Utorak, 25.08.2020.

22:35

Zvezdin "skener" u Tirani – partija nedostojna evropske jeseni

Izvor: MS

Zvezdin "skener" u Tirani – partija nedostojna evropske jeseni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Jovan

pre 3 godine

A Simketa ste oterali. On je pojam fudbalera za ove menadzerske kreature.Non stop vraćate neke fudbalere koje ste već jednom ili dva puta terali iz Zvezde.O čemu se to radi, o pojedinačnim ličnim interesima a ne o kvalitetu.Uz sve to Zvezda dovodi za trenera / ništa lično/ osobu koja nema ni jednu godinu iskustva u vodjenju fudbalskog kluba.Ko je ovde lud, mi kao navijači ili vi koji vodite Zvezdu kao manipulatori.Zaslužili ste da vas mi konačno oteramo.

NoName

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.
(Millennium, 26. avgust 2020 09:06)

Briga me šta je njemu ovo trebalo? Zanima me šta je nama trebalo da angažujemo amatera.

no name

pre 3 godine

Nekako citavo vreme spori na oslobadjanju lopte i to sve zadnja vezna linija,sto je pogubno .pogotovo protiv jacih timova koji ce kontru da iskoriste ,oni nisu znali sreca nasa .Dodjemo do sesnaaet metara i onda nista .Niko da raspali loptu po golu..Kanga i katai cini mi se po jednom dacsu pokusali .Mora mmogo bolje ako misle u ligu sampiona.

Smogovci

pre 3 godine

Ono što najviše poražava je činjenica da je Zvezda znala kako će Tirana igrati tj stajati na terenu.

Svi su znali da će igrati dva gusta bloka sa 7-9 igrača ispred lopte i...opet ništa.

To je činjenica, ništa nije urađeno da se taj blok nabije golmanu u krilo ili da se probije kretnjama i pravovremenim pasom kroz jednu ili dve linije.

Ne ovo nije pljuvanje, naprotiv mislim da treba nabijati na nos ovo treneru, Upravi i igračima i to stalno da ako mogu shvate koliko je ovo jadno.

Ponavljam nije problem loše izdanje nego to što nisi uopšte spremio utakmicu.

Torin

pre 3 godine

Treba ustaliti jednu postavu i na njoj vrsiti manje izmene po pitanju formaci taktike i event.jednog dva fudbalera.
Nema smisla menjati iz korena sve pred svaki mec, to je pogibeljno.
Misljenja sam da treba sacekati utakmicu 3.kola pa videti gde smo realno sa timom jer ne bih previse kritikovao na osnovu ovog meca, mada ima razloga za kritiku.
Samo se svi potrudite da to bude mnogo bolje, nemamo neke igrace to stoji, ali moze malo vise timskog duha, zalaganja, motivacije. Takodje takticki da se poradi na igri, uigravanje nekih fudbalera na treninzima, kondicija definitivno...

daki

pre 3 godine

Tomane je za ekipu odigrao perfektno...postigao gol, iznudio 3 zuta kartona i jos nekoliko faulova. Falio je jos jedan isto to da ucini i sve bi bilo lakse

gloria

pre 3 godine

Veliki sam navijač Zvezde ali ljudi iskreno, nakon tekme u finalu LŠ, mučno je odgledati ono ruglo od fudbala sinoć. Baš mučno.

Djomla

pre 3 godine

Sporo, sporo, sporo....
Sanogo nedostojan ovog nivoa, i umesto njega Ivanic. Degenek ne moze da igra beka, zalepio se za aut liniju i ne prelazi polovinu, bez ponavljanja, i umesto njega Gavric ili Gajic. Kanga spor i neodgovoran, i umesto njega Vulic. Spiridonovic pogubljen na toj poziciji, lose kretanje, i umesto njega Vukanovic. Protiv slabijih ekipa, koje morate da napadnete, napred moraju da igraju hitri igraci, koji ce vrsiti konstantan presing na njihovu zadnju liniju i posle oduzete lopte, sa viskom koji se napravi, krenuti u polukontru.

Millennium

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.

Milan

pre 3 godine

Problem je što se na neutralnom terenu, tj bez publike nije moglo jasno uočiti koji je bolji tim na terenu. Igra nam je jako loša, i da je pobedila Tirana ne bi niko mogao da kaže da je nezasluženo. Naprosto nismo pokazali kvalitet i to je to. Ovo iole kvalitetnije ekipe rešavaju rutinski sa 2-3 razlike i kontrolom igre nakon stvaranja prednosti bez da se oznoje.

Trenerska akademija

pre 3 godine

Stankoviću uozbilji se!!!
Daćemo ti par besplatnih saveta:
1.IZBACI PANKOVA iz tima. Pa nisi valjda u dilu sa njegovim menadžerom? Na nekoliko utakmica pravi katastrofalno greške! Jednostavno nema kvalitet i tu je kraj!
2. NIKADA VIŠE DEGENEK NA MEARI BEKA! On nije igrač koji može da igra po bokovima i to odmah pravi problem u organizaciji igre, jer Kanga i Katai nemaju kome da dodaju loptu da razviju napad. On može samo da igra štopera pored Milunovića.
3. Podigni fizičku spremu igrača! Nadtrčali su vas amateri iz Tirane.
4. KATAI I KANGA da se ne ponašaju nonšalantno na terenu, već ozbiljno i odgovorno!
Ako nisi u stanju to da ispraviš, aj polako nazad u Italiju!

E

pre 3 godine

Zar je moguce da posle tri uzastopne sezone u Evropi, mi ne mozemo da skrpimo krsrenog desnog beka? Svaka cast Gobeljicu bori se decko kao lav, ali jednostavno nije kalibar za evropska takmicenja. Na desnoj strani duva promaja evo vec 4 godine, neverovatno mi je da nisu uspeli da dovedu nekoga...

Ranzo

pre 3 godine

Loša igra i srećan prolaz, sreca koja kao i u životu, kad tad dodje da se "naplati". Najveće greška Stankovića je što je imao previše defanzivan vezni red, gde čak 4 igrača nemaju značajan učinak kad je u pitanju napad. Tu pre svega mislim na Sankoka i Nikolica, ali i Spirdonovica I Kangu, za koje je morao da predvidi bolje stanje forme. Kad tome dodamo Katajia koji očigledno nije fizički spreman, Ivanica koji je, svima je to jasno limitiran igrac, previše je to slabo da bi se ista vise postiglo nego veći posed lopte i njeno mučenje bez nekog ozbiljnijeg napada. Nedostajao je Vulic, njegova konkretnost šut. Drugo što ne mogu shvatiti zbog čega je morao Degenek da igra beka, kad je Gobeljic kod Milojevica mnogo puta igrao levo. Sa Gobeljicem levo i Gajicem desno, imali bi dosta ofanzivniju formaciju. Ovako izasao je tim kao da igramo protiv Kopenhagena. Previše kukavicki,bez inspiracije, sa premalo utrcavanja.

boki

pre 3 godine

protiv albanske ekipe na neutralnom terenu golman najbolji igrač.
mislim da je time sve rečeno.
i naravno tovar sreće koji se još nije ispraznio posle 4 godine.

Andrea Djani

pre 3 godine

U ovakvim utakmicama trener bi trebalo pre da bude psiholog , nego takticar . Na tom ispitu je pao Stankovic . Potpuni kolaps je dozivela Zvezda u pojedinim trenucima meca i to na stadionu bez publike . Sta bi bilo da ti se jos 20 000 neprijatelski nastrojenih navijaca natovari na vrat , moze samo da se zamisli , ali mislim da je ipak kljucna greska bila sastav . Medjutim ipak , i pored svega Zvezdu vec trecu godinu zaredom prati sreca i ako se tako nastavi izgleda da sa i ovakvom igrom se moze do Lige Sampiona .

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@sever
Sa svakom ocenom se slažem,osim za Kangu.1 ko vrata,čovek maltene nijedan tačan pas nije dao,više kontri im je napravio,on koji razliku treba da pravi.Katastrofalan!!!

vlade

pre 3 godine

mislim da je utakmica nezgodna za komentarisanje, iz razloga što smo igrali na strani, samo jedan meč, biti ili ne biti, a protivnik, napaljen, veze nema sa fudbalom, ali taktički dobro postavljen, samim tim i neugodan.. očekivao sam mali broj golova, čisto da se prođe, pa ljudi, Stanković je igrao ceo život u Italiji, normalno je da forsira Murinjov stil.. verujem, da se igraju revanši, sinoć bi smo u Tirani, slavili sa bar dva gola razlike, pa meč u Beogradu, jer jako je nezgodno, protiv ovakvog tima, na jedan meč, ako ne daš gol u prvih petnaest minuta, sve može lako da se uroti protiv tebe, otuda i grč..
e sad.. ako to sve stavimo po strani, loše naše izdanje, sporo kretanje lopte i sporo kretanje po svim linijama, videćemo Kanga I Katai da li mogu zajedno, Ben opasno fali, Tomane ne može gore sam, zadnja linija neuigrana već duži period, Borjan je kralj! LE grupna faza, to je za nas puna kapa ove godine.. nadam se da ćemo bar proći treće kolo, onda se lakše diše, ali Stanković svakako nije trenutno kalibar Miloja, pa čuda ne smemo očekivati!

Jovan

pre 3 godine

Idemo jos Sarajevo u trecem kolu i evropa sigurna.Sta ce nam 15 mesto na listi kad do evrope nema ozbiljne ekipe,Evropa,Tirana,sledi Sarajevo videce te,zagrevanje za Bajern,Zvezda le.

milan

pre 3 godine

Cudi me da malog Hajdina nisu zadrzali da bude rezerva Rodicu. Rodic je konstantno povredjen vec 2 sezone i znalo se da treba rezerva za njega. Decko je izrazito visok i jako brz, igrao je dve sezone u prvoj ligi. Ne moze da bude tolko losiji od Rodica, Gajica, Gobeljica... A kad ga imas, ne mora jedini stoper Degenek da ti igra beka i to levog.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ovo je bilo lose , a pravo pitanje je da li moze mnogo bolje ako se u timu ima Gobeljic , Milunovic , Pankov , Rodic , Tomane (bez obzira na dat gol , sramota je imati takvog napadaca u timu ) . Sa tim igracima sigurno ne moze bolje . Jasno je kao dan da Pankov ne moze da bude u timu , da Ben mora da igra , da Ivanic i Katai moraju da kreiraju napad , a u njemu moraju da se nadju pravi Boaci ili neko drugi , samo ne Tomane . Nadam se da ovo vide oni koji to treba da vide , ali se bojim da to nije slucaj . I na kraju sam Stankovic je uneo dodatnu nervozu , ali ipak je on pocetnik u svetu trenera i definitivno mu je kao pomocnik neophodna neka seda glava , koja ce ga smiriti i posavetovati , jer se videlo kod gola pod kakvim je stresom i pritiskom , a ovo je tek pocetak kvalifikacija .

za sve su krivi mediji

pre 3 godine

Ljudi moji ovo nista ne valja. Ako ovako nastavimo nema nista od nas. Mi smo veceras imali mnogo srece i nista vise.

mile rizik

pre 3 godine

Nemam poverenja u Stankovica kao trenera, ali samo on i pomocnici znaju zasto su izveli onakav tim. Rodic nije spreman za vise od pola sata igre i sami treba da analiziraju zasto je nespreman. Ne kazem da je neki fudbaler, ali krila u ofanzivi s njim mogu da prave visak za razliku od Degeneka ili Gobeljica na levom beku. Pitanje je zasto Zvezda vec godinama nema alternativu za Rodica? Pre toga za Ibanjeza. Generalno se vidi da je tim fizicki nespreman i to nema veze sa pandemijom. Taj neki Stankovicev kondicioni ocigledno ne radi svoj posao. I pripreme nisu bile prave pripreme. Sinoc ni Ben ne bi pomogao, falila je ideja u svim segmentima igre. Mozda bi to delovalo bolje kada protivnik ne bi igrao bunker, ali je upitno da li bi tada tim imao snage da odigra sve trenerske zamisli. Jasno je odavno da Zvezdi trebaju novi bekovi na obe strane kao i krsten centarfor, samo sto ih nece imati u skorije vreme.

Dragan

pre 3 godine

Deki nista nisi naucio od Miloja, ekipa se vodi hladnom glavom a ne srcem. Kao fudbaleru svaka cast, medjutim trenerski posao je nesto sasvim drugo.

Dragan

pre 3 godine

Razocarali ste me, Tirana je protivnik koji je morao imati bar tri gola u svojoj mrezi. Znaci igra bez ideje, jednostavno prazno i lose. Niste ni jednom sutnuli na gol, pa kako mislite da pobedjujete.
Zvezdas 1964.

Марко

pre 3 godine

Катастрофална игра! Надам се да је ово био само лош дан, али бојим се да није. Мислим да Станковић лоше води екипу. Истина је да није добио нека нарочита појачања, али није их добијао ни Милојевић. Иста шкртица управља клубом, и исти антиталенат на позицији спортског директора доводи појачања. Међутим, ако имаш играче чија вредност на трансфермаркт-у је процењена на више од 50 милиона евра, и играш против екипе чији је играчки кадар процењен на мање од 5 милиона евра, онда је све испод рутинске победе од 3 гола разлике велика срамота. Заправо не мора да буде ни 3 гола разлике, али мора да се види разлика у класи, да се бар 20 пута шутне на гол, да буде лопта у поседу бар 60%, да се има бар дупло, ако не чак и три пута више пасова. Међутим, Звезда је данас одиграла једну практично РАВНОПРАВНУ утакмицу са Тираном. Звезда је имала више лопту у поседу, а Тирана можда чак и више прилика за гол. Видело се, наравно, да су по индивидуалним карактеристикама Звездини играчи супериорини, то и јесте оно што и Трансфермаркт показује, међутим Дејан Станковић није способан да то искористи. Сетимо се да је са Милојевићем Звезда избацила екипе попут Салцбурга, Келна и Краснодара које су имале дупло скупљи играчки кадар од Звезде, па чак и Јанг Бојс је имао десетак милиона скупљи играчки кадар од Звезде. Да ли ће то бити могуће са Станковићем? Овако сигурно неће моћи. Ако не успе да прође треће коло у коме смо повлашћени на жребу, треба моментално да добије отказ.

Nele

pre 3 godine

Bas kao sto sam i ocekivao. Prvo, Kanga i Katai ne mogu zajedno na teren. Ne znam kome je palo na pamet da dovodi Kangu posle potpisa Kataija.
Takodje, ovakva utakmica definitivno nije za ocenu. Ides kao favorit u goste a ako slucajno ne pobedis, cela zemlja ce te pljuvati. Bez prava na gresku, vezane noge.
Pankov je sigurno nas najbolji defanzivni ali je pregoreo danas.
Deki, dosta sa glupim trazenjem mesta za igraca. Degenek nije bek! Gobeljic nije bek! Miloje ga je stavljao na beka kad nije imao koga drugog. Umesto da ste tu trazili pojacanje, vi doveli Kangu. Ako vec nema pojacanja, izvuci nekog iz podmlatka i pusti ga da igra. Mozda nesto nauci vremenom, ova dvojica nece
Batali sa razigravanjem Ivanica. Decko je prevara, nije za ozbiljan fudbal. Milion sansi je dobio da sse pokaze a ni jednu nije iskoristio.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.
(Miki, 25. avgust 2020 23:23)

Da, ali otkako su on i Ivanić ušli, uspeli su da naprave pas po krilu i daju loptu iza odbrambenog. Tad je to što je Zvezda igrala na momente skoro pa ličilo na fudbal. Pre toga je bio horor.

rko

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.
(Sono Korona, 26. avgust 2020 01:29)

Ma ti si sve samo ne zvezdaš.

Lars

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.
(absolutezero, 26. avgust 2020 00:13)

To rade vec trecu godinu.

Sono Korona

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

loše ,jako loše.
sledeća osrednje ,ali prolazi zvezda.
plej of , gomila sreće i očekivano.
ZVEZDA OPET U LIGI šampiona.
i tako...
iz godine u godinu.
naviknite se.
na realnost.
do nove titule.

Che

pre 3 godine

Nazalost Stankovic pokazuje da nije dobar strateg. Razocaran sam.
Trener mora da bude elokventan, sto Stankovic nikako nije, a sto se tice trenerske inteligencije, da se tako izrazim, izgleda da ni tu nije dobar.
Ovo pretumbavanje ekipe sam x puta video kod nasih trenera i to mi nikako nije jasno, ko ih bre tome nauci? Kako u utakmici koja je sad ili nikad ti izvodis egzibicije? Mislim da je to samo odraz trenerske nemoci, pa kao hvatas na iznenadjenje.

urke

pre 3 godine

Zvezda bi potpuno iskontrolisala utakmicu i rutinski dobila da su na mestu Pankova i Kange bila neka dva iole kvalitetna igraca,ovako sa manjkom kvalitetnih fudbalera na kljucnim pozicijama,mi nemamo sta da trazimo u nastavku kvalifikacija,mozda se Kanga i dozove sebi,vidi se da je potpuno van forme i ritma ali sto se tice stopera tu je kriticno

absolutezero

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.

@c72

pre 3 godine

Najbolje da neko napravi nekakvu dostojanstvenu izlaznu strategiju, da se već sada nekako časno oprostimo od Evrope. Stvarno nemamo sta tražiti tamo...

Sabre

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jel' da?, 25. avgust 2020 23:33)

A inace smo, o uzviseni patricije, igrali atomski fudbal i divnim akcijama o kojima je pricala cela Evropa razbili sve zive sem tog Bajerna. Inace smo grobare redovno tukli u derbijima i nismo im davali sanse da se tripuju da nesto ekcli vrede tako sto smo uvek izlazili kao babe i delovali kao pretuceni. Dosta vise te mitomanije sa Milojem, on svakako jeste bolji trener od Stankovica neuporedivo ali svi rezultati na stranu sa njim smo igrali jednako ruzan fudbal kao i sada, a pred kraj mandata se i kod njega i kod igraca videlo veliko zasicenje i sve je pocelo da izgleda jos otuznije nego ovo veceras. Brzo se zaboravlja...

Milan

pre 3 godine

Treba biti realan i priznati da je ovaj tim Zvezde samo odlican paravan upravi da se jos malo zadrze na funkcijama i ispumpaju jos koji milion iz kluba... Deki na klupi, veliko ime bez grama iskustva sto se jasno vidi. Velika pojacanja Kanga i Katai koji ocigledno imaju limite i nisu za najvecu scenu, Spiridonovic jevnovi Garsija na pola koraka do tribina... Sve ce se opet svoditi na Borjana i ako se i udje u neku ligu opet ce biti kao sa Bajernom 0 6 i Borjan najbolje ocenjeni igrac tima... Sramota je sta su napravili od velikog kluba...

sever

pre 3 godine

Borjan 8 - Gobeljic 2, Milunovic 5,5, Pankov 5,5, Degenek 5 - Sanogo 6 - Spiridonovic 5, Kanga 5,5, Nikolic 5,5, Katai 5,5 - Tomane 6

Rodic 5, Ivanic 5,5, Petrovic 6

Stankovic 1

slaviša šmigič

pre 3 godine

Što pre treba videti šta je sa Benom inače smo pukli mi nemamo prave zamene za,Bena ili Kangu.vulič mora barem jedno poluvreme ili gavrič igrati umesto Spiridonoviča to je svakome jasno.

Grada

pre 3 godine

Miloše svaka čast za komentar utakmice, sve tačno samo što niste napisali da je Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.

Šile

pre 3 godine

Sa ovakvim Kangom i Sonogom nemamo šta da tražimo protiv iole ozbiljnije ekipe. Tomaneu svaka čast ns golu ali on nema snage ni da istrči bar jednu kontru. Sve u svemu jadno i mučno. Igra je nema nigde. Neće moći ni Borjan da odbrani uvek sve. Sve u svemu ovo nije ni za ocenu 1.

XXL

pre 3 godine

Visoka trava, meka podloga, naporne pripreme a protivnik kompletan, sa svih 11 igrača na terenu! Dugo putovanje, promena kreveta, nemiran san, horoskop u fazi nejasnog sazvežđa i još na to pritisak navijača! Pandemija virusa u svetu, nema letovanja, Grčka i Turska na ivici rata, protesti u Minsku, izbori u Americi! Malo li je za početak sezone? Biće bolje već sutra, malo sutra!

Марко

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veljko, 25. avgust 2020 22:45)

Црвена звезда је у последње три сезоне дочекала пролеће у Лиги Европе и играла два пута групну фазу Лиге шампиона. У Лиги шампиона је некако победила Ливерпул и Олимпијакос. Ово вечерас је већ 14. узастопно коло квалификација које Звезда пролази, како-тако, али пролази. Звезда је 65. на ранг листи УЕФА. Слажем се да је то мало, јер Звезда је некад била првак Европе и света, а сад нам је плафон групна фаза Лиге шампиона и радујемо се ако тамо неког победимо, па макар и уз доста среће и лудило Маракане.

Међутим, све је то неупоредиво много боље од онога што је Партизан постигао у Европи за време Томислава Караџића. За осам година Партизан је само једном ушао у Лигу шампиона и изгубио свих шест утакмица у групи, а у Лиги Европе није успео да дочека пролеће. Партизан у најјачем европском такмичењу није победио од 1983. године.

Црвена звезда је вечерас играла катастрофално, и само је на искуство и индивидуални квалитет прошла даље. Играли смо лоше и против Судуве, и против Хелсинкија, и против Трнаве, али смо ушли два пута заредом у Лигу шампиона.

Ти сад реци да ли сам написао нешто што није тачно.

veverica

pre 3 godine

ne znam ni sta ste napisali, ali sigurno niste preterali sa kritikama.
sad u 37 godina, da uzmem godinu dana da treniram i da se spricam, mislim da bih bio na nivou potrebnom za ovakvu zvezdu.
sramota.
ne znamo ni odbranu ni napad, nema nas nigde. od kad smo dali gol, trcimo kod korner zastavice da cuvamo vreme.
jezivo.
zvezda na nivou kolubare. sigurno nismo bolji od kolubare.
ovo je najgora utakmica zvezde koju sam ja gledao.
10 nicim izazvanih kikseva u odbrani i apsolutno nista u sredini ili nedaj boze u napadu.
jasno je da je jedino sto treba za ovu zvezdu menadzerska veza. nikakav fudbalski kvalitet nije potreban. nula.

jel' da?

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!

cosmo

pre 3 godine

Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grada, 25. avgust 2020 23:14)

Bio je ofsajd.

mrzim da radim subotom

pre 3 godine

Volim ja igrača Stankovića,ali ja mu kao treneru ne verujem. Veliki sam zvezdaš,ali nije Dejan za moju Zvezdu. Ja sam za trenera stranca.

Profa

pre 3 godine

Forma se tempira. Bitan je prolaz i kvalitetan rad. Zvezda je dobro krenula u prvenstvu i prošla u 3. kolo kvalifikacija LŠ. Ti što vičete Stankoviću odlazi, dok čovek ima rezultat ste dno dna. Ovo je realnost CZ i ti fudbaleri su prosečni kao što je i Liga slaba. A vi tražite od Zvezde igru, ko i finalu LŠ. Pa gospodo investirajte milijardu evra i napravite TIM koji može, da igra na nivoju finala LŠ. Nama ostaje, da se radujemo svakoj pobedi i prolazu a sve više od prolazka u grupi UL ili LŠ je znastvena fantastika.

Miki

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.

srdjan

pre 3 godine

Ako se zvezda provuce 3. uzastopnu godinu, ja stvarno ne znam.... Pa oni nikoga nisu nadigrali u poslednje 3 kvalifikacione sezone. Osim nesretnih Gibraltaraca. Sramota.

Realno

pre 3 godine

@ Mihailo Alal vera majstore. Gledam onog Gobeljica podigao sorts na desnoj butini sav vazan terminator a Roberto Karlos recimo jedna butina kao obe noge Gobeljiceve. Sramota na sta lice i kako se vuku po terenu. Pa stavi samo Tomanea pored Levandovskog. Sa kakvim igracima hoce u Evropu pa mene je sramota dok ih gledam. Izgleda da su vazne samo pare a tim sve gori i gori godinama.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.

Milan

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
(Veljko, 25. avgust 2020 22:45) Mora biti da je neka druga Zvezda u prethodne dve sezone izborila plasman u Ligu sampiona. Ili si prespava to, ili se nije desavalo u tvojoj dimenziji, maksimalno objektivni. Sta sve covek nece da procita ovde kuku

Straight Outta München

pre 3 godine

Nastavlja se katastrofalna igra jos od Kopenhagena... Bar 10 igraca mora da ode. Pankov, Jovancic, Rodic, Gobeljic, Milunovic, Njegos, Pavkov su samo od nekih. Ne razumem kako Pankov moze da dobije prednost u odnosu na Erakovica ili da Degenek izadje iz igre a ostane Pankov... Samse za LS ne postoje, a LE samo ako bude srece na zrebu.

goblin

pre 3 godine

Kako je moguće da uprava ponovo nije dovela krštenog štopera,ove smo već gledali,sve znamo...Jadan Borjan sa njima...Gobeljic nije bek,i to znamo...Treba da se prekine ovo forsiranje mladih srpskih igrača u Evropi(ovih koji su trenutno u klubu)jer nijedan nema kvalitet za nešto više od Ling Long lige,a i to je upitno.Katai i Kanga moraće na svojih 100 posto,ako Zvezda misli da nešto uradi u Evropi ove sezone.Ove Stankovićeve "ideje" sa Degenekom na beku ne treba ni komentarisati.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Neshvatam kataia kad pređe i napravi višak onda više neprati ništa barem u 2 navrata je mogao proslediti loptu kad je napravio višak sem prodora sve lopte su letele u 15 red tribina kako možeš onoliko,da omašiš ja neznam šta se dešava sa Spiridonovič dečko je brz ali kad treba nešto,da uradi skroz postaje trom i loše primanje lopti koje je kanga slao sa jedne na drugu stranu pobegle mu 3.puta kad je trebao,da je uštopuje slabo ocenjuje let lopte.Inasče Stankovič se prekombinovao sa igračima za ovu utakmicu zato su igrači pali dosta brzo u igri i bili statični na terenu a nije bilo Bena,da zagradi loptu kako treba danas ga Tomane odlično zamenio čak bi Bena postavio iza Tomanea.Ngama isto medju najboljima ako ne i najbolji uz Tomanea danas.Sve ostalo treba odma zaboraviti.

Mihailo

pre 3 godine

Pogledam gradju (noge) Gobeljića, Nikolića, Pankova, Rodića, da ne nabrajam dalje, biće ceo startni tim osim Borjana i ne mogu da shvatim šta oni treniraju, šta rade sedam dana u nedelji. Nikad ne mogu da zaboravim scenu Havijer Zaneti, tad je i Deki igrao u Interu, produžeci, on čovek radi vežbe, noge kao u mister univerzuma. Ovi naši noge ko da su balerine.
Ako nastave ovako da igraju, teško ćemo mi dalje od trećeg kola.

Cinik

pre 3 godine

Vise je ovde problema a bice ih jos. Prvi problem je taj sto Stankovic nema uvid u kvalitet svoje ekipe jer igra namesteno prvenstvo i jedina prava utakmica je sa Partizanom koju ni u snu ne moze da dobije. Drugi razlog je taj sto nema slobodu u kreiranju ekipe vec prihvata ono sto mu serviraju Terzic i Mrkela. Treci je taj sto je neiskusan. Cetvrti jer nema hrabrosti da neke stvari presece. Mislim da je ovo veliki zalogaj za njega. Jedno je biti igrac a nesto sasvim drugo trener. Ako ti protiv Tirane ne stvoris ni jednu sansu a Borjan spai 4 sigurna gola? sta ce onda biti sa jacim ekipama. Gobeljic i Rodic nisu ozbiljni igraci. Sanongo je solidan igrac. Katai lenj, Kanga u svom svetu, Ivanic na raskrsnici da propadne kao igrac i da ne nabrajam vise. Moze Zvezda i u ligu sampiona ali protiv jacih ekipa sledi jos veci debakl nego prosle godine a onda nema prodaje igraca.

Sasa UCZ

pre 3 godine

Ljudi mozemo da se lazemo, mi jesmo bolja ekipa od njih ali midlim da je bio veliki pritisak na ekipu da li cemo proci... Mogu misliti koji bi kolaps bio da smo ne daj Boze ispali... Ej od Albanaca.... Zato mislim da ce ekipa bolje igrati kad udje u mec gde nije favorit, najteze je dobiti utakmice vec dobijene...

Zvezdaš

pre 3 godine

Imamo jednu boljku staru boljku koju vučemo a to je da svaki tim koji napravi pritisak nad našim veznim igračima mi vraćamo loptu do Borjana i nemozemo da se organizujemo ka napred zbog lošeg kretanja veznih i ofanzivnih igrača. Mi nismo u stanju da takođe izvršimo pritisak nad protivničkim igračima jer nas lako prolaze. Miloje tu odbrambemu igru popravio a sada sa Stankovićem je na nivou igre sa Grofom. Kada nas u domaćoj ligi timovi čekaju na svojoj polovini to prividno deluje da nešto kao igramo i tada je to sporo ali uz veći posed deluje da igramo. Tirana je dobro pročitala igru Zvezde i samo nisu imali sreće da nas izbace a mi im ne bi dali još gol da smo igrali jos dva dana

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tužna,bez ideje,želje,kvaliteta.
Sva čast Stankoviću na igračkoj karijeri,ali ovo je prevelik zalogaj za njega.
Na ligu šampiona ne smemo ni da pomislimo,biće frke i za ligu evrope.

rodjaksasela

pre 3 godine

Kvalitet ekipe mora da se podigne na visi nivo. Oba stopera (preambiciozno, ali tu Degenek jedino moze da se digne na neki nivo, svakako treba mu kao partner neko ko ce sakrivati njegove mane), oba beka, probojno krilo, snazan, fizicki dominantan napadac. Gavric mnogo bolji igrac od Spidija, problem je sto ne zna da igrandesno, a levo je Katai. Generalno svaki tim je osakacen zbog limita stranaca buduci da na nasem trzistu je nemoguce naci bekove odredjenog kvaliteta, a bogami sada ni stopere.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

vidim ovde ljudi pominju Dekija, dajte bre ljudi, pa ova ekipa zvezde je cirkus teski!! pa njima ni Klop i Murinjo zaJedno da sede na klupi ne bi nista uradili!!

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Komšije, vama je Stanković bio ubedljivo najslabija karika večeras. Formacija katastrofalna, Degenek i Kanga van svojih pozicija, strategija nula. Utakmicu su dobili Tomane i Borjan, ostali su svi bili jako loši. No, dobro. Pobedi se u zube ne gleda. Srećno u nastavku takmičenja.

Ivan

pre 3 godine

Nedostojna ili ne Zvezda dođje na 90 min od grupne faze LE, ovako su igrali i sa Milojevicem, prošle godine gubili od Helsinkija, Suduva 0-0, Trnavu na jedite jade prosli, Irtis 1-1 i sve to u gostima tako da nije isto kad igras kući i na strani za Zvezdu pogotovo jer imaju neki problem u gostima.

Gogsi

pre 3 godine

Bice bolje,prolaz najbitniji.I da za sve one koji su forsirali da Pankov bude startni stoper nadam se da su uvideli da je Milunovic kvalitetniji od njega

legolas

pre 3 godine

Bravo Zvezdo, cestitam, mada ruku na srce, posle dve duple Dunje, bolji sam od Milunovica, Tomanea, Sanoga, Spiridonovica....prakticno od pola tima.
A i brzi sam i tako pijan,toliko su spori da je uspavanka cist goa trance za njihovo kretanje.
Da se skupimo sa komentara nas 11 sa ovakvom Zvezdom, bilo bi cupavo. Jedva bi nas prosli.
Kaze Katai igrali smo maksimalno!!! Kako je kad igrate prosecno?!?!?!

srle

pre 3 godine

Igra je bila loša, ali pobedi se u zube ne gleda. Mora se uzeti u obzir da je ovo početak sezone, vlada ova korona i igra se bez publike, igra se jedan meč i to na strani. Igra se protiv protivnika gde je pobeda imperativ i još se stvorila tenzična atmosfera zbog toga što je klub iz Albanije. Sve su to objektivne okolnosti, ali moralo je ipak bolje. U svakom slučaju, verujem da može bolje, gore ne može. Srećno u 3. kolu kvalifikacija.

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.

hhh

pre 3 godine

iskreno Gobeljic nije za evropske utakmice..lik ne zna da primi loptu, posalje centarsut..slaba vajda sto je borben, ako mu je do borbenosti trebao je da trenira boks..

helios

pre 3 godine

Liga Evrope je premija za ovakvu Zvezdu, jer u LS bi se samo brukali ubedljivim porazima, a vecina novca od LS bi zavrsila u privatnim dzepovima.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Komšije, vama je Stanković bio ubedljivo najslabija karika večeras. Formacija katastrofalna, Degenek i Kanga van svojih pozicija, strategija nula. Utakmicu su dobili Tomane i Borjan, ostali su svi bili jako loši. No, dobro. Pobedi se u zube ne gleda. Srećno u nastavku takmičenja.

legolas

pre 3 godine

Bravo Zvezdo, cestitam, mada ruku na srce, posle dve duple Dunje, bolji sam od Milunovica, Tomanea, Sanoga, Spiridonovica....prakticno od pola tima.
A i brzi sam i tako pijan,toliko su spori da je uspavanka cist goa trance za njihovo kretanje.
Da se skupimo sa komentara nas 11 sa ovakvom Zvezdom, bilo bi cupavo. Jedva bi nas prosli.
Kaze Katai igrali smo maksimalno!!! Kako je kad igrate prosecno?!?!?!

hhh

pre 3 godine

iskreno Gobeljic nije za evropske utakmice..lik ne zna da primi loptu, posalje centarsut..slaba vajda sto je borben, ako mu je do borbenosti trebao je da trenira boks..

helios

pre 3 godine

Liga Evrope je premija za ovakvu Zvezdu, jer u LS bi se samo brukali ubedljivim porazima, a vecina novca od LS bi zavrsila u privatnim dzepovima.

veverica

pre 3 godine

ne znam ni sta ste napisali, ali sigurno niste preterali sa kritikama.
sad u 37 godina, da uzmem godinu dana da treniram i da se spricam, mislim da bih bio na nivou potrebnom za ovakvu zvezdu.
sramota.
ne znamo ni odbranu ni napad, nema nas nigde. od kad smo dali gol, trcimo kod korner zastavice da cuvamo vreme.
jezivo.
zvezda na nivou kolubare. sigurno nismo bolji od kolubare.
ovo je najgora utakmica zvezde koju sam ja gledao.
10 nicim izazvanih kikseva u odbrani i apsolutno nista u sredini ili nedaj boze u napadu.
jasno je da je jedino sto treba za ovu zvezdu menadzerska veza. nikakav fudbalski kvalitet nije potreban. nula.

XXL

pre 3 godine

Visoka trava, meka podloga, naporne pripreme a protivnik kompletan, sa svih 11 igrača na terenu! Dugo putovanje, promena kreveta, nemiran san, horoskop u fazi nejasnog sazvežđa i još na to pritisak navijača! Pandemija virusa u svetu, nema letovanja, Grčka i Turska na ivici rata, protesti u Minsku, izbori u Americi! Malo li je za početak sezone? Biće bolje već sutra, malo sutra!

Mihailo

pre 3 godine

Pogledam gradju (noge) Gobeljića, Nikolića, Pankova, Rodića, da ne nabrajam dalje, biće ceo startni tim osim Borjana i ne mogu da shvatim šta oni treniraju, šta rade sedam dana u nedelji. Nikad ne mogu da zaboravim scenu Havijer Zaneti, tad je i Deki igrao u Interu, produžeci, on čovek radi vežbe, noge kao u mister univerzuma. Ovi naši noge ko da su balerine.
Ako nastave ovako da igraju, teško ćemo mi dalje od trećeg kola.

srle

pre 3 godine

Igra je bila loša, ali pobedi se u zube ne gleda. Mora se uzeti u obzir da je ovo početak sezone, vlada ova korona i igra se bez publike, igra se jedan meč i to na strani. Igra se protiv protivnika gde je pobeda imperativ i još se stvorila tenzična atmosfera zbog toga što je klub iz Albanije. Sve su to objektivne okolnosti, ali moralo je ipak bolje. U svakom slučaju, verujem da može bolje, gore ne može. Srećno u 3. kolu kvalifikacija.

Ivan

pre 3 godine

Nedostojna ili ne Zvezda dođje na 90 min od grupne faze LE, ovako su igrali i sa Milojevicem, prošle godine gubili od Helsinkija, Suduva 0-0, Trnavu na jedite jade prosli, Irtis 1-1 i sve to u gostima tako da nije isto kad igras kući i na strani za Zvezdu pogotovo jer imaju neki problem u gostima.

Марко

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veljko, 25. avgust 2020 22:45)

Црвена звезда је у последње три сезоне дочекала пролеће у Лиги Европе и играла два пута групну фазу Лиге шампиона. У Лиги шампиона је некако победила Ливерпул и Олимпијакос. Ово вечерас је већ 14. узастопно коло квалификација које Звезда пролази, како-тако, али пролази. Звезда је 65. на ранг листи УЕФА. Слажем се да је то мало, јер Звезда је некад била првак Европе и света, а сад нам је плафон групна фаза Лиге шампиона и радујемо се ако тамо неког победимо, па макар и уз доста среће и лудило Маракане.

Међутим, све је то неупоредиво много боље од онога што је Партизан постигао у Европи за време Томислава Караџића. За осам година Партизан је само једном ушао у Лигу шампиона и изгубио свих шест утакмица у групи, а у Лиги Европе није успео да дочека пролеће. Партизан у најјачем европском такмичењу није победио од 1983. године.

Црвена звезда је вечерас играла катастрофално, и само је на искуство и индивидуални квалитет прошла даље. Играли смо лоше и против Судуве, и против Хелсинкија, и против Трнаве, али смо ушли два пута заредом у Лигу шампиона.

Ти сад реци да ли сам написао нешто што није тачно.

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.

srdjan

pre 3 godine

Ako se zvezda provuce 3. uzastopnu godinu, ja stvarno ne znam.... Pa oni nikoga nisu nadigrali u poslednje 3 kvalifikacione sezone. Osim nesretnih Gibraltaraca. Sramota.

Che

pre 3 godine

Nazalost Stankovic pokazuje da nije dobar strateg. Razocaran sam.
Trener mora da bude elokventan, sto Stankovic nikako nije, a sto se tice trenerske inteligencije, da se tako izrazim, izgleda da ni tu nije dobar.
Ovo pretumbavanje ekipe sam x puta video kod nasih trenera i to mi nikako nije jasno, ko ih bre tome nauci? Kako u utakmici koja je sad ili nikad ti izvodis egzibicije? Mislim da je to samo odraz trenerske nemoci, pa kao hvatas na iznenadjenje.

Gogsi

pre 3 godine

Bice bolje,prolaz najbitniji.I da za sve one koji su forsirali da Pankov bude startni stoper nadam se da su uvideli da je Milunovic kvalitetniji od njega

Sabre

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jel' da?, 25. avgust 2020 23:33)

A inace smo, o uzviseni patricije, igrali atomski fudbal i divnim akcijama o kojima je pricala cela Evropa razbili sve zive sem tog Bajerna. Inace smo grobare redovno tukli u derbijima i nismo im davali sanse da se tripuju da nesto ekcli vrede tako sto smo uvek izlazili kao babe i delovali kao pretuceni. Dosta vise te mitomanije sa Milojem, on svakako jeste bolji trener od Stankovica neuporedivo ali svi rezultati na stranu sa njim smo igrali jednako ruzan fudbal kao i sada, a pred kraj mandata se i kod njega i kod igraca videlo veliko zasicenje i sve je pocelo da izgleda jos otuznije nego ovo veceras. Brzo se zaboravlja...

sever

pre 3 godine

Borjan 8 - Gobeljic 2, Milunovic 5,5, Pankov 5,5, Degenek 5 - Sanogo 6 - Spiridonovic 5, Kanga 5,5, Nikolic 5,5, Katai 5,5 - Tomane 6

Rodic 5, Ivanic 5,5, Petrovic 6

Stankovic 1

Milan

pre 3 godine

Treba biti realan i priznati da je ovaj tim Zvezde samo odlican paravan upravi da se jos malo zadrze na funkcijama i ispumpaju jos koji milion iz kluba... Deki na klupi, veliko ime bez grama iskustva sto se jasno vidi. Velika pojacanja Kanga i Katai koji ocigledno imaju limite i nisu za najvecu scenu, Spiridonovic jevnovi Garsija na pola koraka do tribina... Sve ce se opet svoditi na Borjana i ako se i udje u neku ligu opet ce biti kao sa Bajernom 0 6 i Borjan najbolje ocenjeni igrac tima... Sramota je sta su napravili od velikog kluba...

Profa

pre 3 godine

Forma se tempira. Bitan je prolaz i kvalitetan rad. Zvezda je dobro krenula u prvenstvu i prošla u 3. kolo kvalifikacija LŠ. Ti što vičete Stankoviću odlazi, dok čovek ima rezultat ste dno dna. Ovo je realnost CZ i ti fudbaleri su prosečni kao što je i Liga slaba. A vi tražite od Zvezde igru, ko i finalu LŠ. Pa gospodo investirajte milijardu evra i napravite TIM koji može, da igra na nivoju finala LŠ. Nama ostaje, da se radujemo svakoj pobedi i prolazu a sve više od prolazka u grupi UL ili LŠ je znastvena fantastika.

Nele

pre 3 godine

Bas kao sto sam i ocekivao. Prvo, Kanga i Katai ne mogu zajedno na teren. Ne znam kome je palo na pamet da dovodi Kangu posle potpisa Kataija.
Takodje, ovakva utakmica definitivno nije za ocenu. Ides kao favorit u goste a ako slucajno ne pobedis, cela zemlja ce te pljuvati. Bez prava na gresku, vezane noge.
Pankov je sigurno nas najbolji defanzivni ali je pregoreo danas.
Deki, dosta sa glupim trazenjem mesta za igraca. Degenek nije bek! Gobeljic nije bek! Miloje ga je stavljao na beka kad nije imao koga drugog. Umesto da ste tu trazili pojacanje, vi doveli Kangu. Ako vec nema pojacanja, izvuci nekog iz podmlatka i pusti ga da igra. Mozda nesto nauci vremenom, ova dvojica nece
Batali sa razigravanjem Ivanica. Decko je prevara, nije za ozbiljan fudbal. Milion sansi je dobio da sse pokaze a ni jednu nije iskoristio.

Марко

pre 3 godine

Катастрофална игра! Надам се да је ово био само лош дан, али бојим се да није. Мислим да Станковић лоше води екипу. Истина је да није добио нека нарочита појачања, али није их добијао ни Милојевић. Иста шкртица управља клубом, и исти антиталенат на позицији спортског директора доводи појачања. Међутим, ако имаш играче чија вредност на трансфермаркт-у је процењена на више од 50 милиона евра, и играш против екипе чији је играчки кадар процењен на мање од 5 милиона евра, онда је све испод рутинске победе од 3 гола разлике велика срамота. Заправо не мора да буде ни 3 гола разлике, али мора да се види разлика у класи, да се бар 20 пута шутне на гол, да буде лопта у поседу бар 60%, да се има бар дупло, ако не чак и три пута више пасова. Међутим, Звезда је данас одиграла једну практично РАВНОПРАВНУ утакмицу са Тираном. Звезда је имала више лопту у поседу, а Тирана можда чак и више прилика за гол. Видело се, наравно, да су по индивидуалним карактеристикама Звездини играчи супериорини, то и јесте оно што и Трансфермаркт показује, међутим Дејан Станковић није способан да то искористи. Сетимо се да је са Милојевићем Звезда избацила екипе попут Салцбурга, Келна и Краснодара које су имале дупло скупљи играчки кадар од Звезде, па чак и Јанг Бојс је имао десетак милиона скупљи играчки кадар од Звезде. Да ли ће то бити могуће са Станковићем? Овако сигурно неће моћи. Ако не успе да прође треће коло у коме смо повлашћени на жребу, треба моментално да добије отказ.

Milan

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
(Veljko, 25. avgust 2020 22:45) Mora biti da je neka druga Zvezda u prethodne dve sezone izborila plasman u Ligu sampiona. Ili si prespava to, ili se nije desavalo u tvojoj dimenziji, maksimalno objektivni. Sta sve covek nece da procita ovde kuku

mrzim da radim subotom

pre 3 godine

Volim ja igrača Stankovića,ali ja mu kao treneru ne verujem. Veliki sam zvezdaš,ali nije Dejan za moju Zvezdu. Ja sam za trenera stranca.

jel' da?

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!

Sono Korona

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.

goblin

pre 3 godine

Kako je moguće da uprava ponovo nije dovela krštenog štopera,ove smo već gledali,sve znamo...Jadan Borjan sa njima...Gobeljic nije bek,i to znamo...Treba da se prekine ovo forsiranje mladih srpskih igrača u Evropi(ovih koji su trenutno u klubu)jer nijedan nema kvalitet za nešto više od Ling Long lige,a i to je upitno.Katai i Kanga moraće na svojih 100 posto,ako Zvezda misli da nešto uradi u Evropi ove sezone.Ove Stankovićeve "ideje" sa Degenekom na beku ne treba ni komentarisati.

Šile

pre 3 godine

Sa ovakvim Kangom i Sonogom nemamo šta da tražimo protiv iole ozbiljnije ekipe. Tomaneu svaka čast ns golu ali on nema snage ni da istrči bar jednu kontru. Sve u svemu jadno i mučno. Igra je nema nigde. Neće moći ni Borjan da odbrani uvek sve. Sve u svemu ovo nije ni za ocenu 1.

Cinik

pre 3 godine

Vise je ovde problema a bice ih jos. Prvi problem je taj sto Stankovic nema uvid u kvalitet svoje ekipe jer igra namesteno prvenstvo i jedina prava utakmica je sa Partizanom koju ni u snu ne moze da dobije. Drugi razlog je taj sto nema slobodu u kreiranju ekipe vec prihvata ono sto mu serviraju Terzic i Mrkela. Treci je taj sto je neiskusan. Cetvrti jer nema hrabrosti da neke stvari presece. Mislim da je ovo veliki zalogaj za njega. Jedno je biti igrac a nesto sasvim drugo trener. Ako ti protiv Tirane ne stvoris ni jednu sansu a Borjan spai 4 sigurna gola? sta ce onda biti sa jacim ekipama. Gobeljic i Rodic nisu ozbiljni igraci. Sanongo je solidan igrac. Katai lenj, Kanga u svom svetu, Ivanic na raskrsnici da propadne kao igrac i da ne nabrajam vise. Moze Zvezda i u ligu sampiona ali protiv jacih ekipa sledi jos veci debakl nego prosle godine a onda nema prodaje igraca.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

vidim ovde ljudi pominju Dekija, dajte bre ljudi, pa ova ekipa zvezde je cirkus teski!! pa njima ni Klop i Murinjo zaJedno da sede na klupi ne bi nista uradili!!

cosmo

pre 3 godine

Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grada, 25. avgust 2020 23:14)

Bio je ofsajd.

Sasa UCZ

pre 3 godine

Ljudi mozemo da se lazemo, mi jesmo bolja ekipa od njih ali midlim da je bio veliki pritisak na ekipu da li cemo proci... Mogu misliti koji bi kolaps bio da smo ne daj Boze ispali... Ej od Albanaca.... Zato mislim da ce ekipa bolje igrati kad udje u mec gde nije favorit, najteze je dobiti utakmice vec dobijene...

Zvezdaš

pre 3 godine

Imamo jednu boljku staru boljku koju vučemo a to je da svaki tim koji napravi pritisak nad našim veznim igračima mi vraćamo loptu do Borjana i nemozemo da se organizujemo ka napred zbog lošeg kretanja veznih i ofanzivnih igrača. Mi nismo u stanju da takođe izvršimo pritisak nad protivničkim igračima jer nas lako prolaze. Miloje tu odbrambemu igru popravio a sada sa Stankovićem je na nivou igre sa Grofom. Kada nas u domaćoj ligi timovi čekaju na svojoj polovini to prividno deluje da nešto kao igramo i tada je to sporo ali uz veći posed deluje da igramo. Tirana je dobro pročitala igru Zvezde i samo nisu imali sreće da nas izbace a mi im ne bi dali još gol da smo igrali jos dva dana

Realno

pre 3 godine

@ Mihailo Alal vera majstore. Gledam onog Gobeljica podigao sorts na desnoj butini sav vazan terminator a Roberto Karlos recimo jedna butina kao obe noge Gobeljiceve. Sramota na sta lice i kako se vuku po terenu. Pa stavi samo Tomanea pored Levandovskog. Sa kakvim igracima hoce u Evropu pa mene je sramota dok ih gledam. Izgleda da su vazne samo pare a tim sve gori i gori godinama.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Što pre treba videti šta je sa Benom inače smo pukli mi nemamo prave zamene za,Bena ili Kangu.vulič mora barem jedno poluvreme ili gavrič igrati umesto Spiridonoviča to je svakome jasno.

Miki

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.

absolutezero

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.

gloria

pre 3 godine

Veliki sam navijač Zvezde ali ljudi iskreno, nakon tekme u finalu LŠ, mučno je odgledati ono ruglo od fudbala sinoć. Baš mučno.

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tužna,bez ideje,želje,kvaliteta.
Sva čast Stankoviću na igračkoj karijeri,ali ovo je prevelik zalogaj za njega.
Na ligu šampiona ne smemo ni da pomislimo,biće frke i za ligu evrope.

boki

pre 3 godine

protiv albanske ekipe na neutralnom terenu golman najbolji igrač.
mislim da je time sve rečeno.
i naravno tovar sreće koji se još nije ispraznio posle 4 godine.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.
(Miki, 25. avgust 2020 23:23)

Da, ali otkako su on i Ivanić ušli, uspeli su da naprave pas po krilu i daju loptu iza odbrambenog. Tad je to što je Zvezda igrala na momente skoro pa ličilo na fudbal. Pre toga je bio horor.

Straight Outta München

pre 3 godine

Nastavlja se katastrofalna igra jos od Kopenhagena... Bar 10 igraca mora da ode. Pankov, Jovancic, Rodic, Gobeljic, Milunovic, Njegos, Pavkov su samo od nekih. Ne razumem kako Pankov moze da dobije prednost u odnosu na Erakovica ili da Degenek izadje iz igre a ostane Pankov... Samse za LS ne postoje, a LE samo ako bude srece na zrebu.

rko

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.
(Sono Korona, 26. avgust 2020 01:29)

Ma ti si sve samo ne zvezdaš.

Grada

pre 3 godine

Miloše svaka čast za komentar utakmice, sve tačno samo što niste napisali da je Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.

vlade

pre 3 godine

mislim da je utakmica nezgodna za komentarisanje, iz razloga što smo igrali na strani, samo jedan meč, biti ili ne biti, a protivnik, napaljen, veze nema sa fudbalom, ali taktički dobro postavljen, samim tim i neugodan.. očekivao sam mali broj golova, čisto da se prođe, pa ljudi, Stanković je igrao ceo život u Italiji, normalno je da forsira Murinjov stil.. verujem, da se igraju revanši, sinoć bi smo u Tirani, slavili sa bar dva gola razlike, pa meč u Beogradu, jer jako je nezgodno, protiv ovakvog tima, na jedan meč, ako ne daš gol u prvih petnaest minuta, sve može lako da se uroti protiv tebe, otuda i grč..
e sad.. ako to sve stavimo po strani, loše naše izdanje, sporo kretanje lopte i sporo kretanje po svim linijama, videćemo Kanga I Katai da li mogu zajedno, Ben opasno fali, Tomane ne može gore sam, zadnja linija neuigrana već duži period, Borjan je kralj! LE grupna faza, to je za nas puna kapa ove godine.. nadam se da ćemo bar proći treće kolo, onda se lakše diše, ali Stanković svakako nije trenutno kalibar Miloja, pa čuda ne smemo očekivati!

rodjaksasela

pre 3 godine

Kvalitet ekipe mora da se podigne na visi nivo. Oba stopera (preambiciozno, ali tu Degenek jedino moze da se digne na neki nivo, svakako treba mu kao partner neko ko ce sakrivati njegove mane), oba beka, probojno krilo, snazan, fizicki dominantan napadac. Gavric mnogo bolji igrac od Spidija, problem je sto ne zna da igrandesno, a levo je Katai. Generalno svaki tim je osakacen zbog limita stranaca buduci da na nasem trzistu je nemoguce naci bekove odredjenog kvaliteta, a bogami sada ni stopere.

@c72

pre 3 godine

Najbolje da neko napravi nekakvu dostojanstvenu izlaznu strategiju, da se već sada nekako časno oprostimo od Evrope. Stvarno nemamo sta tražiti tamo...

Dragan

pre 3 godine

Deki nista nisi naucio od Miloja, ekipa se vodi hladnom glavom a ne srcem. Kao fudbaleru svaka cast, medjutim trenerski posao je nesto sasvim drugo.

E

pre 3 godine

Zar je moguce da posle tri uzastopne sezone u Evropi, mi ne mozemo da skrpimo krsrenog desnog beka? Svaka cast Gobeljicu bori se decko kao lav, ali jednostavno nije kalibar za evropska takmicenja. Na desnoj strani duva promaja evo vec 4 godine, neverovatno mi je da nisu uspeli da dovedu nekoga...

milan

pre 3 godine

Cudi me da malog Hajdina nisu zadrzali da bude rezerva Rodicu. Rodic je konstantno povredjen vec 2 sezone i znalo se da treba rezerva za njega. Decko je izrazito visok i jako brz, igrao je dve sezone u prvoj ligi. Ne moze da bude tolko losiji od Rodica, Gajica, Gobeljica... A kad ga imas, ne mora jedini stoper Degenek da ti igra beka i to levog.

Millennium

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.

Milan

pre 3 godine

Problem je što se na neutralnom terenu, tj bez publike nije moglo jasno uočiti koji je bolji tim na terenu. Igra nam je jako loša, i da je pobedila Tirana ne bi niko mogao da kaže da je nezasluženo. Naprosto nismo pokazali kvalitet i to je to. Ovo iole kvalitetnije ekipe rešavaju rutinski sa 2-3 razlike i kontrolom igre nakon stvaranja prednosti bez da se oznoje.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

loše ,jako loše.
sledeća osrednje ,ali prolazi zvezda.
plej of , gomila sreće i očekivano.
ZVEZDA OPET U LIGI šampiona.
i tako...
iz godine u godinu.
naviknite se.
na realnost.
do nove titule.

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@sever
Sa svakom ocenom se slažem,osim za Kangu.1 ko vrata,čovek maltene nijedan tačan pas nije dao,više kontri im je napravio,on koji razliku treba da pravi.Katastrofalan!!!

urke

pre 3 godine

Zvezda bi potpuno iskontrolisala utakmicu i rutinski dobila da su na mestu Pankova i Kange bila neka dva iole kvalitetna igraca,ovako sa manjkom kvalitetnih fudbalera na kljucnim pozicijama,mi nemamo sta da trazimo u nastavku kvalifikacija,mozda se Kanga i dozove sebi,vidi se da je potpuno van forme i ritma ali sto se tice stopera tu je kriticno

Lars

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.
(absolutezero, 26. avgust 2020 00:13)

To rade vec trecu godinu.

mile rizik

pre 3 godine

Nemam poverenja u Stankovica kao trenera, ali samo on i pomocnici znaju zasto su izveli onakav tim. Rodic nije spreman za vise od pola sata igre i sami treba da analiziraju zasto je nespreman. Ne kazem da je neki fudbaler, ali krila u ofanzivi s njim mogu da prave visak za razliku od Degeneka ili Gobeljica na levom beku. Pitanje je zasto Zvezda vec godinama nema alternativu za Rodica? Pre toga za Ibanjeza. Generalno se vidi da je tim fizicki nespreman i to nema veze sa pandemijom. Taj neki Stankovicev kondicioni ocigledno ne radi svoj posao. I pripreme nisu bile prave pripreme. Sinoc ni Ben ne bi pomogao, falila je ideja u svim segmentima igre. Mozda bi to delovalo bolje kada protivnik ne bi igrao bunker, ali je upitno da li bi tada tim imao snage da odigra sve trenerske zamisli. Jasno je odavno da Zvezdi trebaju novi bekovi na obe strane kao i krsten centarfor, samo sto ih nece imati u skorije vreme.

Trenerska akademija

pre 3 godine

Stankoviću uozbilji se!!!
Daćemo ti par besplatnih saveta:
1.IZBACI PANKOVA iz tima. Pa nisi valjda u dilu sa njegovim menadžerom? Na nekoliko utakmica pravi katastrofalno greške! Jednostavno nema kvalitet i tu je kraj!
2. NIKADA VIŠE DEGENEK NA MEARI BEKA! On nije igrač koji može da igra po bokovima i to odmah pravi problem u organizaciji igre, jer Kanga i Katai nemaju kome da dodaju loptu da razviju napad. On može samo da igra štopera pored Milunovića.
3. Podigni fizičku spremu igrača! Nadtrčali su vas amateri iz Tirane.
4. KATAI I KANGA da se ne ponašaju nonšalantno na terenu, već ozbiljno i odgovorno!
Ako nisi u stanju to da ispraviš, aj polako nazad u Italiju!

Dragan

pre 3 godine

Razocarali ste me, Tirana je protivnik koji je morao imati bar tri gola u svojoj mrezi. Znaci igra bez ideje, jednostavno prazno i lose. Niste ni jednom sutnuli na gol, pa kako mislite da pobedjujete.
Zvezdas 1964.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Neshvatam kataia kad pređe i napravi višak onda više neprati ništa barem u 2 navrata je mogao proslediti loptu kad je napravio višak sem prodora sve lopte su letele u 15 red tribina kako možeš onoliko,da omašiš ja neznam šta se dešava sa Spiridonovič dečko je brz ali kad treba nešto,da uradi skroz postaje trom i loše primanje lopti koje je kanga slao sa jedne na drugu stranu pobegle mu 3.puta kad je trebao,da je uštopuje slabo ocenjuje let lopte.Inasče Stankovič se prekombinovao sa igračima za ovu utakmicu zato su igrači pali dosta brzo u igri i bili statični na terenu a nije bilo Bena,da zagradi loptu kako treba danas ga Tomane odlično zamenio čak bi Bena postavio iza Tomanea.Ngama isto medju najboljima ako ne i najbolji uz Tomanea danas.Sve ostalo treba odma zaboraviti.

za sve su krivi mediji

pre 3 godine

Ljudi moji ovo nista ne valja. Ako ovako nastavimo nema nista od nas. Mi smo veceras imali mnogo srece i nista vise.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ovo je bilo lose , a pravo pitanje je da li moze mnogo bolje ako se u timu ima Gobeljic , Milunovic , Pankov , Rodic , Tomane (bez obzira na dat gol , sramota je imati takvog napadaca u timu ) . Sa tim igracima sigurno ne moze bolje . Jasno je kao dan da Pankov ne moze da bude u timu , da Ben mora da igra , da Ivanic i Katai moraju da kreiraju napad , a u njemu moraju da se nadju pravi Boaci ili neko drugi , samo ne Tomane . Nadam se da ovo vide oni koji to treba da vide , ali se bojim da to nije slucaj . I na kraju sam Stankovic je uneo dodatnu nervozu , ali ipak je on pocetnik u svetu trenera i definitivno mu je kao pomocnik neophodna neka seda glava , koja ce ga smiriti i posavetovati , jer se videlo kod gola pod kakvim je stresom i pritiskom , a ovo je tek pocetak kvalifikacija .

Djomla

pre 3 godine

Sporo, sporo, sporo....
Sanogo nedostojan ovog nivoa, i umesto njega Ivanic. Degenek ne moze da igra beka, zalepio se za aut liniju i ne prelazi polovinu, bez ponavljanja, i umesto njega Gavric ili Gajic. Kanga spor i neodgovoran, i umesto njega Vulic. Spiridonovic pogubljen na toj poziciji, lose kretanje, i umesto njega Vukanovic. Protiv slabijih ekipa, koje morate da napadnete, napred moraju da igraju hitri igraci, koji ce vrsiti konstantan presing na njihovu zadnju liniju i posle oduzete lopte, sa viskom koji se napravi, krenuti u polukontru.

Jovan

pre 3 godine

Idemo jos Sarajevo u trecem kolu i evropa sigurna.Sta ce nam 15 mesto na listi kad do evrope nema ozbiljne ekipe,Evropa,Tirana,sledi Sarajevo videce te,zagrevanje za Bajern,Zvezda le.

Ranzo

pre 3 godine

Loša igra i srećan prolaz, sreca koja kao i u životu, kad tad dodje da se "naplati". Najveće greška Stankovića je što je imao previše defanzivan vezni red, gde čak 4 igrača nemaju značajan učinak kad je u pitanju napad. Tu pre svega mislim na Sankoka i Nikolica, ali i Spirdonovica I Kangu, za koje je morao da predvidi bolje stanje forme. Kad tome dodamo Katajia koji očigledno nije fizički spreman, Ivanica koji je, svima je to jasno limitiran igrac, previše je to slabo da bi se ista vise postiglo nego veći posed lopte i njeno mučenje bez nekog ozbiljnijeg napada. Nedostajao je Vulic, njegova konkretnost šut. Drugo što ne mogu shvatiti zbog čega je morao Degenek da igra beka, kad je Gobeljic kod Milojevica mnogo puta igrao levo. Sa Gobeljicem levo i Gajicem desno, imali bi dosta ofanzivniju formaciju. Ovako izasao je tim kao da igramo protiv Kopenhagena. Previše kukavicki,bez inspiracije, sa premalo utrcavanja.

Smogovci

pre 3 godine

Ono što najviše poražava je činjenica da je Zvezda znala kako će Tirana igrati tj stajati na terenu.

Svi su znali da će igrati dva gusta bloka sa 7-9 igrača ispred lopte i...opet ništa.

To je činjenica, ništa nije urađeno da se taj blok nabije golmanu u krilo ili da se probije kretnjama i pravovremenim pasom kroz jednu ili dve linije.

Ne ovo nije pljuvanje, naprotiv mislim da treba nabijati na nos ovo treneru, Upravi i igračima i to stalno da ako mogu shvate koliko je ovo jadno.

Ponavljam nije problem loše izdanje nego to što nisi uopšte spremio utakmicu.

NoName

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.
(Millennium, 26. avgust 2020 09:06)

Briga me šta je njemu ovo trebalo? Zanima me šta je nama trebalo da angažujemo amatera.

daki

pre 3 godine

Tomane je za ekipu odigrao perfektno...postigao gol, iznudio 3 zuta kartona i jos nekoliko faulova. Falio je jos jedan isto to da ucini i sve bi bilo lakse

Andrea Djani

pre 3 godine

U ovakvim utakmicama trener bi trebalo pre da bude psiholog , nego takticar . Na tom ispitu je pao Stankovic . Potpuni kolaps je dozivela Zvezda u pojedinim trenucima meca i to na stadionu bez publike . Sta bi bilo da ti se jos 20 000 neprijatelski nastrojenih navijaca natovari na vrat , moze samo da se zamisli , ali mislim da je ipak kljucna greska bila sastav . Medjutim ipak , i pored svega Zvezdu vec trecu godinu zaredom prati sreca i ako se tako nastavi izgleda da sa i ovakvom igrom se moze do Lige Sampiona .

Jovan

pre 3 godine

A Simketa ste oterali. On je pojam fudbalera za ove menadzerske kreature.Non stop vraćate neke fudbalere koje ste već jednom ili dva puta terali iz Zvezde.O čemu se to radi, o pojedinačnim ličnim interesima a ne o kvalitetu.Uz sve to Zvezda dovodi za trenera / ništa lično/ osobu koja nema ni jednu godinu iskustva u vodjenju fudbalskog kluba.Ko je ovde lud, mi kao navijači ili vi koji vodite Zvezdu kao manipulatori.Zaslužili ste da vas mi konačno oteramo.

Torin

pre 3 godine

Treba ustaliti jednu postavu i na njoj vrsiti manje izmene po pitanju formaci taktike i event.jednog dva fudbalera.
Nema smisla menjati iz korena sve pred svaki mec, to je pogibeljno.
Misljenja sam da treba sacekati utakmicu 3.kola pa videti gde smo realno sa timom jer ne bih previse kritikovao na osnovu ovog meca, mada ima razloga za kritiku.
Samo se svi potrudite da to bude mnogo bolje, nemamo neke igrace to stoji, ali moze malo vise timskog duha, zalaganja, motivacije. Takodje takticki da se poradi na igri, uigravanje nekih fudbalera na treninzima, kondicija definitivno...

no name

pre 3 godine

Nekako citavo vreme spori na oslobadjanju lopte i to sve zadnja vezna linija,sto je pogubno .pogotovo protiv jacih timova koji ce kontru da iskoriste ,oni nisu znali sreca nasa .Dodjemo do sesnaaet metara i onda nista .Niko da raspali loptu po golu..Kanga i katai cini mi se po jednom dacsu pokusali .Mora mmogo bolje ako misle u ligu sampiona.

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.

srdjan

pre 3 godine

Ako se zvezda provuce 3. uzastopnu godinu, ja stvarno ne znam.... Pa oni nikoga nisu nadigrali u poslednje 3 kvalifikacione sezone. Osim nesretnih Gibraltaraca. Sramota.

rko

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.
(Sono Korona, 26. avgust 2020 01:29)

Ma ti si sve samo ne zvezdaš.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.

srle

pre 3 godine

Igra je bila loša, ali pobedi se u zube ne gleda. Mora se uzeti u obzir da je ovo početak sezone, vlada ova korona i igra se bez publike, igra se jedan meč i to na strani. Igra se protiv protivnika gde je pobeda imperativ i još se stvorila tenzična atmosfera zbog toga što je klub iz Albanije. Sve su to objektivne okolnosti, ali moralo je ipak bolje. U svakom slučaju, verujem da može bolje, gore ne može. Srećno u 3. kolu kvalifikacija.

Milan

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
(Veljko, 25. avgust 2020 22:45) Mora biti da je neka druga Zvezda u prethodne dve sezone izborila plasman u Ligu sampiona. Ili si prespava to, ili se nije desavalo u tvojoj dimenziji, maksimalno objektivni. Sta sve covek nece da procita ovde kuku

absolutezero

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

loše ,jako loše.
sledeća osrednje ,ali prolazi zvezda.
plej of , gomila sreće i očekivano.
ZVEZDA OPET U LIGI šampiona.
i tako...
iz godine u godinu.
naviknite se.
na realnost.
do nove titule.

Cinik

pre 3 godine

Vise je ovde problema a bice ih jos. Prvi problem je taj sto Stankovic nema uvid u kvalitet svoje ekipe jer igra namesteno prvenstvo i jedina prava utakmica je sa Partizanom koju ni u snu ne moze da dobije. Drugi razlog je taj sto nema slobodu u kreiranju ekipe vec prihvata ono sto mu serviraju Terzic i Mrkela. Treci je taj sto je neiskusan. Cetvrti jer nema hrabrosti da neke stvari presece. Mislim da je ovo veliki zalogaj za njega. Jedno je biti igrac a nesto sasvim drugo trener. Ako ti protiv Tirane ne stvoris ni jednu sansu a Borjan spai 4 sigurna gola? sta ce onda biti sa jacim ekipama. Gobeljic i Rodic nisu ozbiljni igraci. Sanongo je solidan igrac. Katai lenj, Kanga u svom svetu, Ivanic na raskrsnici da propadne kao igrac i da ne nabrajam vise. Moze Zvezda i u ligu sampiona ali protiv jacih ekipa sledi jos veci debakl nego prosle godine a onda nema prodaje igraca.

mrzim da radim subotom

pre 3 godine

Volim ja igrača Stankovića,ali ja mu kao treneru ne verujem. Veliki sam zvezdaš,ali nije Dejan za moju Zvezdu. Ja sam za trenera stranca.

jel' da?

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!

XXL

pre 3 godine

Visoka trava, meka podloga, naporne pripreme a protivnik kompletan, sa svih 11 igrača na terenu! Dugo putovanje, promena kreveta, nemiran san, horoskop u fazi nejasnog sazvežđa i još na to pritisak navijača! Pandemija virusa u svetu, nema letovanja, Grčka i Turska na ivici rata, protesti u Minsku, izbori u Americi! Malo li je za početak sezone? Biće bolje već sutra, malo sutra!

Profa

pre 3 godine

Forma se tempira. Bitan je prolaz i kvalitetan rad. Zvezda je dobro krenula u prvenstvu i prošla u 3. kolo kvalifikacija LŠ. Ti što vičete Stankoviću odlazi, dok čovek ima rezultat ste dno dna. Ovo je realnost CZ i ti fudbaleri su prosečni kao što je i Liga slaba. A vi tražite od Zvezde igru, ko i finalu LŠ. Pa gospodo investirajte milijardu evra i napravite TIM koji može, da igra na nivoju finala LŠ. Nama ostaje, da se radujemo svakoj pobedi i prolazu a sve više od prolazka u grupi UL ili LŠ je znastvena fantastika.

Sono Korona

pre 3 godine

CZ nema šta da traži u LŠ više. Sramota od tima i trenera, za CZ granica je Srbija i ništa više dalje. PS ja sam zvezdaš vec 52 godina ali ovo je sramota.

Lars

pre 3 godine

Kao što rekoh, uplakani imaju novi način spinovanja. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i forsiraju priču kako smo mi očajna ekipa koja prolazi na sreću u Evropi i dobija nameštene titule. Ovi komentari večeras pokazuju da sam stopostotno u pravu.
(absolutezero, 26. avgust 2020 00:13)

To rade vec trecu godinu.

Gogsi

pre 3 godine

Bice bolje,prolaz najbitniji.I da za sve one koji su forsirali da Pankov bude startni stoper nadam se da su uvideli da je Milunovic kvalitetniji od njega

sever

pre 3 godine

Borjan 8 - Gobeljic 2, Milunovic 5,5, Pankov 5,5, Degenek 5 - Sanogo 6 - Spiridonovic 5, Kanga 5,5, Nikolic 5,5, Katai 5,5 - Tomane 6

Rodic 5, Ivanic 5,5, Petrovic 6

Stankovic 1

legolas

pre 3 godine

Bravo Zvezdo, cestitam, mada ruku na srce, posle dve duple Dunje, bolji sam od Milunovica, Tomanea, Sanoga, Spiridonovica....prakticno od pola tima.
A i brzi sam i tako pijan,toliko su spori da je uspavanka cist goa trance za njihovo kretanje.
Da se skupimo sa komentara nas 11 sa ovakvom Zvezdom, bilo bi cupavo. Jedva bi nas prosli.
Kaze Katai igrali smo maksimalno!!! Kako je kad igrate prosecno?!?!?!

Grada

pre 3 godine

Miloše svaka čast za komentar utakmice, sve tačno samo što niste napisali da je Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

vidim ovde ljudi pominju Dekija, dajte bre ljudi, pa ova ekipa zvezde je cirkus teski!! pa njima ni Klop i Murinjo zaJedno da sede na klupi ne bi nista uradili!!

helios

pre 3 godine

Liga Evrope je premija za ovakvu Zvezdu, jer u LS bi se samo brukali ubedljivim porazima, a vecina novca od LS bi zavrsila u privatnim dzepovima.

Марко

pre 3 godine

Zvezda tek kad ode u Evropu, pokaže pravo lice. Kako će i igrati dobro, kad se nameštaju utakmice u ligi sa presmešnim ekipama. Nije Zvezda za Evropu, koliko god to nekoga pogodilo što ću reći, a ja sam maksimalno objektivan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veljko, 25. avgust 2020 22:45)

Црвена звезда је у последње три сезоне дочекала пролеће у Лиги Европе и играла два пута групну фазу Лиге шампиона. У Лиги шампиона је некако победила Ливерпул и Олимпијакос. Ово вечерас је већ 14. узастопно коло квалификација које Звезда пролази, како-тако, али пролази. Звезда је 65. на ранг листи УЕФА. Слажем се да је то мало, јер Звезда је некад била првак Европе и света, а сад нам је плафон групна фаза Лиге шампиона и радујемо се ако тамо неког победимо, па макар и уз доста среће и лудило Маракане.

Међутим, све је то неупоредиво много боље од онога што је Партизан постигао у Европи за време Томислава Караџића. За осам година Партизан је само једном ушао у Лигу шампиона и изгубио свих шест утакмица у групи, а у Лиги Европе није успео да дочека пролеће. Партизан у најјачем европском такмичењу није победио од 1983. године.

Црвена звезда је вечерас играла катастрофално, и само је на искуство и индивидуални квалитет прошла даље. Играли смо лоше и против Судуве, и против Хелсинкија, и против Трнаве, али смо ушли два пута заредом у Лигу шампиона.

Ти сад реци да ли сам написао нешто што није тачно.

Šile

pre 3 godine

Sa ovakvim Kangom i Sonogom nemamo šta da tražimo protiv iole ozbiljnije ekipe. Tomaneu svaka čast ns golu ali on nema snage ni da istrči bar jednu kontru. Sve u svemu jadno i mučno. Igra je nema nigde. Neće moći ni Borjan da odbrani uvek sve. Sve u svemu ovo nije ni za ocenu 1.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Neshvatam kataia kad pređe i napravi višak onda više neprati ništa barem u 2 navrata je mogao proslediti loptu kad je napravio višak sem prodora sve lopte su letele u 15 red tribina kako možeš onoliko,da omašiš ja neznam šta se dešava sa Spiridonovič dečko je brz ali kad treba nešto,da uradi skroz postaje trom i loše primanje lopti koje je kanga slao sa jedne na drugu stranu pobegle mu 3.puta kad je trebao,da je uštopuje slabo ocenjuje let lopte.Inasče Stankovič se prekombinovao sa igračima za ovu utakmicu zato su igrači pali dosta brzo u igri i bili statični na terenu a nije bilo Bena,da zagradi loptu kako treba danas ga Tomane odlično zamenio čak bi Bena postavio iza Tomanea.Ngama isto medju najboljima ako ne i najbolji uz Tomanea danas.Sve ostalo treba odma zaboraviti.

Milan

pre 3 godine

Treba biti realan i priznati da je ovaj tim Zvezde samo odlican paravan upravi da se jos malo zadrze na funkcijama i ispumpaju jos koji milion iz kluba... Deki na klupi, veliko ime bez grama iskustva sto se jasno vidi. Velika pojacanja Kanga i Katai koji ocigledno imaju limite i nisu za najvecu scenu, Spiridonovic jevnovi Garsija na pola koraka do tribina... Sve ce se opet svoditi na Borjana i ako se i udje u neku ligu opet ce biti kao sa Bajernom 0 6 i Borjan najbolje ocenjeni igrac tima... Sramota je sta su napravili od velikog kluba...

Ivan

pre 3 godine

Nedostojna ili ne Zvezda dođje na 90 min od grupne faze LE, ovako su igrali i sa Milojevicem, prošle godine gubili od Helsinkija, Suduva 0-0, Trnavu na jedite jade prosli, Irtis 1-1 i sve to u gostima tako da nije isto kad igras kući i na strani za Zvezdu pogotovo jer imaju neki problem u gostima.

Straight Outta München

pre 3 godine

Nastavlja se katastrofalna igra jos od Kopenhagena... Bar 10 igraca mora da ode. Pankov, Jovancic, Rodic, Gobeljic, Milunovic, Njegos, Pavkov su samo od nekih. Ne razumem kako Pankov moze da dobije prednost u odnosu na Erakovica ili da Degenek izadje iz igre a ostane Pankov... Samse za LS ne postoje, a LE samo ako bude srece na zrebu.

Realno

pre 3 godine

@ Mihailo Alal vera majstore. Gledam onog Gobeljica podigao sorts na desnoj butini sav vazan terminator a Roberto Karlos recimo jedna butina kao obe noge Gobeljiceve. Sramota na sta lice i kako se vuku po terenu. Pa stavi samo Tomanea pored Levandovskog. Sa kakvim igracima hoce u Evropu pa mene je sramota dok ih gledam. Izgleda da su vazne samo pare a tim sve gori i gori godinama.

urke

pre 3 godine

Zvezda bi potpuno iskontrolisala utakmicu i rutinski dobila da su na mestu Pankova i Kange bila neka dva iole kvalitetna igraca,ovako sa manjkom kvalitetnih fudbalera na kljucnim pozicijama,mi nemamo sta da trazimo u nastavku kvalifikacija,mozda se Kanga i dozove sebi,vidi se da je potpuno van forme i ritma ali sto se tice stopera tu je kriticno

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Komšije, vama je Stanković bio ubedljivo najslabija karika večeras. Formacija katastrofalna, Degenek i Kanga van svojih pozicija, strategija nula. Utakmicu su dobili Tomane i Borjan, ostali su svi bili jako loši. No, dobro. Pobedi se u zube ne gleda. Srećno u nastavku takmičenja.

Sasa UCZ

pre 3 godine

Ljudi mozemo da se lazemo, mi jesmo bolja ekipa od njih ali midlim da je bio veliki pritisak na ekipu da li cemo proci... Mogu misliti koji bi kolaps bio da smo ne daj Boze ispali... Ej od Albanaca.... Zato mislim da ce ekipa bolje igrati kad udje u mec gde nije favorit, najteze je dobiti utakmice vec dobijene...

hhh

pre 3 godine

iskreno Gobeljic nije za evropske utakmice..lik ne zna da primi loptu, posalje centarsut..slaba vajda sto je borben, ako mu je do borbenosti trebao je da trenira boks..

@c72

pre 3 godine

Najbolje da neko napravi nekakvu dostojanstvenu izlaznu strategiju, da se već sada nekako časno oprostimo od Evrope. Stvarno nemamo sta tražiti tamo...

veverica

pre 3 godine

ne znam ni sta ste napisali, ali sigurno niste preterali sa kritikama.
sad u 37 godina, da uzmem godinu dana da treniram i da se spricam, mislim da bih bio na nivou potrebnom za ovakvu zvezdu.
sramota.
ne znamo ni odbranu ni napad, nema nas nigde. od kad smo dali gol, trcimo kod korner zastavice da cuvamo vreme.
jezivo.
zvezda na nivou kolubare. sigurno nismo bolji od kolubare.
ovo je najgora utakmica zvezde koju sam ja gledao.
10 nicim izazvanih kikseva u odbrani i apsolutno nista u sredini ili nedaj boze u napadu.
jasno je da je jedino sto treba za ovu zvezdu menadzerska veza. nikakav fudbalski kvalitet nije potreban. nula.

Che

pre 3 godine

Nazalost Stankovic pokazuje da nije dobar strateg. Razocaran sam.
Trener mora da bude elokventan, sto Stankovic nikako nije, a sto se tice trenerske inteligencije, da se tako izrazim, izgleda da ni tu nije dobar.
Ovo pretumbavanje ekipe sam x puta video kod nasih trenera i to mi nikako nije jasno, ko ih bre tome nauci? Kako u utakmici koja je sad ili nikad ti izvodis egzibicije? Mislim da je to samo odraz trenerske nemoci, pa kao hvatas na iznenadjenje.

Andrea Djani

pre 3 godine

U ovakvim utakmicama trener bi trebalo pre da bude psiholog , nego takticar . Na tom ispitu je pao Stankovic . Potpuni kolaps je dozivela Zvezda u pojedinim trenucima meca i to na stadionu bez publike . Sta bi bilo da ti se jos 20 000 neprijatelski nastrojenih navijaca natovari na vrat , moze samo da se zamisli , ali mislim da je ipak kljucna greska bila sastav . Medjutim ipak , i pored svega Zvezdu vec trecu godinu zaredom prati sreca i ako se tako nastavi izgleda da sa i ovakvom igrom se moze do Lige Sampiona .

Sabre

pre 3 godine

većina plebsa koji večeras komentariše našu, "kakva je takva je", Zvezdu, horski je oterao Milojevića u decembru, posle debakla od budućeg šampiona Evrope, Bayerna...toliko o znanju većine na večerašnjim komentarima...skupite pola milijarde €, pa da ganjamo LŠ...ili da sledeće jeseni navijate za neki veliki evropski tim, a nama ostavite našu Zvezdu, sa Dekijem, ili Milojem, svejedno...napred Zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jel' da?, 25. avgust 2020 23:33)

A inace smo, o uzviseni patricije, igrali atomski fudbal i divnim akcijama o kojima je pricala cela Evropa razbili sve zive sem tog Bajerna. Inace smo grobare redovno tukli u derbijima i nismo im davali sanse da se tripuju da nesto ekcli vrede tako sto smo uvek izlazili kao babe i delovali kao pretuceni. Dosta vise te mitomanije sa Milojem, on svakako jeste bolji trener od Stankovica neuporedivo ali svi rezultati na stranu sa njim smo igrali jednako ruzan fudbal kao i sada, a pred kraj mandata se i kod njega i kod igraca videlo veliko zasicenje i sve je pocelo da izgleda jos otuznije nego ovo veceras. Brzo se zaboravlja...

Veljko

pre 3 godine

Zvezda tužna,bez ideje,želje,kvaliteta.
Sva čast Stankoviću na igračkoj karijeri,ali ovo je prevelik zalogaj za njega.
Na ligu šampiona ne smemo ni da pomislimo,biće frke i za ligu evrope.

Nele

pre 3 godine

Bas kao sto sam i ocekivao. Prvo, Kanga i Katai ne mogu zajedno na teren. Ne znam kome je palo na pamet da dovodi Kangu posle potpisa Kataija.
Takodje, ovakva utakmica definitivno nije za ocenu. Ides kao favorit u goste a ako slucajno ne pobedis, cela zemlja ce te pljuvati. Bez prava na gresku, vezane noge.
Pankov je sigurno nas najbolji defanzivni ali je pregoreo danas.
Deki, dosta sa glupim trazenjem mesta za igraca. Degenek nije bek! Gobeljic nije bek! Miloje ga je stavljao na beka kad nije imao koga drugog. Umesto da ste tu trazili pojacanje, vi doveli Kangu. Ako vec nema pojacanja, izvuci nekog iz podmlatka i pusti ga da igra. Mozda nesto nauci vremenom, ova dvojica nece
Batali sa razigravanjem Ivanica. Decko je prevara, nije za ozbiljan fudbal. Milion sansi je dobio da sse pokaze a ni jednu nije iskoristio.

boki

pre 3 godine

protiv albanske ekipe na neutralnom terenu golman najbolji igrač.
mislim da je time sve rečeno.
i naravno tovar sreće koji se još nije ispraznio posle 4 godine.

Zvezdaš

pre 3 godine

Imamo jednu boljku staru boljku koju vučemo a to je da svaki tim koji napravi pritisak nad našim veznim igračima mi vraćamo loptu do Borjana i nemozemo da se organizujemo ka napred zbog lošeg kretanja veznih i ofanzivnih igrača. Mi nismo u stanju da takođe izvršimo pritisak nad protivničkim igračima jer nas lako prolaze. Miloje tu odbrambemu igru popravio a sada sa Stankovićem je na nivou igre sa Grofom. Kada nas u domaćoj ligi timovi čekaju na svojoj polovini to prividno deluje da nešto kao igramo i tada je to sporo ali uz veći posed deluje da igramo. Tirana je dobro pročitala igru Zvezde i samo nisu imali sreće da nas izbace a mi im ne bi dali još gol da smo igrali jos dva dana

Марко

pre 3 godine

Катастрофална игра! Надам се да је ово био само лош дан, али бојим се да није. Мислим да Станковић лоше води екипу. Истина је да није добио нека нарочита појачања, али није их добијао ни Милојевић. Иста шкртица управља клубом, и исти антиталенат на позицији спортског директора доводи појачања. Међутим, ако имаш играче чија вредност на трансфермаркт-у је процењена на више од 50 милиона евра, и играш против екипе чији је играчки кадар процењен на мање од 5 милиона евра, онда је све испод рутинске победе од 3 гола разлике велика срамота. Заправо не мора да буде ни 3 гола разлике, али мора да се види разлика у класи, да се бар 20 пута шутне на гол, да буде лопта у поседу бар 60%, да се има бар дупло, ако не чак и три пута више пасова. Међутим, Звезда је данас одиграла једну практично РАВНОПРАВНУ утакмицу са Тираном. Звезда је имала више лопту у поседу, а Тирана можда чак и више прилика за гол. Видело се, наравно, да су по индивидуалним карактеристикама Звездини играчи супериорини, то и јесте оно што и Трансфермаркт показује, међутим Дејан Станковић није способан да то искористи. Сетимо се да је са Милојевићем Звезда избацила екипе попут Салцбурга, Келна и Краснодара које су имале дупло скупљи играчки кадар од Звезде, па чак и Јанг Бојс је имао десетак милиона скупљи играчки кадар од Звезде. Да ли ће то бити могуће са Станковићем? Овако сигурно неће моћи. Ако не успе да прође треће коло у коме смо повлашћени на жребу, треба моментално да добије отказ.

Djomla

pre 3 godine

Sporo, sporo, sporo....
Sanogo nedostojan ovog nivoa, i umesto njega Ivanic. Degenek ne moze da igra beka, zalepio se za aut liniju i ne prelazi polovinu, bez ponavljanja, i umesto njega Gavric ili Gajic. Kanga spor i neodgovoran, i umesto njega Vulic. Spiridonovic pogubljen na toj poziciji, lose kretanje, i umesto njega Vukanovic. Protiv slabijih ekipa, koje morate da napadnete, napred moraju da igraju hitri igraci, koji ce vrsiti konstantan presing na njihovu zadnju liniju i posle oduzete lopte, sa viskom koji se napravi, krenuti u polukontru.

Mihailo

pre 3 godine

Pogledam gradju (noge) Gobeljića, Nikolića, Pankova, Rodića, da ne nabrajam dalje, biće ceo startni tim osim Borjana i ne mogu da shvatim šta oni treniraju, šta rade sedam dana u nedelji. Nikad ne mogu da zaboravim scenu Havijer Zaneti, tad je i Deki igrao u Interu, produžeci, on čovek radi vežbe, noge kao u mister univerzuma. Ovi naši noge ko da su balerine.
Ako nastave ovako da igraju, teško ćemo mi dalje od trećeg kola.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Što pre treba videti šta je sa Benom inače smo pukli mi nemamo prave zamene za,Bena ili Kangu.vulič mora barem jedno poluvreme ili gavrič igrati umesto Spiridonoviča to je svakome jasno.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.
(Miki, 25. avgust 2020 23:23)

Da, ali otkako su on i Ivanić ušli, uspeli su da naprave pas po krilu i daju loptu iza odbrambenog. Tad je to što je Zvezda igrala na momente skoro pa ličilo na fudbal. Pre toga je bio horor.

goblin

pre 3 godine

Kako je moguće da uprava ponovo nije dovela krštenog štopera,ove smo već gledali,sve znamo...Jadan Borjan sa njima...Gobeljic nije bek,i to znamo...Treba da se prekine ovo forsiranje mladih srpskih igrača u Evropi(ovih koji su trenutno u klubu)jer nijedan nema kvalitet za nešto više od Ling Long lige,a i to je upitno.Katai i Kanga moraće na svojih 100 posto,ako Zvezda misli da nešto uradi u Evropi ove sezone.Ove Stankovićeve "ideje" sa Degenekom na beku ne treba ni komentarisati.

cosmo

pre 3 godine

Milunović imao zicer u petom minutu što bi odvelo utakmicu u drugačiji tok.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grada, 25. avgust 2020 23:14)

Bio je ofsajd.

rodjaksasela

pre 3 godine

Kvalitet ekipe mora da se podigne na visi nivo. Oba stopera (preambiciozno, ali tu Degenek jedino moze da se digne na neki nivo, svakako treba mu kao partner neko ko ce sakrivati njegove mane), oba beka, probojno krilo, snazan, fizicki dominantan napadac. Gavric mnogo bolji igrac od Spidija, problem je sto ne zna da igrandesno, a levo je Katai. Generalno svaki tim je osakacen zbog limita stranaca buduci da na nasem trzistu je nemoguce naci bekove odredjenog kvaliteta, a bogami sada ni stopere.

E

pre 3 godine

Zar je moguce da posle tri uzastopne sezone u Evropi, mi ne mozemo da skrpimo krsrenog desnog beka? Svaka cast Gobeljicu bori se decko kao lav, ali jednostavno nije kalibar za evropska takmicenja. Na desnoj strani duva promaja evo vec 4 godine, neverovatno mi je da nisu uspeli da dovedu nekoga...

Millennium

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.

daki

pre 3 godine

Tomane je za ekipu odigrao perfektno...postigao gol, iznudio 3 zuta kartona i jos nekoliko faulova. Falio je jos jedan isto to da ucini i sve bi bilo lakse

Miki

pre 3 godine

Ako mu je Tomane bio svetla tačka, vaš analitičar ne razume šta znači taj izraz. Jedini koji mogu da dobiju prelaznu ocenu su bili Borjan i Ivanić, eventualno Rodić. Ostalo - mrak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

Rodic??? Pola covek, pola pas unazad! Covek losim pasom dao loptu siptarima za kontru kad je lik sutirao iznad gola.

za sve su krivi mediji

pre 3 godine

Ljudi moji ovo nista ne valja. Ako ovako nastavimo nema nista od nas. Mi smo veceras imali mnogo srece i nista vise.

vlade

pre 3 godine

mislim da je utakmica nezgodna za komentarisanje, iz razloga što smo igrali na strani, samo jedan meč, biti ili ne biti, a protivnik, napaljen, veze nema sa fudbalom, ali taktički dobro postavljen, samim tim i neugodan.. očekivao sam mali broj golova, čisto da se prođe, pa ljudi, Stanković je igrao ceo život u Italiji, normalno je da forsira Murinjov stil.. verujem, da se igraju revanši, sinoć bi smo u Tirani, slavili sa bar dva gola razlike, pa meč u Beogradu, jer jako je nezgodno, protiv ovakvog tima, na jedan meč, ako ne daš gol u prvih petnaest minuta, sve može lako da se uroti protiv tebe, otuda i grč..
e sad.. ako to sve stavimo po strani, loše naše izdanje, sporo kretanje lopte i sporo kretanje po svim linijama, videćemo Kanga I Katai da li mogu zajedno, Ben opasno fali, Tomane ne može gore sam, zadnja linija neuigrana već duži period, Borjan je kralj! LE grupna faza, to je za nas puna kapa ove godine.. nadam se da ćemo bar proći treće kolo, onda se lakše diše, ali Stanković svakako nije trenutno kalibar Miloja, pa čuda ne smemo očekivati!

Ranzo

pre 3 godine

Loša igra i srećan prolaz, sreca koja kao i u životu, kad tad dodje da se "naplati". Najveće greška Stankovića je što je imao previše defanzivan vezni red, gde čak 4 igrača nemaju značajan učinak kad je u pitanju napad. Tu pre svega mislim na Sankoka i Nikolica, ali i Spirdonovica I Kangu, za koje je morao da predvidi bolje stanje forme. Kad tome dodamo Katajia koji očigledno nije fizički spreman, Ivanica koji je, svima je to jasno limitiran igrac, previše je to slabo da bi se ista vise postiglo nego veći posed lopte i njeno mučenje bez nekog ozbiljnijeg napada. Nedostajao je Vulic, njegova konkretnost šut. Drugo što ne mogu shvatiti zbog čega je morao Degenek da igra beka, kad je Gobeljic kod Milojevica mnogo puta igrao levo. Sa Gobeljicem levo i Gajicem desno, imali bi dosta ofanzivniju formaciju. Ovako izasao je tim kao da igramo protiv Kopenhagena. Previše kukavicki,bez inspiracije, sa premalo utrcavanja.

Jovan

pre 3 godine

Idemo jos Sarajevo u trecem kolu i evropa sigurna.Sta ce nam 15 mesto na listi kad do evrope nema ozbiljne ekipe,Evropa,Tirana,sledi Sarajevo videce te,zagrevanje za Bajern,Zvezda le.

Trenerska akademija

pre 3 godine

Stankoviću uozbilji se!!!
Daćemo ti par besplatnih saveta:
1.IZBACI PANKOVA iz tima. Pa nisi valjda u dilu sa njegovim menadžerom? Na nekoliko utakmica pravi katastrofalno greške! Jednostavno nema kvalitet i tu je kraj!
2. NIKADA VIŠE DEGENEK NA MEARI BEKA! On nije igrač koji može da igra po bokovima i to odmah pravi problem u organizaciji igre, jer Kanga i Katai nemaju kome da dodaju loptu da razviju napad. On može samo da igra štopera pored Milunovića.
3. Podigni fizičku spremu igrača! Nadtrčali su vas amateri iz Tirane.
4. KATAI I KANGA da se ne ponašaju nonšalantno na terenu, već ozbiljno i odgovorno!
Ako nisi u stanju to da ispraviš, aj polako nazad u Italiju!

Dragan

pre 3 godine

Razocarali ste me, Tirana je protivnik koji je morao imati bar tri gola u svojoj mrezi. Znaci igra bez ideje, jednostavno prazno i lose. Niste ni jednom sutnuli na gol, pa kako mislite da pobedjujete.
Zvezdas 1964.

mile rizik

pre 3 godine

Nemam poverenja u Stankovica kao trenera, ali samo on i pomocnici znaju zasto su izveli onakav tim. Rodic nije spreman za vise od pola sata igre i sami treba da analiziraju zasto je nespreman. Ne kazem da je neki fudbaler, ali krila u ofanzivi s njim mogu da prave visak za razliku od Degeneka ili Gobeljica na levom beku. Pitanje je zasto Zvezda vec godinama nema alternativu za Rodica? Pre toga za Ibanjeza. Generalno se vidi da je tim fizicki nespreman i to nema veze sa pandemijom. Taj neki Stankovicev kondicioni ocigledno ne radi svoj posao. I pripreme nisu bile prave pripreme. Sinoc ni Ben ne bi pomogao, falila je ideja u svim segmentima igre. Mozda bi to delovalo bolje kada protivnik ne bi igrao bunker, ali je upitno da li bi tada tim imao snage da odigra sve trenerske zamisli. Jasno je odavno da Zvezdi trebaju novi bekovi na obe strane kao i krsten centarfor, samo sto ih nece imati u skorije vreme.

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@sever
Sa svakom ocenom se slažem,osim za Kangu.1 ko vrata,čovek maltene nijedan tačan pas nije dao,više kontri im je napravio,on koji razliku treba da pravi.Katastrofalan!!!

gloria

pre 3 godine

Veliki sam navijač Zvezde ali ljudi iskreno, nakon tekme u finalu LŠ, mučno je odgledati ono ruglo od fudbala sinoć. Baš mučno.

Milan

pre 3 godine

Problem je što se na neutralnom terenu, tj bez publike nije moglo jasno uočiti koji je bolji tim na terenu. Igra nam je jako loša, i da je pobedila Tirana ne bi niko mogao da kaže da je nezasluženo. Naprosto nismo pokazali kvalitet i to je to. Ovo iole kvalitetnije ekipe rešavaju rutinski sa 2-3 razlike i kontrolom igre nakon stvaranja prednosti bez da se oznoje.

NoName

pre 3 godine

Stanković nije za trenera. To će se nažalost pokazati protiv prvog ozbiljnijeg rivala. I dalje ne mogu da shvatim što mu je ovo trebalo.
(Millennium, 26. avgust 2020 09:06)

Briga me šta je njemu ovo trebalo? Zanima me šta je nama trebalo da angažujemo amatera.

Jovan

pre 3 godine

A Simketa ste oterali. On je pojam fudbalera za ove menadzerske kreature.Non stop vraćate neke fudbalere koje ste već jednom ili dva puta terali iz Zvezde.O čemu se to radi, o pojedinačnim ličnim interesima a ne o kvalitetu.Uz sve to Zvezda dovodi za trenera / ništa lično/ osobu koja nema ni jednu godinu iskustva u vodjenju fudbalskog kluba.Ko je ovde lud, mi kao navijači ili vi koji vodite Zvezdu kao manipulatori.Zaslužili ste da vas mi konačno oteramo.

Dragan

pre 3 godine

Deki nista nisi naucio od Miloja, ekipa se vodi hladnom glavom a ne srcem. Kao fudbaleru svaka cast, medjutim trenerski posao je nesto sasvim drugo.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ovo je bilo lose , a pravo pitanje je da li moze mnogo bolje ako se u timu ima Gobeljic , Milunovic , Pankov , Rodic , Tomane (bez obzira na dat gol , sramota je imati takvog napadaca u timu ) . Sa tim igracima sigurno ne moze bolje . Jasno je kao dan da Pankov ne moze da bude u timu , da Ben mora da igra , da Ivanic i Katai moraju da kreiraju napad , a u njemu moraju da se nadju pravi Boaci ili neko drugi , samo ne Tomane . Nadam se da ovo vide oni koji to treba da vide , ali se bojim da to nije slucaj . I na kraju sam Stankovic je uneo dodatnu nervozu , ali ipak je on pocetnik u svetu trenera i definitivno mu je kao pomocnik neophodna neka seda glava , koja ce ga smiriti i posavetovati , jer se videlo kod gola pod kakvim je stresom i pritiskom , a ovo je tek pocetak kvalifikacija .

milan

pre 3 godine

Cudi me da malog Hajdina nisu zadrzali da bude rezerva Rodicu. Rodic je konstantno povredjen vec 2 sezone i znalo se da treba rezerva za njega. Decko je izrazito visok i jako brz, igrao je dve sezone u prvoj ligi. Ne moze da bude tolko losiji od Rodica, Gajica, Gobeljica... A kad ga imas, ne mora jedini stoper Degenek da ti igra beka i to levog.

Torin

pre 3 godine

Treba ustaliti jednu postavu i na njoj vrsiti manje izmene po pitanju formaci taktike i event.jednog dva fudbalera.
Nema smisla menjati iz korena sve pred svaki mec, to je pogibeljno.
Misljenja sam da treba sacekati utakmicu 3.kola pa videti gde smo realno sa timom jer ne bih previse kritikovao na osnovu ovog meca, mada ima razloga za kritiku.
Samo se svi potrudite da to bude mnogo bolje, nemamo neke igrace to stoji, ali moze malo vise timskog duha, zalaganja, motivacije. Takodje takticki da se poradi na igri, uigravanje nekih fudbalera na treninzima, kondicija definitivno...

Smogovci

pre 3 godine

Ono što najviše poražava je činjenica da je Zvezda znala kako će Tirana igrati tj stajati na terenu.

Svi su znali da će igrati dva gusta bloka sa 7-9 igrača ispred lopte i...opet ništa.

To je činjenica, ništa nije urađeno da se taj blok nabije golmanu u krilo ili da se probije kretnjama i pravovremenim pasom kroz jednu ili dve linije.

Ne ovo nije pljuvanje, naprotiv mislim da treba nabijati na nos ovo treneru, Upravi i igračima i to stalno da ako mogu shvate koliko je ovo jadno.

Ponavljam nije problem loše izdanje nego to što nisi uopšte spremio utakmicu.

no name

pre 3 godine

Nekako citavo vreme spori na oslobadjanju lopte i to sve zadnja vezna linija,sto je pogubno .pogotovo protiv jacih timova koji ce kontru da iskoriste ,oni nisu znali sreca nasa .Dodjemo do sesnaaet metara i onda nista .Niko da raspali loptu po golu..Kanga i katai cini mi se po jednom dacsu pokusali .Mora mmogo bolje ako misle u ligu sampiona.