Subota, 15.08.2020.

09:32

Detalj iz svlačionice Barselone koji sve objašnjava FOTO

Fudbaleri Barselone pretrpeli su pravi potop u četvrtfinalu Lige šampiona protiv Bajerna.

Izvor: MT

Detalj iz svlaèionice Barselone koji sve objašnjava FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

analiza

pre 3 godine

"Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega."
(legolas)
Slažem se,od reči do reči.
Samo da dodam,alo,narode,hoćete li da započnete Treći svetski rat raspravljajući ko je bolji,Mesi ili CR?Nije nam dosta Par-CZ,opzicija-vlast,partizani i četnici pa hajde i ovako da se podelimo?!

DEDA CVETKO

pre 3 godine

Bože kako su ružni savremeni fudbalski dresovi...jos malo pa ce terati futbalere da igraju pod čadorima i u hazmat odelima.

El Clasico

pre 3 godine

(., 15. avgust 17:18)

Na stranu osvojeni trofeji jer trofeje osvaja tim. Ronaldo nikad nista ne bi osvojio da nije igrao u super jakim timovima

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele

A Real je zaista bio najjaci u Spainiji dok je Ronaldo bio tamo hahah osvojili tek 2 titule za 9 godina hahah Mesi mu posle sa duplo slabijim timom uzimao titule ispred nosa

Kentaur

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)

Prijatelju, pa nisi napisao "pametnom dosta" na kraju komentara. Ostao si nedorecen. Plasim se da te citaoci ne razumeju i ne shvate. To ne bi voleo, zar ne?

neutralni felš

pre 3 godine

Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.
(., 15. avgust 2020 17:18)


aj ne prosipaj se vise zivota ti...
"nezapamcena dominacija"?
real za vreme ronalda uglavnom pored barse i mesija nije mogao da uzme titulu u spaniji (odnos je 8-2... isto kao rezultat sinoc) - da ne govorimo o nestvarnim negativnim rekordima u medjusobnim derbijima... a united sa sve njim je 2 puta bio istamburan u finalu LS od strane te iste barse.
nego ste ti i slicni posle poraza izasli iz rupa da pobedonosno pricate i sto jeste i sto nije. gde ti je tvoj ronaldo sa juventusom?
hajde izracunaj koliko su kostali njegovi saigraci u realu i unitedu i uporedi sa cenama mesijevih u vreme te kako kazes realove dominacije, pa se onda javi da pricamo.
4 lige sampiona a u to vreme ligu i kupove ko je osvajao? u rodjenoj ligi nisu dominirali - za ostalo neka zahvale sto u zrebu nisu naleteli na barsu: ne bi bilo 4 nego eventualno 2.
ronaldo srusio barselonu i mesija? jeste, zato se valjda i sklonio u italiju, da ne gubi nerve u skoro svakom derbiju.

neutralni felš

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)


slusaj se sta pricas: "on je samo zamenio ronaldinja"... samo? ti si samo sitni mali sto kazu deca hejter. prave argumente kacis na dud, verovatno pored kristijanovog postera...

ppp

pre 3 godine

(Honda, 15. avgust 2020 14:22)

Racunas li ti Ronaldu sve one LŠ koje je osvojio sa Realom zahvaljuci kradjama? Ukljucujuci i onu 2008 sa Junajtedom jer Barsi nije sviran penal koji je Skols napravio na Mesiju.

.

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.

.

pre 3 godine

@Kuda ide ovaj svet
Ne moze Ronaldo da se dokazuje u slabim klubovima jer najbolji fudbaleri ne igraju u slabim klubovima.
Dokazao se u vise klubova, dokazao da moze uspesno da igra u razlicitim ligama.
Mesi to nije dokazao.
Ronaldo je bio navijac Portugala, ali je postao evropski sampion. Da je Mesi bio navijac, a ne statista na terenu, mozda bi i on osvojio neku titulu s reprezentacijom. Ovako, nista.

.

pre 3 godine

@kako da ne
Ima slavu i kad je Nejmar tu, ali ima i konkurenciju kada su marketing i sponzorski ugovori u pitanju. Uz sve to, Nejmar je Brazilac, Brazil ima 200 miliona stanovnika, dakle, mnogo vece trziste od Argentine i Spanije. Ne bi Nejmar Mesiju pomutio slavu, ali bi uzeo ogroman deo kolaca, kada su sponzorski ugovori u pitanju.
Mbape ima brzinu i sve ostalo, momak je jedan od najboljih fudbalera sveta. Cemu to omalovazavanje? Kao da ja kazem da ne mozes da tvrdis da je Mesi, koji ima dobar dribling, bolji od nekog tamo.

.

pre 3 godine

@samo jako
A zasto Mesi nije igrao bilo gde, osim u Barseloni? Pa neka predje u najbogatiji klub, nema veze, samo da vidimo kako bi prosao negde gde nije on taj koji se pita za sve. Nema petlju.
Mesi je bez Cavija i Inijeste propao.
Nikada nije smeo da ode iz Barse, jer nigde nije imao Cavija, Inijestu,Nejmara, Pujola itd.
Dok su oni bili tu, Barsa je bila mocna, sampion Evrope i Spanije.
Kad su oni otisli, Barsi nabijaju 8 golova. Mesi daje golove protiv Espanjola i Granade, deli asistencije, ali Barsa je postala kanta za napucavanje. Znaci da Mesi nije toliko dobar koliko smo mislili.
Mozda da mu dovedu opet Nejmara?
Preko milijardu dolara su potrosili na pojacanja za 5 godina i opet nista ne uspevaju jer Mesi nije vodja.
Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Čile je u dva finala imao bolje igrače na svim pozicijama od Argentine?
Roma je imala na svim pozicijama bolje igrače od Barselone?
Čelsi je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Inter je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Hrvatska je na svim pozicijama imala bolje igrače od Argentine?
I još nešto... pametnom je dosta samo ako je glup.

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

Вук Караџић

pre 3 godine

Меси није никада био лидер, само вансеријски дриблер и голгетер. један од разлога пропасти Барселоне је капитенска трака на Месијевој руци. није случајно да су најбољи капитени најчешће штопери или задњи везни. Видић, не Руни. Хендерсон, не Салах. Пујол, не Меси.

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

PRISHTINA

pre 3 godine

TO JE TO KADA HOCES BITI SVE U EKIPU, I TRENER I KAPITEN AMA SVE FUNKCIJE,
LEPO SE VIDI DA ON 2-3 ZLATNE LOPTE UZEO NEZASLUZENO, INJESTU SU IM KRALI OTVERENO JEDNU I DALI OVOM PACOVU, PROSLE GODINE ISTO ITD.
VELIKO BRAVO ZA BAJERN.

Honda

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Računaš li Mesiju i LŠ kada su u polufinalu protiv Čelsija igrali rukomet a sudija sve to nemo posmatrao? Pametnom dosta.

ide u propast sa takvima poput tebe

pre 3 godine

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.
(Kuda ide ovaj svet..., 15. avgust 2020 12:26)

Ronaldi je dobar samo za postizanje golova a za ostalo je panj?! Zemljo, otvori se! Polovina avgusta a ti si već pobedio u takmičenju "Najgluplji komentar godine".

samo jako

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:33)

To su sve cinjenice na koje ti nikad neces da odgovoris jer nemas kontra-argumenata.

A Mesi je i igrao samo u Barsi, kako onda da osvoji trofej sa drugim klubom? Za razliku od Ronalda koji je igrao u vise klubova, a osvojio je u 8 sezona samo 1 LŠ sa Juventusom i Junajtedom. I to je cinjenica. Lako je bilo osvajati u Realu sa Modricem, Krosom i kompanijom.

Takodjer je i cinjenica da Ronaldo u Juventusu i Junajtedu nikad nije dao vise od 8 golova u LŠ.

I nemoj mene kriviti sto je to tako nego krivi svog miljenika. Ja samo pisem cinjenice koje tebi ne odgovaraju :)

A Ronaldo ako je negde i odveo Portugal to je samo do finala, kao i Mesi Argentinu. Samo sto Mesi nije imao Edera u finalu da mu donese titulu nego Iguaina. Pre nekoliko dana ste i sami pisali da je Iguain panj kada igra sa Ronaldom u Juventusu :)

gazda

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:27)

Ja taj link nigde ne vidim. Uvek je taj posao za Ronalda radio Ramos koji je bio kapiten i vodja tog Reala. A pogledaj izjavu Di Marije nakon Kopa Amerike prosle godine nakon sto ih je Mesi rasplakao svojim govorom nakon ispadanja. Ukucaj na guglu:

Di Marija: Plakali smo zbog Mesija

Nikada nisam cuo da za Ronalda suigraci u takvom smislu.

Kuda ide ovaj svet...

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DT, 15. avgust 2020 10:38)

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.

Kopstick

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)
Vidi se da se ti baviš čitanjem tek od nedavno...
Slika je sa poluvremena, triput je ukazano u tekstu.

.

pre 3 godine

@s
Haha, Mesi da ode u Inter i igra u Italiji?! Ti pojma nemas o fudbalu! Iskasapili ga, nije italijanska odbrana sto je bila, ali je i dalje strah, trepet i propast za igrace poput Mesija. Mesi i Ronaldo nisu najbolji fudbaleri u istoriji fudbala, narocito ne ubedljivo najbolji, nego si ti balavac koji kvalitet fudbalera procenjuje na osnovu toga kakva mu je frizura, kakva brada i koliko gela ima na glavi.

Sid

pre 3 godine

Ja mislim da je Barselona bez Mesija tokom karijere dobila bar 80% utakmica ukljucujuci Real na bernabeu 4:0 kada su ih otelili Neymar i Iniesta. Ovde uporno predstavljaju kao da Messi igra za Granadu ali od nje cini Barselonu jer eto svi ovi ostali sto tu igraju su u Barseloni tek slucajno,ne znaju da igraju fudbal,cak i Suareza predstavljaju kao nekim levim igracem,moderna bolest,uciniti svakog saigraca bezvrednim da bi ispalo da je tvoj idol toliko dobar da sam osvaja i pobedjuje. Ne znam samo ko je tom Mesiju omogucio tokom karijere ogrmono vreme za igru i nadigravanje,nadmoc terenom nad protivnikom kao u Barsi. Secam se kada su igrali Barsa vs Santos,barsa je naravno dominirala terenom Neymar je na kasicicu imao vremena za igru,komentari su odmah bili ma kakav Neymar nema pojma,mesi ovo mesi ovo,vidimo kako je izgledalo sada kada igra protiv ekipe koja dominira nad njegovom,imao je malo prilika da se istakne i to je to a ne da ima loptu 70 minuta od 90. Mnogi veliki igraci nisu imali priliku da igraju za takvu ekipu zato ovo "ubedljivo najbolji igraci svih vremena" pa mozda vremena u vasim mozgovima,videcemo koliko dugo ce znaciti ljudima nakon sto zavrse karijere,ovim modernim sto menjaju misljenja svakog dana.

Pako Alkaser

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

#(DT, 15. avgust 2020 10:38)



Određenih zasluga tu ima i Bard Hari, a i neki drugi momci.

gazda

pre 3 godine

(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Nikada od Ronalda nisam video da radi takve stvari i da on motivise ekipu. Uvek su to Kasiljas i Ramos radili za njega u Realu. A pogledaj Mesijev govor nakon ispadanja od Brazila na Kopa Americi prošle godine. Kaze Di Marija da su neki igraci cak i plakali od emocija. I to je jedna od razlika Mesija i Ronalda.

Gorštak

pre 3 godine

(samo jako, 15. avgust 2020 12:21)

To nisu činjenice već projekcija koju pokušavaš da nametneš drugima da bi i sam uspeo da poveruješ u nju. Jedina činjenica je da je Ronaldo osvojio puno trofeja van Reala uključujući LŠ i Euro 2016 a Mesi van Barse nijedan trofej.

samo jako

pre 3 godine

DT,

Ronaldo je sa Juventusom i Junajtedom osvojio samo 1 LŠ u 8 sezona. Lakom je bilo u Realu sa Modricem, Krosom itd

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile.

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je. I nemojte da trabunjaš o sistemu nekom, čovek ne učestvuje u igri. Šetka po terenu, ponekad trčkara. Magija kreće kad dobije loptu. Ostali igraju u sistemu, on igra svoju igru.

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele.

kako da ne

pre 3 godine

@.,
Druze, Mesi ima i slavu i sve i kad je Nejmar tu i bilo ko. Nemoj da pricate takve price jer Nejmar nije bolji igrac od Mesija niti je to Mbape. Ne mozes da kazes da je neko ko ima vrhunsku brzinu poput Mbapea bolji od Mesija.

.

pre 3 godine

@kako da ne
Mesi se pita, on odredjuje ko dolazi, a ko ide!
To svi znaju, svi mediji u Spaniji, svi bivsi saigraci i funkcioneri kluba to potvrdjuju! Dakle, oni koji smeju da govore.
Naravno da je Mesiju odgovaralo da ode Nejmar! Jer, Nejmar je JEDINI koji je ugrozio Mesijev status u pogledu popularnosti i sponzorskih ugovora.
Mesija ne zanimaju vise titule, on covek juri samo pare, titula ima dovoljno, a za Barselonu ga zabole. I da, naravno da mu vise odgovara Brajvajt u napadu nego Salah, Haland ili neko slican.
On MORA da bude najbolji strelac kluba, on mora da bude najbolji fudbaler. Sta ce njemu neki Mbape koji ce da ga zaseni?
Mesi isto ovo radi u reprezentaciji Argentine i to radi skoro 15 godina. Zato nista nisu osvojili, a imali generaciju koja je mozda i najbolja koju su imali u istoriji.
Jer Mesi hoce da dominira, hoce da je jedina zvezda i to je tako.

Gorštak

pre 3 godine

(gazda, 15. avgust 2020 12:13)

Evo dole sa okačio link sa jednim od bezbroj primera kako Ronaldo motiviše saigrače. Ne znam kako to Mesi motiviše saigrače kad uvek pogne glavu i tužno gleda u kopačke.

Crv

pre 3 godine

(., 15. avgust 2020 11:54)

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.

bjukenen

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)

Slika je napravljena na poluvremenu. Vidi se da nisi u stanju da skapiraš pročitano.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona.
(kako da ne, 15. avgust 2020 10:47)

Kod transfera Nejmara se pitao samo Nejmar jer je aktivirana klauzula u ugovoru od 220m. Niko nije mogao da ga spreči da ode. Farsa je samo mogla da mu ponudi ugovori od 100m godišnje i da Mesija stavi na klupu kako bi Nejmar bio glavni. To što je otišao u PSG se pokazao kao pravk potez - on i Mbape se sjajno slažu, Nejmar preuzeo odgovornost i dobio glavnu ulogu.

ime

pre 3 godine

Mesi se inace naosvajao sa repkom trofeja toliko da je morao da se povuce sa 27 godina ali je posle shvatio da mu je malo tih trofeja pa se ipak vratio. Podatak sa proslog svetskog da Aguero nije pipnuo loptu 19 minuta, a igra napadaca i jedan je od boljih golgetera,govori dosta o tome sta se desava kad mesi ne voli nekog. Tako su prosli mnogi igraci u barsi, koga on ne voli taj nece igrati i ide iz kluba.

leteci_beogradjanin320

pre 3 godine

Nema tu sta da se objasni.
Pruzite ruku momcima iz Bajerna koji su ih pre svega sportski i muski “oduvali” na terenu.
Sjajna utakmica

Sub013

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
(DT, 15. avgust 2020 10:38)

Zenskaros? :)

Bolesni skot

pre 3 godine

Ne mogu više da ponavljam. Pisao sam još pre koju godinu da je ta spora igra, tika-taka prevazidjena, spora, pročitana... Još kad su Čavi i Inijesta bili na zalasku karijere (Naslov je bio : Adios amigos).
Pre nego što ih je Bajern izuo sa 7:0 u dve utakmice, sa Jupom Hajnkesom! Pa kakav je to fudbal kada se Barsini igraći dodaju 800 i više puta za 90 minuta?! Pa ako za svako sporo dodavanje treba 3 sekunde, to je ljudi 2400 sekundi ili više od pola sata beskorisne igre, za koje vreme nema akcija, tempa, brzine, kontri... Sve se lako pročita. Isto je i sa španskom reprezentacijom, u toj i takvoj igri je falinka. Moglo je sa vrhunskim majstorima koji nisu gubili lopte na sredini i pleli su precizno mrežu oko protivničkog gola... Juče su igrači Barse (Mesi dva puta, dva gola Bajerna) gubili loptu na 30 metara od svog gola, a ostali nisu bili u stanju ljudski ni loptu da uštopuju...
O odbrani ne treba trošiti reči, nije ni za srpsku ligu. Bokovi otvoreni, Alba i Semedo ugraju krila, u odbrani kasne, u napadu zatvaraju krilne napadače (Malkom, Kutinjo, Grizman...) Puke i Lengle nemaju osećaj prostora, ne pikrivaju ni prostor ni igrače... Juče se to najbolje videlo! Bar 5 golova su primili amaterski, umesto da oni pokriju napadače, ovi su uvek bili ispred njih...
Barsa je platila ceh dugogodišnjoj neodgovornosti svih...
Pa koji bi predsednik, trener, slepac doveo onog nesrećnika Boatenga... i zašto? To sve govori o upravi...

Vamos Espanjol

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!

VUK

pre 3 godine

Razmišlja da li će posle ove katastrofe još postojati neko u Barseloni sa idejom da stadion nosi njegovo ime. Idi kući. Ne brukaj se više.

optimus

pre 3 godine

Mesi carobnjak nije postigao gol u gostima u nokaut fazi lige sampiona 8 OSAM godina. Od 2013. A za razliku od njega, jedan cika 12 komada.

s

pre 3 godine

Ajde ne lupajte za Mesija. On i Ronaldo su ubedljibo najbolji igraci u istoriji fudbala.
Barselonin problem su odbrana, a i delom sredina terena.
Lengle je direktan krivac za 4 gola sinoc. Pike isto katastrofalan vec godinama unazad. Semedo isto nula. Roberto se nije video ceo mec. Vidal nije taj tip igraca koji je potreban Barseloni. De jong se jos nije snasao. Isto i Grizman.
Barselonu su prakticno celu sezonu vukli Mesi, Suarez i Djordi alba nije bio los. Bez njih, ostatak ekipe bi se borio za opstanak u ligi. Uprava nije pogodila ni sa jednim pojacanjem proteklih godina, i to su uglavnom trazili napadace, a ne odbrambene igrace gde im je najveci problem, uz to su prodali Nejmara.
Vreme je za potpunu rekonstrukciju, ili Mesi treba da ode u neki klub ciji je cilj osvajanje Lige sampiona. Ovako mu prodjose godine u nista. Mancester siti, Inter, Psg, to su ekipe za njega

.

pre 3 godine

@Sale
Onaj kojeg uzdizu u zvezde kada ide dobro, mora da bude spreman da ga razapinju kada krene lose!
Mesi je na racun slave i uzdizanja, prisvajanja TIMSKIH uspeha zaradio stotine miliona dolara, stotine miliona navijaca i vecnu sportsku slavu.
Kada je Barsa osvajala, njega su isticali kao najzasluznijeg, iako nije bio nista zasluzniji od Cavija i Inijeste, dvojice ljudi koji su zasluzni za visegodisnju dominaciju Spanije i Barselone.
Sada neka Mesi prihvati kritike.
Kada za 50 godina ljudi budu pricali o zlatnoj generaciji Barselone, reci ce da je jedan od najzasluznijih za njene uspehe Mesi, a ubedljivo najzasluzniji za njen sunovrat, opet Mesi koji je po odlasku autoriteta u vidu Gvardiole, Cavija i Inijeste, birao trenere, saigrace, odredjivao ko ce da ide a ko da ostane, birao taktiku, upravu i pitao se za sve. Klub je podredio svom interesu i klub je doziveo najveca ponizenja u svojoj istoriji!
Cavijeva i Inijestina Barselona je bila najmocniji klub Evrope, rusila sve redom i PRE Mesija, a Mesijeva Barselona prima 8 golova.

Gorštak

pre 3 godine

(gobj, 15. avgust 2020 11:07

Recimo ona situacija na Euru 2016 koju je zabeležila kamera pred izvodjenje penala u četvrt finalu. Mutinjo odbija da bude jedan od izvođača nakon čega Ronaldo počne da viče na njega i potom ga hrabri rečima "izaberi stranu i šutni jako, sad je sve u božijim rukama". Imaš to na YouTubu...bezbroj takvih primera a od Mesija nisam nikad video tako nešto.

.

pre 3 godine

Nista licemernije od ovih prica o utucenim igracima, izjava poput one Pikeove, u kojoj oni kao sebe kritikuju, pa onda ovakve "spontane" fotografije iz svlacionice itd. Uskoro krecu fotografije i snimci Mesija kako jeca, utucen, tuzan, mozda neki "izvor" objavi kako Mesiju, Pikeu itd nije do zivota zbog poraza...
I sve to u cilju "pranja" od odgovornosti, oni sebe napadaju, da bi ih drugi napadali manje, a zapravo ih bas zabole za poraz. Ovako su lupetali i posle debakla od Liverpula pa vidimo kako su se pogledali u oci i uozbiljili.
Ti ljudi nisu navijaci nego fudbaleri. To im je posao. Izgube, jaka stvar, niti ce da placu niti ce da kukaju zbog toga. Sam trener izjavljuje kako nije do njega hoce li ostati trener, a svs najgore o igri, dakle, ceka otkaz da bi dobio odstetu. Da ima obraza, sam bi podneo ostavku odmah!
Pike takodje, nudi se da ide. Nema sta da se nudi! Ponudi prekid ugovora bez odstete ako si stvarno tako pogodjen i samokritican. Ako nisi, cuti i ne foliraj.
Nazalost, masa pada na ove gluposti. Sad ce milioni ljudi da tese Mesija, da mu titraju, salju poklone, da ne bude jadnicak tuzan dok se brcka, trosi stotine miliona i razmislja kako opet da utaji porez.

Milan Indjija

pre 3 godine

Јеdino mi je zao Ter Stegena, jer u principu nije imao ni jednu svoju gresku pri golovima. Odbrana je katastrofalna i golovi su dolazili zbog njih.

gobj

pre 3 godine

Ovo je razlika izmedju CR7 i mesija, pa Ronaldo bi skakao po svlacionici da motivise igrace, a ovaj seo u cosak i gleda u prazan zid.
(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Ti znas sta bi cr radio u svlacionici, mesi bar ne cmizdri za razliku od doticnog koji je ridao par puta na sred terena, ne secam se da je motivisao igrace pritom

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!
(Vamos Espanjol, 15. avgust 2020 11:42) Tvoj lelek je muzika za usi a tvoj nadimak objasnjava sve kompleksasu.Uzivaj u Segundi!

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.
(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22) Cuvena laz Madriota koju ponavljaju u nadi da ce postati istina.Kompleksasi!

??

pre 3 godine

(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22)
kako to mesiju ne odgovaraju trener i transferi (grizman), a on ih je navodno doveo?
inace, da je igrac C klase u ovom trenutku bi bio veci od kluba, imajuci u vidu jucerasnje izdanje nije tesko ni meni ni tebi da budemo veci od takvog kluba

Blok 45

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.

Kulenović Mandarin

pre 3 godine

Fudbal više nije na prifesionalnom nivou zato i pada toliko golova na na dosta utakmica pogledajte našu ligu 30 utakmica 110 golova jednostavno nisu u treningu 6 meseci bez fudbala je veliki period

Sale

pre 3 godine

Sad treba ljude razapinjati. To je sport, pobjedio je trenutno bolje ukombinovani tim, mozda nisu skuplji, individualno bolji ali ovo je timski sport i pobjedio je trenutno bolji. Ali, sad razapinjati Mesija koji je toliko toga osvojio sa Barselonom je sramno. I za 50 god., kad se spomene zlatna epoha Barselone velikim slovima bice upisano i Mesijevo ime.

Loading...

pre 3 godine

Cisto sumnjam da bi Ronaldo ovako sedeo na poluvremenu...CR bi urlao na saigrace,trenera,cistacice...Pa ja bi urlao a Mesi sedi kao da igra egzibicioni mec a ne cetvrtfinale LS.Kao sto je rekao nas Tadic:”Ako hocu da pobedim uvek bih uzeo Ronalda pre Mesija”.

Mile

pre 3 godine

Kao prvo Mesi je za "Ronalda 2" bog fudbala. Ronaldo zuba je Ronaldo ovaj fizikalac je kopija iz Portugala.
Barsa je trebala kada je Injesta otisao da proda Mesija, Pikea, Suareza... Da uzme lepe pare i da gradi tim na Grizmanu i Mbapeu. Sada je to skup isluženih igrača sa 35 godina koji nikom ne trebaju. Tu mislim i na Mesija. Greske sa trenerima su katastrofalna. Pačetino je slobodan trener vec godinu dana, mlad igra napadački...Sve ima svoj kraj pa i Mesi.

DT

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

legolas

pre 3 godine

Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
Talenat bez presedana, genije.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.
Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.
Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.
Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.
Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.
Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.
Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.
Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega.

heh

pre 3 godine

sto si tuzan messi? pa imas godisnju od platu 50mil...
sutirači lopte kad se rastuže,kao da je smak sveta u svetu a ne obican sport preplaceni...

kako da ne

pre 3 godine

@Blok45
Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona. Mesi jeste ljut na upravu, ali upravo zbog njihove politike vodjenja kluba i transfera. Ne mozes da juris visoke ciljeve, a dovodis ovakve trenere i igrace. Mesi je previse odan klubu, da nije otisao bi jos pre 3-4 godine...Imas Mesija u klubu, najboljeg igraca i dozvolis da se oslanja na Serhia Roberta, Brajvajta, Lengleta, Suareza koji od 5 prilika jednom pogodi. Nekad promasi po 3 zicera na utakmici...

heh

pre 3 godine

sto si tuzan messi? pa imas godisnju od platu 50mil...
sutirači lopte kad se rastuže,kao da je smak sveta u svetu a ne obican sport preplaceni...

Blok 45

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.

Sale

pre 3 godine

Sad treba ljude razapinjati. To je sport, pobjedio je trenutno bolje ukombinovani tim, mozda nisu skuplji, individualno bolji ali ovo je timski sport i pobjedio je trenutno bolji. Ali, sad razapinjati Mesija koji je toliko toga osvojio sa Barselonom je sramno. I za 50 god., kad se spomene zlatna epoha Barselone velikim slovima bice upisano i Mesijevo ime.

legolas

pre 3 godine

Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
Talenat bez presedana, genije.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.
Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.
Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.
Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.
Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.
Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.
Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.
Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega.

Loading...

pre 3 godine

Cisto sumnjam da bi Ronaldo ovako sedeo na poluvremenu...CR bi urlao na saigrace,trenera,cistacice...Pa ja bi urlao a Mesi sedi kao da igra egzibicioni mec a ne cetvrtfinale LS.Kao sto je rekao nas Tadic:”Ako hocu da pobedim uvek bih uzeo Ronalda pre Mesija”.

DT

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

leteci_beogradjanin320

pre 3 godine

Nema tu sta da se objasni.
Pruzite ruku momcima iz Bajerna koji su ih pre svega sportski i muski “oduvali” na terenu.
Sjajna utakmica

Gorštak

pre 3 godine

(gobj, 15. avgust 2020 11:07

Recimo ona situacija na Euru 2016 koju je zabeležila kamera pred izvodjenje penala u četvrt finalu. Mutinjo odbija da bude jedan od izvođača nakon čega Ronaldo počne da viče na njega i potom ga hrabri rečima "izaberi stranu i šutni jako, sad je sve u božijim rukama". Imaš to na YouTubu...bezbroj takvih primera a od Mesija nisam nikad video tako nešto.

ime

pre 3 godine

Mesi se inace naosvajao sa repkom trofeja toliko da je morao da se povuce sa 27 godina ali je posle shvatio da mu je malo tih trofeja pa se ipak vratio. Podatak sa proslog svetskog da Aguero nije pipnuo loptu 19 minuta, a igra napadaca i jedan je od boljih golgetera,govori dosta o tome sta se desava kad mesi ne voli nekog. Tako su prosli mnogi igraci u barsi, koga on ne voli taj nece igrati i ide iz kluba.

.

pre 3 godine

Nista licemernije od ovih prica o utucenim igracima, izjava poput one Pikeove, u kojoj oni kao sebe kritikuju, pa onda ovakve "spontane" fotografije iz svlacionice itd. Uskoro krecu fotografije i snimci Mesija kako jeca, utucen, tuzan, mozda neki "izvor" objavi kako Mesiju, Pikeu itd nije do zivota zbog poraza...
I sve to u cilju "pranja" od odgovornosti, oni sebe napadaju, da bi ih drugi napadali manje, a zapravo ih bas zabole za poraz. Ovako su lupetali i posle debakla od Liverpula pa vidimo kako su se pogledali u oci i uozbiljili.
Ti ljudi nisu navijaci nego fudbaleri. To im je posao. Izgube, jaka stvar, niti ce da placu niti ce da kukaju zbog toga. Sam trener izjavljuje kako nije do njega hoce li ostati trener, a svs najgore o igri, dakle, ceka otkaz da bi dobio odstetu. Da ima obraza, sam bi podneo ostavku odmah!
Pike takodje, nudi se da ide. Nema sta da se nudi! Ponudi prekid ugovora bez odstete ako si stvarno tako pogodjen i samokritican. Ako nisi, cuti i ne foliraj.
Nazalost, masa pada na ove gluposti. Sad ce milioni ljudi da tese Mesija, da mu titraju, salju poklone, da ne bude jadnicak tuzan dok se brcka, trosi stotine miliona i razmislja kako opet da utaji porez.

Milan Indjija

pre 3 godine

Јеdino mi je zao Ter Stegena, jer u principu nije imao ni jednu svoju gresku pri golovima. Odbrana je katastrofalna i golovi su dolazili zbog njih.

optimus

pre 3 godine

Mesi carobnjak nije postigao gol u gostima u nokaut fazi lige sampiona 8 OSAM godina. Od 2013. A za razliku od njega, jedan cika 12 komada.

Kulenović Mandarin

pre 3 godine

Fudbal više nije na prifesionalnom nivou zato i pada toliko golova na na dosta utakmica pogledajte našu ligu 30 utakmica 110 golova jednostavno nisu u treningu 6 meseci bez fudbala je veliki period

.

pre 3 godine

@Sale
Onaj kojeg uzdizu u zvezde kada ide dobro, mora da bude spreman da ga razapinju kada krene lose!
Mesi je na racun slave i uzdizanja, prisvajanja TIMSKIH uspeha zaradio stotine miliona dolara, stotine miliona navijaca i vecnu sportsku slavu.
Kada je Barsa osvajala, njega su isticali kao najzasluznijeg, iako nije bio nista zasluzniji od Cavija i Inijeste, dvojice ljudi koji su zasluzni za visegodisnju dominaciju Spanije i Barselone.
Sada neka Mesi prihvati kritike.
Kada za 50 godina ljudi budu pricali o zlatnoj generaciji Barselone, reci ce da je jedan od najzasluznijih za njene uspehe Mesi, a ubedljivo najzasluzniji za njen sunovrat, opet Mesi koji je po odlasku autoriteta u vidu Gvardiole, Cavija i Inijeste, birao trenere, saigrace, odredjivao ko ce da ide a ko da ostane, birao taktiku, upravu i pitao se za sve. Klub je podredio svom interesu i klub je doziveo najveca ponizenja u svojoj istoriji!
Cavijeva i Inijestina Barselona je bila najmocniji klub Evrope, rusila sve redom i PRE Mesija, a Mesijeva Barselona prima 8 golova.

kako da ne

pre 3 godine

@Blok45
Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona. Mesi jeste ljut na upravu, ali upravo zbog njihove politike vodjenja kluba i transfera. Ne mozes da juris visoke ciljeve, a dovodis ovakve trenere i igrace. Mesi je previse odan klubu, da nije otisao bi jos pre 3-4 godine...Imas Mesija u klubu, najboljeg igraca i dozvolis da se oslanja na Serhia Roberta, Brajvajta, Lengleta, Suareza koji od 5 prilika jednom pogodi. Nekad promasi po 3 zicera na utakmici...

Bolesni skot

pre 3 godine

Ne mogu više da ponavljam. Pisao sam još pre koju godinu da je ta spora igra, tika-taka prevazidjena, spora, pročitana... Još kad su Čavi i Inijesta bili na zalasku karijere (Naslov je bio : Adios amigos).
Pre nego što ih je Bajern izuo sa 7:0 u dve utakmice, sa Jupom Hajnkesom! Pa kakav je to fudbal kada se Barsini igraći dodaju 800 i više puta za 90 minuta?! Pa ako za svako sporo dodavanje treba 3 sekunde, to je ljudi 2400 sekundi ili više od pola sata beskorisne igre, za koje vreme nema akcija, tempa, brzine, kontri... Sve se lako pročita. Isto je i sa španskom reprezentacijom, u toj i takvoj igri je falinka. Moglo je sa vrhunskim majstorima koji nisu gubili lopte na sredini i pleli su precizno mrežu oko protivničkog gola... Juče su igrači Barse (Mesi dva puta, dva gola Bajerna) gubili loptu na 30 metara od svog gola, a ostali nisu bili u stanju ljudski ni loptu da uštopuju...
O odbrani ne treba trošiti reči, nije ni za srpsku ligu. Bokovi otvoreni, Alba i Semedo ugraju krila, u odbrani kasne, u napadu zatvaraju krilne napadače (Malkom, Kutinjo, Grizman...) Puke i Lengle nemaju osećaj prostora, ne pikrivaju ni prostor ni igrače... Juče se to najbolje videlo! Bar 5 golova su primili amaterski, umesto da oni pokriju napadače, ovi su uvek bili ispred njih...
Barsa je platila ceh dugogodišnjoj neodgovornosti svih...
Pa koji bi predsednik, trener, slepac doveo onog nesrećnika Boatenga... i zašto? To sve govori o upravi...

gobj

pre 3 godine

Ovo je razlika izmedju CR7 i mesija, pa Ronaldo bi skakao po svlacionici da motivise igrace, a ovaj seo u cosak i gleda u prazan zid.
(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Ti znas sta bi cr radio u svlacionici, mesi bar ne cmizdri za razliku od doticnog koji je ridao par puta na sred terena, ne secam se da je motivisao igrace pritom

.

pre 3 godine

@kako da ne
Mesi se pita, on odredjuje ko dolazi, a ko ide!
To svi znaju, svi mediji u Spaniji, svi bivsi saigraci i funkcioneri kluba to potvrdjuju! Dakle, oni koji smeju da govore.
Naravno da je Mesiju odgovaralo da ode Nejmar! Jer, Nejmar je JEDINI koji je ugrozio Mesijev status u pogledu popularnosti i sponzorskih ugovora.
Mesija ne zanimaju vise titule, on covek juri samo pare, titula ima dovoljno, a za Barselonu ga zabole. I da, naravno da mu vise odgovara Brajvajt u napadu nego Salah, Haland ili neko slican.
On MORA da bude najbolji strelac kluba, on mora da bude najbolji fudbaler. Sta ce njemu neki Mbape koji ce da ga zaseni?
Mesi isto ovo radi u reprezentaciji Argentine i to radi skoro 15 godina. Zato nista nisu osvojili, a imali generaciju koja je mozda i najbolja koju su imali u istoriji.
Jer Mesi hoce da dominira, hoce da je jedina zvezda i to je tako.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona.
(kako da ne, 15. avgust 2020 10:47)

Kod transfera Nejmara se pitao samo Nejmar jer je aktivirana klauzula u ugovoru od 220m. Niko nije mogao da ga spreči da ode. Farsa je samo mogla da mu ponudi ugovori od 100m godišnje i da Mesija stavi na klupu kako bi Nejmar bio glavni. To što je otišao u PSG se pokazao kao pravk potez - on i Mbape se sjajno slažu, Nejmar preuzeo odgovornost i dobio glavnu ulogu.

VUK

pre 3 godine

Razmišlja da li će posle ove katastrofe još postojati neko u Barseloni sa idejom da stadion nosi njegovo ime. Idi kući. Ne brukaj se više.

Vamos Espanjol

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!

Mile

pre 3 godine

Kao prvo Mesi je za "Ronalda 2" bog fudbala. Ronaldo zuba je Ronaldo ovaj fizikalac je kopija iz Portugala.
Barsa je trebala kada je Injesta otisao da proda Mesija, Pikea, Suareza... Da uzme lepe pare i da gradi tim na Grizmanu i Mbapeu. Sada je to skup isluženih igrača sa 35 godina koji nikom ne trebaju. Tu mislim i na Mesija. Greske sa trenerima su katastrofalna. Pačetino je slobodan trener vec godinu dana, mlad igra napadački...Sve ima svoj kraj pa i Mesi.

Sub013

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
(DT, 15. avgust 2020 10:38)

Zenskaros? :)

s

pre 3 godine

Ajde ne lupajte za Mesija. On i Ronaldo su ubedljibo najbolji igraci u istoriji fudbala.
Barselonin problem su odbrana, a i delom sredina terena.
Lengle je direktan krivac za 4 gola sinoc. Pike isto katastrofalan vec godinama unazad. Semedo isto nula. Roberto se nije video ceo mec. Vidal nije taj tip igraca koji je potreban Barseloni. De jong se jos nije snasao. Isto i Grizman.
Barselonu su prakticno celu sezonu vukli Mesi, Suarez i Djordi alba nije bio los. Bez njih, ostatak ekipe bi se borio za opstanak u ligi. Uprava nije pogodila ni sa jednim pojacanjem proteklih godina, i to su uglavnom trazili napadace, a ne odbrambene igrace gde im je najveci problem, uz to su prodali Nejmara.
Vreme je za potpunu rekonstrukciju, ili Mesi treba da ode u neki klub ciji je cilj osvajanje Lige sampiona. Ovako mu prodjose godine u nista. Mancester siti, Inter, Psg, to su ekipe za njega

Kopstick

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)
Vidi se da se ti baviš čitanjem tek od nedavno...
Slika je sa poluvremena, triput je ukazano u tekstu.

.

pre 3 godine

@s
Haha, Mesi da ode u Inter i igra u Italiji?! Ti pojma nemas o fudbalu! Iskasapili ga, nije italijanska odbrana sto je bila, ali je i dalje strah, trepet i propast za igrace poput Mesija. Mesi i Ronaldo nisu najbolji fudbaleri u istoriji fudbala, narocito ne ubedljivo najbolji, nego si ti balavac koji kvalitet fudbalera procenjuje na osnovu toga kakva mu je frizura, kakva brada i koliko gela ima na glavi.

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.
(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22) Cuvena laz Madriota koju ponavljaju u nadi da ce postati istina.Kompleksasi!

Gorštak

pre 3 godine

(gazda, 15. avgust 2020 12:13)

Evo dole sa okačio link sa jednim od bezbroj primera kako Ronaldo motiviše saigrače. Ne znam kako to Mesi motiviše saigrače kad uvek pogne glavu i tužno gleda u kopačke.

bjukenen

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)

Slika je napravljena na poluvremenu. Vidi se da nisi u stanju da skapiraš pročitano.

PRISHTINA

pre 3 godine

TO JE TO KADA HOCES BITI SVE U EKIPU, I TRENER I KAPITEN AMA SVE FUNKCIJE,
LEPO SE VIDI DA ON 2-3 ZLATNE LOPTE UZEO NEZASLUZENO, INJESTU SU IM KRALI OTVERENO JEDNU I DALI OVOM PACOVU, PROSLE GODINE ISTO ITD.
VELIKO BRAVO ZA BAJERN.

Вук Караџић

pre 3 godine

Меси није никада био лидер, само вансеријски дриблер и голгетер. један од разлога пропасти Барселоне је капитенска трака на Месијевој руци. није случајно да су најбољи капитени најчешће штопери или задњи везни. Видић, не Руни. Хендерсон, не Салах. Пујол, не Меси.

Sid

pre 3 godine

Ja mislim da je Barselona bez Mesija tokom karijere dobila bar 80% utakmica ukljucujuci Real na bernabeu 4:0 kada su ih otelili Neymar i Iniesta. Ovde uporno predstavljaju kao da Messi igra za Granadu ali od nje cini Barselonu jer eto svi ovi ostali sto tu igraju su u Barseloni tek slucajno,ne znaju da igraju fudbal,cak i Suareza predstavljaju kao nekim levim igracem,moderna bolest,uciniti svakog saigraca bezvrednim da bi ispalo da je tvoj idol toliko dobar da sam osvaja i pobedjuje. Ne znam samo ko je tom Mesiju omogucio tokom karijere ogrmono vreme za igru i nadigravanje,nadmoc terenom nad protivnikom kao u Barsi. Secam se kada su igrali Barsa vs Santos,barsa je naravno dominirala terenom Neymar je na kasicicu imao vremena za igru,komentari su odmah bili ma kakav Neymar nema pojma,mesi ovo mesi ovo,vidimo kako je izgledalo sada kada igra protiv ekipe koja dominira nad njegovom,imao je malo prilika da se istakne i to je to a ne da ima loptu 70 minuta od 90. Mnogi veliki igraci nisu imali priliku da igraju za takvu ekipu zato ovo "ubedljivo najbolji igraci svih vremena" pa mozda vremena u vasim mozgovima,videcemo koliko dugo ce znaciti ljudima nakon sto zavrse karijere,ovim modernim sto menjaju misljenja svakog dana.

Gorštak

pre 3 godine

(samo jako, 15. avgust 2020 12:21)

To nisu činjenice već projekcija koju pokušavaš da nametneš drugima da bi i sam uspeo da poveruješ u nju. Jedina činjenica je da je Ronaldo osvojio puno trofeja van Reala uključujući LŠ i Euro 2016 a Mesi van Barse nijedan trofej.

Honda

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Računaš li Mesiju i LŠ kada su u polufinalu protiv Čelsija igrali rukomet a sudija sve to nemo posmatrao? Pametnom dosta.

kako da ne

pre 3 godine

@.,
Druze, Mesi ima i slavu i sve i kad je Nejmar tu i bilo ko. Nemoj da pricate takve price jer Nejmar nije bolji igrac od Mesija niti je to Mbape. Ne mozes da kazes da je neko ko ima vrhunsku brzinu poput Mbapea bolji od Mesija.

ide u propast sa takvima poput tebe

pre 3 godine

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.
(Kuda ide ovaj svet..., 15. avgust 2020 12:26)

Ronaldi je dobar samo za postizanje golova a za ostalo je panj?! Zemljo, otvori se! Polovina avgusta a ti si već pobedio u takmičenju "Najgluplji komentar godine".

??

pre 3 godine

(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22)
kako to mesiju ne odgovaraju trener i transferi (grizman), a on ih je navodno doveo?
inace, da je igrac C klase u ovom trenutku bi bio veci od kluba, imajuci u vidu jucerasnje izdanje nije tesko ni meni ni tebi da budemo veci od takvog kluba

samo jako

pre 3 godine

DT,

Ronaldo je sa Juventusom i Junajtedom osvojio samo 1 LŠ u 8 sezona. Lakom je bilo u Realu sa Modricem, Krosom itd

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile.

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je. I nemojte da trabunjaš o sistemu nekom, čovek ne učestvuje u igri. Šetka po terenu, ponekad trčkara. Magija kreće kad dobije loptu. Ostali igraju u sistemu, on igra svoju igru.

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Čile je u dva finala imao bolje igrače na svim pozicijama od Argentine?
Roma je imala na svim pozicijama bolje igrače od Barselone?
Čelsi je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Inter je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Hrvatska je na svim pozicijama imala bolje igrače od Argentine?
I još nešto... pametnom je dosta samo ako je glup.

samo jako

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:33)

To su sve cinjenice na koje ti nikad neces da odgovoris jer nemas kontra-argumenata.

A Mesi je i igrao samo u Barsi, kako onda da osvoji trofej sa drugim klubom? Za razliku od Ronalda koji je igrao u vise klubova, a osvojio je u 8 sezona samo 1 LŠ sa Juventusom i Junajtedom. I to je cinjenica. Lako je bilo osvajati u Realu sa Modricem, Krosom i kompanijom.

Takodjer je i cinjenica da Ronaldo u Juventusu i Junajtedu nikad nije dao vise od 8 golova u LŠ.

I nemoj mene kriviti sto je to tako nego krivi svog miljenika. Ja samo pisem cinjenice koje tebi ne odgovaraju :)

A Ronaldo ako je negde i odveo Portugal to je samo do finala, kao i Mesi Argentinu. Samo sto Mesi nije imao Edera u finalu da mu donese titulu nego Iguaina. Pre nekoliko dana ste i sami pisali da je Iguain panj kada igra sa Ronaldom u Juventusu :)

Pako Alkaser

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

#(DT, 15. avgust 2020 10:38)



Određenih zasluga tu ima i Bard Hari, a i neki drugi momci.

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!
(Vamos Espanjol, 15. avgust 2020 11:42) Tvoj lelek je muzika za usi a tvoj nadimak objasnjava sve kompleksasu.Uzivaj u Segundi!

Kuda ide ovaj svet...

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DT, 15. avgust 2020 10:38)

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.

gazda

pre 3 godine

(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Nikada od Ronalda nisam video da radi takve stvari i da on motivise ekipu. Uvek su to Kasiljas i Ramos radili za njega u Realu. A pogledaj Mesijev govor nakon ispadanja od Brazila na Kopa Americi prošle godine. Kaze Di Marija da su neki igraci cak i plakali od emocija. I to je jedna od razlika Mesija i Ronalda.

Crv

pre 3 godine

(., 15. avgust 2020 11:54)

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.

.

pre 3 godine

@samo jako
A zasto Mesi nije igrao bilo gde, osim u Barseloni? Pa neka predje u najbogatiji klub, nema veze, samo da vidimo kako bi prosao negde gde nije on taj koji se pita za sve. Nema petlju.
Mesi je bez Cavija i Inijeste propao.
Nikada nije smeo da ode iz Barse, jer nigde nije imao Cavija, Inijestu,Nejmara, Pujola itd.
Dok su oni bili tu, Barsa je bila mocna, sampion Evrope i Spanije.
Kad su oni otisli, Barsi nabijaju 8 golova. Mesi daje golove protiv Espanjola i Granade, deli asistencije, ali Barsa je postala kanta za napucavanje. Znaci da Mesi nije toliko dobar koliko smo mislili.
Mozda da mu dovedu opet Nejmara?
Preko milijardu dolara su potrosili na pojacanja za 5 godina i opet nista ne uspevaju jer Mesi nije vodja.
Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.

Kentaur

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)

Prijatelju, pa nisi napisao "pametnom dosta" na kraju komentara. Ostao si nedorecen. Plasim se da te citaoci ne razumeju i ne shvate. To ne bi voleo, zar ne?

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

.

pre 3 godine

@Kuda ide ovaj svet
Ne moze Ronaldo da se dokazuje u slabim klubovima jer najbolji fudbaleri ne igraju u slabim klubovima.
Dokazao se u vise klubova, dokazao da moze uspesno da igra u razlicitim ligama.
Mesi to nije dokazao.
Ronaldo je bio navijac Portugala, ali je postao evropski sampion. Da je Mesi bio navijac, a ne statista na terenu, mozda bi i on osvojio neku titulu s reprezentacijom. Ovako, nista.

gazda

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:27)

Ja taj link nigde ne vidim. Uvek je taj posao za Ronalda radio Ramos koji je bio kapiten i vodja tog Reala. A pogledaj izjavu Di Marije nakon Kopa Amerike prosle godine nakon sto ih je Mesi rasplakao svojim govorom nakon ispadanja. Ukucaj na guglu:

Di Marija: Plakali smo zbog Mesija

Nikada nisam cuo da za Ronalda suigraci u takvom smislu.

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

.

pre 3 godine

@kako da ne
Ima slavu i kad je Nejmar tu, ali ima i konkurenciju kada su marketing i sponzorski ugovori u pitanju. Uz sve to, Nejmar je Brazilac, Brazil ima 200 miliona stanovnika, dakle, mnogo vece trziste od Argentine i Spanije. Ne bi Nejmar Mesiju pomutio slavu, ali bi uzeo ogroman deo kolaca, kada su sponzorski ugovori u pitanju.
Mbape ima brzinu i sve ostalo, momak je jedan od najboljih fudbalera sveta. Cemu to omalovazavanje? Kao da ja kazem da ne mozes da tvrdis da je Mesi, koji ima dobar dribling, bolji od nekog tamo.

.

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.

neutralni felš

pre 3 godine

Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.
(., 15. avgust 2020 17:18)


aj ne prosipaj se vise zivota ti...
"nezapamcena dominacija"?
real za vreme ronalda uglavnom pored barse i mesija nije mogao da uzme titulu u spaniji (odnos je 8-2... isto kao rezultat sinoc) - da ne govorimo o nestvarnim negativnim rekordima u medjusobnim derbijima... a united sa sve njim je 2 puta bio istamburan u finalu LS od strane te iste barse.
nego ste ti i slicni posle poraza izasli iz rupa da pobedonosno pricate i sto jeste i sto nije. gde ti je tvoj ronaldo sa juventusom?
hajde izracunaj koliko su kostali njegovi saigraci u realu i unitedu i uporedi sa cenama mesijevih u vreme te kako kazes realove dominacije, pa se onda javi da pricamo.
4 lige sampiona a u to vreme ligu i kupove ko je osvajao? u rodjenoj ligi nisu dominirali - za ostalo neka zahvale sto u zrebu nisu naleteli na barsu: ne bi bilo 4 nego eventualno 2.
ronaldo srusio barselonu i mesija? jeste, zato se valjda i sklonio u italiju, da ne gubi nerve u skoro svakom derbiju.

ppp

pre 3 godine

(Honda, 15. avgust 2020 14:22)

Racunas li ti Ronaldu sve one LŠ koje je osvojio sa Realom zahvaljuci kradjama? Ukljucujuci i onu 2008 sa Junajtedom jer Barsi nije sviran penal koji je Skols napravio na Mesiju.

neutralni felš

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)


slusaj se sta pricas: "on je samo zamenio ronaldinja"... samo? ti si samo sitni mali sto kazu deca hejter. prave argumente kacis na dud, verovatno pored kristijanovog postera...

El Clasico

pre 3 godine

(., 15. avgust 17:18)

Na stranu osvojeni trofeji jer trofeje osvaja tim. Ronaldo nikad nista ne bi osvojio da nije igrao u super jakim timovima

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele

A Real je zaista bio najjaci u Spainiji dok je Ronaldo bio tamo hahah osvojili tek 2 titule za 9 godina hahah Mesi mu posle sa duplo slabijim timom uzimao titule ispred nosa

DEDA CVETKO

pre 3 godine

Bože kako su ružni savremeni fudbalski dresovi...jos malo pa ce terati futbalere da igraju pod čadorima i u hazmat odelima.

analiza

pre 3 godine

"Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega."
(legolas)
Slažem se,od reči do reči.
Samo da dodam,alo,narode,hoćete li da započnete Treći svetski rat raspravljajući ko je bolji,Mesi ili CR?Nije nam dosta Par-CZ,opzicija-vlast,partizani i četnici pa hajde i ovako da se podelimo?!

heh

pre 3 godine

sto si tuzan messi? pa imas godisnju od platu 50mil...
sutirači lopte kad se rastuže,kao da je smak sveta u svetu a ne obican sport preplaceni...

Blok 45

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.

gobj

pre 3 godine

Ovo je razlika izmedju CR7 i mesija, pa Ronaldo bi skakao po svlacionici da motivise igrace, a ovaj seo u cosak i gleda u prazan zid.
(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Ti znas sta bi cr radio u svlacionici, mesi bar ne cmizdri za razliku od doticnog koji je ridao par puta na sred terena, ne secam se da je motivisao igrace pritom

DT

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

Mile

pre 3 godine

Kao prvo Mesi je za "Ronalda 2" bog fudbala. Ronaldo zuba je Ronaldo ovaj fizikalac je kopija iz Portugala.
Barsa je trebala kada je Injesta otisao da proda Mesija, Pikea, Suareza... Da uzme lepe pare i da gradi tim na Grizmanu i Mbapeu. Sada je to skup isluženih igrača sa 35 godina koji nikom ne trebaju. Tu mislim i na Mesija. Greske sa trenerima su katastrofalna. Pačetino je slobodan trener vec godinu dana, mlad igra napadački...Sve ima svoj kraj pa i Mesi.

Loading...

pre 3 godine

Cisto sumnjam da bi Ronaldo ovako sedeo na poluvremenu...CR bi urlao na saigrace,trenera,cistacice...Pa ja bi urlao a Mesi sedi kao da igra egzibicioni mec a ne cetvrtfinale LS.Kao sto je rekao nas Tadic:”Ako hocu da pobedim uvek bih uzeo Ronalda pre Mesija”.

s

pre 3 godine

Ajde ne lupajte za Mesija. On i Ronaldo su ubedljibo najbolji igraci u istoriji fudbala.
Barselonin problem su odbrana, a i delom sredina terena.
Lengle je direktan krivac za 4 gola sinoc. Pike isto katastrofalan vec godinama unazad. Semedo isto nula. Roberto se nije video ceo mec. Vidal nije taj tip igraca koji je potreban Barseloni. De jong se jos nije snasao. Isto i Grizman.
Barselonu su prakticno celu sezonu vukli Mesi, Suarez i Djordi alba nije bio los. Bez njih, ostatak ekipe bi se borio za opstanak u ligi. Uprava nije pogodila ni sa jednim pojacanjem proteklih godina, i to su uglavnom trazili napadace, a ne odbrambene igrace gde im je najveci problem, uz to su prodali Nejmara.
Vreme je za potpunu rekonstrukciju, ili Mesi treba da ode u neki klub ciji je cilj osvajanje Lige sampiona. Ovako mu prodjose godine u nista. Mancester siti, Inter, Psg, to su ekipe za njega

samo jako

pre 3 godine

DT,

Ronaldo je sa Juventusom i Junajtedom osvojio samo 1 LŠ u 8 sezona. Lakom je bilo u Realu sa Modricem, Krosom itd

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile.

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je. I nemojte da trabunjaš o sistemu nekom, čovek ne učestvuje u igri. Šetka po terenu, ponekad trčkara. Magija kreće kad dobije loptu. Ostali igraju u sistemu, on igra svoju igru.

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele.

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Messi prvi mora da ode. Postao je veći od kluba, smenjuje trenere, sportske direktore, meša se u transfere igrača, evo jutros čitam da traži da ode i predsednik kluba. Gfr to ima? Niko nije i ne treba da bude "veći" od kluba, imala je Barsa još velikih igrača u istoriji pa se niko nije ovako ponašao.
(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22) Cuvena laz Madriota koju ponavljaju u nadi da ce postati istina.Kompleksasi!

Sale

pre 3 godine

Sad treba ljude razapinjati. To je sport, pobjedio je trenutno bolje ukombinovani tim, mozda nisu skuplji, individualno bolji ali ovo je timski sport i pobjedio je trenutno bolji. Ali, sad razapinjati Mesija koji je toliko toga osvojio sa Barselonom je sramno. I za 50 god., kad se spomene zlatna epoha Barselone velikim slovima bice upisano i Mesijevo ime.

kako da ne

pre 3 godine

@Blok45
Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona. Mesi jeste ljut na upravu, ali upravo zbog njihove politike vodjenja kluba i transfera. Ne mozes da juris visoke ciljeve, a dovodis ovakve trenere i igrace. Mesi je previse odan klubu, da nije otisao bi jos pre 3-4 godine...Imas Mesija u klubu, najboljeg igraca i dozvolis da se oslanja na Serhia Roberta, Brajvajta, Lengleta, Suareza koji od 5 prilika jednom pogodi. Nekad promasi po 3 zicera na utakmici...

legolasov tata iz Loznice

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!
(Vamos Espanjol, 15. avgust 2020 11:42) Tvoj lelek je muzika za usi a tvoj nadimak objasnjava sve kompleksasu.Uzivaj u Segundi!

Kuda ide ovaj svet...

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DT, 15. avgust 2020 10:38)

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.

gazda

pre 3 godine

(osmiputnik, 15. avgust 2020 10:20)

Nikada od Ronalda nisam video da radi takve stvari i da on motivise ekipu. Uvek su to Kasiljas i Ramos radili za njega u Realu. A pogledaj Mesijev govor nakon ispadanja od Brazila na Kopa Americi prošle godine. Kaze Di Marija da su neki igraci cak i plakali od emocija. I to je jedna od razlika Mesija i Ronalda.

Crv

pre 3 godine

(., 15. avgust 2020 11:54)

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.

samo jako

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:33)

To su sve cinjenice na koje ti nikad neces da odgovoris jer nemas kontra-argumenata.

A Mesi je i igrao samo u Barsi, kako onda da osvoji trofej sa drugim klubom? Za razliku od Ronalda koji je igrao u vise klubova, a osvojio je u 8 sezona samo 1 LŠ sa Juventusom i Junajtedom. I to je cinjenica. Lako je bilo osvajati u Realu sa Modricem, Krosom i kompanijom.

Takodjer je i cinjenica da Ronaldo u Juventusu i Junajtedu nikad nije dao vise od 8 golova u LŠ.

I nemoj mene kriviti sto je to tako nego krivi svog miljenika. Ja samo pisem cinjenice koje tebi ne odgovaraju :)

A Ronaldo ako je negde i odveo Portugal to je samo do finala, kao i Mesi Argentinu. Samo sto Mesi nije imao Edera u finalu da mu donese titulu nego Iguaina. Pre nekoliko dana ste i sami pisali da je Iguain panj kada igra sa Ronaldom u Juventusu :)

??

pre 3 godine

(Blok 45, 15. avgust 2020 10:22)
kako to mesiju ne odgovaraju trener i transferi (grizman), a on ih je navodno doveo?
inace, da je igrac C klase u ovom trenutku bi bio veci od kluba, imajuci u vidu jucerasnje izdanje nije tesko ni meni ni tebi da budemo veci od takvog kluba

Vamos Espanjol

pre 3 godine

Za sve je kriv MESI,ende!Ko svojevremeno Šumaher koji je svojim bezobrazlukom ugušio deset generacija kvalitetnih vozača ,tako se na dušu Mesiju stavlja uništavanje karijere jednog Grizmana,Davida Vilje,Ibrahimovića itd ,itd...Toliko sebično i samoživo stvorenje u životu nisam video,a o komentarima koji veličaju da je najbolji,kažem jeste najbolji ali u kukavičluku ,bezobrazluku,jednom rečju kriv je po svim tačkama za genocid što Barse kao kluba tako i reprezentacije Argentine!

Sub013

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.
(DT, 15. avgust 2020 10:38)

Zenskaros? :)

optimus

pre 3 godine

Mesi carobnjak nije postigao gol u gostima u nokaut fazi lige sampiona 8 OSAM godina. Od 2013. A za razliku od njega, jedan cika 12 komada.

gazda

pre 3 godine

(Gorštak, 15. avgust 2020 12:27)

Ja taj link nigde ne vidim. Uvek je taj posao za Ronalda radio Ramos koji je bio kapiten i vodja tog Reala. A pogledaj izjavu Di Marije nakon Kopa Amerike prosle godine nakon sto ih je Mesi rasplakao svojim govorom nakon ispadanja. Ukucaj na guglu:

Di Marija: Plakali smo zbog Mesija

Nikada nisam cuo da za Ronalda suigraci u takvom smislu.

Kulenović Mandarin

pre 3 godine

Fudbal više nije na prifesionalnom nivou zato i pada toliko golova na na dosta utakmica pogledajte našu ligu 30 utakmica 110 golova jednostavno nisu u treningu 6 meseci bez fudbala je veliki period

Gorštak

pre 3 godine

(gobj, 15. avgust 2020 11:07

Recimo ona situacija na Euru 2016 koju je zabeležila kamera pred izvodjenje penala u četvrt finalu. Mutinjo odbija da bude jedan od izvođača nakon čega Ronaldo počne da viče na njega i potom ga hrabri rečima "izaberi stranu i šutni jako, sad je sve u božijim rukama". Imaš to na YouTubu...bezbroj takvih primera a od Mesija nisam nikad video tako nešto.

Pako Alkaser

pre 3 godine

Ronaldo, covjek ima bitne titule sa tri razlicita tima, mu, real i portugal.
Mesi samo sa Cavijem i Inijestom.

To sto je zenskaros i narcis, ne umanjuje njegovu fudbalsku velicinu.

#(DT, 15. avgust 2020 10:38)



Određenih zasluga tu ima i Bard Hari, a i neki drugi momci.

PRISHTINA

pre 3 godine

TO JE TO KADA HOCES BITI SVE U EKIPU, I TRENER I KAPITEN AMA SVE FUNKCIJE,
LEPO SE VIDI DA ON 2-3 ZLATNE LOPTE UZEO NEZASLUZENO, INJESTU SU IM KRALI OTVERENO JEDNU I DALI OVOM PACOVU, PROSLE GODINE ISTO ITD.
VELIKO BRAVO ZA BAJERN.

legolas

pre 3 godine

Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
Talenat bez presedana, genije.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.
Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.
Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.
Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.
Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.
Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.
Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.
Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega.

Adriano_Galliani

pre 3 godine

Mislis da se Messi pita? Pitaju se ljudi u klubu koji bi samo zaradu. Mislis da bi Messi da se pita doveo Brajvajta kao napadaca? Ili da bi dozvolio da ode Nejmar? Sa kime bi ti pre igrao? Sa Brajvajtom ili Nejmarom? Smesni ste sa tim pricama, stavi se na mesto Mesija i razmisli sa kime bi igrao? Brajvajt igrac 3 klase kojeg dovode da popune mesto napadaca, a lik nije ni za Malagu. Samo da ne potrose novac, a prodali Nejmara za vise od 200 miliona.
(kako da ne, 15. avgust 2020 10:47)

Kod transfera Nejmara se pitao samo Nejmar jer je aktivirana klauzula u ugovoru od 220m. Niko nije mogao da ga spreči da ode. Farsa je samo mogla da mu ponudi ugovori od 100m godišnje i da Mesija stavi na klupu kako bi Nejmar bio glavni. To što je otišao u PSG se pokazao kao pravk potez - on i Mbape se sjajno slažu, Nejmar preuzeo odgovornost i dobio glavnu ulogu.

.

pre 3 godine

@kako da ne
Mesi se pita, on odredjuje ko dolazi, a ko ide!
To svi znaju, svi mediji u Spaniji, svi bivsi saigraci i funkcioneri kluba to potvrdjuju! Dakle, oni koji smeju da govore.
Naravno da je Mesiju odgovaralo da ode Nejmar! Jer, Nejmar je JEDINI koji je ugrozio Mesijev status u pogledu popularnosti i sponzorskih ugovora.
Mesija ne zanimaju vise titule, on covek juri samo pare, titula ima dovoljno, a za Barselonu ga zabole. I da, naravno da mu vise odgovara Brajvajt u napadu nego Salah, Haland ili neko slican.
On MORA da bude najbolji strelac kluba, on mora da bude najbolji fudbaler. Sta ce njemu neki Mbape koji ce da ga zaseni?
Mesi isto ovo radi u reprezentaciji Argentine i to radi skoro 15 godina. Zato nista nisu osvojili, a imali generaciju koja je mozda i najbolja koju su imali u istoriji.
Jer Mesi hoce da dominira, hoce da je jedina zvezda i to je tako.

.

pre 3 godine

@s
Haha, Mesi da ode u Inter i igra u Italiji?! Ti pojma nemas o fudbalu! Iskasapili ga, nije italijanska odbrana sto je bila, ali je i dalje strah, trepet i propast za igrace poput Mesija. Mesi i Ronaldo nisu najbolji fudbaleri u istoriji fudbala, narocito ne ubedljivo najbolji, nego si ti balavac koji kvalitet fudbalera procenjuje na osnovu toga kakva mu je frizura, kakva brada i koliko gela ima na glavi.

Gorštak

pre 3 godine

(samo jako, 15. avgust 2020 12:21)

To nisu činjenice već projekcija koju pokušavaš da nametneš drugima da bi i sam uspeo da poveruješ u nju. Jedina činjenica je da je Ronaldo osvojio puno trofeja van Reala uključujući LŠ i Euro 2016 a Mesi van Barse nijedan trofej.

.

pre 3 godine

Nista licemernije od ovih prica o utucenim igracima, izjava poput one Pikeove, u kojoj oni kao sebe kritikuju, pa onda ovakve "spontane" fotografije iz svlacionice itd. Uskoro krecu fotografije i snimci Mesija kako jeca, utucen, tuzan, mozda neki "izvor" objavi kako Mesiju, Pikeu itd nije do zivota zbog poraza...
I sve to u cilju "pranja" od odgovornosti, oni sebe napadaju, da bi ih drugi napadali manje, a zapravo ih bas zabole za poraz. Ovako su lupetali i posle debakla od Liverpula pa vidimo kako su se pogledali u oci i uozbiljili.
Ti ljudi nisu navijaci nego fudbaleri. To im je posao. Izgube, jaka stvar, niti ce da placu niti ce da kukaju zbog toga. Sam trener izjavljuje kako nije do njega hoce li ostati trener, a svs najgore o igri, dakle, ceka otkaz da bi dobio odstetu. Da ima obraza, sam bi podneo ostavku odmah!
Pike takodje, nudi se da ide. Nema sta da se nudi! Ponudi prekid ugovora bez odstete ako si stvarno tako pogodjen i samokritican. Ako nisi, cuti i ne foliraj.
Nazalost, masa pada na ove gluposti. Sad ce milioni ljudi da tese Mesija, da mu titraju, salju poklone, da ne bude jadnicak tuzan dok se brcka, trosi stotine miliona i razmislja kako opet da utaji porez.

ide u propast sa takvima poput tebe

pre 3 godine

Ne, njegovu velicinu umanjuje to sto samo i iskljucivo ume da postize golove, a za ostalo je panj. A jeste se dokazao u slabim klubovima, svaka mu cast, pogotovu se pokazao u Portugalu gde je bio vrhunski navijac dok su njegovi saigraci osvajali titulu.
(Kuda ide ovaj svet..., 15. avgust 2020 12:26)

Ronaldi je dobar samo za postizanje golova a za ostalo je panj?! Zemljo, otvori se! Polovina avgusta a ti si već pobedio u takmičenju "Najgluplji komentar godine".

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

zrj

pre 3 godine

(PRISHTINA, 15. avgust 2020 14:25)

Pomesao si Mesija sa Ronaldom. Ronaldo je dobio barem 2-3 zlatne lopte nezasluzeno. Samo Ramos je zasulzio najmanje 1 za sve svoje golove.

VUK

pre 3 godine

Razmišlja da li će posle ove katastrofe još postojati neko u Barseloni sa idejom da stadion nosi njegovo ime. Idi kući. Ne brukaj se više.

ime

pre 3 godine

Mesi se inace naosvajao sa repkom trofeja toliko da je morao da se povuce sa 27 godina ali je posle shvatio da mu je malo tih trofeja pa se ipak vratio. Podatak sa proslog svetskog da Aguero nije pipnuo loptu 19 minuta, a igra napadaca i jedan je od boljih golgetera,govori dosta o tome sta se desava kad mesi ne voli nekog. Tako su prosli mnogi igraci u barsi, koga on ne voli taj nece igrati i ide iz kluba.

.

pre 3 godine

@samo jako
A zasto Mesi nije igrao bilo gde, osim u Barseloni? Pa neka predje u najbogatiji klub, nema veze, samo da vidimo kako bi prosao negde gde nije on taj koji se pita za sve. Nema petlju.
Mesi je bez Cavija i Inijeste propao.
Nikada nije smeo da ode iz Barse, jer nigde nije imao Cavija, Inijestu,Nejmara, Pujola itd.
Dok su oni bili tu, Barsa je bila mocna, sampion Evrope i Spanije.
Kad su oni otisli, Barsi nabijaju 8 golova. Mesi daje golove protiv Espanjola i Granade, deli asistencije, ali Barsa je postala kanta za napucavanje. Znaci da Mesi nije toliko dobar koliko smo mislili.
Mozda da mu dovedu opet Nejmara?
Preko milijardu dolara su potrosili na pojacanja za 5 godina i opet nista ne uspevaju jer Mesi nije vodja.
Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.

ppp

pre 3 godine

(Honda, 15. avgust 2020 14:22)

Racunas li ti Ronaldu sve one LŠ koje je osvojio sa Realom zahvaljuci kradjama? Ukljucujuci i onu 2008 sa Junajtedom jer Barsi nije sviran penal koji je Skols napravio na Mesiju.

.

pre 3 godine

@Sale
Onaj kojeg uzdizu u zvezde kada ide dobro, mora da bude spreman da ga razapinju kada krene lose!
Mesi je na racun slave i uzdizanja, prisvajanja TIMSKIH uspeha zaradio stotine miliona dolara, stotine miliona navijaca i vecnu sportsku slavu.
Kada je Barsa osvajala, njega su isticali kao najzasluznijeg, iako nije bio nista zasluzniji od Cavija i Inijeste, dvojice ljudi koji su zasluzni za visegodisnju dominaciju Spanije i Barselone.
Sada neka Mesi prihvati kritike.
Kada za 50 godina ljudi budu pricali o zlatnoj generaciji Barselone, reci ce da je jedan od najzasluznijih za njene uspehe Mesi, a ubedljivo najzasluzniji za njen sunovrat, opet Mesi koji je po odlasku autoriteta u vidu Gvardiole, Cavija i Inijeste, birao trenere, saigrace, odredjivao ko ce da ide a ko da ostane, birao taktiku, upravu i pitao se za sve. Klub je podredio svom interesu i klub je doziveo najveca ponizenja u svojoj istoriji!
Cavijeva i Inijestina Barselona je bila najmocniji klub Evrope, rusila sve redom i PRE Mesija, a Mesijeva Barselona prima 8 golova.

kako da ne

pre 3 godine

@.,
Druze, Mesi ima i slavu i sve i kad je Nejmar tu i bilo ko. Nemoj da pricate takve price jer Nejmar nije bolji igrac od Mesija niti je to Mbape. Ne mozes da kazes da je neko ko ima vrhunsku brzinu poput Mbapea bolji od Mesija.

Honda

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Računaš li Mesiju i LŠ kada su u polufinalu protiv Čelsija igrali rukomet a sudija sve to nemo posmatrao? Pametnom dosta.

Sid

pre 3 godine

Ja mislim da je Barselona bez Mesija tokom karijere dobila bar 80% utakmica ukljucujuci Real na bernabeu 4:0 kada su ih otelili Neymar i Iniesta. Ovde uporno predstavljaju kao da Messi igra za Granadu ali od nje cini Barselonu jer eto svi ovi ostali sto tu igraju su u Barseloni tek slucajno,ne znaju da igraju fudbal,cak i Suareza predstavljaju kao nekim levim igracem,moderna bolest,uciniti svakog saigraca bezvrednim da bi ispalo da je tvoj idol toliko dobar da sam osvaja i pobedjuje. Ne znam samo ko je tom Mesiju omogucio tokom karijere ogrmono vreme za igru i nadigravanje,nadmoc terenom nad protivnikom kao u Barsi. Secam se kada su igrali Barsa vs Santos,barsa je naravno dominirala terenom Neymar je na kasicicu imao vremena za igru,komentari su odmah bili ma kakav Neymar nema pojma,mesi ovo mesi ovo,vidimo kako je izgledalo sada kada igra protiv ekipe koja dominira nad njegovom,imao je malo prilika da se istakne i to je to a ne da ima loptu 70 minuta od 90. Mnogi veliki igraci nisu imali priliku da igraju za takvu ekipu zato ovo "ubedljivo najbolji igraci svih vremena" pa mozda vremena u vasim mozgovima,videcemo koliko dugo ce znaciti ljudima nakon sto zavrse karijere,ovim modernim sto menjaju misljenja svakog dana.

Вук Караџић

pre 3 godine

Меси није никада био лидер, само вансеријски дриблер и голгетер. један од разлога пропасти Барселоне је капитенска трака на Месијевој руци. није случајно да су најбољи капитени најчешће штопери или задњи везни. Видић, не Руни. Хендерсон, не Салах. Пујол, не Меси.

Bolesni skot

pre 3 godine

Ne mogu više da ponavljam. Pisao sam još pre koju godinu da je ta spora igra, tika-taka prevazidjena, spora, pročitana... Još kad su Čavi i Inijesta bili na zalasku karijere (Naslov je bio : Adios amigos).
Pre nego što ih je Bajern izuo sa 7:0 u dve utakmice, sa Jupom Hajnkesom! Pa kakav je to fudbal kada se Barsini igraći dodaju 800 i više puta za 90 minuta?! Pa ako za svako sporo dodavanje treba 3 sekunde, to je ljudi 2400 sekundi ili više od pola sata beskorisne igre, za koje vreme nema akcija, tempa, brzine, kontri... Sve se lako pročita. Isto je i sa španskom reprezentacijom, u toj i takvoj igri je falinka. Moglo je sa vrhunskim majstorima koji nisu gubili lopte na sredini i pleli su precizno mrežu oko protivničkog gola... Juče su igrači Barse (Mesi dva puta, dva gola Bajerna) gubili loptu na 30 metara od svog gola, a ostali nisu bili u stanju ljudski ni loptu da uštopuju...
O odbrani ne treba trošiti reči, nije ni za srpsku ligu. Bokovi otvoreni, Alba i Semedo ugraju krila, u odbrani kasne, u napadu zatvaraju krilne napadače (Malkom, Kutinjo, Grizman...) Puke i Lengle nemaju osećaj prostora, ne pikrivaju ni prostor ni igrače... Juče se to najbolje videlo! Bar 5 golova su primili amaterski, umesto da oni pokriju napadače, ovi su uvek bili ispred njih...
Barsa je platila ceh dugogodišnjoj neodgovornosti svih...
Pa koji bi predsednik, trener, slepac doveo onog nesrećnika Boatenga... i zašto? To sve govori o upravi...

Gorštak

pre 3 godine

(gazda, 15. avgust 2020 12:13)

Evo dole sa okačio link sa jednim od bezbroj primera kako Ronaldo motiviše saigrače. Ne znam kako to Mesi motiviše saigrače kad uvek pogne glavu i tužno gleda u kopačke.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Barselona pre Mesija osvojila samo 2 LŠ u 100 godina postojanja kluba, a za vreme Mesija osvajaju 3. Pametnome dosta. U prvih 10 godina svoje karijere Xavi i Iniesta osvojili 1 LŠ bez Mesija. Reprezentacija je druga prica jer je Spanija imala najbolje igrace na svim pozicijama.
(Crv, 15. avgust 2020 12:36)

Čile je u dva finala imao bolje igrače na svim pozicijama od Argentine?
Roma je imala na svim pozicijama bolje igrače od Barselone?
Čelsi je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Inter je na svim pozicijama imao bolje igrače od Barselone?
Hrvatska je na svim pozicijama imala bolje igrače od Argentine?
I još nešto... pametnom je dosta samo ako je glup.

.

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.

neutralni felš

pre 3 godine

Ronaldo, kakav je da je, moze da se pohvali cinjenicom da je sa svim klubovima u kojima je igrao, bio uspesniji od konkurencije. Mancester je bio najjaci u Engleskoj, Real najjaci u Spaniji, on je i srusio Barsekonu i Mesija, 4 LS u 5 godina, nezapamcena dominacija.
Cinjenica je da Mesi nikada nista ne bi osvojio da nije imao Cavija, Inijestu, Pujola,Nejmara i najbolju generaciju spanskih fudbalera u istoriji.
(., 15. avgust 2020 17:18)


aj ne prosipaj se vise zivota ti...
"nezapamcena dominacija"?
real za vreme ronalda uglavnom pored barse i mesija nije mogao da uzme titulu u spaniji (odnos je 8-2... isto kao rezultat sinoc) - da ne govorimo o nestvarnim negativnim rekordima u medjusobnim derbijima... a united sa sve njim je 2 puta bio istamburan u finalu LS od strane te iste barse.
nego ste ti i slicni posle poraza izasli iz rupa da pobedonosno pricate i sto jeste i sto nije. gde ti je tvoj ronaldo sa juventusom?
hajde izracunaj koliko su kostali njegovi saigraci u realu i unitedu i uporedi sa cenama mesijevih u vreme te kako kazes realove dominacije, pa se onda javi da pricamo.
4 lige sampiona a u to vreme ligu i kupove ko je osvajao? u rodjenoj ligi nisu dominirali - za ostalo neka zahvale sto u zrebu nisu naleteli na barsu: ne bi bilo 4 nego eventualno 2.
ronaldo srusio barselonu i mesija? jeste, zato se valjda i sklonio u italiju, da ne gubi nerve u skoro svakom derbiju.

Kentaur

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)

Prijatelju, pa nisi napisao "pametnom dosta" na kraju komentara. Ostao si nedorecen. Plasim se da te citaoci ne razumeju i ne shvate. To ne bi voleo, zar ne?

El Clasico

pre 3 godine

(., 15. avgust 17:18)

Na stranu osvojeni trofeji jer trofeje osvaja tim. Ronaldo nikad nista ne bi osvojio da nije igrao u super jakim timovima

Ronaldo je u svakom klubu u kojem je igrao imao vrhunske saigrače. Što nije bio faca pa otišao u Milan nego je otišao u Juve koji je daleko najbolji klub u Italiji? Normalno da nije smio jer tamo ne bi imao toliko kvalitetne suigrače. Ronaldo će ostati upamćen po tome što je birao da igra samo po najjačim klubovima, a ne kao Maradona koji ode u Napoli pored Milana i Juventusa koji su tih godina bili sile

A za Mesija se govorilo lako mu je ima Ronaldinja. Lako mu je, ima Ćavija. Lako mu je, ima Inijestu. Lako mu je, ima Nejmara. I oni svi odoše, a on i dalje pomera granice. Bude redovno i najbolji strelac i asistent, a dobio je prosle sezone i zlatnu loptu. Nije bilo do njih, nije ni do Barselone. Do Mesija je

Ronaldo s druge strane bas jeste neko kome su potrebni vrhunski suigraci da bude najbolji, a to se najbolje vidi sada kada igra za Juventus. Dok je igrao u Realu bio je rame uz rame sa Mesijem, a sada u Juventusu ga nigde nema. Da Juventusu nisu svirani svi oni silni penali sada bi Ronaldo bio tu negde na listi strelaca sa Dzekom i Ilicicem. To su cinjenice i to je realnost. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac ni od Zapate i Kvaljarele

A Real je zaista bio najjaci u Spainiji dok je Ronaldo bio tamo hahah osvojili tek 2 titule za 9 godina hahah Mesi mu posle sa duplo slabijim timom uzimao titule ispred nosa

Milan Indjija

pre 3 godine

Јеdino mi je zao Ter Stegena, jer u principu nije imao ni jednu svoju gresku pri golovima. Odbrana je katastrofalna i golovi su dolazili zbog njih.

neutralni felš

pre 3 godine

@Crv
I Argentina je imala najbolje igrace na svim pozicijama pa nista nije osvojila. Pametnom dosta.
Cavi i Inijesta su stvarali veliku Barselonu, Mesi je usao u prvi tim kada je ona vec stvorena. On je samo zamenio Ronaldinja. I bez Mesija su dominirali.
Pametnom dosta.
Koliko je Mesi osvojio LS bez Cavija i Inijeste?
Pametnom dosta.
Bez Cavija i Inijeste, Mesi je propao.
(., 15. avgust 2020 17:06)


slusaj se sta pricas: "on je samo zamenio ronaldinja"... samo? ti si samo sitni mali sto kazu deca hejter. prave argumente kacis na dud, verovatno pored kristijanovog postera...

.

pre 3 godine

@Kuda ide ovaj svet
Ne moze Ronaldo da se dokazuje u slabim klubovima jer najbolji fudbaleri ne igraju u slabim klubovima.
Dokazao se u vise klubova, dokazao da moze uspesno da igra u razlicitim ligama.
Mesi to nije dokazao.
Ronaldo je bio navijac Portugala, ali je postao evropski sampion. Da je Mesi bio navijac, a ne statista na terenu, mozda bi i on osvojio neku titulu s reprezentacijom. Ovako, nista.

leteci_beogradjanin320

pre 3 godine

Nema tu sta da se objasni.
Pruzite ruku momcima iz Bajerna koji su ih pre svega sportski i muski “oduvali” na terenu.
Sjajna utakmica

Kopstick

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)
Vidi se da se ti baviš čitanjem tek od nedavno...
Slika je sa poluvremena, triput je ukazano u tekstu.

analiza

pre 3 godine

"Mesi je nesumnjivo vanzemaljac, igrač koji ce se tesko ponoviti uskoro.
I tu nema rasprava i velikih naklapanja.Medjutim, dozvolio je i radio na tome da samo on bude taj koji odlucuje skoro o svemu na terenu, u fazi napada svakako.Ostali su fudbalski atrofirali pored njega.Dokaz tome je Barsina igra bez njega, svodi se na jaci klub, ne predstavlja pretnju, jednoj Valensiji ili Sosijedadu u ligi, zato sto su navikli da sve sto urade to cine uz njegovu pomoc i vestine.Treneri koji su se menjali sveli su igru Barse oko njega, ne obrativsi paznju na ostale igrace.Igra kada nema njega se nije razvijala, dok je bio odsutan, samo se cekalo da se on vrati, ta narkomanska zavisnost njene igre od onoga sta ce Mesi uraditi, postala je za nju mac sa dve ostrice.Hocu reci da je Barsa postala isuvise zavisna od njegove igre i pojave na terenu.Jedan Ibrahimovic je bio skrajnut zbog njega.Period nakon odlaska dva velemajstora, Cavija i Inijeste, nije iskoriscen za timsku igru i duh, vec je svaljeno sve na njegovo umece.
Svesno, svakako, i sada ce morati kroz tezak period ponovne filozofije igre da prodje,jer se polako i sam Mesi nalazi na kraju karijere. A sve sto je radila zadnjih petnaestak godina vrtelo se oko njega."
(legolas)
Slažem se,od reči do reči.
Samo da dodam,alo,narode,hoćete li da započnete Treći svetski rat raspravljajući ko je bolji,Mesi ili CR?Nije nam dosta Par-CZ,opzicija-vlast,partizani i četnici pa hajde i ovako da se podelimo?!

bjukenen

pre 3 godine

Osmiputnik

Da ih motivise na kraju meca, vidi se da si se bavio sportom dugi niz godina...
(mich, 15. avgust 2020 10:51)

Slika je napravljena na poluvremenu. Vidi se da nisi u stanju da skapiraš pročitano.

.

pre 3 godine

@kako da ne
Ima slavu i kad je Nejmar tu, ali ima i konkurenciju kada su marketing i sponzorski ugovori u pitanju. Uz sve to, Nejmar je Brazilac, Brazil ima 200 miliona stanovnika, dakle, mnogo vece trziste od Argentine i Spanije. Ne bi Nejmar Mesiju pomutio slavu, ali bi uzeo ogroman deo kolaca, kada su sponzorski ugovori u pitanju.
Mbape ima brzinu i sve ostalo, momak je jedan od najboljih fudbalera sveta. Cemu to omalovazavanje? Kao da ja kazem da ne mozes da tvrdis da je Mesi, koji ima dobar dribling, bolji od nekog tamo.

DEDA CVETKO

pre 3 godine

Bože kako su ružni savremeni fudbalski dresovi...jos malo pa ce terati futbalere da igraju pod čadorima i u hazmat odelima.