Nedelja, 12.07.2020.

14:30

Katastrofa Ferarija, dominacija Mercedesa i "ludnica" u poslednjem krugu

Luis Hamilton, vozač Mercedesa, pobedio je na drugoj trci Formule 1 ove sezone.

Izvor: SN

Katastrofa Ferarija, dominacija Mercedesa i "ludnica" u poslednjem krugu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Lesa

pre 3 godine

U pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? Nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! Lako je Dzordanu bilo u Bulsima sto nije otisao u Sarlot hornetse, pa da ga vidimo? A i ova dvojica, Tramp i Putin - qrce se nesto na celu Rusije i Amerike; neka postanu predsednici Albanije i Zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

Kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! Sto neko juce napisa, jedini problem Hamiltona je sto je englez, da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!
(andreas kisser, 12. jul 2020 19:43)
Braaavoo za komentar. Pravo u centar, Bullseye!

Divna trka juce. Crveni izbacili sami sebe u prvom krugu, Hamilton pobedio, a moj McLaren na kraju, sa malim Landom opet leteo po stazi. Samo da je bila makar malo interesentnija, bila bi to skoro savrsena trka. Recimo da je Lando opet dosao do podijuma i da je Verstapen uspeo da se odbrani od napada Botasa, bilo bi dovoljno.

Ante

pre 3 godine

Ali, Lando u zadnjih par krugova u fazonu:
. "I am Speed.. I am Speeeed...."

Hahahaha.. Tip je lud, čini mi se da sam dobio novog miljenika :D

Dlakavi ćelavac

pre 3 godine

Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:23) Evo klasičnog primera bolida ovde...

pera xangar

pre 3 godine

ovima što nije jasno kako je merc tu gde jeste, da pojasnim - u prvim godinama turbo ere (2013, 14, 15), razvoj motira je bio moguć po sistemu tokena. Svako unapređenje nosi token, imaš ih 8 na početju sezone. U tom momentu je merc snabdevao sebe, Force Idia (sada Racing Point), Williams, Sauber. Dakle 4 x 8 tokena. Imali su prostora i koristili su praktično 4 puta više unapređenja od Ferrarija i 2x više od RB (Renault snabdevao tada RB i sebe). Te 2016. Sauber prelazi na Ferrari agregate, a ulazi i Haas, pa se malo izbalansirala situacija jer je i Mclaren prešao na Renault, ali merc već ima ogromnu prednost oko motora. Ukidaju se tokeni (gle čuda jer sad više nema smisla). Pritisak timova u međuvremenu donosu niva pravila za 2021/22. i novo mešanje karata. Videćemo ko će iz toga izaći prvi. Do tada je sve zalud jer Merc ima ogromnu prednost, što se i vidi.
Tako da, možda zvuči grubo i pretenciozno, ali Merc jeste na neki način varao. Legalno.

brm

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

Ne znam kako da ti kažem, ali ne možeš da navijaš i za Ferari i za tim u isto vreme, jer te dve reči nikako ne idu zajedno već duže vremena.

đole

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.
(pratim F1 od 1968., 12. jul 2020 18:57)

Ferari ima najveći budžet u F1, bez obzira što ne osvajaju titule. Npr. jedina su ekipa koja dobija novac na osnovu Legacy-ja u F1, 50 miliona godišnje. Ferari insistira na Italijanima na ključnim pozicijama, Mercedes i Red Bull su dovodili najbolje stručnjake, ne zanima ih odakle su. Ferari je pokazao da su kao tim u raspadu i kad su imali najbolji bolid pre dve godine, sami su sebe izbacivali.

Ja znam

pre 3 godine

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

Još jedna ekipa ima Mercedesove agregate

OgiBG

pre 3 godine

Moto GP je za ovaj koncept F1 spektakl. F1 je vec duze vreme voz na cijem celu je Mercedes bez ikakve konkurencije. MM93 dominira isto koliko i Hamilton a u GP uzbudjenja koliko volis, za razliku od F1, gde je interesantna 1-2 trke godisnje!

andreas kisser

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.
(BRE!!!, 12. jul 2020 21:51)

nema potrebe da vices. sumaher je samo poslednje dve titule, 2003 i 2004. osvojio po tom sistemu bodovanja. prvih pet titula, dve u benetonu i titule 2000, 2001 i 2002. je osvojio po sistemu bodovanja gde se za prvo mesto uzimalo 10 poena, drugo 6, trece 4, cetvrto 3, zatim 2 i samo je jos sesti vozac osavajao jedna bod. taj sistem ne mnogo vise favorizovao pobednika nego ovaj sad. dakle sumi je svoje poslednje dve titule osvojio po tom sistemu koji pominjes i koji jeste ujednaceniji, ali je dotad ferari razvio toliku dominaciju da sistem bodovanja vise nije bio bitan. tako da je bezveze da drugima spocitavas da su neznalice, a ni sam ne znas o cemu pises! i ako cemo iskreno, hamiltonove klupske kolege rozberg i botas su miljama bolji vozaci od barikela ili irvajna! sumaher je definitivno medju pet najvecih vozaca svih vremena u F1, ali tvoji argumenti su pogresni.

Bolesni skot

pre 3 godine

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?
(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Kad sam pre koju godinu napisao da turbo šestak ne može da se poredi ni po čemu sa atmosfercem osmakom, a posebno po zvuku koji kod atmosferca otkida, dok mi turbo zviči kao motokiltivator, dobio sam sto minusa...
Ostajem pri tome... Inače bio sam na nekoliko trka (Monca, Hungaroring, Celtveg...)... zvuk atmosferca je pola F1!
Jedino mazda 767, pobednica Le Mana '91. sa Vankelom zvuči bolje...

The Dictator

pre 3 godine

30 krugova na mekim gumama, a komentator ne moze da veruje da moze 40 na srednje tvrdim.
(evoba, 12. jul 2020 16:28)

Još sa lakšim bolidom.... nisam mogao da verujem kada je rekao da će Botas možda na tvrde da pređe.

nowave7

pre 3 godine

@pratim F1 od 1968

Istina, u potpunosti ste u pravu, no i za to postoji rešenje, a moglo bi da se primeni i na ovo divljanje u fudbalu, a zove se salary cap. Postoje razni modaliteti, ali svakako ćete se složiti da nije u redu da neko najbogatiji ovako dominira nekim takmičenjem. Apsolutno ubija svu neizvesnost i čar.

BRE!!!

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.

ferrari

pre 3 godine

Navijac sam Ferrarija. Nije mi jasno jedno. Kako to da je Ferrari ovoliko inferioran? Razumem da si slabiji od protivnika, ali da ovoliko budu slabiji?!? Oni vise nisu konkurenti ne Mercedesu, vec nikom!!! Ne mogu da verujem.

Vladimir

pre 3 godine

Koliko je mercedes dominantan, pokazuje to da i Botas koji je prosecan vozac, uvek blizu Hamiltona, a od njega ima bar 5,6 boljih vozaca, a uvek su daleko iza njega, to pokazuje da Lafiti i Rasel voze mercedes, sigurno bi se oni dvojica borili za titulu

Smeh

pre 3 godine

Nije vam bilo jasno posle prve trke ko će dominirati ove godine? Kako beše, fenomenalna trka, odavno nije bila bolja trka a realnost je takva da nije bilo sigurnosnih vozila poredak bi bio sličan kao danas. I razlike bi bile iste. I lepo reče čovek, pare dominiraju. Mercedes ulaže najviše plus imaju veliki lobi u F1 pa im je dozvoljeno nešto što drugima nije. Primer je DAS sistem koji samo oni koriste a već sledeće sezone će biti zabranjen. Jednostavno na ne fer način prave prednost u odnosu na druge ali to nije ništa novo. Odavno to rade timovi na vrhu. Barem do 2022 će to Mercedes raditi.

Ridah

pre 3 godine

@(The Wolf, 12. jul 2020 18:46)

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.

andreas kisser

pre 3 godine

(The Wolf, 12. jul 2020 18:46) Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

u pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! lako je dzordanu bilo u bulsima sto nije otisao u sarlot hornetse pa da ga vidimo? a i ova dvojica, tramp i putin - qrce se nesto na celu rusije i amerike; neka postanu predsernici albanije i zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! sto neko juce napisa, jedini problem hamiltona je sto je englez. da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!

Fanatik

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)
(Dusan, 12. jul 2020 17:49

Dobro, na stranu što i imaju najbolji bolid, ali ajde reci ti meni zašto i ferari i red bul ne naprave takav bolid kad je očigledno da te ekipe imaju dosta novca kao i Mercedes? Prošle godine kad su imali bolid koji je mogao da priđe Mercedesu (Ferari), šta su radili Lekler a pogotovo Fetel? Sudarali se sami, okretali na stazi, završavali u ogradi. Dajte ljudi šta pričate. I dok je vozio za Meklaren, Hamilton je vozač koji je najmanje grešio od svih vozača ubedljivo. Lik je konkurentan za titulu od kada vozi Formulu. Ne mogu da verujem da kritikujete Mercedes, koji je kad se vratio u formulu 1 prošao određeni period napredovanja (dok je Šumi vozio za njih) pa tek onda sklopio pobednički bolid. Zašto to ne urade Ferari i Red Bul(posebno Ferari). Mislim da tu nema izgovora obzirom da im je poslednji šampion Kimi i to u svom prvom mandatu u njihovom sedištu, znači ljudi nemaju 12 godina titulu.

pratim F1 od 1968.

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.

The Wolf

pre 3 godine

@Dusan

Niko ne brani ostalim ekipama na gridu da takođe naprave svemirski brod. Imaju resurse, pogotovo Ferrari i Red Bull za tako nešto. E sada što su jedni sposobni, a drugi nesposobni...

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

samo pitam@ Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!

Fanatik

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:21)

A zašto je Mercedes imao 3 godine prednosti kad su i ovi imali para da naprave to što je Mercedes napravio? Objasni mi. Možda zato što je Toto Volf genije koji je preobratio ekipu i zato što se Mercedes kao tim trudi mnogo više nego ostali timovi. Nisu mogli da ih ponesete u šampionatu, nisam rekao da su mogli, loše si protumačio. U drugom delu sezone kada je Lekler pobedio u dve trke, Fetel u jednoj, i uzeli par pol-pozicija jesu imali bolid kao Mercedesov. Ali nisu to znali da iskoriste, to je već do vozača a ne do bolida

samo pitam

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 16:52)

Lupio si za sve pare. Ko je zabranjiva pogone? Ljudi od kraja prošle sezone rade na unapredjenju bolida. Taj bolid je testiran u Španiji u Januaru

eustahije

pre 3 godine

Ala se nalupaste za TV gledanost F1, za sve pare...

https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-broadcast-to-1-9-billion-fans-in-2019.4IeYkWSoexxSIeJyuTrk22.html

got

pre 3 godine

Mercedes je druga dimenzija u odnosu na ostale konstruktore. Imali bi duplu pobedu i prosle nedleje, da "safety car" potpuno bespotrebno nije izasao treci put na stazu, kada nije bilo nikakve opasnosti po bilo koga.
A da sam gazda Ferarija, oba vozaca bih oterao koliko danas u toku trke i naredio im da vrate sve pare koje su dobili. I kamatu. I kamatu na kamatu. I kamatine kamate kamatu.

Dusan

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)

Ridah

pre 3 godine

@(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Zaboravio sam po tri nule, moja greška. 2008 je bilo 600 miliona gledalaca, a 2018. je bilo 352 miliona. To je Skysport objavio.

DWDD

pre 3 godine

Le Clerck sa ilegalnim bolidom prosle sezone ( bili skoro 1,2 sec brzi na pravcu od ostalih) izgradio ime . Kao on je veliki talenat bla, bla...
Jedini pravi talenat koji moze malkice da se suprotstavi Merc. je Max Verstappen.

Ridah

pre 3 godine

@(eustahije, 12. jul 2020 17:33)

To je kumulativna gledanost od 2 milijarde. Ako tako računamo onda fudbal gleda 200 milijardi ljudi. :) Skysport je objavio da je izgubio 2 miliona pretplatnika, i da je nekad prosečan gledalac odgledao 10 trka a sada samo jednu.

Goran

pre 3 godine

Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (šuvaklija, 12. jul 2020 16:25)


Čekaj bre malo druže smaraš više sa tim mercedes kupom,ako su uvedena određena pravila ona važe za sve timove zar ne?
Jel brani neko ferariju kao i ostalim timovima da naprave bolid koji će da bude konkurentan mercedesovom,pa ne brani jel' tako,pa u čemu je onda problem?
Isto tako je i Ferrari bio nadmoćan sa Šumijem pre dvadesetak godina ,ali zasluženo imali su najbolji bolid sa najboljim vozačem i to niko ne spori...
E sad što su se vremena promenila i što sad neki drugi tim ima najbolji bolid sa sve najboljim vozačem ,to je nešto što će svaki zdravorazumski i neostrašćeni čovek da prihvati tako kako jeste !

Fanatik

pre 3 godine

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.
(Ridah, 12. jul 2020 17:12)

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?

Ridah

pre 3 godine

@(Goran Loznica, 12. jul 2020 16:48)

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona!
(The Wolf, 12. jul 2020 17:05)

Nema ova pobeda veze sa Hamiltonom već samo sa inžinjerima Mercedesa. Kad god imamo 1-2 iz istog tima to znači da je bolid perfektan. Da je Botas bio 4.-5. a Hamilton prvi, onda bi mogli da kažemo da je Hamilton odlično vozio i osvojio pobedu.

Will Mosley

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Borko, 12. jul 2020 15:16)  

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Maja, 12. jul 2020 15:12)  

Renoovci Kme Kme Kme.

crnogorac

pre 3 godine

2144
Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35

Vidim procitao si moj komentar na naslovu za kvalifikavije ka koristis sad to u korist ferarijevaca. Kme, kme. Go Lewis!!

alek

pre 3 godine

Percepcija
označava proces primanja i dekodiranja govora.

Ako bi neko mogao konentatoru da skrene paznju,kad vec sam ne shvata da pogresno koristi rec,ali bas puno.

E

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!
(Kiza, 12. jul 2020 15:37)

Hahah, kako je on danas ista skrivio boga ti ? Ni luk jeo ni luk mirisao...

Vuja

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.
(Administrator, 12. jul 2020 14:57)
Ljudi da li je ovo normalno. Pa Hamilton ima Boteve. Kakvo ludilo.

pera xangar

pre 3 godine

Šta vam govore podaci ove trke. Svima puna usta priče o prevari Ferrarija, a pojavljuje nam se rozi Mercedes sa očigledno kupljenim podacima od Amg Mercedesa te skače sa petog mesta bez svog tunela i zglavnog razvoja praktično 2 sek po krugu. To nikom nije čudno, a u kapitalu roze Mercedesa je i direktor Amg Mercedesa. Pravila to ekstremno zabranjuju ali niko ne biva kažnjen.
DAS uređaj je posebna priča, o tome tek ne bih. Ali Ferrari vara.

andreas kisser

pre 3 godine

Tuga od trkanja. Samo Perez pretice. Ostali voze vozic. Nista se promenilo nije. Garavi ce biti najuspesniji svih vremena nazalost.
(NR, 12. jul 2020 16:24)

sta pricas? odlicna trka, puna preticanja i uzbudjenja, kao i prethodna (ok, osim borbe za prvo mesto). noris moze vec sad da napise udzbenik "kako izvoziti podlenji krug". za njega je dzeki stjuart jos pre dve godine prognozirao da je buduci prvak sveta u F1! steta za pereza, ali sam je kriv. steta i za okona. ferari bolje ne komentarisati, mada danas bar za promenu fetel nije nista kriv.

Anfield

pre 3 godine

Ovaj Ferari ko Partizan, jadni, prepošteni i najjači i najbolji, al' im dušmani oteše sve, a Mercedes kao Zvezda, još samo da se dogovore ko je FMP 1, FMP 2 i FMP 3, recimo Meklaren, Rejsing Point i Viliams.

Rasturio Hamilton za sve pare, najveći gubitnik je Perez, ovaj Albon ne zna kad da se povuče a kad da napadne, ulazi u svaki duel, kao Max na početku karijere, a Noris je gospodar poslednjeg kruga, nestvarno je šta se njemu otvara u poslednjem krugu, svetla budućnost je pred njim.

samo pitam

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

A zašto za Ferari. Šta te to opčinjava Ferarijem? Postali su istorija

Ron Džeremić

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Borko, 12. jul 2020 15:16) 

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Maja, 12. jul 2020 15:12) 

Da li si Borko ili Maja?
(Mad Max, 12. jul 2020 15:44)

Bio je Borko, sad je Maja...

Tiimmy Turner

pre 3 godine

Williams treba da se povuče iz šampionata, šteta za tako veliku ekipu ali apsolutno su bez konkurencije kada je u pitanju borba za poslednje mesto

šuvaklija

pre 3 godine

@wve
Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac

Goran Loznica

pre 3 godine

Gledanost formule 1 u eri Šumahera milijardu i dvesta miliona, danas u eri hamiltona četiristo miliona?! Zvanični, lako proverljivi podaci!
(wve, 12. jul 2020 15:36) Dokle ces da kmecis moj bajane prevarantski?

Goran

pre 3 godine

Dodajte mercedesu još jedno pedeset konja a oduzmite ostalima da ne razmišlja.
(Voste, 12. jul 2020 15:51)

E pa brate,niko drugim timovima ne brani da imaju jači bolid, mercedes već godinama dominira ali potpuno zasluženo imaju čitav tim stručnjaka koji rade svoj posao kako treba i uspeh je tu...
Pravila su za sve ista, zašto je Ferrari ovoliko propao? pa neće ljudi da idu u korak sa vremenom,zadrti su sa svojim italijanizmom , ne dozvoljavaju da im dođe neko sa strane i ponudi im rešenje za oporavak, zato sada i prolaze kako prolaze,od tima koji je nekada bio sinonim za f1 ,do tima koji je iz sezone u sezonu sve gori i gori i čijoj propasti se ne nazire kraj !

Kalevra

pre 3 godine

Kako to da mi kao najpametniji narod i najbolji u svemu nemamo najbolji tim u Formuli 1.....to je sigurno svjetska urota protiv nebeskog naroda..

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.

Kiza

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!

The Wolf

pre 3 godine

Danas nam je divan dan,
Divan dan, divan dan,
Našem Raikonenu rođendan,
Rođendan, rođendan.

Živeo, živeo,
I srećan nam bio.
Živeo, živeo,
I srećan nam bio…

The Wolf

pre 3 godine

aši, taši, tanana,
Evo jedna grana,
A na grani jabuka
Kao molovana.
Doleteće ptičica,
Ljuljnuće se grana,
Otpašće jabuka, –
Dignuće je Ana.

Taši, moja, pa moja,
Nosi deda seboja,
Na seboju šara,
To je bubamara.
Bubamara lepeta,
Ne boji se deteta,
Na ruku mu sleta
Sa seboja cveta.

Taši, bela, debela,
Sva su deca vesela,
Doneo im čika
Iz šume lešnika,
Jela bi i Ljuba,
Ali nema zuba,
Zato joj je seka
Uzvarila mleka.

BRE!!!

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.

Administrator

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.

BRE!!!

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.

Ron Džeremić

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Borko, 12. jul 2020 15:16) 

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Maja, 12. jul 2020 15:12) 

Da li si Borko ili Maja?
(Mad Max, 12. jul 2020 15:44)

Bio je Borko, sad je Maja...

pera xangar

pre 3 godine

Šta vam govore podaci ove trke. Svima puna usta priče o prevari Ferrarija, a pojavljuje nam se rozi Mercedes sa očigledno kupljenim podacima od Amg Mercedesa te skače sa petog mesta bez svog tunela i zglavnog razvoja praktično 2 sek po krugu. To nikom nije čudno, a u kapitalu roze Mercedesa je i direktor Amg Mercedesa. Pravila to ekstremno zabranjuju ali niko ne biva kažnjen.
DAS uređaj je posebna priča, o tome tek ne bih. Ali Ferrari vara.

andreas kisser

pre 3 godine

Tuga od trkanja. Samo Perez pretice. Ostali voze vozic. Nista se promenilo nije. Garavi ce biti najuspesniji svih vremena nazalost.
(NR, 12. jul 2020 16:24)

sta pricas? odlicna trka, puna preticanja i uzbudjenja, kao i prethodna (ok, osim borbe za prvo mesto). noris moze vec sad da napise udzbenik "kako izvoziti podlenji krug". za njega je dzeki stjuart jos pre dve godine prognozirao da je buduci prvak sveta u F1! steta za pereza, ali sam je kriv. steta i za okona. ferari bolje ne komentarisati, mada danas bar za promenu fetel nije nista kriv.

E

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!
(Kiza, 12. jul 2020 15:37)

Hahah, kako je on danas ista skrivio boga ti ? Ni luk jeo ni luk mirisao...

Vuja

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.
(Administrator, 12. jul 2020 14:57)
Ljudi da li je ovo normalno. Pa Hamilton ima Boteve. Kakvo ludilo.

Goran

pre 3 godine

Dodajte mercedesu još jedno pedeset konja a oduzmite ostalima da ne razmišlja.
(Voste, 12. jul 2020 15:51)

E pa brate,niko drugim timovima ne brani da imaju jači bolid, mercedes već godinama dominira ali potpuno zasluženo imaju čitav tim stručnjaka koji rade svoj posao kako treba i uspeh je tu...
Pravila su za sve ista, zašto je Ferrari ovoliko propao? pa neće ljudi da idu u korak sa vremenom,zadrti su sa svojim italijanizmom , ne dozvoljavaju da im dođe neko sa strane i ponudi im rešenje za oporavak, zato sada i prolaze kako prolaze,od tima koji je nekada bio sinonim za f1 ,do tima koji je iz sezone u sezonu sve gori i gori i čijoj propasti se ne nazire kraj !

andreas kisser

pre 3 godine

(The Wolf, 12. jul 2020 18:46) Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

u pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! lako je dzordanu bilo u bulsima sto nije otisao u sarlot hornetse pa da ga vidimo? a i ova dvojica, tramp i putin - qrce se nesto na celu rusije i amerike; neka postanu predsernici albanije i zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! sto neko juce napisa, jedini problem hamiltona je sto je englez. da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!

Kalevra

pre 3 godine

Kako to da mi kao najpametniji narod i najbolji u svemu nemamo najbolji tim u Formuli 1.....to je sigurno svjetska urota protiv nebeskog naroda..

Goran

pre 3 godine

Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (šuvaklija, 12. jul 2020 16:25)


Čekaj bre malo druže smaraš više sa tim mercedes kupom,ako su uvedena određena pravila ona važe za sve timove zar ne?
Jel brani neko ferariju kao i ostalim timovima da naprave bolid koji će da bude konkurentan mercedesovom,pa ne brani jel' tako,pa u čemu je onda problem?
Isto tako je i Ferrari bio nadmoćan sa Šumijem pre dvadesetak godina ,ali zasluženo imali su najbolji bolid sa najboljim vozačem i to niko ne spori...
E sad što su se vremena promenila i što sad neki drugi tim ima najbolji bolid sa sve najboljim vozačem ,to je nešto što će svaki zdravorazumski i neostrašćeni čovek da prihvati tako kako jeste !

samo pitam

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

A zašto za Ferari. Šta te to opčinjava Ferarijem? Postali su istorija

got

pre 3 godine

Mercedes je druga dimenzija u odnosu na ostale konstruktore. Imali bi duplu pobedu i prosle nedleje, da "safety car" potpuno bespotrebno nije izasao treci put na stazu, kada nije bilo nikakve opasnosti po bilo koga.
A da sam gazda Ferarija, oba vozaca bih oterao koliko danas u toku trke i naredio im da vrate sve pare koje su dobili. I kamatu. I kamatu na kamatu. I kamatine kamate kamatu.

Fanatik

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)
(Dusan, 12. jul 2020 17:49

Dobro, na stranu što i imaju najbolji bolid, ali ajde reci ti meni zašto i ferari i red bul ne naprave takav bolid kad je očigledno da te ekipe imaju dosta novca kao i Mercedes? Prošle godine kad su imali bolid koji je mogao da priđe Mercedesu (Ferari), šta su radili Lekler a pogotovo Fetel? Sudarali se sami, okretali na stazi, završavali u ogradi. Dajte ljudi šta pričate. I dok je vozio za Meklaren, Hamilton je vozač koji je najmanje grešio od svih vozača ubedljivo. Lik je konkurentan za titulu od kada vozi Formulu. Ne mogu da verujem da kritikujete Mercedes, koji je kad se vratio u formulu 1 prošao određeni period napredovanja (dok je Šumi vozio za njih) pa tek onda sklopio pobednički bolid. Zašto to ne urade Ferari i Red Bul(posebno Ferari). Mislim da tu nema izgovora obzirom da im je poslednji šampion Kimi i to u svom prvom mandatu u njihovom sedištu, znači ljudi nemaju 12 godina titulu.

ferrari

pre 3 godine

Navijac sam Ferrarija. Nije mi jasno jedno. Kako to da je Ferrari ovoliko inferioran? Razumem da si slabiji od protivnika, ali da ovoliko budu slabiji?!? Oni vise nisu konkurenti ne Mercedesu, vec nikom!!! Ne mogu da verujem.

Administrator

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.

The Wolf

pre 3 godine

@Dusan

Niko ne brani ostalim ekipama na gridu da takođe naprave svemirski brod. Imaju resurse, pogotovo Ferrari i Red Bull za tako nešto. E sada što su jedni sposobni, a drugi nesposobni...

Tiimmy Turner

pre 3 godine

Williams treba da se povuče iz šampionata, šteta za tako veliku ekipu ali apsolutno su bez konkurencije kada je u pitanju borba za poslednje mesto

Anfield

pre 3 godine

Ovaj Ferari ko Partizan, jadni, prepošteni i najjači i najbolji, al' im dušmani oteše sve, a Mercedes kao Zvezda, još samo da se dogovore ko je FMP 1, FMP 2 i FMP 3, recimo Meklaren, Rejsing Point i Viliams.

Rasturio Hamilton za sve pare, najveći gubitnik je Perez, ovaj Albon ne zna kad da se povuče a kad da napadne, ulazi u svaki duel, kao Max na početku karijere, a Noris je gospodar poslednjeg kruga, nestvarno je šta se njemu otvara u poslednjem krugu, svetla budućnost je pred njim.

Kiza

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona!
(The Wolf, 12. jul 2020 17:05)

Nema ova pobeda veze sa Hamiltonom već samo sa inžinjerima Mercedesa. Kad god imamo 1-2 iz istog tima to znači da je bolid perfektan. Da je Botas bio 4.-5. a Hamilton prvi, onda bi mogli da kažemo da je Hamilton odlično vozio i osvojio pobedu.

pratim F1 od 1968.

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.

DWDD

pre 3 godine

Le Clerck sa ilegalnim bolidom prosle sezone ( bili skoro 1,2 sec brzi na pravcu od ostalih) izgradio ime . Kao on je veliki talenat bla, bla...
Jedini pravi talenat koji moze malkice da se suprotstavi Merc. je Max Verstappen.

šuvaklija

pre 3 godine

@wve
Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac

Fanatik

pre 3 godine

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.
(Ridah, 12. jul 2020 17:12)

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?

Goran Loznica

pre 3 godine

Gledanost formule 1 u eri Šumahera milijardu i dvesta miliona, danas u eri hamiltona četiristo miliona?! Zvanični, lako proverljivi podaci!
(wve, 12. jul 2020 15:36) Dokle ces da kmecis moj bajane prevarantski?

Vladimir

pre 3 godine

Koliko je mercedes dominantan, pokazuje to da i Botas koji je prosecan vozac, uvek blizu Hamiltona, a od njega ima bar 5,6 boljih vozaca, a uvek su daleko iza njega, to pokazuje da Lafiti i Rasel voze mercedes, sigurno bi se oni dvojica borili za titulu

Fanatik

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:21)

A zašto je Mercedes imao 3 godine prednosti kad su i ovi imali para da naprave to što je Mercedes napravio? Objasni mi. Možda zato što je Toto Volf genije koji je preobratio ekipu i zato što se Mercedes kao tim trudi mnogo više nego ostali timovi. Nisu mogli da ih ponesete u šampionatu, nisam rekao da su mogli, loše si protumačio. U drugom delu sezone kada je Lekler pobedio u dve trke, Fetel u jednoj, i uzeli par pol-pozicija jesu imali bolid kao Mercedesov. Ali nisu to znali da iskoriste, to je već do vozača a ne do bolida

samo pitam

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 16:52)

Lupio si za sve pare. Ko je zabranjiva pogone? Ljudi od kraja prošle sezone rade na unapredjenju bolida. Taj bolid je testiran u Španiji u Januaru

crnogorac

pre 3 godine

2144
Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35

Vidim procitao si moj komentar na naslovu za kvalifikavije ka koristis sad to u korist ferarijevaca. Kme, kme. Go Lewis!!

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.

Dusan

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)

đole

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.
(pratim F1 od 1968., 12. jul 2020 18:57)

Ferari ima najveći budžet u F1, bez obzira što ne osvajaju titule. Npr. jedina su ekipa koja dobija novac na osnovu Legacy-ja u F1, 50 miliona godišnje. Ferari insistira na Italijanima na ključnim pozicijama, Mercedes i Red Bull su dovodili najbolje stručnjake, ne zanima ih odakle su. Ferari je pokazao da su kao tim u raspadu i kad su imali najbolji bolid pre dve godine, sami su sebe izbacivali.

The Wolf

pre 3 godine

Danas nam je divan dan,
Divan dan, divan dan,
Našem Raikonenu rođendan,
Rođendan, rođendan.

Živeo, živeo,
I srećan nam bio.
Živeo, živeo,
I srećan nam bio…

Smeh

pre 3 godine

Nije vam bilo jasno posle prve trke ko će dominirati ove godine? Kako beše, fenomenalna trka, odavno nije bila bolja trka a realnost je takva da nije bilo sigurnosnih vozila poredak bi bio sličan kao danas. I razlike bi bile iste. I lepo reče čovek, pare dominiraju. Mercedes ulaže najviše plus imaju veliki lobi u F1 pa im je dozvoljeno nešto što drugima nije. Primer je DAS sistem koji samo oni koriste a već sledeće sezone će biti zabranjen. Jednostavno na ne fer način prave prednost u odnosu na druge ali to nije ništa novo. Odavno to rade timovi na vrhu. Barem do 2022 će to Mercedes raditi.

andreas kisser

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.
(BRE!!!, 12. jul 2020 21:51)

nema potrebe da vices. sumaher je samo poslednje dve titule, 2003 i 2004. osvojio po tom sistemu bodovanja. prvih pet titula, dve u benetonu i titule 2000, 2001 i 2002. je osvojio po sistemu bodovanja gde se za prvo mesto uzimalo 10 poena, drugo 6, trece 4, cetvrto 3, zatim 2 i samo je jos sesti vozac osavajao jedna bod. taj sistem ne mnogo vise favorizovao pobednika nego ovaj sad. dakle sumi je svoje poslednje dve titule osvojio po tom sistemu koji pominjes i koji jeste ujednaceniji, ali je dotad ferari razvio toliku dominaciju da sistem bodovanja vise nije bio bitan. tako da je bezveze da drugima spocitavas da su neznalice, a ni sam ne znas o cemu pises! i ako cemo iskreno, hamiltonove klupske kolege rozberg i botas su miljama bolji vozaci od barikela ili irvajna! sumaher je definitivno medju pet najvecih vozaca svih vremena u F1, ali tvoji argumenti su pogresni.

eustahije

pre 3 godine

Ala se nalupaste za TV gledanost F1, za sve pare...

https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-broadcast-to-1-9-billion-fans-in-2019.4IeYkWSoexxSIeJyuTrk22.html

Ridah

pre 3 godine

@(The Wolf, 12. jul 2020 18:46)

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.

alek

pre 3 godine

Percepcija
označava proces primanja i dekodiranja govora.

Ako bi neko mogao konentatoru da skrene paznju,kad vec sam ne shvata da pogresno koristi rec,ali bas puno.

Ridah

pre 3 godine

@(Goran Loznica, 12. jul 2020 16:48)

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.

The Dictator

pre 3 godine

30 krugova na mekim gumama, a komentator ne moze da veruje da moze 40 na srednje tvrdim.
(evoba, 12. jul 2020 16:28)

Još sa lakšim bolidom.... nisam mogao da verujem kada je rekao da će Botas možda na tvrde da pređe.

Ridah

pre 3 godine

@(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Zaboravio sam po tri nule, moja greška. 2008 je bilo 600 miliona gledalaca, a 2018. je bilo 352 miliona. To je Skysport objavio.

Ridah

pre 3 godine

@(eustahije, 12. jul 2020 17:33)

To je kumulativna gledanost od 2 milijarde. Ako tako računamo onda fudbal gleda 200 milijardi ljudi. :) Skysport je objavio da je izgubio 2 miliona pretplatnika, i da je nekad prosečan gledalac odgledao 10 trka a sada samo jednu.

Bolesni skot

pre 3 godine

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?
(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Kad sam pre koju godinu napisao da turbo šestak ne može da se poredi ni po čemu sa atmosfercem osmakom, a posebno po zvuku koji kod atmosferca otkida, dok mi turbo zviči kao motokiltivator, dobio sam sto minusa...
Ostajem pri tome... Inače bio sam na nekoliko trka (Monca, Hungaroring, Celtveg...)... zvuk atmosferca je pola F1!
Jedino mazda 767, pobednica Le Mana '91. sa Vankelom zvuči bolje...

Will Mosley

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Borko, 12. jul 2020 15:16)  

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Maja, 12. jul 2020 15:12)  

Renoovci Kme Kme Kme.

Dlakavi ćelavac

pre 3 godine

Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:23) Evo klasičnog primera bolida ovde...

Ante

pre 3 godine

Ali, Lando u zadnjih par krugova u fazonu:
. "I am Speed.. I am Speeeed...."

Hahahaha.. Tip je lud, čini mi se da sam dobio novog miljenika :D

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

samo pitam@ Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!

OgiBG

pre 3 godine

Moto GP je za ovaj koncept F1 spektakl. F1 je vec duze vreme voz na cijem celu je Mercedes bez ikakve konkurencije. MM93 dominira isto koliko i Hamilton a u GP uzbudjenja koliko volis, za razliku od F1, gde je interesantna 1-2 trke godisnje!

pera xangar

pre 3 godine

ovima što nije jasno kako je merc tu gde jeste, da pojasnim - u prvim godinama turbo ere (2013, 14, 15), razvoj motira je bio moguć po sistemu tokena. Svako unapređenje nosi token, imaš ih 8 na početju sezone. U tom momentu je merc snabdevao sebe, Force Idia (sada Racing Point), Williams, Sauber. Dakle 4 x 8 tokena. Imali su prostora i koristili su praktično 4 puta više unapređenja od Ferrarija i 2x više od RB (Renault snabdevao tada RB i sebe). Te 2016. Sauber prelazi na Ferrari agregate, a ulazi i Haas, pa se malo izbalansirala situacija jer je i Mclaren prešao na Renault, ali merc već ima ogromnu prednost oko motora. Ukidaju se tokeni (gle čuda jer sad više nema smisla). Pritisak timova u međuvremenu donosu niva pravila za 2021/22. i novo mešanje karata. Videćemo ko će iz toga izaći prvi. Do tada je sve zalud jer Merc ima ogromnu prednost, što se i vidi.
Tako da, možda zvuči grubo i pretenciozno, ali Merc jeste na neki način varao. Legalno.

brm

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

Ne znam kako da ti kažem, ali ne možeš da navijaš i za Ferari i za tim u isto vreme, jer te dve reči nikako ne idu zajedno već duže vremena.

nowave7

pre 3 godine

@pratim F1 od 1968

Istina, u potpunosti ste u pravu, no i za to postoji rešenje, a moglo bi da se primeni i na ovo divljanje u fudbalu, a zove se salary cap. Postoje razni modaliteti, ali svakako ćete se složiti da nije u redu da neko najbogatiji ovako dominira nekim takmičenjem. Apsolutno ubija svu neizvesnost i čar.

The Wolf

pre 3 godine

aši, taši, tanana,
Evo jedna grana,
A na grani jabuka
Kao molovana.
Doleteće ptičica,
Ljuljnuće se grana,
Otpašće jabuka, –
Dignuće je Ana.

Taši, moja, pa moja,
Nosi deda seboja,
Na seboju šara,
To je bubamara.
Bubamara lepeta,
Ne boji se deteta,
Na ruku mu sleta
Sa seboja cveta.

Taši, bela, debela,
Sva su deca vesela,
Doneo im čika
Iz šume lešnika,
Jela bi i Ljuba,
Ali nema zuba,
Zato joj je seka
Uzvarila mleka.

Ja znam

pre 3 godine

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

Još jedna ekipa ima Mercedesove agregate

Lesa

pre 3 godine

U pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? Nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! Lako je Dzordanu bilo u Bulsima sto nije otisao u Sarlot hornetse, pa da ga vidimo? A i ova dvojica, Tramp i Putin - qrce se nesto na celu Rusije i Amerike; neka postanu predsednici Albanije i Zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

Kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! Sto neko juce napisa, jedini problem Hamiltona je sto je englez, da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!
(andreas kisser, 12. jul 2020 19:43)
Braaavoo za komentar. Pravo u centar, Bullseye!

Divna trka juce. Crveni izbacili sami sebe u prvom krugu, Hamilton pobedio, a moj McLaren na kraju, sa malim Landom opet leteo po stazi. Samo da je bila makar malo interesentnija, bila bi to skoro savrsena trka. Recimo da je Lando opet dosao do podijuma i da je Verstapen uspeo da se odbrani od napada Botasa, bilo bi dovoljno.

BRE!!!

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.

BRE!!!

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.

Administrator

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.

The Wolf

pre 3 godine

aši, taši, tanana,
Evo jedna grana,
A na grani jabuka
Kao molovana.
Doleteće ptičica,
Ljuljnuće se grana,
Otpašće jabuka, –
Dignuće je Ana.

Taši, moja, pa moja,
Nosi deda seboja,
Na seboju šara,
To je bubamara.
Bubamara lepeta,
Ne boji se deteta,
Na ruku mu sleta
Sa seboja cveta.

Taši, bela, debela,
Sva su deca vesela,
Doneo im čika
Iz šume lešnika,
Jela bi i Ljuba,
Ali nema zuba,
Zato joj je seka
Uzvarila mleka.

Goran Loznica

pre 3 godine

Gledanost formule 1 u eri Šumahera milijardu i dvesta miliona, danas u eri hamiltona četiristo miliona?! Zvanični, lako proverljivi podaci!
(wve, 12. jul 2020 15:36) Dokle ces da kmecis moj bajane prevarantski?

pera xangar

pre 3 godine

Šta vam govore podaci ove trke. Svima puna usta priče o prevari Ferrarija, a pojavljuje nam se rozi Mercedes sa očigledno kupljenim podacima od Amg Mercedesa te skače sa petog mesta bez svog tunela i zglavnog razvoja praktično 2 sek po krugu. To nikom nije čudno, a u kapitalu roze Mercedesa je i direktor Amg Mercedesa. Pravila to ekstremno zabranjuju ali niko ne biva kažnjen.
DAS uređaj je posebna priča, o tome tek ne bih. Ali Ferrari vara.

Kiza

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!

The Wolf

pre 3 godine

Danas nam je divan dan,
Divan dan, divan dan,
Našem Raikonenu rođendan,
Rođendan, rođendan.

Živeo, živeo,
I srećan nam bio.
Živeo, živeo,
I srećan nam bio…

šuvaklija

pre 3 godine

@wve
Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac

samo pitam

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

A zašto za Ferari. Šta te to opčinjava Ferarijem? Postali su istorija

crnogorac

pre 3 godine

2144
Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35

Vidim procitao si moj komentar na naslovu za kvalifikavije ka koristis sad to u korist ferarijevaca. Kme, kme. Go Lewis!!

Ridah

pre 3 godine

@(The Wolf, 12. jul 2020 18:46)

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.

Will Mosley

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Borko, 12. jul 2020 15:16)  

Ferarijevci Kme Kme Kme  
(Maja, 12. jul 2020 15:12)  

Renoovci Kme Kme Kme.

Goran

pre 3 godine

Dodajte mercedesu još jedno pedeset konja a oduzmite ostalima da ne razmišlja.
(Voste, 12. jul 2020 15:51)

E pa brate,niko drugim timovima ne brani da imaju jači bolid, mercedes već godinama dominira ali potpuno zasluženo imaju čitav tim stručnjaka koji rade svoj posao kako treba i uspeh je tu...
Pravila su za sve ista, zašto je Ferrari ovoliko propao? pa neće ljudi da idu u korak sa vremenom,zadrti su sa svojim italijanizmom , ne dozvoljavaju da im dođe neko sa strane i ponudi im rešenje za oporavak, zato sada i prolaze kako prolaze,od tima koji je nekada bio sinonim za f1 ,do tima koji je iz sezone u sezonu sve gori i gori i čijoj propasti se ne nazire kraj !

DWDD

pre 3 godine

Le Clerck sa ilegalnim bolidom prosle sezone ( bili skoro 1,2 sec brzi na pravcu od ostalih) izgradio ime . Kao on je veliki talenat bla, bla...
Jedini pravi talenat koji moze malkice da se suprotstavi Merc. je Max Verstappen.

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.

Anfield

pre 3 godine

Ovaj Ferari ko Partizan, jadni, prepošteni i najjači i najbolji, al' im dušmani oteše sve, a Mercedes kao Zvezda, još samo da se dogovore ko je FMP 1, FMP 2 i FMP 3, recimo Meklaren, Rejsing Point i Viliams.

Rasturio Hamilton za sve pare, najveći gubitnik je Perez, ovaj Albon ne zna kad da se povuče a kad da napadne, ulazi u svaki duel, kao Max na početku karijere, a Noris je gospodar poslednjeg kruga, nestvarno je šta se njemu otvara u poslednjem krugu, svetla budućnost je pred njim.

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona!
(The Wolf, 12. jul 2020 17:05)

Nema ova pobeda veze sa Hamiltonom već samo sa inžinjerima Mercedesa. Kad god imamo 1-2 iz istog tima to znači da je bolid perfektan. Da je Botas bio 4.-5. a Hamilton prvi, onda bi mogli da kažemo da je Hamilton odlično vozio i osvojio pobedu.

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

samo pitam@ Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!

Dusan

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)

andreas kisser

pre 3 godine

(The Wolf, 12. jul 2020 18:46) Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

u pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! lako je dzordanu bilo u bulsima sto nije otisao u sarlot hornetse pa da ga vidimo? a i ova dvojica, tramp i putin - qrce se nesto na celu rusije i amerike; neka postanu predsernici albanije i zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! sto neko juce napisa, jedini problem hamiltona je sto je englez. da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!

andreas kisser

pre 3 godine

Tuga od trkanja. Samo Perez pretice. Ostali voze vozic. Nista se promenilo nije. Garavi ce biti najuspesniji svih vremena nazalost.
(NR, 12. jul 2020 16:24)

sta pricas? odlicna trka, puna preticanja i uzbudjenja, kao i prethodna (ok, osim borbe za prvo mesto). noris moze vec sad da napise udzbenik "kako izvoziti podlenji krug". za njega je dzeki stjuart jos pre dve godine prognozirao da je buduci prvak sveta u F1! steta za pereza, ali sam je kriv. steta i za okona. ferari bolje ne komentarisati, mada danas bar za promenu fetel nije nista kriv.

Goran

pre 3 godine

Hahahaha e neka si izbunario sva ti cast, ziva istina i smo da dodam ovo je ustvari Merceds kup jer isti nije nikada mogao da napravi V10 ili V12 cudoviste koji je konkurentan Ferrarijevom zato su i ovo smece KERS DRS malo litrazni motori i ostale anomalije isforsirali jer su oni ti koji imaju armiju inzenjera koji to mogu da mrse o ekologiji i ostalim budalastinama u F1 zahvaljujuci istom tom poganom MB danas nema Jaguara, Lotusa, Forda .... ali se zato ucureo Renault na mala vrata i pomrsio im malo rac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (šuvaklija, 12. jul 2020 16:25)


Čekaj bre malo druže smaraš više sa tim mercedes kupom,ako su uvedena određena pravila ona važe za sve timove zar ne?
Jel brani neko ferariju kao i ostalim timovima da naprave bolid koji će da bude konkurentan mercedesovom,pa ne brani jel' tako,pa u čemu je onda problem?
Isto tako je i Ferrari bio nadmoćan sa Šumijem pre dvadesetak godina ,ali zasluženo imali su najbolji bolid sa najboljim vozačem i to niko ne spori...
E sad što su se vremena promenila i što sad neki drugi tim ima najbolji bolid sa sve najboljim vozačem ,to je nešto što će svaki zdravorazumski i neostrašćeni čovek da prihvati tako kako jeste !

Ridah

pre 3 godine

@(Goran Loznica, 12. jul 2020 16:48)

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.

Vladimir

pre 3 godine

Koliko je mercedes dominantan, pokazuje to da i Botas koji je prosecan vozac, uvek blizu Hamiltona, a od njega ima bar 5,6 boljih vozaca, a uvek su daleko iza njega, to pokazuje da Lafiti i Rasel voze mercedes, sigurno bi se oni dvojica borili za titulu

Kalevra

pre 3 godine

Kako to da mi kao najpametniji narod i najbolji u svemu nemamo najbolji tim u Formuli 1.....to je sigurno svjetska urota protiv nebeskog naroda..

Crnogorac iz Vojvodine

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.

Fanatik

pre 3 godine

Fanatik@ Zato što je Mercedes imao 3 godine prednosti u odnosu na Ferari i Reno a 4 u odnosu na Hondu...a Ferari prošle godine nije imao dobar bolid i nije bio ni blizu da pobedi u šampionatu Mercedes. Malo manje ostrašćenosti ti ne vi falilo. I Fetel i Ferštapen i Alonso i Raikonen bi bili šampioni u tom bolidu. Verovatno i Rikardo i Lekler.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:21)

A zašto je Mercedes imao 3 godine prednosti kad su i ovi imali para da naprave to što je Mercedes napravio? Objasni mi. Možda zato što je Toto Volf genije koji je preobratio ekipu i zato što se Mercedes kao tim trudi mnogo više nego ostali timovi. Nisu mogli da ih ponesete u šampionatu, nisam rekao da su mogli, loše si protumačio. U drugom delu sezone kada je Lekler pobedio u dve trke, Fetel u jednoj, i uzeli par pol-pozicija jesu imali bolid kao Mercedesov. Ali nisu to znali da iskoriste, to je već do vozača a ne do bolida

Smeh

pre 3 godine

Nije vam bilo jasno posle prve trke ko će dominirati ove godine? Kako beše, fenomenalna trka, odavno nije bila bolja trka a realnost je takva da nije bilo sigurnosnih vozila poredak bi bio sličan kao danas. I razlike bi bile iste. I lepo reče čovek, pare dominiraju. Mercedes ulaže najviše plus imaju veliki lobi u F1 pa im je dozvoljeno nešto što drugima nije. Primer je DAS sistem koji samo oni koriste a već sledeće sezone će biti zabranjen. Jednostavno na ne fer način prave prednost u odnosu na druge ali to nije ništa novo. Odavno to rade timovi na vrhu. Barem do 2022 će to Mercedes raditi.

BRE!!!

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.

Vuja

pre 3 godine

Poruka za sve na Castle-u. Ako Luis pobedi svi šaljemo poruke Kmeeeeeeeee, Kmeeeeeeee, Zli ferarijevci kukajte, Kimi alkohonen, Rozberg Barbikica, Vetel neznalica. Ako izgubi odvlačimo temu i pišemo razno razne gluposti po običaju koji nemaju veze sa temom.
(Administrator, 12. jul 2020 14:57)
Ljudi da li je ovo normalno. Pa Hamilton ima Boteve. Kakvo ludilo.

The Wolf

pre 3 godine

@Dusan

Niko ne brani ostalim ekipama na gridu da takođe naprave svemirski brod. Imaju resurse, pogotovo Ferrari i Red Bull za tako nešto. E sada što su jedni sposobni, a drugi nesposobni...

Fanatik

pre 3 godine

Ples po suvom Hamiltona!
Čas vožnje Hamiltona@
Vidi se da poznajes formulu kao kineski jezik... Nije cas voznje hamiltona nego svemirski brod Mercedesa. Da vidis kako Latifi gazi sve zive u Mercedesovom svemirskom brodu :)
(Dusan, 12. jul 2020 17:49

Dobro, na stranu što i imaju najbolji bolid, ali ajde reci ti meni zašto i ferari i red bul ne naprave takav bolid kad je očigledno da te ekipe imaju dosta novca kao i Mercedes? Prošle godine kad su imali bolid koji je mogao da priđe Mercedesu (Ferari), šta su radili Lekler a pogotovo Fetel? Sudarali se sami, okretali na stazi, završavali u ogradi. Dajte ljudi šta pričate. I dok je vozio za Meklaren, Hamilton je vozač koji je najmanje grešio od svih vozača ubedljivo. Lik je konkurentan za titulu od kada vozi Formulu. Ne mogu da verujem da kritikujete Mercedes, koji je kad se vratio u formulu 1 prošao određeni period napredovanja (dok je Šumi vozio za njih) pa tek onda sklopio pobednički bolid. Zašto to ne urade Ferari i Red Bul(posebno Ferari). Mislim da tu nema izgovora obzirom da im je poslednji šampion Kimi i to u svom prvom mandatu u njihovom sedištu, znači ljudi nemaju 12 godina titulu.

E

pre 3 godine

Fetel ne zna gde udara i sta radi evo vec trecu godinu. Covek ne ume da podnese pritisak i da sportski dozvoli da ga neko obidje. Od one trke u Nemackoj kada se iz cista mira zakucao sa vodece pozicije on nista dobro nije uradio. Kimi mu nije valjao ne valja mu ni Lekler... Dosta bre vise!
(Kiza, 12. jul 2020 15:37)

Hahah, kako je on danas ista skrivio boga ti ? Ni luk jeo ni luk mirisao...

pratim F1 od 1968.

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.

Ja znam

pre 3 godine

Nemaju resurse kao Mercedes. Mercedes je pokupovao najbolje inženjere na svetu. Potpuno Mercedesovo takmičenje. Nek podele i ostalim učesnicima isti bolid pa da vidimo ko je gde. Lako je Hamiltonu sa pola gasa da uzima titule.
(Ridah, 12. jul 2020 19:29)

Još jedna ekipa ima Mercedesove agregate

got

pre 3 godine

Mercedes je druga dimenzija u odnosu na ostale konstruktore. Imali bi duplu pobedu i prosle nedleje, da "safety car" potpuno bespotrebno nije izasao treci put na stazu, kada nije bilo nikakve opasnosti po bilo koga.
A da sam gazda Ferarija, oba vozaca bih oterao koliko danas u toku trke i naredio im da vrate sve pare koje su dobili. I kamatu. I kamatu na kamatu. I kamatine kamate kamatu.

samo pitam

pre 3 godine

Goran@ Grdno se varaš! Zašto niko, ali niko nije uložio protest na Mercedesovu pogonsku jedinicu a na Ferarijevu jeste. Red Bul kuka na kvalifikacioni mod Mercedesove pogonske jedinice ali neće da uloži protest, ali zato jeste ponosno uložio protest na Ferarijevu i sada imamo to što imamo. Samo su iz Red Bula rekli kako to da se Mercedes toliko "popravio" kada je zbog korone bilo naloženo zatvaranje svih pogona.
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 16:52)

Lupio si za sve pare. Ko je zabranjiva pogone? Ljudi od kraja prošle sezone rade na unapredjenju bolida. Taj bolid je testiran u Španiji u Januaru

eustahije

pre 3 godine

Ala se nalupaste za TV gledanost F1, za sve pare...

https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-broadcast-to-1-9-billion-fans-in-2019.4IeYkWSoexxSIeJyuTrk22.html

Ridah

pre 3 godine

@(eustahije, 12. jul 2020 17:33)

To je kumulativna gledanost od 2 milijarde. Ako tako računamo onda fudbal gleda 200 milijardi ljudi. :) Skysport je objavio da je izgubio 2 miliona pretplatnika, i da je nekad prosečan gledalac odgledao 10 trka a sada samo jednu.

Fanatik

pre 3 godine

Nažalost čovek je u pravu ali to nema veze toliko sa vozačima koliko nove generacije F1 ne zanima. Gledanost je bila 1,2 milijarde. 2008. je pala na 600000. Da bi 2018 bila 352000. To je Sky sport objavio.
(Ridah, 12. jul 2020 17:12)

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?

Ridah

pre 3 godine

@(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Zaboravio sam po tri nule, moja greška. 2008 je bilo 600 miliona gledalaca, a 2018. je bilo 352 miliona. To je Skysport objavio.

Ron Džeremić

pre 3 godine

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Borko, 12. jul 2020 15:16) 

Ferarijevci Kme Kme Kme 
(Maja, 12. jul 2020 15:12) 

Da li si Borko ili Maja?
(Mad Max, 12. jul 2020 15:44)

Bio je Borko, sad je Maja...

OgiBG

pre 3 godine

Moto GP je za ovaj koncept F1 spektakl. F1 je vec duze vreme voz na cijem celu je Mercedes bez ikakve konkurencije. MM93 dominira isto koliko i Hamilton a u GP uzbudjenja koliko volis, za razliku od F1, gde je interesantna 1-2 trke godisnje!

andreas kisser

pre 3 godine

Ljudi nemate pojma ni o cemu, a kamo li o F1. Pominjete Sumaherove titule, a tada je titulu bilo mnogo teze osvojiti jer je samo 8 vozaca moglo da osvoji bodove u trci, dok je za 1. mesto dobijano 10 bodova, za 2. 8, dakle samo 2 boda razlike! Alonsove 2 titule imaju ogroman znacaj upravo zbog toga. Danas za prvo mesto dobijate 25 bodova, a za drugo 18, dakle 7 bodova vise, sto je ogromna prednost odmah u startu. Ne znam samo kakva je to logika za prvo mesto 25, a za drugo 18, kada je u gp-u mnogo bolje po tom pitanju 25-20. Pobedom se ne stvara tolika razlika.
(BRE!!!, 12. jul 2020 21:51)

nema potrebe da vices. sumaher je samo poslednje dve titule, 2003 i 2004. osvojio po tom sistemu bodovanja. prvih pet titula, dve u benetonu i titule 2000, 2001 i 2002. je osvojio po sistemu bodovanja gde se za prvo mesto uzimalo 10 poena, drugo 6, trece 4, cetvrto 3, zatim 2 i samo je jos sesti vozac osavajao jedna bod. taj sistem ne mnogo vise favorizovao pobednika nego ovaj sad. dakle sumi je svoje poslednje dve titule osvojio po tom sistemu koji pominjes i koji jeste ujednaceniji, ali je dotad ferari razvio toliku dominaciju da sistem bodovanja vise nije bio bitan. tako da je bezveze da drugima spocitavas da su neznalice, a ni sam ne znas o cemu pises! i ako cemo iskreno, hamiltonove klupske kolege rozberg i botas su miljama bolji vozaci od barikela ili irvajna! sumaher je definitivno medju pet najvecih vozaca svih vremena u F1, ali tvoji argumenti su pogresni.

pera xangar

pre 3 godine

ovima što nije jasno kako je merc tu gde jeste, da pojasnim - u prvim godinama turbo ere (2013, 14, 15), razvoj motira je bio moguć po sistemu tokena. Svako unapređenje nosi token, imaš ih 8 na početju sezone. U tom momentu je merc snabdevao sebe, Force Idia (sada Racing Point), Williams, Sauber. Dakle 4 x 8 tokena. Imali su prostora i koristili su praktično 4 puta više unapređenja od Ferrarija i 2x više od RB (Renault snabdevao tada RB i sebe). Te 2016. Sauber prelazi na Ferrari agregate, a ulazi i Haas, pa se malo izbalansirala situacija jer je i Mclaren prešao na Renault, ali merc već ima ogromnu prednost oko motora. Ukidaju se tokeni (gle čuda jer sad više nema smisla). Pritisak timova u međuvremenu donosu niva pravila za 2021/22. i novo mešanje karata. Videćemo ko će iz toga izaći prvi. Do tada je sve zalud jer Merc ima ogromnu prednost, što se i vidi.
Tako da, možda zvuči grubo i pretenciozno, ali Merc jeste na neki način varao. Legalno.

Tiimmy Turner

pre 3 godine

Williams treba da se povuče iz šampionata, šteta za tako veliku ekipu ali apsolutno su bez konkurencije kada je u pitanju borba za poslednje mesto

alek

pre 3 godine

Percepcija
označava proces primanja i dekodiranja govora.

Ako bi neko mogao konentatoru da skrene paznju,kad vec sam ne shvata da pogresno koristi rec,ali bas puno.

brm

pre 3 godine

Poslednji ili prvi, zauvek za Ferari! Ma ko vozio za njih. Nismo kao ovi 'fanovi' Alonsa, Batona, Hamiltona, Fetela, Ferstapena, pa cak i Rozberga, pa sada opet Hamilton, ko je vec in te godine. Ne navija se za vozaca, vec za tim.
(BRE!!!, 12. jul 2020 14:35)

Ne znam kako da ti kažem, ali ne možeš da navijaš i za Ferari i za tim u isto vreme, jer te dve reči nikako ne idu zajedno već duže vremena.

Dlakavi ćelavac

pre 3 godine

Ko si ti da tako nešto meni kažeš? Nemaš ni 2 petka u F1 a pljuješ nekoga. Sinak pratim F1 40 godina i znam šta pričam!
(Crnogorac iz Vojvodine, 12. jul 2020 18:23) Evo klasičnog primera bolida ovde...

ferrari

pre 3 godine

Navijac sam Ferrarija. Nije mi jasno jedno. Kako to da je Ferrari ovoliko inferioran? Razumem da si slabiji od protivnika, ali da ovoliko budu slabiji?!? Oni vise nisu konkurenti ne Mercedesu, vec nikom!!! Ne mogu da verujem.

nowave7

pre 3 godine

@pratim F1 od 1968

Istina, u potpunosti ste u pravu, no i za to postoji rešenje, a moglo bi da se primeni i na ovo divljanje u fudbalu, a zove se salary cap. Postoje razni modaliteti, ali svakako ćete se složiti da nije u redu da neko najbogatiji ovako dominira nekim takmičenjem. Apsolutno ubija svu neizvesnost i čar.

Lesa

pre 3 godine

U pravu si, sto i mesi ne zaigra u alavesu pa da vidimo koliko je dobar!? Nek uzme klop fulam pa da vidimo da li ce i onda da bude prvak! Lako je Dzordanu bilo u Bulsima sto nije otisao u Sarlot hornetse, pa da ga vidimo? A i ova dvojica, Tramp i Putin - qrce se nesto na celu Rusije i Amerike; neka postanu predsednici Albanije i Zimbabvea, pa da onda vidimo kol'ke su mudonje, bla, bla, truc...

Kakve sve gluposti covek nece ovde da procita! Sto neko juce napisa, jedini problem Hamiltona je sto je englez, da je rus obozavali bi ga do nivoa idolopoklonstva!
(andreas kisser, 12. jul 2020 19:43)
Braaavoo za komentar. Pravo u centar, Bullseye!

Divna trka juce. Crveni izbacili sami sebe u prvom krugu, Hamilton pobedio, a moj McLaren na kraju, sa malim Landom opet leteo po stazi. Samo da je bila makar malo interesentnija, bila bi to skoro savrsena trka. Recimo da je Lando opet dosao do podijuma i da je Verstapen uspeo da se odbrani od napada Botasa, bilo bi dovoljno.

The Dictator

pre 3 godine

30 krugova na mekim gumama, a komentator ne moze da veruje da moze 40 na srednje tvrdim.
(evoba, 12. jul 2020 16:28)

Još sa lakšim bolidom.... nisam mogao da verujem kada je rekao da će Botas možda na tvrde da pređe.

Bolesni skot

pre 3 godine

Bila je 1,2 milijardi a sad je 352 hiljade?
(Fanatik, 12. jul 2020 17:34)

Kad sam pre koju godinu napisao da turbo šestak ne može da se poredi ni po čemu sa atmosfercem osmakom, a posebno po zvuku koji kod atmosferca otkida, dok mi turbo zviči kao motokiltivator, dobio sam sto minusa...
Ostajem pri tome... Inače bio sam na nekoliko trka (Monca, Hungaroring, Celtveg...)... zvuk atmosferca je pola F1!
Jedino mazda 767, pobednica Le Mana '91. sa Vankelom zvuči bolje...

đole

pre 3 godine

Hajde još samo sada (a ovo je treći put) da napišem (zbog napaljenih navijača): gospodo, novac pobeđuje.
A niko, velim NIKO, u F1 cirkusu ga nema ni približno kao Mercedes.
Kada se Mercedes nakon duge pauze (nakon tragedije 1955.) ponovo uključio, sve je bilo unapred jasno.
Tačka.
PS: sve ostalo su slučajnosti.
(pratim F1 od 1968., 12. jul 2020 18:57)

Ferari ima najveći budžet u F1, bez obzira što ne osvajaju titule. Npr. jedina su ekipa koja dobija novac na osnovu Legacy-ja u F1, 50 miliona godišnje. Ferari insistira na Italijanima na ključnim pozicijama, Mercedes i Red Bull su dovodili najbolje stručnjake, ne zanima ih odakle su. Ferari je pokazao da su kao tim u raspadu i kad su imali najbolji bolid pre dve godine, sami su sebe izbacivali.

Ante

pre 3 godine

Ali, Lando u zadnjih par krugova u fazonu:
. "I am Speed.. I am Speeeed...."

Hahahaha.. Tip je lud, čini mi se da sam dobio novog miljenika :D