Utorak, 18.08.2020.

08:05

Dominacija Dončića, ali pobeda Klipersa! VIDEO

Košarkaši Los Anđeles Klipersa pobedili su Dalas Maverikse rezultatom 118:110 na početku plej-ofa.

Izvor: LN

Dominacija Donèiæa, ali pobeda Klipersa! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Sid

pre 3 godine

Dokle ja vama da ostavljam linkove sa zonom i dupliranjem 90tih? To sto je bilo ilegalno ne znaci da se nije igralo sto govori i klip k jordan vs isolation defense gde je ucutkan izvesni fan koji se cuje u klipu. Sto se tice odbrana,vrhunski igraci cine da odbrane izgledaju smesno u mnogo situacija jer nisu oni za dzabe vrhunski igraci. Sutradan kada neko vidi insert kako je Messi polomio Boatenga,mislice da je Boateng rupa a ustvari vrh igraci cine da to izgleda prosto sto je najteze.

nemanja

pre 3 godine

Pobede se broje, brojke su u balansu, šteluje se forma u Klipersima. Neka Dončić ganja statistiku, nije problem. Kod Klipersa nema sujetnih zvezda, neće se trkati sa Dončićem.

Mihajlo

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra. Ima mnogo takvih superstarova,tako funkcionise NBA,ali pravu kosarku malo ekipa igra,Majami mi jedino pada na pamet,moram da pohvalim i Filadelfiju,igraju pravu plejof kosarku ali im nedostaje dobrih sutera.

Hm

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra.
..............................
(Mihajlo, 18. avgust 2020 14:00)

Da, na kraju utkmice se bas tesko kretao. Bas me zanima kako xe da izdrzi ostale utakmice.

Paranoid Android

pre 3 godine

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?
(petarczv, 18. avgust 2020 09:26)

Kakve to veze ima sto je ubacio ... Dobi li Juta pre neko vece? A koliko Micel dade? Jos poentu komentara napisah sa caps jer je to mnogo bitnije (izgubili su).

Pa zamisli da je bilo 99:66 a da je Lika dao 50 - to bi po tebi bilo za pohvalu? Maravmo da ne. 11 izg. lopti "druze" ....

Nikad nisam osporavao kvalitet ali hype o belom superstaru dolazi iz ... zamisli Teksasa!

manuginobili

pre 3 godine

Sta sve ovdje neces procitati,da ne vjerujes...Koliko ljubomore zbog Doncica,sta je sa vama ljudi??...Najvise poena u prvoj utakmici u PO,i sto je jos vaznije potpuno egal utakmica sa prvim favoritim za titulu,covjek se poigrava sa najboljim odbrambenim igracima u NBA,sad pokusajte zamisliti da se sve vrijeme na vama smjenjuju Leonard,George,Morris i onaj dosadni i bezobrazni Beverly?...u prvoj utakmici u PO u zivotu??...ko prati barem malo NBA zna kako je to tesko i svaka cast Luki,covjek je kosarkaski genijalac,ma sta vi mislili o tome...onda kazu-sta vrijedi kada je izgubio?...Jordan je dao 63 Bostonu pa je izgubio jer nije imao saigrace tada kao sto ih nema ni Luka,i sta?...a od svega mi je najjace sto se provlaci ovdje ono-da neko drugi toliko suta dao bi isto poena,sve je njemu podredjeno,haha...ne znam kako se to stice-valjda dodjes kod trenera i kazes "ja hocu da sutnem 25 lopti svaku utakmicu" i on ti odobri valjda,sta li?!...To je na nivou-kako mali Perica zamislja NBA :)...smijesnih komentara,gledajte i uzivajte,prisustvujete istoriji,bice vam zao ako propustite.

Bobi

pre 3 godine

(pričajuća glava, 18. avgust 2020 12:10)

Isto tako u Dzordanovo i Barklijevo vreme jedina odbrana koje je bila dozvoljena je jedan na jedan. Zona je bila ilegala kao i takticki double team sem ako nije guzva pri ulazu na kos.

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 11:29)

Jeste najbolji debi po broju poena ali napredna statistika kaže da nije najbolji debi svih vremena jer je loš u +/- koloni i ima mnogo izgubljenih lopti. Ako se tu doda i činjenica da se u Orlandu uprkos plejofu igraju slabije odbrane i da je generalno mnogo veći procenat šuta u odnosu na normalne uslove, Dončićev debi zasigurno nije najbolji svih vremena! Isto kao što je Mičelov jučerašnji nastup treći po broju poena u plejofu ali ne možemo da ga poredimo sa Džordanovim u Bostonu pred prepunom halom protivničkih navijača ;-) Čak bih i Barklijevih 56 ili Ajversonovih 55 stavio ispred Mičelovih 57 jer nisu igrali bez publike. To što nba.com pokušavatako da Dončićev debi prikaže kao najbolji debi na osnovu poena jeste samo dizanje hajpa jer epitet "najbolji svih vremena" privlači pažnju i publike koja ne prati aktivno NBA...

Steva Djubre

pre 3 godine

odlicna partija ali 11 izgubljenih lopti???? Sto je mnogo mnogo je, to je realno 15 poena protivnickoj ekipi tih 11 izgubljenih lopti

Hm

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?
(Meda, 18. avgust 2020 09:41)

Smeta mi??? Izgleda da imas problem sa razumevanjem napisanog. Nista strasno, procitaj ispocetka sta sam napisao, pa ako ti nije jasno, ti ponovo. ;)

petarczv

pre 3 godine

Lebron je izgubio od lenarda i spursa sa najvećom prosecnom razlikom u istoriji nba!!!

A u ekipi je imao, vejda, bosha i alena... Sa tim istim super timom je izgubio finale od dalasa koji je imao samo jednog all starr igraca nowitskog...

petarczv

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...
(JeRemija, 18. avgust 2020 10:22)

Fun fact:

Lenard sa 24god i njegovi spursi su dobili lebrona u najboljim godinama i njegov super tim sa najvećom razlikom u istoriji nba!!!

jolander

pre 3 godine

Srba se izlupetao danas u komentarima za sve pare, hahhahahahaahaha. Evo sta kaže google Lenard u plej off utakmicama nad Lebronom ima pozitivan skor, kao i u finalima, a jos jedan zanimljiv podatak, Lenard kada je izgubio poslesnju utakmicu od Lebrona onu u kojoj su sad zadnju pobedili Lejkersi to mu je bila tek prva pobeda nad Lenardom od marta 2016 godine. Haahahahahahhaha

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 18. avgust 2020 10:19) Samo ti banalizuj stvari, covek je lepo objasnio. SAMO JE PITANJE DOKLE ce vjegovi saigraci da trpe njegovu samovolju. veliki je talenat ali mora da se kanalise.Ni veliki Dzordan ne bi osvojio onoliko titula da nije igrao odbranu, da nije asistirao i da pre svega nije u ekipi imao orija, Pipena, kera,kukoca rodmana.
nikad nista nece sam ovojiti, pogledaj hardena, lilarda, micela, vestruka, sve sami carinici, ali gube bitne utakmice. da li mislis da fox, ili marej ne mogu sa doncicevom minutazom i procentima da imaju po 35+ poena /

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

Sid

pre 3 godine

Leonard je definitivno zaustavio Lebrona u finalu,pustite vi Srbu,Jeremiju i slicne statisticare,postoji ceo klip na youtube Leonard vs Lebron 1 na 1 u finalu,sve utakmice su vec bile gotove kada je Lebron budzio brojke protiv Greena,ginobilija itd na 20 razlike za Spurse. Kawhi Leonard je od 6 utakmica u finalu sa Wariorsima u 4 bio najbolji igrac Toronta a vukao je i povredu. Spursi su vodili 20 razlike protiv Wariorsa pre nego sto ga je Zaza povredio. I eto kao sto sam rekao statisticari broje asistencije iako se ne pobedjuje asistencijama,onda bi Stokton i Nash bili visestruki osvajaci prstena,a ovaj sto kaze da je obezvredjena statistika verovatno misli na mnogo lakse skokove i smanjen kriterijum za Assist uz veci broj sutera okolo i otvorenim prostorom.

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)


A ti to znaš tako što...???

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

JeRemija

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...

Dragan

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.

petarczv

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.
(Dragan, 18. avgust 2020 10:08)

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi

kralj

pre 3 godine

Klipersi imaju bolji tim,tj.vise dobrih igraca ali daleko od toga da Dalas ne moze da ih pobedi pa cak I dobije u seriji.Bilo bi to iznenadjenje ali treba Luki I Porz.jos bar dvojica igraca koji ce da daju svoj doprinos.Problem manje kvalitetnih ekipa je sto imaju bukvalno jednog ili dva dobra igraca a roster popunjavaju sa igracima koji su ispod proseka I onda lako gube utakmice.

jolander

pre 3 godine

Motori Klipersa su hladni još, kad se Mašinerija zagreje, postigne radna temperatura i pritisne po papuči gasa... biće BRMMM,BRMMM... BUMM, BUMMM...!! Hahahahahahahaahhaha

vrg

pre 3 godine

ahaha eno nek se izgrli sa michelom koji je dao 57 poena i isto izgubio. sto neko rece, dzabe ti i 50 poena ako si 15 lopti izgubio. preskupa cena.

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)

Tegi ti li si?

JPR24

pre 3 godine

11 izgubljenih lopti.

2-6 trojke.
(Thilmo, 18. avgust 2020 08:31)

11 je puno za PO utakmicu to stoji, ali treba i pogledati koliko je poseda imao pa videti procenat, to više pokazuje nego sama brojka. No kao sto rekoh ranije, problem je veći bio Maxi bunar sa 33 minuta i 3 poena, gde bi Bobi doneo sigurno više poena u napadu kad je već Porzingis isključen.

Vice

pre 3 godine

@Srbo - Ipak sam pogodio da gotivis Lebrona, tu lezi zec, hahahahahha. Pa Kavaj mu drzi lekcije zadnjih godina redovno, gledamo li mi istu kosarku???

petarczv

pre 3 godine

Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.
(Srba, 18. avgust 2020 09:53)

Kawhi nije igrao protiv toronta vec za Toronto

Goran

pre 3 godine

Momak da preko 40 koseva najboljoj odbrani u NBA i vama to nije dobro!!!! Ovi nasi ako daju 15-20 koseva to je odlicno. Kada (veoma rijetko) daju 30 koseva to je vec fantazija a Doncic to radi na dnevnoj bazi i opet ne valja!

Nba

pre 3 godine

Košarka je još uvek timski sport, dokle ćemo narode sa ličnim statistikama?? Još na sve to imamo sve te statisticare koji kroz karijeru isto gube utakmice i ne uzimaju titule? Ocemo li to ukapirati, ili ne zelimo jednostavno? Neko uzima poene, a neko titule.

Stark

pre 3 godine

Vidi ih sto se uhvatili za 11 izg lopti.

Pa Luka je tamo jedini koji moze u Dalasu nesto da iskreira.

Pa je lopta kod njega 95% vremena.

Srba

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.
(FerPlay, 18. avgust 2020 08:30)
A sto je tesko vjerovati? Pol Dzordz dokazana kesa u PO, Kavaija par puta prosralo... Kavaj je bas predvidljiv igrac, sve na neku gurku i skok sut. Odbrana je hajpovana i previse. Juce uz pomoc sudija bio taman kakav je bio prosle godine - dobar i nista vise od toga.

M

pre 3 godine

Ovo su prave utakmice tako da gradaciju igraca kroz istoriju a i sada kroz prizmu statistike treba voditi u tim oklnostima i to uzeti statistiku samo dobjenih utakmica(poeni procenat skokovi asistencije izgubljene lopte .....) e onda bi se stvarno videlo gde se ko nalazi a ovako postanes kralj trla baba lan utakmica i neki kazu vau mada svako ko razume kosarku zna o cemu se tu radi sto bi Dule rekao lako je plivati u bazenu u toploj vodi pluvaj u hladnom i mutnom dunavu. Micel pokidao dve tri greskice i izgubio ta statistika se neracuna Marej u hladnoj vodi sprint i to je to Doncic tek na kraju ostio da ih ima na prodoru stalno bice zanimljve sledece utakmice Prozingis izvuko lekciju nece mu se to ponoviti Bobi za prave utakmice neupotrebljiv sobizrom kolike milone je uzeo moze reci idem kuci pevajuci

Kole

pre 3 godine

Au kakvi izlivi netrpeljivosti prema Luku Dončiću zato sto je mlad, lep, uspesan, popularan, SUPERSTAR NBA. I sve to zato sto je smenjen Divac a Bogi jedan iz mase prosecnih igraca. Nista uvredljivo nisam rekao za Bogdanovica ovom kvalifikacije. On igra u NBA za velike pare i kapa dole. Sve nesto mislim da cak ni smena Divca nu ogromna popularnosti ovde ne smetaju koliko izjava Dončića da je oduvek navijač Zvezde.

Srba

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.
(Jovan, 18. avgust 2020 09:32)
Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.

Meda

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?

Jovan

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.

petarczv

pre 3 godine

Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.
(Jovan, 18. avgust 2020 08:41)

Jao ne lupaj molim te. Naravno da se znalo da ce Dončić biti odličan u nba ili bilo gde. Decko je vec sa 16god igrao profesionalnu kosarku na najvišem nivou, sa 18 je bio mvp EL i osvajac iste kao i evropski šampion!!! Sta tu treba jos da se zna?! Sa druge strane ko je trebao da najbolje bude upoznat sa kvalitetom dončića od svih GM u nba nego divac. Zna mu oca, ima veze po evropi, čuo je za njega pre svih... Jednostavno nema opravdanja.

petarczv

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .
(Paranoid Android, 18. avgust 2020 09:02

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Doncic kida....a mudrom menadzeru nije valjao..
(smejemo se zauvek Divcu, 18. avgust 2020 08:19)

Kidanje bi bilo da nema 11 izgubljenih lopti.

NebaCar

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.
(delboj, 18. avgust 2020 08:50)

Dalas gubi sledecu 20 od Klipersa, ako dobiju jednu bice super. TJ sledecu ako izgube 99 posto ide metla

JeRemija

pre 3 godine

@Boro

Poštovani, da li možete nama košarkaškim laicima da pojasnite kao su to asistencije i skokovi obezvređeni poslednjih godina?

Hvala unapred.

Paranoid Android

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .

Hm

pre 3 godine

Uh, kako su ga sastavili na pocetku utakmice, nije znao gde je. 18-2 za Kliperse za nepunih 6. minuta. Ocajno je poceo utakmicu. I onda ono proklizavanje, pa mala pauza i bez njega su sustigli Kliperse. Ta pauza mu je dobrodosla da se vrati u zivot i kasnije je odigrao maestralno.

Potez utakmice - na nesto manje od 2. minuta do kraja, Klipersi vode 4. razlike, gube loptu, krece kontra Dalasa (cetiri na dva, cini mi se) i umesto Kari da doda nekome (Doncicu) pod kosem, sutira strasno glupavo za 3. Naravno promasi, Klipersi zabibere trojku i razlika bude 7. umesto 2. poena. I vise Dalas nije mogao da ih stigne.

Doncic je bukvalno poludeo kada je ovaj sutirao. Mlati rukama, urla na njega, zali se treneru...a Kari kulira. :D Izgleda da atmosfera u klubu i nije neka. Verovatno drugim igracima smeta sto je Luka toliki privatnik, pa oni ne mogu da se pokazu. Al' jbg. sta ce kad je mnogo dobar i ima odresene ruke kod trenera.

WillyWonka

pre 3 godine

Ne znam zašto je svaka utakmica povod za prepucavanja, treba jednostavno uživati u košarci i biti sretan kad gledaš te majstore kakvi su Dončić i Kawhi. Opustite se ljudi, uživajte.

wlado

pre 3 godine

a smejali ste se Divcu !


elem, da nisu nepravedno iskljucili Porzingasa, dalas bi ovo dobio.
Ko je gledao mec, zna, dalas je vodio sve do tog momenta. Luka strasan.

Dimitrijevic

pre 3 godine

Ni jedan igrac i istoriji NBA na prvoj plejof utakmici nije postigao 42 poena. Dobro, mnoge je rekorde Luka oborio.
A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...

FerPlay

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.

Jovan

pre 3 godine

@Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.

Boro

pre 3 godine

Doncic je definitivno najveci potencijal u istoriji koji je dosao iz Evrope. Zaista ga volim, ali partija sa 11 izgubljenih lopti bez obzira na broj poena je diskutabilna. Asistencije i skokove ne uzimam odavna u obzir, u Nba je to pomalo obezvredjeno poslednjih godina. Naravno, prva plej of utakmica, mlad je, treba to prepisati i tome, kao i zelji da se odmah dokaze. Ali realno to je previse i prelazi u silovanje.

Lazar

pre 3 godine

Luka je sigurno jedan od naj boljih mladiz kosarkasa...ali jos uvek mu je procenat suta samo u proseku, ima puno izgubljenih lopti...Ni jedan evropljanin nije imao toliku minutazu u prve dve sezone. Puno jos mora da radi da bi bio naj bolji evropski igrac. Ispred njega su sigurno najmanje 5 igraca: Novicki,Petrovic,Stojakovic,Kukoc...Pozdrav svima i ostanite zdravi...

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.
(MidRange, 18. avgust 2020 08:27)

Drazen je bio najbolji.

delboj

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.

MidRange

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.

MidRange

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.

Dimitrijevic

pre 3 godine

Ni jedan igrac i istoriji NBA na prvoj plejof utakmici nije postigao 42 poena. Dobro, mnoge je rekorde Luka oborio.
A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...

petarczv

pre 3 godine

Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.
(Jovan, 18. avgust 2020 08:41)

Jao ne lupaj molim te. Naravno da se znalo da ce Dončić biti odličan u nba ili bilo gde. Decko je vec sa 16god igrao profesionalnu kosarku na najvišem nivou, sa 18 je bio mvp EL i osvajac iste kao i evropski šampion!!! Sta tu treba jos da se zna?! Sa druge strane ko je trebao da najbolje bude upoznat sa kvalitetom dončića od svih GM u nba nego divac. Zna mu oca, ima veze po evropi, čuo je za njega pre svih... Jednostavno nema opravdanja.

Boro

pre 3 godine

Doncic je definitivno najveci potencijal u istoriji koji je dosao iz Evrope. Zaista ga volim, ali partija sa 11 izgubljenih lopti bez obzira na broj poena je diskutabilna. Asistencije i skokove ne uzimam odavna u obzir, u Nba je to pomalo obezvredjeno poslednjih godina. Naravno, prva plej of utakmica, mlad je, treba to prepisati i tome, kao i zelji da se odmah dokaze. Ali realno to je previse i prelazi u silovanje.

FerPlay

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.

Goran

pre 3 godine

Momak da preko 40 koseva najboljoj odbrani u NBA i vama to nije dobro!!!! Ovi nasi ako daju 15-20 koseva to je odlicno. Kada (veoma rijetko) daju 30 koseva to je vec fantazija a Doncic to radi na dnevnoj bazi i opet ne valja!

Paranoid Android

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .

Hm

pre 3 godine

Uh, kako su ga sastavili na pocetku utakmice, nije znao gde je. 18-2 za Kliperse za nepunih 6. minuta. Ocajno je poceo utakmicu. I onda ono proklizavanje, pa mala pauza i bez njega su sustigli Kliperse. Ta pauza mu je dobrodosla da se vrati u zivot i kasnije je odigrao maestralno.

Potez utakmice - na nesto manje od 2. minuta do kraja, Klipersi vode 4. razlike, gube loptu, krece kontra Dalasa (cetiri na dva, cini mi se) i umesto Kari da doda nekome (Doncicu) pod kosem, sutira strasno glupavo za 3. Naravno promasi, Klipersi zabibere trojku i razlika bude 7. umesto 2. poena. I vise Dalas nije mogao da ih stigne.

Doncic je bukvalno poludeo kada je ovaj sutirao. Mlati rukama, urla na njega, zali se treneru...a Kari kulira. :D Izgleda da atmosfera u klubu i nije neka. Verovatno drugim igracima smeta sto je Luka toliki privatnik, pa oni ne mogu da se pokazu. Al' jbg. sta ce kad je mnogo dobar i ima odresene ruke kod trenera.

delboj

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.

Lazar

pre 3 godine

Luka je sigurno jedan od naj boljih mladiz kosarkasa...ali jos uvek mu je procenat suta samo u proseku, ima puno izgubljenih lopti...Ni jedan evropljanin nije imao toliku minutazu u prve dve sezone. Puno jos mora da radi da bi bio naj bolji evropski igrac. Ispred njega su sigurno najmanje 5 igraca: Novicki,Petrovic,Stojakovic,Kukoc...Pozdrav svima i ostanite zdravi...

NebaCar

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.
(delboj, 18. avgust 2020 08:50)

Dalas gubi sledecu 20 od Klipersa, ako dobiju jednu bice super. TJ sledecu ako izgube 99 posto ide metla

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Doncic kida....a mudrom menadzeru nije valjao..
(smejemo se zauvek Divcu, 18. avgust 2020 08:19)

Kidanje bi bilo da nema 11 izgubljenih lopti.

Jovan

pre 3 godine

@Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...

wlado

pre 3 godine

a smejali ste se Divcu !


elem, da nisu nepravedno iskljucili Porzingasa, dalas bi ovo dobio.
Ko je gledao mec, zna, dalas je vodio sve do tog momenta. Luka strasan.

WillyWonka

pre 3 godine

Ne znam zašto je svaka utakmica povod za prepucavanja, treba jednostavno uživati u košarci i biti sretan kad gledaš te majstore kakvi su Dončić i Kawhi. Opustite se ljudi, uživajte.

petarczv

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .
(Paranoid Android, 18. avgust 2020 09:02

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?

Nba

pre 3 godine

Košarka je još uvek timski sport, dokle ćemo narode sa ličnim statistikama?? Još na sve to imamo sve te statisticare koji kroz karijeru isto gube utakmice i ne uzimaju titule? Ocemo li to ukapirati, ili ne zelimo jednostavno? Neko uzima poene, a neko titule.

Jovan

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.

petarczv

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.
(Dragan, 18. avgust 2020 10:08)

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi

Kole

pre 3 godine

Au kakvi izlivi netrpeljivosti prema Luku Dončiću zato sto je mlad, lep, uspesan, popularan, SUPERSTAR NBA. I sve to zato sto je smenjen Divac a Bogi jedan iz mase prosecnih igraca. Nista uvredljivo nisam rekao za Bogdanovica ovom kvalifikacije. On igra u NBA za velike pare i kapa dole. Sve nesto mislim da cak ni smena Divca nu ogromna popularnosti ovde ne smetaju koliko izjava Dončića da je oduvek navijač Zvezde.

Stark

pre 3 godine

Vidi ih sto se uhvatili za 11 izg lopti.

Pa Luka je tamo jedini koji moze u Dalasu nesto da iskreira.

Pa je lopta kod njega 95% vremena.

Meda

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?

petarczv

pre 3 godine

Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.
(Srba, 18. avgust 2020 09:53)

Kawhi nije igrao protiv toronta vec za Toronto

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)


A ti to znaš tako što...???

manuginobili

pre 3 godine

Sta sve ovdje neces procitati,da ne vjerujes...Koliko ljubomore zbog Doncica,sta je sa vama ljudi??...Najvise poena u prvoj utakmici u PO,i sto je jos vaznije potpuno egal utakmica sa prvim favoritim za titulu,covjek se poigrava sa najboljim odbrambenim igracima u NBA,sad pokusajte zamisliti da se sve vrijeme na vama smjenjuju Leonard,George,Morris i onaj dosadni i bezobrazni Beverly?...u prvoj utakmici u PO u zivotu??...ko prati barem malo NBA zna kako je to tesko i svaka cast Luki,covjek je kosarkaski genijalac,ma sta vi mislili o tome...onda kazu-sta vrijedi kada je izgubio?...Jordan je dao 63 Bostonu pa je izgubio jer nije imao saigrace tada kao sto ih nema ni Luka,i sta?...a od svega mi je najjace sto se provlaci ovdje ono-da neko drugi toliko suta dao bi isto poena,sve je njemu podredjeno,haha...ne znam kako se to stice-valjda dodjes kod trenera i kazes "ja hocu da sutnem 25 lopti svaku utakmicu" i on ti odobri valjda,sta li?!...To je na nivou-kako mali Perica zamislja NBA :)...smijesnih komentara,gledajte i uzivajte,prisustvujete istoriji,bice vam zao ako propustite.

Sid

pre 3 godine

Leonard je definitivno zaustavio Lebrona u finalu,pustite vi Srbu,Jeremiju i slicne statisticare,postoji ceo klip na youtube Leonard vs Lebron 1 na 1 u finalu,sve utakmice su vec bile gotove kada je Lebron budzio brojke protiv Greena,ginobilija itd na 20 razlike za Spurse. Kawhi Leonard je od 6 utakmica u finalu sa Wariorsima u 4 bio najbolji igrac Toronta a vukao je i povredu. Spursi su vodili 20 razlike protiv Wariorsa pre nego sto ga je Zaza povredio. I eto kao sto sam rekao statisticari broje asistencije iako se ne pobedjuje asistencijama,onda bi Stokton i Nash bili visestruki osvajaci prstena,a ovaj sto kaze da je obezvredjena statistika verovatno misli na mnogo lakse skokove i smanjen kriterijum za Assist uz veci broj sutera okolo i otvorenim prostorom.

Paranoid Android

pre 3 godine

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?
(petarczv, 18. avgust 2020 09:26)

Kakve to veze ima sto je ubacio ... Dobi li Juta pre neko vece? A koliko Micel dade? Jos poentu komentara napisah sa caps jer je to mnogo bitnije (izgubili su).

Pa zamisli da je bilo 99:66 a da je Lika dao 50 - to bi po tebi bilo za pohvalu? Maravmo da ne. 11 izg. lopti "druze" ....

Nikad nisam osporavao kvalitet ali hype o belom superstaru dolazi iz ... zamisli Teksasa!

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.
(MidRange, 18. avgust 2020 08:27)

Drazen je bio najbolji.

Dragan

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.

kralj

pre 3 godine

Klipersi imaju bolji tim,tj.vise dobrih igraca ali daleko od toga da Dalas ne moze da ih pobedi pa cak I dobije u seriji.Bilo bi to iznenadjenje ali treba Luki I Porz.jos bar dvojica igraca koji ce da daju svoj doprinos.Problem manje kvalitetnih ekipa je sto imaju bukvalno jednog ili dva dobra igraca a roster popunjavaju sa igracima koji su ispod proseka I onda lako gube utakmice.

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)

Tegi ti li si?

petarczv

pre 3 godine

Lebron je izgubio od lenarda i spursa sa najvećom prosecnom razlikom u istoriji nba!!!

A u ekipi je imao, vejda, bosha i alena... Sa tim istim super timom je izgubio finale od dalasa koji je imao samo jednog all starr igraca nowitskog...

petarczv

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...
(JeRemija, 18. avgust 2020 10:22)

Fun fact:

Lenard sa 24god i njegovi spursi su dobili lebrona u najboljim godinama i njegov super tim sa najvećom razlikom u istoriji nba!!!

jolander

pre 3 godine

Srba se izlupetao danas u komentarima za sve pare, hahhahahahaahaha. Evo sta kaže google Lenard u plej off utakmicama nad Lebronom ima pozitivan skor, kao i u finalima, a jos jedan zanimljiv podatak, Lenard kada je izgubio poslesnju utakmicu od Lebrona onu u kojoj su sad zadnju pobedili Lejkersi to mu je bila tek prva pobeda nad Lenardom od marta 2016 godine. Haahahahahahhaha

M

pre 3 godine

Ovo su prave utakmice tako da gradaciju igraca kroz istoriju a i sada kroz prizmu statistike treba voditi u tim oklnostima i to uzeti statistiku samo dobjenih utakmica(poeni procenat skokovi asistencije izgubljene lopte .....) e onda bi se stvarno videlo gde se ko nalazi a ovako postanes kralj trla baba lan utakmica i neki kazu vau mada svako ko razume kosarku zna o cemu se tu radi sto bi Dule rekao lako je plivati u bazenu u toploj vodi pluvaj u hladnom i mutnom dunavu. Micel pokidao dve tri greskice i izgubio ta statistika se neracuna Marej u hladnoj vodi sprint i to je to Doncic tek na kraju ostio da ih ima na prodoru stalno bice zanimljve sledece utakmice Prozingis izvuko lekciju nece mu se to ponoviti Bobi za prave utakmice neupotrebljiv sobizrom kolike milone je uzeo moze reci idem kuci pevajuci

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 11:29)

Jeste najbolji debi po broju poena ali napredna statistika kaže da nije najbolji debi svih vremena jer je loš u +/- koloni i ima mnogo izgubljenih lopti. Ako se tu doda i činjenica da se u Orlandu uprkos plejofu igraju slabije odbrane i da je generalno mnogo veći procenat šuta u odnosu na normalne uslove, Dončićev debi zasigurno nije najbolji svih vremena! Isto kao što je Mičelov jučerašnji nastup treći po broju poena u plejofu ali ne možemo da ga poredimo sa Džordanovim u Bostonu pred prepunom halom protivničkih navijača ;-) Čak bih i Barklijevih 56 ili Ajversonovih 55 stavio ispred Mičelovih 57 jer nisu igrali bez publike. To što nba.com pokušavatako da Dončićev debi prikaže kao najbolji debi na osnovu poena jeste samo dizanje hajpa jer epitet "najbolji svih vremena" privlači pažnju i publike koja ne prati aktivno NBA...

Srba

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.
(FerPlay, 18. avgust 2020 08:30)
A sto je tesko vjerovati? Pol Dzordz dokazana kesa u PO, Kavaija par puta prosralo... Kavaj je bas predvidljiv igrac, sve na neku gurku i skok sut. Odbrana je hajpovana i previse. Juce uz pomoc sudija bio taman kakav je bio prosle godine - dobar i nista vise od toga.

Hm

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?
(Meda, 18. avgust 2020 09:41)

Smeta mi??? Izgleda da imas problem sa razumevanjem napisanog. Nista strasno, procitaj ispocetka sta sam napisao, pa ako ti nije jasno, ti ponovo. ;)

Steva Djubre

pre 3 godine

odlicna partija ali 11 izgubljenih lopti???? Sto je mnogo mnogo je, to je realno 15 poena protivnickoj ekipi tih 11 izgubljenih lopti

Vice

pre 3 godine

@Srbo - Ipak sam pogodio da gotivis Lebrona, tu lezi zec, hahahahahha. Pa Kavaj mu drzi lekcije zadnjih godina redovno, gledamo li mi istu kosarku???

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 18. avgust 2020 10:19) Samo ti banalizuj stvari, covek je lepo objasnio. SAMO JE PITANJE DOKLE ce vjegovi saigraci da trpe njegovu samovolju. veliki je talenat ali mora da se kanalise.Ni veliki Dzordan ne bi osvojio onoliko titula da nije igrao odbranu, da nije asistirao i da pre svega nije u ekipi imao orija, Pipena, kera,kukoca rodmana.
nikad nista nece sam ovojiti, pogledaj hardena, lilarda, micela, vestruka, sve sami carinici, ali gube bitne utakmice. da li mislis da fox, ili marej ne mogu sa doncicevom minutazom i procentima da imaju po 35+ poena /

Srba

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.
(Jovan, 18. avgust 2020 09:32)
Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.

JeRemija

pre 3 godine

@Boro

Poštovani, da li možete nama košarkaškim laicima da pojasnite kao su to asistencije i skokovi obezvređeni poslednjih godina?

Hvala unapred.

JeRemija

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...

vrg

pre 3 godine

ahaha eno nek se izgrli sa michelom koji je dao 57 poena i isto izgubio. sto neko rece, dzabe ti i 50 poena ako si 15 lopti izgubio. preskupa cena.

nemanja

pre 3 godine

Pobede se broje, brojke su u balansu, šteluje se forma u Klipersima. Neka Dončić ganja statistiku, nije problem. Kod Klipersa nema sujetnih zvezda, neće se trkati sa Dončićem.

jolander

pre 3 godine

Motori Klipersa su hladni još, kad se Mašinerija zagreje, postigne radna temperatura i pritisne po papuči gasa... biće BRMMM,BRMMM... BUMM, BUMMM...!! Hahahahahahahaahhaha

JPR24

pre 3 godine

11 izgubljenih lopti.

2-6 trojke.
(Thilmo, 18. avgust 2020 08:31)

11 je puno za PO utakmicu to stoji, ali treba i pogledati koliko je poseda imao pa videti procenat, to više pokazuje nego sama brojka. No kao sto rekoh ranije, problem je veći bio Maxi bunar sa 33 minuta i 3 poena, gde bi Bobi doneo sigurno više poena u napadu kad je već Porzingis isključen.

Mihajlo

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra. Ima mnogo takvih superstarova,tako funkcionise NBA,ali pravu kosarku malo ekipa igra,Majami mi jedino pada na pamet,moram da pohvalim i Filadelfiju,igraju pravu plejof kosarku ali im nedostaje dobrih sutera.

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

Hm

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra.
..............................
(Mihajlo, 18. avgust 2020 14:00)

Da, na kraju utkmice se bas tesko kretao. Bas me zanima kako xe da izdrzi ostale utakmice.

Bobi

pre 3 godine

(pričajuća glava, 18. avgust 2020 12:10)

Isto tako u Dzordanovo i Barklijevo vreme jedina odbrana koje je bila dozvoljena je jedan na jedan. Zona je bila ilegala kao i takticki double team sem ako nije guzva pri ulazu na kos.

Sid

pre 3 godine

Dokle ja vama da ostavljam linkove sa zonom i dupliranjem 90tih? To sto je bilo ilegalno ne znaci da se nije igralo sto govori i klip k jordan vs isolation defense gde je ucutkan izvesni fan koji se cuje u klipu. Sto se tice odbrana,vrhunski igraci cine da odbrane izgledaju smesno u mnogo situacija jer nisu oni za dzabe vrhunski igraci. Sutradan kada neko vidi insert kako je Messi polomio Boatenga,mislice da je Boateng rupa a ustvari vrh igraci cine da to izgleda prosto sto je najteze.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.
(MidRange, 18. avgust 2020 08:27)

Drazen je bio najbolji.

Dimitrijevic

pre 3 godine

Ni jedan igrac i istoriji NBA na prvoj plejof utakmici nije postigao 42 poena. Dobro, mnoge je rekorde Luka oborio.
A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...

Jovan

pre 3 godine

@Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.

MidRange

pre 3 godine

Luka će biti najbolji Evropski igrač svih vremena i vrlo verovatno top10 igrač NBA ikada. Ušao je u ligu rano, ima samo 20 godina i već dominira kako neki nisu u najboljim godinama. Liga se kreće u pravcu gde će bekovi potpuno dominirati (već je tako uz par izuzetaka) a na sve to, ne zavisi mnogo od fizikalija tj od eksplozivnosti, skoka i slično. Ima jake kukove, telo (uz size) i naravno košarkaški IQ koji mu dozvoljavaju da igra u laganom ritmu. Fenomenalan igrač, što bi Ameri rekli, generacijski talenat.

Srba

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.
(Jovan, 18. avgust 2020 09:32)
Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.

Dragan

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.

Lazar

pre 3 godine

Luka je sigurno jedan od naj boljih mladiz kosarkasa...ali jos uvek mu je procenat suta samo u proseku, ima puno izgubljenih lopti...Ni jedan evropljanin nije imao toliku minutazu u prve dve sezone. Puno jos mora da radi da bi bio naj bolji evropski igrac. Ispred njega su sigurno najmanje 5 igraca: Novicki,Petrovic,Stojakovic,Kukoc...Pozdrav svima i ostanite zdravi...

Srba

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.
(FerPlay, 18. avgust 2020 08:30)
A sto je tesko vjerovati? Pol Dzordz dokazana kesa u PO, Kavaija par puta prosralo... Kavaj je bas predvidljiv igrac, sve na neku gurku i skok sut. Odbrana je hajpovana i previse. Juce uz pomoc sudija bio taman kakav je bio prosle godine - dobar i nista vise od toga.

petarczv

pre 3 godine

Smejemo se zauvek divcu - Prijatelju otkud je Divac znao da ce Doncic biti ovakav? Kad bi se to znalo onda bi svako pogodio te pikove i izbore, ne mora da znaci da ako je bio u evropi dobar da ce biti i u nba, to se nikad ne zna. ko zna kako, ali eto proradio je. Lako je sad biti pametan i reci sta nije birao Doncica. Nikad se nicija sudbina ne moze znati unapred, pa tako nije mogla ni Donciceva u nba.
(Jovan, 18. avgust 2020 08:41)

Jao ne lupaj molim te. Naravno da se znalo da ce Dončić biti odličan u nba ili bilo gde. Decko je vec sa 16god igrao profesionalnu kosarku na najvišem nivou, sa 18 je bio mvp EL i osvajac iste kao i evropski šampion!!! Sta tu treba jos da se zna?! Sa druge strane ko je trebao da najbolje bude upoznat sa kvalitetom dončića od svih GM u nba nego divac. Zna mu oca, ima veze po evropi, čuo je za njega pre svih... Jednostavno nema opravdanja.

Paranoid Android

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .

petarczv

pre 3 godine

A gde ste sada strucnjaci, kako Luka ne moze igrati plejof? Moze i te kako i to protiv Klipersa (Kavaja, PG13, Beverlija).
Dajte jos malo kako je Bogdan bolji igrac, kako je Begli bolji izbor ...
(Dimitrijevic, 18. avgust 2020 08:31)

Vidim, razbio ih je ZA POBEDU ... cekaj, u stvari izgubili su .
(Paranoid Android, 18. avgust 2020 09:02

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?

delboj

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.

Kole

pre 3 godine

Au kakvi izlivi netrpeljivosti prema Luku Dončiću zato sto je mlad, lep, uspesan, popularan, SUPERSTAR NBA. I sve to zato sto je smenjen Divac a Bogi jedan iz mase prosecnih igraca. Nista uvredljivo nisam rekao za Bogdanovica ovom kvalifikacije. On igra u NBA za velike pare i kapa dole. Sve nesto mislim da cak ni smena Divca nu ogromna popularnosti ovde ne smetaju koliko izjava Dončića da je oduvek navijač Zvezde.

jolander

pre 3 godine

Motori Klipersa su hladni još, kad se Mašinerija zagreje, postigne radna temperatura i pritisne po papuči gasa... biće BRMMM,BRMMM... BUMM, BUMMM...!! Hahahahahahahaahhaha

Boro

pre 3 godine

Doncic je definitivno najveci potencijal u istoriji koji je dosao iz Evrope. Zaista ga volim, ali partija sa 11 izgubljenih lopti bez obzira na broj poena je diskutabilna. Asistencije i skokove ne uzimam odavna u obzir, u Nba je to pomalo obezvredjeno poslednjih godina. Naravno, prva plej of utakmica, mlad je, treba to prepisati i tome, kao i zelji da se odmah dokaze. Ali realno to je previse i prelazi u silovanje.

FerPlay

pre 3 godine

Svaka cast Doncicu odlicna utakmica, al zaista je tesko verovati da ce Klipersi sledecu opet ovako lose odigrati, isto tako je i tesko verovati da ce Dallas opet sve ono ispogadjati, bukvalno ih je isao sut nenormalno za 3 poena, skoro bez savrseno za 3, tesko da ce to ponoviti, dok su se Klipersi posteno ispromasivali, oni svakako daleko bolje mogu od ovoga. A i prva utakmica je uvek nezgodna u PO. Mislim da ce posle 2-3 utakmice Klipersi uci u svoj MOD.

JeRemija

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)

Tegi ti li si?

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 18. avgust 2020 10:19) Samo ti banalizuj stvari, covek je lepo objasnio. SAMO JE PITANJE DOKLE ce vjegovi saigraci da trpe njegovu samovolju. veliki je talenat ali mora da se kanalise.Ni veliki Dzordan ne bi osvojio onoliko titula da nije igrao odbranu, da nije asistirao i da pre svega nije u ekipi imao orija, Pipena, kera,kukoca rodmana.
nikad nista nece sam ovojiti, pogledaj hardena, lilarda, micela, vestruka, sve sami carinici, ali gube bitne utakmice. da li mislis da fox, ili marej ne mogu sa doncicevom minutazom i procentima da imaju po 35+ poena /

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Doncic kida....a mudrom menadzeru nije valjao..
(smejemo se zauvek Divcu, 18. avgust 2020 08:19)

Kidanje bi bilo da nema 11 izgubljenih lopti.

JeRemija

pre 3 godine

@Boro

Poštovani, da li možete nama košarkaškim laicima da pojasnite kao su to asistencije i skokovi obezvređeni poslednjih godina?

Hvala unapred.

Goran

pre 3 godine

Momak da preko 40 koseva najboljoj odbrani u NBA i vama to nije dobro!!!! Ovi nasi ako daju 15-20 koseva to je odlicno. Kada (veoma rijetko) daju 30 koseva to je vec fantazija a Doncic to radi na dnevnoj bazi i opet ne valja!

Vice

pre 3 godine

@Srbo - Ipak sam pogodio da gotivis Lebrona, tu lezi zec, hahahahahha. Pa Kavaj mu drzi lekcije zadnjih godina redovno, gledamo li mi istu kosarku???

manuginobili

pre 3 godine

Sta sve ovdje neces procitati,da ne vjerujes...Koliko ljubomore zbog Doncica,sta je sa vama ljudi??...Najvise poena u prvoj utakmici u PO,i sto je jos vaznije potpuno egal utakmica sa prvim favoritim za titulu,covjek se poigrava sa najboljim odbrambenim igracima u NBA,sad pokusajte zamisliti da se sve vrijeme na vama smjenjuju Leonard,George,Morris i onaj dosadni i bezobrazni Beverly?...u prvoj utakmici u PO u zivotu??...ko prati barem malo NBA zna kako je to tesko i svaka cast Luki,covjek je kosarkaski genijalac,ma sta vi mislili o tome...onda kazu-sta vrijedi kada je izgubio?...Jordan je dao 63 Bostonu pa je izgubio jer nije imao saigrace tada kao sto ih nema ni Luka,i sta?...a od svega mi je najjace sto se provlaci ovdje ono-da neko drugi toliko suta dao bi isto poena,sve je njemu podredjeno,haha...ne znam kako se to stice-valjda dodjes kod trenera i kazes "ja hocu da sutnem 25 lopti svaku utakmicu" i on ti odobri valjda,sta li?!...To je na nivou-kako mali Perica zamislja NBA :)...smijesnih komentara,gledajte i uzivajte,prisustvujete istoriji,bice vam zao ako propustite.

Meda

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?

wlado

pre 3 godine

a smejali ste se Divcu !


elem, da nisu nepravedno iskljucili Porzingasa, dalas bi ovo dobio.
Ko je gledao mec, zna, dalas je vodio sve do tog momenta. Luka strasan.

vrg

pre 3 godine

ahaha eno nek se izgrli sa michelom koji je dao 57 poena i isto izgubio. sto neko rece, dzabe ti i 50 poena ako si 15 lopti izgubio. preskupa cena.

petarczv

pre 3 godine

Fun fact:

Najbolja Lenardova sezona što se tiče asistencija je ona u kojoj je imao 4.9 asista u proseku, a najgora Lebronova sezona što se tiče asistencija je ruki sezona, kada je imao 5.9 asistencija po meču...
(JeRemija, 18. avgust 2020 10:22)

Fun fact:

Lenard sa 24god i njegovi spursi su dobili lebrona u najboljim godinama i njegov super tim sa najvećom razlikom u istoriji nba!!!

NebaCar

pre 3 godine

Dalasu nedostaje samo jedan vrsni defanzivac na poziciji 3-4 da bi mogao da uzme titulu. Ovako, tesko. U pored ovoga da Porzingis nije reagovao na prokaciju ka Doncicu pitanje je sto bi bilo... Ima Dalas ovdje jos sto da kaze.
(delboj, 18. avgust 2020 08:50)

Dalas gubi sledecu 20 od Klipersa, ako dobiju jednu bice super. TJ sledecu ako izgube 99 posto ide metla

Hm

pre 3 godine

Uh, kako su ga sastavili na pocetku utakmice, nije znao gde je. 18-2 za Kliperse za nepunih 6. minuta. Ocajno je poceo utakmicu. I onda ono proklizavanje, pa mala pauza i bez njega su sustigli Kliperse. Ta pauza mu je dobrodosla da se vrati u zivot i kasnije je odigrao maestralno.

Potez utakmice - na nesto manje od 2. minuta do kraja, Klipersi vode 4. razlike, gube loptu, krece kontra Dalasa (cetiri na dva, cini mi se) i umesto Kari da doda nekome (Doncicu) pod kosem, sutira strasno glupavo za 3. Naravno promasi, Klipersi zabibere trojku i razlika bude 7. umesto 2. poena. I vise Dalas nije mogao da ih stigne.

Doncic je bukvalno poludeo kada je ovaj sutirao. Mlati rukama, urla na njega, zali se treneru...a Kari kulira. :D Izgleda da atmosfera u klubu i nije neka. Verovatno drugim igracima smeta sto je Luka toliki privatnik, pa oni ne mogu da se pokazu. Al' jbg. sta ce kad je mnogo dobar i ima odresene ruke kod trenera.

Stark

pre 3 godine

Vidi ih sto se uhvatili za 11 izg lopti.

Pa Luka je tamo jedini koji moze u Dalasu nesto da iskreira.

Pa je lopta kod njega 95% vremena.

Mihajlo

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra. Ima mnogo takvih superstarova,tako funkcionise NBA,ali pravu kosarku malo ekipa igra,Majami mi jedino pada na pamet,moram da pohvalim i Filadelfiju,igraju pravu plejof kosarku ali im nedostaje dobrih sutera.

Nba

pre 3 godine

Košarka je još uvek timski sport, dokle ćemo narode sa ličnim statistikama?? Još na sve to imamo sve te statisticare koji kroz karijeru isto gube utakmice i ne uzimaju titule? Ocemo li to ukapirati, ili ne zelimo jednostavno? Neko uzima poene, a neko titule.

petarczv

pre 3 godine

Covek imao dvocifren broj izgubljenih lopti.... Lopta 99% vremena kod njega, akcije ne postoje ako on ne zeli da uradi sta trener nacrta. Sjajan igrac ali nabijac statistike postao u NBA i dobio odresene ruke da radi sta hoce na terenu. Medjutim, taj njegov step back mu je jedan od najgorih u ligi, najnepreciznijih a on voli da baca loptu tako u bunar i smeje se posle, cime sve dokazuje da su mi rekli tvoj je klub i izivljavaj se. Pored onakvih sutera i igraca u timu, i Marjanovica plus, da ukljucis podjednako druge i dominiras na terenu, ali ne, gledao je previse Hardena i Vestbruka ranije, koji su sada za njega mala deca po carinjenju lopte.
(Dragan, 18. avgust 2020 10:08)

Znači ti stvarno misliš da su luku pozvali trener i vlasnik i rekli mu vidi luka od danas je klub tvoj radi šta hoćeš sa njim i na terenu se glupiraj i zezaj se... Koji mozgovi

M

pre 3 godine

Ovo su prave utakmice tako da gradaciju igraca kroz istoriju a i sada kroz prizmu statistike treba voditi u tim oklnostima i to uzeti statistiku samo dobjenih utakmica(poeni procenat skokovi asistencije izgubljene lopte .....) e onda bi se stvarno videlo gde se ko nalazi a ovako postanes kralj trla baba lan utakmica i neki kazu vau mada svako ko razume kosarku zna o cemu se tu radi sto bi Dule rekao lako je plivati u bazenu u toploj vodi pluvaj u hladnom i mutnom dunavu. Micel pokidao dve tri greskice i izgubio ta statistika se neracuna Marej u hladnoj vodi sprint i to je to Doncic tek na kraju ostio da ih ima na prodoru stalno bice zanimljve sledece utakmice Prozingis izvuko lekciju nece mu se to ponoviti Bobi za prave utakmice neupotrebljiv sobizrom kolike milone je uzeo moze reci idem kuci pevajuci

Jovan

pre 3 godine

@Srbo - Nije Kavaj los igrac nego ti imas veci kompleks od njega pa zato pises da je los, jer imam neki osecaj da gotivis Lebrona pa zato pises nebuloze. Decko je no. 1 u NBA vec duzi period.

petarczv

pre 3 godine

Rekli su ti da je broj jedan? Znas li kakvi su brojevi 1 bili kroz istoriju? Kavaj je bio MVP proslog finala uz jednu dobru odigranu utakmicu protiv krnjeg Toronta.
Podji, provjeri, pa se vrati da tvrdis drugacije. Veliki, najveci, u svom prajmu, su takve serije odradjivali sa 35p po mecu, uz visoku efikasnost.
Kavaj je jeda odlican igrac, u mladosti odlican defanzivac, ali to da je on najbolji u ligi, bez sumnje...
I kad vec spominjes Lebrona... Lebron je njega uspijevao da zaustavi, Kavaj Lebrona nikad, samo da ga uspori par puta. A to sto se prica, kakvi se hajpovi dizu... Evo mu sad njegov tim pa za pobjedu mu potrebna izdasna pomoc sudija. KP cista blokada, reakcija na faul malo zustrija - tehnicka. Luka pretrpio faul, reakcija na to malo zustrija - tehnicka. Kavaj nije pretrpio faul, zamahao rukama i nogama, zustra reakcija - nema tehnicke.
Lebron nikad nije imao zastitu sudija niti pomoc. Sva njegova dostignuca su iskljucivo na suvi kvalitet. Ovakvih poput Kavaja, Hardena i slicnih, koji su uvijek imali i zastitu organizacije, je bilo mnogo u istoriji, i uvijek im je zajednicki imenitelj bio da nisu bili dobri koliko su ih predstavljali.
(Srba, 18. avgust 2020 09:53)

Kawhi nije igrao protiv toronta vec za Toronto

petarczv

pre 3 godine

Alo ne lozite se sam Doncic nije hteo u Sacramento provereno,cimali su Divca menazderi i cale i svi da ga ne uzme!..
(Mickey Ward, 18. avgust 2020 09:26)


A ti to znaš tako što...???

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

JPR24

pre 3 godine

11 izgubljenih lopti.

2-6 trojke.
(Thilmo, 18. avgust 2020 08:31)

11 je puno za PO utakmicu to stoji, ali treba i pogledati koliko je poseda imao pa videti procenat, to više pokazuje nego sama brojka. No kao sto rekoh ranije, problem je veći bio Maxi bunar sa 33 minuta i 3 poena, gde bi Bobi doneo sigurno više poena u napadu kad je već Porzingis isključen.

jolander

pre 3 godine

Srba se izlupetao danas u komentarima za sve pare, hahhahahahaahaha. Evo sta kaže google Lenard u plej off utakmicama nad Lebronom ima pozitivan skor, kao i u finalima, a jos jedan zanimljiv podatak, Lenard kada je izgubio poslesnju utakmicu od Lebrona onu u kojoj su sad zadnju pobedili Lejkersi to mu je bila tek prva pobeda nad Lenardom od marta 2016 godine. Haahahahahahhaha

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 11:29)

Jeste najbolji debi po broju poena ali napredna statistika kaže da nije najbolji debi svih vremena jer je loš u +/- koloni i ima mnogo izgubljenih lopti. Ako se tu doda i činjenica da se u Orlandu uprkos plejofu igraju slabije odbrane i da je generalno mnogo veći procenat šuta u odnosu na normalne uslove, Dončićev debi zasigurno nije najbolji svih vremena! Isto kao što je Mičelov jučerašnji nastup treći po broju poena u plejofu ali ne možemo da ga poredimo sa Džordanovim u Bostonu pred prepunom halom protivničkih navijača ;-) Čak bih i Barklijevih 56 ili Ajversonovih 55 stavio ispred Mičelovih 57 jer nisu igrali bez publike. To što nba.com pokušavatako da Dončićev debi prikaže kao najbolji debi na osnovu poena jeste samo dizanje hajpa jer epitet "najbolji svih vremena" privlači pažnju i publike koja ne prati aktivno NBA...

Steva Djubre

pre 3 godine

odlicna partija ali 11 izgubljenih lopti???? Sto je mnogo mnogo je, to je realno 15 poena protivnickoj ekipi tih 11 izgubljenih lopti

Bobi

pre 3 godine

(pričajuća glava, 18. avgust 2020 12:10)

Isto tako u Dzordanovo i Barklijevo vreme jedina odbrana koje je bila dozvoljena je jedan na jedan. Zona je bila ilegala kao i takticki double team sem ako nije guzva pri ulazu na kos.

petarczv

pre 3 godine

Lebron je izgubio od lenarda i spursa sa najvećom prosecnom razlikom u istoriji nba!!!

A u ekipi je imao, vejda, bosha i alena... Sa tim istim super timom je izgubio finale od dalasa koji je imao samo jednog all starr igraca nowitskog...

nemanja

pre 3 godine

Pobede se broje, brojke su u balansu, šteluje se forma u Klipersima. Neka Dončić ganja statistiku, nije problem. Kod Klipersa nema sujetnih zvezda, neće se trkati sa Dončićem.

pričajuća glava

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...

kralj

pre 3 godine

Klipersi imaju bolji tim,tj.vise dobrih igraca ali daleko od toga da Dalas ne moze da ih pobedi pa cak I dobije u seriji.Bilo bi to iznenadjenje ali treba Luki I Porz.jos bar dvojica igraca koji ce da daju svoj doprinos.Problem manje kvalitetnih ekipa je sto imaju bukvalno jednog ili dva dobra igraca a roster popunjavaju sa igracima koji su ispod proseka I onda lako gube utakmice.

WillyWonka

pre 3 godine

Ne znam zašto je svaka utakmica povod za prepucavanja, treba jednostavno uživati u košarci i biti sretan kad gledaš te majstore kakvi su Dončić i Kawhi. Opustite se ljudi, uživajte.

Sid

pre 3 godine

Leonard je definitivno zaustavio Lebrona u finalu,pustite vi Srbu,Jeremiju i slicne statisticare,postoji ceo klip na youtube Leonard vs Lebron 1 na 1 u finalu,sve utakmice su vec bile gotove kada je Lebron budzio brojke protiv Greena,ginobilija itd na 20 razlike za Spurse. Kawhi Leonard je od 6 utakmica u finalu sa Wariorsima u 4 bio najbolji igrac Toronta a vukao je i povredu. Spursi su vodili 20 razlike protiv Wariorsa pre nego sto ga je Zaza povredio. I eto kao sto sam rekao statisticari broje asistencije iako se ne pobedjuje asistencijama,onda bi Stokton i Nash bili visestruki osvajaci prstena,a ovaj sto kaze da je obezvredjena statistika verovatno misli na mnogo lakse skokove i smanjen kriterijum za Assist uz veci broj sutera okolo i otvorenim prostorom.

Toleranti, Peje

pre 3 godine

Najbolji debutant Play ofa svih vremena, ima samo 21 godina, scalable cast!
(Toleranti, Peje, 18. avgust 2020 08:35)

Medžik Džonson sa 20 godina kao ruki osvojio prsten i bio MVP finala! Interesantno je kako ljudi imaju potrebu da svojim miljenicima odmah lepe titulu "najbolji svih vremena". Luka jeste "zver" ali i ranije je bilo "zveri" u NBA...
(pričajuća glava, 18. avgust 2020 10:19)

Sto se tice prvog meca u Pleyof-u NBA ligi, jeste najbolji svih vremena. Svaka mu cast za to, vise nego veoma dobar start, pa i vise od toga nisam rekao ;-)

Paranoid Android

pre 3 godine

Druže on je ubacio 42p u playoffu najjačoj ekipi nba i to bez prozingisa.
A clipersi ce razbiti i lejkerse. Hoćeš onda reći da lebron i dejvis nisu dobri igraci?
(petarczv, 18. avgust 2020 09:26)

Kakve to veze ima sto je ubacio ... Dobi li Juta pre neko vece? A koliko Micel dade? Jos poentu komentara napisah sa caps jer je to mnogo bitnije (izgubili su).

Pa zamisli da je bilo 99:66 a da je Lika dao 50 - to bi po tebi bilo za pohvalu? Maravmo da ne. 11 izg. lopti "druze" ....

Nikad nisam osporavao kvalitet ali hype o belom superstaru dolazi iz ... zamisli Teksasa!

Hm

pre 3 godine

Ovo meni nije kosarka nego silovanje kosarke,kao Harden,kao Vestbruk,sve pocinje i zavrsava se sa Doncicem,privatizovanje lopte,cak i kad jedva stoji na nogama on mora da zavrsava akciju kosem,asistencijom,promasajem,ostali gledaju kako se on igra.
..............................
(Mihajlo, 18. avgust 2020 14:00)

Da, na kraju utkmice se bas tesko kretao. Bas me zanima kako xe da izdrzi ostale utakmice.

Sid

pre 3 godine

Dokle ja vama da ostavljam linkove sa zonom i dupliranjem 90tih? To sto je bilo ilegalno ne znaci da se nije igralo sto govori i klip k jordan vs isolation defense gde je ucutkan izvesni fan koji se cuje u klipu. Sto se tice odbrana,vrhunski igraci cine da odbrane izgledaju smesno u mnogo situacija jer nisu oni za dzabe vrhunski igraci. Sutradan kada neko vidi insert kako je Messi polomio Boatenga,mislice da je Boateng rupa a ustvari vrh igraci cine da to izgleda prosto sto je najteze.

Hm

pre 3 godine

@hm... Majstore ti baš "voliš" Dončića... Što ti smeta mlad, dobar, fer igrač nikada lošu reč za nekog našeg igrača nije rekao. Jel problem što je postao mega star u NBA?
(Meda, 18. avgust 2020 09:41)

Smeta mi??? Izgleda da imas problem sa razumevanjem napisanog. Nista strasno, procitaj ispocetka sta sam napisao, pa ako ti nije jasno, ti ponovo. ;)