Sreda, 29.07.2020.

12:39

"Apsurdno je da Đoković može toliko da zaradi"

Poznati britanski novinar Majk Dikson je na zanimljiv način ubacio Novaka Đokovića u kontekst svoje priče.

Izvor: LN

"Apsurdno je da Ðokoviæ može toliko da zaradi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

JivaNS

pre 3 godine

Što se tiče tenisa, ako mlađi igrači tipa Zverev, Kirjos dobijaju mnogo manje pare za titule i finale, manje će trenirati, opast će kvalitet vrhunskih tenisera. Ma ko će da trenira servis ceo dan (i sam igram tenis), ako bude zarađivao tek malo više od nekog luzera iz prvog ili drugog kola. Jeste da su preplaćeni, ali sve to ima svoje zašto. Kakve smo mečeve gledali između vodeće trojke, pa to nije normalno. Ne treba očekivati slično od novijih generacija, ako im se ne obezbede adekvatne pare koje vrte gde burgija neće

Zadušni deda

pre 3 godine

Tekst i komentari bi mogli da budu materijal za ozbiljnu sociološku studiju, posebno kada bi se nekako obezbedili snimci postupaka svih aktera, načinjeni skrivenim kamerama... Ljudski rod srlja u devoluciju. Širom planete se umire od gladi, žeđi i izlečivih bolesti, pare samo lete, a raja o modernim gladijatorima, prostitutkama (političkim i onim drugim), "božijim" ljudima i propovedima... Bog Novac, egoizam i iluzije vladaju...

realan

pre 3 godine

Pošto mnogi tvrde da je Novak G.O.A.T., onda nema potrebe da se bune kada se priča o Đokovićevoj zaradi jer se predpostavlja da on pravi najveće pare. Znači da je kuknjava u vezi Federerovih para nepotrebna i skretanje sa teme. Inače zarade u svim sportovima su nerealne i vređaju inteligenciju bez obzira što u kapitalizmu vlada zakon ponude i potražnje. Pare se prave zahvaljujući hordama obožavaoca koje je lako oduševiti i zavući im ruku u džep. Novinar je rekao pravu stvar i ničim nije povredio Novakov život i dela.

rebro

pre 3 godine

@Kriticar, kako te nije sramota da u 21. veku budeš nepismen? Jedna Kuba je pre 50 godina iskorenila nepismenost, ali u Srbiji je ta "vrlina" i dalje rasporstranjena.
Zapamti jednom za sva vremena da se pri poređenju prideva "naj" uvek piše zajedno sa pridevom. Nemoj da se iznenadiš kada vidiš da piše "najjači".

box

pre 3 godine

Apsurdno je da toliko zaradi Djokovic ali nije apsurdno da toliko zaradi Federer, je li? Kad englezi pricaju o najboljem i neprikosnovenom onda je to svajcarac a kad pricaju o tome kako treba da ima manje para onda je to srbin. Prosle godine je Nadal ima dve titule na GS kao bas kao i Novak (Nadal sveukupno malo vise para zbog Njujorka) al nisu rekli apsurdno je da igraci poput Nadala dobijaju te pare, nego apsurdno je da igraci poput Novaka dobijaju te pare.

mina

pre 3 godine

Mislim da ako Đoković ne bude mogao da zarađuje kao do sada za njega nema zime, ima još hiljadu poslova kojima se bavi ne bi li zaradio. Restorani, škole tenisa, otvaranje novih turističkih destinacija, koučing .....

skvik

pre 3 godine

@Kada um stane mrak zavlada

Upravo tako. Kapitalisticki sistem je zasnovan na principu ponude i potraznje. Ako vi imate 2 milijarde ljudi koji se loze kada neobrazovani klinci sutiraju loptu po travi, automatski imate strasno veliko trziste i mogucnost za zaradu.

Problem nase komunisticke zaostavstvine je sto je propaganda sirila ubedjenje da sto je covek obrazovaniji vise vredi. To jeste tako, ali ne u materijalnom smislu.

Problem modernog kapitalizma je eksponencijalni rast i otpornost sistema da se zaustavi i regulise. Hocete da udarite drastican porez bogatasu? Nema sanse, on ima novac bukvalno kao mala drzava i bez problema moze korumpirati ili lobirati administraciju da spreci njegov rast. Uber i Amazon su uspeli kao kompanije samo zato sto su bolje organizovali ono sto smo vec imali (taksi i postu), ali su im celnici toliko postali bogati i stvorili sistem da nijedan njihov radnik, bez obzira na sposobnost (cak i da je inzenjer sa 3-4k dolara neto mesecne plate) ne moze da izbije vrh. Vi kao visoko obrazovana osoba danas na trzistu rada na zapadu dobijate 2-5k eur neto plate, uglavnom negde oko 3k. Stavite na papir troskove, pogledajte cene nekretnina i mogucnosti za ulaganje i shvaticete da niko od njih ne moze nista bez 20 godina radnog staza.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Šta ti je karma...Da su svi ovi rođeni pre 100 godina, mogli bi da budu samo seljaci, fabrički ili lučki radnici, sirotinja koja se izdržava fizičkom snagom. Sad su elita, bogataši, al uklet je čovek, sve mu je malo...

Црна стрела

pre 3 godine

Кад Ноле освоји, то је проблем? Кад освоје они ваши, то је у реду? Како их не помену? А ти би вратио, кад би мого да освојиш?

Ej, zamlate

pre 3 godine

Gde ste videli da rekao protiv Djokovića, vi histerični branioci lika i dela. Rekao da neko KAO, recimo, Djokovic ( ili drugi teniser) ne bi smeo da toliko zaradjuje. To jest, može, ali ga treba desetostruko oporezivati. Tako ja vidim.

Bjgkbnn

pre 3 godine

Neka neko drugi osvoji turnir i dobice 4 miliona. Da nije najboljeg tenisera, niko ništa ne bi mogao ni da zaradi. Najbolji donosi prihode turniru.

Jovan

pre 3 godine

Dok je Federer zaradjivao enormne sume sve je bilo u redu. Sad kad ne moze da osvoji nista jer su ga stigle godine, problem je sto Djokovic ostvaruje enormne zarade. Kao da on odredjuje visinu nagrada. Zato mu i zelim svu srecu u daljem zlostavljanju organizatora velikih turnira.

nikos

pre 3 godine

"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković mogu da osvoje nagrade koje iznose i oko 4.000.000 dolara. Mislim da je to izvan granica realnosti", objasnio je Britanac."
A kako ti se cini realnost kada fubaler zaradi 100 miliona godisnje, ili kakav bokser za mec uzme 300 miliona? O kosarkasima, golferima, bezbol i fudbal (americki) igracima da i ne govorimo.

Kada um stane mrak zavlada

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.
(Alija, 29. jul 2020 15:35)

E moj ti,
ti heroji rada, ne samo Titovi su ti ostavili u amanet zdravstvo i ostala dostignuća da bi ti i tvoja deca imala bolji i udobniji život i zdravstvo, školstvo... vredno spomena. Od slavljenja i praćenja ovih sportskih "junaka" dobije u najmanju ruku žulj na zadnjici ako ne i neke ozbiljnije zdravstvene posledice. O mentalnom zdravlju da i ne pričamo.

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu
(Freddy, 29. jul 2020 17:43

Šizo je izgleda i sujetan. Kakvo iznenadjenje :)

Pisah vec , IP adresa je poznata, videćemo na šta će izaći, freddy!

Robert

pre 3 godine

Gde se seti bas Noleta, a ne nekog drugog ?
(Bocko, 29. jul 2020 15:03)

Zato sto je broj 1 i, logicno, najvise zaradjuje. Ovde se prica samo o turnirskim nagradama. Nemoj u svemu traziti nesto licno.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Prvo treba u usta da uzme sve britanske prvoligaške sportove i njihove sportiste kako nespomene neke engleske igrače pa Endi Mari je više zaradjivao dok je Novak godinama morao da traži sponzore u aziji iako je Novak osvajao grand slamove Endi Marej je zaradjivao više samo reklamama bez,da osvoji nešto a o fudbalerima u Engleskoj čovek nesme,da jih pomene odmah bi izgubio dobro plačen posao.

Ako su ruze, procvetace...

pre 3 godine

jujuju....ovoliko zarade igraci premijer oige za mesec dana....
zlo i naopako, a srbin im smeta....
dajte otopite te polove, da englezi proplivaju

slaviša šmigič

pre 3 godine

Slažem se ali,da se to promeni u svim sportovioma šta je 4,mil Novaka nasuprot 250.mil,Nejmara koji nezna 2 reči,da sastavi ili Federer koji od reklama dobije više nego svi sportisti balkana ili u nekim smešnim nikakvim sportovima poput golfa pa bolje,da gledamo brzopotezni šah svaki igrač u Engleskim fudbalskim klubovima vozi lamborđini kakvo raspucavanje novca i zajebavanje dok neko nema,da plati za običan lek ili neče neki doktori,da ga leče.Nemogu se svi ljudi jednako snači znači treba pomoči i podeliti znanje sa onima koji to nemogu ili neznaju.Svet je takav jer je sve bazirano na novcu neki si kupuju palče sa bazenima.nejednakopravno podeljeno isto važi za ovog novinarčiča koji se buni i uzima u usta Novaka a njegove građane h nesme,da pomene.

Joffrey

pre 3 godine

Zavisi odakle se gleda na tu cinjenicu.
Ako znamo koliko u taj sport ulazu SAD,Francuska,Australija ... a koliko Srbija,jasno je da im smeta sto trenutno najbolji odnosi zaradu a pritom je Srbin.
Sa druge strane da se Novak takmici za neku od navedenih ili drugu bogatu zemlju,verovatno bi im bio simpatican.

E bas zato HVALA NOVAKU sto pored njegovog uspeha i dalje stoji ono SRB i nasa zastava.

Freddy

pre 3 godine

Šizo počeo sam sebe i da hvali!
(pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara, 29. jul 2020 17:26)
Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu

Dragance

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.
(DRAGAN, 29. jul 2020 17:08)

Idi!

DRAGAN

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

umko je izgleda pametniji od svih vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cvetozar, 29. jul 2020 16:29) # Link komentar

Šizo počeo sam sebe i da hvali!

Lasta

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?
(papulon, 29. jul 2020 16:03)

Ne vredi. Oni, patriJote, u svemu nadju potvrdu za svoje predrasude.

Fabiano Karuana

pre 3 godine

Zasto nije spomenuo Federera ili Nadala, nego Djokovica?? Pa jednostavno je, Novak je godinama najbolji teniser sveta, svidelo se to Britancima ili ne. Uhhh...kako volim kad ga prozivaju, sto znaci da im jako smeta!

Velja

pre 3 godine

Bora
Slazem se 100 %. Cuj, Englezi koji su pokrali hiljade triliona i sa Kraljicom Koja seta kucice I ubire procenat of kolonija zali se na igraca iz zemlje koju su bombardovali. BTW it's Murray.
Nole zelim ti da zaradis vise od RF i RN na kraju karijere I kupis kucu pored Rodje.

Jumko

pre 3 godine

Fascinantno mi je kako neko jos pominje Rodzera i Rafu ovde i stavlja ih u isti kos sa Djokovicem... "Kako ne kazu koliko Rodzer i Rafa zaradjuju"!? Narode, zato sto su to Rodzer i Rafa, a ovo Djokovic, kada ce se to shvatiti ovde? Njih trojica nikada, ali nikada nece ici u istu recenicu! I sto pre to prihvatite, bice vam lakse. Ali obzirom da vi mnoge stvari ne prihvatate, bice jos patnje na svim nivoima.

Djido

pre 3 godine

... ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.
(Finac, 29. jul 2020 16:10)

Ovih dana prodajem GOLF 2, savršeno stanje, ko čaša, ako bi hteo da mi daš e-mail adresu da ti pošaljem slike da ga proceniš, puno bi mi značilo.

papulon

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?

//,,

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera,

Nije to bas tako. Mnogi 'trce' za loptom ali neki trce bolje od drugih.
Ovaj novinar je dr*adzija,sad mu smeta sto Djokovic zaradjuje a usta
su mu bila puna hvale kad je D. Bekam na zalasku karijere uzeo $250mil.
od LA Galaksi. Anglosaxonci ce pocrkati od zavisti. Do juce drzali
robove a danas drze lekcije o ljudskim pravima... gade mi se.

011

pre 3 godine

Jeste ,slazem se da su nagradni fondovi u zadnje vreme vrtoglavo porasli ali treba da se gleda i sa druge strane,Novak zaradjuje dosta ali uz Novaka zaradju i svi koji rade sa i oko njega i od toga zive hiljde ljudi i njihove porodice,drugo koliko tek zaradjuju organizatori turnira ,Tv stanice,banke,hoteli,Lacoste'Diadore,Nike,didas itd... i svi drugi koji su ukljuceni na ovaj ili neki drugi nacin u tenis(sport uopte)prema tome po meni sportisti kao pojedninci u lancu zarada ni sucajno nisu u vrhu piramide.Mozda tako izgleda da jesu ali nisu i to treba svi da znaju.

Deyan X

pre 3 godine

Realno je fond za prva mesta "magnet" za publiku, onu uzivo i one koji prate tenis. Kada se u finalu igra za nagradu od 3-4 mil $ nije isto kao kada se igra za npr 1 mil $ ili manje.
Mozda bi bilo bolje resenje da se npr svi turniri u 2020 i 2021 dogovore o drugacijoj raspodeli novca, kako bi se pomoglo onima koji igraju kvalifikacije ili samo prvo/drugo kolo. Pa posle kad se svet vrati u normalu, i raspodela da se vrati na staro....

zavist je bolest

pre 3 godine

Anglosaksonci od Bekama napravise fudbalsku ikonu iako realno nije ni
medju 10 najboljih fudbalera pa on ni kriv ni duzan postade milijarder.
To im je normalno ali je problem kad neko ko nije njihov pokaze sta
znaci dominacija u nekom sportu.

Finac

pre 3 godine

Pa to i donekle ima smisla da Djokovic, Federer i Nadal za osvajanje GS uzmu dva ipo, tri miliona evra. Al sta onda tek reci za žene koje isto za osvajanje GS uzme te iste pare. Ova trojica ti barem nešto ponude, nešto vidiš ipak, al žene, sta tu vidiš.? Prošle godine Ešli Barti igrala finale RG sa nekom tamo kojoj sam ime zaboravio odma posle RG. Ovaj što ovo priča, to je trebao reći, a ne da priča kako je apsurdno što Djokovic uzima tolike pare. Naravno i ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.

ZeZ

pre 3 godine

A da imate nekog vašeg u prvih pet, ne bi smetalo. Uvek im je samo to smetalo. Što im Novak ispred nosa u srcu Londona uzme pare. Prc Milojka. Kasno je sad. Uzeo u kraj . Mlada nije više devojka. tj.Federer.

Voja

pre 3 godine

Kad se tenis ili teniseri pominju u negativnom kontekstu ubaci Đokovića,čisto da se poruka bolje razume.Ako je u pitanju afirmativan tekst nikako bez Federera,iz istog razloga.Kako je kod Anglosaksonaca sve jednostavno i lako.Jedino što ti je potrebna velika količina licemerja,a tu su bez premca.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Oce to..

A nije apsurd kad prebogati Rus dodje pa kupi neki Celzi, za stotine miliona, potrosi jos vise na neke igrace...
Kad šeik BIN KO TE PITA KOJI kupi Man SITI, pa da pola milijarde po prelaznom roku..
To je ok, trziste.. Al OVO u tenisu BAS DELUJE APSURDNO JEL?!?!?!?

ENGLEZI I NJIHOVO "CUVENO POSTENJE"

100 evra

pre 3 godine

a nije apsurd sto ja zaradjuem 50000 din i nije apsurd sto neki fudbaleri kojima ime nisam nikada cuo a pratim fudbal ceo zivot zaradjuju godišnje 5-10 miliona evradi...

samo jako

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!

Lazarus

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!
(samo jako, 29. jul 2020 15:25)

A šta ti je to "buržuj"??? Objasni, života ti. I u čemu se ti razlikuješ od istog? Ili tvoj poslodavac? Pretpostavljam da je to neki pogrdan izraz? Ako je to neko zlo, a šta je onda suprotno tom zlu, koje dobro?

King Roger

pre 3 godine

Alo bre pa ko je pominjao davanje slabijim igracima,Federer?Nadal? ili onaj sto se penje po piramidama.Sto pominjate Federera Nadala i ostale.

Petar

pre 3 godine

Cim novac krene u suprotnom smeru, ka istoku i drugim stranama sveta, Britanci kazu da je nesto apsurdno.Njihov izrazeni magnetizam da privlace tajkune i lopove sa Istoka gde mogu sa stilom trositi novac, druziti se sa londonskom aristokratijom je u redu.Neverovatan je odgoj engleskog coveka, ogromne su mu oci na tudja bogatstva(ljudska, prirodna, finansijska), misli da njemu pripadaju i da su sva sredstva dozvoljena da dodje do njih. Ostrvu je zbog takve psihologije i vaspitanja bilo korisno stacioniranje stranih trupa po ugledu na Nemacku posle 2.sv rata.

Nakaradne vrednosti

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.

Stanislav

pre 3 godine

Tupađija. Vrhunski zarađuju najviše od sponzora tako da novac saturnira treba da se distribuirana veći broj učesnika.
Neka objave koliko je "velika četvorka" zaradila od turnira koliko od sponzora.

Васа

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.

JaxTeller

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!
(Jumko, 29. jul 2020 14:53)

vidim, još nisi bijo kod doktora!

Hilldoom

pre 3 godine

Meni je apsurdno da bilo koji Britanac moze nesto da pametuje. To je kao kada bi ste uneli Coveciju ribicu u Akademiju nauka da nesto kaze.

Mika

pre 3 godine

A kada neko za boks od 5 minuta zaradi 100 miliona onda je to u redu. Ili plate u NFL ili MLB su u redu u odnosu na NBA ili Evropu? Normalno je da neko ima 150 milijardi dolara, i to mu je malo? Sve ograničiti an milion godišnje kao maksimum, ne treba nikome više od toga.

pera

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet

123

pre 3 godine

Zanimljivo je da uvek neko , kao slucajno pomene Novaka kao i u ovom slucaju. Covek stice utisak da samo on zaradjuje a sta reci za Rodzera ili Rafu?? Pa i oni su osvajali velike turnire i valjda zaradjivali velike pare? Ali niko nece da kaze da je Novak pokrenuo da se pomogne slabije rangiranim igracima i videli smo kakav je odziv? Ovi koji kukaju i zale se, neka sve to upute na adresu organizatoru turnira. Neka njih pitaju zasto pobednik dobija tolike pare a zasto malo dobija onaj koji ispadne u prvom kolu? Ali novcane nagrade organizator turnira rasporedjuje i zbog imena koja se jave za taj turnir. Oni podizu rejting i kvalitet, interesovanje za taj turnir. A NOVAK JE IME u tenisu?

Јабучило

pre 3 godine

Када се игра за већу награду и залагање је веће. Такође, људи ипак желе да гледају најбоље. Уравниловка наградног фонда довела би до пада квалитета игре.

Занимљив је и "комунистички" став овог новинара. Наравно, сврха је да се оплете по Новаку јер још може да престигне Федерера.

Mile

pre 3 godine

Organizator turnira odredjuje premije kako bi tunir sto vise profitirao. Ja ne vidim da se Nadal, Feder i Tim polomise da sa nekim dele zarade. Djokovic moze samo da sugerise svoje misljenje ali on ne odlucuje o novcu. Problem je da sto su svi turniri pukli pa organizatori su us situaciji da bi radije da imaju neki turnir umesto nikakvog a sa tim zaradu.

Mile

pre 3 godine

Pa britanci bi trebali predložiti drugačije nagrarade jer misle da je tenis sport za više nacije.
Npr. Englez za titulu bi dobio 3.000 000 $, Škot za istu titulu 120 000$, Irac 110 000$, Srbin 12 000$.
I tako bi Englezi uvek bili najbolji teniseri, ovako moraće da kupe igrače.

marko

pre 3 godine

takvo je trziste. ljudi placaju da gledaju tenis uzivo i preko tv-a. ako smatrate svoj posao zanimljivim, nitko vam ne brani da u svoj ured stavite kamere, emitirate prijenos i naplacujete

mazakras

pre 3 godine

Ja bih lekare, prosvetne radnike, naucnike... dodatno oporezovao, a pare iz budzeta bih davao sportistima. Greota je da oni sa par desetina miliona evra i dolara, spadnu na svega par miliona. Ipak oni tolko doprinose drustvu za razliku od ovih danguba nevedenih gore.

Pera

pre 3 godine

Meni je neshvatljivo da postoje klubovi iz jedne radnicke selendre kao sto je Mancester koji imaju budzete vece od mnogih zemalja na planeti. Lepo bi bil da se i taj novac preraspodeli pa da u ligi sampiona podhjednako dobiju i kvalifikanti.

ogn

pre 3 godine

Apsurdno vam je sto on zaradjuje toliko novca, a nije vam apsurdno sto se zalaze sam za smanjenje nagrada za prva mjesta.. sto ne pohvalite to zalaganje, a ne koliko zaradjuje, kao da on odlucuje o zaradi

S

pre 3 godine

u Italiji, Španiji i Engleskoj lekari treba da pokrenu inicijativu da nasplaćeniji sportisti : fudbal (Ronaldo, Mesi i drugi) ili golf ( Tajger V.) i NBA košarka i drugi sportisti da im se drastično smanje primanja a tako obezbeđene pare da idu u zdravstvo, vakcine, za opšte dobro, programi zapošljavanja najsiromašnijih .... ali to je kapitalitam ...

Grozda

pre 3 godine

Šta vam fali? Britanci su baš super narod. U proseku obrazovan, radan, ljubazan, disciplinovan i pošten. Ne znam sa kime ih ove naše patriJote porede kad im nešto zameraju? Ima li neko koga patriJote hvale?

Pavao

pre 3 godine

Sto ne pomenu Rafu ili Rodzera nego bas Novaka? Pih...
(Laki, 29. jul 2020 15:10)

Pomenu, pomenu, jado, ali ovi naši propagandisti izveste samo kada se spomene Djoković. Djoković dodje kao šibica za potpaljivanje neukog naroda. A i on sam obilato pomaže tom zaludjivanju Srba.

pera ložač

pre 3 godine

Čovek je lepo rekao:
"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković... "
On nema ništa protiv da igrači kao što su Marej ili Federer toliko zaradjuju.
Da je mislio na sve on bi rekao teniseri.

Misko

pre 3 godine

Uvek je bilo koliko para toliko muzike.Sponzori i trziste regulisu ponudu i potraznju.Primer sledeceg US Opena gde mole Novaka da dodje posto nema Federera ni Nadala a to ce da kosta mimo nagradnog fonda.Platice sponzori i gledaoci.Smanjenjem nagradnog fonda znaci da najbolji nece igrati pa organizatori vi nastavite tako.

Alija

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.

mich

pre 3 godine

Trn u oku im je auuu, dok su novac uzimali Edberg, Agasi, Sampras, Federer sve je bilo ok, sada kada "gedza" siluje po evropi, boli guza, pa gospodo koja sve resavate novcem, pojacaj te nagrade ucesnicima 1i 2 kola, pustite to licemerje i patetika da se Djokovic odrekne svog dela... Pa zasto bi on to radio, on je mega zvezda, njegov dolazak na turnir odredjuje da li je turnir medijski profitabilan ili ne, ovo je njegovo vreme prilagodite se, Nole diktira uslove, treba da koristi to maksimalno dok jos moze...

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Čuveno britansko poštenje.... Kako se ova zmijurina nije setila da o ovome sikće kad su Džepmerojko i Porub uzimali ne tako male pare...

Milan Indjija

pre 3 godine

Covek je u pravu. A vi sto radite za 400 evra mesecno, i dalje podrzavajte sportiste koji za sest ili sedam meceva na turniru, zarade 3 ili 4 miliona dolara.

Bora

pre 3 godine

Jel to cinični Britanac ne zna da tenis igraju i zaradjuju milione i teniseri po prezimenu Federer,Nadal,Tim,Vavrinka,Zverev,Medvedev,Monfis,Gofan,Marey i mnogi drugi!I svi imaju priliku da zarade milione na turnirima!Zašto mu smetaju samo Djokovićevi milioni? Srbin je,a Britanci mrze sve koji su bolji od njih,a Srbe posebno! Bolesno,dokazano!

Pita Panta

pre 3 godine

E, a zato nije apsurdno da RF ima ugovor za testenine od 40 mil $. ETo ja necu kupiti spagete, ako ih veseli Svajcarac ne reklamira. Da ne pricamo o ostalim sponzorskim ugovorima. A nagrade su postalo smesno velike odavno, no na to se ukazuje tek od kada ih je Novak poceo ubirati, onako masovno. Cudna koincidencija.....

Kosta

pre 3 godine

Kada pobedi na nekom turnirui dobije velike para,onda to nije samo u redu ,ako je u pitanju Djokovic,a svi drugi su to zasluzili i onda je to OK.
On ce i sa parama i bez para da ih buca ko Saronja plot i ovim jadnim mrziteljima da uvecava komplekse.

Petar

pre 3 godine

Ovo je članak tipično dresiranog podanika Britanske imperije, koja više nije imperija...Zanimljivo, moguće da je vrlo obrazovan, ali karakter je oblikovan centralističi u nepromenjivom poretku stvari kako to vole bogati, konzervativni Britanci. Poredak, Institucije, dobre navike...sve je to ok dok ne proviri poltron koji duva vazda u jedan rog i svemu tome daje komičan izraz. Šta reći o zaradama estradnih umetnika, estradnih sportista, estradnih političara, estradnih naučnika? Pod "estradni", ovde mislim na medijski poznati, a ne na kvalitetni. Novak jeste estradni ali niko ne može reći da nije i autentični kvalitet. Zarade su prenaduvane, naravno. Šta reći o honorarima glumaca i zašto je čovek koji ponavlja tuđe rečenice toliko vredan miliona, niko ne može da objasni jer besmisleno nema objašnjenja. Političari? Oni su ispod svakog komentara. Upotrebiti reč "zarada" za njihova primanja je anahrono. Zarada je novac dobijen za rad. Ako neurohirurg zarađuje godišnje 100 puta (bukvalno) manje od glumca, jedino što zaključujemo je da je Svet postao mesto sa teškim socijalnim poremećajima u celini...i de inflatornih elemenata na svakom koraku. Valjda zato i štampaju pare ko ludi...treba sve te budalaštine iza kojih ne stoji realna vrednost, poplaćati...

dino

pre 3 godine

Druze Novace, ako mozes GACE IM S GUZICE SKINI da 'prostite svi, sve im uzmi druze. A podijeli kasnije siromasnim I bolesnim koliko mislis da treba. Ovog lika treba pitati igra li jos iko tenis ili samo Novak ? Englezi I postenje, pih.

Washington

pre 3 godine

Apsurdna je plata svakog sportiste ali to je realnost. Ljudi najvise dolaze na turnire da vide Djokovica, Nadala i Federera. Oni im donose najvise zarade, tako da je logicno da ce oni najvise i da zaradjuju.

Mislim da ce u svim sportovima zarada morati da opadne, jednostavno novac ne mozes samo stampati da bi isplatio sve ove trenutne ugovore.

Djido

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da svi organizatori turnira, sve pare koje imaju, na početku sezone daju Federeru, a da on zatim odlučuje kojem teniseru će koliko da dâ tokom godine.

Jumko

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!

Циле

pre 3 godine

Ако ћемо реално, зашто би Новак уопште давао свој поштено зарађени новац осталим тенисерима? Зашто је апсурдно што зарађује толико? Није он крив што зарађује толико већ АТП турнири који праве велику разлику у заради између првог кола и шампиона. Наравно, разлика и треба да постоји, али не да буде толико драстична.

Djido

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da svi organizatori turnira, sve pare koje imaju, na početku sezone daju Federeru, a da on zatim odlučuje kojem teniseru će koliko da dâ tokom godine.

Pera

pre 3 godine

Meni je neshvatljivo da postoje klubovi iz jedne radnicke selendre kao sto je Mancester koji imaju budzete vece od mnogih zemalja na planeti. Lepo bi bil da se i taj novac preraspodeli pa da u ligi sampiona podhjednako dobiju i kvalifikanti.

Bora

pre 3 godine

Jel to cinični Britanac ne zna da tenis igraju i zaradjuju milione i teniseri po prezimenu Federer,Nadal,Tim,Vavrinka,Zverev,Medvedev,Monfis,Gofan,Marey i mnogi drugi!I svi imaju priliku da zarade milione na turnirima!Zašto mu smetaju samo Djokovićevi milioni? Srbin je,a Britanci mrze sve koji su bolji od njih,a Srbe posebno! Bolesno,dokazano!

Циле

pre 3 godine

Ако ћемо реално, зашто би Новак уопште давао свој поштено зарађени новац осталим тенисерима? Зашто је апсурдно што зарађује толико? Није он крив што зарађује толико већ АТП турнири који праве велику разлику у заради између првог кола и шампиона. Наравно, разлика и треба да постоји, али не да буде толико драстична.

100 evra

pre 3 godine

a nije apsurd sto ja zaradjuem 50000 din i nije apsurd sto neki fudbaleri kojima ime nisam nikada cuo a pratim fudbal ceo zivot zaradjuju godišnje 5-10 miliona evradi...

123

pre 3 godine

Zanimljivo je da uvek neko , kao slucajno pomene Novaka kao i u ovom slucaju. Covek stice utisak da samo on zaradjuje a sta reci za Rodzera ili Rafu?? Pa i oni su osvajali velike turnire i valjda zaradjivali velike pare? Ali niko nece da kaze da je Novak pokrenuo da se pomogne slabije rangiranim igracima i videli smo kakav je odziv? Ovi koji kukaju i zale se, neka sve to upute na adresu organizatoru turnira. Neka njih pitaju zasto pobednik dobija tolike pare a zasto malo dobija onaj koji ispadne u prvom kolu? Ali novcane nagrade organizator turnira rasporedjuje i zbog imena koja se jave za taj turnir. Oni podizu rejting i kvalitet, interesovanje za taj turnir. A NOVAK JE IME u tenisu?

mich

pre 3 godine

Trn u oku im je auuu, dok su novac uzimali Edberg, Agasi, Sampras, Federer sve je bilo ok, sada kada "gedza" siluje po evropi, boli guza, pa gospodo koja sve resavate novcem, pojacaj te nagrade ucesnicima 1i 2 kola, pustite to licemerje i patetika da se Djokovic odrekne svog dela... Pa zasto bi on to radio, on je mega zvezda, njegov dolazak na turnir odredjuje da li je turnir medijski profitabilan ili ne, ovo je njegovo vreme prilagodite se, Nole diktira uslove, treba da koristi to maksimalno dok jos moze...

Nakaradne vrednosti

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.

Mile

pre 3 godine

Pa britanci bi trebali predložiti drugačije nagrarade jer misle da je tenis sport za više nacije.
Npr. Englez za titulu bi dobio 3.000 000 $, Škot za istu titulu 120 000$, Irac 110 000$, Srbin 12 000$.
I tako bi Englezi uvek bili najbolji teniseri, ovako moraće da kupe igrače.

Petar

pre 3 godine

Cim novac krene u suprotnom smeru, ka istoku i drugim stranama sveta, Britanci kazu da je nesto apsurdno.Njihov izrazeni magnetizam da privlace tajkune i lopove sa Istoka gde mogu sa stilom trositi novac, druziti se sa londonskom aristokratijom je u redu.Neverovatan je odgoj engleskog coveka, ogromne su mu oci na tudja bogatstva(ljudska, prirodna, finansijska), misli da njemu pripadaju i da su sva sredstva dozvoljena da dodje do njih. Ostrvu je zbog takve psihologije i vaspitanja bilo korisno stacioniranje stranih trupa po ugledu na Nemacku posle 2.sv rata.

nikos

pre 3 godine

"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković mogu da osvoje nagrade koje iznose i oko 4.000.000 dolara. Mislim da je to izvan granica realnosti", objasnio je Britanac."
A kako ti se cini realnost kada fubaler zaradi 100 miliona godisnje, ili kakav bokser za mec uzme 300 miliona? O kosarkasima, golferima, bezbol i fudbal (americki) igracima da i ne govorimo.

Jovan

pre 3 godine

Dok je Federer zaradjivao enormne sume sve je bilo u redu. Sad kad ne moze da osvoji nista jer su ga stigle godine, problem je sto Djokovic ostvaruje enormne zarade. Kao da on odredjuje visinu nagrada. Zato mu i zelim svu srecu u daljem zlostavljanju organizatora velikih turnira.

zavist je bolest

pre 3 godine

Anglosaksonci od Bekama napravise fudbalsku ikonu iako realno nije ni
medju 10 najboljih fudbalera pa on ni kriv ni duzan postade milijarder.
To im je normalno ali je problem kad neko ko nije njihov pokaze sta
znaci dominacija u nekom sportu.

Washington

pre 3 godine

Apsurdna je plata svakog sportiste ali to je realnost. Ljudi najvise dolaze na turnire da vide Djokovica, Nadala i Federera. Oni im donose najvise zarade, tako da je logicno da ce oni najvise i da zaradjuju.

Mislim da ce u svim sportovima zarada morati da opadne, jednostavno novac ne mozes samo stampati da bi isplatio sve ove trenutne ugovore.

//,,

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera,

Nije to bas tako. Mnogi 'trce' za loptom ali neki trce bolje od drugih.
Ovaj novinar je dr*adzija,sad mu smeta sto Djokovic zaradjuje a usta
su mu bila puna hvale kad je D. Bekam na zalasku karijere uzeo $250mil.
od LA Galaksi. Anglosaxonci ce pocrkati od zavisti. Do juce drzali
robove a danas drze lekcije o ljudskim pravima... gade mi se.

dino

pre 3 godine

Druze Novace, ako mozes GACE IM S GUZICE SKINI da 'prostite svi, sve im uzmi druze. A podijeli kasnije siromasnim I bolesnim koliko mislis da treba. Ovog lika treba pitati igra li jos iko tenis ili samo Novak ? Englezi I postenje, pih.

Kada um stane mrak zavlada

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.
(Alija, 29. jul 2020 15:35)

E moj ti,
ti heroji rada, ne samo Titovi su ti ostavili u amanet zdravstvo i ostala dostignuća da bi ti i tvoja deca imala bolji i udobniji život i zdravstvo, školstvo... vredno spomena. Od slavljenja i praćenja ovih sportskih "junaka" dobije u najmanju ruku žulj na zadnjici ako ne i neke ozbiljnije zdravstvene posledice. O mentalnom zdravlju da i ne pričamo.

ogn

pre 3 godine

Apsurdno vam je sto on zaradjuje toliko novca, a nije vam apsurdno sto se zalaze sam za smanjenje nagrada za prva mjesta.. sto ne pohvalite to zalaganje, a ne koliko zaradjuje, kao da on odlucuje o zaradi

Misko

pre 3 godine

Uvek je bilo koliko para toliko muzike.Sponzori i trziste regulisu ponudu i potraznju.Primer sledeceg US Opena gde mole Novaka da dodje posto nema Federera ni Nadala a to ce da kosta mimo nagradnog fonda.Platice sponzori i gledaoci.Smanjenjem nagradnog fonda znaci da najbolji nece igrati pa organizatori vi nastavite tako.

S

pre 3 godine

u Italiji, Španiji i Engleskoj lekari treba da pokrenu inicijativu da nasplaćeniji sportisti : fudbal (Ronaldo, Mesi i drugi) ili golf ( Tajger V.) i NBA košarka i drugi sportisti da im se drastično smanje primanja a tako obezbeđene pare da idu u zdravstvo, vakcine, za opšte dobro, programi zapošljavanja najsiromašnijih .... ali to je kapitalitam ...

pera

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet

mazakras

pre 3 godine

Ja bih lekare, prosvetne radnike, naucnike... dodatno oporezovao, a pare iz budzeta bih davao sportistima. Greota je da oni sa par desetina miliona evra i dolara, spadnu na svega par miliona. Ipak oni tolko doprinose drustvu za razliku od ovih danguba nevedenih gore.

Mika

pre 3 godine

A kada neko za boks od 5 minuta zaradi 100 miliona onda je to u redu. Ili plate u NFL ili MLB su u redu u odnosu na NBA ili Evropu? Normalno je da neko ima 150 milijardi dolara, i to mu je malo? Sve ograničiti an milion godišnje kao maksimum, ne treba nikome više od toga.

Pita Panta

pre 3 godine

E, a zato nije apsurdno da RF ima ugovor za testenine od 40 mil $. ETo ja necu kupiti spagete, ako ih veseli Svajcarac ne reklamira. Da ne pricamo o ostalim sponzorskim ugovorima. A nagrade su postalo smesno velike odavno, no na to se ukazuje tek od kada ih je Novak poceo ubirati, onako masovno. Cudna koincidencija.....

Fabiano Karuana

pre 3 godine

Zasto nije spomenuo Federera ili Nadala, nego Djokovica?? Pa jednostavno je, Novak je godinama najbolji teniser sveta, svidelo se to Britancima ili ne. Uhhh...kako volim kad ga prozivaju, sto znaci da im jako smeta!

slaviša šmigič

pre 3 godine

Prvo treba u usta da uzme sve britanske prvoligaške sportove i njihove sportiste kako nespomene neke engleske igrače pa Endi Mari je više zaradjivao dok je Novak godinama morao da traži sponzore u aziji iako je Novak osvajao grand slamove Endi Marej je zaradjivao više samo reklamama bez,da osvoji nešto a o fudbalerima u Engleskoj čovek nesme,da jih pomene odmah bi izgubio dobro plačen posao.

Djido

pre 3 godine

... ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.
(Finac, 29. jul 2020 16:10)

Ovih dana prodajem GOLF 2, savršeno stanje, ko čaša, ako bi hteo da mi daš e-mail adresu da ti pošaljem slike da ga proceniš, puno bi mi značilo.

Jumko

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!

ZeZ

pre 3 godine

A da imate nekog vašeg u prvih pet, ne bi smetalo. Uvek im je samo to smetalo. Što im Novak ispred nosa u srcu Londona uzme pare. Prc Milojka. Kasno je sad. Uzeo u kraj . Mlada nije više devojka. tj.Federer.

Velja

pre 3 godine

Bora
Slazem se 100 %. Cuj, Englezi koji su pokrali hiljade triliona i sa Kraljicom Koja seta kucice I ubire procenat of kolonija zali se na igraca iz zemlje koju su bombardovali. BTW it's Murray.
Nole zelim ti da zaradis vise od RF i RN na kraju karijere I kupis kucu pored Rodje.

Joffrey

pre 3 godine

Zavisi odakle se gleda na tu cinjenicu.
Ako znamo koliko u taj sport ulazu SAD,Francuska,Australija ... a koliko Srbija,jasno je da im smeta sto trenutno najbolji odnosi zaradu a pritom je Srbin.
Sa druge strane da se Novak takmici za neku od navedenih ili drugu bogatu zemlju,verovatno bi im bio simpatican.

E bas zato HVALA NOVAKU sto pored njegovog uspeha i dalje stoji ono SRB i nasa zastava.

Црна стрела

pre 3 godine

Кад Ноле освоји, то је проблем? Кад освоје они ваши, то је у реду? Како их не помену? А ти би вратио, кад би мого да освојиш?

Kosta

pre 3 godine

Kada pobedi na nekom turnirui dobije velike para,onda to nije samo u redu ,ako je u pitanju Djokovic,a svi drugi su to zasluzili i onda je to OK.
On ce i sa parama i bez para da ih buca ko Saronja plot i ovim jadnim mrziteljima da uvecava komplekse.

JaxTeller

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!
(Jumko, 29. jul 2020 14:53)

vidim, još nisi bijo kod doktora!

Voja

pre 3 godine

Kad se tenis ili teniseri pominju u negativnom kontekstu ubaci Đokovića,čisto da se poruka bolje razume.Ako je u pitanju afirmativan tekst nikako bez Federera,iz istog razloga.Kako je kod Anglosaksonaca sve jednostavno i lako.Jedino što ti je potrebna velika količina licemerja,a tu su bez premca.

pera ložač

pre 3 godine

Čovek je lepo rekao:
"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković... "
On nema ništa protiv da igrači kao što su Marej ili Federer toliko zaradjuju.
Da je mislio na sve on bi rekao teniseri.

Petar

pre 3 godine

Ovo je članak tipično dresiranog podanika Britanske imperije, koja više nije imperija...Zanimljivo, moguće da je vrlo obrazovan, ali karakter je oblikovan centralističi u nepromenjivom poretku stvari kako to vole bogati, konzervativni Britanci. Poredak, Institucije, dobre navike...sve je to ok dok ne proviri poltron koji duva vazda u jedan rog i svemu tome daje komičan izraz. Šta reći o zaradama estradnih umetnika, estradnih sportista, estradnih političara, estradnih naučnika? Pod "estradni", ovde mislim na medijski poznati, a ne na kvalitetni. Novak jeste estradni ali niko ne može reći da nije i autentični kvalitet. Zarade su prenaduvane, naravno. Šta reći o honorarima glumaca i zašto je čovek koji ponavlja tuđe rečenice toliko vredan miliona, niko ne može da objasni jer besmisleno nema objašnjenja. Političari? Oni su ispod svakog komentara. Upotrebiti reč "zarada" za njihova primanja je anahrono. Zarada je novac dobijen za rad. Ako neurohirurg zarađuje godišnje 100 puta (bukvalno) manje od glumca, jedino što zaključujemo je da je Svet postao mesto sa teškim socijalnim poremećajima u celini...i de inflatornih elemenata na svakom koraku. Valjda zato i štampaju pare ko ludi...treba sve te budalaštine iza kojih ne stoji realna vrednost, poplaćati...

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Čuveno britansko poštenje.... Kako se ova zmijurina nije setila da o ovome sikće kad su Džepmerojko i Porub uzimali ne tako male pare...

dacha Zvezda

pre 3 godine

Oce to..

A nije apsurd kad prebogati Rus dodje pa kupi neki Celzi, za stotine miliona, potrosi jos vise na neke igrace...
Kad šeik BIN KO TE PITA KOJI kupi Man SITI, pa da pola milijarde po prelaznom roku..
To je ok, trziste.. Al OVO u tenisu BAS DELUJE APSURDNO JEL?!?!?!?

ENGLEZI I NJIHOVO "CUVENO POSTENJE"

samo jako

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!

DRAGAN

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.

marko

pre 3 godine

takvo je trziste. ljudi placaju da gledaju tenis uzivo i preko tv-a. ako smatrate svoj posao zanimljivim, nitko vam ne brani da u svoj ured stavite kamere, emitirate prijenos i naplacujete

slaviša šmigič

pre 3 godine

Slažem se ali,da se to promeni u svim sportovioma šta je 4,mil Novaka nasuprot 250.mil,Nejmara koji nezna 2 reči,da sastavi ili Federer koji od reklama dobije više nego svi sportisti balkana ili u nekim smešnim nikakvim sportovima poput golfa pa bolje,da gledamo brzopotezni šah svaki igrač u Engleskim fudbalskim klubovima vozi lamborđini kakvo raspucavanje novca i zajebavanje dok neko nema,da plati za običan lek ili neče neki doktori,da ga leče.Nemogu se svi ljudi jednako snači znači treba pomoči i podeliti znanje sa onima koji to nemogu ili neznaju.Svet je takav jer je sve bazirano na novcu neki si kupuju palče sa bazenima.nejednakopravno podeljeno isto važi za ovog novinarčiča koji se buni i uzima u usta Novaka a njegove građane h nesme,da pomene.

Finac

pre 3 godine

Pa to i donekle ima smisla da Djokovic, Federer i Nadal za osvajanje GS uzmu dva ipo, tri miliona evra. Al sta onda tek reci za žene koje isto za osvajanje GS uzme te iste pare. Ova trojica ti barem nešto ponude, nešto vidiš ipak, al žene, sta tu vidiš.? Prošle godine Ešli Barti igrala finale RG sa nekom tamo kojoj sam ime zaboravio odma posle RG. Ovaj što ovo priča, to je trebao reći, a ne da priča kako je apsurdno što Djokovic uzima tolike pare. Naravno i ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

umko je izgleda pametniji od svih vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cvetozar, 29. jul 2020 16:29) # Link komentar

Šizo počeo sam sebe i da hvali!

011

pre 3 godine

Jeste ,slazem se da su nagradni fondovi u zadnje vreme vrtoglavo porasli ali treba da se gleda i sa druge strane,Novak zaradjuje dosta ali uz Novaka zaradju i svi koji rade sa i oko njega i od toga zive hiljde ljudi i njihove porodice,drugo koliko tek zaradjuju organizatori turnira ,Tv stanice,banke,hoteli,Lacoste'Diadore,Nike,didas itd... i svi drugi koji su ukljuceni na ovaj ili neki drugi nacin u tenis(sport uopte)prema tome po meni sportisti kao pojedninci u lancu zarada ni sucajno nisu u vrhu piramide.Mozda tako izgleda da jesu ali nisu i to treba svi da znaju.

papulon

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?

Stanislav

pre 3 godine

Tupađija. Vrhunski zarađuju najviše od sponzora tako da novac saturnira treba da se distribuirana veći broj učesnika.
Neka objave koliko je "velika četvorka" zaradila od turnira koliko od sponzora.

Јабучило

pre 3 godine

Када се игра за већу награду и залагање је веће. Такође, људи ипак желе да гледају најбоље. Уравниловка наградног фонда довела би до пада квалитета игре.

Занимљив је и "комунистички" став овог новинара. Наравно, сврха је да се оплете по Новаку јер још може да престигне Федерера.

Ako su ruze, procvetace...

pre 3 godine

jujuju....ovoliko zarade igraci premijer oige za mesec dana....
zlo i naopako, a srbin im smeta....
dajte otopite te polove, da englezi proplivaju

Grozda

pre 3 godine

Šta vam fali? Britanci su baš super narod. U proseku obrazovan, radan, ljubazan, disciplinovan i pošten. Ne znam sa kime ih ove naše patriJote porede kad im nešto zameraju? Ima li neko koga patriJote hvale?

Васа

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.

Ej, zamlate

pre 3 godine

Gde ste videli da rekao protiv Djokovića, vi histerični branioci lika i dela. Rekao da neko KAO, recimo, Djokovic ( ili drugi teniser) ne bi smeo da toliko zaradjuje. To jest, može, ali ga treba desetostruko oporezivati. Tako ja vidim.

Bjgkbnn

pre 3 godine

Neka neko drugi osvoji turnir i dobice 4 miliona. Da nije najboljeg tenisera, niko ništa ne bi mogao ni da zaradi. Najbolji donosi prihode turniru.

skvik

pre 3 godine

@Kada um stane mrak zavlada

Upravo tako. Kapitalisticki sistem je zasnovan na principu ponude i potraznje. Ako vi imate 2 milijarde ljudi koji se loze kada neobrazovani klinci sutiraju loptu po travi, automatski imate strasno veliko trziste i mogucnost za zaradu.

Problem nase komunisticke zaostavstvine je sto je propaganda sirila ubedjenje da sto je covek obrazovaniji vise vredi. To jeste tako, ali ne u materijalnom smislu.

Problem modernog kapitalizma je eksponencijalni rast i otpornost sistema da se zaustavi i regulise. Hocete da udarite drastican porez bogatasu? Nema sanse, on ima novac bukvalno kao mala drzava i bez problema moze korumpirati ili lobirati administraciju da spreci njegov rast. Uber i Amazon su uspeli kao kompanije samo zato sto su bolje organizovali ono sto smo vec imali (taksi i postu), ali su im celnici toliko postali bogati i stvorili sistem da nijedan njihov radnik, bez obzira na sposobnost (cak i da je inzenjer sa 3-4k dolara neto mesecne plate) ne moze da izbije vrh. Vi kao visoko obrazovana osoba danas na trzistu rada na zapadu dobijate 2-5k eur neto plate, uglavnom negde oko 3k. Stavite na papir troskove, pogledajte cene nekretnina i mogucnosti za ulaganje i shvaticete da niko od njih ne moze nista bez 20 godina radnog staza.

Mile

pre 3 godine

Organizator turnira odredjuje premije kako bi tunir sto vise profitirao. Ja ne vidim da se Nadal, Feder i Tim polomise da sa nekim dele zarade. Djokovic moze samo da sugerise svoje misljenje ali on ne odlucuje o novcu. Problem je da sto su svi turniri pukli pa organizatori su us situaciji da bi radije da imaju neki turnir umesto nikakvog a sa tim zaradu.

Dragance

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.
(DRAGAN, 29. jul 2020 17:08)

Idi!

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu
(Freddy, 29. jul 2020 17:43

Šizo je izgleda i sujetan. Kakvo iznenadjenje :)

Pisah vec , IP adresa je poznata, videćemo na šta će izaći, freddy!

Robert

pre 3 godine

Gde se seti bas Noleta, a ne nekog drugog ?
(Bocko, 29. jul 2020 15:03)

Zato sto je broj 1 i, logicno, najvise zaradjuje. Ovde se prica samo o turnirskim nagradama. Nemoj u svemu traziti nesto licno.

Hilldoom

pre 3 godine

Meni je apsurdno da bilo koji Britanac moze nesto da pametuje. To je kao kada bi ste uneli Coveciju ribicu u Akademiju nauka da nesto kaze.

Jumko

pre 3 godine

Fascinantno mi je kako neko jos pominje Rodzera i Rafu ovde i stavlja ih u isti kos sa Djokovicem... "Kako ne kazu koliko Rodzer i Rafa zaradjuju"!? Narode, zato sto su to Rodzer i Rafa, a ovo Djokovic, kada ce se to shvatiti ovde? Njih trojica nikada, ali nikada nece ici u istu recenicu! I sto pre to prihvatite, bice vam lakse. Ali obzirom da vi mnoge stvari ne prihvatate, bice jos patnje na svim nivoima.

box

pre 3 godine

Apsurdno je da toliko zaradi Djokovic ali nije apsurdno da toliko zaradi Federer, je li? Kad englezi pricaju o najboljem i neprikosnovenom onda je to svajcarac a kad pricaju o tome kako treba da ima manje para onda je to srbin. Prosle godine je Nadal ima dve titule na GS kao bas kao i Novak (Nadal sveukupno malo vise para zbog Njujorka) al nisu rekli apsurdno je da igraci poput Nadala dobijaju te pare, nego apsurdno je da igraci poput Novaka dobijaju te pare.

Milan Indjija

pre 3 godine

Covek je u pravu. A vi sto radite za 400 evra mesecno, i dalje podrzavajte sportiste koji za sest ili sedam meceva na turniru, zarade 3 ili 4 miliona dolara.

Lasta

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?
(papulon, 29. jul 2020 16:03)

Ne vredi. Oni, patriJote, u svemu nadju potvrdu za svoje predrasude.

Pavao

pre 3 godine

Sto ne pomenu Rafu ili Rodzera nego bas Novaka? Pih...
(Laki, 29. jul 2020 15:10)

Pomenu, pomenu, jado, ali ovi naši propagandisti izveste samo kada se spomene Djoković. Djoković dodje kao šibica za potpaljivanje neukog naroda. A i on sam obilato pomaže tom zaludjivanju Srba.

Alija

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.

realan

pre 3 godine

Pošto mnogi tvrde da je Novak G.O.A.T., onda nema potrebe da se bune kada se priča o Đokovićevoj zaradi jer se predpostavlja da on pravi najveće pare. Znači da je kuknjava u vezi Federerovih para nepotrebna i skretanje sa teme. Inače zarade u svim sportovima su nerealne i vređaju inteligenciju bez obzira što u kapitalizmu vlada zakon ponude i potražnje. Pare se prave zahvaljujući hordama obožavaoca koje je lako oduševiti i zavući im ruku u džep. Novinar je rekao pravu stvar i ničim nije povredio Novakov život i dela.

King Roger

pre 3 godine

Alo bre pa ko je pominjao davanje slabijim igracima,Federer?Nadal? ili onaj sto se penje po piramidama.Sto pominjate Federera Nadala i ostale.

Lazarus

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!
(samo jako, 29. jul 2020 15:25)

A šta ti je to "buržuj"??? Objasni, života ti. I u čemu se ti razlikuješ od istog? Ili tvoj poslodavac? Pretpostavljam da je to neki pogrdan izraz? Ako je to neko zlo, a šta je onda suprotno tom zlu, koje dobro?

rebro

pre 3 godine

@Kriticar, kako te nije sramota da u 21. veku budeš nepismen? Jedna Kuba je pre 50 godina iskorenila nepismenost, ali u Srbiji je ta "vrlina" i dalje rasporstranjena.
Zapamti jednom za sva vremena da se pri poređenju prideva "naj" uvek piše zajedno sa pridevom. Nemoj da se iznenadiš kada vidiš da piše "najjači".

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Šta ti je karma...Da su svi ovi rođeni pre 100 godina, mogli bi da budu samo seljaci, fabrički ili lučki radnici, sirotinja koja se izdržava fizičkom snagom. Sad su elita, bogataši, al uklet je čovek, sve mu je malo...

mina

pre 3 godine

Mislim da ako Đoković ne bude mogao da zarađuje kao do sada za njega nema zime, ima još hiljadu poslova kojima se bavi ne bi li zaradio. Restorani, škole tenisa, otvaranje novih turističkih destinacija, koučing .....

Zadušni deda

pre 3 godine

Tekst i komentari bi mogli da budu materijal za ozbiljnu sociološku studiju, posebno kada bi se nekako obezbedili snimci postupaka svih aktera, načinjeni skrivenim kamerama... Ljudski rod srlja u devoluciju. Širom planete se umire od gladi, žeđi i izlečivih bolesti, pare samo lete, a raja o modernim gladijatorima, prostitutkama (političkim i onim drugim), "božijim" ljudima i propovedima... Bog Novac, egoizam i iluzije vladaju...

Freddy

pre 3 godine

Šizo počeo sam sebe i da hvali!
(pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara, 29. jul 2020 17:26)
Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu

Deyan X

pre 3 godine

Realno je fond za prva mesta "magnet" za publiku, onu uzivo i one koji prate tenis. Kada se u finalu igra za nagradu od 3-4 mil $ nije isto kao kada se igra za npr 1 mil $ ili manje.
Mozda bi bilo bolje resenje da se npr svi turniri u 2020 i 2021 dogovore o drugacijoj raspodeli novca, kako bi se pomoglo onima koji igraju kvalifikacije ili samo prvo/drugo kolo. Pa posle kad se svet vrati u normalu, i raspodela da se vrati na staro....

JivaNS

pre 3 godine

Što se tiče tenisa, ako mlađi igrači tipa Zverev, Kirjos dobijaju mnogo manje pare za titule i finale, manje će trenirati, opast će kvalitet vrhunskih tenisera. Ma ko će da trenira servis ceo dan (i sam igram tenis), ako bude zarađivao tek malo više od nekog luzera iz prvog ili drugog kola. Jeste da su preplaćeni, ali sve to ima svoje zašto. Kakve smo mečeve gledali između vodeće trojke, pa to nije normalno. Ne treba očekivati slično od novijih generacija, ako im se ne obezbede adekvatne pare koje vrte gde burgija neće

Jumko

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!

Djido

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da svi organizatori turnira, sve pare koje imaju, na početku sezone daju Federeru, a da on zatim odlučuje kojem teniseru će koliko da dâ tokom godine.

Jumko

pre 3 godine

Fascinantno mi je kako neko jos pominje Rodzera i Rafu ovde i stavlja ih u isti kos sa Djokovicem... "Kako ne kazu koliko Rodzer i Rafa zaradjuju"!? Narode, zato sto su to Rodzer i Rafa, a ovo Djokovic, kada ce se to shvatiti ovde? Njih trojica nikada, ali nikada nece ici u istu recenicu! I sto pre to prihvatite, bice vam lakse. Ali obzirom da vi mnoge stvari ne prihvatate, bice jos patnje na svim nivoima.

Ej, zamlate

pre 3 godine

Gde ste videli da rekao protiv Djokovića, vi histerični branioci lika i dela. Rekao da neko KAO, recimo, Djokovic ( ili drugi teniser) ne bi smeo da toliko zaradjuje. To jest, može, ali ga treba desetostruko oporezivati. Tako ja vidim.

Grozda

pre 3 godine

Šta vam fali? Britanci su baš super narod. U proseku obrazovan, radan, ljubazan, disciplinovan i pošten. Ne znam sa kime ih ove naše patriJote porede kad im nešto zameraju? Ima li neko koga patriJote hvale?

King Roger

pre 3 godine

Alo bre pa ko je pominjao davanje slabijim igracima,Federer?Nadal? ili onaj sto se penje po piramidama.Sto pominjate Federera Nadala i ostale.

Robert

pre 3 godine

Gde se seti bas Noleta, a ne nekog drugog ?
(Bocko, 29. jul 2020 15:03)

Zato sto je broj 1 i, logicno, najvise zaradjuje. Ovde se prica samo o turnirskim nagradama. Nemoj u svemu traziti nesto licno.

Pavao

pre 3 godine

Sto ne pomenu Rafu ili Rodzera nego bas Novaka? Pih...
(Laki, 29. jul 2020 15:10)

Pomenu, pomenu, jado, ali ovi naši propagandisti izveste samo kada se spomene Djoković. Djoković dodje kao šibica za potpaljivanje neukog naroda. A i on sam obilato pomaže tom zaludjivanju Srba.

pera

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet

Lazarus

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!
(samo jako, 29. jul 2020 15:25)

A šta ti je to "buržuj"??? Objasni, života ti. I u čemu se ti razlikuješ od istog? Ili tvoj poslodavac? Pretpostavljam da je to neki pogrdan izraz? Ako je to neko zlo, a šta je onda suprotno tom zlu, koje dobro?

Bora

pre 3 godine

Jel to cinični Britanac ne zna da tenis igraju i zaradjuju milione i teniseri po prezimenu Federer,Nadal,Tim,Vavrinka,Zverev,Medvedev,Monfis,Gofan,Marey i mnogi drugi!I svi imaju priliku da zarade milione na turnirima!Zašto mu smetaju samo Djokovićevi milioni? Srbin je,a Britanci mrze sve koji su bolji od njih,a Srbe posebno! Bolesno,dokazano!

Milan Indjija

pre 3 godine

Covek je u pravu. A vi sto radite za 400 evra mesecno, i dalje podrzavajte sportiste koji za sest ili sedam meceva na turniru, zarade 3 ili 4 miliona dolara.

Pera

pre 3 godine

Meni je neshvatljivo da postoje klubovi iz jedne radnicke selendre kao sto je Mancester koji imaju budzete vece od mnogih zemalja na planeti. Lepo bi bil da se i taj novac preraspodeli pa da u ligi sampiona podhjednako dobiju i kvalifikanti.

Kada um stane mrak zavlada

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.
(Alija, 29. jul 2020 15:35)

E moj ti,
ti heroji rada, ne samo Titovi su ti ostavili u amanet zdravstvo i ostala dostignuća da bi ti i tvoja deca imala bolji i udobniji život i zdravstvo, školstvo... vredno spomena. Od slavljenja i praćenja ovih sportskih "junaka" dobije u najmanju ruku žulj na zadnjici ako ne i neke ozbiljnije zdravstvene posledice. O mentalnom zdravlju da i ne pričamo.

Jovan

pre 3 godine

Dok je Federer zaradjivao enormne sume sve je bilo u redu. Sad kad ne moze da osvoji nista jer su ga stigle godine, problem je sto Djokovic ostvaruje enormne zarade. Kao da on odredjuje visinu nagrada. Zato mu i zelim svu srecu u daljem zlostavljanju organizatora velikih turnira.

Finac

pre 3 godine

Pa to i donekle ima smisla da Djokovic, Federer i Nadal za osvajanje GS uzmu dva ipo, tri miliona evra. Al sta onda tek reci za žene koje isto za osvajanje GS uzme te iste pare. Ova trojica ti barem nešto ponude, nešto vidiš ipak, al žene, sta tu vidiš.? Prošle godine Ešli Barti igrala finale RG sa nekom tamo kojoj sam ime zaboravio odma posle RG. Ovaj što ovo priča, to je trebao reći, a ne da priča kako je apsurdno što Djokovic uzima tolike pare. Naravno i ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.

Црна стрела

pre 3 godine

Кад Ноле освоји, то је проблем? Кад освоје они ваши, то је у реду? Како их не помену? А ти би вратио, кад би мого да освојиш?

Nakaradne vrednosti

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.

DRAGAN

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.

samo jako

pre 3 godine

Meni je apsurdna za pocetak cena karte da se gleda tenis uzivo. To placaju samo burzuji da bi se tagovali, nisu 3 puta u zivotu neki sport igrali ali bitno da se guraju u prve redove. Ziveo instagram!

zavist je bolest

pre 3 godine

Anglosaksonci od Bekama napravise fudbalsku ikonu iako realno nije ni
medju 10 najboljih fudbalera pa on ni kriv ni duzan postade milijarder.
To im je normalno ali je problem kad neko ko nije njihov pokaze sta
znaci dominacija u nekom sportu.

Dragance

pre 3 godine

Ovo je izjava jednog engleza
koji ocito ne voli sto je broj
1 u svetu srbin. Zato mu smeta sto Nole uzima silni novac sa turnira. Suvisno je davati komentar na ovog
engleza.
(DRAGAN, 29. jul 2020 17:08)

Idi!

mich

pre 3 godine

Trn u oku im je auuu, dok su novac uzimali Edberg, Agasi, Sampras, Federer sve je bilo ok, sada kada "gedza" siluje po evropi, boli guza, pa gospodo koja sve resavate novcem, pojacaj te nagrade ucesnicima 1i 2 kola, pustite to licemerje i patetika da se Djokovic odrekne svog dela... Pa zasto bi on to radio, on je mega zvezda, njegov dolazak na turnir odredjuje da li je turnir medijski profitabilan ili ne, ovo je njegovo vreme prilagodite se, Nole diktira uslove, treba da koristi to maksimalno dok jos moze...

Alija

pre 3 godine

Apsurdno je da bilo koji sportista (tj gladijator) može toliko da zaradi. Pa i manje je previše. A lekari i ostali koji su žuljali klupu za siću. Ne mislim samo na naše.
Čak i pažnja koja se posvećuje sportistima je preterana.
(Nakaradne vrednosti, 29. jul 2020 15:07)

Ma jasta, slvicemo opet heroje rada, Aliju Sirotanovica. Druze Tito treba mi veca lopata, haha.

Freddy

pre 3 godine

Šizo počeo sam sebe i da hvali!
(pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara, 29. jul 2020 17:26)
Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu

Pita Panta

pre 3 godine

E, a zato nije apsurdno da RF ima ugovor za testenine od 40 mil $. ETo ja necu kupiti spagete, ako ih veseli Svajcarac ne reklamira. Da ne pricamo o ostalim sponzorskim ugovorima. A nagrade su postalo smesno velike odavno, no na to se ukazuje tek od kada ih je Novak poceo ubirati, onako masovno. Cudna koincidencija.....

Lasta

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?
(papulon, 29. jul 2020 16:03)

Ne vredi. Oni, patriJote, u svemu nadju potvrdu za svoje predrasude.

Velja

pre 3 godine

Bora
Slazem se 100 %. Cuj, Englezi koji su pokrali hiljade triliona i sa Kraljicom Koja seta kucice I ubire procenat of kolonija zali se na igraca iz zemlje koju su bombardovali. BTW it's Murray.
Nole zelim ti da zaradis vise od RF i RN na kraju karijere I kupis kucu pored Rodje.

JaxTeller

pre 3 godine

Hahaha, bravo Majk majstore! Ali 'ajde sto bas takva persona zaradjuje toliko, sto su vec svi primetili, ali sto hoce jos para rizikujuci zdravlje ljudi organizujuci turnire u sred pandemije i da bi mu brat bio direktor, e to je skandal nad skandalima!
(Jumko, 29. jul 2020 14:53)

vidim, još nisi bijo kod doktora!

papulon

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.
(Васа, 29. jul 2020 15:48)

Nije Crnjanski uopšte o tome pisao. Izmišljaš. A za tebe su verovatno Domanović i Nušić "autošovinist"??? Mrzitelji svega srpskog? Jesi li i njih čitao?

//,,

pre 3 godine

svim sportistima smanjiti premije. Alo bre,trcis za loptom jednom nedeljno i zaradjujes milione. Te pare usneriti u stvari koje su korisnije za obican svet
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera,

Nije to bas tako. Mnogi 'trce' za loptom ali neki trce bolje od drugih.
Ovaj novinar je dr*adzija,sad mu smeta sto Djokovic zaradjuje a usta
su mu bila puna hvale kad je D. Bekam na zalasku karijere uzeo $250mil.
od LA Galaksi. Anglosaxonci ce pocrkati od zavisti. Do juce drzali
robove a danas drze lekcije o ljudskim pravima... gade mi se.

pera ložač

pre 3 godine

Čovek je lepo rekao:
"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković... "
On nema ništa protiv da igrači kao što su Marej ili Federer toliko zaradjuju.
Da je mislio na sve on bi rekao teniseri.

Васа

pre 3 godine

Препоручујем свима да прочитају “Роман о Лондону”. Црњански је описао Енглезе тако добро да мене никако не могу да изненаде оваква размишљања.

Fabiano Karuana

pre 3 godine

Zasto nije spomenuo Federera ili Nadala, nego Djokovica?? Pa jednostavno je, Novak je godinama najbolji teniser sveta, svidelo se to Britancima ili ne. Uhhh...kako volim kad ga prozivaju, sto znaci da im jako smeta!

Ako su ruze, procvetace...

pre 3 godine

jujuju....ovoliko zarade igraci premijer oige za mesec dana....
zlo i naopako, a srbin im smeta....
dajte otopite te polove, da englezi proplivaju

slaviša šmigič

pre 3 godine

Slažem se ali,da se to promeni u svim sportovioma šta je 4,mil Novaka nasuprot 250.mil,Nejmara koji nezna 2 reči,da sastavi ili Federer koji od reklama dobije više nego svi sportisti balkana ili u nekim smešnim nikakvim sportovima poput golfa pa bolje,da gledamo brzopotezni šah svaki igrač u Engleskim fudbalskim klubovima vozi lamborđini kakvo raspucavanje novca i zajebavanje dok neko nema,da plati za običan lek ili neče neki doktori,da ga leče.Nemogu se svi ljudi jednako snači znači treba pomoči i podeliti znanje sa onima koji to nemogu ili neznaju.Svet je takav jer je sve bazirano na novcu neki si kupuju palče sa bazenima.nejednakopravno podeljeno isto važi za ovog novinarčiča koji se buni i uzima u usta Novaka a njegove građane h nesme,da pomene.

Misko

pre 3 godine

Uvek je bilo koliko para toliko muzike.Sponzori i trziste regulisu ponudu i potraznju.Primer sledeceg US Opena gde mole Novaka da dodje posto nema Federera ni Nadala a to ce da kosta mimo nagradnog fonda.Platice sponzori i gledaoci.Smanjenjem nagradnog fonda znaci da najbolji nece igrati pa organizatori vi nastavite tako.

100 evra

pre 3 godine

a nije apsurd sto ja zaradjuem 50000 din i nije apsurd sto neki fudbaleri kojima ime nisam nikada cuo a pratim fudbal ceo zivot zaradjuju godišnje 5-10 miliona evradi...

Mile

pre 3 godine

Pa britanci bi trebali predložiti drugačije nagrarade jer misle da je tenis sport za više nacije.
Npr. Englez za titulu bi dobio 3.000 000 $, Škot za istu titulu 120 000$, Irac 110 000$, Srbin 12 000$.
I tako bi Englezi uvek bili najbolji teniseri, ovako moraće da kupe igrače.

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Čuveno britansko poštenje.... Kako se ova zmijurina nije setila da o ovome sikće kad su Džepmerojko i Porub uzimali ne tako male pare...

Joffrey

pre 3 godine

Zavisi odakle se gleda na tu cinjenicu.
Ako znamo koliko u taj sport ulazu SAD,Francuska,Australija ... a koliko Srbija,jasno je da im smeta sto trenutno najbolji odnosi zaradu a pritom je Srbin.
Sa druge strane da se Novak takmici za neku od navedenih ili drugu bogatu zemlju,verovatno bi im bio simpatican.

E bas zato HVALA NOVAKU sto pored njegovog uspeha i dalje stoji ono SRB i nasa zastava.

S

pre 3 godine

u Italiji, Španiji i Engleskoj lekari treba da pokrenu inicijativu da nasplaćeniji sportisti : fudbal (Ronaldo, Mesi i drugi) ili golf ( Tajger V.) i NBA košarka i drugi sportisti da im se drastično smanje primanja a tako obezbeđene pare da idu u zdravstvo, vakcine, za opšte dobro, programi zapošljavanja najsiromašnijih .... ali to je kapitalitam ...

Petar

pre 3 godine

Cim novac krene u suprotnom smeru, ka istoku i drugim stranama sveta, Britanci kazu da je nesto apsurdno.Njihov izrazeni magnetizam da privlace tajkune i lopove sa Istoka gde mogu sa stilom trositi novac, druziti se sa londonskom aristokratijom je u redu.Neverovatan je odgoj engleskog coveka, ogromne su mu oci na tudja bogatstva(ljudska, prirodna, finansijska), misli da njemu pripadaju i da su sva sredstva dozvoljena da dodje do njih. Ostrvu je zbog takve psihologije i vaspitanja bilo korisno stacioniranje stranih trupa po ugledu na Nemacku posle 2.sv rata.

ZeZ

pre 3 godine

A da imate nekog vašeg u prvih pet, ne bi smetalo. Uvek im je samo to smetalo. Što im Novak ispred nosa u srcu Londona uzme pare. Prc Milojka. Kasno je sad. Uzeo u kraj . Mlada nije više devojka. tj.Federer.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Prvo treba u usta da uzme sve britanske prvoligaške sportove i njihove sportiste kako nespomene neke engleske igrače pa Endi Mari je više zaradjivao dok je Novak godinama morao da traži sponzore u aziji iako je Novak osvajao grand slamove Endi Marej je zaradjivao više samo reklamama bez,da osvoji nešto a o fudbalerima u Engleskoj čovek nesme,da jih pomene odmah bi izgubio dobro plačen posao.

nikos

pre 3 godine

"Apsurdno je da igrači kao što je Novak Đoković mogu da osvoje nagrade koje iznose i oko 4.000.000 dolara. Mislim da je to izvan granica realnosti", objasnio je Britanac."
A kako ti se cini realnost kada fubaler zaradi 100 miliona godisnje, ili kakav bokser za mec uzme 300 miliona? O kosarkasima, golferima, bezbol i fudbal (americki) igracima da i ne govorimo.

Циле

pre 3 godine

Ако ћемо реално, зашто би Новак уопште давао свој поштено зарађени новац осталим тенисерима? Зашто је апсурдно што зарађује толико? Није он крив што зарађује толико већ АТП турнири који праве велику разлику у заради између првог кола и шампиона. Наравно, разлика и треба да постоји, али не да буде толико драстична.

Washington

pre 3 godine

Apsurdna je plata svakog sportiste ali to je realnost. Ljudi najvise dolaze na turnire da vide Djokovica, Nadala i Federera. Oni im donose najvise zarade, tako da je logicno da ce oni najvise i da zaradjuju.

Mislim da ce u svim sportovima zarada morati da opadne, jednostavno novac ne mozes samo stampati da bi isplatio sve ove trenutne ugovore.

Јабучило

pre 3 godine

Када се игра за већу награду и залагање је веће. Такође, људи ипак желе да гледају најбоље. Уравниловка наградног фонда довела би до пада квалитета игре.

Занимљив је и "комунистички" став овог новинара. Наравно, сврха је да се оплете по Новаку јер још може да престигне Федерера.

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

umko je izgleda pametniji od svih vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cvetozar, 29. jul 2020 16:29) # Link komentar

Šizo počeo sam sebe i da hvali!

Bjgkbnn

pre 3 godine

Neka neko drugi osvoji turnir i dobice 4 miliona. Da nije najboljeg tenisera, niko ništa ne bi mogao ni da zaradi. Najbolji donosi prihode turniru.

dino

pre 3 godine

Druze Novace, ako mozes GACE IM S GUZICE SKINI da 'prostite svi, sve im uzmi druze. A podijeli kasnije siromasnim I bolesnim koliko mislis da treba. Ovog lika treba pitati igra li jos iko tenis ili samo Novak ? Englezi I postenje, pih.

Kosta

pre 3 godine

Kada pobedi na nekom turnirui dobije velike para,onda to nije samo u redu ,ako je u pitanju Djokovic,a svi drugi su to zasluzili i onda je to OK.
On ce i sa parama i bez para da ih buca ko Saronja plot i ovim jadnim mrziteljima da uvecava komplekse.

mazakras

pre 3 godine

Ja bih lekare, prosvetne radnike, naucnike... dodatno oporezovao, a pare iz budzeta bih davao sportistima. Greota je da oni sa par desetina miliona evra i dolara, spadnu na svega par miliona. Ipak oni tolko doprinose drustvu za razliku od ovih danguba nevedenih gore.

Deyan X

pre 3 godine

Realno je fond za prva mesta "magnet" za publiku, onu uzivo i one koji prate tenis. Kada se u finalu igra za nagradu od 3-4 mil $ nije isto kao kada se igra za npr 1 mil $ ili manje.
Mozda bi bilo bolje resenje da se npr svi turniri u 2020 i 2021 dogovore o drugacijoj raspodeli novca, kako bi se pomoglo onima koji igraju kvalifikacije ili samo prvo/drugo kolo. Pa posle kad se svet vrati u normalu, i raspodela da se vrati na staro....

Djido

pre 3 godine

... ovo što "Velika trojka" uzima za osvajanje GS je previše. Da je svijet normalno mjesto, pobjednik Gren Slema ne bi trebao da uzima više od 400-500 hiljada evra, a žene ne više 150 hiljada.
(Finac, 29. jul 2020 16:10)

Ovih dana prodajem GOLF 2, savršeno stanje, ko čaša, ako bi hteo da mi daš e-mail adresu da ti pošaljem slike da ga proceniš, puno bi mi značilo.

box

pre 3 godine

Apsurdno je da toliko zaradi Djokovic ali nije apsurdno da toliko zaradi Federer, je li? Kad englezi pricaju o najboljem i neprikosnovenom onda je to svajcarac a kad pricaju o tome kako treba da ima manje para onda je to srbin. Prosle godine je Nadal ima dve titule na GS kao bas kao i Novak (Nadal sveukupno malo vise para zbog Njujorka) al nisu rekli apsurdno je da igraci poput Nadala dobijaju te pare, nego apsurdno je da igraci poput Novaka dobijaju te pare.

123

pre 3 godine

Zanimljivo je da uvek neko , kao slucajno pomene Novaka kao i u ovom slucaju. Covek stice utisak da samo on zaradjuje a sta reci za Rodzera ili Rafu?? Pa i oni su osvajali velike turnire i valjda zaradjivali velike pare? Ali niko nece da kaze da je Novak pokrenuo da se pomogne slabije rangiranim igracima i videli smo kakav je odziv? Ovi koji kukaju i zale se, neka sve to upute na adresu organizatoru turnira. Neka njih pitaju zasto pobednik dobija tolike pare a zasto malo dobija onaj koji ispadne u prvom kolu? Ali novcane nagrade organizator turnira rasporedjuje i zbog imena koja se jave za taj turnir. Oni podizu rejting i kvalitet, interesovanje za taj turnir. A NOVAK JE IME u tenisu?

Mika

pre 3 godine

A kada neko za boks od 5 minuta zaradi 100 miliona onda je to u redu. Ili plate u NFL ili MLB su u redu u odnosu na NBA ili Evropu? Normalno je da neko ima 150 milijardi dolara, i to mu je malo? Sve ograničiti an milion godišnje kao maksimum, ne treba nikome više od toga.

ogn

pre 3 godine

Apsurdno vam je sto on zaradjuje toliko novca, a nije vam apsurdno sto se zalaze sam za smanjenje nagrada za prva mjesta.. sto ne pohvalite to zalaganje, a ne koliko zaradjuje, kao da on odlucuje o zaradi

pitanje za redakciju u vezi jumkovih desetine hiljada komentara

pre 3 godine

Postavi pitanje u vezi svojih 50 nadimaka i obmanjivanja sa plusicima prevarantu
(Freddy, 29. jul 2020 17:43

Šizo je izgleda i sujetan. Kakvo iznenadjenje :)

Pisah vec , IP adresa je poznata, videćemo na šta će izaći, freddy!

rebro

pre 3 godine

@Kriticar, kako te nije sramota da u 21. veku budeš nepismen? Jedna Kuba je pre 50 godina iskorenila nepismenost, ali u Srbiji je ta "vrlina" i dalje rasporstranjena.
Zapamti jednom za sva vremena da se pri poređenju prideva "naj" uvek piše zajedno sa pridevom. Nemoj da se iznenadiš kada vidiš da piše "najjači".

realan

pre 3 godine

Pošto mnogi tvrde da je Novak G.O.A.T., onda nema potrebe da se bune kada se priča o Đokovićevoj zaradi jer se predpostavlja da on pravi najveće pare. Znači da je kuknjava u vezi Federerovih para nepotrebna i skretanje sa teme. Inače zarade u svim sportovima su nerealne i vređaju inteligenciju bez obzira što u kapitalizmu vlada zakon ponude i potražnje. Pare se prave zahvaljujući hordama obožavaoca koje je lako oduševiti i zavući im ruku u džep. Novinar je rekao pravu stvar i ničim nije povredio Novakov život i dela.

Petar

pre 3 godine

Ovo je članak tipično dresiranog podanika Britanske imperije, koja više nije imperija...Zanimljivo, moguće da je vrlo obrazovan, ali karakter je oblikovan centralističi u nepromenjivom poretku stvari kako to vole bogati, konzervativni Britanci. Poredak, Institucije, dobre navike...sve je to ok dok ne proviri poltron koji duva vazda u jedan rog i svemu tome daje komičan izraz. Šta reći o zaradama estradnih umetnika, estradnih sportista, estradnih političara, estradnih naučnika? Pod "estradni", ovde mislim na medijski poznati, a ne na kvalitetni. Novak jeste estradni ali niko ne može reći da nije i autentični kvalitet. Zarade su prenaduvane, naravno. Šta reći o honorarima glumaca i zašto je čovek koji ponavlja tuđe rečenice toliko vredan miliona, niko ne može da objasni jer besmisleno nema objašnjenja. Političari? Oni su ispod svakog komentara. Upotrebiti reč "zarada" za njihova primanja je anahrono. Zarada je novac dobijen za rad. Ako neurohirurg zarađuje godišnje 100 puta (bukvalno) manje od glumca, jedino što zaključujemo je da je Svet postao mesto sa teškim socijalnim poremećajima u celini...i de inflatornih elemenata na svakom koraku. Valjda zato i štampaju pare ko ludi...treba sve te budalaštine iza kojih ne stoji realna vrednost, poplaćati...

Hilldoom

pre 3 godine

Meni je apsurdno da bilo koji Britanac moze nesto da pametuje. To je kao kada bi ste uneli Coveciju ribicu u Akademiju nauka da nesto kaze.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Oce to..

A nije apsurd kad prebogati Rus dodje pa kupi neki Celzi, za stotine miliona, potrosi jos vise na neke igrace...
Kad šeik BIN KO TE PITA KOJI kupi Man SITI, pa da pola milijarde po prelaznom roku..
To je ok, trziste.. Al OVO u tenisu BAS DELUJE APSURDNO JEL?!?!?!?

ENGLEZI I NJIHOVO "CUVENO POSTENJE"

Voja

pre 3 godine

Kad se tenis ili teniseri pominju u negativnom kontekstu ubaci Đokovića,čisto da se poruka bolje razume.Ako je u pitanju afirmativan tekst nikako bez Federera,iz istog razloga.Kako je kod Anglosaksonaca sve jednostavno i lako.Jedino što ti je potrebna velika količina licemerja,a tu su bez premca.

marko

pre 3 godine

takvo je trziste. ljudi placaju da gledaju tenis uzivo i preko tv-a. ako smatrate svoj posao zanimljivim, nitko vam ne brani da u svoj ured stavite kamere, emitirate prijenos i naplacujete

011

pre 3 godine

Jeste ,slazem se da su nagradni fondovi u zadnje vreme vrtoglavo porasli ali treba da se gleda i sa druge strane,Novak zaradjuje dosta ali uz Novaka zaradju i svi koji rade sa i oko njega i od toga zive hiljde ljudi i njihove porodice,drugo koliko tek zaradjuju organizatori turnira ,Tv stanice,banke,hoteli,Lacoste'Diadore,Nike,didas itd... i svi drugi koji su ukljuceni na ovaj ili neki drugi nacin u tenis(sport uopte)prema tome po meni sportisti kao pojedninci u lancu zarada ni sucajno nisu u vrhu piramide.Mozda tako izgleda da jesu ali nisu i to treba svi da znaju.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Šta ti je karma...Da su svi ovi rođeni pre 100 godina, mogli bi da budu samo seljaci, fabrički ili lučki radnici, sirotinja koja se izdržava fizičkom snagom. Sad su elita, bogataši, al uklet je čovek, sve mu je malo...

Stanislav

pre 3 godine

Tupađija. Vrhunski zarađuju najviše od sponzora tako da novac saturnira treba da se distribuirana veći broj učesnika.
Neka objave koliko je "velika četvorka" zaradila od turnira koliko od sponzora.

JivaNS

pre 3 godine

Što se tiče tenisa, ako mlađi igrači tipa Zverev, Kirjos dobijaju mnogo manje pare za titule i finale, manje će trenirati, opast će kvalitet vrhunskih tenisera. Ma ko će da trenira servis ceo dan (i sam igram tenis), ako bude zarađivao tek malo više od nekog luzera iz prvog ili drugog kola. Jeste da su preplaćeni, ali sve to ima svoje zašto. Kakve smo mečeve gledali između vodeće trojke, pa to nije normalno. Ne treba očekivati slično od novijih generacija, ako im se ne obezbede adekvatne pare koje vrte gde burgija neće

Mile

pre 3 godine

Organizator turnira odredjuje premije kako bi tunir sto vise profitirao. Ja ne vidim da se Nadal, Feder i Tim polomise da sa nekim dele zarade. Djokovic moze samo da sugerise svoje misljenje ali on ne odlucuje o novcu. Problem je da sto su svi turniri pukli pa organizatori su us situaciji da bi radije da imaju neki turnir umesto nikakvog a sa tim zaradu.

mina

pre 3 godine

Mislim da ako Đoković ne bude mogao da zarađuje kao do sada za njega nema zime, ima još hiljadu poslova kojima se bavi ne bi li zaradio. Restorani, škole tenisa, otvaranje novih turističkih destinacija, koučing .....

skvik

pre 3 godine

@Kada um stane mrak zavlada

Upravo tako. Kapitalisticki sistem je zasnovan na principu ponude i potraznje. Ako vi imate 2 milijarde ljudi koji se loze kada neobrazovani klinci sutiraju loptu po travi, automatski imate strasno veliko trziste i mogucnost za zaradu.

Problem nase komunisticke zaostavstvine je sto je propaganda sirila ubedjenje da sto je covek obrazovaniji vise vredi. To jeste tako, ali ne u materijalnom smislu.

Problem modernog kapitalizma je eksponencijalni rast i otpornost sistema da se zaustavi i regulise. Hocete da udarite drastican porez bogatasu? Nema sanse, on ima novac bukvalno kao mala drzava i bez problema moze korumpirati ili lobirati administraciju da spreci njegov rast. Uber i Amazon su uspeli kao kompanije samo zato sto su bolje organizovali ono sto smo vec imali (taksi i postu), ali su im celnici toliko postali bogati i stvorili sistem da nijedan njihov radnik, bez obzira na sposobnost (cak i da je inzenjer sa 3-4k dolara neto mesecne plate) ne moze da izbije vrh. Vi kao visoko obrazovana osoba danas na trzistu rada na zapadu dobijate 2-5k eur neto plate, uglavnom negde oko 3k. Stavite na papir troskove, pogledajte cene nekretnina i mogucnosti za ulaganje i shvaticete da niko od njih ne moze nista bez 20 godina radnog staza.

Zadušni deda

pre 3 godine

Tekst i komentari bi mogli da budu materijal za ozbiljnu sociološku studiju, posebno kada bi se nekako obezbedili snimci postupaka svih aktera, načinjeni skrivenim kamerama... Ljudski rod srlja u devoluciju. Širom planete se umire od gladi, žeđi i izlečivih bolesti, pare samo lete, a raja o modernim gladijatorima, prostitutkama (političkim i onim drugim), "božijim" ljudima i propovedima... Bog Novac, egoizam i iluzije vladaju...