Sreda, 23.09.2020.

14:15

F1 ima novog generalnog direktora

Bivši direktor Ferarija Stefano Domenikali postaće od sledeće sezone generalni direktor Formule 1.

Izvor: SN

F1 ima novog generalnog direktora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

11 Komentari

Sortiraj po:

Хумска БГ

pre 3 godine

За ово последње си у праву у потпуности.Тачно је да осим прве половине 2009. никада више није возио крш болид, бар по питању брзине, и да, по томе се такође издваја као један од ретких у историји(не сећам се баш ни да је Шумахер возио неки крш, увек би то био колико-толико солидан болид) али није увек био ни доминантан.Ево замисли да је завршио каријеру на крају 2013., пре почетка хибридне ере. Имао би једну титулу шампиона, 22 победе и 30 и нешто пол-позиција, око 50-ак подијума (учинак отприлике колико је Раиконен постигао за целу каријеру, за ових 20-ак година)... Дакле већ је био велико име и тада, само се то заборавља, памти се само последњих пар година доминације у Мечки. А он је возио и у време док је Ред Бул 4 године доминирао, док је Брон ГП доминирао ону једну сезону, па је упркос томе увек био негде при врху.Ево нпр. Фетел није имао ниједну победу 2014., у сезони када је његов колега имао 3 победе.Луису се то никада није десило.Лично моја нека жеља је да када заврши епизоду са Мерцедесом да га видим макар једну сезону у неком мало слабијем тиму (типа садашњи Мекларен или Рено), да видим како би изгледало када би му максималан домет био да се бори за бодове, верујем да би и у томе био добар али волео бих заиста то да видим, да се још и у тим условима званично докаже као велики возач и шампион.

Milan

pre 3 godine

Humska Bg Sto se tice Heikija on je jedan od vrlo slabih vozaca u F1 te ga ne bih ni uzimao nesto kao relevantnog. Uostalom kada tim nije prvi onda se strategija gradi oko jednog vozaca pa vrlo cesto imamo razlike u performansama vozaca a kad se uzme u obzir da je po meni Heiki jedan od slabijih slika je jasna. Tako imamo da Raikonen ima jednu pobedu u Ferariju sa Fetelom a Fetel gomilu sto po meni nije realna slika. Upravo se prica vrti oko Botasa. Jeste te 2018 Hamilton pobedio Fetela i ta godina je ovako bila jedina specificna, medjutim svih drugih godina od 2014 do danas u Mercedesu bi bilo ko bio pobednik. Interesantno stvarno sam zaboravio da je Botas te sezone mogao do jedne pobede samo sto jes, jes. Ali kad ljudi velicaju Hamiltona stalno, povodom njegovih rezultata, zaboravljlaju da nikad nije tavorio u slabom timu. Imao je priliku da razvija svoje potencijale sa najboljima bez tog faktora cekanja na dobar bolid. Zato neka se doda da je on jedini vozac pored ovih koje si nabrojao, da nikad nije vozio za krs, tu privilegiju nikad niko nije imao, eto i po tome je najbolji. Da ponovim jeste jedan od najboljih i uvek cu to govoriti ali nije u redu da se izostavi ovo gore kad se bar govori o njegovim rezultatima.

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)

Да то није баш тачно показује случај Хеикија Ковалаинена, две сезоне је возио у Мекларену са Хамилтоном (2008. и 2009.). Знаш ли да је Луис у првој од те две сезоне освојио више бодова (98) него Хеики током обе сезоне заједно(53+22=75)? Луис је у првој сезони освојио титулу а Хеики био тек седми у пласману. За те две године Ковалаинен је остварио тек једну победу а Хамилтон седам.Те 2009. Хамилтон је возио можда најлошији болид током каријере јер се Мекларен страшно мучио у првом делу сезоне(у другом је "прорадио") па је ипак остварио две победе и још два-три подијума док се Ковалаинен мучио да уопште уђе у бодове а о подијуму и победама није могао ни да сања. Па после док је возио са Батоном, рецимо опет један податак везан за пол-позиције: Три године су Луис и Батон били колеге у Мекларену, Луис је у том периоду остварио 9 пол-позиција а Батон - једну једину. Па се ви питајте откуд данас Хамилтону 95 пол-позиција. Неће бити да је све због Мерцедеса. А ајмо мало и у тај период, сезона 2018., Хамилтон првак са 11 победа, Ботас тек пети без иједне победе!? Додуше пропустио га је у Русији па је реалан скор 10-1 али свакако довољно да демантује оно твоје како су и Луисове тимске колеге увек остваривале велике успехе.

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)
Милане ипак си у праву сада сам све проверио у вези овога што си написао. Аиртон Сена у распалом Лотусу, после смрти Колина Чепмена и одласка из тима гомиле инжењера, између осталог легендарног Пола Барнса у Вилијамс, осваја 16 пол позиција. А Хамилтон од 2010 до 2012, у три сезоне у врхунском Мек Ларен мерцедесу осваја само девет полова. А о Сениној каријери шта рећи. Бразилац без икаквих привилегија у Ф1, без игде икога, за разлику од Хамилтона, Шумахера и Проста. само у четири сезоне је могао до титуле, а освојио три. Тркање у нижеразредним тимовима и заслужени долазак у Мек Ларен захваљујући само једном човеку Рону Денису, који увек дозвољава тркање између возача. Па задње две сезоне у инфериорном Мек Ларену, у задњој са чини ми се поршеовим мотором итд. Онда победа у Донингтон парку и све оно што Хамилтон никада није имао нити ће имати. Британац је увек био мезимче свих, а када запне онда је ту прича о расној дискриминацији. И зато Миланче, један је Ајртон Сена да Силва, један и непоновљиви. Велики поздрав за себе.

Milan

pre 3 godine

Хумска БГ On jeste vanserijski ali ako obratis paznju kazes da je svake godine imao bar pobedu: pa i njegov timski kolega je uvek pored njega imao pobedu u tom istom timu. Da je bilo da samo Hamilton uzima pobede bilo bi ok ali uvek je i vozac do njega imao izvanredne rezultate. Veliki Sena je vozio za krseve prve tri sezone, Raikonen u Sauberu, Hakinen u raspalom Mclarenu, Alonso u Minardiju i Renou od nule.. Nevolja je sto se u Mercedesu favorizuje slab drugi vozac i bivamo uskraceni za ono najbolje.

Хумска БГ

pre 3 godine

A kao FIA favorizuje MB AMG. Notorne gluposti...
(gloria, 23. septembar 2020 16:47)

Да, и намешта рекорде Хамилтону:)
Треба овој дечурлији скренути пажњу на неке чињенице - нпр. зашто Хамилтон има толико много пол-позиција у каријери, зашто је толико испред свих у тој конкуренцији? Па зато што је још у својој дебитантској сезони имао 6 (ШЕСТ) полова на 17 трка; Зато што је и пре увођења хибридне ере и доласка доминантног Мерцедеса човек имао преко 30 пол-позиција, више него неки други шампиони (Алонсо, Раиконен, Батон, Розберг) за целу каријеру - када је сео у доминантан болид ових 95 полова су логично стање ствари.Човек је звер за квалификације без обзира на болид, то све статистике показују.Својих првих 9 (ДЕВЕТ!) трка у каријери завршио је на подијуму - какав почетак каријере, а? Е па такав и њен каснији наставак... Једини возач у историји који је сваке сезоне у којој је наступио забележио барем једну победу - понављам, ЈЕДИНИ у историји - дакле поседује константност у побеђивању без обзира да ли вози доминантан болид или неки мало слабији; освајао титуле за два различита тима (Мекларен и Мерцедес) што је урадио само Шумахер у некој новијој прошлости - то нису успели ни Алонсо, ни Фетел, ни Раиконен, ни Батон, ни Розберг, ни Хакинен, чак ни велики Ајртон Сена нити Најџел Менсел... Према томе ништа није случајно, човек је вансеријски таленат, велики радник и рођени шампион. Овима што га оспоравају преостаје само да га мрзе и да му пљују под прозор :)

Хумска БГ

pre 3 godine

A kao FIA favorizuje MB AMG. Notorne gluposti...
(gloria, 23. septembar 2020 16:47)

Да, и намешта рекорде Хамилтону:)
Треба овој дечурлији скренути пажњу на неке чињенице - нпр. зашто Хамилтон има толико много пол-позиција у каријери, зашто је толико испред свих у тој конкуренцији? Па зато што је још у својој дебитантској сезони имао 6 (ШЕСТ) полова на 17 трка; Зато што је и пре увођења хибридне ере и доласка доминантног Мерцедеса човек имао преко 30 пол-позиција, више него неки други шампиони (Алонсо, Раиконен, Батон, Розберг) за целу каријеру - када је сео у доминантан болид ових 95 полова су логично стање ствари.Човек је звер за квалификације без обзира на болид, то све статистике показују.Својих првих 9 (ДЕВЕТ!) трка у каријери завршио је на подијуму - какав почетак каријере, а? Е па такав и њен каснији наставак... Једини возач у историји који је сваке сезоне у којој је наступио забележио барем једну победу - понављам, ЈЕДИНИ у историји - дакле поседује константност у побеђивању без обзира да ли вози доминантан болид или неки мало слабији; освајао титуле за два различита тима (Мекларен и Мерцедес) што је урадио само Шумахер у некој новијој прошлости - то нису успели ни Алонсо, ни Фетел, ни Раиконен, ни Батон, ни Розберг, ни Хакинен, чак ни велики Ајртон Сена нити Најџел Менсел... Према томе ништа није случајно, човек је вансеријски таленат, велики радник и рођени шампион. Овима што га оспоравају преостаје само да га мрзе и да му пљују под прозор :)

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)
Милане ипак си у праву сада сам све проверио у вези овога што си написао. Аиртон Сена у распалом Лотусу, после смрти Колина Чепмена и одласка из тима гомиле инжењера, између осталог легендарног Пола Барнса у Вилијамс, осваја 16 пол позиција. А Хамилтон од 2010 до 2012, у три сезоне у врхунском Мек Ларен мерцедесу осваја само девет полова. А о Сениној каријери шта рећи. Бразилац без икаквих привилегија у Ф1, без игде икога, за разлику од Хамилтона, Шумахера и Проста. само у четири сезоне је могао до титуле, а освојио три. Тркање у нижеразредним тимовима и заслужени долазак у Мек Ларен захваљујући само једном човеку Рону Денису, који увек дозвољава тркање између возача. Па задње две сезоне у инфериорном Мек Ларену, у задњој са чини ми се поршеовим мотором итд. Онда победа у Донингтон парку и све оно што Хамилтон никада није имао нити ће имати. Британац је увек био мезимче свих, а када запне онда је ту прича о расној дискриминацији. И зато Миланче, један је Ајртон Сена да Силва, један и непоновљиви. Велики поздрав за себе.

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)

Да то није баш тачно показује случај Хеикија Ковалаинена, две сезоне је возио у Мекларену са Хамилтоном (2008. и 2009.). Знаш ли да је Луис у првој од те две сезоне освојио више бодова (98) него Хеики током обе сезоне заједно(53+22=75)? Луис је у првој сезони освојио титулу а Хеики био тек седми у пласману. За те две године Ковалаинен је остварио тек једну победу а Хамилтон седам.Те 2009. Хамилтон је возио можда најлошији болид током каријере јер се Мекларен страшно мучио у првом делу сезоне(у другом је "прорадио") па је ипак остварио две победе и још два-три подијума док се Ковалаинен мучио да уопште уђе у бодове а о подијуму и победама није могао ни да сања. Па после док је возио са Батоном, рецимо опет један податак везан за пол-позиције: Три године су Луис и Батон били колеге у Мекларену, Луис је у том периоду остварио 9 пол-позиција а Батон - једну једину. Па се ви питајте откуд данас Хамилтону 95 пол-позиција. Неће бити да је све због Мерцедеса. А ајмо мало и у тај период, сезона 2018., Хамилтон првак са 11 победа, Ботас тек пети без иједне победе!? Додуше пропустио га је у Русији па је реалан скор 10-1 али свакако довољно да демантује оно твоје како су и Луисове тимске колеге увек остваривале велике успехе.

Milan

pre 3 godine

Хумска БГ On jeste vanserijski ali ako obratis paznju kazes da je svake godine imao bar pobedu: pa i njegov timski kolega je uvek pored njega imao pobedu u tom istom timu. Da je bilo da samo Hamilton uzima pobede bilo bi ok ali uvek je i vozac do njega imao izvanredne rezultate. Veliki Sena je vozio za krseve prve tri sezone, Raikonen u Sauberu, Hakinen u raspalom Mclarenu, Alonso u Minardiju i Renou od nule.. Nevolja je sto se u Mercedesu favorizuje slab drugi vozac i bivamo uskraceni za ono najbolje.

Milan

pre 3 godine

Humska Bg Sto se tice Heikija on je jedan od vrlo slabih vozaca u F1 te ga ne bih ni uzimao nesto kao relevantnog. Uostalom kada tim nije prvi onda se strategija gradi oko jednog vozaca pa vrlo cesto imamo razlike u performansama vozaca a kad se uzme u obzir da je po meni Heiki jedan od slabijih slika je jasna. Tako imamo da Raikonen ima jednu pobedu u Ferariju sa Fetelom a Fetel gomilu sto po meni nije realna slika. Upravo se prica vrti oko Botasa. Jeste te 2018 Hamilton pobedio Fetela i ta godina je ovako bila jedina specificna, medjutim svih drugih godina od 2014 do danas u Mercedesu bi bilo ko bio pobednik. Interesantno stvarno sam zaboravio da je Botas te sezone mogao do jedne pobede samo sto jes, jes. Ali kad ljudi velicaju Hamiltona stalno, povodom njegovih rezultata, zaboravljlaju da nikad nije tavorio u slabom timu. Imao je priliku da razvija svoje potencijale sa najboljima bez tog faktora cekanja na dobar bolid. Zato neka se doda da je on jedini vozac pored ovih koje si nabrojao, da nikad nije vozio za krs, tu privilegiju nikad niko nije imao, eto i po tome je najbolji. Da ponovim jeste jedan od najboljih i uvek cu to govoriti ali nije u redu da se izostavi ovo gore kad se bar govori o njegovim rezultatima.

Хумска БГ

pre 3 godine

За ово последње си у праву у потпуности.Тачно је да осим прве половине 2009. никада више није возио крш болид, бар по питању брзине, и да, по томе се такође издваја као један од ретких у историји(не сећам се баш ни да је Шумахер возио неки крш, увек би то био колико-толико солидан болид) али није увек био ни доминантан.Ево замисли да је завршио каријеру на крају 2013., пре почетка хибридне ере. Имао би једну титулу шампиона, 22 победе и 30 и нешто пол-позиција, око 50-ак подијума (учинак отприлике колико је Раиконен постигао за целу каријеру, за ових 20-ак година)... Дакле већ је био велико име и тада, само се то заборавља, памти се само последњих пар година доминације у Мечки. А он је возио и у време док је Ред Бул 4 године доминирао, док је Брон ГП доминирао ону једну сезону, па је упркос томе увек био негде при врху.Ево нпр. Фетел није имао ниједну победу 2014., у сезони када је његов колега имао 3 победе.Луису се то никада није десило.Лично моја нека жеља је да када заврши епизоду са Мерцедесом да га видим макар једну сезону у неком мало слабијем тиму (типа садашњи Мекларен или Рено), да видим како би изгледало када би му максималан домет био да се бори за бодове, верујем да би и у томе био добар али волео бих заиста то да видим, да се још и у тим условима званично докаже као велики возач и шампион.

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)
Милане ипак си у праву сада сам све проверио у вези овога што си написао. Аиртон Сена у распалом Лотусу, после смрти Колина Чепмена и одласка из тима гомиле инжењера, између осталог легендарног Пола Барнса у Вилијамс, осваја 16 пол позиција. А Хамилтон од 2010 до 2012, у три сезоне у врхунском Мек Ларен мерцедесу осваја само девет полова. А о Сениној каријери шта рећи. Бразилац без икаквих привилегија у Ф1, без игде икога, за разлику од Хамилтона, Шумахера и Проста. само у четири сезоне је могао до титуле, а освојио три. Тркање у нижеразредним тимовима и заслужени долазак у Мек Ларен захваљујући само једном човеку Рону Денису, који увек дозвољава тркање између возача. Па задње две сезоне у инфериорном Мек Ларену, у задњој са чини ми се поршеовим мотором итд. Онда победа у Донингтон парку и све оно што Хамилтон никада није имао нити ће имати. Британац је увек био мезимче свих, а када запне онда је ту прича о расној дискриминацији. И зато Миланче, један је Ајртон Сена да Силва, један и непоновљиви. Велики поздрав за себе.

Хумска БГ

pre 3 godine

A kao FIA favorizuje MB AMG. Notorne gluposti...
(gloria, 23. septembar 2020 16:47)

Да, и намешта рекорде Хамилтону:)
Треба овој дечурлији скренути пажњу на неке чињенице - нпр. зашто Хамилтон има толико много пол-позиција у каријери, зашто је толико испред свих у тој конкуренцији? Па зато што је још у својој дебитантској сезони имао 6 (ШЕСТ) полова на 17 трка; Зато што је и пре увођења хибридне ере и доласка доминантног Мерцедеса човек имао преко 30 пол-позиција, више него неки други шампиони (Алонсо, Раиконен, Батон, Розберг) за целу каријеру - када је сео у доминантан болид ових 95 полова су логично стање ствари.Човек је звер за квалификације без обзира на болид, то све статистике показују.Својих првих 9 (ДЕВЕТ!) трка у каријери завршио је на подијуму - какав почетак каријере, а? Е па такав и њен каснији наставак... Једини возач у историји који је сваке сезоне у којој је наступио забележио барем једну победу - понављам, ЈЕДИНИ у историји - дакле поседује константност у побеђивању без обзира да ли вози доминантан болид или неки мало слабији; освајао титуле за два различита тима (Мекларен и Мерцедес) што је урадио само Шумахер у некој новијој прошлости - то нису успели ни Алонсо, ни Фетел, ни Раиконен, ни Батон, ни Розберг, ни Хакинен, чак ни велики Ајртон Сена нити Најџел Менсел... Према томе ништа није случајно, човек је вансеријски таленат, велики радник и рођени шампион. Овима што га оспоравају преостаје само да га мрзе и да му пљују под прозор :)

Milan

pre 3 godine

Хумска БГ On jeste vanserijski ali ako obratis paznju kazes da je svake godine imao bar pobedu: pa i njegov timski kolega je uvek pored njega imao pobedu u tom istom timu. Da je bilo da samo Hamilton uzima pobede bilo bi ok ali uvek je i vozac do njega imao izvanredne rezultate. Veliki Sena je vozio za krseve prve tri sezone, Raikonen u Sauberu, Hakinen u raspalom Mclarenu, Alonso u Minardiju i Renou od nule.. Nevolja je sto se u Mercedesu favorizuje slab drugi vozac i bivamo uskraceni za ono najbolje.

Хумска БГ

pre 3 godine

(Milan, 24. septembar 2020 22:15)

Да то није баш тачно показује случај Хеикија Ковалаинена, две сезоне је возио у Мекларену са Хамилтоном (2008. и 2009.). Знаш ли да је Луис у првој од те две сезоне освојио више бодова (98) него Хеики током обе сезоне заједно(53+22=75)? Луис је у првој сезони освојио титулу а Хеики био тек седми у пласману. За те две године Ковалаинен је остварио тек једну победу а Хамилтон седам.Те 2009. Хамилтон је возио можда најлошији болид током каријере јер се Мекларен страшно мучио у првом делу сезоне(у другом је "прорадио") па је ипак остварио две победе и још два-три подијума док се Ковалаинен мучио да уопште уђе у бодове а о подијуму и победама није могао ни да сања. Па после док је возио са Батоном, рецимо опет један податак везан за пол-позиције: Три године су Луис и Батон били колеге у Мекларену, Луис је у том периоду остварио 9 пол-позиција а Батон - једну једину. Па се ви питајте откуд данас Хамилтону 95 пол-позиција. Неће бити да је све због Мерцедеса. А ајмо мало и у тај период, сезона 2018., Хамилтон првак са 11 победа, Ботас тек пети без иједне победе!? Додуше пропустио га је у Русији па је реалан скор 10-1 али свакако довољно да демантује оно твоје како су и Луисове тимске колеге увек остваривале велике успехе.

Milan

pre 3 godine

Humska Bg Sto se tice Heikija on je jedan od vrlo slabih vozaca u F1 te ga ne bih ni uzimao nesto kao relevantnog. Uostalom kada tim nije prvi onda se strategija gradi oko jednog vozaca pa vrlo cesto imamo razlike u performansama vozaca a kad se uzme u obzir da je po meni Heiki jedan od slabijih slika je jasna. Tako imamo da Raikonen ima jednu pobedu u Ferariju sa Fetelom a Fetel gomilu sto po meni nije realna slika. Upravo se prica vrti oko Botasa. Jeste te 2018 Hamilton pobedio Fetela i ta godina je ovako bila jedina specificna, medjutim svih drugih godina od 2014 do danas u Mercedesu bi bilo ko bio pobednik. Interesantno stvarno sam zaboravio da je Botas te sezone mogao do jedne pobede samo sto jes, jes. Ali kad ljudi velicaju Hamiltona stalno, povodom njegovih rezultata, zaboravljlaju da nikad nije tavorio u slabom timu. Imao je priliku da razvija svoje potencijale sa najboljima bez tog faktora cekanja na dobar bolid. Zato neka se doda da je on jedini vozac pored ovih koje si nabrojao, da nikad nije vozio za krs, tu privilegiju nikad niko nije imao, eto i po tome je najbolji. Da ponovim jeste jedan od najboljih i uvek cu to govoriti ali nije u redu da se izostavi ovo gore kad se bar govori o njegovim rezultatima.

Хумска БГ

pre 3 godine

За ово последње си у праву у потпуности.Тачно је да осим прве половине 2009. никада више није возио крш болид, бар по питању брзине, и да, по томе се такође издваја као један од ретких у историји(не сећам се баш ни да је Шумахер возио неки крш, увек би то био колико-толико солидан болид) али није увек био ни доминантан.Ево замисли да је завршио каријеру на крају 2013., пре почетка хибридне ере. Имао би једну титулу шампиона, 22 победе и 30 и нешто пол-позиција, око 50-ак подијума (учинак отприлике колико је Раиконен постигао за целу каријеру, за ових 20-ак година)... Дакле већ је био велико име и тада, само се то заборавља, памти се само последњих пар година доминације у Мечки. А он је возио и у време док је Ред Бул 4 године доминирао, док је Брон ГП доминирао ону једну сезону, па је упркос томе увек био негде при врху.Ево нпр. Фетел није имао ниједну победу 2014., у сезони када је његов колега имао 3 победе.Луису се то никада није десило.Лично моја нека жеља је да када заврши епизоду са Мерцедесом да га видим макар једну сезону у неком мало слабијем тиму (типа садашњи Мекларен или Рено), да видим како би изгледало када би му максималан домет био да се бори за бодове, верујем да би и у томе био добар али волео бих заиста то да видим, да се још и у тим условима званично докаже као велики возач и шампион.