Ponedeljak, 21.09.2020.

04:39

Ko je kriv? VIDEO

Mejson Plamli i Džeremi Grent, košarkaši Denver Nagetsa, tragičari su ekipe posle poraza od Los Anđeles Lejkersa u drugom meču finala Zapada.

Izvor: PT

Ko je kriv? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

moj komšija je kriv

pre 3 godine

ko je kriv ? u prvoj tekmi sudije a sad ? pa kriv je onaj ko je igrao taj je izgubio, znate već ko je i koliko igrao.

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

Anfield

pre 3 godine

Jokić je kriv. Kriv je što mora da igra sa 3 krštena igrača i grupom građana.

Plamli majstor, dve sekunde pre kraja a igrač koga treba da čuva je na 4 metra od njega, izvlači se na šut i pogađa trojku, genijalno.

Za sledeću sezonu: Plamli out, Milsap ili out ili veteranski ugovor, samoproklamovane zvezde i zvezdice sa sve carinicima i grupom građana u trejd i da se dovedu dva superstara i 4 igrača za rotaciju.

Ukoliko se sve ovo ne ostvari, Jokić će tu biti jedini krivac ukoliko potpiše ugovor a ne spakuje dva 'leba i pola kile sira i ne zaputi se na zapadnu ili istočnu obalu kao neograničeno slobodni agent.

Nema tima u NBA kome Jokić nije potreban.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

kako vi svi znate koji je dogovor bio ..
Jokic je kriv...trebalo je da preuzme AD...a ne da cuva izvodjaca...
(kimi, 21. septembar 2020 11:41)

Veze ti nemas. Mislis da igraci sami biraju sta ce i koga da brane ?!

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Kriv je Jokic,ocajno prvo poluvreme i na kraju Dejvis preko njega 30+ poena i sut za pobedu
(Xnodeh,plavi bećar, 21. septembar 2020 09:10)

"Strucnjak"

Korona

pre 3 godine

Au brate gde je kreno Plamli. Jos nesto on kao rasporedjuje igrace. Otkaz i da vrati sve pare sto je do sad uzeo od tima. Da vrati ako ima obraza.

sryugos

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.
(Srba, 21. septembar 2020 10:20)

To jeste zanimljiva ideja ali 2 sekunde možda i bude dovoljno da mu neko, tu blizu, brzo odbojkaški dobaci loptu nazad a da onda napušteni izvođač šutne ili položi u koš. Rizik je to.

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

@DžaBu

"Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati."

Pa to tvoje da je morao neko da prihvati loptu, nema moranja, sve se prati i sprečava, otežava.
Drugo, igrač je sam, zar da primi neko na otvorenom šutu, totalno bez čuvara. Po tebi sve je to normalno.
Da su išli na dva (ili kontakt, faul), uz čuvara ispred sebe, pa nek pogodi. Ovako je očajno odrađena odbrana. Nakon tajmauta. U najvažnijim momentima meča, 1 je ostavio igrača samog. Posle ili u toku bitke, to s desilo, nažalost. Nema šta da da opravdavaš.

KOKI

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?
(Jaki, 21. septembar 2020 10:42)

Ne, Milsap je postigao 56. a Grent 58 i oba su upisana

Milisav Vokri

pre 3 godine

Kriv je Rondo!
Rondomanija opet na delu. Bacio asist za pobedu i dok svi skaču ko besni RR kulira u fazonu bacio sam asist i kraj utakmice. Odo da odmaram.

Jaki

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?

Imay

pre 3 godine

Ljudi, Plamli osim što je limitiran košarkaš ima još i tremu, pa u plejofu igra još lošije nego inče (što nije lako izvesti)! Pogledajte koje su sve igrače za tu platu mogli da imaju!

Srba

pre 3 godine

Evo MOZDA ti uspijem objasniti... Plamli je centar, malo skromnije brzine. AD je dosta brzi. Pritom AD je za ono kretanje imao startnu prednost. S obzirom da su vodili 1 (JEDAN) razlike ocekivano je bilo neko ubacivanje blize kosu. Plamli je branio ulaz na kos. Kad je ovaj utekao u suprotnom smjeru tu je vec bilo kakav vid odbrane neupotrebljiv. Sut za tri se bas rijetko blokira, veca sansa da se svira faul prilikom suta. Na kraju je Jokic ispratio sut taman koliko bi bilo ko drugi da je bio na igracu a da ne rizikuje faul. Tako da se fama pravi ni oko cega.

Srba

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena... malo je i cudno sto su branili napad kad su lejkersi imal 20 sekundi, mozda logicnije bi bio faul pa zadnji napad da ima Denver..

zzzz

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)


Koliko se plusevi lupaju napamet najbolje pokazuje broj pluseva na ovaj komentar. Lik priča kao da je bilo dva poena razlike za Denver pred poslednji napad Lejkersa.
Zbog toga mu skoro ceo komentar pada u vodu.
Izgleda da niko ni ne čita šta neko piše.

Terza

pre 3 godine

Malone je najveći krivac. ubaci Plumlee-ja koji je još od serije sa Clippers-ima neupotrebljiv u odbrani i stavi ga još na Obrvu... Bolje bi bilo i da he MJP stavio, koji se takođe ne snalazi u odbrani, najblaže rečeno.
Nego, ove "stručnjaci" pišu o "lošoj partiji" Jokića do poslednje četvrtine. Momak je imao, čini mi se, 18 ili 20 poena do tada, a batine koje je dobio u poslednje 2 utakmice su veće nego sve što je "popio" za celu sezonu i 2 runde play off-a. Takva odbranа se igrala i tolerisala pre 20-30 godina. Jojić nema taj respekt kod sudija da ga štite kao LBJ, Hardena i ostale, a da ima, dao bi 30 juče samo iz bacanja. I još onakva partija na kraju utakmice, to je za svaki respekt, a ne za pljuvanje... Jedina zamerka može da bude što je prerano završio poslednji napad Denvera i dao LA-ju mnogo vremena za šut za pobedu (na kraju su Lakers-i i pobedili trojkom iz drugog napada). Ali pogodio je, doneo vođstvo,a pre toga vratio svoj tim "iz mrtvih". I to je loša partija?

sryugos

pre 3 godine

Grent nikako ne može biti kriv jer ispravno pokriva Lebrona. Da je Grent krenuo da izlazi otvorio bi autoput Lebronu do koša, jer mu Plamli prilazi sa strane linije za tri. Tačno bi onda Lebron dobio loptu i zakucao za pobedu. A i Grent nije ni mogao primetiti Dejvisa od Lebrona.
Kriv je Plamli, se zakucava se u Lebrona (a on uopšte i ne pravi blok) i napušta svog igrača koji ostaje sam. Jokić je prosto predaleko da bilo kako pomogne.

zelkecus

pre 3 godine

Plumlee je kriv, nikako Jokić jer on jednostavno ne može bit kriv. Nema veze što gledaš svojim očima i što na bilo kojem drugom portalu koji nije iz srbije drugačije piše. Mogu biti Malone, sudije svakako ali Jokić....Sačuvaj Bože

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

malo mi je bezveze sve ovo prepisivati sreci i nesporazumu a svi kao da se prave ludi da su Lejkersi TRI puta sutnuli za pobedu, prvo trojku pa dvojku pa tek onda Dejvis opet trojku pa jedna od tri mora uci, Denver je ovo morao vec posle suta Karuza uzeti pod kontrolu a ne ocekivati da ce protivnik tri suta za redom promasiti za pobedu, ovo je krivica cele ekipe sto nisu bolje gradili kos prilikom skoka a ovakav sut Dejvisa i da je Plamli bio na njemu tesko bi ga nesto posebno poremetio...

sasa jokic

pre 3 godine

Plamli se odsekao od straha, imao je dva metra izmedju Lebrona i Dejvisa, mogao je da ga prati do kraja i da ga blokira. Zatrcao se u Lebrona i vice Grentu da preuzima, a ovaj totalno zaklonjen.
Medjutim ovo treba posmatrati kao; jednom pobedis uz zvuk sirene, drugi put izgubis.....to je sport.

isprani mozgovi

pre 3 godine

pa na snimku Jokić kasni šta pričate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (seljačka eskadrila, 21. septembar 2020 08:31)

Ne razumes se u ovaj sport, batali da ga komentarises.
A, ne samo ti...vidim da ovde ima bas vrlih "strucnjaka".

111

pre 3 godine

Plamli, krece da trci za Dejvisom i ostavlja ga da bi udvojio Lebrona iza koga je vec Grant? Dejvis ostaje sam uz aut liniju, Jokic je izvodio aut i pokusava da pritrci na samog Dejvisa koji je vec u skoku i sutira? Zasto si covece ostavio svog igraca i to kakvog sutera?

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Kad tvoj igrač na basketu ispred zgrade odigra ovako, oteraš ga u tri lepe...i odeš na pivo, a on ode kući i ne izlazi 7 dana od sramote.

Gro8ar

pre 3 godine

Mislim da je kriv Maloun, očekivao je da će LeBron uzeti poslednji sut, vidi se iz komunikacije Plamlija i Granta.. e sad to sto Plamli u datoj situaciji nije u stanju sam da proceni šta treba da radi, pa i to opet na neki način ide na dušu Malouna, jer on dobro zna koliko Plamli nije igrač koji ume da improvizuje(da ne kažem razmišlja)..Šteta za Denver, moraju nekako da se izdignu probaju da dodju do 1:2 jer mislim da bi 0:3 bilo previše za preokret..

Rafa30

pre 3 godine

# Link komentara
Bsk fan

Ja ne znam majke mi sta si ti gledao, ali Denver je vodio
103 102
A ne 104 102

To totalno sve mijenja..
Znaci :
1) ne mozes radit faul na Jamesu jer ako pogodi oba, gubis.

2) cak i ako primis ta 2 poena, kao sto ti kazes, to nisu produzeci, nego si izgubio.

Prema tome, nisi to bas najbolje sve obrazlozio.

Urox

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?
(KOSTA1703, 21. septembar 2020 04:51)

Dok ne osigura loptu 100% ne moze da se trazi time out

znanje-imanje

pre 3 godine

Za pileći mozak pa još jako uzbuđen: preskoči(te) to sa mnogo slova i gde nije sve hvalospev domaćem igraču. Jer ono što si napisao nema nikakav smisao spram mog komentara. Koji te očito prevazilazi. Za šta se obrati mami i upravi vodovoda.
Nikola i Mari su dozvolili da razlika bude prevelika. To se dakle odnosi na prvih 30 minuta utakmice. Puno pre bilo kakvih koševa za pobedu. Piše sasvim jasno. Da nije bilo 16 razlike nego npr. 13 imali bi u finišu dovoljno vremena da povedu i relativno mirno pobede. Nikola je dotada promašivao malo previše a neke šuteve koje treba nije uzimao. Nije sveukupno bio na vrhunskom nivou - klasa je bio "samo" na kraju. Ali avaj ima duduke oko sebe i samo kao skroz odličan može pobediti protiv ovih. Ovde je i će pokazati da je među najboljima - što već znamo. Da osvoji titulu mora čak i bolje od toga; ako ne odlučiće neki Plamli...

Mikii

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.

milek

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.
(Mikii, 21. septembar 2020 08:08)


Сине Јокић је био на извођењу аута у после трчао код туђег играча

Nenad

pre 3 godine

Vidim da mnogi kažu “šteta” .... Pa nije šteta ljudi , imaju i Lejkersi navijače . Mi kažemo “Hvala Bogu, ušla je “ 👌👌👌👌👌 U stilu Roberta Orija 2002 . Svaka čast ! Go La! 10 godina čekamo finale , dokle više..👍

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena...

Robert

pre 3 godine

Grüner je kriv. Denver je igrao odbranu 5 protiv 4 1,5 sec do kraja. Napadac Koji uvodi loptu se ne racuna u momentumu jer dok ne dicke povratna lopta do njega isteklo ja vreme. Jokica je zauzeo odbrambenu poziciju protiv igraca Koji se nalazi van Verena jednostavno nije u igri.Jokic je u stvari ,,Korektor,, jer nikog ne brani. Jokic je treba prici L. Bronu i formirati Double Team a jedan od ta dva igraca kontrolisati sut sa 45 stepeni. Odgovornost head coacha je da ima tako kompleksnu timsku rotaciju spremljenu i utreniranu za takve situacije. Igraci su improvizovali odbranu. Improvizacija funkcionira najvise kad su dva igraca involvirana u Improvizacija i prestaje onog trenutka kad treba treci igrac da Bude ukljucen ,,dogovorom na terenu,, Dok se oni ne dogovore utakmica zavrsene

Sloki

pre 3 godine

Gledaj ovog Plamlija, ona kao govori Grentu da svicuje a Grent decko skroz ispravno cuva Lebrona i okrenut glavom nije ni mogao ni da vidi ni da cuje ovo drvo Plamlija. Kakav pacijent ne mogu da se nacudim, nadam se da ce ga odma najuriti. Svaka cast za Jokaru kako se igrao u nekim trenucima sa Dejvisom kao sa klincem.

vrg

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

druze mnogo si stvari nalupao. centar im je iz trka dao trojku, to se desilo sad i nece nikad vise i kriv je plamli sto stoji i ne pomera se bukvalno.
ali ova ideja da puste lakerse da im sutiraju dvojku, a vode samo 1 poen razlike. moras biti genije da ovo napises.
ni ovo sa fauliranjem dzejmsa nije nista pametnije. ovo sto su odlucili je bilo dobro, ali su lose izveli i imali neverovatnu nesrecu da lik koji se ziv ispromasivao pogodi.
kakogod, sudije bi do kraja serije svakako navukle za lejkerse. steta je jedino sto nikola nije dobio jos jedan highlight u karijeri, ali ok. brojke su tu i on je tu. i nadam se da ce biti jos duuuuugo.

panter pudlica

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!
(zainteresovani, 21. septembar 2020 05:27)

Zašto uporno svaljujete krivicu na Granta? Čovek je čuvao Lebrona i nije njegova krivica što je Plamli panjina kakve nema i ispada iz utakmice bez ičijeg bloka. Meloun izgubio utakmicu uvođenjem ovog ograničenog u takvom momentu, kome nije prvi put da tako ispada...

Masariko

pre 3 godine

Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

Ovim si upropastio sve što si napisao. Ti i ne znaš rezultat, a pametuješ. Denver je imao prednost od jedan poen, a ne dva.

Goran Vrhovac

pre 3 godine

Plumlee je definitivno kriv jer mu je Grant rekao sta da radi ako bude bloka od strane Le Brona, a posto bloka nije bilo trebao je cuva svoga covjeka i da reaguje u skladu sa situacijom, tj. da trci za Davisom, ali on to nije ucinio.
Nikola je vidio u cemu je problem i pokusao da spasi sto se spasiti da. E zato je Nikola Jokic vrhunski igrac, a Plumlee rezerva i to je ta razlika izmedju vrhunskog igraca i ovog panja. Jer vrhunski igrac misli svojom glavom i odluke donosi u stotom dijelu sekunde. Sto je rekao prije neki dan Lilard o Jokicu i sta ga cini vrhunskim igracem bez obzira sto jedva skoci-timing, spacing, glava i sta sve jos ne. Ipak, glavu gore vidjelo se da se mogu nositi sa Lakersima, ako imaju posteno sudjenje.

tata

pre 3 godine

ništa ovde nije gotovo. Dečaci su pokazali dve stvari:
-mogu da se nose sa ovim životinjama
-dobiće ih na sveŸinu u sledećim utakmicama

dozier koliko god kriv za promašena slobodna bacanja, doneo je preokret svojim ulaskom

Koza

pre 3 godine

LBJ hater

A kad nije. Jednu titulu mu spasio Alen najvecim klac sutem u istoriji NBA. A drugu Irving. Daleko da je ovaj sut Davisa za titulu ali ne sumnjam da c ei u finalu biti neka situacija ovog tipa.

mg

pre 3 godine

Ko je kriv? Pa ko treba da čuva protivničkog centra, plejmejker? Ja mislim ipak najbolji centar univerzuma svih vremena, ili on čuva protivničkog pleja? A nije evo ga i na slici prati on Dejvisa samo je zakasnio mučenik tri metra.

panter pudlica

pre 3 godine

Plumlee naravno, kakvo preuzimanje kada bloka nije ni bilo.
(DusanUS, 21. septembar 2020 05:11)

E bravo majstore. Čitam ove pametnjakoviće koje krive Granta zbog Plamlijevog debilizma.

panter pudlica

pre 3 godine

штета. Грант је требао да изађе на Дејвиса.
(Вук Караџић, 21. septembar 2020 05:48)

Trebao je da je kojim slučajem Lebron pravio blok. Pošto to nije uradio, plamli je po stoti put ove sezone ispao u odbrani kao nezainteresovan i apsolutno mi nije jasno šta se dešava u njegovoj glavi.
Preuzimanje se vrši jedino kod blokova. Ne vrši se kada jedan igrač spava u odbrani.
Nije Grant uopšte kriv zbog ovog lika koji je očigledno zaostao u razvoju...

bmiles

pre 3 godine

Kriv!?Kriv Dejvis jer je pogodio,trener koji nezna da postavi odbranu,Plamli koji je ispustio da prati svog igraca itd.Ubi se Kris Veber pricajuci za vreme tajm auta kako je najbolje na 20 sec do kraja da se odmah napravi faul jer bi tako imali zadnji napad i mogucnost da Jokic ili Marej odluce!Verovatno je pomislio na onaj njihov slucaj pre 18 godina i trojka Horija,jer su i tada svi diskutovali da li je trebalo praviti faul na Sekilom iako je ostalo samo 9 sekundi do kraja te utakmice.Sad smo svi generali i pokusavamo da nadjemo opravdanje ili resenje,a u stvari sut Dejvisa,kao nekada Horija je odlucio,a to mogu samo vrhunski i klasni igraci kao Dejvis koji je u dve utakmice dao 72 poena,Jos nesto svi zaboravljaju veliki udeo Ronda u obe pobede LAL a to je upravo taj uteg na vagi koji Denver nema.Utakmice odlucise igraci od iskustva i sigurni u svoje umece sto su veceras pokazali Dekjvis i Jokic.Svi ce sad optuziti Plamlija,Granta,Dozijera a niko da spomene da je sut za 3 poena opet bio na strani LAL i da je Marej sutirao uzasnih 2 od 9 za tri poena,ceo tim 8 od 24 pokusaja,da ne spominjemo dominaciju u skokovima 41 -24 pogotovo ofanzivnih 13-7 za LAL koji su verovatno bili odlucujuci narocito onaj zadnji Grina nakon promasaja Karuza,zatim blokade Mareja koji nije uspeo da pronadje skokom Milsapa! Svi se secamo da je Divac odbojkom vratio na ruku slobodnom Horija za pogodak ,ovo sinoc ne odbraniti 2,1 sec pre kraja je greska svih igraca uz majsyorstvo Sejvisa.Kraj price.

DžaBu

pre 3 godine

@Denver Dinosaurus

Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati. Samo evo ja kao lajik bih samo pitao da li si možda znao iz pouzdanih izvora da Nuggetsi idu čovek na čoveka i da se prate do kraja ili se odlučili na preuzimanje iz bloka? A ta demagogija da je Davis drugi najbolji igrač..pusti to. Da je lopta otišla na Greena I pogodio bila bi priča to im je najbolji šuter za 3 poena nije smeo on da sutne.. a kao još jedan mali detalj tebi kao generalu posle bitke je taj da je Lejkersima bio dovoljan i šut za dva poena pod košem tako da je to mnogoooo teže braniti sa svim opcijama na stolu otvorenim NEGO da je razlika bila 3 poena i da su ZNALI da će lopta ići van na šut za tri..tada bi se postavljala široka odbrana i ne bi se brinulo za ulaz pod košem. Lepota košarke je upravo ovo..faktori iznenadjenja :) Aj Veliki pozdrav.

sasa jokic

pre 3 godine

Nekad dobijes uz zvuk sirene, nekad izgubis. Neverovatno je da igrac odluke Dejvis dobije toliko slobodnog prostora za poslednji sut. Plamil....sta ce on u igri, drvo najobicnije od igraca.

Western Devil

pre 3 godine

Mnogo je faktora uticalo i nije lepo biti general posle bitke. Ljudi zaboravljaju da je bilo samo 1 razlike a da je pretposlednji napad AD lagano usao i poentirao sto smo ponovo ocekivali svi mi koji se nismo sa Sevojno-Partizan prebacili na NBA. Necu da ponavljam isto, pre mene vec ima par dobrih komentara koji ne gledaju crno i belo sve.

Zao mi sto ce zbog ove trapavosti Denver za par nedelja ostati zabelezen u istoriji NBA kao sampionski tim sa najvise poraza u plejofu. Ne kazu navijaci dzabe "Nugg Life"

bskfan

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.

Barry Ferguson

pre 3 godine

Zasto je Plamli kriv ? Kako vi znate sta je dogovor sa klupe. Lepo pokazuje Grentu da preuzme. Cak je i dobro ostao u reketu i zastitio se od unutrasnjeg dodavanja na Dzejmsa, kog su se verovatno i plasili. A da li je mogao da ga juri ispred bloka? Jeste. Da li je to bio plan, to znaju oni.

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.
(DžaBu, 21. septembar 2020 05:06)

Morala do nekog da dođe?
Dobro, idemo dalje, do koga je došla? Do igrača kojeg je isprva čuvao Plamli, kojem je pobegao. To nije bilo koji igrač nego drugi najbolji u timu. I nije baš centar.
Raspalio preko Jokića? Nije njegov igrač. Pokušao je da zakrpi rupu.
Ne moraju svi da izađu na Dejvisa, samo 1, blagovremeno. Onaj čiji je to bio zadatak.
Nek su Lejkersi, ali ne može biti ostavljen sam igrač. Užasna odbrana, zahvaljujući IQ-u Plamlija.

Jaran

pre 3 godine

znanje-imanje
Jokic je DVA PUTA pogodio "za pobedu", a to sto je prvi put Dozir ostao na Dejvisu i to sto je Plamli jos veci degen od tebe ne moze niko na svetu da pripise Jokicu!

steva

pre 3 godine

Jednostavno , ogromna steta prvo zbog Jokica , zato sto je tacno od 3 min i 3 sec do kraja na -8 , bukvalno sam dobio Lejkerse ...a onda zbog ekipe , sa ovom pobedom bi ozbiljno bili u igri , a ovako cisto sumnjam .
Tragicna odbrana , prvo su u poslednjem napadu samog ko duha ostavili onog Carusa , pormasio je ...nisu bili u stanju , po ko zna koji put veceras da uhvate loptu (verujem da je Lebron napravio faul nad Murijem )...koja je dosla do Greena , kunem se u zivot da bi promasio sut , ali ga je izblokirao Muri ... i lopta se odbila u aut . Te poslednje dve sekunde , jadni i tupavi Plamli je totaln zaboravio da je Djevis i igrac koji odlicno sutira spolja , ocekivao je neki lob pas na njega...i zato je ostao onako ukopan (verovatno je mislio i to da lopta ide na Lebrona ) . nestvarno je da tebi onako pobegne igrac , bez bloka , bez icega...
Strano !!
Zao mi Nikole , zasluzio je da dobije ovu utakmicu .

DžaBu

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.

Xp

pre 3 godine

Grent je morao da preuzme. Ali, i pored te greske ovo je tezak sut, plus ga sutira centar, pustite ko je kriv. Niko zapravo, ovaj ga je jednostavno dao, to je kosarka.

zainteresovani

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!

MK

pre 3 godine

Trebali da ubace Bol Bol da stane uz liniju umesto Jokića jer je višlji i ima duže ruke.

Plumlee-va greška. Kad je već katastrofa u napadu, imao jedan posao da bude zalepljen za Davisa i ovaj mu pobegao. Grant je igračina za ovog.

Jokić najmanje kriv, prvo čuva liniju gde ubacuju loptu pa posle treba kao da stigne da blokira Davisov šut.

Kontras

pre 3 godine

Obojica. Dva panja igraju panjsku odbranu u najboljoj ligi sveta u zadnjem odlucujucem napadu. I sve upropaste kao pravi panjevi za samo 2 sekunde. Bilo im je dovoljno.

Prvi panj (Grant) zove drugog panja (Plamlija) da mu se pridruzi u "cuvanju" Lebrona koji je dao ravno 0 poena u 4. cetvrtini.

(Pomislio sam prvo da je bio blok LeBrona , ali ma kakvi, ova dvojica ga kao "cuvaju", a on se kao "priprema za napad". Ustvari, krije se od odlucujuceg suta. Smejurija.)

Drugi ga naravno poslusa i gura se tamo sa njima umesto da prati coveka zbog koga je usao u igru - Dejvisa.

Na sve to drugi panj trazi preuzimanje od Jokica. To jest da Jokic pokusa da spreci njegovog coveka da sutira odlucujuci sut. Dok Jokic stigne do Davisa ovaj je vec u vazduhu. Lopta je ubrzo u kosu Denvera, a dva panja napokon posle "cuvanja" LeBrona se okrecu prema svom kosu i vide sta (ni)su uradili.

To vam je to drugari.

iak

pre 3 godine

Zvao ga je da pomogne u slucaju da LBJ primi loptu, sigurno nije mislio na ovu katastrofa situaciju koja se dogodila, da ostavi Dejvisa samog na sutu a da ode da pomaze na Lebronu.

VOSAK

pre 3 godine

Prevelika greška, Jokić koji je čuvao aut liniju i izbacivanje je zamalo stigao da blokira Dejvisa a ova budala PLAMLI traži svičovanje NA NEPOSTOJEĆEM BLOKU, lagano bi čovek prošao, Lebron nije ni pravio blok, ČOVEK OKRENUT LEĐIMA BIO.
Au kakva šteta

KOSTA1703

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?

znanje-imanje

pre 3 godine

+16 je najopasniji rezultat. U ovom PO to nije vic. I sa Jutom a tek Klipersima. Teorija mi je, da 6. put ponovim, da je Denver:
1 mlađi
2 manje nabildovan
3 trenira na mnogo većoj nadmorskoj visini
Za razliku od njih evo sada i Lejkersi su:
-1 stariji
-2 mnogo veće mase
-3 sa nivoa mora
Što sve rezultira da Denver počne kakogod, pa i traljavo, ali završava sa 70% mogućnosti. Te nužno gube od tima na 100% ali ga stižu jer ovi padaju na 60%. Dakle sve do -10 treba na kraju da dobiju.
Nije još sve izgubljeno jer će ovaj efekat biti sve izraženiji - brdo mesa Lebron bez Asteriksovog druida pada po terenu... Lejkersi su se vrlo neiskusno predopingovali na 1. meču, koja glupost, imali su to na sudije ionako. I ovde su skoro objektivne sudije efektivno presudile forama.
Nažalost limit Melouna je dubok. Zašto je Dozier bio dobar? Jer je svež. Ali zašto ga pobogu nisi ubacivao i prethodne utakmice? Da jesi sad ne bi - mora mu se oprostiti - promašio 4 slobodna bacanja. Samo na to je već Denver imao pobedu.
A opet na kraju - kakav smehotres. Ubaciš ga?! i dok Grant dobro drži LeBrona Plamli pokazuje Grantu da preuzme Dejvisa??? Antologijski.
Ima još nešto što će (kao i faktor oksigenacije) većina propustiti. I hvaliće Nikolu. Jeste izuzetan a da ovo postane od onog buce je skroz nadrealno. Ipak - nije bio majstor u početku. Da je još tada stopirao razliku pobedili bi 100%.
Jeste ovo (i) Plamli izgubio ali prvo Nikola mora da dobije. Da je ne zvezda već baš najbolji.

Nick Kyrgios

pre 3 godine

Plamli je ovde dobro postupio reko mu je malone sigurno brani ulaz ne moze dejvis za 3 niko nije ocekivao da ce pogodi, bolje sto branili ulaz,al eto pogodio covek neocekivano.

VOSAK

pre 3 godine

Prevelika greška, Jokić koji je čuvao aut liniju i izbacivanje je zamalo stigao da blokira Dejvisa a ova budala PLAMLI traži svičovanje NA NEPOSTOJEĆEM BLOKU, lagano bi čovek prošao, Lebron nije ni pravio blok, ČOVEK OKRENUT LEĐIMA BIO.
Au kakva šteta

DžaBu

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.

Jaran

pre 3 godine

znanje-imanje
Jokic je DVA PUTA pogodio "za pobedu", a to sto je prvi put Dozir ostao na Dejvisu i to sto je Plamli jos veci degen od tebe ne moze niko na svetu da pripise Jokicu!

steva

pre 3 godine

Jednostavno , ogromna steta prvo zbog Jokica , zato sto je tacno od 3 min i 3 sec do kraja na -8 , bukvalno sam dobio Lejkerse ...a onda zbog ekipe , sa ovom pobedom bi ozbiljno bili u igri , a ovako cisto sumnjam .
Tragicna odbrana , prvo su u poslednjem napadu samog ko duha ostavili onog Carusa , pormasio je ...nisu bili u stanju , po ko zna koji put veceras da uhvate loptu (verujem da je Lebron napravio faul nad Murijem )...koja je dosla do Greena , kunem se u zivot da bi promasio sut , ali ga je izblokirao Muri ... i lopta se odbila u aut . Te poslednje dve sekunde , jadni i tupavi Plamli je totaln zaboravio da je Djevis i igrac koji odlicno sutira spolja , ocekivao je neki lob pas na njega...i zato je ostao onako ukopan (verovatno je mislio i to da lopta ide na Lebrona ) . nestvarno je da tebi onako pobegne igrac , bez bloka , bez icega...
Strano !!
Zao mi Nikole , zasluzio je da dobije ovu utakmicu .

bskfan

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.

Kontras

pre 3 godine

Obojica. Dva panja igraju panjsku odbranu u najboljoj ligi sveta u zadnjem odlucujucem napadu. I sve upropaste kao pravi panjevi za samo 2 sekunde. Bilo im je dovoljno.

Prvi panj (Grant) zove drugog panja (Plamlija) da mu se pridruzi u "cuvanju" Lebrona koji je dao ravno 0 poena u 4. cetvrtini.

(Pomislio sam prvo da je bio blok LeBrona , ali ma kakvi, ova dvojica ga kao "cuvaju", a on se kao "priprema za napad". Ustvari, krije se od odlucujuceg suta. Smejurija.)

Drugi ga naravno poslusa i gura se tamo sa njima umesto da prati coveka zbog koga je usao u igru - Dejvisa.

Na sve to drugi panj trazi preuzimanje od Jokica. To jest da Jokic pokusa da spreci njegovog coveka da sutira odlucujuci sut. Dok Jokic stigne do Davisa ovaj je vec u vazduhu. Lopta je ubrzo u kosu Denvera, a dva panja napokon posle "cuvanja" LeBrona se okrecu prema svom kosu i vide sta (ni)su uradili.

To vam je to drugari.

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.
(DžaBu, 21. septembar 2020 05:06)

Morala do nekog da dođe?
Dobro, idemo dalje, do koga je došla? Do igrača kojeg je isprva čuvao Plamli, kojem je pobegao. To nije bilo koji igrač nego drugi najbolji u timu. I nije baš centar.
Raspalio preko Jokića? Nije njegov igrač. Pokušao je da zakrpi rupu.
Ne moraju svi da izađu na Dejvisa, samo 1, blagovremeno. Onaj čiji je to bio zadatak.
Nek su Lejkersi, ali ne može biti ostavljen sam igrač. Užasna odbrana, zahvaljujući IQ-u Plamlija.

KOSTA1703

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?

milek

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.
(Mikii, 21. septembar 2020 08:08)


Сине Јокић је био на извођењу аута у после трчао код туђег играча

iak

pre 3 godine

Zvao ga je da pomogne u slucaju da LBJ primi loptu, sigurno nije mislio na ovu katastrofa situaciju koja se dogodila, da ostavi Dejvisa samog na sutu a da ode da pomaze na Lebronu.

zainteresovani

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!

MK

pre 3 godine

Trebali da ubace Bol Bol da stane uz liniju umesto Jokića jer je višlji i ima duže ruke.

Plumlee-va greška. Kad je već katastrofa u napadu, imao jedan posao da bude zalepljen za Davisa i ovaj mu pobegao. Grant je igračina za ovog.

Jokić najmanje kriv, prvo čuva liniju gde ubacuju loptu pa posle treba kao da stigne da blokira Davisov šut.

Rafa30

pre 3 godine

# Link komentara
Bsk fan

Ja ne znam majke mi sta si ti gledao, ali Denver je vodio
103 102
A ne 104 102

To totalno sve mijenja..
Znaci :
1) ne mozes radit faul na Jamesu jer ako pogodi oba, gubis.

2) cak i ako primis ta 2 poena, kao sto ti kazes, to nisu produzeci, nego si izgubio.

Prema tome, nisi to bas najbolje sve obrazlozio.

isprani mozgovi

pre 3 godine

pa na snimku Jokić kasni šta pričate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (seljačka eskadrila, 21. septembar 2020 08:31)

Ne razumes se u ovaj sport, batali da ga komentarises.
A, ne samo ti...vidim da ovde ima bas vrlih "strucnjaka".

Terza

pre 3 godine

Malone je najveći krivac. ubaci Plumlee-ja koji je još od serije sa Clippers-ima neupotrebljiv u odbrani i stavi ga još na Obrvu... Bolje bi bilo i da he MJP stavio, koji se takođe ne snalazi u odbrani, najblaže rečeno.
Nego, ove "stručnjaci" pišu o "lošoj partiji" Jokića do poslednje četvrtine. Momak je imao, čini mi se, 18 ili 20 poena do tada, a batine koje je dobio u poslednje 2 utakmice su veće nego sve što je "popio" za celu sezonu i 2 runde play off-a. Takva odbranа se igrala i tolerisala pre 20-30 godina. Jojić nema taj respekt kod sudija da ga štite kao LBJ, Hardena i ostale, a da ima, dao bi 30 juče samo iz bacanja. I još onakva partija na kraju utakmice, to je za svaki respekt, a ne za pljuvanje... Jedina zamerka može da bude što je prerano završio poslednji napad Denvera i dao LA-ju mnogo vremena za šut za pobedu (na kraju su Lakers-i i pobedili trojkom iz drugog napada). Ali pogodio je, doneo vođstvo,a pre toga vratio svoj tim "iz mrtvih". I to je loša partija?

Xp

pre 3 godine

Grent je morao da preuzme. Ali, i pored te greske ovo je tezak sut, plus ga sutira centar, pustite ko je kriv. Niko zapravo, ovaj ga je jednostavno dao, to je kosarka.

panter pudlica

pre 3 godine

Plumlee naravno, kakvo preuzimanje kada bloka nije ni bilo.
(DusanUS, 21. septembar 2020 05:11)

E bravo majstore. Čitam ove pametnjakoviće koje krive Granta zbog Plamlijevog debilizma.

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Kad tvoj igrač na basketu ispred zgrade odigra ovako, oteraš ga u tri lepe...i odeš na pivo, a on ode kući i ne izlazi 7 dana od sramote.

Anfield

pre 3 godine

Jokić je kriv. Kriv je što mora da igra sa 3 krštena igrača i grupom građana.

Plamli majstor, dve sekunde pre kraja a igrač koga treba da čuva je na 4 metra od njega, izvlači se na šut i pogađa trojku, genijalno.

Za sledeću sezonu: Plamli out, Milsap ili out ili veteranski ugovor, samoproklamovane zvezde i zvezdice sa sve carinicima i grupom građana u trejd i da se dovedu dva superstara i 4 igrača za rotaciju.

Ukoliko se sve ovo ne ostvari, Jokić će tu biti jedini krivac ukoliko potpiše ugovor a ne spakuje dva 'leba i pola kile sira i ne zaputi se na zapadnu ili istočnu obalu kao neograničeno slobodni agent.

Nema tima u NBA kome Jokić nije potreban.

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

panter pudlica

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!
(zainteresovani, 21. septembar 2020 05:27)

Zašto uporno svaljujete krivicu na Granta? Čovek je čuvao Lebrona i nije njegova krivica što je Plamli panjina kakve nema i ispada iz utakmice bez ičijeg bloka. Meloun izgubio utakmicu uvođenjem ovog ograničenog u takvom momentu, kome nije prvi put da tako ispada...

panter pudlica

pre 3 godine

штета. Грант је требао да изађе на Дејвиса.
(Вук Караџић, 21. septembar 2020 05:48)

Trebao je da je kojim slučajem Lebron pravio blok. Pošto to nije uradio, plamli je po stoti put ove sezone ispao u odbrani kao nezainteresovan i apsolutno mi nije jasno šta se dešava u njegovoj glavi.
Preuzimanje se vrši jedino kod blokova. Ne vrši se kada jedan igrač spava u odbrani.
Nije Grant uopšte kriv zbog ovog lika koji je očigledno zaostao u razvoju...

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

kako vi svi znate koji je dogovor bio ..
Jokic je kriv...trebalo je da preuzme AD...a ne da cuva izvodjaca...
(kimi, 21. septembar 2020 11:41)

Veze ti nemas. Mislis da igraci sami biraju sta ce i koga da brane ?!

Barry Ferguson

pre 3 godine

Zasto je Plamli kriv ? Kako vi znate sta je dogovor sa klupe. Lepo pokazuje Grentu da preuzme. Cak je i dobro ostao u reketu i zastitio se od unutrasnjeg dodavanja na Dzejmsa, kog su se verovatno i plasili. A da li je mogao da ga juri ispred bloka? Jeste. Da li je to bio plan, to znaju oni.

sasa jokic

pre 3 godine

Plamli se odsekao od straha, imao je dva metra izmedju Lebrona i Dejvisa, mogao je da ga prati do kraja i da ga blokira. Zatrcao se u Lebrona i vice Grentu da preuzima, a ovaj totalno zaklonjen.
Medjutim ovo treba posmatrati kao; jednom pobedis uz zvuk sirene, drugi put izgubis.....to je sport.

sryugos

pre 3 godine

Grent nikako ne može biti kriv jer ispravno pokriva Lebrona. Da je Grent krenuo da izlazi otvorio bi autoput Lebronu do koša, jer mu Plamli prilazi sa strane linije za tri. Tačno bi onda Lebron dobio loptu i zakucao za pobedu. A i Grent nije ni mogao primetiti Dejvisa od Lebrona.
Kriv je Plamli, se zakucava se u Lebrona (a on uopšte i ne pravi blok) i napušta svog igrača koji ostaje sam. Jokić je prosto predaleko da bilo kako pomogne.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Kriv je Jokic,ocajno prvo poluvreme i na kraju Dejvis preko njega 30+ poena i sut za pobedu
(Xnodeh,plavi bećar, 21. septembar 2020 09:10)

"Strucnjak"

Urox

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?
(KOSTA1703, 21. septembar 2020 04:51)

Dok ne osigura loptu 100% ne moze da se trazi time out

Gro8ar

pre 3 godine

Mislim da je kriv Maloun, očekivao je da će LeBron uzeti poslednji sut, vidi se iz komunikacije Plamlija i Granta.. e sad to sto Plamli u datoj situaciji nije u stanju sam da proceni šta treba da radi, pa i to opet na neki način ide na dušu Malouna, jer on dobro zna koliko Plamli nije igrač koji ume da improvizuje(da ne kažem razmišlja)..Šteta za Denver, moraju nekako da se izdignu probaju da dodju do 1:2 jer mislim da bi 0:3 bilo previše za preokret..

Sloki

pre 3 godine

Gledaj ovog Plamlija, ona kao govori Grentu da svicuje a Grent decko skroz ispravno cuva Lebrona i okrenut glavom nije ni mogao ni da vidi ni da cuje ovo drvo Plamlija. Kakav pacijent ne mogu da se nacudim, nadam se da ce ga odma najuriti. Svaka cast za Jokaru kako se igrao u nekim trenucima sa Dejvisom kao sa klincem.

zzzz

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)


Koliko se plusevi lupaju napamet najbolje pokazuje broj pluseva na ovaj komentar. Lik priča kao da je bilo dva poena razlike za Denver pred poslednji napad Lejkersa.
Zbog toga mu skoro ceo komentar pada u vodu.
Izgleda da niko ni ne čita šta neko piše.

znanje-imanje

pre 3 godine

+16 je najopasniji rezultat. U ovom PO to nije vic. I sa Jutom a tek Klipersima. Teorija mi je, da 6. put ponovim, da je Denver:
1 mlađi
2 manje nabildovan
3 trenira na mnogo većoj nadmorskoj visini
Za razliku od njih evo sada i Lejkersi su:
-1 stariji
-2 mnogo veće mase
-3 sa nivoa mora
Što sve rezultira da Denver počne kakogod, pa i traljavo, ali završava sa 70% mogućnosti. Te nužno gube od tima na 100% ali ga stižu jer ovi padaju na 60%. Dakle sve do -10 treba na kraju da dobiju.
Nije još sve izgubljeno jer će ovaj efekat biti sve izraženiji - brdo mesa Lebron bez Asteriksovog druida pada po terenu... Lejkersi su se vrlo neiskusno predopingovali na 1. meču, koja glupost, imali su to na sudije ionako. I ovde su skoro objektivne sudije efektivno presudile forama.
Nažalost limit Melouna je dubok. Zašto je Dozier bio dobar? Jer je svež. Ali zašto ga pobogu nisi ubacivao i prethodne utakmice? Da jesi sad ne bi - mora mu se oprostiti - promašio 4 slobodna bacanja. Samo na to je već Denver imao pobedu.
A opet na kraju - kakav smehotres. Ubaciš ga?! i dok Grant dobro drži LeBrona Plamli pokazuje Grantu da preuzme Dejvisa??? Antologijski.
Ima još nešto što će (kao i faktor oksigenacije) većina propustiti. I hvaliće Nikolu. Jeste izuzetan a da ovo postane od onog buce je skroz nadrealno. Ipak - nije bio majstor u početku. Da je još tada stopirao razliku pobedili bi 100%.
Jeste ovo (i) Plamli izgubio ali prvo Nikola mora da dobije. Da je ne zvezda već baš najbolji.

Robert

pre 3 godine

Grüner je kriv. Denver je igrao odbranu 5 protiv 4 1,5 sec do kraja. Napadac Koji uvodi loptu se ne racuna u momentumu jer dok ne dicke povratna lopta do njega isteklo ja vreme. Jokica je zauzeo odbrambenu poziciju protiv igraca Koji se nalazi van Verena jednostavno nije u igri.Jokic je u stvari ,,Korektor,, jer nikog ne brani. Jokic je treba prici L. Bronu i formirati Double Team a jedan od ta dva igraca kontrolisati sut sa 45 stepeni. Odgovornost head coacha je da ima tako kompleksnu timsku rotaciju spremljenu i utreniranu za takve situacije. Igraci su improvizovali odbranu. Improvizacija funkcionira najvise kad su dva igraca involvirana u Improvizacija i prestaje onog trenutka kad treba treci igrac da Bude ukljucen ,,dogovorom na terenu,, Dok se oni ne dogovore utakmica zavrsene

Korona

pre 3 godine

Au brate gde je kreno Plamli. Jos nesto on kao rasporedjuje igrace. Otkaz i da vrati sve pare sto je do sad uzeo od tima. Da vrati ako ima obraza.

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena... malo je i cudno sto su branili napad kad su lejkersi imal 20 sekundi, mozda logicnije bi bio faul pa zadnji napad da ima Denver..

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

malo mi je bezveze sve ovo prepisivati sreci i nesporazumu a svi kao da se prave ludi da su Lejkersi TRI puta sutnuli za pobedu, prvo trojku pa dvojku pa tek onda Dejvis opet trojku pa jedna od tri mora uci, Denver je ovo morao vec posle suta Karuza uzeti pod kontrolu a ne ocekivati da ce protivnik tri suta za redom promasiti za pobedu, ovo je krivica cele ekipe sto nisu bolje gradili kos prilikom skoka a ovakav sut Dejvisa i da je Plamli bio na njemu tesko bi ga nesto posebno poremetio...

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

vrg

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

druze mnogo si stvari nalupao. centar im je iz trka dao trojku, to se desilo sad i nece nikad vise i kriv je plamli sto stoji i ne pomera se bukvalno.
ali ova ideja da puste lakerse da im sutiraju dvojku, a vode samo 1 poen razlike. moras biti genije da ovo napises.
ni ovo sa fauliranjem dzejmsa nije nista pametnije. ovo sto su odlucili je bilo dobro, ali su lose izveli i imali neverovatnu nesrecu da lik koji se ziv ispromasivao pogodi.
kakogod, sudije bi do kraja serije svakako navukle za lejkerse. steta je jedino sto nikola nije dobio jos jedan highlight u karijeri, ali ok. brojke su tu i on je tu. i nadam se da ce biti jos duuuuugo.

Nick Kyrgios

pre 3 godine

Plamli je ovde dobro postupio reko mu je malone sigurno brani ulaz ne moze dejvis za 3 niko nije ocekivao da ce pogodi, bolje sto branili ulaz,al eto pogodio covek neocekivano.

111

pre 3 godine

Plamli, krece da trci za Dejvisom i ostavlja ga da bi udvojio Lebrona iza koga je vec Grant? Dejvis ostaje sam uz aut liniju, Jokic je izvodio aut i pokusava da pritrci na samog Dejvisa koji je vec u skoku i sutira? Zasto si covece ostavio svog igraca i to kakvog sutera?

Imay

pre 3 godine

Ljudi, Plamli osim što je limitiran košarkaš ima još i tremu, pa u plejofu igra još lošije nego inče (što nije lako izvesti)! Pogledajte koje su sve igrače za tu platu mogli da imaju!

Goran Vrhovac

pre 3 godine

Plumlee je definitivno kriv jer mu je Grant rekao sta da radi ako bude bloka od strane Le Brona, a posto bloka nije bilo trebao je cuva svoga covjeka i da reaguje u skladu sa situacijom, tj. da trci za Davisom, ali on to nije ucinio.
Nikola je vidio u cemu je problem i pokusao da spasi sto se spasiti da. E zato je Nikola Jokic vrhunski igrac, a Plumlee rezerva i to je ta razlika izmedju vrhunskog igraca i ovog panja. Jer vrhunski igrac misli svojom glavom i odluke donosi u stotom dijelu sekunde. Sto je rekao prije neki dan Lilard o Jokicu i sta ga cini vrhunskim igracem bez obzira sto jedva skoci-timing, spacing, glava i sta sve jos ne. Ipak, glavu gore vidjelo se da se mogu nositi sa Lakersima, ako imaju posteno sudjenje.

Masariko

pre 3 godine

Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

Ovim si upropastio sve što si napisao. Ti i ne znaš rezultat, a pametuješ. Denver je imao prednost od jedan poen, a ne dva.

Mikii

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.

sryugos

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.
(Srba, 21. septembar 2020 10:20)

To jeste zanimljiva ideja ali 2 sekunde možda i bude dovoljno da mu neko, tu blizu, brzo odbojkaški dobaci loptu nazad a da onda napušteni izvođač šutne ili položi u koš. Rizik je to.

tata

pre 3 godine

ništa ovde nije gotovo. Dečaci su pokazali dve stvari:
-mogu da se nose sa ovim životinjama
-dobiće ih na sveŸinu u sledećim utakmicama

dozier koliko god kriv za promašena slobodna bacanja, doneo je preokret svojim ulaskom

bmiles

pre 3 godine

Kriv!?Kriv Dejvis jer je pogodio,trener koji nezna da postavi odbranu,Plamli koji je ispustio da prati svog igraca itd.Ubi se Kris Veber pricajuci za vreme tajm auta kako je najbolje na 20 sec do kraja da se odmah napravi faul jer bi tako imali zadnji napad i mogucnost da Jokic ili Marej odluce!Verovatno je pomislio na onaj njihov slucaj pre 18 godina i trojka Horija,jer su i tada svi diskutovali da li je trebalo praviti faul na Sekilom iako je ostalo samo 9 sekundi do kraja te utakmice.Sad smo svi generali i pokusavamo da nadjemo opravdanje ili resenje,a u stvari sut Dejvisa,kao nekada Horija je odlucio,a to mogu samo vrhunski i klasni igraci kao Dejvis koji je u dve utakmice dao 72 poena,Jos nesto svi zaboravljaju veliki udeo Ronda u obe pobede LAL a to je upravo taj uteg na vagi koji Denver nema.Utakmice odlucise igraci od iskustva i sigurni u svoje umece sto su veceras pokazali Dekjvis i Jokic.Svi ce sad optuziti Plamlija,Granta,Dozijera a niko da spomene da je sut za 3 poena opet bio na strani LAL i da je Marej sutirao uzasnih 2 od 9 za tri poena,ceo tim 8 od 24 pokusaja,da ne spominjemo dominaciju u skokovima 41 -24 pogotovo ofanzivnih 13-7 za LAL koji su verovatno bili odlucujuci narocito onaj zadnji Grina nakon promasaja Karuza,zatim blokade Mareja koji nije uspeo da pronadje skokom Milsapa! Svi se secamo da je Divac odbojkom vratio na ruku slobodnom Horija za pogodak ,ovo sinoc ne odbraniti 2,1 sec pre kraja je greska svih igraca uz majsyorstvo Sejvisa.Kraj price.

Nenad

pre 3 godine

Vidim da mnogi kažu “šteta” .... Pa nije šteta ljudi , imaju i Lejkersi navijače . Mi kažemo “Hvala Bogu, ušla je “ 👌👌👌👌👌 U stilu Roberta Orija 2002 . Svaka čast ! Go La! 10 godina čekamo finale , dokle više..👍

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena...

DžaBu

pre 3 godine

@Denver Dinosaurus

Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati. Samo evo ja kao lajik bih samo pitao da li si možda znao iz pouzdanih izvora da Nuggetsi idu čovek na čoveka i da se prate do kraja ili se odlučili na preuzimanje iz bloka? A ta demagogija da je Davis drugi najbolji igrač..pusti to. Da je lopta otišla na Greena I pogodio bila bi priča to im je najbolji šuter za 3 poena nije smeo on da sutne.. a kao još jedan mali detalj tebi kao generalu posle bitke je taj da je Lejkersima bio dovoljan i šut za dva poena pod košem tako da je to mnogoooo teže braniti sa svim opcijama na stolu otvorenim NEGO da je razlika bila 3 poena i da su ZNALI da će lopta ići van na šut za tri..tada bi se postavljala široka odbrana i ne bi se brinulo za ulaz pod košem. Lepota košarke je upravo ovo..faktori iznenadjenja :) Aj Veliki pozdrav.

Srba

pre 3 godine

Evo MOZDA ti uspijem objasniti... Plamli je centar, malo skromnije brzine. AD je dosta brzi. Pritom AD je za ono kretanje imao startnu prednost. S obzirom da su vodili 1 (JEDAN) razlike ocekivano je bilo neko ubacivanje blize kosu. Plamli je branio ulaz na kos. Kad je ovaj utekao u suprotnom smjeru tu je vec bilo kakav vid odbrane neupotrebljiv. Sut za tri se bas rijetko blokira, veca sansa da se svira faul prilikom suta. Na kraju je Jokic ispratio sut taman koliko bi bilo ko drugi da je bio na igracu a da ne rizikuje faul. Tako da se fama pravi ni oko cega.

sasa jokic

pre 3 godine

Nekad dobijes uz zvuk sirene, nekad izgubis. Neverovatno je da igrac odluke Dejvis dobije toliko slobodnog prostora za poslednji sut. Plamil....sta ce on u igri, drvo najobicnije od igraca.

KOKI

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?
(Jaki, 21. septembar 2020 10:42)

Ne, Milsap je postigao 56. a Grent 58 i oba su upisana

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

@DžaBu

"Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati."

Pa to tvoje da je morao neko da prihvati loptu, nema moranja, sve se prati i sprečava, otežava.
Drugo, igrač je sam, zar da primi neko na otvorenom šutu, totalno bez čuvara. Po tebi sve je to normalno.
Da su išli na dva (ili kontakt, faul), uz čuvara ispred sebe, pa nek pogodi. Ovako je očajno odrađena odbrana. Nakon tajmauta. U najvažnijim momentima meča, 1 je ostavio igrača samog. Posle ili u toku bitke, to s desilo, nažalost. Nema šta da da opravdavaš.

znanje-imanje

pre 3 godine

Za pileći mozak pa još jako uzbuđen: preskoči(te) to sa mnogo slova i gde nije sve hvalospev domaćem igraču. Jer ono što si napisao nema nikakav smisao spram mog komentara. Koji te očito prevazilazi. Za šta se obrati mami i upravi vodovoda.
Nikola i Mari su dozvolili da razlika bude prevelika. To se dakle odnosi na prvih 30 minuta utakmice. Puno pre bilo kakvih koševa za pobedu. Piše sasvim jasno. Da nije bilo 16 razlike nego npr. 13 imali bi u finišu dovoljno vremena da povedu i relativno mirno pobede. Nikola je dotada promašivao malo previše a neke šuteve koje treba nije uzimao. Nije sveukupno bio na vrhunskom nivou - klasa je bio "samo" na kraju. Ali avaj ima duduke oko sebe i samo kao skroz odličan može pobediti protiv ovih. Ovde je i će pokazati da je među najboljima - što već znamo. Da osvoji titulu mora čak i bolje od toga; ako ne odlučiće neki Plamli...

zelkecus

pre 3 godine

Plumlee je kriv, nikako Jokić jer on jednostavno ne može bit kriv. Nema veze što gledaš svojim očima i što na bilo kojem drugom portalu koji nije iz srbije drugačije piše. Mogu biti Malone, sudije svakako ali Jokić....Sačuvaj Bože

Srba

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.

Milisav Vokri

pre 3 godine

Kriv je Rondo!
Rondomanija opet na delu. Bacio asist za pobedu i dok svi skaču ko besni RR kulira u fazonu bacio sam asist i kraj utakmice. Odo da odmaram.

moj komšija je kriv

pre 3 godine

ko je kriv ? u prvoj tekmi sudije a sad ? pa kriv je onaj ko je igrao taj je izgubio, znate već ko je i koliko igrao.

Western Devil

pre 3 godine

Mnogo je faktora uticalo i nije lepo biti general posle bitke. Ljudi zaboravljaju da je bilo samo 1 razlike a da je pretposlednji napad AD lagano usao i poentirao sto smo ponovo ocekivali svi mi koji se nismo sa Sevojno-Partizan prebacili na NBA. Necu da ponavljam isto, pre mene vec ima par dobrih komentara koji ne gledaju crno i belo sve.

Zao mi sto ce zbog ove trapavosti Denver za par nedelja ostati zabelezen u istoriji NBA kao sampionski tim sa najvise poraza u plejofu. Ne kazu navijaci dzabe "Nugg Life"

mg

pre 3 godine

Ko je kriv? Pa ko treba da čuva protivničkog centra, plejmejker? Ja mislim ipak najbolji centar univerzuma svih vremena, ili on čuva protivničkog pleja? A nije evo ga i na slici prati on Dejvisa samo je zakasnio mučenik tri metra.

Koza

pre 3 godine

LBJ hater

A kad nije. Jednu titulu mu spasio Alen najvecim klac sutem u istoriji NBA. A drugu Irving. Daleko da je ovaj sut Davisa za titulu ali ne sumnjam da c ei u finalu biti neka situacija ovog tipa.

Jaki

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?

Mikii

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.

Nick Kyrgios

pre 3 godine

Plamli je ovde dobro postupio reko mu je malone sigurno brani ulaz ne moze dejvis za 3 niko nije ocekivao da ce pogodi, bolje sto branili ulaz,al eto pogodio covek neocekivano.

znanje-imanje

pre 3 godine

+16 je najopasniji rezultat. U ovom PO to nije vic. I sa Jutom a tek Klipersima. Teorija mi je, da 6. put ponovim, da je Denver:
1 mlađi
2 manje nabildovan
3 trenira na mnogo većoj nadmorskoj visini
Za razliku od njih evo sada i Lejkersi su:
-1 stariji
-2 mnogo veće mase
-3 sa nivoa mora
Što sve rezultira da Denver počne kakogod, pa i traljavo, ali završava sa 70% mogućnosti. Te nužno gube od tima na 100% ali ga stižu jer ovi padaju na 60%. Dakle sve do -10 treba na kraju da dobiju.
Nije još sve izgubljeno jer će ovaj efekat biti sve izraženiji - brdo mesa Lebron bez Asteriksovog druida pada po terenu... Lejkersi su se vrlo neiskusno predopingovali na 1. meču, koja glupost, imali su to na sudije ionako. I ovde su skoro objektivne sudije efektivno presudile forama.
Nažalost limit Melouna je dubok. Zašto je Dozier bio dobar? Jer je svež. Ali zašto ga pobogu nisi ubacivao i prethodne utakmice? Da jesi sad ne bi - mora mu se oprostiti - promašio 4 slobodna bacanja. Samo na to je već Denver imao pobedu.
A opet na kraju - kakav smehotres. Ubaciš ga?! i dok Grant dobro drži LeBrona Plamli pokazuje Grantu da preuzme Dejvisa??? Antologijski.
Ima još nešto što će (kao i faktor oksigenacije) većina propustiti. I hvaliće Nikolu. Jeste izuzetan a da ovo postane od onog buce je skroz nadrealno. Ipak - nije bio majstor u početku. Da je još tada stopirao razliku pobedili bi 100%.
Jeste ovo (i) Plamli izgubio ali prvo Nikola mora da dobije. Da je ne zvezda već baš najbolji.

Nenad

pre 3 godine

Vidim da mnogi kažu “šteta” .... Pa nije šteta ljudi , imaju i Lejkersi navijače . Mi kažemo “Hvala Bogu, ušla je “ 👌👌👌👌👌 U stilu Roberta Orija 2002 . Svaka čast ! Go La! 10 godina čekamo finale , dokle više..👍

Barry Ferguson

pre 3 godine

Zasto je Plamli kriv ? Kako vi znate sta je dogovor sa klupe. Lepo pokazuje Grentu da preuzme. Cak je i dobro ostao u reketu i zastitio se od unutrasnjeg dodavanja na Dzejmsa, kog su se verovatno i plasili. A da li je mogao da ga juri ispred bloka? Jeste. Da li je to bio plan, to znaju oni.

DžaBu

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.

Xp

pre 3 godine

Grent je morao da preuzme. Ali, i pored te greske ovo je tezak sut, plus ga sutira centar, pustite ko je kriv. Niko zapravo, ovaj ga je jednostavno dao, to je kosarka.

bskfan

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.

Robert

pre 3 godine

Grüner je kriv. Denver je igrao odbranu 5 protiv 4 1,5 sec do kraja. Napadac Koji uvodi loptu se ne racuna u momentumu jer dok ne dicke povratna lopta do njega isteklo ja vreme. Jokica je zauzeo odbrambenu poziciju protiv igraca Koji se nalazi van Verena jednostavno nije u igri.Jokic je u stvari ,,Korektor,, jer nikog ne brani. Jokic je treba prici L. Bronu i formirati Double Team a jedan od ta dva igraca kontrolisati sut sa 45 stepeni. Odgovornost head coacha je da ima tako kompleksnu timsku rotaciju spremljenu i utreniranu za takve situacije. Igraci su improvizovali odbranu. Improvizacija funkcionira najvise kad su dva igraca involvirana u Improvizacija i prestaje onog trenutka kad treba treci igrac da Bude ukljucen ,,dogovorom na terenu,, Dok se oni ne dogovore utakmica zavrsene

zelkecus

pre 3 godine

Plumlee je kriv, nikako Jokić jer on jednostavno ne može bit kriv. Nema veze što gledaš svojim očima i što na bilo kojem drugom portalu koji nije iz srbije drugačije piše. Mogu biti Malone, sudije svakako ali Jokić....Sačuvaj Bože

mg

pre 3 godine

Ko je kriv? Pa ko treba da čuva protivničkog centra, plejmejker? Ja mislim ipak najbolji centar univerzuma svih vremena, ili on čuva protivničkog pleja? A nije evo ga i na slici prati on Dejvisa samo je zakasnio mučenik tri metra.

Kontras

pre 3 godine

Obojica. Dva panja igraju panjsku odbranu u najboljoj ligi sveta u zadnjem odlucujucem napadu. I sve upropaste kao pravi panjevi za samo 2 sekunde. Bilo im je dovoljno.

Prvi panj (Grant) zove drugog panja (Plamlija) da mu se pridruzi u "cuvanju" Lebrona koji je dao ravno 0 poena u 4. cetvrtini.

(Pomislio sam prvo da je bio blok LeBrona , ali ma kakvi, ova dvojica ga kao "cuvaju", a on se kao "priprema za napad". Ustvari, krije se od odlucujuceg suta. Smejurija.)

Drugi ga naravno poslusa i gura se tamo sa njima umesto da prati coveka zbog koga je usao u igru - Dejvisa.

Na sve to drugi panj trazi preuzimanje od Jokica. To jest da Jokic pokusa da spreci njegovog coveka da sutira odlucujuci sut. Dok Jokic stigne do Davisa ovaj je vec u vazduhu. Lopta je ubrzo u kosu Denvera, a dva panja napokon posle "cuvanja" LeBrona se okrecu prema svom kosu i vide sta (ni)su uradili.

To vam je to drugari.

znanje-imanje

pre 3 godine

Za pileći mozak pa još jako uzbuđen: preskoči(te) to sa mnogo slova i gde nije sve hvalospev domaćem igraču. Jer ono što si napisao nema nikakav smisao spram mog komentara. Koji te očito prevazilazi. Za šta se obrati mami i upravi vodovoda.
Nikola i Mari su dozvolili da razlika bude prevelika. To se dakle odnosi na prvih 30 minuta utakmice. Puno pre bilo kakvih koševa za pobedu. Piše sasvim jasno. Da nije bilo 16 razlike nego npr. 13 imali bi u finišu dovoljno vremena da povedu i relativno mirno pobede. Nikola je dotada promašivao malo previše a neke šuteve koje treba nije uzimao. Nije sveukupno bio na vrhunskom nivou - klasa je bio "samo" na kraju. Ali avaj ima duduke oko sebe i samo kao skroz odličan može pobediti protiv ovih. Ovde je i će pokazati da je među najboljima - što već znamo. Da osvoji titulu mora čak i bolje od toga; ako ne odlučiće neki Plamli...

VOSAK

pre 3 godine

Prevelika greška, Jokić koji je čuvao aut liniju i izbacivanje je zamalo stigao da blokira Dejvisa a ova budala PLAMLI traži svičovanje NA NEPOSTOJEĆEM BLOKU, lagano bi čovek prošao, Lebron nije ni pravio blok, ČOVEK OKRENUT LEĐIMA BIO.
Au kakva šteta

KOSTA1703

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?

steva

pre 3 godine

Jednostavno , ogromna steta prvo zbog Jokica , zato sto je tacno od 3 min i 3 sec do kraja na -8 , bukvalno sam dobio Lejkerse ...a onda zbog ekipe , sa ovom pobedom bi ozbiljno bili u igri , a ovako cisto sumnjam .
Tragicna odbrana , prvo su u poslednjem napadu samog ko duha ostavili onog Carusa , pormasio je ...nisu bili u stanju , po ko zna koji put veceras da uhvate loptu (verujem da je Lebron napravio faul nad Murijem )...koja je dosla do Greena , kunem se u zivot da bi promasio sut , ali ga je izblokirao Muri ... i lopta se odbila u aut . Te poslednje dve sekunde , jadni i tupavi Plamli je totaln zaboravio da je Djevis i igrac koji odlicno sutira spolja , ocekivao je neki lob pas na njega...i zato je ostao onako ukopan (verovatno je mislio i to da lopta ide na Lebrona ) . nestvarno je da tebi onako pobegne igrac , bez bloka , bez icega...
Strano !!
Zao mi Nikole , zasluzio je da dobije ovu utakmicu .

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

Generalno lako je sad biti general posle bitke sa uspotenim snimcima , odbrana je odigrana dosta korektno i lopta je morala do nekog da dodje došla je do njihovog centra i on raspalio preko Jokare čak je i Jokić dosta dobro pokrio šut e sad mogla je da ne udje i to bi onda bila FENOMENALNA odbrana a ona je ušla i sad s straži krivac. isto je tako moglo da svi izadju na Davisa a da Lebron dobije loptu pod košem. Lakersi auto nije to KK Negotin. Šta da se radi..ide se dalje.
(DžaBu, 21. septembar 2020 05:06)

Morala do nekog da dođe?
Dobro, idemo dalje, do koga je došla? Do igrača kojeg je isprva čuvao Plamli, kojem je pobegao. To nije bilo koji igrač nego drugi najbolji u timu. I nije baš centar.
Raspalio preko Jokića? Nije njegov igrač. Pokušao je da zakrpi rupu.
Ne moraju svi da izađu na Dejvisa, samo 1, blagovremeno. Onaj čiji je to bio zadatak.
Nek su Lejkersi, ali ne može biti ostavljen sam igrač. Užasna odbrana, zahvaljujući IQ-u Plamlija.

milek

pre 3 godine

Jokic. Kasnio je, nije stigao da blokira vanserijskog igraca u liku Dejvisa koji ovakve suteve ne promasuje. Iako su Lejkersi bili nestvarno losi u drugom poluvremenu, narocito u poslednjoj cetvrtini, sasvim je dovoljno sto imaju jednog takvog coveka koji ovakve situacije resava rutinski. Denver to nema, zato im se i smesi metla.
(Mikii, 21. septembar 2020 08:08)


Сине Јокић је био на извођењу аута у после трчао код туђег играча

MK

pre 3 godine

Trebali da ubace Bol Bol da stane uz liniju umesto Jokića jer je višlji i ima duže ruke.

Plumlee-va greška. Kad je već katastrofa u napadu, imao jedan posao da bude zalepljen za Davisa i ovaj mu pobegao. Grant je igračina za ovog.

Jokić najmanje kriv, prvo čuva liniju gde ubacuju loptu pa posle treba kao da stigne da blokira Davisov šut.

Jaran

pre 3 godine

znanje-imanje
Jokic je DVA PUTA pogodio "za pobedu", a to sto je prvi put Dozir ostao na Dejvisu i to sto je Plamli jos veci degen od tebe ne moze niko na svetu da pripise Jokicu!

Srba

pre 3 godine

Evo MOZDA ti uspijem objasniti... Plamli je centar, malo skromnije brzine. AD je dosta brzi. Pritom AD je za ono kretanje imao startnu prednost. S obzirom da su vodili 1 (JEDAN) razlike ocekivano je bilo neko ubacivanje blize kosu. Plamli je branio ulaz na kos. Kad je ovaj utekao u suprotnom smjeru tu je vec bilo kakav vid odbrane neupotrebljiv. Sut za tri se bas rijetko blokira, veca sansa da se svira faul prilikom suta. Na kraju je Jokic ispratio sut taman koliko bi bilo ko drugi da je bio na igracu a da ne rizikuje faul. Tako da se fama pravi ni oko cega.

Milisav Vokri

pre 3 godine

Kriv je Rondo!
Rondomanija opet na delu. Bacio asist za pobedu i dok svi skaču ko besni RR kulira u fazonu bacio sam asist i kraj utakmice. Odo da odmaram.

zainteresovani

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!

moj komšija je kriv

pre 3 godine

ko je kriv ? u prvoj tekmi sudije a sad ? pa kriv je onaj ko je igrao taj je izgubio, znate već ko je i koliko igrao.

iak

pre 3 godine

Zvao ga je da pomogne u slucaju da LBJ primi loptu, sigurno nije mislio na ovu katastrofa situaciju koja se dogodila, da ostavi Dejvisa samog na sutu a da ode da pomaze na Lebronu.

Sloki

pre 3 godine

Gledaj ovog Plamlija, ona kao govori Grentu da svicuje a Grent decko skroz ispravno cuva Lebrona i okrenut glavom nije ni mogao ni da vidi ni da cuje ovo drvo Plamlija. Kakav pacijent ne mogu da se nacudim, nadam se da ce ga odma najuriti. Svaka cast za Jokaru kako se igrao u nekim trenucima sa Dejvisom kao sa klincem.

Srba

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.

Western Devil

pre 3 godine

Mnogo je faktora uticalo i nije lepo biti general posle bitke. Ljudi zaboravljaju da je bilo samo 1 razlike a da je pretposlednji napad AD lagano usao i poentirao sto smo ponovo ocekivali svi mi koji se nismo sa Sevojno-Partizan prebacili na NBA. Necu da ponavljam isto, pre mene vec ima par dobrih komentara koji ne gledaju crno i belo sve.

Zao mi sto ce zbog ove trapavosti Denver za par nedelja ostati zabelezen u istoriji NBA kao sampionski tim sa najvise poraza u plejofu. Ne kazu navijaci dzabe "Nugg Life"

DžaBu

pre 3 godine

@Denver Dinosaurus

Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati. Samo evo ja kao lajik bih samo pitao da li si možda znao iz pouzdanih izvora da Nuggetsi idu čovek na čoveka i da se prate do kraja ili se odlučili na preuzimanje iz bloka? A ta demagogija da je Davis drugi najbolji igrač..pusti to. Da je lopta otišla na Greena I pogodio bila bi priča to im je najbolji šuter za 3 poena nije smeo on da sutne.. a kao još jedan mali detalj tebi kao generalu posle bitke je taj da je Lejkersima bio dovoljan i šut za dva poena pod košem tako da je to mnogoooo teže braniti sa svim opcijama na stolu otvorenim NEGO da je razlika bila 3 poena i da su ZNALI da će lopta ići van na šut za tri..tada bi se postavljala široka odbrana i ne bi se brinulo za ulaz pod košem. Lepota košarke je upravo ovo..faktori iznenadjenja :) Aj Veliki pozdrav.

Koza

pre 3 godine

LBJ hater

A kad nije. Jednu titulu mu spasio Alen najvecim klac sutem u istoriji NBA. A drugu Irving. Daleko da je ovaj sut Davisa za titulu ali ne sumnjam da c ei u finalu biti neka situacija ovog tipa.

sasa jokic

pre 3 godine

Plamli se odsekao od straha, imao je dva metra izmedju Lebrona i Dejvisa, mogao je da ga prati do kraja i da ga blokira. Zatrcao se u Lebrona i vice Grentu da preuzima, a ovaj totalno zaklonjen.
Medjutim ovo treba posmatrati kao; jednom pobedis uz zvuk sirene, drugi put izgubis.....to je sport.

zzzz

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)


Koliko se plusevi lupaju napamet najbolje pokazuje broj pluseva na ovaj komentar. Lik priča kao da je bilo dva poena razlike za Denver pred poslednji napad Lejkersa.
Zbog toga mu skoro ceo komentar pada u vodu.
Izgleda da niko ni ne čita šta neko piše.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

malo mi je bezveze sve ovo prepisivati sreci i nesporazumu a svi kao da se prave ludi da su Lejkersi TRI puta sutnuli za pobedu, prvo trojku pa dvojku pa tek onda Dejvis opet trojku pa jedna od tri mora uci, Denver je ovo morao vec posle suta Karuza uzeti pod kontrolu a ne ocekivati da ce protivnik tri suta za redom promasiti za pobedu, ovo je krivica cele ekipe sto nisu bolje gradili kos prilikom skoka a ovakav sut Dejvisa i da je Plamli bio na njemu tesko bi ga nesto posebno poremetio...

Korona

pre 3 godine

Au brate gde je kreno Plamli. Jos nesto on kao rasporedjuje igrace. Otkaz i da vrati sve pare sto je do sad uzeo od tima. Da vrati ako ima obraza.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Kriv je Jokic,ocajno prvo poluvreme i na kraju Dejvis preko njega 30+ poena i sut za pobedu
(Xnodeh,plavi bećar, 21. septembar 2020 09:10)

"Strucnjak"

sasa jokic

pre 3 godine

Nekad dobijes uz zvuk sirene, nekad izgubis. Neverovatno je da igrac odluke Dejvis dobije toliko slobodnog prostora za poslednji sut. Plamil....sta ce on u igri, drvo najobicnije od igraca.

panter pudlica

pre 3 godine

Morao je Grant da izadje kada je Plamli prisao. Jokicu i nije bilo mesto da brani taj sut, vec kad niko... LeBron nije ni pravio blok.
Zakljucak, potpuna konfuzija!
(zainteresovani, 21. septembar 2020 05:27)

Zašto uporno svaljujete krivicu na Granta? Čovek je čuvao Lebrona i nije njegova krivica što je Plamli panjina kakve nema i ispada iz utakmice bez ičijeg bloka. Meloun izgubio utakmicu uvođenjem ovog ograničenog u takvom momentu, kome nije prvi put da tako ispada...

panter pudlica

pre 3 godine

Plumlee naravno, kakvo preuzimanje kada bloka nije ni bilo.
(DusanUS, 21. septembar 2020 05:11)

E bravo majstore. Čitam ove pametnjakoviće koje krive Granta zbog Plamlijevog debilizma.

isprani mozgovi

pre 3 godine

pa na snimku Jokić kasni šta pričate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (seljačka eskadrila, 21. septembar 2020 08:31)

Ne razumes se u ovaj sport, batali da ga komentarises.
A, ne samo ti...vidim da ovde ima bas vrlih "strucnjaka".

Terza

pre 3 godine

Malone je najveći krivac. ubaci Plumlee-ja koji je još od serije sa Clippers-ima neupotrebljiv u odbrani i stavi ga još na Obrvu... Bolje bi bilo i da he MJP stavio, koji se takođe ne snalazi u odbrani, najblaže rečeno.
Nego, ove "stručnjaci" pišu o "lošoj partiji" Jokića do poslednje četvrtine. Momak je imao, čini mi se, 18 ili 20 poena do tada, a batine koje je dobio u poslednje 2 utakmice su veće nego sve što je "popio" za celu sezonu i 2 runde play off-a. Takva odbranа se igrala i tolerisala pre 20-30 godina. Jojić nema taj respekt kod sudija da ga štite kao LBJ, Hardena i ostale, a da ima, dao bi 30 juče samo iz bacanja. I još onakva partija na kraju utakmice, to je za svaki respekt, a ne za pljuvanje... Jedina zamerka može da bude što je prerano završio poslednji napad Denvera i dao LA-ju mnogo vremena za šut za pobedu (na kraju su Lakers-i i pobedili trojkom iz drugog napada). Ali pogodio je, doneo vođstvo,a pre toga vratio svoj tim "iz mrtvih". I to je loša partija?

Jaki

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

kako vi svi znate koji je dogovor bio ..
Jokic je kriv...trebalo je da preuzme AD...a ne da cuva izvodjaca...
(kimi, 21. septembar 2020 11:41)

Veze ti nemas. Mislis da igraci sami biraju sta ce i koga da brane ?!

Anfield

pre 3 godine

Jokić je kriv. Kriv je što mora da igra sa 3 krštena igrača i grupom građana.

Plamli majstor, dve sekunde pre kraja a igrač koga treba da čuva je na 4 metra od njega, izvlači se na šut i pogađa trojku, genijalno.

Za sledeću sezonu: Plamli out, Milsap ili out ili veteranski ugovor, samoproklamovane zvezde i zvezdice sa sve carinicima i grupom građana u trejd i da se dovedu dva superstara i 4 igrača za rotaciju.

Ukoliko se sve ovo ne ostvari, Jokić će tu biti jedini krivac ukoliko potpiše ugovor a ne spakuje dva 'leba i pola kile sira i ne zaputi se na zapadnu ili istočnu obalu kao neograničeno slobodni agent.

Nema tima u NBA kome Jokić nije potreban.

bmiles

pre 3 godine

Kriv!?Kriv Dejvis jer je pogodio,trener koji nezna da postavi odbranu,Plamli koji je ispustio da prati svog igraca itd.Ubi se Kris Veber pricajuci za vreme tajm auta kako je najbolje na 20 sec do kraja da se odmah napravi faul jer bi tako imali zadnji napad i mogucnost da Jokic ili Marej odluce!Verovatno je pomislio na onaj njihov slucaj pre 18 godina i trojka Horija,jer su i tada svi diskutovali da li je trebalo praviti faul na Sekilom iako je ostalo samo 9 sekundi do kraja te utakmice.Sad smo svi generali i pokusavamo da nadjemo opravdanje ili resenje,a u stvari sut Dejvisa,kao nekada Horija je odlucio,a to mogu samo vrhunski i klasni igraci kao Dejvis koji je u dve utakmice dao 72 poena,Jos nesto svi zaboravljaju veliki udeo Ronda u obe pobede LAL a to je upravo taj uteg na vagi koji Denver nema.Utakmice odlucise igraci od iskustva i sigurni u svoje umece sto su veceras pokazali Dekjvis i Jokic.Svi ce sad optuziti Plamlija,Granta,Dozijera a niko da spomene da je sut za 3 poena opet bio na strani LAL i da je Marej sutirao uzasnih 2 od 9 za tri poena,ceo tim 8 od 24 pokusaja,da ne spominjemo dominaciju u skokovima 41 -24 pogotovo ofanzivnih 13-7 za LAL koji su verovatno bili odlucujuci narocito onaj zadnji Grina nakon promasaja Karuza,zatim blokade Mareja koji nije uspeo da pronadje skokom Milsapa! Svi se secamo da je Divac odbojkom vratio na ruku slobodnom Horija za pogodak ,ovo sinoc ne odbraniti 2,1 sec pre kraja je greska svih igraca uz majsyorstvo Sejvisa.Kraj price.

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Kad tvoj igrač na basketu ispred zgrade odigra ovako, oteraš ga u tri lepe...i odeš na pivo, a on ode kući i ne izlazi 7 dana od sramote.

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

Goran Vrhovac

pre 3 godine

Plumlee je definitivno kriv jer mu je Grant rekao sta da radi ako bude bloka od strane Le Brona, a posto bloka nije bilo trebao je cuva svoga covjeka i da reaguje u skladu sa situacijom, tj. da trci za Davisom, ali on to nije ucinio.
Nikola je vidio u cemu je problem i pokusao da spasi sto se spasiti da. E zato je Nikola Jokic vrhunski igrac, a Plumlee rezerva i to je ta razlika izmedju vrhunskog igraca i ovog panja. Jer vrhunski igrac misli svojom glavom i odluke donosi u stotom dijelu sekunde. Sto je rekao prije neki dan Lilard o Jokicu i sta ga cini vrhunskim igracem bez obzira sto jedva skoci-timing, spacing, glava i sta sve jos ne. Ipak, glavu gore vidjelo se da se mogu nositi sa Lakersima, ako imaju posteno sudjenje.

panter pudlica

pre 3 godine

штета. Грант је требао да изађе на Дејвиса.
(Вук Караџић, 21. septembar 2020 05:48)

Trebao je da je kojim slučajem Lebron pravio blok. Pošto to nije uradio, plamli je po stoti put ove sezone ispao u odbrani kao nezainteresovan i apsolutno mi nije jasno šta se dešava u njegovoj glavi.
Preuzimanje se vrši jedino kod blokova. Ne vrši se kada jedan igrač spava u odbrani.
Nije Grant uopšte kriv zbog ovog lika koji je očigledno zaostao u razvoju...

Gro8ar

pre 3 godine

Mislim da je kriv Maloun, očekivao je da će LeBron uzeti poslednji sut, vidi se iz komunikacije Plamlija i Granta.. e sad to sto Plamli u datoj situaciji nije u stanju sam da proceni šta treba da radi, pa i to opet na neki način ide na dušu Malouna, jer on dobro zna koliko Plamli nije igrač koji ume da improvizuje(da ne kažem razmišlja)..Šteta za Denver, moraju nekako da se izdignu probaju da dodju do 1:2 jer mislim da bi 0:3 bilo previše za preokret..

Urox

pre 3 godine

Za ovo bi trebao dobiti momentalni otkaz.
Ali ne samo on.
Ko bi trebao dobiti otkaz zbog toga što u trenutku kada je lopta bila u Marejevoj ruci nije tražio tajmaut?
(KOSTA1703, 21. septembar 2020 04:51)

Dok ne osigura loptu 100% ne moze da se trazi time out

vrg

pre 3 godine

Kriv je Malone koji iz igre vadi iskusnog defanzivca Milsapa da bi ubacio muvu bez glave Plamlija. Malone nikako da shvati da je Plamli katasrofa ne samo u napadu vec i u odbrani. Citav zadnji napad Lejkersa je cist promasaj za Malonea. Prvo, trebalo je ukrasti desetak sekundi bez faula a onda napraviti faul jer su imali jos jedan faul fore bonusa. Zatim je trebalo napraviti faul na LeBronu; velika je sansa da bi Bron promasio barem jedno, a cak i da da oba Denver bi imao desetak sekundi za zadnji napad. Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke. Malone je imao nekoliko opcija a on je izabrao najgoru i dozvolio otvoren sut za tri poena igracu koji je jedini pogadjao u cetvrtoj cetvrtini. Mislim, sta reci, totalni diletantizam.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

druze mnogo si stvari nalupao. centar im je iz trka dao trojku, to se desilo sad i nece nikad vise i kriv je plamli sto stoji i ne pomera se bukvalno.
ali ova ideja da puste lakerse da im sutiraju dvojku, a vode samo 1 poen razlike. moras biti genije da ovo napises.
ni ovo sa fauliranjem dzejmsa nije nista pametnije. ovo sto su odlucili je bilo dobro, ali su lose izveli i imali neverovatnu nesrecu da lik koji se ziv ispromasivao pogodi.
kakogod, sudije bi do kraja serije svakako navukle za lejkerse. steta je jedino sto nikola nije dobio jos jedan highlight u karijeri, ali ok. brojke su tu i on je tu. i nadam se da ce biti jos duuuuugo.

tata

pre 3 godine

ništa ovde nije gotovo. Dečaci su pokazali dve stvari:
-mogu da se nose sa ovim životinjama
-dobiće ih na sveŸinu u sledećim utakmicama

dozier koliko god kriv za promašena slobodna bacanja, doneo je preokret svojim ulaskom

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena... malo je i cudno sto su branili napad kad su lejkersi imal 20 sekundi, mozda logicnije bi bio faul pa zadnji napad da ima Denver..

111

pre 3 godine

Plamli, krece da trci za Dejvisom i ostavlja ga da bi udvojio Lebrona iza koga je vec Grant? Dejvis ostaje sam uz aut liniju, Jokic je izvodio aut i pokusava da pritrci na samog Dejvisa koji je vec u skoku i sutira? Zasto si covece ostavio svog igraca i to kakvog sutera?

Imay

pre 3 godine

Ljudi, Plamli osim što je limitiran košarkaš ima još i tremu, pa u plejofu igra još lošije nego inče (što nije lako izvesti)! Pogledajte koje su sve igrače za tu platu mogli da imaju!

Denver Dinosaurus

pre 3 godine

@DžaBu

"Iz tvog komentara sam naučio da bi ti totalno sve neutralizovao i da Lejkersi ne bi prdnuli pored tvoje postavke :) dobro je znati."

Pa to tvoje da je morao neko da prihvati loptu, nema moranja, sve se prati i sprečava, otežava.
Drugo, igrač je sam, zar da primi neko na otvorenom šutu, totalno bez čuvara. Po tebi sve je to normalno.
Da su išli na dva (ili kontakt, faul), uz čuvara ispred sebe, pa nek pogodi. Ovako je očajno odrađena odbrana. Nakon tajmauta. U najvažnijim momentima meča, 1 je ostavio igrača samog. Posle ili u toku bitke, to s desilo, nažalost. Nema šta da da opravdavaš.

NastyB

pre 3 godine

Krivi su i Plamli i Grent. Imaš dve sekunde, lopta ide ka Dejvisu, a Grent čuva LeBrona kao da će ovaj da uzme loptu ako Dejvis promaši. To se zovu igrači bez trunke košarkaškog IQ, pa mora Jokić da istrčava sa 3-4 metra razdaljine da pokuša da izblokira.

Masariko

pre 3 godine

Treca opcija bi bila da dozvole Lejkersima sut za dva poena pa da idu na produzetke.
(bskfan, 21. septembar 2020 05:29)

Ovim si upropastio sve što si napisao. Ti i ne znaš rezultat, a pametuješ. Denver je imao prednost od jedan poen, a ne dva.

Rafa30

pre 3 godine

# Link komentara
Bsk fan

Ja ne znam majke mi sta si ti gledao, ali Denver je vodio
103 102
A ne 104 102

To totalno sve mijenja..
Znaci :
1) ne mozes radit faul na Jamesu jer ako pogodi oba, gubis.

2) cak i ako primis ta 2 poena, kao sto ti kazes, to nisu produzeci, nego si izgubio.

Prema tome, nisi to bas najbolje sve obrazlozio.

BorisSrb

pre 3 godine

Nazalost greska je Melona, jer je ubacio igraca bez da je timu objasni sta ce ko da radi i koga da cuva jer Grent ne geleda ni loptu ni kretnju ostalih, jedino gleda Lebrona i ne preuzima Dejvisa kad je lopta ubacena, a Jokic je za stotinku zakasnio da blokira sut. Splet ne srecnih okolnosti i dosta srece za lejkerse koji su u zadnjoj cetvrtini u dva napada zadnjoj sekundi napada pogodili 3 poena...

sryugos

pre 3 godine

Grent nikako ne može biti kriv jer ispravno pokriva Lebrona. Da je Grent krenuo da izlazi otvorio bi autoput Lebronu do koša, jer mu Plamli prilazi sa strane linije za tri. Tačno bi onda Lebron dobio loptu i zakucao za pobedu. A i Grent nije ni mogao primetiti Dejvisa od Lebrona.
Kriv je Plamli, se zakucava se u Lebrona (a on uopšte i ne pravi blok) i napušta svog igrača koji ostaje sam. Jokić je prosto predaleko da bilo kako pomogne.

KOKI

pre 3 godine

Rezultat je nerešen na kraju utakmice (možda). Kada je Denver imao 56 poena Grent ili Milsap su postigli sledeći poen, a rezultat je ostao na 56. Da li sam dobro video?
(Jaki, 21. septembar 2020 10:42)

Ne, Milsap je postigao 56. a Grent 58 i oba su upisana

sryugos

pre 3 godine

I jos nesto... Sam koncept poslednje odbrane je los. Izvodjac auta se ne brani ako je onoliko malo vremena ostalo. Osim ako nisi Tako Fol i onda si tu da ne moze da se da veoma precizan pas jer je veoma malo vremena ostalo. Na ovo vrijeme od preko sekunde suter s bilo kakvim pasom moze da se namjesti na sut, tako da Jokicevo branjenje ubacivanja jer bilo krajnje nepotrebno.
(Srba, 21. septembar 2020 10:20)

To jeste zanimljiva ideja ali 2 sekunde možda i bude dovoljno da mu neko, tu blizu, brzo odbojkaški dobaci loptu nazad a da onda napušteni izvođač šutne ili položi u koš. Rizik je to.