1. Ко што је некада Никола Тесла држао предавања америчким инжењерима, па га нико ништа није разумео, исто тако ће његов имењак да одржи предавање "Клинтоновим пудлицама".
    (Бели Рус, 17. septembar 2020 09:03)

    # Link komentara

  2. Denver mora naći način da zaustavi LBJ i A.D. kao i da ne dozvoli Rondu i Kuzmi da stignu do 15-20 + poena po meču. Grin će pogoditi neku trojku, Karuzo ima ludačku energiju, a Koldvel Pop je u nekim prethodnim utakmicama bio X faktor protiv Denvera. Uz to Mek Gi i Hauard se uvek napale kada igraju protiv Jokića. Uz Morisa i onog veterana to je roster Lejkersa. Kod Denvera će počinjati Heris na LBJ a menjaće ga Krejg i eventualno Grent. I upravo i defanzivni i ofanzivni doprinos ove trojice prelomiće neke utakmice.Na Dejvisa ide Milsap i opet Grent, eventualno u završnicama i Jokić i mislim da će to Denveru biti najveći defanzivni problem . Marej i Moris će na Ronda i moraju da ga svedu na lošija izdanja nego protiv Hjustona kada je u bio jedan od najboljih, i na Popa ili Karuza, koji nemaju taj kvalitet ali svakako mogu ,,oštetiti,, Denver sa nekoliko dobrih poteza. Grent i MPJ na Grina i Kuzmu, a Nikola i Plamli na centra. Sa druge strane LBJ će na Grenta, Grin na Mareja, Rondo na Herisa (možda šansa za Denver).A.D. na Milsapa a centar na Jokića.Bez obzira na iscrpljujuće serije mislim da je Denver fizički spremniji jer su mlađi tim i treba da pokušaju da ubrzavaju igru kada su dve zvezde Lejkersa na parketu. Generalno u mečevima u kojima Jokić ne bude bio opterećen faulovima Denver ima šanse da pobedi, ali to znaju i Lejkersi pa će pokušati da ga što pre uvedu u taj problem konstantno napadajući reket, baš kao što su to radili i Klipersi u prve dve četvrtine svakog meča.
    (Dragan Feliks, 17. septembar 2020 09:03)

    # Link komentara

  3. Treba poslati jasnu poruku i poslati sve zaposlene ljude na odmor dok traje play off.A sve ostalo je na nasim finansijskim ekspertima. Posle prve pobede isplatiti minimalac koji ce rasti u zavisnosti pd uspeha Denvera.
    (Marica, 17. septembar 2020 08:41)

    # Link komentara

  4. дејвис одбија да игра центра и не игра центра више. ове сезоне није одиграо ни минут као центар. и одбрану и напад игра са позиције 4, тако да нити ће он на јокића, нити ће јокић на њега. јокић ће на мекгија / хауарда, а дејвис ће на милсапа / пламлија / грента.
    свакако је дуо леброн-дејвис једно 3х бољи него кавај-џорџ, а уз то је леброн са једном групом играча већ две године у лејкерсима. лејкерси такође имају два играча који одлично организују, а то су рондо и лебро, док клиперси нису имали ни једног организатора (беверли то сигурно није).
    сигурно ће лејкерси, много више и успешније него клиперси, да форсирају пик-ен-рол преко јокића. ал ко зна, можда јокић подивља, па крене да затвара и лупа брнџе. мислим да је клиперсима лупио 3 банане у 7. утакмици. херел ће се будити окупан знојем колико га је јокић ресетовао и кошаркашки понизио и обезвредио. зубац је млад, није се дувао и није извикан, па му се не може замерити. а и није га јокић баш толико унаказио као херела.
    ко ће да победи, не знам (вероватно лејкерси), али денверу је ово најтежи противник до сада.
    међутим оно, јесте леброн најбољи кошаркаш 21. века, ал шта знају деца из денвера кога треба да се плаше. биће забавно.
    (веверица, 17. septembar 2020 06:43)

    # Link komentara

  5. Prve dvije utakmice prednost je na strani LAL zbog svjezine igraca. Sa produzenjem serije Denveru rastu sanse, prvenstveno zbog mladje ekipe i vece sposobnosti da igraju vise utakmica u kratkom vremenskom intervalu. Prije prekida sezone bili su ekipa sa najboljim omjerom dobijenih utakmica koje su se igrale dan za danom. Ukoliko Haris, Grant i Milsap budu imali ofanzivan ucinak Denver ima sansu. Defanzivno ce dosta zavisiti od Milsapa, ukoliko on bude mogao da cuva Davis-a Grant ce da ide na Lebrona s obzirom da je po vokaciji cetvorka moci ce da izdrzi njegovu ledjnu igru prema kosu, a licem prema kosu je uspjevao da sacuva i Lenarda koji je dosta pokretljiviji od Lebrona. Ukoliko Milsap ne bude mogao da cuva Davis-a onda ce Grant da cuva njega vise vremena a Craig Lebrona. Kada je rijec o kontra smjeru, odnosno o odbrani na Denverovim igracima Davis sigurno moze da cuva Jokica samo je pitanje njegove potrosnje u tom slucaju, pogotovo ako Jokic bude forsirao igru ledjima. U tom slucaju ce vise da se umara i da ima manji ofanzivni ucinak pogotovo od trece utakmice kad ce ga vec stici umor. Mareja ako krene sut nema tog igraca u LAL koji moze da ga brani (Klipersi nisu mogli sa ubjedljivo najboljom odbranom na niskim igracima). Dosta toga ce biti i do sudija, a svi znamo na ciji mlin ce oni navoditi vodu
    (delboj, 16. septembar 2020 22:56)

    # Link komentara

  6. Ako Lajkersi pobede cetvrtu utakmicu bice 4:0 za LA. Ako Nuggetsi dobiju cetvrtu utakmicu bice 4:3 za Denver.
     (Pragmatic, 16. septembar 2020 22:10)

    # Link komentara

  7. Ide metla od Lejkersa!!! Eventualno 4-1.......
    (sportsman, 16. septembar 2020 19:57)

    Po meni Klipersi imaju jači tim od Lejkersa. Popunjeniji na svim pozicijama, dužu klupu... Pa Lu i Montezl koji su na klupi su jači od svih startera Lejkersa ako izuzmemo Lebrona i Obrvu.
     (X, 16. septembar 2020 22:03)

    # Link komentara

  8. uveren sam da je đembeli jedini igrac koji moze bukvalno da napise statistiku pre meca koju zeli i da udje i da uradi to. čovek jednostavno moze sta hoce i kako hoce. secam se da je Novica Velickovic rekao za njega da je covek koji najbrze uci i upija kao sundjer sve. tako i sada protiv klipersa i jazza. slabiji su mozda pojedinacno i na papiru ali đembeli uci a sa njim i ostali pa ih stigose oba puta.
    ovo mi deluje da ce da bude neka lester/porto prica jer jokara je pretalentovan, najbolji igrac na svetu sta god ko rekao i mislio. pakleno je igrati protiv nekoga cije mogucnosti su neogranicene i najraznorvsnije moguce. biser sporta, bice jedan od najvecih ove igre u istoriji sigurno.
     (Milos, 16. septembar 2020 21:18)

    # Link komentara

  9. Klipersima se srušila koncepcija onog momenta kada su Milsap, Grent, Haris pa i Krejg počeli da pogađaju otvorene šuteve. Naravno, ključ svega je što Jokića nema ko da brani pa su morali da ga udvajaju.
    (CarloNS, 16. septembar 2020 21:16)

    # Link komentara

  10. Ako LAL povede 3:1, onda DN dobija 3:4! Prosto...
     (Alija Sirotanović, 16. septembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  11. Ide metla od Lejkersa!!! Eventualno 4-1.......
    (sportsman, 16. septembar 2020 19:57)

    Beše metla i od Clippers-a... Brat Kavaj će da ih pocepa, PG13 će da ih pojede i tako to na tu temu... Sačekao bih ja ipak sa prognozama.
    (somm, 16. septembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  12. GX

    Nisam bas saglasan sa ovim sto si napisao. Lebron itekako ima nekoliko oružja u svom arsenalu. Odlično razigrava, podigao je odbranu na viši nivo u ovom plejofu. Plus sto Denver nema igrača koji ga može braniti ako se bude spuštao u reket da igra leđima. Tada će morati da radi linija pomoći što će stvarati višak što je u kombinaciji sa njegovim pregledom igre može praviti velike probleme. S druge, strane treba da izbegnu Dejvisovu eventualnu igru licem ako ga Jokic bude čuvao. Naravno, uveren sam da je Nikola prevaga na strani Denvera jer ima beskonacan arsenal u napadu, a i on je podigao odbranu i to osetno. Verujem u prolaz Nagetsa u veliko finale.
    (Roki, 16. septembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  13. Dokazalo se da je najopasniji rezultat u kosarci 3:1 posle toga se za sve Denver pita..
    (Carapan, 16. septembar 2020 20:16)

    # Link komentara

  14. (GX, 16. septembar 2020 18:05)

    Kažeš:
    "Davis ne moze skroz da neutralise Jokica, moze samo da ga zaustavi pod kosem, ali Jokic ima daleko vise arsenala nego Davis."

    Bukvalno je suprotno. Dejvis može da zaustavi Jokića bilo gde na terenu jer je dosta pokretljiviji od Jokića, a Jokić može da zaustavi Dejvisa samo pod košem jer je tu bitnija snaga od brzine. Ako ga Dejvis izvuče Jokića dalje od koša, tu je u prednosti Dejvis jer je brži.
    I još nešto, kažeš da LeBron ne može da podeli takve asistencije, da pokrene tim i da im digne samopouzdanje? Dajte ljudi, nemojmo da preterujemo. Predstavio si Jokića (koji je fenomenalan igrač) kao da je bolji od Džordana, a Dejvis i LeBron neki pajseri.
     (top, 16. septembar 2020 20:02)

    # Link komentara

  15. Ide metla od Lejkersa!!! Eventualno 4-1.......
    (sportsman, 16. septembar 2020 19:57)

    # Link komentara

  16. 4:1 za Denver i 4:2 protiv Majamija u finalu.
     (hakeem, 16. septembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  17. Nagetsi u 5.
     (sportski pozdrav, 16. septembar 2020 19:45)

    # Link komentara

  18. Mrzim Jokića! Uopšte nije atletski savršeno građen kao LeBron, ružno ga je gledati! LeBron osvaja prsten, 4:0 za LeBrona protiv Denvera!
    (JeRemija, 16. septembar 2020 18:55)

    Savršeno atletski građen je Bolt, a ne Lebron izbacivač. Savršeni Lebron- Federer plus za mišiće i umetnički dojam, Jokić i Đoković za pobede i zavist.
     (sve je relativno, 16. septembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  19. Nageci idu u veliko finale
     (Neplivač, 16. septembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  20. sad ce brat obrva da ih izbusi kao sir...
    (alen, 16. septembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  21. Kako? Pa tu nas uvjeravaju vec danima, da je namjesteno i da se odmah sutra igra utakmica nakon denverove sedme.
    (Ovo je najgori start na marakani, godinama unazad, 16. septembar 2020 19:02)

    # Link komentara

  22. Mile High je pesma od B Real-a iz Cypress Hilla, gde on repa kako purnja travuljinu, vozi se u lowrideru i bas ga briga sta ko misli o njemu, a sve aludirajuci na to kako Jokic igra i kako ne slusa hejtere i da se penje visoko svojim "silky" stilom igre bez muskulature.A da i Denver je na 1608 mnv mozda je i zbog toga nzm
     (Odzidza Ofoe, 16. septembar 2020 19:02)

    # Link komentara

  23. Ono sto sam gledao Lakerse u utakmicama sa Portlandom i posebno Houstonom, je da su Lakersi jedini u ligi trenutno dosegli onaj novi brzine zavrsavanja napada i egzekucija za 3 poena ali i suteva sa distance, kakav su imali Warriorsi godinama, pa osim sto imaju Lebrona koji i dan danas jednako igra 4 pozicije u timu,i danas po utakmici zvizne 3, 4 trice, skocnog lakorukog Davisa, imaju 5, 6 igraca koje ako krene sut za 3 poena( Green,Rondo Caruso, Morris, Kuzma)ni jedna ekipa u NBA im ne moze nista.Mislim da je moguce i da Vogel Howarda ukljuci u okrsaje sa Jokicem, cisto da sacuva Davisa,a Lebron ce tek sada da ubacuje preko 30, svaku utakmicu, osim ako ne izadje 10 minuta pred kraj jer LAkerrsi imaju prednost +25.Mislim da ce zavrsiti glatkih 4-0 za Jezerase, ili eventualno 4-1.
    (miki, 16. septembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  24. Mrzim Jokića! Uopšte nije atletski savršeno građen kao LeBron, ružno ga je gledati! LeBron osvaja prsten, 4:0 za LeBrona protiv Denvera!
    (JeRemija, 16. septembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  25. @Topnik

    Slažem se. Velika je verovatnoća da Lejkersi dobijaju Denver 4-1, a tako će biti i protiv Majamija ili Bostona.

    Shvatam euforiju u Srbiji zbog Jokića ali ne vidim na koji način Denver može do 4 pobede nad LA. Ako uzmemo da će Dejvis i Jokić biti egal i jedan drugog neutralisati, baš bih voleo da vidim ko će da zaustavi Lebrona. Čovek je napaljen da ove sezone uzme prsten, često se pominje i Kobi u celoj priči, njemu u čast LA osvaja...
    (JeRemija, 16. septembar 2020 17:28)

    Denver resava u 4
     (vaxilar, 16. septembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  26. @GX

    Bravo za komentar. Sve si objasnio. Strucnjaci koji ovde pljuvase po Melounu da forsira Mareja ocigledno ne razumeju da Jokicu treba saigrac koji moze da povuce kada njega ne ide. Juce ceo fokus odbrane Klipersa bio je na Jokicu i Nagetsi su to sjajno eksploatisali, najvise zahvaljujuci Nikoli koji je sjajna resenja nalazio u napadu. Koliko su pogubili konce Klipersi govori i cinjenica da je u par navrata Kawhi cuvao Jokica. To je odraz nemoci. Nisu znali vise ni sta da brane ni koga da brane, izbusili su ih Nagetsi.
    (neki veliki dr, 16. septembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  27. pa zbog toga se sport i gleda...
    ništa nije završeno...
    verovatno Lebron ide na Jokića da bi Dejvis bio prednost u direktnim duelima sa čuvarima
    (tata, 16. septembar 2020 18:01)
    Pa nije to basket da se igra na jednom kosu.
     (zp 427, 16. septembar 2020 18:21)

    # Link komentara

  28. Dvojica najboljih centara lige u obracunu,Lebron je svakako prevaga u ovom duelu ali posle 2 kambeka Nagetsa ne bih iskljucio i celih 7 utakmica u finalu Zapada...Marej igra kosarku zivota,Heris,Grent,Milsap igraju perfektno ,Lejkersi"mozda"blagi favorit ali bice paklena kosarka...Definitvno sam odusevljen restartom NBA gde sam mislio da ce biti teski smor bez publike kad ono vrhunska kosarka...
     (lifeisgood, 16. septembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  29. Zna se-Nagetsi u 7
    (Rodni, 16. septembar 2020 18:12)

    # Link komentara

  30. Kako ih samo ne mrzi da igraju ovako rano...
    (He he, 16. septembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  31. Хахах нико не види могућност како ће да избаце Лејкерсе, ал су зато изгледа сви предвидели како ће окренути 3:1 против Клиперса...
    (Memfis, 16. septembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  32. @(JeRemija, 16. septembar 2020 17:28)

    Apsolutno se ne slazem. Lakse je zaustaviti Lebrona nego Kavajia, a to je Denver uspeo. Klipersi su sansu propustili u prethodne dve utakmice, a juce su bili bez sansi.

    Mislim da vise Lakersi treba da brinu o Nuggetsima nego obrnuto. Juce (drugo poluvreme, kad su prelomili mec) je bila demonstracija tecnog napada, koji ako se sprovede u delo, nijedan tim u ligi nema odgovor. Davis ne moze skroz da neutralise Jokica, moze samo da ga zaustavi pod kosem, ali Jokic ima daleko vise arsenala nego Davis. Primera radi, Haris je ocajno poceo utakmicu ali se u istu vratio samo zahvaljujuci Jokicu koji mu je sa par asistencija i otvorenih suteva povratio samopouzdanje i koji je na kraju bio bitan sraf u pobedi. E to je nesto sto nemaju Lakersi, a pogotovo Lebron i Davis...

    Nagetsi u 6 ;)
    (GX, 16. septembar 2020 18:05)

    # Link komentara

  33. pa zbog toga se sport i gleda...
    ništa nije završeno...
    verovatno Lebron ide na Jokića da bi Dejvis bio prednost u direktnim duelima sa čuvarima
     (tata, 16. septembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  34. lejkersi u 5
     (splicho, 16. septembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  35. Pariraće Dejvis Jokiću u odbrani itekako.Da li će biti i obratno,ne verujem.Tu će biti ključ serije.Plus Lebron koji će u opuštenom ritmu biti na tripl dabl proseku.Navijam za Denver,ali je ovo realnost.Denver mora biti na 110% da bi dobio ovu seriju a LA da pobaci jako
     (Mondragon, 16. septembar 2020 17:47)

    # Link komentara

  36. @boki
    I
    Mile High je nadmorska visina Denvera, oko 1 milje.
    Denver je 'u zoni' i koliko god se većini nama činilo da će biti počišćeni, mislim da će biti interesantna serija, pod uslovom da im klupa zaigra bolje. Jokića će pokušati da 'udave', tako da će šuteri morati bolje ako žele da imaju šansu. Viši igrači Denvera, Milsap, Plamli i Grent će morati dobro da zalegnu takođe, u reketu će se voditi najžešća borba u ovoj seriji. Ko tu dobije, dobiće i seriju. James i Dejvis će puniti svoje kolone, treba pokušati ostale prigušiti. Nadam se da Denver može da dobije jednu od prve tri utakmice, ako se serija oduži, mislim da su im šanse veće. To su nam već ludaci dokazali u prethodne dve serije.
     (DukiNS, 16. septembar 2020 17:43)

    # Link komentara

  37. Denver ima malo sanse da prodje, ali nikad se ne zna.
    U ovoj sezoni Lejkersi su ih pobedili tri puta, jednom izgubili, i tad nije igrap Lebron. Morace svi da daju maksimum, pogotovo je kljucan Milsep.
    (s, 16. septembar 2020 17:38)

    # Link komentara

  38. Mile high city je nadimak za grad Denver koji se nalazi na 1600 metara nadmorske visine.
    (deda, 16. septembar 2020 17:37)

    # Link komentara

  39. A sta znaci Mile High na desovima Denvera?
    (boki, 16. septembar 2020 17:25)

    Grad Denver je na toj nadmorskoj visinu. Tacno jednu milju.
    (zmajognjeni, 16. septembar 2020 17:34)

    # Link komentara

  40. @Topnik

    Slažem se. Velika je verovatnoća da Lejkersi dobijaju Denver 4-1, a tako će biti i protiv Majamija ili Bostona.

    Shvatam euforiju u Srbiji zbog Jokića ali ne vidim na koji način Denver može do 4 pobede nad LA. Ako uzmemo da će Dejvis i Jokić biti egal i jedan drugog neutralisati, baš bih voleo da vidim ko će da zaustavi Lebrona. Čovek je napaljen da ove sezone uzme prsten, često se pominje i Kobi u celoj priči, njemu u čast LA osvaja...
     (JeRemija, 16. septembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  41. A sta znaci Mile High na desovima Denvera?
     (boki, 16. septembar 2020 17:25)

    # Link komentara

  42. nece ni igrati dejvis na 5
     (crni_redstar, 16. septembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  43. Svaka čast Denveru, ali Lakersi idu do titule, nažalost. Ovo je prilika koju LeBron neće propustiti.
    (Topnik, 16. septembar 2020 17:06)

    # Link komentara