1. Jasno je da Rafa izbjegava Novaka.
    Protiv , igra samo kad mora.
    (lol, 20. oktobar 2020 17:05)

    Toliko ga je izbegavao, da je jadan odigrao samo 56 mečeva protiv njega i dobio ga bednih 27 puta, samo dva manje nego Novak njega.
    (Kako vam ne dosadi..., 22. oktobar 2020 13:15)

    # Link komentara

  2. U tome je prednost Novaka i zato tvrdim da ako sve bude ok za koronom i zdravljem, Novak ima velike sanse da se izjednaci sa ovom dvojicom koji imaju 20 GS a i mladji je od njih. Neko ce da kaze da ima mladjih od Novaka. Tacno ali oni jos moraju da cekaju da ga dobiju. Nemaju jos kvalitet i iskustvo..Jos da jedu gust pasulj..
    (321, 20. oktobar 2020 18:03)

    Ovakve poruke čitamo već godinama u nazad, a u realnosti Novak je za poslednjih pet godina, smanjio zaostatak za Nadalom samo za jedan GS turnir.
    Dakle u periodu između 28 i 33 godine, a sada neko očekuje da će od 33 do 38 godine da se naosvaja torfeja, dok će svi ostali da skrste ruke i da gledaju.
    Nerealno do bola, ali dobro dođe kao večita uteha.
    (Tamni vilajet, 22. oktobar 2020 13:11)

    # Link komentara

  3. Sta to pricate vi, otkud vama takve ideje i informacije. Novak ce naravno braniti tutulu u Bersiju ove godine, vec je prijavljen kao prvi nosilac. A da eto po vama bi kao igrao Bec a ne bi Masters turnir hahah. Boze kakvih ljudi ima.
    (Riki, 20. oktobar 2020 17:27)

    Rekao Djoković lično da ne ide u Pariz, eto odakle nam informacije.
    Odakle tebi tvoje nebuloze ?
    (Diki, 22. oktobar 2020 13:04)

    # Link komentara

  4. Jesu li Federeru oduzimali bodove ka nije pobeđuju narednu godinu kao što sada to rade sa tim nekim pravilima? nisam baš toliko dugo i dobar u tenisu
    (Mišo, 22. oktobar 2020 00:18)

    # Link komentara

  5. ...
    Istina je da Nadal nikada nije igrao Beč, a nikada nije ni bio prijavljen da igra Beč ove godine - tako da nije mogao ni da se povuče sa turnira na kome nije ni trebalo da igra.
    ....
    (zoki, 21. oktobar 2020 01:22)

    Zato u naslovu i stoji "povukao", jer nije ni bio prijavljen, ali je naknadno bio pozvan od strane organizatora, jer im je bila želja da kompletiraju u ovom trenutku najbolje igrače kao učesnike. Da se neki od stvarno prijavljenih igrača povukao, što može da se još desi, onda bi u naslovu stajalo povukao bez navodnika.
    Dugogodišnja želja organizatora Beča i jesu njih dvojica, koji praktično da i nisu igrali u Beču. Za razliku od Rafe, koji nije nikako igrao, Novak jeste na početku karijere, 2006 i 2007. Prvi put ga je zaustavio Varvinka, da bi naredne godine Novak i osvojio Beč u finalu pobedivši baš Vavrinku. Tad je Novak potpisao trogodišnji ugovor sa Bazelom, koji se igra u isto vreme kad i Beč. Te 2009. Bazel je od ATP 250 postao ATP 500, pošto je više puta bio proglašava kao treći najbolji turnir u dvorani, nakon Pariza i Šangaja. Te godine je Novak susreo u finalu trostrukog i uzastopnog šampiona Federera, kome je to bilo deseto učešće na turniru gde je nekad skupljao loptice drugim. Na opšte iznenađenje Novak je pobedio. Naredne godine, opet u finalu, Federer mu se revanširao.
    Sve u svemu, Beč je imao problem što se igrao u isto vreme kad i Bazel, koji je poznat po tome da nema uglednijeg tenisera koji nije učestvovao...
    (Milan_PT, 21. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  6. Ovo se zove "lažna vest" - da se tobože Nadal "povukao" iz Beča.

    Naravno, ovdašnji Đokovićevi navijači odmah se primaju, pa kažu:
    "Ljigavac. Trebao da igra Beč medjutim kad je Novak potvrdio dolazak odmah nakon RG on otkazao..."

    Istina je da Nadal nikada nije igrao Beč, a nikada nije ni bio prijavljen da igra Beč ove godine - tako da nije mogao ni da se povuče sa turnira na kome nije ni trebalo da igra.

    I takođe je istina da Đoković ne igra Pariz Masters.
    (zoki, 21. oktobar 2020 01:22)

    Pa nije baš ni tako kao što tvrdiš. Zašto bi direktor turnira pregovarao sa Nadalom ako nije bilo naznaka da bi mogao da zaigra u Beču.
    Čovek je znao igrati u februaru turnire 250/500 na šljaci u Južnoj Americi.
    (jocika, 21. oktobar 2020 10:07)

    # Link komentara

  7. Ovo se zove "lažna vest" - da se tobože Nadal "povukao" iz Beča.

    Naravno, ovdašnji Đokovićevi navijači odmah se primaju, pa kažu:
    "Ljigavac. Trebao da igra Beč medjutim kad je Novak potvrdio dolazak odmah nakon RG on otkazao..."

    Istina je da Nadal nikada nije igrao Beč, a nikada nije ni bio prijavljen da igra Beč ove godine - tako da nije mogao ni da se povuče sa turnira na kome nije ni trebalo da igra.

    I takođe je istina da Đoković ne igra Pariz Masters.
    (zoki, 21. oktobar 2020 01:22)

    # Link komentara

  8. Novak igra Bec iz istog razloga kao Federer 2018. Roterdam, a to je prelazak na 1.mjesto vjecne liste po broju sedmica na broju 1. Federeru je uspjelo da pretekne Samprasa, nadajmo se da ce i Novaku da pretekne Federera. A ako treba da igra Bec, Pert, Roterdam... radi tog cilja neka igra, u cemu je problem!?
    Ima li neko da bi propustio takvu priliku?
     (Slobodan, 20. oktobar 2020 22:29)

    # Link komentara

  9. @ Hugo

    Hugo idi spasi Hugolinu umseto sto se zanimas sa dzudzom.
    (Srki, 20. oktobar 2020 22:18)

    # Link komentara

  10. Posle krompira, Novak je u Sarajevu, vidi sliku, naručio salatu od cveća, on mora da sluša Amore, ali baš da jede cveće, zaista je koješta. I još ga Amore slika i kači na svoj čiviluk.
    (Guma se dobija iz cveća, 20. oktobar 2020 21:50)

    # Link komentara

  11. Bezi Nadal od Djokovica na betonu ko djavo od krsta!

    Pgledajte ovo rasturanje i 9 meceva i skoro 7 godina gde Nadal ni set nije uzeo nasem Novaku. Zastrasujuce!

    Djokovic Nadal 2-0 Peking 2014.
    Djokovic Nadal 2-0 London
    Djokovic Nadal 2-0 Majami
    Djokovic Nadal 2-0 Peking
    Djokovic Nadal 2-0 London
    Djokovic Nadal 2-0 Doha
    Djokovic Nadal 2-0 Indian Vels
    Djokovic Nadal 3-0 AO
    Djokovic Nadal 2-0 Atp kup 2020.
     (Hugo, 20. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  12. A kada je Novak rekao da preskace Pariz? Ne vidim sto bi preskakao, ok ne dobija poene, ali to je potencijalni masters vise osvojen, a nije umoran, s obzirom da je pola sezone preskoceno.
    (kaja, 20. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  13. Čuj, "prošle nedelje, kada je Đoković pristao da igra u Beču..."

    Ko ga je molio, nagovarao?
    (Pele 2.0, 20. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  14. Jadno, Bedno,Kukavički,Sramno ....šta li kaže ona ....etina Federer?
     (VUK, 20. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  15. sto se tice "revansa" mislim da revans jedino imna.nekog smisla na GS a na ovim turnirima totalno nebitno ko ce pobijediti.
     (dzoco, 20. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  16. Nadal nece igrati ni Pariz, mislim. Kapiram da je vec krenuo da se sprema za AO.
    (Conan, 20. oktobar

    A šta će da radi na AO, ako se i održi...? Da se namesti Noletu na revanš za RG...?
     (Bolesni skot, 20. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  17. Ovo kalkulisanje je malo providno,jeste da nije nesportski,i da je dozvoljeno,ali nekako jadno
    (Ivan, 20. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  18. Djokovic ne igra Pariz, informisite se malo kada pravite vest
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 20. oktobar 2020 19:08)

    Igra.
    (Marko, 20. oktobar 2020 19:20)

    # Link komentara

  19. GOAT je onaj teniser koji je najduze vremena bio broj 1 na svetu, to je jasno kao dan. Teoretski gledano neki teniser moze 10 godina zaredom uzimati samo po 2 grend slema godisnje a da nikada ne bude broj 1. na svetu, znaci ima 20 GS titula i npr najvise svih vremena a nije nikada bio broj 1, da li je takav teniser GOAT. Naravno da nije jer je merodavan ATP-ev sistem bodovanja. Samim tim ko je najduze bio broj 1 u istoriji taj je GOAT. Prema tome to je Roger i kapa dole, nadajmo se da ce ga Nole prestici...
    (Srbin, 20. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  20. Čuj otkazao Beĉ, pa mora ljudi. Ne drže pilule toliko, naredna doza je za Pariz, ali cijenim dzaba ovaj put. Neće biti žreb da sve što valja je na Novakovoj strani a kod Rafe neki Sineri. Crknite dušmanji, 1 mart samo što nije.
    (Istocna RS, 20. oktobar 2020 18:38)
    Sve sta valja kod Novaka? Swartzman i Thiem bili kod Nadala...2 najbolja sljakasa nakon doticne dvojke. To sta Novak gubi setove od Buste i Tsitsipasa kojeg je trebao dobiti 3-0 nema veze sa zdrebom. Najbolje da Nolu odmah stave u finale da ne bi bilo plakanja.
    (Zdreb, 20. oktobar 2020 19:09)

    # Link komentara

  21. Djokovic ne igra Pariz, informisite se malo kada pravite vest
     (Milos, 20. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  22. Čuj otkazao Beĉ, pa mora ljudi. Ne drže pilule toliko, naredna doza je za Pariz, ali cijenim dzaba ovaj put. Neće biti žreb da sve što valja je na Novakovoj strani a kod Rafe neki Sineri. Crknite dušmanji, 1 mart samo što nije.
    (Istocna RS, 20. oktobar 2020 18:38)
    Sve sta valja kod Novaka? Swartzman i Thiem bili kod Nadala...2 najbolja sljakasa nakon doticne dvojke. To sta Novak gubi setove od Buste i Tsitsipasa kojeg je trebao dobiti 3-0 nema veze sa zdrebom. Najbolje da Nolu odmah stave u finale da ne bi bilo plakanja.
    (Zdreb, 20. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  23. Novak igra bec pa odmara do zavrsnog mastersa, preskace pariz.
     (., 20. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  24. Tesko da ce Nadal na betonu,jos u zatvorenom prostoru doci do finala Pariza.
    (Simke_007, 20. oktobar 2020 16:41)
    Pa ko ce, daj ne glupirajte se Nadal kako godine prolaze sve vise bazira igru za brze podloge, prosle sezone je igrao polufinale Pariza, a pre 3 godine osvojio Peking i finale Sangaja, jos u Parizu nece igrati dosta tenisera
     (tennisman, 20. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  25. Đokovicu treba titula (bez izgubljenog meča) na završnom turniru u Londonu i četvrtfinale Beča da matematički obezbedi 311 nedelja na broju 1. To sve uz pretpostavku da Nadal osvoji Pariz i da dodje do finala Londona.
    Za prvo mesto na kraju godine treba mu samo 50 poena. Za to mu treba ili četrvtfinale Beča ili bar jedna pobeda u Londonu.
     (x, 20. oktobar 2020 18:54)

    # Link komentara

  26. ?
     (Džedaj, 20. oktobar 2020 18:47)

    # Link komentara

  27. Ajmo, Nole.
     (matori, 20. oktobar 2020 18:47)

    # Link komentara

  28. Čuj otkazao Beĉ, pa mora ljudi. Ne drže pilule toliko, naredna doza je za Pariz, ali cijenim dzaba ovaj put. Neće biti žreb da sve što valja je na Novakovoj strani a kod Rafe neki Sineri. Crknite dušmanji, 1 mart samo što nije.
    (Istocna RS, 20. oktobar 2020 18:38)

    # Link komentara

  29. @Јумко драго ми је да ти се остварила 2020та са Рафином победом. Битно је нама да и ти једном не плачеш јер их Ноле дере за добар дан
    (матори, 20. oktobar 2020 18:08)

    dobar ti je komentar, ali promeni potpis. taj je moj ( doduše na latinici) više od 10 godina.
     (matori, 20. oktobar 2020 18:34)

    # Link komentara

  30. Nadal igra Pariz da bi se izjednacio sa Djokovicem po broju masters titula.
    (Sammy Hunter, 20. oktobar 2020 18:31)

    # Link komentara

  31. Nadal nece igrati ni Pariz, mislim. Kapiram da je vec krenuo da se sprema za AO.
    (Conan, 20. oktobar 2020 16:49)

    Nadal objavi na Tviteru da igra Pariz, ali ti znaš bolje od njega!?
     (x, 20. oktobar 2020 18:29)

    # Link komentara

  32. Revans? Moze biti revans na Grend slemu i to i finalu. A tu Nola mora jos pasulja da jede i u zaistatku je sa revansima. Kakvi revansi u Parizu kakvi bakraci?
     (Ludi Milojko, 20. oktobar 2020 18:26)

    # Link komentara

  33. On zivi sada samo da trenira i cuva se da bih mogao da pobedi Djokovica i za po koji grand slam, dok ovaj nas ne preskace nijedan turnir,trosi se pa posle se cudimo kada ga ponekad i pobedi!Takticar je opasan!
     (unknown, 20. oktobar 2020 18:23)

    # Link komentara

  34. Nolo bio si odličan rival svih ovih godina ali izvini,ti nisi naš član.Za tebe nema šampanjca
     (Klub 20, 20. oktobar 2020 18:17)

    # Link komentara

  35. AO će biti otkazan zbog korone, to se odavno zna, zato je nololo prisiljen da igra turnire 250, sledeći gs je rg gde nadal uzima 21 titulu i odlazi u penziju kao goat, sudbina nolola je misterija
    (Teoretičar Zavera, 20. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  36. Rafa garant juri #1 mesto.
    (Darko, 20. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  37. Јумко драго ми је да ти се остварила 2020та са Рафином победом. Битно је нама да и ти једном не плачеш јер их Ноле дере за добар дан
    (матори, 20. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  38. He he Nadal toliko dominira i cini nemoguce stvari na sljaci da Srbi imaju privid da drugde nije dobar. Izgleda da bi ga vise cenili i hvalili da ima 5 Garosa pa bi rekli da je kompletan. Covek i na tvrdim podlogama sve osvojio
     (Gedza sa Kosova, 20. oktobar 2020 18:07)

    # Link komentara

  39. Novak ce 99% zavrsiti godinu kao prvi ali nije bas tako sigurno da ce docekati 8.mart na prvom mestu. Ako Nadal uzme jedan od ova dva turnira smanjice se dosta razlika izmedju njih dvojice pred sledecu sezonu. Rafa moze dosta poena da uzme na AO sl. godine tj. 1640 i jos ako bude odlucio da odigra Dubai ili neki drugi turnir za extra bodove moze da se desi da ga prestigne pre 310-te nedelje. Zato se nadam da ce Nole stici bar do polufinala u Becu i Londonu ne samo da bi osigurao br. 1 na kraju godine vec i da bi stekao kakvu takvu zalihu za AO 2021.
    (Boyka, 20. oktobar 2020 17:37)

    Sve je to lepo, ali Nadal treba da osvoji taj Pariz i završni masters. Nijedan od tih mastersa nije osvojio.

    Nikako mu ne ide na ruku skor na tim podlogama. Ako Đoković ne osvoji Beč, eto njega u Parizu, da se vidi sa Rafom, ako Rafa dođe do završnice turnira
    (............................., 20. oktobar 2020 18:04)

    # Link komentara

  40. Zasto bi se Novak plasio nekoga na betonu? Sa druge strane, Rafa nema sanse u Parizu na betonu, taj turnir nije osvajao i kad je bio mladji i u vecoj formi. Sa druge strane i da nekako dodje do finala Novak moze da ga spreci da se izjednaci sa njim po broju mastersa. Na kraju, kazem da Rafa na betonu ima da prodje kao i do sada protiv Novaka. Svi ostali turniri racunajuci i GS, nisu RG, gde je Rafa prvi favorit. U tome je prednost Novaka i zato tvrdim da ako sve bude ok za koronom i zdravljem, Novak ima velike sanse da se izjednaci sa ovom dvojicom koji imaju 20 GS a i mladji je od njih. Neko ce da kaze da ima mladjih od Novaka. Tacno ali oni jos moraju da cekaju da ga dobiju. Nemaju jos kvalitet i iskustvo..Jos da jedu gust pasulj..
    (321, 20. oktobar 2020 18:03)

    # Link komentara

  41. Napred Rafa.
     (K.Zoranic Np, 20. oktobar 2020 17:49)

    # Link komentara

  42. pobegao?
     (Xxl, 20. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  43. @ (Kralj mača, 20. oktobar 2020 17:20)

    Novak u Parizu brani finale, ako osvoji titulu dobija dodatne bodove.
    (Simo, 20. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  44. Novak ce 99% zavrsiti godinu kao prvi ali nije bas tako sigurno da ce docekati 8.mart na prvom mestu. Ako Nadal uzme jedan od ova dva turnira smanjice se dosta razlika izmedju njih dvojice pred sledecu sezonu. Rafa moze dosta poena da uzme na AO sl. godine tj. 1640 i jos ako bude odlucio da odigra Dubai ili neki drugi turnir za extra bodove moze da se desi da ga prestigne pre 310-te nedelje. Zato se nadam da ce Nole stici bar do polufinala u Becu i Londonu ne samo da bi osigurao br. 1 na kraju godine vec i da bi stekao kakvu takvu zalihu za AO 2021.
    (Boyka, 20. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  45. Nadala i Federera interesuju vec godinama samo GS turniri! Ove manje igraju samo pred GS i dižu formu nezaintetesovani za ishod turnira. Nadal je ove godine igrao Rim kao trening... Jedino bitno su GS turniri ostalo je trosenje energije za starije igrače. Ja ne razumem kako Novak to ne kapira. Kakvi crni Mastersi i broj nedelja. SAMO GS vreme istice...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krle, 20. oktobar 2020 17:15) # Link komentara

    Pa cim postavi i predposlednji rekord,broj sedmica na prvom mestu,veruj,da ce se i on fokusirati samo na GS.
    (Red, 20. oktobar 2020 17:29)

    # Link komentara

  46. A kakav sad revanš , Nadal je izdegenjačio Djokovića i to je bio revanš za Australiju gde je Novak deklasirao njega ! Meč u Parizu je bio istorijski i to je to ...
    (Gaga, 20. oktobar 2020 17:28)

    # Link komentara

  47. @ Ljigavac. Trebao da igra Beč medjutim kad je Novak potvrdio dolazak odmah nakon RG on otkazao i rekao ništa do kraja sesone, zatim Novak otkazuje Pariz on ga sad igra, da pokuša do mastersa koji nema.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cacanin, 20. oktobar 2020 16:47)
    @ Vai Teki
    @ Kakogod

    Sta to pricate vi, otkud vama takve ideje i informacije. Novak ce naravno braniti tutulu u Bersiju ove godine, vec je prijavljen kao prvi nosilac. A da eto po vama bi kao igrao Bec a ne bi Masters turnir hahah. Boze kakvih ljudi ima.
    (Riki, 20. oktobar 2020 17:27)

    # Link komentara

  48. Ucvikao!
    (Milosav, 20. oktobar 2020 17:25)

    # Link komentara

  49. Maljorka??????
     (Bosanac, 20. oktobar 2020 17:24)

    # Link komentara

  50. Rezultat u poslednjih 10 godina na brzim podlogama, 15:2 u korist Novaka. Postalo je potpuno jednostavno predvideti rezultat mečeva između njih dvojice, samo na osnovu podloge na kojoj se igra. Nema tu nikakve neizvesnosti, ako je šljaka - sve pare na Nadala, ako je beton ili trava, sve pare na Đokovića.
     (Bane, 20. oktobar 2020 17:23)

    # Link komentara

  51. Nadala interesuju samo GREN SLEM titule. Njega ne interesuje prvo mesto i ostali rekordi. On je svestan koliko ima godina i radi samo neophodne stvari da bi bio spreman za ta četiri velika turnira. On je žrtvovao US open i Rim planski da uzme RG. I to je uradio! Sada ce da igra samo zavrsni masters i čeka Australiju.
     (Kluzo, 20. oktobar 2020 17:23)

    # Link komentara

  52. Ноле треба да игра и Париз, јер треба спречити Надала да освоји нове бодове, иако Ноле у Паризу не може освојити додатне. Ако би Надал узео титулу у Паризу, чак уз освајање титуле у Бечу, Новак би освојио 140 бодова мање од Надала. С друге стране, Новак ће играњем у Бечу умањити себи шансе да тријумфује у Паризу и тиме омогућити Рафи да се изједначи са њим по броју освојених Мастерс титула, уместо да му додатно одмакне. Једноставно, играње од две седмице узастопно у његовим годинама дефинитивно оставља трага. Није више на врхунцу своје спремности, што се види по играма у завршницама великих турнира у последњих годину ипо дана (од Вимблдона 2019. па надаље). По мени, боље је да Надал узме чак 240 бодова више (њему финале Париза, а Новаку титула и да не игра Беч), а не да Надал узме само 140 бодова више (он узима Париз, а Новак Беч), јер је разлика само 100 бодова, а у питању је једна Мастерс титула више на конту једног или другог. С друге стране, Новак би могао повећати своју бодовну предност над Рафом у Лондону на Завршном Мастерсу сезоне, где треба да јури титулу и 1.500 бодова, док је прошле сезоне тамо освојио само 200.
     (Kralj mača, 20. oktobar 2020 17:20)

    # Link komentara

  53. Nadala i Federera interesuju vec godinama samo GS turniri! Ove manje igraju samo pred GS i dižu formu nezaintetesovani za ishod turnira. Nadal je ove godine igrao Rim kao trening... Jedino bitno su GS turniri ostalo je trosenje energije za starije igrače. Ja ne razumem kako Novak to ne kapira. Kakvi crni Mastersi i broj nedelja. SAMO GS vreme istice...
     (Krle, 20. oktobar 2020 17:15)

    # Link komentara

  54. Samim se, on ne voli decu
    Ne znam zašto, ali mislim da su Novak i Jelena par od srednje škole. Koliko se secam i oni su pričali o tome.
    (Hmmm, 20. oktobar 2020 17:15)

    # Link komentara

  55. Do kraja karijere igra samo RG ???
     (Slobodan, 20. oktobar 2020 17:12)

    # Link komentara

  56. Poznato je da Nadal posle svakog RG u poslednjih 10 godina ide malo na "oporavak", da ne kažemo detoksika iju.
    (NS, 20. oktobar 2020 17:10)

    # Link komentara

  57. Pa Djokovic nece igrati Pariz.
    (Tenis20, 20. oktobar 2020 16:43)

    Kolko ja znam Djoković će preskočiti Pariz ?
    (kakogod, 20. oktobar 2020 16:44)

    Nadal je trebalo da igra u Beču. Čitajte tekst malo.
     (Marko, 20. oktobar 2020 17:09)

    # Link komentara

  58. Jasno je da Rafa izbjegava Novaka.
    Protiv njega igra samo kad mora.
    (lol, 20. oktobar 2020 17:05)

    # Link komentara

  59. U redu je što Nadal ne želi da dođe u Beč, ima preča posla.
    Teniser je rešio da svojoj ljubljenoj (još od srednje škole) konačno dozvoli da u 36- rodi malu Nadalčicu...
    (Šalim se, on ne voli decu, 20. oktobar 2020 17:02)

    # Link komentara

  60. Realno,tesko ce biti revansa ove godine. U Parizu, Nadal u finalu, bilo bi veliko iznenadjenje, no sve sem njegovog poraza bi bilo jos i vece znenadjenje. A Lonodon, ne igraju u istoj grupi, tako da mozda polufinale. A ko je mislio da ce Nadal ide u Bec je mnogo,mnogo naivan...
    (Platipus Pera, 20. oktobar 2020 17:01)

    # Link komentara

  61. Ok, da li sam dobro razumeo? Nole napada Bec, a Nadal se uplasio od revansa sa Noletom pa podvio rep? Je l' to to? I da, u prilogu je zaboravljeno da se ponovi da je Nole najbolji teniser sveta, iako ga je ovaj, koji ga se navodno plasi na RG '20 oducio od tenisa.
    (Eugen, 20. oktobar 2020 17:00)

    # Link komentara

  62. Nadal nikad nije bio u boljoj formi u ovo doba godine. Sad je odmoran i očekujem da će uzeti bar jedan od ova dva završna turnira.
    (Topnik, 20. oktobar 2020 16:58)

    # Link komentara

  63. Evidentno je da juri prvu titulu na Mastersu u Parizu, pa ce sledece godine pokusati da osvoji Masterse u Majamiju i Sangaju i tako izjednaci Novakov rekord po osvojenim svim turnirima iz Masters serije. Pametan potez, narocito zbog godina kad telo vise ne moze da izdrzi igranje na svim turnirima tokom cele godine. Nemam nista protiv njega, ali bas kao i svaki iskreni Novakov navijac, zelim mu da ne osvoji ni jedan od pomenutih Mastersa, ikada. A ovako, nevezano za karijeru, zelim mu sve najbolje u zivotu. Nisam hejter.
     (Anksiozan_91, 20. oktobar 2020 16:58)

    # Link komentara

  64. novak ima kredita, tako da se u stvari njemu rafa jos uvek nije potpuno revansirao.
    (vrg, 20. oktobar 2020 16:55)

    # Link komentara

  65. GOAT
     (Vitezkoja, 20. oktobar 2020 16:53)

    # Link komentara

  66. Nadal nece igrati ni Pariz, mislim. Kapiram da je vec krenuo da se sprema za AO.
     (Conan, 20. oktobar 2020 16:49)

    # Link komentara

  67. Ljigavac. Trebao da igra Beč medjutim kad je Novak potvrdio dolazak odmah nakon RG on otkazao i rekao ništa do kraja sesone, zatim Novak otkazuje Pariz on ga sad igra, da pokuša do mastersa koji nema.
     (cacanin, 20. oktobar 2020 16:47)

    # Link komentara

  68. Em Novak neće igrati Pariz, em Nadal nema šanse tamo da stigne do finala.
     (Va Teki, 20. oktobar 2020 16:46)

    # Link komentara

  69. Kolko ja znam Djoković će preskočiti Pariz ?
    (kakogod, 20. oktobar 2020 16:44)

    # Link komentara

  70. Pa Djokovic nece igrati Pariz.
     (Tenis20, 20. oktobar 2020 16:43)

    # Link komentara

  71. Tesko da ce Nadal na betonu,jos u zatvorenom prostoru doci do finala Pariza.
     (Simke_007, 20. oktobar 2020 16:41)

    # Link komentara