1. Jeste baš trema u nameštenoj sklanjalici...to pričaj nekom drugom
    (Sanibal Orahovac, 2. avgust 2020 13:18)

    Čekaj, hoćeš reći da Novi Pazar ima bolju ekipu od Zvezde i da bi pružili jači otpor protiv neke evropske ekipe?

    Daj molim te, ova ekipa je bila 7. u drugoj ligi i da nije bilo raznih kombinacija u FSS nebi ni u snu igrala prvu ligu. Prvenstvo jeste neregularno, nameštaju SVI ali nije baš svaki meč namešten.
    (Milan, 2. avgust 2020 15:18)

    # Link komentara

  2. Odlican je Erakovic,od sve Zvezdine djece po meni najvise obecava.Njega nikako ne smijemo prodavati brzo.Kad god ima loptu glava je gore i gleda napred,ima dobar pregled igre,dobar osjecaj za prostor,brzo se vraca i krpi rupe,zna lijepo da uzme loptu i bez faula ili da napravi sitan faul za koji ne moze dobiti zuti ,a ne da ubija ljude laktom kao Milunovic.Daleko je veci potencijal ma svom mjestu nego sto su to Gavric i Nikolic na svom.Nema dileme da on I Pankov(Degenek) moraju biti startni stoperski tandem.Mada sad mislim da ako dibijemo dobre pare za Degeneka treba ga dati ,jer zamjena je tu.
     (pedja, 2. avgust 2020 15:16)

    # Link komentara

  3. Kao sto sam i rekao pre 15 dana, Era mora da igra, pustite vi Ivanovica mali je extra igrac, zivi bili pa videli...
     (Ne razumem latinski ič !, 2. avgust 2020 15:14)

    # Link komentara

  4. ubedljivo najbolji u odbrani, vidi se da je skolovan, iznosi loptu napred, izlazi visoko ima brzinu i skok ja bih ga u startere.
     (zex, 2. avgust 2020 15:07)

    # Link komentara

  5. Ovaj decko me prijatno iznenadio protiv Pazara. Slaba je to tekma za neku ozbiljniju procenu, videcemo ga protiv jacih ekipa, ali po meni obecava. I Sanogo mi se svideo, jak na lopti, tacan pas... Videcemo. Mislio sam da me ova Korona izlecila od strasti prema Zvezdi, ali nije ?
     (mikac9, 2. avgust 2020 15:06)

    # Link komentara

  6. Jeste baš trema u nameštenoj sklanjalici...to pričaj nekom drugom
    (Sanibal Orahovac, 02. avgust 2020 13:18)

    Koliko iskompleksiran treba da budes, da na ovakvu vest ih pokazujes ?!
    Tebi je Zvezda definitivno unistila zivot...sazaljevam slucaj
     (maleno uplakano grobarče, 2. avgust 2020 13:39)

    # Link komentara

  7. decka poznajem zivi u mom kraju u batajnici isli smo zaj u osnovnu skolu isto smo godiste decko je veliki talenat I bice velika zvezda srpskog fudbala I ako Sam Grobar recicu ajmo strale
     (markogrobar, 2. avgust 2020 13:21)

    # Link komentara

  8. Jeste baš trema u nameštenoj sklanjalici...to pričaj nekom drugom
     (Sanibal Orahovac, 2. avgust 2020 13:18)

    # Link komentara

  9. Dečko ima veliki potencijal, za sad se odlično pokazao. Samo da mu dopuste da igra redovno i da ga istrpe ako bude bilo nekih trzavica u igri.
     (Nervous Rabbit, 2. avgust 2020 12:43)