Četvrtak, 15.10.2020.

18:11

"Federer će zauvek biti 'broj 1', on je savršen"

Nekadašnja ruska teniserka Nadja Petrova govorila je o Rodžeru Federeru i Rafaelu Nadalu.

Izvor: LN

"Federer æe zauvek biti 'broj 1', on je savršen" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

150 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 3 godine

Mozda za tebe ali realnost koja govori u brojkama je sasvim nesto drugo neracunajuci eru pre novaka i nadala kada je pobedjivao uglavnom buraniju

vrg

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

i ne samo trofeji nego i to koliko si dugo bio prvi po zvanicnim merilima. ako si prvi, znaci da si najbolji na svetu, a ako si najduze prvi, onda si najbolji na svetu svih vremena. ne znam ni sto se polemise kad se vec vodi evidencija i kada se svaki uspeh na svakom turniru vec vrednuje kako bi se izracunalo da li si prvi, drugi, 305. itd....
jos ako je to pokriveno i sa vise ozbiljnih trofeja, ihahaaaj.

Marko

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.
(Sasa, 17. oktobar 2020 10:05)

Pa u Srbiji uvek prednjače lični stavovi a ne realna slika. Lični stav većine je da Modric naprimer nije najbolji fudbaler s ovih prostora, iako ima ubedljivo najviše osvojenih trofeja u karijeri.

xqt

pre 3 godine

Ovde se stalno govori o dve stvari: o broju osvojenih trofeja i o tehnici pojedinih igrača. Objektivno Novak ima manje trofeja, a Federerova tehnika je van konkurencije.

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

Dobar dan

pre 3 godine

Tačno. Potpuno je u pravu. Fizikalci da budu bolji od umjetnika Federera, to je otprilike isto ko da kažeš da je Milan Gurović bolji od Dražena Petrovića. Prije svega Federer ima poteze i udarce koje Nadal i Novak prosto naprosto nisu u STANJU da izvedu. Povrh svega toga ima eleganciju. A mnogo poštujem i Nadala i Novaka što se tiče njihovih dostignuća.

Sasa

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.

Sasa

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 16. oktobar 2020 14:37) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

A onda vidis druge koji proklizavaju na podlogama koje nisu sljaka (na kojoj se podrazumevano proklizava) i shvatis kako jesu oni koji "mlate" tu lopticu (Djokovoc i Nadal) u stvari veci od umetnika iz reklame. :)

GagaBG

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis.
(Semir dobio na poklon polušampionski reket, 16. oktobar 2020 13:35)
To "najlepši tenis" insistiraju samo oni koje Rodžer Federer seksualno uzbuđuje. Šta god da uradi, kako god da igra, takvi su već u posebnom mentalnom stanju. Naravno da "igra najlepše" kad ih nijedan drugi igrač tako ne uzbuđuje. Nadal je na celom turniru, pogotovo protiv Đokovića u finalu igrao praktično savršen tenis, bez greške. Čak ni Nadalovi navijači nisu rekli da je igrao "lep tenis" jednostavno zato što im Nadal nije lep na način kako je Federer lep njegovim obožavaocima, pre svega ženama, ali i muškarcima sa (kako se to sada kaže?) "alternativnim seksualnim preferencijama".

A to je rezultat intenzivne propagande. Ko stekne takvu seksualnu naklonost žena i homoseksualaca, vladaće ovim svetom. Tako je i Federer postao bog, Apolon tenisa. Ta njegova lepota nije "u očima posmatrača", nego u njihovim testisima. Oči i inače vide samo ono što testisi komanduju.

Mism, ne branim niti imam bilo šta protiv, samo da se zna šta je šta.

aleksa

pre 3 godine

Ko ima bolji bilans u medjusobnom skoru Rafe i Federera? Kako onaj ko je vise puta izgubio moze da bude bolji? Zbunjeni navijaci Fedeksa vise nemaju nikakav argument, pa kad se sve tako ogoli dodje na cistu emociju. Prvo su isli na to nece ga niko i nikad stici, jer je maznuo prvih 8 GS sa bezveznjakovicima. U medjuvremenu je vec imao losiji skor sa mnogima, te je ostalo samo broj GS. Kako se i to osipa, sve veci je broj navijaca Federera na aparatima. Ukoliko Novak stigne do istog broja trofeja na GS, a bude imao bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom, nema tu puno sta da se razmislja ko je najbolji.

toba

pre 3 godine

(Mario, 16. oktobar 2020 09:41)

To pricam vec dugi niz godina. Taj Federer je izgradio imidz nesavladivog, nedodirljivog, a sve igrajuci protiv tih polupanaca poput Safina, Bagdatisa, Rodika, Davidenka itd. Ista prica kao Mejveder u boksu. Roj Djons je mogao u istoj kategoriji da boksuje 20 godina bez da ga iko dodirne, ali zeleo je izazove, prelazio u vise kategorije, trazio dostojne rivale.
Dzordan nije najbolji zbog cifara, niti zbog svog izolovanog talenta, vec zbog rivala koje je dobijao. A u njegovo vreme je svaki tim imao velicinu poput njega. Lebron je mozda individualno bolji od Dzordana, ali nema priliku da to i dokaze, jer danasnja konkurencija nije tako jaka kao nekad.
Nisu u sportu brojke sve kako neko kaze. Sta to znaci? Pa svaki danasnji fudbaler je dao vise golova za reprezentaciju od onih koji su igrali do pre 30 godina. Samo zato sto ima vise takmicenja i utakmica. Statistika je kao bikini, dosta otkriva ali zapravo nista bitno ne pokazuje.
Elem, misljenje je kao dupe, svako ga ima, ali nije bas svako dobro. Ova jadnica je zaljubljena u Federera i to je njeno pravo i izbor. Medjutim ako cemo ozbiljno, Federer nije ni blizu najboljeg. Svi koji tenis gledaju bar 30-40 godina imaju slicno misljenje. Jer da je najbolji, ne bi dozvolio da cak dvojica dodju na njegov nivo. Samim tim je pokazao, to jest oni su njemu, da nije bas sve kako PR zeli da pokaze, a vecina rado prima bez ikakve obrade informacija.

bradina

pre 3 godine

Ti, nazalost nisi prva u nijednom segmentu tenisa!Federer jeste i obelezio je jedan period tenisa kao najbolji to nam je odavno poznato,a onda su dosli Rafa i Novak, i postavili stvari na visi nivo!
Mada svako ima pravo na svoje misljenje, sta teniserke misle o teniserima stvarno je nebitno,smoriste nas sa nekim misljenjima.Pitajte bitnije sampionke ovog sporta ne neke koje se pojave,bljesnu i odu bez traga!

Miki

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.

Priznanje

pre 3 godine

Nadja, i ja sam savrsen u krevetu, pa nisam najbolji.
Salu na stranu.
U karijeri si osvojila samo 13 WTA titula i to ne protiv velikih igracica.
Upitajmo MASU (Sarapovu), koja je mnogo bolja od tebe, sa 36 WTA
i 5 GS titula.

Obrad

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 16. oktobar 2020 11:10) # Link komentara

Zašto tako SRBINE?

Djole

pre 3 godine

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.
(20+20-17, 16. oktobar 2020 13:28)

Federer drži još samo broj osvojenih završnih turnira. To Novak može da izjednači već u novembru.
Šta još ima od rekorda? A daaaaa, ima najviše osvojenih titula iz ATP 250 serije...

zvezdoprc

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.

Pele 2.0

pre 3 godine

@Mario, 16. oktobar 2020 09:41

Pretpostavljam da si mlad, pa nisi gledao Filipusisa, Agasija, Hjuita i Gonzaleza, kad su bili u najboljim godinama. Veruj mi da im Conga, Marej i "šljakaš" Nadal ne bi bili ni do kolena.

Zato, batalite hvaljenje teniskog "zlatnig doba" u kojim su vladali i vladaju "prebacivači loptica": Đoković, Nadal i Marej, čiji se tenis ne može gledati.

Niti je najveći niti je omiljen

pre 3 godine

@Tamni vilajet
Evo ima nekoliko godina kako sam više puta pisao da ne postoji goat, da nema nikakve liste za goate, da se ne vodi nikakva trka za goata, da je Lejver jedan od najvećih ako ne i najveći, da je postojao i legendarni Pančo Gonzales, u vreme kada je pedesetih godina tenis od rekreativnog sporta postao profi i kada su organizovani turniri u velikim gradovima sveta, na kojima su igrali samo najbolji svetski profesionalci između sebe. Ništa nije bilo "open" nego "closed", kakve liste kakvi bakrači. Nemaju pojma nolemani da je Lejver napravio dva puta po sva četiri GS u godini i da ne postoji nikakav Novakov niz, osim u njihovoj glavi. Kakve su legende tenisa bili Lejver, Pančo i Ken Rouzvol, to ovi ne znaju, kasnije će im se pridružiti Federer, i dalje nema. Naš Novak niti je imao igru za oči, rezultatima svaka čast, niti je imao harizmu niti je umeo da nosi slavu a da se često ne bruka i na terenu i izvan njega, i neće se posle kraja o njemu piati kao o Federeru. Ne postoji "titula" goata, osim u glavama nolemana.

stanoje glavas

pre 3 godine

ne znam zasto se djokovic uopste vise pominje u prici o goatu. velika trojka vise ne postoji, kao ni velika cetvorka dok je marej bio aktuelan, sad o goatu odlucuju samo dvojica sa po 20 gs, ostali su nebitni

Bez kralja na valja

pre 3 godine

Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.
(ime, 16. oktobar 2020 09:18)

Ne, nego sa Safinom i Rodikom.
Proveri u bukvaru, kako Novak stoji protiv njih dvojice.
Pre toga je naravno omlatio Samprasa u onom istorijskom meču na Vimbldonu i poslao ga u penziju.
Nadal se pojavio i postao šampion već 2005-e godine, a Novak uzeo prvi slem 2008-e, znači sve u toj istoj dekadi.
I onda ovde pričaju o slaboj konkurenciji, koju je imao Federer.

20+20-17

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???
(40:15, 16. oktobar 2020 09:06)

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.

Semir dobio na poklon polušampionski reket

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis. Stvori se tako legenda i ne može se protiv legende statistikom, ima više mastersa, ima više nedelja, šta kad se jednog dana raspadne ATP, njeni turniri, njen način bodovanja, i dođe neka nova teniska asocijacija ili vlasnik takmičenja teniskih profesionalaca (kao ovaj Vartolomej u košarci), a tenis je 120 godina stariji od ATP liste, ostaće samo ono što je u glavi teniskih navijača. Nikada Novak nije bio u svetu legenda, prosto nije rođen da bude legenda, a šta mi možemo tu da promenimo? Da B92 pravi ankete gde će Novak biti uvek iznad svih.

Kako je lepo biti glup

pre 3 godine

(Pozdrav svim normalnim ljudima, 16. oktobar 2020 12:31)

Kakvi te veliki turniri spopali pa mešaš babe i žabe.
Nisu GS i Mastersi podejdnako veliki, nego se zna koja četiri tirnira su najveća, najprestižnija i najcenjenija među samim teniserima i šta se prvo gleda.
A šta ćemo sa Olimpijskim turnirom, zlato na olimpijadi je san svakog sportiste, jedino se još tu igra na tri dobijena seta, kao i na GS turnirima i taj si turnir fino izostavio, jer tvoj pulen ima samo bronzane i drvene medalje.
Šta ćemo sa Lejverom u čije vreme nije bilo završnog niti većine današnjih Mastersa, niti se igralo u istom formatu kao danas ?
I pored toga, on je bio toliko superioran u odnosu na svoje rivale, da ima 19 GS titula, 2 puta sva četiri GS u istoj sezoni, što nema niko niti će ikad imati.

x

pre 3 godine

Federeru nedostaje 6 titula da bi prestigao Konorsa po broju ukupno osvojenih turnira.
I to je jedini rekord koji realno može da mu ostane.
Dakle, turniri ATP 250, eve me!!!

Bole

pre 3 godine

Njoj kao sportistkinji morali bi biti najznačajniji postignuti rezulltati. Ne možete reći da je neko nabolji ako neki drugi sportista ima bolje rezultate.

Tamni vilajet

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iosonostefan, 16. oktobar 2020 10:23)

Sve si lepo napisao i onda uprskaš sa tom komedijom od liste, sa kojom se sprdaju i teniseri i stručnjaci.
Jesi gledao tu listu uopšte, Lendl ispred Samprasa i Borga, ko još ozbiljan tome pridaje pažnju.
Prvo mesto na atp listi se boduje kao osvojen GS turnir, a olimpijada gde se igra na tri seta i to svake četvrte godine, ne vredi ni kao polufinale Sinsinatija.
Znači jednom za svagda, ne postoji nikakva atp goat lista, već samo privatna lista jednog sajta, koji je ponizio gomilu slavnih imena, zarad medijske pažnje.
Jedan Endi Marej sa tri GS-a je tu isped Roda Lejvera sa 19 GS-a i duplim zlatnim slemom.
Ne brukajete se više sa tim bednim sajtom, samo zato što je Nole tu na drugom mestu.
Čak i tu mu neće dati da bude prvi, ali dobro dođe kao uteha...

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Da vidimo ko je zapravo najveci

Novak Djokovic:

17 Grend slemova
5 Završnih turnira
36 Mastersa
= 58 velikih turnira

Rafael Nadal:

20 Grend slemova
0 Završnih turnira
35 Mastersa
=55 velikih turnira

Rodzer Federer:

20 Grend slemova
6 Završnih turnira
28 Mastersa
= 54 velikih turnira

Za sad najveci ikada je Novak, Nadal ima sanse da ga prestigne ali kako Novak igra tesko, samo jedan poraz za skoro godinu dana, mislim da ce Novak i ostati najveci ikada.

Rale

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.

CroFed

pre 3 godine

Nađo, nije ti ovo trebalo, navući ćeš bijes onih koji smatraju da je on samo produkt marketinga NIKE-ROLEX, elegantni "džemperko" i "plačljivko"

Andjela

pre 3 godine

I Rodzer i Nadal i Nvoak su šampioni za sva vremena. Zašto mislim da je Nadal ipak za "mrvicu" bolji od njih. Zna da izvede (i izvodi u mečevima) sve vrste udaraca. Koristi rotacione loptice (ne igra samo rave udarce). Gradi svaki poen, koristi taktiku i strategiju... pobeđuje druge igrače iako ima po jačini udarca prosečan servis (to je tenisu velika mana). Novak i Rodzer bez "jakog servisa" ne bi bili to što jesu, ne bi imali toliko pobeda.

Keiser Roger

pre 3 godine

Nolobotovi ocigledno ne shvataju sta znaci igrati elegantno.Ne znaci kao da je balet to ste vi izmislili.To znaci da sa najmanje razmene matiras protivnika,nadjes mu slabu tacku naladnes ga i poentiras.A Federer je tu naravno najbolji Ne igra 6 sata kao neki.

Znalac

pre 3 godine

Federer i sve podloge ne mogu u istu recenicu. On sljakas nije i imao je nevidjenu srecu da osvoji RG, cak mislim da se i sam nije nadao tome nikad!

nikol dz femija

pre 3 godine

Obožavali bi Novaka samo da prestane da pobeđuje i prestane da ostvaruje svoje ciljeve uspešno. Onda bi im svima bio divaaaan. Hahahahaaaaa..Zapad. Mućak. Užas sveta !

VladanO

pre 3 godine

Novak je pre pocetka Roland Garros jasno definisao merila za GOAT.
Po njemu je to broj nedelja proveden na prvom mestu i broj Grand Slam titula.
Po tom kategorisanju RF i dalje nosi epitet GOAT u tenisu.
Posto će najverovatnije u martu Novak da pretekne RF po broju nedelja na prvom mestu i posto vrlo verovatno, RF do kraja svoje karijere više neće osvojiti ni jedan Grand Slam, ostaje da vidimo da li će na kraju Novakove karijere on biti taj koji će držati rekorde u obe kategorije?!
Tek tada bi bili ućutkani svi oni koji ne vole Novaka.
Malo je verovatno da Nadal može stići i prestići Novaka i RF po broju nedelja na prvom mestu.

Roditelj

pre 3 godine

Federer je savršen, ali je Rafa bolji od njega, a Nole je bolji od Rafe.

Dok ih još uvek gledamo, možemo i da ćaskamo o lepoti igre, jer je to subjektivan osećaj svakoga od nas. Kada se sva trojica povuku, jednostavno ćemo da podvučemo crtu i saberemo brojke i vidimo ko je GOAT, Nole ili Rafa. RF bi morao da napravi čudo u narednom periodu, da bi uopšte bio uziman u obzir u GOAT priči.

Milan

pre 3 godine

Ovo je tema za dokon narod. Šta znači G.O.A.T. kada realno ne postoje jasni kriterijumi za to zvanje. Nekome je najbolji bokser Ali, nekome Tajson, nekome Roj a po rezultatima Mejveder. To je krajnje subjektivna stvar. Ali i dobra za čitanost i prepucavanja na internetu i takođe za lečenje raznih frustracija i kompleksa pojedinaca. Ko se prepoznaje neka se javi.

Вук Караџић

pre 3 godine

води га кући. он зна да је Новак бољи тенисер, а нормалан свет зна да је Новак и најбољи човек, не СЛИНА.

Cinker

pre 3 godine

Kaže “sposobnosti da igra na svakoj podlozi”, a Federer preskače skoro sve turnire na šljaci, znajući da mu tamo servis ništa ne pomaže. Da ne nabrajam i ostale stvari koje dominiraju na šljaci, ali eto pre svega izdržljivost, snaga i kroz sve da pokažeš svoju tehniku i znanje. Nije sve u servis-volej igri i udri pa šta bude.

ej bre

pre 3 godine

Federer vise nije u prici za GOAT titulu. Nadal ce ga sigurno prestici po broju GS ako ne pre a ono do sledeceg RG. Novak ce imati najvise nedelja na prvom mestu i bolji skor od njega. Bice na trecem mestu po rezultatima. Ostaje mu " lepota " i sramota zbog bezanja od Novaka u dzempercicu.

antiDebil

pre 3 godine

Nolomani ne vredjajte normalne ljubitelje sporta i tenisa. Samo povecavate broj ljudi koji ne vole krompirka. Ako nastavite doći će strašni Rafa i onda 6:0...

mikin

pre 3 godine

Za ovu priliku da izostavimo Djokera. Nadal 20GS, Federer 20GS. Nadal samo jedan AO, Federer samo jedan RG. Masters Nadal 34, Federer 28. Zavrsni turnir 8 najboljih Nadal 0, Federer 6. Sve u svemu, Nadal osvaja veliki turnir svakih 3,4 nastupa a Federer svakih 4,4 nastupa. I opet je Federer za ovu teniserku GOAT! Pa i za mene je Ferer GOAT. I?

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

Ime

pre 3 godine

(vlada, 16. oktobar 2020 09:45)

Ako hoces komentare u korist Federera gubi se u Bazel pa citaj tamo lepe komentare,ovo je Srbija covece,Srbija!!!

iosonostefan

pre 3 godine

Slažem se sa ovim da su brojke brojke. Iskreno ne znam zašto ali ne mogu da navijam za Đokovića. Znam da predstavlja zemlju i sve ali... Jedan od retkih naših sportista za koga ne mogu da navijam. Već sada je GOAT u odnosu na sve ostale tenisere i to je to. Jedini koji može da mu preotme tron je Nadal koji je trenutno treći na GOAT listi i to ukoliko baš izdominira u narednih nekoliko godina. Federer mislim da neće više osvojiti ni jedan najveći turnir i koliko god se trudili da ga prikažu najboljim svih vremena tenis koji on igra je prevaziđen u odnosu na Đokovićev tenis.

Jumko

pre 3 godine

Prosao jos jedan Slem, najbitniji kako je pisano ovde, uzivamo, radujemo se... A sada na miru gledati Masterse i mocni Bec, i citati komentare Djokovicevih "vernih navijaca" ako krene da gubi ili protivnik napravi samo brejk... "Eto, skrenuo... Semir je kriv... Piramida je kriva... Ne igra mu se vise tenis..." Jedva cekam, melem za oci i dusu! Uzivajte, narode...

Milutin

pre 3 godine

Pre neki dan sam gledao snimak sa Aerodroma u Šangaju on i komplet porodica sa kolicima i prtljagom. Ta histerija i stotine ljudi oko njih to je neverovatno. Nije bilo šanse da prodju dalje dok nije stiglo mnogobrojno aerodromsko obezbedjenje. Čovek je ikona sporta.

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

MK

pre 3 godine

Savrsen? Mozda ofanzivno ali nema odbranu sto je doslo do izrazaja u medjusobnim susretima protiv Nadala i Djokovica koji su u odnosu na njega kompletniji igraci ofanzivno i defanzivno. Da ne govorim o naglom padu GS titula cim su se ova dvojca pojavila kao ozbiljni protivnici.

Jumko

pre 3 godine

Hahahaha, Goat prica vise nije bitna... A vidi noline sto nisu culi za "ovu"... Ali nema veze, ista tema kao i pre 10 godina, Rafa ili Rodzer!? I uvek ce se na to i svoditi prica, na vasu zalost! A ja sada odoh na kaficu, pa malo da pogledam na ju tjubu finale od nedelje, ono najbitnije finale u istoriji! Ala cu da uzivam, pa tako do januara... Zivot je divan! Puno pozdravljam.

rodny

pre 3 godine

Dok nije imao konkurenciju u 5 godina osvojio 11GS a posle dolaskom Nadala i Djokovica to je bilo teže. Dzemperko je bio magnet za sponzore. Ima doživotne ugovore, tako da i ti sponzori kroje sliku o najboljem teniser svih vremena. Neko gore pomenu cifre, one su u sportu najrelevantnije. Medju sobni odnos Djokovica sa Nadalom i Federerom je pozitivan. Broj nedelja na prvom mestu pada u martu. Ostaje GS gde Nole ima 3 manje. Dzemperko više nije u konkurenciji zbog godina i povreda. Borba ce se voditi izmedju španca i srbina.

panter pudlica

pre 3 godine

A krompirko,kome ce on biti najbolji!?
(Padinjak voli Partizan!, 16. oktobar 2020 08:56)

Osobama sa normalnim razmišljanjem. Ti svakako ne spadaš u tu grupu...

Jumko

pre 3 godine

Ali pazi, "za nju" ce biti najbolji! Nadja, legendo, ti ne znas da ovde nemas pravo na svoje misljenje!? Hahahahahaha, zabrana misljenja u "srcu Evrope"!

Djordje P

pre 3 godine

Udavili ste s ovom GOAT temom vise. Meni je Ronaldinho najbolji fudbaler ikada, iako ima uspesnijih. Tako ce mnogima Federer biti najbolji sta kod Nadal ili Djokovic urade do kraja svojih karijera. O ukusima ne treba raspravljati, tako da mozemo samo da uzivamo dok ova tri giganta jos uvek igraju - volim ih svu trojicu! Bogovi tenisa!

Jumko

pre 3 godine

Bravo, majstori! Samo sto vise ovakvih vesti u ovo sumorno vreme za noline... Pa da citamo da ne znaju ko je to, sta su osvojili, da je njihovo misljenje manje bitno od strucnjaka ovde itd. Samo neka boli, neka pece... Uzivajmo u narednim vestima i komentarima, to je lek za dusu!

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Tesite se. Real Madrid je najveci fudbalski klub u Evropi, ne zato sto igra najlepši fudbal, nego zato što je bio prvak 13 puta.
Kakve gluposti. Bice broj 1, ako po završetku karijera velike trojke, bude imao vise GS od Rafe i Novaka. Ako budu imali isti broj titula, gledace se Mastersi.
Vrlo jednostavna računica. Ko bude tu trku zavrsio kao pobednik, bice GOAT...dok se ne pojavi neko ko ce te rekorde oboriti.

anonymous

pre 3 godine

Komentariše neka koja je nekada bila 3. verovatno nikada nije osvojila ni jedan veći turnir, da ne pominjemo grand slem. Daleko je sunce devojčice!

vlada

pre 3 godine

Kad ovo neko kaze za Nadala ili Fedexa, onda su komentari- ko je ova, sta ova zna.. A da je neki no name rekao to za Noleta, onda bi bilo- ljudina, legenda.. Samo njihova misljenja se uvazavaju

GagaBG

pre 3 godine

Ova ovlažila i na pomen. Bez zezanja, ovo obožavanje Federera je seksualnog karaktera i kod žena i kod homoseksualaca, uključujući i latentne. To nema nikakve veze sa osvojenim trofejima i slične trice, nego što se na pomen i pomisao na Federera seksualno uzbude, a što nije slučaj sa drugima.

Anketa "Da li biste radije proveli noć sa Rodžerom Federerom ili Marijom Šarapovom?" bi dala zanimljive rezultate. Čak i među muškarcima.

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Lepo je čuti objektivan, korektan i na činjenicama zasnovan sud.... šala naravno.
Ne razumem zašto se zaljubljenim šiparicama daje prostora da se bave ozbiljnim temama koje su daleko van njihovog domašaja?

Mario

pre 3 godine

Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Zalosno protiv kakvih igraca je Federer odbajao Gren slemove, zalosno ljudi, a pogledajte naseg Novaka. Zato je Bovak i najveci u istoriji

el Chapo Slovenija

pre 3 godine

Ima puno vakvih ideologa i vernika u rogera, koji su prije izjavljivali da neće niko dostići RF, a sad da i kad ga prestignu, da će ostati on br. 1 hehe

neka ga prestignu

Bg

pre 3 godine

Jedino je bitan broj GS. Ali cinjenica je da je Federer najpopularniji teniser na svim kontinentima. Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac. Samo u Africi je njegova fondacija u školstvo i zdravstvo dala preko 25 miliona dolara. Drugi razlog popularnosti je njegov stil igre. Lepršavo, elegantno, manekenski... Sigurno nece biti teniser sa najviše GS ali ce uvek biti ljubimac teniskih sladokusaca. Legenda!

Mirkač

pre 3 godine

Pa i novak je dobar, i još bolji i uspješniji na svim podlogama od Federera, ali ne ... Federer ima lepršavu igru, bla truć i to ga kao čini najboljim. Da nije smješno, bilo bi žalosno.

yupi

pre 3 godine

@Jarić T Živadin® da je tako, onda bi u košarci najbolji bio Bill Russel sa 9 osvojenih naslova, a ne Jordan sa 6. Ima nesto i u načinu igre

RCZ

pre 3 godine

Misljenje je kao zadnjica , svako ga ima . Mozda ce za tebe RF biti najbolji zauvek ali siguran sam da ce za ostatak sveta ipak Nole imati zadnju rec. Bice kako on pozeli . Ako se posveti cilju , bice najbolji u teniskoj istoriji. Citam vise puta o eleganciji u tenisu i slicno ?! Pa je to tenis ili umetnicko klizanje ?! Igra li u bodove ili se ocenjuje opsti utisak ?! Koliko ljudi , toliko budalastina. Sto se nas iz srbije tice a mislim i iz cele ex Yu , za nas je Novak odavno GOAT. Obzirom iz kakvih uslova i okruzenja je stigao na teniski vrh sveta.

ime

pre 3 godine

Ovo podseca na poredjenje Sene i Sumahera.
Sumaher ima vise, al Sena je bolji.
Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.

Rade Piket

pre 3 godine

Ipak o tome ce rezultati govoriti, i to uskoro.
Ja mislim da ce Nole biti broj jedan , pa neka priča ko me šta milo, za pocetak dovoljno je reci da u međusobnim duelima vodi i protiv Nadala i protiv Federera.

Жеља

pre 3 godine

Он је савршен као на Вимблдону 19 а победник је Новак чак и када није савршен. А када је савршен угаси телевизор и неиди да гледаш.

Троицки Гавран

pre 3 godine

Типични Федерерови навијачи - тврде да је ГОАТ, а кад неко да аргумент против, одмах се ваде на то како игра прелеп тенис итд... Реално гледајући, Федерер може да заврши каријеру а да не буде први ни у једном битном аспекту: Новак ће га сигурно престићи по броју недеља на првом месту, врло је могуће да неће имати ни највише Грен Слемова (Новак и/или Рафа да га престигну), већ је далеко од њих по питању Мастерса, има негативан међусобни скор против обојице. Баш ме занима које ће аргументе износити његови фанови ако се ово заиста догоди.

djokica

pre 3 godine

I meni je Boba Živojinović GOAT ali to je moje subjektivno mišljenje. Ove izjave su smešne. kad se njihove katijere završe onda nek se sumira sve pa nek se vidi ko, šta i kako.

Kosta

pre 3 godine

RF osnivač kluba 20. Sada je dobio i novog člana Rafaela Rafu Nadala. Sede u klubu pijuckaju šampanjac i slušaju muziku. Ostali teniseri obavljaju redovne dnevne aktivnosti.

40:15

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???

miodrag

pre 3 godine

"Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac".

Neko je ovo napisao u komentarima, sto je nonsens….Kriterijumi za GOATA su jasni , o stilu i lepoti mozemo da imamo svoje misljenje svako od nas, ali da je gospodin I skroman to moze da napise samo ostrasceno navijac ili slep covek....covek koji mrzi protivnika I koji ne moze da prihvati ni jedan poraz sportski , osim od svoje marionete , je sve samo ne gospodin I skroman.

MileR

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.

M. Radosavljevic

pre 3 godine

Ovako i slicno razmislja 90% teniskog sveta i publike sirom nase planete. Novaka i ne pominje uopste jer covek nema ono sto imaju sampioni i legende. Ni po cemu nece Nole postati zauvek upamcen, vec jedino po tome da je bio fantastican teniser i da je osvojio toliko i toliko GS titula.

MileR

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.

Mario

pre 3 godine

Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Zalosno protiv kakvih igraca je Federer odbajao Gren slemove, zalosno ljudi, a pogledajte naseg Novaka. Zato je Bovak i najveci u istoriji

Djordje P

pre 3 godine

Udavili ste s ovom GOAT temom vise. Meni je Ronaldinho najbolji fudbaler ikada, iako ima uspesnijih. Tako ce mnogima Federer biti najbolji sta kod Nadal ili Djokovic urade do kraja svojih karijera. O ukusima ne treba raspravljati, tako da mozemo samo da uzivamo dok ova tri giganta jos uvek igraju - volim ih svu trojicu! Bogovi tenisa!

Троицки Гавран

pre 3 godine

Типични Федерерови навијачи - тврде да је ГОАТ, а кад неко да аргумент против, одмах се ваде на то како игра прелеп тенис итд... Реално гледајући, Федерер може да заврши каријеру а да не буде први ни у једном битном аспекту: Новак ће га сигурно престићи по броју недеља на првом месту, врло је могуће да неће имати ни највише Грен Слемова (Новак и/или Рафа да га престигну), већ је далеко од њих по питању Мастерса, има негативан међусобни скор против обојице. Баш ме занима које ће аргументе износити његови фанови ако се ово заиста догоди.

M. Radosavljevic

pre 3 godine

Ovako i slicno razmislja 90% teniskog sveta i publike sirom nase planete. Novaka i ne pominje uopste jer covek nema ono sto imaju sampioni i legende. Ni po cemu nece Nole postati zauvek upamcen, vec jedino po tome da je bio fantastican teniser i da je osvojio toliko i toliko GS titula.

Cinker

pre 3 godine

Kaže “sposobnosti da igra na svakoj podlozi”, a Federer preskače skoro sve turnire na šljaci, znajući da mu tamo servis ništa ne pomaže. Da ne nabrajam i ostale stvari koje dominiraju na šljaci, ali eto pre svega izdržljivost, snaga i kroz sve da pokažeš svoju tehniku i znanje. Nije sve u servis-volej igri i udri pa šta bude.

RCZ

pre 3 godine

Misljenje je kao zadnjica , svako ga ima . Mozda ce za tebe RF biti najbolji zauvek ali siguran sam da ce za ostatak sveta ipak Nole imati zadnju rec. Bice kako on pozeli . Ako se posveti cilju , bice najbolji u teniskoj istoriji. Citam vise puta o eleganciji u tenisu i slicno ?! Pa je to tenis ili umetnicko klizanje ?! Igra li u bodove ili se ocenjuje opsti utisak ?! Koliko ljudi , toliko budalastina. Sto se nas iz srbije tice a mislim i iz cele ex Yu , za nas je Novak odavno GOAT. Obzirom iz kakvih uslova i okruzenja je stigao na teniski vrh sveta.

GagaBG

pre 3 godine

Ova ovlažila i na pomen. Bez zezanja, ovo obožavanje Federera je seksualnog karaktera i kod žena i kod homoseksualaca, uključujući i latentne. To nema nikakve veze sa osvojenim trofejima i slične trice, nego što se na pomen i pomisao na Federera seksualno uzbude, a što nije slučaj sa drugima.

Anketa "Da li biste radije proveli noć sa Rodžerom Federerom ili Marijom Šarapovom?" bi dala zanimljive rezultate. Čak i među muškarcima.

djokica

pre 3 godine

I meni je Boba Živojinović GOAT ali to je moje subjektivno mišljenje. Ove izjave su smešne. kad se njihove katijere završe onda nek se sumira sve pa nek se vidi ko, šta i kako.

miodrag

pre 3 godine

"Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac".

Neko je ovo napisao u komentarima, sto je nonsens….Kriterijumi za GOATA su jasni , o stilu i lepoti mozemo da imamo svoje misljenje svako od nas, ali da je gospodin I skroman to moze da napise samo ostrasceno navijac ili slep covek....covek koji mrzi protivnika I koji ne moze da prihvati ni jedan poraz sportski , osim od svoje marionete , je sve samo ne gospodin I skroman.

panter pudlica

pre 3 godine

A krompirko,kome ce on biti najbolji!?
(Padinjak voli Partizan!, 16. oktobar 2020 08:56)

Osobama sa normalnim razmišljanjem. Ti svakako ne spadaš u tu grupu...

rodny

pre 3 godine

Dok nije imao konkurenciju u 5 godina osvojio 11GS a posle dolaskom Nadala i Djokovica to je bilo teže. Dzemperko je bio magnet za sponzore. Ima doživotne ugovore, tako da i ti sponzori kroje sliku o najboljem teniser svih vremena. Neko gore pomenu cifre, one su u sportu najrelevantnije. Medju sobni odnos Djokovica sa Nadalom i Federerom je pozitivan. Broj nedelja na prvom mestu pada u martu. Ostaje GS gde Nole ima 3 manje. Dzemperko više nije u konkurenciji zbog godina i povreda. Borba ce se voditi izmedju španca i srbina.

40:15

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???

Rade Piket

pre 3 godine

Ipak o tome ce rezultati govoriti, i to uskoro.
Ja mislim da ce Nole biti broj jedan , pa neka priča ko me šta milo, za pocetak dovoljno je reci da u međusobnim duelima vodi i protiv Nadala i protiv Federera.

Ime

pre 3 godine

(vlada, 16. oktobar 2020 09:45)

Ako hoces komentare u korist Federera gubi se u Bazel pa citaj tamo lepe komentare,ovo je Srbija covece,Srbija!!!

CroFed

pre 3 godine

Nađo, nije ti ovo trebalo, navući ćeš bijes onih koji smatraju da je on samo produkt marketinga NIKE-ROLEX, elegantni "džemperko" i "plačljivko"

ej bre

pre 3 godine

Federer vise nije u prici za GOAT titulu. Nadal ce ga sigurno prestici po broju GS ako ne pre a ono do sledeceg RG. Novak ce imati najvise nedelja na prvom mestu i bolji skor od njega. Bice na trecem mestu po rezultatima. Ostaje mu " lepota " i sramota zbog bezanja od Novaka u dzempercicu.

nikol dz femija

pre 3 godine

Obožavali bi Novaka samo da prestane da pobeđuje i prestane da ostvaruje svoje ciljeve uspešno. Onda bi im svima bio divaaaan. Hahahahaaaaa..Zapad. Mućak. Užas sveta !

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Lepo je čuti objektivan, korektan i na činjenicama zasnovan sud.... šala naravno.
Ne razumem zašto se zaljubljenim šiparicama daje prostora da se bave ozbiljnim temama koje su daleko van njihovog domašaja?

vlada

pre 3 godine

Kad ovo neko kaze za Nadala ili Fedexa, onda su komentari- ko je ova, sta ova zna.. A da je neki no name rekao to za Noleta, onda bi bilo- ljudina, legenda.. Samo njihova misljenja se uvazavaju

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Da vidimo ko je zapravo najveci

Novak Djokovic:

17 Grend slemova
5 Završnih turnira
36 Mastersa
= 58 velikih turnira

Rafael Nadal:

20 Grend slemova
0 Završnih turnira
35 Mastersa
=55 velikih turnira

Rodzer Federer:

20 Grend slemova
6 Završnih turnira
28 Mastersa
= 54 velikih turnira

Za sad najveci ikada je Novak, Nadal ima sanse da ga prestigne ali kako Novak igra tesko, samo jedan poraz za skoro godinu dana, mislim da ce Novak i ostati najveci ikada.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Tesite se. Real Madrid je najveci fudbalski klub u Evropi, ne zato sto igra najlepši fudbal, nego zato što je bio prvak 13 puta.
Kakve gluposti. Bice broj 1, ako po završetku karijera velike trojke, bude imao vise GS od Rafe i Novaka. Ako budu imali isti broj titula, gledace se Mastersi.
Vrlo jednostavna računica. Ko bude tu trku zavrsio kao pobednik, bice GOAT...dok se ne pojavi neko ko ce te rekorde oboriti.

anonymous

pre 3 godine

Komentariše neka koja je nekada bila 3. verovatno nikada nije osvojila ni jedan veći turnir, da ne pominjemo grand slem. Daleko je sunce devojčice!

el Chapo Slovenija

pre 3 godine

Ima puno vakvih ideologa i vernika u rogera, koji su prije izjavljivali da neće niko dostići RF, a sad da i kad ga prestignu, da će ostati on br. 1 hehe

neka ga prestignu

Jumko

pre 3 godine

Hahahaha, Goat prica vise nije bitna... A vidi noline sto nisu culi za "ovu"... Ali nema veze, ista tema kao i pre 10 godina, Rafa ili Rodzer!? I uvek ce se na to i svoditi prica, na vasu zalost! A ja sada odoh na kaficu, pa malo da pogledam na ju tjubu finale od nedelje, ono najbitnije finale u istoriji! Ala cu da uzivam, pa tako do januara... Zivot je divan! Puno pozdravljam.

zvezdoprc

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.

mikin

pre 3 godine

Za ovu priliku da izostavimo Djokera. Nadal 20GS, Federer 20GS. Nadal samo jedan AO, Federer samo jedan RG. Masters Nadal 34, Federer 28. Zavrsni turnir 8 najboljih Nadal 0, Federer 6. Sve u svemu, Nadal osvaja veliki turnir svakih 3,4 nastupa a Federer svakih 4,4 nastupa. I opet je Federer za ovu teniserku GOAT! Pa i za mene je Ferer GOAT. I?

Жеља

pre 3 godine

Он је савршен као на Вимблдону 19 а победник је Новак чак и када није савршен. А када је савршен угаси телевизор и неиди да гледаш.

Mirkač

pre 3 godine

Pa i novak je dobar, i još bolji i uspješniji na svim podlogama od Federera, ali ne ... Federer ima lepršavu igru, bla truć i to ga kao čini najboljim. Da nije smješno, bilo bi žalosno.

Keiser Roger

pre 3 godine

Nolobotovi ocigledno ne shvataju sta znaci igrati elegantno.Ne znaci kao da je balet to ste vi izmislili.To znaci da sa najmanje razmene matiras protivnika,nadjes mu slabu tacku naladnes ga i poentiras.A Federer je tu naravno najbolji Ne igra 6 sata kao neki.

Znalac

pre 3 godine

Federer i sve podloge ne mogu u istu recenicu. On sljakas nije i imao je nevidjenu srecu da osvoji RG, cak mislim da se i sam nije nadao tome nikad!

stanoje glavas

pre 3 godine

ne znam zasto se djokovic uopste vise pominje u prici o goatu. velika trojka vise ne postoji, kao ni velika cetvorka dok je marej bio aktuelan, sad o goatu odlucuju samo dvojica sa po 20 gs, ostali su nebitni

Bg

pre 3 godine

Jedino je bitan broj GS. Ali cinjenica je da je Federer najpopularniji teniser na svim kontinentima. Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac. Samo u Africi je njegova fondacija u školstvo i zdravstvo dala preko 25 miliona dolara. Drugi razlog popularnosti je njegov stil igre. Lepršavo, elegantno, manekenski... Sigurno nece biti teniser sa najviše GS ali ce uvek biti ljubimac teniskih sladokusaca. Legenda!

Вук Караџић

pre 3 godine

води га кући. он зна да је Новак бољи тенисер, а нормалан свет зна да је Новак и најбољи човек, не СЛИНА.

Bez kralja na valja

pre 3 godine

Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.
(ime, 16. oktobar 2020 09:18)

Ne, nego sa Safinom i Rodikom.
Proveri u bukvaru, kako Novak stoji protiv njih dvojice.
Pre toga je naravno omlatio Samprasa u onom istorijskom meču na Vimbldonu i poslao ga u penziju.
Nadal se pojavio i postao šampion već 2005-e godine, a Novak uzeo prvi slem 2008-e, znači sve u toj istoj dekadi.
I onda ovde pričaju o slaboj konkurenciji, koju je imao Federer.

yupi

pre 3 godine

@Jarić T Živadin® da je tako, onda bi u košarci najbolji bio Bill Russel sa 9 osvojenih naslova, a ne Jordan sa 6. Ima nesto i u načinu igre

Kosta

pre 3 godine

RF osnivač kluba 20. Sada je dobio i novog člana Rafaela Rafu Nadala. Sede u klubu pijuckaju šampanjac i slušaju muziku. Ostali teniseri obavljaju redovne dnevne aktivnosti.

Milan

pre 3 godine

Ovo je tema za dokon narod. Šta znači G.O.A.T. kada realno ne postoje jasni kriterijumi za to zvanje. Nekome je najbolji bokser Ali, nekome Tajson, nekome Roj a po rezultatima Mejveder. To je krajnje subjektivna stvar. Ali i dobra za čitanost i prepucavanja na internetu i takođe za lečenje raznih frustracija i kompleksa pojedinaca. Ko se prepoznaje neka se javi.

Rale

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.

20+20-17

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???
(40:15, 16. oktobar 2020 09:06)

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

antiDebil

pre 3 godine

Nolomani ne vredjajte normalne ljubitelje sporta i tenisa. Samo povecavate broj ljudi koji ne vole krompirka. Ako nastavite doći će strašni Rafa i onda 6:0...

Djole

pre 3 godine

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.
(20+20-17, 16. oktobar 2020 13:28)

Federer drži još samo broj osvojenih završnih turnira. To Novak može da izjednači već u novembru.
Šta još ima od rekorda? A daaaaa, ima najviše osvojenih titula iz ATP 250 serije...

ime

pre 3 godine

Ovo podseca na poredjenje Sene i Sumahera.
Sumaher ima vise, al Sena je bolji.
Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.

Jumko

pre 3 godine

Ali pazi, "za nju" ce biti najbolji! Nadja, legendo, ti ne znas da ovde nemas pravo na svoje misljenje!? Hahahahahaha, zabrana misljenja u "srcu Evrope"!

Obrad

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 16. oktobar 2020 11:10) # Link komentara

Zašto tako SRBINE?

MK

pre 3 godine

Savrsen? Mozda ofanzivno ali nema odbranu sto je doslo do izrazaja u medjusobnim susretima protiv Nadala i Djokovica koji su u odnosu na njega kompletniji igraci ofanzivno i defanzivno. Da ne govorim o naglom padu GS titula cim su se ova dvojca pojavila kao ozbiljni protivnici.

Semir dobio na poklon polušampionski reket

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis. Stvori se tako legenda i ne može se protiv legende statistikom, ima više mastersa, ima više nedelja, šta kad se jednog dana raspadne ATP, njeni turniri, njen način bodovanja, i dođe neka nova teniska asocijacija ili vlasnik takmičenja teniskih profesionalaca (kao ovaj Vartolomej u košarci), a tenis je 120 godina stariji od ATP liste, ostaće samo ono što je u glavi teniskih navijača. Nikada Novak nije bio u svetu legenda, prosto nije rođen da bude legenda, a šta mi možemo tu da promenimo? Da B92 pravi ankete gde će Novak biti uvek iznad svih.

Miki

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.

Sasa

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 16. oktobar 2020 14:37) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

A onda vidis druge koji proklizavaju na podlogama koje nisu sljaka (na kojoj se podrazumevano proklizava) i shvatis kako jesu oni koji "mlate" tu lopticu (Djokovoc i Nadal) u stvari veci od umetnika iz reklame. :)

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

x

pre 3 godine

Federeru nedostaje 6 titula da bi prestigao Konorsa po broju ukupno osvojenih turnira.
I to je jedini rekord koji realno može da mu ostane.
Dakle, turniri ATP 250, eve me!!!

Pele 2.0

pre 3 godine

@Mario, 16. oktobar 2020 09:41

Pretpostavljam da si mlad, pa nisi gledao Filipusisa, Agasija, Hjuita i Gonzaleza, kad su bili u najboljim godinama. Veruj mi da im Conga, Marej i "šljakaš" Nadal ne bi bili ni do kolena.

Zato, batalite hvaljenje teniskog "zlatnig doba" u kojim su vladali i vladaju "prebacivači loptica": Đoković, Nadal i Marej, čiji se tenis ne može gledati.

Jumko

pre 3 godine

Prosao jos jedan Slem, najbitniji kako je pisano ovde, uzivamo, radujemo se... A sada na miru gledati Masterse i mocni Bec, i citati komentare Djokovicevih "vernih navijaca" ako krene da gubi ili protivnik napravi samo brejk... "Eto, skrenuo... Semir je kriv... Piramida je kriva... Ne igra mu se vise tenis..." Jedva cekam, melem za oci i dusu! Uzivajte, narode...

Niti je najveći niti je omiljen

pre 3 godine

@Tamni vilajet
Evo ima nekoliko godina kako sam više puta pisao da ne postoji goat, da nema nikakve liste za goate, da se ne vodi nikakva trka za goata, da je Lejver jedan od najvećih ako ne i najveći, da je postojao i legendarni Pančo Gonzales, u vreme kada je pedesetih godina tenis od rekreativnog sporta postao profi i kada su organizovani turniri u velikim gradovima sveta, na kojima su igrali samo najbolji svetski profesionalci između sebe. Ništa nije bilo "open" nego "closed", kakve liste kakvi bakrači. Nemaju pojma nolemani da je Lejver napravio dva puta po sva četiri GS u godini i da ne postoji nikakav Novakov niz, osim u njihovoj glavi. Kakve su legende tenisa bili Lejver, Pančo i Ken Rouzvol, to ovi ne znaju, kasnije će im se pridružiti Federer, i dalje nema. Naš Novak niti je imao igru za oči, rezultatima svaka čast, niti je imao harizmu niti je umeo da nosi slavu a da se često ne bruka i na terenu i izvan njega, i neće se posle kraja o njemu piati kao o Federeru. Ne postoji "titula" goata, osim u glavama nolemana.

iosonostefan

pre 3 godine

Slažem se sa ovim da su brojke brojke. Iskreno ne znam zašto ali ne mogu da navijam za Đokovića. Znam da predstavlja zemlju i sve ali... Jedan od retkih naših sportista za koga ne mogu da navijam. Već sada je GOAT u odnosu na sve ostale tenisere i to je to. Jedini koji može da mu preotme tron je Nadal koji je trenutno treći na GOAT listi i to ukoliko baš izdominira u narednih nekoliko godina. Federer mislim da neće više osvojiti ni jedan najveći turnir i koliko god se trudili da ga prikažu najboljim svih vremena tenis koji on igra je prevaziđen u odnosu na Đokovićev tenis.

Priznanje

pre 3 godine

Nadja, i ja sam savrsen u krevetu, pa nisam najbolji.
Salu na stranu.
U karijeri si osvojila samo 13 WTA titula i to ne protiv velikih igracica.
Upitajmo MASU (Sarapovu), koja je mnogo bolja od tebe, sa 36 WTA
i 5 GS titula.

Tamni vilajet

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iosonostefan, 16. oktobar 2020 10:23)

Sve si lepo napisao i onda uprskaš sa tom komedijom od liste, sa kojom se sprdaju i teniseri i stručnjaci.
Jesi gledao tu listu uopšte, Lendl ispred Samprasa i Borga, ko još ozbiljan tome pridaje pažnju.
Prvo mesto na atp listi se boduje kao osvojen GS turnir, a olimpijada gde se igra na tri seta i to svake četvrte godine, ne vredi ni kao polufinale Sinsinatija.
Znači jednom za svagda, ne postoji nikakva atp goat lista, već samo privatna lista jednog sajta, koji je ponizio gomilu slavnih imena, zarad medijske pažnje.
Jedan Endi Marej sa tri GS-a je tu isped Roda Lejvera sa 19 GS-a i duplim zlatnim slemom.
Ne brukajete se više sa tim bednim sajtom, samo zato što je Nole tu na drugom mestu.
Čak i tu mu neće dati da bude prvi, ali dobro dođe kao uteha...

Andjela

pre 3 godine

I Rodzer i Nadal i Nvoak su šampioni za sva vremena. Zašto mislim da je Nadal ipak za "mrvicu" bolji od njih. Zna da izvede (i izvodi u mečevima) sve vrste udaraca. Koristi rotacione loptice (ne igra samo rave udarce). Gradi svaki poen, koristi taktiku i strategiju... pobeđuje druge igrače iako ima po jačini udarca prosečan servis (to je tenisu velika mana). Novak i Rodzer bez "jakog servisa" ne bi bili to što jesu, ne bi imali toliko pobeda.

Kako je lepo biti glup

pre 3 godine

(Pozdrav svim normalnim ljudima, 16. oktobar 2020 12:31)

Kakvi te veliki turniri spopali pa mešaš babe i žabe.
Nisu GS i Mastersi podejdnako veliki, nego se zna koja četiri tirnira su najveća, najprestižnija i najcenjenija među samim teniserima i šta se prvo gleda.
A šta ćemo sa Olimpijskim turnirom, zlato na olimpijadi je san svakog sportiste, jedino se još tu igra na tri dobijena seta, kao i na GS turnirima i taj si turnir fino izostavio, jer tvoj pulen ima samo bronzane i drvene medalje.
Šta ćemo sa Lejverom u čije vreme nije bilo završnog niti većine današnjih Mastersa, niti se igralo u istom formatu kao danas ?
I pored toga, on je bio toliko superioran u odnosu na svoje rivale, da ima 19 GS titula, 2 puta sva četiri GS u istoj sezoni, što nema niko niti će ikad imati.

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

Jumko

pre 3 godine

Bravo, majstori! Samo sto vise ovakvih vesti u ovo sumorno vreme za noline... Pa da citamo da ne znaju ko je to, sta su osvojili, da je njihovo misljenje manje bitno od strucnjaka ovde itd. Samo neka boli, neka pece... Uzivajmo u narednim vestima i komentarima, to je lek za dusu!

VladanO

pre 3 godine

Novak je pre pocetka Roland Garros jasno definisao merila za GOAT.
Po njemu je to broj nedelja proveden na prvom mestu i broj Grand Slam titula.
Po tom kategorisanju RF i dalje nosi epitet GOAT u tenisu.
Posto će najverovatnije u martu Novak da pretekne RF po broju nedelja na prvom mestu i posto vrlo verovatno, RF do kraja svoje karijere više neće osvojiti ni jedan Grand Slam, ostaje da vidimo da li će na kraju Novakove karijere on biti taj koji će držati rekorde u obe kategorije?!
Tek tada bi bili ućutkani svi oni koji ne vole Novaka.
Malo je verovatno da Nadal može stići i prestići Novaka i RF po broju nedelja na prvom mestu.

Roditelj

pre 3 godine

Federer je savršen, ali je Rafa bolji od njega, a Nole je bolji od Rafe.

Dok ih još uvek gledamo, možemo i da ćaskamo o lepoti igre, jer je to subjektivan osećaj svakoga od nas. Kada se sva trojica povuku, jednostavno ćemo da podvučemo crtu i saberemo brojke i vidimo ko je GOAT, Nole ili Rafa. RF bi morao da napravi čudo u narednom periodu, da bi uopšte bio uziman u obzir u GOAT priči.

GagaBG

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis.
(Semir dobio na poklon polušampionski reket, 16. oktobar 2020 13:35)
To "najlepši tenis" insistiraju samo oni koje Rodžer Federer seksualno uzbuđuje. Šta god da uradi, kako god da igra, takvi su već u posebnom mentalnom stanju. Naravno da "igra najlepše" kad ih nijedan drugi igrač tako ne uzbuđuje. Nadal je na celom turniru, pogotovo protiv Đokovića u finalu igrao praktično savršen tenis, bez greške. Čak ni Nadalovi navijači nisu rekli da je igrao "lep tenis" jednostavno zato što im Nadal nije lep na način kako je Federer lep njegovim obožavaocima, pre svega ženama, ali i muškarcima sa (kako se to sada kaže?) "alternativnim seksualnim preferencijama".

A to je rezultat intenzivne propagande. Ko stekne takvu seksualnu naklonost žena i homoseksualaca, vladaće ovim svetom. Tako je i Federer postao bog, Apolon tenisa. Ta njegova lepota nije "u očima posmatrača", nego u njihovim testisima. Oči i inače vide samo ono što testisi komanduju.

Mism, ne branim niti imam bilo šta protiv, samo da se zna šta je šta.

Milutin

pre 3 godine

Pre neki dan sam gledao snimak sa Aerodroma u Šangaju on i komplet porodica sa kolicima i prtljagom. Ta histerija i stotine ljudi oko njih to je neverovatno. Nije bilo šanse da prodju dalje dok nije stiglo mnogobrojno aerodromsko obezbedjenje. Čovek je ikona sporta.

Bole

pre 3 godine

Njoj kao sportistkinji morali bi biti najznačajniji postignuti rezulltati. Ne možete reći da je neko nabolji ako neki drugi sportista ima bolje rezultate.

toba

pre 3 godine

(Mario, 16. oktobar 2020 09:41)

To pricam vec dugi niz godina. Taj Federer je izgradio imidz nesavladivog, nedodirljivog, a sve igrajuci protiv tih polupanaca poput Safina, Bagdatisa, Rodika, Davidenka itd. Ista prica kao Mejveder u boksu. Roj Djons je mogao u istoj kategoriji da boksuje 20 godina bez da ga iko dodirne, ali zeleo je izazove, prelazio u vise kategorije, trazio dostojne rivale.
Dzordan nije najbolji zbog cifara, niti zbog svog izolovanog talenta, vec zbog rivala koje je dobijao. A u njegovo vreme je svaki tim imao velicinu poput njega. Lebron je mozda individualno bolji od Dzordana, ali nema priliku da to i dokaze, jer danasnja konkurencija nije tako jaka kao nekad.
Nisu u sportu brojke sve kako neko kaze. Sta to znaci? Pa svaki danasnji fudbaler je dao vise golova za reprezentaciju od onih koji su igrali do pre 30 godina. Samo zato sto ima vise takmicenja i utakmica. Statistika je kao bikini, dosta otkriva ali zapravo nista bitno ne pokazuje.
Elem, misljenje je kao dupe, svako ga ima, ali nije bas svako dobro. Ova jadnica je zaljubljena u Federera i to je njeno pravo i izbor. Medjutim ako cemo ozbiljno, Federer nije ni blizu najboljeg. Svi koji tenis gledaju bar 30-40 godina imaju slicno misljenje. Jer da je najbolji, ne bi dozvolio da cak dvojica dodju na njegov nivo. Samim tim je pokazao, to jest oni su njemu, da nije bas sve kako PR zeli da pokaze, a vecina rado prima bez ikakve obrade informacija.

Dobar dan

pre 3 godine

Tačno. Potpuno je u pravu. Fizikalci da budu bolji od umjetnika Federera, to je otprilike isto ko da kažeš da je Milan Gurović bolji od Dražena Petrovića. Prije svega Federer ima poteze i udarce koje Nadal i Novak prosto naprosto nisu u STANJU da izvedu. Povrh svega toga ima eleganciju. A mnogo poštujem i Nadala i Novaka što se tiče njihovih dostignuća.

xqt

pre 3 godine

Ovde se stalno govori o dve stvari: o broju osvojenih trofeja i o tehnici pojedinih igrača. Objektivno Novak ima manje trofeja, a Federerova tehnika je van konkurencije.

aleksa

pre 3 godine

Ko ima bolji bilans u medjusobnom skoru Rafe i Federera? Kako onaj ko je vise puta izgubio moze da bude bolji? Zbunjeni navijaci Fedeksa vise nemaju nikakav argument, pa kad se sve tako ogoli dodje na cistu emociju. Prvo su isli na to nece ga niko i nikad stici, jer je maznuo prvih 8 GS sa bezveznjakovicima. U medjuvremenu je vec imao losiji skor sa mnogima, te je ostalo samo broj GS. Kako se i to osipa, sve veci je broj navijaca Federera na aparatima. Ukoliko Novak stigne do istog broja trofeja na GS, a bude imao bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom, nema tu puno sta da se razmislja ko je najbolji.

Sasa

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.

Marko

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.
(Sasa, 17. oktobar 2020 10:05)

Pa u Srbiji uvek prednjače lični stavovi a ne realna slika. Lični stav većine je da Modric naprimer nije najbolji fudbaler s ovih prostora, iako ima ubedljivo najviše osvojenih trofeja u karijeri.

vrg

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

i ne samo trofeji nego i to koliko si dugo bio prvi po zvanicnim merilima. ako si prvi, znaci da si najbolji na svetu, a ako si najduze prvi, onda si najbolji na svetu svih vremena. ne znam ni sto se polemise kad se vec vodi evidencija i kada se svaki uspeh na svakom turniru vec vrednuje kako bi se izracunalo da li si prvi, drugi, 305. itd....
jos ako je to pokriveno i sa vise ozbiljnih trofeja, ihahaaaj.

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

marko

pre 3 godine

Mozda za tebe ali realnost koja govori u brojkama je sasvim nesto drugo neracunajuci eru pre novaka i nadala kada je pobedjivao uglavnom buraniju

bradina

pre 3 godine

Ti, nazalost nisi prva u nijednom segmentu tenisa!Federer jeste i obelezio je jedan period tenisa kao najbolji to nam je odavno poznato,a onda su dosli Rafa i Novak, i postavili stvari na visi nivo!
Mada svako ima pravo na svoje misljenje, sta teniserke misle o teniserima stvarno je nebitno,smoriste nas sa nekim misljenjima.Pitajte bitnije sampionke ovog sporta ne neke koje se pojave,bljesnu i odu bez traga!

M. Radosavljevic

pre 3 godine

Ovako i slicno razmislja 90% teniskog sveta i publike sirom nase planete. Novaka i ne pominje uopste jer covek nema ono sto imaju sampioni i legende. Ni po cemu nece Nole postati zauvek upamcen, vec jedino po tome da je bio fantastican teniser i da je osvojio toliko i toliko GS titula.

MileR

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.

Mario

pre 3 godine

Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Zalosno protiv kakvih igraca je Federer odbajao Gren slemove, zalosno ljudi, a pogledajte naseg Novaka. Zato je Bovak i najveci u istoriji

Jumko

pre 3 godine

Hahahaha, Goat prica vise nije bitna... A vidi noline sto nisu culi za "ovu"... Ali nema veze, ista tema kao i pre 10 godina, Rafa ili Rodzer!? I uvek ce se na to i svoditi prica, na vasu zalost! A ja sada odoh na kaficu, pa malo da pogledam na ju tjubu finale od nedelje, ono najbitnije finale u istoriji! Ala cu da uzivam, pa tako do januara... Zivot je divan! Puno pozdravljam.

stanoje glavas

pre 3 godine

ne znam zasto se djokovic uopste vise pominje u prici o goatu. velika trojka vise ne postoji, kao ni velika cetvorka dok je marej bio aktuelan, sad o goatu odlucuju samo dvojica sa po 20 gs, ostali su nebitni

Rale

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.

zvezdoprc

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Da vidimo ko je zapravo najveci

Novak Djokovic:

17 Grend slemova
5 Završnih turnira
36 Mastersa
= 58 velikih turnira

Rafael Nadal:

20 Grend slemova
0 Završnih turnira
35 Mastersa
=55 velikih turnira

Rodzer Federer:

20 Grend slemova
6 Završnih turnira
28 Mastersa
= 54 velikih turnira

Za sad najveci ikada je Novak, Nadal ima sanse da ga prestigne ali kako Novak igra tesko, samo jedan poraz za skoro godinu dana, mislim da ce Novak i ostati najveci ikada.

Kosta

pre 3 godine

RF osnivač kluba 20. Sada je dobio i novog člana Rafaela Rafu Nadala. Sede u klubu pijuckaju šampanjac i slušaju muziku. Ostali teniseri obavljaju redovne dnevne aktivnosti.

Bg

pre 3 godine

Jedino je bitan broj GS. Ali cinjenica je da je Federer najpopularniji teniser na svim kontinentima. Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac. Samo u Africi je njegova fondacija u školstvo i zdravstvo dala preko 25 miliona dolara. Drugi razlog popularnosti je njegov stil igre. Lepršavo, elegantno, manekenski... Sigurno nece biti teniser sa najviše GS ali ce uvek biti ljubimac teniskih sladokusaca. Legenda!

Jumko

pre 3 godine

Bravo, majstori! Samo sto vise ovakvih vesti u ovo sumorno vreme za noline... Pa da citamo da ne znaju ko je to, sta su osvojili, da je njihovo misljenje manje bitno od strucnjaka ovde itd. Samo neka boli, neka pece... Uzivajmo u narednim vestima i komentarima, to je lek za dusu!

Ime

pre 3 godine

(vlada, 16. oktobar 2020 09:45)

Ako hoces komentare u korist Federera gubi se u Bazel pa citaj tamo lepe komentare,ovo je Srbija covece,Srbija!!!

Keiser Roger

pre 3 godine

Nolobotovi ocigledno ne shvataju sta znaci igrati elegantno.Ne znaci kao da je balet to ste vi izmislili.To znaci da sa najmanje razmene matiras protivnika,nadjes mu slabu tacku naladnes ga i poentiras.A Federer je tu naravno najbolji Ne igra 6 sata kao neki.

Jumko

pre 3 godine

Ali pazi, "za nju" ce biti najbolji! Nadja, legendo, ti ne znas da ovde nemas pravo na svoje misljenje!? Hahahahahaha, zabrana misljenja u "srcu Evrope"!

vlada

pre 3 godine

Kad ovo neko kaze za Nadala ili Fedexa, onda su komentari- ko je ova, sta ova zna.. A da je neki no name rekao to za Noleta, onda bi bilo- ljudina, legenda.. Samo njihova misljenja se uvazavaju

antiDebil

pre 3 godine

Nolomani ne vredjajte normalne ljubitelje sporta i tenisa. Samo povecavate broj ljudi koji ne vole krompirka. Ako nastavite doći će strašni Rafa i onda 6:0...

RCZ

pre 3 godine

Misljenje je kao zadnjica , svako ga ima . Mozda ce za tebe RF biti najbolji zauvek ali siguran sam da ce za ostatak sveta ipak Nole imati zadnju rec. Bice kako on pozeli . Ako se posveti cilju , bice najbolji u teniskoj istoriji. Citam vise puta o eleganciji u tenisu i slicno ?! Pa je to tenis ili umetnicko klizanje ?! Igra li u bodove ili se ocenjuje opsti utisak ?! Koliko ljudi , toliko budalastina. Sto se nas iz srbije tice a mislim i iz cele ex Yu , za nas je Novak odavno GOAT. Obzirom iz kakvih uslova i okruzenja je stigao na teniski vrh sveta.

Mirkač

pre 3 godine

Pa i novak je dobar, i još bolji i uspješniji na svim podlogama od Federera, ali ne ... Federer ima lepršavu igru, bla truć i to ga kao čini najboljim. Da nije smješno, bilo bi žalosno.

GagaBG

pre 3 godine

Ova ovlažila i na pomen. Bez zezanja, ovo obožavanje Federera je seksualnog karaktera i kod žena i kod homoseksualaca, uključujući i latentne. To nema nikakve veze sa osvojenim trofejima i slične trice, nego što se na pomen i pomisao na Federera seksualno uzbude, a što nije slučaj sa drugima.

Anketa "Da li biste radije proveli noć sa Rodžerom Federerom ili Marijom Šarapovom?" bi dala zanimljive rezultate. Čak i među muškarcima.

Andjela

pre 3 godine

I Rodzer i Nadal i Nvoak su šampioni za sva vremena. Zašto mislim da je Nadal ipak za "mrvicu" bolji od njih. Zna da izvede (i izvodi u mečevima) sve vrste udaraca. Koristi rotacione loptice (ne igra samo rave udarce). Gradi svaki poen, koristi taktiku i strategiju... pobeđuje druge igrače iako ima po jačini udarca prosečan servis (to je tenisu velika mana). Novak i Rodzer bez "jakog servisa" ne bi bili to što jesu, ne bi imali toliko pobeda.

nikol dz femija

pre 3 godine

Obožavali bi Novaka samo da prestane da pobeđuje i prestane da ostvaruje svoje ciljeve uspešno. Onda bi im svima bio divaaaan. Hahahahaaaaa..Zapad. Mućak. Užas sveta !

Cinker

pre 3 godine

Kaže “sposobnosti da igra na svakoj podlozi”, a Federer preskače skoro sve turnire na šljaci, znajući da mu tamo servis ništa ne pomaže. Da ne nabrajam i ostale stvari koje dominiraju na šljaci, ali eto pre svega izdržljivost, snaga i kroz sve da pokažeš svoju tehniku i znanje. Nije sve u servis-volej igri i udri pa šta bude.

40:15

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???

Niti je najveći niti je omiljen

pre 3 godine

@Tamni vilajet
Evo ima nekoliko godina kako sam više puta pisao da ne postoji goat, da nema nikakve liste za goate, da se ne vodi nikakva trka za goata, da je Lejver jedan od najvećih ako ne i najveći, da je postojao i legendarni Pančo Gonzales, u vreme kada je pedesetih godina tenis od rekreativnog sporta postao profi i kada su organizovani turniri u velikim gradovima sveta, na kojima su igrali samo najbolji svetski profesionalci između sebe. Ništa nije bilo "open" nego "closed", kakve liste kakvi bakrači. Nemaju pojma nolemani da je Lejver napravio dva puta po sva četiri GS u godini i da ne postoji nikakav Novakov niz, osim u njihovoj glavi. Kakve su legende tenisa bili Lejver, Pančo i Ken Rouzvol, to ovi ne znaju, kasnije će im se pridružiti Federer, i dalje nema. Naš Novak niti je imao igru za oči, rezultatima svaka čast, niti je imao harizmu niti je umeo da nosi slavu a da se često ne bruka i na terenu i izvan njega, i neće se posle kraja o njemu piati kao o Federeru. Ne postoji "titula" goata, osim u glavama nolemana.

Djole

pre 3 godine

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.
(20+20-17, 16. oktobar 2020 13:28)

Federer drži još samo broj osvojenih završnih turnira. To Novak može da izjednači već u novembru.
Šta još ima od rekorda? A daaaaa, ima najviše osvojenih titula iz ATP 250 serije...

anonymous

pre 3 godine

Komentariše neka koja je nekada bila 3. verovatno nikada nije osvojila ni jedan veći turnir, da ne pominjemo grand slem. Daleko je sunce devojčice!

mikin

pre 3 godine

Za ovu priliku da izostavimo Djokera. Nadal 20GS, Federer 20GS. Nadal samo jedan AO, Federer samo jedan RG. Masters Nadal 34, Federer 28. Zavrsni turnir 8 najboljih Nadal 0, Federer 6. Sve u svemu, Nadal osvaja veliki turnir svakih 3,4 nastupa a Federer svakih 4,4 nastupa. I opet je Federer za ovu teniserku GOAT! Pa i za mene je Ferer GOAT. I?

Znalac

pre 3 godine

Federer i sve podloge ne mogu u istu recenicu. On sljakas nije i imao je nevidjenu srecu da osvoji RG, cak mislim da se i sam nije nadao tome nikad!

rodny

pre 3 godine

Dok nije imao konkurenciju u 5 godina osvojio 11GS a posle dolaskom Nadala i Djokovica to je bilo teže. Dzemperko je bio magnet za sponzore. Ima doživotne ugovore, tako da i ti sponzori kroje sliku o najboljem teniser svih vremena. Neko gore pomenu cifre, one su u sportu najrelevantnije. Medju sobni odnos Djokovica sa Nadalom i Federerom je pozitivan. Broj nedelja na prvom mestu pada u martu. Ostaje GS gde Nole ima 3 manje. Dzemperko više nije u konkurenciji zbog godina i povreda. Borba ce se voditi izmedju španca i srbina.

ej bre

pre 3 godine

Federer vise nije u prici za GOAT titulu. Nadal ce ga sigurno prestici po broju GS ako ne pre a ono do sledeceg RG. Novak ce imati najvise nedelja na prvom mestu i bolji skor od njega. Bice na trecem mestu po rezultatima. Ostaje mu " lepota " i sramota zbog bezanja od Novaka u dzempercicu.

panter pudlica

pre 3 godine

A krompirko,kome ce on biti najbolji!?
(Padinjak voli Partizan!, 16. oktobar 2020 08:56)

Osobama sa normalnim razmišljanjem. Ti svakako ne spadaš u tu grupu...

miodrag

pre 3 godine

"Jednostavno gospodin covek, skroman porodican covek i veliki humanitarac".

Neko je ovo napisao u komentarima, sto je nonsens….Kriterijumi za GOATA su jasni , o stilu i lepoti mozemo da imamo svoje misljenje svako od nas, ali da je gospodin I skroman to moze da napise samo ostrasceno navijac ili slep covek....covek koji mrzi protivnika I koji ne moze da prihvati ni jedan poraz sportski , osim od svoje marionete , je sve samo ne gospodin I skroman.

Semir dobio na poklon polušampionski reket

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis. Stvori se tako legenda i ne može se protiv legende statistikom, ima više mastersa, ima više nedelja, šta kad se jednog dana raspadne ATP, njeni turniri, njen način bodovanja, i dođe neka nova teniska asocijacija ili vlasnik takmičenja teniskih profesionalaca (kao ovaj Vartolomej u košarci), a tenis je 120 godina stariji od ATP liste, ostaće samo ono što je u glavi teniskih navijača. Nikada Novak nije bio u svetu legenda, prosto nije rođen da bude legenda, a šta mi možemo tu da promenimo? Da B92 pravi ankete gde će Novak biti uvek iznad svih.

yupi

pre 3 godine

@Jarić T Živadin® da je tako, onda bi u košarci najbolji bio Bill Russel sa 9 osvojenih naslova, a ne Jordan sa 6. Ima nesto i u načinu igre

Троицки Гавран

pre 3 godine

Типични Федерерови навијачи - тврде да је ГОАТ, а кад неко да аргумент против, одмах се ваде на то како игра прелеп тенис итд... Реално гледајући, Федерер може да заврши каријеру а да не буде први ни у једном битном аспекту: Новак ће га сигурно престићи по броју недеља на првом месту, врло је могуће да неће имати ни највише Грен Слемова (Новак и/или Рафа да га престигну), већ је далеко од њих по питању Мастерса, има негативан међусобни скор против обојице. Баш ме занима које ће аргументе износити његови фанови ако се ово заиста догоди.

Вук Караџић

pre 3 godine

води га кући. он зна да је Новак бољи тенисер, а нормалан свет зна да је Новак и најбољи човек, не СЛИНА.

CroFed

pre 3 godine

Nađo, nije ti ovo trebalo, navući ćeš bijes onih koji smatraju da je on samo produkt marketinga NIKE-ROLEX, elegantni "džemperko" i "plačljivko"

Pele 2.0

pre 3 godine

@Mario, 16. oktobar 2020 09:41

Pretpostavljam da si mlad, pa nisi gledao Filipusisa, Agasija, Hjuita i Gonzaleza, kad su bili u najboljim godinama. Veruj mi da im Conga, Marej i "šljakaš" Nadal ne bi bili ni do kolena.

Zato, batalite hvaljenje teniskog "zlatnig doba" u kojim su vladali i vladaju "prebacivači loptica": Đoković, Nadal i Marej, čiji se tenis ne može gledati.

20+20-17

pre 3 godine

Pa dzemperko vise ne drzi ni jedan jedini najveci rekord u tenisu! On ima 20 GS naslova kao i Nadal. Sve ostale rekorde drzi Djokovic, a 6 godina mladji. Nego, Nadja da te pitam, de je rodji elegancija kad igra protiv Noleta na Wimbledonu gde gubi 3:0 u finalima sto nikada nikada nikada nece moci da preokrene???
(40:15, 16. oktobar 2020 09:06)

Šta kažeš, sve ostale rekorde drži Djoković ?
Aj proveri to malo, slabo su te informisali ortaci dok ste cirkali pivo ispred podruma pića.

Jumko

pre 3 godine

Prosao jos jedan Slem, najbitniji kako je pisano ovde, uzivamo, radujemo se... A sada na miru gledati Masterse i mocni Bec, i citati komentare Djokovicevih "vernih navijaca" ako krene da gubi ili protivnik napravi samo brejk... "Eto, skrenuo... Semir je kriv... Piramida je kriva... Ne igra mu se vise tenis..." Jedva cekam, melem za oci i dusu! Uzivajte, narode...

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Tesite se. Real Madrid je najveci fudbalski klub u Evropi, ne zato sto igra najlepši fudbal, nego zato što je bio prvak 13 puta.
Kakve gluposti. Bice broj 1, ako po završetku karijera velike trojke, bude imao vise GS od Rafe i Novaka. Ako budu imali isti broj titula, gledace se Mastersi.
Vrlo jednostavna računica. Ko bude tu trku zavrsio kao pobednik, bice GOAT...dok se ne pojavi neko ko ce te rekorde oboriti.

Жеља

pre 3 godine

Он је савршен као на Вимблдону 19 а победник је Новак чак и када није савршен. А када је савршен угаси телевизор и неиди да гледаш.

Rade Piket

pre 3 godine

Ipak o tome ce rezultati govoriti, i to uskoro.
Ja mislim da ce Nole biti broj jedan , pa neka priča ko me šta milo, za pocetak dovoljno je reci da u međusobnim duelima vodi i protiv Nadala i protiv Federera.

djokica

pre 3 godine

I meni je Boba Živojinović GOAT ali to je moje subjektivno mišljenje. Ove izjave su smešne. kad se njihove katijere završe onda nek se sumira sve pa nek se vidi ko, šta i kako.

Kako je lepo biti glup

pre 3 godine

(Pozdrav svim normalnim ljudima, 16. oktobar 2020 12:31)

Kakvi te veliki turniri spopali pa mešaš babe i žabe.
Nisu GS i Mastersi podejdnako veliki, nego se zna koja četiri tirnira su najveća, najprestižnija i najcenjenija među samim teniserima i šta se prvo gleda.
A šta ćemo sa Olimpijskim turnirom, zlato na olimpijadi je san svakog sportiste, jedino se još tu igra na tri dobijena seta, kao i na GS turnirima i taj si turnir fino izostavio, jer tvoj pulen ima samo bronzane i drvene medalje.
Šta ćemo sa Lejverom u čije vreme nije bilo završnog niti većine današnjih Mastersa, niti se igralo u istom formatu kao danas ?
I pored toga, on je bio toliko superioran u odnosu na svoje rivale, da ima 19 GS titula, 2 puta sva četiri GS u istoj sezoni, što nema niko niti će ikad imati.

Obrad

pre 3 godine

Tmurno vreme, depresivna kiša sinoć. Pomislih daj da odgledam neku komediju i pustim RG finale od pre 10 dana. Divno sam se oraspoložio. Nekako mi prvi set najdraži. Na kraju seta Rafa slaže flašice a bosonogi guli krompir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 16. oktobar 2020 11:10) # Link komentara

Zašto tako SRBINE?

ime

pre 3 godine

Ovo podseca na poredjenje Sene i Sumahera.
Sumaher ima vise, al Sena je bolji.
Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.

Bez kralja na valja

pre 3 godine

Ako se Fed moze porediti sa Senom, jer ovaj drugi je vozio s najboljima. Fed sa Kafeljnikovim i Mojom.
(ime, 16. oktobar 2020 09:18)

Ne, nego sa Safinom i Rodikom.
Proveri u bukvaru, kako Novak stoji protiv njih dvojice.
Pre toga je naravno omlatio Samprasa u onom istorijskom meču na Vimbldonu i poslao ga u penziju.
Nadal se pojavio i postao šampion već 2005-e godine, a Novak uzeo prvi slem 2008-e, znači sve u toj istoj dekadi.
I onda ovde pričaju o slaboj konkurenciji, koju je imao Federer.

Milutin

pre 3 godine

Pre neki dan sam gledao snimak sa Aerodroma u Šangaju on i komplet porodica sa kolicima i prtljagom. Ta histerija i stotine ljudi oko njih to je neverovatno. Nije bilo šanse da prodju dalje dok nije stiglo mnogobrojno aerodromsko obezbedjenje. Čovek je ikona sporta.

MK

pre 3 godine

Savrsen? Mozda ofanzivno ali nema odbranu sto je doslo do izrazaja u medjusobnim susretima protiv Nadala i Djokovica koji su u odnosu na njega kompletniji igraci ofanzivno i defanzivno. Da ne govorim o naglom padu GS titula cim su se ova dvojca pojavila kao ozbiljni protivnici.

iosonostefan

pre 3 godine

Slažem se sa ovim da su brojke brojke. Iskreno ne znam zašto ali ne mogu da navijam za Đokovića. Znam da predstavlja zemlju i sve ali... Jedan od retkih naših sportista za koga ne mogu da navijam. Već sada je GOAT u odnosu na sve ostale tenisere i to je to. Jedini koji može da mu preotme tron je Nadal koji je trenutno treći na GOAT listi i to ukoliko baš izdominira u narednih nekoliko godina. Federer mislim da neće više osvojiti ni jedan najveći turnir i koliko god se trudili da ga prikažu najboljim svih vremena tenis koji on igra je prevaziđen u odnosu na Đokovićev tenis.

Dobar dan

pre 3 godine

Tačno. Potpuno je u pravu. Fizikalci da budu bolji od umjetnika Federera, to je otprilike isto ko da kažeš da je Milan Gurović bolji od Dražena Petrovića. Prije svega Federer ima poteze i udarce koje Nadal i Novak prosto naprosto nisu u STANJU da izvedu. Povrh svega toga ima eleganciju. A mnogo poštujem i Nadala i Novaka što se tiče njihovih dostignuća.

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Lepo je čuti objektivan, korektan i na činjenicama zasnovan sud.... šala naravno.
Ne razumem zašto se zaljubljenim šiparicama daje prostora da se bave ozbiljnim temama koje su daleko van njihovog domašaja?

Roditelj

pre 3 godine

Federer je savršen, ali je Rafa bolji od njega, a Nole je bolji od Rafe.

Dok ih još uvek gledamo, možemo i da ćaskamo o lepoti igre, jer je to subjektivan osećaj svakoga od nas. Kada se sva trojica povuku, jednostavno ćemo da podvučemo crtu i saberemo brojke i vidimo ko je GOAT, Nole ili Rafa. RF bi morao da napravi čudo u narednom periodu, da bi uopšte bio uziman u obzir u GOAT priči.

Bole

pre 3 godine

Njoj kao sportistkinji morali bi biti najznačajniji postignuti rezulltati. Ne možete reći da je neko nabolji ako neki drugi sportista ima bolje rezultate.

VladanO

pre 3 godine

Novak je pre pocetka Roland Garros jasno definisao merila za GOAT.
Po njemu je to broj nedelja proveden na prvom mestu i broj Grand Slam titula.
Po tom kategorisanju RF i dalje nosi epitet GOAT u tenisu.
Posto će najverovatnije u martu Novak da pretekne RF po broju nedelja na prvom mestu i posto vrlo verovatno, RF do kraja svoje karijere više neće osvojiti ni jedan Grand Slam, ostaje da vidimo da li će na kraju Novakove karijere on biti taj koji će držati rekorde u obe kategorije?!
Tek tada bi bili ućutkani svi oni koji ne vole Novaka.
Malo je verovatno da Nadal može stići i prestići Novaka i RF po broju nedelja na prvom mestu.

x

pre 3 godine

Federeru nedostaje 6 titula da bi prestigao Konorsa po broju ukupno osvojenih turnira.
I to je jedini rekord koji realno može da mu ostane.
Dakle, turniri ATP 250, eve me!!!

Priznanje

pre 3 godine

Nadja, i ja sam savrsen u krevetu, pa nisam najbolji.
Salu na stranu.
U karijeri si osvojila samo 13 WTA titula i to ne protiv velikih igracica.
Upitajmo MASU (Sarapovu), koja je mnogo bolja od tebe, sa 36 WTA
i 5 GS titula.

GagaBG

pre 3 godine

Najveći svih vremena je onaj ko je to u mislima teniskih navijača, onaj ko ima najviše ugleda i ko igra najlepši tenis.
(Semir dobio na poklon polušampionski reket, 16. oktobar 2020 13:35)
To "najlepši tenis" insistiraju samo oni koje Rodžer Federer seksualno uzbuđuje. Šta god da uradi, kako god da igra, takvi su već u posebnom mentalnom stanju. Naravno da "igra najlepše" kad ih nijedan drugi igrač tako ne uzbuđuje. Nadal je na celom turniru, pogotovo protiv Đokovića u finalu igrao praktično savršen tenis, bez greške. Čak ni Nadalovi navijači nisu rekli da je igrao "lep tenis" jednostavno zato što im Nadal nije lep na način kako je Federer lep njegovim obožavaocima, pre svega ženama, ali i muškarcima sa (kako se to sada kaže?) "alternativnim seksualnim preferencijama".

A to je rezultat intenzivne propagande. Ko stekne takvu seksualnu naklonost žena i homoseksualaca, vladaće ovim svetom. Tako je i Federer postao bog, Apolon tenisa. Ta njegova lepota nije "u očima posmatrača", nego u njihovim testisima. Oči i inače vide samo ono što testisi komanduju.

Mism, ne branim niti imam bilo šta protiv, samo da se zna šta je šta.

Sasa

pre 3 godine

Treba pogledati reklamu za ROLEX na Evrosportu i Federerov bekhend slajs sa proklizavanjem na šljaci i biće vam jasno da se radi o umetniku sa reketom a ne o mlataču reketom koji se zove Đoković.
Prema tome Nađa je u pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 16. oktobar 2020 14:37) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

A onda vidis druge koji proklizavaju na podlogama koje nisu sljaka (na kojoj se podrazumevano proklizava) i shvatis kako jesu oni koji "mlate" tu lopticu (Djokovoc i Nadal) u stvari veci od umetnika iz reklame. :)

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

Dule

pre 3 godine

U onih prvih deset G.S. igraca koje je pobedio Federer trojica su u plusu protiv Novaka: Safin, Rodik i Gonzales. Bas su bili "slabi" protivnici.

Djordje P

pre 3 godine

Udavili ste s ovom GOAT temom vise. Meni je Ronaldinho najbolji fudbaler ikada, iako ima uspesnijih. Tako ce mnogima Federer biti najbolji sta kod Nadal ili Djokovic urade do kraja svojih karijera. O ukusima ne treba raspravljati, tako da mozemo samo da uzivamo dok ova tri giganta jos uvek igraju - volim ih svu trojicu! Bogovi tenisa!

el Chapo Slovenija

pre 3 godine

Ima puno vakvih ideologa i vernika u rogera, koji su prije izjavljivali da neće niko dostići RF, a sad da i kad ga prestignu, da će ostati on br. 1 hehe

neka ga prestignu

aleksa

pre 3 godine

Ko ima bolji bilans u medjusobnom skoru Rafe i Federera? Kako onaj ko je vise puta izgubio moze da bude bolji? Zbunjeni navijaci Fedeksa vise nemaju nikakav argument, pa kad se sve tako ogoli dodje na cistu emociju. Prvo su isli na to nece ga niko i nikad stici, jer je maznuo prvih 8 GS sa bezveznjakovicima. U medjuvremenu je vec imao losiji skor sa mnogima, te je ostalo samo broj GS. Kako se i to osipa, sve veci je broj navijaca Federera na aparatima. Ukoliko Novak stigne do istog broja trofeja na GS, a bude imao bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom, nema tu puno sta da se razmislja ko je najbolji.

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

Tamni vilajet

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iosonostefan, 16. oktobar 2020 10:23)

Sve si lepo napisao i onda uprskaš sa tom komedijom od liste, sa kojom se sprdaju i teniseri i stručnjaci.
Jesi gledao tu listu uopšte, Lendl ispred Samprasa i Borga, ko još ozbiljan tome pridaje pažnju.
Prvo mesto na atp listi se boduje kao osvojen GS turnir, a olimpijada gde se igra na tri seta i to svake četvrte godine, ne vredi ni kao polufinale Sinsinatija.
Znači jednom za svagda, ne postoji nikakva atp goat lista, već samo privatna lista jednog sajta, koji je ponizio gomilu slavnih imena, zarad medijske pažnje.
Jedan Endi Marej sa tri GS-a je tu isped Roda Lejvera sa 19 GS-a i duplim zlatnim slemom.
Ne brukajete se više sa tim bednim sajtom, samo zato što je Nole tu na drugom mestu.
Čak i tu mu neće dati da bude prvi, ali dobro dođe kao uteha...

toba

pre 3 godine

(Mario, 16. oktobar 2020 09:41)

To pricam vec dugi niz godina. Taj Federer je izgradio imidz nesavladivog, nedodirljivog, a sve igrajuci protiv tih polupanaca poput Safina, Bagdatisa, Rodika, Davidenka itd. Ista prica kao Mejveder u boksu. Roj Djons je mogao u istoj kategoriji da boksuje 20 godina bez da ga iko dodirne, ali zeleo je izazove, prelazio u vise kategorije, trazio dostojne rivale.
Dzordan nije najbolji zbog cifara, niti zbog svog izolovanog talenta, vec zbog rivala koje je dobijao. A u njegovo vreme je svaki tim imao velicinu poput njega. Lebron je mozda individualno bolji od Dzordana, ali nema priliku da to i dokaze, jer danasnja konkurencija nije tako jaka kao nekad.
Nisu u sportu brojke sve kako neko kaze. Sta to znaci? Pa svaki danasnji fudbaler je dao vise golova za reprezentaciju od onih koji su igrali do pre 30 godina. Samo zato sto ima vise takmicenja i utakmica. Statistika je kao bikini, dosta otkriva ali zapravo nista bitno ne pokazuje.
Elem, misljenje je kao dupe, svako ga ima, ali nije bas svako dobro. Ova jadnica je zaljubljena u Federera i to je njeno pravo i izbor. Medjutim ako cemo ozbiljno, Federer nije ni blizu najboljeg. Svi koji tenis gledaju bar 30-40 godina imaju slicno misljenje. Jer da je najbolji, ne bi dozvolio da cak dvojica dodju na njegov nivo. Samim tim je pokazao, to jest oni su njemu, da nije bas sve kako PR zeli da pokaze, a vecina rado prima bez ikakve obrade informacija.

Marko

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.
(Sasa, 17. oktobar 2020 10:05)

Pa u Srbiji uvek prednjače lični stavovi a ne realna slika. Lični stav većine je da Modric naprimer nije najbolji fudbaler s ovih prostora, iako ima ubedljivo najviše osvojenih trofeja u karijeri.

Milan

pre 3 godine

Ovo je tema za dokon narod. Šta znači G.O.A.T. kada realno ne postoje jasni kriterijumi za to zvanje. Nekome je najbolji bokser Ali, nekome Tajson, nekome Roj a po rezultatima Mejveder. To je krajnje subjektivna stvar. Ali i dobra za čitanost i prepucavanja na internetu i takođe za lečenje raznih frustracija i kompleksa pojedinaca. Ko se prepoznaje neka se javi.

Banijac

pre 3 godine

Da su Borg ili Maradona znali 80-tih koliko će biti prenemaganja oko tog GOAT-a sigurno bi se više posvetili svojoj statistici. Sad sponzori i mediji samo guraju rušenje rekorda. Zato je NBA u ku....

Miki

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.

bradina

pre 3 godine

Ti, nazalost nisi prva u nijednom segmentu tenisa!Federer jeste i obelezio je jedan period tenisa kao najbolji to nam je odavno poznato,a onda su dosli Rafa i Novak, i postavili stvari na visi nivo!
Mada svako ima pravo na svoje misljenje, sta teniserke misle o teniserima stvarno je nebitno,smoriste nas sa nekim misljenjima.Pitajte bitnije sampionke ovog sporta ne neke koje se pojave,bljesnu i odu bez traga!

Sasa

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca.... (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

Pa upravo da si pročitao vest shvatio bi da žena priča o svom ličnom stavu. Za nju je on najbolji. Kao što je za mene Novak najbolji.
(Miki, 16. oktobar 2020 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Upravo takvi licni stavovi zasnovani na ekstremnoj navijackoj ili nekoj drugoj pobudi unose konfuziju i nemir medju ljude, pritom nipodastavaju objektivno bolje uspehe drugih. Zamisli da imas laptop omiljenog brenda losijih specifikacija u odnosu na prijatelja koji ima laptop drugog proizvodjaca boljih specifikacija, nakon toga ti kazes: Bolji je moj laptop zato sto pripada brendu koji vise preferiram, bez obzira na specifikacije i rezultate benchmarka koji objektivno favorituju drugi. Mislim da ovo jeste samo iluzija u formi stava i o pravu na iznosenje stavova, jer bi nekima bilo bolje samo da cute.

xqt

pre 3 godine

Ovde se stalno govori o dve stvari: o broju osvojenih trofeja i o tehnici pojedinih igrača. Objektivno Novak ima manje trofeja, a Federerova tehnika je van konkurencije.

vrg

pre 3 godine

Ova lupa kao otvoren prozor.
Možda je za nju Feder najbolji igrač ali i Nadal ima GS titula kao Federer, Nole je još u igri.
Trofeji čine najboljeg a ne lični stav pojedinca ili promotivne mašinerije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MileR, 16. oktobar 2020 08:59)

i ne samo trofeji nego i to koliko si dugo bio prvi po zvanicnim merilima. ako si prvi, znaci da si najbolji na svetu, a ako si najduze prvi, onda si najbolji na svetu svih vremena. ne znam ni sto se polemise kad se vec vodi evidencija i kada se svaki uspeh na svakom turniru vec vrednuje kako bi se izracunalo da li si prvi, drugi, 305. itd....
jos ako je to pokriveno i sa vise ozbiljnih trofeja, ihahaaaj.

marko

pre 3 godine

Mozda za tebe ali realnost koja govori u brojkama je sasvim nesto drugo neracunajuci eru pre novaka i nadala kada je pobedjivao uglavnom buraniju