1. @Roki
    Dovoljno je samo reci- KUSTA.
    Za mladje mora google
    (Rudjin, 10. avgust 2020 13:54)

    Mora i Sokol, ako guglaju samo Kusta daće im Kusturicu.
     (NoName, 10. avgust 2020 18:02)

    # Link komentara

  2. Zaslužuju da ih Albanci izbace!
     (Vladimir, 10. avgust 2020 16:38)

    # Link komentara

  3. Ako se mi tresemo za drugo kolo ma ko da nam dopadne, onda je svaka priča suvišna.
     (Džoni, 10. avgust 2020 15:55)

    # Link komentara

  4. Ne razumem poentu domacin - gost kad su prazne tribine? Daj na pola puta svako neutralan teren i cao. Bolje siptari onda blize je...gazimo ovo svakako familijo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (fancy, 10. avgust 2020 13:01)

    I jeste i nije tako. Nama je ozbiljan hendikep što nećemo imati navijače. U prvom kolu to i neće biti problem, ali ako doguramo do kraja i naletimo na neku jaku ekipu, ako budemo domaćini faliće nam pune tribine opasno. Sa druge strane, pričao sam sa nekim profesionalnim košarkašima, i kažu da je domaći teren ipak domaći teren. I ne samo zbog putovanja i publike. Osećaj je drugačiji, mnogo su opušteniji, tu treniraju, provode dane, kao druga kuća. Oni svoj teren toliko upoznaju da čak znaju i kakvi su obruči.
    (Millennium, 10. avgust 2020 13:54)

    И против Салцбурга смо играли као домаћин без публике. Против Јанг Бојса смо боље одиграли у Швајцарској него у Београду. У Копенхагену смо са играчем мање постигли исти резултат као у Београду и после тога изгурали и продужетке и прошли на пенале. Спартак из Трнаве смо победили у гостима, а не у Београду. Са Лестером нисмо ни играли у Београду. Кјево смо победили у Верони, а не у Београду. Бајерн и Грасхоперс смо 1991. победили у гостима, а не у Београду.
    (Марко, 10. avgust 2020 15:38)

    # Link komentara

  5. @Nikola Milenkovic... Nisam bas siguran u vasu konstataciju... Nigde teren (Kako se sisa , kvalitet trave , da li je suv ili klizak , odsok lopte itd) kao kod kuce... Inace nevezano za kvalitet protivnika , 90 min. nije isto kao 180 min.
    (g.m., 10. avgust 2020 13:19)

    Ako se igra samo jedna i bez publike, relativno je svejedno gde se igra. Ali opet, slažem se u potpunosti. "Domaći teren je domaći teren, plus Kengur na golu." Šalu na stranu. Iako je bez publike, sa razglasa će se čuti domaći navijači. Npr mi imamo ogroman tunel koji shodno pravilima može da se spremi samo za tu utakmicu. I naravno teren ćeš pripremiti za svoju ekipu. Pa sam Murinjo je to radio. Zaboravio sam, ali mislim da nije šišao teren kako bi usporio kretanje lopte. Pa jednog Brejdija su optužili da je igrao sa drugačijim loptama. Sve su to stvari koje domaćin može da odradi, plus putovanje gostujuće ekipe. Ako budemo igrali u Albaniji, dobra stvar je što neće biti publike i pričaće se samo o fudbalu.
     (Zlatko, 10. avgust 2020 15:37)

    # Link komentara

  6. Dajte tiranu da se igramo igramo igramoooo
    (Gogsi, 10. avgust 2020 15:13)

    # Link komentara

  7. A koji su ostali parovi?
    (ekspert, 10. avgust 2020 15:04)

    # Link komentara

  8. Zreb za trece kolo se odrzava pre utakmice drugog kola.Tako da bi Zvezda bila nosioc u trecem kolu morao bi neko ko je nosioc pre nas ispasti u prvom kolu.Jedino tako mozemo biti nosioci u trecem kolu.
    (Bojan., 10. avgust 2020 12:58)

    August 25/26, 2020 2nd qualifying round Champions League, single leg
    August 31, 2020 draw for 3rd qualifying round Champions League
    September 1, 2020 draw for 4th qualifying (play-off) round Champions League

    Има све на Интернету. Жреб за треће четврто коло је након другог кола. Да би Звезда била носилац у трећем колу, потребно је да Лион не освоји ЛШ и да у прва два кола испадне један од клубова - Селтик, Лудогорец, Астана, Динамо или Јанг Бојс.
    (Куп је битан, 10. avgust 2020 14:56)

    # Link komentara

  9. Dobro smo prošli u 2 -gom kolu žreba, igracemo ko pobedi iz armenoidnog njihovog takozvanog bratskog duela Dinamo Tbilisi-Gruzija i FK Tirana-Albanija,trebali bi i to proci,kvalitetniji smo od obe ekipe,važno je da je izbegnut Midtjland iz Danske,ovako nam se otvorilo za lagano uigravanje ka 3 kolu i potencionalnom poslednjem kolu kvalifikacija iliti Play Off-u.Verovatno bi nam bilo lakše da smo izvukli par Konaks Ki i Sarajevo,u kome ce verovatno Sarajevo proci,zbog blizine i slicnog mentaliteta i ustrojstva kluba i terena a ni ovako nije loše nimalo.
    (Mediterano Blanco, 10. avgust 2020 14:51)

    # Link komentara

  10. To ti ono...Partizan dva puta pomete prvaka Kazakhstana, Zvezdu dva puta pomete Kairat treceplasirani tim Kazakhstana.

    Cuti i uzivaj, imali ste srece opet, izbegli ste Midtjiland.
    (Roki, 10. avgust 2020 13:07)

    Ili ono kao - Crvena Zvezda odigra u evropskim takmičenjima šest mečeva protiv klubova iz Irske i dobije svih šest sa ukupnom gol razlikom 18:0, a vas nalupa grupa amatera iz Shamrocka...

    A što se tiče sreće vidim vi je niste imali pa ste izvukli Rumune.
     (Wllaxy, 10. avgust 2020 14:45)

    # Link komentara

  11. Molim ove "stručnjake" da pogledaju kada je žreb za 3. kolo...

    31.Avgust čisto da naučite.
    Utakmice na programu 15./16. Septembra.

    Što znači da nije bitno samo prvo kolo (Astana) mada bi bilo lepo još tada da dođe do iznenađenja ...već i drugo kolo gde ima jako interesantnih parova a samo jedan treba da ispadne.

    Nije teško se informisati ali lupetati je izgleda još lakše.
    (onako, 10. avgust 2020 14:42)

    # Link komentara

  12. Pa nije Zvezda neki tamo levi klub da ispada od Tirane,kao neki od Fljarmutarija.
    (realno, 10. avgust 2020 14:24)

    # Link komentara

  13. Ocekivano dobar zreb.Opusteno ljudi.
    (realno, 10. avgust 2020 14:08)

    # Link komentara

  14. Pa i nije bas tako. Nas povlasceni status u 3. kolu zavisi iskljucivo od 1. kola, jer se zreb za 3. kolo odrzava nakon prvog, tako da ce u srebu se naci bas ovi parovi kao nosici. Nasa jedina sansa je da u 1. kolu ispadnu Seltik, Ludogorec ili Astana.
    (nostalgija, 10. avgust 2020 13:03)

    Grešiš, i ja sam bio ubeđen da je tako, ali se sve dosta izmenjalo zbog pretumbanog rasporeda.

    Raspored sa Vikipedije:

    Prvo kolo kvalifikacija
    ŽREB 9. avgust 2020.
    UTAKMICA 18—19. avgust 2020.

    Drugo kolo kvalifikacija
    ŽREB 10. avgust 2020.
    UTAKMICA 25—26. avgust 2020.

    Treće kolo kvalifikacija
    ŽREB 31. avgust 2020.
    UTAKMICA 15—16. septembar 2020.

    Kolo plej-ofa
    ŽREB 1. septembar 2020.
    1. UTAKMICA 22—23. septembar 2020.
    2. UTAKMICA 29—30. septembar 2020.

    U 2. kolu nije bilo poznato ko je prošao dalje.
    Za 3. kolo je već poznato ko se plasirao.
    Za plej-of neće, preuzima se koeficijent od boljeg.

    Za naše timove u Ligi Evrope, biće poznato u 2. kolu tačno ko igra, a za 3. kolo i plej-of je žreb pre nego što se odigra prethodna runda.
    (JJ, 10. avgust 2020 14:01)

    # Link komentara

  15. Bolje Tirana.
    Na Kavkazu je nezgodno zbog visinske razlike i uvek tvrdog domaćina, a i prvenstvo im je uveliko u toku.
    Tirana je blizu, a poslednju utakmicu su odigrali 02.08. u finalu kupa i izgubili 2:0.
    Što se priče o politici tiče, Partizan je igrao sa Skenderbegom i nije bilo nekih problema.
    Ako bi ih i bilo, 0:3 i ćao.
    (remax, 10. avgust 2020 13:59)

    # Link komentara

  16. Kako je moguce da je Astana iznad nas. Koliko jos godina trebamo da igramo ligu sampiona da bi ih pretekli. Jedina sansa da budemo nosioci u trecem kolu je da Dinamo Brest izbaci Astanu u prvom kolu. Kako su oni bili prvaci Belorusije ne znam, ali ove sezone su tek na 9.mestu. Ali ajde, ostaje nam da se nadamo da su tvrda ekipa i da ce odigrati takticki i nekako izbaciti Astanu za koju mislim da ima tanju ekipu u odnosu na pre par sezona. Dobra stvar je sto se utakmica igra u Belorusiji. Postoji jos jedna mala sansa da budemo nosioci u trecem kolu, a to je da Buducnost u Podgorii 'oladi' Ludogorec koji je izgubio ubedljivo u prvom kolu Bugarske lige i mozda su malo poljuljani.
    Neverovatno da je Zvezda ostala prva ispod crte...maler... Kluz i Jang Bojs osvojili titule u poslednjih nekoliko kola i tako nas gurnuli ispod crte... ali nema predaje! idemoo u ligu sampiona !!!
    (xy, 10. avgust 2020 13:55)

    # Link komentara

  17. , @@
    Ovi komentari strucnjaka poput Mice zvanog prevara su epicentar ludila :) Druze prvo oni ljudi putuji avionom a ne autobusom, moz' misliti problem je putovati avionom do Gruzije hahaha. Drugo nema sta da budemo oprezni kad cemo se prosetati do treceg kola, prosto te ekipe i takve lige nisu nas nivo, nama je problem trece i cetvrto kolo- tu su vec jako ozbiljne ekipe. Naravno i taj Mitiland je izbegnut e to je prava mina i sa takvim ekipama treba biti ozbiljan a ovo Albanija Gruzija to je smesno i komentarisati.
    (Staridz, 10. avgust 2020 13:15) Uz duzno postovanje,da ista znas oni ne putuju autobusom ali svaka dalja destinacija ostavlja tragove,pa smo tako sa doduse slabijom generacijom gubili tamo od tog istog Dinama 2:0,a da se vratimo samo skorije u proslost,protiv Iritisa smo igrali nereseno,protiv Helsinkija izgubili,protiv Kairata izgubili,tako da pricati kako daljina ne odlucuje posebno kad se igra jedna utakmnica moze samo neko ko se ne razume u sport,opet zivi bili pa videli ovogodisnji zreb ce doneti nikad vise iznenadjenja...pozdrav od kvazi strucnjaka
    (Mića Prevara, 10. avgust 2020 13:55)

    # Link komentara

  18. Ne razumem poentu domacin - gost kad su prazne tribine? Daj na pola puta svako neutralan teren i cao. Bolje siptari onda blize je...gazimo ovo svakako familijo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (fancy, 10. avgust 2020 13:01)

    I jeste i nije tako. Nama je ozbiljan hendikep što nećemo imati navijače. U prvom kolu to i neće biti problem, ali ako doguramo do kraja i naletimo na neku jaku ekipu, ako budemo domaćini faliće nam pune tribine opasno. Sa druge strane, pričao sam sa nekim profesionalnim košarkašima, i kažu da je domaći teren ipak domaći teren. I ne samo zbog putovanja i publike. Osećaj je drugačiji, mnogo su opušteniji, tu treniraju, provode dane, kao druga kuća. Oni svoj teren toliko upoznaju da čak znaju i kakvi su obruči.
    (Millennium, 10. avgust 2020 13:54)

    # Link komentara

  19. @Roki
    Dovoljno je samo reci- KUSTA.
    Za mladje mora google
    (Rudjin, 10. avgust 2020 13:54)

    # Link komentara

  20. Meni se ove kvalifikacije bas dopadaju. Jedna utakmica i amin. Znaci igra se na sve ili nista, bez kalkulacija.
    (Kukuruz kokicar, 10. avgust 2020 13:53)

    # Link komentara

  21. Najbolje je u Tirani strpati 5 komadi!! Tako treba razmisljati a ne bojati se albanaca, strpatuli petaka pa trcati oko njih sa orlovima..
     (BaneBl, 10. avgust 2020 13:51)

    # Link komentara

  22. Inače, za ove što se žale na dalek put, nije vam Gruzija u Sibiru. To vam je na Crnom moru, preko puta Bugarske.
    (PFC, 10. avgust 2020 13:39)

    # Link komentara

  23. U Tirani nema zvezda sta da trazi... Kvalitetnija je zvezda naravno ali ovi ce im polomiti noge...
     (Jovan, 10. avgust 2020 13:35)

    # Link komentara

  24. Šta je vama, pa nisu vam to podružnice iz Linglong lige. Igra se samo jedna utakmica.
    (Parni valjak, 10. avgust 2020 13:34)

    # Link komentara

  25. Odlican zreb,jeste da smo gosti,i da Gruzija ne odgovara zbog putovanja,ali sasvim je realna opcija da se igra na neutralnom terenu...tako da samo oprezno jer je jedna utakmnica uvek rizik,ali realno bi trebalo da prodjemo ovo bez puno muke!!Sad da se nadamo da ce neko od favorita ispasti i da cemo i u trecem kolu biti nosioci...ali prvo da skocimo pa da kazemo hop!Napred Zvezda
    (Mića Prevara, @@

    Pa ne putuju volovskom zapregom. Čarter let od 2,5 sata leta. Ako ne može tim iz Gruzije ili Albanije da se prodje nisu ni zaslužili da idu dalje
     (NY, 10. avgust 2020 13:28)

    # Link komentara

  26. Ljudi nemojte da lupate gluposti sa tim nosiocima, drugu kolo se igra 25/26 Avgusta, a zreb za trece kolo je 31. Avgusta. Ne znam zasto svi vole da se prave pametni dok ne provere informacije koje iznose ovde.
    (Filip, 10. avgust 2020 13:26)

    # Link komentara

  27. Meni ovo malo 'smrdi' na nameštaljku. Zvezda može potencijalno da igra protiv Tirane, a zna se koliko se Srbi i Albanci 'vole'. A takođe i svi u evropi znaju kako je bilo na prošlom meču reprezentacija te dve zemlje. I zato imam neki osećaj da će, ako bude došlo do tog meča, svi funkcioneri iz svetskog fudbala jedva čekati da mi Srbi napravimo neki incident da bi nas kaznili. Uglavnom, samo neka prođu, ostalo nije bitno.
     (Frozen Throne, 10. avgust 2020 13:21)

    # Link komentara

  28. @Nikola Milenkovic... Nisam bas siguran u vasu konstataciju... Nigde teren (Kako se sisa , kvalitet trave , da li je suv ili klizak , odsok lopte itd) kao kod kuce... Inace nevezano za kvalitet protivnika , 90 min. nije isto kao 180 min.
     (g.m., 10. avgust 2020 13:19)

    # Link komentara

  29. Idemo dalje!!!
     (delijaMomak, 10. avgust 2020 13:19)

    # Link komentara

  30. Ako ispadnemo od ovih mucenika, Terzicu nestani iz kluba !
     (BELI LISTIC, 10. avgust 2020 13:16)

    # Link komentara

  31. dejan cz...mislis na budućnost?
     (gile, 10. avgust 2020 13:16)

    # Link komentara

  32. Nezgodno je kad ti padne Deportivo.
     (Bard Ziva, 10. avgust 2020 13:16)

    # Link komentara

  33. Odlican zreb,jeste da smo gosti,i da Gruzija ne odgovara zbog putovanja,ali sasvim je realna opcija da se igra na neutralnom terenu...tako da samo oprezno jer je jedna utakmnica uvek rizik,ali realno bi trebalo da prodjemo ovo bez puno muke!!Sad da se nadamo da ce neko od favorita ispasti i da cemo i u trecem kolu biti nosioci...ali prvo da skocimo pa da kazemo hop!Napred Zvezda
    (Mića Prevara, @@
    Ovi komentari strucnjaka poput Mice zvanog prevara su epicentar ludila :) Druze prvo oni ljudi putuji avionom a ne autobusom, moz' misliti problem je putovati avionom do Gruzije hahaha. Drugo nema sta da budemo oprezni kad cemo se prosetati do treceg kola, prosto te ekipe i takve lige nisu nas nivo, nama je problem trece i cetvrto kolo- tu su vec jako ozbiljne ekipe. Naravno i taj Mitiland je izbegnut e to je prava mina i sa takvim ekipama treba biti ozbiljan a ovo Albanija Gruzija to je smesno i komentarisati.
    (Staridz, 10. avgust 2020 13:15)

    # Link komentara

  34. @ORION
    "Ono što je najbolje od svega je da se u drugom kolu sastaju (ako prođu dalje) Ludogorec-Mitjiland, Legija-Omonija, Seltik-Ferencvaroš, Jang Bojs-Slovan, Kluž-Dinamo ZG !! Znači 5 jakih timova sigurno ispada i lako se može desiti da Zvezda bude povlašćena i u trećem kolu. "

    Bravo majstore, zaboravih na ovo sasvim. Da li je i koliko sigurno da se igra u Gruziji drugo kolo? Tj. kada ce se definitivno znati da li je ili nije na neutralnom?
    (Sunce Slobode, 10. avgust 2020 13:15)

    # Link komentara

  35. Prvo da rešimo Gibraltar pa idemo u goste! Tbilisi je nešto jači od Tirane, nisu naivna ekipa, ako igramo tamo mogu da budu tvrd orah! Nema kalkulacija, igra se jedna utakmica i svi igraju na pobedu! U svakom slučaju, dobar žreb za Zvezdu, samo ozbiljno i punom snagom na bilo kog protivnika! Jedna utakmica je to, jedna greška, sudija ili motivacija mogu da reše pobednika! Šansa je velika, treba da se iskoristi do 3.kola a onda je sve moguće! I 2009.godine smo imali solidnu ekipu (Lekić, Lazetić, Kadu, Ninkov) pa su nas Gruzini razbili na domaćem terenu, sa Tiranom bi možda bilo lakše!
    (severnjača, 10. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  36. Nije dobro , bolje da je bio i Mitjiland a da igramo kuci
     (Chox, 10. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  37. Kakve srecare, rekoh juce da ce izvuci najlakse moguce.
    (navijac, 10. avgust 2020 12:21)

    Sudeći po vašem iskustvu, ne bih se složio da si albanski timovi najlakše moguće...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Wllaxy, 10. avgust 2020 12:45)

    To ti ono...Partizan dva puta pomete prvaka Kazakhstana, Zvezdu dva puta pomete Kairat treceplasirani tim Kazakhstana.

    Cuti i uzivaj, imali ste srece opet, izbegli ste Midtjiland.
    (Roki, 10. avgust 2020 13:07)

    # Link komentara

  38. Realno zbog politike više bih voleo Tbilisi... inače totalno je svejedno... bitno da je izbegnut Mitjiland koji odskače kvalitetom. Tu već treba biti zadovoljan za ovu fazu... ne bi smetao pomenuti Mitjiland u trećem kolu kući na Mari ako dođu dotle.

    Više raduju ostali parovi jer ako prođe ova 2 kola Zvezda ima realnu šansu da bude nosioc u trećem kolu.
    (mohikanac, 10. avgust 2020 13:04)

    # Link komentara

  39. Hoćemo opet u LŠ...Pa šta treba onda, da strepimo od Gruzijaca ili ovih sa juga,najnetalentovanije nacije za svaku vrstu sporta u Evropi.Zvezda je apsolutni favorit u prva dva kola i eventualni neuspeh bi bio neviđena sramota.
     (roten, 10. avgust 2020 13:04)

    # Link komentara

  40. Ono što je najbolje od svega je da se u drugom kolu sastaju (ako prođu dalje) Ludogorec-Mitjiland, Legija-Omonija, Seltik-Ferencvaroš, Jang Bojs-Slovan, Kluž-Dinamo ZG !! Znači 5 jakih timova sigurno ispada i lako se može desiti da Zvezda bude povlašćena i u trećem kolu. U tih 5 mečeva bilo ko može proći dalje, nema autsajdera.
    (ORION, 10. avgust 2020 12:40)

    Pa i nije bas tako. Nas povlasceni status u 3. kolu zavisi iskljucivo od 1. kola, jer se zreb za 3. kolo odrzava nakon prvog, tako da ce u srebu se naci bas ovi parovi kao nosici. Nasa jedina sansa je da u 1. kolu ispadnu Seltik, Ludogorec ili Astana. Za Seltik i Ludogorec nije realno, jer su apsolutni favoriti, tako da nam je zapravo jedina sansa mec izmedju Dinamo Bresta i Astane. Belorusi su domacini, i realno su sanse 50:50, ako izbace Astanu, mi smo povlasceni u zrebu za trece pretkolo.
    (nostalgija, 10. avgust 2020 13:03)

    # Link komentara

  41. Ne razumem poentu domacin - gost kad su prazne tribine? Daj na pola puta svako neutralan teren i cao. Bolje siptari onda blize je...gazimo ovo svakako familijo!
     (fancy, 10. avgust 2020 13:01)

    # Link komentara

  42. Odlican zreb...Sad TSC i Partizan da izvuku lakse rivale...rano je za jake protivnike...
    (Sinkegrof, 10. avgust 2020 13:00)

    # Link komentara

  43. Zreb za trece kolo se odrzava pre utakmice drugog kola.Tako da bi Zvezda bila nosioc u trecem kolu morao bi neko ko je nosioc pre nas ispasti u prvom kolu.Jedino tako mozemo biti nosioci u trecem kolu.
    (Bojan., 10. avgust 2020 12:58)

    # Link komentara

  44. Sinkegof, vaše mišljenje prilažem kao svoje. Ima puno, a biće ih sve više, pametnih ljubitelja fudbala. Na derbiju ceo stadion skandira u stojećem Savu, Šole, Šole.. Šoškić došao sa od služenja vojske. Na JNA bar 60%zvezdaša.Protiv Mančestera oduševljeni igrom Partizana, zvezdaši komentarišu, još kada nam Melić i Stipić dodju iz vojske. Valjda će doći to vreme opet, stadioni puni ljubitelja fudbala a ne bolesnika.
     (miško, 10. avgust 2020 12:55)

    # Link komentara

  45. Jao, Dinamo. Ko se seca Dejana Lekica bogoca kako ih je pokopao?! Kako su se valjali ceo mec od 2-1 nadalje, pa kad je konacno doslo do 5-2 kako je krenulo svadjanje otimanje lopte i zurenje? :D Jao
    (Sabre, 10. avgust 2020 12:50)

    # Link komentara

  46. Stvarno dobra imena za kvalifikacije.Da bi ušla u Evropu CZ mora da pobedi Evropu a zatim i Dinamo ili Tiranu(komšije,čk i Dinamo ime koje asocira na komšiju iz Zg)-dakle u Evropu možeš tek kad središ stvari sa komšijama;)
    (analiza, 10. avgust 2020 12:50)

    # Link komentara

  47. Valjalo bi da protivnik u drugom kolu bude Dinamo T. ipak. Ne zbog snage Tirane nego da se lepo svi fokusiraju na sport.
    I dobro je možda što se igra jedna utakmica. Nema kalkulisanja i mučenja lopte i taktirziranja. Jedna utakmica pa šta bude bude.
    (MarkoR, 10. avgust 2020 12:45)

    # Link komentara

  48. Kakve srecare, rekoh juce da ce izvuci najlakse moguce.
    (navijac, 10. avgust 2020 12:21)

    Sudeći po vašem iskustvu, ne bih se složio da si albanski timovi najlakše moguće...
     (Wllaxy, 10. avgust 2020 12:45)

    # Link komentara

  49. Odlican zreb,jeste da smo gosti,i da Gruzija ne odgovara zbog putovanja,ali sasvim je realna opcija da se igra na neutralnom terenu...tako da samo oprezno jer je jedna utakmnica uvek rizik,ali realno bi trebalo da prodjemo ovo bez puno muke!!Sad da se nadamo da ce neko od favorita ispasti i da cemo i u trecem kolu biti nosioci...ali prvo da skocimo pa da kazemo hop!Napred Zvezda
    (Mića Prevara, 10. avgust 2020 12:44)

    # Link komentara

  50. Dinamo malo jači od Albanaca, ali ne bi trebali imati problema sa bilo kim da igramo. Ostalo samo još to da se pokaže na terenu.
     (DELIJA89, 10. avgust 2020 12:42)

    # Link komentara

  51. Играли смо 2009 против Динама. Тамо изгубили 2-0 а у Београду побиједили 5-2. Дејан Лекић у реваншу прво дао аутогол у другој минути и онда дао 3 гола за пролаз даље. За нас су још дали Перовић и Каду из пенала.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 10. avgust 2020 12:41)

    # Link komentara

  52. Ono što je najbolje od svega je da se u drugom kolu sastaju (ako prođu dalje) Ludogorec-Mitjiland, Legija-Omonija, Seltik-Ferencvaroš, Jang Bojs-Slovan, Kluž-Dinamo ZG !! Znači 5 jakih timova sigurno ispada i lako se može desiti da Zvezda bude povlašćena i u trećem kolu. U tih 5 mečeva bilo ko može proći dalje, nema autsajdera. Kako god, Zvezda samo da odigra hrabro, taktički disciplinovano i može sa svima da se bori. Kao što mi komentarišemo Jao ne bi bilo dobro ovaj ili onaj tim, tako sam i oni ne verujem da bi se bilo ko obradovao da vidi Zvezdu kao sledećeg rivala jer Zvezda u poslednje 3 godine ima redom grupnu fazu Lige evrope i dva puta Ligu šampiona. Samo se nadam da ćemo dovesti nekog dobrog napadača do tog trećeg a nadam se i četvrtog kola, a ne raspalog Makedu.
    (ORION, 10. avgust 2020 12:40)

    # Link komentara

  53. Problem je samo sto ima jedna utakmica...
    I Zvezda bi izbacila Liverpul da je ono bilo u kvalifikacijama....
    E sad, sa druge strane, stvarno smo ogromni favoriti protiv obe ekipe, i ako bi se desilo da ispadne recimo Ludogorec ili Astana, Zvezda je nosilac u trecem kolu, Liga Evrope u ruci, LS na grani...
     (lule, 10. avgust 2020 12:39)

    # Link komentara

  54. moze da se igra, to je najbitnije. sad je na dekiju da psihicki spremi ekipu, da idemo kolo po kolo pa boze zdravlja opet da se igra evropa..
     (klaas-jan huntelaar, 10. avgust 2020 12:38)

    # Link komentara

  55. Nismo favoriti protiv bilo kog od ova dva tima igrali,to je sigurno.
     (BOSS, 10. avgust 2020 12:35)

    # Link komentara

  56. Dinamo Tbilisi je mnogo jaci od Tirane i skoro sigurno igramo sa njima. Svakako i jedni i drugi ne bi trebali da budu problem.
     (Nosorog, 10. avgust 2020 12:31)

    # Link komentara

  57. kako god okrenes publike nema totalno je nebitno gde igras...ili imas kvalitet ili nemas to je to...
     (nikola milenkovic, 10. avgust 2020 12:29)

    # Link komentara

  58. Добро смо прошли на жребу. Ваљда добро прођемо и у утакмици. Оптимиста сам. Ал, прво Европа за наставак Европе.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 10. avgust 2020 12:26)

    # Link komentara

  59. Odličan žreb.
    Ako misli neko da nije, ovo je LŠ, igraš da bi došao do mečeva sa Barsom, Čelzijem... Tako da, svako mudrovanje gubi smisao.
    Favoriti smo, i to treba reći!
    Sa puno samopouzdanja napasti od prvog minuta!
    Napred Zvezdo!!!
    (Pedja J7, 10. avgust 2020 12:26)

    # Link komentara

  60. @ Sinkegrof Hvala brate, i ja držim palčeve tvom Partizanu kao i Tsc-u 😊 Sportski pozdrav 😊
    (Miloš Zaječarac, 10. avgust 2020 12:25)

    # Link komentara

  61. Moglo je i gore...
    (Delija ZH, 10. avgust 2020 12:23)

    # Link komentara

  62. Svi danas igraju fudbal, svi zele dalje, jer su ogromni finansijski dobici, pogotovo za klubove iz ovog nivoa kvalifikacija. Fudbaleri zele promociju i bolje ugovore, a toga nema ako se ne pobedjuje i prolazi dalje.
    Zvezdo oprez, prst na celo, profesionalno i pametno. Nema potcenjivanje danas ni jednog tima ma odakle dolazio.
     (legolas, 10. avgust 2020 12:23)

    # Link komentara

  63. Moze Tirana, blizu je.. Mada ni Dinamo ne bi trebalo da bude neka veca prepreka za Zvezdu. Nadam se da ove godine ulazimo bar u LE
     (Bananamen, 10. avgust 2020 12:22)

    # Link komentara

  64. Daj tiranu da se igramooo
     (Српска Спарта, 10. avgust 2020 12:22)

    # Link komentara

  65. Kakve srecare, rekoh juce da ce izvuci najlakse moguce.
     (navijac, 10. avgust 2020 12:21)

    # Link komentara

  66. Ili u Tbilisi ili Tiranu. Mislim da će Zvezda u Gruziju. Tirana ne bi bila dobra
     (NY, 10. avgust 2020 12:21)

    # Link komentara

  67. Vracaj Lekica da pravi dar mar na Kavkazu
    (Asdf, 10. avgust 2020 12:21)

    # Link komentara

  68. Dinamo Tbilisi
     (Dejan CZ, 10. avgust 2020 12:20)

    # Link komentara

  69. Šteta što nismo domaći, ali ovi ne bi trebalo da budu problem. Važno je da smo izbegli Dance.
     (VeljaCZV, 10. avgust 2020 12:19)

    # Link komentara

  70. Dinamo Tb-Tirana u goste ide CZ
     (munjomir, 10. avgust 2020 12:19)

    # Link komentara

  71. Izbegli smo Dance idu na Ludogorec...
     (Dejan CZ, 10. avgust 2020 12:17)

    # Link komentara

  72. veliko AKO
    (., 10. avgust 2020 12:11)

    # Link komentara

  73. Дај Фолу.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 10. avgust 2020 11:58)

    # Link komentara

  74. Samo da Zvezda izbegne dance i eto je u trecoj rundi...srecno..a isto srecu zelim i TSC-u i mom Partizanu da izbegne rumune...rano je za dance i rumune...
    (Sinkegrof, 10. avgust 2020 11:53)

    # Link komentara

  75. Vamos Evropa!!!
     (Samo još više voleti Partizan, 10. avgust 2020 11:46)

    # Link komentara

  76. Konahs Ki (Vels) – Sarajevo (BiH)
    (dedah, 10. avgust 2020 11:41)

    # Link komentara