1. Partizan vec odavno treba da prekine sve odnose sa fudbalskim savezom Srbije, sve sportske, prijateljske odnose sa SD Crvena Zvezda, da istupi iz prvenstva Srbije , da zaledi svoje postojanje, do vremena dok Srbija ne postane normalna pravna drzava i dok se ne obezbedi da sudije bez politickih pritisaka slobodno sude utakmice.Celnici Partizana koji to odbijaju su sigurno takodjer puleni trenutnog rezima , koji navijace Partizana godinama zadovoljavaju iskljucivo utakmicama Partizana sa Zvezdom, vecitim drugim mestom, kako u fudbalu tako i u kosarci.Pa neka Zvezda i dalje suverene osvaja titule i ping pšong ligi, koliko vrede vidimo u Evropi.Ovakva prvenstva u galofak ligi i galofak drzavi ne treba igrati.Nevezano za ovaj derbi, u globalu srpska liga odavno nema smisla.
    (miki, 18. oktobar 2020 22:50)

    # Link komentara

  2. Zvezda ima apsolutno pravo da prica o politickoj dominaciji.
    (Tirana, 17. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  3. Jiudi moji ja nemogu da verujem daje Vujošević ugradio svoj spin u sve svers sportskog društva partizan da čovek da ne poveruje sta ovaj stanojevic lupeta. Da ne ponavljamo ko papagaji samo da kažem da za ove cetri titule zvezda ima skor sa partizanom 6-4-2 za zvezdu. Onda bi pito Stanojevića o kojoj dominaciji Prica moždane u pravu ali dominacije zvezde u prvenstvu protiv partizana i za ove tri titule ima plus 98. Bodova. Tako da Stanojević traži neki albi za ispadanje iz Evrope i izgubljen neke male utakmice. Pade mi na pamet kada su trenera zvezde Branka Stankovića pitali kako zvezda bedi u oba derbija a partizan ispred zvezde a on odgovori čekaj neigra samo zvezda i partizan prvenstvo. Na kraju reko na malim se utakmica osvaja titula a ne na derbijima tako i stanojevic neka zna da derbiji ne odlučuju o titulu nego nad manjim utakmicama. Pozdrav
    (zdravkogfl, 17. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  4. Ha ha.. Kakva dominacija bre.. Mlatimo ih u.. Svakom.. Derbiju...
    (Milos, 17. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  5. Ovo je ista ona luzerska recenica koju smo mi nekad koristili kad izgubimo od Nemaca ili Engleza, bili smo bolji, ali oni su na srecu i na trcanje pobedili. Dragi gospodine kada buete organizovali LIGASKO takmicenje u kojem ce se vrednovati samo bodovi sa derbija, onda mozete da dajete ovakve izjave. Ova detinjasta izjava govori sve o Vama i Vasoj ozbiljnosti, ali to je vec problem uprave FK Partizan. U protekla tri prvenstva Zvezda ima ukupno preko 90 bodova prednosti pred Partizanom. Ako to nije dominacija, ne znam sta je.
    (Beoman, 17. oktobar 2020 10:19)

    # Link komentara

  6. "poštujemo 8 bodova prednosti i što su dominantni u domaćem prvenstvu. A dominacija kao dominacija još ne postoji"
    (Šta ti dečko pričaš..., 17. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara

  7. @razbijac mitova
    Zeka i Bjeka namestili Samrok!? Odlicno, zasto drzava nije uhapsila Zeku i Bjeku? Namestanje utakmice je krivicno delo. Ili nam ti to indirektno porucujes da je Partizan bio u to vreme drzavni projekat? Zasto su hapseni samo Dzaja i Cvele zbog Drulica? Zasto su Zeka i Bjeka zapalili iz Srbije kad su culi za hapsenje? Zeka na skijanje, Bjeka kod cerke i zeta. Sta je bilo sa ugovorom Kezmana u PSV? Svi su radili isto, ali su hapseni zvezdasi. Zasto? Retoricka pitanja, ne trazim odgovor. Eto ti samo deo razloga zasto 8-9 godina bez Evrope. Ima jos, ali mali je format da bi sve stalo. Slucajno pobedili Liverpul!? )) Sta bi dao da tvoj Partizan "slucajno" pobedi, ne Liverpul, buduceg osvajaca LS, nego Sarlroa? Umesto sto se siroti hvalite neresenim rezultatima i vodjstvom 1:0 na poluvremenu protiv Reala 1966. To koliko ste vi smesni, pa to nigde nema. Da je Zvezda imala takvu logistiku kao vi u vreme Karadzica igrala bi svako prolece u Evropi. A koji su vasi dometi, to znamo. Plasirati se u grupnu fazu i biti u prvenstvu ispred Zvezde. Mali klub, male i ambicije. A kompleksi veliki.
    (Bumerang, 17. oktobar 2020 08:40)

    # Link komentara

  8. Stop grobarskom spinovanju, u poslednjih 4 Zvezdine titule partizan je dobio samo jedan derbi a imali su 98 bodova minusa dok je Zvezda u te 4 titule dobila 4 derbija i ako to nije dominacija ne znam sta je
     (DžejAr65, 16. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  9. Red je cigani. Red je Deki. Toliko.
     (fancy, 16. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  10. Bitno je da si slučajno pobedio Liverpul, šestarde su nebitne. Ovo za grubu igru i penale je toliko glupo da ne vredi komentarisati.
    (Razbijač mitova, 16. oktobar 2020 21:29)
    A sto vi nekada barem i slucajno ne pobedite tako neki veliki klub u Evropi?
    (Nenad, 16. oktobar 2020 22:31)

    # Link komentara

  11. Procitao sam pazljivo intervju. Zvuci lepo, doduse pompezno i populisticki. Sve je to OK. Moze covek i da poveruje. Da nije tabele ispod teksta.
    (MilanB, 16. oktobar 2020 22:22)

    # Link komentara

  12. Veliki veliki trener. Internacionalni strucnjak sa zapazenim rezultatima. Trenirao takve velikane kao sto su Beijing Renhe, Dalian Aerbin i Partizan.
    (Dusanovo carstvo!, 16. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  13. Kako te nije sramota da nesto ovako izjavis.Za tri godine,Zvezda vam je pobegla skoro 100 bodova i 4 puta igrala Evropu u grupnoj fazi,od toga dve uzastopne LS i sta je to nego surova dominacija.Ako vas nije uvek pobedjivala,to je zato jer je nakon jakih utakmica u LS nakon tri dana igrala sa vama odmornima.Samo lud covek moze da tvrdi ili pomisli da nije bila daleko najkvalitetnija za sve ovo vreme.Secam se perioda kada ste i vi i vasi navijaci strepeli da ne popijete petardu,koliko je igracki bila superiornija.Ti dok si osvajao titule uz pomoc Toleta Karadzica,ispadao si od Samroka iz Evrope i pametniji si kad cutis.
    (Najrealnije, 16. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  14. @razbijac mitova
    Ahhaaha, ti nisi razbijac mitova, ti si lazov. Partizan bio redovan ucesnik evropskih takmicenja!? Kad ste vezali 4 godine u evropskim takmicenjima kao Zvezda? Nikad. Da ne govorimo o brukanju u LS, 12 utakmica bez pobede. Hocete penal u derbiju? Treba bato uci u 16m. Koliko vam je zutih i crvenih kartona oprosteno za pogibeljnu igru? S druge strane, za vas faulovi kad Zvezdin igrac na metar protrci, valjda od promaje padate, sta li? Pazi kad im i trener laze da dominiraju u derbijima, a brojke uopste to ne pokazuju.
    (Bumerang, 16. oktobar 2020 18:29)

    Za 8 godina u vreme Toletove vladavine Partizan je 6 puta igrao grupnu fazu u Evropi tako da to jeste redovno učestvovanje. Da ne pominjemo nameštaljku u režiji Zeke i Bjeke protiv Šamroka što je moralo da bude 7 sezona u Evropi.

    Tačno je da nije bilo 4 godine zaredom u Evropi poput Zvezde, ali nije bilo ni 8 ili 9 godina bez Evrope poput Zvezdinog rekorda. Brukanje u LŠ je kada odigraš egal utakmice sa Portom (te godine šampion) i Realom, protiv Olimpika (te godine pobednik kupa UEFA) sa Drogbom ubedljiv poraz od 3:1. Ali nije brukanje kada primiš 20 golova u grupi. Bitno je da si slučajno pobedio Liverpul, šestarde su nebitne. Ovo za grubu igru i penale je toliko glupo da ne vredi komentarisati.
    (Razbijač mitova, 16. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  15. (Mare, 16. oktobar 2020 19:41)

    Potpuno se slazem sa tobom,zbog toga mi i nije jasno za kosarku gde je obrnuta situacija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 20:26)

    U kosarci Zvezda je napravila nesto. Zacetnik ovog sporta u nasoj zemlji, prvi osvajač nekog evropskog takmicenja kada ste vi ispadali iz lige , pa vas dekretnom preko leta vracali. U tom smislu, mada ne mozemo da pricamo o tituli prvaka Evrope, mozemo da se negde poredimo.
    Vasi "uspesi" u evropskom fudbalu su
    1. Prvaci Evrope 16 min
    2. Sansa Ilica protiv Reala
    3. Dribling Sume protiv Mancestera
    ...i to bi bilo to

    Naravno da ti nije jasno jer si se unervozio, pa ne mozes (i ovako) racionalno da razmisljas. Zato sedi, malo mućni (nije tesko veruj mi) i shvatićeš koliko nema smisla ono sto pises
    (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  16. Tugaljiva izjava.. dominacija se meri titulama.. a derbi je uvek bio poseban mec u kojem ne pobedjuje obavezno bolji.. pfc svakako ima motiv vise da skine Zvezdi skalp, ali ovakvim izjavama samo otezavaju sebi..
    (Igor, 16. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  17. Kojih je to 6 uzastopnih derbija u Toletovo vreme Partizan dobio, molim te objasni mi.. Vi stvarno lupate ko maksim po diviziji i mislite da to niko ne zna..

    Svasta.
    (Daki, 16. oktobar 2020 19:50)

    [link]

    Potisnuli ste taj period tako da je jasno zašto ga se ne sećate.
    (Razbijač mitova, 16. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  18. Sto se nerviras ?
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 19:28)

    Tesko me klinac kao ti moze iznervirati,ne sekiraj se za mene.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 19:36)

    Ma moram...zao mi te
    (isprani mozgovi, 16. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  19. Ne pratim nesto ove tutubane ali secam se bio je 01. Avgust 2012. i na "lavoru je gostovao AEL-Limasol sa Kipra. Secam se da je rezultat bio isti kao protiv Samroka ( 0:1 ) a tutubani nas prozivaju zbog 0:0 sa Omonijom na Kipru, ali to je tako kada profa razmislja umesto njih.
    (Cubaka, 16. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  20. Ako vam je lakse, uzimajte kup i pobedjujte derbije a mi cemo svake godine titulu i Evropu.
     (Ljubisa livac, 16. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  21. Saska od Samroka. Mukice mala ..ako ti je lakše sada dobro nama, dobro tebi.
    (Brane, 16. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  22. Priznajem da je Partizan uspeo u jednom - doveo je najprepotentnijeg coveka za trenera.Pri tome nista, ama bas nista mu ne daje osnova za takvo razmisljanje i rezonovanje.To je pokušaj da podigne jednu ispod prosečnu ekipu, da ne izgubi u nedelju jer mu se moze desiti da brzo, na vec vidjen nacin dobije otkaz - ispao iz Evrope i izgubio prvenstvo u oktobru. To ne moze svakom da uspe.Ali postoji sansa da se umesaju vise sile i da bude nereseno ili da Zvezda izgubi, kako bi garnitura od 3V ostala tu gde jeste. E onad od ovog lika ne bi moglo da se zivi (ko zna sta bi sve pevao).
    Za dominaciju i ostalo samo jedan podatak: samo su Real i Zvezda do 1992 igarli u Evropi uzastopno 26 godina.To je dominacija istorijska i statisticka koju komsiluk nikada nece imati.Kada bi nabrajali ekipe sa kojima je Zvezda igrala, to bi bio krem dela krem, jer su komsije malo puta dosle do proleca, a i igrali su kupove gde su bile ekipe druge i trece klase (UEFA kup i Kup kupova).
    Ako igraci Zvezde posle ove izjave ne pobede, sto se menetice mogu da razduze opremu, i da igraju u bilo kom sastavu.
    (pedja, 16. oktobar 2020 20:33)

    # Link komentara

  23. Da sam na Dejanovom mestu pustio bih omladince da igraju derbi. Mozda se I pojavi neki dobar klinac. Ovako svi znamo kako ce mesarski igrati partizani, skakati pored aut linije kao nasi pretci na svaki prekrsaj, vrsiti pritisak na sudije...pa kontam da je bolje spremati Tim za LE. I ovako je +8.
    (Max, 16. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  24. Partizan sa Zvezdom se moze porediti tek kad bude prvak Evrope. Do tad da se dovode u istu ravan stvarno nema smisla.
    (Mare, 16. oktobar 2020 19:41)

    Potpuno se slazem sa tobom,zbog toga mi i nije jasno za kosarku gde je obrnuta situacija.
     (marko992, 16. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  25. Ako si ti da sudis Zvezdi kada je stalno prvak. Vi ste u grupi Novi Pazar, Rad i Radnicki. I ne ste bolje. Kada cete igrati negde vani Srbije, ah mozda u Bijeljina. Eto to vam je to....
     (Srbin, 16. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  26. Ma kako sad bre to? A taman smo kupili silne kolicine tog remdesvira? Nisu se valjda nasi strucnjaci opet zeznuli? Ne bi oni to.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milojica, 16. oktobar 2020 08:29)

    Како је Партизан прошао у последња два дуела са кипарским клубовима у квалификацијама за Лигу шампиона? Подсети нас.
    (Марко, 16. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  27. @Razbijač mitova

    Kojih je to 6 uzastopnih derbija u Toletovo vreme Partizan dobio, molim te objasni mi.. Vi stvarno lupate ko maksim po diviziji i mislite da to niko ne zna..

    Svasta.
    (Daki, 16. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  28. rece rent-a trener, hahahahaha
     (gtrovci, 16. oktobar 2020 19:46)

    # Link komentara

  29. Jok, ti imas pravo.
    (Peki, 16. oktobar 2020 19:46)

    # Link komentara

  30. Partizan sa Zvezdom se moze porediti tek kad bude prvak Evrope. Do tad da se dovode u istu ravan stvarno nema smisla.
    (Mare, 16. oktobar 2020 19:41)

    # Link komentara

  31. (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 18:29)

    Stvarno ti hvala za ovi klinac,sve bih da si u pravu.
    Moj post u vezi velicanja navedenih utakmica nisi mogao procitati,tako da si promasio temu dete.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 18:51)

    Sto se nerviras ?
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 19:28)

    Tesko me klinac kao ti moze iznervirati,ne sekiraj se za mene.
     (marko992, 16. oktobar 2020 19:36)

    # Link komentara

  32. (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 18:29)

    Stvarno ti hvala za ovi klinac,sve bih da si u pravu.
    Moj post u vezi velicanja navedenih utakmica nisi mogao procitati,tako da si promasio temu dete.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 18:51)

    Sto se nerviras ?
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  33. (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 18:29)

    Stvarno ti hvala za ovi klinac,sve bih da si u pravu.
    Moj post u vezi velicanja navedenih utakmica nisi mogao procitati,tako da si promasio temu dete.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 18:51)

    Sto se nerviras ? Nisi klinac? Jos gore...
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  34. Lepo receno. Pod dominacijom oni podrazumevaju kad pobede Napredak, Vozdovac i nezainteresovani TSC sa 5:0, a onda odigraju 0:0 sa Omonijom.
     (Will Mosley, 16. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  35. sa Mancesterom u Bg, nisu primali 9 komada kao Zvezda od Totenhema, sezona gde su dobili Zvezdu 2 puta, prikazivali bolju igru... Titula je namenjena, to svi znaju za nepobedivu mezimicu, a u kup je uzela Vosa sto je moguce, da recimo treci na tabeli pobedi drugog, sem ako ne igra protiv sestrice.
    (Roma Vučica, 16. oktobar 2020 16:06)

    Uporedjivati "C" tim Mančestera sa Totenhemom u Ligi šampiona moze samo neko ko ili ne zna, ne poznaje ili ko je duboko isfrustiran...
    Samoobmana je poznata u psihologiji i nije opasna po zivot, sto je utesno za tebe. Znači uz dodatni napor, dozu volje uspeces i ti jednog dana da izadjes iz tog stanja
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 16:17) # Link komentara


    taj totenhem upravo izbio A tim mancestera 6-1 u sred mancestera
    (gagarin, 16. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  36. Grešiš. To napaljeni klinci kao ti veličaju.
    Veliča se Bari, Tokio...pa kasnije Roma u Bg...pa Liverpul..eto stvari za veličanje (da ne idem unazad). Ali MU u Bg koga ste savladali 0:1 driblingom Sume (sto neko ovde napisa) ili Real sa 0:0 šansom Saleta Ilica, stvarno nema mozga
    (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 18:29)

    Stvarno ti hvala za ovi klinac,sve bih da si u pravu.
    Moj post u vezi velicanja navedenih utakmica nisi mogao procitati,tako da si promasio temu dete.
     (marko992, 16. oktobar 2020 18:51)

    # Link komentara

  37. jeste, treba da vezemo jos tri titule pa onda da uporedimo ko je ubedljivije vezao sest titula.
    (blenta, 16. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  38. @razbijac mitova
    Ahhaaha, ti nisi razbijac mitova, ti si lazov. Partizan bio redovan ucesnik evropskih takmicenja!? Kad ste vezali 4 godine u evropskim takmicenjima kao Zvezda? Nikad. Da ne govorimo o brukanju u LS, 12 utakmica bez pobede. Hocete penal u derbiju? Treba bato uci u 16m. Koliko vam je zutih i crvenih kartona oprosteno za pogibeljnu igru? S druge strane, za vas faulovi kad Zvezdin igrac na metar protrci, valjda od promaje padate, sta li? Pazi kad im i trener laze da dominiraju u derbijima, a brojke uopste to ne pokazuju.
    (Bumerang, 16. oktobar 2020 18:29)

    # Link komentara

  39. Pa C tim Mancestera je bio mnogo jaci od S tima Arsenala pre neku godinu,velicali ste te utakmiice do nebesa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 16. oktobar 2020 17:56)

    Grešiš. To napaljeni klinci kao ti veličaju.
    Veliča se Bari, Tokio...pa kasnije Roma u Bg...pa Liverpul..eto stvari za veličanje (da ne idem unazad). Ali MU u Bg koga ste savladali 0:1 driblingom Sume (sto neko ovde napisa) ili Real sa 0:0 šansom Saleta Ilica, stvarno nema mozga
    (isprani mozogvi, 16. oktobar 2020 18:29)

    # Link komentara

  40. Uporedjivati "C" tim Mančestera sa Totenhemom u Ligi šampiona moze samo neko ko ili ne zna, ne poznaje ili ko je duboko isfrustiran...
    Samoobmana je poznata u psihologiji i nije opasna po zivot, sto je utesno za tebe. Znači uz dodatni napor, dozu volje uspeces i ti jednog dana da izadjes iz tog stanja
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 16:17)

    Pa C tim Mancestera je bio mnogo jaci od S tima Arsenala pre neku godinu,velicali ste te utakmiice do nebesa.
     (marko992, 16. oktobar 2020 17:56)

    # Link komentara

  41. Za pocetak vi morate da pobedjujete i na drugim utakmicama da bi dosli do sanse za titulu. A ne pobedite Zvezdu, a izgubite od Ivanjice i hocete titulu. A kod nas je jos od uvek poznato da se titule dobijaju na malim utakmicama. Derbi je samo 6 bodova u sezoni.A da smo dominantni, to govori cinjenica da poslednjih godina i kad nam se prepolove bodovi, vi opet niste ni blizu titule. Toliko o tome.
     (Mare, 16. oktobar 2020 17:44)

    # Link komentara

  42. Zasto bi moralo da se pobedi u derbiju na plus 11 par kola do kraja ili na + 33???? Vi niste bitni nama... O cemu ti pricas covece?
    (Straight Outta München, 16. oktobar 2020 17:22)

    # Link komentara

  43. Dok ste u Toletovo vreme vi osvajali titule, a Zvezda dobijala derbije, onda ste bili ubedljivo bolji. Ah, da grobarska logika. '91 nisu igrali Englezi...
    (kostolomac, 16. oktobar 2020 14:02)

    Toletovo vreme počinje 2008. godine kada dolazi na čelo saveza umesto Terzića koji je iznenada napustio zemlju jer je išao na školovanje u inostranstvo. U to Toletovo vreme Partizan je pobedio u 6 derbija za redom što je apsolutni rekord, usput bio prilično dominantan na terenu u derbijima, Zvezda nije pobedila u derbiju više od četiri godine, Partizan je osvojio 6 titula za redom i bio redovan učesnik evropskih takmičenja, jednom u LŠ dok je Zvezda završavala evropska takmičenja u sezoni kupanja. Tole je zapravo jedini predsednik FS-a u istoriji koji je imao veze sa Partizanom (imao je više veze sa Vojvodinom), svi ostali su bili iz državne mezimice. U Toletovo vreme nije dosuđen penal Partizanu u derbiju i taj period upada u period duži od 20 godina što ne treba komentarisati.
    (Razbijač mitova, 16. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  44. Sto se tice samo prosle sezone crno-beli se nisu obrukali u Evropi, gde su igrali egal sa Mancesterom u Bg, nisu primali 9 komada kao Zvezda od Totenhema, sezona gde su dobili Zvezdu 2 puta, prikazivali bolju igru... Titula je namenjena, to svi znaju za nepobedivu mezimicu, a u kup je uzela Vosa sto je moguce, da recimo treci na tabeli pobedi drugog, sem ako ne igra protiv sestrice.
    (Roma Vučica, 16. oktobar 2020 16:06)
    Stalna priča o mezimici. Postajete dosadni sa tom pričom. Ko vam je platio lucencu za evro takmičenja što jedne godine nije učinjeno jedne godine Zvezdi. Poklon stadion.. Kažeš MU kome je loše išlo u PL a igrao sa rezervnim timom. Zvezda igrala LŠ i imala dve pobede što je za vas misaona imenica. I jedna Barsa primi 7 komada pa šta
     (ekonomista, 16. oktobar 2020 17:01)

    # Link komentara

  45. Eeeee dobro! Ako tako kaze Aleksandar Stanojevic, ta trenerska velicina i trnerska legenga Zamaleka, onda je to sigurno tako. BTW, to je onaj trener koji pored velikog trenerskog znanja ima i pevacki talenat koji obicno iskazuje u svlacionicama a pred kamerama. Mislim da je to deo motivacionog trenerskog nastupa posle utakmice.

    Hvala,
    Dragan
    (Dragan, 16. oktobar 2020 17:01)

    # Link komentara

  46. Ok
    (Milan, 16. oktobar 2020 16:31)

    # Link komentara

  47. Stalna prepucavanja delija i grobara mi se popela na onu stvar jedni i drugi podavno kancer od komunizma u klupskom sportu.

    Podavno su treba li ugase da ne postoji kao večiti ali politika ne da drži u svrsi zamajavanja narodne mase. Čitaj "hleb igara."
    (Poštovalac igre, 16. oktobar 2020 16:22)

    # Link komentara

  48. Opet spinuju. Znaci od 8 prvenstvenih derbija u zadnje 3 sezone, Zvezda je dobila 2, Partizan 1, a 5 su zavrsila nereseno. Ko kaze da Zvezda mora da ih pobedi svaki put? U kupu su oni dva puta bili bolji, ali to je i normalno jer su tako spasavali sezonu dok se kod zvezdinih fudbalera nije videla motivacija, sto je sramota druge vrste, ali nema veze sa dominacijom u prvenstvu.

    Cak i ako racunamo derbije u kupu, onda je Partizan bolji 3:2, a 5 puta je bilo nereseno. Kakva je to dominacija kad je procenat pobeda minorno na jednoj strani?

    Inace prvenstva se igraju sa svim ekipama, ako nisu potrebni neka Zvezda i Partizan odigraju dve utakmice u Maju i rese pitanje sampiona?!
    (chupavi, 16. oktobar 2020 16:17)

    # Link komentara

  49. Sto se tice samo prosle sezone crno-beli se nisu obrukali u Evropi, gde su igrali egal sa Mancesterom u Bg, nisu primali 9 komada kao Zvezda od Totenhema, sezona gde su dobili Zvezdu 2 puta, prikazivali bolju igru... Titula je namenjena, to svi znaju za nepobedivu mezimicu, a u kup je uzela Vosa sto je moguce, da recimo treci na tabeli pobedi drugog, sem ako ne igra protiv sestrice.
    (Roma Vučica, 16. oktobar 2020 16:06)

    Uporedjivati "C" tim Mančestera sa Totenhemom u Ligi šampiona moze samo neko ko ili ne zna, ne poznaje ili ko je duboko isfrustiran...
    Samoobmana je poznata u psihologiji i nije opasna po zivot, sto je utesno za tebe. Znači uz dodatni napor, dozu volje uspeces i ti jednog dana da izadjes iz tog stanja
    (isprani mozak, 16. oktobar 2020 16:17)

    # Link komentara

  50. Ok :))
    Ajde, u pravu si!
    Jel sad lakse?
     (dacha Zvezda, 16. oktobar 2020 16:16)

    # Link komentara

  51. Dobro, evo vi budite dominantni. Mi cemo da osvajamo titule i igramo Evropu.
     (Bocko, 16. oktobar 2020 16:06)

    # Link komentara

  52. Sto se tice samo prosle sezone crno-beli se nisu obrukali u Evropi, gde su igrali egal sa Mancesterom u Bg, nisu primali 9 komada kao Zvezda od Totenhema, sezona gde su dobili Zvezdu 2 puta, prikazivali bolju igru... Titula je namenjena, to svi znaju za nepobedivu mezimicu, a u kup je uzela Vosa sto je moguce, da recimo treci na tabeli pobedi drugog, sem ako ne igra protiv sestrice.
    (Roma Vučica, 16. oktobar 2020 16:06)

    # Link komentara

  53. Ljudi ko boga vas molim, nadjite mi samo jednog normalnog iz Partizana sa kojim moze da se realno razgovara. Da li je moguce da su ih profa i Pantic sve "zarazili" pa pricaju kao da su jeli Bunike.U vreme kada je sve transparentno na internetu oni pricaju nesto u sta valjda samo oni veruju i ova nekolicina tastatura navijaca koji ovde ponavljaju njihove reci k'o papagaji posto ne znaju da koriste svoj mozak.
    (Cubaka, 16. oktobar 2020 16:04)

    # Link komentara

  54. Dok ste u Toletovo vreme vi osvajali titule, a Zvezda dobijala derbije, onda ste bili ubedljivo bolji. Ah, da grobarska logika. '91 nisu igrali Englezi...
    (kostolomac, 16. oktobar 2020 14:02)

    Druze, informisi se malo pa onda pisi, proveri koje je to derbije dobijala Zvezda u Toletovo vreme...
     (Dzoni-1970-, 16. oktobar 2020 15:57)

    # Link komentara

  55. Au Stanoje brate ako ti ovo nije dominacija ja ne znam šta je!Pa mi smo već treću godinu zaredom prvaci već u septembru ,opraštate se od titule u petom kolu već,razlika u bodovima u zadnje tri godine je preko 100(i slovima STO)bodova,pa da li ti uopšte veruješ u ovo što si izjavio ?!Za titulu se pitate isto kao moja pokojna baba a da je pošteno i realno prvenstvo i da nemate pomoć sudija vi ne bi bili medju prvih pet
    (Buljko, 16. oktobar 2020 15:56)

    # Link komentara

  56. Дерби више не постоји.
    Партизан може да тражи ривала за свој двобој негде по Врању ...
     (Рале, 16. oktobar 2020 15:46)

    # Link komentara

  57. Šta je dominacija? Dominacija je kada igraš Evropu 4 godine za redom. Dominacija je kada imaš mnogo više utakmica odigranih u Evropi u istoriji. Dominacija je što si bio prvak Evrope i Sveta. Dominacija je kada imaš više osvojenih bodova u prvenstvu. Dominacija je kada imaš više titula, a ne pomaže ti Karadžić. Dominacija je kada imaš više navijaća. Dominacija je kada u međusobnim susretima ukupno imaš više pobeda. Jurenje samo pobede u derbiju je, vađenje, zato što su svi navedeni elementi dominacije na strani protivnika. S poštovanjem
    (Mito, 16. oktobar 2020 13:42)

    Pazi, slazem se da je Zvezda trenutno dominantnija i ima bolji igracki kadar, sto i nije tesko kad pogledam kakvi panjevi igraju u mom Partizanu ali 90% ovoga sto si ti ovde nabrojao nije definicija dominacije nego istorijski podaci... To su dve razlicite stvari, u suprotnom bi mogao da kazes kako je Notingem Forest dominantan klub u Engleskoj, kako je recimo Ferencvaros respektabilan klub u Evropi, itd. da ne nabrajam, valjda ces shvatiti poentu...
    (sofronije, 16. oktobar 2020 15:42)

    # Link komentara

  58. Mito
    I onda nakon 4 godine igranja Evrooe za redom, sta imate od toga?
    Dugovi i dalje tu, igrace ne mozete da prodate ni za 2 miliona, a vama ostaje da mislite kako ste bitni zato sto igrate Evropu umesto da oterate bagru iz kluba
    (Prfg, 16. oktobar 2020 15:08

    Da nije Evrope dugovi bi bili veći. Eto vi ne igrate Evropu pa dugovi ko Zvezdini. Real ima dugove oko 300 miliona funti. Lako proverljivo. Dugove imaju i MU, i MC a od pre dve godine i Bayern bez obzira što ti klubovi na godišnjem nivou pozitivno posluju. PSG kažnjavan kao i MC zbog finansijskog fer pleja Prodavali smo mi igrače i za više od 2 mil. Kakva liga takvi i igrači a i kakva reprezentacija. Vaše priče o Sadiku i 9 miliona na kraju ispade 3 i to u ratama
     (konstantin, 16. oktobar 2020 15:41)

    # Link komentara

  59. I onda nakon 4 godine igranja Evrooe za redom, sta imate od toga?
    Dugovi i dalje tu, igrace ne mozete da prodate ni za 2 miliona, a vama ostaje da mislite kako ste bitni zato sto igrate Evropu umesto da oterate bagru iz kluba
    (Prfg, 16. oktobar 2020 15:08)






    :)))))
    kao humanisti i filantropu, meni je dovoljno i to što smo vjesnikove svedoke vratili u realnost, a, grešna mi duša, pomalo uživam i zbog toga što toliko patite.

    još neko pitanje?
    (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2020 15:38)

    # Link komentara

  60. Kad više nemaš ama baš nikakav argument pa počneš gluposti da valjaš za sve pare!
    Da je to izjavio neki igrač pa da razumem, par razreda srednje škole maksimalno, ali da to izjavi jedan trener, sportski radnik, stručnjak ovog sporta, to se onda graniči sa oboljenjem zvanim kompleks niže vrednosti!
    Više te ne smatram za ozbiljnim, sad shvatam da to nikad nisi ni bio.
     (Nema srama a ni stida, 16. oktobar 2020 15:35)

    # Link komentara

  61. Kako nema pravo? Svake godine bodovna razlika 15. Nisu merilo derbiji. A i tu kada sw uzme celokupni skor Zvezda dominira
     (johny, 16. oktobar 2020 15:35)

    # Link komentara

  62. Pocepaj ih Sale. Samo ti to mozes!
    (Deki Stankelic od Omonije, 16. oktobar 2020 15:26)

    Hoce, hoce kao ja...
     (...tvoju kevu !, 16. oktobar 2020 15:34)

    # Link komentara

  63. Strasan trener koji je bio trener u Kineskim treceligasima a bio je i u PAOKu gde su ga oterali posle 32 dana ......kakva drzava takav i fudbal....
    (Spartak Moskva, 16. oktobar 2020 15:28)

    # Link komentara

  64. Pocepaj ih Sale. Samo ti to mozes!
    (Deki Stankelic od Omonije, 16. oktobar 2020 15:26)

    # Link komentara

  65. Šta je to Partizan radio poslednjih godina??? U poslednjih 7-8 derbija u prvenstvu imaju jednu pobedu, a Zvezda mislim dve. Nije teško proveriti!
    (dex, 16. oktobar 2020 15:21)

    # Link komentara

  66. ti da valjas ne bi dosao u partizan koji se bori jedva za drugo mesto
     (Aman Zaman, 16. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  67. Tako je Stanoje. Puna podrska ovim suludim recenicama, znamo da te boli Liverpul, pokusavali ste da nas ugasite ali ni posle svih malverzacija niste uspeli. Zvezda je veca od svih vas, ti to odlicno znas, a meni je dovoljna satisfakcija da ti to znas :) Javi se ako hoces turu kroz muzej, da vidis usati pehar uzivo
    (vaxilar, 16. oktobar 2020 15:13)

    # Link komentara

  68. Ha,ha,ha Stanojevič kako ide ona pesma čobane vrati se ovce tvoje nemogu bez tebe realno su bez Miloševiča kao trenera i Sadika verovatno najboljeg napadača koji je igrao za partizan takoreči upola slabiji ali zbog toga se nikako nesme podceniti partizan jer kad podcenjuješ protivnika to ti se brzo vrati zato napred i punim gasom praviti presing jer pretrčavanjem partizana po bokovima ravnolinaša Markoviča od toga nema ništa zvezda je na bekovima brza a ima i Pankova,da očisti pozadi jer je za razred brži u nogama od
    stopera Milunoviča i neznam zbog čega je nekad Milunovič imao prednost u odnosu na Pankova.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2020 15:11)

    # Link komentara

  69. Ha,ha,ha Stanojevič kako ide ona pesma čobane vrati se ovce tvoje nemogu bez tebe realno su bez Miloševiča kao trenera i Sadika verovatno najboljeg napadača koji je igrao za partizan takoreči upola slabiji ali zbog toga se nikako nesme podceniti partizan jer kad podcenjuješ protivnika to ti se brzo vrati zato napred i punim gasom praviti presing jer pretrčavanjem partizana po bokovima ravnolinaša Markoviča od toga nema ništa zvezda je na bekovima brza a ima i Pankova,da očisti pozadi jer je za razred brži u nogama od
    stopera Milunoviča i neznam zbog čega je nekad Milunovič imao prednost u odnosu na Pankova.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2020 15:10)

    # Link komentara

  70. Objektivan
    A sto ne spomenes jos 7 derbija pre toga
    I samim tim sto nabrajas ove derbije dokazujes da ste pobedili u 15 derbija samo 2 i dokazujete nasu dominaciju
     (Prfg, 16. oktobar 2020 15:09)

    # Link komentara

  71. Svaka cast na rezonu... izdominirao si...
     (vlad cepes jr, 16. oktobar 2020 15:09)

    # Link komentara

  72. Mito
    I onda nakon 4 godine igranja Evrooe za redom, sta imate od toga?
    Dugovi i dalje tu, igrace ne mozete da prodate ni za 2 miliona, a vama ostaje da mislite kako ste bitni zato sto igrate Evropu umesto da oterate bagru iz kluba
     (Prfg, 16. oktobar 2020 15:08)

    # Link komentara

  73. Pa kako ste tako dominantni i jaki da u prethodna 4 derbija niste dali gol, a ovamo svima po pet dajete, nesto tu ne stima :)
    (Dovla, 16. oktobar 2020 14:24)

    u prethodna 4 derbija ,zvezda je dala 3 gola.
    partizai 4.
    tebi ne štima.
     (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 16. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  74. Gde ces vecu motivaciju od ove izjave. Stankovicu razmisli...
     (Ne razumem latinski ič !, 16. oktobar 2020 15:04)

    # Link komentara

  75. станоје доминатор
    :)
     (овнина, 16. oktobar 2020 15:00)

    # Link komentara

  76. Ti da si neki trener ne bi se vracao u propali Partizan.
     (..., 16. oktobar 2020 15:00)

    # Link komentara

  77. Alaaaaa
    Prosto be mogu da vjerujem da je ovaj choban trener Partizan!
    (Pepsi, 16. oktobar 2020 14:57)

    # Link komentara

  78. Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 16. oktobar 2020 14:57)

    # Link komentara

  79. Šta je dominacija? Dominacija je kada igraš Evropu 4 godine za redom. Dominacija je kada imaš mnogo više utakmica odigranih u Evropi u istoriji. Dominacija je što si bio prvak Evrope i Sveta. Dominacija je kada imaš više osvojenih bodova u prvenstvu. Dominacija je kada imaš više titula, a ne pomaže ti Karadžić. Dominacija je kada imaš više navijaća. Dominacija je kada u međusobnim susretima ukupno imaš više pobeda. Jurenje samo pobede u derbiju je, vađenje, zato što su svi navedeni elementi dominacije na strani protivnika. S poštovanjem
    (Mito, 16. oktobar 2020 13:42)

    Svaka čast.

    Pitanje za "Stanoja": Što si nervozan?
    (pedja 71, 16. oktobar 2020 14:57)

    # Link komentara

  80. I eto Stanojevič se odma pre derbija poslužio pričom kako je partizan kao možda dominantan i sudije treba,da budu zato u pomoč partizanu brzo je zaboravio kako je lično bio trener kad je zvezda dominirala a reči Saše Čurčiča su tek priča zasebe kad je priznao,da kad igra partizan protiv zvezde jednostavno se prepadnu prilikom izlaska partizan je dobio 3 utakmice a ostale su uglavnom završavale neodlučenim rezultatima ali kad se prisetimo kako je partizan osvajao prvenstvo a da pritom nisu znali šta znači pobeda protiv zvezde u ovom momentu zvezda je pomeni bolji tim ali to je derbi i lopta je okrugla bez Sadika bivšeg napadača partrizan biče mnogo bezopasniji iako netvrdim,da zbog toga nemogu pobediti ali ajde da kažemo pošto je to derbi,da su šanse 50-50 posebno ako nebude igrao Gejlor Kanga zvezda mora biti pazljiv zbog sume a u napadu če koristiti brzinu Markoviča koji pomeni nikad nije bio opasnost za nečiji tim i japanac koji ima brzinu ali se neseča godine kad je pogodio gol iz neke šanse.Biče mi drago ako budu sudije koristili sistem za sumljive za situacije prilikom postizanja gola posebno padanje u 16.jer to je jedina šansa,da markovič glumom prevari sudiju a znamo,da pada kao muva i kad netreba on če poasti pokušati na prevaru doči do penala koje koristi pomeni njihov najbolji stranac i penale nemaši.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2020 14:55)

    # Link komentara

  81. Šarlo akrobata
     (Koja, 16. oktobar 2020 14:53)

    # Link komentara

  82. Hajde jednom da rešimo tu partizanovu dominaciju u derbijima zadnjih godina:
    162. Zvezda - Partizan 0:0
    161. Partizan - Zvezda 2:0
    160. Zvezda - Partizan 2:1
    159. Zvezda - Partizan 1:1
    158. Partizan - Zvezda 1:1
    157. Zvezda - Partizan 2:1
    156. Partizan - Zvezda 1:1
    155. Zvezda - Partizan 0:0

    Stvarno dominirate.
    (Objektivan, 16. oktobar 2020 14:52)

    # Link komentara

  83. Evo, ja kao zvezdaš ću biti maximalno objektivan. Kao prvo, ti si prijatelju degradirao sebe kad si urlao u svlačionici na onakav način. Do tad si mi bio i simpatičan. Drugo, možeš da se hvataš za derbije do sutra, ja ti potpisujem da svaki navijač želi titule i dostojan nastup u Evropi... Zamisli ja kažem "juventus nije dominantan u Italiji jer nikako da pobedi Romu" ili tako neku glupost. Nekad se pitam da li ste stvarno udareni kad lupite ovako nešto ili su samo psihološke igre... Ozbiljno sam u dilemi.
     (Beowolf, 16. oktobar 2020 14:51)

    # Link komentara

  84. Znači za vas su dominantni Vojvodina i Novi Pazar...pa dobro, ako je to kriterijum.
     (Fenomen, 16. oktobar 2020 14:49)

    # Link komentara

  85. Ajde zvezda nije dominantna a partizan je dominantan u derbijima zadnje 3 godine? kad gde? sta prica ovaj? sto laze sebe i druge?
     (Mali partizan, 16. oktobar 2020 14:47)

    # Link komentara

  86. "Dok ste u Toletovo vreme vi osvajali titule, a Zvezda dobijala derbije, onda ste bili ubedljivo bolji. Ah, da grobarska logika. '91 nisu igrali Englezi..."

    U Toletovo vreme Partizan je vezao 6 uzastopnih pobeda u derbiju, od 136 do 141. A od 133 do 135, dva remija i još jedna pobeda. Dodatnu težinu daje činjenica, da su mnogi od njih direktno odlučivali o tituli.
    Inače, pre toga tri vezane pobede su bile rekord.
    (Parni valjak, 16. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  87. Sta lupa ovaj strucnjak?
     (brus, 16. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  88. @АДВОКАТ - Разлог због кога је Звезда на дербије излазила незаинтересовано су неке друге природе. А један је тај да њихови челници задрже те фотеље које се љуљају.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  89. Po ovom ekspertu istorija večitih derbija počinje u zadnje 3-4 godine. Ukupan odnos međusobnih susreta, broj trofeja u kupu i prvenstvu kao i rezultati u Evropi se ne važe. Inteligentno nema šta. Čudi me da ne pominje kako su ga u prošlom mandatu iz Partizana oterali kao kera. To su primeri koji pokazuju da gospodin ima rupe u pamćenju.
     (Fenomen, 16. oktobar 2020 14:43)

    # Link komentara

  90. Marš!!!
    (Miroslav, 16. oktobar 2020 13:36)

    Marš ti!!!
     (Čoban, 16. oktobar 2020 14:41)

    # Link komentara

  91. "Ne pričam ništa loše o njima," ahahah kakav jadnik...
     (boze boze, 16. oktobar 2020 14:36)

    # Link komentara

  92. Znaci jedan da iz Slobodnjaka za 1:0 i to je Stanoju od samroka ,Dominacija...
     (Matori, 16. oktobar 2020 14:35)

    # Link komentara

  93. Hajde da malo uposlimo mozak u ovu priču jer je očigledno da dotični stručnjak nije baš vešt u tome.
    Svi ti derbiji koje pominješ i koje ste dobijali, dobijali ste na mišiće isključivo.
    Šta to znači? Zvezda ima svoje ciljeve a to je titula, kup, plasman u neko evro takmičenje, dočekati proleće u istom...
    Od svega navedenog Zvezda je ovih godina imala skoro sve, kažem skoro jer kup nije uzela.
    Ssad kad pogledamo sve to isto iz ugla fk Partizan šta možemo da vidimo?
    Tuga, jad i čemer, a kad je situacija takva i kad se zbog svih okolnosti ljuljaju fotelje čelnicima, treneru, pad cene igrača, opšta pometnja i kolaps u kojoj se rađaju nebuloze da su svi krivi i da su svi protiv njih kako onda da ne očekuješ da će na derbiju da izginu svi do jednog (od ekonoma do predsednika kluba)?!
    Zvezda je izlazila na te derbije kao i u svaku drugu utakmicu, čak je i čuvala igrače iz raznih razloga, igrala mrtvo, nezainteresovano, usuđujem se reći ružno. Ali sve je to tako iz prostog razloga, nije nam bitno! Bodovna razlika ogromna, evropa je tu, utakmice za poželeti, milina a onda ti dođu napaljeni davljenici kojima je to utakmica života i smisao njihovog postojanja!
    Naravno sve je to išlo uz predigru, pretnje i ucenu sudije delegiranog za utakmicu.
    Na kraju daju taj gol nekako i tvrda da Zvezda nije dominantna!
    Stvarno neki ljdi nemaju srama!
    Pitaću te za par godina kad budete popucali skroz po šavovima, kad više ne bude para iz evrope jer istu više nećete posećivati to je skoro pa sigurno!
     (Advocate, 16. oktobar 2020 14:35)

    # Link komentara

  94. Разлог више да наши играчи крену још јаче.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. oktobar 2020 14:34)

    # Link komentara

  95. Nekad je ovaj isti pričao kako je Evropa merilo sad ipak vise nije.Oce li mucenik da se odluči?
     (Matori, 16. oktobar 2020 14:32)

    # Link komentara

  96. Jel ovo StanoToloje prica o tome ko na sta ima pravo u nasem fudbalu?
    (ko-ometator, 16. oktobar 2020 14:31)

    # Link komentara

  97. Partizan dominira u derbijima zadnje 3-4 godine, sa jednom pobedom u prvenstvu.Najjaca dominacija.
     (Ludilo grobarsko, 16. oktobar 2020 14:30)

    # Link komentara

  98. Тренутно је 64:47.

    А сад мало о гробарској етици. Најдужу серију непобедивости у дербијима је имала Црвена звезда од 2001. до 2007. Партизан је победио у пролеће 2001. са 2:1, па онда тек у пролеће 2007. са 4:2. У том периоду је одиграно 11 утакмица у првенству и 2 у купу. Црвена звезда је победила 6 пута, а 7 пута је било нерешено, гол разлика 16:3. У том периоду Партизан је освојио чак три титуле и не сећам се да их је било срамота. Чак напротив, након тог периода од 6 година, Партизан је коначно добио један дерби са 4:2 а, Лола Смиљанић је изјавио: "Нека освоје сад титулу ако их није срамота." То је гробарски морал. Три титуле освојиш у периоду у коме си имао 6 пораза од вечитог ривала и ниједну победу, и онда после једне победе прозиваш вечитог ривала да треба да га буде срамота да освоји титулу. То само гробарски мозак може да смисли.
    (Марко, 16. oktobar 2020 14:19)

    Svaka cast na komentaru, lepo si opisao njihovu spin metadologiju, nekada su derbiji bitni za titulu nekad ne.
     (Maverik, 16. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  99. Veliki "stručnjak."
     (Nenad, 16. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  100.  a derbi u poslednjih koliko utakmica, 3 - 4 godine, Partizan je dominantan.

    molim??? U kom svetu ovaj zivi???
     (lollol, 16. oktobar 2020 14:26)

    # Link komentara

  101. @batistuta A kup ne gledate? Pa kako ste tako dominantni i jaki da u prethodna 4 derbija niste dali gol, a ovamo svima po pet dajete, nesto tu ne stima :)
     (Dovla, 16. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  102. (MJ23, 16. oktobar 2020 14:05)

    Eh, kad bi igrače motivisalo kojekakvo lupetanje nebitnih likova...
    (Fox Mulder, 16. oktobar 2020 14:23)

    # Link komentara

  103. (MJ23, 16. oktobar 2020 14:05)

    Eh, kad bi igrače motivisalo kojekakvo lupetanje nebitnih likova...
    (Fox Mulder, 16. oktobar 2020 14:23)

    # Link komentara

  104. Alo bre, pa vi se borite za drugo mesto sa Vosom, TSC i da Radnickim!Tu su jos i Cukani Vozdovac koji vas biju redovno.Vasa godina staje u derbi a ako slucajno bude nereseno onda brojite udarce ka golu.To je bolestno.
     (zex, 16. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  105. Vidim da si ti najdominantniji u Indoneziji, a potpuno sam siguran da ćeš pomoći Partizanu da se ugasi...
     (dax, 16. oktobar 2020 14:20)

    # Link komentara

  106. Тренутно је 64:47.

    А сад мало о гробарској етици. Најдужу серију непобедивости у дербијима је имала Црвена звезда од 2001. до 2007. Партизан је победио у пролеће 2001. са 2:1, па онда тек у пролеће 2007. са 4:2. У том периоду је одиграно 11 утакмица у првенству и 2 у купу. Црвена звезда је победила 6 пута, а 7 пута је било нерешено, гол разлика 16:3. У том периоду Партизан је освојио чак три титуле и не сећам се да их је било срамота. Чак напротив, након тог периода од 6 година, Партизан је коначно добио један дерби са 4:2 а, Лола Смиљанић је изјавио: "Нека освоје сад титулу ако их није срамота." То је гробарски морал. Три титуле освојиш у периоду у коме си имао 6 пораза од вечитог ривала и ниједну победу, и онда после једне победе прозиваш вечитог ривала да треба да га буде срамота да освоји титулу. То само гробарски мозак може да смисли.
    (Марко, 16. oktobar 2020 14:19)

    # Link komentara

  107. Auuuuuh...sreća pa smo dominantni po titulama i u Evropi...a ti da valjas nebi se vratio u Partizan...pomoći ćeš im da se ugase
     (dax, 16. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  108. (MJ23, 16. oktobar 2020 14:05)

    Eh, kad bi igrače motivisalo kojekakvo lupetanje nebitnih likova...
    (Fox Mulder, 16. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  109. Paralelni univerzum
    (Jogi, 16. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  110. Aahahah…ahah ...ma šta priča ovaj čovek.hahahah
    Ovo je ludnica brate mili.
     (ajaJaZeMšipA, 16. oktobar 2020 14:17)

    # Link komentara

  111. C.Zvezda je vezala cetiri derbija sa pobeda nad Partizanom.
    To je u vreme dok su bili treneri Prosenecki i Jankovic.
    Prosinecki je vezao tri derbija sa pobedama dva kupa i poslednji derbi u sezoni, a Jankovic prvi naredni derbi kad C.Zvezda posle preokreta dobila 3:2.
    Da li je C.Zvezda bila na kraju tih sezona najbolja posto je bila bolja derbi utakmicama ne, Partizan je bio sampion.
    Derbi jeste vazan ali on ne odlucuje ko ce na kraju biti prvi, vec ko manje izgubi bodova na utakmica gde su unapred upisani.
     (Nebojsa, 16. oktobar 2020 14:16)

    # Link komentara

  112. Zvezda i jeste dominantna u prvenstvu vama je ls utakmica sezone.
     (Trancer, 16. oktobar 2020 14:16)

    # Link komentara

  113. Ovde se vidi sva ova ludila i mržnja prema Zvezdi, koja je ovo bolest u stvari, a baš je bilo teško dominirati protiv Slavoljuba Djordjevića, Tutorićs, Savia, Isaha, bravo majstorr, ovaj tim Partizana za taj Zvezde je Barselona, tad vam nije bilo dovoljno samo da nas pobedite, već da nas ugasite, da nas gazite, a i o kakvoj dominaciji u derbijima vi sad pričate, 3 puta ste pobedili u zadnjih 10, 2 puta u prvebstvu baš kao i mi, ljudi ja vam kazem, kod njih je priprema kao za ratno stanje, oni sve bacaju na derbi, meč sezone, gledajte vi kako on priča o ovome, naopako, samo ova izjava bi trebalo da bude dovoljan motiv da ih pobedimo, jer objektivno po kvalitetu 0:3, al to je naprženo, još se Zdjelaru dozvoljava mesarska igra, to neće biti zdrava atmosfera, koja bolest, naopako.
    (Sasa, 16. oktobar 2020 14:15)

    # Link komentara

  114. Kakav kompleks od coveka...
     (Bones, 16. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  115. Dominacija je kada ispadnes od Samroka a onda završiš sezonu bez poraza, to je ta "dominacija"
     (Lones, 16. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  116. " Partizan je dominantan "
    WTF
    (Copava Glista, 16. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  117. Gromada od partizan kluba je toliko dominantna da su nas na proteklih 10 utakmica u prvenstvu dobili 2 puta. :-D
    (Red Star, 16. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  118. Zato su ga i doveli
    (kln, 16. oktobar 2020 14:13)

    # Link komentara

  119. Evo jednog zanimljivog podatka.

    Poslednjih 10 prvenstvenih vecitih derbija:

    Crvena zvezda 2 pobede
    Partizan 2 pobede
    6 neresenih rezultata...

    Za pocetak da i jedni i drugi prekinu sa glupim saopstenjima i izgovorima i pocnu da igraju fudbal, jer ovo sto prikazuju proslih par godina nije za gledanje.
    (Batistuta, 16. oktobar 2020 14:12)

    # Link komentara

  120. Opet ćeš ti brzo iz partizana,kao i prošli put uz konferencije i blaćenje. Zvezda je za vas institucija,bila i biće.
     (Dušan, 16. oktobar 2020 14:12)

    # Link komentara

  121. Da vam nisu bili sudovi udruzenog rada, Mirko Marjanovic, Arkan, Obilic i Tole, imali biste 5 titula ukupno. Inace ste gromada od kluba i igrate na hramu ali svi su protiv vas pa zato ne mozete. O frakcijama koje vam nedostaju da ne pricam. Ej mnoooogo ste jadni, taman pomislimo da od ovoga nema jadnije ali vi nas iznova i iznova demantujete i iz dana u dan pomerate granice jadnosti.
    (Sub013, 16. oktobar 2020 14:11)

    # Link komentara

  122. Dominacija je kada ispadnes od Samroka a onda završiš sezonu bez poraza, to je ta "dominacija"
     (Lones, 16. oktobar 2020 14:09)

    # Link komentara

  123. Spiner se bas razgalamio.
     (Back in Black, 16. oktobar 2020 14:07)

    # Link komentara

  124. ZLO
    (no comment, 16. oktobar 2020 14:06)

    # Link komentara

  125. E pa dragi moji cigani, ako je niste imali do sada, onda vas je ovom izjavom stanoje motivisao do neba.
    Idemo na +11!
     (MJ23, 16. oktobar 2020 14:05)

    # Link komentara

  126. Zvezda ima titulu prvaka Evrope!!
    I to joj daje pravo da radi sta god pozeli...

    Ti i tvoj klub ste nista - nista nikad niste osvojili, za 75 godina imate 0 pored osvojenih velikih trofeja.
    (One night in May, 16. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  127. jao brate stanoje. Mozes svaki derbi da dobijes, ali vi gubite bodove na glupim utakmicama. O dominaciji "trenutno" ne mozes da pricas. :)
     (filip, 16. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  128. Dok ste u Toletovo vreme vi osvajali titule, a Zvezda dobijala derbije, onda ste bili ubedljivo bolji. Ah, da grobarska logika. '91 nisu igrali Englezi...
    (kostolomac, 16. oktobar 2020 14:02)

    # Link komentara

  129. Hahahahahaha još Pavlović i plej i pali se mašina :D
     (ivan, 16. oktobar 2020 14:01)

    # Link komentara

  130. Lepo čovek sve objasnio
     (Pojedinci stvarno nemaju blama, 16. oktobar 2020 14:01)

    # Link komentara

  131. Evo ja te kao Partizanovac pitam ko osvaja titule,igra LS,LE,mi ili Zvezda,ne da dominiraju nego nas razvaljuju,pobeda u derbiju kao nesto brise od ovoga,ne znam samo sta to brise,niko nece da nam vrati bodove izgubljene protiv Novog Pazara,Mladog Radnika,Spartaka...
    (Mihajlo, 16. oktobar 2020 14:00)

    # Link komentara

  132. @mito Dominacija kad imas vise titula a ne pomaza ti Karadzic?! Hahahah u pravu si, teze je kad pomaze Aco Vucic :)
     (Dovla, 16. oktobar 2020 14:00)

    # Link komentara

  133. Dominacija je kad titule lagano uzimaju Lole, Raće, Gulani, Miljkovići, Šćepovići i Babovići a ne recimo jedan Tadić, Kačar, Brkić i Mrđa.

    Kad Stanojeve tj. Faljijeve bebe vežu 15 pobeda posle ispadanja od Šamroka. A čuveni trener posle takve dominacije vodi kineske drugoligaše i fenjeraše iz Emirata. Kakav klub takva i dominacija. Ne daj Bože.
     (prijatelj nekih prijatelja, 16. oktobar 2020 13:59)

    # Link komentara

  134. Ti podstanari u vašim glavama čuda prave.
    (zoro, 16. oktobar 2020 13:59)

    # Link komentara

  135. Od nedelje novo zahladjenje, - 11.
    (ranac, 16. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  136. Ne, ti si dominantan
     (Komentator, 16. oktobar 2020 13:57)

    # Link komentara

  137. Koliko bi sve drugačije izgledalo da uopšte ni nema Partizana. Mislim, zašto davati ikakvu nadu ljudima za koje nade izgleda, uprkos svom trudu i države, društva ili porodice, na kraju u suštini nažalost ni nema.
    (Pera, 16. oktobar 2020 13:56)

    # Link komentara

  138. A koje to rekao osim što si ti izmislio, gledaj svoje greške jer si umislio da si veliki trener.
     (Grada, 16. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  139. Npr Juventus dominira u Italiji..ko ce ga znati koji derbi su dobili, a koji nisu.
    ako si prvi na tabeli godinama onda je dominacija.

    na stranu sto je ping pong liga dno dna i samo mazohisti mogu gledati takav krš od fudbala.
    toliko je nekada los da prosjecni rekreativac dobije osjecaj da se moze pobiti sa njima na terenu i da bi neke stvari bolje radio od njih..

    npr imao vise snage, volje i energije te uputio iole kvalitetniji centarsut!!
     (jojufff, 16. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  140. Ни Шарлроа није Андерлехт или Бриж па да може да победи громаду. Кад оно - међутим... Шта тек о доминацији Шамрока рећи!?
    (vss, 16. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  141. У и онако тужном српском првенству, причати неке приче када се унапред зна да ће 1 од 2 клуба увек освоји титулу, је заиста бесмислено. Да имаш 5-6 квалитетна клуба која ће се равноправно борити за титулу, па и да разумеш. Иначе све губи смисао. За шта ли играју други клубови, Ниш, Војводина, Лучани, Сурдулица, Вождовац, ТКС, Пазар итд....
    (Вук, 16. oktobar 2020 13:52)

    # Link komentara

  142. direktan prenos nervnog sloma.
    nadam se da će se štanoju stanje popraviti posle otkaza u nedelju veče...
    (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2020 13:51)

    # Link komentara

  143. Zvezdo, ako ovo nije dovoljna "pozivnica" da ih zgazimo u nedelju, ja ne znam šta je.
     (Wilfred, 16. oktobar 2020 13:51)

    # Link komentara

  144. A vi dobili dva
     (johny, 16. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  145. Zna se da je reč dominacija rezervisana isključivo za Sera Šamroka, princa Šarlroa.

    2020 je, srušeni su tvoji mitovi, dunsteru. Toletov i Faljijev trenerčić koga ni pola partizanovaca ne može više očima da gleda.
     (užasi propagande, 16. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  146. Чудо не прича о сукобу интереса
    (Курлебало, 16. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  147. Pazi ga ovaj, loš je koliko mu i frizura! Opasno preti da zameni Tralata na poziciji cirkuzanta!
     (kokodakalo, 16. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  148. Па добро, победиће звезда у дербију кад већ тражиш.
    (Мијалко, 16. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  149. Goran Loznica

    Inace kid Toleta vi ste bili konkurenti... kome?
    Sila ste bili, nema sta, samo vas pokrali. Mrs bre panteru.
     (Dusan Uros, 16. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  150. Nema leka za vašu bolest.
    (Nenad, 16. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  151. Šta je dominacija? Dominacija je kada igraš Evropu 4 godine za redom. Dominacija je kada imaš mnogo više utakmica odigranih u Evropi u istoriji. Dominacija je što si bio prvak Evrope i Sveta. Dominacija je kada imaš više osvojenih bodova u prvenstvu. Dominacija je kada imaš više titula, a ne pomaže ti Karadžić. Dominacija je kada imaš više navijaća. Dominacija je kada u međusobnim susretima ukupno imaš više pobeda. Jurenje samo pobede u derbiju je, vađenje, zato što su svi navedeni elementi dominacije na strani protivnika. S poštovanjem
    (Mito, 16. oktobar 2020 13:42)

    # Link komentara

  152. Sram te bilo...
    Šta si osvojio u karijeri bez Toleta...
    Bruko jedna bezobrazna...
     (shone, 16. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  153. hahahahaha ma ne, vi ste dominantni
     (cowboy, 16. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  154. Gromada od kluba! :)
    (Barba, 16. oktobar 2020 13:39)

    # Link komentara

  155. Tako je Stanoje
     (djole bombas, 16. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  156. Slažem se za dominaciju ali ne može Stanoje da priča o tome kad mu tim ni kup ne osvoji.
     (MileR, 16. oktobar 2020 13:37)

    # Link komentara

  157. Marš!!!
    (Miroslav, 16. oktobar 2020 13:36)

    # Link komentara

  158. Bahahahaha. Ludilo se nastavlja. Rezultati u prvenstvu manje vise isti iako je njima svaki derbi bio AJDE DA PROBAMO DA SMANJIMO 20 RAZLIKE DOK NIJE PREKASNO a nama "ah jos jedna tekma", za kup i da ne pricamo.

    Ali da, dok god ovakve lozane budu kod Groblja glavne, ZADATAK Stankele je da napali ove debile da odigraju konacno jedan krsten derbi.
    (Sabre, 16. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  159. O bože.

    Samo ću reći o bože.
    (Knedla, 16. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  160. Nema mi smo jedini imali dominaciju u fudbalu kada je bilo pošteno pod toletom, kada se znalo ko kosi a ko vodu nosi.
    (Giran Loznica, 16. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara