Partizan tužio Zvezdu i Terzića FOTO

Fudbalski klub Partizan pokrenuće Disciplinski postupak protiv Fudbalskog kluba Crvena zvezda i njenog generalnog direktora Zvezdana Terzića.

SS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. "Pokajnici nisu nagrađeni. Pokajnici su sledeće prvenstvo igrali sa -6 bodova, a samo oni koji se nisu pokajali su nagrašeni jer su Vardaru oteli pošteno zarađenu titulu. Partizan NIJE priznao da mućka i zato je zaslužio titulu? Po toj tvojoj teoriji Anders Bering Brejvik ne prizna da je pobio ljude i on nije kriv. ZAŠTO je utakmica u Beogradu jedina počela sa 15 minuta zakašnjenja? I Zašto se general Lončar nije žalio nekom normalnom ili sportskom sudu. već SUDU UDRUŽENOG RADA? Dakle, jedna titula iz prvenstva Srbije, slažem se ne cele, po tebi je isto što i dve tutlule na sudu udruženog rada, jedna nakon završetka svih ostalih utakmica, golom u 96-om minutu kada NIJE bilo nadoknade vremena, i jedna 10 kola pre kraja prvenstva sa bodom prednosti ispred drugoplasiranog Obilića?"
    (Sofronije)
    Pokajnici jesu nagrađeni-jedan je umesto Psr otišao te godine u LŠ,a sledeće godine je umesto Par koji je bio najbolji na terenu išao Vardar.Priznaš da si ukrao ,zatečen sa rukom u tuđem džepu i kažeš,izvini,neću više i puj pike,ne važi da si lopov.Po vašoj teoriji,Brejvik pobije ljude,kaže kriv sam,jbg,slučajno mi se desilo,neću više i puste ga na slobodu-ako već pravimo ružne paralele.Celo prvenstvo nam lopovsko,ali samo to JEDNO kolo su se setili da budu "pravedni"-ma nemojte.Sve je trebalo u Drugu ligu pa da se nikad više ne sete da muljaju.A ne opereš se malo,pospeš se pepelom i kao,čist si.Dvostruki standardi,Sofronije.
    (analiza, 13. avgust 2020 09:13)

    # Link komentara

  2. Znači,samo u POSLEDNJEM kolu se nameštalo a prethodna kola bila sva regularna?Kažnjen je klub koji NIJE priznao da mućka,zajedno sa onima koji su priznali da mućkaju.Nagrađen je titulom klub koji je priznao da je varao.Naravno da su svi mućkali,kao što se to i danas radi.Trebao je gospodin Šajber ,da je imao herca i političke volje,sve da izbaci iz Prve lige-jer su svi mućkali.Kao Juventusa.Ovako je on odlučio da se "pokajnici" nagrade.Par je bar ostao "đubre do kraja".
    A nemojte mi o sudu udruženog rada.Vama je priznata titula iz poluprvenstva Srbije-ne Jug(bez Vojvodine) i još grebete za titule FK Jugoslavije...
    (analiza, 12. avgust 2020 14:29)


    Pokajnici nisu nagrađeni. Pokajnici su sledeće prvenstvo igrali sa -6 bodova, a samo oni koji se nisu pokajali su nagrašeni jer su Vardaru oteli pošteno zarađenu titulu. Partizan NIJE priznao da mućka i zato je zaslužio titulu? Po toj tvojoj teoriji Anders Bering Brejvik ne prizna da je pobio ljude i on nije kriv. ZAŠTO je utakmica u Beogradu jedina počela sa 15 minuta zakašnjenja? I Zašto se general Lončar nije žalio nekom normalnom ili sportskom sudu. već SUDU UDRUŽENOG RADA? Dakle, jedna titula iz prvenstva Srbije, slažem se ne cele, po tebi je isto što i dve tutlule na sudu udruženog rada, jedna nakon završetka svih ostalih utakmica, golom u 96-om minutu kada NIJE bilo nadoknade vremena, i jedna 10 kola pre kraja prvenstva sa bodom prednosti ispred drugoplasiranog Obilića?
    (Sofronije, 12. avgust 2020 16:49)

    # Link komentara

  3. "... U tom poslednjem kolu SVI su nameštali, a Partizan je sve vreme pratio rezultat u Sarajevu u na kraju pobedio potrebnim rezultatom. Pošto je kolo OČIGLEDNO bilo namešteno, poništeno je i moralo je ponovo da se odigra. Svi su igrali samo "prvak" nije jer je odigrao "poštenu" utakmicu. U ponovljenom kolu Partizan je izgubio p.f. i tako je Zvezda postala prvak. U sledeće prvenstvo 14 klubova je ušlo sa kaznom od -6 bodova, dakle svi osim Prištine, Vardara, Osijeka i Slobode..."
    (Sofronije)
    Znači,samo u POSLEDNJEM kolu se nameštalo a prethodna kola bila sva regularna?Kažnjen je klub koji NIJE priznao da mućka,zajedno sa onima koji su priznali da mućkaju.Nagrađen je titulom klub koji je priznao da je varao.Naravno da su svi mućkali,kao što se to i danas radi.Trebao je gospodin Šajber ,da je imao herca i političke volje,sve da izbaci iz Prve lige-jer su svi mućkali.Kao Juventusa.Ovako je on odlučio da se "pokajnici" nagrade.Par je bar ostao "đubre do kraja".
    A nemojte mi o sudu udruženog rada.Vama je priznata titula iz poluprvenstva Srbije-ne Jug(bez Vojvodine) i još grebete za titule FK Jugoslavije-tako da nemojmo o poštenuju Par i CZ,naročito ne sa ovim likovima koji ih vode-isto je to... samo drugo pakovanje.Mada ja volim samo crno belu verziju.
    (analiza, 12. avgust 2020 14:29)

    # Link komentara

  4. (Qwerty, 12. avgust 2020 13:45)

    Suviše sam mator da bi me bilo ko bilo čime zaluđivao. Dobro se sećam svega što je bilo, i što ti uporno pokušavaš da porekneš. Samo ste vi kasnili 15 minuta sa utakmicom, svi su nameštali, osim 4 tima, svi su odigrali ponovljene utakmice samo vi niste, svi su dobili kaznu -6, sem ona 4 tima, i svi su prihvatili ZASLUŽENE kazne, a samo ste se vi žalili SUDU UDRUŽENOG RADA. Jako dobro se sećam i toga i gola u Ljubljani, NAKON završetka svih ostalih utakmica. I onda vi dovodite u pitanje nečije titule i imate pravo da diskutujete o nečijem poštenju?! Kad se na sve to doda i titula u prekinutom prvenstvu za vreme bombardovanja, na 10 kola pre kraja sa bodom prednosti ispred Obilića, to su već 4 sumnjive od 27 titula. Toletovo doba ne pominjem. Sportski pozdrav, ako znaš šta je to.
    (Sofronije, 12. avgust 2020 14:10)

    # Link komentara

  5. @(Sofronije, 12. avgust 2020 12:11)

    Ocigledno nisi procitao moju poslednju recenicu pa da ti ponovim,lazi i spinovi sa RSB-a me ne zanimaju,ni mene niti bilo koga ko misli svojom glavom,a kako vidim sve vise navijaca Zvezde im okrece ledja jer im je muka od izmisljotina.
    Celo prvenstvo bilo regularno a samo poslednje kolo namesteno,ma nije valjda?A verovatno bi se ponavljalo dok Partizan ne kiksne i Zvezda uzme titulu,tada bi bilo posteno,naravno.
    Elem,Partizan je tada kao najbolji klub Jugoslavije ostecen za 2 Kupa Sampiona i to mu niko ne moze vratiti niti ispraviti nepravdu.A sto se tice Sajbera,ima zanimljivija afera poput one kad je uhapsen u Becu pokusavajuci da proda hrpu zlatnih dukata,na tog postenjacinu se pozivate i tu titulu trazite?
    (Qwerty, 12. avgust 2020 13:45)

    # Link komentara

  6. Partizanu su oduzete dve titule koje je osvojio na terenu,koje mu je naknadno sud vratio.Nazalost steta nacinjena Partizanu u vidu oduzimanja prava da se takmici u Evropskim takmicenjima koje je izborio na terenu nikada nece biti nadomestena.Sve ostalo je proizvod maste,laz i spin RSB masinerije koja decenijama zaludjuje svoje navijace,mi im se samo smejemo,pozdrav.
    (Qwerty, 11. avgust 2020 16:49) # Link komentara

    Ti to ozbiljno? Poslednje kolo tog prvenstva počelo je svuda u isto vreme... izvini, osim u Beogradu gde se sa početkom kasnilo 15 minuta zbog dodele plaketa čistačicama. U tom poslednjem kolu SVI su nameštali, a Partizan je sve vreme pratio rezultat u Sarajevu u na kraju pobedio potrebnim rezultatom. Pošto je kolo OČIGLEDNO bilo namešteno, poništeno je i moralo je ponovo da se odigra. Svi su igrali samo "prvak" nije jer je odigrao "poštenu" utakmicu. U ponovljenom kolu Partizan je izgubio p.f. i tako je Zvezda postala prvak. U sledeće prvenstvo 14 klubova je ušlo sa kaznom od -6 bodova, dakle svi osim Prištine, Vardara, Osijeka i Slobode. Prvenstvo je osvojio Vardar sa bodom prednosti ispred Partizana. Ali, ne lezi vraže. General Zdravko Lončar traži pravdu na sudu, ali ne na običnom, već na SUDU UDRUŽENOG RADA koji prihvata žalbu Partizana i dodeljuje mu, ne jednu, već dve titule. Zamolio bih mlađe da potraže na netu SUD UDRUŽENOG RADA, komunističku tvorevinu koja je Partizanu dodelila dve "regularne" titule.
    [link]
    (Sofronije, 12. avgust 2020 12:11)

    # Link komentara

  7. Koliko se duguje igračima i zašto? Zašto je klupski dug sve veći? Zašto su Stojković i Smiljanić uopšte u klubu? Zašto nemamo ozbiljnog golmana? Zašto nemamo desnog beka uopšte? Zašto nemamo još po jednog ozbiljnog igrača za rotaciju na pozicijama zadnjeg veznog, krila i napadača? Čemu služi ova uprava? Zašto nam vređa inteligenciju? Na osnovu čega je Vazura došao u Partizan? Zašto je Iliev opet tu?
    (uprava napolje, 11. avgust 2020 18:55)

    # Link komentara

  8. Navijači Zvezde postali i veliki pravnici pa komentarišu format tužbe i komentarišu stručnost profesora Vuletića. Bolje se pozabavite profilom vašeg rukovodećeg kadra. Oni su sa potjernica. Naš je sa fakulteta. velika je to razlika.
    (nbc, 11. avgust 2020 14:56)

    Da znas sta taj radi po fakultetu nikada se vise ne bi javio igde, a kamoli ga branio. Jedno si ipak u pravu, razlika izmedju nas je zaista velika i ocigledna. A hvala Bogu i treba da bude
    (mile, 11. avgust 2020 17:19)

    Zato smo i tu gde smo,dovoljno je procitati ovakve komentare i sve ce nam biti jasno!
     (marko992, 11. avgust 2020 18:54)

    # Link komentara

  9. Podrzavam, bravo.
     (Will Mosley, 11. avgust 2020 18:53)

    # Link komentara

  10. Onaj penal je cista kradja. Prekinite da lazete da je u pitanju penal jer nije
    (vaxilar, 11. avgust 2020 14:50)

    Interesantno je da ce se strucno misljenje uvazavati samo kada nam odgovara.
    U Srbiji treba ukinuti fudbal sve dok navijaci "ne ozdrave".
     (marko992, 11. avgust 2020 17:23)

    # Link komentara

  11. Navijači Zvezde postali i veliki pravnici pa komentarišu format tužbe i komentarišu stručnost profesora Vuletića. Bolje se pozabavite profilom vašeg rukovodećeg kadra. Oni su sa potjernica. Naš je sa fakulteta. velika je to razlika.
    (nbc, 11. avgust 2020 14:56)

    Da znas sta taj radi po fakultetu nikada se vise ne bi javio igde, a kamoli ga branio. Jedno si ipak u pravu, razlika izmedju nas je zaista velika i ocigledna. A hvala Bogu i treba da bude
    (mile, 11. avgust 2020 17:19)

    # Link komentara

  12. Dok sad mi pisemo komentare, oni piju kaficu na Kosutnjaku!
    Smejurija!
    (Kontras, 11. avgust 2020 17:01)

    # Link komentara

  13. @Jesu tužili sudu udruženog rada? Koji im je dodelio 2 titule.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Duka, 11. avgust 2020 13:42)


    Partizanu su oduzete dve titule koje je osvojio na terenu,koje mu je naknadno sud vratio.Nazalost steta nacinjena Partizanu u vidu oduzimanja prava da se takmici u Evropskim takmicenjima koje je izborio na terenu nikada nece biti nadomestena.Sve ostalo je proizvod maste,laz i spin RSB masinerije koja decenijama zaludjuje svoje navijace,mi im se samo smejemo,pozdrav.
    (Qwerty, 11. avgust 2020 16:49)

    # Link komentara

  14. Sad nema vanredno kolo pa mora da nas malo loze sa ovakvim pricama, razumite...od petka krecu utakmice non stop, bice leba i igara
    (Perica partizanovac, 11. avgust 2020 16:05)

    # Link komentara

  15. (vss, 11. avgust 2020 14:50)


    Mislis da on to kuca?? Koj predsednik ili direktor kuca bilo sta? Ali sa ovakvim glupostima a izvezbali ste se kao i ova vlast u drzavi , skrecete temu? Zasto je tuzen Partizan a nije se reagovalo i da je tuzena CZ , ko je PRVI napisao saopstenje i popljuvao sve i to u prvom kolu? Odmah je ovaj iz ZOO trebao da reaguje i napise tuzbu CZ. A nije, nego je docekao reakciju i saopstenje pa tuzi Partizan?
    (123, 11. avgust 2020 15:40)

    # Link komentara

  16. Navijači Zvezde postali i veliki pravnici pa komentarišu format tužbe i komentarišu stručnost profesora Vuletića. Bolje se pozabavite profilom vašeg rukovodećeg kadra. Oni su sa potjernica. Naš je sa fakulteta. velika je to razlika.
    (nbc, 11. avgust 2020 14:56)

    # Link komentara

  17. I pored velikog truda da pismo bude estetski i gramaticki ispravno do perfekcije, profesor je izostavio jedno slovo u reci zastupnik :) Ovo ostalo sto pise me ne zanima. :)
    (slobodan, 11. avgust 2020 13:39) E moj druže, da je samo to. Prvo, profesor se obraća “gospodi”, dakle nikom poimence, a kada im se obraća sa “vi” (“Molim Vas” - u više navrata), piše veliko slovo V. Gramatički neispravno. Kada se obraćate većem broju ljudi, slovo “v” se piše malim slovom, a kada se obraćate konkretnoj osobi - samo tada velikim! Drugo, profesor ne zna kada se koristi crta, a kada crtica, sto je za profesora Pravnog fakulteta sramota. Ako ne zna kako se kuca crta u Wordu, mogao je nekog da pita. Sto se slovnih gresaka tiče, ja sam ih našao 3: odgovonost, zstupnik i oštem! Sve ovo na jednoj stranici teksta. Na šta li mu onda lice naučni radovi ili doktorat??? Za ovakvo pisanije kod mene studentu odbijam seminarski rad na drugoj godini. On, pre svega, mora da bude pedantan. Važno da je napisao “belodano” i da je “rad” da dokaze navode, postujuci pravilo da da je teret dokazivanja na tužiocu (actori incumbit probatio - ovu latinsku maksimu zna svaki pravnik, tako da time sto se malo poslužio latinskim nikoga nije impresionirao). Trebalo bi samo ispitati da li se profesor uopšte pojavljuje na Pravnom, buduci da tamo prima platu. Da li (i ko mu) ukucava karticu kao da dolazi!!!
    (vss, 11. avgust 2020 14:50)

    # Link komentara

  18. По коментарима се познаје ко за кога навија и нема везе са темом. Звезда испаде невинашце а прва је коментарисала исправно досуђен пенал. Зашто се није јавила за њој досуђен не постојећи пенал? Уведите стране судије па нека суде само Партизанове и Звездине утакмице.
    (zozo, 11. avgust 2020 13:42)

    Onaj penal je cista kradja. Prekinite da lazete da je u pitanju penal jer nije
     (vaxilar, 11. avgust 2020 14:50)

    # Link komentara

  19. Prijava na nivou studenta prve godine Pravnog fakulteta, sa sve slovnim greškama. Jedino po čemu se razlikuje je malicioznost doktora Rimskog prava (mož misliti koliko se razume u savremeno pravo) i belodana mržnja profesora od koga studenti očigledno malo toga o poštenju, radnim navikama (profa prima platu na Fakultetu, ali ga tamo videti ne mozete - ne stiže od putovanja sa Partizanom), odsustvu mržnje, prepotencije i drugim lošim osobinama. Lik je zilion puta komentarisao sudske odluke, ali je Zvezda veliki klub i nikad ovu personu koja ima ličnog krojača (jer za onu konstituciju ne možeš naći bilo koji artikal u normalnoj prodavnici) nije tužila. Samo su mali i sitni tuzibabe, puni kompleksa u svojoj nemoći i nebitnosti.
    (veliki strumf, 11. avgust 2020 14:35)

    # Link komentara

  20. Ovo je bruka i sramota, ne zna se ko je dosadniji i ko se vise blamira u javnosti. Smarate izjavama, ekipe su vam krs, igrate los fudbal, prate vas samo deca od 15 godina koja se ovde prepucavaju komentarima... Pratim fudbal skoro 20 godina, nikad gore stanje u savezu, nikad vise medjusobnog prepucavanja i nikad gora liga.
    (Vojvodjanin, 11. avgust 2020 14:27)

    # Link komentara

  21. Televisa presenta.
    (Millennium, 11. avgust 2020 14:21)

    # Link komentara

  22. Srpski fudbal, školski primer oksimorona
     (miša, 11. avgust 2020 14:09)

    # Link komentara

  23. Na slici koja prati ovu vest ima 120 godina robije.
     (Pako, 11. avgust 2020 14:08)

    # Link komentara

  24. Povod je bila tužba prema Partizanu Komesara za takmičenje Aleksandra Pivića.
    Isti taj komesar nije reagovao niti tuzio CZ koja je vec u PRVOM kolu izdala saopstenje vezano za utakmicu Napredak-Partizan.
    Tu je kraj cele price. Tuzis Partizan zbog saopstenja a ne reagujes na saopstenje CZ? Partizan treba da cuti?
    (123, 11. avgust 2020 13:58)

    # Link komentara

  25. Jesu tužili sudu udruženog rada? Koji im je dodelio 2 titule.
     (Duka, 11. avgust 2020 13:42)

    # Link komentara

  26. По коментарима се познаје ко за кога навија и нема везе са темом. Звезда испаде невинашце а прва је коментарисала исправно досуђен пенал. Зашто се није јавила за њој досуђен не постојећи пенал? Уведите стране судије па нека суде само Партизанове и Звездине утакмице.
    (zozo, 11. avgust 2020 13:42)

    # Link komentara

  27. Sudije da se udruze i ne sude vise ovu nebulozu od takmicenja sa ovim siledzijama. Samo ih maltretiraju. Mazic je carina.
    (zmajognjeni, 11. avgust 2020 13:40)

    # Link komentara

  28. I pored velikog truda da pismo bude estetski i gramaticki ispravno do perfekcije, profesor je izostavio jedno slovo u reci zastupnik :) Ovo ostalo sto pise me ne zanima. :)
    (slobodan, 11. avgust 2020 13:39)

    # Link komentara

  29. Meni je uvek iritantno kako to da grupa ljudi isto razmislja? Razumeo bih da su u istoj grupi zato sto isto misle, ali da isto misle samo sto pripadaju istoj grupi, e to znaci da ne misle svojom glavom. Ovaj problem je narocito izrazen na nasim prostorima, da li na nacionalnoj, verskoj, a ovom slucaju navijackoj osnovi.
    Kako je moguce, ali kako zaboga, da bas svaki navijac Zvezde isto misli, a svaki navijac Partizana takodje. Zar je tesko biti realan?
    Taj penal u Krusevcu, koliko god ovo bilo kontradiktorno, i svi Partizanovci ce sad da se uhvate za ovu recenicu, faul jeste, ali nije trebalo da se sudi. Jer ako bi se striktno drzali pravila, na ovaj nacin, na svakoj utakmici bi bilo po 7, 8 penala minimalno, a to bi bilo besmisleno. Eh, jasno je da se to ne bi nikada, ali nikada sviralo na drugoj strani.
    Nas gol protiv Macve; apsolutno neregularan, bez ikakvih izgovora o sudjenju posle toga.
    Penal za nas protiv Pazara bio, penal za Pazar protiv Partizana bio. Eh, da li je bilo ofsajda pre penala, stvarno tesko reci, jedni vide siguran ofsajd, nasi ne vide nista sporno, a istina je negde iznedju. Radi se centimetrima, i polozaj tela koji je sporan tesko moze da bude merodavan iz ugla kamere, tako da nek to ostane misterija.
    Eto, ovo je cista istina, sta je problem da se realno sagledaju stvari, ili je ipak bolje prepucavati se.
    (nostalgija, 11. avgust 2020 13:38)

    # Link komentara

  30. onda tuzi celu Srbiju, pa svi kometarisu suddjenje. tuzba za komentarisanje sudjenja, eeeeeeeej pa da li je ovo realno...
    (Ivan, 11. avgust 2020 12:58

    Svugde u svetu je zabranjeno komentarisati sudjene,bar u iole ozbiljnijim lgama.
    Sto se tice konkretno naseg primera,ovo je sramota sta se dogadja u srpskom fudbalu.Ipak,s obzirom ko vodi klubove nista ne treba da nas cudi.
     (marko992, 11. avgust 2020 13:37)

    # Link komentara

  31. Na stranu navijacke boje, ovo je sve smisljeno kako bi se narod interesovao jer su izvalili koliko gleda ljudi parove,zadruge paa ajde i u sport.
    Strasno i zalosno.
    (phrm, 11. avgust 2020 13:36)

    # Link komentara

  32. Partizan je prosto postao igračka u rukama prof Vuletića. Klub je postao poligon gde prof Vuletić vežba svoju pravničku nadarenost i veštinu.
    (Bg41, 11. avgust 2020 13:32)

    # Link komentara

  33. Da je ovo Država, svi sa te fotke bi bili iza rešetaka a imovina im oduzeta.
     (Kunta bez Kinte, 11. avgust 2020 13:32)

    # Link komentara

  34. Sprdnja na veliko.
     (bobo mk, 11. avgust 2020 13:31)

    # Link komentara

  35. Draga gospodo crno/crveno bela,
    Bolje bi bilo da se vise bavite fudbalom, i klubovima, mladim igracima, atraktivnijim pojacanjima, uspesima na medjunarodnim utakmicama, da klubovi budu konkurentiniji, a ne da sve krijete iza jeftinih naslova o tuzbama bla bla, da navijacima skrecete paznju na neke gluposti. Dovodjena pojacanja kakva nam prezentujete je za lakovernike, propali igraci, neiskusni, otpad iz evrope i sveta koje niko nece. Omladinski pogoni u rasulu, gde su igraci kao nekada, otisli kao deca u evropu, a zasto, zato sto ih tamo placaju, a ovde ... bog ce da im plati, ili jos bolje, prica da treba da budu patriote i da oproste dug. Uzas, odvratni ste mi svi od vas crveno/crno belih do onih iz saveza. Ne znam sta bi se desilo u zemlji srbiji da Radnicki Nis, Vojvodina, Borac Cacak ili neko deseti uzme titulu. Verovatno bi izbio gradjanski rat u zemlji. Zato na utakmice ne idem niti gledam.
    (zilijen, 11. avgust 2020 13:30)

    # Link komentara

  36. Bravo DOKTORE vuleticu,
    Vasa paranoja je neizleciva.
    Vasi kompleksi nize vrednosti se ne lece paranojom.
    Pokusajte da shvatite da ste MALI covek sa puno nabacanih skola i diploma, koje samo pojacavaju napade paranoje.
    Kanite se Crvene Zvezde i njenih uvazenih rukovodioca. Mozda ce vam pomoci.
    Svejedno, zalim vas.
    (Petar Nikolic, 11. avgust 2020 13:30)

    # Link komentara

  37. Stalno se nesto kao medjusobno tuze i klete da bi ispali da se bore za prava neka kao pred navijacima koje tobuopste ne zanima. Alo napravite ekipu koja gazi sve redom po nasoj ligi i onda nije bitno sta radite. Pa kad dodje derbi sta bude bude ali zvezda i partizan moraju da budi silebpre bilo kakvih tuzbi i saopstenja.
     (4k4.Dex, 11. avgust 2020 13:29)

    # Link komentara

  38. Kakva bagra u oba kluba, kamo srece da vas ne vidimo vise nikada sve zajedno. Mene je sramota Terzica u Zvezdi, verujem da i braca grobari isto misle o svojima.
     (Lars, 11. avgust 2020 13:26)

    # Link komentara

  39. Da li je moguće da prosečan navijač Zvezde i Partizana sa srednjom školom pada na ove priče koje zajedno pričaju jedni i drugi. Bila je pre dve godine slika iz nekog restorana gde su nasmejani Terzić, Vazura, Vučela zajedno se vesele. Bilo je još ljudi iz uprava oba kluba ali ove likove sam zapamtio. Vi lomite motkama glave jedni drugima a oni se šale i broje pare. Pa i jedni i drugi duguju 30 i kusur miliona. I da se ne bi pričalo o tome sada će da se tuže ko je kome kamenom razbio prozor na kokošinjcu. A mi se mrzimo sve više i više. Alo bre ljudi!
     (Miloš, 11. avgust 2020 13:26)

    # Link komentara

  40. Lepo Nemci kažu, svaka država može da se ogleda po tome kakva je situacija u fudbalu...
    Situacija u fudbalu kriminalna, takva je i u državi...
     (nešto onako, 11. avgust 2020 13:25)

    # Link komentara

  41. Televisa presenta...
    Mogli bi svi ovi iz uprave Partizana i Zvezde da se zatvore u paintball centar i malo izive.
    A dok zavrse partiju da privatizujemo oba kluba.
     (Kako da ne..., 11. avgust 2020 13:23)

    # Link komentara

  42. Zasto nas obicne ljubitelje fudbala i sporta uopste uvlace u ove rialiti programe . Ne zanima me ni jedan ni drugi, ali me vrlo zanima kako koriste i jedan i drugi klub nase pare i prave milionske dugove, a brukaju nas gde god stignu dok nam ma primer oboleli od multiple skleroze zavrsavaju u kolicima jer drzava me daje pare za terapiju.Boze ima li te? Pozdrav za gospodu oz dzipova.
    (Glas razuma, 11. avgust 2020 13:22)

    # Link komentara

  43. I ovaj je profesor pravnog fakulteta? Format prijave mu izgleda kao da ga je pisalo dete od 10 godina.
     (Rothmans, 11. avgust 2020 13:21)

    # Link komentara

  44. Za svako saopstenje Partizana i Crvene zvezde oduzimati po 3 boda i jednima i drugima, pa da vidite kako ce da nam fudbal postati gospodski sport a ne rijaliti sou, kada titulu osvoji TSC ili Vojvodina npr. Vec posle jedne sezone svi bi bili mirni i fini i lepo vaspitani.
    (Batistuta, 11. avgust 2020 13:20)

    # Link komentara

  45. Samo se vi jedni smejte a drugi prepirite,ali da znate da sva ova gospoda,i tuzitelj i tuzeni kao i ovi sto ce im suditi po tuzbi,apsolutno svi oni zive od poreza i taksi koje placa narod Srbije.
    (Joffrey, 11. avgust 2020 13:20)

    # Link komentara

  46. A neko objašnjenje o dugu možda? Izgleda da je to ipak poslednja stvar na umu.
     (Smeh, 11. avgust 2020 13:19)

    # Link komentara

  47. Mene zabrinjava sto i dalje ima ljudi koji ne kapiraju da oni sa ovim predstavama i tuzbama odvlace paznju sa milionskih dugova koje su napravili i jedni i drugi a imali du ozbiljna primanja svih ovih godina. I sada pale ovaj deo ne bas inteligentnih pristalica oba kluba da su oni kao nesto u ratu a u stvari se dogovaraju o svim koracima i ovim tuzbama mažu oči ljudima a izvlace milione iz kluba
     (marko, 11. avgust 2020 13:18)

    # Link komentara

  48. Kome on predaje pravo ja nemam pojma. Nema veze sa životom
     (Velja, 11. avgust 2020 13:18)

    # Link komentara

  49. Да подсерим да су у питању два државна предузећа у суштини( више губитеће него предузећа додуше).И не госпођо није у питању ни Тери Прачет ни Алан Форд,државна посла.Обичан народ не треба да се меша у то.Наше је да плаћамо рачуне
     (Ринсвинд, 11. avgust 2020 13:15)

    # Link komentara

  50. Ima li ko da zaustavi ovog coveka, ogadice i samu pomisao na domaci fudbal, on je potpuna antireklama i Partizana i srpskog fudbala, nevidjena stetocina.
    (dejan, 11. avgust 2020 13:14)

    # Link komentara

  51. Na svako komentarisanje i jednih i drugih (uprave, strucnog staba pa i navijaca na stadionu) liga traba im uvede novcanu kaznu, oduzimanje bodova pa i tuzba ako treba. Svaki sledeci ispad treba da bude sto veca kazna pa do izbacivanja iz svih takmicenja.
    (Dosta ste vise smarali, 11. avgust 2020 13:12)

    # Link komentara

  52. U ovom trenutku je od fundamentalnog značaja da se podigne tužba protiv Zvezde, sad, kad kreću kvalifikacije, nikako da se uigrava tim, traže poslednja pojačanja, tužba je prioritet, bravo.

    Šta te briga, imaš Banjaka u odbrani, 'ladovina, nema zime.

    Živi niste ko vas vodi, daleko od toga da cveta cveće i u naše preduzeće, ali ovi vaši će stvarno u grob da vas oteraju.
     (Anfield, 11. avgust 2020 13:12)

    # Link komentara

  53. Ovaj lik je naučio par izraza i uvek ih koristi, sve u pokušaju da bude pametan. Redovno koristi izraze eklatantan, zlehud i da ne nabrajam...
     (NoName, 11. avgust 2020 13:11)

    # Link komentara

  54. Dragi profesore a sta bi sa tuzbom evropskoj kuci zbog titula.ja mislim da si ti jedna obicna bolesna budala koji se bavi necim sto nije u tvom domenuti nisi pravnik sem nekog profe iz proslosti.a ovi u partizanu su jos veci duduci kad su dali da ih ti zastupas
    (Drago, 11. avgust 2020 13:09)

    # Link komentara

  55. Video na početku "Uvažena gospodo" i prestao dalje da čitam!Mi lopurde,tužimo druge lopurde vama lopurdama!
    (Zoran Todorović, 11. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  56. FKP nije "tužio" Zvezdu nego traži da se pokrene disciplinski postupak! Čemu ovakvi naslovi i dizanje tenzije u javnosti? Kao Zvezdaš kažem da su preterali i jedni i drugi, sramota za srpski fudbal! Treba ubaciti u pravilnik da odmah čim jedan klub komentariše drugi ili suđenje na nekoj utakmici, automatski dobija kaznu od 100.000 evra! Dosta nam je više bezobraznih i nekulturnih saopštenja u kojima pokušavaju da ispadnu pametni! Kakve veze ima prostački dodatak "doktor Alfa univerziteta"? Valjda pokrećeš postupak protiv Terzića kao rukovodioca drugog kluba a ne kao doktora nauka? Odmah iz te prijave kazniti po džepu Vuletića!
    (XXL, 11. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  57. Оперска певаљка и Др Творзић....

    Не треба нам више позориште....
    (Алекса, 11. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  58. Sta se lozite??? I Zvezda i Partizan imaju istog gazdu tako da su ovo price za malu decu...
    (realista, 11. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  59. Ovo je veliki rizik za Partizan, jer svaki minut izgubljen pri vežbanju izvođenja penala korak je dalje od vrha tabele, a po svoj prilici i bilo kakvog mogućeg uspeha u Evropi (dobro tamo sudije drugačije sude, ali to je i dalje jedini i ključni kvalitet koji Partizan uopšte i ima).
    (Pera, 11. avgust 2020 13:07)

    # Link komentara

  60. Mafijasi, politicki uhlebnici i klasicni neradnici i dalje kroz sarenu lazu Zvezde i Partizana muzu ovu drzavu i zaludjuju nezrelu omladinu. Ova zemlja bi se preporodila kada bi se zakonom rasformirali Zvezda i Partizan. Ako to vec ne moze, a velika je steta sto nismo pametni za takav potez, onda bar da se privatizuju klubovi pa da ne mogu huligani pod plastom srbstva ili sta je vec aktuleno da reketrijau splavove i prodaju drogu. Ovi "funkcioneri" da pocnu zapravo da rade negde ili da traze drugu industriju za bavljenje kriminalom. Simptomaticno u citavoj prici je sto se mnoge osobe starije od 16 godina pa cak i dobrano starije od 16 godina poput zaostalih i dalje neverovatno primaju na Zvezda/Partizan pricu i to je najolji pokazatelj koliko smo u kanalu i sa losom perspektivom. Ne treba ti nikakav statisticki podatak o obrazovanju, privredi ili sl.vidis ljude u 20im ili 30im koji su duboko fiksirani na ovu prevaru i shvatis kolko je sati.
    (box, 11. avgust 2020 13:05)

    # Link komentara

  61. Hahaha..Kakvo zamazivanje očiju vaskolikim frakcijama...Novi Pazar Vuletiću:))))
     (komisija mali, 11. avgust 2020 13:04)

    # Link komentara

  62. Doktor Alfa univerziteta, hahahah
     (neko iz mase, 11. avgust 2020 13:03)

    # Link komentara

  63. tuzi, nego sta
     (eeej, 11. avgust 2020 13:03)

    # Link komentara

  64. Rijaliti-Trans-Delirijum

    Zbog ovakvih stvari još i više volimo ovu divnu igru što fudbal se zove, jeeee...
    (Kikujiro, 11. avgust 2020 13:01)

    # Link komentara

  65. Za ovaj cirkus direktni krivci su FSS i drzava. FSS treba da svako saopstenje kazni oduzimanjem po 6 boda pa ko voli nek izvoli. A drzava konacno mora da prekine da daje narodne pare i jednima i drugima. Ukinuti i sponzorstva drzavnih preduzeca jer oni daju pare mezimicama a posle drzava narodnim parama njima pokriva dugove.
     (POPE, 11. avgust 2020 13:00)

    # Link komentara

  66. Dajte Nathu traku oce da pali haha
     (duledudule, 11. avgust 2020 12:58)

    # Link komentara

  67. onda tuzi celu Srbiju, pa svi kometarisu suddjenje. tuzba za komentarisanje sudjenja, eeeeeeeej pa da li je ovo realno...
     (Ivan, 11. avgust 2020 12:58)

    # Link komentara

  68. Kakvo zaludjivanje uprava I jednog I drugog kluba,produbljuju mrznju navijaca,skidaju odgovornost sa svoje nesposobnosti.Upravama Part.i Zvez.treba suditi za govor mrznje posto zbog mutljavinje sa finansijama nece nikad biti podignute optuznice.
     (kralj, 11. avgust 2020 12:58)

    # Link komentara

  69. Cilj svih ovih saopštenja, tužbi, prepucavanja itd. je vrlo jednostavan. Novac!
    Vi se sirotinjo svadjajte ko je koju titulu ukrao, ko je kome svirao penal, ko je čija vlast, ko koga gura, a mi ćemo da dolivamo ulje na vatru kako bismo mogli da radimo ono što najbolje umemo - da krademo! Vi samo gledajte na drugu stanu i svadjajte se medju sobom i svima lepo.
    Vicite: E pa neka, bar još 10 titula da ukrademo, koliko su oni krali kad je onaj bio na vlasti... I dajte nam tako legitimitet da strpamo još malo love u džepove, jer nismo mi krivi sto smo nezasiti, takvi smo, šta da radimo. Sve su životinje jednake, samo su svinje malo jednakije od drugih.
     (ctrl, 11. avgust 2020 12:56)

    # Link komentara

  70. A gde predaje profesor? Baš je pismen.
    (kostolomac, 11. avgust 2020 12:56)

    # Link komentara

  71. Nakon treceg kola Ling Long Superlige, Crvena Zvezda i Partizan su na deobi prvog mesta sa po jednim saopstenjem i jednom tuzbom...
    (M.R., 11. avgust 2020 12:56)

    # Link komentara

  72. ovo je samo spin da se ne prica o partizanovom dugu... verujete mi... svi oni uce od jednog...
    (savke, 11. avgust 2020 12:54)

    # Link komentara

  73. Vuletić je potpuno izgubio kompas. Ne bavim se mnogo sportom i nikoga ne štitim ali sam usput pročitao i pitam se kako je moguće da npr. Čovića direktno optužuje za smrt Đinđića i krađe na Kosovu? Da li se zbog kleveta ide u zatvor?
    (Raša, 11. avgust 2020 12:54)

    # Link komentara

  74. kao mala deca. jedni druge tuzakaju.
     (comi, 11. avgust 2020 12:53)

    # Link komentara

  75. Kao grobar mogu reci samo jedno...dosadili ste i Bogu i narodu. I jedni i drugi.
    (toto ko tunjo, 11. avgust 2020 12:52)

    # Link komentara

  76. Ovo postaje kolektivno ludilo. Izvodi se neviđen pritisak na sudije. Zato će biti sve više sudijskih grešaka. Nisu ni oni roboti. Partizan hoće na silu da osvoji ovo prvenstvo. Sa svojim ponašanjem iritiraju sve druge, ne samo Zvezdu. Lepo kaže narod, ko seje vetar, žanje buru.
    (Dorotej, 11. avgust 2020 12:51)

    # Link komentara

  77. Ovi bi da se vucakaju po sudovima sa nasim parama
     (Ketsuno Ana, 11. avgust 2020 12:51)

    # Link komentara

  78. razumem ove terzice, vazure i ostale sto prave cirkuzante id sebe po sudovima i medijima, oni rade to za pare, ali mi nisu jasni ljudi koji prate ove klubove i jos gore navijaju za njih?
     (peta mesna, 11. avgust 2020 12:51)

    # Link komentara

  79. Ovom jadnom čoveku treba hitna pomoć...Mržnja ga razjeda iznutra i metastazirala je do mere da postaje opasan za okolinu.
    (dragiša petrović, 11. avgust 2020 12:50)

    # Link komentara

  80. Profesore, Vašim blamovima nema kraja...
    (ranac, 11. avgust 2020 12:49)

    # Link komentara

  81. Drugu Vuletići je dosadno
    (Mirko, 11. avgust 2020 12:49)

    # Link komentara

  82. Zvezda komentariše čist penal na utakmici Partizana, Partizan odgovori na to, i Partizan se tuži? Pa nećemo tako gospodo
    (PAOK Šampion, 11. avgust 2020 12:42)

    A kao iz Partizana nisu komentarisali zvezdine utakmice prosle sezone? itekako jesu. Pogotovo posle te toliko spominjanje utakmice sa Indjijom pitam se da li zvezda moze dq tuzi partizan?
     (Dexim, 11. avgust 2020 12:48)

    # Link komentara

  83. Ono kad Dr Vuletic tuzi Dr Terzica...idealan par za Zadrugu 4...
     (Underground, 11. avgust 2020 12:47)

    # Link komentara

  84. Papir trpi sve
    (Pix, 11. avgust 2020 12:47)

    # Link komentara

  85. Ha,ha,ha... profa dominira. Ne mogu verovati da se ovo događa.
    (oberin martel, 11. avgust 2020 12:46)

    # Link komentara

  86. Ovaj nekad nema nikakve veze sa Partizanom a nekad je potpredsednik partizana poznat po mrznji prema zvezdi i podilazenje najostrascenijim dusama, tuzan lik bas tuzan...
     (777, 11. avgust 2020 12:44)

    # Link komentara

  87. Ukinuti Partizan i Zvezdu na dve godine. Prestati finansira ti i jedne i druge, iz budžeta i iz javnih preduzeća.
     (Miloje, 11. avgust 2020 12:43)

    # Link komentara

  88. Zvezda komentariše čist penal na utakmici Partizana, Partizan odgovori na to, i Partizan se tuži? Pa nećemo tako gospodo
     (PAOK Šampion, 11. avgust 2020 12:42)

    # Link komentara

  89. Cista komedija.
    (Aca, 11. avgust 2020 12:42)

    # Link komentara

  90. Najgora uprava u istoriji Partizana.
    (PAOK, 11. avgust 2020 12:41)

    # Link komentara

  91. hahahahahaha jedna i druga uprava presmesni, ali ovi nasi na celunsa ovim Vukijem bratom, komedija...
     (brat iz huda, 11. avgust 2020 12:38)

    # Link komentara

  92. Kako je mene blam ovog čoveka.
    (knedla, 11. avgust 2020 12:37)

    # Link komentara

  93. Postovani profesore,

    Smatram kao navijac da je ovo bacanje prasine u oci navijacima i menjanje teme koja je aktuelna a tice se duga Partizana od 31 milion eura.

    Smatram da je neuporedivo znacajnije da se pozabavite temom - katastrofalni dug nego sto se bavite nebitnim tuzbama

    Srdacno
    (milan, 11. avgust 2020 12:36)

    # Link komentara

  94. Ovi kao u reality show-u...
     (iceman, 11. avgust 2020 12:35)

    # Link komentara

  95. Ахахаха, на страну ко за ког навија, али да ли су реалне овакве ствари?? Изгледа да јесу...
     (Коле, 11. avgust 2020 12:35)

    # Link komentara