Četvrtak, 17.09.2020.

17:29

"Da promenim zemlju zbog poreza? Otac mi je rekao: 'Ovde si rođen, ovde ostaješ'"

Italijanski teniser Fabio Fonjini otkrio je zanimljive detalje iz svoje karijere.

Izvor: LN

"Da promenim zemlju zbog poreza? Otac mi je rekao: 'Ovde si roðen, ovde ostaješ'" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

mr

pre 3 godine

Па шта да мења кад су му и главни спонзори итлаијанске фирме, Армани, шпагете, ... Спонзорима се не исплати да шаљу паре напољу.

Stav

pre 3 godine

Obična glupost..."ovdhe su rođen, ovdije ostaheš".
To više ni na filmovima bend..
U ostalom Đoković je uplatio Italiji 1.000.000€, kolko je taj "patriota"

bax

pre 3 godine

Rodjace, za pare koje zaradjujes od tenisa nije ni isplativo da menjas drzavu. Ako aludiras na Novaka, smesno je porediti nekog ko je zaradio 150 miliona i ustedeo 70, od tvoje matematike!!

Darko

pre 3 godine

Kada ga je pre par dana na finjaka uporedio sa Kirjosom oko onog incidenta, ja dobih gomilu minusa, kao nisam shvatio šalu. Evo ga sad, ponovo ga na finjaka spušta, zna se i koga najviše.

Nije on baš tako sladak, zafrkant jeste, Nole je "cool" sa njim, ali...

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.
(ElHombre, 17. septembar 2020 19:21)
*je predstavljala Rusiju, pardon.

Milan_PT

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.
(Mali Budo, 17. septembar 2020 19:58)

Evo ga opet Mali Budo, propali student književnosti sa Filološkog, da prosipa nepotrebne podatke sa Vikipedije i da se blamira nepoznavanjem iste te književnosti. Njemu je hrvatska reč "zgubidan" besmislena imitacija ko zna kojeg jezika??? Ko je shvatio šta je hteo da kaže, svaka mu čast.
A da je propao student književnosti svedoči podatak da još nije stigao da pročita "U registraturi", gde je "Zgubidan" nadimak oca glavnog junaka Ivice Kičmanovića. Da je barem odgledao izvrsnu TV seriju gde je briljirao Rade Šerbedžija, i u ulozi Zgubidana, neponovljivi Fabijan Šovagović...

miki

pre 3 godine

Nazalost, mesto zverev i sapalov da igraju za Rusiju, oni igraju za njemacku i kanadu, kao i Raonic, a roditelji zvereva su bili sovjetski teniseri!

Slovenac

pre 3 godine

@Srle, nije bitno samo drzavljanstvo. Ako ti radis vani, plus vani i zivis, preneo si svoj ekonomski interes van maticne zemlje. I ne moras nista njoj vise placati. Toliko o "nemogucnosti" izbegavanja placanja poreza za Novaka.

vec smo navikli na vase komplekse susjedi

pre 3 godine

@calcio fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci nije problem Nole, vec nesta drugo

kompleksi

pre 3 godine

@calci fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci ije problem Nole, vec nesta drugo

vaxilar

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.
(Novak Đoković, 17. septembar 2020 19:51)

Ok, a sto onda ti i ja MORAMO da placamo porez, a on ne mora? Po cemu je on vise drzavljanin. ego ti i ja? Ni po cemu. Nek ga plati

Milan_PT

pre 3 godine

A zašto nijedan od "poreskih stručnjaka" sa sajta ne ode u Poresku upravu i ne prijavi Novaka zbog neplaćanja poreza?
Zato što znaju da je jedna stvar anonimno lupetanje na sajtu B92, a plaćanje poreza veoma veoma ozbiljna stvar. Još u XIX veku Oskar Vajld je rekao da su u životu samo 2 stvari neizbežne: smrt i porez.
Novak plaća porez u zemljama gde ostvari zaradu, a to nije Srbija. U Srbiji ništa ne zarađuje. Firma Family Sport je prijavljena na njegovog oca i brata i oni plaćaju porez. Na nekretnine u Srbiji i oni i Novak plaćaju porez.
Pošto nema nikakvu zaradu u Srbiji, Novak nema obavezu čak ni da podnese prijavu. A da je kojim slučajem umesto u Monaku, prijavljen u Beogradu, opet ne bi plaćao porez, jer je oko 40% zarade već ostavio u SAD, Australiji, Velikoj Britaniji, Francuskoj. Pošto su tamo stope poreza veće od srpske (20%), onda nema doplate poreza. Da je tamo stopa poreza manja od naše, onda bi morao da doplati Srbiji do 20%. Kad bi u Srbiji stopa poreza na velike sume bila 50% i viša, kao u Austriji ili Švedskoj, onda bi Novak rezident Srbije bio i naš poreski obveznik...

pedja

pre 3 godine

Zato što je Novakov tata morao da uzme 3m e od zelenaša, a TSS nije hteo da da ni dinar za razvoj igrača. Zato i treba da daje novac po evropskim državama. Da je pametan nikad i da ne dođe...

Goran

pre 3 godine

Novakovi roditelji nisu bili siromašni. Vjerovatno su dosta radili ali su imali para da malon Novaku priušte Jelenu Gencic za trenera. Da ga vode po turnirima i u zemlji i inostranstvu.Tenis na svjetskom nivou mogu da igraju samo oni čiji roditelji imaju para za to.U svakom slučaju prije nego postignu neki zapažen rezultat. Plaćanje poreza!? Ispravan izgleda komentar Fonjinijevog oca (iako je bogataš) da onaj tko placa veliki porez i zaradjuje mnogo pa prema tome moze ugodno da živi.

Srki

pre 3 godine

@Max

Ja sam govorio o IMOVINI koju ima u Srbiji, a ti pričaš o Moniki Seleš, Janici Kostelić, Mesiju, Ronaldu i porezu na zaradu. Ko vas plaća da stalno spinujete i menjate temu!?

peta mesna

pre 3 godine

Više je Nole dao kroz svoj fond, nego Nadal za porez.
(saša, 17. septembar 2020 19:20)

dao, ali koalama u australiji... srbiji tesko

Srle

pre 3 godine

Prebacivanjem prebivališta u Monte Karlo državljanin Srbije ne može da izbegne obavezu plaćanja poreza u Srbiji na svoj svetski dohodak jer Srbija nema potpisan ugovor sa tom zemljom o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.
Dakle teniser koji je državljanin Srbije treba da prijavi Srbiji svoj svetski dohodak i plati porez na njega, ukoliko dohodak nije stečen radom u nekoj od država sa kojima Srbija ima potpisan ugovor o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.

Spisak država se nalazi na sajtu Ministarstva finansija. Monte Karlo nije na tom spisku, jer nijedna država takav ugovor ne želi potpisati sa njima jer za bogate imaju bukvalno nulte poreze ako kupe nekretnine kod njih i prijave boravak.

Hak Fin

pre 3 godine

Covek se rodio u San Remu, a zivi sada malo dalje, isto na obali Arma Di Taggia, predivan kraj. I sto bi onda isao u MC npr. E sada bas ne znam poreske propise u Italiji, no vidim da su se Beretini i Siner preselili u MC,a vecina ostalih tenisera iz Italije i dalje imaju tamo prebivaliste, tako da ima lgike u tome da i dalje ima prebivaliste u Italiji.

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.

istinabre

pre 3 godine

Novak se učio sam,nije ga učila neka fakulteta, zaradio pare u tudjini,zašto bi te pare morale biti srpske?

Da bi on otvorio neku trgovinu ovde, pa bi samo srpski narod kupovao od njega, razumem da plaća porez u Srbiji, ali njemu ne plaća srpska raja pare sponzora i karte za teniske turnire!

Novak Đoković

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.

Mali Budo

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.

iks

pre 3 godine

Svi vi koji kažete da Srbija ništa nije dala Novaku dok je bio dečak treba da se setite tog vremena. Kad je on odrastao, bio je haos, ratovi, sankcije, nestašice robe, hiperinflacija, kriminal. I u tim okolnostima da se pomaže razvoju škola tenisa i mladih talenata?

Salle

pre 3 godine

Ovde si rođen i ovde moraš da ostaneš. Plaćaćeš bogatstvo? To znači da si i zaradio bogatstvo. "I imaćeš unutrašnji mir" - u prevodu, ne treba ti Pepe xD

Mišel

pre 3 godine

Novak pare od turnira ne zarađuje u Srbiji. Da li znate jednog gasterbajtera koji porez na svoju zaradu plaća u Srbiji? Ne. Svi plaćaju u zemlji u kojoj zarađuju novac. Na us openu se 30% od novca odmah vrati državi. Od preostalih 70%, što je zarada možeš da radiš šta hoćeš. Pravo pitanje je što u našoj zemlji ne moze da bude porez za sportiste kao u Monaku. Pa da kod nas dolaze stranci da ostavljaju pare.

Max

pre 3 godine

@Srki
Prijatelju mene niko ne placa. Kod vas ima milion botova na komentarima. Ja nisam jedan od njih. Volim procitati vijesti iz susjedstva i vidjeti kako ljudi razmisljaju. Te sportase sam naveo kao primjer gdje je drzava zakazala a trazi dio kolaca. S kojim pravom? U HR nema poreza na imovinu. Ne znam kako je to regulirano kod vas. Znam samo da su npr. Sasa Popovic ili Brena kupili nekretnine u HR. Kupili ,ne ukrali. Platili porez na promet nekretnina ili cak i PDV(25%) ako se radilo o novogradnji. Ako ti znas da je Djokovic na neposten nacin dosao do imovine u Srbiji ili da je nesto izvarao drzavu po pitanju poreza prijavi ga brate. Meni drzava uzme na godisnjem nivou debele pare. Mirovinsko i zdravstveno bih platio i sam bez problema ali kad mi naplate porez na prihode po najvecoj stopi a ja pare zaradio tukuci more po bijelom svijetu dodje mi da se upucam.Stalno na brodu ,kopno vidis ali prilikom ukrcaja ili iskrcaja moras biti na brodu. Uzmes teret i plovis dalje. I onda ti se drzava javi u 2. mjesecu da predas poreznu prijavu i platis porez. Moja tetka je zaradila penziju u CH.A HR uredno uzima par hiljada kuna mjesecno? Zasto? Jer je drzavljanin neke drzave u kojoj zivi a nema dana radnog staza ni u SFRJ ni u HR. O tome govorim.

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....
(Splicanin, 17. septembar 2020 18:11)"

Ma ajde...dobrotvorni rad?

Porez je zakon...zakon mora da važi za sve pa i za njega. Ako posle plaćenog poreza hoće da se bavi dobrotvornim radom niko mu ne brani.

Je li Možeš ti da izabereš da daješ u dobrotvorne svrhe onoliko koliko ti proceniš da ti je ok umesto što moraš da platiš porez?
Ne možeš naravno...tako ne može ni Nolo osim ako ne pobegne (da, pobegne) u neki poreski raj.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Zato što se u Italiji zna gde idu pare od poreza (šmajser, 17. septembar 2020 18:19)

Naravno da se zna! U BUNAR BEZ DNA.

Djordje Delic

pre 3 godine

Kaze Fonjini kome je cale milijarder poslednjih 15 godina i kome je Italija omogucila da to i postane. Ja dobijem otpremninu 45000 eura po ugovoru, drzavi moram petinu da dam. I to kojoj drzavi?

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)"

Mnogima je to ciničan i ironičan način da iskažu koliko "visoko" mišljenje imaju o Nolo-u...recimo meni.

Druga stvar je ta što je njemu ime Novak...nadimak je i mogao da mu bude baš Nolo jer ne postoje gramatička pravila o tome šta može a šta ne može da bude nadimak. Baba je mogla da ga zove i Noki, Noko, Novo itd...itd.

Karlo Prvi

pre 3 godine

Fonjini je inače iz Ligurije - dakle njemu bi bilo isto da živi u Monte Karlu, koji je na oko 60 km od njegovog rodnog mesta. Ovo je dakle stvar principa - svaka mu čast, i njegovom ocu.

Kukatilo

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.
(Mikii, 17. septembar 2020 18:52)

Ne moze da shvati da je Nolo posprdan nadimak. Sta ce mucenik...

Prof Zez

pre 3 godine

Kad je covek rodjen u najlepsoj zemlji na svetu, na obali mora, u san remu.. Zemlji poznatoj po vrhunskom sportu.

Batalite poredjenja sa Novakom, iz ove prcije je svako kome nije stalo do kafica sokića utekao cim je pare zaradio

Radijator

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.
(Ganci, 17. septembar 2020 18:14)

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne kapiraju ovo... al onda opet...ti isti ljudi izglasase ONOGA, pa napunise Marakanu onoj i onima...i na kraju krajeva...obozavaju Noloa :)

Mikii

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.

Popa Bebovic

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

SPQR

pre 3 godine

Neviđen prostak. Ko razume italijanski još više ga ne vari. Usput, on živi u Barseloni!
Videćete kad sutra objave kako ga ganja poreska služba

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro istina skoro pa svi navijamo za Denver koji je uradio više nego što se očekuje jer realno ako uzmu jednu pobedu protiv Lakersa biče dobro samo,da nemode sramota i peglanja sa 50 razlike za lejkerse svaku utakmicu e vidite u tome je velika razlika kod novaka znaš,da ide na finale i pobedu stvarno je malo tih Mastersa gde nole nije igrao čitave sezone u finalu retko kad u polufinalu i pravo čudo,da rekordi nisu oboreni još kad mu rade stvari kao na us openu ili ostalim slemovima gde namerno rade pritisak kako bi se Novak bavio nekim drugim stvarima kad treba osvojiti Grand slam.

Nimbus4beginners (BTC) Telegram

pre 3 godine

Ovo se prinenjuje u zemljama gde ZNAS ZASTO PLACAS POREZ!

Pogledajte fasade srpskih gradova, prevoz, puteve, politiku i jasno ce vam biti zasto neko ne zeli tu da placa porez ili pak da zivi!

Svet je veliki a zivot je jedan.

Rex

pre 3 godine

Nije ni igrao to cetvrtfinale RG 2011.Zbog toga je Novak ispao iz ritma i izgubio od Federera u PF i prekinuo niz od 43 uzasopne pobede.Fabio je indirektni krivac za to.

srbendaodffshore

pre 3 godine

Meni je bolje da ne platim porez državi jer znam da će da da te pare u staro rusko gvožđe, meni je bolje da Novak onda uzima te milione i daje gde on želi i svi znamo da jeste dao narodu pare koje od države nebi dobili!

Pametan je taj Novak, da ne govorim da jeste napravio neverovatan pomak ka boljoj slici Srba u svetu koja je ta ista politika uništavala godinama! Za to nije plaćen!

Igor

pre 3 godine

Djokovic nije promenio zemlju, samo je prebacio prebivaliste, zbog poreza. Njemu je zastava Srbije na mecu, ne secate se? Da li je to ok sto ne placa ove porez? Ja mislim da jeste. Postupio bih isto i mislim da su licemerni svi koji kazu suprotno. To pricam iz perspektive da je ovo normalna zemlja. A mi smo jos lopovska zemlja gde krade ko stigne i to bi zavrsilo u necijim dzepovima. Dao je on dovoljno ovoj zemlji, i vise nego sto mu je ona vratila.

Srki

pre 3 godine

@Nimbus4beginners (BTC) Telegram

O čemu ti pričaš? Onaj neka plati porez Srbiji na imovinu koju ima u Srbiji! Ako ti kupiš stan u Beogradu, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na taj stan plaćaš državi Srbiji! Ako registruješ firmu u Srbiji, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na firmu plaćaš državi Srbiji!

Kio BL.

pre 3 godine

Dobro,neko je otisao zivjeti u dr.drzavu,a za svoju gine i osvaja trofeje(citaj No1e),a drugi (citaj Fabio)je ostao "patriota "i samo ucestvuje na turnirima.

Game of Trolls

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Nije problem (samo) u školi nego u đacima!

secikese

pre 3 godine

Zakljucak svih ovih prepucavanje je da Srbi (opet) hoce da se grebu kod gastarbajtera za malo kesa. Zato oni navijaju za Novaka - ali bi jos vise voleli njegove pare!

Max

pre 3 godine

@ Srki
Jasno mi je da ima zgubidana koji jedva cekaju jednu ovakvu vijest da opletu po N. Djokovicu. Pustite covjeka vise na miru. Sta je on dobio od Srbije? Ili Monika Seles od bivse drzave? Da mu roditelji nisu pekli palacinke na Zlatiboru nikad ne bi bio svjetski broj jedan a ako Bog da i GOAT. Sto se tice poreza trebate znati da se porez placa u onoj drzavi u kojoj je ostvarena zarada. U Njemackoj je stopa reichensteuer( najveca stopa poreza za bogatase,sportase...)45%. U Spanjolskoj je 52%...Zelim reci da je npr. Mate Pavic hrvatski pobjednik muskih parova osvojio na US openu 1/2 od 400k US$ i od te polovine su mu Ameri uredno naplatili porez. Sad bi on jadan trebao prijaviti hrvatskoj poreznoj upravi u godisnjoj prijavi koliko je para zaradio da i oni uzmu svoj dio kolaca. Ne prijavljuju se ljudi u Monaku bez veze. Nisu ovce. Zasto bi oni placali porez i Kurti i Murti a neko nikome. A uz to od tog nekoga nisu nikada vidjeli ni cvonjka. Janica i Ivica Kostelic od HR nisu dobili ni lipe onda kad im je bilo najpotrebnije. Spavali u satorima na snijegu i jeli grah i slaninu. Pomogao im Goran Ivanisevic. A kad su pocele pare i medalje da stizu : prijavila se u Monako da ne placa porez. Ima pravo. Da drzave nisu derikoze ne bi Messi i Ronaldo radili ono sto jesu.Sta bi vi napravili da vam neko uzme pola zaradjenog a da drugi neko ceka da i on stavi prste u pekmez. E zato vam je Nole u Monaku a dusmani neka crknu.

matori

pre 3 godine

@A koje si to pare zaradio pa da bi morao da platis "toliki" porez ...hahaha komedija..
(bata, 17. septembar 2020 17:50)

za jedan Masters više nego ti u životu.
inače od igre više od 12 miliona evra plus sponzorski ugovori...
malo li je?

dusan

pre 3 godine

u italiji se pet puta godisnje menja vlada i to nema nikakvog uticaja na zivot ljudi . ZASTO zato sto je italij drzava koja sluzi svojim gradjanima , a u srbiji je obratno .

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

???

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.
(mag, 17. septembar 2020 17:47)

U potpunosti se slazem. U Noleta niko nije verovao, roditelji bez finansijskih sredstava. Kod nas se guraju samo oni koji mogu da daju kovertice. Zato se nadam da ce po okoncanju karijere uloziti bar deo novca u mlade nade koje nemaju podrsku a nasa zemlja ih je prebogata!

Calcio_fan

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.
(Popa Bebovic, 17. septembar 2020 18:18)

ne mogu se sloziti sa prvom recenicom. prekrstavanjem novaka u nolo ili noleaux, navijaci novakovih protivnika novakovim navijacima nabijaju na nos njegovo crnogorsko poreklo i odlazak u monako zbog poreskih olaksica.

Neko iz mase

pre 3 godine

Ljudi, kako vam više ne dosadi da kritikujete Noleta zbog Monaka? Kako već sve ove godine ne razumete jednu, najvažniju stvar: Moze se zemlja voleti i bez da se voli vlada, politička struktura i sav taj naš šljam koji raspolaže našim novcem, novcem poreskih obveznika. Da je Nole iz zemlje koja nije korumpirana i koja je ozbiljna, ne bi nikada otišao iz nje. Daje dovoljno novca u dobrotvorne svrhe, sa jasnim ciljem i bez posrednika. Ne meri se ljubav prema zemlji po ljubavi prema poreskom sistemu.
Hvala.

Splicanin

pre 3 godine

Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....

Ganci

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.

lule

pre 3 godine

Ne, ne, neeee, ne kapiraš ti šta je Patriotizam sa velikim P. To je kada odeš u MC, a ovamo u Italiji izigravaš Italijančinu i angažuješ stotine botova da po celi dan pišu kako si patriota i car.

voja

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.

mag

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.

Da prostite...

pre 3 godine

"Federer se konstantno zeza sa mnom. 'Kako tako dobro izgledaš Fabio?', konstantno me zadirkuje. 'Kada bih samo bio lep kao ti...'", napisao je Italijan.

Rođa ga muvao... ha, ha,ha...

mag

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.

Da prostite...

pre 3 godine

"Federer se konstantno zeza sa mnom. 'Kako tako dobro izgledaš Fabio?', konstantno me zadirkuje. 'Kada bih samo bio lep kao ti...'", napisao je Italijan.

Rođa ga muvao... ha, ha,ha...

Splicanin

pre 3 godine

Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....

Igor

pre 3 godine

Djokovic nije promenio zemlju, samo je prebacio prebivaliste, zbog poreza. Njemu je zastava Srbije na mecu, ne secate se? Da li je to ok sto ne placa ove porez? Ja mislim da jeste. Postupio bih isto i mislim da su licemerni svi koji kazu suprotno. To pricam iz perspektive da je ovo normalna zemlja. A mi smo jos lopovska zemlja gde krade ko stigne i to bi zavrsilo u necijim dzepovima. Dao je on dovoljno ovoj zemlji, i vise nego sto mu je ona vratila.

???

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.
(mag, 17. septembar 2020 17:47)

U potpunosti se slazem. U Noleta niko nije verovao, roditelji bez finansijskih sredstava. Kod nas se guraju samo oni koji mogu da daju kovertice. Zato se nadam da ce po okoncanju karijere uloziti bar deo novca u mlade nade koje nemaju podrsku a nasa zemlja ih je prebogata!

Neko iz mase

pre 3 godine

Ljudi, kako vam više ne dosadi da kritikujete Noleta zbog Monaka? Kako već sve ove godine ne razumete jednu, najvažniju stvar: Moze se zemlja voleti i bez da se voli vlada, politička struktura i sav taj naš šljam koji raspolaže našim novcem, novcem poreskih obveznika. Da je Nole iz zemlje koja nije korumpirana i koja je ozbiljna, ne bi nikada otišao iz nje. Daje dovoljno novca u dobrotvorne svrhe, sa jasnim ciljem i bez posrednika. Ne meri se ljubav prema zemlji po ljubavi prema poreskom sistemu.
Hvala.

voja

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.

Kukatilo

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.
(Mikii, 17. septembar 2020 18:52)

Ne moze da shvati da je Nolo posprdan nadimak. Sta ce mucenik...

Ganci

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.

dusan

pre 3 godine

u italiji se pet puta godisnje menja vlada i to nema nikakvog uticaja na zivot ljudi . ZASTO zato sto je italij drzava koja sluzi svojim gradjanima , a u srbiji je obratno .

Nimbus4beginners (BTC) Telegram

pre 3 godine

Ovo se prinenjuje u zemljama gde ZNAS ZASTO PLACAS POREZ!

Pogledajte fasade srpskih gradova, prevoz, puteve, politiku i jasno ce vam biti zasto neko ne zeli tu da placa porez ili pak da zivi!

Svet je veliki a zivot je jedan.

Mikii

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.

Max

pre 3 godine

@Srki
Prijatelju mene niko ne placa. Kod vas ima milion botova na komentarima. Ja nisam jedan od njih. Volim procitati vijesti iz susjedstva i vidjeti kako ljudi razmisljaju. Te sportase sam naveo kao primjer gdje je drzava zakazala a trazi dio kolaca. S kojim pravom? U HR nema poreza na imovinu. Ne znam kako je to regulirano kod vas. Znam samo da su npr. Sasa Popovic ili Brena kupili nekretnine u HR. Kupili ,ne ukrali. Platili porez na promet nekretnina ili cak i PDV(25%) ako se radilo o novogradnji. Ako ti znas da je Djokovic na neposten nacin dosao do imovine u Srbiji ili da je nesto izvarao drzavu po pitanju poreza prijavi ga brate. Meni drzava uzme na godisnjem nivou debele pare. Mirovinsko i zdravstveno bih platio i sam bez problema ali kad mi naplate porez na prihode po najvecoj stopi a ja pare zaradio tukuci more po bijelom svijetu dodje mi da se upucam.Stalno na brodu ,kopno vidis ali prilikom ukrcaja ili iskrcaja moras biti na brodu. Uzmes teret i plovis dalje. I onda ti se drzava javi u 2. mjesecu da predas poreznu prijavu i platis porez. Moja tetka je zaradila penziju u CH.A HR uredno uzima par hiljada kuna mjesecno? Zasto? Jer je drzavljanin neke drzave u kojoj zivi a nema dana radnog staza ni u SFRJ ni u HR. O tome govorim.

Prof Zez

pre 3 godine

Kad je covek rodjen u najlepsoj zemlji na svetu, na obali mora, u san remu.. Zemlji poznatoj po vrhunskom sportu.

Batalite poredjenja sa Novakom, iz ove prcije je svako kome nije stalo do kafica sokića utekao cim je pare zaradio

Max

pre 3 godine

@ Srki
Jasno mi je da ima zgubidana koji jedva cekaju jednu ovakvu vijest da opletu po N. Djokovicu. Pustite covjeka vise na miru. Sta je on dobio od Srbije? Ili Monika Seles od bivse drzave? Da mu roditelji nisu pekli palacinke na Zlatiboru nikad ne bi bio svjetski broj jedan a ako Bog da i GOAT. Sto se tice poreza trebate znati da se porez placa u onoj drzavi u kojoj je ostvarena zarada. U Njemackoj je stopa reichensteuer( najveca stopa poreza za bogatase,sportase...)45%. U Spanjolskoj je 52%...Zelim reci da je npr. Mate Pavic hrvatski pobjednik muskih parova osvojio na US openu 1/2 od 400k US$ i od te polovine su mu Ameri uredno naplatili porez. Sad bi on jadan trebao prijaviti hrvatskoj poreznoj upravi u godisnjoj prijavi koliko je para zaradio da i oni uzmu svoj dio kolaca. Ne prijavljuju se ljudi u Monaku bez veze. Nisu ovce. Zasto bi oni placali porez i Kurti i Murti a neko nikome. A uz to od tog nekoga nisu nikada vidjeli ni cvonjka. Janica i Ivica Kostelic od HR nisu dobili ni lipe onda kad im je bilo najpotrebnije. Spavali u satorima na snijegu i jeli grah i slaninu. Pomogao im Goran Ivanisevic. A kad su pocele pare i medalje da stizu : prijavila se u Monako da ne placa porez. Ima pravo. Da drzave nisu derikoze ne bi Messi i Ronaldo radili ono sto jesu.Sta bi vi napravili da vam neko uzme pola zaradjenog a da drugi neko ceka da i on stavi prste u pekmez. E zato vam je Nole u Monaku a dusmani neka crknu.

matori

pre 3 godine

@A koje si to pare zaradio pa da bi morao da platis "toliki" porez ...hahaha komedija..
(bata, 17. septembar 2020 17:50)

za jedan Masters više nego ti u životu.
inače od igre više od 12 miliona evra plus sponzorski ugovori...
malo li je?

peta mesna

pre 3 godine

Više je Nole dao kroz svoj fond, nego Nadal za porez.
(saša, 17. septembar 2020 19:20)

dao, ali koalama u australiji... srbiji tesko

Popa Bebovic

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.

Novak Đoković

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.

vaxilar

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.
(Novak Đoković, 17. septembar 2020 19:51)

Ok, a sto onda ti i ja MORAMO da placamo porez, a on ne mora? Po cemu je on vise drzavljanin. ego ti i ja? Ni po cemu. Nek ga plati

Milan_PT

pre 3 godine

A zašto nijedan od "poreskih stručnjaka" sa sajta ne ode u Poresku upravu i ne prijavi Novaka zbog neplaćanja poreza?
Zato što znaju da je jedna stvar anonimno lupetanje na sajtu B92, a plaćanje poreza veoma veoma ozbiljna stvar. Još u XIX veku Oskar Vajld je rekao da su u životu samo 2 stvari neizbežne: smrt i porez.
Novak plaća porez u zemljama gde ostvari zaradu, a to nije Srbija. U Srbiji ništa ne zarađuje. Firma Family Sport je prijavljena na njegovog oca i brata i oni plaćaju porez. Na nekretnine u Srbiji i oni i Novak plaćaju porez.
Pošto nema nikakvu zaradu u Srbiji, Novak nema obavezu čak ni da podnese prijavu. A da je kojim slučajem umesto u Monaku, prijavljen u Beogradu, opet ne bi plaćao porez, jer je oko 40% zarade već ostavio u SAD, Australiji, Velikoj Britaniji, Francuskoj. Pošto su tamo stope poreza veće od srpske (20%), onda nema doplate poreza. Da je tamo stopa poreza manja od naše, onda bi morao da doplati Srbiji do 20%. Kad bi u Srbiji stopa poreza na velike sume bila 50% i viša, kao u Austriji ili Švedskoj, onda bi Novak rezident Srbije bio i naš poreski obveznik...

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)"

Mnogima je to ciničan i ironičan način da iskažu koliko "visoko" mišljenje imaju o Nolo-u...recimo meni.

Druga stvar je ta što je njemu ime Novak...nadimak je i mogao da mu bude baš Nolo jer ne postoje gramatička pravila o tome šta može a šta ne može da bude nadimak. Baba je mogla da ga zove i Noki, Noko, Novo itd...itd.

lule

pre 3 godine

Ne, ne, neeee, ne kapiraš ti šta je Patriotizam sa velikim P. To je kada odeš u MC, a ovamo u Italiji izigravaš Italijančinu i angažuješ stotine botova da po celi dan pišu kako si patriota i car.

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....
(Splicanin, 17. septembar 2020 18:11)"

Ma ajde...dobrotvorni rad?

Porez je zakon...zakon mora da važi za sve pa i za njega. Ako posle plaćenog poreza hoće da se bavi dobrotvornim radom niko mu ne brani.

Je li Možeš ti da izabereš da daješ u dobrotvorne svrhe onoliko koliko ti proceniš da ti je ok umesto što moraš da platiš porez?
Ne možeš naravno...tako ne može ni Nolo osim ako ne pobegne (da, pobegne) u neki poreski raj.

Salle

pre 3 godine

Ovde si rođen i ovde moraš da ostaneš. Plaćaćeš bogatstvo? To znači da si i zaradio bogatstvo. "I imaćeš unutrašnji mir" - u prevodu, ne treba ti Pepe xD

Srki

pre 3 godine

@Nimbus4beginners (BTC) Telegram

O čemu ti pričaš? Onaj neka plati porez Srbiji na imovinu koju ima u Srbiji! Ako ti kupiš stan u Beogradu, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na taj stan plaćaš državi Srbiji! Ako registruješ firmu u Srbiji, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na firmu plaćaš državi Srbiji!

Karlo Prvi

pre 3 godine

Fonjini je inače iz Ligurije - dakle njemu bi bilo isto da živi u Monte Karlu, koji je na oko 60 km od njegovog rodnog mesta. Ovo je dakle stvar principa - svaka mu čast, i njegovom ocu.

Radijator

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.
(Ganci, 17. septembar 2020 18:14)

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne kapiraju ovo... al onda opet...ti isti ljudi izglasase ONOGA, pa napunise Marakanu onoj i onima...i na kraju krajeva...obozavaju Noloa :)

Mišel

pre 3 godine

Novak pare od turnira ne zarađuje u Srbiji. Da li znate jednog gasterbajtera koji porez na svoju zaradu plaća u Srbiji? Ne. Svi plaćaju u zemlji u kojoj zarađuju novac. Na us openu se 30% od novca odmah vrati državi. Od preostalih 70%, što je zarada možeš da radiš šta hoćeš. Pravo pitanje je što u našoj zemlji ne moze da bude porez za sportiste kao u Monaku. Pa da kod nas dolaze stranci da ostavljaju pare.

Goran

pre 3 godine

Novakovi roditelji nisu bili siromašni. Vjerovatno su dosta radili ali su imali para da malon Novaku priušte Jelenu Gencic za trenera. Da ga vode po turnirima i u zemlji i inostranstvu.Tenis na svjetskom nivou mogu da igraju samo oni čiji roditelji imaju para za to.U svakom slučaju prije nego postignu neki zapažen rezultat. Plaćanje poreza!? Ispravan izgleda komentar Fonjinijevog oca (iako je bogataš) da onaj tko placa veliki porez i zaradjuje mnogo pa prema tome moze ugodno da živi.

Calcio_fan

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.
(Popa Bebovic, 17. septembar 2020 18:18)

ne mogu se sloziti sa prvom recenicom. prekrstavanjem novaka u nolo ili noleaux, navijaci novakovih protivnika novakovim navijacima nabijaju na nos njegovo crnogorsko poreklo i odlazak u monako zbog poreskih olaksica.

srbendaodffshore

pre 3 godine

Meni je bolje da ne platim porez državi jer znam da će da da te pare u staro rusko gvožđe, meni je bolje da Novak onda uzima te milione i daje gde on želi i svi znamo da jeste dao narodu pare koje od države nebi dobili!

Pametan je taj Novak, da ne govorim da jeste napravio neverovatan pomak ka boljoj slici Srba u svetu koja je ta ista politika uništavala godinama! Za to nije plaćen!

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Zato što se u Italiji zna gde idu pare od poreza (šmajser, 17. septembar 2020 18:19)

Naravno da se zna! U BUNAR BEZ DNA.

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

Djordje Delic

pre 3 godine

Kaze Fonjini kome je cale milijarder poslednjih 15 godina i kome je Italija omogucila da to i postane. Ja dobijem otpremninu 45000 eura po ugovoru, drzavi moram petinu da dam. I to kojoj drzavi?

pedja

pre 3 godine

Zato što je Novakov tata morao da uzme 3m e od zelenaša, a TSS nije hteo da da ni dinar za razvoj igrača. Zato i treba da daje novac po evropskim državama. Da je pametan nikad i da ne dođe...

Game of Trolls

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Nije problem (samo) u školi nego u đacima!

iks

pre 3 godine

Svi vi koji kažete da Srbija ništa nije dala Novaku dok je bio dečak treba da se setite tog vremena. Kad je on odrastao, bio je haos, ratovi, sankcije, nestašice robe, hiperinflacija, kriminal. I u tim okolnostima da se pomaže razvoju škola tenisa i mladih talenata?

Srki

pre 3 godine

@Max

Ja sam govorio o IMOVINI koju ima u Srbiji, a ti pričaš o Moniki Seleš, Janici Kostelić, Mesiju, Ronaldu i porezu na zaradu. Ko vas plaća da stalno spinujete i menjate temu!?

SPQR

pre 3 godine

Neviđen prostak. Ko razume italijanski još više ga ne vari. Usput, on živi u Barseloni!
Videćete kad sutra objave kako ga ganja poreska služba

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

secikese

pre 3 godine

Zakljucak svih ovih prepucavanje je da Srbi (opet) hoce da se grebu kod gastarbajtera za malo kesa. Zato oni navijaju za Novaka - ali bi jos vise voleli njegove pare!

Rex

pre 3 godine

Nije ni igrao to cetvrtfinale RG 2011.Zbog toga je Novak ispao iz ritma i izgubio od Federera u PF i prekinuo niz od 43 uzasopne pobede.Fabio je indirektni krivac za to.

istinabre

pre 3 godine

Novak se učio sam,nije ga učila neka fakulteta, zaradio pare u tudjini,zašto bi te pare morale biti srpske?

Da bi on otvorio neku trgovinu ovde, pa bi samo srpski narod kupovao od njega, razumem da plaća porez u Srbiji, ali njemu ne plaća srpska raja pare sponzora i karte za teniske turnire!

vec smo navikli na vase komplekse susjedi

pre 3 godine

@calcio fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci nije problem Nole, vec nesta drugo

Hak Fin

pre 3 godine

Covek se rodio u San Remu, a zivi sada malo dalje, isto na obali Arma Di Taggia, predivan kraj. I sto bi onda isao u MC npr. E sada bas ne znam poreske propise u Italiji, no vidim da su se Beretini i Siner preselili u MC,a vecina ostalih tenisera iz Italije i dalje imaju tamo prebivaliste, tako da ima lgike u tome da i dalje ima prebivaliste u Italiji.

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.

Milan_PT

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.
(Mali Budo, 17. septembar 2020 19:58)

Evo ga opet Mali Budo, propali student književnosti sa Filološkog, da prosipa nepotrebne podatke sa Vikipedije i da se blamira nepoznavanjem iste te književnosti. Njemu je hrvatska reč "zgubidan" besmislena imitacija ko zna kojeg jezika??? Ko je shvatio šta je hteo da kaže, svaka mu čast.
A da je propao student književnosti svedoči podatak da još nije stigao da pročita "U registraturi", gde je "Zgubidan" nadimak oca glavnog junaka Ivice Kičmanovića. Da je barem odgledao izvrsnu TV seriju gde je briljirao Rade Šerbedžija, i u ulozi Zgubidana, neponovljivi Fabijan Šovagović...

Darko

pre 3 godine

Kada ga je pre par dana na finjaka uporedio sa Kirjosom oko onog incidenta, ja dobih gomilu minusa, kao nisam shvatio šalu. Evo ga sad, ponovo ga na finjaka spušta, zna se i koga najviše.

Nije on baš tako sladak, zafrkant jeste, Nole je "cool" sa njim, ali...

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.
(ElHombre, 17. septembar 2020 19:21)
*je predstavljala Rusiju, pardon.

Srle

pre 3 godine

Prebacivanjem prebivališta u Monte Karlo državljanin Srbije ne može da izbegne obavezu plaćanja poreza u Srbiji na svoj svetski dohodak jer Srbija nema potpisan ugovor sa tom zemljom o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.
Dakle teniser koji je državljanin Srbije treba da prijavi Srbiji svoj svetski dohodak i plati porez na njega, ukoliko dohodak nije stečen radom u nekoj od država sa kojima Srbija ima potpisan ugovor o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.

Spisak država se nalazi na sajtu Ministarstva finansija. Monte Karlo nije na tom spisku, jer nijedna država takav ugovor ne želi potpisati sa njima jer za bogate imaju bukvalno nulte poreze ako kupe nekretnine kod njih i prijave boravak.

kompleksi

pre 3 godine

@calci fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci ije problem Nole, vec nesta drugo

Kio BL.

pre 3 godine

Dobro,neko je otisao zivjeti u dr.drzavu,a za svoju gine i osvaja trofeje(citaj No1e),a drugi (citaj Fabio)je ostao "patriota "i samo ucestvuje na turnirima.

miki

pre 3 godine

Nazalost, mesto zverev i sapalov da igraju za Rusiju, oni igraju za njemacku i kanadu, kao i Raonic, a roditelji zvereva su bili sovjetski teniseri!

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro istina skoro pa svi navijamo za Denver koji je uradio više nego što se očekuje jer realno ako uzmu jednu pobedu protiv Lakersa biče dobro samo,da nemode sramota i peglanja sa 50 razlike za lejkerse svaku utakmicu e vidite u tome je velika razlika kod novaka znaš,da ide na finale i pobedu stvarno je malo tih Mastersa gde nole nije igrao čitave sezone u finalu retko kad u polufinalu i pravo čudo,da rekordi nisu oboreni još kad mu rade stvari kao na us openu ili ostalim slemovima gde namerno rade pritisak kako bi se Novak bavio nekim drugim stvarima kad treba osvojiti Grand slam.

Mali Budo

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.

Slovenac

pre 3 godine

@Srle, nije bitno samo drzavljanstvo. Ako ti radis vani, plus vani i zivis, preneo si svoj ekonomski interes van maticne zemlje. I ne moras nista njoj vise placati. Toliko o "nemogucnosti" izbegavanja placanja poreza za Novaka.

bax

pre 3 godine

Rodjace, za pare koje zaradjujes od tenisa nije ni isplativo da menjas drzavu. Ako aludiras na Novaka, smesno je porediti nekog ko je zaradio 150 miliona i ustedeo 70, od tvoje matematike!!

Stav

pre 3 godine

Obična glupost..."ovdhe su rođen, ovdije ostaheš".
To više ni na filmovima bend..
U ostalom Đoković je uplatio Italiji 1.000.000€, kolko je taj "patriota"

mr

pre 3 godine

Па шта да мења кад су му и главни спонзори итлаијанске фирме, Армани, шпагете, ... Спонзорима се не исплати да шаљу паре напољу.

mag

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.

voja

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.

vaxilar

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.
(Novak Đoković, 17. septembar 2020 19:51)

Ok, a sto onda ti i ja MORAMO da placamo porez, a on ne mora? Po cemu je on vise drzavljanin. ego ti i ja? Ni po cemu. Nek ga plati

peta mesna

pre 3 godine

Više je Nole dao kroz svoj fond, nego Nadal za porez.
(saša, 17. septembar 2020 19:20)

dao, ali koalama u australiji... srbiji tesko

Splicanin

pre 3 godine

Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....

???

pre 3 godine

Tako i treba, tvoja zemlja je tebi puno dala, u njoj si trenirao u mladjim kategorijama i sad treba da se oduzis a ne da odes. sa Djokovicem je stvar potpuno drugacija, njemu Srbija nista nije dala, ignorisala ga je maksimalno, cak su imali i komentare da on nema potencijal da uspe u tenisu itd. Ma dinar im ne treba dati.
(mag, 17. septembar 2020 17:47)

U potpunosti se slazem. U Noleta niko nije verovao, roditelji bez finansijskih sredstava. Kod nas se guraju samo oni koji mogu da daju kovertice. Zato se nadam da ce po okoncanju karijere uloziti bar deo novca u mlade nade koje nemaju podrsku a nasa zemlja ih je prebogata!

Novak Đoković

pre 3 godine

Bitna razlika između Novaka i Rafe je što je Rafa odrastao u daleko razvijenijoj zemlji po svim aspektima. Novak nije dao kroz porez koji će otići pitanje je kome već kroz humani i sportski fond. Glavno je to što je Nadal dobio daleko više od Španije nego Novak od Srbije. Daj ljubav i pažnju i isto će da ti se vrati. A Novak je svakako "uzvratio" odnosno on je napravio jedini korak u odnosima njega i njegove otadžbine. Što se mene tiče, Srbija je dužna Novaku i to poprilično! Zamislite da iz svake države na ovom svetu znaju Srbiju po Novaku Đoković. Neki ljudi iz tih država nas jedino po tome i znaju.

Igor

pre 3 godine

Djokovic nije promenio zemlju, samo je prebacio prebivaliste, zbog poreza. Njemu je zastava Srbije na mecu, ne secate se? Da li je to ok sto ne placa ove porez? Ja mislim da jeste. Postupio bih isto i mislim da su licemerni svi koji kazu suprotno. To pricam iz perspektive da je ovo normalna zemlja. A mi smo jos lopovska zemlja gde krade ko stigne i to bi zavrsilo u necijim dzepovima. Dao je on dovoljno ovoj zemlji, i vise nego sto mu je ona vratila.

Da prostite...

pre 3 godine

"Federer se konstantno zeza sa mnom. 'Kako tako dobro izgledaš Fabio?', konstantno me zadirkuje. 'Kada bih samo bio lep kao ti...'", napisao je Italijan.

Rođa ga muvao... ha, ha,ha...

Ganci

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.

Neko iz mase

pre 3 godine

Ljudi, kako vam više ne dosadi da kritikujete Noleta zbog Monaka? Kako već sve ove godine ne razumete jednu, najvažniju stvar: Moze se zemlja voleti i bez da se voli vlada, politička struktura i sav taj naš šljam koji raspolaže našim novcem, novcem poreskih obveznika. Da je Nole iz zemlje koja nije korumpirana i koja je ozbiljna, ne bi nikada otišao iz nje. Daje dovoljno novca u dobrotvorne svrhe, sa jasnim ciljem i bez posrednika. Ne meri se ljubav prema zemlji po ljubavi prema poreskom sistemu.
Hvala.

SPQR

pre 3 godine

Neviđen prostak. Ko razume italijanski još više ga ne vari. Usput, on živi u Barseloni!
Videćete kad sutra objave kako ga ganja poreska služba

Milan_PT

pre 3 godine

A zašto nijedan od "poreskih stručnjaka" sa sajta ne ode u Poresku upravu i ne prijavi Novaka zbog neplaćanja poreza?
Zato što znaju da je jedna stvar anonimno lupetanje na sajtu B92, a plaćanje poreza veoma veoma ozbiljna stvar. Još u XIX veku Oskar Vajld je rekao da su u životu samo 2 stvari neizbežne: smrt i porez.
Novak plaća porez u zemljama gde ostvari zaradu, a to nije Srbija. U Srbiji ništa ne zarađuje. Firma Family Sport je prijavljena na njegovog oca i brata i oni plaćaju porez. Na nekretnine u Srbiji i oni i Novak plaćaju porez.
Pošto nema nikakvu zaradu u Srbiji, Novak nema obavezu čak ni da podnese prijavu. A da je kojim slučajem umesto u Monaku, prijavljen u Beogradu, opet ne bi plaćao porez, jer je oko 40% zarade već ostavio u SAD, Australiji, Velikoj Britaniji, Francuskoj. Pošto su tamo stope poreza veće od srpske (20%), onda nema doplate poreza. Da je tamo stopa poreza manja od naše, onda bi morao da doplati Srbiji do 20%. Kad bi u Srbiji stopa poreza na velike sume bila 50% i viša, kao u Austriji ili Švedskoj, onda bi Novak rezident Srbije bio i naš poreski obveznik...

Srle

pre 3 godine

Prebacivanjem prebivališta u Monte Karlo državljanin Srbije ne može da izbegne obavezu plaćanja poreza u Srbiji na svoj svetski dohodak jer Srbija nema potpisan ugovor sa tom zemljom o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.
Dakle teniser koji je državljanin Srbije treba da prijavi Srbiji svoj svetski dohodak i plati porez na njega, ukoliko dohodak nije stečen radom u nekoj od država sa kojima Srbija ima potpisan ugovor o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.

Spisak država se nalazi na sajtu Ministarstva finansija. Monte Karlo nije na tom spisku, jer nijedna država takav ugovor ne želi potpisati sa njima jer za bogate imaju bukvalno nulte poreze ako kupe nekretnine kod njih i prijave boravak.

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro istina skoro pa svi navijamo za Denver koji je uradio više nego što se očekuje jer realno ako uzmu jednu pobedu protiv Lakersa biče dobro samo,da nemode sramota i peglanja sa 50 razlike za lejkerse svaku utakmicu e vidite u tome je velika razlika kod novaka znaš,da ide na finale i pobedu stvarno je malo tih Mastersa gde nole nije igrao čitave sezone u finalu retko kad u polufinalu i pravo čudo,da rekordi nisu oboreni još kad mu rade stvari kao na us openu ili ostalim slemovima gde namerno rade pritisak kako bi se Novak bavio nekim drugim stvarima kad treba osvojiti Grand slam.

Kuki

pre 3 godine

Ne slazem se da bi teniseri trebalo da placaju porez od zarade u svojoj zemlji, ukoliko imaju priliku da isti umamje placajuci ga negde drugde. Zeleo bih da onima koji misle da DJokovic treba da placa porez u Srbiji dam nekoliko argumenata koji ptkrepljuju moju tvrdnju. Niko od nas ne placa akcize na gorivo, razne takse, razne poreze, zato sto voli zemlju, vec zato sto to mora. A jos jedan lep primer je pretata za drzavnu televiziju. Lako se moze uociti koliko se ljudi bune protiv toga. Nisu zadovoljni uslugom i nece da daju 200 dinara mesecno. A DJokovic treba da daje milione, zato sto je patriota.

lule

pre 3 godine

Ne, ne, neeee, ne kapiraš ti šta je Patriotizam sa velikim P. To je kada odeš u MC, a ovamo u Italiji izigravaš Italijančinu i angažuješ stotine botova da po celi dan pišu kako si patriota i car.

Max

pre 3 godine

@ Srki
Jasno mi je da ima zgubidana koji jedva cekaju jednu ovakvu vijest da opletu po N. Djokovicu. Pustite covjeka vise na miru. Sta je on dobio od Srbije? Ili Monika Seles od bivse drzave? Da mu roditelji nisu pekli palacinke na Zlatiboru nikad ne bi bio svjetski broj jedan a ako Bog da i GOAT. Sto se tice poreza trebate znati da se porez placa u onoj drzavi u kojoj je ostvarena zarada. U Njemackoj je stopa reichensteuer( najveca stopa poreza za bogatase,sportase...)45%. U Spanjolskoj je 52%...Zelim reci da je npr. Mate Pavic hrvatski pobjednik muskih parova osvojio na US openu 1/2 od 400k US$ i od te polovine su mu Ameri uredno naplatili porez. Sad bi on jadan trebao prijaviti hrvatskoj poreznoj upravi u godisnjoj prijavi koliko je para zaradio da i oni uzmu svoj dio kolaca. Ne prijavljuju se ljudi u Monaku bez veze. Nisu ovce. Zasto bi oni placali porez i Kurti i Murti a neko nikome. A uz to od tog nekoga nisu nikada vidjeli ni cvonjka. Janica i Ivica Kostelic od HR nisu dobili ni lipe onda kad im je bilo najpotrebnije. Spavali u satorima na snijegu i jeli grah i slaninu. Pomogao im Goran Ivanisevic. A kad su pocele pare i medalje da stizu : prijavila se u Monako da ne placa porez. Ima pravo. Da drzave nisu derikoze ne bi Messi i Ronaldo radili ono sto jesu.Sta bi vi napravili da vam neko uzme pola zaradjenog a da drugi neko ceka da i on stavi prste u pekmez. E zato vam je Nole u Monaku a dusmani neka crknu.

pedja

pre 3 godine

Zato što je Novakov tata morao da uzme 3m e od zelenaša, a TSS nije hteo da da ni dinar za razvoj igrača. Zato i treba da daje novac po evropskim državama. Da je pametan nikad i da ne dođe...

srbendaodffshore

pre 3 godine

Meni je bolje da ne platim porez državi jer znam da će da da te pare u staro rusko gvožđe, meni je bolje da Novak onda uzima te milione i daje gde on želi i svi znamo da jeste dao narodu pare koje od države nebi dobili!

Pametan je taj Novak, da ne govorim da jeste napravio neverovatan pomak ka boljoj slici Srba u svetu koja je ta ista politika uništavala godinama! Za to nije plaćen!

Mali Budo

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.

Nimbus4beginners (BTC) Telegram

pre 3 godine

Ovo se prinenjuje u zemljama gde ZNAS ZASTO PLACAS POREZ!

Pogledajte fasade srpskih gradova, prevoz, puteve, politiku i jasno ce vam biti zasto neko ne zeli tu da placa porez ili pak da zivi!

Svet je veliki a zivot je jedan.

Popa Bebovic

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.

Calcio_fan

pre 3 godine

Kad neko napiše Nolo ili Dulo on se sprda sa crnogorcima aman zaman.Kakve veze ima Nolo,Dulo ili Zoćo sa pravopisom. Nista gore od bukvalista, bolje nepismen nego bukvalista.
(Popa Bebovic, 17. septembar 2020 18:18)

ne mogu se sloziti sa prvom recenicom. prekrstavanjem novaka u nolo ili noleaux, navijaci novakovih protivnika novakovim navijacima nabijaju na nos njegovo crnogorsko poreklo i odlazak u monako zbog poreskih olaksica.

iks

pre 3 godine

Svi vi koji kažete da Srbija ništa nije dala Novaku dok je bio dečak treba da se setite tog vremena. Kad je on odrastao, bio je haos, ratovi, sankcije, nestašice robe, hiperinflacija, kriminal. I u tim okolnostima da se pomaže razvoju škola tenisa i mladih talenata?

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Nivakova razumna odluka je bila da ne placa porez magarcima koji ce to da stave u dzepove svojih svalerki. Milion puta vise je dao kroz svoj dobrotvorni rad. Koliko je samo skola opremio i dece na lecenje poslao.?Plakacete kad ga ne bude bilo, on vam je anestetik za bedu u kojoj zivite. Srbin iz Splita velika mi.....
(Splicanin, 17. septembar 2020 18:11)"

Ma ajde...dobrotvorni rad?

Porez je zakon...zakon mora da važi za sve pa i za njega. Ako posle plaćenog poreza hoće da se bavi dobrotvornim radom niko mu ne brani.

Je li Možeš ti da izabereš da daješ u dobrotvorne svrhe onoliko koliko ti proceniš da ti je ok umesto što moraš da platiš porez?
Ne možeš naravno...tako ne može ni Nolo osim ako ne pobegne (da, pobegne) u neki poreski raj.

Rex

pre 3 godine

Nije ni igrao to cetvrtfinale RG 2011.Zbog toga je Novak ispao iz ritma i izgubio od Federera u PF i prekinuo niz od 43 uzasopne pobede.Fabio je indirektni krivac za to.

istinabre

pre 3 godine

Novak se učio sam,nije ga učila neka fakulteta, zaradio pare u tudjini,zašto bi te pare morale biti srpske?

Da bi on otvorio neku trgovinu ovde, pa bi samo srpski narod kupovao od njega, razumem da plaća porez u Srbiji, ali njemu ne plaća srpska raja pare sponzora i karte za teniske turnire!

Djordje Delic

pre 3 godine

Kaze Fonjini kome je cale milijarder poslednjih 15 godina i kome je Italija omogucila da to i postane. Ja dobijem otpremninu 45000 eura po ugovoru, drzavi moram petinu da dam. I to kojoj drzavi?

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.

Radijator

pre 3 godine

@Voja... Jel treba da ti se crta da NOLO opisuje Novaka kao neobrazovanog čoveka koji voli da pametuje. Znaci ko napiše Nolo znaj da ga ne voli... Ja sam jedan od tih koji ga ne voli.
(Ganci, 17. septembar 2020 18:14)

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne kapiraju ovo... al onda opet...ti isti ljudi izglasase ONOGA, pa napunise Marakanu onoj i onima...i na kraju krajeva...obozavaju Noloa :)

Srki

pre 3 godine

@Nimbus4beginners (BTC) Telegram

O čemu ti pričaš? Onaj neka plati porez Srbiji na imovinu koju ima u Srbiji! Ako ti kupiš stan u Beogradu, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na taj stan plaćaš državi Srbiji! Ako registruješ firmu u Srbiji, a odeš u Monako da živiš, DUŽAN si da porez na firmu plaćaš državi Srbiji!

Kio BL.

pre 3 godine

Dobro,neko je otisao zivjeti u dr.drzavu,a za svoju gine i osvaja trofeje(citaj No1e),a drugi (citaj Fabio)je ostao "patriota "i samo ucestvuje na turnirima.

Mišel

pre 3 godine

Novak pare od turnira ne zarađuje u Srbiji. Da li znate jednog gasterbajtera koji porez na svoju zaradu plaća u Srbiji? Ne. Svi plaćaju u zemlji u kojoj zarađuju novac. Na us openu se 30% od novca odmah vrati državi. Od preostalih 70%, što je zarada možeš da radiš šta hoćeš. Pravo pitanje je što u našoj zemlji ne moze da bude porez za sportiste kao u Monaku. Pa da kod nas dolaze stranci da ostavljaju pare.

Salle

pre 3 godine

Ovde si rođen i ovde moraš da ostaneš. Plaćaćeš bogatstvo? To znači da si i zaradio bogatstvo. "I imaćeš unutrašnji mir" - u prevodu, ne treba ti Pepe xD

Stav

pre 3 godine

Obična glupost..."ovdhe su rođen, ovdije ostaheš".
To više ni na filmovima bend..
U ostalom Đoković je uplatio Italiji 1.000.000€, kolko je taj "patriota"

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Zato što se u Italiji zna gde idu pare od poreza (šmajser, 17. septembar 2020 18:19)

Naravno da se zna! U BUNAR BEZ DNA.

ElHombre

pre 3 godine

Pa dobro svako ima pravo da zivi gde hoce, nas Nole je malo tamo malo ovde ali je donirao toliko mnogo u Srbiji i pomogao toliko mnogo da je ne bitno vise spomenuti njega u bilo kom kontekstu jer je platio vise od nas svim svojim donacijama i kroz fondaciju...

Maria Sarapova je Ruskinja koja je najveci deo zivota provela u Americi i opet ne predstavljala Rusiju, Doncic je Srbin etnicki ali se oseca Slovencem i tu zemlju predstavlja i to sve treba postovati, tako i Nole Srbin samo ima vise adresa.
(ElHombre, 17. septembar 2020 19:21)
*je predstavljala Rusiju, pardon.

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)"

Mnogima je to ciničan i ironičan način da iskažu koliko "visoko" mišljenje imaju o Nolo-u...recimo meni.

Druga stvar je ta što je njemu ime Novak...nadimak je i mogao da mu bude baš Nolo jer ne postoje gramatička pravila o tome šta može a šta ne može da bude nadimak. Baba je mogla da ga zove i Noki, Noko, Novo itd...itd.

Kukatilo

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.
(Mikii, 17. septembar 2020 18:52)

Ne moze da shvati da je Nolo posprdan nadimak. Sta ce mucenik...

Game of Trolls

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Nije problem (samo) u školi nego u đacima!

dusan

pre 3 godine

u italiji se pet puta godisnje menja vlada i to nema nikakvog uticaja na zivot ljudi . ZASTO zato sto je italij drzava koja sluzi svojim gradjanima , a u srbiji je obratno .

Mikii

pre 3 godine

Kad neko napise 'Nolo' onda znam koliko valja tj nista nevalja obrazovni sistem kod nas. Ljudi, mi u 2020 godini mi imamo polu pismene ljude koji jos ne poznaju gramatiku. Verovatno izgovori su sledeci: tako kod nas u kraju pricaju vec vekovima...itd, stvarno tuga a sto je najgore koliko god upucivali te ljude da grese u izgovoru oni iz inata teraju isto, zato cemo imati ovako pismene ljude i u 2120 godini a i dalje...da nije tuzno bilo bi smesno.
(voja, 17. septembar 2020 17:59)

Kad neko pametuje drugima oko pravopisa, a "ne valja" pise spojeno, to je znak da je vrag odneo salu.

Prof Zez

pre 3 godine

Kad je covek rodjen u najlepsoj zemlji na svetu, na obali mora, u san remu.. Zemlji poznatoj po vrhunskom sportu.

Batalite poredjenja sa Novakom, iz ove prcije je svako kome nije stalo do kafica sokića utekao cim je pare zaradio

vec smo navikli na vase komplekse susjedi

pre 3 godine

@calcio fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci nije problem Nole, vec nesta drugo

matori

pre 3 godine

@A koje si to pare zaradio pa da bi morao da platis "toliki" porez ...hahaha komedija..
(bata, 17. septembar 2020 17:50)

za jedan Masters više nego ti u životu.
inače od igre više od 12 miliona evra plus sponzorski ugovori...
malo li je?

secikese

pre 3 godine

Zakljucak svih ovih prepucavanje je da Srbi (opet) hoce da se grebu kod gastarbajtera za malo kesa. Zato oni navijaju za Novaka - ali bi jos vise voleli njegove pare!

Srki

pre 3 godine

@Max

Ja sam govorio o IMOVINI koju ima u Srbiji, a ti pričaš o Moniki Seleš, Janici Kostelić, Mesiju, Ronaldu i porezu na zaradu. Ko vas plaća da stalno spinujete i menjate temu!?

Karlo Prvi

pre 3 godine

Fonjini je inače iz Ligurije - dakle njemu bi bilo isto da živi u Monte Karlu, koji je na oko 60 km od njegovog rodnog mesta. Ovo je dakle stvar principa - svaka mu čast, i njegovom ocu.

Milan_PT

pre 3 godine

@Max
Ovo tvoje "zgubidan" čista je besmislena imitacija, ko zna čijeg jezika, kaže se - danguba. A termin dangube može da se zameni imenicom noloman, to je reč koju je i Vuk St. Karadžić uneo u svoj "Srpski rječnik". Prvo izdanje "Rječnika" izašlo je 1818. godine i sadrži u sebi 26.270 reči, među njima je i reč nolomani.
(Mali Budo, 17. septembar 2020 19:58)

Evo ga opet Mali Budo, propali student književnosti sa Filološkog, da prosipa nepotrebne podatke sa Vikipedije i da se blamira nepoznavanjem iste te književnosti. Njemu je hrvatska reč "zgubidan" besmislena imitacija ko zna kojeg jezika??? Ko je shvatio šta je hteo da kaže, svaka mu čast.
A da je propao student književnosti svedoči podatak da još nije stigao da pročita "U registraturi", gde je "Zgubidan" nadimak oca glavnog junaka Ivice Kičmanovića. Da je barem odgledao izvrsnu TV seriju gde je briljirao Rade Šerbedžija, i u ulozi Zgubidana, neponovljivi Fabijan Šovagović...

bax

pre 3 godine

Rodjace, za pare koje zaradjujes od tenisa nije ni isplativo da menjas drzavu. Ako aludiras na Novaka, smesno je porediti nekog ko je zaradio 150 miliona i ustedeo 70, od tvoje matematike!!

kompleksi

pre 3 godine

@calci fan da Novak nije Srbin ne bi vi ovoliko pljuvali po njemu, videli smo da se isti kompleksasi javljaju i kad je Kecmanovic osvojio, znaci ije problem Nole, vec nesta drugo

Goran

pre 3 godine

Novakovi roditelji nisu bili siromašni. Vjerovatno su dosta radili ali su imali para da malon Novaku priušte Jelenu Gencic za trenera. Da ga vode po turnirima i u zemlji i inostranstvu.Tenis na svjetskom nivou mogu da igraju samo oni čiji roditelji imaju para za to.U svakom slučaju prije nego postignu neki zapažen rezultat. Plaćanje poreza!? Ispravan izgleda komentar Fonjinijevog oca (iako je bogataš) da onaj tko placa veliki porez i zaradjuje mnogo pa prema tome moze ugodno da živi.

miki

pre 3 godine

Nazalost, mesto zverev i sapalov da igraju za Rusiju, oni igraju za njemacku i kanadu, kao i Raonic, a roditelji zvereva su bili sovjetski teniseri!

Darko

pre 3 godine

Kada ga je pre par dana na finjaka uporedio sa Kirjosom oko onog incidenta, ja dobih gomilu minusa, kao nisam shvatio šalu. Evo ga sad, ponovo ga na finjaka spušta, zna se i koga najviše.

Nije on baš tako sladak, zafrkant jeste, Nole je "cool" sa njim, ali...

Slovenac

pre 3 godine

@Srle, nije bitno samo drzavljanstvo. Ako ti radis vani, plus vani i zivis, preneo si svoj ekonomski interes van maticne zemlje. I ne moras nista njoj vise placati. Toliko o "nemogucnosti" izbegavanja placanja poreza za Novaka.

Hak Fin

pre 3 godine

Covek se rodio u San Remu, a zivi sada malo dalje, isto na obali Arma Di Taggia, predivan kraj. I sto bi onda isao u MC npr. E sada bas ne znam poreske propise u Italiji, no vidim da su se Beretini i Siner preselili u MC,a vecina ostalih tenisera iz Italije i dalje imaju tamo prebivaliste, tako da ima lgike u tome da i dalje ima prebivaliste u Italiji.

Max

pre 3 godine

@Srki
Prijatelju mene niko ne placa. Kod vas ima milion botova na komentarima. Ja nisam jedan od njih. Volim procitati vijesti iz susjedstva i vidjeti kako ljudi razmisljaju. Te sportase sam naveo kao primjer gdje je drzava zakazala a trazi dio kolaca. S kojim pravom? U HR nema poreza na imovinu. Ne znam kako je to regulirano kod vas. Znam samo da su npr. Sasa Popovic ili Brena kupili nekretnine u HR. Kupili ,ne ukrali. Platili porez na promet nekretnina ili cak i PDV(25%) ako se radilo o novogradnji. Ako ti znas da je Djokovic na neposten nacin dosao do imovine u Srbiji ili da je nesto izvarao drzavu po pitanju poreza prijavi ga brate. Meni drzava uzme na godisnjem nivou debele pare. Mirovinsko i zdravstveno bih platio i sam bez problema ali kad mi naplate porez na prihode po najvecoj stopi a ja pare zaradio tukuci more po bijelom svijetu dodje mi da se upucam.Stalno na brodu ,kopno vidis ali prilikom ukrcaja ili iskrcaja moras biti na brodu. Uzmes teret i plovis dalje. I onda ti se drzava javi u 2. mjesecu da predas poreznu prijavu i platis porez. Moja tetka je zaradila penziju u CH.A HR uredno uzima par hiljada kuna mjesecno? Zasto? Jer je drzavljanin neke drzave u kojoj zivi a nema dana radnog staza ni u SFRJ ni u HR. O tome govorim.

mr

pre 3 godine

Па шта да мења кад су му и главни спонзори итлаијанске фирме, Армани, шпагете, ... Спонзорима се не исплати да шаљу паре напољу.