednost jednoj ekipi Mercedesu. Hamilton tako iz najjačeg Meklarena prelazi u još jači Mercedes i nije uopšte učestvovao u razvoju istog..."
U periodu 2010-2013 Fetel je bio neprikosnoven, a gore pomenuti lik govori o dominaciji Meklarena!!! Nemojte više objavljivati ovako nebulozne komentare, ovde pojedinci ne znaju šta pišu.
Trka je odlična,ubedljivo najbolja ove godine i to treba pomenuti, veliki broj preticanja, kontakte Ferštapena i Pereza, odnosno Strola i Norisa. Danas Rejsing Point nije imao sreće iako su bili dobro nadahnuti. Lekler izuzetan, želim mu plasman na podijum. Hamilton od preticanja Botasa vozi fantastično. Pozdrav svim pravim ljubiteljima F1.

jsx

pre 3 godine

Sumaherov bolid nije bio bolji od ostalih. Dalje, je l' se izvlaci na lutriji ko ce sta vozii? Normalno da vozi najbolji bolid kad je najbolji, zasto bi oni koji prave najbolji bolid dali meni npr. da ga vozi?
Verujem da je lakse sada voziti, ali lakse je i protivnicima. Generalno se komentari svode na to sto je odgovarajuci vozac (da li Sumaher, Prost ili Sena) bio najbolji u trenucima kad je taj komentator bio mlad, a posle niko ne valja

ccc

pre 3 godine

@neko iz dijaspore, Mensel, Niki Lauda, Prost, Sena, Sumi, Alonso, Kimi, Mika, Fetel, Hamilton, sve su veliki vozaci i sampioni, bitno je ko je kada rodjen i ko je imao priliku nekog da gleda. Sumahera konkretno nisam mogao da smislim, od namernog udaranja Prosta, do radovanja nakon pobede kada je Sena poginuo, do momenta ga je Alonso pobedjovao a on se ponasao bezobrazno i umanjivao Alonsovu dominaciju, veoma prljav i bezobrazan lik, iz tog razloga za mene nikada nece biti najveci. Hamilton ima najdominantniji bolid i to je glavni razlog zasto je najbolji vozac ali da nije bio dobar ne bi zavrsio u Mercedesu.

Ludilo

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 15:36)

E moj prijatelju,Srbi ti imaju različita mišljenja o najvećima u sportovima,u zavisnosti od toga kako im odgovara.
Na primer,kad Mesi i Ronaldo dominiraju preko 10 godina,onda je to nikakva konkurencija i Uefalona i Penal Madrid i pominju se ovi stariji kojima ova dvojica ne bi mogla kopačke da čiste.
Ali kad dominiraju Federer,Nadal i Djoković onda je to zlatna era a medju njima najbolji naš Srbenda.
Da Djoković nije Srbin svi bi pričali da je ovo najgora konkurencija svih vremena i da su Kurijer,Sampras,Edberg,Agasi i ostala bratija iz devedesetih majstori za ovu trojicu.
Ono što je tačno je da je Džordan najveći.
Sportisti kao što su Džordan,Ali,Federer,
Sena,će uvek biti mitska bića,to su ljudi koji su prevazišli svoj sport,Hamiltonu svaka čast.

jojufff

pre 3 godine

Tehnologija napreduje i danas je zahtevnije voziti ovaj bolid neko nekada Reno, Ferari. Botas ima isti bolid kao Hamilton ali nije isti vozač. Danas je Hamilton GOAT, sutra će biti neko drugi. Mercedes je namirisao ko će da im bude prvi vozač
(Šofer, 25. oktobar 2020 18:50)

Danas teže voziti bolid nego prije?
pa danas im dođe kao igrica..čak i mi na tv u mozemo vidjeti u kakvom su stanju gume.
da ne pricam o ostalim informacijama koje su im doatupne.
sta tek reći o silnoj elektronici i tehnologiji sto im pomaze.
mehanike sve manje, i sve se manje trazi znanja od vozaca.
drzi volan i vozi.
pogledaj samo snimke od prije 30 godina i sada.
sada bolidi klize kao po ledu. ništa ne trese, bruji, vibrira...

Alzas

pre 3 godine

(Alzas, 25. oktobar 2020 14:05) A sto pokusavas da govoris hrvatskom ijekavicom? Hrvat nisi, vidi se iz aviona.
(samo da pitam, 25. oktobar 2020 14:45

Ajde lijeci se. Ne znam sto uopste pustaju ovako komentare.

Jaran

pre 3 godine

samo da pitam
Moras da shvatis b92 atmosferu:
- kada Hrvat komentatise, nije sam. Dobije brdo pluseva svoje Hr ekipice, a i oni takodje komentatisu (pogledaj komentare za Barsa - Real, sve ce ti biti jasno). U 90% slucajeva omalovazavaju svaki nas uspeh u fudbalu i velicaju njihove uspehe cak i kada to nije tema.
- neki nasi kompleksasi imaju fetis da se potpisuju kao Hrvati (na primer: Miro Osjek, Stipe Split,...) i lupetaju za sve pare ili protiv Hrvatske/Hrvata (na primer: doista nemamo pojma o nogometu, ne kuzim sto je napravio travel kada je mogao dodat ponajboljem playmakeru svijeta Roko Leni Ukicu,...) ili generalno protiv ljudi koje ne vole. Ali najcudnije je sto obavezno moraju da zvuce kao veci Hrvati od samih Hrvata tim nacinom na koji pisu. :D
- Postoji i jedan izdvojeni slucaj, "slucaj drago". Vidis, nekada davno je ovde bio jedan Hrvat "drago". E sad, taj drago je mislio da je genije za kosarku i sport uopste i ubedjivao nas je kako je Bojan Bogdanovic ubedljivo bolji od svih nasih kosarkasa, a da su Saric i Bender takodje bolji. Onda se desilo nesto cudno u Jokicevoj prvoj sezoni, jedna nasa legenda je odlucio da ga troluje. Potpisivao se kao on i uveo je "Air Bodzan", "Dragon Bender" i jos neke izraze u recnik i totalno unistio lika.

Ukratko, nemoj da se nerviras zbog komentatora na b92. Pola njih troluje, a pola njih nema pojma o cemu komentarise. Nemoj da ih shvatas ozbiljno jer ako udjes u raspravu sa njima - cak iako imas dokaze da su 1000% pogresili ili lazu - ne mozes da ih pobedis. :]

no name

pre 3 godine

Ovom coveku sve poklopilo .bas ima srece .Ako Mercedes nastavi ovu dominaciju ovaj ce imati preko stotinu pobeda .Jedino da dodje neki konkurentniji vozac u njihov tim u koji ce boriti bitku
.tipa Verstapen ili Fetel

boombar

pre 3 godine

@Smeh
Tv prenos bio besplatan? Kada? Gde? Baš me zanima gde i kada je to bilo moguće da neka tv stanica prenosi F1 trku besplatno?

Ne znam za Srbiju, ali u Hr su prijenosi bili na nacionalnoj televiziji do cca 2010 g.
A u stara dobra vremena, prenosio ih je i npr. Eurosport

4k4.Dex

pre 3 godine

Mercedes je toliko dominantan da trče nemaju draž a Hamiltonom titule snagu. Nije on kriv ali tako je. Bez pravog rivalstva u trkačkim sportovima nema ni s od sporta. Ne znam kako neko može i da gleda F1 trenutno. Moto GP je duplo bolji bar.

asse

pre 3 godine

Kakav start Kimija,mozda najbolji prvi krug u istoriji sa 16 na 6 mesto i napad na Leklera i Verstapena u drugom krugu i sve to u raspaloj Alfi ove sezone.

Spirala

pre 3 godine

Za one koji ne razumeju.
Hamilton Vs Rozberg (2016. Rozberg osvojio titulu)

Pol pozicije: 12-8
Pobede: 10-9
Završene trke: 19-20
Prosečna startna pozicija: 4.14 - 1.81
Prosečna završna pozicija: 2.11 - 2.25
Podijumi: 17-16
Osvojeni poeni: 380-385
Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.

Kgh

pre 3 godine

S obzirom da je neuporedivo porediti godine, odnosno bolide iz 80, 90,00 ili 10... tako je nemoguce poredite vozace it tog perioda sa danasnjim vremenom. Bolidi su brzi, sa vise tehnologije u odnosu na predhodne. Tako bi trebalo postaviti i ere u formuli, a ne porediti Shumacher-a sa Hamiltonom ili nekim drugim vozacem. Neko je imao srecu od njih da ima vecu ili manju konkurenciju, i tako bi trebalo postaviti stvari i analizirati, a ne samo uzimati ukupan broj pobeda. A sto se tice bolida, to je posebna prica i tu je vrlo lako postaviti kategorizaciju. Tako bi onda dobili da su svi oni u odredjenom periodu bili neprikosnoveni i dominantni, a suludo je pricati i prepucavati se o ljudima koji su ziveli u 70 god razlicitog perioda, od Fandza pa do Luisa. Jedno je sigurno, svi sportovi su podignuti na izuzetan vrhunski nivo i uglavnom su svi raniji rekordi potuceni. Samo treba uzeti u obzir da je ranije sport bio ameterski i radi fizicke kondicije nacija, a danas je to surovi biznis.

Jo

pre 3 godine

Te sezone je Hamilton imao toliko "gremlina" na vozilu da je ozbiljno sumnjao u svoju garažu.
(Spirala, 26. oktobar 2020 18:23)

Te godine je Rozberg uzeo pobede na nekoliko staza koji bi mnogi unapred upisali Hamiltonu; Belgija, Italija, Japan. Takodje, kad je Hamilton trebalo u Japanu da pretekne Ferstapena, nije mu uspelo. Kad je Rozbergu trebalo da pretekne Ferstapena u Abu Dabiju, uspelo mu je. Samo ova stvar je dovoljna za tih 5 pobodova razlike u korist Rozberga. I Rozberg je imao pehove kao i Hamilton, ali je te godine stvarno blistao i sasvim zasluzeno postao sampion.