Sreda, 16.09.2020.

21:20

Jokić u drugom timu sezone, Dončić u idealnoj petorci

Nikola Jokić, košarkaš Denver Nagetsa, izabran je u najbolji drugi tim NBA za sezonu 2019/2020.

Izvor: PT

Jokiæ u drugom timu sezone, Donèiæ u idealnoj petorci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

веверица

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

бредли бил је 2. стрелац лиге са 30.5 поена у просеку по утакмици. шта тек он треба да каже?

Boza

pre 3 godine

(Svale, 17. septembar 2020 09:41)
Za prvu petorku si u pravu.Za drugu i treću se gledaju pozicije.Postoji razmišljanje da bi i drugu i treću petorku trebalo birati po principu prve.

Svale

pre 3 godine

Ljudi ovdje se bira 5 najboljih igraca regularnog dijela,pozicije play,centar..ne igraju nikakvu ulogu,izbor je bitan zbog ugovora,bonusa i sl...Jokic koliko god dobar, realno nije bio u top 5 tako da je izbor posten..sad sto bi pojedinci ovdje htjeli da je tu klasicni centar,pa play,pa krilo..itd.ne igra nikakvu ulogu..poanta je da se nagradi 5 najboljih igraca kroz sezonu da bi ti isti mogli dobiti uz priznanje i jace buduce ugovore

Tracy Mcgrady

pre 3 godine

Majkl Dzordan nije mogao da bude u idealnom timu ili bilo kojem timu 86 i 95 jer je odigrao 18 i 17 utakmica. Zbog povrede i povratka iz penzije.

Beks

pre 3 godine

Janis,Dejvis,Rondo,Kuzma na celu sa Vogelom bi pocepali Lebrona,hila,midltona,bledsoa ali ajde da spinujemo kako Lebron igra za Milvoki a Janis za Lejkerse pa smo satro videli ko je ko! Lejkersi su igrali odlicno na celu sa Rondom a bez obe zvezde ove sezone a kamoli svi zajedno.

Joe

pre 3 godine

Jasno da je vama nerealno,Jokic mora biti u prvom timu jer je sad trenutno najbolji u playoffu..ali tim se bira za regularnu sezonu,o njemu ovise ugovori tj.max.plate..Nikola nije bio u top 5 igraca nema sanse..nije tako davno bilo da se zaboravi..a pozicije zaboravite,one za prvi tim nisu bile bitne nikada.

MPP

pre 3 godine

SVAKA ČAST I NIKOLI I LUKI
VELIKA JE TO ČAST

i jedan i drugi tim - strašne petorke !
Što se tiče Nikole eto mu prilike da potvrdi protiv Lejkersa svoje kvalitete i da napravi još jedan korak u svojoj karijeri ! Pogotovo sada na krilima velike pobede i plasmana u fin.konf. Nikola je UNIKORN i svako poredjenje sa drugim jednostavno ..."ne pije vodu"! Prosto Nikola je jako čudan i kao igrač i kao ličnost ,a time je i Denver jedna čudna i neobična ekipa, koja igra sve bolje i bolje !
I zato Meloun može da kaže :"IDEMO PO PRSTEN"!

Bum_Bar

pre 3 godine

U svakom slučaju ogroman plus za Nikolu,pogotovo što se kriterijumi baziraju “samo” na regularni deo sezone. Meni je dovoljno i kad samo čujem na koji način ga doživljavaju komentatori sa ESPN,ljudi koji zaista znaju šta je NBA i košarka uopšte. A tek je počeo i tek će da ispisuje istoriju ovog sporta. Samo da ga zaobiđu povrede i nebo je granica!

Milan

pre 3 godine

Kaka leva trala la la sezona samo plejof je pokazatelj kvaliteta igraca i ekipe metalna snaga je presudna za uspeh ekipe normalno da mnogi igraci nemogu da igraju u uslovima stresa sto utice na finu koordinaciju pokreta a onada od dalekometnog suta nista (sto bi rekli drhte ruke)u evropi je skoro svaka utakmica takmicarska biti ili nebiti iako su nba igraci kvalitetniji malo imaju iskustva igranja u takvim uslovima da se liga igra na ispadanje jedno 6 klubova druga liga pa da vidis onda klanja a tamo neigras za milijone nego sicu ovako utakmice opustencija

šerif

pre 3 godine

Russell Westbrook u trećoj petorci lige??? Ne znam šta su ti ljudi gledali tokom sezone, ali taj čovek je najprecenjeniji igrač koji je ikada stao na košarkaški teren. Ima igrača u FIBA ligi šampiona koji su bolji od njega...

Neko iz mase

pre 3 godine

@miki I sta je uradio u tim silnim finalima? Jeste odlican igrac, ali ja cu uvek pre izabrati 6 od 6, nego 9 finala, ako me razumes.

zavesa sa tufnama

pre 3 godine

Donovan Micel tata za Vestbruka.
(yxcvbnm, 16. septembar 2020 21:28

@yxc
donovan micel novi dzordan! nisam sarkastican. dzordan nikad nije sa tom lakocom postizao poene. decko je tek sad dobio prostor posto se bogdanovic povredio. sledece god juta sigurno osvaja.

Sto pises kad ti skodi?

pre 3 godine

А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).
(the)

Ne lupetaj - Dejvis je tri godine duze u NBA od Jokica, a ima manje plejof utakmica i pobeda od njega. A stigao je kao br. 1, okruzen visokim pikovima sa drafta, guran od lige i zasticen od sudija kao beli medved. Klasican privatnik, potpuno nesposoban da bude vodja tima, zato nista nije uradio sa NOP. U najboljem slucaju moze da bude drugi najbolji igrac, nesto slicno Porzingisu ili Nurkicu. Da nije pobegao iz Nju Orleansa, ne bi znao kako izgleda finale Zapada.

The Unforgiven

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
(bmiles, 16. septembar 2020 22:02)
-------------------

Tom logikom Davis i James ne bi trebali biti u nijednoj petorci prosle godine posto se New Orleans i Lakersi prosle godine nisu ni plasirali u playoff. ;)
p.s. Milwaukee nije ispao u 1. rundi.

Slobodan

pre 3 godine

Play off pokaze face. Npr. Batler je igracina i za Janisa i za Hardena i za Doncica. Lilard u drugom timu vazi. Joka iskulirao sezonu ima da bude MVP play off-a :D

matori

pre 3 godine

@pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule
(cmnhf, 16. septembar 2020 21:22)

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!

the

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.
(Sestra od tetke, 16. septembar 2020 22:06)
. Брате, која црна кратка клупа? Па ту имају Хауарда и Мекгија, а Дејвис је такође типичан центар, али може да игра на четворци. Дејвис игра на 4 као стартер, све док Мекги не оде на клупу први пут и тада се Дејвис спушта на 5 до краја утакмице. А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).

JeRemija

pre 3 godine

Inace ovo je Lebronu cak 13.put da je izabran u prvu petorku NBA!

Sledeci na toj vecnoj listi su Kobi Brajant i Karl Meloun sa po 11 puta.

Zatim slede Dzabar, Dankan, Kouzi, Dzeri Vest, Dzordan, Bejlor i Petit sa po 10.

Cisto poredjenja radi, da bi ljudi shvatili ko je Lebron Dzejms...

neca

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!
Ovo je za mene najpravedniji komentar.

Kuki

pre 3 godine

Veliko priznanje za Jokica. Potpuno je nebitno sto nije u prvoj petorci. Biti dve godine za redom na ol staru i u idealnom timu sezone (mislim na tim od dvanaest clanova, ne samo na prvu petorku) je fenomenalan uspeh. NBA ima mnogo odlicnih igraca i veliki je uspeh za svakog kosarkasa da zaigra u nkoj. A kada je neko konstantno medju najboljima u toj ligi, sa potencijalom da to bude jos mnogo godina je nezamisliv uspeh.

satelit

pre 3 godine

najavio sam ovo pred plej of kada sam kritikovao Melona da mu upropastava statistiku,pogodio sam i prvi i drugi tim..Jokic je najbolji igrac PO uz lebrona to je sigurno!

neca

pre 3 godine

Janis pravi korake prosečno na trećem ulazu. Loše izvodi bacanja. Svesno pravi kontakte kada mu odgovara, većina mu se ne sudi. O čemu se radi? Grk je i na forsiraju ga zato što je Amerikanac.Nema titule. Lebronu se retko gleda kroz prste. I opet Janis MVP pored lebrona možda najboljeg ikad!

WillyWonka

pre 3 godine

"Kada im odgovara, Dejvis je centar. Covek je igrao na PF (4) cele sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko iz mase, 16. septembar 2020 21:21)"

Upravo tako, Dejvis nije centar i ovo nije OK, ako biraju najboljeg igrača za svaku poziciju. Ali činjenica je takođe da se ovo odnosi na cijelu sezonu prije play offa, a ruku na srce, Jokić se kasno probudio. Ali bitnije je ovo što se upravo dešava, imaće priliku danima igrati jedan protiv drugoga, pa ćemo sve saznati.

Milan

pre 3 godine

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 16. septembar 2020 22:40)

Da, ali kako su Janis i Lebron ispred, a igraju na pozicijama 3/4 obojica, a Dejvis je statisticki iza, ali je zvucno i domace ime i jos privlaci paznju, onda bi neko od njih trojice (Lebron, Janis, Dejvis) morao da ispadne iz prvog tima, tj. kako je Janis MVP, morao bi da ispadne neko od dvojca Lejkersa.

Sestra od tetke

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.

aabb

pre 3 godine

Pitanje je da l bi Davis bio u petorci i finalu da nije Lebrona, pitanje je i da l bi Denver bio u playoffu a kamoli finalu da nije Jokare. Toliko o tome.

miki

pre 3 godine

Lebron je igrao pleja celu sezonu a oni ga i dalje stave kao krilo, forsiraju ga max.
(Brooklyn, 16. septembar 2020 22:04) Lebron cijelu sezonu igra i 1 i 2 i 3 i 4, kao i svih ranijih sezona gdje god da je igrao.Covjek u posljednjih 10 godina igrao 9 finala istoka ili evo zapada, svaki tim je sa njim bio 50% jaci, i ti ga pokusavas osporiti.

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

srbendaodffshore

pre 3 godine

Luka je izgubio Porzingisa, ako nebi, oni bi prvi uništili Kliperse!

Ako Porzingis nema sreće sa povredama, pametno bi bilo da udruži snage sa Jokićem da napadnu titulu skupa!

Lex

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

Када ће људи схватити да се ово односи на РЕГУЛАРНИ ДЕО СЕЗОНЕ, где је Мареј бележио тек неких 18п по мечу.Мичел је можда и могао упасти, Мареј не.

DOOM

pre 3 godine

Kako guraju ovog Simonsa, pa ovo nije realno...Potpuno ograničen košarkaš, ne donosi uspeh i sklon je povredama. Embid sam nosio Filu u plejofu jer je ovaj bio povređen, a što se tiče regularnog dela bili su šesti i Simons nije bio ništa korisniji - gore brojke nego prošle sezone, a pritom ostali bez Batlera koji je trošio određen broj lopti. Komotno je mogao neki drugi bek (pošto tako računaju Simonsa ovde) da upadne umesto njega - Marej, Mičel pa čak možda Dragić ili Buker.

Boza

pre 3 godine

Većini treba objasniti...Bira se samo na osvu učinka do prekida zbog korone.Onih 8 utakmica se ne računa.Drugo,prva petorka se ne bira ponpozicijam već se bira 5 najkorisnijih igrača.Za ostale petorke,bira se klasično

boki

pre 3 godine

Ladno je jedan "strucnjak" stavio Gobera u prvu petorku,cak I Siakam ima jedan glas u prvom timu NBA...po meni ocekivane prva I druga petorka...mozda mi malo bode oci bas Siakam u drugoj jer je bio ocajan u nastavku posle korone a u "play ofu"pogotovo

ASV

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozda_nekad, 16. septembar 2020 21:19)
Meni se čini da je to već uradio dosta puta u zadnja dva play off-a.

Aleks

pre 3 godine

Kontam da bi u igri druga otkinula prvu petorku, treca je komedija osim Butlera koji je fenomenalan igrac..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maredinjo, 16. septembar 2020 21:40)

Prvoj petorci bi mooožda bile dovoljne 3 lopte. Druga petorka bi ih dobila. :)

X

pre 3 godine

Nema veze.Biće MVP playoff-a.
(Mondragon, 16. septembar 2020 21:21)

Nažalost, to priznanje se ne bira. Postoji samo MVP finala.
A slažem se da bi Jokić, ako bi Denver prošao u finale, bio kandidat broj 1 za hipotetičku titulu MVP plejofa.

JeRemija

pre 3 godine

Janis i Lebron dobili 100 posto glasova za prvi tim.

Imam osecaj da ce Janis ponovo biti MVP iako i LBJ ima strasnu sezonu iza sebe, vodio je Lejkerse do prvog mesta na Zapadu, prvi je asistent lige, odbranu je zategao...

Plej of je pokazao ko je Janis a ko je Lebron.
A tek ce da se vidi.

Marko

pre 3 godine

Aha...Antony Davis sam za sebe kaze ja nisam centar, u defanzivnoj petorci ga stavili na 4ku i sad ovde na 5 iako skoro pa ne igra to...sramota Jokic je pokraden i tek ce biti nazalost...Davis je 4ka!!!!

S

pre 3 godine

Glupo je ovo odredjivati najbolje igrače dok još nije sve gotovo. Videli smo dokle su dogurali ovo troje potrosaca lopti, harden, janis, doncic. Ova sezona je pokazala da je najbitnije imati tim ( majami, boston) pre svega. S obzirom da će Denver tesko pobediti lejkerse, ja navijam za majami

mozda_nekad

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)

neca

pre 3 godine

I šta je sada važnije? Stići do finala? Ili biti u A timu? Ipak je rezultat ekipe najvažniji i daj Bože da ovako slatko razbiju Jamesa, Devisa koji prošle godine i nije bio konkurencia Nikoli već centar Filadelfije. Gde se izgubi taj E... Em, kako beše...

cmnhf

pre 3 godine

pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule

simasima

pre 3 godine

Kao što je reko u Nagetsima nema prvog pika, nema super stara ali ima, ekipe. Jokić je najbolji u toj ekipi. Sad će razbiti Dejvisa i pokazati da su amerikanci po ko zna koji put pogrešili. Ipak je Jokić tuđa kost, naša je i najbolji je ali ne zato što je naš nego zato što jeste najbolji. Rekordi govore o tome.

lola

pre 3 godine

Pa dobro, po regularnoj sezoni, to mozda i jeste realna pozicija, ali u samom plej ofu po mom misljenju top 3, a i ima 20 igraca medijski duplo vise ispracenih nego Jokic tako da je to to, ali u plej of top 3 za sad sigurno

Cccccc

pre 3 godine

Pa jel Dejvis cetvorka ili petica? Mada nije ni vazno a ako je on sad centar realni bio je bolji od Dzokera pogotovu u regularnoj sezoni.

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

cmnhf

pre 3 godine

pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule

lola

pre 3 godine

Pa dobro, po regularnoj sezoni, to mozda i jeste realna pozicija, ali u samom plej ofu po mom misljenju top 3, a i ima 20 igraca medijski duplo vise ispracenih nego Jokic tako da je to to, ali u plej of top 3 za sad sigurno

mozda_nekad

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)

Lex

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

Када ће људи схватити да се ово односи на РЕГУЛАРНИ ДЕО СЕЗОНЕ, где је Мареј бележио тек неких 18п по мечу.Мичел је можда и могао упасти, Мареј не.

Marko

pre 3 godine

Aha...Antony Davis sam za sebe kaze ja nisam centar, u defanzivnoj petorci ga stavili na 4ku i sad ovde na 5 iako skoro pa ne igra to...sramota Jokic je pokraden i tek ce biti nazalost...Davis je 4ka!!!!

Sto pises kad ti skodi?

pre 3 godine

А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).
(the)

Ne lupetaj - Dejvis je tri godine duze u NBA od Jokica, a ima manje plejof utakmica i pobeda od njega. A stigao je kao br. 1, okruzen visokim pikovima sa drafta, guran od lige i zasticen od sudija kao beli medved. Klasican privatnik, potpuno nesposoban da bude vodja tima, zato nista nije uradio sa NOP. U najboljem slucaju moze da bude drugi najbolji igrac, nesto slicno Porzingisu ili Nurkicu. Da nije pobegao iz Nju Orleansa, ne bi znao kako izgleda finale Zapada.

Kuki

pre 3 godine

Veliko priznanje za Jokica. Potpuno je nebitno sto nije u prvoj petorci. Biti dve godine za redom na ol staru i u idealnom timu sezone (mislim na tim od dvanaest clanova, ne samo na prvu petorku) je fenomenalan uspeh. NBA ima mnogo odlicnih igraca i veliki je uspeh za svakog kosarkasa da zaigra u nkoj. A kada je neko konstantno medju najboljima u toj ligi, sa potencijalom da to bude jos mnogo godina je nezamisliv uspeh.

simasima

pre 3 godine

Kao što je reko u Nagetsima nema prvog pika, nema super stara ali ima, ekipe. Jokić je najbolji u toj ekipi. Sad će razbiti Dejvisa i pokazati da su amerikanci po ko zna koji put pogrešili. Ipak je Jokić tuđa kost, naša je i najbolji je ali ne zato što je naš nego zato što jeste najbolji. Rekordi govore o tome.

X

pre 3 godine

Nema veze.Biće MVP playoff-a.
(Mondragon, 16. septembar 2020 21:21)

Nažalost, to priznanje se ne bira. Postoji samo MVP finala.
A slažem se da bi Jokić, ako bi Denver prošao u finale, bio kandidat broj 1 za hipotetičku titulu MVP plejofa.

srbendaodffshore

pre 3 godine

Luka je izgubio Porzingisa, ako nebi, oni bi prvi uništili Kliperse!

Ako Porzingis nema sreće sa povredama, pametno bi bilo da udruži snage sa Jokićem da napadnu titulu skupa!

JeRemija

pre 3 godine

Janis i Lebron dobili 100 posto glasova za prvi tim.

Imam osecaj da ce Janis ponovo biti MVP iako i LBJ ima strasnu sezonu iza sebe, vodio je Lejkerse do prvog mesta na Zapadu, prvi je asistent lige, odbranu je zategao...

Plej of je pokazao ko je Janis a ko je Lebron.
A tek ce da se vidi.

matori

pre 3 godine

@pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule
(cmnhf, 16. septembar 2020 21:22)

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!

DOOM

pre 3 godine

Kako guraju ovog Simonsa, pa ovo nije realno...Potpuno ograničen košarkaš, ne donosi uspeh i sklon je povredama. Embid sam nosio Filu u plejofu jer je ovaj bio povređen, a što se tiče regularnog dela bili su šesti i Simons nije bio ništa korisniji - gore brojke nego prošle sezone, a pritom ostali bez Batlera koji je trošio određen broj lopti. Komotno je mogao neki drugi bek (pošto tako računaju Simonsa ovde) da upadne umesto njega - Marej, Mičel pa čak možda Dragić ili Buker.

boki

pre 3 godine

Ladno je jedan "strucnjak" stavio Gobera u prvu petorku,cak I Siakam ima jedan glas u prvom timu NBA...po meni ocekivane prva I druga petorka...mozda mi malo bode oci bas Siakam u drugoj jer je bio ocajan u nastavku posle korone a u "play ofu"pogotovo

aabb

pre 3 godine

Pitanje je da l bi Davis bio u petorci i finalu da nije Lebrona, pitanje je i da l bi Denver bio u playoffu a kamoli finalu da nije Jokare. Toliko o tome.

miki

pre 3 godine

Lebron je igrao pleja celu sezonu a oni ga i dalje stave kao krilo, forsiraju ga max.
(Brooklyn, 16. septembar 2020 22:04) Lebron cijelu sezonu igra i 1 i 2 i 3 i 4, kao i svih ranijih sezona gdje god da je igrao.Covjek u posljednjih 10 godina igrao 9 finala istoka ili evo zapada, svaki tim je sa njim bio 50% jaci, i ti ga pokusavas osporiti.

Cccccc

pre 3 godine

Pa jel Dejvis cetvorka ili petica? Mada nije ni vazno a ako je on sad centar realni bio je bolji od Dzokera pogotovu u regularnoj sezoni.

neca

pre 3 godine

I šta je sada važnije? Stići do finala? Ili biti u A timu? Ipak je rezultat ekipe najvažniji i daj Bože da ovako slatko razbiju Jamesa, Devisa koji prošle godine i nije bio konkurencia Nikoli već centar Filadelfije. Gde se izgubi taj E... Em, kako beše...

WillyWonka

pre 3 godine

"Kada im odgovara, Dejvis je centar. Covek je igrao na PF (4) cele sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko iz mase, 16. septembar 2020 21:21)"

Upravo tako, Dejvis nije centar i ovo nije OK, ako biraju najboljeg igrača za svaku poziciju. Ali činjenica je takođe da se ovo odnosi na cijelu sezonu prije play offa, a ruku na srce, Jokić se kasno probudio. Ali bitnije je ovo što se upravo dešava, imaće priliku danima igrati jedan protiv drugoga, pa ćemo sve saznati.

Milan

pre 3 godine

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 16. septembar 2020 22:40)

Da, ali kako su Janis i Lebron ispred, a igraju na pozicijama 3/4 obojica, a Dejvis je statisticki iza, ali je zvucno i domace ime i jos privlaci paznju, onda bi neko od njih trojice (Lebron, Janis, Dejvis) morao da ispadne iz prvog tima, tj. kako je Janis MVP, morao bi da ispadne neko od dvojca Lejkersa.

Aleks

pre 3 godine

Kontam da bi u igri druga otkinula prvu petorku, treca je komedija osim Butlera koji je fenomenalan igrac..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maredinjo, 16. septembar 2020 21:40)

Prvoj petorci bi mooožda bile dovoljne 3 lopte. Druga petorka bi ih dobila. :)

Sestra od tetke

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.

ASV

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozda_nekad, 16. septembar 2020 21:19)
Meni se čini da je to već uradio dosta puta u zadnja dva play off-a.

Boza

pre 3 godine

Većini treba objasniti...Bira se samo na osvu učinka do prekida zbog korone.Onih 8 utakmica se ne računa.Drugo,prva petorka se ne bira ponpozicijam već se bira 5 najkorisnijih igrača.Za ostale petorke,bira se klasično

satelit

pre 3 godine

najavio sam ovo pred plej of kada sam kritikovao Melona da mu upropastava statistiku,pogodio sam i prvi i drugi tim..Jokic je najbolji igrac PO uz lebrona to je sigurno!

Neko iz mase

pre 3 godine

@miki I sta je uradio u tim silnim finalima? Jeste odlican igrac, ali ja cu uvek pre izabrati 6 od 6, nego 9 finala, ako me razumes.

Slobodan

pre 3 godine

Play off pokaze face. Npr. Batler je igracina i za Janisa i za Hardena i za Doncica. Lilard u drugom timu vazi. Joka iskulirao sezonu ima da bude MVP play off-a :D

JeRemija

pre 3 godine

Inace ovo je Lebronu cak 13.put da je izabran u prvu petorku NBA!

Sledeci na toj vecnoj listi su Kobi Brajant i Karl Meloun sa po 11 puta.

Zatim slede Dzabar, Dankan, Kouzi, Dzeri Vest, Dzordan, Bejlor i Petit sa po 10.

Cisto poredjenja radi, da bi ljudi shvatili ko je Lebron Dzejms...

neca

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!
Ovo je za mene najpravedniji komentar.

The Unforgiven

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
(bmiles, 16. septembar 2020 22:02)
-------------------

Tom logikom Davis i James ne bi trebali biti u nijednoj petorci prosle godine posto se New Orleans i Lakersi prosle godine nisu ni plasirali u playoff. ;)
p.s. Milwaukee nije ispao u 1. rundi.

S

pre 3 godine

Glupo je ovo odredjivati najbolje igrače dok još nije sve gotovo. Videli smo dokle su dogurali ovo troje potrosaca lopti, harden, janis, doncic. Ova sezona je pokazala da je najbitnije imati tim ( majami, boston) pre svega. S obzirom da će Denver tesko pobediti lejkerse, ja navijam za majami

neca

pre 3 godine

Janis pravi korake prosečno na trećem ulazu. Loše izvodi bacanja. Svesno pravi kontakte kada mu odgovara, većina mu se ne sudi. O čemu se radi? Grk je i na forsiraju ga zato što je Amerikanac.Nema titule. Lebronu se retko gleda kroz prste. I opet Janis MVP pored lebrona možda najboljeg ikad!

Bum_Bar

pre 3 godine

U svakom slučaju ogroman plus za Nikolu,pogotovo što se kriterijumi baziraju “samo” na regularni deo sezone. Meni je dovoljno i kad samo čujem na koji način ga doživljavaju komentatori sa ESPN,ljudi koji zaista znaju šta je NBA i košarka uopšte. A tek je počeo i tek će da ispisuje istoriju ovog sporta. Samo da ga zaobiđu povrede i nebo je granica!

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

MPP

pre 3 godine

SVAKA ČAST I NIKOLI I LUKI
VELIKA JE TO ČAST

i jedan i drugi tim - strašne petorke !
Što se tiče Nikole eto mu prilike da potvrdi protiv Lejkersa svoje kvalitete i da napravi još jedan korak u svojoj karijeri ! Pogotovo sada na krilima velike pobede i plasmana u fin.konf. Nikola je UNIKORN i svako poredjenje sa drugim jednostavno ..."ne pije vodu"! Prosto Nikola je jako čudan i kao igrač i kao ličnost ,a time je i Denver jedna čudna i neobična ekipa, koja igra sve bolje i bolje !
I zato Meloun može da kaže :"IDEMO PO PRSTEN"!

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

šerif

pre 3 godine

Russell Westbrook u trećoj petorci lige??? Ne znam šta su ti ljudi gledali tokom sezone, ali taj čovek je najprecenjeniji igrač koji je ikada stao na košarkaški teren. Ima igrača u FIBA ligi šampiona koji su bolji od njega...

the

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.
(Sestra od tetke, 16. septembar 2020 22:06)
. Брате, која црна кратка клупа? Па ту имају Хауарда и Мекгија, а Дејвис је такође типичан центар, али може да игра на четворци. Дејвис игра на 4 као стартер, све док Мекги не оде на клупу први пут и тада се Дејвис спушта на 5 до краја утакмице. А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).

zavesa sa tufnama

pre 3 godine

Donovan Micel tata za Vestbruka.
(yxcvbnm, 16. septembar 2020 21:28

@yxc
donovan micel novi dzordan! nisam sarkastican. dzordan nikad nije sa tom lakocom postizao poene. decko je tek sad dobio prostor posto se bogdanovic povredio. sledece god juta sigurno osvaja.

Svale

pre 3 godine

Ljudi ovdje se bira 5 najboljih igraca regularnog dijela,pozicije play,centar..ne igraju nikakvu ulogu,izbor je bitan zbog ugovora,bonusa i sl...Jokic koliko god dobar, realno nije bio u top 5 tako da je izbor posten..sad sto bi pojedinci ovdje htjeli da je tu klasicni centar,pa play,pa krilo..itd.ne igra nikakvu ulogu..poanta je da se nagradi 5 najboljih igraca kroz sezonu da bi ti isti mogli dobiti uz priznanje i jace buduce ugovore

Milan

pre 3 godine

Kaka leva trala la la sezona samo plejof je pokazatelj kvaliteta igraca i ekipe metalna snaga je presudna za uspeh ekipe normalno da mnogi igraci nemogu da igraju u uslovima stresa sto utice na finu koordinaciju pokreta a onada od dalekometnog suta nista (sto bi rekli drhte ruke)u evropi je skoro svaka utakmica takmicarska biti ili nebiti iako su nba igraci kvalitetniji malo imaju iskustva igranja u takvim uslovima da se liga igra na ispadanje jedno 6 klubova druga liga pa da vidis onda klanja a tamo neigras za milijone nego sicu ovako utakmice opustencija

Joe

pre 3 godine

Jasno da je vama nerealno,Jokic mora biti u prvom timu jer je sad trenutno najbolji u playoffu..ali tim se bira za regularnu sezonu,o njemu ovise ugovori tj.max.plate..Nikola nije bio u top 5 igraca nema sanse..nije tako davno bilo da se zaboravi..a pozicije zaboravite,one za prvi tim nisu bile bitne nikada.

Beks

pre 3 godine

Janis,Dejvis,Rondo,Kuzma na celu sa Vogelom bi pocepali Lebrona,hila,midltona,bledsoa ali ajde da spinujemo kako Lebron igra za Milvoki a Janis za Lejkerse pa smo satro videli ko je ko! Lejkersi su igrali odlicno na celu sa Rondom a bez obe zvezde ove sezone a kamoli svi zajedno.

Tracy Mcgrady

pre 3 godine

Majkl Dzordan nije mogao da bude u idealnom timu ili bilo kojem timu 86 i 95 jer je odigrao 18 i 17 utakmica. Zbog povrede i povratka iz penzije.

веверица

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

бредли бил је 2. стрелац лиге са 30.5 поена у просеку по утакмици. шта тек он треба да каже?

Boza

pre 3 godine

(Svale, 17. septembar 2020 09:41)
Za prvu petorku si u pravu.Za drugu i treću se gledaju pozicije.Postoji razmišljanje da bi i drugu i treću petorku trebalo birati po principu prve.

JeRemija

pre 3 godine

Inace ovo je Lebronu cak 13.put da je izabran u prvu petorku NBA!

Sledeci na toj vecnoj listi su Kobi Brajant i Karl Meloun sa po 11 puta.

Zatim slede Dzabar, Dankan, Kouzi, Dzeri Vest, Dzordan, Bejlor i Petit sa po 10.

Cisto poredjenja radi, da bi ljudi shvatili ko je Lebron Dzejms...

neca

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!
Ovo je za mene najpravedniji komentar.

the

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.
(Sestra od tetke, 16. septembar 2020 22:06)
. Брате, која црна кратка клупа? Па ту имају Хауарда и Мекгија, а Дејвис је такође типичан центар, али може да игра на четворци. Дејвис игра на 4 као стартер, све док Мекги не оде на клупу први пут и тада се Дејвис спушта на 5 до краја утакмице. А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

bmiles

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
Realno da prva petorka Zapada mora biti Marej,Kavai,Lebron,Dejvis i Jokic!
Sve pocasti Doncicu i Janisu ali kosarka je timski sport tako da njihova individualnost ipak ne donosi prednost nad igracima koji su se sa svojim timom plasirali u (polu)finalu!

srbendaodffshore

pre 3 godine

Luka je izgubio Porzingisa, ako nebi, oni bi prvi uništili Kliperse!

Ako Porzingis nema sreće sa povredama, pametno bi bilo da udruži snage sa Jokićem da napadnu titulu skupa!

zavesa sa tufnama

pre 3 godine

Donovan Micel tata za Vestbruka.
(yxcvbnm, 16. septembar 2020 21:28

@yxc
donovan micel novi dzordan! nisam sarkastican. dzordan nikad nije sa tom lakocom postizao poene. decko je tek sad dobio prostor posto se bogdanovic povredio. sledece god juta sigurno osvaja.

S

pre 3 godine

Glupo je ovo odredjivati najbolje igrače dok još nije sve gotovo. Videli smo dokle su dogurali ovo troje potrosaca lopti, harden, janis, doncic. Ova sezona je pokazala da je najbitnije imati tim ( majami, boston) pre svega. S obzirom da će Denver tesko pobediti lejkerse, ja navijam za majami

miki

pre 3 godine

Lebron je igrao pleja celu sezonu a oni ga i dalje stave kao krilo, forsiraju ga max.
(Brooklyn, 16. septembar 2020 22:04) Lebron cijelu sezonu igra i 1 i 2 i 3 i 4, kao i svih ranijih sezona gdje god da je igrao.Covjek u posljednjih 10 godina igrao 9 finala istoka ili evo zapada, svaki tim je sa njim bio 50% jaci, i ti ga pokusavas osporiti.

cmnhf

pre 3 godine

pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule

Neko iz mase

pre 3 godine

@miki I sta je uradio u tim silnim finalima? Jeste odlican igrac, ali ja cu uvek pre izabrati 6 od 6, nego 9 finala, ako me razumes.

Marko

pre 3 godine

Aha...Antony Davis sam za sebe kaze ja nisam centar, u defanzivnoj petorci ga stavili na 4ku i sad ovde na 5 iako skoro pa ne igra to...sramota Jokic je pokraden i tek ce biti nazalost...Davis je 4ka!!!!

Slobodan

pre 3 godine

Play off pokaze face. Npr. Batler je igracina i za Janisa i za Hardena i za Doncica. Lilard u drugom timu vazi. Joka iskulirao sezonu ima da bude MVP play off-a :D

neca

pre 3 godine

Janis pravi korake prosečno na trećem ulazu. Loše izvodi bacanja. Svesno pravi kontakte kada mu odgovara, većina mu se ne sudi. O čemu se radi? Grk je i na forsiraju ga zato što je Amerikanac.Nema titule. Lebronu se retko gleda kroz prste. I opet Janis MVP pored lebrona možda najboljeg ikad!

Sto pises kad ti skodi?

pre 3 godine

А ови што се теше тиме како је Дејвис четворка, може само да им буде криво, јер је Дејвис са пуним правом ту где јесте уместо Јокића (много боље игра одбрану, окретнији, константно офанзиван, итд...).
(the)

Ne lupetaj - Dejvis je tri godine duze u NBA od Jokica, a ima manje plejof utakmica i pobeda od njega. A stigao je kao br. 1, okruzen visokim pikovima sa drafta, guran od lige i zasticen od sudija kao beli medved. Klasican privatnik, potpuno nesposoban da bude vodja tima, zato nista nije uradio sa NOP. U najboljem slucaju moze da bude drugi najbolji igrac, nesto slicno Porzingisu ili Nurkicu. Da nije pobegao iz Nju Orleansa, ne bi znao kako izgleda finale Zapada.

lola

pre 3 godine

Pa dobro, po regularnoj sezoni, to mozda i jeste realna pozicija, ali u samom plej ofu po mom misljenju top 3, a i ima 20 igraca medijski duplo vise ispracenih nego Jokic tako da je to to, ali u plej of top 3 za sad sigurno

simasima

pre 3 godine

Kao što je reko u Nagetsima nema prvog pika, nema super stara ali ima, ekipe. Jokić je najbolji u toj ekipi. Sad će razbiti Dejvisa i pokazati da su amerikanci po ko zna koji put pogrešili. Ipak je Jokić tuđa kost, naša je i najbolji je ali ne zato što je naš nego zato što jeste najbolji. Rekordi govore o tome.

JeRemija

pre 3 godine

Janis i Lebron dobili 100 posto glasova za prvi tim.

Imam osecaj da ce Janis ponovo biti MVP iako i LBJ ima strasnu sezonu iza sebe, vodio je Lejkerse do prvog mesta na Zapadu, prvi je asistent lige, odbranu je zategao...

Plej of je pokazao ko je Janis a ko je Lebron.
A tek ce da se vidi.

neca

pre 3 godine

I šta je sada važnije? Stići do finala? Ili biti u A timu? Ipak je rezultat ekipe najvažniji i daj Bože da ovako slatko razbiju Jamesa, Devisa koji prošle godine i nije bio konkurencia Nikoli već centar Filadelfije. Gde se izgubi taj E... Em, kako beše...

The Unforgiven

pre 3 godine

Po cemu Janis i Doncic ciji su timovi ispali u prvom kolu!?
(bmiles, 16. septembar 2020 22:02)
-------------------

Tom logikom Davis i James ne bi trebali biti u nijednoj petorci prosle godine posto se New Orleans i Lakersi prosle godine nisu ni plasirali u playoff. ;)
p.s. Milwaukee nije ispao u 1. rundi.

mozda_nekad

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)

Sestra od tetke

pre 3 godine

Koliko god bio pristrasan, ne znam koga bih izbacio iz prve ekipe da bih ubacio Jokica. Realno on je i dalje najbolji centar na svetu, jer ja Davisa vidim kao cetvorku, e sad sto Lakerski njega drze na petici zbog kratke klupe na mestu 4 i 5 to je vec druga prica.

šerif

pre 3 godine

Russell Westbrook u trećoj petorci lige??? Ne znam šta su ti ljudi gledali tokom sezone, ali taj čovek je najprecenjeniji igrač koji je ikada stao na košarkaški teren. Ima igrača u FIBA ligi šampiona koji su bolji od njega...

Boza

pre 3 godine

Većini treba objasniti...Bira se samo na osvu učinka do prekida zbog korone.Onih 8 utakmica se ne računa.Drugo,prva petorka se ne bira ponpozicijam već se bira 5 najkorisnijih igrača.Za ostale petorke,bira se klasično

Aleks

pre 3 godine

Kontam da bi u igri druga otkinula prvu petorku, treca je komedija osim Butlera koji je fenomenalan igrac..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maredinjo, 16. septembar 2020 21:40)

Prvoj petorci bi mooožda bile dovoljne 3 lopte. Druga petorka bi ih dobila. :)

DOOM

pre 3 godine

Kako guraju ovog Simonsa, pa ovo nije realno...Potpuno ograničen košarkaš, ne donosi uspeh i sklon je povredama. Embid sam nosio Filu u plejofu jer je ovaj bio povređen, a što se tiče regularnog dela bili su šesti i Simons nije bio ništa korisniji - gore brojke nego prošle sezone, a pritom ostali bez Batlera koji je trošio određen broj lopti. Komotno je mogao neki drugi bek (pošto tako računaju Simonsa ovde) da upadne umesto njega - Marej, Mičel pa čak možda Dragić ili Buker.

matori

pre 3 godine

@pošteno. jokara se praktično nije ni trudio u regularnoj sezoni, sada je dao tek gas.
nagrade su za regularnu sezonu, ali su bitnije titule
(cmnhf, 16. septembar 2020 21:22)

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!

Cccccc

pre 3 godine

Pa jel Dejvis cetvorka ili petica? Mada nije ni vazno a ako je on sad centar realni bio je bolji od Dzokera pogotovu u regularnoj sezoni.

Joe

pre 3 godine

Jasno da je vama nerealno,Jokic mora biti u prvom timu jer je sad trenutno najbolji u playoffu..ali tim se bira za regularnu sezonu,o njemu ovise ugovori tj.max.plate..Nikola nije bio u top 5 igraca nema sanse..nije tako davno bilo da se zaboravi..a pozicije zaboravite,one za prvi tim nisu bile bitne nikada.

Svale

pre 3 godine

Ljudi ovdje se bira 5 najboljih igraca regularnog dijela,pozicije play,centar..ne igraju nikakvu ulogu,izbor je bitan zbog ugovora,bonusa i sl...Jokic koliko god dobar, realno nije bio u top 5 tako da je izbor posten..sad sto bi pojedinci ovdje htjeli da je tu klasicni centar,pa play,pa krilo..itd.ne igra nikakvu ulogu..poanta je da se nagradi 5 najboljih igraca kroz sezonu da bi ti isti mogli dobiti uz priznanje i jace buduce ugovore

boki

pre 3 godine

Ladno je jedan "strucnjak" stavio Gobera u prvu petorku,cak I Siakam ima jedan glas u prvom timu NBA...po meni ocekivane prva I druga petorka...mozda mi malo bode oci bas Siakam u drugoj jer je bio ocajan u nastavku posle korone a u "play ofu"pogotovo

Lex

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

Када ће људи схватити да се ово односи на РЕГУЛАРНИ ДЕО СЕЗОНЕ, где је Мареј бележио тек неких 18п по мечу.Мичел је можда и могао упасти, Мареј не.

satelit

pre 3 godine

najavio sam ovo pred plej of kada sam kritikovao Melona da mu upropastava statistiku,pogodio sam i prvi i drugi tim..Jokic je najbolji igrac PO uz lebrona to je sigurno!

Milan

pre 3 godine

čak i u regularnoj sezoni na ESPN statistici Jokić je 4. igrač ukupno i najbolji centar. ( ispred su Lebron, Harden i Janis)
tako da mi ovo nije jasno. nije pošteno!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 16. septembar 2020 22:40)

Da, ali kako su Janis i Lebron ispred, a igraju na pozicijama 3/4 obojica, a Dejvis je statisticki iza, ali je zvucno i domace ime i jos privlaci paznju, onda bi neko od njih trojice (Lebron, Janis, Dejvis) morao da ispadne iz prvog tima, tj. kako je Janis MVP, morao bi da ispadne neko od dvojca Lejkersa.

X

pre 3 godine

Nema veze.Biće MVP playoff-a.
(Mondragon, 16. septembar 2020 21:21)

Nažalost, to priznanje se ne bira. Postoji samo MVP finala.
A slažem se da bi Jokić, ako bi Denver prošao u finale, bio kandidat broj 1 za hipotetičku titulu MVP plejofa.

Kuki

pre 3 godine

Veliko priznanje za Jokica. Potpuno je nebitno sto nije u prvoj petorci. Biti dve godine za redom na ol staru i u idealnom timu sezone (mislim na tim od dvanaest clanova, ne samo na prvu petorku) je fenomenalan uspeh. NBA ima mnogo odlicnih igraca i veliki je uspeh za svakog kosarkasa da zaigra u nkoj. A kada je neko konstantno medju najboljima u toj ligi, sa potencijalom da to bude jos mnogo godina je nezamisliv uspeh.

Milan

pre 3 godine

Kaka leva trala la la sezona samo plejof je pokazatelj kvaliteta igraca i ekipe metalna snaga je presudna za uspeh ekipe normalno da mnogi igraci nemogu da igraju u uslovima stresa sto utice na finu koordinaciju pokreta a onada od dalekometnog suta nista (sto bi rekli drhte ruke)u evropi je skoro svaka utakmica takmicarska biti ili nebiti iako su nba igraci kvalitetniji malo imaju iskustva igranja u takvim uslovima da se liga igra na ispadanje jedno 6 klubova druga liga pa da vidis onda klanja a tamo neigras za milijone nego sicu ovako utakmice opustencija

aabb

pre 3 godine

Pitanje je da l bi Davis bio u petorci i finalu da nije Lebrona, pitanje je i da l bi Denver bio u playoffu a kamoli finalu da nije Jokare. Toliko o tome.

Beks

pre 3 godine

Janis,Dejvis,Rondo,Kuzma na celu sa Vogelom bi pocepali Lebrona,hila,midltona,bledsoa ali ajde da spinujemo kako Lebron igra za Milvoki a Janis za Lejkerse pa smo satro videli ko je ko! Lejkersi su igrali odlicno na celu sa Rondom a bez obe zvezde ove sezone a kamoli svi zajedno.

ASV

pre 3 godine

Nije to ni bitno. Voleo bih da im pokaze svoj talenat i inteligenciju, inat kada je tesko. To ce ih vise zaseniti nego biranje u prvu petorku. Dzabe i dejvisu i dzejmsu ako izgube od denvera :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozda_nekad, 16. septembar 2020 21:19)
Meni se čini da je to već uradio dosta puta u zadnja dva play off-a.

WillyWonka

pre 3 godine

"Kada im odgovara, Dejvis je centar. Covek je igrao na PF (4) cele sezone.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko iz mase, 16. septembar 2020 21:21)"

Upravo tako, Dejvis nije centar i ovo nije OK, ako biraju najboljeg igrača za svaku poziciju. Ali činjenica je takođe da se ovo odnosi na cijelu sezonu prije play offa, a ruku na srce, Jokić se kasno probudio. Ali bitnije je ovo što se upravo dešava, imaće priliku danima igrati jedan protiv drugoga, pa ćemo sve saznati.

MPP

pre 3 godine

SVAKA ČAST I NIKOLI I LUKI
VELIKA JE TO ČAST

i jedan i drugi tim - strašne petorke !
Što se tiče Nikole eto mu prilike da potvrdi protiv Lejkersa svoje kvalitete i da napravi još jedan korak u svojoj karijeri ! Pogotovo sada na krilima velike pobede i plasmana u fin.konf. Nikola je UNIKORN i svako poredjenje sa drugim jednostavno ..."ne pije vodu"! Prosto Nikola je jako čudan i kao igrač i kao ličnost ,a time je i Denver jedna čudna i neobična ekipa, koja igra sve bolje i bolje !
I zato Meloun može da kaže :"IDEMO PO PRSTEN"!

Tracy Mcgrady

pre 3 godine

Majkl Dzordan nije mogao da bude u idealnom timu ili bilo kojem timu 86 i 95 jer je odigrao 18 i 17 utakmica. Zbog povrede i povratka iz penzije.

Boza

pre 3 godine

(Svale, 17. septembar 2020 09:41)
Za prvu petorku si u pravu.Za drugu i treću se gledaju pozicije.Postoji razmišljanje da bi i drugu i treću petorku trebalo birati po principu prve.

веверица

pre 3 godine

Dzamal Marej i Donovan Micel su zasluzili da se nadju barem u 3. timu
(Miki, 16. septembar 2020 21:19)

бредли бил је 2. стрелац лиге са 30.5 поена у просеку по утакмици. шта тек он треба да каже?

Bum_Bar

pre 3 godine

U svakom slučaju ogroman plus za Nikolu,pogotovo što se kriterijumi baziraju “samo” na regularni deo sezone. Meni je dovoljno i kad samo čujem na koji način ga doživljavaju komentatori sa ESPN,ljudi koji zaista znaju šta je NBA i košarka uopšte. A tek je počeo i tek će da ispisuje istoriju ovog sporta. Samo da ga zaobiđu povrede i nebo je granica!