Utorak, 29.09.2020.

09:25

Oglasili se iz Ararata pred meč sa Zvezdom

Šefica za odnose sa javnošću Ararat Jermenije Dijana Gazarjan kaže da taj klub radi na organizaciji meča sa Crvenom zvezdom.

Izvor: MT

Oglasili se iz Ararata pred meè sa Zvezdom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Далеко је рат од Јеревана.
(Јабучило, 29. septembar 2020 10:33)

Iz Jerevana je proglašeno ratno stanje.Dakle, država Jermenija i grad Jerevan su u ratu.Borbe se "trenutno" vode pa i ne baš tako daleko od glavnog grada ali zar treba da čekamo da se i tamo pripuca?
Treba da pričamo kako ne bi trebalo to da se desi jer su Rusi na strani Jermenije?Da prepustamo slucaju sve i da kazemo: "Pa nece valjda"?

Podseticu, Zvezda je utakmice svoje grupe u LŠ '92 za vreme rata igrala u Budimpesti i Sofiji kao domaćin.Ne u Beogradu.

Владе

pre 3 godine

Колико су људи неупућени. Није рат у Јерменији! Рат је у Азербејџану. Ратује јерменска национална мањина у Азербејџану против званичне војске Азербејџана у провинцији Н-Карабах која се налази у Азербејџану.

Stefan

pre 3 godine

Kao okoreli grobar, neko ko ne podnosi Zvezdu, ne onaj politcki korektan koji im zeli dobro u Evropi i sl mogu da kazem da je ovo skandal. Ajde samo da zamislimo da se Totenhem pao sa njima, da li bi bilo diskusije 2 dana pred mec? Uefa je smece.

Marko

pre 3 godine

Ljudi, imate li vi bilo kakavog pojma sa geografijom, politickim kretanjima..??? Gde ste vi procitali da je rat u Jermeniji..?? Rat je u Azebedzajnu; jednoj pokrajini gde je vecinska populacija jermenska. KAda bi Azerbejdzan presao jedan metar u Jermeniju Rusi bi ih sa zemljom sastavili. Armenia i Rusija imaju pakt, ako niste znali. Azerbejdzanci to jako dobro znaju. U tom slucaju sigurno gube Nagorno pokrajinu, mada jermenci ih i ovako peglaju bez icije pomoci.

Smogovci

pre 3 godine

@PAOK

Prosto se divim tvojoj velikodušnosti po leđima nekog drugog. U ovom slučaju naše Zvezde.

Da te podsetim, evo ide vest i ovde, da su pogodili civilni autobus i to na TERITORIJI JERMENIJE.
Takođe najnovija vest je da i jedni i drugi koriste oružje dugog dometa...pa te pitam o kojoj velikodušnosti i o čemu se radi?

O skandaloznoj činjenici da je Država Jermenija u RATU i da je proglašeno RATNO STANJE valjda je suvišno pisati al' ajde da ponovim ako nisi razumeo.

Širiš neki optimizam i propovedaš razumevanje a ljudi u totalnom ratu.

U čemu je problem da Ararat bude domaćin u Moskvi recimo?

Mixi

pre 3 godine

Mene samo zanima ko ce da odgovara u slucaju da se nesto ne daj Boze desi? Da li bi UEFA preuzela ovaj rizik ako odluci da se ipak tamo odigra mec?

Fenomen

pre 3 godine

Srpski klubovi su zbog mnogo manjih problema bili primorani da igraju van Srbije. Navijac sam Zvezde i smatram da utakmica treba da se igra, ali ne u zemlji koja je proglasila ratno stanje. Ionako se igra bez publike pa destinacija skorobda nije ni bitna.

Aleksandar

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!
(Хмммм..., 29. septembar 2020 10:18)

Ja pamtim Seltu koja je došla u BG zahvaljujući Goranu Đoroviću, tada igraču Selte. Deliju mu uručile buket cveća pre meča. Zaista mi je bilo drago i osećao sam se dobro ubog tog poteza Gorana i Selte, ali to je bilo 2000.g. rat je već bio završen. Ovo je možda preveliki rizik.

Јабучило

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.
(Sabre, 29. septembar 2020 09:30)

Далеко је рат од Јеревана.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.
(istina, 29. septembar 2020 10:06)

A to je znači problem haha.

zex

pre 3 godine

Ko ce garntovati ako nedaj boze zaluta raketa pvo?Ko moze verovati da jedna strana nece oboriti jedan avion da bi optuzila drugu?Ovo je rat drugih sila. Mec je jesnostavno morao biti pomeren van Jermenije jer je Ratno sranje.Niko nezna dokle ce to trajati.

aha

pre 3 godine

Zvezda je braneci titulu Prvaka Evrope igrala u Budimpesti i Sofiji kao domacin i tako bila onemogucena da odbrani titulu(izgubila u polufinalu od Sampdorije u prvom takmicenju LS u formatu grupa).Utakmica treba da se odigra kod nas ili na neutralnom terenu.Velikom klubu nije potrebna pobeda za zelenim stolom.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

Slažem se. Zvezda treba da preda meč koji se ne može igrati. Ipak je bitnija ekipa nego LE.

Dobro pamtim sve

pre 3 godine

Kako lako zaboravlja naš narod, pa to je strašno! Jeste li već zaboravili kako je Zvezda igrala u Mađarskoj i Bugarskoj zbog rata i stigla nadomak finala lige šampiona ili kako je Partizan igrajući u Španiji postao prvak Evrope? Podrzite malo narod koji je sada u nevolji. Nek igraju u susednim zemljama, Turskoj, Gruziji ili Azerbejdžanu, možda i njima to bude talija kao nama.

Хмммм...

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!

komentator

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!

Ne razumem latinski ič !

pre 3 godine

Ovo je suludo, ovo nema vise veze sa sportom, ovo je (ne)postovsnje prema drzavi Srbiji, dokle smo dosli ovo je dno dna !

PAOK

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

E svaka ti cast.Ti Jermeni su 1389-3 bili jedini narod koji je sa turske strane prebegao u nasu.U Jermeniji ne postoji nikakva opasnost,i borbe se vode na drugoj teritoriji.Kad bi Azeri napali Jeevran,Rusija bi usla u rat.Tako da nema nikakve opasnosti za igrace Zvezde.I stvarno bi bratski i ljudski bilo da se odigra ta utakmica u Jerevenu.Da ljudi malo skrenu misli sa rata.Neverovatno je da medju nama postoji ljudi koji su zaboravili nasu muku pa nemaju osecanja za tudju.Zvezda moze da pokaze srpsku velicunu i toplu dusu,i siguran sam da ce to uraditi.Sad je navijacka pripadnost najmanje bitna.

PV

pre 3 godine

Pa ništa, vi onda opet pobegnite sa megdana, kao protiv Budućnosti. Da li se neko uopšte seća zašto nisu otišli u Podgoricu? Zbog litija, pandemije, nekih demonstracija, ne mogu da se setim.

прле

pre 3 godine

Дали УЕФА одлучује о овоме?
Или је Јерменија изнад УЕФЕ?

Пошто кад Србија нешто одлучи нико у свету не шљиви ни 3%!

daki

pre 3 godine

Ajde ovako...ja sam na nekih 250km od Beograda, nekih 2-2.5h voznje. Sad zamisljam situaciju, u okolini BG rat, i to zestoke borbe, ginu i civili i vojnici (ne daj Boze), a u mom gradu se igra utakmica kao da se nista ne desava. Da li je to normalno???Sta mislite kako je igracima i porodicama, letis u drzavu gde je RAT , ratno stanje, kada je rat mnoge stvari su opravdane, opravdane su mnoge greske....Prvo sto mi pada na pamet su zalutali projektili i sl. Meni odluka igranja u jermeniji je van svake pameti. Da je kontra situacija, verovatno bi nas izbacili, u najboljem slucaju igrali bi na Aljasci

devilhimself

pre 3 godine

Treba da odbijemo da putujemo u zemlju u kojoj je proglašeno ratno stanje!!! Ko normalan bi prihvatio da vodi igrače u zemlju u kojoj besni rat. Uključeni sad, rusija, savet bezbednosti a terza bi da daje podršku jermenskom narodu!!!Nas bi svako otkačio, iskoristio sva prava koja mu sleduju i kraj. Treba da odbijemo da putujemo, bez obzira na garancije, neka se igra u zamenskim zemljama, ako jermeni budu mogli da otputuju jer u ratnom stanju nijedan avion ne sme da sleti u zemlju i nijedan avion da poleti iz zemlje. DOKLE MI DA BUDEMO SOLIDARNI, NAS BI KAO I DO SADA ZGAZIO KAKO BI KO STIGAO!!!!!!!!

istina

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.

Dambldor

pre 3 godine

Dali bi Englezi igrali u Jerevanu, i sta bi UEFA uradila u tom slucaju ,glatko bi bilo 3-0 .A posto su Srbi upitanju neka putuju i rizikuju da neko raketira autobus.UEFA je uzas.

Sabre

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.

srle

pre 3 godine

I treba da se igra u Jerevanu, pošto se ratni sukobi ne vode u samoj Jermeniji, već u pokrajini/spornoj teritoriji Nagorno Karabah, koja je udaljena od Jerevana. Nalazi se na samoj granici Jermenije i Azerbejdžana. Srećno Crvenoj zvezdi od jednog partizanovca, neće biti lako, ali ipak je kvalitet na strani naših prvih komšija iz Ljutice Bogdana.

deki

pre 3 godine

Ovo je neozbiljno od UEFA, utakmica se igra prekosutra a Jerevan nije Sofija. Ja sam za to da se igra, ako njih ne prodjemo nismo ni zasluzili LE ali podseticu da smo mi svojevremeno zbog sankcija igrali u Sofiji. S obzirom da je tamo ratno stanje,neozbiljno je da se tamo igra a posto smo mi sve utakmice igrali kao gosti, zamena domacinstva bi bila realna. Mozda kao zadnja opcija, registracija 3-0 za Zvezdu, UEFA je i za mnogo blaze probleme donosila takve odluke

gremlin

pre 3 godine

Dal je ovo normalno???sankcije...mi igramo u Bugarskoj,Jermenija rat IGRA SE NORMALNO???ko je lud???p.s.Grobar sam i Milanista,al ovo nije za zezanje...

Lajavi krelac

pre 3 godine

Što ti je politika. Da krenu u Banjaluci da traže nezavisnost od Bosne, da krenu nemiri i protesti bez oružja, Zvezdu bi momentalno izbacili, ali ovamo može da se igra bez problema, nema veze što tamo neki ratić u pitanju...

Mihailo

pre 3 godine

Mislim da bi bilo korektno od zvezdine uprave, igrača i trenera da otputuju u Jeravan i da odigraju utakmicu, ne znam zašto ali ovo me podseća na S(F)RJ, kada nam nije bilo dozvoljeno da igramo utakmice i kada smo igrali utakmice van naše države iako u Beogradu tada nije bio rat. Ako si nešto zaslužio, dokaži to i na terenu.

jel' da?

pre 3 godine

Kakvo odsustvo veze sa realnošću...pa nije to finale Lige šampiona, pa mora da se igra tamo...pred praznim tribinama, kao da je suštinski važno gde će se igrati...

gremlin

pre 3 godine

Dal je ovo normalno???sankcije...mi igramo u Bugarskoj,Jermenija rat IGRA SE NORMALNO???ko je lud???p.s.Grobar sam i Milanista,al ovo nije za zezanje...

Sabre

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Što ti je politika. Da krenu u Banjaluci da traže nezavisnost od Bosne, da krenu nemiri i protesti bez oružja, Zvezdu bi momentalno izbacili, ali ovamo može da se igra bez problema, nema veze što tamo neki ratić u pitanju...

deki

pre 3 godine

Ovo je neozbiljno od UEFA, utakmica se igra prekosutra a Jerevan nije Sofija. Ja sam za to da se igra, ako njih ne prodjemo nismo ni zasluzili LE ali podseticu da smo mi svojevremeno zbog sankcija igrali u Sofiji. S obzirom da je tamo ratno stanje,neozbiljno je da se tamo igra a posto smo mi sve utakmice igrali kao gosti, zamena domacinstva bi bila realna. Mozda kao zadnja opcija, registracija 3-0 za Zvezdu, UEFA je i za mnogo blaze probleme donosila takve odluke

jel' da?

pre 3 godine

Kakvo odsustvo veze sa realnošću...pa nije to finale Lige šampiona, pa mora da se igra tamo...pred praznim tribinama, kao da je suštinski važno gde će se igrati...

Mihailo

pre 3 godine

Mislim da bi bilo korektno od zvezdine uprave, igrača i trenera da otputuju u Jeravan i da odigraju utakmicu, ne znam zašto ali ovo me podseća na S(F)RJ, kada nam nije bilo dozvoljeno da igramo utakmice i kada smo igrali utakmice van naše države iako u Beogradu tada nije bio rat. Ako si nešto zaslužio, dokaži to i na terenu.

daki

pre 3 godine

Ajde ovako...ja sam na nekih 250km od Beograda, nekih 2-2.5h voznje. Sad zamisljam situaciju, u okolini BG rat, i to zestoke borbe, ginu i civili i vojnici (ne daj Boze), a u mom gradu se igra utakmica kao da se nista ne desava. Da li je to normalno???Sta mislite kako je igracima i porodicama, letis u drzavu gde je RAT , ratno stanje, kada je rat mnoge stvari su opravdane, opravdane su mnoge greske....Prvo sto mi pada na pamet su zalutali projektili i sl. Meni odluka igranja u jermeniji je van svake pameti. Da je kontra situacija, verovatno bi nas izbacili, u najboljem slucaju igrali bi na Aljasci

Stefan

pre 3 godine

Kao okoreli grobar, neko ko ne podnosi Zvezdu, ne onaj politcki korektan koji im zeli dobro u Evropi i sl mogu da kazem da je ovo skandal. Ajde samo da zamislimo da se Totenhem pao sa njima, da li bi bilo diskusije 2 dana pred mec? Uefa je smece.

Хмммм...

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!

srle

pre 3 godine

I treba da se igra u Jerevanu, pošto se ratni sukobi ne vode u samoj Jermeniji, već u pokrajini/spornoj teritoriji Nagorno Karabah, koja je udaljena od Jerevana. Nalazi se na samoj granici Jermenije i Azerbejdžana. Srećno Crvenoj zvezdi od jednog partizanovca, neće biti lako, ali ipak je kvalitet na strani naših prvih komšija iz Ljutice Bogdana.

komentator

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!

aha

pre 3 godine

Zvezda je braneci titulu Prvaka Evrope igrala u Budimpesti i Sofiji kao domacin i tako bila onemogucena da odbrani titulu(izgubila u polufinalu od Sampdorije u prvom takmicenju LS u formatu grupa).Utakmica treba da se odigra kod nas ili na neutralnom terenu.Velikom klubu nije potrebna pobeda za zelenim stolom.

PAOK

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

E svaka ti cast.Ti Jermeni su 1389-3 bili jedini narod koji je sa turske strane prebegao u nasu.U Jermeniji ne postoji nikakva opasnost,i borbe se vode na drugoj teritoriji.Kad bi Azeri napali Jeevran,Rusija bi usla u rat.Tako da nema nikakve opasnosti za igrace Zvezde.I stvarno bi bratski i ljudski bilo da se odigra ta utakmica u Jerevenu.Da ljudi malo skrenu misli sa rata.Neverovatno je da medju nama postoji ljudi koji su zaboravili nasu muku pa nemaju osecanja za tudju.Zvezda moze da pokaze srpsku velicunu i toplu dusu,i siguran sam da ce to uraditi.Sad je navijacka pripadnost najmanje bitna.

istina

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.

Fenomen

pre 3 godine

Srpski klubovi su zbog mnogo manjih problema bili primorani da igraju van Srbije. Navijac sam Zvezde i smatram da utakmica treba da se igra, ali ne u zemlji koja je proglasila ratno stanje. Ionako se igra bez publike pa destinacija skorobda nije ni bitna.

PV

pre 3 godine

Pa ništa, vi onda opet pobegnite sa megdana, kao protiv Budućnosti. Da li se neko uopšte seća zašto nisu otišli u Podgoricu? Zbog litija, pandemije, nekih demonstracija, ne mogu da se setim.

zex

pre 3 godine

Ko ce garntovati ako nedaj boze zaluta raketa pvo?Ko moze verovati da jedna strana nece oboriti jedan avion da bi optuzila drugu?Ovo je rat drugih sila. Mec je jesnostavno morao biti pomeren van Jermenije jer je Ratno sranje.Niko nezna dokle ce to trajati.

Aleksandar

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!
(Хмммм..., 29. septembar 2020 10:18)

Ja pamtim Seltu koja je došla u BG zahvaljujući Goranu Đoroviću, tada igraču Selte. Deliju mu uručile buket cveća pre meča. Zaista mi je bilo drago i osećao sam se dobro ubog tog poteza Gorana i Selte, ali to je bilo 2000.g. rat je već bio završen. Ovo je možda preveliki rizik.

прле

pre 3 godine

Дали УЕФА одлучује о овоме?
Или је Јерменија изнад УЕФЕ?

Пошто кад Србија нешто одлучи нико у свету не шљиви ни 3%!

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

Slažem se. Zvezda treba da preda meč koji se ne može igrati. Ipak je bitnija ekipa nego LE.

Mixi

pre 3 godine

Mene samo zanima ko ce da odgovara u slucaju da se nesto ne daj Boze desi? Da li bi UEFA preuzela ovaj rizik ako odluci da se ipak tamo odigra mec?

Dobro pamtim sve

pre 3 godine

Kako lako zaboravlja naš narod, pa to je strašno! Jeste li već zaboravili kako je Zvezda igrala u Mađarskoj i Bugarskoj zbog rata i stigla nadomak finala lige šampiona ili kako je Partizan igrajući u Španiji postao prvak Evrope? Podrzite malo narod koji je sada u nevolji. Nek igraju u susednim zemljama, Turskoj, Gruziji ili Azerbejdžanu, možda i njima to bude talija kao nama.

Јабучило

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.
(Sabre, 29. septembar 2020 09:30)

Далеко је рат од Јеревана.

Smogovci

pre 3 godine

@PAOK

Prosto se divim tvojoj velikodušnosti po leđima nekog drugog. U ovom slučaju naše Zvezde.

Da te podsetim, evo ide vest i ovde, da su pogodili civilni autobus i to na TERITORIJI JERMENIJE.
Takođe najnovija vest je da i jedni i drugi koriste oružje dugog dometa...pa te pitam o kojoj velikodušnosti i o čemu se radi?

O skandaloznoj činjenici da je Država Jermenija u RATU i da je proglašeno RATNO STANJE valjda je suvišno pisati al' ajde da ponovim ako nisi razumeo.

Širiš neki optimizam i propovedaš razumevanje a ljudi u totalnom ratu.

U čemu je problem da Ararat bude domaćin u Moskvi recimo?

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.
(istina, 29. septembar 2020 10:06)

A to je znači problem haha.

devilhimself

pre 3 godine

Treba da odbijemo da putujemo u zemlju u kojoj je proglašeno ratno stanje!!! Ko normalan bi prihvatio da vodi igrače u zemlju u kojoj besni rat. Uključeni sad, rusija, savet bezbednosti a terza bi da daje podršku jermenskom narodu!!!Nas bi svako otkačio, iskoristio sva prava koja mu sleduju i kraj. Treba da odbijemo da putujemo, bez obzira na garancije, neka se igra u zamenskim zemljama, ako jermeni budu mogli da otputuju jer u ratnom stanju nijedan avion ne sme da sleti u zemlju i nijedan avion da poleti iz zemlje. DOKLE MI DA BUDEMO SOLIDARNI, NAS BI KAO I DO SADA ZGAZIO KAKO BI KO STIGAO!!!!!!!!

Ne razumem latinski ič !

pre 3 godine

Ovo je suludo, ovo nema vise veze sa sportom, ovo je (ne)postovsnje prema drzavi Srbiji, dokle smo dosli ovo je dno dna !

Dambldor

pre 3 godine

Dali bi Englezi igrali u Jerevanu, i sta bi UEFA uradila u tom slucaju ,glatko bi bilo 3-0 .A posto su Srbi upitanju neka putuju i rizikuju da neko raketira autobus.UEFA je uzas.

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Далеко је рат од Јеревана.
(Јабучило, 29. septembar 2020 10:33)

Iz Jerevana je proglašeno ratno stanje.Dakle, država Jermenija i grad Jerevan su u ratu.Borbe se "trenutno" vode pa i ne baš tako daleko od glavnog grada ali zar treba da čekamo da se i tamo pripuca?
Treba da pričamo kako ne bi trebalo to da se desi jer su Rusi na strani Jermenije?Da prepustamo slucaju sve i da kazemo: "Pa nece valjda"?

Podseticu, Zvezda je utakmice svoje grupe u LŠ '92 za vreme rata igrala u Budimpesti i Sofiji kao domaćin.Ne u Beogradu.

Владе

pre 3 godine

Колико су људи неупућени. Није рат у Јерменији! Рат је у Азербејџану. Ратује јерменска национална мањина у Азербејџану против званичне војске Азербејџана у провинцији Н-Карабах која се налази у Азербејџану.

Marko

pre 3 godine

Ljudi, imate li vi bilo kakavog pojma sa geografijom, politickim kretanjima..??? Gde ste vi procitali da je rat u Jermeniji..?? Rat je u Azebedzajnu; jednoj pokrajini gde je vecinska populacija jermenska. KAda bi Azerbejdzan presao jedan metar u Jermeniju Rusi bi ih sa zemljom sastavili. Armenia i Rusija imaju pakt, ako niste znali. Azerbejdzanci to jako dobro znaju. U tom slucaju sigurno gube Nagorno pokrajinu, mada jermenci ih i ovako peglaju bez icije pomoci.

srle

pre 3 godine

I treba da se igra u Jerevanu, pošto se ratni sukobi ne vode u samoj Jermeniji, već u pokrajini/spornoj teritoriji Nagorno Karabah, koja je udaljena od Jerevana. Nalazi se na samoj granici Jermenije i Azerbejdžana. Srećno Crvenoj zvezdi od jednog partizanovca, neće biti lako, ali ipak je kvalitet na strani naših prvih komšija iz Ljutice Bogdana.

PV

pre 3 godine

Pa ništa, vi onda opet pobegnite sa megdana, kao protiv Budućnosti. Da li se neko uopšte seća zašto nisu otišli u Podgoricu? Zbog litija, pandemije, nekih demonstracija, ne mogu da se setim.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.
(istina, 29. septembar 2020 10:06)

A to je znači problem haha.

Mihailo

pre 3 godine

Mislim da bi bilo korektno od zvezdine uprave, igrača i trenera da otputuju u Jeravan i da odigraju utakmicu, ne znam zašto ali ovo me podseća na S(F)RJ, kada nam nije bilo dozvoljeno da igramo utakmice i kada smo igrali utakmice van naše države iako u Beogradu tada nije bio rat. Ako si nešto zaslužio, dokaži to i na terenu.

Јабучило

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.
(Sabre, 29. septembar 2020 09:30)

Далеко је рат од Јеревана.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

Slažem se. Zvezda treba da preda meč koji se ne može igrati. Ipak je bitnija ekipa nego LE.

Владе

pre 3 godine

Колико су људи неупућени. Није рат у Јерменији! Рат је у Азербејџану. Ратује јерменска национална мањина у Азербејџану против званичне војске Азербејџана у провинцији Н-Карабах која се налази у Азербејџану.

Marko

pre 3 godine

Ljudi, imate li vi bilo kakavog pojma sa geografijom, politickim kretanjima..??? Gde ste vi procitali da je rat u Jermeniji..?? Rat je u Azebedzajnu; jednoj pokrajini gde je vecinska populacija jermenska. KAda bi Azerbejdzan presao jedan metar u Jermeniju Rusi bi ih sa zemljom sastavili. Armenia i Rusija imaju pakt, ako niste znali. Azerbejdzanci to jako dobro znaju. U tom slucaju sigurno gube Nagorno pokrajinu, mada jermenci ih i ovako peglaju bez icije pomoci.

gremlin

pre 3 godine

Dal je ovo normalno???sankcije...mi igramo u Bugarskoj,Jermenija rat IGRA SE NORMALNO???ko je lud???p.s.Grobar sam i Milanista,al ovo nije za zezanje...

komentator

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!

Ne razumem latinski ič !

pre 3 godine

Ovo je suludo, ovo nema vise veze sa sportom, ovo je (ne)postovsnje prema drzavi Srbiji, dokle smo dosli ovo je dno dna !

PAOK

pre 3 godine

Nadam se da će UEFA drugačije da odluči! Ovo je bezobrazluk od strane Ararata, kao u fazonu "sve je ok, što se cimate na ratno stanje?" umesto da prihvate domaćinstvo Zvezde! Oni su 4 put zaredom domaćini i ne mare za bezbednost gostiju! Proglasili ratno stanje ali bez problema rade na organizaciji utakmice, kao da je sve normalno? Još kad čujem ove naše dušebrižnike koji tvrde da treba igrati utakmicu tamo, muka mi je od svega! Jel vama jasno da nas ta "braća" iskorišćavaju na ovaj način i dovode ekipu u opasnost?! Pitajte tog portparola da li se utakmica prekida u slučaju sirene za vazdušni napad? Smešno i žalosno, ako se već igra, najpravednije je u Beogradu, nismo mi krivi što je kod njih počeo rat!
(komentator, 29. septembar 2020 10:07)

E svaka ti cast.Ti Jermeni su 1389-3 bili jedini narod koji je sa turske strane prebegao u nasu.U Jermeniji ne postoji nikakva opasnost,i borbe se vode na drugoj teritoriji.Kad bi Azeri napali Jeevran,Rusija bi usla u rat.Tako da nema nikakve opasnosti za igrace Zvezde.I stvarno bi bratski i ljudski bilo da se odigra ta utakmica u Jerevenu.Da ljudi malo skrenu misli sa rata.Neverovatno je da medju nama postoji ljudi koji su zaboravili nasu muku pa nemaju osecanja za tudju.Zvezda moze da pokaze srpsku velicunu i toplu dusu,i siguran sam da ce to uraditi.Sad je navijacka pripadnost najmanje bitna.

Хмммм...

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!

zex

pre 3 godine

Ko ce garntovati ako nedaj boze zaluta raketa pvo?Ko moze verovati da jedna strana nece oboriti jedan avion da bi optuzila drugu?Ovo je rat drugih sila. Mec je jesnostavno morao biti pomeren van Jermenije jer je Ratno sranje.Niko nezna dokle ce to trajati.

Dobro pamtim sve

pre 3 godine

Kako lako zaboravlja naš narod, pa to je strašno! Jeste li već zaboravili kako je Zvezda igrala u Mađarskoj i Bugarskoj zbog rata i stigla nadomak finala lige šampiona ili kako je Partizan igrajući u Španiji postao prvak Evrope? Podrzite malo narod koji je sada u nevolji. Nek igraju u susednim zemljama, Turskoj, Gruziji ili Azerbejdžanu, možda i njima to bude talija kao nama.

devilhimself

pre 3 godine

Treba da odbijemo da putujemo u zemlju u kojoj je proglašeno ratno stanje!!! Ko normalan bi prihvatio da vodi igrače u zemlju u kojoj besni rat. Uključeni sad, rusija, savet bezbednosti a terza bi da daje podršku jermenskom narodu!!!Nas bi svako otkačio, iskoristio sva prava koja mu sleduju i kraj. Treba da odbijemo da putujemo, bez obzira na garancije, neka se igra u zamenskim zemljama, ako jermeni budu mogli da otputuju jer u ratnom stanju nijedan avion ne sme da sleti u zemlju i nijedan avion da poleti iz zemlje. DOKLE MI DA BUDEMO SOLIDARNI, NAS BI KAO I DO SADA ZGAZIO KAKO BI KO STIGAO!!!!!!!!

Sabre

pre 3 godine

Ovo je smesno. Dokle smo mi dosli da neki Englezi budu u fazonu "nama se ne ide u Srbiju" i nama propada domacinstvo, ali ovi likovi ladno mogu u sred rata da i dalje budu domacini kao da nista nije bilo.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Što ti je politika. Da krenu u Banjaluci da traže nezavisnost od Bosne, da krenu nemiri i protesti bez oružja, Zvezdu bi momentalno izbacili, ali ovamo može da se igra bez problema, nema veze što tamo neki ratić u pitanju...

istina

pre 3 godine

Ovo je suludo da dva dana pred utakmicu oni nesto cekaju.Neutralan teren i to je to.Da gospoda iz jermenije bar jednom izadju da igraju kao gosti,pa makar i na neutralnom terenu.Cetiri puta igraju kao domacini.Sramota.

aha

pre 3 godine

Zvezda je braneci titulu Prvaka Evrope igrala u Budimpesti i Sofiji kao domacin i tako bila onemogucena da odbrani titulu(izgubila u polufinalu od Sampdorije u prvom takmicenju LS u formatu grupa).Utakmica treba da se odigra kod nas ili na neutralnom terenu.Velikom klubu nije potrebna pobeda za zelenim stolom.

daki

pre 3 godine

Ajde ovako...ja sam na nekih 250km od Beograda, nekih 2-2.5h voznje. Sad zamisljam situaciju, u okolini BG rat, i to zestoke borbe, ginu i civili i vojnici (ne daj Boze), a u mom gradu se igra utakmica kao da se nista ne desava. Da li je to normalno???Sta mislite kako je igracima i porodicama, letis u drzavu gde je RAT , ratno stanje, kada je rat mnoge stvari su opravdane, opravdane su mnoge greske....Prvo sto mi pada na pamet su zalutali projektili i sl. Meni odluka igranja u jermeniji je van svake pameti. Da je kontra situacija, verovatno bi nas izbacili, u najboljem slucaju igrali bi na Aljasci

deki

pre 3 godine

Ovo je neozbiljno od UEFA, utakmica se igra prekosutra a Jerevan nije Sofija. Ja sam za to da se igra, ako njih ne prodjemo nismo ni zasluzili LE ali podseticu da smo mi svojevremeno zbog sankcija igrali u Sofiji. S obzirom da je tamo ratno stanje,neozbiljno je da se tamo igra a posto smo mi sve utakmice igrali kao gosti, zamena domacinstva bi bila realna. Mozda kao zadnja opcija, registracija 3-0 za Zvezdu, UEFA je i za mnogo blaze probleme donosila takve odluke

прле

pre 3 godine

Дали УЕФА одлучује о овоме?
Или је Јерменија изнад УЕФЕ?

Пошто кад Србија нешто одлучи нико у свету не шљиви ни 3%!

Aleksandar

pre 3 godine

Па ако се представљају као "стубови православља", онда са Терзићем на челу правац Јереван.
Без ироније, коју остављам иза себе, верујем да би јерменском народу много значило да на овакав начин добију подршку, као што су некада то радили у пријатељским мечевима ПАОК, Данди Јунајтед,...
Пожелите им мир, и понесите икону Светог Саве!
(Хмммм..., 29. septembar 2020 10:18)

Ja pamtim Seltu koja je došla u BG zahvaljujući Goranu Đoroviću, tada igraču Selte. Deliju mu uručile buket cveća pre meča. Zaista mi je bilo drago i osećao sam se dobro ubog tog poteza Gorana i Selte, ali to je bilo 2000.g. rat je već bio završen. Ovo je možda preveliki rizik.

jel' da?

pre 3 godine

Kakvo odsustvo veze sa realnošću...pa nije to finale Lige šampiona, pa mora da se igra tamo...pred praznim tribinama, kao da je suštinski važno gde će se igrati...

Dambldor

pre 3 godine

Dali bi Englezi igrali u Jerevanu, i sta bi UEFA uradila u tom slucaju ,glatko bi bilo 3-0 .A posto su Srbi upitanju neka putuju i rizikuju da neko raketira autobus.UEFA je uzas.

Stefan

pre 3 godine

Kao okoreli grobar, neko ko ne podnosi Zvezdu, ne onaj politcki korektan koji im zeli dobro u Evropi i sl mogu da kazem da je ovo skandal. Ajde samo da zamislimo da se Totenhem pao sa njima, da li bi bilo diskusije 2 dana pred mec? Uefa je smece.

Smogovci

pre 3 godine

@PAOK

Prosto se divim tvojoj velikodušnosti po leđima nekog drugog. U ovom slučaju naše Zvezde.

Da te podsetim, evo ide vest i ovde, da su pogodili civilni autobus i to na TERITORIJI JERMENIJE.
Takođe najnovija vest je da i jedni i drugi koriste oružje dugog dometa...pa te pitam o kojoj velikodušnosti i o čemu se radi?

O skandaloznoj činjenici da je Država Jermenija u RATU i da je proglašeno RATNO STANJE valjda je suvišno pisati al' ajde da ponovim ako nisi razumeo.

Širiš neki optimizam i propovedaš razumevanje a ljudi u totalnom ratu.

U čemu je problem da Ararat bude domaćin u Moskvi recimo?

Mixi

pre 3 godine

Mene samo zanima ko ce da odgovara u slucaju da se nesto ne daj Boze desi? Da li bi UEFA preuzela ovaj rizik ako odluci da se ipak tamo odigra mec?

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Далеко је рат од Јеревана.
(Јабучило, 29. septembar 2020 10:33)

Iz Jerevana je proglašeno ratno stanje.Dakle, država Jermenija i grad Jerevan su u ratu.Borbe se "trenutno" vode pa i ne baš tako daleko od glavnog grada ali zar treba da čekamo da se i tamo pripuca?
Treba da pričamo kako ne bi trebalo to da se desi jer su Rusi na strani Jermenije?Da prepustamo slucaju sve i da kazemo: "Pa nece valjda"?

Podseticu, Zvezda je utakmice svoje grupe u LŠ '92 za vreme rata igrala u Budimpesti i Sofiji kao domaćin.Ne u Beogradu.

Fenomen

pre 3 godine

Srpski klubovi su zbog mnogo manjih problema bili primorani da igraju van Srbije. Navijac sam Zvezde i smatram da utakmica treba da se igra, ali ne u zemlji koja je proglasila ratno stanje. Ionako se igra bez publike pa destinacija skorobda nije ni bitna.