Mirko
pre 3 godine
Haha.. Ovaj bi trebao da bude dekan na katedri za demagogiju.
Petak, 25.09.2020.
09:09
Ostoja Mijailović, predsednik KK Partizan, bio je gost na televiziji Prva gde je pričao o otkazivanju Skupštine ABA lige.
Izvor: PT
pre 3 godine
Haha.. Ovaj bi trebao da bude dekan na katedri za demagogiju.
pre 3 godine
Gde je završni račun?Jel opet vraćen na popravku?
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
(sve je relativno, 25. septembar 2020 11:21)
Pa upravo tvoj komentar nema veze sa mozgom. Više od Tri tima nisu mogla iz istog grada? Zvezda, Partizan i FMP. Sad je dozvoljeno da mogu 4, zbog Mege, sinko, ne zbog FMP-a. Utakmica Zvezda g Budućnost tehnički NIJE ODIGRANA, kao NI CELA SEZONA. Sezona je poništena. Koji deo nisi razumeo?
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Ostoja obećao da plati troškove ako izgubi spor... Hahaha Hahaha Hahaha Sinko, to se podrazumeva, šta ima on da obećava. Inače, kad smo kod obećanja, on je vama obećao i Evroligu.
pre 3 godine
autolakirer
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
Druže, brate, prijatelju, nisi ti mene razumeo, ja sam se obraćao navijačima CZV (ili FMP-a, jer sa njima imamo spor, a vi se tu pronalazite) koji imaju savest, obraz, čast, razum.
Ako stvarno veruješ u odgovore koje si napisao "Ne", "Nije" i "Zato što nam se može" onda i nisi za bolje od FMP-a i gazde.
pre 3 godine
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
(chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Zvezda krade od kada je osnovana prekida utakmice,drma koševe krade pehare.U svim savezima i u bivšoj zemlji i sad sve zvezdaši,u skoro svim sportovima,i sad samo vaše pošteno a sve što drugi osvoje kradja.Mozeš da pišeš šta hoćeš vi nikad nećete biti institucija u košarci vi ste na nivou Himkija klub koji par godina odskoči pa opet u rupu zna se ko je Prvak evrope.A te tvoje priče zvezda nikad nije ovo nikad nije ono pričaj maloj deci sve ste vi to radili i duplo više jedino eto kad ste toliko dobri i vi niste krali kako niste bili Prvaci evrope a eto zli Partizan pokrao i evropu
pre 3 godine
Svaki put sa paznjom citam izjave "gospodina" zato sto u njima bude toliko kontradiktornosti i nebuloza da covek ne poveruje sta sve noze da izadje iz usta coveka od 50 godina,on misli ako sacica placenika ga slepo prati i veruje svemu sto izgovori da su svi takvi i da svako razmislja njegovim mozgom kao ti botovi koji ga prate.
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
pre 3 godine
navijam za partizan ali gde god su srbi tu nesto skripi,koci,negoduje,...nije ni cudo sto niko nece posla sa nama.kamo srece da se i u fudbalu stvori aba liga da gledamo napete i neizvesne utakmice,ono u nasoj ligi je postao teski smor.tako bi svi profitirali,ojacali,dovodili prave igrace,publika bi se vratila....partizan i zvezda su ojacali od kad postoji aba liga,i drugi klubovi rastu poput mornara.a ovako igras neku slabu ligu nit znas koji ti je domet,nit napora,mislis jak si jer sve pobedjujes ono truba,treba smiriti tenzije to je samo sport,pa nek pobedi najbolji,ko da se ceo svet vrti oko evrolige
pre 3 godine
@xxxxx....Grci i Turci brze bolje prebacili svoje ekipe u Fiba LS? Mozda sve osim onih koji su osvajali EL vise puta u toku zadnjuh deset sezona, Fener, Olimpijakos itd...Lepo reci koje su ekipe prebacili, dakle, one koje su mozda jedva na nivou prosecnih EK ekipa. Sto se tice Partizana koji je uvek ucenjen nesto, te da udje u Aba, te da igra Fibu itd, trebao je to lepo da odbije i gotovo, pa ko to normalan pristaje na tolike ucene? Pa vi ste stalno ucenjeni i na kraju radite kako vam se kaze...Nikako to ne kapiram ali ok...
pre 3 godine
chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Sta se praviš glumonem i slep????!!!
Zar dva kluba treba da se sretnu u finalu da bi bio sukob interesa????
Pa to izmedju KKCZ i FMP je neoborivo dokazano i vidi de i sa marsa... Objasni mi utakmicu u Pioniru koju je FMP na kraju morao da pusti Zvezdi... To ne da je bilo ocigledno,nego tuzno i tragicno...
Policija bi trebala da se bavi tim kriminalom,a ne samo onima koji kradi cokoladu ili veknu hleba!!!! Ili one koji su se zaustavili u Bulevaru!!!!
pre 3 godine
Ima li smisla igrti u istoj ligi sa Budocnoscu, gde vas varvari gaze, pljuju i gadjaju svim i svačum..Jedino zauvek bez publike sa obe strane..Isto i ne derbijima zauvek bez publike, jer nema volje za promene.
pre 3 godine
@primorska, 25. septembar 2020 11:03
Klasika, ono sto vam ne odgovara ponistiti jer su eto bila drugacija pravila. Mozda da ponistimo sve sto je bilo u kosarci do promene pravila o prelasku sa dva cela poluvremena na cetiri cetvrtine i smanjenje napada na 24 sekunde od 30. Ili to ipak ne, jer onda ni Partizan ne bi bio evropski prvak?
Ili da mozda u fudbalu ponistimo sve pre uvodjenja ofsajda, ili mozda sve do ukidanja mogucnosti da igrac vrati loptu golmanu bez sudnjenja indirekta?!
Ne znam, mozda ne racunati nista u odbojci sve do ukidanja pravila promene servisa kad se set igrao do 15?
Svaki sport evoluira godinama i pravila se menjaju prema potrebi. To sto u kosarci nije bilo trojki, niti se igrala u dvorani, je tako jer tako moralo biti. Dvorane posle II Drugog svetskog rata nismo imali, a trojke nisu postojale nigde na svetu... To navijac jedne kosarkaske institucije valjda treba da zna.
pre 3 godine
@ Koja, 25. septembar 2020 12:01
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
pre 3 godine
Ne, liga ne moze da pocne jer vi to ne zelite. Da zelite, predali bi dokumentaciju na vreme kao sto su je svi ostali klubovi ABA i ABA2 lige predali. To sto ti neces da predsednik Lige (koji inace nema nikakva ovlascenja) bude neko na koga je red, to je samo tvoj problem. Sam si slusajuci mnogo pametne savete poznatog instangramera doveo Ligu u ovu poziciju i sam ces biti jedini krivac ako Liga ne pocne na vreme ili ako se raspadne.
pre 3 godine
Неразумљива збрка речи. Што је битно ко је коме род???
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
(chupavi, 25. septembar 2020 10:42)
I šta sad treba da vas pustimo da kradete zato što ste se vi prvi setili da igrate košarku I nemoj da lazeš Partizan je još sedamdesetih osvojio svoj prvi evropski trofej a ima ih četiri i jedan najvazniji PRVAK EVROPE zato i jesmo institucija za vas kao što je i Bosna jer je bila prvak evrope a o Ciboni i Jugoplastici da i nepričamo i još nešto pričaš o pokradenim titulama a eto vaše su toliko čiste da čak gledate da tasta ubacite da bude glavni u aba ligi.
I najvaznije negleda se ko je institucija po tome ko je prvi počeo igrati nešto nego ko je najviše osvojio po tebi u engleskoj je nastao fudbal oni su onda institucija e vidiš oni nikad neće ni prići Brazilu i za mene je Brazil institucija u fudbalu a ti misli šta hoćeš
pre 3 godine
Sukob , moga kluba , interesa
pre 3 godine
@chupavi
Košarku i njene temelje su stvorili ljudi, koji su i osnovali Zvezdu, a ne Zvezda. Neki od njih su igrali, ili bili treneri, i Zvezde i Partizana. Zvezda je samo bila najupspešnija tih prvih 10 godina 46. - 56. Reprezentacija naše zemlje prvu medalju osvaja 61. (EP - srebro) . Tada Zvezda nije bila najbolji klub u državi, a ni u Srbiji ( OKK Beograd, Radnički). Kada pominješ 5 titula Svetskih prvaka, uzmeš pa prebrojiš Zvezdine i Partizanove reprezentativce. Zvezda je, do 2002. i Indijanapolisa, imala ukupno 9 reprezentativaca koji su osvajali medalje ( Cvetković, Kapičić, Slavnić, Žižić, Radović, Jovanović, Obradović, Radmanović i Rakočević). Partizan ih je, samo u Atini 95. imao 8 (Đorđević, Divac, Paspalj, Danilović, Berić, Rebrača,Tomašević i Koturović). Gde su oni pre njih ( Kićanović, Dalipagić, Grbović, Boban Petrović i oni posle njih, Drobnjak, Lončar, Lukovski, Vujanić,...). Dakle, tvoj pokušaj da predstaviš Zvezdu kao kolevku košarku, iz koje su se rodili svi budući reprezentativni uspesi, a gde je Partizan tek usputni posmatrač, je smešan. Na kraju, prebroj trofeje jednih i drugih i sve će ti biti jasno. Naravno, ako te interesuje istina?
pre 3 godine
Bitno je održavati plamen mržnje medju Srbima, jedna od zaostavština komunizma, koja još dugo neće proći.
pre 3 godine
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Ne pricaj gluposti, hoces da kazes da je kosarka pocela 1945 u porusenoj Jugoslaviji na letnjim turnirma radnika koji su oblacili dresove pojedinih klubova kako bi se relaksirali preko leta ? Prvih 10 godina igrali su se letnji turniri, niti jedan uspeh iz tog perioda nema reprezentacija, niti jedna kosarkaska legenda iz tog vremena ne postoji. Pravila su bila sa basketa, bez suta za 3 poena, bez bonusa u faulovima, pa rezultati u susretima su bili rukometni ... To i ne treba da se ubraja u profesionalnu kosarku ...
pre 3 godine
a danilovic koji sam sebi produzuje mandate u kss,to ti ne smeta a ostoja
pre 3 godine
Кошарка у тзв. региону је у каналу. Укидањем АБА лиге била би сахрањена. На шта би личиле утакмице српске лиге? Било би по 50 разлике за Звезду и Партизан. Касније би се разлика смањивала зато што би квалитет Звезде и Партизана опао. Колико гледалаца би дошло у Пионир да гледа Црнокосу, Тамиш или Младост Адмирал?
pre 3 godine
Nisam znao da FMP ima ovoliku podršku plebsa
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
(slaviša šmigič, 25. septembar 2020 09:50)
Ma bitno je da tvoj FMP i FKCZ vode sve sami ljudi čista obraza bez krimi dosijea od para koje sami zaradjuju.
pre 3 godine
Ostoja ako ode u Lozanu, biće pravi cirkus, epilog arbitraže biće katastrofalan po Ostoju....zapadni svet ne prepoznaje ni braću od strica kao rođake a kamoli TASTA ili PRIKU!!!!
pre 3 godine
Иначе овај лик је изјавио да дуг на рате није дуг.
pre 3 godine
@čupavi
Ok. Asad dodji do trofejne sale Institucije i probudi se.
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
pre 3 godine
Добио Остоја понуду коју није могао, а ни смео, да одбије.
pre 3 godine
Zvezda to odlaze zbog ovoga novog Amera koji je od Korone obolio... Na sve su spremni.
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
pre 3 godine
Klasicna lagarija Ostoje M.daj objasni zasto ne potpisujes nesto zasta si glasao tri puta na Skupstinama aba lige?i da...koliki je dug?
pre 3 godine
Vreme je da se ugasi ova ABA liga, pošto stvarno nema smisla slušati prepucavanja ove dvojice. Ne bih im dozvolio sad ni u KLS da se takmiče, uništili bi i to na neki način.
pre 3 godine
Ma dobro Partizan ima dugove, svi ih imaju ali za ovo sad ne spinujte ne moze familija vlasnika 2 kluba da bude predsednik u ligi u kojoj ta dva kluba igraju.... Nek je Ostoja i sam djavo, sto nije daleko od istine, ovo je izivljavanje...
pre 3 godine
Kao sto rekoh i pre ali ajde ponovicu, onaj ko ne oseti mucninu od Vasih prica,saopstenja, prepucavanja taj mora da se zapita da li je sa njim sve u redu. Covece prestanite, i ti i onaj preko brda, aman
pre 3 godine
Kad ostoja mijailovic u bilo kom konteksu izgovori rec nemoralna nemoralan odma se sav najezim,oni bili fuzionisani sa igokeom i to mu ne smeta i nije sukob interesa sto igokea igra aba ligu,a sukob je sto igra fmp koji nije nikad bio fuzionisan sa zvezdom,a mozda ipak samo treba prikriti 10 miliona duga,a ne milion kako kazu i sakriti cinjenicu da nemaju para ni za autobus za gostovanje u cacku,a ne dalje.
pre 3 godine
Партизан ће уништити сваки спорт у коме се такмичи, из чистог комплекса. Класични гробари игара у коме се захтева регуларно надметање.
pre 3 godine
"Ako je izabran kalendar, onda ABA liga može da počne. Oni predstavljaju da liga ne može da počne jer je još uvek na snazi tužba KKCZ. Nije istina da ja moju kompaniju ne mogu da vodim ako imam neku tužbu protiv nje. Ona nesmetano funkcioniše do okončanja postupka."
Druze, znamo svi kako ti vodis tvoju firmu i na osnovu cega mozes sve to sto mozes.
Sto se tice suda u Lozani, pa tuzi nas :)
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci.
(Brale, 25. septembar 2020 09:22)
Ју што је вама у Железнику кратко памћење. Партизан је био уцењен од стране КСС да игра ЛШ, за ту сезону смо имали вајлд кард за Еврокуп, већ били жребани у групу и онда стиже допис из КСС, да се мора играти ЛШ иначе следе последице не само Партизану него и репрезентацији. Ако се сећате, као што се не сећате, ФИБА је то лето тек основала такмичење и нико није знао како ће функционисати и да ли ће стварно бити санкција за учеснике Еврокупа. И Грци и Турци су брже боље своје екипе пребацили у ЛШ. Тако да те приче да смо ми својевољно играли ту ЛШ и тврдили да је никад јача причајте неком ко прати кошарку од пре две године.
pre 3 godine
@sopska To od vas slusamo znas koliko godina unazad :) :) :)
pre 3 godine
Srećom ovo je poslednja sezona u kojoj Zvezdaši prate košarku... Posle se sve vraća u normalu.
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
(iceman, 25. septembar 2020 09:17)
Ti verovatno pomno pratis spansku ligu i spanske portale, odlicno citas i razumes spanski i sl, pa znas? Ili tek tako pises?
Evo, Barselona i Mesi su se provlacili po medijima, a valjda treba da znaju da je njihovo samo da igraju fudbal, zar ne?
pre 3 godine
Šta se to promenilo od juče pa da je Ostoja odmah otrcao na Tv da se pravda. Na pitanje jel dobio podrsku još nekog kluba(nije ni jednog) on odgovara jeste od svih drugih liga u Evropi... Hvala mu sto će Zvezda dobiti 5 godina EL bez da se oznoji u ABA.
pre 3 godine
Prihvatamo FMP ali ne prihvatamo njihovog kandidata. Mislim ok je to bilo nekad kada je Dusko Vujosevic imao svog pomocnika u Sakotinom strucnom stabu, ili kada se jedan Danilovic nije vratio u zemlju da ga preglasava jedna komisija kada je Bogdanovic Luka otisao u Partizan jer jelte ne igra dovoljno na poziciji 3 vec na poziciji 4 a ugovor koji je imao potpisan ne vazi jer eto tako Partizanu doslo. Sada opet ista prica potpisali ugovor da nadlezan sud bude u Zagrebu, a traze Lozanu. Nego kada su toliko dosledni sto nisu podigli pred odgovarajucim sudom pa onda kada dokazu da ne moze taj sud da sudi Strazbur pa Lozana. Ja da se pitam bez blama bih izbacio Partizan iz ABA sve po zakonu, niste podneli prijavu na vreme po ugovoru koji ste potpisali nema takmicenja. Koja je ovo sad zamena teza njima se zanemaruje krsenje pravila lige a oni punim ustim kritikuju druge.
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
pre 3 godine
Ama samo se vi iz Beograda prepucavate i u fudbalu i u kosarci i u svim ostalim sportovima. Mrznja vas je pojela i treba vas ugasiti! U stanju ste da unistite sve samo da bi komsiji crkla krava!
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci. Dakle, jesam za nacionalnu ligu ako bar dve ekipe mogu u EK a ako se ide u Fiba LS onda bih ipak zadrzao ABA pa bar na jos koju godinu. Dakle, bar Evrokup se mora igrati. Sto bi rekao jedan legendarni voditelj "Sportski pozdrav i svako dobro"
pre 3 godine
Covek ne zna gde bije. kad citate izjave u nazat svaka drugacija od predhodne.
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
(Osma godina bez trofeja, 25. septembar 2020 09:13)
Ne mogu jos nemaju knjigovodju.
pre 3 godine
Kasno Ostoja spusta loptu, kasno... Unistio je srpsku kosarku i Partizan. Čović će se već snaći on je za Ostoju nuklearni fizičar.
pre 3 godine
Mutan si Ostoja, mutan...
pre 3 godine
Što nema smisla nema TAST nemože da predsedava i tačka.
pre 3 godine
Alo majstore koliki je dug institucije?
pre 3 godine
Strašno je gledati kako su privatni Beogradski interesi važniji od opšteg nacionalg ...pp principu Mi Partizan i Zvezda se zaklinjemo da ćemo igrati sa Crnogorcima..i omugućiti im da imaju Budućnost .. i čak ćemo anagažovati i njihove trenere...bez obzira na svi istoriju ..dok ćemo Sa Vršcem NIšom Kragujevcom ....igrati tej na kraju jer eto ..Važne su pare pa makar te pljuvali po nacionalnoj osnovu u gostima.
pre 3 godine
U pravu si vojvoda! Ovo je rat izmedju dobrog i zla. To zlo nam dodje u obliku dva kluba koja skupa istog predsednika imaju
pre 3 godine
Juce si potpisao novi sponzorski ugovor sa NIS-om a nigde ni reci koliko vredi taj sponzorski ugovor
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
pre 3 godine
Kasno Ostoja spusta loptu, kasno... Unistio je srpsku kosarku i Partizan. Čović će se već snaći on je za Ostoju nuklearni fizičar.
pre 3 godine
Ama samo se vi iz Beograda prepucavate i u fudbalu i u kosarci i u svim ostalim sportovima. Mrznja vas je pojela i treba vas ugasiti! U stanju ste da unistite sve samo da bi komsiji crkla krava!
pre 3 godine
Šta se to promenilo od juče pa da je Ostoja odmah otrcao na Tv da se pravda. Na pitanje jel dobio podrsku još nekog kluba(nije ni jednog) on odgovara jeste od svih drugih liga u Evropi... Hvala mu sto će Zvezda dobiti 5 godina EL bez da se oznoji u ABA.
pre 3 godine
Mutan si Ostoja, mutan...
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
(Osma godina bez trofeja, 25. septembar 2020 09:13)
Ne mogu jos nemaju knjigovodju.
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
pre 3 godine
Alo majstore koliki je dug institucije?
pre 3 godine
Covek ne zna gde bije. kad citate izjave u nazat svaka drugacija od predhodne.
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
(iceman, 25. septembar 2020 09:17)
Ti verovatno pomno pratis spansku ligu i spanske portale, odlicno citas i razumes spanski i sl, pa znas? Ili tek tako pises?
Evo, Barselona i Mesi su se provlacili po medijima, a valjda treba da znaju da je njihovo samo da igraju fudbal, zar ne?
pre 3 godine
Prihvatamo FMP ali ne prihvatamo njihovog kandidata. Mislim ok je to bilo nekad kada je Dusko Vujosevic imao svog pomocnika u Sakotinom strucnom stabu, ili kada se jedan Danilovic nije vratio u zemlju da ga preglasava jedna komisija kada je Bogdanovic Luka otisao u Partizan jer jelte ne igra dovoljno na poziciji 3 vec na poziciji 4 a ugovor koji je imao potpisan ne vazi jer eto tako Partizanu doslo. Sada opet ista prica potpisali ugovor da nadlezan sud bude u Zagrebu, a traze Lozanu. Nego kada su toliko dosledni sto nisu podigli pred odgovarajucim sudom pa onda kada dokazu da ne moze taj sud da sudi Strazbur pa Lozana. Ja da se pitam bez blama bih izbacio Partizan iz ABA sve po zakonu, niste podneli prijavu na vreme po ugovoru koji ste potpisali nema takmicenja. Koja je ovo sad zamena teza njima se zanemaruje krsenje pravila lige a oni punim ustim kritikuju druge.
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
pre 3 godine
Klasicna lagarija Ostoje M.daj objasni zasto ne potpisujes nesto zasta si glasao tri puta na Skupstinama aba lige?i da...koliki je dug?
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
pre 3 godine
U pravu si vojvoda! Ovo je rat izmedju dobrog i zla. To zlo nam dodje u obliku dva kluba koja skupa istog predsednika imaju
pre 3 godine
Juce si potpisao novi sponzorski ugovor sa NIS-om a nigde ni reci koliko vredi taj sponzorski ugovor
pre 3 godine
Srećom ovo je poslednja sezona u kojoj Zvezdaši prate košarku... Posle se sve vraća u normalu.
pre 3 godine
@chupavi
Košarku i njene temelje su stvorili ljudi, koji su i osnovali Zvezdu, a ne Zvezda. Neki od njih su igrali, ili bili treneri, i Zvezde i Partizana. Zvezda je samo bila najupspešnija tih prvih 10 godina 46. - 56. Reprezentacija naše zemlje prvu medalju osvaja 61. (EP - srebro) . Tada Zvezda nije bila najbolji klub u državi, a ni u Srbiji ( OKK Beograd, Radnički). Kada pominješ 5 titula Svetskih prvaka, uzmeš pa prebrojiš Zvezdine i Partizanove reprezentativce. Zvezda je, do 2002. i Indijanapolisa, imala ukupno 9 reprezentativaca koji su osvajali medalje ( Cvetković, Kapičić, Slavnić, Žižić, Radović, Jovanović, Obradović, Radmanović i Rakočević). Partizan ih je, samo u Atini 95. imao 8 (Đorđević, Divac, Paspalj, Danilović, Berić, Rebrača,Tomašević i Koturović). Gde su oni pre njih ( Kićanović, Dalipagić, Grbović, Boban Petrović i oni posle njih, Drobnjak, Lončar, Lukovski, Vujanić,...). Dakle, tvoj pokušaj da predstaviš Zvezdu kao kolevku košarku, iz koje su se rodili svi budući reprezentativni uspesi, a gde je Partizan tek usputni posmatrač, je smešan. Na kraju, prebroj trofeje jednih i drugih i sve će ti biti jasno. Naravno, ako te interesuje istina?
pre 3 godine
Партизан ће уништити сваки спорт у коме се такмичи, из чистог комплекса. Класични гробари игара у коме се захтева регуларно надметање.
pre 3 godine
@ Koja, 25. septembar 2020 12:01
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
pre 3 godine
"Ako je izabran kalendar, onda ABA liga može da počne. Oni predstavljaju da liga ne može da počne jer je još uvek na snazi tužba KKCZ. Nije istina da ja moju kompaniju ne mogu da vodim ako imam neku tužbu protiv nje. Ona nesmetano funkcioniše do okončanja postupka."
Druze, znamo svi kako ti vodis tvoju firmu i na osnovu cega mozes sve to sto mozes.
Sto se tice suda u Lozani, pa tuzi nas :)
pre 3 godine
Добио Остоја понуду коју није могао, а ни смео, да одбије.
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci.
(Brale, 25. septembar 2020 09:22)
Ју што је вама у Железнику кратко памћење. Партизан је био уцењен од стране КСС да игра ЛШ, за ту сезону смо имали вајлд кард за Еврокуп, већ били жребани у групу и онда стиже допис из КСС, да се мора играти ЛШ иначе следе последице не само Партизану него и репрезентацији. Ако се сећате, као што се не сећате, ФИБА је то лето тек основала такмичење и нико није знао како ће функционисати и да ли ће стварно бити санкција за учеснике Еврокупа. И Грци и Турци су брже боље своје екипе пребацили у ЛШ. Тако да те приче да смо ми својевољно играли ту ЛШ и тврдили да је никад јача причајте неком ко прати кошарку од пре две године.
pre 3 godine
Иначе овај лик је изјавио да дуг на рате није дуг.
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci. Dakle, jesam za nacionalnu ligu ako bar dve ekipe mogu u EK a ako se ide u Fiba LS onda bih ipak zadrzao ABA pa bar na jos koju godinu. Dakle, bar Evrokup se mora igrati. Sto bi rekao jedan legendarni voditelj "Sportski pozdrav i svako dobro"
pre 3 godine
Ma dobro Partizan ima dugove, svi ih imaju ali za ovo sad ne spinujte ne moze familija vlasnika 2 kluba da bude predsednik u ligi u kojoj ta dva kluba igraju.... Nek je Ostoja i sam djavo, sto nije daleko od istine, ovo je izivljavanje...
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
pre 3 godine
Ostoja ako ode u Lozanu, biće pravi cirkus, epilog arbitraže biće katastrofalan po Ostoju....zapadni svet ne prepoznaje ni braću od strica kao rođake a kamoli TASTA ili PRIKU!!!!
pre 3 godine
Što nema smisla nema TAST nemože da predsedava i tačka.
pre 3 godine
Kao sto rekoh i pre ali ajde ponovicu, onaj ko ne oseti mucninu od Vasih prica,saopstenja, prepucavanja taj mora da se zapita da li je sa njim sve u redu. Covece prestanite, i ti i onaj preko brda, aman
pre 3 godine
a danilovic koji sam sebi produzuje mandate u kss,to ti ne smeta a ostoja
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
pre 3 godine
Ne, liga ne moze da pocne jer vi to ne zelite. Da zelite, predali bi dokumentaciju na vreme kao sto su je svi ostali klubovi ABA i ABA2 lige predali. To sto ti neces da predsednik Lige (koji inace nema nikakva ovlascenja) bude neko na koga je red, to je samo tvoj problem. Sam si slusajuci mnogo pametne savete poznatog instangramera doveo Ligu u ovu poziciju i sam ces biti jedini krivac ako Liga ne pocne na vreme ili ako se raspadne.
pre 3 godine
Nisam znao da FMP ima ovoliku podršku plebsa
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
pre 3 godine
Bitno je održavati plamen mržnje medju Srbima, jedna od zaostavština komunizma, koja još dugo neće proći.
pre 3 godine
Кошарка у тзв. региону је у каналу. Укидањем АБА лиге била би сахрањена. На шта би личиле утакмице српске лиге? Било би по 50 разлике за Звезду и Партизан. Касније би се разлика смањивала зато што би квалитет Звезде и Партизана опао. Колико гледалаца би дошло у Пионир да гледа Црнокосу, Тамиш или Младост Адмирал?
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
(slaviša šmigič, 25. septembar 2020 09:50)
Ma bitno je da tvoj FMP i FKCZ vode sve sami ljudi čista obraza bez krimi dosijea od para koje sami zaradjuju.
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
(chupavi, 25. septembar 2020 10:42)
I šta sad treba da vas pustimo da kradete zato što ste se vi prvi setili da igrate košarku I nemoj da lazeš Partizan je još sedamdesetih osvojio svoj prvi evropski trofej a ima ih četiri i jedan najvazniji PRVAK EVROPE zato i jesmo institucija za vas kao što je i Bosna jer je bila prvak evrope a o Ciboni i Jugoplastici da i nepričamo i još nešto pričaš o pokradenim titulama a eto vaše su toliko čiste da čak gledate da tasta ubacite da bude glavni u aba ligi.
I najvaznije negleda se ko je institucija po tome ko je prvi počeo igrati nešto nego ko je najviše osvojio po tebi u engleskoj je nastao fudbal oni su onda institucija e vidiš oni nikad neće ni prići Brazilu i za mene je Brazil institucija u fudbalu a ti misli šta hoćeš
pre 3 godine
Strašno je gledati kako su privatni Beogradski interesi važniji od opšteg nacionalg ...pp principu Mi Partizan i Zvezda se zaklinjemo da ćemo igrati sa Crnogorcima..i omugućiti im da imaju Budućnost .. i čak ćemo anagažovati i njihove trenere...bez obzira na svi istoriju ..dok ćemo Sa Vršcem NIšom Kragujevcom ....igrati tej na kraju jer eto ..Važne su pare pa makar te pljuvali po nacionalnoj osnovu u gostima.
pre 3 godine
@primorska, 25. septembar 2020 11:03
Klasika, ono sto vam ne odgovara ponistiti jer su eto bila drugacija pravila. Mozda da ponistimo sve sto je bilo u kosarci do promene pravila o prelasku sa dva cela poluvremena na cetiri cetvrtine i smanjenje napada na 24 sekunde od 30. Ili to ipak ne, jer onda ni Partizan ne bi bio evropski prvak?
Ili da mozda u fudbalu ponistimo sve pre uvodjenja ofsajda, ili mozda sve do ukidanja mogucnosti da igrac vrati loptu golmanu bez sudnjenja indirekta?!
Ne znam, mozda ne racunati nista u odbojci sve do ukidanja pravila promene servisa kad se set igrao do 15?
Svaki sport evoluira godinama i pravila se menjaju prema potrebi. To sto u kosarci nije bilo trojki, niti se igrala u dvorani, je tako jer tako moralo biti. Dvorane posle II Drugog svetskog rata nismo imali, a trojke nisu postojale nigde na svetu... To navijac jedne kosarkaske institucije valjda treba da zna.
pre 3 godine
chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Sta se praviš glumonem i slep????!!!
Zar dva kluba treba da se sretnu u finalu da bi bio sukob interesa????
Pa to izmedju KKCZ i FMP je neoborivo dokazano i vidi de i sa marsa... Objasni mi utakmicu u Pioniru koju je FMP na kraju morao da pusti Zvezdi... To ne da je bilo ocigledno,nego tuzno i tragicno...
Policija bi trebala da se bavi tim kriminalom,a ne samo onima koji kradi cokoladu ili veknu hleba!!!! Ili one koji su se zaustavili u Bulevaru!!!!
pre 3 godine
Неразумљива збрка речи. Што је битно ко је коме род???
pre 3 godine
Kad ostoja mijailovic u bilo kom konteksu izgovori rec nemoralna nemoralan odma se sav najezim,oni bili fuzionisani sa igokeom i to mu ne smeta i nije sukob interesa sto igokea igra aba ligu,a sukob je sto igra fmp koji nije nikad bio fuzionisan sa zvezdom,a mozda ipak samo treba prikriti 10 miliona duga,a ne milion kako kazu i sakriti cinjenicu da nemaju para ni za autobus za gostovanje u cacku,a ne dalje.
pre 3 godine
Zvezda to odlaze zbog ovoga novog Amera koji je od Korone obolio... Na sve su spremni.
pre 3 godine
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
(chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Zvezda krade od kada je osnovana prekida utakmice,drma koševe krade pehare.U svim savezima i u bivšoj zemlji i sad sve zvezdaši,u skoro svim sportovima,i sad samo vaše pošteno a sve što drugi osvoje kradja.Mozeš da pišeš šta hoćeš vi nikad nećete biti institucija u košarci vi ste na nivou Himkija klub koji par godina odskoči pa opet u rupu zna se ko je Prvak evrope.A te tvoje priče zvezda nikad nije ovo nikad nije ono pričaj maloj deci sve ste vi to radili i duplo više jedino eto kad ste toliko dobri i vi niste krali kako niste bili Prvaci evrope a eto zli Partizan pokrao i evropu
pre 3 godine
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Ne pricaj gluposti, hoces da kazes da je kosarka pocela 1945 u porusenoj Jugoslaviji na letnjim turnirma radnika koji su oblacili dresove pojedinih klubova kako bi se relaksirali preko leta ? Prvih 10 godina igrali su se letnji turniri, niti jedan uspeh iz tog perioda nema reprezentacija, niti jedna kosarkaska legenda iz tog vremena ne postoji. Pravila su bila sa basketa, bez suta za 3 poena, bez bonusa u faulovima, pa rezultati u susretima su bili rukometni ... To i ne treba da se ubraja u profesionalnu kosarku ...
pre 3 godine
@xxxxx....Grci i Turci brze bolje prebacili svoje ekipe u Fiba LS? Mozda sve osim onih koji su osvajali EL vise puta u toku zadnjuh deset sezona, Fener, Olimpijakos itd...Lepo reci koje su ekipe prebacili, dakle, one koje su mozda jedva na nivou prosecnih EK ekipa. Sto se tice Partizana koji je uvek ucenjen nesto, te da udje u Aba, te da igra Fibu itd, trebao je to lepo da odbije i gotovo, pa ko to normalan pristaje na tolike ucene? Pa vi ste stalno ucenjeni i na kraju radite kako vam se kaze...Nikako to ne kapiram ali ok...
pre 3 godine
@sopska To od vas slusamo znas koliko godina unazad :) :) :)
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Ostoja obećao da plati troškove ako izgubi spor... Hahaha Hahaha Hahaha Sinko, to se podrazumeva, šta ima on da obećava. Inače, kad smo kod obećanja, on je vama obećao i Evroligu.
pre 3 godine
Svaki put sa paznjom citam izjave "gospodina" zato sto u njima bude toliko kontradiktornosti i nebuloza da covek ne poveruje sta sve noze da izadje iz usta coveka od 50 godina,on misli ako sacica placenika ga slepo prati i veruje svemu sto izgovori da su svi takvi i da svako razmislja njegovim mozgom kao ti botovi koji ga prate.
pre 3 godine
navijam za partizan ali gde god su srbi tu nesto skripi,koci,negoduje,...nije ni cudo sto niko nece posla sa nama.kamo srece da se i u fudbalu stvori aba liga da gledamo napete i neizvesne utakmice,ono u nasoj ligi je postao teski smor.tako bi svi profitirali,ojacali,dovodili prave igrace,publika bi se vratila....partizan i zvezda su ojacali od kad postoji aba liga,i drugi klubovi rastu poput mornara.a ovako igras neku slabu ligu nit znas koji ti je domet,nit napora,mislis jak si jer sve pobedjujes ono truba,treba smiriti tenzije to je samo sport,pa nek pobedi najbolji,ko da se ceo svet vrti oko evrolige
pre 3 godine
autolakirer
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
Druže, brate, prijatelju, nisi ti mene razumeo, ja sam se obraćao navijačima CZV (ili FMP-a, jer sa njima imamo spor, a vi se tu pronalazite) koji imaju savest, obraz, čast, razum.
Ako stvarno veruješ u odgovore koje si napisao "Ne", "Nije" i "Zato što nam se može" onda i nisi za bolje od FMP-a i gazde.
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
(sve je relativno, 25. septembar 2020 11:21)
Pa upravo tvoj komentar nema veze sa mozgom. Više od Tri tima nisu mogla iz istog grada? Zvezda, Partizan i FMP. Sad je dozvoljeno da mogu 4, zbog Mege, sinko, ne zbog FMP-a. Utakmica Zvezda g Budućnost tehnički NIJE ODIGRANA, kao NI CELA SEZONA. Sezona je poništena. Koji deo nisi razumeo?
pre 3 godine
@čupavi
Ok. Asad dodji do trofejne sale Institucije i probudi se.
pre 3 godine
Vreme je da se ugasi ova ABA liga, pošto stvarno nema smisla slušati prepucavanja ove dvojice. Ne bih im dozvolio sad ni u KLS da se takmiče, uništili bi i to na neki način.
pre 3 godine
Gde je završni račun?Jel opet vraćen na popravku?
pre 3 godine
Sukob , moga kluba , interesa
pre 3 godine
Ima li smisla igrti u istoj ligi sa Budocnoscu, gde vas varvari gaze, pljuju i gadjaju svim i svačum..Jedino zauvek bez publike sa obe strane..Isto i ne derbijima zauvek bez publike, jer nema volje za promene.
pre 3 godine
Haha.. Ovaj bi trebao da bude dekan na katedri za demagogiju.
pre 3 godine
Srećom ovo je poslednja sezona u kojoj Zvezdaši prate košarku... Posle se sve vraća u normalu.
pre 3 godine
Kasno Ostoja spusta loptu, kasno... Unistio je srpsku kosarku i Partizan. Čović će se već snaći on je za Ostoju nuklearni fizičar.
pre 3 godine
U pravu si vojvoda! Ovo je rat izmedju dobrog i zla. To zlo nam dodje u obliku dva kluba koja skupa istog predsednika imaju
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
pre 3 godine
Šta se to promenilo od juče pa da je Ostoja odmah otrcao na Tv da se pravda. Na pitanje jel dobio podrsku još nekog kluba(nije ni jednog) on odgovara jeste od svih drugih liga u Evropi... Hvala mu sto će Zvezda dobiti 5 godina EL bez da se oznoji u ABA.
pre 3 godine
Ma dobro Partizan ima dugove, svi ih imaju ali za ovo sad ne spinujte ne moze familija vlasnika 2 kluba da bude predsednik u ligi u kojoj ta dva kluba igraju.... Nek je Ostoja i sam djavo, sto nije daleko od istine, ovo je izivljavanje...
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
pre 3 godine
Covek ne zna gde bije. kad citate izjave u nazat svaka drugacija od predhodne.
pre 3 godine
Alo majstore koliki je dug institucije?
pre 3 godine
Mutan si Ostoja, mutan...
pre 3 godine
Партизан ће уништити сваки спорт у коме се такмичи, из чистог комплекса. Класични гробари игара у коме се захтева регуларно надметање.
pre 3 godine
Što nema smisla nema TAST nemože da predsedava i tačka.
pre 3 godine
Prihvatamo FMP ali ne prihvatamo njihovog kandidata. Mislim ok je to bilo nekad kada je Dusko Vujosevic imao svog pomocnika u Sakotinom strucnom stabu, ili kada se jedan Danilovic nije vratio u zemlju da ga preglasava jedna komisija kada je Bogdanovic Luka otisao u Partizan jer jelte ne igra dovoljno na poziciji 3 vec na poziciji 4 a ugovor koji je imao potpisan ne vazi jer eto tako Partizanu doslo. Sada opet ista prica potpisali ugovor da nadlezan sud bude u Zagrebu, a traze Lozanu. Nego kada su toliko dosledni sto nisu podigli pred odgovarajucim sudom pa onda kada dokazu da ne moze taj sud da sudi Strazbur pa Lozana. Ja da se pitam bez blama bih izbacio Partizan iz ABA sve po zakonu, niste podneli prijavu na vreme po ugovoru koji ste potpisali nema takmicenja. Koja je ovo sad zamena teza njima se zanemaruje krsenje pravila lige a oni punim ustim kritikuju druge.
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci.
(Brale, 25. septembar 2020 09:22)
Ју што је вама у Железнику кратко памћење. Партизан је био уцењен од стране КСС да игра ЛШ, за ту сезону смо имали вајлд кард за Еврокуп, већ били жребани у групу и онда стиже допис из КСС, да се мора играти ЛШ иначе следе последице не само Партизану него и репрезентацији. Ако се сећате, као што се не сећате, ФИБА је то лето тек основала такмичење и нико није знао како ће функционисати и да ли ће стварно бити санкција за учеснике Еврокупа. И Грци и Турци су брже боље своје екипе пребацили у ЛШ. Тако да те приче да смо ми својевољно играли ту ЛШ и тврдили да је никад јача причајте неком ко прати кошарку од пре две године.
pre 3 godine
Zvezda to odlaze zbog ovoga novog Amera koji je od Korone obolio... Na sve su spremni.
pre 3 godine
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Ne pricaj gluposti, hoces da kazes da je kosarka pocela 1945 u porusenoj Jugoslaviji na letnjim turnirma radnika koji su oblacili dresove pojedinih klubova kako bi se relaksirali preko leta ? Prvih 10 godina igrali su se letnji turniri, niti jedan uspeh iz tog perioda nema reprezentacija, niti jedna kosarkaska legenda iz tog vremena ne postoji. Pravila su bila sa basketa, bez suta za 3 poena, bez bonusa u faulovima, pa rezultati u susretima su bili rukometni ... To i ne treba da se ubraja u profesionalnu kosarku ...
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
pre 3 godine
Klasicna lagarija Ostoje M.daj objasni zasto ne potpisujes nesto zasta si glasao tri puta na Skupstinama aba lige?i da...koliki je dug?
pre 3 godine
Recimo, ovo nikada nećete videti da se dešava u Španskoj ligi, jer oni razumeju da je njima jedini posao da igraju košarku, a ne da se prepucavaju preko medija...
(iceman, 25. septembar 2020 09:17)
Ti verovatno pomno pratis spansku ligu i spanske portale, odlicno citas i razumes spanski i sl, pa znas? Ili tek tako pises?
Evo, Barselona i Mesi su se provlacili po medijima, a valjda treba da znaju da je njihovo samo da igraju fudbal, zar ne?
pre 3 godine
@ Koja, 25. septembar 2020 12:01
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
pre 3 godine
@chupavi
Košarku i njene temelje su stvorili ljudi, koji su i osnovali Zvezdu, a ne Zvezda. Neki od njih su igrali, ili bili treneri, i Zvezde i Partizana. Zvezda je samo bila najupspešnija tih prvih 10 godina 46. - 56. Reprezentacija naše zemlje prvu medalju osvaja 61. (EP - srebro) . Tada Zvezda nije bila najbolji klub u državi, a ni u Srbiji ( OKK Beograd, Radnički). Kada pominješ 5 titula Svetskih prvaka, uzmeš pa prebrojiš Zvezdine i Partizanove reprezentativce. Zvezda je, do 2002. i Indijanapolisa, imala ukupno 9 reprezentativaca koji su osvajali medalje ( Cvetković, Kapičić, Slavnić, Žižić, Radović, Jovanović, Obradović, Radmanović i Rakočević). Partizan ih je, samo u Atini 95. imao 8 (Đorđević, Divac, Paspalj, Danilović, Berić, Rebrača,Tomašević i Koturović). Gde su oni pre njih ( Kićanović, Dalipagić, Grbović, Boban Petrović i oni posle njih, Drobnjak, Lončar, Lukovski, Vujanić,...). Dakle, tvoj pokušaj da predstaviš Zvezdu kao kolevku košarku, iz koje su se rodili svi budući reprezentativni uspesi, a gde je Partizan tek usputni posmatrač, je smešan. Na kraju, prebroj trofeje jednih i drugih i sve će ti biti jasno. Naravno, ako te interesuje istina?
pre 3 godine
Nego reci ti nama koliki je ukupan dug?
(Osma godina bez trofeja, 25. septembar 2020 09:13)
Ne mogu jos nemaju knjigovodju.
pre 3 godine
Ama samo se vi iz Beograda prepucavate i u fudbalu i u kosarci i u svim ostalim sportovima. Mrznja vas je pojela i treba vas ugasiti! U stanju ste da unistite sve samo da bi komsiji crkla krava!
pre 3 godine
Strašno je gledati kako su privatni Beogradski interesi važniji od opšteg nacionalg ...pp principu Mi Partizan i Zvezda se zaklinjemo da ćemo igrati sa Crnogorcima..i omugućiti im da imaju Budućnost .. i čak ćemo anagažovati i njihove trenere...bez obzira na svi istoriju ..dok ćemo Sa Vršcem NIšom Kragujevcom ....igrati tej na kraju jer eto ..Važne su pare pa makar te pljuvali po nacionalnoj osnovu u gostima.
pre 3 godine
Nisam znao da FMP ima ovoliku podršku plebsa
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
(slaviša šmigič, 25. septembar 2020 09:50)
Ma bitno je da tvoj FMP i FKCZ vode sve sami ljudi čista obraza bez krimi dosijea od para koje sami zaradjuju.
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
pre 3 godine
@ Šopska, 25. septembar 2020 09:23
Cisto informativno, Zvezda je stvorila kosarku na ovim prostorima. Svaki ozbiljni poznavaoc kosarke u bivsoj SFRJ zna gde je sve pocelo, na Malom Kalemegndanu, i na sljaci kako vi volite da se sprdate. Ali ta sljaka je ovoj zemlji donela 5 svetskih titula, jer je temelj bio dobar.
Da vas pitam, koliko je titula imala vasa institucija u toj SFRJ i zajednickoj ligi? Redovno su vas pobedjivali svi, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Bosna, Olimpija, a Partizan je poslednji od svih ovih klubova osvojio evropski trofej.
Vasa dominacija pocinje sa odvajanjem svih ostalih republika, kad ste krenuli sa otimanjem i ucenjivanjem igraca da bi igrali za reprezentaciju gepekovanjem, tucom i slicno...
(chupavi, 25. septembar 2020 10:42)
I šta sad treba da vas pustimo da kradete zato što ste se vi prvi setili da igrate košarku I nemoj da lazeš Partizan je još sedamdesetih osvojio svoj prvi evropski trofej a ima ih četiri i jedan najvazniji PRVAK EVROPE zato i jesmo institucija za vas kao što je i Bosna jer je bila prvak evrope a o Ciboni i Jugoplastici da i nepričamo i još nešto pričaš o pokradenim titulama a eto vaše su toliko čiste da čak gledate da tasta ubacite da bude glavni u aba ligi.
I najvaznije negleda se ko je institucija po tome ko je prvi počeo igrati nešto nego ko je najviše osvojio po tebi u engleskoj je nastao fudbal oni su onda institucija e vidiš oni nikad neće ni prići Brazilu i za mene je Brazil institucija u fudbalu a ti misli šta hoćeš
pre 3 godine
Zvezda ne krade nego posteno osvaja titule na terenu. Zapeli ste za ABA, pa mi reci koliko puta je Zvezda u plej ofu lige igrala sa FMPom da bi joj mozda osporili neku od titula.
Ovde se vrsi zamena teza, jer sada Partizan nije vise u poziciji da moze da krade i otima, pa je odjednom nastao problem.
Nije Zvezda tukla Hemofarm, bukvalno pesnicama u finalu plej ofa domace lige, niti je poznato da su zvezdini navijaci vozili sudija u gepeku kako bi znali za koga da sude. A jos manje su zvezdini skauti isli na meceve drugih klubova medju kojima i najveceg rivala, da pikiraju igrace kojima ce se kasnije pretiti da ako ne predju kod nje nikada nece zaigrati u reprezentaciji. Zvezda nije nikada otela igraca koji je pod ugovorom drugom klubu preko komisije KSS koja glasala po njenoj volji, odnosno po volji predsednika kluba. Sve ovo su dela jednog drugog, malo crnjeg kluba.
(chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Zvezda krade od kada je osnovana prekida utakmice,drma koševe krade pehare.U svim savezima i u bivšoj zemlji i sad sve zvezdaši,u skoro svim sportovima,i sad samo vaše pošteno a sve što drugi osvoje kradja.Mozeš da pišeš šta hoćeš vi nikad nećete biti institucija u košarci vi ste na nivou Himkija klub koji par godina odskoči pa opet u rupu zna se ko je Prvak evrope.A te tvoje priče zvezda nikad nije ovo nikad nije ono pričaj maloj deci sve ste vi to radili i duplo više jedino eto kad ste toliko dobri i vi niste krali kako niste bili Prvaci evrope a eto zli Partizan pokrao i evropu
pre 3 godine
Ne, liga ne moze da pocne jer vi to ne zelite. Da zelite, predali bi dokumentaciju na vreme kao sto su je svi ostali klubovi ABA i ABA2 lige predali. To sto ti neces da predsednik Lige (koji inace nema nikakva ovlascenja) bude neko na koga je red, to je samo tvoj problem. Sam si slusajuci mnogo pametne savete poznatog instangramera doveo Ligu u ovu poziciju i sam ces biti jedini krivac ako Liga ne pocne na vreme ili ako se raspadne.
pre 3 godine
"Ako je izabran kalendar, onda ABA liga može da počne. Oni predstavljaju da liga ne može da počne jer je još uvek na snazi tužba KKCZ. Nije istina da ja moju kompaniju ne mogu da vodim ako imam neku tužbu protiv nje. Ona nesmetano funkcioniše do okončanja postupka."
Druze, znamo svi kako ti vodis tvoju firmu i na osnovu cega mozes sve to sto mozes.
Sto se tice suda u Lozani, pa tuzi nas :)
pre 3 godine
chupavi, 25. septembar 2020 12:26)
Sta se praviš glumonem i slep????!!!
Zar dva kluba treba da se sretnu u finalu da bi bio sukob interesa????
Pa to izmedju KKCZ i FMP je neoborivo dokazano i vidi de i sa marsa... Objasni mi utakmicu u Pioniru koju je FMP na kraju morao da pusti Zvezdi... To ne da je bilo ocigledno,nego tuzno i tragicno...
Policija bi trebala da se bavi tim kriminalom,a ne samo onima koji kradi cokoladu ili veknu hleba!!!! Ili one koji su se zaustavili u Bulevaru!!!!
pre 3 godine
Vreme je da se ugasi ova ABA liga, pošto stvarno nema smisla slušati prepucavanja ove dvojice. Ne bih im dozvolio sad ni u KLS da se takmiče, uništili bi i to na neki način.
pre 3 godine
Ostoja ako ode u Lozanu, biće pravi cirkus, epilog arbitraže biće katastrofalan po Ostoju....zapadni svet ne prepoznaje ni braću od strica kao rođake a kamoli TASTA ili PRIKU!!!!
pre 3 godine
Ako nacionalne lige nemaju prohodnost bar u EK onda smo pukli bez ABA. Setimo se da je Partizan igrao Fibu pre par godina i uz tvrdnje da je to jako takmicenje, ma nikad jace, ipak prosle godine odlucio da je bolje igrati EK nego Fiba LS. Realno ljudi, FIBA LS je kvalitetom ispod ABA lige uz mozda dva tri kluba koji su izuzeci. Dakle, jesam za nacionalnu ligu ako bar dve ekipe mogu u EK a ako se ide u Fiba LS onda bih ipak zadrzao ABA pa bar na jos koju godinu. Dakle, bar Evrokup se mora igrati. Sto bi rekao jedan legendarni voditelj "Sportski pozdrav i svako dobro"
pre 3 godine
@čupavi
Ok. Asad dodji do trofejne sale Institucije i probudi se.
pre 3 godine
Juce si potpisao novi sponzorski ugovor sa NIS-om a nigde ni reci koliko vredi taj sponzorski ugovor
pre 3 godine
Ovde Ostoja a tamo u fudbalu druga grupa srozava i vodi Partizan u čisti ponor Nema više ono,da e samo jrdan klub financira iz državnog budjeta i odma se sve ruši kao kula od karata.
pre 3 godine
Kad ostoja mijailovic u bilo kom konteksu izgovori rec nemoralna nemoralan odma se sav najezim,oni bili fuzionisani sa igokeom i to mu ne smeta i nije sukob interesa sto igokea igra aba ligu,a sukob je sto igra fmp koji nije nikad bio fuzionisan sa zvezdom,a mozda ipak samo treba prikriti 10 miliona duga,a ne milion kako kazu i sakriti cinjenicu da nemaju para ni za autobus za gostovanje u cacku,a ne dalje.
pre 3 godine
autolakirer
1.Ne postoji
2.Nije i zato odgovor pod 1
3.Idu i to dozvoljava registracioni pravilnik KSS i ABA
4.U čemu je problem?
5.Lozana nije nadležna za sporove unutar neke organizacije već za sporove krovnih organizacija sa nacionalnim savezima. Ko vam brani da podnesete tužbu. Jeste li je već podneli ili plašite mečku rešetom
Druže, brate, prijatelju, nisi ti mene razumeo, ja sam se obraćao navijačima CZV (ili FMP-a, jer sa njima imamo spor, a vi se tu pronalazite) koji imaju savest, obraz, čast, razum.
Ako stvarno veruješ u odgovore koje si napisao "Ne", "Nije" i "Zato što nam se može" onda i nisi za bolje od FMP-a i gazde.
pre 3 godine
Kao sto rekoh i pre ali ajde ponovicu, onaj ko ne oseti mucninu od Vasih prica,saopstenja, prepucavanja taj mora da se zapita da li je sa njim sve u redu. Covece prestanite, i ti i onaj preko brda, aman
pre 3 godine
Svaki put sa paznjom citam izjave "gospodina" zato sto u njima bude toliko kontradiktornosti i nebuloza da covek ne poveruje sta sve noze da izadje iz usta coveka od 50 godina,on misli ako sacica placenika ga slepo prati i veruje svemu sto izgovori da su svi takvi i da svako razmislja njegovim mozgom kao ti botovi koji ga prate.
pre 3 godine
Opet gomila paušalnih komentara iz Železnika. Bla, bla, dug, bla, bla, tuži nas, bla, bla, uništavaš srpsku košarku, bla, bla, blaaa...
Prava pitanja na koje treba da odgovorite (makar sami sebi)
1. postoji li sukob interesa između CZV i FMP
2. da li je isti vlasnik/predsednik u obe firme
3. da li vam igrači idu iz jednog u drugi klub kao da idu u šetnju
4. koliko poraza ima CZV od FMP od trenutka preuzimanja
5. zašto ne pristanete na parnicu u Lozani (Ostoja obećao da plaća troškove ako izgubi)i tako eliminišete svaku sumnju
Koliko god da ste zadojeni mržnjom ili omađijani pričom vlasnika/predsjednika siguran da se, bar u sebi, slažete da je FMP filijala CZV (ili kako bi neko zlonamjeran rekao da je Radnički filijala FMP-a).
(pera kojot, 25. septembar 2020 11:37)
Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Ostoja obećao da plati troškove ako izgubi spor... Hahaha Hahaha Hahaha Sinko, to se podrazumeva, šta ima on da obećava. Inače, kad smo kod obećanja, on je vama obećao i Evroligu.
pre 3 godine
i jos jedna stvar cekam KLS i da vidim tu cuvenu grobarsku doslednost i da li ce Mladost Zemun koja je zvanicna filijala igrati to takmicenje.
(Mike, 25. septembar 2020 09:57)
Koliki komentar, niđe veze. Da li Partizan i Mladost igraju isti rang takmičenja? Da li Partizan pojačava Mladost pred kup? Da li Partizan ima 22:0 sa svojom filijalom u Abi? Gde je pravilo da tri tima u Abi ne mogu biti iz istog grada? Za Megu je važilo, za FMP ne važi pa su sad i Megi dozvolili da igra u Beogradu. Kako je registrovana utakmica Budućnost, Crvena Zvezda, prošlo je 9 meseci od toga? Aba je smešna, a tako je i tretiraju u Evropi sa brojem mesta. Nekada tri tima u Evroligi a uskoro će i sadašnji jedan zameniti Englezi.
(sve je relativno, 25. septembar 2020 11:21)
Pa upravo tvoj komentar nema veze sa mozgom. Više od Tri tima nisu mogla iz istog grada? Zvezda, Partizan i FMP. Sad je dozvoljeno da mogu 4, zbog Mege, sinko, ne zbog FMP-a. Utakmica Zvezda g Budućnost tehnički NIJE ODIGRANA, kao NI CELA SEZONA. Sezona je poništena. Koji deo nisi razumeo?
pre 3 godine
a danilovic koji sam sebi produzuje mandate u kss,to ti ne smeta a ostoja
pre 3 godine
Неразумљива збрка речи. Што је битно ко је коме род???
pre 3 godine
@xxxxx....Grci i Turci brze bolje prebacili svoje ekipe u Fiba LS? Mozda sve osim onih koji su osvajali EL vise puta u toku zadnjuh deset sezona, Fener, Olimpijakos itd...Lepo reci koje su ekipe prebacili, dakle, one koje su mozda jedva na nivou prosecnih EK ekipa. Sto se tice Partizana koji je uvek ucenjen nesto, te da udje u Aba, te da igra Fibu itd, trebao je to lepo da odbije i gotovo, pa ko to normalan pristaje na tolike ucene? Pa vi ste stalno ucenjeni i na kraju radite kako vam se kaze...Nikako to ne kapiram ali ok...
pre 3 godine
Добио Остоја понуду коју није могао, а ни смео, да одбије.
pre 3 godine
Иначе овај лик је изјавио да дуг на рате није дуг.
pre 3 godine
@primorska, 25. septembar 2020 11:03
Klasika, ono sto vam ne odgovara ponistiti jer su eto bila drugacija pravila. Mozda da ponistimo sve sto je bilo u kosarci do promene pravila o prelasku sa dva cela poluvremena na cetiri cetvrtine i smanjenje napada na 24 sekunde od 30. Ili to ipak ne, jer onda ni Partizan ne bi bio evropski prvak?
Ili da mozda u fudbalu ponistimo sve pre uvodjenja ofsajda, ili mozda sve do ukidanja mogucnosti da igrac vrati loptu golmanu bez sudnjenja indirekta?!
Ne znam, mozda ne racunati nista u odbojci sve do ukidanja pravila promene servisa kad se set igrao do 15?
Svaki sport evoluira godinama i pravila se menjaju prema potrebi. To sto u kosarci nije bilo trojki, niti se igrala u dvorani, je tako jer tako moralo biti. Dvorane posle II Drugog svetskog rata nismo imali, a trojke nisu postojale nigde na svetu... To navijac jedne kosarkaske institucije valjda treba da zna.
pre 3 godine
Ima li smisla igrti u istoj ligi sa Budocnoscu, gde vas varvari gaze, pljuju i gadjaju svim i svačum..Jedino zauvek bez publike sa obe strane..Isto i ne derbijima zauvek bez publike, jer nema volje za promene.
pre 3 godine
Bitno je održavati plamen mržnje medju Srbima, jedna od zaostavština komunizma, koja još dugo neće proći.
pre 3 godine
Кошарка у тзв. региону је у каналу. Укидањем АБА лиге била би сахрањена. На шта би личиле утакмице српске лиге? Било би по 50 разлике за Звезду и Партизан. Касније би се разлика смањивала зато што би квалитет Звезде и Партизана опао. Колико гледалаца би дошло у Пионир да гледа Црнокосу, Тамиш или Младост Адмирал?
pre 3 godine
navijam za partizan ali gde god su srbi tu nesto skripi,koci,negoduje,...nije ni cudo sto niko nece posla sa nama.kamo srece da se i u fudbalu stvori aba liga da gledamo napete i neizvesne utakmice,ono u nasoj ligi je postao teski smor.tako bi svi profitirali,ojacali,dovodili prave igrace,publika bi se vratila....partizan i zvezda su ojacali od kad postoji aba liga,i drugi klubovi rastu poput mornara.a ovako igras neku slabu ligu nit znas koji ti je domet,nit napora,mislis jak si jer sve pobedjujes ono truba,treba smiriti tenzije to je samo sport,pa nek pobedi najbolji,ko da se ceo svet vrti oko evrolige
pre 3 godine
Gde je završni račun?Jel opet vraćen na popravku?
pre 3 godine
Sukob , moga kluba , interesa
pre 3 godine
@sopska To od vas slusamo znas koliko godina unazad :) :) :)
pre 3 godine
Haha.. Ovaj bi trebao da bude dekan na katedri za demagogiju.
60 Komentari
Sortiraj po: